@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εαν δεν υπάρχουν μεγάλα πρόστιμα ο Έλληνας δεν γίνεται άνθρωπος...μόνο με φοβέρα. Στο εξωτερικό γιατί είμαστε Παναγίες???
Όχι γιατί το πρόστιμο είναι μεγάλο, αλλά γιατί το πρόστιμο είναι σίγουρο.
Please enter occupation - Please enter your interests
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εαν δεν υπάρχουν μεγάλα πρόστιμα ο Έλληνας δεν γίνεται άνθρωπος...μόνο με φοβέρα. Στο εξωτερικό γιατί είμαστε Παναγίες???
Όχι γιατί το πρόστιμο είναι μεγάλο, αλλά γιατί το πρόστιμο είναι σίγουρο.
Τό 'χω ξαναγράψει; Ίσως, δεν θυμάμαι.
Έφυγα από την Αθήνα το 2004 και μετακόμισα στον Βόλο. Έψαχνα πολύ καιρό να βρω δουλειά στην επαρχία. Ο πατέρας μου όταν ήμουν στο Γυμνάσιο είχε βρει μια καλή δουλειά στην Κρήτη, και δεν έφυγε από την Αθήνα γιατί πίστευε ότι θα ήταν κακό για το δικό μου μέλλον. Παρότι τον παρακάλαγα να φύγουμε από την Αθήνα. Σπόυδασα τελικά στην Πάτρα, και ποτέ δεν χώνεψα τις αποστάσεις της Αθήνας.
Το καλοκαίρι του 2004, είμαι στην Αθήνα και περνάω μια βόλτα από την παλιά δουλειά.
— Πώς είναι ο Βόλος; ρωτάει το αφεντικό.
— Καλός, αλλά επικίνδυνος...
— Μα τι επικίνδυνο έχει ο Βόλος;
— Να παχύνεις!
— Κι εγώ αν έκανα 20 λεπτά με τα πόδια σπίτι-δουλειά, κάθε μεσημέρι στα τσίπουρα θα ήμουν.
Έκανε (και κάνει ακόμα) κάθε μέρα Νέα Ερυθραία - Δάφνη... Στον χρόνο αυτό, εγώ έχω φτάσει στα Τρίκαλα. Η μεγαλύτερη απόσταση που έχω σε καθημερινές μετακινήσεις είναι η προπόνηση της κόρης, κυριολεκτικά στην άκρη της πόλης. Είναι 6 λεπτά με το αυτοκίνητο.
@vagkirk said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Όλοι οι υπόλοιποι χαράτσι 500-1000 ευρώ ετησίως και τιμή καυσίμου στην αντλία +50% της βενζινούλας , γκώσαμε στην καπνίλα και στον καρκίνο απο την αποφράδα εκείνη ημέρα που απελευθερώθηκε η χρήση τους στην χώρα μας.
Κάτοχος ντήζελ. ΟΚ, να γίνει. Αμέσως μόλις απαγορευτεί η χρήση στερεών καυσίμων μέσα στους οικισμούς. Γιατί εγώ δεν μπορώ να αναπνεύσω τον χειμώνα από την κάπνα από τα τζάκια, δεν νομίζω ότι το Euro 6 ντήζελ μου βγάζει τέτοιο ντουμάνι σε όλη του τη ζωή.
Το ρεύμα δεν φορολογείται. Και έχει ΦΠΑ 6%.
Τα ορυκτά καύσιμα έχουν ΦΠΑ 24% και ειδικό φόρο κατανάλωσης ο οποίος επιβλήθηκε τα πρώτα μνημονιακά χρόνια και επιβαρύνει με 70 λεπτά κάθε λίτρο βενζίνης.
Φόρο στα δίλιτρα (σε όλα τα δίλιτρα) έχουμε εδώ και δεκαετίες. Ονομάζεται "πολυτελούς διαβίωσης" και μου κοστίζει 440 ευρώ τον χρόνο.
@nascar1 said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:
Από το 2030 θα απαγορεύεται η χρήση καυστήρα πετρελαίου. Το τι έχει να γίνει στις πολυκατοικίες δεν λέγεται!!!
Νομίζω η τοποθέτηση, όχι η χρήση. Μακάρι να απαγορευτεί η χρήση τζακιών στις πόλεις, χθες πάλι δεν μπορούσες να αναπνεύσεις έξω.
@tkin73 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
γυναικα παω για φορτιση σημερα μην με περιμενεις θα φαω εξω....
Μα δεν πρέπει να πας για φόρτιση. Πας σπίτι, φορτίζεις. Πας στη δουλειά φορτίζεις. Πας στο σουπερμέρκετ, φορτίζεις. Η ιδέα είναι ότι σε κάθε πιθανή θέση στάθμευσης μέσα στην ημέρα θα μπορείς να βάζεις και λίγο ρεύμα. Ίσως να φαίνεται ουτοπικό τώρα, αλλά είναι κάτι εύκολα υλοποιήσημο. Δεν θέλει καν ταχυφορτιστές, απλά έναν μικρό σε κάθε δεύτερο στύλο της ΔΕΗ.
Οι ταχυφορτιστές χρειάζονται για τα μεγάλα ταξίδια, στις εθνικές οδούς, που θες να πάρεις πολύ ρεύμα σε λίγη ώρα -κι ας κοστίζει ακριβότερα.
Ευτυχως που κανένας δεν αγοράζει 7αρα σε άσπρο. Τι "μουστάκια" είναι αυτά, σαν γερμανός του 19ου αι.
@iceman7 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Θα μπορούσαν τότε να επιδοτούν χτίσιμο ή αγορά νεας ενεργειακά καλύτερης κατοικίας με χώρους να μπορούν να μεγαλώσουν παιδακια άνετα. Να χωράνε και παππού - γιαγιά να βοηθάνε με τα παιδιά.
Κανένας δεν έκανε περισσότερα παιδιά επειδή πήρε επίδομα. Μόνο όσοι είχαν ήδη πολλά παιδιά το εκμεταλλεύονται.
Αν θες λύση του δημογραφικού δεν δίνεις επιδόματα, ούτε σύνταξη στις μαμάδες όταν τα παιδιά τους φεύγουν από το σπίτι. Δίνεις βρεφονηπιακούς σταθμούς, παιδικούς σταθμούς, ιατρική φροντίδα, ελαστικό ωράριο εργασίας, ο,τιδήποτε βοηθά την καθημερινότητα μιας οικογένειας με παιδιά. Ακόμα και πάρκα, παιδική χαρά, ποδηλατόδρομο για να βγαίνουν βόλτα.
Και επειδή νιαζόμαστε τόσο πολύ για το κλίμα, εγκαταλείψαμε το φυσικό αέριο και γυρίσαμε στο πετρέλαιο και στο κάρβουνο (η Βρετανία ήδη αδειοδότησε το πρώτο νέο ανθρακορυχίο). Οι ευρωπαίοι είναι υποχρεωμένοι να αγοράζουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα, χρησιμοποιώντας ρεύμα που δεν παράγεται από ανανεώσιμες πηγές. Στις ελληνικές πόλεις σε πνίγει η μόλυνση από τα τζάκια, αλλά κόπηκαν από το κέντρο της Αθήνας ακόμα και αυτοκίνητα Euro6 για να μην μολύνουν. Στην ολλανδία κατεβάζουν τα όρια ταχύτητας στους δρόμους και αναστέλλουν έργα για να μην παράγονται αέρια θερμοκηπίου, αλλά δεν κάνουν τίποτα για την εκτροφή βοοειδών. Και οι περισσότερες χώρες του κόσμου δεν δίνουν δεκάρα τσακιστή για όλα αυτά...
Μια κριτική από το μέλλον:
https://geoff.greer.fm/2023/02/08/gasoline-car-review/
This car is interesting because instead of running on electricity, it is powered by a combustible liquid called gasoline.
@bassstarlet said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ:
Το κακό είναι πως ποτέ σχεδόν, δεν μαθαίνουμε τα πραγματικά αίτια.
Όπως αναρωτιόταν ο Σταθάκης, τότε, για μετωπικές κλπ, «κανένας δεν έπαθε έμφραγμα ενώ οδηγούσε;»
Έχω συνάδελφο που η νεκροψία έδιεξε ότι έπαθε εγκεφαλικό την ώρα που οδηγούσε. Ευτυχώς ήταν σε επαρχιακό δρόμο και μόνος του. Από την άλλη κατέληξε σε ένα ρέμα και δεν το βρήκαν παρά το βράδυ...
@piliourits said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Ήταν πολλά τα ατμοκινητα αυτοκίνητα που αντικατασταθηκαν; υπήρξε και σχετική νομοθεσία;
Για δείτε το βίντεο του Λέτο που οδηγεί ένα τέτοιο αυτοκίνητο, και πείτε μου αν δεν πήγαν τρέχοντας να τα αλλάξουν. Είχα ανώτερη ποιότητα κύλησης κλπ από τα ΜΕΚ. Αλλά όταν το μάνουαλ δίνει οδηγίες στον υπηρέτη πώς να προθερμάνει το καζάνι και να το ετοιμάσει ώστε ο κύριός του νατο βρει έτοιμο για να οδηγήσει, καταλαβαίνεται σε πόσο περιορισμένο κοινό απευθύνονταν!
Τό 'χω ξαναγράψει; Ίσως, δεν θυμάμαι.
Έφυγα από την Αθήνα το 2004 και μετακόμισα στον Βόλο. Έψαχνα πολύ καιρό να βρω δουλειά στην επαρχία. Ο πατέρας μου όταν ήμουν στο Γυμνάσιο είχε βρει μια καλή δουλειά στην Κρήτη, και δεν έφυγε από την Αθήνα γιατί πίστευε ότι θα ήταν κακό για το δικό μου μέλλον. Παρότι τον παρακάλαγα να φύγουμε από την Αθήνα. Σπόυδασα τελικά στην Πάτρα, και ποτέ δεν χώνεψα τις αποστάσεις της Αθήνας.
Το καλοκαίρι του 2004, είμαι στην Αθήνα και περνάω μια βόλτα από την παλιά δουλειά.
— Πώς είναι ο Βόλος; ρωτάει το αφεντικό.
— Καλός, αλλά επικίνδυνος...
— Μα τι επικίνδυνο έχει ο Βόλος;
— Να παχύνεις!
— Κι εγώ αν έκανα 20 λεπτά με τα πόδια σπίτι-δουλειά, κάθε μεσημέρι στα τσίπουρα θα ήμουν.
Έκανε (και κάνει ακόμα) κάθε μέρα Νέα Ερυθραία - Δάφνη... Στον χρόνο αυτό, εγώ έχω φτάσει στα Τρίκαλα. Η μεγαλύτερη απόσταση που έχω σε καθημερινές μετακινήσεις είναι η προπόνηση της κόρης, κυριολεκτικά στην άκρη της πόλης. Είναι 6 λεπτά με το αυτοκίνητο.
Μπορεί να είχε πέσει σήμα να ψάξουν συγκεκριμένου τύπου αυτοκίνητα. Μια φορά με είχαν σταματήσει και έψαξαν το αυτοκίνητο. Σταματούσαν όλα τα άσπρα Opel.
Αν θες να βρεις φθηνό αμάξι, πήγαινε σε ένα καλό συνεργείο της μάρκας που σε ενδιαφέρει και ρώτα αν πουλάει κανένας πελάτης τους.
Πράγματι, αυτό το σχέδιο που από τη μία είναι ψηλό για να το παίζει εκτός δρόμου, κι από την άλλη είναι χαμηλό για να το παίζει σπορ είναι γελοίο. Το ξεκίνησε η Χ6, και δυστυχώς πουλάει πολύ σαν στυλ. Στην πράξη αχρηστεύει την ικανότητα φόρτωσης, ενώ ταυτόχρονα κράτάει μεγάλο το μήκος.
@realzeus said in Ακινητοποίηση αυτοκινήτου σε υπόγειο πολυκατοικίας:
Πολύ συνηθισμένο και στην Ελλάδα το -2 σε οικοδομές.
Είναι νόμιμο κάτι τέτοιο. Γιατί είχα ακούσει ότι δεύτερο υπόγειο επιτρέπεται μόνο σε επαγγελματικά κτίρια, όχι σε κατοικίες.
Να σας πώ κι εγώ ιστορία;
Για ισόγειο που δόθηκε σε μηχανικό για τακτοποίηση (απλά αλλαγή χρήσης σε κατοικία) και το έβγαλε λιγότερα τετραγωνικά απ' ότι είναι στην πραγματικότητα (και στο συμβόλαιο και στο κτηματολόγιο);
Τα χτυπήματα μπροστά και πίσω αριστερά τα βλέπω. Αλλά με τον φωτισμό από ήλιο σε χαμηλή γωνία πώς ξεχωρίζεται ότι η πόρτα είναι βαμμένη;
Για στατικό έλεγχο στείλε την Spotmechanic. Και δεν είναι απαραίτητο να έχουν καταθέσει τις πινακίδες, ή μπορεί να έχουν πινακίδες ΔΟΚ.