@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εαν δεν υπάρχουν μεγάλα πρόστιμα ο Έλληνας δεν γίνεται άνθρωπος...μόνο με φοβέρα. Στο εξωτερικό γιατί είμαστε Παναγίες???
Όχι γιατί το πρόστιμο είναι μεγάλο, αλλά γιατί το πρόστιμο είναι σίγουρο.
Please enter occupation - Please enter your interests
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εαν δεν υπάρχουν μεγάλα πρόστιμα ο Έλληνας δεν γίνεται άνθρωπος...μόνο με φοβέρα. Στο εξωτερικό γιατί είμαστε Παναγίες???
Όχι γιατί το πρόστιμο είναι μεγάλο, αλλά γιατί το πρόστιμο είναι σίγουρο.
Τό 'χω ξαναγράψει; Ίσως, δεν θυμάμαι.
Έφυγα από την Αθήνα το 2004 και μετακόμισα στον Βόλο. Έψαχνα πολύ καιρό να βρω δουλειά στην επαρχία. Ο πατέρας μου όταν ήμουν στο Γυμνάσιο είχε βρει μια καλή δουλειά στην Κρήτη, και δεν έφυγε από την Αθήνα γιατί πίστευε ότι θα ήταν κακό για το δικό μου μέλλον. Παρότι τον παρακάλαγα να φύγουμε από την Αθήνα. Σπόυδασα τελικά στην Πάτρα, και ποτέ δεν χώνεψα τις αποστάσεις της Αθήνας.
Το καλοκαίρι του 2004, είμαι στην Αθήνα και περνάω μια βόλτα από την παλιά δουλειά.
— Πώς είναι ο Βόλος; ρωτάει το αφεντικό.
— Καλός, αλλά επικίνδυνος...
— Μα τι επικίνδυνο έχει ο Βόλος;
— Να παχύνεις!
— Κι εγώ αν έκανα 20 λεπτά με τα πόδια σπίτι-δουλειά, κάθε μεσημέρι στα τσίπουρα θα ήμουν.
Έκανε (και κάνει ακόμα) κάθε μέρα Νέα Ερυθραία - Δάφνη... Στον χρόνο αυτό, εγώ έχω φτάσει στα Τρίκαλα. Η μεγαλύτερη απόσταση που έχω σε καθημερινές μετακινήσεις είναι η προπόνηση της κόρης, κυριολεκτικά στην άκρη της πόλης. Είναι 6 λεπτά με το αυτοκίνητο.
@vagkirk said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Όλοι οι υπόλοιποι χαράτσι 500-1000 ευρώ ετησίως και τιμή καυσίμου στην αντλία +50% της βενζινούλας , γκώσαμε στην καπνίλα και στον καρκίνο απο την αποφράδα εκείνη ημέρα που απελευθερώθηκε η χρήση τους στην χώρα μας.
Κάτοχος ντήζελ. ΟΚ, να γίνει. Αμέσως μόλις απαγορευτεί η χρήση στερεών καυσίμων μέσα στους οικισμούς. Γιατί εγώ δεν μπορώ να αναπνεύσω τον χειμώνα από την κάπνα από τα τζάκια, δεν νομίζω ότι το Euro 6 ντήζελ μου βγάζει τέτοιο ντουμάνι σε όλη του τη ζωή.
Όταν πρωτοφτιάχτηκαν όλες αυτές οι μεγάλες σύραγγες στην Ελλάδα ξεκίνησα να είμαι πάρα πολύ τυπικός με το όριο. 80 έλεγε η πινακίδα, 80 πήγαινα κι εγώ.
Μέχρι που μια μέρα, έρχεται νταλίκα με 90 και αρχίζει να με προσπερνά μέσα στο μεγάλο τούνελ στα Καμένα Βούρλα. Ε, λέω, δεν θα σκοτωθούμε κιόλας! Από τότε πάω στα τούνελ με 100. Φυσικά τα μισά ΙΧ με περνάνε αέρα, αλλά τουλάχιστον δεν έχω να ασχολούμαι και με φορτηγά στην αριστερή.
Μέχρι που προχθές στο ίδιο τούνελ που πήγαινα δεξιά με 100, αρχίζει να με προσπερνά ΚΤΕΛ με 110...
Το ρεύμα δεν φορολογείται. Και έχει ΦΠΑ 6%.
Τα ορυκτά καύσιμα έχουν ΦΠΑ 24% και ειδικό φόρο κατανάλωσης ο οποίος επιβλήθηκε τα πρώτα μνημονιακά χρόνια και επιβαρύνει με 70 λεπτά κάθε λίτρο βενζίνης.
Φόρο στα δίλιτρα (σε όλα τα δίλιτρα) έχουμε εδώ και δεκαετίες. Ονομάζεται "πολυτελούς διαβίωσης" και μου κοστίζει 440 ευρώ τον χρόνο.
Έτσι ήταν στον προ-προηγούμενο ΚΟΚ και το άλλαξαν.
Το πόσο στραβό ήταν που το άλλαξαν το δείχνει το ότι 90% των εισόδων στις πλατείες έχουν STOP. Βασικά στη Θεσσαλία δεν έχω πετύχει καμιά που να μην έχει STOP. Μόνο στην Αθήνα στην Ηλιούπολη/Αργυρούπολη δεν έχουν STOP και με μπερδεύουν συνέχεια. Είναι απολύτως λογικό ότι πρέπει να βγει κάποιος από την πλατεία για να μπει ο επόμενος!
Ευτυχως που κανένας δεν αγοράζει 7αρα σε άσπρο. Τι "μουστάκια" είναι αυτά, σαν γερμανός του 19ου αι.
@nascar1 said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:
Από το 2030 θα απαγορεύεται η χρήση καυστήρα πετρελαίου. Το τι έχει να γίνει στις πολυκατοικίες δεν λέγεται!!!
Νομίζω η τοποθέτηση, όχι η χρήση. Μακάρι να απαγορευτεί η χρήση τζακιών στις πόλεις, χθες πάλι δεν μπορούσες να αναπνεύσεις έξω.
@tkin73 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
γυναικα παω για φορτιση σημερα μην με περιμενεις θα φαω εξω....
Μα δεν πρέπει να πας για φόρτιση. Πας σπίτι, φορτίζεις. Πας στη δουλειά φορτίζεις. Πας στο σουπερμέρκετ, φορτίζεις. Η ιδέα είναι ότι σε κάθε πιθανή θέση στάθμευσης μέσα στην ημέρα θα μπορείς να βάζεις και λίγο ρεύμα. Ίσως να φαίνεται ουτοπικό τώρα, αλλά είναι κάτι εύκολα υλοποιήσημο. Δεν θέλει καν ταχυφορτιστές, απλά έναν μικρό σε κάθε δεύτερο στύλο της ΔΕΗ.
Οι ταχυφορτιστές χρειάζονται για τα μεγάλα ταξίδια, στις εθνικές οδούς, που θες να πάρεις πολύ ρεύμα σε λίγη ώρα -κι ας κοστίζει ακριβότερα.
Εγώ βρήκα πάντως την ευκαιρία από εδώ να δω τα παλιότερα ποστ μου στο φόρουμ και να θυμηθώ. Βέβαια υπήρχαν κι ακόμα παλιότερα, αλλά τα έφαγε η μαύρη τρύπα σε μια αναβάθμιση του σέρβερ... Και παρότι όσα βρίσκει τα θυμάμαι, βγάζει κάποια ως "Former Member".
Χαίρομαι που επέστρεψα όταν αναζωπυρώθηκε το ενδιαφέρον μου για τους τέσσερεις τροχούς (όχι απαραίτητα τους 4Τ), αλλά θυμάμαι τις εκδρομές παλιά και καταλαβαίνω πόσο έχουν αλλάξει τα πράγματα αυτές τις δεκαετίες.
Ο Ναπολέοντας φταίει που έβαλε τις άμαξες να πηγαίνουν στη δεξιά πλευρά του δρόμου.
Πάντως νομίζω ότι ο νέος ΚΟΚ ήρθε από την Αμερική. Στον προ-προηγούμενο η προτεραιότητα από δεξιά δεν ίσχυε στις πλατείες, όπου είχε προτεραιότητα αυτός που κινούνταν επί του κόμβου. Άρα, δεν φταίνε οι Γάλλοι για το κακό μας χάλι...
Αυτό είναι συνηθέστατο σε όλους τους δρόμους που έχουν δύο λωρίδες για στροφή. Ο δεξιός προσπαθεί να μπει σφήνα εμπρός από τον αριστερό, ή απλά παίρνει τη στροφή τόσο κλειστά που δεν αφήνει χώρο.
Και στις παλιές που υπήρχε, τι έγινε; Ακόμα και στα δικαστήρια έχουν φτάσει υποθέσεις, αλλά δεν άλλαξε κάτι.
Όμως το ηλεκτρικό θα εξακολουθεί να έχει πλεονεκτήματα για περισσότερα χρόνια.
Όταν πήρα το Mii για την μάνα μου δεν είχε τέλη κυκλοφορίας. Μετά από έναν χρόνο απέκτησε. Ακόμα μπαίνει στον δακτύλιο -οριακά.
Όταν πήρα το BMW έμπαινε στον δακτύλιο. Μετά δύο χρόνια σταμάτησε να μπαίνει.
Μπορεί να κάνεις υπολογισμούς κόστους με τις σημερινές τιμές, αλλά δεν ξέρεις ποιες θα είναι στο μέλλον. Ή μάλλον ξέρεις ότι όλα θα είναι ακριβότερα, αλλά τι θα αυξηθεί περισσότερο, η βενζίνη ή το ρεύμα; Έχεις βάλει στην εξίσωση και τη συντήρηση, που μάλλον θα είναι ακριβότερη στη βενζίνη;
Έχεις χώρο να φορτίζεις το βράδυ;
Τι έννοεις "κόστος αγοράς"; Δεν είναι κάπως αισιόδοξα τα νούμερα;
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Το "κακό" της υπόθεσης: ο tdi αποφάσισε ότι μετά από 200χλμ, η κατάλληλη στιγμή για αναγέννηση του dpf ήταν στρίβοντας για το σπίτι και παρκάροντας...
Συγγνώμη, αλλά πώς καταλαβαίνεται ότι γίνεται αναγέννηση στο DPF; Όταν είχε πρωτομπεί το σύστημα άναβε λαμπάκι στο ταμπλώ, αλλά τώρα που δεν υπάρχει ένδειξη. Διαβάζω κάτι για αυξημένο ρελαντί, αλλά δεν έχω ποτέ παρατηρήσει κάτι.
Η πισίνα αυξάνει τον συνελεστή δόμισης με τα νέα μέτρα...
Φιλαράκι είναι ήδη στα δικαστήρια με τον γείτονα. Χάρη στον νέο ΓΟΚ, δίπλα στη μονοκατοικία του θα κτιστεί πολυκατοικία με 26 μέτρα ύψος. 1000 τετραγωνιά συν δύο υπόγεια με 100% κάλυψη, αντί για τα 600 που έχτιζε προηγουμένως.
Εγώ είμαι υπέρ των ψηλών κτηρίων σε μεγάλη απόσταση μεταξύ τους, αλλά νομίζω ότι τον ΓΟΚ τον σχεδίασαν αποκλειστικά για την Golden Visa. Δεν βλέπω παρά μόνον condos με πισίνα και κήπο...
@otso said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:
Επισης προλαβα τα τρενα με το τακα τακ λογω που οι ραγες ειχαν κενα μεταξυ τους για τις διαστολες , οταν αλλαξαν ομως οι γραμμες αυτο σταματησε , οποτε παω στον σταθμο καθομαι και τις κοιταω κολλημενες ειναι τι στο διαλο κολπο εχουν κανει και δεν γινονται τωρα το καλοκαιρι SS.
Άλλο κράμα χάλυβα, διαφορετική διαδικασία έλασης, τσιμεντένιοι στρωτήρες, τεράστιοι συνδετήρες, αποσβεστήρες. Διαστολή υπάρχει αλλά μηχανικά κατευθύνεται προς άλλες διευθύνσεις.
https://railroadrails.com/information/why-gaps-are-left-in-railway-tracks/
Σε καμιά "πράσινη κάρτα" δεν ενδιαφέρουν οι καλύψεις πέρα της ααστικής ευθύνης. Κάποιες ασφαλιστικές όντως δέχονται επέκταση της ασφάλισης σου, με επασφάλιστρο φυσικά, σίγουρα στις χώρες της ΕΕ.
Σίγουρα δεν ισχύουν ποτέ οι πρόσθετες καλύψεις σε κάποιες χώρες: Βορειομακεδονία, Αλβανία, Κόσοβο, Μαυροβούνιο, Μολδαβία, κ.ά. Επίσης η ασφάλιση μετράει ανά 24ωρο, οπότε ακόμα κι αν βγεις από τη Γευγελή και το απόγευμα είσαι στο Βελιγράδι και τρακάρεις στο Βελιγράδι, είσαι ακόμα στα Σκόπια για την ασφαλιστική. Την επόμενη μέρα βρίσκεσαι στη Σερβία. Γι' αυτό έχω ακούσει κόσμο να πηγαίνει Βουλγαρία-Σερβία κάνοντας κύκλο αποφεύγοντας την "τρύπα" της ελλειπούς ασφάλισης.
Τι θα χτίζατε εσείς στην Γυάρο;
https://www.alumil.com/arxellence3
@criuser said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:
Ο Τάσσος με ένα σ και η και ο Γιάννης με ένα ν, που βλέπουν ταξική πάλη στην αρχιτεκτονική, αλλά μια χαρά χτίζουν ψηλά κτίρια...
Όταν φτιάχναμε το σπίτι είπα στη γυναίκα μου "αυτό θα ζήσει περισσότερο από εμάς, έχουμε χρέος στους επόμενους να αφήσουμε κάτι όμορφο". Ακόμα με κοιτάει παράξενα...