@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εαν δεν υπάρχουν μεγάλα πρόστιμα ο Έλληνας δεν γίνεται άνθρωπος...μόνο με φοβέρα. Στο εξωτερικό γιατί είμαστε Παναγίες???
Όχι γιατί το πρόστιμο είναι μεγάλο, αλλά γιατί το πρόστιμο είναι σίγουρο.
Please enter occupation - Please enter your interests
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εαν δεν υπάρχουν μεγάλα πρόστιμα ο Έλληνας δεν γίνεται άνθρωπος...μόνο με φοβέρα. Στο εξωτερικό γιατί είμαστε Παναγίες???
Όχι γιατί το πρόστιμο είναι μεγάλο, αλλά γιατί το πρόστιμο είναι σίγουρο.
Τό 'χω ξαναγράψει; Ίσως, δεν θυμάμαι.
Έφυγα από την Αθήνα το 2004 και μετακόμισα στον Βόλο. Έψαχνα πολύ καιρό να βρω δουλειά στην επαρχία. Ο πατέρας μου όταν ήμουν στο Γυμνάσιο είχε βρει μια καλή δουλειά στην Κρήτη, και δεν έφυγε από την Αθήνα γιατί πίστευε ότι θα ήταν κακό για το δικό μου μέλλον. Παρότι τον παρακάλαγα να φύγουμε από την Αθήνα. Σπόυδασα τελικά στην Πάτρα, και ποτέ δεν χώνεψα τις αποστάσεις της Αθήνας.
Το καλοκαίρι του 2004, είμαι στην Αθήνα και περνάω μια βόλτα από την παλιά δουλειά.
— Πώς είναι ο Βόλος; ρωτάει το αφεντικό.
— Καλός, αλλά επικίνδυνος...
— Μα τι επικίνδυνο έχει ο Βόλος;
— Να παχύνεις!
— Κι εγώ αν έκανα 20 λεπτά με τα πόδια σπίτι-δουλειά, κάθε μεσημέρι στα τσίπουρα θα ήμουν.
Έκανε (και κάνει ακόμα) κάθε μέρα Νέα Ερυθραία - Δάφνη... Στον χρόνο αυτό, εγώ έχω φτάσει στα Τρίκαλα. Η μεγαλύτερη απόσταση που έχω σε καθημερινές μετακινήσεις είναι η προπόνηση της κόρης, κυριολεκτικά στην άκρη της πόλης. Είναι 6 λεπτά με το αυτοκίνητο.
@vagkirk said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Όλοι οι υπόλοιποι χαράτσι 500-1000 ευρώ ετησίως και τιμή καυσίμου στην αντλία +50% της βενζινούλας , γκώσαμε στην καπνίλα και στον καρκίνο απο την αποφράδα εκείνη ημέρα που απελευθερώθηκε η χρήση τους στην χώρα μας.
Κάτοχος ντήζελ. ΟΚ, να γίνει. Αμέσως μόλις απαγορευτεί η χρήση στερεών καυσίμων μέσα στους οικισμούς. Γιατί εγώ δεν μπορώ να αναπνεύσω τον χειμώνα από την κάπνα από τα τζάκια, δεν νομίζω ότι το Euro 6 ντήζελ μου βγάζει τέτοιο ντουμάνι σε όλη του τη ζωή.
Όταν πρωτοφτιάχτηκαν όλες αυτές οι μεγάλες σύραγγες στην Ελλάδα ξεκίνησα να είμαι πάρα πολύ τυπικός με το όριο. 80 έλεγε η πινακίδα, 80 πήγαινα κι εγώ.
Μέχρι που μια μέρα, έρχεται νταλίκα με 90 και αρχίζει να με προσπερνά μέσα στο μεγάλο τούνελ στα Καμένα Βούρλα. Ε, λέω, δεν θα σκοτωθούμε κιόλας! Από τότε πάω στα τούνελ με 100. Φυσικά τα μισά ΙΧ με περνάνε αέρα, αλλά τουλάχιστον δεν έχω να ασχολούμαι και με φορτηγά στην αριστερή.
Μέχρι που προχθές στο ίδιο τούνελ που πήγαινα δεξιά με 100, αρχίζει να με προσπερνά ΚΤΕΛ με 110...
Το ρεύμα δεν φορολογείται. Και έχει ΦΠΑ 6%.
Τα ορυκτά καύσιμα έχουν ΦΠΑ 24% και ειδικό φόρο κατανάλωσης ο οποίος επιβλήθηκε τα πρώτα μνημονιακά χρόνια και επιβαρύνει με 70 λεπτά κάθε λίτρο βενζίνης.
Φόρο στα δίλιτρα (σε όλα τα δίλιτρα) έχουμε εδώ και δεκαετίες. Ονομάζεται "πολυτελούς διαβίωσης" και μου κοστίζει 440 ευρώ τον χρόνο.
Έτσι ήταν στον προ-προηγούμενο ΚΟΚ και το άλλαξαν.
Το πόσο στραβό ήταν που το άλλαξαν το δείχνει το ότι 90% των εισόδων στις πλατείες έχουν STOP. Βασικά στη Θεσσαλία δεν έχω πετύχει καμιά που να μην έχει STOP. Μόνο στην Αθήνα στην Ηλιούπολη/Αργυρούπολη δεν έχουν STOP και με μπερδεύουν συνέχεια. Είναι απολύτως λογικό ότι πρέπει να βγει κάποιος από την πλατεία για να μπει ο επόμενος!
Εγώ βρήκα πάντως την ευκαιρία από εδώ να δω τα παλιότερα ποστ μου στο φόρουμ και να θυμηθώ. Βέβαια υπήρχαν κι ακόμα παλιότερα, αλλά τα έφαγε η μαύρη τρύπα σε μια αναβάθμιση του σέρβερ... Και παρότι όσα βρίσκει τα θυμάμαι, βγάζει κάποια ως "Former Member".
Χαίρομαι που επέστρεψα όταν αναζωπυρώθηκε το ενδιαφέρον μου για τους τέσσερεις τροχούς (όχι απαραίτητα τους 4Τ), αλλά θυμάμαι τις εκδρομές παλιά και καταλαβαίνω πόσο έχουν αλλάξει τα πράγματα αυτές τις δεκαετίες.
Ευτυχως που κανένας δεν αγοράζει 7αρα σε άσπρο. Τι "μουστάκια" είναι αυτά, σαν γερμανός του 19ου αι.
@tkin73 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
γυναικα παω για φορτιση σημερα μην με περιμενεις θα φαω εξω....
Μα δεν πρέπει να πας για φόρτιση. Πας σπίτι, φορτίζεις. Πας στη δουλειά φορτίζεις. Πας στο σουπερμέρκετ, φορτίζεις. Η ιδέα είναι ότι σε κάθε πιθανή θέση στάθμευσης μέσα στην ημέρα θα μπορείς να βάζεις και λίγο ρεύμα. Ίσως να φαίνεται ουτοπικό τώρα, αλλά είναι κάτι εύκολα υλοποιήσημο. Δεν θέλει καν ταχυφορτιστές, απλά έναν μικρό σε κάθε δεύτερο στύλο της ΔΕΗ.
Οι ταχυφορτιστές χρειάζονται για τα μεγάλα ταξίδια, στις εθνικές οδούς, που θες να πάρεις πολύ ρεύμα σε λίγη ώρα -κι ας κοστίζει ακριβότερα.
@nascar1 said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:
Από το 2030 θα απαγορεύεται η χρήση καυστήρα πετρελαίου. Το τι έχει να γίνει στις πολυκατοικίες δεν λέγεται!!!
Νομίζω η τοποθέτηση, όχι η χρήση. Μακάρι να απαγορευτεί η χρήση τζακιών στις πόλεις, χθες πάλι δεν μπορούσες να αναπνεύσεις έξω.
Δεν συνειδητοποιείτε κάποιοι ότι το αυτοκίνητο δεν χρησιμοποιείτε μόνο για να πας σπίτι-δουλειά. Ας πούμε στον ωραίο δρόμο που δείξατε προηγουμένως, σας καλούν για φαγητό. Πού θα αφήσετε το αυτοκίνητο;
Είδα στο YouTube ότι στις ΗΠΑ οι θέσεις στάθμευσης είναι 8πλάσιες από τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στη χώρα. Στην ΕΕ είναι οι μισές από τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν.
Στον Βόλο άρχισαν να δουλεύουν τα παρκόμετρα. Πήραν όλες τις θέσεις που μέχρι τον περασμένο μήνα -υποτίθεται- σου έκοβαν κλήση και τις έκαναν νόμιμες. Τώρα βρίσκεις θέση στο κέντρο. Αλλά παραέξω, όχι. Φυσικά τίποτα δεν έχει αλλάξει στο κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης, αφού τα χοντροπαράνομα παρκαρισμένα (γωνίες, διαβάσεις, κλπ) εξακολουθούν να είναι εκεί.
Υπάρχουν τα custom πατάκια "σκαφάκια" από πολυαιθυλένιο της WeatherTech (και σε μπεζ χρώμα), αλλά μου φαίνεται ότι έχουν σταματήσει να πωλούνται στην ΕΕ.
Λάθος, βρήκα το site:
https://weathertechshop.eu/en/floorliner/
Κάποια αρχίζουν να γίνονται περιζήτητες αντίκες...
Μια μικρή διόρθωση στο άρθρο. Η spot mechanics προϋπήρχε της spot a wheel, συνεπώς δεν "έφτιαξαν μια άλλη εταιρία για να βγάζουν σκάρτα τα αυτοκίνητα των άλλων εμπόρων". Η προσωπική μου εμπειρία και από την spot mechanics ήταν άψογη, Και η εξυπηρέτηση στην spot a wheel ως υποψήφιος πολύ καλή, άσχετο αν δεν προχώρησα τελικά στην αγορά.
Αυτό που έχει αλλάξει στην πολιτική της εταιρίας από τότε είναι ότι έχουν δικά τους μεταχειρισμένα για πώληση (βασικά εισαγωγής) ενώ τότε ήταν απλώς μεσάζοντες προς τον ιδιώτη πωλητή.
Αφού το αυθεντικό είχε compressor, υπάρχει η πρόβλεψη πάνω στο μοτέρ.
Όπως σχολίασε ένας βούλγαρος στην ερώτηση "υπάρχει φόβος να μου κλέψουν το αυτοκίνητο στη Βουλγαρία":
– Έχεις δει τι αυτοκίνητα οδηγούμε στη Βουλγαρία; Γιατί να κλέψουμε το δικό σου;
Συνιθισμένη κομπίνα είναι αγορά από Γερμανία, ξέπλυμα γυρισμένων χιλιομέτρων στη Βουλγαρία, μεταφορά και πώληση στην Ελλάδα.
@johnny1 said in TI ΒΕΝΖΙΝΗ ΒΑΖΕΤΕ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΑΣ??????:
Στα αυτοκίνητα η 98αρα και η 100αρα έχει διαφορές στις χαμηλές στροφές και στην ελαστικότητα του κινητήρα. Πολύ μικρή διαφορά στην κατανάλωση, που φυσικά δεν υπερκαλύπτει την διαφορά τιμής.
Όταν είχα πάει ταξίδι στα Σκόπια πριν 10 χρόνια, η διαφορά τιμής ανάμεσα στην 95 και στην 100 ήταν 5 λεπτά. Η υπόλοιπη διαφορά στην Ελλάδα οφείλονταν αποκλειστικά σε φόρους. Πόσο λέτε να κοστίζει στην πραγματικότητα ένα μπιτόνι πρόσθετο σε κάθε βυτίο;
@a-d-p said in TI ΒΕΝΖΙΝΗ ΒΑΖΕΤΕ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΑΣ??????:
Γνωρίζεις λεπτομέρειες;
Υποθέτω ότι την κομπίνα έκαναν οι υπάλληλοι των συγκεκριμένων πρατηρίων;
Πολλά χρόνια πίσω, όταν ήμουν στην Αθήνα. Το ένα ήταν στα Βριλήσσια και το κατάλαβα κι εγώ όταν έβαλα -έκλεβε πολύ. Μια βδομάδα μετά τον τσάκωσαν. Το δεύτερο ήταν στην Ηλιούπολη, στον περιφερειακό, περιοχή που γενικά είχε φτηνά πρατήρια.
Η Κίνα εκμεταλλεύεται το καθεστώς της "αναπτυσσόμενης" χώρας. Θα μπορούσε η ΕΕ να απαιτήσει ότι πλέον δεν μπορεί να θεωρείται αναπτυσσόμενγ η Κίνα και ότι τα προϊόντα που εισάγονται από την Κίνα πρέπει να καλύπτουν τους περιβαλλοντικούς και εργασιακούς όρους που θέτει η ΕΕ.
@georgekn said in TI ΒΕΝΖΙΝΗ ΒΑΖΕΤΕ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΑΣ??????:
Ναι και πρατήριο ΕΡΜΗΣ Α.Ε. ή ΜΥΡΤΕΑ Α.Ε. (εταιρικά Shell).
Καλυψώ Α.Ε. (εταιρικά ΕΚΟ).