@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εαν δεν υπάρχουν μεγάλα πρόστιμα ο Έλληνας δεν γίνεται άνθρωπος...μόνο με φοβέρα. Στο εξωτερικό γιατί είμαστε Παναγίες???
Όχι γιατί το πρόστιμο είναι μεγάλο, αλλά γιατί το πρόστιμο είναι σίγουρο.
Please enter occupation - Please enter your interests
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εαν δεν υπάρχουν μεγάλα πρόστιμα ο Έλληνας δεν γίνεται άνθρωπος...μόνο με φοβέρα. Στο εξωτερικό γιατί είμαστε Παναγίες???
Όχι γιατί το πρόστιμο είναι μεγάλο, αλλά γιατί το πρόστιμο είναι σίγουρο.
Τό 'χω ξαναγράψει; Ίσως, δεν θυμάμαι.
Έφυγα από την Αθήνα το 2004 και μετακόμισα στον Βόλο. Έψαχνα πολύ καιρό να βρω δουλειά στην επαρχία. Ο πατέρας μου όταν ήμουν στο Γυμνάσιο είχε βρει μια καλή δουλειά στην Κρήτη, και δεν έφυγε από την Αθήνα γιατί πίστευε ότι θα ήταν κακό για το δικό μου μέλλον. Παρότι τον παρακάλαγα να φύγουμε από την Αθήνα. Σπόυδασα τελικά στην Πάτρα, και ποτέ δεν χώνεψα τις αποστάσεις της Αθήνας.
Το καλοκαίρι του 2004, είμαι στην Αθήνα και περνάω μια βόλτα από την παλιά δουλειά.
— Πώς είναι ο Βόλος; ρωτάει το αφεντικό.
— Καλός, αλλά επικίνδυνος...
— Μα τι επικίνδυνο έχει ο Βόλος;
— Να παχύνεις!
— Κι εγώ αν έκανα 20 λεπτά με τα πόδια σπίτι-δουλειά, κάθε μεσημέρι στα τσίπουρα θα ήμουν.
Έκανε (και κάνει ακόμα) κάθε μέρα Νέα Ερυθραία - Δάφνη... Στον χρόνο αυτό, εγώ έχω φτάσει στα Τρίκαλα. Η μεγαλύτερη απόσταση που έχω σε καθημερινές μετακινήσεις είναι η προπόνηση της κόρης, κυριολεκτικά στην άκρη της πόλης. Είναι 6 λεπτά με το αυτοκίνητο.
@vagkirk said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Όλοι οι υπόλοιποι χαράτσι 500-1000 ευρώ ετησίως και τιμή καυσίμου στην αντλία +50% της βενζινούλας , γκώσαμε στην καπνίλα και στον καρκίνο απο την αποφράδα εκείνη ημέρα που απελευθερώθηκε η χρήση τους στην χώρα μας.
Κάτοχος ντήζελ. ΟΚ, να γίνει. Αμέσως μόλις απαγορευτεί η χρήση στερεών καυσίμων μέσα στους οικισμούς. Γιατί εγώ δεν μπορώ να αναπνεύσω τον χειμώνα από την κάπνα από τα τζάκια, δεν νομίζω ότι το Euro 6 ντήζελ μου βγάζει τέτοιο ντουμάνι σε όλη του τη ζωή.
Όταν πρωτοφτιάχτηκαν όλες αυτές οι μεγάλες σύραγγες στην Ελλάδα ξεκίνησα να είμαι πάρα πολύ τυπικός με το όριο. 80 έλεγε η πινακίδα, 80 πήγαινα κι εγώ.
Μέχρι που μια μέρα, έρχεται νταλίκα με 90 και αρχίζει να με προσπερνά μέσα στο μεγάλο τούνελ στα Καμένα Βούρλα. Ε, λέω, δεν θα σκοτωθούμε κιόλας! Από τότε πάω στα τούνελ με 100. Φυσικά τα μισά ΙΧ με περνάνε αέρα, αλλά τουλάχιστον δεν έχω να ασχολούμαι και με φορτηγά στην αριστερή.
Μέχρι που προχθές στο ίδιο τούνελ που πήγαινα δεξιά με 100, αρχίζει να με προσπερνά ΚΤΕΛ με 110...
Το ρεύμα δεν φορολογείται. Και έχει ΦΠΑ 6%.
Τα ορυκτά καύσιμα έχουν ΦΠΑ 24% και ειδικό φόρο κατανάλωσης ο οποίος επιβλήθηκε τα πρώτα μνημονιακά χρόνια και επιβαρύνει με 70 λεπτά κάθε λίτρο βενζίνης.
Φόρο στα δίλιτρα (σε όλα τα δίλιτρα) έχουμε εδώ και δεκαετίες. Ονομάζεται "πολυτελούς διαβίωσης" και μου κοστίζει 440 ευρώ τον χρόνο.
Έτσι ήταν στον προ-προηγούμενο ΚΟΚ και το άλλαξαν.
Το πόσο στραβό ήταν που το άλλαξαν το δείχνει το ότι 90% των εισόδων στις πλατείες έχουν STOP. Βασικά στη Θεσσαλία δεν έχω πετύχει καμιά που να μην έχει STOP. Μόνο στην Αθήνα στην Ηλιούπολη/Αργυρούπολη δεν έχουν STOP και με μπερδεύουν συνέχεια. Είναι απολύτως λογικό ότι πρέπει να βγει κάποιος από την πλατεία για να μπει ο επόμενος!
Εγώ βρήκα πάντως την ευκαιρία από εδώ να δω τα παλιότερα ποστ μου στο φόρουμ και να θυμηθώ. Βέβαια υπήρχαν κι ακόμα παλιότερα, αλλά τα έφαγε η μαύρη τρύπα σε μια αναβάθμιση του σέρβερ... Και παρότι όσα βρίσκει τα θυμάμαι, βγάζει κάποια ως "Former Member".
Χαίρομαι που επέστρεψα όταν αναζωπυρώθηκε το ενδιαφέρον μου για τους τέσσερεις τροχούς (όχι απαραίτητα τους 4Τ), αλλά θυμάμαι τις εκδρομές παλιά και καταλαβαίνω πόσο έχουν αλλάξει τα πράγματα αυτές τις δεκαετίες.
Ευτυχως που κανένας δεν αγοράζει 7αρα σε άσπρο. Τι "μουστάκια" είναι αυτά, σαν γερμανός του 19ου αι.
@tkin73 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
γυναικα παω για φορτιση σημερα μην με περιμενεις θα φαω εξω....
Μα δεν πρέπει να πας για φόρτιση. Πας σπίτι, φορτίζεις. Πας στη δουλειά φορτίζεις. Πας στο σουπερμέρκετ, φορτίζεις. Η ιδέα είναι ότι σε κάθε πιθανή θέση στάθμευσης μέσα στην ημέρα θα μπορείς να βάζεις και λίγο ρεύμα. Ίσως να φαίνεται ουτοπικό τώρα, αλλά είναι κάτι εύκολα υλοποιήσημο. Δεν θέλει καν ταχυφορτιστές, απλά έναν μικρό σε κάθε δεύτερο στύλο της ΔΕΗ.
Οι ταχυφορτιστές χρειάζονται για τα μεγάλα ταξίδια, στις εθνικές οδούς, που θες να πάρεις πολύ ρεύμα σε λίγη ώρα -κι ας κοστίζει ακριβότερα.
@nascar1 said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:
Από το 2030 θα απαγορεύεται η χρήση καυστήρα πετρελαίου. Το τι έχει να γίνει στις πολυκατοικίες δεν λέγεται!!!
Νομίζω η τοποθέτηση, όχι η χρήση. Μακάρι να απαγορευτεί η χρήση τζακιών στις πόλεις, χθες πάλι δεν μπορούσες να αναπνεύσεις έξω.
Ακόμα δεν έχω ακούσει για κλήσεις στην ΕΟ στις Θερμοπύλες που το όριο είναι... 80. Όλοι (κι εγώ) με 120+ περνάνε εκεί.
Έχω προσπαθήσει πολλές φορές να καταλάβω τι έχει συμβεί. Μάλλον το εξής:
Το πρώτο λευκό αυτοκίνητο έχει βγει από την Αμφιθέας. Το δεύτερο λευκό φρενάρει πίσω του. Το γκρι κινείται πιο γρήγορα από τα δεξιά και βλέποντας τα δυο λευκά μπροστά αποφασίζει, τι; Να φρενάρει, να στρίψει; Έχω την εντύπωση ότι πάει να φρενάρει, βλέπει ότι δεν έχει απόσταση, αποφασίζει να περάσει από αριστερά. Εκεί η απότομη κίνηση δημιουργεί μετατόπιση βάρους, φεύγει το πίσω μέρος και το "χάνει". Το μαύρο πάει τέρμα αριστερά με πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα, δεν προλαβαίνει να κάνει τίποτα και το εμβολίζει. Και όλοι μαζί χαρούμενοι πάνε και πέφτουν στο δεύτερο άσπρο, που νόμιζε ότι τη γλύτωσε στην πρώτη φάση.
Σωστά. Τα πλαστικά θα έχουν σκάσει, τα παράθυρα δεν θα ανοίγουν, το ταμπλώ (ειδικά τώρα που είναι όλα LCD) θα έχει τα μισά πίξελ καμένα και οι οθόνες αφής θα έχουν αχρηστευτεί. Ούτε φανάρι θα βρεις όταν καούν τα LED. Πλησιάζει η εποχή που μόνο οι ρομαντικοί θα έχουν αυτοκίνητο, όλοι θα καλούν ταξί χωρίς οδηγό.
Τα πρώην νοικιάρικα γράφουν πολλά χιλιόμετρα, αν και συνήθως όχι όσα οι εμπορικοί αντιπρόσωποι. Στο Stock Center είχα βρει αυτοκίνητο με λίγα χιλιόμετρα για την ηλικία του, αλλά μέσα στο ντουλαπάκι είχε τα στοιχεία αυτής που το είχε λήζινγκ. Από αυτά κατάλαβα ότι το αυτοκίνητο το πολύ-πολύ να πήγαινε στο σουπερμάρκετ.
@otso said in Μεταχειρο τερας αξιοπιστιας , υπαρχει ;:
Εν τω μεταξυ , ηθελα να γραψω για μεγαλο ταξιδι κι ελεγα τι να γραψω για να τονισω την αποσταση , και λεω που θα πηγαινα πιτσιρικας τα χρονια εκεινα που δεν εχω παει , και μουρχεται φλασια Βερολινο που δεν εχω παει ποτε .
Φτάνω άγρυπνος στο Αμβούργο
Ξεφορτώσου τον κακούργο
Αν θες μεγάλο ταξιδιάρικο, σήμερα πήγα το δικό μου για σέρβις και είδα στη βιτρίνα αυτό:
https://onlinesales.bmw.gr/usedcars/search/details/92421/
BMW 218d Gran Tourer Sport Line 7seats
Είναι μεγάλη διαφορά χιλιομέτρων και θα βόλευε όσους κατεβαίνουν από την βόρεια ελλάδα προς πελοπόννησο. Το GPS βγάζει σχεδόν ίδιο χρόνο αυτή τη στιγμή στο Βόλος-Κόρινθος, είτε από Θήβα-Ελευσίνα, είτε από Αττική Οδό. Οπότε και μια μικρή βελτίωση της συγκεκριμένης ΕΟ θα μείωνε πάρα πολύ την κίνηση στο λεκανοπέδιο.
Η ΕΟ34 (δηλαδή τον δρόμο του νοτίου Πηλίου) διερχεται συνεχώς μέσα από χωριά. Ένα σημείο ιδιαίτερα επικίνδυνο το καλοκαίρι είναι η παραλία στο Μαλάκι, όπου υπάρχουν παραθεριστικές κατοικίες. Τα ατυχήματα το καλοκαίρι είναι αυξημένα.
Στα μέτρα που προτείνονται:
Αυτό το τελευταίο είναι σούπερ. Σε μια από τις ελάχιστες ευθείες του δρόμου, όπου το όριο είναι 50, πάω με 50 και απλά με προσπερνάνε όλοι. Σημειωτέον ότι υπάρχει διπλή γραμμή σε όλο το μήκος της ευθείας. Θα κατεβάσουν το όριο σε 30; Και τι θα γίνει; Αυτοί που προσπερνάνε θα πηγαίνουν τώρα σαν κότες;
Δεν είδα ας πούμε στις προτάσεις:
@azmo said in Απίστευτο - τραγικό ατύχημα του Ντιόγκο Ζότα:
Δεν νομίζω ότι θα προκαλούσε τόση ζημιά η υποχρέωση να κάνεις κάποια, έστω λίγα, μαθήματα αγωνιστικής οδήγησης για να επιτρέπεται να οδηγήσεις supercar.
Η BMW σου ξεκλειδώνει τον "κόφτη" μόνον αν παρακολουθήσεις τα μαθήματα οδήγησης της "M".
Βέβαια δεν θυμάμαι που είναι ο κόφτης στα ¨Μ", στα 250;
it's not what you drive, it's how you drive