@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εαν δεν υπάρχουν μεγάλα πρόστιμα ο Έλληνας δεν γίνεται άνθρωπος...μόνο με φοβέρα. Στο εξωτερικό γιατί είμαστε Παναγίες???
Όχι γιατί το πρόστιμο είναι μεγάλο, αλλά γιατί το πρόστιμο είναι σίγουρο.
Please enter occupation - Please enter your interests
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εαν δεν υπάρχουν μεγάλα πρόστιμα ο Έλληνας δεν γίνεται άνθρωπος...μόνο με φοβέρα. Στο εξωτερικό γιατί είμαστε Παναγίες???
Όχι γιατί το πρόστιμο είναι μεγάλο, αλλά γιατί το πρόστιμο είναι σίγουρο.
Τό 'χω ξαναγράψει; Ίσως, δεν θυμάμαι.
Έφυγα από την Αθήνα το 2004 και μετακόμισα στον Βόλο. Έψαχνα πολύ καιρό να βρω δουλειά στην επαρχία. Ο πατέρας μου όταν ήμουν στο Γυμνάσιο είχε βρει μια καλή δουλειά στην Κρήτη, και δεν έφυγε από την Αθήνα γιατί πίστευε ότι θα ήταν κακό για το δικό μου μέλλον. Παρότι τον παρακάλαγα να φύγουμε από την Αθήνα. Σπόυδασα τελικά στην Πάτρα, και ποτέ δεν χώνεψα τις αποστάσεις της Αθήνας.
Το καλοκαίρι του 2004, είμαι στην Αθήνα και περνάω μια βόλτα από την παλιά δουλειά.
— Πώς είναι ο Βόλος; ρωτάει το αφεντικό.
— Καλός, αλλά επικίνδυνος...
— Μα τι επικίνδυνο έχει ο Βόλος;
— Να παχύνεις!
— Κι εγώ αν έκανα 20 λεπτά με τα πόδια σπίτι-δουλειά, κάθε μεσημέρι στα τσίπουρα θα ήμουν.
Έκανε (και κάνει ακόμα) κάθε μέρα Νέα Ερυθραία - Δάφνη... Στον χρόνο αυτό, εγώ έχω φτάσει στα Τρίκαλα. Η μεγαλύτερη απόσταση που έχω σε καθημερινές μετακινήσεις είναι η προπόνηση της κόρης, κυριολεκτικά στην άκρη της πόλης. Είναι 6 λεπτά με το αυτοκίνητο.
@vagkirk said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Όλοι οι υπόλοιποι χαράτσι 500-1000 ευρώ ετησίως και τιμή καυσίμου στην αντλία +50% της βενζινούλας , γκώσαμε στην καπνίλα και στον καρκίνο απο την αποφράδα εκείνη ημέρα που απελευθερώθηκε η χρήση τους στην χώρα μας.
Κάτοχος ντήζελ. ΟΚ, να γίνει. Αμέσως μόλις απαγορευτεί η χρήση στερεών καυσίμων μέσα στους οικισμούς. Γιατί εγώ δεν μπορώ να αναπνεύσω τον χειμώνα από την κάπνα από τα τζάκια, δεν νομίζω ότι το Euro 6 ντήζελ μου βγάζει τέτοιο ντουμάνι σε όλη του τη ζωή.
Το ρεύμα δεν φορολογείται. Και έχει ΦΠΑ 6%.
Τα ορυκτά καύσιμα έχουν ΦΠΑ 24% και ειδικό φόρο κατανάλωσης ο οποίος επιβλήθηκε τα πρώτα μνημονιακά χρόνια και επιβαρύνει με 70 λεπτά κάθε λίτρο βενζίνης.
Φόρο στα δίλιτρα (σε όλα τα δίλιτρα) έχουμε εδώ και δεκαετίες. Ονομάζεται "πολυτελούς διαβίωσης" και μου κοστίζει 440 ευρώ τον χρόνο.
Ευτυχως που κανένας δεν αγοράζει 7αρα σε άσπρο. Τι "μουστάκια" είναι αυτά, σαν γερμανός του 19ου αι.
@nascar1 said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:
Από το 2030 θα απαγορεύεται η χρήση καυστήρα πετρελαίου. Το τι έχει να γίνει στις πολυκατοικίες δεν λέγεται!!!
Νομίζω η τοποθέτηση, όχι η χρήση. Μακάρι να απαγορευτεί η χρήση τζακιών στις πόλεις, χθες πάλι δεν μπορούσες να αναπνεύσεις έξω.
@tkin73 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
γυναικα παω για φορτιση σημερα μην με περιμενεις θα φαω εξω....
Μα δεν πρέπει να πας για φόρτιση. Πας σπίτι, φορτίζεις. Πας στη δουλειά φορτίζεις. Πας στο σουπερμέρκετ, φορτίζεις. Η ιδέα είναι ότι σε κάθε πιθανή θέση στάθμευσης μέσα στην ημέρα θα μπορείς να βάζεις και λίγο ρεύμα. Ίσως να φαίνεται ουτοπικό τώρα, αλλά είναι κάτι εύκολα υλοποιήσημο. Δεν θέλει καν ταχυφορτιστές, απλά έναν μικρό σε κάθε δεύτερο στύλο της ΔΕΗ.
Οι ταχυφορτιστές χρειάζονται για τα μεγάλα ταξίδια, στις εθνικές οδούς, που θες να πάρεις πολύ ρεύμα σε λίγη ώρα -κι ας κοστίζει ακριβότερα.
@iceman7 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Θα μπορούσαν τότε να επιδοτούν χτίσιμο ή αγορά νεας ενεργειακά καλύτερης κατοικίας με χώρους να μπορούν να μεγαλώσουν παιδακια άνετα. Να χωράνε και παππού - γιαγιά να βοηθάνε με τα παιδιά.
Κανένας δεν έκανε περισσότερα παιδιά επειδή πήρε επίδομα. Μόνο όσοι είχαν ήδη πολλά παιδιά το εκμεταλλεύονται.
Αν θες λύση του δημογραφικού δεν δίνεις επιδόματα, ούτε σύνταξη στις μαμάδες όταν τα παιδιά τους φεύγουν από το σπίτι. Δίνεις βρεφονηπιακούς σταθμούς, παιδικούς σταθμούς, ιατρική φροντίδα, ελαστικό ωράριο εργασίας, ο,τιδήποτε βοηθά την καθημερινότητα μιας οικογένειας με παιδιά. Ακόμα και πάρκα, παιδική χαρά, ποδηλατόδρομο για να βγαίνουν βόλτα.
Και επειδή νιαζόμαστε τόσο πολύ για το κλίμα, εγκαταλείψαμε το φυσικό αέριο και γυρίσαμε στο πετρέλαιο και στο κάρβουνο (η Βρετανία ήδη αδειοδότησε το πρώτο νέο ανθρακορυχίο). Οι ευρωπαίοι είναι υποχρεωμένοι να αγοράζουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα, χρησιμοποιώντας ρεύμα που δεν παράγεται από ανανεώσιμες πηγές. Στις ελληνικές πόλεις σε πνίγει η μόλυνση από τα τζάκια, αλλά κόπηκαν από το κέντρο της Αθήνας ακόμα και αυτοκίνητα Euro6 για να μην μολύνουν. Στην ολλανδία κατεβάζουν τα όρια ταχύτητας στους δρόμους και αναστέλλουν έργα για να μην παράγονται αέρια θερμοκηπίου, αλλά δεν κάνουν τίποτα για την εκτροφή βοοειδών. Και οι περισσότερες χώρες του κόσμου δεν δίνουν δεκάρα τσακιστή για όλα αυτά...
Μια κριτική από το μέλλον:
https://geoff.greer.fm/2023/02/08/gasoline-car-review/
This car is interesting because instead of running on electricity, it is powered by a combustible liquid called gasoline.
@otso said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ρε παιδια τι εγινε με αυτην την τρυπα του οζοντος ; τι κανει η επιστημονικη κοινοτητα , ο ευαγγελατος γιατι δεν μας ενημερωνουν πχια;
Για χρονια ηταν πρωτο θεμα.
Πάει καλά. Μετά την κατάργηση των χλωροφθορανθράκων έχει μειωθεί. Αλλά παίρνει καιρό, μάλλον θα έχει επιστρέψει στα επίπεδα του 1980 το 2060.
https://svs.gsfc.nasa.gov/30602
Υπάρχει στο ΚΟΚ ρητή αναφορά ότι απαγορεύεται η στάθμευση δίπλα και απέναντι στις εισόδους των χώρων στάθμευση εφ' όσον εμποδίζουν την είσοδο και την έξοδο των οχημάτων. Αλλά δεν υπάρχει ρητή απόσταση, εκτός αν κάποιος στηριχθεί στις σχετικές προβλέψεις που υπάρχουν για τις γωνίες/διασταυρώσεις.
Αν έχει πραγματικά καλή τιμή το Honda, OK. Με την επίγνωση ότι είναι αυτοκίνητο πόλης και θα το κρατήσεις μέχρι να γίνει αντίκα.
Αντίστοιχα εγώ γουστάρω το i3. Αλλά πρέπει να το βρω σε τόσο καλή τιμή που να μην πειράζει και το έξοδο στο πρώτο τρακάρισμα.
Ο ιδιώτης είχε παραποιήσει τις φωτογραφίες που είχε αναρτήσει στην αγγελία, όπως επίσης είχαν «πειραχτεί» τόσα τα στοιχεία κατασκευής του αυτοκινήτου όσο και τα χιλιόμετρα.
Διαβάζω ότι το χαρακτηρίζουν εγκαταλελλειμένο, αλλά βλέπω κλιματιστικά στο ισόγειο, όπως και μόνωση στην ταράτσα που φάινεται άθικτη.
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εγώ είπα. Μικρό ηλεκτρικό στα 12-15000 μετά την επιδότηση που θα φορτίζει σε καφέ στο μώλ μία φορά την εβδομάδα.
Μόνο που τόσο έχει το Ami... Το eUP ήταν στα 19000 με την επιδότηση την τελευταία χρονιά παραγωγής του.
Τελευταία το γύρισε στο Τρίτο Πρόγραμμα. Με βοηθάει να οδηγώ πιο ήρεμα.
Όποο κόβει περισσότερο στο υπέρυθρο χωρίς να κόβει τόσο πολύ στο ορατό φάσμα. Αυτό είναι το ζητούμενο.
Παρεπιπτόντως, το νόμιμο ποσοστό ισχύει για μεμβράνη+τζάμι, όχι για τη μεμβράνη σκέτη.
Mora Metallic
Αν δεν ήθελε η BMW 3 χιλιάρικα και 6 μήνες αναμονή, θα το είχα παραγγείλει για το Ε46 μου...
Συμφωνώ για το Μπαράχας στη Μαδρίτη. Πολύ άβολο σε διάταξη, αλλά πανέμορφος ο νέος αεροσταθμός, ειδικά από το εσωτερικό (που φυσικά όλοι οι επιβάτες έτσι θα το βλέπουν).
Όσο για τον ανατολικό αεροσταθμό του Ελληνικού, ευτυχώς θα διατηρηθεί. Αλλά όποιος έχει δει τα αυθεντικά σχέδια του Σααρίνεν, κλαίει για το τι τσιγκουνιές έγιναν στην κατασκευή. Θα προτιμούσα η Λάμδα να αποφάσιζε να το ανακατασκευάσει με βάσει τα αρχικά σχέδια, τουλάχιστον τη στέγη.