Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    • Profile
    • Following 7
    • Followers 14
    • Topics 5
    • Posts 27702
    • Best 10355
    • Groups 1

    fanis75

    @fanis75

    moderator

    Senior Business Consultant - Cars, Sailing, Boating, RIBs

    23477
    Reputation
    807
    Profile views
    27702
    Posts
    14
    Followers
    7
    Following
    Joined Last Online
    Location Αγ. Παρασκευή

    fanis75 Unfollow Follow
    moderator

    Best posts made by fanis75

    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum
      1. Το eCVT με το πλανητικό σύστημα γραναζιων μου δίνει την εντύπωση ότι έχει πολλά περισσότερα κινητά μέρη. Στο απλό CVT κατανοώ ότι το όλο θέμα είναι στην συντήρηση του ήτοι σωστό timing στην αλλαγή λαδιών του CVT αλλά και του ιμάντα/αλυσίδας αυτού. Πώς λοιπόν θεωρητικά είναι πιο αξιόπιστο το eCVT όταν έχει περισσότερα κινητά μέρη; Μου φαίνεται μαθηματικά παράδοξο. Αυτό το σύστημα γραναζιων δεν το καθιστά πιο πολύπλοκο από την ύπαρξη ενός ιμάντα ή μιας αλυσίδας; Ένα από αυτά τα γρανάζια αν πηδήξει δόντι (excuse my French) ακόμα και από αστοχία υλικού δεν απαιτεί πολύ περισσότερη εργασία για αποκατάσταση πχ;

      2. Αν σας ζητούσα να μαντεψετε, καθώς μέσα στο μυαλό τους κάνεις δεν μπορεί να μπει, τι θα απαντούσατε στην ερώτηση γιατί οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές δεν προτιμάνε τα CVT/eCVT κιβώτια αλλά τα T/C & DCT από την στιγμή που προφανώς προωθούν αυτά προς μόνιμη αντικατάσταση των μηχανικών κιβωτίων; Δεν αναφέρομαι στον κορεάτικο όμιλο γιατί κάνει χρήση όλων των τύπων (Tuscon full hybrid) ενώ η Mazda είναι μια κατηγορία μόνη της και αυτή την στιγμή δεν θυμάμαι αν το 6χ αυτόματο στα 3/CX3 είναι DCT ή T/C.

      Το πλανητικό σύστημα είναι παραδοσιακά το πιο αξιόπιστο γιατί η ροπή (δύναμη) μοιράζεται σε πολλά γρανάζια και έτσι μιεώνεται το στρες σε κάθε γρανάζι. Δηλαδή η σχέση δεν είναι 1 προς 1, αλλά πολλά προς πολλά. Για αυτό και τα κιβώτια με μετατροπέα που συνήθως είναι πλανητικά (παλιά μόνο πλανητικά ήταν) αντέχουν τεράστια ροπή και σε πολλά αυτοκίνητα είναι μόνο αυτά διαθέσιμα, αφού τα χειροκίνητα δεν αντέχουν (δεν άντεχαν καλύτερα). Ναι έχει πολλά κινούμενα μέρη, αλλά είναι απλά γρανάζια, τα οποία έχουν και μεγάλη αντοχή και επίσης είναι μέσα στο λάδι.

      Πιστεύω ότι οι Ευρωπαίοι δεν προτιμάνε τα CVT για τους εξής λόγους (κθρίως), αλλά είναι καθαρά μαντεψιά:

      1. Δεν υπάρχουν Ευρωπαίοι κατασκευαστές τέτοιων κιβωτίων. Οι παραδοσιακές Ευρωπαϊκές εταιρείες (ZF, Gertrag, Borg Warner) φτιάχνουν κυρίως με μετατροπέα και DCT.

      2. Έχει προμοτάρει απίστευτα τα  DCT το κατάπτυστο γκρουπ και έχουν καθιερωθεί για λάθος λόγους, αλλά τα φτιάχνει το ίδιο και το κέρδος είναι μεγάλο.

      3. Δεν αρέσουν στους Ευρωπαίους οδηγούς, ο τρόπος που λειτουργούν και έτσι δεν έχουν μεγάλη ζήτηση. Αντίθετα οι Ασιάτες τα λατρεύουν.

      4. Τα CVT είνα αποδοτικά σε συγκεκριμένο εύρως στροφών και overall έχουν μεγαλύτερες εκπομπές CO2, οποτε επιβαρύνεται ο φόρος/πρόστιμο στις εταιρείες.

      Για εμένα οι κυριότεροι λόγοι είναι οι Νο. 1 και 3, εαν πούλαγαν θα τα προσέφεραν και επίσης εαν τα έφτιαχνε κάποια Ευρωπαϊκή βιομηχανία.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      fanis75
      fanis75
    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum

      Φανη αν είναι καλό για το forum υπάρχει κάπου ένα thread με θέμα τα αυτόματα κιβωτια. Να απαντήσω εκεί;

      Φυσικά και υπάρχει!!

      https://forum.4troxoi.gr/τεχνικά-θέματα-βελτιώσεις/αυτόματα-vs-χειροκίνητα-κιβώτια-ταχυτήτων

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      fanis75
      fanis75
    • RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)

      Κι όμως στα 208 που βλέπω στον δρόμο έχει αρκετά GT Line..! Και κατά κύριο λόγο μπορντώ και  μπλε και έχω δει και κίτρινα.

      Τα δίνει δωρεάν ακόμα για αυτό! Πάντως έχω βαρεθεί τα γκρι και τα μαύρα και τα μουντά χρώματα...η ζωη θέλει χρώμα!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      fanis75
      fanis75
    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum

      Το πρόβλημα με το CVT είναι ότι έχει χαμηλά όρια ροπής και περιστροφής (που μπορεί να πάρει από τον στρόφαλο) και όταν ζορίζεται, υπερθερμαίνεται. Για αυτό βλέπεις 4x4 με CVT να μην μπορούν να ανεβούν δύσκολες ανηφόρες εκτός δρόμου, καθώς δεν έχουν την δυνατότητα να μεταφέρουν αρκετή ροπή. Φυσικά είναι εντελώς ακατάλληλα και για σπορτίβ οδήγηση. Για κουβαδάκια πόλης καλά είναι.

      Για το θέμα της σπορτίβ οδήγησης η Williams F1 θα διαφωνήσει μαζί σου (και εγώ επίσης). Απλά είναι δύσκολο και κοστοβώρο να φτιαχτεί CVT για σπορ αυτοκίνητα. Θυμάμαι τότε στους 4Τ τα νούμερα που έγραψε το μονοθέσιο με το CVT ήταν εντυπωσιακά....για αυτό και απαγορεύτηκε! Οπότε να τα CVT που ξέρουμε και πωλούνται δεν κάνουν για σπορ οδήγηση (αν και η Τογιότα κάτι έκανε με το τελευταίο 8ταχυτο cvt).

      https://www.auto123.com/en/news/f1-technique-williams-tested-a-cvt-transmission-back-in-1993-video/34642/

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      fanis75
      fanis75
    • RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)

      Ποπο, θες 30000 ευρώ να πάρεις μια καλή έκδοση hatchback από non-premium μάρκα με θερμικό κινητήρα 1200 κυβικά με 3 κυλίνδρους (δε ξέρω αν έχει ημιάκαμπτο ή πολλαπλούς, αν ξέρεις κάποιος ας ενημερώσει)!!!

      Φυσικά ημιάκαμπτο, γιατί να έχει πολλαπλούς? Αφού η αγορά έχει δείξει ότι κανείς δεν ασχολείται με αυτά, παρά μόνο με το design και τις οθόνες, οπότε ρίχνουν εκεί βάρος. 99% των αγοραστών δεν έχουν ιδέα τι ανάρτηση έχει το αυτοκίνητό τους, δεν τους νοιάζει και επίσης δεν ξέρουν τις διαφορές, απλά πράγματα!

      Ακόμα και εδώ μέσα έχει γράψει μέλος ότι δεν τον ενδιαφέρει η ανάρτηση, αλλά ο 3D πίνακας, αυτό ήταν το βασικό το κριτήριο.

      Όσο για το 1.2 και το 3κύλινδρο, δεν έχει σημασία. Την ιπποδύναμη κοιτάμε και την συνολική απόδοση. Και τα 30Κ είναι δικιά μου εκτίμηση, κάτσε να δούμε μπορεί να κάνει την έκπληξη και να είναι πιο φτηνό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      fanis75
      fanis75
    • RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)

      Ο μέσος αγοραστής της κατηγορίας (Focus, Astra, 308, Civic κλπ) θεωρώ ότι δεν παίρνει αυτόματο. Τουλάχιστον το 50% των αγοραστών.

      Συμφωνώ 100%, ελάχιστοι παίρνουν αυτόματο. Παρόλα ταυτα εγω το θεωρώ λάθος και λειψό ένα αυτοκίνητο το 2022 με χειροκίνητο κιβώτιο, ειδικά εαν είναι Peugeot. Και το ξέρει και ή ίδια η PSA και επένδυσε ένα σκασμό δις για να φτιάξει εργοστάσιο ώστε να φτιάχνει τα αυτόματα η ίδια, στην Γαλλία.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      fanis75
      fanis75
    • RE: Toyota Yaris Cross

      Παραλάβαμε και εμείς (για την σύζυγο) το Yaris Cross. Η παραγγελία είχε γίνει τον Μάρτιο του 2022, οπότε ήταν με κλειδωμένη τιμή αλλά μετά την 1η αύξηση. Ευτυχώς γλυτώσαμε τις άλλες δυο αυξήσεις, πήραμε και μια καλή έκπτωση και δώρο αισθητήρες πίσω (δεν ήθελα συναγερμό) και μπουλόνια ασφαλείας. Πληρώσαμε φυσικά τα επιλέον €240 του ΤΤ, αφού ο εκτελωνισμός έγινε με τη νέα τιμή - τελική τιμή €21.300. Έκδοση, η πιο απλή Active. Ημερομηνία παράδοσης από το σύστημα, 9/2023 το οποίο μετά από 3-4 μήνες άλλαξε σε 6/2023 και παρέμεινε έτσι σχεδόν μέχρι το τέλος του 2022. Από την αρχή όμως μου είχε πει ο πωλητής (εξαιρετικός ο Φώτης) ότι εάν δεν αλλάξει κάτι δραματικά (π.χ. νέος πόλεμος ή κύμα covid) θα το έχω στους 12 μήνες περίπου.

      Τελικά, το αυτοκίνητο έφτασε 31/1/2023 (στους 10 μήνες δηλαδή) στην Ελλάδα αλλά λόγω δικιάς μου καθυστέρησης (έλειπα εκτός Ελλάδος και περίμενα και έγκριση δανείου) τελικά εξοφλήσαμε 13/2 και παραλάβαμε 21/2. Ναι ξέρω, όλοι βιάζονται και μετράνε μέρες και εγώ το άφησα 2 εβδομάδες περισσότερο…χαχαχα! Να σημειώσω εδώ ότι το αγοράσαμε με 60% χρηματοδότηση, αλλά όχι την ληστρική της Τογιότα – το έχω ξαναγράψει, η τράπεζα Αττικής έχει ένα αξιοπρεπές (σίγουρα όχι χαμηλό) επιτόκιο στο 6.75% σταθερό (πολύ σημαντικό σήμερα που το στεγαστικό μου έχει πάρει 3 μονάδες σε 1 χρόνο!!) για αγορά νέου υβριδικού αυτοκινήτου. Οπότε και πήγαμε με αυτή τη λύση.

      Λίγα λόγια για το πως καταλήξαμε στο συγκεκριμένο. Υπήρχαν ορισμένα κριτήρια που έπρεπε να πληροί το νέο αμάξι:

      • Τιμή μέχρι €20.000
      • Να είναι μικρό, κατηγορία B
      • Οπωσδήποτε αυτόματο (κάνει πάρα πολλά χιλιόμετρα καθημερινά η σύζυγος σε όλη την Αττική και κυρίως πόλη)
      • Να είναι όσο οικονομικό γίνεται
      • Βασικότερο από όλα και μη διαπραγματεύσιμο να της αρέσει…χαχαχα!

      Οπότε ως «ειδικός» ξεκίνησα να προτείνω B hatch με 1η επιλογή το αγαπημένο μου Φιέστα (με φυσικα άγνωστη τότε τιμή και παράδοση). Με το που το είδε το απέρριψε και μου είπε ότι μόνο το Puma της αρέσει από Φορντ. Άκουσε μετά την τιμή, έβρισε ευγενικά τον πωλητή (αφού είναι φίλος μου) και φύγαμε. Επόμενη στάση απέναντι από την Φόρντ, στην Πεζώ για το 208. Επίσης δεν της άρεσε αλλά ενθουσιάστηκε κυριολεκτικά με το 2008. Μου είπε «αυτό θέλω»….μετά άκουσε τις €30.000, έβρισε όχι και τόσο ευγενικά και φύγαμε με συνοπτικές διαδικασίες.

      Πήγαμε σπίτι και μετά από μίνι οικογενειακό συμβούλιο μου είπε «τελικά θέλω ψηλό, δεν μου αρέσει κανένα από αυτά που μου δείχνεις». Κάπως έτσι ο κύβος ερρίφθη για B SUV. Μετά αρχίζει η δυσκολία του να βρούμε B Suv σε αυτά τα χρήματα που να είναι και αυτόματα και να της αρέσει. Με συνοπτικές διαδικασίες μέσα από φωτογραφίες και βλέποντας αμάξια στον δρόμο αφού βαριόταν να πάμε να τα δει όλα από κοντά – για να μην σας κουράζω – καταλήξαμε σε 3:

      1. Suzuki Vitara
      2. Yaris Cross
      3. Kia Stonic.

      Όλα κοντά στο σπίτι μας, οπότε με μια βόλτα πήγαμε και στις 3 αντιπροσωπείες.
      Στόνικ δεν της άρεσε τελικά και τόσο πολύ. Το Βιτάρα της άρεσε πολύ, αλλά δεν της άρεσε η τιμή και δεν είχαν να το οδηγήσουμε εκείνη την ώρα. Γιάρις της άρεσε περισσότερο από τα 3, την ενθουσίασε στην οδήγηση και επίσης της άρεσε η τιμή που δεν ξέφευγε – το πιο φτηνό από τα 3 ήταν. Οπότε με συνοπτικές διαδικασίας, το κλείσαμε. Το χρώμα που ήθελε (ένα γαλαζωπό) είχε σταματήσει να έρχεται Ελλάδα οπότε ταλαντεύτηκε πολύ ανάμεσα στο γκρί και το μπλέ, απέρριψε το κόκκινο που πρότεινα εγώ και το χάλκινο (ενώ της άρεσε πολύ) για να μην έχουμε ίδιο. Τελικά αποφάσισε το μπλέ. Σε εξοπλισμό αυτά που ήθελε τα είχε μόνο η Adventure γιατί το μόνο που ήθελε έξτρα ήταν πανοραμική οροφή και ηλεκτρικά αναδιπλωμένους καθρέπτες. Δεν ήθελε όμως μαύρο ουρανό και της άρεσαν πιο πολύ τα όργανα binoculars, οπότε η Active ήταν η εύκολη, ασφαλής και πιο φτηνή επιλογή. Τους είπε φυσικά ότι επρεπε να ντρέπονται που ζητάνε τόσα λεφτά για την Style και οι καθρέπτες δεν κλείνουν ηλεκτρικά - αχαχαχα!! Εάν ήταν για εμένα θα έπαιρνα την Style. Φυσικά μου κακοφαίνεται που με €300 περισσότερα είχα πάρει την Κορόλα που είναι πολύ καλύτερο αυτοκίνητο σε όλα και με καλύτερο εξοπλισμό (και καθρέπτες που κλείνουν ηλεκτρικά). Γενικά όσο πιο μικρή η κατηγορία τόσο πιο ακριβά πληρώνουμε τον ίδιο εξοπλισμό – ειδικά εάν είναι μοδάτο SUV.

      Δεν έχω προλάβει να το οδηγήσω πολύ, οπότε για αναλυτικές εντυπώσεις θα περιμένετε μερικούς μήνες ακόμα! Αρχική εντύπωση όπως τα θυμάμαι από το test drive. Πολύ καλή ποιότητα κύλισης για την κατηγορία του με άνετη ανάρτηση χωρίς κοπάνημα πίσω. Εδώ να σημειώσω ότι από την αντιπροσωπεία στο σπίτο κοπαάνγε σαν τον διάολο και θυμήθηκα και τον Τάσο που έλγε πόσο άνετο είναι με το 65αρι προφίλ. Φτάνουμε σπίτι και αμέσως ελέγχο πίεση ελαστικών....PDI για γέλια (και πρόχειρο πλύσιμο), είχαν 3.5 όλα τα λάστιχα όταν θέλουν 2.3 τα μπροστά και 2.2 τα πίσω. Τα έφτιαξα και αμέσως έστρωσε το αυτοκίνητο. Το κινητήριο σύνολο πρόθυμο. Χώροι είναι ΟΚ, εμάς μας φτάνουν και μας περισσεύουν. Μια χαρά το παιδικό κάθισμα πίσω και το καλοκαίρι στις διακοπές στο νησί θα κάνω και τεστ φορτώματος. Ποιότητα ό,τι έχει γραφτεί, μέτρια πράγματα στα γνωστά της κατηγορίας. Το βασικό είναι ότι πλέον έχει αυτοκίνητο η γυναίκα και άρα έχω και εγώ πίσω το δικό μου και σταμάτησα να κινούμαι με ταξί και δανεικά αμάξια (η 330xi πόναγε κάθε φορά που έβαζα βενζίνη).

      Μερικές πρόχειρες φωτογραφίες:

      IMG_3179.JPG

      IMG_3181.JPG

      IMG_3183.JPG

      IMG_3184.JPG

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      fanis75
      fanis75
    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum

      Στην Toyota όταν είχα ρωτήσει το σέρβις το οποίο συμπεριλαμβάνει την αλλαγή λαδιού του eCVT στα Corolla Hybrid έχει κόστος 300-350€.

      Σωστά στα είπαν, είναι κάθε 90.000χλμ η αλλαγή λαδιών του eCVT, εδώ και από το επίσημο site της Toyota (εχει τιμές σέρβις για ΟΛΑ τα μοντέλα της!), χωρίς τις όποιες εκπτώσεις:

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      fanis75
      fanis75
    • RE: KIA SPORTAGE 2021

      Παρα-μοιάζει με το Tuscon, είναι άσχημο και πολύ μακρύ. Μου αρέσει σαφώς περισσότερο από το απερχόμενο (που είναι χάλια), αλλά και αυτό πολύ 'Αμερικάνικο', No No για εμένα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      fanis75
      fanis75
    • RE: Renault Arkana 2019

      Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
      Μας τρολλάρεις τώρα, Φάνη;;;

      Αυτά τα κουπωειδή suv είναι κακάσχημα.

      Καθόλου τρολάρισμα Νίκο! Εμένα μου αρέσουν πάρα πολύ αυτά τα σχέδια και εχοντας οδηγησει για ενα ΣΚ μια Χ6 1ης γενιας για ενα ΣΚ, μου είχε αφήσει εξαιρετικές εντυπώσεις.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      fanis75
      fanis75

    Latest posts made by fanis75

    • RE: Toyota C-HR+

      @kostis20 said in Toyota C-HR+:

      Σωστός. Δεν έχω βρει κινέζικο που να μου αρέσει εμφανισιακα.

      Εμένα μου αρέσουν αρκετά, π.χ το Deepal το βρίσκω πολύ όμορφο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      fanis75
      fanis75
    • RE: Toyota C-HR+

      @dettol said in Toyota C-HR+:

      Δυσκολη εξισωση για οποιον ενδιαφερεται για ηλεκτρικο και μονο ευχαριστος πονοκεφαλος ειναι οι πολλες επιλογες!

      Σιγά την δύσκολη εξίσωση: Τέσλα και κερό ψωμί! Τουλάχιστον σε τιμές από 35Κ και πάνω. Για πιο φτηνά, υπάρχει λίγος πονοκέφαλος, αλλά και εκεί εύκολη η επιλογή.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      fanis75
      fanis75
    • RE: Toyota C-HR+

      @stefan147 said in Toyota C-HR+:

      Κάτι Νιο, Μίο πως τα λένε, μου φάνηκαν λες και είναι απο άλλη 10ετία.

      Το Nio εχει εσωτερικό S class (σχεδόν) αλλά έχει και 80 χιλιάρικα!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      fanis75
      fanis75
    • RE: Nio EL6

      Μπήκα σε ένα τέτοιο ταξί στο Όσλο, απίστευτα άνετο αυτοκίνητο με διαστημικό εξοπλισμό! Επίσης τρομερή απτή ποιότητα, θύμιζε S Class.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      fanis75
      fanis75
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3

      @civil357 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      αλλά ο Αυγενάκης, αφού λέμε για κλωτσομπουνίδια , έδειρε υπάλληλο αεροδρομίου και μετά από κανένα δίμηνο επανεντάχθηκε στην κοινοβουλευτική ομάδα της ν.δ.

      Ίσως άδικος - 6 μήνες έκανε να επανέλθει. 😂 😜

      ΥΓ: τόσο υπολογίζει ο ΠΘ τον χρόνο που χρειάζεται να ξεχάσει ο σανοφάγος έλληνας ηλίθιος μέσος ψηφοφόρος.

      posted in Αντίλογος
      fanis75
      fanis75
    • RE: Renault 5 E-Tech

      @jousis said in Renault 5 E-Tech:

      Ότι και να σας πω η απαντηση είναι "μα το κινέζικο δίνει παραπάνω σε αυτά τα λεφτά" οπότε δεν υπάρχει νόημα. Τζάμπα bytes θα δεσμεύουμε.

      Προσωπικά δεν ανέφερα κανένα Κινέζικο, με άλλα το συνέκρινα βάση τιμής και μόνο. Γιατι θεωρώ (δεν το έχω οδηγήσει, μόνο το έχω δει στατικά) ότι το Ρ5 ειναι πολύ καλό EV, αλλά εκτός Ελληνικής πραγματικότητας με αυτές τις τιμές - απευθύνεται σε ένα πολύ ειδικό και περιορισμένο αγοραστικό κοινό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      fanis75
      fanis75
    • RE: Renault 5 E-Tech

      @cirus said in Renault 5 E-Tech:

      με αντιστοιχο εξοπλισμο με κινεζο ειναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ δεν εχει 26

      και μιλαμε για ενα αυτοκινητο με μικρη μπαταρια 52ρα που δεν ειναι για ταξιδια

      δεν εβαλα την διχρωμια να μην γινω υπερβολικός

      και μην ξεχναμε οτι δεν εχει δικη του πλατφορμα (ειναι στην ιδια πλατφορμα με τα βενζινοκίνητα) οποτε τα καθισματα πίσω ειναι πολύ αβολα (τα γονατα σου ειναι σε περιεργη γωνία). Γενικα δεν ειναι καλή επιλογη θεωρω στα χρηματα του

      Εεε δεν είπα για εξοπλισμο, είπα συγκριτικά με το Ρ5 που έχει 32Κ η βασική έκδοση έναντι 26Κ του Πούμα. Επίσης, πέφτουν και άλλο οι τιμές του Πούμα, έχουν στοκ (καλά στα εταιρικά δίνουν τρελλή έκπτωση).

      Η μπαταρία ειναι ακόμα πιο μικρή (καλά θα ήταν να ήταν 52αρα), είναι 49 με ωφέλιμη χωρητικότητα 43!! Αλλά το σώζει η φοβερά χαμηλή κατανάλωση και βγάζει αυτονομία που έχουν τα άλλα με 52αρα.

      Τα πίσω καθίσματα κλάην, ο οδηγός μας νοιάζει!

      Είναι σήμερα που μιλάμε το πιο fun to drive suv EV κατά τους ειδικούς. Δεν το έχω οδηγήσει, αναμένω την επόμενη εβδομάδα. Έχω οδηγήσει Βόλβο και ΚΙΑ, αλλά θα πάω για μια επανάληψη (το Βολβο 2πλη!!).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      fanis75
      fanis75
    • RE: Renault 5 E-Tech

      @jousis said in Renault 5 E-Tech:

      Και μην μου βάζετε τα λεφτά στην μέση, είπαμε, δεν κοιτάς το vfm σε αυτά τα αυτοκίνητα.

      Δεν μπορώ να αγνοήσω την τιμή. Το βασικότερο κριτήριο σύγκρισης είναι για εμένα.

      Σε κάθε περίπτωση, προφανώς ειναι πολύ καλό το Ρ5, όλοι το εκεθάζουν. Αλλά με δικά μου λεφτά δεν θα το αγόραζα ποτέ, γιατι ειναι πανάκριβο και δεν υπερτερεί πουθενά έναντι του ανταγωνισμούς, εκτός της εμφάνισης. Στα 25Κ θα το σκεφτόμουν...στα 35Κ με τίποτα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      fanis75
      fanis75
    • RE: Renault 5 E-Tech

      @jousis said in Renault 5 E-Tech:

      Συγκρίνεις 3.9μ hatch με μαούνα SUV σε στενούς δρόμους/στροφές ?

      Σιγά την μαούνα ρε συ, 4.20 ειναι το Volvo, Β Suv ειναι. Μια χαρά πάει στις στροφές.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      fanis75
      fanis75
    • RE: Renault 5 E-Tech

      @cirus said in Renault 5 E-Tech:

      ωραιο αλλα οπως ειπα και πριν ειναι πολύ ακριβο οπως και το renault για την μπαταρια και το range που έχουν.

      Οχι ρε συ, 26Κ έχει το Πούμα και 30 η Τοπ έκδοση. Η 5αρι έχει 35Κ με τα 150 άλογα για να ειναι συγκρίσιμο με τα 170 του Πούμα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      fanis75
      fanis75
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr