Best posts made by stefan147
-
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
Για να δουμε τι λένε και τα κεντρομήχανα.
-
RE: Toyota Corolla Cross
Λοιπον ολα καλα με τους φωτιζομενους διακοπτες. Ψωνιστε αφοβα.
Εχουμε ενα θεματακι ομως. Ο διακοπτης των καθρεφτων εχει λευκο φως ενω οι αλλοι ειναι ice blue. Οποτε τωρα πρεπει να βρουμε και ice blue διακοπτη καθρεφτων. Λογικα απο CHR ή Rav θα κανει.
-
RE: SEAT León Mk3 (2013-2020)
Αποχαιρετισμός στα όπλα!
Πριν λίγο έγινε η κατάθεση εξόφλησης για το Cupra, το οποίο πλέον θα κοσμεί τους δρόμους του Ν. Μεσσηνίας! Μακάρι ο νέος ιδιοκτήτης του να το φροντίσει στο 20% απ' όσο το φρόντιζα εγώ και να το χαρεί το ίδιο.
5 χρόνια και 72.000χλμ (που χωρίς κόβιντ θα ήταν πολύ περισσότερα). Τα πιο απολαυστικά 72.000χλμ που έχω κάνει, με το πιο all around και αξιόπιστο αμάξι που είχα ποτέ. Δε ζήτησε ποτέ τίποτα πέρα από αναλώσιμα και απέδιδε πάντα στο 100%. Τα δε κόστη του αστεία για ένα αμάξι που με 34.500€ αγορά και κάνα 5χιλιαρο βελτιώσεων, είχε φτάσει να είναι πιο γρήγορο από A45s, πιο πρακτικό από πολλά C-Suv και το ίδιο άνετο με ένα 1500αρι Golf.
Σε πήγαινε Σέρρες ατσαλάκωτο σε 4.5 ώρες με ένα ντεπόζιτο, με κουλό οδηγό και δρομίσια λάστιχα έγραφε 1.37" (με πραγματικές δυνατότητες για πολύ πιο κάτω) και σε γύρναγε πίσω κύριο.
Μου πέρασε πολλές φορές η σκέψη να το κρατήσω αλλά θα ήταν τρελή υπερβολή να έχουμε 4 αυτοκίνητα δύο νοματαίοι. Επίσης ήταν κακό το timing καθώς η αγορά ψάχνεται και η τιμή του μόνο πέφτει. Πρώτη φορά δυσκολεύτηκα τόσο (6 μήνες) να πουλήσω αμάξι το οποίο μάλιστα είχε τρελή επισκεψιμότητα στο car.
Til we meet again αμαξάρα μου!
-
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
Δε νομίζω ότι είναι το κατάλληλο θρεντ αλλά οκ. Τα γράφω εδώ και ας το μεταφέρουν οι αρμόδιοι όπου νομίζουν.
3.4 είναι με τα 295 (3.2 ήταν τα Boxster) και πρόγραμμα+catback εξάτμιση υποτίθεται. Τι έχει απομείνει από αυτά μετά από 18 χρόνια, άγνωστο.
Χειροκίνητο εννοείται μιας και κρατάνε πολύ μεγαλύτερη αξία απ΄ τα Tiptronic και βέβαια είναι και πολύ πιο fun για τη χρήση που προορίζεται το αμάξι. Εάν δεν έχουν γίνει μαϊμουδιές στο παρελθόν, εγώ είμαι 3ο χέρι και το πήρα με 99.000χλμ και τώρα έχει σχεδόν 101.000χλμ. Οι φθορές του αυτοκίνητου μέσα-έξω, το ΚΤΕΟ αλλά και το γεγονός ότι εκτός του πωλητή βρήκα και τον προηγούμενο, συνηγορούν στο ότι μάλλον είναι αληθές αυτό το "ύποπτο" 99.000χλμ (ή έτσι θέλω να πιστεύω). Ο προηγούμενος (Θεσσαλονικιός) το πήρε αρχές του 2022 με 75Κ χλμ και του έκανε σχεδόν 25.000χλμ σε κάτι παραπάνω από χρόνο.
Είναι ιδιαίτερο σπεκ σε GT Silver χρώμα με εσωτερικό Cocoa και εκτεταμένα δέρματα και έχει και κάποια έξτρας που δύσκολα τα συναντάς σε ελληνικό Πόρσε και δη Cayman. Έχει κεραμικά φρένα, adaptive sport seats, short shift, pasm (ενεργητικη αναρτηση), sport chrono plus, bose ηχοσύστημα, xenon κτλ. Στην εποχή του υπολογίζω ότι πρέπεί να είχε κοντά 150Κ, μόνο τα εξτρας του ήταν γύρω στα 40Κ.
Εξωτερικά είναι από πρόσφατο κεραμικό κτλ και μέσα έχω ξεκινήσει το σχετικό detailing και μου μένει μόνο το πορτ μπαγκάζ. Μόλις ολοκληρώσω θα βάλω κι άλλες φώτο.
Εδω τα εχω ξηλωσει ολα στο frunk και εχω πραξει τα δεοντα. Γενικα ειναι τρομερα καλοζωισμενο το αμαξι και η απειρη μοκετα που εχει μεσα ηταν πεντακαθαρη και σε εξαιρετικη κατασταση αλλα το frunk πρεπει να ειχε ανοιχτει μονο για να αλλχτει μπαταρια και τπτ αλλο.
-
RE: Toyota Corolla Cross
Λοιπόν κύριοι, υπάρχει το αμάξι από χθες στο Φλαμιάτο. Πήγαμε σήμερα και το είδαμε.
Οκ εξωτερικά είναι αυτό που είναι. Όμορφο σε καμιά περίπτωση. Ο χαρακτηρισμός που θα του έδινα ειναι εύπεπτο. Έκδοση style δήλαδή τέρμα φτωχή αλλά εξωτερικά τουλάχιστον δε νομίζω ότι διαφοροποιείται σημαντικά σε σχέση με τη lounge.
Εσωτερικά τώρα είναι τα δύσκολα. Ποιότητα κάτω του μ.ο. Αποδεκτή μεν, σε καμία περίπτωση δεν ανταποκρίνονταν στα 33.5Κ του συγκεκριμένου εκθέματος. Τα πλαστικά γύρω γύρω (όπως φαινόταν κι απ' τις φώτο βέβαια) σε πόρτες, ταμπλό και επενδυση μπαγκάζ, βρωμανε φθηνιάρικη γιαπωνεζίλα με κάτι απομιμήσεις ραφών κτλ. Δεν έχει γίνει καμιά απολύτως προσπάθεια να ντυθούν επιφάνειες με κάποιο ύφασμα ή υλικό που θα βελτιώνε κατά πολύ την εικόνα. Θα μπορούσα να ζήσω μ' αυτό? Θα μπορούσα.
Το μεγάλο θέμα όμως είναι οι χώροι. Εμένα είναι πολυ χαμήλα στα κριτήρια μου αλλά θεωρώ απαράδεκτο το γεγονός ότι οι χώροι είναι χειρότεροι του Cupra. Το πίσω κάθισμα είναι σχεδόν όσο αστείο είναι του CHR και δεν ειμαστε και τίποτα ψηλοί. Τουλάχιστον σου πνίγει μόνο τα πόδια και όχι και την οπτική αν και σ' αυτό δε βοηθάνε και τα μονοκόμματα καθίσματα. Πορτ μπαγκάζ τα ίδια. Απλά μικρό και το σώζει το suv αμάξωμα που επιτρέπει φόρτωμα ως πάνω απ΄ την εταζέρα.
Αυτό που μου έκανε ιδιαίτερα καλή εντύπωση και ήταν και μάλλον έκπληξη, είναι το virtual cockpit και η οθόνη του infotainment. Πολύ ωραία ανάλυση και οι δύο, με ωραία UI και πληρέστατη πληροφορία.
Εν κατακλείδι...θα το πάρω? Ναι θα το πάρω. Δευτέρα θα δώσω προκαταβολή. Lounge, κόκκινο, 4χ4 με άφιξη 5 Γενάρη. Τελική τιμή 38.700€. Βαρέθηκα την αβεβαιότητα της Σιτροέν και το συνολικό πακέτο της 4κίνησης/μεταπώλησης/εγγύησης/εξοπλισμού με κάνει να μη βλέπω αντίπαλο σ΄ αυτά τα χρήματα και για τα δικά μου θέλω.
-
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
Θυμηθηκαμε στα γεραματα να βαλουμε και αφτερμαρκετ ζαντες.
-
RE: Toyota Corolla Cross
Κάποια λίγα σχόλια μετά από 200χλμ με το ΨΨ μιας και από χθες το βράδυ είναι πάλι στα ξένα χέρια του detailer.
-
έχει κάμποσα εργονομικά φάουλ μέσα...ο μη ρυθμιζόμενος τεμπέλης, το στενό μπράτσο στο πάνελ της πόρτας καθώς και ρύθμιση του καθίσματος με το λεβιέ και τις "σκάλες" (και όχι με ροδέλα) κάνει κάπως δύσκολη τη εύρεση της ιδανικής θέσης. Τουλάχιστον πιο δύσκολη απ' ότι περιμένεις από ένα αυτοκίνητο του 2023 που αυτά έπρεπε να είναι αυτονόητα.
-
από θηκες λίγα πράγματα και επειδή είμαι και ψυχαναγκαστικός και βάζω πάντα τα ίδια πράγματα στην ίδια θέση, πάλι δεν έχω βολευτεί. Επίσης ο ασύρματος φορτιστής δεν κάνει χωριό με το κινητό μου (S22 Ultra) το οποίο γενικά φορτίζει μόνο με ασύρματους που έχω διάσπαρτους σε σπίτι, γραφείο κτλ. Δοκίμασα με θήκη και χωρίς και είναι σχεδόν αδύνατο να πιάσει σταθερά. Το Huawei της γυναίκας πάλι κανένα πρόβλημα.
-
έλεγα δε με πειράζει και τόσο αλλά τελικά με πειράζει...θα ήθελα την ηλιοροφή να είναι έστω με ανάκλιση. Εφόσον έχει και τη μπάρα στη μέση και δεν είναι εννιαίο το τζάμι από μέσα, θα ήθελα έστω στην ανάκλιση να ανοίγει. Μεγάλη μούφα.
-
η κύληση-ηχομόνωση είναι όπως τα λέγαμε...δεν έχω μετρήσει ακόμα αλλά στα 130-140 είναι φασαριόζικο. Το περίεργο είναι ότι η αίσθηση που έχω είναι πως η φασαρία έρχεται από ψηλά. Δε φταίνε νομίζω οι καθρέφτες αλλά τα λεπτά(?) τζάμια? Ίσως τα A-pillar? Γενικότερα η αεροδυναμική του? Δεν ξέρω και πολύ φοβάμαι ότι δε θα καταφέρω και πολλά με την όποια μόνωση κάνω γιατί αυτή κόβει κυρίως θόρυβο τροχασμού. Ίδωμεν.
-
το virtual cockpit ενώ έχει πολύ πληροφορία είναι δυσχηστο. Δεν έχει καθόλου user friendly λογική και θέλει πολύ ψάξιμο για να βρεις αυτό θες κάθε φορά. Η κεντρική οθόνη από την άλλη ενώ είναι σουπερ responsive μου φαίνεται λίγο απλοϊκή στο μενού της κι εκεί θα ήθελα περισσότερες δυνατότητες. Καλά για τον ήχο δε συζητάμε...είναι η αναμενόμενη μετριότητα αλλά αυτό θα αλλάξει σύντομα μόλις βρω λίγο χρόνο να περάσω τα ηχεία.
Πάμε και σε μερικές ευχάριστες εκπλήξεις...
- Ποιοτικά το αμάξι για κάποιο λόγο μου φαίνεται αισθητά ανώτερο σε σχέση με αυτό που είχα πρωτοσυναντήσει στις εκθέσεις και τα τεστ δράιβ αλλά που έχω δει και σε βιντεακιά. Πχ τα πλαστικά στο μπαγκάζ που ήταν ζουληχτά σε εκθεσιακό, τώρα μου φαίνονται μια χαρα. Σε βίντεο που είχα δει τεμπέλη και κονσόλα να πηγαίνουν πέρα δώθε, στο δικό μου είναι βράχος.
Πολύ βασικό σε σχέση με την ποιότητα είναι το χρώμα. Το αμάξι είχα ζητήσει να μην το ακουμπήσει κανείς κατά το pdi και είδα ότι είναι απροσδόκητα καλής ποιότητας η βαφή. Το εντυπωσιακό είναι ότι και ο detailer εχθες που έκανε τον έλεγχο μου είπε μόνος του ότι του φαίνεται πολύ καλό για Τουότα γιατί λέει έχει κάνει πάνω από 20 CHR και τα βρήκε πολύ μέτρια σε βαφή.
-
Εξαιρετική ανάρτηση. Το χα διαπιστώσει απ' το τεστ δράιβ. Το βάζω στο ίδιο επίπεδο με Χ1, Countryman, 3008 και DS7 με πολλαπλούς. Λέω αυτά γιατί τα χω δουλέψει αρκετά. Πχ η ανάρτησή του είναι ΕΥΚΟΛΑ καλύτερη από XC40 ή GLA. Πολύ ποιοτική απόσβεση, άνεση όσο πρέπει και κλίσεις σε πολύ λογικά πλαίσια. Φλερτάρει με συμπεριφορά χατς απλά δε βοηθάει το πολύ ελαφρύ τιμόνι.
-
Από γκάζι και κατανάλωση κάνει αυτά που υπόσχεται. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.
Εν καιρώ τα υπόλοιπα...
-
Latest posts made by stefan147
-
RE: Toyota Corolla Cross
Άρα R172. Το R171 ήταν απαράδεκτο αυτοκίνητο. Όλη εκείνη η γενιά Μερκ βασικά. Άθλια σε όλα τους. Τιμόνι, φρένα, ανάρτηση, ποιότητα μέσα κτλ. Το 172 είναι πολύ ανώτερο. Όχι ιδιαίτερα σπορ αλλά πολύ πιο σοβαρή κατασκευή.
-
RE: Toyota Corolla Cross
Αν μιλάμε για R171 ήταν 272 και όχι 310 άλογα...just sayin'.
-
RE: Toyota Corolla Cross
E αυτά είναι κολληματα δικά μου με εξοπλισμούς κτλ. Σιγά μην την ρώτησα κιόλας!
-
RE: Toyota Corolla Cross
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Από αμαξάρα σε αμαξάρα το πας.
ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟ COROLLA CROSS.
Εδώ και 200 σελίδες θάβεις με πάθος το αυτοκίνητο. Βέβαια όλοι ξέρουμε ότι η ψυχή του ανθρώπου είναι άβυσσος και περί ορέξεως..........................Για να μην πολυλογούμε και κουράζουμε και το φιλοθεάμον κοινό, η απάντηση είναι η εξής: απλά το πήρα για τη γυναίκα μου και όχι για εμένα. Επομένως τα κριτήρια ήταν πιο κοντά σ' αυτά που ζητάει εκείνη και όχι εγώ. Τα υπόλοιπα περί βελτιώσεων κτλ είναι δική μου διαστροφή και δε συνιστώ σε κανέναν εννοείται να τα ακολουθήσει. Απλά τα έκανα για να είναι πιο άνετη και λίγοτερο εκνευριστική η συμβίωση μου μαζί του τις λίγες φορές που χρειάζεται να το χρησιμοποιήσω.
-
RE: ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΔΗΣΗ
Σωστά και στο χρεώνει 10-20% πάνω (τυχαίο νούμερο, δεν έχω κάτσει να ψάξω ακριβώς) ενώ όλα τα ακρίβα μηχανικά μέρη κτλ είναι ίδια με C3 ας πουμε. Με τα επιπλέον χρήματα δηλαδή ουσιαστικά ψώνισες μερικά εκατοστά σε legroom/headroom και κάποια λίτρα σε πορτ μπαγκάζ. Ποιος κέρδισε και ποιος έχασε? Ο καταναλωτής ή ο κατασκευαστής?
-
RE: ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΔΗΣΗ
@criuser said in ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΔΗΣΗ:
@stefan147 said in ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΔΗΣΗ:
E όχι ακριβώς. Πληρώνεις αρκετά περισσότερο για να πάρεις και περισσότερο αμάξι, τόσο στην απόκτηση όσο και στη χρήση. Οι δε διαφορές σε οδηγική συμπεριφορά είναι παραπάνω από εμφανείς για τον οποιονδήποτε άσχετα εάν είναι εκτός του πεδίου ενδιαφέροντος της συντριπτικής πλειοψηφίας.
Επομένως, ναι τυχαία δεν είναι η επικράτηση των suv/crossover αλλά σίγουρα αυτό δεν έχει να κάνει με την πραγματική αξία τους.
Δεν πληρώνεις παραπάνω. Λιγότερο πληρώνεις, γιατί θα το συγκρίνεις με το χάτς της επόμενης κατηγορίας, αφού οι χώροι του με αυτής συγκρίνονται.
Λάθος, δε θα το συγκρίνεις με την επόμενη κατηγορία γιατί δεν πάει με το μέτρο. Θα το συγκρίνεις με την κατηγορία που ανήκει το πάτωμά που βασίζεται και το χατς απ' το οποίο προέρχεται. Αυτό αγοράζεις, μία ψηλομένη και επιμηκυμένη έκδοση του εκάστοτε χατς. Πχ το 2008 θα το συγκρίνεις τιμολογιακά με το 208 και όχι το 308.
Όταν και εάν εκλείψουν τα χατς το ξανασυζητάμε.
-
RE: Toyota C-HR 2023
To rear wiper delete είναι κλασική περιπτώση μαλακίας μόδας που ξεκίνησαν διάφοροι καγκουραίοι και που φυσικά δεν άργησαν να υιοθετήσουν οι κατασκευαστές μιας που μόνο κέρδος θα είχε γι' αυτούς. Στο Cayman πχ ήταν έξτρα και με κόστος η αφαίρεση του ( ). Πλήρωνες παραπάνω για να πάρεις λιγότερο! Τρέχα γύρευε. Και φυσικά δεν υπάρχει αμάξι που να μην τον χρειάζεται. Ότι σχήμα και αεροδυναμική και να έχει και όσα sealants/κεραμικά/δεν ξέρω γω τι άλλο να είναι περασμένο το τζάμι.
-
RE: ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΔΗΣΗ
E όχι ακριβώς. Πληρώνεις αρκετά περισσότερο για να πάρεις και περισσότερο αμάξι, τόσο στην απόκτηση όσο και στη χρήση. Οι δε διαφορές σε οδηγική συμπεριφορά είναι παραπάνω από εμφανείς για τον οποιονδήποτε άσχετα εάν είναι εκτός του πεδίου ενδιαφέροντος της συντριπτικής πλειοψηφίας.
Επομένως, ναι τυχαία δεν είναι η επικράτηση των suv/crossover αλλά σίγουρα αυτό δεν έχει να κάνει με την πραγματική αξία τους.