Ανήμερα Χριστούγεννα, μηδέν υποχρεώσεις (ούτε καν τραπέζια με σόγια κτλ), τα κοριτσια κοιμουνται...οποτε τι καλυτερη ευκαιρια για το μπαμπα να παρει το παιχνιδι του και να καψει λιγη (ή οχι και τοσο λιγη) βενζίνη! 🥳


Καλές γιορτές σε όλους!
Ανήμερα Χριστούγεννα, μηδέν υποχρεώσεις (ούτε καν τραπέζια με σόγια κτλ), τα κοριτσια κοιμουνται...οποτε τι καλυτερη ευκαιρια για το μπαμπα να παρει το παιχνιδι του και να καψει λιγη (ή οχι και τοσο λιγη) βενζίνη! 🥳


Καλές γιορτές σε όλους!
Για να δουμε τι λένε και τα κεντρομήχανα.


Λοιπον ολα καλα με τους φωτιζομενους διακοπτες. Ψωνιστε αφοβα.
Εχουμε ενα θεματακι ομως. Ο διακοπτης των καθρεφτων εχει λευκο φως ενω οι αλλοι ειναι ice blue. Οποτε τωρα πρεπει να βρουμε και ice blue διακοπτη καθρεφτων. Λογικα απο CHR ή Rav θα κανει.


Αποχαιρετισμός στα όπλα! 
Πριν λίγο έγινε η κατάθεση εξόφλησης για το Cupra, το οποίο πλέον θα κοσμεί τους δρόμους του Ν. Μεσσηνίας! Μακάρι ο νέος ιδιοκτήτης του να το φροντίσει στο 20% απ' όσο το φρόντιζα εγώ και να το χαρεί το ίδιο.
5 χρόνια και 72.000χλμ (που χωρίς κόβιντ θα ήταν πολύ περισσότερα). Τα πιο απολαυστικά 72.000χλμ που έχω κάνει, με το πιο all around και αξιόπιστο αμάξι που είχα ποτέ. Δε ζήτησε ποτέ τίποτα πέρα από αναλώσιμα και απέδιδε πάντα στο 100%. Τα δε κόστη του αστεία για ένα αμάξι που με 34.500€ αγορά και κάνα 5χιλιαρο βελτιώσεων, είχε φτάσει να είναι πιο γρήγορο από A45s, πιο πρακτικό από πολλά C-Suv και το ίδιο άνετο με ένα 1500αρι Golf.
Σε πήγαινε Σέρρες ατσαλάκωτο σε 4.5 ώρες με ένα ντεπόζιτο, με κουλό οδηγό και δρομίσια λάστιχα έγραφε 1.37" (με πραγματικές δυνατότητες για πολύ πιο κάτω) και σε γύρναγε πίσω κύριο.
Μου πέρασε πολλές φορές η σκέψη να το κρατήσω αλλά θα ήταν τρελή υπερβολή να έχουμε 4 αυτοκίνητα δύο νοματαίοι. Επίσης ήταν κακό το timing καθώς η αγορά ψάχνεται και η τιμή του μόνο πέφτει. Πρώτη φορά δυσκολεύτηκα τόσο (6 μήνες) να πουλήσω αμάξι το οποίο μάλιστα είχε τρελή επισκεψιμότητα στο car.
Til we meet again αμαξάρα μου! 

Ωραία παρέα αποκτήσαμε! 
Αν ήταν και το δεξιά δικό μου, το λες και dream garage.

Δε νομίζω ότι είναι το κατάλληλο θρεντ αλλά οκ. Τα γράφω εδώ και ας το μεταφέρουν οι αρμόδιοι όπου νομίζουν.
3.4 είναι με τα 295 (3.2 ήταν τα Boxster) και πρόγραμμα+catback εξάτμιση υποτίθεται. Τι έχει απομείνει από αυτά μετά από 18 χρόνια, άγνωστο.
Χειροκίνητο εννοείται μιας και κρατάνε πολύ μεγαλύτερη αξία απ΄ τα Tiptronic και βέβαια είναι και πολύ πιο fun για τη χρήση που προορίζεται το αμάξι. Εάν δεν έχουν γίνει μαϊμουδιές στο παρελθόν, εγώ είμαι 3ο χέρι και το πήρα με 99.000χλμ και τώρα έχει σχεδόν 101.000χλμ. Οι φθορές του αυτοκίνητου μέσα-έξω, το ΚΤΕΟ αλλά και το γεγονός ότι εκτός του πωλητή βρήκα και τον προηγούμενο, συνηγορούν στο ότι μάλλον είναι αληθές αυτό το "ύποπτο" 99.000χλμ (ή έτσι θέλω να πιστεύω). Ο προηγούμενος (Θεσσαλονικιός) το πήρε αρχές του 2022 με 75Κ χλμ και του έκανε σχεδόν 25.000χλμ σε κάτι παραπάνω από χρόνο.
Είναι ιδιαίτερο σπεκ σε GT Silver χρώμα με εσωτερικό Cocoa και εκτεταμένα δέρματα και έχει και κάποια έξτρας που δύσκολα τα συναντάς σε ελληνικό Πόρσε και δη Cayman. Έχει κεραμικά φρένα, adaptive sport seats, short shift, pasm (ενεργητικη αναρτηση), sport chrono plus, bose ηχοσύστημα, xenon κτλ. Στην εποχή του υπολογίζω ότι πρέπεί να είχε κοντά 150Κ, μόνο τα εξτρας του ήταν γύρω στα 40Κ.
Εξωτερικά είναι από πρόσφατο κεραμικό κτλ και μέσα έχω ξεκινήσει το σχετικό detailing και μου μένει μόνο το πορτ μπαγκάζ. Μόλις ολοκληρώσω θα βάλω κι άλλες φώτο.
Εδω τα εχω ξηλωσει ολα στο frunk και εχω πραξει τα δεοντα. Γενικα ειναι τρομερα καλοζωισμενο το αμαξι και η απειρη μοκετα που εχει μεσα ηταν πεντακαθαρη και σε εξαιρετικη κατασταση αλλα το frunk πρεπει να ειχε ανοιχτει μονο για να αλλχτει μπαταρια και τπτ αλλο.



Λοιπόν κύριοι, υπάρχει το αμάξι από χθες στο Φλαμιάτο. Πήγαμε σήμερα και το είδαμε.
Οκ εξωτερικά είναι αυτό που είναι. Όμορφο σε καμιά περίπτωση. Ο χαρακτηρισμός που θα του έδινα ειναι εύπεπτο. Έκδοση style δήλαδή τέρμα φτωχή αλλά εξωτερικά τουλάχιστον δε νομίζω ότι διαφοροποιείται σημαντικά σε σχέση με τη lounge.
Εσωτερικά τώρα είναι τα δύσκολα. Ποιότητα κάτω του μ.ο. Αποδεκτή μεν, σε καμία περίπτωση δεν ανταποκρίνονταν στα 33.5Κ του συγκεκριμένου εκθέματος. Τα πλαστικά γύρω γύρω (όπως φαινόταν κι απ' τις φώτο βέβαια) σε πόρτες, ταμπλό και επενδυση μπαγκάζ, βρωμανε φθηνιάρικη γιαπωνεζίλα με κάτι απομιμήσεις ραφών κτλ. Δεν έχει γίνει καμιά απολύτως προσπάθεια να ντυθούν επιφάνειες με κάποιο ύφασμα ή υλικό που θα βελτιώνε κατά πολύ την εικόνα. Θα μπορούσα να ζήσω μ' αυτό? Θα μπορούσα.
Το μεγάλο θέμα όμως είναι οι χώροι. Εμένα είναι πολυ χαμήλα στα κριτήρια μου αλλά θεωρώ απαράδεκτο το γεγονός ότι οι χώροι είναι χειρότεροι του Cupra. Το πίσω κάθισμα είναι σχεδόν όσο αστείο είναι του CHR και δεν ειμαστε και τίποτα ψηλοί. Τουλάχιστον σου πνίγει μόνο τα πόδια και όχι και την οπτική αν και σ' αυτό δε βοηθάνε και τα μονοκόμματα καθίσματα. Πορτ μπαγκάζ τα ίδια. Απλά μικρό και το σώζει το suv αμάξωμα που επιτρέπει φόρτωμα ως πάνω απ΄ την εταζέρα.
Αυτό που μου έκανε ιδιαίτερα καλή εντύπωση και ήταν και μάλλον έκπληξη, είναι το virtual cockpit και η οθόνη του infotainment. Πολύ ωραία ανάλυση και οι δύο, με ωραία UI και πληρέστατη πληροφορία.
Εν κατακλείδι...θα το πάρω? Ναι θα το πάρω. Δευτέρα θα δώσω προκαταβολή. Lounge, κόκκινο, 4χ4 με άφιξη 5 Γενάρη. Τελική τιμή 38.700€. Βαρέθηκα την αβεβαιότητα της Σιτροέν και το συνολικό πακέτο της 4κίνησης/μεταπώλησης/εγγύησης/εξοπλισμού με κάνει να μη βλέπω αντίπαλο σ΄ αυτά τα χρήματα και για τα δικά μου θέλω.

Ο παιχταράς ο Έλονας μια πρόβλεψη για το που θα πηγαίνουν τα νερά εάν βρέχει, δεν εκανε. Όλα μέσα αμα ανοίξεις πορτμπαγκάζ. 

Του κουμπαρου μου, παραλαβή Αυγούστου με λιγότερα απο 5.000χλμ. Εχει ήδη περάσει σχεδόν ενα μηνα στην Avis γιατι έμεινε απο 12V μπαταρια πανω στο μηνα και την ακουσε μετα ολο το σύστημα και σήμερα του έβγαλε αυτο.

Κατα τα αλλα ειναι εξαιρετικό αμαξάκι αλλα αν συνεχίσει έτσι θα πρόκειται για μεγαλο λεμόνι.
To αυτοκίνητο αντικατάστασης είναι θέμα συμβατικής υποχρέωσης. Ορίζεται στο συμβόλαιο τι προβλέπεται. Το σύνηθες είναι να παρέχεται αμάξι μία κατηγορία κάτω και ίδιας μετάδοσης (αυτόματο/χειροκίνητο). Από κει και πέρα τίθεται και θέμα διαθεσιμότητας και πόσο αυστηρά ακολουθεί η κάθε εταιρία τις υποχρεώσεις της. Συνήθως η αντιμετώπιση έχει να κάνει και με τον πελάτη. Αλλιώς θα εξυπηρετηθώ εγώ με 300 αυτοκίνητα στόλο κι αλλιώς ένας μεμονωμένος ελέυθερος επαγγελματίας. Κακώς μεν αλλά είναι αυτό που είναι.
@cirus said in Toyota C-HR+:
@stefan147 said in Toyota C-HR+:
Εγώ πάλι προχθες που πέρασα, αποκόμισα εντελώς αντίθετη εικόνα. Δίπλα στα γύρω Κινέζικα ήταν σα φτωχός συγγενής το CHR+. Είναι που είναι τρομερά άσχημο, δεν έχει να πει και τίποτα σα σπεκς ενώ παράλληλα έχει την κλασική μιζέρια μέσα. Δεν το βρίσκω καθόλου ανταγωνιστικό.
σαν ποιοτητα κατασκευης λέω όχι ποσο εντυπωσιακο ειναι το εσωτερικο.
Εκει οι κινεζοι δεν παιζονται εχουν πολύ ποιο ομορφα και ποιοτικα στο ματι εσωτερικά. Αλλα ξερεις οτι του Ιαπωνα θα αντεξει στον χρόνο. Για τον κινεζο δεν μπορεις να πεις το ίδιο
Δεν ξέρω, μπορεί το κινέζικο να σκορπίσει πάνω στη βδομάδα αλλά σε back to back συγκριση είναι χαώδης η διαφορά. Κάτι Νιο, Μίο πως τα λένε, μου φάνηκαν λες και είναι απο άλλη 10ετία.
Εγώ πάλι προχθες που πέρασα, αποκόμισα εντελώς αντίθετη εικόνα. Δίπλα στα γύρω Κινέζικα ήταν σα φτωχός συγγενής το CHR+. Είναι που είναι τρομερά άσχημο, δεν έχει να πει και τίποτα σα σπεκς ενώ παράλληλα έχει την κλασική μιζέρια μέσα. Δεν το βρίσκω καθόλου ανταγωνιστικό.
@red_monster said in TESLA FORUM:
Πώς κλωτσάει την πόρτα ;
Πέρα από καλύμματα χρησιμοποιώ τη μέθοδο ΑντιΜοντεσσορι! Κάνει θαύματα !
Πως δε γίνεται? Αν η βάση του παιδικού καθίσματος δεν έχει αρκετά ψηλά τοιχώματα και έχεις ελαστικότητα 1χρονου, όλα γίνονται. Φάπες δεν έχουμε δοκιμάσει ακόμα. Αυτές τις κρατάω για κάτι ΜΑΓΚΕΣ που παρκάρουν στους φορτιστές σαν ένα χθεσινό μπάρμπα στο γνωστο σουπερ μάρκετ. "Εδώ γουστάρω να παρκάρω", είπε, και ρώταγε εάν έχω κάποιο θεσμικό ρόλο ώστε να του υποδείξω γιατί πρέπει ή δεν πρέπει να παρκάρει εκεί. Ας όψεται...
Τα περισσότερα απο αυτα στα βίντεο τα εχω βάλει. Κυρίως αυτα που αφορούν τακτοποίηση θηκών. Το θεμα τωρα ειναι οτι τα ποδάρια της μικρής εχουν αρχίσει και φτάνουν τοσο την πλάτη του μπροστα καθίσματος οσο και την επένδυση της πόρτας. Οποτε σε διάφορες γυμναστικες επιδείξεις που λαμβάνουν χώρα στο πίσω κάθισμα, εχουμε και τις ανάλογες φθορές. Για την πλάτη του καθίσματος κατι υπάρχει για προστασία. Για την πόρτα όμως δεν εχω βρει οποτε τωρα καθε φορά που μπαίνουμε αμαξι της βγάζω τα παπούτσια. Τουλάχιστον να κλωτσάει άνευ.
Ίσα ίσα που τα ηχεία είναι το μόνο εύκολο να μπουν μετά. Το ράδιο οκ...δεν ξέρω ποιος ασχολείται ακόμα αλλά ναι μπορεί να είναι έλλειψη.
1000 φορές 10 γύροι στην πίστα παρά τα ίδια χλμ στη Λιοσίων και τη Θηβών. Για οποιοδήποτε αμάξι. Ειδικά οι Σέρρες είναι βόλτα στο πάρκο. Όσο δεν ψάχνεις το τελευταίο χιλιοστό τόσο ελάχιστη είναι η καταπόνηση. Τα Μέγαρα έχουν κακοτοπιές και μπορούν άνετα να σου ψήσουν τα φρένα αλλά ως εκεί.
Αυτά εδώ εν τω μεταξύ είναι 3" από μόνα τους! 
Ευθυγραμμιση και ρυθμιση της ST XA coilover αναρτησης.
Nankang AR1 225/45/17
Ferodo Racing DS3000 εμπρος
Αν με όλα αυτά ίσα που έσπασε το 1G...χαιρετίσματα.
@kostis20 said in Toyota Corolla Cross:
Μεγάλο δεν ειναι αυτο για να μπει ανάποδα?..Ούτε στο Α5 δε χώραγε αυτό που ήταν και 4,7 μέτρα...Δε ξέρω εχουν περάσει και 12 χρόνια απο τη τελευταια φορά...
Στα (μεγαλύτερα είναι η αλήθεια) Kuga και Model Y χωράει άνετα πάντως χωρίς να απαιτείται η παραμικρή θησία από το συνοδηγό. Ως ένα βαθμό θα ήταν αναμενόμενο να πρέπει να θησιαστεί κάποιος χώρος αλλά το να πρέπει να κάνεις το αμάξι 2θέσιο για κάνα χρόνο, είναι θέμα.