Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 1
    • Posts 14319
    • Best 1563
    • Groups 0

    stefan147

    @stefan147

    3886
    Reputation
    448
    Profile views
    14319
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    stefan147 Unfollow Follow

    Best posts made by stefan147

    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      Ανήμερα Χριστούγεννα, μηδέν υποχρεώσεις (ούτε καν τραπέζια με σόγια κτλ), τα κοριτσια κοιμουνται...οποτε τι καλυτερη ευκαιρια για το μπαμπα να παρει το παιχνιδι του και να καψει λιγη (ή οχι και τοσο λιγη) βενζίνη! 🥳

      20241225_122941.jpg

      20241225_123606.jpg

      Καλές γιορτές σε όλους!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      stefan147
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      20240325_161316.jpg

      20240325_161348.jpg

      20240325_161420.jpg

      20240325_161432.jpg

      20240325_161408.jpg

      20240325_161544.jpg

      20240325_161534.jpg

      20240325_161451.jpg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      stefan147
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      Για να δουμε τι λένε και τα κεντρομήχανα.

      20231202_012220.jpg

      20231202_165211.jpg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      stefan147
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      20240520_133318.jpg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      stefan147
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Λοιπον ολα καλα με τους φωτιζομενους διακοπτες. Ψωνιστε αφοβα.

      Εχουμε ενα θεματακι ομως. Ο διακοπτης των καθρεφτων εχει λευκο φως ενω οι αλλοι ειναι ice blue. Οποτε τωρα πρεπει να βρουμε και ice blue διακοπτη καθρεφτων. Λογικα απο CHR ή Rav θα κανει.

      Screenshot_20230213_233558_Gallery.jpg

      Screenshot_20230213_233715_Gallery.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stefan147
    • RE: SEAT León Mk3 (2013-2020)

      Αποχαιρετισμός στα όπλα! 😢

      Πριν λίγο έγινε η κατάθεση εξόφλησης για το Cupra, το οποίο πλέον θα κοσμεί τους δρόμους του Ν. Μεσσηνίας! Μακάρι ο νέος ιδιοκτήτης του να το φροντίσει στο 20% απ' όσο το φρόντιζα εγώ και να το χαρεί το ίδιο.

      5 χρόνια και 72.000χλμ (που χωρίς κόβιντ θα ήταν πολύ περισσότερα). Τα πιο απολαυστικά 72.000χλμ που έχω κάνει, με το πιο all around και αξιόπιστο αμάξι που είχα ποτέ. Δε ζήτησε ποτέ τίποτα πέρα από αναλώσιμα και απέδιδε πάντα στο 100%. Τα δε κόστη του αστεία για ένα αμάξι που με 34.500€ αγορά και κάνα 5χιλιαρο βελτιώσεων, είχε φτάσει να είναι πιο γρήγορο από A45s, πιο πρακτικό από πολλά C-Suv και το ίδιο άνετο με ένα 1500αρι Golf.

      Σε πήγαινε Σέρρες ατσαλάκωτο σε 4.5 ώρες με ένα ντεπόζιτο, με κουλό οδηγό και δρομίσια λάστιχα έγραφε 1.37" (με πραγματικές δυνατότητες για πολύ πιο κάτω) και σε γύρναγε πίσω κύριο.

      Μου πέρασε πολλές φορές η σκέψη να το κρατήσω αλλά θα ήταν τρελή υπερβολή να έχουμε 4 αυτοκίνητα δύο νοματαίοι. Επίσης ήταν κακό το timing καθώς η αγορά ψάχνεται και η τιμή του μόνο πέφτει. Πρώτη φορά δυσκολεύτηκα τόσο (6 μήνες) να πουλήσω αμάξι το οποίο μάλιστα είχε τρελή επισκεψιμότητα στο car.

      Til we meet again αμαξάρα μου! 💪

      cupra (1 of 8) crop.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stefan147
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      20240107_002938.jpg

      20240107_002558.jpg

      20240107_002527.jpg

      20240107_002449.jpg

      20240107_003111.jpg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      stefan147
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      Ωραία παρέα αποκτήσαμε! 😍

      Αν ήταν και το δεξιά δικό μου, το λες και dream garage.

      20250312_153802.jpg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      stefan147
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      Δε νομίζω ότι είναι το κατάλληλο θρεντ αλλά οκ. Τα γράφω εδώ και ας το μεταφέρουν οι αρμόδιοι όπου νομίζουν.

      3.4 είναι με τα 295 (3.2 ήταν τα Boxster) και πρόγραμμα+catback εξάτμιση υποτίθεται. Τι έχει απομείνει από αυτά μετά από 18 χρόνια, άγνωστο.

      Χειροκίνητο εννοείται μιας και κρατάνε πολύ μεγαλύτερη αξία απ΄ τα Tiptronic και βέβαια είναι και πολύ πιο fun για τη χρήση που προορίζεται το αμάξι. Εάν δεν έχουν γίνει μαϊμουδιές στο παρελθόν, εγώ είμαι 3ο χέρι και το πήρα με 99.000χλμ και τώρα έχει σχεδόν 101.000χλμ. Οι φθορές του αυτοκίνητου μέσα-έξω, το ΚΤΕΟ αλλά και το γεγονός ότι εκτός του πωλητή βρήκα και τον προηγούμενο, συνηγορούν στο ότι μάλλον είναι αληθές αυτό το "ύποπτο" 99.000χλμ (ή έτσι θέλω να πιστεύω). Ο προηγούμενος (Θεσσαλονικιός) το πήρε αρχές του 2022 με 75Κ χλμ και του έκανε σχεδόν 25.000χλμ σε κάτι παραπάνω από χρόνο.

      Είναι ιδιαίτερο σπεκ σε GT Silver χρώμα με εσωτερικό Cocoa και εκτεταμένα δέρματα και έχει και κάποια έξτρας που δύσκολα τα συναντάς σε ελληνικό Πόρσε και δη Cayman. Έχει κεραμικά φρένα, adaptive sport seats, short shift, pasm (ενεργητικη αναρτηση), sport chrono plus, bose ηχοσύστημα, xenon κτλ. Στην εποχή του υπολογίζω ότι πρέπεί να είχε κοντά 150Κ, μόνο τα εξτρας του ήταν γύρω στα 40Κ.

      Εξωτερικά είναι από πρόσφατο κεραμικό κτλ και μέσα έχω ξεκινήσει το σχετικό detailing και μου μένει μόνο το πορτ μπαγκάζ. Μόλις ολοκληρώσω θα βάλω κι άλλες φώτο.

      Εδω τα εχω ξηλωσει ολα στο frunk και εχω πραξει τα δεοντα. Γενικα ειναι τρομερα καλοζωισμενο το αμαξι και η απειρη μοκετα που εχει μεσα ηταν πεντακαθαρη και σε εξαιρετικη κατασταση αλλα το frunk πρεπει να ειχε ανοιχτει μονο για να αλλχτει μπαταρια και τπτ αλλο.

      20231203_092915.jpg

      20231203_092259.jpg

      20231203_092302.jpg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      stefan147
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Λοιπόν κύριοι, υπάρχει το αμάξι από χθες στο Φλαμιάτο. Πήγαμε σήμερα και το είδαμε.

      Οκ εξωτερικά είναι αυτό που είναι. Όμορφο σε καμιά περίπτωση. Ο χαρακτηρισμός που θα του έδινα ειναι εύπεπτο. Έκδοση style δήλαδή τέρμα φτωχή αλλά εξωτερικά τουλάχιστον δε νομίζω ότι διαφοροποιείται σημαντικά σε σχέση με τη lounge.

      Εσωτερικά τώρα είναι τα δύσκολα. Ποιότητα κάτω του μ.ο. Αποδεκτή μεν, σε καμία περίπτωση δεν ανταποκρίνονταν στα 33.5Κ του συγκεκριμένου εκθέματος. Τα πλαστικά γύρω γύρω (όπως φαινόταν κι απ' τις φώτο βέβαια) σε πόρτες, ταμπλό και επενδυση μπαγκάζ, βρωμανε φθηνιάρικη γιαπωνεζίλα με κάτι απομιμήσεις ραφών κτλ. Δεν έχει γίνει καμιά απολύτως προσπάθεια να ντυθούν επιφάνειες με κάποιο ύφασμα ή υλικό που θα βελτιώνε κατά πολύ την εικόνα. Θα μπορούσα να ζήσω μ' αυτό? Θα μπορούσα.

      Το μεγάλο θέμα όμως είναι οι χώροι. Εμένα είναι πολυ χαμήλα στα κριτήρια μου αλλά θεωρώ απαράδεκτο το γεγονός ότι οι χώροι είναι χειρότεροι του Cupra. Το πίσω κάθισμα είναι σχεδόν όσο αστείο είναι του CHR και δεν ειμαστε και τίποτα ψηλοί. Τουλάχιστον σου πνίγει μόνο τα πόδια και όχι και την οπτική αν και σ' αυτό δε βοηθάνε και τα μονοκόμματα καθίσματα. Πορτ μπαγκάζ τα ίδια. Απλά μικρό και το σώζει το suv αμάξωμα που επιτρέπει φόρτωμα ως πάνω απ΄ την εταζέρα.

      Αυτό που μου έκανε ιδιαίτερα καλή εντύπωση και ήταν και μάλλον έκπληξη, είναι το virtual cockpit και η οθόνη του infotainment. Πολύ ωραία ανάλυση και οι δύο, με ωραία UI και πληρέστατη πληροφορία.

      Εν κατακλείδι...θα το πάρω? Ναι θα το πάρω. Δευτέρα θα δώσω προκαταβολή. Lounge, κόκκινο, 4χ4 με άφιξη 5 Γενάρη. Τελική τιμή 38.700€. Βαρέθηκα την αβεβαιότητα της Σιτροέν και το συνολικό πακέτο της 4κίνησης/μεταπώλησης/εγγύησης/εξοπλισμού με κάνει να μη βλέπω αντίπαλο σ΄ αυτά τα χρήματα και για τα δικά μου θέλω.

      20221001_140801.jpg 20221001_140754.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stefan147

    Latest posts made by stefan147

    • RE: TESLA FORUM

      Δυστυχώς έχει sim και συνεργάζεται με αμφιβόλου αξιοπιστίας παρόχους. Αν δεν κάνω λάθος στην Ελλάδα χρησιμοποιούν μία Ολλανδική εταιρία για data.

      Starlink δε θα μπορούσε εκ των πραγμάτων να χρησιμοποιεί γιατί το πιάτο πρέπει να "κοιτάει" προς συγκεκριμένη κατεύθυνση και να έχει ανοιχτό ορίζοντα στον ουράνο. Τουλάχιστον αυτό ισχύει για το Starlink Mini που έβαλα πρόσφατα σε εξοχικό. Έχω δει πάντως πατέντες που βάζουν Starlink σε Tesla αλλά δεν ξέρω πόσο αποτελεσματικά λειτουργούν.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stefan147
    • RE: TESLA FORUM

      Εγινε πολύ άκομψα η φάση με τη συνδρομή και δε θα παει καλά αυτό για Τεσλά. Ειδικά ο Ελληνας έχει αλεργία στις συνδρομές. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί να επηρεάζεται η λειτουργία του sentry? Αφού υπάρχει το στικάκι για αποθήκευση. Εκτός κι αν έχω καταλάβει κάτι λάθος.

      Προσωπικά ζορίζομαι να πληρώσω το 10ευρο μόνο και μόνο γιατί η συνδεσιμότητα είναι γτπ και έχω εξαρχής θέμα όπως έχω αναφέρει και σε παλαιότερα ποστ. Εάν δούλευε υποδειγματικά δε θα είχα θέμα. Μάλλον θα το φορτώσω στη γυναίκα μου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stefan147
    • RE: TESLA FORUM

      @sargus said in TESLA FORUM:

      Μια ερώτηση λίγο άσχετη με τα παραπάνω σενάρια επιβίωσης...
      Γιατί στο car τα Υ AWD 2022-2024 που κοιτάζω τα δηλώνουν όλοι με 507 άλογα; Αφού τόσα δεν έχει ούτε το performance. Έχει σχέση με τα kw που αναγράφει η άδεια;

      Στα pro-Juniper Y νομίζω ανακοίνωνε κανονικά ιπποδυνάμεις. Τώρα εάν αυτά που ανακοίνωνε επιβεβαιώνονται και στα δυναμόμετρα είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο. Τα νούμερα που γράφει στο δρόμο πάντως (12.5" πάνω κάτω στο 0-400μ, 11' το 100-200χαω), τουλάχιστον το Juniper, είναι μάλλον πιο κοντά στα 450-470 άλογα κι ας λέει στην άδεια 378kw (=507hp).

      Το φόρτε του πάντως είναι οι ενδιάμεσες επιταχύνσεις. Πχ έχει 2.2" στο 80-120χαω. Το Cupra μου ως Stg2 και 400hp ήθελε πολύ ευνοϊκές συνθήκες για να γράψει 2.5" και το Cayman με τα ζόρια 3" παρόλο που το κάνει με μία ταχύτητα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stefan147
    • RE: TESLA FORUM

      @axel12p said in TESLA FORUM:

      @fanis75 said in TESLA FORUM:

      @axel12p said in TESLA FORUM:

      Ποια ηλεκτρικά έχουν την ίδια η καλύτερη (!!!) αυτονομία σε ταξίδι με ένα βενζίνης η πόσο περισσότερο diesel; Αυτό πρώτη φορά το ακούω!

      To Gemini δεν μου λεει κάτι.

      Η νεα BMW και το νέο Volvo φτάνουν τα 800χλμ αυτονομία, άρα κάπου 500-600 σε ταξίδι. Όσο έχει και μια θερμική Χ5 ή ένα XC60 των 400-500 ίππων (μην σου πω μια Χ5 //Μ έχει λιγότερη αυτονομία). Ένα Τέσλα έχει άνετα 500+ χλμ, όσο και ένα αντίστοιχο θερμικό.

      Βάζω στο ABRP το Θεσσαλονίκη - Ιωάννινα μετ'επιστροφής (480Km), με Model 3 LR και μου βγάζει συνολική κατανάλωση 88KWh, υποχρεωτική φόρτιση στα Ιωάννινα και επιστροφή με 7% μπαταρία.

      Αν το Model 3 LR δεν μπορεί να βγάλει 500Km, τότε ποια είναι τα μοντέλα της Tesla που βγάζουν άνετα 500+; Στην προηγούμενη σελίδα, το Model Y είχε κατανάλωση 20KWh/100Km. Μπορεί και αυτό να βγάλει άνετα 500+ χιλιόμετρα; Είχα την εντύπωση ότι δε φοράει 100άρα μπαταρία.

      Όσο για τα θερμικά, μια BMW X5 M50d έχει 80άρι τεπόζιτο και μέση κατανάλωση 8.8lt/100Km σύμφωνα με το spritmonitor. Άρα πραγματική αυτονομία 900Km! Τα διπλά δηλαδή σε σχέση με ένα Model Y.

      Προφανως και δεν υπάρχει ηλεκτρικο που βγαζει 500χλμ εάν πας με 140 σε ταξιδι. Το δικό μου βγαζει 350χλμ μ αυτη την ταχυτητα.

      Στην πολη ειναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stefan147
    • RE: TESLA FORUM

      @red_monster said in TESLA FORUM:

      Αν ο στεφαν φόρτιζε στο κατάλυμα και αν είχε γεμίσει στους σουπερτζατζερ της τεσλα δεν θα είχε κανένα θέμα !

      Ρε συ αφού φορτισα 5-10χλμ απ τους superchargers. Δεν ηταν εκει η διαφορα. Δεν έχασα χρονο που πήγα Σκλαβενιτη ουτε εχασα σε ταχυτητα φόρτισης.

      Το θεμα της φόρτισης στο καταλυμα ειναι αλλη ιστορια. Το χω αρχή να μη φορτιζω σε σημεία που δεν υπάρχει η σχετική υποδομή εάν δεν ειναι ζήτημα ζωής και θανάτου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stefan147
    • RE: FORD KUGA 2019 Third generation (C482)

      Οχι δεν ειμαι τοσο ανώμαλος να σκαλίσω leasing ξενο αυτοκινητο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stefan147
    • RE: FORD KUGA 2019 Third generation (C482)

      Όχι δεν έχω θήκη και το αμάξι στην καλύτερη των περιπτέσεων να το χωρίζουν 2 όροφοι από το κλειδί κι αυτό εάν και εφόσον βρω να παρκάρω ακριβώς από κάτω. Μόνη εξαίρεση που είναι διαρκώς κοντά κλείδι-αυτοκίνητο είναι στο εξοχικό.

      Το θέμα είναι ότι το κάνει και με τα δύο κλειδιά καθώς το χρησιμοποιούμε σχεδόν εναλλάξ με τη γυναίκα μου. Είχα πάρει πριν 1-1.5 χρόνο 20 μπαταρίες 2032 και έχουν τελειώσει! 😂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stefan147
    • RE: FORD KUGA 2019 Third generation (C482)

      Δεν πετάνε και φωτιές αλλά μία στοιχειώδης συνεννόηση γίνεται. Είναι 3η φορά που πάω. Μία για σερβις και φανοποιία, μία για update ανάκλησης και μία τωρα απροειδοποίητα για τη μπαταρία. Για αντιπροσωπεία ας πούμε ότι είναι καλοί. Εξυπηρετήθηκα σε περίπου 1 ώρα για κάτι πολύ απλό μεν αλλά ξαφνικό.

      Σίγουρα χρειάζονται περισσότερο χώρο πάντως γιατί οι εγκαταστάσεις είναι οριακές.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stefan147
    • RE: FORD KUGA 2019 Third generation (C482)

      Δεν ασχολήθηκα παραπάνω γιατί είναι leasing. Πήγα προ ολίγου στον Παντόπικο στην Ιερά Οδό και μου την άλλαξαν χωρίς πολλά πολλά. Όταν ρωτησα εάν τη μέτρησαν πρώτα με κοίταγαν σα χαζοί. Πλερώνει η Ayvens.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stefan147
    • RE: FORD KUGA 2019 Third generation (C482)

      Η 12V μπαταρία του Kuga μας χαίρετησε χθες μετά από 2.5 και κάτι χρόνια και 42.000χλμ. Εντελώς απροειδοποίητα και χωρίς καμία ένδειξη απλά νέκρωσε το αμάξι και στην εφαρμογή έλεγε Battery Saver Mode.

      Δεν ξέρω εάν συνδιάζεται με κάποιο τρόπο αλλά τον τελευταίο χρόνο κάτι μου κάνει drain τις μπαταρίες των κλειδιών. Τις αλλάζω κάθε 2-3 μήνες.

      Σε κάθε περίπτωση είναι τα μοναδικά "θέματα" αξιοπιστίας που έχω αντιμετωπίσει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stefan147
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr