Ανήμερα Χριστούγεννα, μηδέν υποχρεώσεις (ούτε καν τραπέζια με σόγια κτλ), τα κοριτσια κοιμουνται...οποτε τι καλυτερη ευκαιρια για το μπαμπα να παρει το παιχνιδι του και να καψει λιγη (ή οχι και τοσο λιγη) βενζίνη! 🥳
Καλές γιορτές σε όλους!
Ανήμερα Χριστούγεννα, μηδέν υποχρεώσεις (ούτε καν τραπέζια με σόγια κτλ), τα κοριτσια κοιμουνται...οποτε τι καλυτερη ευκαιρια για το μπαμπα να παρει το παιχνιδι του και να καψει λιγη (ή οχι και τοσο λιγη) βενζίνη! 🥳
Καλές γιορτές σε όλους!
Για να δουμε τι λένε και τα κεντρομήχανα.
Λοιπον ολα καλα με τους φωτιζομενους διακοπτες. Ψωνιστε αφοβα.
Εχουμε ενα θεματακι ομως. Ο διακοπτης των καθρεφτων εχει λευκο φως ενω οι αλλοι ειναι ice blue. Οποτε τωρα πρεπει να βρουμε και ice blue διακοπτη καθρεφτων. Λογικα απο CHR ή Rav θα κανει.
Αποχαιρετισμός στα όπλα!
Πριν λίγο έγινε η κατάθεση εξόφλησης για το Cupra, το οποίο πλέον θα κοσμεί τους δρόμους του Ν. Μεσσηνίας! Μακάρι ο νέος ιδιοκτήτης του να το φροντίσει στο 20% απ' όσο το φρόντιζα εγώ και να το χαρεί το ίδιο.
5 χρόνια και 72.000χλμ (που χωρίς κόβιντ θα ήταν πολύ περισσότερα). Τα πιο απολαυστικά 72.000χλμ που έχω κάνει, με το πιο all around και αξιόπιστο αμάξι που είχα ποτέ. Δε ζήτησε ποτέ τίποτα πέρα από αναλώσιμα και απέδιδε πάντα στο 100%. Τα δε κόστη του αστεία για ένα αμάξι που με 34.500€ αγορά και κάνα 5χιλιαρο βελτιώσεων, είχε φτάσει να είναι πιο γρήγορο από A45s, πιο πρακτικό από πολλά C-Suv και το ίδιο άνετο με ένα 1500αρι Golf.
Σε πήγαινε Σέρρες ατσαλάκωτο σε 4.5 ώρες με ένα ντεπόζιτο, με κουλό οδηγό και δρομίσια λάστιχα έγραφε 1.37" (με πραγματικές δυνατότητες για πολύ πιο κάτω) και σε γύρναγε πίσω κύριο.
Μου πέρασε πολλές φορές η σκέψη να το κρατήσω αλλά θα ήταν τρελή υπερβολή να έχουμε 4 αυτοκίνητα δύο νοματαίοι. Επίσης ήταν κακό το timing καθώς η αγορά ψάχνεται και η τιμή του μόνο πέφτει. Πρώτη φορά δυσκολεύτηκα τόσο (6 μήνες) να πουλήσω αμάξι το οποίο μάλιστα είχε τρελή επισκεψιμότητα στο car.
Til we meet again αμαξάρα μου!
Δε νομίζω ότι είναι το κατάλληλο θρεντ αλλά οκ. Τα γράφω εδώ και ας το μεταφέρουν οι αρμόδιοι όπου νομίζουν.
3.4 είναι με τα 295 (3.2 ήταν τα Boxster) και πρόγραμμα+catback εξάτμιση υποτίθεται. Τι έχει απομείνει από αυτά μετά από 18 χρόνια, άγνωστο.
Χειροκίνητο εννοείται μιας και κρατάνε πολύ μεγαλύτερη αξία απ΄ τα Tiptronic και βέβαια είναι και πολύ πιο fun για τη χρήση που προορίζεται το αμάξι. Εάν δεν έχουν γίνει μαϊμουδιές στο παρελθόν, εγώ είμαι 3ο χέρι και το πήρα με 99.000χλμ και τώρα έχει σχεδόν 101.000χλμ. Οι φθορές του αυτοκίνητου μέσα-έξω, το ΚΤΕΟ αλλά και το γεγονός ότι εκτός του πωλητή βρήκα και τον προηγούμενο, συνηγορούν στο ότι μάλλον είναι αληθές αυτό το "ύποπτο" 99.000χλμ (ή έτσι θέλω να πιστεύω). Ο προηγούμενος (Θεσσαλονικιός) το πήρε αρχές του 2022 με 75Κ χλμ και του έκανε σχεδόν 25.000χλμ σε κάτι παραπάνω από χρόνο.
Είναι ιδιαίτερο σπεκ σε GT Silver χρώμα με εσωτερικό Cocoa και εκτεταμένα δέρματα και έχει και κάποια έξτρας που δύσκολα τα συναντάς σε ελληνικό Πόρσε και δη Cayman. Έχει κεραμικά φρένα, adaptive sport seats, short shift, pasm (ενεργητικη αναρτηση), sport chrono plus, bose ηχοσύστημα, xenon κτλ. Στην εποχή του υπολογίζω ότι πρέπεί να είχε κοντά 150Κ, μόνο τα εξτρας του ήταν γύρω στα 40Κ.
Εξωτερικά είναι από πρόσφατο κεραμικό κτλ και μέσα έχω ξεκινήσει το σχετικό detailing και μου μένει μόνο το πορτ μπαγκάζ. Μόλις ολοκληρώσω θα βάλω κι άλλες φώτο.
Εδω τα εχω ξηλωσει ολα στο frunk και εχω πραξει τα δεοντα. Γενικα ειναι τρομερα καλοζωισμενο το αμαξι και η απειρη μοκετα που εχει μεσα ηταν πεντακαθαρη και σε εξαιρετικη κατασταση αλλα το frunk πρεπει να ειχε ανοιχτει μονο για να αλλχτει μπαταρια και τπτ αλλο.
Λοιπόν κύριοι, υπάρχει το αμάξι από χθες στο Φλαμιάτο. Πήγαμε σήμερα και το είδαμε.
Οκ εξωτερικά είναι αυτό που είναι. Όμορφο σε καμιά περίπτωση. Ο χαρακτηρισμός που θα του έδινα ειναι εύπεπτο. Έκδοση style δήλαδή τέρμα φτωχή αλλά εξωτερικά τουλάχιστον δε νομίζω ότι διαφοροποιείται σημαντικά σε σχέση με τη lounge.
Εσωτερικά τώρα είναι τα δύσκολα. Ποιότητα κάτω του μ.ο. Αποδεκτή μεν, σε καμία περίπτωση δεν ανταποκρίνονταν στα 33.5Κ του συγκεκριμένου εκθέματος. Τα πλαστικά γύρω γύρω (όπως φαινόταν κι απ' τις φώτο βέβαια) σε πόρτες, ταμπλό και επενδυση μπαγκάζ, βρωμανε φθηνιάρικη γιαπωνεζίλα με κάτι απομιμήσεις ραφών κτλ. Δεν έχει γίνει καμιά απολύτως προσπάθεια να ντυθούν επιφάνειες με κάποιο ύφασμα ή υλικό που θα βελτιώνε κατά πολύ την εικόνα. Θα μπορούσα να ζήσω μ' αυτό? Θα μπορούσα.
Το μεγάλο θέμα όμως είναι οι χώροι. Εμένα είναι πολυ χαμήλα στα κριτήρια μου αλλά θεωρώ απαράδεκτο το γεγονός ότι οι χώροι είναι χειρότεροι του Cupra. Το πίσω κάθισμα είναι σχεδόν όσο αστείο είναι του CHR και δεν ειμαστε και τίποτα ψηλοί. Τουλάχιστον σου πνίγει μόνο τα πόδια και όχι και την οπτική αν και σ' αυτό δε βοηθάνε και τα μονοκόμματα καθίσματα. Πορτ μπαγκάζ τα ίδια. Απλά μικρό και το σώζει το suv αμάξωμα που επιτρέπει φόρτωμα ως πάνω απ΄ την εταζέρα.
Αυτό που μου έκανε ιδιαίτερα καλή εντύπωση και ήταν και μάλλον έκπληξη, είναι το virtual cockpit και η οθόνη του infotainment. Πολύ ωραία ανάλυση και οι δύο, με ωραία UI και πληρέστατη πληροφορία.
Εν κατακλείδι...θα το πάρω? Ναι θα το πάρω. Δευτέρα θα δώσω προκαταβολή. Lounge, κόκκινο, 4χ4 με άφιξη 5 Γενάρη. Τελική τιμή 38.700€. Βαρέθηκα την αβεβαιότητα της Σιτροέν και το συνολικό πακέτο της 4κίνησης/μεταπώλησης/εγγύησης/εξοπλισμού με κάνει να μη βλέπω αντίπαλο σ΄ αυτά τα χρήματα και για τα δικά μου θέλω.
Πέρα από το δεδομένο βάρος, είναι έτσι ρυθμισμένο αυτό το μοτέρ ώστε κατανάλωση και ρύποι να είναι οι χαμηλότεροι δυνατοί. Για οτιδήποτε πάνω από Golf είναι αντικειμενικά οριακό, άσχετα τι χρήση κάνει ο καθένας ή τι ανάγκες έχει.
Έχει κανείς ενδεικτικό 80-120? Στο zeperfs δίνει 7" που ειναι πολύ κακός χρόνος. Πχ η Tonale με τα 160 που είναι ότι πλησιέστερο σε κόστος, κυβισμό και δύναμη, έχει πάνω από 1" πιο κάτω. Η μαλακία το CC το 2λτ κάνει 5.5" μετρημένο με dragy.
@samronnin said in Toyota Corolla Cross:
Ξέρει κανείς από περιέργεια τα λαστιχένια πατάκια πόσο κάνουν; Γιατί αυτές όι μοκέτες που έχει για πατάκια δεν μου γεμίζουν το μάτι εδώ και 40 μέρες που το έχω... πολύ λεπτές καί βρωμιζουν πολύ εύκολα σε σχέση με το ρενω που ειχα πιο χοντρες και πιο ανθεκτικές
Δεν τα έβαλα ποτέ τα πατάκια του. Τα χω ακόμα στα νάιλον. Με την μια έβαλα τα λαστιχένια που τα χα παραγγείλει μαζί με το αμάξι. Νομίζω γύρω στα 90€ είχαν και αξίζουν καθε ευρώ. Απ τα καλύτερα αξεσουάρ.
Προσφέρει και τα δύο. Ότι διαλέξει ο πελάτης.
Όχι δεν κάνουν. Το site της Denso δίνει άλλους για το σεντάν (εάν μιλάμε για Ε21 τουλάχιστον).
To περίεργο με τη bosch είναι ότι στον κατάλογο δεν το έχει καν το μοντέλο ενώ για το hatchback δίνει μόνο για πίσω. Κοίταξα και από CHR αλλά δεν είναι ίδιοι. Δεν ξέρω πάντως ποια άλλα Τουοτα τους φοράνε αυτούς γιατί έχουν ένα σποϊλεράκι ενσωματωμένο και στο κουτί πάνω δεν αναφέρει συμβατά μοντέλα.
To αυτοκίνητο παρκάρει μέρα-νύχτα σε κλειστό πάρκινγκ. Η μόνη περίπτωση που είδε ήλιο ήταν οι διακοπές του 2023. Αλλά όπως και να χει πάντα τόσο μου κρατάνε σε όλα τα αυτοκίνητα. Μαξ 2 χρόνια.
Ίσως οι πιο ακριβοί υαλοκαθαριστήρες που έχω πάρει ποτέ. Σχεδόν 40€ καθώς δε βρήκα τίποτα συμβατό πέρα από Denso που μάλλον είναι και ο κατασκευαστής των εργοστασιακών. Πολύ περίεργο που bosch, valeo κτλ δεν έχουν τίποτα για ΨΨ.!
Δε νομίζω να μπορεί να βοηθήσει κάπου ο Μάνος. Άμα είναι έτσι ρυθμισμένο για κάποιο λόγο, τελειώσε. Το πολύ στην πρώτη αλλαγή να δοκιμάσεις κάτι διαφορετικό από τακάκι.
@islander said in Toyota Corolla Cross:
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Ποιο Kuga είναι γιατι το 2019 ειναι πάνω στην αλλαγή. Εάν είναι το ΜΚ3 τότε μπορώ να εκφέρω γνώμη γιατι το έχω όπως και το CC.
Εάν είναι το ΜΚ2 δεν έχω άποψη αν και το έχω οδηγήσει για σύντομη διαδρομή.
Είναι αυτο που έβγαινε απο το 2016-2019. Τον Απρίλιο του 2020 έφεραν το νεο μοντέλο.
Σκεψου το 2πλα και 3πλα να γυρίσεις σε ημιάκαμπτο. Για μένα εφόσον μιλάμε για χρήση σε νησί το νο1 κριτήριο θα πρέπει να είναι η ανάρτηση. Η εμπειρία μου από Κρήτη, Πάρο, Εύβοια που κινουμαι συχνά, είναι ότι οι υποδομές είναι κακιστες και συχνά θα χρειαστεί να πατήσεις και χωματόδρομο. Αντιλαμβάνομαι το ζητούμενο του να κάνεις μια στο τόσο ένα effortless ταξίδι αλλα στα 30-35Κ που απαιτούν συμβιβασμούς θα πρέπει να γίνει προτεραιοποιηση.
Σε κάθε περίπτωση το ΨΨ και ειδικά το 1.8 δεν είναι πουθενά αναβάθμιση σε σχέση με το σημερινό σου αυτοκινητο, πέραν ίσως της καταναλωσης και της τεχνολογιας/συστηματων ασφαλειας. Που και πάλι βεβαια λόγω ντίζελ δεν ξέρω αν αξίζει η οποία διαφορα σε καταναλωση.