Για να δουμε τι λένε και τα κεντρομήχανα.
Best posts made by stefan147
-
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
-
RE: Toyota Corolla Cross
Λοιπον ολα καλα με τους φωτιζομενους διακοπτες. Ψωνιστε αφοβα.
Εχουμε ενα θεματακι ομως. Ο διακοπτης των καθρεφτων εχει λευκο φως ενω οι αλλοι ειναι ice blue. Οποτε τωρα πρεπει να βρουμε και ice blue διακοπτη καθρεφτων. Λογικα απο CHR ή Rav θα κανει.
-
RE: SEAT León Mk3 (2013-2020)
Αποχαιρετισμός στα όπλα!
Πριν λίγο έγινε η κατάθεση εξόφλησης για το Cupra, το οποίο πλέον θα κοσμεί τους δρόμους του Ν. Μεσσηνίας! Μακάρι ο νέος ιδιοκτήτης του να το φροντίσει στο 20% απ' όσο το φρόντιζα εγώ και να το χαρεί το ίδιο.
5 χρόνια και 72.000χλμ (που χωρίς κόβιντ θα ήταν πολύ περισσότερα). Τα πιο απολαυστικά 72.000χλμ που έχω κάνει, με το πιο all around και αξιόπιστο αμάξι που είχα ποτέ. Δε ζήτησε ποτέ τίποτα πέρα από αναλώσιμα και απέδιδε πάντα στο 100%. Τα δε κόστη του αστεία για ένα αμάξι που με 34.500€ αγορά και κάνα 5χιλιαρο βελτιώσεων, είχε φτάσει να είναι πιο γρήγορο από A45s, πιο πρακτικό από πολλά C-Suv και το ίδιο άνετο με ένα 1500αρι Golf.
Σε πήγαινε Σέρρες ατσαλάκωτο σε 4.5 ώρες με ένα ντεπόζιτο, με κουλό οδηγό και δρομίσια λάστιχα έγραφε 1.37" (με πραγματικές δυνατότητες για πολύ πιο κάτω) και σε γύρναγε πίσω κύριο.
Μου πέρασε πολλές φορές η σκέψη να το κρατήσω αλλά θα ήταν τρελή υπερβολή να έχουμε 4 αυτοκίνητα δύο νοματαίοι. Επίσης ήταν κακό το timing καθώς η αγορά ψάχνεται και η τιμή του μόνο πέφτει. Πρώτη φορά δυσκολεύτηκα τόσο (6 μήνες) να πουλήσω αμάξι το οποίο μάλιστα είχε τρελή επισκεψιμότητα στο car.
Til we meet again αμαξάρα μου!
-
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
Δε νομίζω ότι είναι το κατάλληλο θρεντ αλλά οκ. Τα γράφω εδώ και ας το μεταφέρουν οι αρμόδιοι όπου νομίζουν.
3.4 είναι με τα 295 (3.2 ήταν τα Boxster) και πρόγραμμα+catback εξάτμιση υποτίθεται. Τι έχει απομείνει από αυτά μετά από 18 χρόνια, άγνωστο.
Χειροκίνητο εννοείται μιας και κρατάνε πολύ μεγαλύτερη αξία απ΄ τα Tiptronic και βέβαια είναι και πολύ πιο fun για τη χρήση που προορίζεται το αμάξι. Εάν δεν έχουν γίνει μαϊμουδιές στο παρελθόν, εγώ είμαι 3ο χέρι και το πήρα με 99.000χλμ και τώρα έχει σχεδόν 101.000χλμ. Οι φθορές του αυτοκίνητου μέσα-έξω, το ΚΤΕΟ αλλά και το γεγονός ότι εκτός του πωλητή βρήκα και τον προηγούμενο, συνηγορούν στο ότι μάλλον είναι αληθές αυτό το "ύποπτο" 99.000χλμ (ή έτσι θέλω να πιστεύω). Ο προηγούμενος (Θεσσαλονικιός) το πήρε αρχές του 2022 με 75Κ χλμ και του έκανε σχεδόν 25.000χλμ σε κάτι παραπάνω από χρόνο.
Είναι ιδιαίτερο σπεκ σε GT Silver χρώμα με εσωτερικό Cocoa και εκτεταμένα δέρματα και έχει και κάποια έξτρας που δύσκολα τα συναντάς σε ελληνικό Πόρσε και δη Cayman. Έχει κεραμικά φρένα, adaptive sport seats, short shift, pasm (ενεργητικη αναρτηση), sport chrono plus, bose ηχοσύστημα, xenon κτλ. Στην εποχή του υπολογίζω ότι πρέπεί να είχε κοντά 150Κ, μόνο τα εξτρας του ήταν γύρω στα 40Κ.
Εξωτερικά είναι από πρόσφατο κεραμικό κτλ και μέσα έχω ξεκινήσει το σχετικό detailing και μου μένει μόνο το πορτ μπαγκάζ. Μόλις ολοκληρώσω θα βάλω κι άλλες φώτο.
Εδω τα εχω ξηλωσει ολα στο frunk και εχω πραξει τα δεοντα. Γενικα ειναι τρομερα καλοζωισμενο το αμαξι και η απειρη μοκετα που εχει μεσα ηταν πεντακαθαρη και σε εξαιρετικη κατασταση αλλα το frunk πρεπει να ειχε ανοιχτει μονο για να αλλχτει μπαταρια και τπτ αλλο.
-
RE: Toyota Corolla Cross
Λοιπόν κύριοι, υπάρχει το αμάξι από χθες στο Φλαμιάτο. Πήγαμε σήμερα και το είδαμε.
Οκ εξωτερικά είναι αυτό που είναι. Όμορφο σε καμιά περίπτωση. Ο χαρακτηρισμός που θα του έδινα ειναι εύπεπτο. Έκδοση style δήλαδή τέρμα φτωχή αλλά εξωτερικά τουλάχιστον δε νομίζω ότι διαφοροποιείται σημαντικά σε σχέση με τη lounge.
Εσωτερικά τώρα είναι τα δύσκολα. Ποιότητα κάτω του μ.ο. Αποδεκτή μεν, σε καμία περίπτωση δεν ανταποκρίνονταν στα 33.5Κ του συγκεκριμένου εκθέματος. Τα πλαστικά γύρω γύρω (όπως φαινόταν κι απ' τις φώτο βέβαια) σε πόρτες, ταμπλό και επενδυση μπαγκάζ, βρωμανε φθηνιάρικη γιαπωνεζίλα με κάτι απομιμήσεις ραφών κτλ. Δεν έχει γίνει καμιά απολύτως προσπάθεια να ντυθούν επιφάνειες με κάποιο ύφασμα ή υλικό που θα βελτιώνε κατά πολύ την εικόνα. Θα μπορούσα να ζήσω μ' αυτό? Θα μπορούσα.
Το μεγάλο θέμα όμως είναι οι χώροι. Εμένα είναι πολυ χαμήλα στα κριτήρια μου αλλά θεωρώ απαράδεκτο το γεγονός ότι οι χώροι είναι χειρότεροι του Cupra. Το πίσω κάθισμα είναι σχεδόν όσο αστείο είναι του CHR και δεν ειμαστε και τίποτα ψηλοί. Τουλάχιστον σου πνίγει μόνο τα πόδια και όχι και την οπτική αν και σ' αυτό δε βοηθάνε και τα μονοκόμματα καθίσματα. Πορτ μπαγκάζ τα ίδια. Απλά μικρό και το σώζει το suv αμάξωμα που επιτρέπει φόρτωμα ως πάνω απ΄ την εταζέρα.
Αυτό που μου έκανε ιδιαίτερα καλή εντύπωση και ήταν και μάλλον έκπληξη, είναι το virtual cockpit και η οθόνη του infotainment. Πολύ ωραία ανάλυση και οι δύο, με ωραία UI και πληρέστατη πληροφορία.
Εν κατακλείδι...θα το πάρω? Ναι θα το πάρω. Δευτέρα θα δώσω προκαταβολή. Lounge, κόκκινο, 4χ4 με άφιξη 5 Γενάρη. Τελική τιμή 38.700€. Βαρέθηκα την αβεβαιότητα της Σιτροέν και το συνολικό πακέτο της 4κίνησης/μεταπώλησης/εγγύησης/εξοπλισμού με κάνει να μη βλέπω αντίπαλο σ΄ αυτά τα χρήματα και για τα δικά μου θέλω.
-
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
Θυμηθηκαμε στα γεραματα να βαλουμε και αφτερμαρκετ ζαντες.
-
RE: Toyota Corolla Cross
Κάποια λίγα σχόλια μετά από 200χλμ με το ΨΨ μιας και από χθες το βράδυ είναι πάλι στα ξένα χέρια του detailer.
-
έχει κάμποσα εργονομικά φάουλ μέσα...ο μη ρυθμιζόμενος τεμπέλης, το στενό μπράτσο στο πάνελ της πόρτας καθώς και ρύθμιση του καθίσματος με το λεβιέ και τις "σκάλες" (και όχι με ροδέλα) κάνει κάπως δύσκολη τη εύρεση της ιδανικής θέσης. Τουλάχιστον πιο δύσκολη απ' ότι περιμένεις από ένα αυτοκίνητο του 2023 που αυτά έπρεπε να είναι αυτονόητα.
-
από θηκες λίγα πράγματα και επειδή είμαι και ψυχαναγκαστικός και βάζω πάντα τα ίδια πράγματα στην ίδια θέση, πάλι δεν έχω βολευτεί. Επίσης ο ασύρματος φορτιστής δεν κάνει χωριό με το κινητό μου (S22 Ultra) το οποίο γενικά φορτίζει μόνο με ασύρματους που έχω διάσπαρτους σε σπίτι, γραφείο κτλ. Δοκίμασα με θήκη και χωρίς και είναι σχεδόν αδύνατο να πιάσει σταθερά. Το Huawei της γυναίκας πάλι κανένα πρόβλημα.
-
έλεγα δε με πειράζει και τόσο αλλά τελικά με πειράζει...θα ήθελα την ηλιοροφή να είναι έστω με ανάκλιση. Εφόσον έχει και τη μπάρα στη μέση και δεν είναι εννιαίο το τζάμι από μέσα, θα ήθελα έστω στην ανάκλιση να ανοίγει. Μεγάλη μούφα.
-
η κύληση-ηχομόνωση είναι όπως τα λέγαμε...δεν έχω μετρήσει ακόμα αλλά στα 130-140 είναι φασαριόζικο. Το περίεργο είναι ότι η αίσθηση που έχω είναι πως η φασαρία έρχεται από ψηλά. Δε φταίνε νομίζω οι καθρέφτες αλλά τα λεπτά(?) τζάμια? Ίσως τα A-pillar? Γενικότερα η αεροδυναμική του? Δεν ξέρω και πολύ φοβάμαι ότι δε θα καταφέρω και πολλά με την όποια μόνωση κάνω γιατί αυτή κόβει κυρίως θόρυβο τροχασμού. Ίδωμεν.
-
το virtual cockpit ενώ έχει πολύ πληροφορία είναι δυσχηστο. Δεν έχει καθόλου user friendly λογική και θέλει πολύ ψάξιμο για να βρεις αυτό θες κάθε φορά. Η κεντρική οθόνη από την άλλη ενώ είναι σουπερ responsive μου φαίνεται λίγο απλοϊκή στο μενού της κι εκεί θα ήθελα περισσότερες δυνατότητες. Καλά για τον ήχο δε συζητάμε...είναι η αναμενόμενη μετριότητα αλλά αυτό θα αλλάξει σύντομα μόλις βρω λίγο χρόνο να περάσω τα ηχεία.
Πάμε και σε μερικές ευχάριστες εκπλήξεις...
- Ποιοτικά το αμάξι για κάποιο λόγο μου φαίνεται αισθητά ανώτερο σε σχέση με αυτό που είχα πρωτοσυναντήσει στις εκθέσεις και τα τεστ δράιβ αλλά που έχω δει και σε βιντεακιά. Πχ τα πλαστικά στο μπαγκάζ που ήταν ζουληχτά σε εκθεσιακό, τώρα μου φαίνονται μια χαρα. Σε βίντεο που είχα δει τεμπέλη και κονσόλα να πηγαίνουν πέρα δώθε, στο δικό μου είναι βράχος.
Πολύ βασικό σε σχέση με την ποιότητα είναι το χρώμα. Το αμάξι είχα ζητήσει να μην το ακουμπήσει κανείς κατά το pdi και είδα ότι είναι απροσδόκητα καλής ποιότητας η βαφή. Το εντυπωσιακό είναι ότι και ο detailer εχθες που έκανε τον έλεγχο μου είπε μόνος του ότι του φαίνεται πολύ καλό για Τουότα γιατί λέει έχει κάνει πάνω από 20 CHR και τα βρήκε πολύ μέτρια σε βαφή.
-
Εξαιρετική ανάρτηση. Το χα διαπιστώσει απ' το τεστ δράιβ. Το βάζω στο ίδιο επίπεδο με Χ1, Countryman, 3008 και DS7 με πολλαπλούς. Λέω αυτά γιατί τα χω δουλέψει αρκετά. Πχ η ανάρτησή του είναι ΕΥΚΟΛΑ καλύτερη από XC40 ή GLA. Πολύ ποιοτική απόσβεση, άνεση όσο πρέπει και κλίσεις σε πολύ λογικά πλαίσια. Φλερτάρει με συμπεριφορά χατς απλά δε βοηθάει το πολύ ελαφρύ τιμόνι.
-
Από γκάζι και κατανάλωση κάνει αυτά που υπόσχεται. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.
Εν καιρώ τα υπόλοιπα...
-
-
RE: Toyota Corolla Cross
Εγώ δεν έχω ρωτήσει εδώ και 3 βδομάδες περίπου γιατί παίρνω κάτι απαντήσεις κονσέρβα και μου ανεβάζουν το αίμα στο κεφάλι. Οπότε το χω αφήσει και απλά περιμένω να χτυπήσει το τηλ να παω να πληρώσω να τελειώνω. Που να μην ήταν και θείος φίλου ο αντιπρόσωπος...όλοι τα ίδια σκατά.
Στεφαν: έχω δει ότι μπορεί να μπει η εξέλιξη παραγγελίας στην εφαρμογή. Θες να το κάνουμε για να μη σε ζαλίζω κι εγώ συνέχεια?
Πωλητής: εεεε ναι μωρέ...εντάξει γίνεται...αλλά δε θα βλέπεις και τίποτα...ότι βλέπω κι εγώ θα βλέπεις...ΝΑΙ ΒΡΕ ΜΑΛΑΚΑ! ΤΙ ΑΛΛΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΝΑ ΒΛΕΠΩ? ΤΟΝ ΑΣΤΕΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΠΑΡΘΕΝΟΥ?? ΟΤΙ ΣΚΑΤΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΛΕΠΩ.
Latest posts made by stefan147
-
RE: Toyota Corolla Cross
Μιεχ. Συμπαθητικά αλλά ως εκεί. Δε θα πήγαινα ποτέ ταμείο για ένα. Δηλαδή με πήγε ταμείο η Τουότα και εμμέσως η Ford και η Mazda ούτε απ' έξω δε με τραβάει να περάσω.
Δεν ξεχνώ βέβαια το κόκκινο RX7 FD που είχε για κάνα μήνα ο πατέρας μου πριν καμιά 25αριά χρόνια αλλά αυτό είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο.
-
RE: Toyota Corolla Cross
Καμία σχέση και δεν καταλαβαίνω γιατί να προκύπτει τέτοιος συνειρμός. Σε άλλα τοπικά ψειρίζω τη μαϊμού ακριβώς γιατί δεν έχω τα λεφτά να είμαι αδιάφορος και να πλουτίζει εις βάρος μου ο κάθε τυχαίος αντιπρόσωπος/συνεργειατζής κτλ. Απλά αυτό που άλλοι βλέπουν ως αναγκαίο κακό, εγώ το βλέπω σα χόμπυ και άρα κατευθύνω ένα όποιο budget προς τα εκεί. Άλλος μπορεί να τα τρώει σε κορίτσια ή στο Κίνο!
-
RE: Toyota Corolla Cross
Κράζω γιατί θέλω να είμαι αντικειμενικός και σιχαίνομαι το λιβάνισμα που κάνουν οι περισσότεροι στα χρέπια που αγοράζουν. Επίσης έχω πολύ διαφορετικά κριτήρια από το 95% των αγοραστών εκεί έξω και όσο κι αν προσπαθώ να εναρμονίζομαι με τη μάζα, αναγκαστικά μπαίνει και το προσωπικό στα γραφόμενά μου. Συν του ότι έχω το κακό συνήθειο να είμαι χομπίστας με τα αυτοκίνητα και τους συμπεριφέρομαι αναλόγως. Λύνω, δένω, σκαλίζω, ακολουθώ φόρουμ και διάφορους ομοϊδεάτες κτλ και πιθανότατα βλέπω πίσω από αυτά που βλέπει η συντρηπτική πλειοψηφία.
Πχ στο ερώτημα που θέτεις: γιατί όχι 2λτ? (με όλο το σεβασμό) θα σου πέσει ο κώλος να πληρώσεις 36,6€ το μήνα όταν ήδη ψάχνεις για αυτοκίνητο αξίας 40+?
Προσωπικά στα 40Κ και με τα δεδομένα που αναφέρεις θα κοίταγα 3008, Kodiac, Qashqai, Tuscon/Sportage ή κάτι σε πολύ ελαφρώς μεταχειρισμένο Χ1 ή Tonale.
Q3, GLA είναι σκουπίδια. ΨΨ καλό χρυσό αλλά σε κουράζει η φθήνια του και η αδιαφορία που βγάζει.
A και το Austral φαίνεται ενδιαφέρον όπως τα περισσότερα προσφατα Renault αλλά δεν έχω προσωπική άποψη.
-
RE: Hyundai tucson 2019 ή bmw x1 2019?
Γιατί είναι συγκεκριμένο το κόστος της αντλίας? Υπάρχει σε branded BMW και σε έκδοση του κατασκευαστή (bosch, continental, you name it). Η διαφορά τιμής μεταξύ των δύο ενίοτε φτάνει και το 100% και φυσικά το ανταλλακτικό καθ' αυτό, είναι ακριβώς το ίδιο. Άρα γλιτώνεις από 2 μεριές, εργατικά συν ανταλλακτικό.
Και δεν εξετάζω καν το "χωρίς φπα". Ας υποθέσουμε ότι και στις δύο περιπτώσεις (πρέπει να) είμαστε νομότυποι.
-
RE: Hyundai tucson 2019 ή bmw x1 2019?
Ωραία σου ξηγήθηκαν. Μιλάμε για δουλειά που σε εξειδικευμένο δεν κοστίζει πάνω απο 350-400. Και μην ακούσω την κασσέτα περί χρόνου και διάθεσης ενασχόλησης. Δε νομίζω ότι στα χαρίζει κανείς αυτά τα έξτρα 1000€. Αυτά σου λείπουν μετά από το να πας στην παραπάνω έκδοση στο επόμενο αυτοκίνητο.
-
RE: Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?
@stefan147 said in Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?:
Τα ασχήμα του να μπλέκει ένας ψυχαναγκαστικός με 18 χρονών αμάξι. Τα περισσότερα από αυτά είναι εντελώς αχρειάστα ή γίνονται πριν την ώρα τους αλλά τι να κάνουμε. Αυτοί είμαστε.
Μένει να δούμε τι θα κοστίσουν τα εργατικά για αλλαγή όλου του μπροστινού συστήματος συν αμορτισέρ μπρος-πίσω. Υπολογίζω κάνα 400άρι άνευ αποδείξεως.
Για την ιστορία αναγράφω τα κόστη των εργατικών για κάποια από τα παραπάνω:
- Αμορτισέρ μπρος/πίσω συν όλο το μπροστινό σύστημα (ψαλίδια, κόντρες, ημίμπαρα, μπαράκια ζαμφόρ κτλ) 400€
Ακριβώς όσο είχα προβλέψει δηλαδή.
Επιπλέον έγιναν:
- ευθυγράμμιση 60€ (εδώ μάλλον έβγαλε και ο μηχανικός γιατί εκείνος το πήγε)
- αφαίρεση καταλυτών και προγραμματισμός 200€
- βάψιμο πλαϊνές γρίλιες, αλλαγή τακάκια μπροστά, αφαίρεση πνίχτη εισαγωγής 80€
Οι τιμές είναι αποκλειστικά για τα εργατικά και άνευ φπα καθώς όλα τα ανταλλακτικά τα πήγα εγώ. Μου έκανε "δώρο" και δύο κουμπιά στο νάβι που είθισται να γίνονται κολλώδη με τον καιρό και έχουν κάνα 40αρι.
Περιττό να αναφέρω ότι το αμάξι είναι μεταμορφωμένο προς το καλύτερο και σε συνδυασμό και με τα καινούρια λάστιχα είναι απόλαυση. Κατέβηκα μέχρι Ωρωπό χθες βράδυ και κάναμε 2-3 ανεβοκατεβασιές για όποιους ξέρουν το δρόμο και το καταφχαριστήθηκα. 50-60 αλογάκια παραπάνω να είχε και θα ήταν αμάξι για μια ζωή.
-
RE: Toyota C-HR 2023
To καινούριο είναι τόσο άσχημο που κάνει το παλιό να δείχνει Maserati 3200GT. Πονάνε τα μάτια μου μ' ένα λευκό που χει έρθει στη γειτονιά.
-
RE: Toyota Corolla Cross
Μ' αυτή τη λογική το ΨΨ έχει επένδυση δερματίνης στις πόρτες που δεν έχει το Κορόλλα και άρα μαλακό υλικό σε σημεία που έχει επαφή ο χρήστης. Τέσπα τενεκέδες είναι και τα δύο μέσα. Τουλάχιστον δε βγάζουν τριγμούς. Κάτι είναι κι αυτό.
Το Κορόλλα το χει ως εταιρικό ο ένας κουμπάρος μου σε υπερσπάνια έκδοση 1.2Τ και έχουμε κάνει πολλές φορές το back to back.
-
RE: Toyota Corolla Cross
@fanis75 said in Toyota Corolla Cross:
Πάντως για την ιστορία (και δεν ξέρω πως το κατάφεραν αυτό...χαχαχα!!) η Κοόρλα μου ειναι πιο ποιοτική από την Κρος, παρόλο που το εσωτερικό είναι ολόϊδιο!!
Δεν ισχύει αυτό γιατί το εσωτερικό είναι carry over. Τα υλικά και η συναρμογή είναι ίδια. Το Κορόλλα απλά έχει κάποιες "ευκολίες" παραπάνω όπως πχ τα φωτιζόμενα κουμπιά. Οπότε πιο προσεγμένο στις λεπτομέρειες ίσως, πιο ποιοτικό όμως είναι εκ των πραγμάτων αδύνατο να χαρακτηριστεί.