Ανήμερα Χριστούγεννα, μηδέν υποχρεώσεις (ούτε καν τραπέζια με σόγια κτλ), τα κοριτσια κοιμουνται...οποτε τι καλυτερη ευκαιρια για το μπαμπα να παρει το παιχνιδι του και να καψει λιγη (ή οχι και τοσο λιγη) βενζίνη! 🥳
Καλές γιορτές σε όλους!
Ανήμερα Χριστούγεννα, μηδέν υποχρεώσεις (ούτε καν τραπέζια με σόγια κτλ), τα κοριτσια κοιμουνται...οποτε τι καλυτερη ευκαιρια για το μπαμπα να παρει το παιχνιδι του και να καψει λιγη (ή οχι και τοσο λιγη) βενζίνη! 🥳
Καλές γιορτές σε όλους!
Για να δουμε τι λένε και τα κεντρομήχανα.
Λοιπον ολα καλα με τους φωτιζομενους διακοπτες. Ψωνιστε αφοβα.
Εχουμε ενα θεματακι ομως. Ο διακοπτης των καθρεφτων εχει λευκο φως ενω οι αλλοι ειναι ice blue. Οποτε τωρα πρεπει να βρουμε και ice blue διακοπτη καθρεφτων. Λογικα απο CHR ή Rav θα κανει.
Αποχαιρετισμός στα όπλα!
Πριν λίγο έγινε η κατάθεση εξόφλησης για το Cupra, το οποίο πλέον θα κοσμεί τους δρόμους του Ν. Μεσσηνίας! Μακάρι ο νέος ιδιοκτήτης του να το φροντίσει στο 20% απ' όσο το φρόντιζα εγώ και να το χαρεί το ίδιο.
5 χρόνια και 72.000χλμ (που χωρίς κόβιντ θα ήταν πολύ περισσότερα). Τα πιο απολαυστικά 72.000χλμ που έχω κάνει, με το πιο all around και αξιόπιστο αμάξι που είχα ποτέ. Δε ζήτησε ποτέ τίποτα πέρα από αναλώσιμα και απέδιδε πάντα στο 100%. Τα δε κόστη του αστεία για ένα αμάξι που με 34.500€ αγορά και κάνα 5χιλιαρο βελτιώσεων, είχε φτάσει να είναι πιο γρήγορο από A45s, πιο πρακτικό από πολλά C-Suv και το ίδιο άνετο με ένα 1500αρι Golf.
Σε πήγαινε Σέρρες ατσαλάκωτο σε 4.5 ώρες με ένα ντεπόζιτο, με κουλό οδηγό και δρομίσια λάστιχα έγραφε 1.37" (με πραγματικές δυνατότητες για πολύ πιο κάτω) και σε γύρναγε πίσω κύριο.
Μου πέρασε πολλές φορές η σκέψη να το κρατήσω αλλά θα ήταν τρελή υπερβολή να έχουμε 4 αυτοκίνητα δύο νοματαίοι. Επίσης ήταν κακό το timing καθώς η αγορά ψάχνεται και η τιμή του μόνο πέφτει. Πρώτη φορά δυσκολεύτηκα τόσο (6 μήνες) να πουλήσω αμάξι το οποίο μάλιστα είχε τρελή επισκεψιμότητα στο car.
Til we meet again αμαξάρα μου!
Ωραία παρέα αποκτήσαμε!
Αν ήταν και το δεξιά δικό μου, το λες και dream garage.
Δε νομίζω ότι είναι το κατάλληλο θρεντ αλλά οκ. Τα γράφω εδώ και ας το μεταφέρουν οι αρμόδιοι όπου νομίζουν.
3.4 είναι με τα 295 (3.2 ήταν τα Boxster) και πρόγραμμα+catback εξάτμιση υποτίθεται. Τι έχει απομείνει από αυτά μετά από 18 χρόνια, άγνωστο.
Χειροκίνητο εννοείται μιας και κρατάνε πολύ μεγαλύτερη αξία απ΄ τα Tiptronic και βέβαια είναι και πολύ πιο fun για τη χρήση που προορίζεται το αμάξι. Εάν δεν έχουν γίνει μαϊμουδιές στο παρελθόν, εγώ είμαι 3ο χέρι και το πήρα με 99.000χλμ και τώρα έχει σχεδόν 101.000χλμ. Οι φθορές του αυτοκίνητου μέσα-έξω, το ΚΤΕΟ αλλά και το γεγονός ότι εκτός του πωλητή βρήκα και τον προηγούμενο, συνηγορούν στο ότι μάλλον είναι αληθές αυτό το "ύποπτο" 99.000χλμ (ή έτσι θέλω να πιστεύω). Ο προηγούμενος (Θεσσαλονικιός) το πήρε αρχές του 2022 με 75Κ χλμ και του έκανε σχεδόν 25.000χλμ σε κάτι παραπάνω από χρόνο.
Είναι ιδιαίτερο σπεκ σε GT Silver χρώμα με εσωτερικό Cocoa και εκτεταμένα δέρματα και έχει και κάποια έξτρας που δύσκολα τα συναντάς σε ελληνικό Πόρσε και δη Cayman. Έχει κεραμικά φρένα, adaptive sport seats, short shift, pasm (ενεργητικη αναρτηση), sport chrono plus, bose ηχοσύστημα, xenon κτλ. Στην εποχή του υπολογίζω ότι πρέπεί να είχε κοντά 150Κ, μόνο τα εξτρας του ήταν γύρω στα 40Κ.
Εξωτερικά είναι από πρόσφατο κεραμικό κτλ και μέσα έχω ξεκινήσει το σχετικό detailing και μου μένει μόνο το πορτ μπαγκάζ. Μόλις ολοκληρώσω θα βάλω κι άλλες φώτο.
Εδω τα εχω ξηλωσει ολα στο frunk και εχω πραξει τα δεοντα. Γενικα ειναι τρομερα καλοζωισμενο το αμαξι και η απειρη μοκετα που εχει μεσα ηταν πεντακαθαρη και σε εξαιρετικη κατασταση αλλα το frunk πρεπει να ειχε ανοιχτει μονο για να αλλχτει μπαταρια και τπτ αλλο.
Λοιπόν κύριοι, υπάρχει το αμάξι από χθες στο Φλαμιάτο. Πήγαμε σήμερα και το είδαμε.
Οκ εξωτερικά είναι αυτό που είναι. Όμορφο σε καμιά περίπτωση. Ο χαρακτηρισμός που θα του έδινα ειναι εύπεπτο. Έκδοση style δήλαδή τέρμα φτωχή αλλά εξωτερικά τουλάχιστον δε νομίζω ότι διαφοροποιείται σημαντικά σε σχέση με τη lounge.
Εσωτερικά τώρα είναι τα δύσκολα. Ποιότητα κάτω του μ.ο. Αποδεκτή μεν, σε καμία περίπτωση δεν ανταποκρίνονταν στα 33.5Κ του συγκεκριμένου εκθέματος. Τα πλαστικά γύρω γύρω (όπως φαινόταν κι απ' τις φώτο βέβαια) σε πόρτες, ταμπλό και επενδυση μπαγκάζ, βρωμανε φθηνιάρικη γιαπωνεζίλα με κάτι απομιμήσεις ραφών κτλ. Δεν έχει γίνει καμιά απολύτως προσπάθεια να ντυθούν επιφάνειες με κάποιο ύφασμα ή υλικό που θα βελτιώνε κατά πολύ την εικόνα. Θα μπορούσα να ζήσω μ' αυτό? Θα μπορούσα.
Το μεγάλο θέμα όμως είναι οι χώροι. Εμένα είναι πολυ χαμήλα στα κριτήρια μου αλλά θεωρώ απαράδεκτο το γεγονός ότι οι χώροι είναι χειρότεροι του Cupra. Το πίσω κάθισμα είναι σχεδόν όσο αστείο είναι του CHR και δεν ειμαστε και τίποτα ψηλοί. Τουλάχιστον σου πνίγει μόνο τα πόδια και όχι και την οπτική αν και σ' αυτό δε βοηθάνε και τα μονοκόμματα καθίσματα. Πορτ μπαγκάζ τα ίδια. Απλά μικρό και το σώζει το suv αμάξωμα που επιτρέπει φόρτωμα ως πάνω απ΄ την εταζέρα.
Αυτό που μου έκανε ιδιαίτερα καλή εντύπωση και ήταν και μάλλον έκπληξη, είναι το virtual cockpit και η οθόνη του infotainment. Πολύ ωραία ανάλυση και οι δύο, με ωραία UI και πληρέστατη πληροφορία.
Εν κατακλείδι...θα το πάρω? Ναι θα το πάρω. Δευτέρα θα δώσω προκαταβολή. Lounge, κόκκινο, 4χ4 με άφιξη 5 Γενάρη. Τελική τιμή 38.700€. Βαρέθηκα την αβεβαιότητα της Σιτροέν και το συνολικό πακέτο της 4κίνησης/μεταπώλησης/εγγύησης/εξοπλισμού με κάνει να μη βλέπω αντίπαλο σ΄ αυτά τα χρήματα και για τα δικά μου θέλω.
@george1977 said in TESLA FORUM:
@stefan147 said in TESLA FORUM:
Κι εγώ mesh έχω αλλά είναι θέμα εμβέλειας. Και η κάμερα μάλλον οριακά πιάνει. Προσπαθώ να δώσω σήμα από το 2ο σε ημιυπόγειο και παρεμβάλλεται πολύ μπετό. Επίσης το χω στο 2.4ghz γιατί ένα από τα κλιματιστικά μου παίζει μόνο εκεί. Σε κάθε περίπτωση χρειάζομαι κάτι πιο αξιόπιστο στο θέμα δικτύου αλλά αυτή είναι κουβέντα για άλλο φόρουμ.
Μαζί με τις καλωδιωσεις για το ρεύμα, κατέβασε και ένα καλώδιο utp . Είναι προτιμότερο να έχεις τον repeater/routεr από καλώδιο παρά να βασίζεσαι στο wifi
Αυτό είχε κάνει ο προηγούμενος αλλά τα ξήλωσε πριν φύγει. Εγώ βαρέθηκα και κατέβασα μόνο ρεύμα γιατί είχα και ελεύθερο καπάκι στο μπαλκόνι και μου ήταν πολύ εύκολο.
Fun to drive εξηγησα και πιο πανω πως το γραφω.. για μενα οδηγικα το κανει fun to drive οτι μεχρι τα 80-90 παει σβηστο και δεν ακους τιποτα..ζεν. σε ταχυτητες προσπερασης αν το πατησεις δλδ απ τα 60-80-100 χλμ ειναι πολυ δυνατο και αμεσο..300nm μονο απ τη μπαταρια...σε στροφοδιαδρομες που το χω πιεσει στο 80% οχι τερμα οριο δεν εχει καταλαβει τιποτα..δεν καταλαβαινεις και μεσα κατι..μπαινει σαν καλο hatch ευκολα παρα το υψος του..εμενα ειναι και awd με ανεξαρτητη πισω..οι επιδοσεις του ειναι οκ..λιγο πανω απ το μ.ο της κατηγοριας..το e cvt θα ακουστει μονο στο τερμα γκαζι και καμια σχεση με παλαιοτερες υλοποιησεις e-cvt..70% λιγοτερο τ ακους.. και κατι αλλο σ αυτο πανω που χω παρατηρησει ειναι οτι δεν ακουγετε σε ταχυτητες 150-170 καθολου..κραταει τις στροφες χαμηλα ισως χωρις να το γνωριζω..τιμονι πολυ ευχαριστο και ακριβες..η αναρτηση σιγουρα πανω απ το μ.ο της κατηγοριας και σχετικα σκληρη..
> Το lbx δεν απευθυνετε για ραλλιστες η για ανησυχους.. και γω μονο γ αυτο δεν το πηρα..οτι πληρωνεις περνεις ομως και φαινετε εχει γινει τιμια δουλιτσα και στο ζυγισμα και στην αναρτηση και στο κινητηριο συνολο..τ αμαξι ειναι και εντυπωσιακα σβελτο και για το βαρος του..
Τα περισσότερα από αυτά είναι wishful thinking και αναπαραγωγή του advertorial της Lexus. Πιστεύεις δηλαδή ότι φτάνουν 30nm στους τροχούς ατόφια μόνο από τη μπαταρία? Ξέρεις τι ρεπρίζ θα είχε τότε?? Αν δεν απατώμαι ήσουν στην κουβέντα με το ντραγκστεράδικο Civic οπότε μάλλον ξέρεις τι σημαίνει σβέλτο οπότε πραγματικά απορώ με την αφιέρωση αυτού του χαρακτηρισμού στο Lexus. Ως πρώην κάτοχος Corolla Cross με το τελευταίας γενιάς υβριδικό drivetrain έχω να πω ότι η θρυλούμενη μείωση της φασαρίας είναι από το "απολύτως τραγικό" (πχ 1800αρι CHR πρώτης γενιάς) σε "οριακά υποφερτό".
Τώρα το επιχείρημα για το που απευθύνεται το αμάξι είναι κάπως παιδικό. Δεν το συγκρίναμε πουθενά σε Centenario νομίζω. Να αποδώσουμε τα εύσημα στους τομείς που πράγματι τα αξίζουν όπως πχ τα υλικά μέσα αλλά ας μην εθελοτυφλούμε για τα υπόλοιπα.
Ειναι λογικο μεχρις ενος σημειου οτι ειναι δικο μας να το εξημνουμε και οτι ειναι ξενο να το καταρακωνουμε..μεχρι ενος σημειου ομως..
Εχει οδηγησει ομως κανεις απο εσας που κρινετε αυτο τ αμαξι να δειτε πως στριβει πως επιταχυνει πως περναει πανω λακουβες η σαμαρακια..Εγω το χα ξαναγραψει χαρακτηριστικα οταν πρωτοπηρα τ αμαξι οτι ειναι fun to drive εχοντας στην κατοχη μου αρκετα οδηγοκεντρικα αμαξια..
ειναι οδηγοκεντρικο το lbx?..προφανως κ οχι..ειναι fun to drive?..για μενα αρκετα..κι εξηγω..οταν καποιος παιρνει ενα full hybrid και με e cvt δεν περιμενει τιποτα σ αυτον το τομεα αλλα τελικα αυτο το λιγο η το πιο πολυ τον αφηνει μ ενα χαμογελο μεχρι τ αυτια..οταν περιμενεις και εχεις ακουσει φανφαρες και τελικα παιρνεις ενα αποτελεσμα που μπορει να μην ειναι κακο μεν αλλα το συναισθημα ειναι πατος..
Δεκτον οτι δεν ειναι για ολους λογω τιμης..δεκτον οτι δεν εχει χωρους..
Αλλα εδω βγαζουμε συμπερασματα απο φωτογραφιες..να βαλω και γω το καθισμα εκει που οδηγαει η γυυναικα μου και υπερυψομενο που κερδιζεις πολυ χωρο πισω και πισω χωραει και 1,90..να βαλω και μια φωτο κι ολα ωραια
Fun to drive πως ακριβώς? Ειλικρινής ερώτηση. Τι το κάνει fun to drive?
Οι τρομερές επιδόσεις? Το στήσιμο και η ανάρτηση? Το ακριβές τιμόνι? Η βαβούρα του e-cvt μένοντας στο ίδιο σημείο? Το copy paste UI από τουοτα?
Nice place to be in και στυλάτο, ναι το ακούω. Αλλά μακριά από οτιδήποτε μπορεί να σημαίνει fun to drive. Φυσικά μπορεί να ταιριάζει τέλεια στις ανάγκες και στα γούστα πολλών και πολύ καλά κάνανε και το πήραν αλλά κάποια πραγματα είναι αντικειμενικά.
Κι εγώ mesh έχω αλλά είναι θέμα εμβέλειας. Και η κάμερα μάλλον οριακά πιάνει. Προσπαθώ να δώσω σήμα από το 2ο σε ημιυπόγειο και παρεμβάλλεται πολύ μπετό. Επίσης το χω στο 2.4ghz γιατί ένα από τα κλιματιστικά μου παίζει μόνο εκεί. Σε κάθε περίπτωση χρειάζομαι κάτι πιο αξιόπιστο στο θέμα δικτύου αλλά αυτή είναι κουβέντα για άλλο φόρουμ.
@dettol said in TESLA FORUM:
οι πωλητες σε ολες τις εταιρειες ειναι απλα αστειοι. Της τεσλα ισως ειναι χειροτεροι ακομα απο τον μεσο ορο. Για το σημα δεν φταιει το οχημα, αλλα η εταιρεια με την οποια εχει συμβαση. Νομιζω οτι στην ελλαδα συνδεεται σε vodafone, επομενως αν εχει σημα η vodafone καλως, αν οχι... παιξατε και χασατε
Είναι πολύ πιθανό να έχει Vodafone γιατί και το Ford έχει Vodafone νομίζω και στην ίδια θέση χαροπαλεύει το ίδιο. Το περίεργο είναι ότι ενώ έχω extender για να πιάνει η κάμερα παρακολούθησης που είναι ακριβώς πάνω απ' το αμάξι στα 2μ, δεν εντοπιζει το wifi ώστε να συνδεθεί εκεί και να κάνουμε δουλειά και με updates κτλ.
Ναι το έχω δει ότι παίζει με το sexy αλλά για την ώρα δε θέλω να ανοιχτώ με τέτοιες επεμβάσεις. Έχω παραγγείλει κάποια πραγματάκια...πλαστικά πατάκια ολούθε, λασπωτήρες και screen protectors και άντε να πάρω και κάνα organizer για τις άπειρες θηκουλες. Κι ένα diy κεραμικό και κλείσαμε.
Btw θα βόλευε ιδιαίτερα να παίζει και δεύτερο πορτάκι φόρτισης. Στα phev το καταλαβαίνω να πάει μονόπαντα. Τα αμιγώς νομίζω θα έπρεπε να έχουν by default πορτάκια δεξιά-αριστερά.
Καλά το starlink το ανέφερα χαριτολογώντας εξού και το ερωτηματικό. Μην το πείτε βέβαια στους πωλητές γιατί αυτοί λένε ότι τέτοιο έχει. Για την ακρίβεια δεν έχει καν 5G γιατί μέσα στις ρυθμίσεις αναφέρει ότι το router του είναι 2G/3G/4G. Μάλιστα έχει και κάκιστο σήμα. Σε πυλωτή τύπου ημιυπόγειο οριακά πίανει.
Δυο τρομερές τραμπαριφιές του Έλονα:
Το lbx είναι ένα ποιοτικότερο γιαρις κρος.
Εχουμε πει πολάκις πως το LBX βασίζεται στο πάτωμα του YC και τίποτε άλλο, σταματήστε πια αυτην την καραμέλα
E δεν έχει και άδικο. Rebadged Yaris Cross είναι. Όσο rebadged VW είναι ένα Audi άλλο τόσο κι ένα Lexus (αυτής της κατηγορίας) με ένα Toyota. Μην παίρνουμε τις μετρητοίς τα παραμύθια των κατασκευαστών, αυτοί μπορεί να λένε ότι θέλουν. Αν δεν κάνει κάποιος σύγκριση part numbers δε θα καταλαβεί ποτέ σε τι ποσοστό είναι οι ομοιότητες και οι διαφορές.
Και για να είμαστε και ακριβοδίκαιοι το rebadging δεν είναι απαραίτητα κακό. Απλά στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι τόσο κακή η βάση που θαύματα δε γίνονται όση καλή θέληση να έχει η ούτως ή άλλως μέτριων δυνατοτήτων Lexus.
@stefan147 said in TESLA FORUM:
Πολύ σύντομο Model 3 vs Y. Και τα δυο LR και AWD.
M3 αισθητά πιο γρήγορο, καλυτερη λειτουργία ανάρτησης (πιο άνετο αλλά και σπορτιφ παραλληλα), πιο ήσυχο, πιο οικονομικό
Υ πιο σκληρό απ ότι ιδανικα θα το ηθελα, έχει αεροδυναμικους θορύβους σε ταχύτητα ταξιδιού (φταίνε κυρίως τα frameless παραθυρα), απείρως πιο πρακτικό και ευρύχωρο λόγω της 5ης πόρτας
Όλα τα υπόλοιπα ειναι ιδια όπως αναμενόταν. Εάν κάποιος ειναι οκ με το άνοιγμα πορτμπαγκάζ και το ground clearance τότε το 3αρι ειναι σαφώς η ανώτερη επιλογή εκ των δύο.
Διορθώνω γιατί μάλλον την πάτησα σα βλάχος.
Το test drive του Juniper, εκτός από limiter στα 140, παίζει να ήταν και σε vallet mode ή κάτι τέτοιο. Εν τέλει οι διαφορές σε γκάζι με το Μ3 είναι μάλλον αμελητέες και δύσκολο να γίνουν αντιληπτές άνευ εργαλείου μετρήσεων.
Επίσης δεν ξέρω εάν το test drive ήταν βιασμένο ή προ-παραγωγής ή κάτι, πάντως οι αεροδυναμικοί από το a pillar που είχα εντοπίσει, δεν υπάρχουν στο δικό μου.
Εξακολουθώ να πιστεύω ότι το Μ3 είναι αντικειμενικά καλύτερο αλλά όχι με τη διαφορά που αρχικά εκτιμούσα.