Best posts made by stefan147
-
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
Για να δουμε τι λένε και τα κεντρομήχανα.
-
RE: Toyota Corolla Cross
Λοιπον ολα καλα με τους φωτιζομενους διακοπτες. Ψωνιστε αφοβα.
Εχουμε ενα θεματακι ομως. Ο διακοπτης των καθρεφτων εχει λευκο φως ενω οι αλλοι ειναι ice blue. Οποτε τωρα πρεπει να βρουμε και ice blue διακοπτη καθρεφτων. Λογικα απο CHR ή Rav θα κανει.
-
RE: SEAT León Mk3 (2013-2020)
Αποχαιρετισμός στα όπλα!
Πριν λίγο έγινε η κατάθεση εξόφλησης για το Cupra, το οποίο πλέον θα κοσμεί τους δρόμους του Ν. Μεσσηνίας! Μακάρι ο νέος ιδιοκτήτης του να το φροντίσει στο 20% απ' όσο το φρόντιζα εγώ και να το χαρεί το ίδιο.
5 χρόνια και 72.000χλμ (που χωρίς κόβιντ θα ήταν πολύ περισσότερα). Τα πιο απολαυστικά 72.000χλμ που έχω κάνει, με το πιο all around και αξιόπιστο αμάξι που είχα ποτέ. Δε ζήτησε ποτέ τίποτα πέρα από αναλώσιμα και απέδιδε πάντα στο 100%. Τα δε κόστη του αστεία για ένα αμάξι που με 34.500€ αγορά και κάνα 5χιλιαρο βελτιώσεων, είχε φτάσει να είναι πιο γρήγορο από A45s, πιο πρακτικό από πολλά C-Suv και το ίδιο άνετο με ένα 1500αρι Golf.
Σε πήγαινε Σέρρες ατσαλάκωτο σε 4.5 ώρες με ένα ντεπόζιτο, με κουλό οδηγό και δρομίσια λάστιχα έγραφε 1.37" (με πραγματικές δυνατότητες για πολύ πιο κάτω) και σε γύρναγε πίσω κύριο.
Μου πέρασε πολλές φορές η σκέψη να το κρατήσω αλλά θα ήταν τρελή υπερβολή να έχουμε 4 αυτοκίνητα δύο νοματαίοι. Επίσης ήταν κακό το timing καθώς η αγορά ψάχνεται και η τιμή του μόνο πέφτει. Πρώτη φορά δυσκολεύτηκα τόσο (6 μήνες) να πουλήσω αμάξι το οποίο μάλιστα είχε τρελή επισκεψιμότητα στο car.
Til we meet again αμαξάρα μου!
-
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
Δε νομίζω ότι είναι το κατάλληλο θρεντ αλλά οκ. Τα γράφω εδώ και ας το μεταφέρουν οι αρμόδιοι όπου νομίζουν.
3.4 είναι με τα 295 (3.2 ήταν τα Boxster) και πρόγραμμα+catback εξάτμιση υποτίθεται. Τι έχει απομείνει από αυτά μετά από 18 χρόνια, άγνωστο.
Χειροκίνητο εννοείται μιας και κρατάνε πολύ μεγαλύτερη αξία απ΄ τα Tiptronic και βέβαια είναι και πολύ πιο fun για τη χρήση που προορίζεται το αμάξι. Εάν δεν έχουν γίνει μαϊμουδιές στο παρελθόν, εγώ είμαι 3ο χέρι και το πήρα με 99.000χλμ και τώρα έχει σχεδόν 101.000χλμ. Οι φθορές του αυτοκίνητου μέσα-έξω, το ΚΤΕΟ αλλά και το γεγονός ότι εκτός του πωλητή βρήκα και τον προηγούμενο, συνηγορούν στο ότι μάλλον είναι αληθές αυτό το "ύποπτο" 99.000χλμ (ή έτσι θέλω να πιστεύω). Ο προηγούμενος (Θεσσαλονικιός) το πήρε αρχές του 2022 με 75Κ χλμ και του έκανε σχεδόν 25.000χλμ σε κάτι παραπάνω από χρόνο.
Είναι ιδιαίτερο σπεκ σε GT Silver χρώμα με εσωτερικό Cocoa και εκτεταμένα δέρματα και έχει και κάποια έξτρας που δύσκολα τα συναντάς σε ελληνικό Πόρσε και δη Cayman. Έχει κεραμικά φρένα, adaptive sport seats, short shift, pasm (ενεργητικη αναρτηση), sport chrono plus, bose ηχοσύστημα, xenon κτλ. Στην εποχή του υπολογίζω ότι πρέπεί να είχε κοντά 150Κ, μόνο τα εξτρας του ήταν γύρω στα 40Κ.
Εξωτερικά είναι από πρόσφατο κεραμικό κτλ και μέσα έχω ξεκινήσει το σχετικό detailing και μου μένει μόνο το πορτ μπαγκάζ. Μόλις ολοκληρώσω θα βάλω κι άλλες φώτο.
Εδω τα εχω ξηλωσει ολα στο frunk και εχω πραξει τα δεοντα. Γενικα ειναι τρομερα καλοζωισμενο το αμαξι και η απειρη μοκετα που εχει μεσα ηταν πεντακαθαρη και σε εξαιρετικη κατασταση αλλα το frunk πρεπει να ειχε ανοιχτει μονο για να αλλχτει μπαταρια και τπτ αλλο.
-
RE: Toyota Corolla Cross
Λοιπόν κύριοι, υπάρχει το αμάξι από χθες στο Φλαμιάτο. Πήγαμε σήμερα και το είδαμε.
Οκ εξωτερικά είναι αυτό που είναι. Όμορφο σε καμιά περίπτωση. Ο χαρακτηρισμός που θα του έδινα ειναι εύπεπτο. Έκδοση style δήλαδή τέρμα φτωχή αλλά εξωτερικά τουλάχιστον δε νομίζω ότι διαφοροποιείται σημαντικά σε σχέση με τη lounge.
Εσωτερικά τώρα είναι τα δύσκολα. Ποιότητα κάτω του μ.ο. Αποδεκτή μεν, σε καμία περίπτωση δεν ανταποκρίνονταν στα 33.5Κ του συγκεκριμένου εκθέματος. Τα πλαστικά γύρω γύρω (όπως φαινόταν κι απ' τις φώτο βέβαια) σε πόρτες, ταμπλό και επενδυση μπαγκάζ, βρωμανε φθηνιάρικη γιαπωνεζίλα με κάτι απομιμήσεις ραφών κτλ. Δεν έχει γίνει καμιά απολύτως προσπάθεια να ντυθούν επιφάνειες με κάποιο ύφασμα ή υλικό που θα βελτιώνε κατά πολύ την εικόνα. Θα μπορούσα να ζήσω μ' αυτό? Θα μπορούσα.
Το μεγάλο θέμα όμως είναι οι χώροι. Εμένα είναι πολυ χαμήλα στα κριτήρια μου αλλά θεωρώ απαράδεκτο το γεγονός ότι οι χώροι είναι χειρότεροι του Cupra. Το πίσω κάθισμα είναι σχεδόν όσο αστείο είναι του CHR και δεν ειμαστε και τίποτα ψηλοί. Τουλάχιστον σου πνίγει μόνο τα πόδια και όχι και την οπτική αν και σ' αυτό δε βοηθάνε και τα μονοκόμματα καθίσματα. Πορτ μπαγκάζ τα ίδια. Απλά μικρό και το σώζει το suv αμάξωμα που επιτρέπει φόρτωμα ως πάνω απ΄ την εταζέρα.
Αυτό που μου έκανε ιδιαίτερα καλή εντύπωση και ήταν και μάλλον έκπληξη, είναι το virtual cockpit και η οθόνη του infotainment. Πολύ ωραία ανάλυση και οι δύο, με ωραία UI και πληρέστατη πληροφορία.
Εν κατακλείδι...θα το πάρω? Ναι θα το πάρω. Δευτέρα θα δώσω προκαταβολή. Lounge, κόκκινο, 4χ4 με άφιξη 5 Γενάρη. Τελική τιμή 38.700€. Βαρέθηκα την αβεβαιότητα της Σιτροέν και το συνολικό πακέτο της 4κίνησης/μεταπώλησης/εγγύησης/εξοπλισμού με κάνει να μη βλέπω αντίπαλο σ΄ αυτά τα χρήματα και για τα δικά μου θέλω.
-
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
Θυμηθηκαμε στα γεραματα να βαλουμε και αφτερμαρκετ ζαντες.
-
RE: Toyota Corolla Cross
Κάποια λίγα σχόλια μετά από 200χλμ με το ΨΨ μιας και από χθες το βράδυ είναι πάλι στα ξένα χέρια του detailer.
-
έχει κάμποσα εργονομικά φάουλ μέσα...ο μη ρυθμιζόμενος τεμπέλης, το στενό μπράτσο στο πάνελ της πόρτας καθώς και ρύθμιση του καθίσματος με το λεβιέ και τις "σκάλες" (και όχι με ροδέλα) κάνει κάπως δύσκολη τη εύρεση της ιδανικής θέσης. Τουλάχιστον πιο δύσκολη απ' ότι περιμένεις από ένα αυτοκίνητο του 2023 που αυτά έπρεπε να είναι αυτονόητα.
-
από θηκες λίγα πράγματα και επειδή είμαι και ψυχαναγκαστικός και βάζω πάντα τα ίδια πράγματα στην ίδια θέση, πάλι δεν έχω βολευτεί. Επίσης ο ασύρματος φορτιστής δεν κάνει χωριό με το κινητό μου (S22 Ultra) το οποίο γενικά φορτίζει μόνο με ασύρματους που έχω διάσπαρτους σε σπίτι, γραφείο κτλ. Δοκίμασα με θήκη και χωρίς και είναι σχεδόν αδύνατο να πιάσει σταθερά. Το Huawei της γυναίκας πάλι κανένα πρόβλημα.
-
έλεγα δε με πειράζει και τόσο αλλά τελικά με πειράζει...θα ήθελα την ηλιοροφή να είναι έστω με ανάκλιση. Εφόσον έχει και τη μπάρα στη μέση και δεν είναι εννιαίο το τζάμι από μέσα, θα ήθελα έστω στην ανάκλιση να ανοίγει. Μεγάλη μούφα.
-
η κύληση-ηχομόνωση είναι όπως τα λέγαμε...δεν έχω μετρήσει ακόμα αλλά στα 130-140 είναι φασαριόζικο. Το περίεργο είναι ότι η αίσθηση που έχω είναι πως η φασαρία έρχεται από ψηλά. Δε φταίνε νομίζω οι καθρέφτες αλλά τα λεπτά(?) τζάμια? Ίσως τα A-pillar? Γενικότερα η αεροδυναμική του? Δεν ξέρω και πολύ φοβάμαι ότι δε θα καταφέρω και πολλά με την όποια μόνωση κάνω γιατί αυτή κόβει κυρίως θόρυβο τροχασμού. Ίδωμεν.
-
το virtual cockpit ενώ έχει πολύ πληροφορία είναι δυσχηστο. Δεν έχει καθόλου user friendly λογική και θέλει πολύ ψάξιμο για να βρεις αυτό θες κάθε φορά. Η κεντρική οθόνη από την άλλη ενώ είναι σουπερ responsive μου φαίνεται λίγο απλοϊκή στο μενού της κι εκεί θα ήθελα περισσότερες δυνατότητες. Καλά για τον ήχο δε συζητάμε...είναι η αναμενόμενη μετριότητα αλλά αυτό θα αλλάξει σύντομα μόλις βρω λίγο χρόνο να περάσω τα ηχεία.
Πάμε και σε μερικές ευχάριστες εκπλήξεις...
- Ποιοτικά το αμάξι για κάποιο λόγο μου φαίνεται αισθητά ανώτερο σε σχέση με αυτό που είχα πρωτοσυναντήσει στις εκθέσεις και τα τεστ δράιβ αλλά που έχω δει και σε βιντεακιά. Πχ τα πλαστικά στο μπαγκάζ που ήταν ζουληχτά σε εκθεσιακό, τώρα μου φαίνονται μια χαρα. Σε βίντεο που είχα δει τεμπέλη και κονσόλα να πηγαίνουν πέρα δώθε, στο δικό μου είναι βράχος.
Πολύ βασικό σε σχέση με την ποιότητα είναι το χρώμα. Το αμάξι είχα ζητήσει να μην το ακουμπήσει κανείς κατά το pdi και είδα ότι είναι απροσδόκητα καλής ποιότητας η βαφή. Το εντυπωσιακό είναι ότι και ο detailer εχθες που έκανε τον έλεγχο μου είπε μόνος του ότι του φαίνεται πολύ καλό για Τουότα γιατί λέει έχει κάνει πάνω από 20 CHR και τα βρήκε πολύ μέτρια σε βαφή.
-
Εξαιρετική ανάρτηση. Το χα διαπιστώσει απ' το τεστ δράιβ. Το βάζω στο ίδιο επίπεδο με Χ1, Countryman, 3008 και DS7 με πολλαπλούς. Λέω αυτά γιατί τα χω δουλέψει αρκετά. Πχ η ανάρτησή του είναι ΕΥΚΟΛΑ καλύτερη από XC40 ή GLA. Πολύ ποιοτική απόσβεση, άνεση όσο πρέπει και κλίσεις σε πολύ λογικά πλαίσια. Φλερτάρει με συμπεριφορά χατς απλά δε βοηθάει το πολύ ελαφρύ τιμόνι.
-
Από γκάζι και κατανάλωση κάνει αυτά που υπόσχεται. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.
Εν καιρώ τα υπόλοιπα...
-
Latest posts made by stefan147
-
RE: Toyota Corolla Cross
Σκουπίδι. Δε θα μπορούσε να είναι αλλιώς με ηχεία των 172 γραμμαρίων.
Α βρήκα τα αφτερμάρκετ. Powerbass τελικά η μάρκα και είναι (σχεδόν) plug n play.
-
RE: Toyota Corolla Cross
@konvaf said in Toyota Corolla Cross:
@gstrat said in Toyota Corolla Cross:
Κατάφερα και διάβασα σχεδόν τα πάντα στο φόρουμ
Βρήκα από ακύρωση 1.8 τσιμέντι skyview και θα παραλάβω αρχές Ιουνίου με το καλό.αποτι κατάλαβα μολις έφτασε λιμάνι.
Έχω ερώτηση προς τους παλιούς με τα 2λιτρα.
Έχει κάνει κανεις TD φίλου με 1.8 να μας πει εντυπώσεις και διάφορες αναρτήσης πίσω?
Ξέρω για διαφορές πολλαπλού, ημιακαμτου ότι είναι μεγάλες απλά έχω ακούσει/διαβάσει ότι και καλά έχουν σεταρει τόσο καλά την ανάρτηση που δεν καταλαβαίνεις ότι δεν έχει ψαλίδια.
Αποψουλες? Χαχαχ
Με το καλό και εγώ το περιμένω….
Έχω αμάξι με ανεξάρτητη ανάρτηση και είχα και με ημιάκαμπτο. Οκ όντως στα σαμαράκια που έχουν για να κόψεις ταχύτητα αν περάσεις με παραπάνω φορά θα έχεις μια πιο μεγάλη αναπήδηση…..στο δρόμο αν πηγαίνεις νορμαλ και δεν κάνεις τον Σουμαχερ θα είσαι μια χαρά…..αλλά το cc είναι αμάξι για οικογένεια και όχι για ράλι. Μια χαρά είναι. Άλλα είναι τα πλεονεκτήματα και το κυριότερο για μένα είναι η κατανάλωση μέσα στην πόλη και για αυτό και το επέλεξα. Αλλιώς αν δεν κανείς πολλά χλμ μέσα στην πόλη υπάρχουν άλλες λύσεις στα ίδια λεφτά όπως sportage η το νέο Tiguan ( που το είδα από κοντά και είναι πανέμορφο μέσα) με πιο πολλούς χώρους κλπ.Σόρρυ κιόλας αλλά τα bold είναι ατάκες βγαλμένες απ΄τη ναφθαλίνη. Αυτά τα ζητήματα είναι συγκριτικά. Στον εσωτερικό ανταγωνισμό, λοιπόν, με το 2λτ, προφανώς και θα χάνει η ούτως ή άλλως αρκετά καλορυθμισμένη ανάρτηση. Στον εξωτερικό ανταγωνισμό, εξαρτάται την υλοποίηση. Δεν είναι όλες οι ανεξάρτητες de facto γαμάτες όπως δεν είναι και όλοι οι ημιάκαμπτοι για πέταμα.
-
RE: TESLA FORUM
@harisma23 said in TESLA FORUM:
@stefan147 said in TESLA FORUM:
@harisma23 said in TESLA FORUM:
Για θυμήσου. Δεν υπήρχαν εφαρμογές μετά τη μεταφορά που το εικονίδιο τους ήταν γκρι, γιατί έπρεπε να τις εγκαταστήσεις χειροκίνητα;
Χειροκίνητη εγκατάσταση σίγουρα όχι. Χειροκίνητη εκ νέου δημιουργία φακέλων ναι αλλά νομίζω το smart switch το κάνει και αυτό απλά εγώ τουλάχιστον δεν το χρησιμοποίησα και έστησα το τηλέφωνο από τα clouds. Ρυθμίσεις όπως πχ notifications εφαρμογών ναι, πρέπει να τα ξανακάνεις από την αρχή. Γενικά πάντως από το πρώτο switch on νέας συσκευής μπορείς σε κάνα μισάωρο να έχεις το 90% της παλιάς σου συσκευής έτοιμο.
Μα και πάλι διαφωνείς μαζί μου, ενώ στην ουσία, με τα γραπτά σου συμφωνείς. Γιατί με το iphone στο μισάωρο έχεις το 100% της παλιάς σου συσκευής στο νέο σου τηλέφωνο.
Ούτε σύμφωνώ ούτε διαφωνώ. Απλά αναφέρω ότι δεν είναι κάποια ουσιαστική διαφορά αυτό για να θεωρείται προτέρημα του ενός έναντι του άλλου. Η καθημερινότητα μετράει και όχι μία λειτουργία που χρησιμοποιείς 1 φορά το χρόνο (με λεφτόδεντρο) ή λιγότερο συχνά (χωρίς λεφτόδεντρο).
-
RE: TESLA FORUM
Μόλις οι cybersecuriταδες απέκτησαν υποστήριξη από σοβαρές πλάτες πχ Microsoft, μια χαρά το γυρίσανε στο καλαματιανό και πλέον τους φαίνονται ωραιότατα και τα andoid. Και ούτε καν high end γιατί πλέον παίζουν μπαλα οι εφαμοργές τρίτων και μικρή σημασία έχει η επεξεργαστική ισχύ ή το λειτουργικό του ίδιου του τηλεφώνου. Για σκεφτείτε εγώ ως benefits σ' έναν οργανισμό 8.000 ατόμων που όλοι έχουν εταιρικό κινητό λόγω ψηφιακής κάρτας, να πρέπει να ψωνίσω μονο iphone για να μη γίνει κομπρομάιζ η ασφάλεια. Θα γέλαγαν και τα τσιμέντα.
-
RE: TESLA FORUM
@harisma23 said in TESLA FORUM:
Ξεροκέφαλος και ξερόλας, όπως πάντα...
Για θυμήσου. Δεν υπήρχαν εφαρμογές μετά τη μεταφορά που το εικονίδιο τους ήταν γκρι, γιατί έπρεπε να τις εγκαταστήσεις χειροκίνητα;Χειροκίνητη εγκατάσταση σίγουρα όχι. Χειροκίνητη εκ νέου δημιουργία φακέλων ναι αλλά νομίζω το smart switch το κάνει και αυτό απλά εγώ τουλάχιστον δεν το χρησιμοποίησα και έστησα το τηλέφωνο από τα clouds. Ρυθμίσεις όπως πχ notifications εφαρμογών ναι, πρέπει να τα ξανακάνεις από την αρχή. Γενικά πάντως από το πρώτο switch on νέας συσκευής μπορείς σε κάνα μισάωρο να έχεις το 90% της παλιάς σου συσκευής έτοιμο.
Το μεγαλύτερο προσον του iOS, πέραν από προσωπικές προτιμήσεις πάλι, είναι το Carplay το οποίο είναι πολύ ανώτερο του Android Auto. Στις περισσότερες άλλες λειτουργίες το iOS προσθετεί διαρκώς χαρακτηριστικά δανεισμένα απ' το android και αυτό μόνο καλό μπορεί να είναι.
-
RE: TESLA FORUM
Σε συνέχεια του offtopic, επειδή έκανα πριν 10 μέρες τη μετάβαση από S22 Ultra σε S24 Ultra, όλα γίνονται σχεδόν αυτόματα. Αν χάνεται κάτι είναι μικρορυθμίσεις εντός εφαρμογών. Βέβαια σε στυλ iPhone, πληρώνω για cloud κτλ.
-
RE: Toyota Corolla Cross
Ούτε που θυμάμαι τη μάρκα. Κάπου τα αναφέρω πιο πίσω σίγουρα.
-
RE: TESLA FORUM
@antonakis said in TESLA FORUM:
@panormus772 said in TESLA FORUM:
Δεν είναι το ίδιο το ψυγείο (ή η όποια ηλεκτρ,συσκευή) με το αυτοκίνητο.
Το ψυγείο ή την ηλ.κουζίνα και 1000 ευρώ που λέει να το πάρεις, το κρατάς -εφ'όσον δεν έχει πρόβλημα- όχι μόνο 10,αλλά 20 και 30 χρόνια (κι εφ'όρου ζωής μερικές φορές).Αλλά ακόμη κι αν το αλλάξεις στη δεκαετία έχασες ένα χιλιάρικο (ή και λιγότερο),το αμάξι με την εξέλιξη τεχνολογίας στη 10ετία χάνεις 20 με 30 φορές περισσότερα χρήματα...Πρόσφατα διάβαζα ότι το αυτοκίνητο είναι το ακριβότερο αντικείμενο που αγοράζουμε (σε σχέση με τις ώρες που το χρησιμοποιούμε) και με έπιασε μια κατάθλιψη.
Πάντα με εξέπληττε το πως το δεύτερο πιο ακριβό αγαθό που αγοράζει ένας άνθρωπος στη ζωή του, του είναι τόσο αδιάφορο και προτιμά την πλήρη άγνοια γύρω από την ύπαρξη και τη λειτουργία του.
-
RE: Toyota Corolla Cross
Αυτό σε μεταλλικές και πλαστικές επιφάνειες. Μετά αυτό ή αυτό σάντουιτς μεταξύ πάνελ και "σασσί" όπου ήταν applicable. Και τέλος από ένα τέτοιο πίσω από κάθε ηχείο πλην twitter.
-
RE: Toyota Corolla Cross
Έχω το 2lt AWD εδώ και 14 μήνες με 25.000χλμ και χαίρομαι που το...χαίρεται η γυναίκα μου!
Άσχετο, είχα πάει το αμάξι συνεργείο χθες και ήρθε και με μάζεψε η σύζυγος και παραμένω εντυπωσιασμένος με το τι διαφορά έχουν κάνει τα ηχεία που έχω βάλει στο ΨΨ. Στο Kuga έχω το B&O ηχοσύστημα και στο Πόρσε το Bose με ενισχυτές και ιστορίες υποτίθεται και τον καλύτερο ήχο με διαφορά τον έχει τελικά το ΨΨ με τα αφτερμαρκετ ηχεία των 250€ (αν θυμάμαι καλά) και την diy ηχομόνωση.