Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 1
    • Posts 13070
    • Best 643
    • Groups 0

    stefan147

    @stefan147

    1396
    Reputation
    258
    Profile views
    13070
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    stefan147 Unfollow Follow

    Best posts made by stefan147

    • RE: Toyota Corolla Cross

      Λοιπον ολα καλα με τους φωτιζομενους διακοπτες. Ψωνιστε αφοβα.

      Εχουμε ενα θεματακι ομως. Ο διακοπτης των καθρεφτων εχει λευκο φως ενω οι αλλοι ειναι ice blue. Οποτε τωρα πρεπει να βρουμε και ice blue διακοπτη καθρεφτων. Λογικα απο CHR ή Rav θα κανει.

      Screenshot_20230213_233558_Gallery.jpg

      Screenshot_20230213_233715_Gallery.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stefan147
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Λοιπόν κύριοι, υπάρχει το αμάξι από χθες στο Φλαμιάτο. Πήγαμε σήμερα και το είδαμε.

      Οκ εξωτερικά είναι αυτό που είναι. Όμορφο σε καμιά περίπτωση. Ο χαρακτηρισμός που θα του έδινα ειναι εύπεπτο. Έκδοση style δήλαδή τέρμα φτωχή αλλά εξωτερικά τουλάχιστον δε νομίζω ότι διαφοροποιείται σημαντικά σε σχέση με τη lounge.

      Εσωτερικά τώρα είναι τα δύσκολα. Ποιότητα κάτω του μ.ο. Αποδεκτή μεν, σε καμία περίπτωση δεν ανταποκρίνονταν στα 33.5Κ του συγκεκριμένου εκθέματος. Τα πλαστικά γύρω γύρω (όπως φαινόταν κι απ' τις φώτο βέβαια) σε πόρτες, ταμπλό και επενδυση μπαγκάζ, βρωμανε φθηνιάρικη γιαπωνεζίλα με κάτι απομιμήσεις ραφών κτλ. Δεν έχει γίνει καμιά απολύτως προσπάθεια να ντυθούν επιφάνειες με κάποιο ύφασμα ή υλικό που θα βελτιώνε κατά πολύ την εικόνα. Θα μπορούσα να ζήσω μ' αυτό? Θα μπορούσα.

      Το μεγάλο θέμα όμως είναι οι χώροι. Εμένα είναι πολυ χαμήλα στα κριτήρια μου αλλά θεωρώ απαράδεκτο το γεγονός ότι οι χώροι είναι χειρότεροι του Cupra. Το πίσω κάθισμα είναι σχεδόν όσο αστείο είναι του CHR και δεν ειμαστε και τίποτα ψηλοί. Τουλάχιστον σου πνίγει μόνο τα πόδια και όχι και την οπτική αν και σ' αυτό δε βοηθάνε και τα μονοκόμματα καθίσματα. Πορτ μπαγκάζ τα ίδια. Απλά μικρό και το σώζει το suv αμάξωμα που επιτρέπει φόρτωμα ως πάνω απ΄ την εταζέρα.

      Αυτό που μου έκανε ιδιαίτερα καλή εντύπωση και ήταν και μάλλον έκπληξη, είναι το virtual cockpit και η οθόνη του infotainment. Πολύ ωραία ανάλυση και οι δύο, με ωραία UI και πληρέστατη πληροφορία.

      Εν κατακλείδι...θα το πάρω? Ναι θα το πάρω. Δευτέρα θα δώσω προκαταβολή. Lounge, κόκκινο, 4χ4 με άφιξη 5 Γενάρη. Τελική τιμή 38.700€. Βαρέθηκα την αβεβαιότητα της Σιτροέν και το συνολικό πακέτο της 4κίνησης/μεταπώλησης/εγγύησης/εξοπλισμού με κάνει να μη βλέπω αντίπαλο σ΄ αυτά τα χρήματα και για τα δικά μου θέλω.

      20221001_140801.jpg 20221001_140754.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stefan147
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      1640258442855.jpg 1640258442852.jpg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      stefan147
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      Θυμηθηκαμε στα γεραματα να βαλουμε και αφτερμαρκετ ζαντες.

      alt text

      alt text

      alt text

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      stefan147
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Κάποια λίγα σχόλια μετά από 200χλμ με το ΨΨ μιας και από χθες το βράδυ είναι πάλι στα ξένα χέρια του detailer.

      1. έχει κάμποσα εργονομικά φάουλ μέσα...ο μη ρυθμιζόμενος τεμπέλης, το στενό μπράτσο στο πάνελ της πόρτας καθώς και ρύθμιση του καθίσματος με το λεβιέ και τις "σκάλες" (και όχι με ροδέλα) κάνει κάπως δύσκολη τη εύρεση της ιδανικής θέσης. Τουλάχιστον πιο δύσκολη απ' ότι περιμένεις από ένα αυτοκίνητο του 2023 που αυτά έπρεπε να είναι αυτονόητα.

      2. από θηκες λίγα πράγματα και επειδή είμαι και ψυχαναγκαστικός και βάζω πάντα τα ίδια πράγματα στην ίδια θέση, πάλι δεν έχω βολευτεί. Επίσης ο ασύρματος φορτιστής δεν κάνει χωριό με το κινητό μου (S22 Ultra) το οποίο γενικά φορτίζει μόνο με ασύρματους που έχω διάσπαρτους σε σπίτι, γραφείο κτλ. Δοκίμασα με θήκη και χωρίς και είναι σχεδόν αδύνατο να πιάσει σταθερά. Το Huawei της γυναίκας πάλι κανένα πρόβλημα.

      3. έλεγα δε με πειράζει και τόσο αλλά τελικά με πειράζει...θα ήθελα την ηλιοροφή να είναι έστω με ανάκλιση. Εφόσον έχει και τη μπάρα στη μέση και δεν είναι εννιαίο το τζάμι από μέσα, θα ήθελα έστω στην ανάκλιση να ανοίγει. Μεγάλη μούφα.

      4. η κύληση-ηχομόνωση είναι όπως τα λέγαμε...δεν έχω μετρήσει ακόμα αλλά στα 130-140 είναι φασαριόζικο. Το περίεργο είναι ότι η αίσθηση που έχω είναι πως η φασαρία έρχεται από ψηλά. Δε φταίνε νομίζω οι καθρέφτες αλλά τα λεπτά(?) τζάμια? Ίσως τα A-pillar? Γενικότερα η αεροδυναμική του? Δεν ξέρω και πολύ φοβάμαι ότι δε θα καταφέρω και πολλά με την όποια μόνωση κάνω γιατί αυτή κόβει κυρίως θόρυβο τροχασμού. Ίδωμεν.

      5. το virtual cockpit ενώ έχει πολύ πληροφορία είναι δυσχηστο. Δεν έχει καθόλου user friendly λογική και θέλει πολύ ψάξιμο για να βρεις αυτό θες κάθε φορά. Η κεντρική οθόνη από την άλλη ενώ είναι σουπερ responsive μου φαίνεται λίγο απλοϊκή στο μενού της κι εκεί θα ήθελα περισσότερες δυνατότητες. Καλά για τον ήχο δε συζητάμε...είναι η αναμενόμενη μετριότητα αλλά αυτό θα αλλάξει σύντομα μόλις βρω λίγο χρόνο να περάσω τα ηχεία.

      Πάμε και σε μερικές ευχάριστες εκπλήξεις...

      1. Ποιοτικά το αμάξι για κάποιο λόγο μου φαίνεται αισθητά ανώτερο σε σχέση με αυτό που είχα πρωτοσυναντήσει στις εκθέσεις και τα τεστ δράιβ αλλά που έχω δει και σε βιντεακιά. Πχ τα πλαστικά στο μπαγκάζ που ήταν ζουληχτά σε εκθεσιακό, τώρα μου φαίνονται μια χαρα. Σε βίντεο που είχα δει τεμπέλη και κονσόλα να πηγαίνουν πέρα δώθε, στο δικό μου είναι βράχος.

      Πολύ βασικό σε σχέση με την ποιότητα είναι το χρώμα. Το αμάξι είχα ζητήσει να μην το ακουμπήσει κανείς κατά το pdi και είδα ότι είναι απροσδόκητα καλής ποιότητας η βαφή. Το εντυπωσιακό είναι ότι και ο detailer εχθες που έκανε τον έλεγχο μου είπε μόνος του ότι του φαίνεται πολύ καλό για Τουότα γιατί λέει έχει κάνει πάνω από 20 CHR και τα βρήκε πολύ μέτρια σε βαφή.

      1. Εξαιρετική ανάρτηση. Το χα διαπιστώσει απ' το τεστ δράιβ. Το βάζω στο ίδιο επίπεδο με Χ1, Countryman, 3008 και DS7 με πολλαπλούς. Λέω αυτά γιατί τα χω δουλέψει αρκετά. Πχ η ανάρτησή του είναι ΕΥΚΟΛΑ καλύτερη από XC40 ή GLA. Πολύ ποιοτική απόσβεση, άνεση όσο πρέπει και κλίσεις σε πολύ λογικά πλαίσια. Φλερτάρει με συμπεριφορά χατς απλά δε βοηθάει το πολύ ελαφρύ τιμόνι.

      2. Από γκάζι και κατανάλωση κάνει αυτά που υπόσχεται. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.

      Εν καιρώ τα υπόλοιπα...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stefan147
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Εγώ δεν έχω ρωτήσει εδώ και 3 βδομάδες περίπου γιατί παίρνω κάτι απαντήσεις κονσέρβα και μου ανεβάζουν το αίμα στο κεφάλι. Οπότε το χω αφήσει και απλά περιμένω να χτυπήσει το τηλ να παω να πληρώσω να τελειώνω. Που να μην ήταν και θείος φίλου ο αντιπρόσωπος...όλοι τα ίδια σκατά.

      Στεφαν: έχω δει ότι μπορεί να μπει η εξέλιξη παραγγελίας στην εφαρμογή. Θες να το κάνουμε για να μη σε ζαλίζω κι εγώ συνέχεια?
      Πωλητής: εεεε ναι μωρέ...εντάξει γίνεται...αλλά δε θα βλέπεις και τίποτα...ότι βλέπω κι εγώ θα βλέπεις...

      ΝΑΙ ΒΡΕ ΜΑΛΑΚΑ! ΤΙ ΑΛΛΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΝΑ ΒΛΕΠΩ? ΤΟΝ ΑΣΤΕΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΠΑΡΘΕΝΟΥ?? ΟΤΙ ΣΚΑΤΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΛΕΠΩ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stefan147
    • RE: HONDA JAZZ

      Είναι από τα ανεξήγητα κλισέ που επικρατούν στην αυτοκίνηση η αξία αυτού του αυτοκινήτου. Έτσι πολύ περιληπτικά μιας και βαριέμαι άπειρα να δουλέψω...

      • αναιμικός κινητήρας που ανάθεμα εάν έχει 80 άλογα, δεν ξέρω που τα βρήκε τα 102 η Χόντα...για ροπή δε συζητάμε καν
      • κλιμάκωση κιβωτίου (6αρι) για τα πανηγύρια, με κάποιο μαγικό τρόπο το έχουν κάνει σούπερ κοντό ώστε να καίει και να κάνει τρελή φασαρία στο ταξίδι και παράλληλα αρκετά μακρύ ώστε να χαντακώνει την όποια δύναμη του κινητήρα. Επίσης θέλει πολύ ζέσταμα για να δουλέψει σωστά αντίθετα με τα θρυλούμενα περί Χόντα κιβωτίων.
      • ανύπαρκτη ηχομόνωση και τραγική ποιότητα κύλισης. Άλλαξα λάστιχα στα 2 χρόνια με τα πιο ήσυχα που βρήκα αλλά δεν άλλαξε τίποτα. ΟΚ πες σ' αυτόν τον τομέα δεν περιμένεις πολλά αλλά ένα Fabia πχ είναι απείρως πιο ραφιναρισμένο.
      • ανάρτηση της πλάκας. Πλέει αλλά παράλληλα κοπανάει κιόλας. Ανεξήγητο.
      • infotainment που είναι ένα android tablet 10ετιας στην ουσία. Καμία πληροφόρηση και καμία συνδεσιμότητα. Η διαχείριση των συστημάτων ασφαλείας κτλ γίνεται από τη μονόχρωμη οθονίτσα που βλέπεις την κατανάλωση που έχω ανεβάσει πιο πάνω. Πρέπει να είσαι σταματημένος και να παίζεις με κάτι βελάκια πάνω-κάτω για να βρεις άκρη.
      • ενώ γενικά έχει χώρους και είναι πρακτικό, έχει κάποια τραγικά σημεία με 0 εργονομία...πχ στα πόδια των μπροστά κάνει ένα σκαλοπάτι στις βάσεις των καθισμάτων που σε αναγκάζει να είσαι με τα πόδια σε έκταση και αυτό για το συνοδηγό είναι πολύ άβολο. Επίσης είναι πολυ άβολα τα καθίσματα. Είναι το μοναδικό αμάξι που μου προκαλεί πόνους στη μέση και δεν είχα ποτέ τέτοιο θέμα από Cinquecento μέχρι S8.
      • έχει θέμα με το χειρόφρενο το οποίο δεν πιάνει και σύμφωνα με το Σαρακάκη δε ρυθμίζεται κιόλας. Μια μέρα έφυγε σε κατηφόρα και ακούμπησε σε ένα παλιό Μερκ που ήταν παρκαρισμένο μπροστά. Μιλάμε για μηδενική ταχύτητα, στην ουσία έσκασε με το βάρος του αυτοκινήτου. Ε παραλίγο να κλάψουμε τον προφυλακτήρα. Όταν το πήγα σ ενα φαναρτζή μου λέει μην ασχολείσαι...αυτά τα φέρνουμε με το χέρι και όντως ο άνθρωπος έδωσε μία στη μετώπη και την ίσιωσε με το χέρι. Τρέλο! Πριν καμιά βδομάδα μου έσκασε ένας πιτσιρικάς από πίσω στο Σεάτ (χάζευε ένα κώλο) και έγινε χαμός και κατέβηκα κάτω και δεν είχε ούτε γρατζουνιά. Το Τζαζ θα είχε σκορπίσει.

      Σίγουρα είναι κι άλλα που με ενοχλούν αλλά μου διαφεύγουν τώρα. ΟΚ σε κατανάλωση είναι τοπ. Πιστεύω παίζει να καίει λιγότερο από το diesel C4 (εάν έρθει ποτέ) κι αυτό είναι σημαντικό κριτήριο για τους περισσότερους. Κατά τα άλλα είναι τενεκές και δεν ήταν ούτε φθηνό ούτε τίποτα. 17.5Κ είχε αρχική το 2018 και η γυναίκα μου το πήρε 15.5Κ επειδή και οι δύο γονείς της δούλευαν 30 χρόνια στο Σαρακάκη...δε με άκουσε τότε να πάρει ένα 208 και λουζόμαστε τώρα το χρέπι...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stefan147
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Καναμε την πρωτη μας μισαωρη γνωριμια σημερα. Με 2 λεξεις και με πασα αντικειμενικοτητα: ευχαριστη εκπληξη.

      20221026_194209.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stefan147
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Δεν έχετε κουραστεί να αναμασάτε τα ίδια και τα ίδια?

      Εν τω μεταξύ τις έχετε βγάλει και τις μετράτε, τις καταναλώσεις, και καμαρώνετε ποιος την έχει μικρότερη. Η πραγματική μαγκιά είναι να μην ξέρεις καν πόσο καίει το σαπάκι σου γιατί πολύ απλά δε σε νοιάζει! 😉

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stefan147
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Λοιπον οντως παιζει. Ευκολο ειναι, με 2 κλεφτακια μπαινει το resistor στα καλωδια της λαμπας και προφανως ξεγελαει το canbus.

      link text

      Και ηρθε και το διακοπτακι απο corolla sedan και εστρωσε και η ομοιομορφια στο φωτισμο.

      20230224_163432.jpg

      Σορρυ για την πατουσα, τωρα την ειδα!😁

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stefan147

    Latest posts made by stefan147

    • RE: Toyota Corolla Cross

      @chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:

      @gdelio said in Toyota Corolla Cross:

      @chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:

      @pgp737ng said in Toyota Corolla Cross:

      Λογικά τρώει πολύ από το πορτμπαγκάζ.

      Δεν το έχω ψάξει πολύ στο CC οπότε δεν ξερω τι κ πως.
      Αλλά αν μπαίνει πίσω ρεζέρβα με το foam αυτό λογικά δεν θα είναι θέμα. Ούτως η άλλως τώρα δεν έχει το κιτ εκεί (δεν ξέρω ρωτάω)?

      Ναι έχει ένα φελιζολ.. διαμορφωμένο για το κιτ... ο χώρος ειναι χαμένος οπως και να έχει.
      απλά στο ΑWD σαν να διάβασα οτι λογω του ηλεκτροκινητήρα δεν μπορεί να πάρει ρεζέρβα
      Σκεφτόμουν να αφαιρούσα το φελιζολ για να κερδίσω περισσότερο χώρο κάτω από το πορτμπαγκαζ αλλα το "πατωμα" του πορτ μπαγκαζ είναι πολύ λεπτό και θα υποχωρήσει από βάρος αν δεν υπάρχει από κάτω κάτι να το κρατάει

      Εγώ γι'αυτό έβαλα την φωτό με το AWD.
      Για να έχει φελιζολ θεωρητικά μπαίνει.
      Σίγουρα η Toyota εδώ θα μπορεί να το ξεκαθαρίσει.

      Είναι άλλο AWD αυτό. Συμβατικό με άξονα. Δεν είναι σαν τα δικά μας τα hybrid. Μπορεί να έχει διαφορά μπορει και όχι βέβαια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stefan147
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Έχει κομπρεσσεράκι νομίζω το αμάξι ούτως ή άλλως.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stefan147
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Έτσι έλεγα κι εγώ...πλέον έχω πουλήσει πάνω από 15 λάστιχα κάθε πιθανής κατάστασης και διάστασης. Για όλα υπάρχουν αγοραστές, όρεξη να έχεις να ασχοληθείς με αγγελίες και διαχείριση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stefan147
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Καινούρια 4αδα και πουλάς τα άλλα 3. Αν και προσωπικά πάντα κρατάω 2 λάστιχα σε κάθε αλλαγή γιατί ούτως ή άλλως τα αλλάζω αρκετά πριν το τέλος της ζωής τους.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stefan147
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Και που θα τη βάλεις? Δε νομίζω ότι μπαίνει. Πρέπει να αλλάξει όλο το σεταπ με το αφρολέξ κάτω απ' το κάλυμμα του πορτμπαγκάζ και παίζει γενικά το hybrid να μην είναι συμβατό με ρεζέρβα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stefan147
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Να ρωτήσω το φάδερ γιατί τα τελευταία 38 χρόνια ζω ως μοναχοπαίδι. Ελπίζω να μη ζω σ' ένα ψέμα και πρέπει να μοιράζουμε τωρα περιούσιες κτλ!! 😠

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stefan147
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Ναι κάτι τέτοιο έχω ακούσει κι εγώ. Ή για την ακρίβεια έχω ακούσει ότι εάν επισκευαστεί με το κιτ, μετα δύσκολα σώζεται.

      Αυτό είναι ότι πρεπει για μένα που είμαι ψυχαναγκαστικός κι αν σκιστεί ένα λάστιχο μετά θα πάω να αλλάξω 4αδα αντί για το ένα χαλασμένο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stefan147
    • RE: Toyota Yaris Cross

      @groover1972 said in Toyota Yaris Cross:

      εγώ βρήκα αυτό, [link text](https://mhhauto.com/Thread-2019-Audi-S3-Petrol-Particulate-Filter-regen-problem-P2463-and-P1A91-OPF-GPF
      και μερικά άλλα για Hyundai και VW. υπάρχει από το 2018 και έχουν ΌΛΟΙ οι κάτοχοι πρόβλημα... κατωτεροτητας διότι κόβει ισχύ. όχι ιπποδύναμη αλλά ισχύ. στα ήπια και στα ολικά υβριδικά δεν νομίζω να είναι τόσο μεγάλο θέμα, λόγω βοήθειας ροπής από την μπαταρία... νέες τεχνολογίες, νέα προβλήματα. μιλάω για το gpf.

      Εγώ (και πολλά άλλα) με το DNUC = 213kw = SW: 8V0906259R μοτέρ, δεν έχουμε κανένα θέμα πάντως. Μάλιστα είμαι stage 2 εδώ και 15.000χλμ με το φίλτρο πάνω κανονικά και δεν έχει κάνει κιχ. Και τα regen του αναθεμα κι αν τα καταλαβαίνεις. Βέβαια αυτό έχει να κάνει και με χρήση.

      Σε 66.000χλμ που έχω τώρα μόνο μία φορά έχει διαβάσει σφάλμα το vcds που να αφορά το μοτέρ και αυτό ήταν για ένα Λ που μάλλον είχε να κάνει με κακή βενζίνη.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stefan147
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Τα πιο ενοχλητικά μειονεκτήματα του αυτοκινήτου εμφανίζονται στο ταξίδι. Οπότε οβερολ θα είναι πολύ θετική η παρουσία του εφόσον θα κάνει κυρίως αστική χρήση.

      Εμείς κάθε 2 ΣΚ συνήθως κάνουμε καμιά 400αρια χλμ είτε προς Εύβοια είτε προς Αργολίδα αλλά θα χρειαστεί να πηγαίνει και Καρδίτσα 4-5 φορές το χρόνο και εκει θα έχει ζόρια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stefan147
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Θόρυβο κύλησης όντως δεν έχει. Έχει αεροδυναμικό ομως. Και το περίεργο είναι ότι δεν αυξάνεται εκθετικά με την ταχύτητα. Ξεκινάει στα 120-130 και μέχρι τα 180 είναι σχεδόν το ίδιο. Κι αυτό είναι το πιο ενοχλητικό γιατί πιάνει ακριβώς στις cruising speeds.

      Επίσης είναι μη βρεθείς στην ανάγκη του cvt σε καμιά ανηφόρα...βιιιιιιιιιιιιιιιιιιιννννννννννννν. Σιχτιρίζεις λίγο. Βλέπεις μετά τουλάχιστον το 5.8λτ σε ταξίδι και λες οκ μωρέ δεν είναι τόσο κακό...παλεύεται! 😀

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stefan147
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr