Ανήμερα Χριστούγεννα, μηδέν υποχρεώσεις (ούτε καν τραπέζια με σόγια κτλ), τα κοριτσια κοιμουνται...οποτε τι καλυτερη ευκαιρια για το μπαμπα να παρει το παιχνιδι του και να καψει λιγη (ή οχι και τοσο λιγη) βενζίνη! 🥳
Καλές γιορτές σε όλους!
Ανήμερα Χριστούγεννα, μηδέν υποχρεώσεις (ούτε καν τραπέζια με σόγια κτλ), τα κοριτσια κοιμουνται...οποτε τι καλυτερη ευκαιρια για το μπαμπα να παρει το παιχνιδι του και να καψει λιγη (ή οχι και τοσο λιγη) βενζίνη! 🥳
Καλές γιορτές σε όλους!
Για να δουμε τι λένε και τα κεντρομήχανα.
Λοιπον ολα καλα με τους φωτιζομενους διακοπτες. Ψωνιστε αφοβα.
Εχουμε ενα θεματακι ομως. Ο διακοπτης των καθρεφτων εχει λευκο φως ενω οι αλλοι ειναι ice blue. Οποτε τωρα πρεπει να βρουμε και ice blue διακοπτη καθρεφτων. Λογικα απο CHR ή Rav θα κανει.
Αποχαιρετισμός στα όπλα!
Πριν λίγο έγινε η κατάθεση εξόφλησης για το Cupra, το οποίο πλέον θα κοσμεί τους δρόμους του Ν. Μεσσηνίας! Μακάρι ο νέος ιδιοκτήτης του να το φροντίσει στο 20% απ' όσο το φρόντιζα εγώ και να το χαρεί το ίδιο.
5 χρόνια και 72.000χλμ (που χωρίς κόβιντ θα ήταν πολύ περισσότερα). Τα πιο απολαυστικά 72.000χλμ που έχω κάνει, με το πιο all around και αξιόπιστο αμάξι που είχα ποτέ. Δε ζήτησε ποτέ τίποτα πέρα από αναλώσιμα και απέδιδε πάντα στο 100%. Τα δε κόστη του αστεία για ένα αμάξι που με 34.500€ αγορά και κάνα 5χιλιαρο βελτιώσεων, είχε φτάσει να είναι πιο γρήγορο από A45s, πιο πρακτικό από πολλά C-Suv και το ίδιο άνετο με ένα 1500αρι Golf.
Σε πήγαινε Σέρρες ατσαλάκωτο σε 4.5 ώρες με ένα ντεπόζιτο, με κουλό οδηγό και δρομίσια λάστιχα έγραφε 1.37" (με πραγματικές δυνατότητες για πολύ πιο κάτω) και σε γύρναγε πίσω κύριο.
Μου πέρασε πολλές φορές η σκέψη να το κρατήσω αλλά θα ήταν τρελή υπερβολή να έχουμε 4 αυτοκίνητα δύο νοματαίοι. Επίσης ήταν κακό το timing καθώς η αγορά ψάχνεται και η τιμή του μόνο πέφτει. Πρώτη φορά δυσκολεύτηκα τόσο (6 μήνες) να πουλήσω αμάξι το οποίο μάλιστα είχε τρελή επισκεψιμότητα στο car.
Til we meet again αμαξάρα μου!
Ωραία παρέα αποκτήσαμε!
Αν ήταν και το δεξιά δικό μου, το λες και dream garage.
Δε νομίζω ότι είναι το κατάλληλο θρεντ αλλά οκ. Τα γράφω εδώ και ας το μεταφέρουν οι αρμόδιοι όπου νομίζουν.
3.4 είναι με τα 295 (3.2 ήταν τα Boxster) και πρόγραμμα+catback εξάτμιση υποτίθεται. Τι έχει απομείνει από αυτά μετά από 18 χρόνια, άγνωστο.
Χειροκίνητο εννοείται μιας και κρατάνε πολύ μεγαλύτερη αξία απ΄ τα Tiptronic και βέβαια είναι και πολύ πιο fun για τη χρήση που προορίζεται το αμάξι. Εάν δεν έχουν γίνει μαϊμουδιές στο παρελθόν, εγώ είμαι 3ο χέρι και το πήρα με 99.000χλμ και τώρα έχει σχεδόν 101.000χλμ. Οι φθορές του αυτοκίνητου μέσα-έξω, το ΚΤΕΟ αλλά και το γεγονός ότι εκτός του πωλητή βρήκα και τον προηγούμενο, συνηγορούν στο ότι μάλλον είναι αληθές αυτό το "ύποπτο" 99.000χλμ (ή έτσι θέλω να πιστεύω). Ο προηγούμενος (Θεσσαλονικιός) το πήρε αρχές του 2022 με 75Κ χλμ και του έκανε σχεδόν 25.000χλμ σε κάτι παραπάνω από χρόνο.
Είναι ιδιαίτερο σπεκ σε GT Silver χρώμα με εσωτερικό Cocoa και εκτεταμένα δέρματα και έχει και κάποια έξτρας που δύσκολα τα συναντάς σε ελληνικό Πόρσε και δη Cayman. Έχει κεραμικά φρένα, adaptive sport seats, short shift, pasm (ενεργητικη αναρτηση), sport chrono plus, bose ηχοσύστημα, xenon κτλ. Στην εποχή του υπολογίζω ότι πρέπεί να είχε κοντά 150Κ, μόνο τα εξτρας του ήταν γύρω στα 40Κ.
Εξωτερικά είναι από πρόσφατο κεραμικό κτλ και μέσα έχω ξεκινήσει το σχετικό detailing και μου μένει μόνο το πορτ μπαγκάζ. Μόλις ολοκληρώσω θα βάλω κι άλλες φώτο.
Εδω τα εχω ξηλωσει ολα στο frunk και εχω πραξει τα δεοντα. Γενικα ειναι τρομερα καλοζωισμενο το αμαξι και η απειρη μοκετα που εχει μεσα ηταν πεντακαθαρη και σε εξαιρετικη κατασταση αλλα το frunk πρεπει να ειχε ανοιχτει μονο για να αλλχτει μπαταρια και τπτ αλλο.
Λοιπόν κύριοι, υπάρχει το αμάξι από χθες στο Φλαμιάτο. Πήγαμε σήμερα και το είδαμε.
Οκ εξωτερικά είναι αυτό που είναι. Όμορφο σε καμιά περίπτωση. Ο χαρακτηρισμός που θα του έδινα ειναι εύπεπτο. Έκδοση style δήλαδή τέρμα φτωχή αλλά εξωτερικά τουλάχιστον δε νομίζω ότι διαφοροποιείται σημαντικά σε σχέση με τη lounge.
Εσωτερικά τώρα είναι τα δύσκολα. Ποιότητα κάτω του μ.ο. Αποδεκτή μεν, σε καμία περίπτωση δεν ανταποκρίνονταν στα 33.5Κ του συγκεκριμένου εκθέματος. Τα πλαστικά γύρω γύρω (όπως φαινόταν κι απ' τις φώτο βέβαια) σε πόρτες, ταμπλό και επενδυση μπαγκάζ, βρωμανε φθηνιάρικη γιαπωνεζίλα με κάτι απομιμήσεις ραφών κτλ. Δεν έχει γίνει καμιά απολύτως προσπάθεια να ντυθούν επιφάνειες με κάποιο ύφασμα ή υλικό που θα βελτιώνε κατά πολύ την εικόνα. Θα μπορούσα να ζήσω μ' αυτό? Θα μπορούσα.
Το μεγάλο θέμα όμως είναι οι χώροι. Εμένα είναι πολυ χαμήλα στα κριτήρια μου αλλά θεωρώ απαράδεκτο το γεγονός ότι οι χώροι είναι χειρότεροι του Cupra. Το πίσω κάθισμα είναι σχεδόν όσο αστείο είναι του CHR και δεν ειμαστε και τίποτα ψηλοί. Τουλάχιστον σου πνίγει μόνο τα πόδια και όχι και την οπτική αν και σ' αυτό δε βοηθάνε και τα μονοκόμματα καθίσματα. Πορτ μπαγκάζ τα ίδια. Απλά μικρό και το σώζει το suv αμάξωμα που επιτρέπει φόρτωμα ως πάνω απ΄ την εταζέρα.
Αυτό που μου έκανε ιδιαίτερα καλή εντύπωση και ήταν και μάλλον έκπληξη, είναι το virtual cockpit και η οθόνη του infotainment. Πολύ ωραία ανάλυση και οι δύο, με ωραία UI και πληρέστατη πληροφορία.
Εν κατακλείδι...θα το πάρω? Ναι θα το πάρω. Δευτέρα θα δώσω προκαταβολή. Lounge, κόκκινο, 4χ4 με άφιξη 5 Γενάρη. Τελική τιμή 38.700€. Βαρέθηκα την αβεβαιότητα της Σιτροέν και το συνολικό πακέτο της 4κίνησης/μεταπώλησης/εγγύησης/εξοπλισμού με κάνει να μη βλέπω αντίπαλο σ΄ αυτά τα χρήματα και για τα δικά μου θέλω.
@shumakos said in VW Tiguan 2024:
@stefan147 said in VW Tiguan 2024:
Σίγουρα ο 1.33 της Ρενω-Μερκ με τα 163, ο 1500αρης της Honda καθώς και ο 1500αρης της BMW στην τελευταία του υλοποίηση με τα 170hp.
Πολυ πρόχειρα αυτα. Μπορει να υπάρχουν κι αλλα που δεν εχω οδηγήσει.
Οπότε το top-3 αφορά ξεκάθαρα τις επιδόσεις και την ιπποδύναμη.
Προφανως και οχι. Τα μοτέρ που αναφέρω ειναι πληρέστερα σα σύνολα και λόγω απόδοσης. Ενίοτε δε καταφέρνουν να ειναι και πιο οικονομικά παρόλο που ειναι πιο αποδοτικά. Πχ το 1.33.
Σίγουρα ο 1.33 της Ρενω-Μερκ με τα 163, ο 1500αρης της Honda καθώς και ο 1500αρης της BMW στην τελευταία του υλοποίηση με τα 170hp.
Πολυ πρόχειρα αυτα. Μπορει να υπάρχουν κι αλλα που δεν εχω οδηγήσει.
Όπα όπα για μισό λεπτάκι...
Δεν είναι παραφιλολογία. Είναι πραγματικότητα που επηρέασε μία ολοκληρη γενιά οχημάτων του μεγαλύτερου ευρωπαϊκού ομίλου. Είτε είχες Polo είτε είχες Α8 υπήρχαν υψηλές πιθανότητες, για να μην πω βεβαιότητα, ότι θα αντιμετώπιζες κάποιο θέμα αξιοπιστίας. Συνήθως common fault. Κι αυτό όχι για 1-2 φουρνιές αλλά σίγουρα από το 2008 έως και το 2014 περίπου και σε 4-5 διαφορετικές μάρκες και αναρίθμητα μοντέλα. Αυτή είναι πραγματική διάσταση του θέματος και γι' αυτό και απασχολεί ακόμα πέρα βέβαια από το γεγονός ότι η αυτοκίνηση γενικώς λειτουργεί με το θυμικό και όχι με τη γνώση.
Επίσης ο 1.5tsi δεν είναι ούτε στο top-3 του κυβισμού του. Αξιόλογο μοτέρ αλλά ως εκεί.
Τι πάει να πει "η αντιπροσωπεία"? Η αντιπροσωπεία πράττει ότι της επιβάλλει το εργοστάσιο. Ο ίδιος ο κατασκευαστής είναι υπεύθυνος. Η Καρέντα και η κάθε Καρέντα είναι εκτελεστής και η μόνη ευθύνη είναι να φέρει εις πέρας με επιτυχία την όποια επισκευή (που κι αυτή με οδηγίες του κατασκευαστή γίνεται).
Εάν, λοιπόν, η αντιπροσωπεία έστελνε αιτήματα επισκευής στο εργοστάσιο για το γνωστό πρόβλημα τα ελατήρια πιστονιών και έπαιρνε αρνητική απάντηση ως προς την κάλυψη της επισκευής, τότε να κάνει τι? Να το φτιάξουν με δικό τους κόστος?
Προσωπικά μου κάλυψαν αρκετές φορές με goodwill ζημιές άνω των 10Κ (2 φορές mechatronic, το κλασικό engine rebuilt και πανοραμική ηλιοροφή). Γνωστά ζητήματα όλα τους που αρνούνταν να τα αντιμετωπίσει πλήρως και μαζικά το εργοστάσιο.
Προς υπεράσπισή τους πάντως το αμάξι (Q5 2.0TFSI S-tronic) ζει και βασιλεύει κάπου στο Αμύνταιο με πάνω από 100.000χλμ μετά το rebuilt και πάνω από 250.000χλμ η καρότσα.
Αυτοκίνητο για αμιγώς αστική χρήση. Δε βγάζει νόημα αλλιώς. Καλά καλά δε βγάζουν τα δικά μας που έχουν και απ' τις μεγάλες αυτονομίες (υποτίθεται).
@kostis20 said in Toyota Corolla Cross:
Εγ το αντίθετο θα έλεγα. Το είχα γράψει και όταν το οδήγησα. Πολύ κακά πλαστικά στο εσωτερικό το kuga. Δε ξέρω αν το βελτίωσαν στο fl.
Τα είχα παραλληλα για 1.5 χρονο οποτε νομιζω εχω αρκετά καλή εικονα.
Για να το θέσω αλλιως: καλυτερη η συναρμογή του ΨΨ αλλα πολυ καλυτερα υλικα το Kuga. Κάπου αρκετά πίσω εχω βάλει και πως ειναι λυμένες οι πόρτες του ΨΨ και πως τα πλαστικά, οι καλωδιώσεις και γενικα η κατασκευη θυμίζουν αλλες 10ετιες.
@kostis20 said in Toyota Corolla Cross:
Εγώ αυτό που είδα χθες δεν ήταν και τόσο φθηνιαρικο στο εσωτερικό. Όχι χειρότερο πάντως από το kuga που είχα νοικιάσει πχ.
Επισης οι χώροι του ήταν καλύτεροι από το cx30.
Ειναι αισθητά χειροτερο. Βασικά δεν έχουν καμια σχεση και το Kuga ειναι απλώς στο μεσο ορο. Δεν το λες και Maybach.
@netgeo said in TESLA FORUM:
Η κατανάλωση ειναι από το αυτοκίνητο στην οθόνη του ή από το app στο charge stats;
Το 16.5 ειναι απο το αυτοκίνητο στην οθονη του. Οι συνολικές kwh ειναι απο το app της εταιριας που φορτίζω.
Απολογισμός 13 ημερών στη λεβεντογέννα. Την Πάρο δεν την βάζω γιατί οι διαδρομές είναι μικρές και με χαμηλές ταχύτητες και δεν είναι ενδεικτικές.
1500χλμ εντελώς μικτής χρήσης ΑΛΛΑ χωρίς κανονικές ταχύτητες ταξιδιού λόγω ΒΟΑΚ. Νομίζω το υψηλότερο που είδα στο κοντέρ ήταν 140 κι αυτό για δευτερόλεπτα. Κατά τα άλλα πετύχαμε από Αθηναίζικη κίνηση στα δύο κέντρα (Ηράκλειο & Χανιά) όσο και σχετική ερημιά σε επαρχιακούς και στροφιλίκι. Τα αναφέρω αυτά γιατί δυστυχώς δεν έχω δει κάπου να βγάζει μέση ταχύτητα το τριπ του Τέσλα.
Μέση κατανάλωση 16.5kw/100χλμ. Συνολική κατανάλωση σε kwh = 352. Αν υποθέσουμε ότι η μέση τιμή/kw ήταν γύρω στα 0.57€ καθώς φόρτισα μόνο σε ταχυφορτιστές τότε το κόστος είναι 200€ ακριβώς.
Υπολογίζω ότι είναι ακριβώς τα μισά, ίσως και το 40%, απ΄ ότι θα κατανάλωνε ένα βενζινοκίνητο ίδιας κατηγορίας, επιδόσεων, βάρους κτλ.
Αμάξι: Y Juniper Long Range AWD με 19αρες και 2 ενήλικες συν βρέφος και άπειρα μπαγκάζια
Κοντά 20 μερες χωρις γκαράζ και μετα απο 1500χλμ δεν είχα την παραμικρή ενόχληση απο την ηλιοροφη. Το ιδιο και οι συνεπιβάτες.
Στο CC, στο Q5, στο Κουπρα και σε διάφορα αλλα παντα χρειαζόμουν το σκιαστρο.