Ανήμερα Χριστούγεννα, μηδέν υποχρεώσεις (ούτε καν τραπέζια με σόγια κτλ), τα κοριτσια κοιμουνται...οποτε τι καλυτερη ευκαιρια για το μπαμπα να παρει το παιχνιδι του και να καψει λιγη (ή οχι και τοσο λιγη) βενζίνη! 🥳
Καλές γιορτές σε όλους!
Ανήμερα Χριστούγεννα, μηδέν υποχρεώσεις (ούτε καν τραπέζια με σόγια κτλ), τα κοριτσια κοιμουνται...οποτε τι καλυτερη ευκαιρια για το μπαμπα να παρει το παιχνιδι του και να καψει λιγη (ή οχι και τοσο λιγη) βενζίνη! 🥳
Καλές γιορτές σε όλους!
Για να δουμε τι λένε και τα κεντρομήχανα.
Λοιπον ολα καλα με τους φωτιζομενους διακοπτες. Ψωνιστε αφοβα.
Εχουμε ενα θεματακι ομως. Ο διακοπτης των καθρεφτων εχει λευκο φως ενω οι αλλοι ειναι ice blue. Οποτε τωρα πρεπει να βρουμε και ice blue διακοπτη καθρεφτων. Λογικα απο CHR ή Rav θα κανει.
Αποχαιρετισμός στα όπλα!
Πριν λίγο έγινε η κατάθεση εξόφλησης για το Cupra, το οποίο πλέον θα κοσμεί τους δρόμους του Ν. Μεσσηνίας! Μακάρι ο νέος ιδιοκτήτης του να το φροντίσει στο 20% απ' όσο το φρόντιζα εγώ και να το χαρεί το ίδιο.
5 χρόνια και 72.000χλμ (που χωρίς κόβιντ θα ήταν πολύ περισσότερα). Τα πιο απολαυστικά 72.000χλμ που έχω κάνει, με το πιο all around και αξιόπιστο αμάξι που είχα ποτέ. Δε ζήτησε ποτέ τίποτα πέρα από αναλώσιμα και απέδιδε πάντα στο 100%. Τα δε κόστη του αστεία για ένα αμάξι που με 34.500€ αγορά και κάνα 5χιλιαρο βελτιώσεων, είχε φτάσει να είναι πιο γρήγορο από A45s, πιο πρακτικό από πολλά C-Suv και το ίδιο άνετο με ένα 1500αρι Golf.
Σε πήγαινε Σέρρες ατσαλάκωτο σε 4.5 ώρες με ένα ντεπόζιτο, με κουλό οδηγό και δρομίσια λάστιχα έγραφε 1.37" (με πραγματικές δυνατότητες για πολύ πιο κάτω) και σε γύρναγε πίσω κύριο.
Μου πέρασε πολλές φορές η σκέψη να το κρατήσω αλλά θα ήταν τρελή υπερβολή να έχουμε 4 αυτοκίνητα δύο νοματαίοι. Επίσης ήταν κακό το timing καθώς η αγορά ψάχνεται και η τιμή του μόνο πέφτει. Πρώτη φορά δυσκολεύτηκα τόσο (6 μήνες) να πουλήσω αμάξι το οποίο μάλιστα είχε τρελή επισκεψιμότητα στο car.
Til we meet again αμαξάρα μου!
Ωραία παρέα αποκτήσαμε!
Αν ήταν και το δεξιά δικό μου, το λες και dream garage.
Δε νομίζω ότι είναι το κατάλληλο θρεντ αλλά οκ. Τα γράφω εδώ και ας το μεταφέρουν οι αρμόδιοι όπου νομίζουν.
3.4 είναι με τα 295 (3.2 ήταν τα Boxster) και πρόγραμμα+catback εξάτμιση υποτίθεται. Τι έχει απομείνει από αυτά μετά από 18 χρόνια, άγνωστο.
Χειροκίνητο εννοείται μιας και κρατάνε πολύ μεγαλύτερη αξία απ΄ τα Tiptronic και βέβαια είναι και πολύ πιο fun για τη χρήση που προορίζεται το αμάξι. Εάν δεν έχουν γίνει μαϊμουδιές στο παρελθόν, εγώ είμαι 3ο χέρι και το πήρα με 99.000χλμ και τώρα έχει σχεδόν 101.000χλμ. Οι φθορές του αυτοκίνητου μέσα-έξω, το ΚΤΕΟ αλλά και το γεγονός ότι εκτός του πωλητή βρήκα και τον προηγούμενο, συνηγορούν στο ότι μάλλον είναι αληθές αυτό το "ύποπτο" 99.000χλμ (ή έτσι θέλω να πιστεύω). Ο προηγούμενος (Θεσσαλονικιός) το πήρε αρχές του 2022 με 75Κ χλμ και του έκανε σχεδόν 25.000χλμ σε κάτι παραπάνω από χρόνο.
Είναι ιδιαίτερο σπεκ σε GT Silver χρώμα με εσωτερικό Cocoa και εκτεταμένα δέρματα και έχει και κάποια έξτρας που δύσκολα τα συναντάς σε ελληνικό Πόρσε και δη Cayman. Έχει κεραμικά φρένα, adaptive sport seats, short shift, pasm (ενεργητικη αναρτηση), sport chrono plus, bose ηχοσύστημα, xenon κτλ. Στην εποχή του υπολογίζω ότι πρέπεί να είχε κοντά 150Κ, μόνο τα εξτρας του ήταν γύρω στα 40Κ.
Εξωτερικά είναι από πρόσφατο κεραμικό κτλ και μέσα έχω ξεκινήσει το σχετικό detailing και μου μένει μόνο το πορτ μπαγκάζ. Μόλις ολοκληρώσω θα βάλω κι άλλες φώτο.
Εδω τα εχω ξηλωσει ολα στο frunk και εχω πραξει τα δεοντα. Γενικα ειναι τρομερα καλοζωισμενο το αμαξι και η απειρη μοκετα που εχει μεσα ηταν πεντακαθαρη και σε εξαιρετικη κατασταση αλλα το frunk πρεπει να ειχε ανοιχτει μονο για να αλλχτει μπαταρια και τπτ αλλο.
Λοιπόν κύριοι, υπάρχει το αμάξι από χθες στο Φλαμιάτο. Πήγαμε σήμερα και το είδαμε.
Οκ εξωτερικά είναι αυτό που είναι. Όμορφο σε καμιά περίπτωση. Ο χαρακτηρισμός που θα του έδινα ειναι εύπεπτο. Έκδοση style δήλαδή τέρμα φτωχή αλλά εξωτερικά τουλάχιστον δε νομίζω ότι διαφοροποιείται σημαντικά σε σχέση με τη lounge.
Εσωτερικά τώρα είναι τα δύσκολα. Ποιότητα κάτω του μ.ο. Αποδεκτή μεν, σε καμία περίπτωση δεν ανταποκρίνονταν στα 33.5Κ του συγκεκριμένου εκθέματος. Τα πλαστικά γύρω γύρω (όπως φαινόταν κι απ' τις φώτο βέβαια) σε πόρτες, ταμπλό και επενδυση μπαγκάζ, βρωμανε φθηνιάρικη γιαπωνεζίλα με κάτι απομιμήσεις ραφών κτλ. Δεν έχει γίνει καμιά απολύτως προσπάθεια να ντυθούν επιφάνειες με κάποιο ύφασμα ή υλικό που θα βελτιώνε κατά πολύ την εικόνα. Θα μπορούσα να ζήσω μ' αυτό? Θα μπορούσα.
Το μεγάλο θέμα όμως είναι οι χώροι. Εμένα είναι πολυ χαμήλα στα κριτήρια μου αλλά θεωρώ απαράδεκτο το γεγονός ότι οι χώροι είναι χειρότεροι του Cupra. Το πίσω κάθισμα είναι σχεδόν όσο αστείο είναι του CHR και δεν ειμαστε και τίποτα ψηλοί. Τουλάχιστον σου πνίγει μόνο τα πόδια και όχι και την οπτική αν και σ' αυτό δε βοηθάνε και τα μονοκόμματα καθίσματα. Πορτ μπαγκάζ τα ίδια. Απλά μικρό και το σώζει το suv αμάξωμα που επιτρέπει φόρτωμα ως πάνω απ΄ την εταζέρα.
Αυτό που μου έκανε ιδιαίτερα καλή εντύπωση και ήταν και μάλλον έκπληξη, είναι το virtual cockpit και η οθόνη του infotainment. Πολύ ωραία ανάλυση και οι δύο, με ωραία UI και πληρέστατη πληροφορία.
Εν κατακλείδι...θα το πάρω? Ναι θα το πάρω. Δευτέρα θα δώσω προκαταβολή. Lounge, κόκκινο, 4χ4 με άφιξη 5 Γενάρη. Τελική τιμή 38.700€. Βαρέθηκα την αβεβαιότητα της Σιτροέν και το συνολικό πακέτο της 4κίνησης/μεταπώλησης/εγγύησης/εξοπλισμού με κάνει να μη βλέπω αντίπαλο σ΄ αυτά τα χρήματα και για τα δικά μου θέλω.
O χριστός και η μάνα του θα πω εγώ. Νέοι(?) άνθρωποι. Μυαλά κατευθείαν μέσα από τη φορμόλη. Μετά την κακομοιριά εμπλουτίστηκε και με μπαρμπαδίλα η φάση. Καλά το πας.
Άκου ΜΑΣ ΕΝΟΧΛΕΙ Ο ΟΓΚΟΣ.
Ε να κόψουμε και τα λεωφορεία τότε και τα φορτηγά. Να μη ΔΥΣΚΟΛΕΥΕΣΤΕ στα στενα.
Και πολύ καλά κάνει η κοπελίτσα και λογαριασμό δε θα δώσει σε κανέναν ακόμα κι αν το απέκτησε κάνοντας βίζιτες. Ξαναδες το αρχικό ποστ και με στοιχειώδη κατανόηση κειμένου θα αντιληφθείς τι ειπώθηκε και ποιοι ήταν οι χαρακτηρισμοί.
Το υπόλοιπο ποστ είναι μνημείο κακομοιριάς. Λίγο μπουζουκάκι μόνο λείπει να παίζει σα χαλί στο background.
OK. Άρα είναι ΠΙΟ κοινή λογική να έχεις 2-3 μέσα διαφορετικών δυνατοτήτων και διαστάσεων, ανάλογα την περίσταση. Πως δεν το είχαμε σκεφτεί? Καλή ιδέα. Φοβάμαι όμως μήπως μετά πάλι γίνει κανείς αποδέκτης σχολιασμού (ή και χλευασμού) που δεν αρκείται σε ένα ριμαδοάμαξο ΟΠΩΣ ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ και μας επιδεικνύει τις βαθιές του τσέπες έχοντας τόσα πολλά οχήματα. Χμμ δεν ξέρω, δεν ξέρω.
@ektoras said in TESLA FORUM:
τα απαράδεκτα χερούλια στις πόρτες, που όταν πας από έξω να τις κλείσεις, δεν προλαβαίνεις να ανοίξεις το χερούλι και η πόρτα κλείνει με πάταγο, για τον ίδιο λόγο τα κρύσταλλα τρέμουν στο κλείσιμο,
Τα χερούλια είναι ένα από τα σημαντικότερα εργονομικά φάουλ του αυτοκινήτου. Δυσκολεύουν τους πάντες, ειδικά όταν έχεις ένα μόνο χέρι διαθέσιμο. Κάποια στιγμή είχε κάνει ένα μαγικό ο γιός του κουμπαρου μου, ετών 11, που πάτησε με τον αντίχειρα και η πόρτα πετάχτηκε ανοίγοντας σχεδόν η μισή. Λες και είχε μηχανισμό. Δεν κατάφερα ποτέ να το αναπαράγω αυτό.
@dettol said in TESLA FORUM:
@lap said in TESLA FORUM:
Επίδειξη είναι στέφανε όλοι το λέμε εκτός από εσάς.
Οι απόγονοι των νεόπλουτων των 90s με το bmwδακι 316 άντε και 518…. Σήμερα οδηγούν τεσλα.
Ακόμα και αν δεν το συμμερίζεστε εσείς που είστε πιο ειδική στην οδήγηση από το μεσο οδηγό η υπόλοιπη κοινωνία το συμμερίζεται.
Δεν είναι κακό να θες να κάνεις το κομμάτι σου, κακό είναι να πουλάς ιστορίες ότι δεν το κάνεις.
Καλά κάνετε και τα αγοράσατε, είναι εξαιρετικά αυτοκίνητα αλλά οκ καλά κάνουμε και σας κρίνουμε όταν μπαίνετε στα στενά με ένα καράβι
αν αυτα ειναι επιδειξη, τα range rover που εχει βρωμισει ο τοπος, τι ειναι; καθημερινο οχημα για το κουκακι - πατησια;
Και πάρα πολύ καλά κάνουν και μαγκιά τους θα πω εγώ. Ο τρόπος απόκτησης είναι αδιάφορος. Υπάρχουν αρχές για τους παρανομούντες, δε θα τους κρίνουμε εμείς. Έχουν ίδια ακριβώς δικαιώματα με τον Πακιστανό με το τρίκυκλο που κυκλοφορεί στα στενά των Πατησίων.
Κατά τα άλλα το να θεωρείται επίδειξη ό,τι ενδεχομένως ξεπερνάει τις οικονομικές μας δυνατότητες, είναι κλασική ελλ μιζέρια και από πίσω κρύβονται οι αιτίες για τις οποίες και θα παραμείνει μακριά από τις οικονομικές μας δυνατότητες οτιδήποτε αξιόλογο. Κοινώς συμπλέγματα κατωτερότητας και ιδεοληψία. Εγώ πάντως έχω μάθει όταν βλέπω κάτι ανώτερο από το δικό μου να το θαυμάζω και να εκτιμώ τον κάτοχο για την αξιοσύνη του να το αποκτήσει. Μάλλον μου λείπει το αντανακλαστικό της ευκολης δικαιολογίας που θα με κάνει να νιώσω καλύτερα. Πόσο μάλλον να κρίνω ποιος θα κυκλοφορήσει που και με τι. Οριακά φασιστικές καταστάσεις.
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Καλά εσυ συνονόματε μου τη φυλάς απο τότε που είχα γράψει πόσο οικτρή εικόνα είναι να οδηγούν πόρσε και λοιπά σπορ αμάξια καραφλοί κοιλαράδες, οπότε δεν θα παρεξηγηθώ.
Απλά επειδή ξέρω να μιλάω και γράφω λογικά, μην μου γράφεις χαζά αντεπιχείρηματα νηπιαγωγείου για κατάληψη 2 θέσεων πάρκινγκ γύρω από το σπίτι.
Οι περιπτώσεις που στηλιτεύω έχουν ιδιωτικά πάρκινγκ, άνεση και απλά.
Δεν μένουν στην Κυψέλη.Αντίθετα αν έχεις στοιχειωδώς ενσυναισθηση αυτό που γράφω κάνεις.
Εχεις το πολύ μεγάλο για ταξίδια και βόλτες και ένα μικρό για καθημερινό χαμάλη.
Αν δεν μπορείς να το αντέξεις οικονομικά θα θυσιαστεί συνήθως το μεγάλο γιατί αντικειμενικά πόσα ταξίδια ετησίως θα κάνεις; Ή θα το γυρίσεις σε ένα b ή c όπως η πλειοψηφία all around για κάθε χρήση.
Σίγουρα πάντως λύση για κάθε μέρα δεν είναι το D εκτός αν κυκλοφορείς Κεφαλάρι και πάνω ή από βουλιαγμένη και κάτω. Εκεί έχει απλα και κυκλοφορείς με Χ7 άνετα.D για κέντρο καθημερινά (όχι περιστασιακά να διελθεις) είναι οβερκιλ.
Θες να δείχνεις πλούσιος ή είσαι σταρχιδιστης.Οίκτρο θέαμα είναι επισης να θες να κατέβεις στο Παλας με τη μαούνα και να κλείνεις θέσεις πάρκινγκ από ανθρώπους που επίσης έχουν ανάγκη να αφήσουν κάπου το αμάξι τους για να πάνε να διασκεδάσουν για να κάνεις επίδειξη λες και πας στα σκυλάδικα.
Γενικά την επίδειξη με τα αμάξια τη θεωρώ την υπέρτατη γυφτιά και ξιπασιά !
Δε σου φυλάω τίποτα. Δεν είμαστε στη Μάνη. Απλά όταν γράφονται επαναλαμβανόμενα διάφορα συμπλεγματικά θέσφατα που τσουβαλιάζουν και προσβάλουν, κάπου εξαντλούνται τα όρια. Ειδικά όταν υπάρχουν αποδέκτες με ευαισθησία σε ότι αφορά την κοινωνική τους συμπεριφορά.
Όσο παιδικά ήταν, λοιπόν, τα αντεπιχειρήματά μου, άλλο τόσο ήταν και η αρχική τοποθέτηση.
Τα περί επίδειξης με ένα αμάξι, ας πάρουμε κάποιο του θέματος, όπως τα Μodel 3 και Υ, είναι απλά αστεία. Επίδειξη = exclusivity που φυσικά δεν έχει εφαρμογή στην περίπτωση μας. Εκτός αυτού κι ότι κι αν οδηγάει κανείς, άλλη έννοια δεν είχε ο μέσος χρήστης του δρόμου από το εάν θα φλεξάρει το εργαλείο του 8-9πμ στη Λιοσίων και τη Θηβών που σέρνει το κουφάρι του μέχρι να φτάσει στη δουλειά.
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@a-d-p said in TESLA FORUM:
Tesla: Τι ετοιμάζει o Elon Musk για την Τρίτη 7 Οκτωβρίου; (video)
Το φθηνό Υ
μαουνα, με μικρη μπαταρια και ελλειψεις στον εξοπλισμο. Ο,τι πρεπει για να το αγαπησεις
Το Υ χωράει οριακά στο πάρκινγκ μου. Ειδικά με τις μανούβρες που πρέπει να κάνω το μπες βγες είναι περιπέτεια. Ευτυχώς βοηθάει η μπροστινή κάμερα.
Δοκίμασα το Σάββατο από περιέργεια το juniper και μπορώ να πω ότι ήταν χορταστικό.
Αλλα δυστυχώς η τέλεια μαούνα !
Απορώ πόσο στον πουτσο τους είναι όσοι κυκλοφορούν με τόσο μεγάλα αμάξια (D και παραπάνω) στην Αθήνα στους πηγμενους οδικούς της άξονες καταλαμβάνοντας χώρο από τους υπόλοιπους
Δηλαδή οκ έχεις λεφτά ρε τσιπη να πάρεις αμάξι 60Κ + και δεν έχεις να πάρεις ένα γιαρις πχ ένα aygo έστω να κυκλοφορείς σαν άνθρωπος στην κίνηση;Παρτακηδες πραγματικά όλοι όσοι κυκλοφορουν κατα μονας με θηρία και μαούνες εντός αστικού ιστού.
Αν αυτο ηταν ποστ στα social media θα έλεγα οτι ειναι για τα views και τα comments. Κλασικο rage bait μιας και καποιοι ειδωνιζονται να τους βριζουν. Δεν κρινουμε. Εδώ ομως ειναι τουλαχιστον τοποθέτηση καθυστερημενου και ειμαι πολυ επιεικής στο χαρακτηρισμό.
Μάλιστα μπορώ πολυ εύκολα να το αντιστρέψω... πόσο ηλιθιος πρέπει να ειναι καποιος που εχει σκάσει 60Κ για ενα σοβαρό αμαξι που του παρέχει όλες τις ανέσεις ώστε να καταλήξει να κυκλοφορεί στις χειρότερες των συνθηκών με τενεκε? Ή παει και αλλιώς...πόσο γτπ παρτακιας ειναι καποιος που παίρνει και ενα δεύτερο τενεκε για τα στενά και καταλαμβάνει 2 θέσεις πάρκινγκ γύρω απ το σπίτι του?
Ολοι εχουμε δικαίωμα στην εμμονή αλλα το παραπανω ηταν άσχημο brainfart. Ισως θες να το ξανασκεφτεις...
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@nascar1 said in TESLA FORUM:
Γενικά μία τακτική να απαξιώνει τα παλιότερα αυτοκίνητα και αυτό φαίνεται και στις τιμές των μεταχειρισμένων.
αυτό έχει φανεί εδώ και αρκετά χρόνια όταν εν μία νύκτί ο Musk μείωνε την τιμή των οχημάτων του (ακόμα και σε εποχές που οι πωλήσεις ήταν σε ανοδική τάση και φυσικά με καλό κέρδος ανά μονάδα). Ο ίδιος αντιλαμβάνεται τα οχήματα σαν "μετοχές" που θα πρέπει να ρίξει τις τιμές για να πουλήσει περισσότερες στους υποψήφιους αγοραστές για να πιάσει στόχους κτλ, δυστυχώς αυτή είναι η αλήθεια. Παρόλα αυτά, είναι γενικό φαινόμενο της ηλεκτροκίνησης η πτώση των τιμών και η απαξίωση των οχημάτων καθώς η τεχνολογία στο συγκεκριμένο κομμάτι τρέχει πολύ γρήγορα και είναι ευμετάβλητη.
Πωωω μιζέρια. Όταν δίνει features όπως κάτι μάτριξ πχ που το 90% εκεί έξω δεν ξέρουν καν τι είναι, είναι καλά. Όταν δίνει κάθε δυο βδομάδες update και προσθέτει δυνατότητες, πάλι είναι καλά. Όταν κάνει φρεσκάρισμα σε καίρια σημεία όμως για να μη μείνει πίσω απ' τον ανταγωνισμό είναι απαξίωση για τους ήδη κατόχους. Λες και είναι επένδυση το αμάξι.
Να φανταστώ το ίδιο λέτε και για το νέο iPhone/Galaxy κάθε χρόνο? Πάρτε το χαμπάρι, Tesla = πρώτα προϊόν τεχνολογίας και ύστερα αμάξι. Γι' αυτό και η διαχειρίση του ως προϊόν είναι ανάλογη. Συμβαίνει απλά να είναι κι εξαιρετικό σαν αυτοκίνητο (καλύτερο σαν αυτοκίνητο θα πω εγώ παρά σα προϊόν τεχνολογίας). Αδαής και μίζερος όποιος γκρινιάζει για πράγματα που είναι δεδομένα και αναμενόμενα.
Και γιατί όχι? Κάποιοι ψυχαναγκαστικοί έχουμε αναβαθμίσει χάρτες σε navi του 2005. Οριακά δείχνει την Αττική Οδό.
Κάτω απο 1000αρικο σε τιμές Αμερικής η ανάρτηση του Juniper. Βέβαια να ξέρετε οτι λόγω του κραξιματος που έφαγε το παλιό, το Juniper μαλλον το παραμαλακωσανε. Ως αποτέλεσμα εχει κάποιες ανεπαισθητες τάσεις πλεύσης στον αυτοκινητοδρομο. Εχει (αυτο που λένε αγγλιστί) κάπως unsettling ride. Εκτιμώ οτι το περφορμαντε με τη ρυθμιζόμενη θα ειναι η χρυσή τομή.