Ανήμερα Χριστούγεννα, μηδέν υποχρεώσεις (ούτε καν τραπέζια με σόγια κτλ), τα κοριτσια κοιμουνται...οποτε τι καλυτερη ευκαιρια για το μπαμπα να παρει το παιχνιδι του και να καψει λιγη (ή οχι και τοσο λιγη) βενζίνη! 🥳
Καλές γιορτές σε όλους!
Ανήμερα Χριστούγεννα, μηδέν υποχρεώσεις (ούτε καν τραπέζια με σόγια κτλ), τα κοριτσια κοιμουνται...οποτε τι καλυτερη ευκαιρια για το μπαμπα να παρει το παιχνιδι του και να καψει λιγη (ή οχι και τοσο λιγη) βενζίνη! 🥳
Καλές γιορτές σε όλους!
Για να δουμε τι λένε και τα κεντρομήχανα.
Λοιπον ολα καλα με τους φωτιζομενους διακοπτες. Ψωνιστε αφοβα.
Εχουμε ενα θεματακι ομως. Ο διακοπτης των καθρεφτων εχει λευκο φως ενω οι αλλοι ειναι ice blue. Οποτε τωρα πρεπει να βρουμε και ice blue διακοπτη καθρεφτων. Λογικα απο CHR ή Rav θα κανει.
Αποχαιρετισμός στα όπλα!
Πριν λίγο έγινε η κατάθεση εξόφλησης για το Cupra, το οποίο πλέον θα κοσμεί τους δρόμους του Ν. Μεσσηνίας! Μακάρι ο νέος ιδιοκτήτης του να το φροντίσει στο 20% απ' όσο το φρόντιζα εγώ και να το χαρεί το ίδιο.
5 χρόνια και 72.000χλμ (που χωρίς κόβιντ θα ήταν πολύ περισσότερα). Τα πιο απολαυστικά 72.000χλμ που έχω κάνει, με το πιο all around και αξιόπιστο αμάξι που είχα ποτέ. Δε ζήτησε ποτέ τίποτα πέρα από αναλώσιμα και απέδιδε πάντα στο 100%. Τα δε κόστη του αστεία για ένα αμάξι που με 34.500€ αγορά και κάνα 5χιλιαρο βελτιώσεων, είχε φτάσει να είναι πιο γρήγορο από A45s, πιο πρακτικό από πολλά C-Suv και το ίδιο άνετο με ένα 1500αρι Golf.
Σε πήγαινε Σέρρες ατσαλάκωτο σε 4.5 ώρες με ένα ντεπόζιτο, με κουλό οδηγό και δρομίσια λάστιχα έγραφε 1.37" (με πραγματικές δυνατότητες για πολύ πιο κάτω) και σε γύρναγε πίσω κύριο.
Μου πέρασε πολλές φορές η σκέψη να το κρατήσω αλλά θα ήταν τρελή υπερβολή να έχουμε 4 αυτοκίνητα δύο νοματαίοι. Επίσης ήταν κακό το timing καθώς η αγορά ψάχνεται και η τιμή του μόνο πέφτει. Πρώτη φορά δυσκολεύτηκα τόσο (6 μήνες) να πουλήσω αμάξι το οποίο μάλιστα είχε τρελή επισκεψιμότητα στο car.
Til we meet again αμαξάρα μου!
Ωραία παρέα αποκτήσαμε!
Αν ήταν και το δεξιά δικό μου, το λες και dream garage.
Δε νομίζω ότι είναι το κατάλληλο θρεντ αλλά οκ. Τα γράφω εδώ και ας το μεταφέρουν οι αρμόδιοι όπου νομίζουν.
3.4 είναι με τα 295 (3.2 ήταν τα Boxster) και πρόγραμμα+catback εξάτμιση υποτίθεται. Τι έχει απομείνει από αυτά μετά από 18 χρόνια, άγνωστο.
Χειροκίνητο εννοείται μιας και κρατάνε πολύ μεγαλύτερη αξία απ΄ τα Tiptronic και βέβαια είναι και πολύ πιο fun για τη χρήση που προορίζεται το αμάξι. Εάν δεν έχουν γίνει μαϊμουδιές στο παρελθόν, εγώ είμαι 3ο χέρι και το πήρα με 99.000χλμ και τώρα έχει σχεδόν 101.000χλμ. Οι φθορές του αυτοκίνητου μέσα-έξω, το ΚΤΕΟ αλλά και το γεγονός ότι εκτός του πωλητή βρήκα και τον προηγούμενο, συνηγορούν στο ότι μάλλον είναι αληθές αυτό το "ύποπτο" 99.000χλμ (ή έτσι θέλω να πιστεύω). Ο προηγούμενος (Θεσσαλονικιός) το πήρε αρχές του 2022 με 75Κ χλμ και του έκανε σχεδόν 25.000χλμ σε κάτι παραπάνω από χρόνο.
Είναι ιδιαίτερο σπεκ σε GT Silver χρώμα με εσωτερικό Cocoa και εκτεταμένα δέρματα και έχει και κάποια έξτρας που δύσκολα τα συναντάς σε ελληνικό Πόρσε και δη Cayman. Έχει κεραμικά φρένα, adaptive sport seats, short shift, pasm (ενεργητικη αναρτηση), sport chrono plus, bose ηχοσύστημα, xenon κτλ. Στην εποχή του υπολογίζω ότι πρέπεί να είχε κοντά 150Κ, μόνο τα εξτρας του ήταν γύρω στα 40Κ.
Εξωτερικά είναι από πρόσφατο κεραμικό κτλ και μέσα έχω ξεκινήσει το σχετικό detailing και μου μένει μόνο το πορτ μπαγκάζ. Μόλις ολοκληρώσω θα βάλω κι άλλες φώτο.
Εδω τα εχω ξηλωσει ολα στο frunk και εχω πραξει τα δεοντα. Γενικα ειναι τρομερα καλοζωισμενο το αμαξι και η απειρη μοκετα που εχει μεσα ηταν πεντακαθαρη και σε εξαιρετικη κατασταση αλλα το frunk πρεπει να ειχε ανοιχτει μονο για να αλλχτει μπαταρια και τπτ αλλο.
Λοιπόν κύριοι, υπάρχει το αμάξι από χθες στο Φλαμιάτο. Πήγαμε σήμερα και το είδαμε.
Οκ εξωτερικά είναι αυτό που είναι. Όμορφο σε καμιά περίπτωση. Ο χαρακτηρισμός που θα του έδινα ειναι εύπεπτο. Έκδοση style δήλαδή τέρμα φτωχή αλλά εξωτερικά τουλάχιστον δε νομίζω ότι διαφοροποιείται σημαντικά σε σχέση με τη lounge.
Εσωτερικά τώρα είναι τα δύσκολα. Ποιότητα κάτω του μ.ο. Αποδεκτή μεν, σε καμία περίπτωση δεν ανταποκρίνονταν στα 33.5Κ του συγκεκριμένου εκθέματος. Τα πλαστικά γύρω γύρω (όπως φαινόταν κι απ' τις φώτο βέβαια) σε πόρτες, ταμπλό και επενδυση μπαγκάζ, βρωμανε φθηνιάρικη γιαπωνεζίλα με κάτι απομιμήσεις ραφών κτλ. Δεν έχει γίνει καμιά απολύτως προσπάθεια να ντυθούν επιφάνειες με κάποιο ύφασμα ή υλικό που θα βελτιώνε κατά πολύ την εικόνα. Θα μπορούσα να ζήσω μ' αυτό? Θα μπορούσα.
Το μεγάλο θέμα όμως είναι οι χώροι. Εμένα είναι πολυ χαμήλα στα κριτήρια μου αλλά θεωρώ απαράδεκτο το γεγονός ότι οι χώροι είναι χειρότεροι του Cupra. Το πίσω κάθισμα είναι σχεδόν όσο αστείο είναι του CHR και δεν ειμαστε και τίποτα ψηλοί. Τουλάχιστον σου πνίγει μόνο τα πόδια και όχι και την οπτική αν και σ' αυτό δε βοηθάνε και τα μονοκόμματα καθίσματα. Πορτ μπαγκάζ τα ίδια. Απλά μικρό και το σώζει το suv αμάξωμα που επιτρέπει φόρτωμα ως πάνω απ΄ την εταζέρα.
Αυτό που μου έκανε ιδιαίτερα καλή εντύπωση και ήταν και μάλλον έκπληξη, είναι το virtual cockpit και η οθόνη του infotainment. Πολύ ωραία ανάλυση και οι δύο, με ωραία UI και πληρέστατη πληροφορία.
Εν κατακλείδι...θα το πάρω? Ναι θα το πάρω. Δευτέρα θα δώσω προκαταβολή. Lounge, κόκκινο, 4χ4 με άφιξη 5 Γενάρη. Τελική τιμή 38.700€. Βαρέθηκα την αβεβαιότητα της Σιτροέν και το συνολικό πακέτο της 4κίνησης/μεταπώλησης/εγγύησης/εξοπλισμού με κάνει να μη βλέπω αντίπαλο σ΄ αυτά τα χρήματα και για τα δικά μου θέλω.
Η διαφορά στις οθόνες είναι η συνδεσιμότητα και όχι οι διαστάσεις. Όπου λέει smart connect σημαίνει ότι θα έχει και live κίνηση κτλ.
@ilias-a said in Toyota Corolla Cross:
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Διαφωνώ με κάθε πιθανό τρόπο. Τη μία φορά που θα σε σώσουν αυτά τα συστήματα θα έχουν κάνει αυτομάτως απόσβεση. Πχ κάλιστα μπορεί να έχεις ξεχάσει μέσα 1η θέλοντας να κάνεις όπισθεν. Ο μπροστα αισθητήρας θα σε κόψει απ' το σκάσεις στο μπροστινό ενώ εσύ περιμένεις να κινηθείς προς τα πίσω. Δεν είναι ότι γλιτώνεις ολική αλλά μία χαζομάριτσα απ' το πουθενά.
Αν δεν μπορεις να δεις απο την καμερα και τους καφρεπτες, αν μπερδευεις το εμπρος με το πισω, αν δεν ξερω τι αλλο για να εμπιστευθεις τους αισθητηρες και οχι τις αισθησεις σου μαλλον ηρθε η ωρα να σταματησεις να οδηγεις, εκτος αν διαφωνεις απλα για τη διαφωνια.
Ο έξυπνος προλαμβάνει (τα συστήματα δηλ αντ' αυτού) και κυρίως δεν έχει την ψευδαίσθηση ότι είναι αλάνθαστος.
Διαφωνώ με κάθε πιθανό τρόπο. Τη μία φορά που θα σε σώσουν αυτά τα συστήματα θα έχουν κάνει αυτομάτως απόσβεση. Πχ κάλιστα μπορεί να έχεις ξεχάσει μέσα 1η θέλοντας να κάνεις όπισθεν. Ο μπροστα αισθητήρας θα σε κόψει απ' το σκάσεις στο μπροστινό ενώ εσύ περιμένεις να κινηθείς προς τα πίσω. Δεν είναι ότι γλιτώνεις ολική αλλά μία χαζομάριτσα απ' το πουθενά.
Πολλοί το λένε αυτό αλλά μάλλον δεν είχαν ποτέ τους αυτοκίνητο με μπρος-πίσω αισθητήρες συν (τουλάχιστον) πίσω κάμερα. Δε μπορεί να ισχύει γιατί η κάμερα είναι συμπληρωματική των αισθητήρων και όχι το αντίστροφο. Επίσης πολλοί ξεχνάνε ή δε γνωρίζουν ότι οι αισθητήρες πλέον είναι ενεργοί και θα σου φρενάρουν και το αμάξι σε μία απροσεξία. Η κάμερα όχι.
Αν είχα να επιλέξω μεταξύ κάμερας και αισθητήρα, θα επέλεγα μακράν γύρω γύρω αισθητήρες και καθόλου κάμερα. Ούτε 360 ούτε τίποτα. Στο Kuga έχω κατ επιλογή μπροστινή κάμερα κι ανάθεμα αν την έχω χρησιμοποιήσει ποτέ γιατί απλούστατα κάνουν όλη τη δουλειά οι αισθητήρες. Ο μόνος λόγος που έχει επικρατήσει η κάμερα είναι επειδή είναι φθηνότερη για τον κατασκευαστή.
Ναι αλλά δε σου βάνει τι είναι για κίνηση, τι για sentry κτλ. Πχ αν πάω με το σύνολο της εφαρμογής βγαίνει ότι έχω μέση 25kw/100 που απέχει πολύ απ' την πραγματικότητα.
Σχετικό άσχετο...υπολογίζω ότι το sentry τρώει γύρω στο 3-5% για 10-12 ώρες ακινητοποίησης σε χώρους χωρίς ιδιαίτερη κινητικότητα. Σχεδόν standby δηλ. Αρκετούτσικο θα έλεγα αλλά μάλλον χαλάλι για τόσο χρήσιμο σύστημα.
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@stefan147 said in TESLA FORUM:
Δυστυχώς το trip του τέσλα είναι ελλειπές και δε βγάζει αρκετή πληροφορία. Θέλει 3rd party εφαρμογές για να έχεις κάτι αναλυτικό. Απορίας άξιο πως κάτι τόσο βασισμένο σε software έχει τέτοια αστοχία.
Πολύ ενοχλητικό επίσης που δεν κρατάει καθόλου τέτοια data και η εφαρμογή στο κινητό. Και καλα η καλύτερη εφαρμογή αυτοκινήτου. Παπάρια μέντολες. Το myToyota καλύτερο είναι.
Το γράφω από την πρώτη στιγμή που το πήρα.
Πρέπει να βάλεις τρίτο πρόγραμμα με πληρωμή μηνιαία και ένα σωρό εξουσιοδοτήσεις στα δεδομένα του οχήματος για να έχεις πληροφορίες που το my Toyota στις δίνει εύκολα.
Δεν υπάρχει περίπτωση ν΄ασχοληθώ. Βαριέμαι οικτρά. Από περιέργεια και μόνο θα μου άρεσε να έχω την πληροφορία αλλά είναι πολύ δουλειά.
Πχ υπάρχει κάπου κάποιος μετρητής κιλοβατώρων? Δε θα πρέπε να συγκεντρώνει κάπου όλες τις φορτίσεις? Πολύ απλό θα ήταν. Εκτός κι αν δεν το έχω βρει εγώ.
Δυστυχώς το trip του τέσλα είναι ελλειπές και δε βγάζει αρκετή πληροφορία. Θέλει 3rd party εφαρμογές για να έχεις κάτι αναλυτικό. Απορίας άξιο πως κάτι τόσο βασισμένο σε software έχει τέτοια αστοχία. Πολύ ενοχλητικό επίσης που δεν κρατάει καθόλου τέτοια data και η εφαρμογή στο κινητό. Και καλα η καλύτερη εφαρμογή αυτοκινήτου. Παπάρια μέντολες. Το myToyota καλύτερο είναι.
@bekiaris said in TESLA FORUM:
Για τα παρακάτω έχουμε να απαντήσουμε κάτι?
τα σημάδια για το επόμενο τρίμηνο κάθε άλλο παρά ενθαρρυντικά είναι: οι πωλήσεις συνεχίζουν να κατρακυλούν τόσο στις ΗΠΑ όσο και σε διεθνές επίπεδο.
Μια σειρά που βασίζεται σε μεγάλο βαθμό σε δύο γερασμένα μοντέλα, ο αυξανόμενος ανταγωνισμός και η περιορισμένη διαθεσιμότητα, ενώ η εταιρεία αυξάνει την παραγωγή μιας νέας έκδοσης του Model Y,
Ένα εμπόδιο είναι ότι τα αυτόνομα οχήματα ρυθμίζονται σε πολιτειακό επίπεδο, χωρίς να υπάρχει ενιαία προσέγγιση.
παραμένει αμφίβολο αν και πότε η συγκεκριμένη δραστηριότητα αποδειχθεί πιο κερδοφόρα από ένα συμβατικό ταξί με οδηγό.
αν τα πολυδιαφημισμένα ρομποταξί δεν αποδειχθούν γρήγορα νικητές, εμπορικά και τεχνολογικά, η αμφισβήτηση όχι μόνο θα επιστρέψει, αλλά θα γίνει και εντονότερη.
Δεν είμαι σιγουρος ότι αντιλαμβάνομαι γιατί είναι τόσο κρίσιμο να απαντηθούν αυτά. Το τελικό προϊον είναι αυτό που πρέπει να μας απασχολεί και πως αυτό στέκεται απέναντι στον ανταγωνισμό. Και η αλήθεια είναι ότι το κάνει παραπάνω από αξιοπρεπώς σε σχέση και με την τιμή.
To θέμα δεν είναι ότι θα πάθεις κάτι με το 2κίνητο. Ένα από τα λίγα καλά της ηλεκτροκίνησης είναι ότι εκδημοκράτησε τις υψηλές αποδόσεις/επιδόσεις και επανέφερε την 4κίνηση, ειδικά στα suv που θα έπρεπε να θεωρείται εκ των ων ουκ άνευ. Επομένως χάνεται πολύ από το experience το να πατάς το γκάζι και να μη βγαίνει και ο τελευταίος ίππος στο δρόμο. Αν θέλω fun πισωκίνητο το τελευταίο που θα πάρω θα είναι ηλεκτρικό και δη suv. To να φτάνει μέχρι εκεί η τσέπη μου είναι οκ φυσικά.
Κάτι Hankook φοράει, EVO3 EV κάπως έτσι. 255/45/19 νομίζω. Συμπαθητικά για οικολογικό λάστιχο. Κλάσεις ανώτερα από κάτι σάπια EcoContact κτλ. Δε φταίει αυτό πάντως για τα φρένα. Είναι έτσι η ρύθμισή τους μου φαίνεται να παραείναι προοδευτικά και κάπου το χάσανε.