Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    N
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 6
    • Posts 1304
    • Best 136
    • Groups 0

    nascar1

    @nascar1

    Ηλεκτρολόγος Μηχανικός - Αυτοκίνητα

    266
    Reputation
    44
    Profile views
    1304
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    nascar1 Unfollow Follow

    Best posts made by nascar1

    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Επειδή είμαι από αυτούς που έχουν:

      1. Φβ σύστηνα από το 2020 5αρι (net metering) χωρίς επιδότηση, χωρίς μπαταριες
      2. αντλία θερμότητας
      3. πλέον ηλεκτρικό αυτοκίνητο
      4. 2ο αυτοκίνητο υβριδικό (yaris 2024)

      Μπορώ να πω ότι το παραπάνω set up με ικανοποιεί πλήρως. Εκτός του ότι αισθάνομαι σίγουρα οικολογος, δεν έχω επιβαρύνει κανέναν συμπολίτη με επιδοτήσεις και νιώθω αρκετά ανεξάρτητος. Πχ ναι σίγουρα με απασχολεί το κόστος της βενζίνης αλλά όχι όσο στο παρελθόν. Τα φβ αποτελούν άριστη επένδυση. Ναι μάλιστα επένδυση. Εκτός ότι εξοικονομούν χρήματα σου αφαιρούν και το άγχος της τιμής του ρεύματος. Πχ όταν το ρεύμα είχε φτάσει στο Θεό πριν 2 χρόνια εγώ σφυρίζα αδιάφορα.

      Σίγουρα όλα τα παραπάνω προϋποθέτουν κάποια (αρκετά ίσως) χρήματα μπροστά. Επειδή έτυχε να τα είχα τα έδωσα. Μην ξεχνάτε ότι αυτή την στιγμή ελάχιστα μπορείς να κάνεις με ας πούμε 50.000 ευρώ σαν επένδυση. Εγώ προτίμησα να τα δώσω ώστε να είμαι ουσιαστικά πράσινος, να μην σκέφτομαι να έχω ζέστη στο σπίτι μου, να μετακινούμε με την μέγιστη άνεση και γενικά η αίσθηση της ανεξαρτησίας είναι μεγάλη και η ευχαρίστηση εξίσου.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Σας ευχαριστώ για τις ευχές. Ταξίδι κάνω μια φορά τον χρόνο για διακοπές οπότε θα συμβιβαστώ. Προτιμώ να χαίρομαι και να απολαμβάνω το αυτοκίνητό μου ολες τις υπόλοιπες 360 μερες τον χρόνο οπότε θεωρώ ότι έπραξα σωστά. Το id,3 έχει το ιδανικό μέγεθος και συνδιασμό χώρων και πρακτικότητας. Αλλιώς θα έπαιρνα τεσλα ξεκάθαρα.

      Τα παιδιά είναι 13 και 11 ετών και το βλέπω σαν μια ευκαιρία να πάρω στις διακοπές όσα χωράνε και τέλος. Παλιά πως χωράγανε σε κάτι φίατ 127 ή zastava πράγματα για 20ημερες διακοπές???

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Είναι ξεκάθαρο ότι όπως ο Έλληνας δεν αλλάζει κόμμα και ομάδα δεν αλλάζει και άποψη για το καύσιμο. Εγώ δεν θα συνεχίσω γιατί είναι απλά μάταιο. Ο καθένας ας πάρει ότι του αρέσει και τον βολεύει. Έχω και την αγωνία μου. Κάνω ένα update στο iD.3 μου και επειδή είναι το πρώτο που κάνω από την στιγμή που το πήρα και έχει συμβεί να brikαρει σε κάποιους έχω χ@στει πάνω μου. Άρε diesel και πάλι diesel!!! Χαχαχαχαχα

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: FORD FORUM

      @antonakis said in FORD FORUM:

      @nascar1 said in FORD FORUM:

      Αν διαβάσετε το γερμανικό άρθρο θα δείτε ότι είναι αρκετά πιο σοβαρό από μια απλή ανάκληση. Ουσιαστικά άλλαξε ο τρόπος μέτρησης των εκπομπών μικροσωματιδίων στην Γερμανία και τα ford απέτυχαν. Βλέπω αλλαγή και φοβάμαι μήπως φιμώσουν και το αμάξι με κανένα νέο software!

      Eντώ ελλάδα τα ξηλώνουμε τα dpf μόνοι μας.

      Πότε θα αρχίσουν τα πέφτουν μαμήσια σε κάθε εξυπνάκια που μας γεμίζει καρκίνο.... Εμείς είμαστε μ@λάκες που δεν τα βγάζουμε...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nascar1
    • RE: Έμποροι μεταχειρισμένων

      @yem said in Έμποροι μεταχειρισμένων:

      Επωλήθη ,
      δεν είναι station στο στυλ της νεκροφόρας είναι πολύ μαζεμένο για πόλη , αντί να πάρεις ένα BSUV παίρνεις το mini b station .

      Δεν έχω μιλήσει με την φίλη μου αλλά κατά 99% αυτή το πήρε. Θα επανέλθω με εντυπώσεις όταν πάω την πρώτη βόλτα... Εγώ προσπάθησα να την μεταπείσω αλλά γυναίκα δύσκολα αλλάζει γνώμη...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: BYD forum

      @fanis75 said in BYD forum:

      @iceman7 said in BYD forum:

      Σαν το diesel σε ταξίδι τίποτα !

      Αρκεί να φοράς ωτοασπίδες ή να ειναι τίποτα πρίμιο με 100 κιλά ηχομόνωση! Το καλύτερο ταξίδι το κάνεις με ηλεκτρικό ή Rolls.

      Στο focus με την 6η στα 130 δεν ακούς τίποτα από τον κινητήρα. Όπως ειπώθηκε τα diesel είναι στο στοιχείο τους στις εθνικές οδούς

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nascar1
    • RE: BYD forum

      Youtube Video

      Εξαιρετικό αυτοκίνητο....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nascar1
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Αντλία θερμότητας είναι οτιδήποτε κάνει μεταφορά θερμότητας. Το ίδιο κάνουν και τα οικιακά κλιματιστικά. Αυτή είναι η βασική τους λειτουργία γιαυτό και καταφέρνουν βαθμό απόδοσης > 1.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: Ford Puma 2019

      @dublin said in Ford Puma 2019:

      https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/MEGA-TEST-Ola-ta-B-SUV-sto-test-apofyghs-kindynoy-toy-AutoTrith_226597.asp

      To έβαλα και στου 2008, αλλά αξίζει να μπει και στου Puma που βγήκε πρώτο. Τελευταίο το Vitara να σημειώσουμε επίσης.

      Όλοι ξέρουμε ότι το puma έχει καλή συμπεριφορά. Από εκεί και πέρα το αυτοτριτη είναι επιεικώς απαράδεκτο και δεν θα λάμβανα σε καμία περίπτωση υπόψιν μου οτιδήποτε πει. Συνεχίζει άραγε εκεινη την επίθεση στο xc40 λόγω βάρους;;;

      Επίσης ακατανόητο γιατί έχασε 1,5 βαθμούς το taigo.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nascar1
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Κανονικά θα έπρεπε τα λεωφορεία σταδιακά αλλά σύντομα να γυρίσουν όλα σε ηλεκτρικά. Επίσης στα κέντρα των πόλεων θα έπρεπε αργά ή γρήγορα να μπαίνουν μόνο ηλεκτρικά. Θα υπήρχε ησυχία και λιγότερο καυσαέριο.

      Κακα τα ψέματα τα ηλεκτρικά είναι πολιτισμός όσον αφορά τις πόλεις. Εντάξει σε ταξίδι είναι ακόμα νωρίς να συζητάμε στην Ελλάδα αλλά τουλάχιστον να βελτιωθεί η κατάσταση στον αστικό ιστό.

      Επίσης αν κάποιος το έβλεπε σοβαρά θα φρόντιζαν να γεμίσουν φορτιστές όλα τα πεζοδρόμια όπως κάνουν στην Γερμανία. Επίσης βλέπω video και έχουν άπειρους φορτιστές στις εθνικές οδούς. Τέλος καλό θα είναι να ρίξουν και τις τιμές στους ταχυφορτιστες καθώς η φόρτιση σε αυτούς κοστίζει περισσότερο από το να κάνεις τα χιλιόμετρα με ένα diesel. Και όλοι ξέρουμε σε τι κατάσταση και πως τα έχουν οι περισσότεροι τα Diesel.. Ασυντηρητα, χωρίς egr και dpf, πολλά euro 4...

      Αυτά τα λέω ως πρώην κάτοχος diesel (focus mk4 diesel 2019) και νυν ηλεκτρικού (vw id3 2020). Κάποια στιγμή θα κάνω και μια σύγκριση (όσο μπορεί να γίνει) μεταξύ των δύο αυτοκινήτων και θα σας πω τις σκέψεις μου και γιατί προχώρησα στην αλλαγή

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1

    Latest posts made by nascar1

    • RE: Toyota C-HR 2023

      @cirus said in Toyota C-HR 2023:

      @fanis75 said in Toyota C-HR 2023:

      @cirus said in Toyota C-HR 2023:

      @fanis75 said in Toyota C-HR 2023:

      από 400 λίτρα

      για κοιτα το Phev Ποσο έχει και ξαναέλα (310 λίτρα για να μην ψάχνεις)

      επισης και 400 για το hybrid πάλι είναι ελαχιστα για το μεγεθος

      Για το απλό ειπα 400 και είναι υπερ-αρκετά, εαν δεν κάνεις κάθε μέρα μετακομίσεις. Αλλιώς υπάρχει και το Φορντ Τουρνέο! 😜

      Ειδικά για εκδρομή 2 ατόμων και 200 λίτρα ειναι υπερ-αρκετά (είχα Μίνι και ξέρω - 2 εβδομάδες διακοπές κάναμε).

      Για το μέγεθος είναι μια σταλιά και τραγουδά όσο θες. Είναι αντικειμενικό αυτό δεν έχει σχέση αν χωνεύω ή όχι τα Toyota .

      310 έχει πίσω το yudo μου που είναι μόλις 4 μέτρα και έχει μεγαλύτερους χώρους χωρίς κλειστοφοβία για τους πίσω επιβάτες

      456 έχει το puma μου και είναι 4,18μ , πάλι μικρότερο δηλαδή και με πολύ μεγαλύτερο χώρο

      Είναι πολύ μικρός ο χώρος αποσκευών για csuv πραγματικά χώρος ίχνος Έιρωνειας . Όμορφο είπα ήδη ότι είναι .

      Σιγά το csuv. Bsuv θα έλεγα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nascar1
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Επειδή είμαι από αυτούς που έχουν:

      1. Φβ σύστηνα από το 2020 5αρι (net metering) χωρίς επιδότηση, χωρίς μπαταριες
      2. αντλία θερμότητας
      3. πλέον ηλεκτρικό αυτοκίνητο
      4. 2ο αυτοκίνητο υβριδικό (yaris 2024)

      Μπορώ να πω ότι το παραπάνω set up με ικανοποιεί πλήρως. Εκτός του ότι αισθάνομαι σίγουρα οικολογος, δεν έχω επιβαρύνει κανέναν συμπολίτη με επιδοτήσεις και νιώθω αρκετά ανεξάρτητος. Πχ ναι σίγουρα με απασχολεί το κόστος της βενζίνης αλλά όχι όσο στο παρελθόν. Τα φβ αποτελούν άριστη επένδυση. Ναι μάλιστα επένδυση. Εκτός ότι εξοικονομούν χρήματα σου αφαιρούν και το άγχος της τιμής του ρεύματος. Πχ όταν το ρεύμα είχε φτάσει στο Θεό πριν 2 χρόνια εγώ σφυρίζα αδιάφορα.

      Σίγουρα όλα τα παραπάνω προϋποθέτουν κάποια (αρκετά ίσως) χρήματα μπροστά. Επειδή έτυχε να τα είχα τα έδωσα. Μην ξεχνάτε ότι αυτή την στιγμή ελάχιστα μπορείς να κάνεις με ας πούμε 50.000 ευρώ σαν επένδυση. Εγώ προτίμησα να τα δώσω ώστε να είμαι ουσιαστικά πράσινος, να μην σκέφτομαι να έχω ζέστη στο σπίτι μου, να μετακινούμε με την μέγιστη άνεση και γενικά η αίσθηση της ανεξαρτησίας είναι μεγάλη και η ευχαρίστηση εξίσου.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @nascar1 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @nascar1 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @nascar1 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @nascar1 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Είναι ξεκάθαρο ότι όπως ο Έλληνας δεν αλλάζει κόμμα και ομάδα δεν αλλάζει και άποψη για το καύσιμο. Εγώ δεν θα συνεχίσω γιατί είναι απλά μάταιο. Ο καθένας ας πάρει ότι του αρέσει και τον βολεύει. Έχω και την αγωνία μου. Κάνω ένα update στο iD.3 μου και επειδή είναι το πρώτο που κάνω από την στιγμή που το πήρα και έχει συμβεί να brikαρει σε κάποιους έχω χ@στει πάνω μου. Άρε diesel και πάλι diesel!!! Χαχαχαχαχα

      Καταλήξαμε τι έφταιγε στον σινογιωργο; Η 12v ή κάτι άλλο; Το τραγικό στην ιστορία ήταν ότι δεν ήξερε ή αντιπροσωπεία της Πάτρας τι να κάνει με το γαμωlaptop και έπρεπε να κουβαληθεί άνθρωπος από την Αθήνα. Ελεος!

      Δεν νομίζω ότι βγήκε τελικά πόρισμα τι μπορεί να πήγε στραβά. Στην περίπτωσή μου όλα πήγαν καλά και πλέον είμαι στην 3.7 έκδοση.

      Όσο για όσα διαβάζω εδώ στο forum από τους πολεμιους και τους υπερμαχους θα πω πως ιδανικό αυτοκίνητο και λύση δεν υπάρχει. Ο καθένας σταθμιζει υπέρ κατά και κρίνει. Ας επικεντρωθουμε στα δικά μας. Κανένας βενζινοκινητος δεν θα αλλάξει άποψη ας το καταλάβουμε. Ίσως όχι μέχρι να οδηγήσει ηλεκτρικό ή μέχρι να κάνει μια δώρεαν φόρτιση όπως κάνω εγώ τώρα στο λιντλ. Δεν θυμάμαι ποτέ να μου χάρισαν βενζίνα. Ούτε ποτέ δεν είχα πετρέλαιο πηγή να βγάζω το καύσιμο όπως έχω φωτοβολταϊκά και παράγω το ρεύμα που καταναλωνω. Αξία ανεκτίμητη. Ακόμα και σε ψυχολογικό επίπεδο.

      Ναι θα πάω διακοπές με το υβριδικό yaris της συζύγου και αν χρειαστεί θα πετάξω και μία μπαγκάζιερα. Εεε και;;; Τις υπόλοιπες 350 μέρες του χρόνου μου κάνει το αμάξι μου...

      Αυτά και εύχομαι ειλικρινά σε όλους να χαίρονται τις επιλογές τους ανεξαρτήτως καυσίμου!!!

      Θελω να συμφωνήσω μαζι σου αλλα ρε φίλε εχεις πάρει ενα TOYOTA yaris (1ος κοκκινος συναγερμος) και ενα VW ηλεκτρικο!!!! (defcon1)!!!! ΜΑ τι επιλογες ειναι αυτές δηλαδη τι να πω, για ονομα!!!!! 🤒 🤕 🤣 🤣 🤣

      με γ@μησ3ς, δεν ξερω αν μπορω να ταχθω υπερ σου ή όχι !!! Ψηφίζω Λευκο 🤣

      Χαχχαχαχαχαχ γιατί μωρέ;; Η γυναίκα (που δεν έχει ιδέα από οδήγηση) είχε 24 χρόνια το yaris 1ης γενιάς. Ρε χρυσή την έκανα να πάρει το yaris cross
      Με ΤΊΠΟΤΑ!!! Της φαινόταν τεράστιο.... Οπότε η επιλογή του yaris ήταν μονόδρομος...

      Όσον αφορά το id3 θα πω ότι είναι ένα παρεξηγημένο και εξαιρετικό αυτοκίνητο. Είναι μαζεμένο σε διαστάσεις, όμορφο (αυτό είναι υποκειμενικό), με αντιπροσωπεία στην Πάτρα (πχ τέσλα δεν...), που βρήκα σε καλή τιμή 2ο χέρι και με σχετικά καλή αξιοπιστία... Επίσης έχει καλό εξοπλισμό, ικανοποιητική μπαταρία και αυτονομία. Άρα γιατί όχι για πρώτο αμάξι ηλεκτρικό; Είδα και atto3 & dolphin αλλά τελικά η πλάστιγγα έγειρε προς το vw. Αν βρω χρόνο θα πω μερικά πράγματα γιαυτό. Πάντως έχοντας κάνει 1000 σε 2 βδομάδες δηλώνω πολύ ικανοποιημένος... Αν το βαρεθώ θα κάνω το level up προς τέσλα.. Αν έπαιρνα τώρα τέσλα μετά δεν θα είχα να ελπίζω σε κάτι καλύτερο!!!

      το id3 ειναι μια χαρα αυτοκινητο. Η τιμη του ως καινουριο στην ελλαδα ηταν εξωπραγματικη. Για μτχ οπως το αγορασες εσυ και αφου εχει παρει κιολας ενα σωρο update που διορθωσαν τις παιδικες ασθενειες, ειναι εξαιρετικη επιλογη!

      Ακριβώς έτσι!!! Έκανε 45.000 ευρώ τον 12/2020. Εγώ το πήρα με 37.000 χλμ 20.5000. Πες 21 με κάτι ψιλά... Δεν το λες κακό deal. Όχι κορυφαίο αλλά ικανοποιητικό!!!

      απο περιεργεια, γνωριζεις γιατι πωληθηκε; ηταν απο leasing που τελειωσε;

      Ναι γνωρίζω. Τελείωσε το leasing, το αγόρασε ο ίδιος. Μετά άλλαξε εταιρία το παιδί (δούλευε στην kosmocar) και στην νέα εταιρία του έδωσαν πάλι εταιρικό οπότε δεν το χρειαζόταν

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: TESLA FORUM

      @red_monster said in TESLA FORUM:

      @dettol said in TESLA FORUM:

      @red_monster said in TESLA FORUM:

      Ο φίλος Έλον έχει καταλάβει ότι ο μέσος Τεσλίστας έχει IQ ανάλογο με αυτό ενός αβοκάντο και έβαλε ειδοποίηση για ανίχνευση παιδιού ανευ επίβλεψη στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.

      Τι άλλο να σας κάνει βρε χαβάνια ?

      μου φαινεται αδιανοητο αλλα υπαρχουν αρκετες περιπτωσεις τοσο ευρωπη οσο και αμερικη με βρεφη/νηπια που εχουν πεθανει ξεχασμενα μεσα στο αυτοκινητο. Μαλιστα μου κανει εντυπωση που κατι τοσο απλο δεν το ειχαν ενεργοποιησει ως feature εδω και καιρο, εστω και με τους αισθητηρες βαρους στις θεσεις και οχι με το cabin radar που εχει η τεσλα (και η τογιοτα το εχει αυτο νομιζω)

      Σου φαίνεται αδιανόητο γιατί δεν έχεις εντρυφήσει επαρκώς στο μεγαλείο της ανθρώπινης ηλιθιότητας !

      Ντισκλειμερ:
      Η έκφραση "της ανθρώπινης ηλιθιότητας !" είναι γενική και αόριστη και δεν απευθύνεται σε συγκεκριμένο -μονίμως θιγόμενο- χρήστη του διαδικτυακού μας καφενείου !

      Σου φαίνεται αδιανόητο αλλά δυστυχώς συνεβει σε γνωστό γνωστού. Άνθρωπος απόλυτα φυσιολογικός που απλά γ@μηθηκε η ζωή του από μια απερισκεψια / κακή στιγμή. Γιαυτό κρίνε μεν αλλά ποτέ δεν ξέρεις στα σίγουρα τι έχει συμβεί...

      Ειδικά με την τρέλα και τους ρυθμούς της ζωής μας μπορεί να συμβεί στον οποιονδήποτε...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nascar1
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @nascar1 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @nascar1 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @nascar1 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Είναι ξεκάθαρο ότι όπως ο Έλληνας δεν αλλάζει κόμμα και ομάδα δεν αλλάζει και άποψη για το καύσιμο. Εγώ δεν θα συνεχίσω γιατί είναι απλά μάταιο. Ο καθένας ας πάρει ότι του αρέσει και τον βολεύει. Έχω και την αγωνία μου. Κάνω ένα update στο iD.3 μου και επειδή είναι το πρώτο που κάνω από την στιγμή που το πήρα και έχει συμβεί να brikαρει σε κάποιους έχω χ@στει πάνω μου. Άρε diesel και πάλι diesel!!! Χαχαχαχαχα

      Καταλήξαμε τι έφταιγε στον σινογιωργο; Η 12v ή κάτι άλλο; Το τραγικό στην ιστορία ήταν ότι δεν ήξερε ή αντιπροσωπεία της Πάτρας τι να κάνει με το γαμωlaptop και έπρεπε να κουβαληθεί άνθρωπος από την Αθήνα. Ελεος!

      Δεν νομίζω ότι βγήκε τελικά πόρισμα τι μπορεί να πήγε στραβά. Στην περίπτωσή μου όλα πήγαν καλά και πλέον είμαι στην 3.7 έκδοση.

      Όσο για όσα διαβάζω εδώ στο forum από τους πολεμιους και τους υπερμαχους θα πω πως ιδανικό αυτοκίνητο και λύση δεν υπάρχει. Ο καθένας σταθμιζει υπέρ κατά και κρίνει. Ας επικεντρωθουμε στα δικά μας. Κανένας βενζινοκινητος δεν θα αλλάξει άποψη ας το καταλάβουμε. Ίσως όχι μέχρι να οδηγήσει ηλεκτρικό ή μέχρι να κάνει μια δώρεαν φόρτιση όπως κάνω εγώ τώρα στο λιντλ. Δεν θυμάμαι ποτέ να μου χάρισαν βενζίνα. Ούτε ποτέ δεν είχα πετρέλαιο πηγή να βγάζω το καύσιμο όπως έχω φωτοβολταϊκά και παράγω το ρεύμα που καταναλωνω. Αξία ανεκτίμητη. Ακόμα και σε ψυχολογικό επίπεδο.

      Ναι θα πάω διακοπές με το υβριδικό yaris της συζύγου και αν χρειαστεί θα πετάξω και μία μπαγκάζιερα. Εεε και;;; Τις υπόλοιπες 350 μέρες του χρόνου μου κάνει το αμάξι μου...

      Αυτά και εύχομαι ειλικρινά σε όλους να χαίρονται τις επιλογές τους ανεξαρτήτως καυσίμου!!!

      Θελω να συμφωνήσω μαζι σου αλλα ρε φίλε εχεις πάρει ενα TOYOTA yaris (1ος κοκκινος συναγερμος) και ενα VW ηλεκτρικο!!!! (defcon1)!!!! ΜΑ τι επιλογες ειναι αυτές δηλαδη τι να πω, για ονομα!!!!! 🤒 🤕 🤣 🤣 🤣

      με γ@μησ3ς, δεν ξερω αν μπορω να ταχθω υπερ σου ή όχι !!! Ψηφίζω Λευκο 🤣

      Χαχχαχαχαχαχ γιατί μωρέ;; Η γυναίκα (που δεν έχει ιδέα από οδήγηση) είχε 24 χρόνια το yaris 1ης γενιάς. Ρε χρυσή την έκανα να πάρει το yaris cross
      Με ΤΊΠΟΤΑ!!! Της φαινόταν τεράστιο.... Οπότε η επιλογή του yaris ήταν μονόδρομος...

      Όσον αφορά το id3 θα πω ότι είναι ένα παρεξηγημένο και εξαιρετικό αυτοκίνητο. Είναι μαζεμένο σε διαστάσεις, όμορφο (αυτό είναι υποκειμενικό), με αντιπροσωπεία στην Πάτρα (πχ τέσλα δεν...), που βρήκα σε καλή τιμή 2ο χέρι και με σχετικά καλή αξιοπιστία... Επίσης έχει καλό εξοπλισμό, ικανοποιητική μπαταρία και αυτονομία. Άρα γιατί όχι για πρώτο αμάξι ηλεκτρικό; Είδα και atto3 & dolphin αλλά τελικά η πλάστιγγα έγειρε προς το vw. Αν βρω χρόνο θα πω μερικά πράγματα γιαυτό. Πάντως έχοντας κάνει 1000 σε 2 βδομάδες δηλώνω πολύ ικανοποιημένος... Αν το βαρεθώ θα κάνω το level up προς τέσλα.. Αν έπαιρνα τώρα τέσλα μετά δεν θα είχα να ελπίζω σε κάτι καλύτερο!!!

      το id3 ειναι μια χαρα αυτοκινητο. Η τιμη του ως καινουριο στην ελλαδα ηταν εξωπραγματικη. Για μτχ οπως το αγορασες εσυ και αφου εχει παρει κιολας ενα σωρο update που διορθωσαν τις παιδικες ασθενειες, ειναι εξαιρετικη επιλογη!

      Ακριβώς έτσι!!! Έκανε 45.000 ευρώ τον 12/2020. Εγώ το πήρα με 37.000 χλμ 20.5000. Πες 21 με κάτι ψιλά... Δεν το λες κακό deal. Όχι κορυφαίο αλλά ικανοποιητικό!!!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @nascar1 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @nascar1 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Είναι ξεκάθαρο ότι όπως ο Έλληνας δεν αλλάζει κόμμα και ομάδα δεν αλλάζει και άποψη για το καύσιμο. Εγώ δεν θα συνεχίσω γιατί είναι απλά μάταιο. Ο καθένας ας πάρει ότι του αρέσει και τον βολεύει. Έχω και την αγωνία μου. Κάνω ένα update στο iD.3 μου και επειδή είναι το πρώτο που κάνω από την στιγμή που το πήρα και έχει συμβεί να brikαρει σε κάποιους έχω χ@στει πάνω μου. Άρε diesel και πάλι diesel!!! Χαχαχαχαχα

      Καταλήξαμε τι έφταιγε στον σινογιωργο; Η 12v ή κάτι άλλο; Το τραγικό στην ιστορία ήταν ότι δεν ήξερε ή αντιπροσωπεία της Πάτρας τι να κάνει με το γαμωlaptop και έπρεπε να κουβαληθεί άνθρωπος από την Αθήνα. Ελεος!

      Δεν νομίζω ότι βγήκε τελικά πόρισμα τι μπορεί να πήγε στραβά. Στην περίπτωσή μου όλα πήγαν καλά και πλέον είμαι στην 3.7 έκδοση.

      Όσο για όσα διαβάζω εδώ στο forum από τους πολεμιους και τους υπερμαχους θα πω πως ιδανικό αυτοκίνητο και λύση δεν υπάρχει. Ο καθένας σταθμιζει υπέρ κατά και κρίνει. Ας επικεντρωθουμε στα δικά μας. Κανένας βενζινοκινητος δεν θα αλλάξει άποψη ας το καταλάβουμε. Ίσως όχι μέχρι να οδηγήσει ηλεκτρικό ή μέχρι να κάνει μια δώρεαν φόρτιση όπως κάνω εγώ τώρα στο λιντλ. Δεν θυμάμαι ποτέ να μου χάρισαν βενζίνα. Ούτε ποτέ δεν είχα πετρέλαιο πηγή να βγάζω το καύσιμο όπως έχω φωτοβολταϊκά και παράγω το ρεύμα που καταναλωνω. Αξία ανεκτίμητη. Ακόμα και σε ψυχολογικό επίπεδο.

      Ναι θα πάω διακοπές με το υβριδικό yaris της συζύγου και αν χρειαστεί θα πετάξω και μία μπαγκάζιερα. Εεε και;;; Τις υπόλοιπες 350 μέρες του χρόνου μου κάνει το αμάξι μου...

      Αυτά και εύχομαι ειλικρινά σε όλους να χαίρονται τις επιλογές τους ανεξαρτήτως καυσίμου!!!

      Θελω να συμφωνήσω μαζι σου αλλα ρε φίλε εχεις πάρει ενα TOYOTA yaris (1ος κοκκινος συναγερμος) και ενα VW ηλεκτρικο!!!! (defcon1)!!!! ΜΑ τι επιλογες ειναι αυτές δηλαδη τι να πω, για ονομα!!!!! 🤒 🤕 🤣 🤣 🤣

      με γ@μησ3ς, δεν ξερω αν μπορω να ταχθω υπερ σου ή όχι !!! Ψηφίζω Λευκο 🤣

      Χαχχαχαχαχαχ γιατί μωρέ;; Η γυναίκα (που δεν έχει ιδέα από οδήγηση) είχε 24 χρόνια το yaris 1ης γενιάς. Ρε χρυσή την έκανα να πάρει το yaris cross
      Με ΤΊΠΟΤΑ!!! Της φαινόταν τεράστιο.... Οπότε η επιλογή του yaris ήταν μονόδρομος...

      Όσον αφορά το id3 θα πω ότι είναι ένα παρεξηγημένο και εξαιρετικό αυτοκίνητο. Είναι μαζεμένο σε διαστάσεις, όμορφο (αυτό είναι υποκειμενικό), με αντιπροσωπεία στην Πάτρα (πχ τέσλα δεν...), που βρήκα σε καλή τιμή 2ο χέρι και με σχετικά καλή αξιοπιστία... Επίσης έχει καλό εξοπλισμό, ικανοποιητική μπαταρία και αυτονομία. Άρα γιατί όχι για πρώτο αμάξι ηλεκτρικό; Είδα και atto3 & dolphin αλλά τελικά η πλάστιγγα έγειρε προς το vw. Αν βρω χρόνο θα πω μερικά πράγματα γιαυτό. Πάντως έχοντας κάνει 1000 σε 2 βδομάδες δηλώνω πολύ ικανοποιημένος... Αν το βαρεθώ θα κάνω το level up προς τέσλα.. Αν έπαιρνα τώρα τέσλα μετά δεν θα είχα να ελπίζω σε κάτι καλύτερο!!!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @nascar1 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Είναι ξεκάθαρο ότι όπως ο Έλληνας δεν αλλάζει κόμμα και ομάδα δεν αλλάζει και άποψη για το καύσιμο. Εγώ δεν θα συνεχίσω γιατί είναι απλά μάταιο. Ο καθένας ας πάρει ότι του αρέσει και τον βολεύει. Έχω και την αγωνία μου. Κάνω ένα update στο iD.3 μου και επειδή είναι το πρώτο που κάνω από την στιγμή που το πήρα και έχει συμβεί να brikαρει σε κάποιους έχω χ@στει πάνω μου. Άρε diesel και πάλι diesel!!! Χαχαχαχαχα

      Καταλήξαμε τι έφταιγε στον σινογιωργο; Η 12v ή κάτι άλλο; Το τραγικό στην ιστορία ήταν ότι δεν ήξερε ή αντιπροσωπεία της Πάτρας τι να κάνει με το γαμωlaptop και έπρεπε να κουβαληθεί άνθρωπος από την Αθήνα. Ελεος!

      Δεν νομίζω ότι βγήκε τελικά πόρισμα τι μπορεί να πήγε στραβά. Στην περίπτωσή μου όλα πήγαν καλά και πλέον είμαι στην 3.7 έκδοση.

      Όσο για όσα διαβάζω εδώ στο forum από τους πολεμιους και τους υπερμαχους θα πω πως ιδανικό αυτοκίνητο και λύση δεν υπάρχει. Ο καθένας σταθμιζει υπέρ κατά και κρίνει. Ας επικεντρωθουμε στα δικά μας. Κανένας βενζινοκινητος δεν θα αλλάξει άποψη ας το καταλάβουμε. Ίσως όχι μέχρι να οδηγήσει ηλεκτρικό ή μέχρι να κάνει μια δώρεαν φόρτιση όπως κάνω εγώ τώρα στο λιντλ. Δεν θυμάμαι ποτέ να μου χάρισαν βενζίνα. Ούτε ποτέ δεν είχα πετρέλαιο πηγή να βγάζω το καύσιμο όπως έχω φωτοβολταϊκά και παράγω το ρεύμα που καταναλωνω. Αξία ανεκτίμητη. Ακόμα και σε ψυχολογικό επίπεδο.

      Ναι θα πάω διακοπές με το υβριδικό yaris της συζύγου και αν χρειαστεί θα πετάξω και μία μπαγκάζιερα. Εεε και;;; Τις υπόλοιπες 350 μέρες του χρόνου μου κάνει το αμάξι μου...

      Αυτά και εύχομαι ειλικρινά σε όλους να χαίρονται τις επιλογές τους ανεξαρτήτως καυσίμου!!!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Είναι ξεκάθαρο ότι όπως ο Έλληνας δεν αλλάζει κόμμα και ομάδα δεν αλλάζει και άποψη για το καύσιμο. Εγώ δεν θα συνεχίσω γιατί είναι απλά μάταιο. Ο καθένας ας πάρει ότι του αρέσει και τον βολεύει. Έχω και την αγωνία μου. Κάνω ένα update στο iD.3 μου και επειδή είναι το πρώτο που κάνω από την στιγμή που το πήρα και έχει συμβεί να brikαρει σε κάποιους έχω χ@στει πάνω μου. Άρε diesel και πάλι diesel!!! Χαχαχαχαχα

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: Lynk & Co

      @chrisk6 said in Lynk & Co:

      @dimitrioskosmas said in Lynk & Co:

      Lynk & Co 01

      40Κ με τα ιδια λαδια...ωραια θα παει αυτο!! 😵

      Μπορεί ο κινητήρας να έχει λειτουργήσει στο 30% των χιλιομέτρων. Δεν λέει κάτι σαν απόλυτο νούμερο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nascar1
    • RE: Lynk & Co

      Κσι θέλει σέρβις κάθε 2 χρόνια ή 30.000 χλμ; Αν ναι είναι οκ. Πχ τα toyota θέλουν κάθε χρόνο ή 15.000...

      Edit
      Είδα τα 40.000 χιλιόμετρα. Τότε είναι λογικές οι τιμές. Ακριβές μεν αλλά σε λογικά πλαισια6

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nascar1
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr