Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    N
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 5
    • Posts 1359
    • Best 169
    • Groups 0

    nascar1

    @nascar1

    Ηλεκτρολόγος Μηχανικός - Αυτοκίνητα

    353
    Reputation
    48
    Profile views
    1359
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    nascar1 Unfollow Follow

    Best posts made by nascar1

    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Επειδή είμαι από αυτούς που έχουν:

      1. Φβ σύστηνα από το 2020 5αρι (net metering) χωρίς επιδότηση, χωρίς μπαταριες
      2. αντλία θερμότητας
      3. πλέον ηλεκτρικό αυτοκίνητο
      4. 2ο αυτοκίνητο υβριδικό (yaris 2024)

      Μπορώ να πω ότι το παραπάνω set up με ικανοποιεί πλήρως. Εκτός του ότι αισθάνομαι σίγουρα οικολογος, δεν έχω επιβαρύνει κανέναν συμπολίτη με επιδοτήσεις και νιώθω αρκετά ανεξάρτητος. Πχ ναι σίγουρα με απασχολεί το κόστος της βενζίνης αλλά όχι όσο στο παρελθόν. Τα φβ αποτελούν άριστη επένδυση. Ναι μάλιστα επένδυση. Εκτός ότι εξοικονομούν χρήματα σου αφαιρούν και το άγχος της τιμής του ρεύματος. Πχ όταν το ρεύμα είχε φτάσει στο Θεό πριν 2 χρόνια εγώ σφυρίζα αδιάφορα.

      Σίγουρα όλα τα παραπάνω προϋποθέτουν κάποια (αρκετά ίσως) χρήματα μπροστά. Επειδή έτυχε να τα είχα τα έδωσα. Μην ξεχνάτε ότι αυτή την στιγμή ελάχιστα μπορείς να κάνεις με ας πούμε 50.000 ευρώ σαν επένδυση. Εγώ προτίμησα να τα δώσω ώστε να είμαι ουσιαστικά πράσινος, να μην σκέφτομαι να έχω ζέστη στο σπίτι μου, να μετακινούμε με την μέγιστη άνεση και γενικά η αίσθηση της ανεξαρτησίας είναι μεγάλη και η ευχαρίστηση εξίσου.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @dg79 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Ο μονος λόγος που θελω να καταργηθει τελειως το diesel ειναι λόγω των αφαιρουμενων DPF φιλτρων από τους ταξιτζήδες κάνοντας το μακραν το πιο ρυπογόνο. Αν συμπεριφερονταν σαν ανθρωποι και όχι σαν μπαμπουίνοι δεν θα με πείραζε να συνεχιζαν να υπάρχουν

      Γιατί βγάζεις από το κάδρο τους ιδιώτες; Πιστεύεις ότι οι περισσότεροι συντηρούν το dpf τους; Οι διαφημίσεις για αφαίρεση dpf δείχνουν ότι υπάρχει πελατεία και οι οδηγίες για το πως να περάσεις κτεο που βρίσκεις εύκολα στο διαδίκτυο φανερώνουν ότι αυτοί που καταργούν το dpf δεν είναι ένας και δυο. Επίσης μη ξεχνάμε ότι πολλά diesel είναι euro 4 ή και παλαιότερα αφού ο μέσος όρος ηλικίας των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στην Ελλάδα είναι 18 χρόνια, άρα υπάρχουν. Ακόμα χειρότερη η κατάσταση στα επαγγελματικά, που ο μέσος όρος ανεβαίνει.

      Από τη μια παραπονιόμαστε για τη ποιότητα ζωής στις πόλεις (ατμοσφαιρική ρύπανση, ηχορύπανση) από την άλλη αντιδρούμε στην αλλαγή, γιατί θα πρέπει να κάνουμε μια επιπλέον στάση μια φορά το χρόνο που θα πάμε Ιωάννινα.

      Τα ίδια λέγονταν κάποτε και για τα πρώτα καταλυτικά! Ο καταλύτης θα χαλάει, θα χρειάζεται αλλαγή κάθε 50.000χλμ και άλλες τέτοιες ηλιθιότητες. Ας κάνουμε μια σύγκριση του νέφους της Αθήνας τότε και τώρα! Κάτι αντίστοιχο είναι και τα ηλεκτρικά αλλά εμείς ακόμα θέλουμε μαζούτ ακριβώς για την μία παραπάνω στάση... Συν το γεγονός ότι το μαζούτ το εισάγουμε ενώ στο ρεύμα είμαστε παραγωγοί (σαν χώρα μιλάω και όχι για τους κατόχους φβ για να μην πεταχτεί κανένας Βασιλάκης Καΐλας του φόρουμ και μιλήσει για τίποτα ταξικές διάφορες..)

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Σας ευχαριστώ για τις ευχές. Ταξίδι κάνω μια φορά τον χρόνο για διακοπές οπότε θα συμβιβαστώ. Προτιμώ να χαίρομαι και να απολαμβάνω το αυτοκίνητό μου ολες τις υπόλοιπες 360 μερες τον χρόνο οπότε θεωρώ ότι έπραξα σωστά. Το id,3 έχει το ιδανικό μέγεθος και συνδιασμό χώρων και πρακτικότητας. Αλλιώς θα έπαιρνα τεσλα ξεκάθαρα.

      Τα παιδιά είναι 13 και 11 ετών και το βλέπω σαν μια ευκαιρία να πάρω στις διακοπές όσα χωράνε και τέλος. Παλιά πως χωράγανε σε κάτι φίατ 127 ή zastava πράγματα για 20ημερες διακοπές???

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Ξεχωριστή ασφάλιση για τις μπαταρίες των μεταχειρισμένων ηλεκτρικών αυτοκινήτων

      Το πρόγραμμα «EV Battery Security» της Nationale-Nederlanden έχει σχεδιαστεί για ηλεκτρικά αυτοκίνητα των οποίων η εργοστασιακή εγγύηση για τη μπαταρία έχει λήξει. Καλύπτει το κόστος επισκευής ή αντικατάστασης της μπαταρίας αν η χωρητικότητά της πέσει ξαφνικά κάτω από το 70% λόγω εγγενούς ελαττώματος. Το πρόγραμμα αφορά αυτοκίνητα ηλικίας έως 12 ετών ή χιλιομετρικής απόστασης ως 300.000 χλμ. Μπορεί να προστεθεί τόσο σε νέα, όσο και σε υφιστάμενα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

      https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/ollandia-xechoristi-asfalisi-gia-tis-mpataries-ton-metacheirismenon-ilektrikon-aytokiniton/

      Πολύ πολύ χρήσιμο. Βέβαια μένει να δούμε τους όρους και κόστος.

      Παρεμπιπτόντως σκέφτομαι σοβαρά να δώσω το iD.3 που απέκτησα πρόσφατα για να πάω σε full experience δηλαδή tesla. Το vw είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο, ιδανικό σε συνδιασμο μεγέθους, χωρών, ύψους, επιδόσεων, πρακτικότητας και ομορφιάς αλλά επειδή ζούμε μόνο μία φορά λέω να κάνω το μεγάλο βήμα!!!

      Είδα στους 2 μήνες ότι μου άρεσει πολύ ο τρόπος λειτουργίας των ηλεκτρικών, εκτίμησα τα πλεονεκτήματα τους αποφάσισα ότι μπορώ να ζήσω με τα μειονέκτηματα τους και λέω να κάνω την υπέρβαση.

      Ιδανικά θα ήθελα ένα ID.3 με σήμα tesla αλλά δεν μπορείς να τα έχεις όλα στην ζωή... Βουρ λοιπόν για την αλλαγή αν το id3 φύγει σε μια λογική τιμή.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Είναι ξεκάθαρο ότι όπως ο Έλληνας δεν αλλάζει κόμμα και ομάδα δεν αλλάζει και άποψη για το καύσιμο. Εγώ δεν θα συνεχίσω γιατί είναι απλά μάταιο. Ο καθένας ας πάρει ότι του αρέσει και τον βολεύει. Έχω και την αγωνία μου. Κάνω ένα update στο iD.3 μου και επειδή είναι το πρώτο που κάνω από την στιγμή που το πήρα και έχει συμβεί να brikαρει σε κάποιους έχω χ@στει πάνω μου. Άρε diesel και πάλι diesel!!! Χαχαχαχαχα

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Όλοι οι πολεμιοι των ηλεκτρικών αναφέρονται διαρκώς στο θέμα φόρτισης. Στο θέμα ποιότητας λειτουργίας, οδήγησης, στα μειωμένα κόστη συντήρησης και στην γενικότερη ευχαριστηση που προσφέρουν δεν αναφέρονται ποτέ. Πχ να πρέπει να πας και να φέρεις σε μια μέρα τα παιδιά από και προς τα φροντιστήρια, τις δραστηριότητες. Να σε πιάνει κίνηση και να μην βρίζεις. Να έχεις μειωμένο κόστος χρήσης (αν φορτίζεις σπίτι), να έχεις πολύ λιγότερο περίπλοκη τεχνολογία, να έχεις ελάχιστη φθορά φρένων. Επίσης η απουσία εξάτμισης και θορύβου. Στο ότι αν μπορείς παράγεις εσύ το καύσιμο. Ξέρω ότι έχουν πολλά ελαττώματα, ξέρω ότι δεν κάνουν για όλους. Αλλά δεν έβαλε κανείς και το μαχαίρι στον λαιμό κανενός να αγοράσει ηλεκτρικό. Γιατί τόσο μίσος; Ειδικά όταν οι περισσότεροι δεν έχουν καν οδηγήσει ένα τέτοιο...

      Τέλος ας δουν λίγο πόσο έχουν αλλάξει οι συνθήκες σε πόλεις του εξωτερικού που έχουν μόνο ηλεκτρικά και υβριδικά να κυκλοφορούν στα κέντρα των πόλεων. Πόσο έχει μειωθεί η ρύπανση και ο θόρυβος. Πόσο πιο οικονομικές και ευχάριστες είναι οι μετακινήσεις. Πήγα πρόσφατα Παρίσι μετά από 14 χρόνια και έπαθα πλάκα. Πολιτισμός είναι η μόνη λέξη που μπορεί να το χαρακτηρίσει. Εμείς θέλουμε μηχανάκια με εξατμίσεις, λεωφορεία 20ετιας που καίνε πετρέλαιο και φορτηγά δημόσιας χρήσης που βγάζουν καρκίνο... Αυτό θέλουμε;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: FORD FORUM

      @antonakis said in FORD FORUM:

      @nascar1 said in FORD FORUM:

      Αν διαβάσετε το γερμανικό άρθρο θα δείτε ότι είναι αρκετά πιο σοβαρό από μια απλή ανάκληση. Ουσιαστικά άλλαξε ο τρόπος μέτρησης των εκπομπών μικροσωματιδίων στην Γερμανία και τα ford απέτυχαν. Βλέπω αλλαγή και φοβάμαι μήπως φιμώσουν και το αμάξι με κανένα νέο software!

      Eντώ ελλάδα τα ξηλώνουμε τα dpf μόνοι μας.

      Πότε θα αρχίσουν τα πέφτουν μαμήσια σε κάθε εξυπνάκια που μας γεμίζει καρκίνο.... Εμείς είμαστε μ@λάκες που δεν τα βγάζουμε...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nascar1
    • RE: Έμποροι μεταχειρισμένων

      @yem said in Έμποροι μεταχειρισμένων:

      Επωλήθη ,
      δεν είναι station στο στυλ της νεκροφόρας είναι πολύ μαζεμένο για πόλη , αντί να πάρεις ένα BSUV παίρνεις το mini b station .

      Δεν έχω μιλήσει με την φίλη μου αλλά κατά 99% αυτή το πήρε. Θα επανέλθω με εντυπώσεις όταν πάω την πρώτη βόλτα... Εγώ προσπάθησα να την μεταπείσω αλλά γυναίκα δύσκολα αλλάζει γνώμη...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: BYD forum

      @fanis75 said in BYD forum:

      @iceman7 said in BYD forum:

      Σαν το diesel σε ταξίδι τίποτα !

      Αρκεί να φοράς ωτοασπίδες ή να ειναι τίποτα πρίμιο με 100 κιλά ηχομόνωση! Το καλύτερο ταξίδι το κάνεις με ηλεκτρικό ή Rolls.

      Στο focus με την 6η στα 130 δεν ακούς τίποτα από τον κινητήρα. Όπως ειπώθηκε τα diesel είναι στο στοιχείο τους στις εθνικές οδούς

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nascar1
    • RE: BYD forum

      Youtube Video

      Εξαιρετικό αυτοκίνητο....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nascar1

    Latest posts made by nascar1

    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @nascar1 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @nascar1 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Εδώ υπάρχουν συμπολίτες μας που αγοράζουν ιχ (βλέπε λουσιζ) που δεν εισάγονται στην Ελλάδα και άρα δεν υπάρχει αντιπροσωπεία ή ανεξάρτητοι επισκευαστές, στα τεσλα θα κολλήσουμε ;

      Κάθε φορά που βλέπω συμπολίτη μας να αναφέρει βλάβη και «πως θα το φέρω από Κρήτη μόνο για τη βλάβη ;» το μόνο που μου περνάει από το μυαλό είναι το «καλά δεν το σκέφτηκες αυτό όταν το αγόραζες ;»

      Εγώ από Πάτρα πήρα τέσλα. Ούτως ή άλλως προς ώρας ούτε byd service έχουμε (για καινούργια είδα μια ταμπέλα στην Suzuki Σουλανης αλλά μάλλον απλά να έχουν 2, 3 αμάξια για δείγμα) . Ελπίζω δε ότι το mobile service της τέσλα αργά ή γρήγορα θα έρχεται και εδώ. Γιατί να στερηθώ το καλύτερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο για να μην ανέβω Αθήνα κάποιες φορές ενώ ελπίζω αυτό να αλλάξει;

      Πολύ καλά έκανες ! Το πρόβλημα θα υπήρχε αν άρχιζες τα παράπονα ενώ ήξερες από την αρχή την κατάσταση !

      Όχι εντάξει ήξερα όπως λες πως έχει η κατάσταση και έχω αποδεχθεί το γεγονός ότι θα ανέβω Αθήνα κάποιες φορές. Ελπίζω να είναι λίγες και η αξιοπιστία του τέσλα να μη με προδώσει!!! Άλλωστε τα χέρια μου πιάνουν οπότε τις αλλαγές φίλτρων έχω σκοπό να τις κάνω μόνος μου. Είμαι περίεργος όμως αν θα ασχοληθεί κάποιο συνεργείο από εδώ και αποκτήσει μια εξειδίκευση στα ηλεκτρικά και δη στα τέσλα. Κυκλοφορούν πλέον τόσα πολλά που θα ήταν καλή επένδυση για το μέλλον τους. Για την ώρα μόνο κατηγορίες ακούω και το κλασσικό έκανες μ@λακια... Βέβαια τους δικαιολογώ σκεπτόμενος ότι το 50% εξ αυτών τουλάχιστον θα είναι άνεργοι στα επόμενα χρόνια... Εδώ ταιριάζει το ή αλλάζουμε ή βουλιάζουμε...

      Βλέποντας και διαβάζοντας για τους ev clinic πραγματικά τους βγάζω το καπέλο. Μακάρι να ακολουθήσουν και άλλοι το παράδειγμα τους...

      Τα φίλτρα καμπίνα είναι το λιγότερο. Το Δεκέμβριο θα πάω για έλεγχο διετίας, όχι πως έχει και πολύ νόημα αλλά οψόμεθα η άγνωστη σε εμένα τεχνολογία !

      Ο έλεγχος αυτός προφανώς δεν είναι υποχρεωτικός και θα τον κάνεις εσύ γιατί το θέλεις;;; Τα λέω σωστά ή μου διαφεύγει κάτι;;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @nascar1 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Εδώ υπάρχουν συμπολίτες μας που αγοράζουν ιχ (βλέπε λουσιζ) που δεν εισάγονται στην Ελλάδα και άρα δεν υπάρχει αντιπροσωπεία ή ανεξάρτητοι επισκευαστές, στα τεσλα θα κολλήσουμε ;

      Κάθε φορά που βλέπω συμπολίτη μας να αναφέρει βλάβη και «πως θα το φέρω από Κρήτη μόνο για τη βλάβη ;» το μόνο που μου περνάει από το μυαλό είναι το «καλά δεν το σκέφτηκες αυτό όταν το αγόραζες ;»

      Εγώ από Πάτρα πήρα τέσλα. Ούτως ή άλλως προς ώρας ούτε byd service έχουμε (για καινούργια είδα μια ταμπέλα στην Suzuki Σουλανης αλλά μάλλον απλά να έχουν 2, 3 αμάξια για δείγμα) . Ελπίζω δε ότι το mobile service της τέσλα αργά ή γρήγορα θα έρχεται και εδώ. Γιατί να στερηθώ το καλύτερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο για να μην ανέβω Αθήνα κάποιες φορές ενώ ελπίζω αυτό να αλλάξει;

      Πολύ καλά έκανες ! Το πρόβλημα θα υπήρχε αν άρχιζες τα παράπονα ενώ ήξερες από την αρχή την κατάσταση !

      Όχι εντάξει ήξερα όπως λες πως έχει η κατάσταση και έχω αποδεχθεί το γεγονός ότι θα ανέβω Αθήνα κάποιες φορές. Ελπίζω να είναι λίγες και η αξιοπιστία του τέσλα να μη με προδώσει!!! Άλλωστε τα χέρια μου πιάνουν οπότε τις αλλαγές φίλτρων έχω σκοπό να τις κάνω μόνος μου. Είμαι περίεργος όμως αν θα ασχοληθεί κάποιο συνεργείο από εδώ και αποκτήσει μια εξειδίκευση στα ηλεκτρικά και δη στα τέσλα. Κυκλοφορούν πλέον τόσα πολλά που θα ήταν καλή επένδυση για το μέλλον τους. Για την ώρα μόνο κατηγορίες ακούω και το κλασσικό έκανες μ@λακια... Βέβαια τους δικαιολογώ σκεπτόμενος ότι το 50% εξ αυτών τουλάχιστον θα είναι άνεργοι στα επόμενα χρόνια... Εδώ ταιριάζει το ή αλλάζουμε ή βουλιάζουμε...

      Βλέποντας και διαβάζοντας για τους ev clinic πραγματικά τους βγάζω το καπέλο. Μακάρι να ακολουθήσουν και άλλοι το παράδειγμα τους...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @nascar1 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Γινόμαστε Ευρώπη σιγά σιγά. Σπαθοβούνι

      Χρέωση σε φορτιστή lidl είναι αυτό;; Να ξεχνάμε δηλαδή την δωρεάν φόρτιση;;

      Οχι. Μπήκε pos στον φορτιστή ΕΛΠΕ στο σεα σπαθοβουνιου. Ετσι μπορείς να πληρώνεις απευθείας με πιστωτική/χρεωστικη καρτα στον φορτιστή. Είναι ο 3ος φορτιστής που βλέπω να έχει pos.

      Επιτέλους αυτό είναι πρόοδος. Να μπει ένα τέλος στις 10 διαφορετικές εφαρμογές και τις rfid κάρτες. Η ευρωπαϊκή ένωση βγάζει χιλιάδες ντριρεκτιβες γιαυτό δεν μπορεί να κάνει κάτι. Θα σωθεί πολύς κόσμος και θα απλοποιήσει την διαδικασία της φόρτισης όπως θα έπρεπε να είναι εξαρχής

      Υγ. Πάντως είναι το ίδιο μενού με αυτό των φορτιστών λιντλ!!!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: Chery Forum

      Η μικτή σε καινούργιο ηλεκτρικό νομίζω είναι μονόδρομος αν θες να κοιμάσαι ήσυχος το βράδυ.. Την είχα στο iD.3, έβαλα και στο model 3. Πολλά λεφτά αλλά το peace of mind με ενδιαφέρει περισσότερο στην παρούσα φάση της ζωής μου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nascar1
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Εδώ υπάρχουν συμπολίτες μας που αγοράζουν ιχ (βλέπε λουσιζ) που δεν εισάγονται στην Ελλάδα και άρα δεν υπάρχει αντιπροσωπεία ή ανεξάρτητοι επισκευαστές, στα τεσλα θα κολλήσουμε ;

      Κάθε φορά που βλέπω συμπολίτη μας να αναφέρει βλάβη και «πως θα το φέρω από Κρήτη μόνο για τη βλάβη ;» το μόνο που μου περνάει από το μυαλό είναι το «καλά δεν το σκέφτηκες αυτό όταν το αγόραζες ;»

      Εγώ από Πάτρα πήρα τέσλα. Ούτως ή άλλως προς ώρας ούτε byd service έχουμε (για καινούργια είδα μια ταμπέλα στην Suzuki Σουλανης αλλά μάλλον απλά να έχουν 2, 3 αμάξια για δείγμα) . Ελπίζω δε ότι το mobile service της τέσλα αργά ή γρήγορα θα έρχεται και εδώ. Γιατί να στερηθώ το καλύτερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο για να μην ανέβω Αθήνα κάποιες φορές ενώ ελπίζω αυτό να αλλάξει;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Γινόμαστε Ευρώπη σιγά σιγά. Σπαθοβούνι

      Χρέωση σε φορτιστή lidl είναι αυτό;; Να ξεχνάμε δηλαδή την δωρεάν φόρτιση;;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @bekiaris παρε ποπ κορν το βραδυ

      θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πόσο κοντά είναι στο Tesla 3. η merc θα πρέπει να καλύψει με κάθε τρόπο τα κενά στην τενχολογία των ηλεκτρικών της και σίγουρα το συγκεκριμένο μοντέλο θα είναι μια ευκαιρία αν το καταφέρει. θυμάμαι μου είχες αναφέρει ότι τα πρώτα βιντεάκια που είχες δει δεν έπεισαν ότι θα είναι τόσο efficient όσο είχαν υποσχεθεί, για να δούμε αν επιβεβαιώνεται στην πράξη. Θα πόνταρα πάντως ότι δεν θα καταφέρει να φτάσει ένα Tesla, αλλά δεν ειναι και τόσο μακρυα.

      Το θέμα είναι με τι κόστος... Γιατι αν κοστίζει το 2πλασιο από ένα M3 δεν γίνεται δουλειά....

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: TESLA FORUM

      @bekiaris said in TESLA FORUM:

      @nascar1 said in TESLA FORUM:

      Μη συγκρίνουμε τα αυτοκίνητα τέσλα με την τιμή της μετοχής. Η μετοχή είναι ακραία υπερτιμημένη με όποιο μοντέλο και να κάνεις πρόβλεψη τιμής (dcf,,...). Πρέπει να την δεις σαν ξεκάθαρη μετοχή τεχνολογίας και όχι αυτοκίνητοβιομηχανιας.

      συμφώνώ απόλυτα μαζί σου, αλλά πραγματικά αυτό το πράγμα με την μετοχή της Tesla δεν έχει προηγούμενο, την βρίσκω πολύ ακριβή, ακόμα και στα 250 εγώ θα σκεφτόμουν πολύ να αγοράσω... μάλλον ειναι αυτό που λες, κρίνεται καθαρά ως εταιρία τεχνολογίας και οχι ως αυτοκινητοβιομηχανία και έχουν ποντάρει στο AI, παρόλα αυτά ακόμα και εκεί δεν βλέπω κάτι τόσο φοβερό, ίσως να υπάρχει κάτι στο background Που δουλεύουν και να θεωρηθεί πρωτοποριακό, ας περιμένουμε.

      Τα optimus δείχνουν να έχουν μέλλον...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nascar1
    • RE: Μαστορα, μου κανει ενα θορυβο.

      Κατάφερε και ράγισε σιδερένια ζάντα;;;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: Μαστορα, μου κανει ενα θορυβο.

      Κατάφερε και έσπασε σιδερένια ζάντα;;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr