Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    N
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 5
    • Posts 1437
    • Best 227
    • Groups 0

    nascar1

    @nascar1

    Ηλεκτρολόγος Μηχανικός - Αυτοκίνητα

    495
    Reputation
    54
    Profile views
    1437
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    nascar1 Unfollow Follow

    Best posts made by nascar1

    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Επειδή είμαι από αυτούς που έχουν:

      1. Φβ σύστηνα από το 2020 5αρι (net metering) χωρίς επιδότηση, χωρίς μπαταριες
      2. αντλία θερμότητας
      3. πλέον ηλεκτρικό αυτοκίνητο
      4. 2ο αυτοκίνητο υβριδικό (yaris 2024)

      Μπορώ να πω ότι το παραπάνω set up με ικανοποιεί πλήρως. Εκτός του ότι αισθάνομαι σίγουρα οικολογος, δεν έχω επιβαρύνει κανέναν συμπολίτη με επιδοτήσεις και νιώθω αρκετά ανεξάρτητος. Πχ ναι σίγουρα με απασχολεί το κόστος της βενζίνης αλλά όχι όσο στο παρελθόν. Τα φβ αποτελούν άριστη επένδυση. Ναι μάλιστα επένδυση. Εκτός ότι εξοικονομούν χρήματα σου αφαιρούν και το άγχος της τιμής του ρεύματος. Πχ όταν το ρεύμα είχε φτάσει στο Θεό πριν 2 χρόνια εγώ σφυρίζα αδιάφορα.

      Σίγουρα όλα τα παραπάνω προϋποθέτουν κάποια (αρκετά ίσως) χρήματα μπροστά. Επειδή έτυχε να τα είχα τα έδωσα. Μην ξεχνάτε ότι αυτή την στιγμή ελάχιστα μπορείς να κάνεις με ας πούμε 50.000 ευρώ σαν επένδυση. Εγώ προτίμησα να τα δώσω ώστε να είμαι ουσιαστικά πράσινος, να μην σκέφτομαι να έχω ζέστη στο σπίτι μου, να μετακινούμε με την μέγιστη άνεση και γενικά η αίσθηση της ανεξαρτησίας είναι μεγάλη και η ευχαρίστηση εξίσου.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Το μπάτερυ σουάπ είναι ιδανικό για ταξί. Εκεί ακριβώς που έχει αποτύχει η ηλεκτροκίνηση, όπως αυτή προωθείται από το κράτος μέσω των προγραμμάτων επιδότησης.

      Σε άλλες χώρες έχει πετύχει μια χαρά. Οι ταξιτζήδες τώρα ανακάλυψαν τα υβριδικά. Σε καμμία δεκαετία θα ανακαλύψουν και τα ηλεκτρικά 😁

      Έτσι ακριβώς. Βλέπω πλέον αρκετά corolla hybrid station ενώ υπάρχουν και λίγα ηλεκτρικά. Μακάρι να προχωρήσει η μετάβαση γιατί η βρώμα των diesel και οι εκπομπές μικροσωματιδίων επιβαρύνουν τρομερά την ποιότητα του αέρα των πόλεων. Μακάρι να πιάνουν πλέον στα ΚΤΕΟ όλους όσους έχουν αφαιρέσει τα dpf (αν και κρατάω μικρό καλάθι). Επίσης μακάρι να αποσυρθούν και παλιά λεωφορεία - φορτηγά προπερασμένης τεχνολογία που βγάζουν ντουμάνι τον καρκίνο...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @dg79 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Ο μονος λόγος που θελω να καταργηθει τελειως το diesel ειναι λόγω των αφαιρουμενων DPF φιλτρων από τους ταξιτζήδες κάνοντας το μακραν το πιο ρυπογόνο. Αν συμπεριφερονταν σαν ανθρωποι και όχι σαν μπαμπουίνοι δεν θα με πείραζε να συνεχιζαν να υπάρχουν

      Γιατί βγάζεις από το κάδρο τους ιδιώτες; Πιστεύεις ότι οι περισσότεροι συντηρούν το dpf τους; Οι διαφημίσεις για αφαίρεση dpf δείχνουν ότι υπάρχει πελατεία και οι οδηγίες για το πως να περάσεις κτεο που βρίσκεις εύκολα στο διαδίκτυο φανερώνουν ότι αυτοί που καταργούν το dpf δεν είναι ένας και δυο. Επίσης μη ξεχνάμε ότι πολλά diesel είναι euro 4 ή και παλαιότερα αφού ο μέσος όρος ηλικίας των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στην Ελλάδα είναι 18 χρόνια, άρα υπάρχουν. Ακόμα χειρότερη η κατάσταση στα επαγγελματικά, που ο μέσος όρος ανεβαίνει.

      Από τη μια παραπονιόμαστε για τη ποιότητα ζωής στις πόλεις (ατμοσφαιρική ρύπανση, ηχορύπανση) από την άλλη αντιδρούμε στην αλλαγή, γιατί θα πρέπει να κάνουμε μια επιπλέον στάση μια φορά το χρόνο που θα πάμε Ιωάννινα.

      Τα ίδια λέγονταν κάποτε και για τα πρώτα καταλυτικά! Ο καταλύτης θα χαλάει, θα χρειάζεται αλλαγή κάθε 50.000χλμ και άλλες τέτοιες ηλιθιότητες. Ας κάνουμε μια σύγκριση του νέφους της Αθήνας τότε και τώρα! Κάτι αντίστοιχο είναι και τα ηλεκτρικά αλλά εμείς ακόμα θέλουμε μαζούτ ακριβώς για την μία παραπάνω στάση... Συν το γεγονός ότι το μαζούτ το εισάγουμε ενώ στο ρεύμα είμαστε παραγωγοί (σαν χώρα μιλάω και όχι για τους κατόχους φβ για να μην πεταχτεί κανένας Βασιλάκης Καΐλας του φόρουμ και μιλήσει για τίποτα ταξικές διάφορες..)

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Μόνο κάποιος που έχει ηλεκτρικό ή είχε υβριδικό μπορεί να καταλάβει την διαφορά στην ποιότητα κύλισης. Εγώ που πηγαίνω με γκρουπ στην δουλειά και μπαίνω σε αρκετά αυτοκίνητα σας λέω υπεύθυνα ότι όταν μπαίνω σε θερμικό ξενερώνω απίστευτα πλέον με τον θόρυβο. Σκέψου να είχα και ταχύτητες, συντήρηση κτλ... Είναι ένας άλλος κόσμος. Με μοναδικό μείον τον χρόνο ανεφοδιασμού. Αν μπορείς να ζήσεις με αυτό δεν υπάρχει λόγος να το συζητήσουμε άλλο...Αν δεν μπορείς;; Κανένα πρόβλημα.. Για όλους υπάρχουν λύσεις...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Σας ευχαριστώ για τις ευχές. Ταξίδι κάνω μια φορά τον χρόνο για διακοπές οπότε θα συμβιβαστώ. Προτιμώ να χαίρομαι και να απολαμβάνω το αυτοκίνητό μου ολες τις υπόλοιπες 360 μερες τον χρόνο οπότε θεωρώ ότι έπραξα σωστά. Το id,3 έχει το ιδανικό μέγεθος και συνδιασμό χώρων και πρακτικότητας. Αλλιώς θα έπαιρνα τεσλα ξεκάθαρα.

      Τα παιδιά είναι 13 και 11 ετών και το βλέπω σαν μια ευκαιρία να πάρω στις διακοπές όσα χωράνε και τέλος. Παλιά πως χωράγανε σε κάτι φίατ 127 ή zastava πράγματα για 20ημερες διακοπές???

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Όλοι οι πολεμιοι των ηλεκτρικών αναφέρονται διαρκώς στο θέμα φόρτισης. Στο θέμα ποιότητας λειτουργίας, οδήγησης, στα μειωμένα κόστη συντήρησης και στην γενικότερη ευχαριστηση που προσφέρουν δεν αναφέρονται ποτέ. Πχ να πρέπει να πας και να φέρεις σε μια μέρα τα παιδιά από και προς τα φροντιστήρια, τις δραστηριότητες. Να σε πιάνει κίνηση και να μην βρίζεις. Να έχεις μειωμένο κόστος χρήσης (αν φορτίζεις σπίτι), να έχεις πολύ λιγότερο περίπλοκη τεχνολογία, να έχεις ελάχιστη φθορά φρένων. Επίσης η απουσία εξάτμισης και θορύβου. Στο ότι αν μπορείς παράγεις εσύ το καύσιμο. Ξέρω ότι έχουν πολλά ελαττώματα, ξέρω ότι δεν κάνουν για όλους. Αλλά δεν έβαλε κανείς και το μαχαίρι στον λαιμό κανενός να αγοράσει ηλεκτρικό. Γιατί τόσο μίσος; Ειδικά όταν οι περισσότεροι δεν έχουν καν οδηγήσει ένα τέτοιο...

      Τέλος ας δουν λίγο πόσο έχουν αλλάξει οι συνθήκες σε πόλεις του εξωτερικού που έχουν μόνο ηλεκτρικά και υβριδικά να κυκλοφορούν στα κέντρα των πόλεων. Πόσο έχει μειωθεί η ρύπανση και ο θόρυβος. Πόσο πιο οικονομικές και ευχάριστες είναι οι μετακινήσεις. Πήγα πρόσφατα Παρίσι μετά από 14 χρόνια και έπαθα πλάκα. Πολιτισμός είναι η μόνη λέξη που μπορεί να το χαρακτηρίσει. Εμείς θέλουμε μηχανάκια με εξατμίσεις, λεωφορεία 20ετιας που καίνε πετρέλαιο και φορτηγά δημόσιας χρήσης που βγάζουν καρκίνο... Αυτό θέλουμε;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Ξεχωριστή ασφάλιση για τις μπαταρίες των μεταχειρισμένων ηλεκτρικών αυτοκινήτων

      Το πρόγραμμα «EV Battery Security» της Nationale-Nederlanden έχει σχεδιαστεί για ηλεκτρικά αυτοκίνητα των οποίων η εργοστασιακή εγγύηση για τη μπαταρία έχει λήξει. Καλύπτει το κόστος επισκευής ή αντικατάστασης της μπαταρίας αν η χωρητικότητά της πέσει ξαφνικά κάτω από το 70% λόγω εγγενούς ελαττώματος. Το πρόγραμμα αφορά αυτοκίνητα ηλικίας έως 12 ετών ή χιλιομετρικής απόστασης ως 300.000 χλμ. Μπορεί να προστεθεί τόσο σε νέα, όσο και σε υφιστάμενα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

      https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/ollandia-xechoristi-asfalisi-gia-tis-mpataries-ton-metacheirismenon-ilektrikon-aytokiniton/

      Πολύ πολύ χρήσιμο. Βέβαια μένει να δούμε τους όρους και κόστος.

      Παρεμπιπτόντως σκέφτομαι σοβαρά να δώσω το iD.3 που απέκτησα πρόσφατα για να πάω σε full experience δηλαδή tesla. Το vw είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο, ιδανικό σε συνδιασμο μεγέθους, χωρών, ύψους, επιδόσεων, πρακτικότητας και ομορφιάς αλλά επειδή ζούμε μόνο μία φορά λέω να κάνω το μεγάλο βήμα!!!

      Είδα στους 2 μήνες ότι μου άρεσει πολύ ο τρόπος λειτουργίας των ηλεκτρικών, εκτίμησα τα πλεονεκτήματα τους αποφάσισα ότι μπορώ να ζήσω με τα μειονέκτηματα τους και λέω να κάνω την υπέρβαση.

      Ιδανικά θα ήθελα ένα ID.3 με σήμα tesla αλλά δεν μπορείς να τα έχεις όλα στην ζωή... Βουρ λοιπόν για την αλλαγή αν το id3 φύγει σε μια λογική τιμή.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Πάτρα αποτεφρωτήριο Ριτσώνας. Χθες έγινε το ταξίδι. Ξεκίνησα με 100%. Έφτασα με 28%. Εκεί είχε αργό φορτιστή. Κούμπωσα και όσο περίμενα την διαδικασία έφτασε στο 90%. Επιστροφή Πάτρα με 19%. Κινούμενος από κανονικά έως γρήγορα. Χαμένος χρόνος για φόρτιση;;; Μηδέν...

      Αν δεν είχε εκεί φορτιστή θα φόρτιζα σε γρήγορο πηγαίνοντας που ούτως ή άλλως σταμάτησα για καφέ τυρόπιτες τουαλέτα είτε στην επιστροφή για φαγητό.

      Το μόνο που με στεναχώρησε σήμερα είναι ότι βγήκε ο εκκαθαριστικός λογαριασμός και πέρασε η 3ετια οπότε χάρισα στο σύστημα 2500kwh που είχε μαζέψει το φβ καβατζα. Δεν πειράζει τώρα που έχω ηλεκτρικό την επόμενη φορά δεν θα χαρίσω ούτε μισή kwh...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: TESLA FORUM

      @dettol said in TESLA FORUM:

      @stefan147 said in TESLA FORUM:

      @focus84 said in TESLA FORUM:

      @stefan147 said in TESLA FORUM:

      Ναι τα φρένα τα χω σχολιάσει από την πρώτη επαφή με το αμάξι. Τους λείπει η συνέπεια. Μία είναι απόλυτα και μία ότι να ναι. Ίσως φτιάχνεται κι αυτό με άλλο τακάκι όπως σίγουρα φτιάχνεται και η πρόσφυση με άλλο λάστιχο.

      Ενδεικτικά, το κάκιστο από πλευράς ελαστικών και ανάρτησης Kuga μου, βελτιώθηκε τρομακτικά όταν τα απαράδεκτα Continental Eco Contact απλώς αξιοπρεπή Goodyear EfficientGrip 2 SUV.

      To πρόβλημα τωρα είναι ότι δε θα ησυχάσω αν δεν αλλάξω λάστιχα και δεν υπήρχε κανένας λόγος για έξοδα του 1000αρικου σε αμάξι 6μηνου.

      Καλησπέρα ποια είναι τα λάστιχα hankook που φοράνε τα καινούργια Tesla για να μην τα βάλω στο model 3 μου;

      Αναφέρομαι σε Model Y Juniper και τα λάστιχα που φόραγε απο το εργοστάσιο είναι τα Hankook Ventus S1 EVO 3 EV. Μια χαρά στο στεγνό αλλά στο βρεγμένο απαράδεκτο.

      που να ειχες τα e-primacy που φορανε τα 3αρια.
      Φοραω τα ιδια και δεν εχω παρατηρησει ιδιαιτερο προβλημα. Μια φορα μονο στην πρωτη βροχη του ετους ενιωσα το οχημα να συνεχιζει την πορεια του, οταν πηγα να στριψω 90 μοιρες.
      Επισης, αν το παρκινγκ του σουπερμαρκετ ηταν αυτο το γυαλισμενο βιομηχανικο δαπεδο, τοτε εκει πανω και πεζος γλυστραει οταν ειναι βρεγμενο.

      Στο γυαλί αυτό πιστεύω κανένα λάστιχο δεν βρίσκει πρόσφυση. Πάντως καλό είναι σε βροχές και εφόσον υπάρχει 100% ασφάλεια να δοκιμάζουμε φρεναρίσματα πανικού ώστε να παίρνουμε μια αίσθηση πως συμπεριφέρεται. είμαι σίγουρος αν το κάνουμε θα κρατάμε ενστικτωδώς τουλάχιστον 5 μέτρα παραπάνω απόσταση...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nascar1
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Είναι ξεκάθαρο ότι όπως ο Έλληνας δεν αλλάζει κόμμα και ομάδα δεν αλλάζει και άποψη για το καύσιμο. Εγώ δεν θα συνεχίσω γιατί είναι απλά μάταιο. Ο καθένας ας πάρει ότι του αρέσει και τον βολεύει. Έχω και την αγωνία μου. Κάνω ένα update στο iD.3 μου και επειδή είναι το πρώτο που κάνω από την στιγμή που το πήρα και έχει συμβεί να brikαρει σε κάποιους έχω χ@στει πάνω μου. Άρε diesel και πάλι diesel!!! Χαχαχαχαχα

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1

    Latest posts made by nascar1

    • RE: OMODA & JAECOO forum

      @criuser said in OMODA & JAECOO forum:

      @tkin73 said in OMODA & JAECOO forum:

      @criuser said in OMODA & JAECOO forum:

      To MG, το σημερινό και όλα αυτά τα κινέζικα, δείχνουν ξεκάθαρα την φιλοσοφία της αρπαχτής και τον πανεριού...

      Πάρε, Πάρε, Πάρε...

      Ενώ οι χιλιάδες ανακλήσεις για σοβαρά μηχανικά θέματα (από πού να τα πρώτο πιάσουμε) των στελαντις δείχνει φιλοσοφία αγοράς που σέβεται τον αγοραστή!

      Προφανώς τον σέβεται έστω και αν ζορίστηκε και δίνει τώρα 8 χρόνια / 150000 εγγύηση.

      Αλλά η Στελλάντις ήταν και θα είναι εδώ.

      Η Σάρα η Μάρα και το Κακό Συναπάντημα της χωρίς κανόνες εργασίας και της κρατικής επιδότησης θα είναι ?

      Οσα θύματα θέλουν θα το δοκιμάσουν.

      Οι υπόλοιποι λήζινγκ μόνο.

      Εσύ το έβγαλες ήδη το συμπέρασμα και τους χαρακτήρισες ήδη θύματα!! Μήπως βλέπεις το μέλλον;; ☺️☺️

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nascar1
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      η αρχή του τέλους για την ηλεκτροκίνηση;

      Βrussels plans to scrap 2035 combustion engine ban

      https://www.ft.com/content/0e16b6ea-bf46-4ea6-820e-244b7a5bae1d

      Το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω. Το μόνο που θα γίνει είναι να καθυστερήσει την διάδοσή της μερικά χρόνια...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: BYD forum

      @ntinaras said in BYD forum:

      @iceman7 said in BYD forum:

      Καλά οκ.
      Αν είναι σαν το δικά μας τα βλαμμένα τα πιτσιρίκια που όλη μέρα ξύνουν τα παπαρια τους στις καφετέριες με το κινητό στο χέρι και περιμένουν επιδόματα και vouchers άνετα έρχονται και μένουν οι κινέζοι

      Ναι, γιατί γεμίσαμε εργοστάσια αυτοκινήτων στην Ελλάδα που παρακαλάνε για εργατικά χέρια.

      Καλά και όταν είχαμε εργοστάσια δεν είχε μεγάλη διαφορά στην κατάληξη...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nascar1
    • RE: TESLA FORUM

      Πάντως είναι τρομερό να πωλείται ένα αμάξι και να προσπαθούμε να μαντέψουμε αν έχει lfp μπαταρία ή όχι!!!

      Αν και με αυτές τις ελλείψεις στον εξοπλισμό τα 37 είναι τίμια τιμή. Βέβαια θα ήταν ακόμα καλύτερο αν προλάβεις και επιδότηση. Πιστεύω ότι θα συνεχίσει με την ίδια ή παρόμοια μορφή οπότε θα περίμενα νέες ανακοινώσεις για ΚΗ πριν προβώ σε παραγγελία

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nascar1
    • RE: TESLA FORUM

      @nascar1 said in TESLA FORUM:

      @red_monster said in TESLA FORUM:

      Ούτε εγώ κατάλαβα τι εννοεί

      Αν θυμάμαι καλά η ρύθμιση Apply Brakes When Regenerative Braking is Limited. Εκτός αν το έχω μπερδέψει με κάτι άλλο και λέω βλακειες... Θα το δω αύριο και θα επανέλθω

      https://m.youtube.com/shorts/hED5Mb5Zzfc

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nascar1
    • RE: TESLA FORUM

      @red_monster said in TESLA FORUM:

      Ούτε εγώ κατάλαβα τι εννοεί

      Αν θυμάμαι καλά η ρύθμιση Apply Brakes When Regenerative Braking is Limited. Εκτός αν το έχω μπερδέψει με κάτι άλλο και λέω βλακειες... Θα το δω αύριο και θα επανέλθω

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nascar1
    • RE: TESLA FORUM

      @iceman7 said in TESLA FORUM:

      @nascar1 said in TESLA FORUM:

      Σήμερα έκανα και εγώ 100 χλμ με έντονη βροχή. Πατάει πολύ καλύτερα στο έδαφος και το βάρος του το κάνει να είναι πιο ακλόνητο. Σύγκριση με το προηγούμενο Ford focus mk4 diesel 2019. Από εκεί και πέρα... Το αυτόματο των καθαριστηρων απλά απαράδεκτο. Τι σκέφτονταν εκεί στην τέσλα προσπαθώ να καταλάβω.

      Οταν αντι για αισθητηρες χρησιμοποιείς για όλα τις καμερες αυτά γίνονται!

      Επίσης νομίζω ότι ο αισθητήρας θερμοκρασίας καμπίνας είναι λίγο ότι να ναι... Άλλες φορές στους 21 βγάζει ζεστό, άλλες κρύο αλλά πιάνω τον εαυτό μου να ρυθμιζει συνέχεια την θερμοκρασία.

      Και σε αλλα αμαξια ακομα δεν έχει ρυθμιστει σωστα αυτό! Ισως γιατι έχει υγρασία και δεν έχουν πιάσει τρελά κρυα ακόμα;

      Προθέρμανση καμπίνας, θερμαινόμενο τιμόνι και κάθισμα απόλαυση αν και δεν έχει κάνει πραγματικό κρυο. Σπαστικό ότι αργεί να έρθει σε θερμοκρασία η μπαταρία και έχω μειωμένη πεδηση και παρόλο που έχω ρυθμίσει να χρησιμοποιεί τα φρένα ώστε να έχει one pedal drive δεν δίνει την ίδια αίσθηση...

      Τι ρυθμιση κανεις; δεν σε καταλαβαίνω!

      Όταν δεν έχει έρθει η μπαταρία σε σωστή λειτουργία και δεν έχει μεγάλη αναγεννητική πεδηση το ρυθμίζεις να χρησιμοποιεί τα φρένα ώστε να μοιάζει η συμπεριφορά με το one pedal. Βέβαια δεν μπορώ να πω ότι το καταφέρνει στο απόλυτο...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nascar1
    • RE: TESLA FORUM

      Σήμερα έκανα και εγώ 100 χλμ με έντονη βροχή. Πατάει πολύ καλύτερα στο έδαφος και το βάρος του το κάνει να είναι πιο ακλόνητο. Σύγκριση με το προηγούμενο Ford focus mk4 diesel 2019. Από εκεί και πέρα... Το αυτόματο των καθαριστηρων απλά απαράδεκτο. Τι σκέφτονταν εκεί στην τέσλα προσπαθώ να καταλάβω.

      Επίσης νομίζω ότι ο αισθητήρας θερμοκρασίας καμπίνας είναι λίγο ότι να ναι... Άλλες φορές στους 21 βγάζει ζεστό, άλλες κρύο αλλά πιάνω τον εαυτό μου να ρυθμιζει συνέχεια την θερμοκρασία.

      Προθέρμανση καμπίνας, θερμαινόμενο τιμόνι και κάθισμα απόλαυση αν και δεν έχει κάνει πραγματικό κρυο. Σπαστικό ότι αργεί να έρθει σε θερμοκρασία η μπαταρία και έχω μειωμένη πεδηση και παρόλο που έχω ρυθμίσει να χρησιμοποιεί τα φρένα ώστε να έχει one pedal drive δεν δίνει την ίδια αίσθηση...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nascar1
    • RE: TESLA FORUM

      @bekiaris said in TESLA FORUM:

      @nascar1 said in TESLA FORUM:

      Προσωπικά δεν με ενοχλεί τίποτα. Δεν μπορώ όμως να μην σχολιάσω πχ την συνεχή προσπάθειά σου για υποβάθμιση των τέσλα ή πχ την αγάπη του cruiser για το βρωμεροτερο καύσιμο.

      Από εκεί και πέρα συνέχισε να κάνεις αυτό που κάνεις και εμείς εδώ είμαστε να συμφωνούμε ή να διαφωνούμε. Αλλά πες μου αλήθεια πιστεύεις ότι αυτή η έρευνα είναι ότι πιο αντικειμενικο έχει υπάρξει;;

      ναι, έχεις ένα point θα μπορούσε η tuv να εξυπηρετήσει την γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά αν το κάνει, ειανι θέμα χρόνου να καταδικαστεί και η ίδια. ΑΠό εκει και πέρα, δεν υποβαθμίζω, θεωρώ οτι με κρίνεις αυστηρά, οπως εχω πει ειμαι υποψήφιος αγοραστής και μάλιστα ειμαι πολύ κοντά να κλείσω ένα, αλλά αυτό δεν σημαίνει οτι θα βλέπω μονο τα καλά. Και ξαναλέω, πολυ καλό efficiency, πολύ καλό software, πολύ καλοί χώροι εσωτερικά και οδηγική συμπεριφορά, το μάκρος με βοηθάει για να μεταφέρω πράγματα στο χωριό, αλλά υπάρχουν και θέματα. Κ μην κρίνεται ένα προιόν κάποιοι που το αγοράσατε με 8-9 χιλιάρικα επιδότηση (οπως πήρα και εγώ σε άλλο ηλεκτρικό όχημα) ειναι τελείωως διαφορετικό να πληρώσεις 40 και άλλο να πληρώσεις 50. Ευτυχώς πάντως που ήρθε ο Elon, ναι τον παραδέχομαι άλλαξε την αυτοκινητοβιομηχανία και το 20 ήμουν μεγάλος θαυμαστής αυτής της προσπάθειας, πλέον αναγνωρίζω οτι δεν τσούλησε οπως έπρεπε και μάλλον έχει αποφασίσει να εστειάσει αλλού. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει οτι τα προιόντα του δεν ειναι ανταγωνιστικά (ακόμα), αλλά θα πρέπει να αλλάξει ρότα αν θέλουν να παραμείνουν στο μέλλον. so simple, και οπως και να το κάνουμε δίπλα σε ένα γυαλισμένο mercediκο, που ναι θα το χρυσοπληρώσεις και πολυ παραπάνω από όσο αξίζει, δεν κάθεται ένα tesla.

      Όχι μωρέ δεν σε κρίνω αυστηρά. Τουναντίον.. Κουβέντα κάνουμε. Σε όσα λες μάλλον θα συμφωνήσω και εγώ. Πάντως δεν είμαι από αυτούς που άδραξαν την ευκαιρία και το πήραν με καλή επιδότηση και μαγκιά τους. Άργησα να το πάρω απόφαση...

      Να αναφέρω και ένα αρνητικό ένα τρίξιμο που έκανε την εμφάνισή του σήμερα και το εντοπίζω στην τσιμούχα του παραθύρου του συνοδηγού. Όταν το κατεβάζω σταματάει. Ελπίζω με λίγο σπρέι σιλικόνης να στρώσει. Επίσης μου την σπάει το επίσης τρίξιμο των δερμάτινων στο πλαϊνό πλαστικό του καθίσματος... Μάλλον θα βάλω λίγο μαύρο ύφασμα και εκεί... Τέλος σε τραχύ δρόμο κάτι πάλι συντονίζει από πίσω μεριά αλλά δεν το έχω εντοπίσει... Σε αουντι φίλου με 150.000 χλμ δεν ακούς τπτ τέτοιο... Προσωπικά με κάνει να πιστεύω ότι σε αυτά είναι ακόμα πίσω. Βάλε και την απουσία θορύβου κινητήρα οπότε όλα μεγεθυνονται

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nascar1
    • RE: TESLA FORUM

      @bekiaris said in TESLA FORUM:

      @nascar1 said in TESLA FORUM:

      Αλήθεια πιστεύεις ότι θα επηρεάσεις κανέναν από το να τα αποκτήσει αν το θέλει; Μήπως προσπαθείς να βρεις λόγους να μην αγοράσεις εσύ;;

      1. τόσο καιρό σας ενοχλούσαν που έλεγα για πωλήσεις και οικονομικά, και θέλατε το θέμα να ειναι καθαρά για τα αυτοκίνητα. 2. έβαλα ένα άρθρο που λέει για προβλήματα των tesla, τώρα σας ενοχλεί που η εταιρία πιστοποίησης ειναι γερμανική. ΑΠό την άλλη βέβαια ειναι γνωστά εδώ και χρόνια τα προβληματα της πρώτης έκδοσης του 3, που σταδιακά βελτιώθηκαν και επιλύθηκαν. Μήπως εν τέλει το πρόβλημα ειναι οτι θέλετε να λέμε μόνο πόσο φοβερά και τρομερά ειναι τα Tesla και πόσο φοβεροί ειναι όλοι αυτοί που τα αγόρασαν? γιατι εγώ εκεί καταλήγω... δεν ψάχνω κανένα αφήγημα για το άν θα αγοράσω ένα αυτοκίνητο ή όχι, όπως και αν θα κάνω τη σωστή επιλογή, έχω κάνει καλές αγορές στην ζωή μου, όπως και το ανάποδο. Κοινή συνισταμένη σε κάθε αγορά -> μετά απο καιρό έκανα μια αξιολόγηση και κατέληγα αν η συγκεκριμένη αγορά ήταν καλή ή κακή ή τι θα μπορούσα να βελτιώσω στο μέλλον. Τα κόκκινα γυαλιά της Ολυμπιακάρας δεν τα φοράω ούτε στο γήπεδο, γουστάρω να κερδίζουμε όταν το αξίζουμε και χαίρομαι οταν ακούω το Μέντι να λέει οτι ο Παναιτωλικός έπαιξε καλύτερα. Καλά είναι και τα Tesla, καλά ειναι και τα mercedes, και τα bmw, το καθένα προσφέρει κάτι διαφορετικό, όπως και να το κάνουμε.

      Όπως σου είπα καλά κάνεις και δημοσιεύεις ότι βρίσκεις - αλλιευεις στο διαδίκτυο. Αλλά θα ήταν ακόμα καλύτερο να κάνεις και μια κριτική σκέψη και να μην στέκεσαι στο περιτύλιγμα.

      Προσωπικά δεν με ενοχλεί τίποτα. Δεν μπορώ όμως να μην σχολιάσω πχ την συνεχή προσπάθειά σου για υποβάθμιση των τέσλα ή πχ την αγάπη του cruiser για το βρωμεροτερο καύσιμο.

      Από εκεί και πέρα συνέχισε να κάνεις αυτό που κάνεις και εμείς εδώ είμαστε να συμφωνούμε ή να διαφωνούμε. Αλλά πες μου αλήθεια πιστεύεις ότι αυτή η έρευνα είναι ότι πιο αντικειμενικο έχει υπάρξει;;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nascar1
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr