Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    N
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 5
    • Posts 1327
    • Best 146
    • Groups 0

    nascar1

    @nascar1

    Ηλεκτρολόγος Μηχανικός - Αυτοκίνητα

    295
    Reputation
    46
    Profile views
    1327
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    nascar1 Unfollow Follow

    Best posts made by nascar1

    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Επειδή είμαι από αυτούς που έχουν:

      1. Φβ σύστηνα από το 2020 5αρι (net metering) χωρίς επιδότηση, χωρίς μπαταριες
      2. αντλία θερμότητας
      3. πλέον ηλεκτρικό αυτοκίνητο
      4. 2ο αυτοκίνητο υβριδικό (yaris 2024)

      Μπορώ να πω ότι το παραπάνω set up με ικανοποιεί πλήρως. Εκτός του ότι αισθάνομαι σίγουρα οικολογος, δεν έχω επιβαρύνει κανέναν συμπολίτη με επιδοτήσεις και νιώθω αρκετά ανεξάρτητος. Πχ ναι σίγουρα με απασχολεί το κόστος της βενζίνης αλλά όχι όσο στο παρελθόν. Τα φβ αποτελούν άριστη επένδυση. Ναι μάλιστα επένδυση. Εκτός ότι εξοικονομούν χρήματα σου αφαιρούν και το άγχος της τιμής του ρεύματος. Πχ όταν το ρεύμα είχε φτάσει στο Θεό πριν 2 χρόνια εγώ σφυρίζα αδιάφορα.

      Σίγουρα όλα τα παραπάνω προϋποθέτουν κάποια (αρκετά ίσως) χρήματα μπροστά. Επειδή έτυχε να τα είχα τα έδωσα. Μην ξεχνάτε ότι αυτή την στιγμή ελάχιστα μπορείς να κάνεις με ας πούμε 50.000 ευρώ σαν επένδυση. Εγώ προτίμησα να τα δώσω ώστε να είμαι ουσιαστικά πράσινος, να μην σκέφτομαι να έχω ζέστη στο σπίτι μου, να μετακινούμε με την μέγιστη άνεση και γενικά η αίσθηση της ανεξαρτησίας είναι μεγάλη και η ευχαρίστηση εξίσου.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Σας ευχαριστώ για τις ευχές. Ταξίδι κάνω μια φορά τον χρόνο για διακοπές οπότε θα συμβιβαστώ. Προτιμώ να χαίρομαι και να απολαμβάνω το αυτοκίνητό μου ολες τις υπόλοιπες 360 μερες τον χρόνο οπότε θεωρώ ότι έπραξα σωστά. Το id,3 έχει το ιδανικό μέγεθος και συνδιασμό χώρων και πρακτικότητας. Αλλιώς θα έπαιρνα τεσλα ξεκάθαρα.

      Τα παιδιά είναι 13 και 11 ετών και το βλέπω σαν μια ευκαιρία να πάρω στις διακοπές όσα χωράνε και τέλος. Παλιά πως χωράγανε σε κάτι φίατ 127 ή zastava πράγματα για 20ημερες διακοπές???

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Ξεχωριστή ασφάλιση για τις μπαταρίες των μεταχειρισμένων ηλεκτρικών αυτοκινήτων

      Το πρόγραμμα «EV Battery Security» της Nationale-Nederlanden έχει σχεδιαστεί για ηλεκτρικά αυτοκίνητα των οποίων η εργοστασιακή εγγύηση για τη μπαταρία έχει λήξει. Καλύπτει το κόστος επισκευής ή αντικατάστασης της μπαταρίας αν η χωρητικότητά της πέσει ξαφνικά κάτω από το 70% λόγω εγγενούς ελαττώματος. Το πρόγραμμα αφορά αυτοκίνητα ηλικίας έως 12 ετών ή χιλιομετρικής απόστασης ως 300.000 χλμ. Μπορεί να προστεθεί τόσο σε νέα, όσο και σε υφιστάμενα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

      https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/ollandia-xechoristi-asfalisi-gia-tis-mpataries-ton-metacheirismenon-ilektrikon-aytokiniton/

      Πολύ πολύ χρήσιμο. Βέβαια μένει να δούμε τους όρους και κόστος.

      Παρεμπιπτόντως σκέφτομαι σοβαρά να δώσω το iD.3 που απέκτησα πρόσφατα για να πάω σε full experience δηλαδή tesla. Το vw είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο, ιδανικό σε συνδιασμο μεγέθους, χωρών, ύψους, επιδόσεων, πρακτικότητας και ομορφιάς αλλά επειδή ζούμε μόνο μία φορά λέω να κάνω το μεγάλο βήμα!!!

      Είδα στους 2 μήνες ότι μου άρεσει πολύ ο τρόπος λειτουργίας των ηλεκτρικών, εκτίμησα τα πλεονεκτήματα τους αποφάσισα ότι μπορώ να ζήσω με τα μειονέκτηματα τους και λέω να κάνω την υπέρβαση.

      Ιδανικά θα ήθελα ένα ID.3 με σήμα tesla αλλά δεν μπορείς να τα έχεις όλα στην ζωή... Βουρ λοιπόν για την αλλαγή αν το id3 φύγει σε μια λογική τιμή.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Είναι ξεκάθαρο ότι όπως ο Έλληνας δεν αλλάζει κόμμα και ομάδα δεν αλλάζει και άποψη για το καύσιμο. Εγώ δεν θα συνεχίσω γιατί είναι απλά μάταιο. Ο καθένας ας πάρει ότι του αρέσει και τον βολεύει. Έχω και την αγωνία μου. Κάνω ένα update στο iD.3 μου και επειδή είναι το πρώτο που κάνω από την στιγμή που το πήρα και έχει συμβεί να brikαρει σε κάποιους έχω χ@στει πάνω μου. Άρε diesel και πάλι diesel!!! Χαχαχαχαχα

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Όλοι οι πολεμιοι των ηλεκτρικών αναφέρονται διαρκώς στο θέμα φόρτισης. Στο θέμα ποιότητας λειτουργίας, οδήγησης, στα μειωμένα κόστη συντήρησης και στην γενικότερη ευχαριστηση που προσφέρουν δεν αναφέρονται ποτέ. Πχ να πρέπει να πας και να φέρεις σε μια μέρα τα παιδιά από και προς τα φροντιστήρια, τις δραστηριότητες. Να σε πιάνει κίνηση και να μην βρίζεις. Να έχεις μειωμένο κόστος χρήσης (αν φορτίζεις σπίτι), να έχεις πολύ λιγότερο περίπλοκη τεχνολογία, να έχεις ελάχιστη φθορά φρένων. Επίσης η απουσία εξάτμισης και θορύβου. Στο ότι αν μπορείς παράγεις εσύ το καύσιμο. Ξέρω ότι έχουν πολλά ελαττώματα, ξέρω ότι δεν κάνουν για όλους. Αλλά δεν έβαλε κανείς και το μαχαίρι στον λαιμό κανενός να αγοράσει ηλεκτρικό. Γιατί τόσο μίσος; Ειδικά όταν οι περισσότεροι δεν έχουν καν οδηγήσει ένα τέτοιο...

      Τέλος ας δουν λίγο πόσο έχουν αλλάξει οι συνθήκες σε πόλεις του εξωτερικού που έχουν μόνο ηλεκτρικά και υβριδικά να κυκλοφορούν στα κέντρα των πόλεων. Πόσο έχει μειωθεί η ρύπανση και ο θόρυβος. Πόσο πιο οικονομικές και ευχάριστες είναι οι μετακινήσεις. Πήγα πρόσφατα Παρίσι μετά από 14 χρόνια και έπαθα πλάκα. Πολιτισμός είναι η μόνη λέξη που μπορεί να το χαρακτηρίσει. Εμείς θέλουμε μηχανάκια με εξατμίσεις, λεωφορεία 20ετιας που καίνε πετρέλαιο και φορτηγά δημόσιας χρήσης που βγάζουν καρκίνο... Αυτό θέλουμε;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: FORD FORUM

      @antonakis said in FORD FORUM:

      @nascar1 said in FORD FORUM:

      Αν διαβάσετε το γερμανικό άρθρο θα δείτε ότι είναι αρκετά πιο σοβαρό από μια απλή ανάκληση. Ουσιαστικά άλλαξε ο τρόπος μέτρησης των εκπομπών μικροσωματιδίων στην Γερμανία και τα ford απέτυχαν. Βλέπω αλλαγή και φοβάμαι μήπως φιμώσουν και το αμάξι με κανένα νέο software!

      Eντώ ελλάδα τα ξηλώνουμε τα dpf μόνοι μας.

      Πότε θα αρχίσουν τα πέφτουν μαμήσια σε κάθε εξυπνάκια που μας γεμίζει καρκίνο.... Εμείς είμαστε μ@λάκες που δεν τα βγάζουμε...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nascar1
    • RE: Έμποροι μεταχειρισμένων

      @yem said in Έμποροι μεταχειρισμένων:

      Επωλήθη ,
      δεν είναι station στο στυλ της νεκροφόρας είναι πολύ μαζεμένο για πόλη , αντί να πάρεις ένα BSUV παίρνεις το mini b station .

      Δεν έχω μιλήσει με την φίλη μου αλλά κατά 99% αυτή το πήρε. Θα επανέλθω με εντυπώσεις όταν πάω την πρώτη βόλτα... Εγώ προσπάθησα να την μεταπείσω αλλά γυναίκα δύσκολα αλλάζει γνώμη...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: BYD forum

      @fanis75 said in BYD forum:

      @iceman7 said in BYD forum:

      Σαν το diesel σε ταξίδι τίποτα !

      Αρκεί να φοράς ωτοασπίδες ή να ειναι τίποτα πρίμιο με 100 κιλά ηχομόνωση! Το καλύτερο ταξίδι το κάνεις με ηλεκτρικό ή Rolls.

      Στο focus με την 6η στα 130 δεν ακούς τίποτα από τον κινητήρα. Όπως ειπώθηκε τα diesel είναι στο στοιχείο τους στις εθνικές οδούς

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nascar1
    • RE: BYD forum

      Youtube Video

      Εξαιρετικό αυτοκίνητο....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nascar1
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Αντλία θερμότητας είναι οτιδήποτε κάνει μεταφορά θερμότητας. Το ίδιο κάνουν και τα οικιακά κλιματιστικά. Αυτή είναι η βασική τους λειτουργία γιαυτό και καταφέρνουν βαθμό απόδοσης > 1.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1

    Latest posts made by nascar1

    • RE: VW FORUM

      @a-d-p said in VW FORUM:

      @sabas_thess said in VW FORUM:

      Άντε να ρωτήσω και αυτό. Σε Tiguan μόλις ξεκλειδώσω και ανοίξω πόρτα το πεντάλ του φρένου μαζεύει κάνα δύο πόντους και επανέρχεται. Τι φάση; Είναι κάποια υδραυλική συμπίεση/αποσυμπίεση; Ρωτάω εδώ μήπως γενικά συσχετίζεται με το mh ή το dsg.

      Στο δικό μου μόλις ανοίξω πόρτα μπαίνει το ηλεκτρικό χειρόφρενο

      Νομίζω ότι μιλάει για την είσοδο στο αυτοκίνητο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nascar1
    • RE: VW FORUM

      @sabas_thess said in VW FORUM:

      Άντε να ρωτήσω και αυτό. Σε Tiguan μόλις ξεκλειδώσω και ανοίξω πόρτα το πεντάλ του φρένου μαζεύει κάνα δύο πόντους και επανέρχεται. Τι φάση; Είναι κάποια υδραυλική συμπίεση/αποσυμπίεση; Ρωτάω εδώ μήπως γενικά συσχετίζεται με το mh ή το dsg.

      Στο ηλεκτρικό ID.3 κάνει ακριβώς το ίδιο πράγμα μόλις ανοίγω την πόρτα... Προφανώς είναι κάτι φυσιολογικό!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nascar1
    • RE: TESLA FORUM

      @polistas said in TESLA FORUM:

      Έχει κάποιος εμπειρία ενοικίασης από το primerides?

      Πόσο κοστίζει η μέρα για ένα highland;;. Μήπως γνωρίζεις;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nascar1
    • RE: Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;

      Εννοείται πως αλλάζω μάρκες ανάλογα το προϊόν και τις συνθήκες. Δρν υπήρξα ποτέ κολλημένος με τα σήματα των αυτοκινήτων. Επίσης πλέον ούτε δένομαι με κανένα αντικείμενο...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Συνεχίζοντας το σχόλιο μου για αλλαγή του iD.3 θέλω να πω ότι ένας σοβαρός λόγος είναι η εγγύηση που θα έχει το τέσλα. Πράγματι σε όλα με ικανοποιεί το δικό μου αλλά σαν ηλεκτρικό με φοβίζει λίγο το μέλλον. Θεωρώ τα τέσλα πιο ώριμα σαν αυτοκίνητα και σίγουρα η έξτρα ιπποδύναμη και οι μπαταρίες lfp ίσως αξίζουν τα 15 συν χιλιάρικα που θα κληθω να δώσω. Θα μου λείψει σίγουρα η ευχρηστία, ο μικρός κύκλος στροφής και όταν και κανονικό σε ύψος κάθεσαι αρκετά ψηλά στο iD.3.

      Από την άλλη λέω με 15 χιλιάρικα θα καλύψω πολλές πιθανές μελλοντικές βλάβες (αν έρθουν) και με ένα πρόγραμμα επέκτασης εγγύησης της μπαταρίας σίγουρα φεύγει ένα άγχος. Ίσως η λογική κίνηση να ήταν ένα byd αλλά το dolphin προσωπικά δεν βλέπεται ενώ το atto3 προσφέρει όρο το δελφίνι σε μεγαλύτερη τιμή. Συν ότι φορτίζουν αργά σε dc και όπως και να το κάνουμε είναι ακόμα νέα και δρν ξέρουμε αξιοπιστία. Επίσης ούτε τέσλα ούτε byd υπάρχει Πάτρα...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Ξεχωριστή ασφάλιση για τις μπαταρίες των μεταχειρισμένων ηλεκτρικών αυτοκινήτων

      Το πρόγραμμα «EV Battery Security» της Nationale-Nederlanden έχει σχεδιαστεί για ηλεκτρικά αυτοκίνητα των οποίων η εργοστασιακή εγγύηση για τη μπαταρία έχει λήξει. Καλύπτει το κόστος επισκευής ή αντικατάστασης της μπαταρίας αν η χωρητικότητά της πέσει ξαφνικά κάτω από το 70% λόγω εγγενούς ελαττώματος. Το πρόγραμμα αφορά αυτοκίνητα ηλικίας έως 12 ετών ή χιλιομετρικής απόστασης ως 300.000 χλμ. Μπορεί να προστεθεί τόσο σε νέα, όσο και σε υφιστάμενα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

      https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/ollandia-xechoristi-asfalisi-gia-tis-mpataries-ton-metacheirismenon-ilektrikon-aytokiniton/

      Πολύ πολύ χρήσιμο. Βέβαια μένει να δούμε τους όρους και κόστος.

      Παρεμπιπτόντως σκέφτομαι σοβαρά να δώσω το iD.3 που απέκτησα πρόσφατα για να πάω σε full experience δηλαδή tesla. Το vw είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο, ιδανικό σε συνδιασμο μεγέθους, χωρών, ύψους, επιδόσεων, πρακτικότητας και ομορφιάς αλλά επειδή ζούμε μόνο μία φορά λέω να κάνω το μεγάλο βήμα!!!

      Είδα στους 2 μήνες ότι μου άρεσει πολύ ο τρόπος λειτουργίας των ηλεκτρικών, εκτίμησα τα πλεονεκτήματα τους αποφάσισα ότι μπορώ να ζήσω με τα μειονέκτηματα τους και λέω να κάνω την υπέρβαση.

      Ιδανικά θα ήθελα ένα ID.3 με σήμα tesla αλλά δεν μπορείς να τα έχεις όλα στην ζωή... Βουρ λοιπόν για την αλλαγή αν το id3 φύγει σε μια λογική τιμή.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα

      Εγώ ακόμα προσπαθώ να καταλάβω αν ο topic starter τρολλαρει ή τα εννοεί όσα γράφει...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: PEUGEOT FORUM

      @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

      @nascar1 said in PEUGEOT FORUM:

      @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

      @gatoz said in PEUGEOT FORUM:

      βασικα οι ιδιοι ειναι σε πλοκ και διαφορες τεχνολογιες
      καποια στιγμη εγινε ενα κονσορτσιουμ που κατεληξε σε κονσομασιον
      η πουγκ τον εβγαλε και με καπακι 16βαλβιδο, η φορδ οχι
      αν θυμαμαι καλα κατι σε ντι ελ ντι τα λεγανε αυτα οι φορτναιοι και χι ντι άι οι γαλλαιοι

      Αρα Πεζω 16v και Ford 8V , σωστα?
      Τουλαχιστον αυτα που ειχαν θεμα με καδενα ειναι 16v νομιζω
      Το Φορδ τι σχεση εχει, αν ειναι 8v, με τις καδενες της Πεζω?
      @nascar1 Μηπως το πουλησες χωρις λογο?
      Εκτος αν ειχαν άλλο θεμα οι καδενες της Ford

      Είναι ακριβώς ο ίδιος κινητήρας και έχουν και τα Φορντ ακριβώς το ίδιο πρόβλημα. Μετά το 2021 αν δεν κάνω λάθος έκαναν την αλυσίδα 8μμ και κάπως λύθηκε το ζήτημα. Αν ήξερα για ανάκληση δεν θα το έδινα ειλικρινά. Τώρα είναι αργά για δάκρυα...

      Αν ο PSA ειναι 16βαλβιδος και ο Ford 8βαλβιδος πως ειναι ιδιοι?
      Εχουν κοινα μερη απ οτι καταλαβα, αλλά η κυλινδροκεφαλη ειναι διαφορετικη. Αρα εχουν και διαφορετικη καδενα
      Αν κοβεται και της Ford δεν αμφιβαλλω, αλλά ιδια ακριβως με της Πεζω δεν ειναι

      Είναι 16βαλβιδος ακριβώς ίδιος με το peugeot

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nascar1
    • RE: PEUGEOT FORUM

      @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

      @gatoz said in PEUGEOT FORUM:

      βασικα οι ιδιοι ειναι σε πλοκ και διαφορες τεχνολογιες
      καποια στιγμη εγινε ενα κονσορτσιουμ που κατεληξε σε κονσομασιον
      η πουγκ τον εβγαλε και με καπακι 16βαλβιδο, η φορδ οχι
      αν θυμαμαι καλα κατι σε ντι ελ ντι τα λεγανε αυτα οι φορτναιοι και χι ντι άι οι γαλλαιοι

      Αρα Πεζω 16v και Ford 8V , σωστα?
      Τουλαχιστον αυτα που ειχαν θεμα με καδενα ειναι 16v νομιζω
      Το Φορδ τι σχεση εχει, αν ειναι 8v, με τις καδενες της Πεζω?
      @nascar1 Μηπως το πουλησες χωρις λογο?
      Εκτος αν ειχαν άλλο θεμα οι καδενες της Ford

      Είναι ακριβώς ο ίδιος κινητήρας και έχουν και τα Φορντ ακριβώς το ίδιο πρόβλημα. Μετά το 2021 αν δεν κάνω λάθος έκαναν την αλυσίδα 8μμ και κάπως λύθηκε το ζήτημα. Αν ήξερα για ανάκληση δεν θα το έδινα ειλικρινά. Τώρα είναι αργά για δάκρυα...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nascar1
    • RE: PEUGEOT FORUM

      @criuser said in PEUGEOT FORUM:

      @nascar1 said in PEUGEOT FORUM:

      Γιατί οι υπερασπίστες της peugeot δεν λέτε τπτ για την καραμέλα; Εγώ που το πούλησα εξαιτίας του προβλήματος; ο άλλος που πλήρωσε 2 χιλιάρικα για να την αλλάξει προληπτικά; αυτός που άλλαξε κινητήρα επειδή τα γ@μησε όλα ή καδένα;;;

      Δεν είμαστε υπερασπιστές.

      Αλλά δεν έγινε κατανοητό το μνμ σου.

      Τι είχες και πούλησες ?

      Ποιος πλήρωσε 2000 για να την αλλάξει προληπτικά και οι υπόλοιποι μας την άλλαξαν στην εγγύηση.

      Ποιός άλλαξε κινητήρα, γιατί αν μιλάμε για κάποιον μας τα είπε λίγο μπερδεμένα και δεν τα ξεκαθάρισε.

      Εγώ έδωσα το φοκους και ένας από τους λόγους (ο κυριότερος) ήταν το κατασκευαστικο ελάττωμα που είχε και πότε κανένας δεν παραδέχθηκε... Όλοι έκαναν τον Κινέζο στην αντιπροσωπεία όταν τους το ανέφερα. Πολλοί προέβησαν από μόνοι τους σε αλλαγή με κόστος 2000 ευρώ. Πολλοί δεν πρόλαβαν και τους έσπασε με αποτέλεσμα να δώσουν πολύ περισσότερα. Είναι σοβαρές εταιρίες αυτές; Ποτέ ξανά οτιδήποτε γαλλικό (psa, stelalntis) αλλά και Ford που νομίζεις ότι οδηγείς Φορντ και βγαίνει γαλλικό. Τα ίδια θα πω και για το ηλεκτρικό iD.3 μου με αυτά που διαβάζω ότι βγάζει.. Τελικά μόνο Τέσλα , toyota και byd

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nascar1
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr