Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    N
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 5
    • Posts 1335
    • Best 154
    • Groups 0

    Best posts made by nascar1

    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Επειδή είμαι από αυτούς που έχουν:

      1. Φβ σύστηνα από το 2020 5αρι (net metering) χωρίς επιδότηση, χωρίς μπαταριες
      2. αντλία θερμότητας
      3. πλέον ηλεκτρικό αυτοκίνητο
      4. 2ο αυτοκίνητο υβριδικό (yaris 2024)

      Μπορώ να πω ότι το παραπάνω set up με ικανοποιεί πλήρως. Εκτός του ότι αισθάνομαι σίγουρα οικολογος, δεν έχω επιβαρύνει κανέναν συμπολίτη με επιδοτήσεις και νιώθω αρκετά ανεξάρτητος. Πχ ναι σίγουρα με απασχολεί το κόστος της βενζίνης αλλά όχι όσο στο παρελθόν. Τα φβ αποτελούν άριστη επένδυση. Ναι μάλιστα επένδυση. Εκτός ότι εξοικονομούν χρήματα σου αφαιρούν και το άγχος της τιμής του ρεύματος. Πχ όταν το ρεύμα είχε φτάσει στο Θεό πριν 2 χρόνια εγώ σφυρίζα αδιάφορα.

      Σίγουρα όλα τα παραπάνω προϋποθέτουν κάποια (αρκετά ίσως) χρήματα μπροστά. Επειδή έτυχε να τα είχα τα έδωσα. Μην ξεχνάτε ότι αυτή την στιγμή ελάχιστα μπορείς να κάνεις με ας πούμε 50.000 ευρώ σαν επένδυση. Εγώ προτίμησα να τα δώσω ώστε να είμαι ουσιαστικά πράσινος, να μην σκέφτομαι να έχω ζέστη στο σπίτι μου, να μετακινούμε με την μέγιστη άνεση και γενικά η αίσθηση της ανεξαρτησίας είναι μεγάλη και η ευχαρίστηση εξίσου.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Σας ευχαριστώ για τις ευχές. Ταξίδι κάνω μια φορά τον χρόνο για διακοπές οπότε θα συμβιβαστώ. Προτιμώ να χαίρομαι και να απολαμβάνω το αυτοκίνητό μου ολες τις υπόλοιπες 360 μερες τον χρόνο οπότε θεωρώ ότι έπραξα σωστά. Το id,3 έχει το ιδανικό μέγεθος και συνδιασμό χώρων και πρακτικότητας. Αλλιώς θα έπαιρνα τεσλα ξεκάθαρα.

      Τα παιδιά είναι 13 και 11 ετών και το βλέπω σαν μια ευκαιρία να πάρω στις διακοπές όσα χωράνε και τέλος. Παλιά πως χωράγανε σε κάτι φίατ 127 ή zastava πράγματα για 20ημερες διακοπές???

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Ξεχωριστή ασφάλιση για τις μπαταρίες των μεταχειρισμένων ηλεκτρικών αυτοκινήτων

      Το πρόγραμμα «EV Battery Security» της Nationale-Nederlanden έχει σχεδιαστεί για ηλεκτρικά αυτοκίνητα των οποίων η εργοστασιακή εγγύηση για τη μπαταρία έχει λήξει. Καλύπτει το κόστος επισκευής ή αντικατάστασης της μπαταρίας αν η χωρητικότητά της πέσει ξαφνικά κάτω από το 70% λόγω εγγενούς ελαττώματος. Το πρόγραμμα αφορά αυτοκίνητα ηλικίας έως 12 ετών ή χιλιομετρικής απόστασης ως 300.000 χλμ. Μπορεί να προστεθεί τόσο σε νέα, όσο και σε υφιστάμενα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

      https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/ollandia-xechoristi-asfalisi-gia-tis-mpataries-ton-metacheirismenon-ilektrikon-aytokiniton/

      Πολύ πολύ χρήσιμο. Βέβαια μένει να δούμε τους όρους και κόστος.

      Παρεμπιπτόντως σκέφτομαι σοβαρά να δώσω το iD.3 που απέκτησα πρόσφατα για να πάω σε full experience δηλαδή tesla. Το vw είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο, ιδανικό σε συνδιασμο μεγέθους, χωρών, ύψους, επιδόσεων, πρακτικότητας και ομορφιάς αλλά επειδή ζούμε μόνο μία φορά λέω να κάνω το μεγάλο βήμα!!!

      Είδα στους 2 μήνες ότι μου άρεσει πολύ ο τρόπος λειτουργίας των ηλεκτρικών, εκτίμησα τα πλεονεκτήματα τους αποφάσισα ότι μπορώ να ζήσω με τα μειονέκτηματα τους και λέω να κάνω την υπέρβαση.

      Ιδανικά θα ήθελα ένα ID.3 με σήμα tesla αλλά δεν μπορείς να τα έχεις όλα στην ζωή... Βουρ λοιπόν για την αλλαγή αν το id3 φύγει σε μια λογική τιμή.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @dg79 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Ο μονος λόγος που θελω να καταργηθει τελειως το diesel ειναι λόγω των αφαιρουμενων DPF φιλτρων από τους ταξιτζήδες κάνοντας το μακραν το πιο ρυπογόνο. Αν συμπεριφερονταν σαν ανθρωποι και όχι σαν μπαμπουίνοι δεν θα με πείραζε να συνεχιζαν να υπάρχουν

      Γιατί βγάζεις από το κάδρο τους ιδιώτες; Πιστεύεις ότι οι περισσότεροι συντηρούν το dpf τους; Οι διαφημίσεις για αφαίρεση dpf δείχνουν ότι υπάρχει πελατεία και οι οδηγίες για το πως να περάσεις κτεο που βρίσκεις εύκολα στο διαδίκτυο φανερώνουν ότι αυτοί που καταργούν το dpf δεν είναι ένας και δυο. Επίσης μη ξεχνάμε ότι πολλά diesel είναι euro 4 ή και παλαιότερα αφού ο μέσος όρος ηλικίας των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στην Ελλάδα είναι 18 χρόνια, άρα υπάρχουν. Ακόμα χειρότερη η κατάσταση στα επαγγελματικά, που ο μέσος όρος ανεβαίνει.

      Από τη μια παραπονιόμαστε για τη ποιότητα ζωής στις πόλεις (ατμοσφαιρική ρύπανση, ηχορύπανση) από την άλλη αντιδρούμε στην αλλαγή, γιατί θα πρέπει να κάνουμε μια επιπλέον στάση μια φορά το χρόνο που θα πάμε Ιωάννινα.

      Τα ίδια λέγονταν κάποτε και για τα πρώτα καταλυτικά! Ο καταλύτης θα χαλάει, θα χρειάζεται αλλαγή κάθε 50.000χλμ και άλλες τέτοιες ηλιθιότητες. Ας κάνουμε μια σύγκριση του νέφους της Αθήνας τότε και τώρα! Κάτι αντίστοιχο είναι και τα ηλεκτρικά αλλά εμείς ακόμα θέλουμε μαζούτ ακριβώς για την μία παραπάνω στάση... Συν το γεγονός ότι το μαζούτ το εισάγουμε ενώ στο ρεύμα είμαστε παραγωγοί (σαν χώρα μιλάω και όχι για τους κατόχους φβ για να μην πεταχτεί κανένας Βασιλάκης Καΐλας του φόρουμ και μιλήσει για τίποτα ταξικές διάφορες..)

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Είναι ξεκάθαρο ότι όπως ο Έλληνας δεν αλλάζει κόμμα και ομάδα δεν αλλάζει και άποψη για το καύσιμο. Εγώ δεν θα συνεχίσω γιατί είναι απλά μάταιο. Ο καθένας ας πάρει ότι του αρέσει και τον βολεύει. Έχω και την αγωνία μου. Κάνω ένα update στο iD.3 μου και επειδή είναι το πρώτο που κάνω από την στιγμή που το πήρα και έχει συμβεί να brikαρει σε κάποιους έχω χ@στει πάνω μου. Άρε diesel και πάλι diesel!!! Χαχαχαχαχα

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Όλοι οι πολεμιοι των ηλεκτρικών αναφέρονται διαρκώς στο θέμα φόρτισης. Στο θέμα ποιότητας λειτουργίας, οδήγησης, στα μειωμένα κόστη συντήρησης και στην γενικότερη ευχαριστηση που προσφέρουν δεν αναφέρονται ποτέ. Πχ να πρέπει να πας και να φέρεις σε μια μέρα τα παιδιά από και προς τα φροντιστήρια, τις δραστηριότητες. Να σε πιάνει κίνηση και να μην βρίζεις. Να έχεις μειωμένο κόστος χρήσης (αν φορτίζεις σπίτι), να έχεις πολύ λιγότερο περίπλοκη τεχνολογία, να έχεις ελάχιστη φθορά φρένων. Επίσης η απουσία εξάτμισης και θορύβου. Στο ότι αν μπορείς παράγεις εσύ το καύσιμο. Ξέρω ότι έχουν πολλά ελαττώματα, ξέρω ότι δεν κάνουν για όλους. Αλλά δεν έβαλε κανείς και το μαχαίρι στον λαιμό κανενός να αγοράσει ηλεκτρικό. Γιατί τόσο μίσος; Ειδικά όταν οι περισσότεροι δεν έχουν καν οδηγήσει ένα τέτοιο...

      Τέλος ας δουν λίγο πόσο έχουν αλλάξει οι συνθήκες σε πόλεις του εξωτερικού που έχουν μόνο ηλεκτρικά και υβριδικά να κυκλοφορούν στα κέντρα των πόλεων. Πόσο έχει μειωθεί η ρύπανση και ο θόρυβος. Πόσο πιο οικονομικές και ευχάριστες είναι οι μετακινήσεις. Πήγα πρόσφατα Παρίσι μετά από 14 χρόνια και έπαθα πλάκα. Πολιτισμός είναι η μόνη λέξη που μπορεί να το χαρακτηρίσει. Εμείς θέλουμε μηχανάκια με εξατμίσεις, λεωφορεία 20ετιας που καίνε πετρέλαιο και φορτηγά δημόσιας χρήσης που βγάζουν καρκίνο... Αυτό θέλουμε;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: FORD FORUM

      @antonakis said in FORD FORUM:

      @nascar1 said in FORD FORUM:

      Αν διαβάσετε το γερμανικό άρθρο θα δείτε ότι είναι αρκετά πιο σοβαρό από μια απλή ανάκληση. Ουσιαστικά άλλαξε ο τρόπος μέτρησης των εκπομπών μικροσωματιδίων στην Γερμανία και τα ford απέτυχαν. Βλέπω αλλαγή και φοβάμαι μήπως φιμώσουν και το αμάξι με κανένα νέο software!

      Eντώ ελλάδα τα ξηλώνουμε τα dpf μόνοι μας.

      Πότε θα αρχίσουν τα πέφτουν μαμήσια σε κάθε εξυπνάκια που μας γεμίζει καρκίνο.... Εμείς είμαστε μ@λάκες που δεν τα βγάζουμε...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nascar1
    • RE: Έμποροι μεταχειρισμένων

      @yem said in Έμποροι μεταχειρισμένων:

      Επωλήθη ,
      δεν είναι station στο στυλ της νεκροφόρας είναι πολύ μαζεμένο για πόλη , αντί να πάρεις ένα BSUV παίρνεις το mini b station .

      Δεν έχω μιλήσει με την φίλη μου αλλά κατά 99% αυτή το πήρε. Θα επανέλθω με εντυπώσεις όταν πάω την πρώτη βόλτα... Εγώ προσπάθησα να την μεταπείσω αλλά γυναίκα δύσκολα αλλάζει γνώμη...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: BYD forum

      @fanis75 said in BYD forum:

      @iceman7 said in BYD forum:

      Σαν το diesel σε ταξίδι τίποτα !

      Αρκεί να φοράς ωτοασπίδες ή να ειναι τίποτα πρίμιο με 100 κιλά ηχομόνωση! Το καλύτερο ταξίδι το κάνεις με ηλεκτρικό ή Rolls.

      Στο focus με την 6η στα 130 δεν ακούς τίποτα από τον κινητήρα. Όπως ειπώθηκε τα diesel είναι στο στοιχείο τους στις εθνικές οδούς

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nascar1
    • RE: BYD forum

      Youtube Video

      Εξαιρετικό αυτοκίνητο....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nascar1
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Αντλία θερμότητας είναι οτιδήποτε κάνει μεταφορά θερμότητας. Το ίδιο κάνουν και τα οικιακά κλιματιστικά. Αυτή είναι η βασική τους λειτουργία γιαυτό και καταφέρνουν βαθμό απόδοσης > 1.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: Ford Puma 2019

      @dublin said in Ford Puma 2019:

      https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/MEGA-TEST-Ola-ta-B-SUV-sto-test-apofyghs-kindynoy-toy-AutoTrith_226597.asp

      To έβαλα και στου 2008, αλλά αξίζει να μπει και στου Puma που βγήκε πρώτο. Τελευταίο το Vitara να σημειώσουμε επίσης.

      Όλοι ξέρουμε ότι το puma έχει καλή συμπεριφορά. Από εκεί και πέρα το αυτοτριτη είναι επιεικώς απαράδεκτο και δεν θα λάμβανα σε καμία περίπτωση υπόψιν μου οτιδήποτε πει. Συνεχίζει άραγε εκεινη την επίθεση στο xc40 λόγω βάρους;;;

      Επίσης ακατανόητο γιατί έχασε 1,5 βαθμούς το taigo.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nascar1
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Κανονικά θα έπρεπε τα λεωφορεία σταδιακά αλλά σύντομα να γυρίσουν όλα σε ηλεκτρικά. Επίσης στα κέντρα των πόλεων θα έπρεπε αργά ή γρήγορα να μπαίνουν μόνο ηλεκτρικά. Θα υπήρχε ησυχία και λιγότερο καυσαέριο.

      Κακα τα ψέματα τα ηλεκτρικά είναι πολιτισμός όσον αφορά τις πόλεις. Εντάξει σε ταξίδι είναι ακόμα νωρίς να συζητάμε στην Ελλάδα αλλά τουλάχιστον να βελτιωθεί η κατάσταση στον αστικό ιστό.

      Επίσης αν κάποιος το έβλεπε σοβαρά θα φρόντιζαν να γεμίσουν φορτιστές όλα τα πεζοδρόμια όπως κάνουν στην Γερμανία. Επίσης βλέπω video και έχουν άπειρους φορτιστές στις εθνικές οδούς. Τέλος καλό θα είναι να ρίξουν και τις τιμές στους ταχυφορτιστες καθώς η φόρτιση σε αυτούς κοστίζει περισσότερο από το να κάνεις τα χιλιόμετρα με ένα diesel. Και όλοι ξέρουμε σε τι κατάσταση και πως τα έχουν οι περισσότεροι τα Diesel.. Ασυντηρητα, χωρίς egr και dpf, πολλά euro 4...

      Αυτά τα λέω ως πρώην κάτοχος diesel (focus mk4 diesel 2019) και νυν ηλεκτρικού (vw id3 2020). Κάποια στιγμή θα κάνω και μια σύγκριση (όσο μπορεί να γίνει) μεταξύ των δύο αυτοκινήτων και θα σας πω τις σκέψεις μου και γιατί προχώρησα στην αλλαγή

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: FORD FORUM

      @vene24 said in FORD FORUM:

      Αν έπαιρνα ένα τιμόνι που έχει ήδη αυτόματο πιλότο πάνω σαν επιλογή και το έβαζα σε fiesta 14 τι άλλες διαδικασίες θα έπρεπε να κάνω για να δουλέψει;

      Επειδή διαβάζω τις ερωτήσεις που κάνεις θα σου έλεγα να προσπαθήσεις να βρεις ένα αμάξι που να έχει από το εργοστάσιο τον εξοπλισμό που θες και να μην προσπαθείς να τον βάλεις εκ των υστέρων... Πας γυρεύοντας για μπελάδες..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nascar1
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @nascar1 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Κανονικά θα έπρεπε τα λεωφορεία σταδιακά αλλά σύντομα να γυρίσουν όλα σε ηλεκτρικά. Επίσης στα κέντρα των πόλεων θα έπρεπε αργά ή γρήγορα να μπαίνουν μόνο ηλεκτρικά. Θα υπήρχε ησυχία και λιγότερο καυσαέριο.

      Κακα τα ψέματα τα ηλεκτρικά είναι πολιτισμός όσον αφορά τις πόλεις. Εντάξει σε ταξίδι είναι ακόμα νωρίς να συζητάμε στην Ελλάδα αλλά τουλάχιστον να βελτιωθεί η κατάσταση στον αστικό ιστό.

      Επίσης αν κάποιος το έβλεπε σοβαρά θα φρόντιζαν να γεμίσουν φορτιστές όλα τα πεζοδρόμια όπως κάνουν στην Γερμανία. Επίσης βλέπω video και έχουν άπειρους φορτιστές στις εθνικές οδούς. Τέλος καλό θα είναι να ρίξουν και τις τιμές στους ταχυφορτιστες καθώς η φόρτιση σε αυτούς κοστίζει περισσότερο από το να κάνεις τα χιλιόμετρα με ένα diesel. Και όλοι ξέρουμε σε τι κατάσταση και πως τα έχουν οι περισσότεροι τα Diesel.. Ασυντηρητα, χωρίς egr και dpf, πολλά euro 4...

      Αυτά τα λέω ως πρώην κάτοχος diesel (focus mk4 diesel 2019) και νυν ηλεκτρικού (vw id3 2020). Κάποια στιγμή θα κάνω και μια σύγκριση (όσο μπορεί να γίνει) μεταξύ των δύο αυτοκινήτων και θα σας πω τις σκέψεις μου και γιατί προχώρησα στην αλλαγή

      Περιμένουμε με χαρά να διαβάσουμε τις εντυπώσεις σου. Επίσης, πες μας ποιο μοντέλο είναι, μπαταρία, εξοπλισμός κτλπ. Επίσης, καθαρά από περιέργεια, γράψε μας τι διαφορετικό έκανες στην έρευνα αγοράς σου επειδή ήταν ηλεκτρικό το όχημα.

      Είναι μοντέλο 12/2020, 1st performance pro, με αρκετά καλό εξοπλισμό (iq LED matrix, 19ρες ζάντες, keyless). Του έκανα έλεγχο μπαταρίας σε εξουσιοδότημενο. Έχει 37.000 χλμ. Εντυπώσεις;;; Τι να λέμε. Πολιτισμός. Σε όλα τα επίπεδα. Ποιότητα κύλισης, θόρυβος, επιτάχυνση τρομερά. Λίγο πιο σκληρό από όσο θα ήθελα. Αυτονομία μέτρια αλλά οκ. Έχω μονοκατοικία και φβ (έστω και μικρό σύστημα 5αρι). Για διακοπές θα παίρνω το yaris που υπάρχει στην οικογένεια. Υβριδικό, τελευταίο μοντέλο. Για την Πάτρα, πήγαινε έλα στην δουλειά μου (100 χλμ), μπάνιο ακολη είναι ιδανικό. Για ταξίδια όχι. Συν αν στο μέλλον μου την βαρέσει κάνω το level up σε tesla και νομίζω κλείνω σαν οδηγός

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: Toyota Corolla 2019

      @monman2 said in Toyota Corolla 2019:

      Αυτό το είδατε;
      η απλή έκδοση με τον 1500αρι ατμοσφαιρικό που εχει 18000€ !

      Youtube Video

      η toyota πάλι εκπλήσσει το αυτοκίνητο εχει
      πολλαπλούς πίσω
      4 δισκόφρενα και
      όλον τον εξοπλισμό ασφαλείας !

      Πίσω νομίζω έχει δίπλα ψαλίδια και όχι πολλαπλούς

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nascar1
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @nascar1 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Παλιά πως χωράγανε σε κάτι φίατ 127 ή zastava πράγματα για 20ημερες διακοπές???

      δεν υπηρχαν παιδικα καθισματα και τα παιδια ηταν στιβαγμενα πισω μαζι με ενα σωρο σακκουλες. Το πορτμπαγαζ ηταν μισανοιχτο και το αρνι (το πασχα) ηταν δεμενο στη σχαρα 🙂

      Youtube Video

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: Toyota C-HR 2016

      @dstou said in Toyota C-HR 2016:

      a3bc8dca-7ea7-4edd-ad77-53e9ddb02c92-image.png

      Aυτό είναι ένα τυπικό διάγραμμα της ειδικής κατανάλωσης ενός βενζινοκινητήρα. Δεν έχει σημασία το ποιός είναι, αν και αυτόν τον διάλεξα επίτηδες γιατί έχει πολύ υψηλή συμπίεση, όπως τα περισσότερα υβριδικά. Όλοι όμως οι βενζινοκινητήρες από καταβολής αυτοκίνησης έχουν παρόμοιο διάγραμμα. Ήτοι, υπάρχει μια περιοχή βέλτιστης λειτουργίας, εδώ ο εσωτερικός κύκλος των 230g, δηλαδή εκεί ο εν λόγω κινητήρας στατικά καίει 230 γραμμάρια καύσιμο ανά παραγόμενο Kw ανά ώρα λειτουργίας, στο παράδειγμά μας είναι η περιοχή που αποδίσει 70-100 kw χοντρικά και σε συγκεκριμένες σαλ. Υπάρχουν και οι περιοχές έξω από αυτό τον κύκλο, όλες με χειρότερες καταναλώσεις.
      Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει η περιοχή κάτω από τον κύκλο των 230. Όσο το φορτίο του κινητήρα μειώνεται, τόσο η ειδική κατανάλωση αυξάνεται!
      Π.χ., αν από τον εν λόγω κινητήρα που έχει μέγιστη ισχύ 120kw ζητήσεις π.χ. 30kw, τότε σε αυτή την ζώνη θα κάψει 300-350 γραμμάρια ανά παραγόμενο Kw ανά ώρα λειτουργίας ! (προσέξτε το ανά kw).
      Εκεί είναι που τα υβριδικά 'θερίζουν'. Στην περιοχή αυτή είτε σταματούν τον κεκ και δουλεύουν μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα (= μέγιστη οικονομία), είτε στέλνουν μέρος της ισχύος του κεκ στις μπαταρίες για να τις φορτίσουν και να αποδόσουν αργότερα την ενέργεια αυτή, μετακινώντας παράλληλα τον κύκλο λειτουργίας του κεκ σε καλύτερη (οικονομικότερη) ζώνη συν ότι κερδίσουν από φρεναρίσματα.
      Αντίστοιχα και στα υψηλά φορτία. Π.χ. στα 120 kw, την μέγιστη ισχύ, ο εν λόγω καίει περί τα 260 γραμμάρια, αν και αυτό είναι απόλυτα αναμενόμενο. Πάντα να πούμε ότι ο κινητήρας είναι στην πέδη. Στην πράξη, αν το όχημα εκείνη την στιγμή τρέχει με πολλά χλμ. καίει ακόμη παραπάνω λόγω αεροδυναμικών απωλειών.
      Εκεί λοιπόν στα 120kw, αν έχει περιθώριο το εν λόγω ιχ και είναι υβριδικό θα κατέβαζε τον κεκ π.χ. στα 90 kw, άρα στην ζώνη των 230 γραμμαρίων (ανά kw ανά ώρα) αντί για 260, και θα έδινε τα υπόλοιπα kw που του λείπουν για να κινηθεί όπως πρέπει μέσω του ηλεκτροκινητήρα και των μπαταριών.
      Έτσι κερδίζουν κατανάλωση τα υβρίδια, οι πόλεις από ρύπανση, και τα αυτιά μας από θόρυβο.
      Το πόσο θα κερδίσεις είναι θέμα υλοποίησης, όπως και η συνδυασμένη ισχύς/ροπή, καθώς και η αυτονομία. Εμένα π.χ. το Πρίους ΜΚ2 δεν μπορεί να κινηθεί αυτόνομα παραπάνω από μερικές εκατοντάδες μέτρα και αυτά με χαμηλή ταχύτητα, ένα πιο καινούργιο κάνει 1-2 χλμ. με τις μπαταρίες του κι ας είναι 1100Watt και αυτές, ένα φευ μερικές δεκάδες χλμ. και με πιο ζωηρή οδήγηση, αλλά με 10πλάσια μπαταρία από την άλλη.
      Μην ψάχνετε για το ποιό είναι οικονομικότερο, ένα υβριδικό βενζίνης ή ένα σκέτο πετρέλαιο. Πιθανόν το δεύτερο στις υψηλές ταχύτητες ή στην ρυμούλκηση, μάλλον το πρώτο στην πόλη και σε διαδρομές με μικρομεσαίες ταχύτητες και φορτία, με την προαίρεση ότι όλα τα άλλα πάνω τους είναι ισοδύναμα, αλλά το ζητούμενο δεν είναι αυτό μόνο. Είναι και πως τα κάνεις τα χλμ αυτά, με τι άνεση, με τι ρύπανση, με τι κατανάλωση (σε όρους όγκου, άρα ανάγκης εισαγόμενου αργού πετρέλαιου) και με τι εξάρτηση σε υποδομές φόρτισης.

      Η ανάλυσή σου είναι εξαιρετική. Πολλά μπράβο και μακάρι να την είχες κάνει νωρίτερα. Η κόντρα που έχει ξεσπάσει έχει βάση αλλά επειδή είναι χρονιάρες μέρες δεν θα επεκταθώ παρα θα στείλω πολλές ευχές σε όλους σας. Προσωπικά είμαι κάτοχος Diesel σύγχρονου (Focus mk4, 2019 χωρίς adblue) δεν το κρύβω ότι θα το έδινα άνετα για να μεταβώ στον κόσμο των υβριδικών. Για μια corolla ας πούμε αν βρω σε λογική τιμή και μπορέσω να πουλήσω το φοκους. Μην ξεχνάμε ότι μεγαλώνουμε και η βαρύτητα στο τι θέλουμε από ένα αμάξι αλλάζει. Πλέον η άνεση, το αυτόματο, η αξιοπιστία το μη άγχος για πάσης φύσεως dpf με ενδιαφέρουν περισσότερο. Αλλά καταλαβαίνω απόλυτα και τους πολεμιους των υβριδικών και ειδικά το σπρώξιμο από παντού (και εδώ στο φόρουμ σαφώς)...

      Καλή χρονιά σε όλους με υγεία και ασφαλή χιλιόμετρα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nascar1
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @azmo said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Συνάδελφος μου πήρε μεταχειρισμένο Model 3 με 20 χιλιάρικα και το φορτίζει τζαμπα στην δουλειά. Καθόλου άσχημα ε; Με έβαλε σε σκέψεις.

      Όποιος μπορεί να φορτίζει τσάμπα στην δουλειά νομίζω πρέπει να το σκεφτεί πάρα πολύ σοβαρά...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nascar1
    • RE: Ford Focus MK4

      @piliourits said in Ford Focus MK4:

      Μήπως άλλαξες τις λάμπες και δεν τις αναγνωρίζει το canbus?

      Τελικά ήταν μια πίσω καμένη λάμπα. Η οποία για να αλλαχθεί έπρεπε να βγει όλο το φανάρι... Γαμω την εργονομία μου μέσα...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nascar1
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 1 / 8
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr