Dublin wrote:
Κρίμα για το C4, αν βγουν αυτά τα 2 crossover θα του κόψουν τις μισές πωλήσεις τουλάχιστον. Το καλό είναι ότι για να μείνει επίκαιρο θα κόψει και άλλο τιμές (και τα άλλα θα είναι τσιμπημενα).
Βασικά νομίζω θα απευθύνονται σε άλλο κοινό...
Σύμφωνα με την Stellantis οι...να το πω βασικές,να το πω λαικές,να το πω οικονομικές; μάρκες είναι η Citroen,η Fiat και η Abarth.'Μεσαίες'η Opel/Vauxhall και η Peugeot.Premium η DS,η Alfa Romeo και η Lancia και τέλος πολυτελείας η Maserati.
Οπότε δεν νομίζω να κανιβαλίσουν την γκάμα.Γιατί τα 308/Astra θεωρούνται 'ανώτερα' του C4.Πληροφορήθηκα πάντως ότι στο C4 θα βασίζεται το νέο Fiat Tipo που θα βγει τέλη 2023-αρχές 2024.
Υ.Γ.Από το ίδιο site πληροφορήθηκα για νέο Punto το 2023 ή το 2024,νέες Ypsilon και Giulietta το 2024 και νέες Delta και Giulia(και μάλλον και Stelvio)το 2025.Άντε να δούμε!
Πολύ σωστά τα λες. Τα έχω διαβάσει και εγώ.
Οι κατηγορίες είναι: Citroen/Fiat mainstream (και ΟΧΙ low cost, όπως π.χ η Dacia)
Peugeot/Opel upper mainstream, και οι υπόλοιπες όπως είπες premium.
Οι τελευταίες έχουν 10 χρόνια 'ζωής', και στο τέλος της δεκαετίας θα επαναξιολογησουν την κάθε μία.
Γνώμη μου, ότι λείπει μία τελείως low cost, αλλά μάλλον θα βγάζουν και πολύ φθηνά μοντέλα οι Citroen/Fiat σαν ειδικού σκοπού.
Αυτό που εννοούσα για τα Opel/Peugeot, επειδή ακριβώς ΔΕΝ είναι Premium, δεν μπορούν να τα κοστολογησουν στο άπειρο!
Αν η DS4 (ξεκάθαρα premium, με ίδια πλατφόρμα, και σε crossover έκδοση) θα ξεκινάει κάπου εκεί στα 30.000, θα πρέπει να δημιουργήσουν κάποιο ασφαλές περιθώριο μεταξύ τους, και αν κάποιος θα δώσει 23-24.000 για μία C4, θα το σκεφτεί δίπλα (Astra cross) και τριπλά (308 cross) αν με +2.000 παίρνει κάποιο από τα παραπάνω.
Γι' αυτό λέω ότι μάλλον θα πρέπει να πέσει και λίγο το C4 για να γίνει περισσότερο θελκτικό.
Βέβαια οι εδώ μου είχαν πει ότι είναι πολύ στενά τιμολογημενο και δεν έχει πολλά περιθώρια για εκπτώσεις.
Θα δούμε, πάντως οργασμός στην Stellantis, και με πολύ σημαντικά μοντέλα (π.χ Punto, Lancia!).