Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    D
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 2
    • Posts 7265
    • Best 1590
    • Groups 0

    dublin

    @dublin

    2659
    Reputation
    193
    Profile views
    7265
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    dublin Unfollow Follow

    Best posts made by dublin

    • RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)

      Κάνει αντίθεση. Όταν όλο το αυτοκίνητο είναι τόσο φουτουριστικό σε κάθε πλευρα του, ένα παλαιακο σημα, κάνει μια ενδιαφέρουσα αντίθεση.

      Δεν έχεις άδικο σε αυτό. Και ο μαύρος χώρος στην ασπίδα δημιουργεί κάτι. Απλά δεν είναι τόσο άμεσα αναγνωρίσιμο σαν logo. Δεν είναι και τόσο σημαντικό, θα το συνηθίσουμε με τα χρόνια, αρκεί να συνεχίσει να βγάζει ενδιαφέροντα αυτοκίνητα, αυτό είναι το σημαντικότερο νομίζω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dublin
    • RE: KIA SPORTAGE 2021

      Λοιπόν είναι ΠΟΛΥ πιο όμορφο από το Tuscon. Καμία σχέση. Και μέσα και έξω. Το ΛΑΤΡΕΥΩ! Μπράβο στην ΚΙΑ!

      Φοβόμουν ότι το μπροστά μέρος θα ήταν too much αλλά είναι πολύ πιο πετυχημένο από την προσπαθεια του Tuscon!

      +1000 ακριβώς! ήμουν σίγουρος ότι θα ήταν καλύτερο, αν θυμάσαι το έγραφα κι' όλας.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dublin
    • RE: Opel Astra L (2021)

      https://www.largus.fr/actualite-automobile/opel-astra-cross-2023-la-compacte-passera-aussi-en-mode-suv-10647392.html

      Και σε έκδοση Crossover....Σε 2 χρόνια...

      Ισχύει και για το Astra αλλά και για το 308...

      Κάποτε ήμουν φανατικός με τα VAG αλλά τώρα μάλλον θα το γυρίσω στην Stellantis...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dublin
    • RE: Renault Arkana 2019

      Κάπως αψυχολογητη έκδοση. Δεν καταλαβαίνω που στηρίζεται ακριβώς αυτό το, Ρωσικών προδιαγραφών, όχημα και θα έρθει Ευρώπη.

      Να θυμίσουμε ότι στηρίζεται στο πάτωμα του Clio(!), Δηλαδή πιο ξεχειλωμα δεν γίνεται!

      Θα δούμε πολύ λίγα τέτοια Ελλάδα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dublin
    • RE: KIA SPORTAGE 2021

      Sabas_Thess είχα δει κάτι σχέδια που πραγματικά το αυτοκίνητο δεν βλεποταν (σαν να το είχε σχεδιάσει 12χρονος Ταιβανεζος ήταν!) οπότε ηρέμησα με το κανονικό!

      Επίσης όντως βλέπουμε την Αμερικανικη έκδοση, το Ευρωπαϊκό θα είναι 4.5μ.

      Το εσωτερικό του όπως το έκοψα, είναι μάλλον το καλύτερο στην κατηγορία και φαίνεται ότι διορθώνει τα άπειρα εργονομικά ερωτηματικά του Tucson.

      Όπως το βλέπω, άνετα θα έδινα 1.500-2.000€ πάνω από την αντίστοιχη έκδοση του QQ, απλά μου φαίνεται καλύτερο αυτοκίνητο και σχεδιαστικά πιο ενδιαφέρον.

      Μην ξεχνάμε συνολικά την δυναμική των Κορεατών, 3η δύναμη στην Ελλάδα η Hyundai. Από το καλό στο καλύτερο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dublin
    • RE: KIA SPORTAGE 2021

      Χμ.. τώρα που το προσέχω καλύτερα, έχει διάφορες Κορεατιες και τελικά δεν είναι τόσο ξεκάθαρα πρακτικό μέσα. το προτιμώ σίγουρα από το Tucson, αλλά μάλλον και αυτό δεν θα είναι ξεκάθαρα η κορυφαία επιλογή.. λέτε τελικά το καλύτερο να είναι όντως το QQ πάλι και το 3008 fl;;!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dublin
    • RE: Opel Astra L (2021)

      Κρίμα για το C4, αν βγουν αυτά τα 2 crossover θα του κόψουν τις μισές πωλήσεις τουλάχιστον. Το καλό είναι ότι για να μείνει επίκαιρο θα κόψει και άλλο τιμές (και τα άλλα θα είναι τσιμπημενα).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dublin
    • RE: KIA SPORTAGE 2021

      Dublin wrote:

      Sabas_Thess είχα δει κάτι σχέδια που πραγματικά το αυτοκίνητο δεν βλεποταν (σαν να το είχε σχεδιάσει 12χρονος Ταιβανεζος ήταν!) οπότε ηρέμησα με το κανονικό!

      Ρε ψηλέ δεν νομίζεις ότι έχουμε μιλήσει αρκετά, 'μοιραζόμαστε' από ένα λεονταράκι, ένα πάθος σπάνιο για τον μπασκετικό Ολυμπιακό (είμεθα καθαρά ποδοσφαιρικός σύλλογος) και σε πολλά θέματα συμφωνούμε απόλυτα για να με λες απλά Χρήστο; Sabas_Thess λες και είναι Δεκέμβριος του 2019 και μόλις μπήκα...

      -> Disclaimer προς admin: αν το post αυτό βαράει pick στο gaydar plz delete asap!

      Χαχα! Όταν το έγραφα το σκέφτηκα, απλά δεν έχω αναφέρει το δικό μου όνομα οπότε θεώρησα 'πρέπον' να βάλω το nick σου.

      Ελπίζω να έγινε του Walkup.. σπουδαία κίνηση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dublin
    • RE: DS4 2021

      CMP Πλατφόρμα;

      EMP2, είναι 'μεγάλο' αυτοκίνητο, 4.4μ, στην καρδιά της C κατηγορίας, βγαίνει σε 2 εκδόσεις, Cross και την απλή.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dublin
    • RE: Opel Astra L (2021)

      Dublin wrote:

      Κρίμα για το C4, αν βγουν αυτά τα 2 crossover θα του κόψουν τις μισές πωλήσεις τουλάχιστον. Το καλό είναι ότι για να μείνει επίκαιρο θα κόψει και άλλο τιμές (και τα άλλα θα είναι τσιμπημενα).

      Βασικά νομίζω θα απευθύνονται σε άλλο κοινό...

      Σύμφωνα με την Stellantis οι...να το πω βασικές,να το πω λαικές,να το πω οικονομικές; μάρκες είναι η Citroen,η Fiat και η Abarth.'Μεσαίες'η Opel/Vauxhall και η Peugeot.Premium η DS,η Alfa Romeo και η Lancia και τέλος πολυτελείας η Maserati.

      Οπότε δεν νομίζω να κανιβαλίσουν την γκάμα.Γιατί τα 308/Astra θεωρούνται 'ανώτερα' του C4.Πληροφορήθηκα πάντως ότι στο C4 θα βασίζεται το νέο Fiat Tipo που θα βγει τέλη 2023-αρχές 2024.

      Υ.Γ.Από το ίδιο site πληροφορήθηκα για νέο Punto το 2023 ή το 2024,νέες Ypsilon και Giulietta το 2024 και νέες Delta και Giulia(και μάλλον και Stelvio)το 2025.Άντε να δούμε!

      Πολύ σωστά τα λες. Τα έχω διαβάσει και εγώ.

      Οι κατηγορίες είναι: Citroen/Fiat mainstream (και ΟΧΙ low cost, όπως π.χ η Dacia)

      Peugeot/Opel upper mainstream, και οι υπόλοιπες όπως είπες premium.

      Οι τελευταίες έχουν 10 χρόνια 'ζωής', και στο τέλος της δεκαετίας θα επαναξιολογησουν την κάθε μία.

      Γνώμη μου, ότι λείπει μία τελείως low cost, αλλά μάλλον θα βγάζουν και πολύ φθηνά μοντέλα οι Citroen/Fiat σαν ειδικού σκοπού.

      Αυτό που εννοούσα για τα Opel/Peugeot, επειδή ακριβώς ΔΕΝ είναι Premium, δεν μπορούν να τα κοστολογησουν στο άπειρο!

      Αν η DS4 (ξεκάθαρα premium, με ίδια πλατφόρμα, και σε crossover έκδοση) θα ξεκινάει κάπου εκεί στα 30.000, θα πρέπει να δημιουργήσουν κάποιο ασφαλές περιθώριο μεταξύ τους, και αν κάποιος θα δώσει 23-24.000 για μία C4, θα το σκεφτεί δίπλα (Astra cross) και τριπλά (308 cross) αν με +2.000 παίρνει κάποιο από τα παραπάνω.

      Γι' αυτό λέω ότι μάλλον θα πρέπει να πέσει και λίγο το C4 για να γίνει περισσότερο θελκτικό.

      Βέβαια οι εδώ μου είχαν πει ότι είναι πολύ στενά τιμολογημενο και δεν έχει πολλά περιθώρια για εκπτώσεις.

      Θα δούμε, πάντως οργασμός στην Stellantis, και με πολύ σημαντικά μοντέλα (π.χ Punto, Lancia!).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dublin

    Latest posts made by dublin

    • RE: PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)

      Το σημαντικότερο είναι ότι σε όσα έχουν κουμπί επιλογής προγράμματος μπαίνει Grip Control που το έβαζες μόνο με παραγγελία και +500€ θυμάμαι. Δεν ξέρω τι τύπος είναι αυτός που τα κάνει, αλλά εξωτερικό είναι συνηθισμένο και τα κάνουν πολλοί. ίσως ασχοληθώ από το καλοκαίρι.

      Κατά τα άλλα, 2008/C3ii/B Max χαίρουν άκρας υγείας, μόνο λάστιχα και service. Μόνο diesel!

      Για το θέμα του 2008, έδωσαν έξτρα εγγύηση (εμένα έληξε πριν κάτι μήνες), και αν "πιέσεις" και λίγο κάνουν αλλαγή με τη μεγαλύτερη καδένα και πληρώνεις ένα 50€ για κάτι κόλλες και τέτοια..

      Ούτως ή άλλως κάποια στιγμή το αλλάζεις αυτό, αν θυμάμαι καλά ανάμεσα στα 90 - 150.000χλμ πρέπει να αλλαχθεί, έχουν παρουσιαστεί και σε άλλες μάρκες και μοντέλα, οπότε όποιος το κάνει δωρεάν ή μέσα στην εγγύηση καθυστερεί (ή αποφεύγει τελείως) ένα έξτρα έξοδο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dublin
    • RE: JEEP AVENGER

      Είναι πολύ απλό, μία χαρά πουλάει το Jeep, απλά πουλάνε ακόμη καλύτερα τα θερμικά B suv

      ".. όπως είπε στο Automotive News ο CEO της Jeep Ευρώπης, Eric Laforge, ενώ ενδεικτικό είναι το γεγονός πως τα ηλεκτρικά μοντέλα στην κατηγορία των μικρών ηλεκτρικών SUVs, στην οποία υπάγεται το Avenger, είδαν το μερίδιό τους στο segment να μειώνεται από 3% σε 2%. Παρόλα αυτά οι πωλήσεις τους σημειώνουν αύξηση 9,2%. Απλά οι πωλήσεις των θερμικών μοντέλων έχουν πάρει αρκετά παραπάνω, φτάνοντας στο +17%. Εικόνα που δεν μπορούσε να αγνοήσει η Jeep, ειδικά από τη στιγμή που έχει έτοιμο τον κινητήρα."

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dublin
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      "ενδεικτικό είναι το γεγονός πως τα ηλεκτρικά μοντέλα στην κατηγορία των μικρών ηλεκτρικών SUVs, στην οποία υπάγεται το Avenger, είδαν το μερίδιό τους στο segment να μειώνεται από 3% σε 2%. Παρόλα αυτά οι πωλήσεις τους σημειώνουν αύξηση 9,2%. Απλά οι πωλήσεις των θερμικών μοντέλων έχουν πάρει αρκετά παραπάνω, φτάνοντας στο +17%."

      Και η υπόλοιπη Ευρώπη τελικά είναι σκεπτική, όχι μόνο στα Βαλκάνια..

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dublin
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Η αναλογία ακόμη είναι ελάχιστη.

      Σε γενικές γραμμές το ακριβό αρχικό κόστος των ηλεκτρικών ειναι αποτρεπτικό για την αγορά του, παρόλο που με τις επιδώτηση πέφτει σε σχετικά αποδεκτά επίπεδα για τα δεδομένα του αυτοκινήτου και της εποχής. ΕΠίσης, δυστυχώς ο Έλληνας δεν έχει την κουλτούρα της απόσβεσης, δηλαδή το μακροπροθεσμο κόστος που επωφελείτε, δεν το βλέπει, εμμένει στην σεναριολογία για τα 90 χιλιόμετρα στα ταξίδια κτλ... Σε γενικές γραμμές θα περάσουν χρόνια μέχρι να ενσωματωθούν τα ηλεκτρικά.

      Ανάλογα την χρήση, μην τα τσουβαλιαζεις όλα. Το ότι σου κάνει εσένα απόσβεση μπορεί να μην ισχύει για ένα τεράστιο μέρος της αγοράς. Το αναφέρω για να είμαστε ακριβοδικαιοι. +Όλα τα άλλα που έχουν αναφερθεί κατά καιρούς.

      Ουσιαστικά 2 χρόνια πουλάνε, θα πουλήσουν και άλλα, απλά όχι τόσα πολλά όσα νομίζουμε μάλλον. Δηλαδή ένα αυτοκίνητο που είδα πολλές φορές να κυκλοφορεί καινούργιο, ήταν το Peugeot 208, πρέπει να έχει πουλήσει πολλά, και με το τεστ του ματιού αλλά και αριθμητικά, 3462 αυτοκίνητα το 2022 και όλη η Tesla 589 νομίζω όλο το 2022. Αν βάλεις αντίστοιχες πωλήσεις του 208 και πρότερα έτη, και λιγότερες για τα Tesla, καταλαβαίνουμε πόσο μεγάλη διαφορά υπάρχει στην πραγματικότητα σε σύνολο αυτοκινήτων.

      Με τις τελευταίες εκπτώσεις βέβαια θα πουλήσει πολύ η εταιρεία, και όσο έχει τόσο μεγάλη διαφορά με τους άλλους θα κυριαρχεί, αλλά mainstream η ηλεκτροκίνηση θα γίνει από φθηνά μοντέλα, 15-20.000, εκεί που βρίσκεται η μεγάλη αγορά.

      Θα περάσουν χρόνια, σωστά, όχι όμως γιατί ο κόσμος είναι χαζός, απλά τα ηλεκτρικά ακόμη δεν απευθύνονται στις μάζες όπως τα κλασσικά Β που πουλάνε ακόμη σαν ζεστό ψωμί (Corsa/Yaris/208/C3). Αυτά τα 4 το 22 πούλησαν πάνω από 15.000 αυτοκίνητα, και όλη η Tesla 589.. έχει πολύ ψωμί ακόμη η φάση, και η λύση μάλλον δεν θα έρθει από την Tesla αλλά από τα φθηνά Citroen και τα Fiat.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dublin
    • RE: Peugeot 3008 2016

      @parikon said in Peugeot 3008 2016:

      Πλέον κοιτάω αμάξια που να χωράμε και το jogger είναι ένα από αυτά αλλά υπήρχε σαν σκέψη πριν τις ανατιμήσεις όταν λογικά θα μπορούσε να κοστίζει 28.000.
      Απλά το hybrid έχει έξτρα ψηφιακό πίνακα,ηλεκτρικό χειρόφρενο,τεμπέλη και αυτόματο κιβώτιο(αξιόπιστο ή όχι δεν ξέρω).

      Καλά.. πήγαινε δες το τον Jogger και μιλάμε μετά.. κανονικά έπρεπε να είχε αρνητική τιμή για να το πάρεις.

      Η Dacia παίζει μόνη της στα low cost γιατί κανείς μέχρι στιγμής δεν έχει τολμήσει να βγάλει τόσο φθηνά (=βλέπε και "τσιπικα") αυτοκίνητα made in Europe.

      Το 3008 130 είναι εμφανώς δυνατότερο από το 2008 με τα 100.. (μόλις είδα ότι έγραφες για βενζίνες, οπότε δεν ξέρω, απαντούσα για diesel..)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dublin
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @antonakis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Μια βόλτα σε περίχωρα Καβάλας/Δράμας αυτές τις μέρες. Ουκ ολίγες μονοκατοικίες με Tesla στο γκαράζ. Και άλλα στο δρόμο ...
      Ιδανικές συνθήκες για ηλεκτρικά.

      Πρέπει να είναι πολύ μπροστά σε Καβάλα/Δράμα, γιατί το βολταρισμα σε Αχαΐα δεν μου προσέφερε περισσότερα από 2 αυτοκίνητα Tesla.

      Εθνική πάνω - κάτω βλέπω κανένα συνήθως, τώρα τίποτα, σε γκαράζ κανένα, 2 μαύρα πέτυχα ένα στην Πάτρα και ένα Αιγιάλεια στα βολταρισματα που λες, και ήμουν και με μηχανή, δηλαδή έβλεπα με περισσότερη προσοχή.

      Η αναλογία ακόμη είναι ελάχιστη.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dublin
    • RE: Lancia Pu+Ra HPE (2023): ένα σχεδιαστικό μανιφέστο

      @criuser said in Lancia Pu+Ra HPE (2023): ένα σχεδιαστικό μανιφέστο:

      Ενδιαφέρον το ότι τα αυτοκίνητα θα έχουν αυτονομία 700 χλμ και θα φορτίζουν σε 10 λεπτά.
      Αυτό βέβαια δείχνει πόσο πρωτόγονα είναι τα σημερινά ηλεκτρικά.

      Όλα αυτά που κυκλοφορούν τώρα, το 2030 θα είναι κυριολεκτικά obsolete όπως κάτι Nokia που ακόμη έχουν μερικοί κάπου σε κάποιο συρτάρι και το κρατούν για συναισθηματικούς σκοπούς..

      Ήδη πολλά μοντέλα που έχουνε αναφέρει, που κάποιοι παραλαμβάνουν ακόμη και τώρα, ήδη είναι ξεπερασμένες εκδόσεις που αγοράζεις με τα ίδια ακριβώς χρήματα..

      Θα κάνει παπάδες η Lancia-αρα..

      Τρομερή δουλειά έκανε ο Tavares με το πώς μοίρασε τις κάρτες και τα στελέχη, αυτό θα φανεί περίπου εκεί, στο 2030, που θα έχει βγάλει κάνα 2-3 μοντέλα η Lancia και οι υπόλοιπες θα έχουν πάρει τον δρόμο τους. Ήδη έχουν άμεσα αποτελέσματα με την Jeep, και πιστεύω σύντομα και με την Alfa.

      Γνώμη μου, ότι ίσως πρέπει να αφήσουν την DS να πάει στο καλό, ή να την ενσωματώσουν στην Citroen όπως ήταν, γιατί DS=Citroen.

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      D
      dublin
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Επειδή δεν είναι όλοι εξοικειωμένοι με την υπέροχη χημεία λιθίου και πιθανόν δεν είχαν την τύχη να τους κάτσει στραβή με ηλεκτρικά τηλεκατευθυνόμενα για να μάθουν τι περίπου σημαίνουν τέτοιου είδους φωτιές , μια μικρή επίδειξη εδώ … κάθε ηλεκτρικό αμάξι περιέχει 100δες τέτοια, ή παραπλησιων διαστάσεων στοιχεία.

      Youtube Video

      Αυτό έχω ποσταρει από πάνω 4-8.000 τα Tesla ανάλογα την περίπτωση.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dublin
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      https://www.miamiherald.com/contributor-content/article272574443.html

      The common belief is that electric vehicles are more environmentally friendly and, in general, a safer form of energy. The dark secret: neither are true.

      Γραφένιο μόνο.. απλός άνθρακας και τέλος.. μέχρι τότε υδρογονάνθρακες.

      Εδώ και οι κίνδυνοι. Στα Γερμανικα.

      https://m.focus.de/auto/ratgeber/sicherheit/nach-ersten-einfahrt-verboten-flutbare-loesch-boxen-so-parken-elektroautos-sicher-in-tiefgaragen_id_13050416.html

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dublin
    • RE: Hyundai Kona 2023

      @tkin73 said in Hyundai Kona 2023:

      @fanis75 said in Hyundai Kona 2023:

      @tkin73 said in Hyundai Kona 2023:

      Σταθερά και το κονα έχει την μεταχείριση που έχουν όλα τα μοντέλα που εισάγονται στην χώρα μας.
      Πρώτα πηγαίνει σε όλη την Ευρώπη και αφού φτάσει και σε όλα τα Βαλκάνια μετά κάποια στιγμή έρχεται και εδώ. Ουραγοί σε όλα εκτός αν παρακολουθείς τα σποτ της νουδου και τα τικ τοκ του κουλή που βλέπεις ότι υπάρχει μια άλλη Ελλάδα που αν του δώσουμε άλλη μια τετραετία θα μας την προσφέρει απλόχερα,...

      Τώρα τι σχέση έχει ο εκάστοτε ΠΘ με την εμπορική πολιτική κάθε επιχειρηματία....μόνο εσύ το ξέρεις!

      Εσύ αυτό κατάλαβες; οκ
      Το ότι είσαι η τελευταία τρύπα του ζουρνα στα πάντα ενώ ο πρωθυπουργός σου σου παρουσιάζει ένα ροζ συννεφακι ισχυρής Ελλάδας σου λέει κάτι;
      Ότι είσαι ο τελευταίος τροχός των Βαλκανίων; αλλά όταν υπάρχει κόσμος που πιστεύει ότι ο κουλης θέλει την ενίσχυση των κρατικών νοσοκομείων είναι ικανός να πιστεύει τα πάντα.

      Παμε και στα των αυτοκινήτων. Πες μου ένα μοντέλο που ήρθε μια φορά ταυτόχρονα με την Σλοβενία ή την Σερβία ή την Κροατία!
      Δεν μιλάω για βορρά!
      Εδώ για τα βαλκανια!
      Αφού το κυκλοφορήσει πρώτα ο Βούλγαρος έρχεται και στην Ελλάδα!
      Αλλά φαντάζομαι για όλα υπάρχει μια δικαιολογία! Τα τελωνεία! Όχι ότι είσαι η τελευταία τρύπα του ζουρνα!

      Το Peugeot 2008, όταν το αγόρασα δεν είχε πάει καν Αγγλία. Γενικά PSA έχουν καλή αντιμετώπιση, και όσο παρακολουθούσα και την Ευρωπαϊκή αγορά, και τιμές. Ας πούμε Renault, η κατάσταση είναι τραγική..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dublin
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr