Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    T
    • Profile
    • Following 1
    • Followers 0
    • Topics 3
    • Posts 8376
    • Best 1377
    • Groups 0

    tkin73

    @tkin73

    2461
    Reputation
    159
    Profile views
    8376
    Posts
    0
    Followers
    1
    Following
    Joined Last Online

    tkin73 Unfollow Follow

    Best posts made by tkin73

    • RE: Honda HR-V 2021

      Ναι απλα όπως έγραψα είναι φαύλος κύκλος. Ο Σ. αμύνεται μειώνει τα ρίσκα αυξάνει τις τιμές για να σώσει την ύπαρξη του , καπαναει στα ανταλλακτικά για να βγάλει τις χασουρες αλλά αυτή η στάση του συρρικνώνει διαρκώς τις πωλήσεις από το κακο όνομα που έχει βγάλει.

      Ο άνθρωπος βέβαια είναι δεκαετίες με την Χόντα και γι'αυτό δεν ασχολούνται μαζί του έτσι κι αλλιώς είναι τόσο μικρή αγορά για τους Ιάπωνες η Ελλάδα που σου λέει και σε άλλον να την δώσουμε άντε τα 600 κομμάτια να τα κάνει 2000! Αυτοί πουλάνε 1.5 μυριο σιβικ και crv τον χρόνο δεν αλλάζει κάτι αστον εκεί και ας βουλιάζει εντελώς την μάρκα μικρό το κακο...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: Honda HR-V 2021

      Κοίτα η Μάζντα που ανέφερες μπορεί να πουλά ελάχιστα αλλά επειδή πλέον λειτουργεί σαν shop in shop απασχολεί τυπικά έναν πωλητή δικό της μόνο όποτε σώζεται η κατάσταση.

      Απλά μάρκες σαν την Χόντα πέφτουν σε τέλμα γιατί όσο βλέπουν συρρίκνωση πωλήσεων για να διατηρηθούν αναγκάζονται να αυξήσουν τιμές οι οποίες όμως τους προκαλούν περαιτέρω μείωση πωλήσεων...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: Honda HR-V 2021

      Το 7% που αναφέρεται έστω στην bmw δεν αντιστοιχεί στα 200-300 ευρώ που αναφέρθηκε αλλά πχ σε λτπφ 20000 μιλάμε για 1400 ευρώ και αν μπει και 2500 έξτρα εξοπλισμός που μπαίνει για πλάκα εκεί άλλο ένα 250 άρα πάμε στα 1650 που είναι κοντά πιστεύω στην πραγματικότητα και αντιστοιχεί στα έξοδα τους. Με 200-300 θα υπήρχαν από μια αντιπροσωπεία στην κιφισιας για κάθε μαρκα και τέλος..

      Και έτσι δικαιολογείται και κάποιες εκπτώσεις 500-800 ευρώ που παίρνουμε δίνει 200-300 ο έμπορος από το 1500 αρι του δίνει τα υπόλοιπα ο εισαγωγέας και βγαίνει.

      Κάτι 2000-2500 που δίνει κατά καιρούς πεζό Σιτροέν Μάζντα είναι ειδικές περιπτώσεις αφορούν ξεστοκαρισματα ή αλλαγές μοντέλων κινητήρων κλπ από τα οποία πιανονται στόχοι και βγαίνουν τα μπόνους

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: KIA SPORTAGE 2021

      https://m.youtube.com/watch?v=R8dEN8ESTQg

      7.2 στην πόλη 6 εκτός. Πολύ αισιόδοξο ακούγεται.

      Λίγο πιο αργό από το τουσον καθώς είναι λίγο βαρύτερο.

      Ωραίο το πίσω το μπροστά υπερβολικό και λίγο αλαλούμ.

      Μέσα δείχνει τρομερό με μόνη ένσταση την υπερβολική χρήση λάκας στην κεντρική κονσόλα.

      Πολύ υψηλή η πρακτικότητα στα καθίσματα με τις τσέπες με φερμουάρ τους γάντζους γενικά έχουν ανεβεί τρομερά οι κορεάτες.

      Θα είναι σίγουρα ακριβότερο από το τουσον.

      Αυτα τα φώτα ημέρας έτσι όπως επεκτείνονται αν κάνει ο κάτοχος τρακάρισμα θα πέσει πολύ κλάμα με τόση μεγάλη επιφάνεια που πιάνουν, δύσκολα να τους γλιτώσει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: Διακοπές 2025

      Ταξίδι στην Κρακοβία.
      Με ryanair.
      Νομίζω πρώτη φορά μπήκα σε boing ,μαλλον όλα τα ταξίδια μου έχουν γίνει με airbus.
      Παρά αυτά που ακούγονται για την boing χωροταξικά τα καθίσματα έχουν πιο πολύ χώρο για τα πόδια. Πρώτη φορά τα γόνατα χωρούσαν στην θέση χωρίς να πονάνε!
      Η Κρακοβία φοβερή.
      Μέναμε στην Εβραϊκή συνοικία εντός της παλιάς πόλης. Φανταστικό μέρος όλη η παλιά πόλη είναι μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς της UNESCO.
      Το κάστρο της Βαβέλ απίστευτα διατηρημένο.
      Η πόλη ευτυχώς σωθηκε από τους βομβαρδισμούς καθώς την προόριζαν για πρωτεύουσα οι ναζιστές.
      Πολλοί τουρίστες όχι ασφυκτικά φυσικά στυλ , Ρώμης , Φλωρεντίας αλλά παντού .
      Τιμές όχι φθηνά αλλά φθηνότερα σαφώς από Ελλάδα.
      Φαγητό παντού τρομερό.
      Βρώμικα" λουκάνικα και πολωνική πίτσα που σου έβγαζεν αίσθηση υγιεινού γεύματος!
      Λέω ότι δεν υπάρχει πόλη με περισσότερο φαι από Θεσσαλονίκη αλλά η Κρακοβία έχει περισσότερο και ποιοτικότερο...
      Πήγαμε Άουσβιτς και αλατορυχειο από ημερήσιες. Το πρώτο απίστευτη εμπειρία όλοι που πάνε Κρακοβία πρέπει να το επισκεφθούν.
      Πρέπει να δουν μικροί και μεγάλοι που μπορεί να φτάσει το ανθρώπινο είδος.
      Αλατορυχειο τρομερό μνημείο από το 1600 , θαυμάζεις την θέληση και ικανότητα του ανθρώπου και θαυμάζεις την τρομερή οργάνωση των σύγχρονων Πολωνών να διαχειριστούν τόσους πολλούς επισκέπτες σε τόσο συγκεκριμένο χώρο.
      Δεν νομίζω εμείς να μπορούσαμε να το διαχειριστούμε χωρίς να ακούσεις ούτε ένα παράπονο από κανέναν τρομερός επαγγελματισμός και οργάνωση διαχείρισης κόσμου.
      Εβλεπες δρόμους και διασταυρώσεις σε πόλη 800Κ που δεν τις βλέπεις ούτε στην Αθήνα σε φάρδος , χωρίς φανάρια, με διαβάσεις που ήσουν στο ένα άκρο της διάβασης και το αμάξι στην άλλη άκρη στα 20μ σταματούσε ακαριαία,έλεγες ρε φίλε αυτοί οι ταξιτζήδες δεν έχουν νεύρα;
      Έτρεχες να περάσεις για να μην διακόπτεις άλλο την κυκλοφορία...
      Ελαφρύ τραμ και τρόλεϊ σύγχρονα που σε πήγαιναν παντού, πληρώνες ανέπαφα με το κινητό, δεν συζητάμε οι Πολωνοί έμπαιναν και σκαναραν ένα QR code στην πλευρά ψηλά σε διάφορα σημεία στο όχημα και τέλος...

      Υποδομές σοβαρές παντού.

      Κάθε βράδυ υδροφόρες καθάριζαν το οδόστρωμα με νερό...
      Κάδους τους μεγάλους σε κάθε γωνιά δεν υπήρχαν άλλα δεν υπήρχαν και σκουπίδια!
      Στις πρασιες σε κάθε οικοδομικό τετράγωνο υπήρχαν καδοι αριθμομενοι για κάθε διαμέρισμα.
      Προφανώς τους έβγαζαν συγκεκριμένη μέρα.
      Ανακύκλωση εννοείται παντού και στα διαμερίσματα...
      Σεβασμός στον πελάτη χωρίς δουλικότητα, παρήγγειλα ένα hot dog και το ψωμάκι κόλλησε μια γωνιτσα στην τοστιέρα και ξεκολησε και κατευθείαν πήγε να το πετάξει η κοπέλα της είπα άστο δεν πειράζει...

      Τουαλέτες σε όλα τα μαγαζιά πεντακάθαρες με τουρισμό τεράστιο...

      Ταξί με 14 ευρώ από το αεροδρόμιο στο κέντρο,δρόμους καμιά λακούβα...φτάσαμε Θεσσαλονίκη μας παρέλαβε βανακι κοντεψαμε να ξεράσουμε σε 3 χλμ από την λακούβα και την καγκουρια του οδηγού...
      Πήγαμε Άουσβιτς και έβλεπες τον Πολωνό ξεναγό που μιλούσε άπταιστα ελληνικά να είναι παθιασμένος με την χώρα του να την αγαπά πραγματικά....
      Έβλεπες σοβαρότητα και περηφάνια στους Πολωνούς καμία σχέση με Ελλάδα...

      Πήγαμε να μπούμε σε μπαρ για να δοκιμάσουμε βότκες και φάγαμε πόρτα λόγω ανήλικων παιδιών...τους παρακαλέσαμε να κάτσουμε σε τραπέζι στην είσοδο τα παιδιά να είναι στο πεζοδρόμιο όσο θα σφιγγαμε τις βότκες η γκαρσονα αμείλικτη δεν μπαίνετε με παιδί μέσα...
      Αλκοόλ μετά της 12 το βράδυ βρίσκεις μόνο σε μπαρ που έχουν άδεια για μετά τα μεσάνυχτα.

      Δεν μπορείς να αγοράσεις από μινι μάρκετ.
      Υπάρχει προφανώς θέμα αλκοολισμού και προσπαθούν να το μαζέψουν όσο μπορούν.

      Αδέσποτα ούτε για πλάκα.
      Άστεγοι ελάχιστοι και σε πολύ καλύτερη κατάσταση από τους δικούς μας αν μπορώ να το πω αυτό.

      Η Πολωνία που μέχρι πριν 35 χρόνια ήταν αποκλεισμένη από τον έξω κοσμο και μέχρι το 2010 ήταν πίσω σε ΑΕΠ από Ελλάδα αυτή την στιγμή ένα μια δυο ταχύτητες μπροστά και ανοίγει διαρκώς την ψαλίδα...

      Έβλεπες την πολωνική επαρχία και τέτοια σπίτια τακτοποιημένα , περιποιημένα και άνετα δεν υπάρχουν πουθενά στην Ελλάδα ούτε για πλάκα...
      Από αμάξια πολύ Τογιότα, αλλά και πολύ Μερσεντές...
      Μηχανάκια καθόλου , ντιλιβερι έκαναν με ποδήλατο μόνο ηλεκτρικό.

      Επίσης πολλά πολλά ποδήλατα.

      Όλη η παλιά πόλη έχει τείχη που την περικλείουν σε σχήμα ενός τεράστιου Σταδίου.
      Και γύρω από αυτό το οβάλ υπάρχει παντού μια ζώνη φάρδους πάνω από 100μ καταπράσινη με τεράστια πλατάνια, κήπους , γρασιδια , παγκάκια κοκ. Μιλάμε για τεράστια περιοχή πράσινου.
      Όλη την πόλη την διασχιζει ο ποταμός Βιστούλας στις όχθες του οποίου πάλι έχουν διαμορφωθεί χώροι πρασίνου και πεζόδρομοι για τον κόσμο.
      Βιοτικό επίπεδο πολιτών ένα κλικ κάτω από το Μόναχο!
      Πάθαμε πλάκα...
      Γυρίζεις απογοητευμένος πίσω για να μην πω ντροπιασμένος...για το που πάνε τα λεφτά των φορολογουμένων πως μας δουλεύουν οι πολιτικοί ,πόσα λίγα ζητάμε από το κράτος και φυσικά πόσο κακοτροποι και κωλορατσα είμαστε...

      posted in Οδικά Ταξίδια-Εκδρομές-Εξορμήσεις
      T
      tkin73
    • RE: Kia XCeed - crossover

      Στην Ιταλία με προώθηση 5500 η βασική 1.6 115 ντιζελ βγαίνει 18300 ! Και η επόμενη έκδοση βγαίνει το 1.6 136 19750!

      Και στην έκδοση τα πάντα όλα 1.6 136 αυτόματο πάντα ντίζελ 25700!

      Εδώ αν βγάζανε τέτοιες τιμές και προωθητικά θα παίζαμε μπουνιές στις αντιπροσωπείες για τις παραγγελίες!!!!

      Εδώ η τελευταία έκδοση θα βγαίνει 33990!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: KIA SPORTAGE 2021

      Φοβερή ηχομόνωση , δεν είναι το ευρωπαϊκό αλλά δεν πιστεύω να έχει διάφορες εκεί....

      Κινείται σε πολυσύχναστους δρόμους με βροχή και ο θόρυβος που περνά είναι ελάχιστος.

      https://m.youtube.com/watch?v=h0mbxpVblAI&t=844s

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: Renault Symbioz 2024

      @kkostask said in Renault Symbioz 2024:

      @fanis75 said in Renault Symbioz 2024:

      @tkin73 said in Renault Symbioz 2024:

      Ήμουν στην ταπεινή Κρακοβία αυτές τις μέρες,την πολωνική αυτή που μόλις πριν 35 χρόνια ήταν με κλειστά σύνορα, για να μην πούμε τι έχει τραβήξει από τους πολέμους, η Κρακοβία όχι η υπόλοιπη Πολωνία, και μέχρι το 2010 ήταν κάτω από την Ελλάδα!
      Δρόμοι ; Υποδομές; Συγκοινωνίες; Διαβάσεις; Σεβασμός ; Ποιότητα υπηρεσιών; Είναι για να βάζεις τα κλάματα...

      Οι Κρακοβία έχει σοβαρούς πολιτικούς και ακόμα πιο σοβαρούς πολίτες. Οι Ελλάδα έχει καραγκόζηδες και χατζηαβάτηδες ακόμα. Δεν πρόκεται να γίνουμε ποτέ σοβαρή χώρα, εκτός εαν μας αγοράσει καμια σοβαρή χώρα.

      Βρέθηκα δυο φορές Βαρσοβία με διαφορά 3 ετών….η ανάπτυξη της πόλης αλματώδης, στα πάντα μια ευταξία,καθαριότητα κλπ. Γκράφιτι πουθενά, μόνο σε ένα ΚΑΦΑΟ είδα κάτι με μαρκαδόρο. Μην πω για το πανεπιστήμιο…πήγαμε στη νομική και οι απολίτιστοι ούτε ένα σχεδιάκι, μια αφίσα ρε παιδί μου….έλαμπε κυριολεκτικά. Για Κρακοβία θα σας τα πω Νοέμβριο, πάμε για συναυλία των Sabbaton. 😊

      Όχι γκράφιτι και αυτά τα ηλίθια ακαταλαβιστικα με μαρκαδόρους είχαν πολλά και αυτοί. Γενικά είναι μέταλ πόλη με έντονη πιτσιρικαρια.
      Κάθε βράδυ υδροφόρες καθάριζαν το οδόστρωμα με νερό...
      Κάδους τους μεγάλους σε κάθε γωνιά δεν υπήρχαν άλλα δεν υπήρχαν και σκουπίδια!
      Στις πρασιες σε κάθε οικοδομικό τετράγωνο υπήρχαν καδοι αριθμομενοι για κάθε διαμέρισμα.
      Προφανώς τους έβγαζαν συγκεκριμένη μέρα.
      Ανακύκλωση εννοείται παντού και στα διαμερίσματα...
      Αλλά έβλεπες δρόμους και διασταυρώσεις σε πόλη 800Κ που δεν τις βλέπεις ούτε στην Αθήνα σε φάρδος , χωρίς φανάρια, με διαβάσεις που ήσουν στο ένα άκρο της διάβασης και το αμάξι στην άλλη άκρη στα 20μ σταματούσε ακαριαία,έλεγες ρε φίλε αυτοί οι ταξιτζήδες δεν έχουν νεύρα;
      Έτρεχες να περάσεις για να μην διακόπτεις άλλο την κυκλοφορία...
      Ελαφρύ τραμ και τρόλεϊ σύγχρονα που σε πήγαιναν παντού, πληρώνες ανέπαφα με το κινητό, δεν συζητάμε οι Πολωνοί έμπαιναν και σκαναραν ένα QR code στην πλευρά ψηλά σε διάφορα σημεία στο όχημα και τέλος...
      Σεβασμός στον πελάτη χωρίς δουλικότητα, παρήγγειλα ένα hot dog και το ψωμάκι κόλλησε μια γωνιτσα στην τοστιέρα και ψεκολησε και κατευθείαν πήγε να το πετάξει η κοπέλα της είπα άστο δεν πειράζει...
      Τουαλέτες σε όλα τα μαγαζιά πεντακάθαρες με τουρισμό τεράστιο...
      "Βρώμικα" λουκάνικα και πολωνική πίτσα που σου έβγαζες αίσθηση υγιεινού γεύματος!
      Ταξί με 14 ευρώ από το αεροδρόμιο στο κέντρο,δρόμους καμιά λακούβα...φτάσαμε Θεσσαλονίκη μας παρέλαβε βανακι κοντεψαμε να ξεράσουμε σε 3 χλμ από την λακούβα και την καγκουρια του οδηγού...
      Πήγαμε Άουσβιτς και έβλεπες τον Πολωνό ξεναγό που μιλούσε άπταιστα ελληνικά να είναι παθιασμένος με την χώρα του να την αγαπά πραγματικά....
      Πήγαμε να μπούμε σε μπαρ για να δοκιμάσουμε βότκες και φάγαμε πόρτα λόγω ανήλικων παιδιών...τους παρακαλέσαμε να κάτσουμε σε τραπέζι στην είσοδο τα παιδιά να είναι στο πεζοδρόμιο όσο θα σφιγγαμε τις βότκες η γκαρσονα αμείλικτη δεν μπαίνετε με παιδί μέσα...
      Γυρίζεις απογοητευμένος πίσω για να μην πω ντροπιασμένος...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: OMODA & JAECOO forum

      Αύριο πάω για τεστ στο jaecoo 7

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: Honda HR-V 2021

      Δείχνει πολύ ποιοτικό με πολύ καλές διαστάσεις και σούπερ σύγχρονο ακόμα και στην οθόνη πολυμέσων που εκθειάζεται για την γρήγοραδα της.

      Φυσικά εδώ θα ξεκινά με το 3 μπροστά η τιμή. Αλλά είναι αυτό που αναφέρθηκε ότι το παίρνεις με ορίζοντα δεκαετίας.

      Είναι από τα αμάξια που τα κοιτάς και δεν βρίσκεις τπτ αρνητικό ....πέρα από τον εισαγωγέα...

      Όμορφο είναι , υβριδικό είναι ,ποιοτικό δείχνει, γκατζετ επιτέλους έχει, χώρους έχει , αεραγωγούς πίσω έχει , οι θέσεις σηκώνονται , αποσκευών χώρο καλό έχει για το μήκος του , αξιόπιστο είναι ....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73

    Latest posts made by tkin73

    • RE: Toyota Corolla Cross

      Τα 7500 χλμ που αναφέρθηκαν αν δεν οδηγείς σε πραγματικά ακραίες συνθήκες ( δεν φαντάζομαι κατασκευαστής να εννοεί ακραίες συνθήκες το αθηναϊκό μποτιλιάρισμα) είναι τελείως υπερβολή πολύ περισσότερο για υβριδικό σύστημα που τα πραγματικά χλμ του μοτέρ είναι ακόμα λιγότερα.
      Το αμάξι δεν έχει ένδειξη χλμ που δείχνει σε πόσα χλμ είναι η επόμενη αλλαγή; Εκεί λογικά λαμβάνει υπόψη τον τρόπο λειτουργίας του.
      Το να αλλάζουν προληπτικά κάθε 6 μήνες ή 7500 χλμ δεν του κάνει κακό αλλά είναι έξοδα χωρίς λόγο.
      Χρόνια πολλά καλά Χριστούγεννα σε όλους!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: OMODA & JAECOO forum

      @sette said in OMODA & JAECOO forum:

      C-SUV δεν είναι 3008, Tiguan κλπ;

      Μην την ψάχνεις...με το μήκος που δεν είναι όμως το κριτήριο της κατηγορίας αυτά τα δύο όντως είναι μικρότερα όπως και τα σπορτατζ τουσον. Απόλυτα κοντά σε μήκος είναι c5 aircross, grandland.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: OMODA & JAECOO forum

      Από την νέα χρονιά ξεκινά στην Αγγλία και το omoda 7, d suv μεταξύ του 9 και του 5 . Με 4.66μ έρχεται απέναντι στο τιγκουαν, σπορτατζ, τουσον, c5 aircross, 3008, grandland.
      Ξεκινά από 30Κ £ η βενζίνη και 32 το phev.
      Ειδικά το phev είναι πάνω από 10Κ φθηνότερο από τον ανταγωνισμό.
      Μέσα δείχνει πιο φρέσκο από το 9 με 15.6 ιντσών οθόνη που σύρεται και πηγαίνει και στον συνοδηγό!
      Το phev 60αρι ντεπόζιτο, 1870 κιλά , 590 λτ αποσκευές.
      Εννοείται μέσα σε ποιότητα καμπίνα είναι πάνω από τα αμάξια που αναφέρθηκαν.
      Λογικά θα έρθει και Ελλάδα.

      https://omoda.foleon.com/brochure/omoda-o7/

      https://www.carwow.co.uk/omoda/news/9876/new-omoda-7-revealed-price-specs

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: OMODA & JAECOO forum

      Για το συνολικό του μήκος με τα τρέχοντα δεδομένα θα έπρεπε να είχε λίγο μεγαλύτερο μεταξόνιο κάπου στα 2.65 είναι ας πούμε ο μο για αυτό το μήκος.
      Το σκρος πχ εχει 2.60μ αλλά έχει και μήκος 4.30μ.
      Στα του omoda 5 δείχνει να είναι λίγο σφικτό το μπασιμο και μπροστά και πίσω με περιορισμένο χώρο για κεφάλι και πόδια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: OMODA & JAECOO forum

      @sette said in OMODA & JAECOO forum:

      @tkin73 said in OMODA & JAECOO forum:

      @sette said in OMODA & JAECOO forum:

      @tkin73 said in OMODA & JAECOO forum:

      Ίδιο μεταξόνιο έχουν 2.61μ πάντως

      Όλα (και το jaecoo 5/j5), πατούν στην ίδια πλατφόρμα, την T1X. Τώρα, γιατί το Tiggo 4 πλασάρεται ως B-SUV και τα άλλα δύο ως C, παίζει να μη το γνωρίζουν ούτε οι Κινέζοι... Μάλλον κάποιο λάθος email ευθύνεται... Για το τυπικό, το μεταξόνιο του Tiggo είναι 2610 και του Omoda 2630.

      Στις προδιαγραφές που ανέβασα πάντως 2.61 αναφέρει

      Για το υβριδικό μιλάμε. Αυτό που δείχνεις είναι το ηλεκτρικό. Αν πας στο υβριδικό θα δεις το νούμερο που γράφω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: OMODA & JAECOO forum

      @sette said in OMODA & JAECOO forum:

      @tkin73 said in OMODA & JAECOO forum:

      Ίδιο μεταξόνιο έχουν 2.61μ πάντως

      Όλα (και το jaecoo 5/j5), πατούν στην ίδια πλατφόρμα, την T1X. Τώρα, γιατί το Tiggo 4 πλασάρεται ως B-SUV και τα άλλα δύο ως C, παίζει να μη το γνωρίζουν ούτε οι Κινέζοι... Μάλλον κάποιο λάθος email ευθύνεται... Για το τυπικό, το μεταξόνιο του Tiggo είναι 2610 και του Omoda 2630.

      Στις προδιαγραφές που ανέβασα πάντως 2.61 αναφέρει

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: OMODA & JAECOO forum

      Ίδιο μεταξόνιο έχουν 2.61μ πάντως

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: OMODA & JAECOO forum

      Εδώ λέει πάντως για 442 λτ αποσκευές. Και 1621 κιλά κενού.
      Προφανώς μετρούν και τον χώρο κάτω από το δάπεδο. Το καλό είναι ότι είναι τετράγωνο και δεν έχει το καρούμπαλο που έχει το tiggo 4 καθώς είναι πιο σωστά τοποθετημένη η μπαταρία πιο χαμηλά και κεντραρισμενη.
      Μειονέκτημα βρίσκω στον χώρο της καμπίνας είδα βίντεο ο άλλος είναι 1.77μ και βλέπω και πίσω που κάθεται είναι μικρό το Πιλάρ και ο χώρος για πόδια κεφάλι αλλά και μπροστά που κάθεται λόγο και ηλιοροφης κατεβαίνει δλδ ένας πάνω από 1.85μ θα νιώθει άβολα νομίζω και στην θέση οδηγού.
      Και πολύ ακριβότερα στην Ιταλία. 28.5 και 31.5 οι εκδόσεις!

      https://www.omodajaecooitalia.com/omoda-5-shs-h/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=search_consideration_O5_SHS_mediaxchange&gad_source=1&gad_campaignid=23070639300&gbraid=0AAAAA9_snE861qCM-SR6hAigMdKWuDR1d&gclid=Cj0KCQiAr5nKBhCpARIsACa_NiNbgGpxvjwniihuaDK4WmpxX3sh9XpbzhmRGK79ua366sXdbyD3LYEaAsBVEALw_wcB

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: Chery Forum

      Απορώ όλοι αυτοί ψάχνονται τόσο πολυ με τις ιπποδύναμεις τις συνδυαστικες , ένας δεν πήγε να του κάνει μια δυναμομετρηση σε ένα δύο σενάρια φόρτισης της μπαταρίας να λυνόταν το μυστήριο;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: Chery Forum

      Από 24.9 ξεκινά χωρίς προώθηση το ομοντα. Δεν είναι τόσο μακριά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr