Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    T
    • Profile
    • Following 1
    • Followers 0
    • Topics 2
    • Posts 7994
    • Best 1163
    • Groups 0

    tkin73

    @tkin73

    2038
    Reputation
    150
    Profile views
    7994
    Posts
    0
    Followers
    1
    Following
    Joined Last Online

    tkin73 Unfollow Follow

    Best posts made by tkin73

    • RE: Honda HR-V 2021

      Ναι απλα όπως έγραψα είναι φαύλος κύκλος. Ο Σ. αμύνεται μειώνει τα ρίσκα αυξάνει τις τιμές για να σώσει την ύπαρξη του , καπαναει στα ανταλλακτικά για να βγάλει τις χασουρες αλλά αυτή η στάση του συρρικνώνει διαρκώς τις πωλήσεις από το κακο όνομα που έχει βγάλει.

      Ο άνθρωπος βέβαια είναι δεκαετίες με την Χόντα και γι'αυτό δεν ασχολούνται μαζί του έτσι κι αλλιώς είναι τόσο μικρή αγορά για τους Ιάπωνες η Ελλάδα που σου λέει και σε άλλον να την δώσουμε άντε τα 600 κομμάτια να τα κάνει 2000! Αυτοί πουλάνε 1.5 μυριο σιβικ και crv τον χρόνο δεν αλλάζει κάτι αστον εκεί και ας βουλιάζει εντελώς την μάρκα μικρό το κακο...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: Honda HR-V 2021

      Κοίτα η Μάζντα που ανέφερες μπορεί να πουλά ελάχιστα αλλά επειδή πλέον λειτουργεί σαν shop in shop απασχολεί τυπικά έναν πωλητή δικό της μόνο όποτε σώζεται η κατάσταση.

      Απλά μάρκες σαν την Χόντα πέφτουν σε τέλμα γιατί όσο βλέπουν συρρίκνωση πωλήσεων για να διατηρηθούν αναγκάζονται να αυξήσουν τιμές οι οποίες όμως τους προκαλούν περαιτέρω μείωση πωλήσεων...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: Honda HR-V 2021

      Το 7% που αναφέρεται έστω στην bmw δεν αντιστοιχεί στα 200-300 ευρώ που αναφέρθηκε αλλά πχ σε λτπφ 20000 μιλάμε για 1400 ευρώ και αν μπει και 2500 έξτρα εξοπλισμός που μπαίνει για πλάκα εκεί άλλο ένα 250 άρα πάμε στα 1650 που είναι κοντά πιστεύω στην πραγματικότητα και αντιστοιχεί στα έξοδα τους. Με 200-300 θα υπήρχαν από μια αντιπροσωπεία στην κιφισιας για κάθε μαρκα και τέλος..

      Και έτσι δικαιολογείται και κάποιες εκπτώσεις 500-800 ευρώ που παίρνουμε δίνει 200-300 ο έμπορος από το 1500 αρι του δίνει τα υπόλοιπα ο εισαγωγέας και βγαίνει.

      Κάτι 2000-2500 που δίνει κατά καιρούς πεζό Σιτροέν Μάζντα είναι ειδικές περιπτώσεις αφορούν ξεστοκαρισματα ή αλλαγές μοντέλων κινητήρων κλπ από τα οποία πιανονται στόχοι και βγαίνουν τα μπόνους

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: KIA SPORTAGE 2021

      https://m.youtube.com/watch?v=R8dEN8ESTQg

      7.2 στην πόλη 6 εκτός. Πολύ αισιόδοξο ακούγεται.

      Λίγο πιο αργό από το τουσον καθώς είναι λίγο βαρύτερο.

      Ωραίο το πίσω το μπροστά υπερβολικό και λίγο αλαλούμ.

      Μέσα δείχνει τρομερό με μόνη ένσταση την υπερβολική χρήση λάκας στην κεντρική κονσόλα.

      Πολύ υψηλή η πρακτικότητα στα καθίσματα με τις τσέπες με φερμουάρ τους γάντζους γενικά έχουν ανεβεί τρομερά οι κορεάτες.

      Θα είναι σίγουρα ακριβότερο από το τουσον.

      Αυτα τα φώτα ημέρας έτσι όπως επεκτείνονται αν κάνει ο κάτοχος τρακάρισμα θα πέσει πολύ κλάμα με τόση μεγάλη επιφάνεια που πιάνουν, δύσκολα να τους γλιτώσει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: Kia XCeed - crossover

      Στην Ιταλία με προώθηση 5500 η βασική 1.6 115 ντιζελ βγαίνει 18300 ! Και η επόμενη έκδοση βγαίνει το 1.6 136 19750!

      Και στην έκδοση τα πάντα όλα 1.6 136 αυτόματο πάντα ντίζελ 25700!

      Εδώ αν βγάζανε τέτοιες τιμές και προωθητικά θα παίζαμε μπουνιές στις αντιπροσωπείες για τις παραγγελίες!!!!

      Εδώ η τελευταία έκδοση θα βγαίνει 33990!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: KIA SPORTAGE 2021

      Φοβερή ηχομόνωση , δεν είναι το ευρωπαϊκό αλλά δεν πιστεύω να έχει διάφορες εκεί....

      Κινείται σε πολυσύχναστους δρόμους με βροχή και ο θόρυβος που περνά είναι ελάχιστος.

      https://m.youtube.com/watch?v=h0mbxpVblAI&t=844s

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: Honda HR-V 2021

      Δείχνει πολύ ποιοτικό με πολύ καλές διαστάσεις και σούπερ σύγχρονο ακόμα και στην οθόνη πολυμέσων που εκθειάζεται για την γρήγοραδα της.

      Φυσικά εδώ θα ξεκινά με το 3 μπροστά η τιμή. Αλλά είναι αυτό που αναφέρθηκε ότι το παίρνεις με ορίζοντα δεκαετίας.

      Είναι από τα αμάξια που τα κοιτάς και δεν βρίσκεις τπτ αρνητικό ....πέρα από τον εισαγωγέα...

      Όμορφο είναι , υβριδικό είναι ,ποιοτικό δείχνει, γκατζετ επιτέλους έχει, χώρους έχει , αεραγωγούς πίσω έχει , οι θέσεις σηκώνονται , αποσκευών χώρο καλό έχει για το μήκος του , αξιόπιστο είναι ....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Τα Τογιότα και η κκ τα κύρια χαρακτηριστικα που τα επιλέγουν οι κάτοχοι τους είναι :
      Ότι ξαναειχαν Τογιότα και νιώθουν μια σιγουριά από την αξιοπιστία της μάρκας
      Είναι φθηνά σε σχέση με τον ανταγωνισμό ( το αντίστοιχο κασκαι epower έχει +10Κ, όντας όμως μεγαλύτερο σε χώρους , ποιοτικότερο σε καμπίνα και ηχομόνωση )
      Είναι οικονομικά σε χρήση
      Είναι υβριδικα που κάνουν αυτό που λένε χωρίς προϋποθέσεις. Έχουν ώριμη τεχνολογία και μικρότερη πολυπλοκότητα σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
      Έχουν σχεδόν πλήρη ασφάλεια adas (εκτός φυσικά από την ακατανόητη λογική να πρέπει να πας στην πλούσια έκδοση για να πάρεις ...αισθητήρες παρκαρίσματος!)
      Το συγκεκριμένο είναι και σβέλτο στα 31Κ χωρίς το ζορισμα ενός τουρμπο.
      Έχουν δίπλα ψαλίδια πίσω ( όπως με διόρθωσαν) με ότι σημαίνει αυτό για την άνεση και την ποιότητα κύλισης.
      Όλα αυτά είναι πολύ ισχυρά επιχειρήματα και γέρνουν γερά την ζυγαριά της επιλογής.
      Το συγκεκριμένο επιπλέον έχει και αποδεκτή εμφάνιση, σύγχρονες οθόνες καλής ανάλυσης μάλλον λογισμικό που δεν κολλά.
      Φυσικά έχει και τα παρακάτω αρνητικά.
      Είναι δίλιτρο (αυτό για εμάς αρνητικό για τον υπόλοιπο κόσμο είναι θετικό).
      Έχει από τους μικρότερους χώρους για την κατηγορία του παντού
      Μέτρια ποιότητα κατασκευής
      Μέτρια ηχομόνωση.
      Το ακριβότερο επιτόκιο της αγοράς αν πας με δικό τους δανεισμό.
      Είναι από τις μάρκες που δεν ενθουσιάζει εύκολα σχεδον κανέναν (δλδ ακόμα και από τα γιαπωνέζικα με άλλο ενθουσιασμό περιμενεις να πάρεις ένα Μάζντα , ένα Χόντα και με άλλον ενα Τογιότα...).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @kkostask said in Toyota Corolla Cross:

      Έπαθα το σοκ τη ζωής μου σήμερα…με προσπέρασε Chr στην εθνική…πήγαινε 125 και εγώ με 120….😊

      Κλεμμένο θα ήταν....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: Οδικώς στην Ευρώπη-Οδηγίες

      @gtsartsal said in Οδικώς στην Ευρώπη-Οδηγίες:

      Τα 45 λεπτά αναμονή στα σύνορα χωρίς να έχει κίνηση όπως κατάλαβα, γιατί υπήρξαν;
      Ποιο scross έχεις; Πολύ καλή η κατανάλωση!

      Υπήρχαν δύο ουρές ιχ από 15-20 αμάξια αλλά κάποια αμάξια κολλούσαν υπερβολικά.
      Γενικά γινόταν έλεγχος πχ σε εμάς βγήκε η αστυνομικός από το κοντέινερ άνοιξε την πίσω πόρτα του παιδιού και το ρώτησε με ποιους ταξιδεύεις τι τους έχεις κλπ! Καλά κάνουν με τόσα που γίνονται...
      Το ντίζελ έχω , η ανάβαση στο χιονοδρομικό ήταν απολαυστική το καλύτερο κομμάτι της εκδρομής. Το Σουζούκι έδωσε ρέστα η διαδρομή αυτή δεν την έχω βρει πουθενά Ελλάδα, ούτε δράμα ,ούτε δαδιά , ούτε Καρπενήσι...
      Άσχετο με την διαδρομή ούτε στην βαλκανική δεν μπορείς να πας και να μην νιώσεις ντροπή για την χώρα σου....
      Έβλεπες στην Βουλγαρία μια οργανωμένη χώρα, ανακύκλωση, τρομερή καθαριότητα, πεντακάθαρες αδέσποτες γάτες λες και την χτενίζουν κάθε μέρα, καμιά οικοδομική αναρχία, παρκάρισμα όχι όπου σου καπνίσει...είδα ένα χωριό που έχει γίνει προορισμός τουριστικός εδώ και 20 χρόνια και έχει προσπεράσει την Ελλάδα εύκολα....
      Από την μια βλέπεις το Μπάνσκο και από την άλλη βλέπεις την ξεφτυλα της Χαλκιδικής και τσαντιζεσαι...αν οι Βούλγαροι είχαν αυτό το διαμάντι της φύσης θα είχαν κάνει θαύματα και εμείς άρπα κόλλα αναρχία αρπαχτη...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      tkin73

    Latest posts made by tkin73

    • RE: MG (SAIC) forum

      Εξαρτάται το λιζιγκ αν ζητά σε 36-48 μήνες να πληρώσεις το 95% της αξίας μόνο και μόνο για να μην φορτωθείς το αμάξι πάλι δεν αξίζει (δεν μιλάω για φορολογικά κίνητρα) , το λιζιγκ πχ του Κούγκα phev που το δίνουν στο 50% της αξίας του αμαξιου αξίζει και γενικά όταν φτάνει μέχρι το 75% . Από εκεί και πάνω είναι πολλά τα λεφτά που πληρώνεις και μένεις χωρίς αμάξι στο τέλος της μίσθωσης και όλα αυτά για μην έχεις το άγχος των βλαβών ή της απαξίωσης.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: MG (SAIC) forum

      Το οποια ευρωπαϊκά βέβαια θα υπόλοιπονται πολύ βέβαια σε εξοπλισμό . Συνολικά θα είναι και ακριβότερα και με λιγότερο εξοπλισμό και με υβριδικό σύστημα που έβγαλε πολλά προβλήματα όταν κυκλοφόρησε.
      Τα κινέζικα phev κυκλοφορούν συνολικά 3 έτη αλλά δεν έχουν ακουστεί προβλήματα και σίγουρα καμιά σχέση με τα phev stelantis της περιόδου 2019-22 όταν δλδ αυτά προκυκλοφορησαν.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: MG (SAIC) forum

      Γενικά υπάρχουν επιλογές πλέον για αυτό και βλέπουμε όλους να κατεβάζουν τιμές , πχ το τουσον phev είναι σε μόνιμη έκπτωση εδώ και μήνες παρότι κυκλοφόρησε και το fl.
      To hs mg ήταν μέχρι πριν λίγους μήνες το φθηνότερο phev πλέον όμως ακόμα και με την νέα μείωση δεν είναι το φθηνότερο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: MG (SAIC) forum

      @a-d-p said in MG (SAIC) forum:

      @ataim said in MG (SAIC) forum:

      31k στην Ρουμανία, αν ερχόταν και εδώ με τέτοια τιμή θα ξεπουλαγε.

      Με τιμή του phev στα 35400€ (37900€ χωρίς την έκπτωση) πάνω από 33000€ δεν είναι λογικό να το βάλουν

      Τόσο 35Κ βγαίνει και το tiggo7 phev με πιο πλούσιο εξοπλισμό και πιο μεγάλη ιπποδύναμη

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @que2 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Έχω κάνει ένα καλό τεστ ντραιβ στις διαδρομές που κάνω καθημερινά στην CC 2lt awd, μεγαλύτερο μειονέκτημα ο θόρυβος ακόμα και σε μικρομεσαία πατήματα συν τους μικρούς αναλογικά χώρους και την μουντή σχεδίαση του εσωτερικού. Εξαιρετική βρήκα τη λειτουργία της ανάρτησης ήταν αυτό που μου άρεσε στο αυτοκίνητο. Η κατανάλωση πάρα πολύ καλή, 6,3 με αρκετά πατήματα, μιλάω για τα χλμ που τη δοκίμασα. Οδηγώ καθημερινά και ένα εταιρικό Yaris όποτε έχω την εμπειρία οδήγησης φουλ υβριδικού.
      Θα ψάξω οπωσδήποτε να οδηγήσω και το αντίστοιχο Tuscon έστω να έχω στοιχεία σύγκρισης. Πάντως σε όλα τα υπόλοιπα το Hyundai έχει σαφές προβάδισμα όπως χώρους, κατασκευή, εικόνα εσωτερικού κι εξωτερικού.

      Συμφωνώ απολύτως . Και σε εμένα όταν οδήγησα το 2.0 cc το καλύτερο σημείο ήταν η ανάρτηση.
      Προσωπικά έχω προσπαθήσει 2-3 φορές την τελευταία 3ετια να οδηγήσω φουλ υβριδικό τουσον στην Θεσσαλονίκη δεν βρήκα δυστυχώς για να το συγκρίνω.
      Εννοείται το τουσον συνολικά πολύ πιο ευρύχωρο παντού σε σχέση με το κκ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @nikonino said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @tkin73 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @nikonino said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @tkin73 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @que2 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Όσον αφορά το κιβώτιο που φοράει το υβριδικό, είναι 6αρι με μετατροπέα που δεν έχει τα εγγενή μειονεκτήματα του dct. Τώρα για την μπαταρία, έχει 8 χρόνια εγγύηση, ενώ το σύνολο είναι σαφώς πιο οικονομικό και ταχύτερο από το απλό mild. Την κατανάλωση των Toyota δεν την πλησιάζει αλλά από το Nissan έχει πολύ καλύτερη συν το μπόνους των 215hp έναντι των 158.

      Συμφωνούμε ότι η Τογιότα είναι στημένη για την μεγαλύτερη οικονομία αλλά το τουσον δεν πρέπει να συγκρίνεται με την κορολα κρος είναι μεγαλύτερο πιο ογκώδες και πιο δυνατό με περισσότερα άλογα.
      Είναι μεταξύ κορολα κρος και ραβ4.

      Δεν έχει να λέει. Τα συστήματα πρέπει να δεις στην συμπεριφορά τους στην οδήγηση. Αν οδηγήσεις υβριδικό Toyota, θα έχεις απαιτήσεις όταν δεις τα υβριδικά άλλων εταιριών.

      Τα έχουμε δει τα υβριδικα της Τογιότα. Έχουν πολλά υπέρ και κάποια κατά. Ο θόρυβος του κιβωτίου είναι εκεί κάτι που το υβριδικό άλλων εταιριών που δεν χρησιμοποιούν αυτό τον τύπο δεν το έχουν.
      Επίσης είναι γνωστές οι εκπτώσεις ποιότητας που κάνει η Τογιότα σε ηχομόνωση, ποιότητα υλικών και συναρμογής που αποδέχεσαι για το καλό υβριδικο και την καλή τιμή.

      Μην παρεξηγηθώ, δεν λέω οτι η Toyota φτιάχνει τα καλύτερα αμάξια. Απλά λέω ότι έχει εξελίξει τόσο το υβριδικό της σύστημα, που αξίζει κάποιος να ρίξει ένα βλέφαρο για σύγκριση. Σίγουρα έχει κατά. Απλά, είναι το πιο εξελιγμένο σύστημα εκεί έξω.

      Και της Χόντα είναι εξίσου αποδοτικό και εξελιγμένο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @nikonino said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @tkin73 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @que2 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Όσον αφορά το κιβώτιο που φοράει το υβριδικό, είναι 6αρι με μετατροπέα που δεν έχει τα εγγενή μειονεκτήματα του dct. Τώρα για την μπαταρία, έχει 8 χρόνια εγγύηση, ενώ το σύνολο είναι σαφώς πιο οικονομικό και ταχύτερο από το απλό mild. Την κατανάλωση των Toyota δεν την πλησιάζει αλλά από το Nissan έχει πολύ καλύτερη συν το μπόνους των 215hp έναντι των 158.

      Συμφωνούμε ότι η Τογιότα είναι στημένη για την μεγαλύτερη οικονομία αλλά το τουσον δεν πρέπει να συγκρίνεται με την κορολα κρος είναι μεγαλύτερο πιο ογκώδες και πιο δυνατό με περισσότερα άλογα.
      Είναι μεταξύ κορολα κρος και ραβ4.

      Δεν έχει να λέει. Τα συστήματα πρέπει να δεις στην συμπεριφορά τους στην οδήγηση. Αν οδηγήσεις υβριδικό Toyota, θα έχεις απαιτήσεις όταν δεις τα υβριδικά άλλων εταιριών.

      Τα έχουμε δει τα υβριδικα της Τογιότα. Έχουν πολλά υπέρ και κάποια κατά. Ο θόρυβος του κιβωτίου είναι εκεί κάτι που το υβριδικό άλλων εταιριών που δεν χρησιμοποιούν αυτό τον τύπο δεν το έχουν.
      Επίσης είναι γνωστές οι εκπτώσεις ποιότητας που κάνει η Τογιότα σε ηχομόνωση, ποιότητα υλικών και συναρμογής που αποδέχεσαι για το καλό υβριδικο και την καλή τιμή.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @que2 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Όσον αφορά το κιβώτιο που φοράει το υβριδικό, είναι 6αρι με μετατροπέα που δεν έχει τα εγγενή μειονεκτήματα του dct. Τώρα για την μπαταρία, έχει 8 χρόνια εγγύηση, ενώ το σύνολο είναι σαφώς πιο οικονομικό και ταχύτερο από το απλό mild. Την κατανάλωση των Toyota δεν την πλησιάζει αλλά από το Nissan έχει πολύ καλύτερη συν το μπόνους των 215hp έναντι των 158.

      Συμφωνούμε ότι η Τογιότα είναι στημένη για την μεγαλύτερη οικονομία αλλά το τουσον δεν πρέπει να συγκρίνεται με την κορολα κρος είναι μεγαλύτερο πιο ογκώδες και πιο δυνατό με περισσότερα άλογα.
      Είναι μεταξύ κορολα κρος και ραβ4.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: FORD FORUM

      @ilias-a said in FORD FORUM:

      @tkin73 said in FORD FORUM:

      Να καταστραφούν αχωνευτη εταιρεία έχει σκοτώσει κόσμο στην Αμερική γιατί υπολόγιζαν ότι το κόστος των αποζημιώσεων μερικών που μπορεί να καιγοντουσαν ήταν μικρότερο από το να βάλουν ένα προστατευτικό κάλυμμα στο ντεπόζιτο που θα απέτρεπε σε περίπτωση σύγκρουσης να πάρει φωτιά το αμάξι!
      Τα έβαλαν κάτω και τους συνεφερε να αποζημιώνουν μερικές δεκάδες από το να παρέμβουν σε όλα τα αμάξια.
      Για τέτοια εταιρεία μιλάμε...
      Στην Ελλάδα στα επιβατικά αν δεν είχε τα χρηματοδοτικά που έχει θα είχε σβήσει τελείως από το χάρτη.

      Πολυ καλο περπατημα στο δρομο, αν δεν ειχε τη μαλακια με καποιους πραγματικα αδυναμους κινητηρες πιστευω οτι θα ηταν σε ψηλωτερη θεση στην Ελλαδα.

      Και αυτό στα τελευταία μοντέλα το χάλασε , ή έκοψε τα μοντέλα (φοκους). Το Κούγκα πχ πλέον σε πάτημα δεν υπερτερει πουθενά του ανταγωνισμού του σε σχέση με 5-6 χρόνια πριν. Τώρα τα ηλεκτρικά που έχει γεμίσει ο κατάλογος της στην Ελλάδα είναι άγνωστα πουλάνε ελάχιστα δεν τα ξέρει πραγματικά κανείς πως είναι και πως περπατάνε.
      Πριν 20 χρόνια πάλευε στην τριάδα μαζί με vw και Τογιότα τώρα μόλις που μπαίνει στην 20αδα...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: Renault Captur II

      @ilias-a said in Renault Captur II:

      @tkin73 said in Renault Captur II:

      @ilias-a said in Renault Captur II:

      @tkin73 said in Renault Captur II:

      @fanis75 said in Renault Captur II:

      @harisnikolop said in Renault Captur II:

      1. Αφού έγινε το service μίλησα με τον μηχανικό σχετικά με την αλλαγή του υγρού του αυτόματου κιβωτίου. Μου είπε τα ακόλουθα τα οποία μου έκαναν τεράστια εντύπωση.

      α) Το κιβώτιο είναι "κλειστό" και δεν γίνεται καμία συντήρηση. Σε κανένα ετήσιο σέρβις, όσα χρόνια και να περάσουν. Ούτε υγρά ούτε τίποτα.
      β) Μόνο όταν πάθει κάτι, τότε κοιτάνε να το φτιάξουν. Προληπτικά δεν γίνεται κάτι.

      Σας φαίνονται λογικά αυτά; Δεν ξέρω γι αυτό ρωτάω.

      οι περισσότεροι (πλην Τογιότα και Χόντα), αυτό λένε γιατί αυτή ειναι η οδηγία απο τον κατασκευαστή. "Sealed for Life", το έχω γράψει πολλές φορές. Αποτέλεσμα, στα 100-120.000χλμ το κιβώτιο να οτ παίρνεις στα χέρια και μετά να λέμε ότι χαλάνε τα αυτόματα, όταν φταίει η ελλιπής συντήρηση.

      Και άλλοι κατασκευαστές προβλέπουν αλλαγή λαδιών και συντήρηση αυτόματων δεν είναι μόνο η Τογιότα ή η Χόντα. Αλίμονο το ότι υποθηκε μια βλακεία σε μια αντιπροσωπεία δεν γίνεται κανόνας.
      Όποιος σέβεται το αυτόματο του στα 100Κ ή κάθε 5 χρόνια πρέπει να αλλάζει λάδια.

      Πανω απο 60000κμ δε θα τα κραταγα.

      Μαζί σου. Το θέμα είναι να μην περνά η κομπογιαννίτικη λογική τα κιβώτια δεν ανοίγονται για λάδια. Υπάρχουν κωδικοι λαδιών για λίπανση.
      Αν πας να αγοράσεις αυτόματο και σου πουν σοβαρά και υπεύθυνα δεν αλλάζουμε λάδια ποτέ είναι λόγος για να φυγεις ...

      Και στα μηχανικα σαζμαν καποιες εταιρειες δεν προτεινουν αλλαγη στις βαλβολινες ποτε, αμπραγιαζ αλλαζεις και τα μαζευεις για να ξαναβαλεις τα ιδια, οι "διαβαστεροι" πελατες ετσι και προσπαθησεις να μιλησεις για αλλαγη σου λενε ο κατασκευαστης δεν ξερει? Να αναβασεις το κοστος της συντηρησης θες?

      Εγώ και στο μηχανικό στις 80Κ άλλαξα βαλβολινες. Τις πήρα μόνος μου τις πήγα στο συνεργείο με χρέωσε ένα μεροκάματο και όλα καλά...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr