Ναι απλα όπως έγραψα είναι φαύλος κύκλος. Ο Σ. αμύνεται μειώνει τα ρίσκα αυξάνει τις τιμές για να σώσει την ύπαρξη του , καπαναει στα ανταλλακτικά για να βγάλει τις χασουρες αλλά αυτή η στάση του συρρικνώνει διαρκώς τις πωλήσεις από το κακο όνομα που έχει βγάλει.
Ο άνθρωπος βέβαια είναι δεκαετίες με την Χόντα και γι'αυτό δεν ασχολούνται μαζί του έτσι κι αλλιώς είναι τόσο μικρή αγορά για τους Ιάπωνες η Ελλάδα που σου λέει και σε άλλον να την δώσουμε άντε τα 600 κομμάτια να τα κάνει 2000! Αυτοί πουλάνε 1.5 μυριο σιβικ και crv τον χρόνο δεν αλλάζει κάτι αστον εκεί και ας βουλιάζει εντελώς την μάρκα μικρό το κακο...