Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    T
    • Profile
    • Following 1
    • Followers 0
    • Topics 1
    • Posts 7850
    • Best 1095
    • Groups 0

    tkin73

    @tkin73

    1911
    Reputation
    138
    Profile views
    7850
    Posts
    0
    Followers
    1
    Following
    Joined Last Online

    tkin73 Unfollow Follow

    Best posts made by tkin73

    • RE: Honda HR-V 2021

      Ναι απλα όπως έγραψα είναι φαύλος κύκλος. Ο Σ. αμύνεται μειώνει τα ρίσκα αυξάνει τις τιμές για να σώσει την ύπαρξη του , καπαναει στα ανταλλακτικά για να βγάλει τις χασουρες αλλά αυτή η στάση του συρρικνώνει διαρκώς τις πωλήσεις από το κακο όνομα που έχει βγάλει.

      Ο άνθρωπος βέβαια είναι δεκαετίες με την Χόντα και γι'αυτό δεν ασχολούνται μαζί του έτσι κι αλλιώς είναι τόσο μικρή αγορά για τους Ιάπωνες η Ελλάδα που σου λέει και σε άλλον να την δώσουμε άντε τα 600 κομμάτια να τα κάνει 2000! Αυτοί πουλάνε 1.5 μυριο σιβικ και crv τον χρόνο δεν αλλάζει κάτι αστον εκεί και ας βουλιάζει εντελώς την μάρκα μικρό το κακο...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: Honda HR-V 2021

      Κοίτα η Μάζντα που ανέφερες μπορεί να πουλά ελάχιστα αλλά επειδή πλέον λειτουργεί σαν shop in shop απασχολεί τυπικά έναν πωλητή δικό της μόνο όποτε σώζεται η κατάσταση.

      Απλά μάρκες σαν την Χόντα πέφτουν σε τέλμα γιατί όσο βλέπουν συρρίκνωση πωλήσεων για να διατηρηθούν αναγκάζονται να αυξήσουν τιμές οι οποίες όμως τους προκαλούν περαιτέρω μείωση πωλήσεων...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: Honda HR-V 2021

      Το 7% που αναφέρεται έστω στην bmw δεν αντιστοιχεί στα 200-300 ευρώ που αναφέρθηκε αλλά πχ σε λτπφ 20000 μιλάμε για 1400 ευρώ και αν μπει και 2500 έξτρα εξοπλισμός που μπαίνει για πλάκα εκεί άλλο ένα 250 άρα πάμε στα 1650 που είναι κοντά πιστεύω στην πραγματικότητα και αντιστοιχεί στα έξοδα τους. Με 200-300 θα υπήρχαν από μια αντιπροσωπεία στην κιφισιας για κάθε μαρκα και τέλος..

      Και έτσι δικαιολογείται και κάποιες εκπτώσεις 500-800 ευρώ που παίρνουμε δίνει 200-300 ο έμπορος από το 1500 αρι του δίνει τα υπόλοιπα ο εισαγωγέας και βγαίνει.

      Κάτι 2000-2500 που δίνει κατά καιρούς πεζό Σιτροέν Μάζντα είναι ειδικές περιπτώσεις αφορούν ξεστοκαρισματα ή αλλαγές μοντέλων κινητήρων κλπ από τα οποία πιανονται στόχοι και βγαίνουν τα μπόνους

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: KIA SPORTAGE 2021

      https://m.youtube.com/watch?v=R8dEN8ESTQg

      7.2 στην πόλη 6 εκτός. Πολύ αισιόδοξο ακούγεται.

      Λίγο πιο αργό από το τουσον καθώς είναι λίγο βαρύτερο.

      Ωραίο το πίσω το μπροστά υπερβολικό και λίγο αλαλούμ.

      Μέσα δείχνει τρομερό με μόνη ένσταση την υπερβολική χρήση λάκας στην κεντρική κονσόλα.

      Πολύ υψηλή η πρακτικότητα στα καθίσματα με τις τσέπες με φερμουάρ τους γάντζους γενικά έχουν ανεβεί τρομερά οι κορεάτες.

      Θα είναι σίγουρα ακριβότερο από το τουσον.

      Αυτα τα φώτα ημέρας έτσι όπως επεκτείνονται αν κάνει ο κάτοχος τρακάρισμα θα πέσει πολύ κλάμα με τόση μεγάλη επιφάνεια που πιάνουν, δύσκολα να τους γλιτώσει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: Kia XCeed - crossover

      Στην Ιταλία με προώθηση 5500 η βασική 1.6 115 ντιζελ βγαίνει 18300 ! Και η επόμενη έκδοση βγαίνει το 1.6 136 19750!

      Και στην έκδοση τα πάντα όλα 1.6 136 αυτόματο πάντα ντίζελ 25700!

      Εδώ αν βγάζανε τέτοιες τιμές και προωθητικά θα παίζαμε μπουνιές στις αντιπροσωπείες για τις παραγγελίες!!!!

      Εδώ η τελευταία έκδοση θα βγαίνει 33990!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: KIA SPORTAGE 2021

      Φοβερή ηχομόνωση , δεν είναι το ευρωπαϊκό αλλά δεν πιστεύω να έχει διάφορες εκεί....

      Κινείται σε πολυσύχναστους δρόμους με βροχή και ο θόρυβος που περνά είναι ελάχιστος.

      https://m.youtube.com/watch?v=h0mbxpVblAI&t=844s

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: Honda HR-V 2021

      Δείχνει πολύ ποιοτικό με πολύ καλές διαστάσεις και σούπερ σύγχρονο ακόμα και στην οθόνη πολυμέσων που εκθειάζεται για την γρήγοραδα της.

      Φυσικά εδώ θα ξεκινά με το 3 μπροστά η τιμή. Αλλά είναι αυτό που αναφέρθηκε ότι το παίρνεις με ορίζοντα δεκαετίας.

      Είναι από τα αμάξια που τα κοιτάς και δεν βρίσκεις τπτ αρνητικό ....πέρα από τον εισαγωγέα...

      Όμορφο είναι , υβριδικό είναι ,ποιοτικό δείχνει, γκατζετ επιτέλους έχει, χώρους έχει , αεραγωγούς πίσω έχει , οι θέσεις σηκώνονται , αποσκευών χώρο καλό έχει για το μήκος του , αξιόπιστο είναι ....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Τα Τογιότα και η κκ τα κύρια χαρακτηριστικα που τα επιλέγουν οι κάτοχοι τους είναι :
      Ότι ξαναειχαν Τογιότα και νιώθουν μια σιγουριά από την αξιοπιστία της μάρκας
      Είναι φθηνά σε σχέση με τον ανταγωνισμό ( το αντίστοιχο κασκαι epower έχει +10Κ, όντας όμως μεγαλύτερο σε χώρους , ποιοτικότερο σε καμπίνα και ηχομόνωση )
      Είναι οικονομικά σε χρήση
      Είναι υβριδικα που κάνουν αυτό που λένε χωρίς προϋποθέσεις. Έχουν ώριμη τεχνολογία και μικρότερη πολυπλοκότητα σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
      Έχουν σχεδόν πλήρη ασφάλεια adas (εκτός φυσικά από την ακατανόητη λογική να πρέπει να πας στην πλούσια έκδοση για να πάρεις ...αισθητήρες παρκαρίσματος!)
      Το συγκεκριμένο είναι και σβέλτο στα 31Κ χωρίς το ζορισμα ενός τουρμπο.
      Έχουν δίπλα ψαλίδια πίσω ( όπως με διόρθωσαν) με ότι σημαίνει αυτό για την άνεση και την ποιότητα κύλισης.
      Όλα αυτά είναι πολύ ισχυρά επιχειρήματα και γέρνουν γερά την ζυγαριά της επιλογής.
      Το συγκεκριμένο επιπλέον έχει και αποδεκτή εμφάνιση, σύγχρονες οθόνες καλής ανάλυσης μάλλον λογισμικό που δεν κολλά.
      Φυσικά έχει και τα παρακάτω αρνητικά.
      Είναι δίλιτρο (αυτό για εμάς αρνητικό για τον υπόλοιπο κόσμο είναι θετικό).
      Έχει από τους μικρότερους χώρους για την κατηγορία του παντού
      Μέτρια ποιότητα κατασκευής
      Μέτρια ηχομόνωση.
      Το ακριβότερο επιτόκιο της αγοράς αν πας με δικό τους δανεισμό.
      Είναι από τις μάρκες που δεν ενθουσιάζει εύκολα σχεδον κανέναν (δλδ ακόμα και από τα γιαπωνέζικα με άλλο ενθουσιασμό περιμενεις να πάρεις ένα Μάζντα , ένα Χόντα και με άλλον ενα Τογιότα...).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @kkostask said in Toyota Corolla Cross:

      Έπαθα το σοκ τη ζωής μου σήμερα…με προσπέρασε Chr στην εθνική…πήγαινε 125 και εγώ με 120….😊

      Κλεμμένο θα ήταν....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: Οδικώς στην Ευρώπη-Οδηγίες

      @gtsartsal said in Οδικώς στην Ευρώπη-Οδηγίες:

      Τα 45 λεπτά αναμονή στα σύνορα χωρίς να έχει κίνηση όπως κατάλαβα, γιατί υπήρξαν;
      Ποιο scross έχεις; Πολύ καλή η κατανάλωση!

      Υπήρχαν δύο ουρές ιχ από 15-20 αμάξια αλλά κάποια αμάξια κολλούσαν υπερβολικά.
      Γενικά γινόταν έλεγχος πχ σε εμάς βγήκε η αστυνομικός από το κοντέινερ άνοιξε την πίσω πόρτα του παιδιού και το ρώτησε με ποιους ταξιδεύεις τι τους έχεις κλπ! Καλά κάνουν με τόσα που γίνονται...
      Το ντίζελ έχω , η ανάβαση στο χιονοδρομικό ήταν απολαυστική το καλύτερο κομμάτι της εκδρομής. Το Σουζούκι έδωσε ρέστα η διαδρομή αυτή δεν την έχω βρει πουθενά Ελλάδα, ούτε δράμα ,ούτε δαδιά , ούτε Καρπενήσι...
      Άσχετο με την διαδρομή ούτε στην βαλκανική δεν μπορείς να πας και να μην νιώσεις ντροπή για την χώρα σου....
      Έβλεπες στην Βουλγαρία μια οργανωμένη χώρα, ανακύκλωση, τρομερή καθαριότητα, πεντακάθαρες αδέσποτες γάτες λες και την χτενίζουν κάθε μέρα, καμιά οικοδομική αναρχία, παρκάρισμα όχι όπου σου καπνίσει...είδα ένα χωριό που έχει γίνει προορισμός τουριστικός εδώ και 20 χρόνια και έχει προσπεράσει την Ελλάδα εύκολα....
      Από την μια βλέπεις το Μπάνσκο και από την άλλη βλέπεις την ξεφτυλα της Χαλκιδικής και τσαντιζεσαι...αν οι Βούλγαροι είχαν αυτό το διαμάντι της φύσης θα είχαν κάνει θαύματα και εμείς άρπα κόλλα αναρχία αρπαχτη...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      tkin73

    Latest posts made by tkin73

    • RE: NEO CITROEN C5 AIRCROSS

      Και κάπου εκεί απορεις πως η ο όμιλος στελαντις πουλά τόσα πολλά αμάξια και στην Ελλάδα. Πεζο δεύτερη , και μεσα στην δεκάδα , Σιτροέν, Όπελ ...
      Τελικά ο εξωτερικός σχεδιασμός και οι οθόνες εξασφαλίζουν την πλειοψηφία των πωλήσεων, τι γίνεται κάτω από το καπό μην την ψάχνεις...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: NEO CITROEN C5 AIRCROSS

      @gatoz said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:

      αν ειχες προσβαση στην ομαδα να ακουσεις το βιντεο θα παθαινες σοκ

      μπαινεις σε αυτα τα φορουμ και σε πιανει η ψυχη σου ...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: NEO CITROEN C5 AIRCROSS

      o ιμαντας εξακολουθεί στα νεα μοντελα του 2025 να λειτουργει μεσα στο λάδι?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: NEO CITROEN C5 AIRCROSS

      πραγματι μπηκα σε ξενο φορουμ βαζω ενδεικτικα αναρτηση:

      Hi,
      I bought a Spacetourer 1.2 PureTech back in November and had no issues until around mid Feb when there was suddenly an amber "Engine Fault: Repair Needed" message and the SERVICE light came on and stayed on. This went away the next time the car was started.

      Thought nothing of it after that until around start of March when we started getting a red "Engine Oil Pressure Fault" message, oil light and STOP light on solid and limp mode. Stop the car, turn it off and on and it is fine, no messages, lights or limp mode.

      Two weeks later and we have had this intermittently in terms of what days it happens. But it always happens the first time the car accelerates on the road (so after around 20mph). It does not happen when we reverse off the drive and turn it around to leave (as in still in 1st gear).
      We had to drive from Bolton down to Oxford at the weekend. The issue occurred Friday morning, but after that nothing all weekend - we drove all the way down in the evening, did several trips while down there, and all the way back. The issue did not happen at all during that weekend.
      Back home and it happened again this morning (Tues).

      Since it happens in the morning could it be a temperature issue triggering a false warning?

      Another thing to note is our drive is on a slope. We have parked it both facing up and down the slope but the issue seems to occur either way. While away at the weekend the car park was flat, and it did not happen.

      I wondered if anyone can shed light on the issue? Local garage changed the oil and oil filter for us but they are guessing really at the issue. They said the engine seems to run fine and it's possibly a temperature thing.
      Local garage can't do an oil pressure test so that was my next step at a Citroen/French car specialist nearby. They said changing the sensor would likely not stop it happening.

      I could live with the issue if I knew that a) it wasn't potentially causing damage somewhere over time and b) it didn't go into limp mode each time. It is a pain having to drive off, pull over, turn off and on and then carry on.

      και απαντηση από κατω

      The problem is that by the very nature of the system, the belts will shred microscopic parts of the belt and these have been through several manufacturing changes and is also why they keep changing the oil specification for these. Obviously in bad cases, the belt can show obvious signs of cracking and / or shredding, but if the belt has already been changed, there may be previous 'bits' that have got into the system and this can lead to oil starvation. In the worst case scenarios, it can lead to catastrophic engine failure, where the oil warning light comes on - and if at speed, like on a motorway, it should not be ignored.

      So if you're not sure of the service history (on some of these models, the belt must be changed at about 62k miles), it's best to get it looked at properly, but the oil MUST be of the correct specification and changed annually at the very least along with regular inspection of the belt condition.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: NEO CITROEN C5 AIRCROSS

      @gatoz said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:

      @tkin73 said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:

      @mariolas said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:

      @tkin73 said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:

      O 1.2 , 48v 136/145 θεωρουμε ότι έχει λύσει τις σοβαρές παιδικές ασθένειες του 1.2 puretech? Ιμάντα χρονισμού, κατανάλωση λαδιού, αισθητήρες λαδιού /τούρμπο ?
      Το νέο 6ταχυτο ηλεκτροποιημενο κιβώτιο θεωρείται καλύτερο από το υφιστάμενο;

      Στα Γαλλικά φόρουμ πάντως πέφτει τρελό κράξιμο(σε όλη την stellantis).Αν εχουν λυθεί και μόνο τότε θα αποτελέσουν καλές επιλογές.

      Πέφτει κράξιμο και για τα τωρινά μοντέλα ή μιλάμε για τους κινητήρες πριν το 2021?

      σε ολα
      μα σε ολα ομως...

      Δλδ ακόμα σαπίζουν και διαλύονται οι ιμάντες;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: NEO CITROEN C5 AIRCROSS

      @mariolas said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:

      @tkin73 said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:

      O 1.2 , 48v 136/145 θεωρουμε ότι έχει λύσει τις σοβαρές παιδικές ασθένειες του 1.2 puretech? Ιμάντα χρονισμού, κατανάλωση λαδιού, αισθητήρες λαδιού /τούρμπο ?
      Το νέο 6ταχυτο ηλεκτροποιημενο κιβώτιο θεωρείται καλύτερο από το υφιστάμενο;

      Στα Γαλλικά φόρουμ πάντως πέφτει τρελό κράξιμο(σε όλη την stellantis).Αν εχουν λυθεί και μόνο τότε θα αποτελέσουν καλές επιλογές.

      Πέφτει κράξιμο και για τα τωρινά μοντέλα ή μιλάμε για τους κινητήρες πριν το 2021?
      Γιατί αλήθεια είναι από πλευράς χρήσης του 48v είναι τα μόνα που λειτουργούν όντως ως υβριδικά και κάνουν πραγματική οικονομία πέρα από τα φουλ υβριδικά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: NEO CITROEN C5 AIRCROSS

      O 1.2 , 48v 136/145 θεωρουμε ότι έχει λύσει τις σοβαρές παιδικές ασθένειες του 1.2 puretech? Ιμάντα χρονισμού, κατανάλωση λαδιού, αισθητήρες λαδιού /τούρμπο ?
      Το νέο 6ταχυτο ηλεκτροποιημενο κιβώτιο θεωρείται καλύτερο από το υφιστάμενο;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: Είναι το Cruise Control οικονομικότερο ?

      @criuser said in Renault Symbioz 2024:

      @a-d-p said in Renault Symbioz 2024:

      @criuser said in Renault Symbioz 2024:

      Πάντως η διαφορά του ΑCC από το CC είναι ότι στην δεύτερη περίπτωση το αυξομειώνεις χειροκίνητα.

      Την ίδια οικονομία ή και καλύτερη μπορείς να έχεις, όταν στις ανηφόρες μειώνεις από μόνος σου την ταχύτητα.

      αυτό μπορείς να το κάνεις και στο acc 😉

      Αρα γιατί να το πληρώσω παραπάνω ?

      Πάντως πραγματικά εγώ δεν ακολουθώ κανένα, οδηγώ όπως νομίζω ότι είναι καλύτερα και ασφαλέστερα, αλλά με ταχύτητα περί τα όρια.

      Γενικά συμφωνώ. Απλά δεν γουστάρω το νταβατζιλικι της έξτρα χρέωσης. Βάλε στην τιμή το ραντάρ και το λογισμικό και το κουμπάκι και τέλος. Δεν είναι τπτ τζάμπα αλλά και αυτά τα πακέτα των έξτρα που εκτοξεύουν την τιμή θες ένα πληρώνεις 3 συν τους φόρους λες και ανακαλύψαμε το ζεστό νερό είναι κλέψιμο...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tkin73
    • RE: Είναι το Cruise Control οικονομικότερο ?

      @criuser said in Renault Symbioz 2024:

      Πάντως η διαφορά του ΑCC από το CC είναι ότι στην δεύτερη περίπτωση το αυξομειώνεις χειροκίνητα.

      Την ίδια οικονομία ή και καλύτερη μπορείς να έχεις, όταν στις ανηφόρες μειώνεις από μόνος σου την ταχύτητα.

      Εννοείται αυτό κάνουμε όλοι που δεν έχουμε το άλλο. Στην εθνική στην πορεία αντί για φρένο ή γκάζι κουνάς το μοχλουδακι και αυξομειωνεις+/- 2-2.5 χλμ την φορά.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tkin73
    • RE: Είναι το Cruise Control οικονομικότερο ?

      @tolisk20 said in Renault Symbioz 2024:

      @tkin73 said in Renault Symbioz 2024:

      @tolisk20 said in Renault Symbioz 2024:

      Acc δεν εχω βαλει ποτε..εν το μεταξυ κατι διαβασα οτι μ αυτο καις λιγοτερο..που δεν ειναι αληθες..

      Ενώ δεν το έχεις βάλει που είσαι σίγουρος ότι δεν είναι αληθές!
      Εγώ πάλι που δεν έχω σου λέω ότι σίγουρα καις λιγότερο εκτός από την περίπτωση που κουμπωσεις πίσω από ραλίστα που σε κάνει αυξήσεις την ταχύτητα από την επιθυμητή.
      Διαφορετικά σε νορμάλ συνθήκες το acc κόβει προληπτικά για να κρατήσει την ορισμένη απόσταση πολύ πιο ομαλά και από το καλύτερο πόδι , γιατί είναι λογισμικό που δεν κουράζεται. 100 φορές να χρειαστεί να κόψει θα κόψει ομαλά. Ο άνθρωπος όσο κουράζεται θα πατά περισσότερο φρένο ή θα αργεί να κόψει οπότε πάλι απότομες αντιδράσεις θα έχει.
      Τα ίδια και για την αύξηση ταχύτητας το μηχάνημα αυξάνει πιο ομαλά από το παπούτσι του καθενός...
      Και ως γνωστόν ο χειρότερος εχθρός της οικονομικής οδήγησης είναι οι απότομες αλλαγές ταχύτητας...
      Οπότε ναι το acc στις περισσότερες των περιπτώσεων σου κάνει οικονομία...

      Γραφω δεν ειναι αληθες..και το επιβεβαιωνεις με την τελευταια προταση που συμφωνουμε!!

      Τώρα πως συμφωνούμε ενώ εγώ λέω ότι κάνει και εσύ ότι δεν κάνει μόνο εσύ το κατάλαβες..
      Σου εξήγησα πότε δεν κάνει οικονομία. Επίσης δεν κάνει σε ένα ανηφορικό κομμάτι όταν χωρίς acc θα κόψεις γιατί δεν θέλεις να ζορισεις το αμάξι και ρίχνεις ταχύτητα ενώ αν έχεις acc και ο μπροστά διατηρήσει την ταχύτητα του παρά την ανηφόρα υποχρεώνοντας σε να κρατήσεις τον γρήγορο Ρυθμό σου.
      Αλλά σε αυτή την περίπτωση καις παραπάνω γιατί διατηρείς ταχύτητα ενώ ανηφοριζεις.
      Αυτό δεν σημαίνει ότι το acc καίει περισσότερο αλλά ότι εσύ οδηγείς πιο γρήγορα!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tkin73
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr