Ο Γιάννης Στέφου είναι ένας έντιμος δημοσιογράφος του χώρου με έδρα τη Θεσσαλονίκη.Παρά τις μεγαλύτερες δυσκολίες που έχει συγκριτικά με έναν αντίστοιχο του λεκανοπεδίου στο εξασφαλίσει αυτοκίνητα για δοκιμές, δεν κάνει παρουσιάσεις τύπου διαφήμισης (βλέπε traction). Τουλάχιστον λέει την άποψή του ξεκάθαρα χωρίς γλοιωδίες.
Best posts made by que2
-
RE: Ford Puma 2019
-
RE: Χρόνια πολλά
Καλή χρονιά με μπόλικα ταξίδια με τα τουτούνια μας!
-
RE: Οδήγησα....
Πριν λίγες μέρες κάναμε ένα πενθήμερο ταξίδι στα Σύβοτα οικογενειακώς. Αν και οι δυο μαντράχαλοί μας έχουν γίνει 27 και 29 ετών μας κάνουν παρέα ακόμα! Πήραμε και τα δυο αυτοκίνητα μιας και ο μεγάλος θα περνούσε Κέρκυρα μετά. Θυμίζω πως έχω ένα Santa Fe 2,7lt πρώτης γενιάς με 260k χλμ κι ένα Polo 1,0 115 dsg με 42k χλμ.
Αφετηρία το εξοχικό στην Καλλικράτεια. Στο πήγαινε είχα τον γέρο και ο μεγάλος το Polo, ο μικρός είναι της μηχανής δεν τα γουστάρει τα τετράτροχα. Στον ανοιχτό δρόμο φαίνεται καθαρά η διαφορά της 15ετίας που χωρίζει τα δυο αυτοκίνητα. Το Hyundai αν και στέκεται ακόμα αξιοπρεπώς, δεν μπορεί να κοντράρει το σύγχρονο supermini σε ησυχία και αποτελεσματικότητα απόδοσης του συνδυασμού κινητήρα κιβωτίου. Οι μόλις 4 σχέσεις του κατά τα άλλα πολύ καλού αυτόματου σαζμάν έχουν κενά μεταξύ τους που δυσκολεύουν τον μεγάλο ατμοσφαιρικό στις ανηφόρες της Εγνατίας, ενώ το 7αρι dsg κολακεύει πολύ τον μικρό τούρμπο. Μπορώ να πω πως το Polo στον ανοιχτό δρόμο είναι απολαυστικό, με επαρκές γκάζι, πολύ καλό τιμόνι και ανάρτηση που δε φοβάται τις ανωμαλίες ακόμα και φορτωμένο κάτι που δεν ειναι στάνταρ στα supermini. Τα αντίστοιχα εταιρικά PSA που οδηγώ σ’ αυτό υστερούν.
Τα πράγματα αλλάζουν με το που φτάσεις στον τουριστικό προορισμό και θελήσεις να αρχίσεις τις περιηγήσεις σε παραλίες, βουνά και λαγκάδια παρέα με ένα σωρό άσχετους δίπλα σου. Εκεί το παλιό, ψηλό, τετρακίνητο suv δίνει τα ρέστα του. Χωράει κυριολεκτικά τα πάντα, δεν σε προβληματίζουν ανηφόρες με πέτρες και σαθρό έδαφος και δε φοβάσαι μην στο γρατζουνίσει κανένας ούγκανος. Το δε 4αρι αυτόματο με τον μετατροπέα γίνεται ο καλύτερος φίλος σου. Αυτό το ταξίδι μου υπενθύμισε πως έκανα σωστά πριν τρία περίπου χρόνια που προτίμησα να αλλάξω το καθημερινό αυτοκίνητο που είχα (swift 2006), με ένα σημερινό φορτωμένο εξοπλιστικά supermini και κράτησα το πιστό σκυλί για τα δύσκολα.
Όσο για τα νούμερα του ταξιδιού, το polo κινήθηκε αποκλειστικά στο πάνε έλα με ταχύτητες στο acc 110 με 130 με 5,5lt/100 το δε Santa Fe καταβρόχθιζε 12,5lt στην Εγνατία και ανυπολόγιστα στις μικροδιαδρομες, ευτυχώς τα δυο τελευταία χρόνια κινείται με υγραέριο και γλιτώνω τα εγκεφαλικά.
Αυτές τις μέρες το Hyundai συνεχίζει να αλωνίζει σε Κέρκυρα και Λευκάδα στα χέρια του υιού κι εγώ ξανάρχισα τα καθημερινά Καλλικράτεια - Σίνδος με το μικρό. -
RE: Χρόνια πολλά
Καλή χρονιά και όσο δυνατόν περισσότεροι να αποκτήσουμε το αυτοκίνητο που λιγουρευόμαστε!
-
RE: Νέο VW Polo
Ήρθε η ώρα για το πρώτο πρόβλημα….θυμίζω έχω ένα 115 DSG 3,5 ετών με 52χιλ χλμ. Το πρωί πήγα να το ποτίσω με το σύνηθες ρόφημα (v-power 98), αλλά αυτό δεν άνοιγε το στοματάκι του. Όσο και να πατούσα το κάλυμμα της τάπας του ρεζερβουάρ ενώ έπαιζα και με το κεντρικό κλείδωμα είχε μουλαρώσει και δεν άνοιγε. Ο προφανής ύποπτος ήταν το μοτεράκι που ασφαλίζει το πορτάκι, όποτε το μεσημεράκι βουρ στην αντιπροσωπεία στα δυτικά της Θεσσαλονίκης όπου και γίνεται η συντήρησή του. Για καλή μου τύχη υπήρχε μοτεράκι διαθέσιμο και το πρόβλημα αντιμετωπίστηκε αμέσως. Το κακό είναι πως δεν υπάρχει μηχανισμός έκτακτης ανάγκης όπως σε άλλα μοντέλα του γκρουπ, ώστε να ανοίξει τραβώντας κάποιο κρίκο. Στο συνεργείο ισχυρίζονται πως με συνεχή χτυπηματάκια, όταν το αυτοκίνητο είναι ξεκλείδωτο το καπάκι θα ανοίξει, ελπίζω να μη χρειαστεί στο μέλλον να το διαπιστώσω. Εννοείται πως δε χρεώθηκα κάτι, μιας και ισχύει ακόμη η επέκταση εγγύησης. Στα θετικά η άμεση επέμβαση του τεχνικού παρά το φόρτο εργασίας που υπήρχε και ο μικρός χρόνος αναμονής.
Επόμενο βήμα η τοποθέτηση αντηλιακών μεμβρανών, έκλεισα ραντεβού σε καμιά εικοσαριά μέρες σε κατάστημα στα ανατολικά. Θα βάλω Xpel xr plus μιας και είδα πως αρκετοί συμφορουμίτες είναι ευχαριστημένοι με αυτές.
Του ετοιμάζω κι ένα ταξιδάκι προς τον Έβρο το τριήμερο, μιας και δε προβλέπεται εξόρμηση σε βουνά και λαγκάδια το πιστό Santa Fe θα ξεκουραστεί.
Ελπίζω να έφυγε από το τοπικ λίγη σκόνη….. -
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
Τα «παιδιά» μου παρέα στα Σύβοτα!
-
RE: Νέο VW Polo
Τρίτο ετήσιο service, 45χιλ. χλμ, στην αντιπροσωπεία. Όπως και στα προηγούμενα αλμυρή τιμή, αλλαγή λαδιών και υγρών φρένων και λοιποί έλεγχοι, 110 λεπτά χρέωσης εργασιών 245€ σύνολο. Τουλάχιστον το ευχάριστο είναι ότι συνεχίζουμε χωρίς κανένα πρόβλημα, ακόμη και οπτικά μέσα έξω το αμάξι είναι σαν τη πρώτη ημέρα, με όλα τα πλεονεκτήματα (πολλά για μένα) και τα μειονεκτήματα (επίσης για μένα,ελάχιστα). Θυμίζω πως το μοναδικό θέμα που είχε από καινούργιο μάλιστα, ήταν ένας τριγμός στην άκρη του ταμπλώ εσωτερικά, που επιδιορθώθηκε και από τότε ουδέν. Από αναλώσιμα η μπαταρία είναι σε καλά επίπεδα τα υλικά τριβής επίσης, ακόμη και τα λάστιχα πρώτης τοποθέτησης της Nexen έχουν καλή απόδοση, αν δεν αλλάξει κάτι δραματικά μάλλον θα τα κρατήσω για καμμιά 10χιλ. χλμ ακόμη. Δεν έχω κάνει αναβάθμιση στο λογισμικό ούτε του infotainment ούτε του αυτοκινήτου, δεν το πειράζω μιας και όλα λειτουργούν φυσιολογικά. Τα παραπάνω αφορούν σε Polo 1,0 115 dsg highline με αρκετά έξτρα την εποχή που αγοράστηκε, ηλιοροφή, led με αυτόματη ρύθμιση κατά την εκκίνηση, keyless, επιτήρηση τυφλού σημείου, 8αρα οθόνη με κάμερα και οπίσθιο έλεγχο και φρενάρισμα και αισθητήρες μπρος πίσω καθώς και εργοστασιακό συναγερμό. Εννοείται επέκταση εγγύησης στα 4 χρόνια, ας ελπίζουμε να μην αρχίσει τα νούμερα μόλις λήξει!
-
RE: Peugeot 3008 2016
Καλοτάξιδο, καλού κακού κανένα μπρελόκ μαύρης γάτας για τους γνωστούς λόγους…..
-
RE: Νέο VW Polo
@andya3 said in Νέο VW Polo:
Κουκλάκι το polάκι, το φόρτωσες κιόλας με ότι υπάρχει, να το χαίρεσαι και να το απολαμβάνεις όσο και να το κρατήσεις!
Όντως η συγκεκριμένη έκδοση στο πορτοκαλί χρώμα που το έχω, με την μαύρη ηλιοροφή και την πιο σοφιστικέ μούρη που έχουν τα highline με τα led φωτιστικά είναι κουκλάκι! Τα πραγματικά βέβαια χαρίσματα είναι άλλα, με κυριότερα το στιβαρό πάτημα, τον ζωντανό και αθόρυβο ακόμη και ψηλά κινητήρα και το πολύ βολικό και λειτουργικό σαλόνι.
Latest posts made by que2
-
RE: VW T-Roc
Αυτό που δίνουμε εύκολα 30 χιλιάρικα για να πάρουμε ένα αυτοκίνητο και δυσανασχετούμε στα 7€ το μήνα για μια εξαιρετική εφαρμογή, πραγματικά με ξεπερνάει…..
-
RE: Νέα BMW 1 Series 2019
Καλοτάξιδο Σπύρε, περιμένουμε αναλυτικές εντυπώσεις!
-
RE: SKODA FORUM
Προσωπικά σε χιλιάρι tsi κινητήρα εδώ και 4,5 χρόνια κι έχοντας διανύσει 67χιλ χλμ, χρησιμοποιώ 020 λάδια χωρίς κανένα θέμα κατανάλωσης λαδιού ή ανάπτυξης υψηλών θερμοκρασιών σε καύσωνα. Ποιος είναι ο λόγος να χρησιμοποιήσεις πιο χοντρά λάδια, εκτός κι αν θέλεις να κάνεις μερικά ευρώ οικονομία το χρόνο για την αγορά τους…..την οποία πιθανώς να τη χάσεις κατά τη λειτουργία του κινητήρα με πιο χοντρό λάδι.
-
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
@gol said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Εξαιρετική επιλογή, είχα αναφέρει τις εντυπώσεις μου γι αυτά μιας και τα φοράω στο δικό μου αυτοκίνητο. Μπορείς να κινείσαι σε όλες τις συνθήκες με ασφάλεια και άνεση. Καλά χιλιόμετρα!
Χαιρετε.
Σε στεγνο κατα τις θερμες ημερες του καλοκαιριου πως ειναι;Ποσο καιρο τα εχεις; φθορα;
Ακόμα δεν ήρθε τι πρώτο τους καλοκαίρι, τα φοράω εδώ και 5 μήνες. Πάντως η εμπειρία μου με αντίστοιχα ελαστικά της Vredestein (επίσης πολύ καλά), φορεμένα σε παλιό βαρύ τετρακίνητο suv, εντελώς απροβλημάτιστη, ούτε τσιρίγματα στις κλειστές στροφές και τα φρεναρίσματα ούτε μειωμένη αίσθηση στο τιμόνι, ακόμη και με καύσωνα.
-
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
@gol said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Τελικως τοποθετηθηκαν goodyear vector 3 τεσσάρων εποχών.
Εξαιρετική επιλογή, είχα αναφέρει τις εντυπώσεις μου γι αυτά μιας και τα φοράω στο δικό μου αυτοκίνητο. Μπορείς να κινείσαι σε όλες τις συνθήκες με ασφάλεια και άνεση. Καλά χιλιόμετρα!
-
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
Εδώ και δυο μήνες περίπου έχω τοποθετήσει στο polo τα all season ελαστικά της Goodyear, τα vector gen 3. Σε στεγνό και βρεγμένο αποδίδουν εξαιρετικά, με προοδευτικότητα ,πολυ καλή ευθυβολία στον αυτοκινητόδρομο, χωρίς να επηρεάζονται από τα διαμήκη αυλάκια που έχει πολλές φορές η άσφαλτος. Ελαφρώς καλύτερα από τα μαμά Nexen στο θέμα της άνεσης και του θορύβου αλλά εκεί που μου έκαναν εντύπωση ήταν η απόδοσή τους σε ανηφορικούς χιονισμένους δρόμους όπως αυτούς στα στενά του Χορτιάτη το περασμένο Σαββατόβραδο! Ξεκινάς πολύ εύκολα σε ανηφόρα με αρκετά μεγάλη κλίση και με παγωμένες ροδιές στο δρόμο. Να πω την αλήθεια δεν το περίμενα, αν και φοράω λάστιχα all season στο Santa Fe και ξέρω πως αποδίδουν καλά στο χιόνι, αλλά εκείνο είναι ένα βαρύ τετρακίνητο όχημα, εντελώς διαφορετικό αυτοκίνητο και μάλιστα μιας άλλης εποχής. Όλα καλά λοιπόν; Όταν τα δοκιμάσω σε θερμοκρασίες καλοκαιριού τότε θα έχω και την τελική ετυμηγορία μου. Όσο για την τιμή τους, αλμυρή θα έλεγα, είναι και η διάσταση που φοράω μάλλον , 195/55-16 91V XL, 530€. Αυτά τα ολίγα.
-
RE: Toyota Corolla 2019
@gatoz said in Toyota Corolla 2019:
@monman2 said in Toyota Corolla 2019:
Νομίζω ότι το ίδιο πράγμα λέτε με διαφορετικά λόγια, τι με νοιάζει πιο θα είναι σκληρό είτε η γόμα είτε ο σκελετός είτε και τα δύο ο spiros.0 έχει δίκιο να ανησυχεί για την άνεση που τελικά θα είναι αυτή που θα μειωθεί.
Για ένα υβριδικό που θα κυκλοφορεί μέσα στην πόλη 70-80 % εγώ θα έβαζα ένα 4εποχων ή το ακριβό Goodyear 4season gen 3 ή το φθηνότερο kleber quadraxer3 .
Μετά από χιλιάδες χλμ και πολλά πειράματα έχω καταλήξει στο συμπέρασμα πως μόνο αυτά μπορούν να αντιμετωπίσουν τους γυαλί δρόμους των πόλεων .
μαπα το καλοχρονο
Διαφωνώ κάθετα! Στο Polo μου, κούμπωσε εξαιρετικά και σε στεγνό και σε βρεγμένο με μπόνους την εξαιρετικά αθόρυβη κύλιση!
-
RE: Χρόνια πολλά
Καλή χρονιά και όσο δυνατόν περισσότεροι να αποκτήσουμε το αυτοκίνητο που λιγουρευόμαστε!
-
RE: Nissan Qashqai 2021
Καλοτάξιδο! Επιτέλους να και κάποιος που παίρνει το σουβ του όπως πρέπει…..4wd!
-
RE: Περιοδικά Αυτοκινήτου
@criuser said in Περιοδικά Αυτοκινήτου:
Εγώ πάντως θυμάμαι και παλιά τι ιστορίες έγραφαν για τα γκόλφ 1.3 με τα 55 άλογα και τα 1.4 με τα 60 άλογα όταν ο ανταγωνισμός είχε 15-30 άλογα παραπάνω.
Καλά για τα άλογα που δήλωναν οι της VW μην παίρνεις και όρκο, είχαμε στην παρέα τότε και golf 2 με τους 55 και escort 1.1 με τους 59hp , το golf ήταν γρηγορότερο ακόμη κι όταν άλλαξε μηχανή το escort σε 1.3 με τα 60 ατίθασα.