Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    G
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 1678
    • Best 797
    • Groups 0

    groover1972

    @groover1972

    1418
    Reputation
    184
    Profile views
    1678
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    groover1972 Unfollow Follow

    Best posts made by groover1972

    • RE: VW Tiguan 2024

      @sabas_thess said in VW Tiguan 2024:

      Σε αυτό που ακύρωσα είχε σίγουρα πίσω θύρες usb. Στο ετοιμοπαράδοτο δυστυχώς αρκέστηκα στην έκδοση more χωρίς να το ψάξω.

      Το άλλο που μου κάθετε στο λαιμό είναι πίσω δεξιά που λέει eTs αντί eTsi. Στην αρχή νόμιζα ότι έκανε μλκια αυτός που το πήγα για μποτέ αλλά μετά είδα τις φωτογραφίες της παράδοσης. Λεπτομέρειες όλα ξέρω, νάχαμε να λέγαμε.

      Για αυτούς τους λόγους όταν παραλαμβανουμε, τα κοιτάμε όλα μέσα - έξω και μετά υπογράφουμε την παραλαβή. Δεν λέω ότι φταις σε κάτι, μη παρεξηγηθώ.

      Επίσης Χρήστο, διάβασα τα περί ευτυχίας και θα συμφωνήσω.

      Προσωπικά, επειδή ζούμε σε περίεργους καιρούς, το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να είναι υγιείς, τα παιδιά μου και η γυναίκα μου και τίποτα άλλο.

      Παλιότερα στενοχωριομουν που είμαι νοικαρης και δεν έχω δικό μου σπίτι αλλά μου φτάνει που ξυπνάω κάτω από μια αξιοπρεπή στέγη.

      Μπορεί να μην έχω πολλά χρήματα αλλά δεν έχω πεινάσει όσα και αν έχω περάσει και είμαι ακόμη δυνατός και όρθιος να πολεμώντας.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      groover1972
    • RE: Toyota Yaris Cross

      @mastoras78 said in Toyota Yaris Cross:

      Κάνω πολλά χιλιόμετρα τις καθημερινές σε παραλιακή και ΑΟ, τα μισά ημιαστικά. Ε το μεγαλύτερο μου θέμα είναι οι στραχιδιστές.. εξηγούμαι.

      Οχήματα ερείπια aka η κατώτερη μορφή κίνησης στην άσφαλτο, ασυντήρητα, με καμένες λάμπες στόπ και νεκρούς καταλύτες. Στο ίδιο μήκος κύματος και ο οδηγός.. Είτε γέρος, είτε γυναίκα , είτε επαγγελματίας μάστορας είτε γύφθος είτε συνδυασμός των παραπάνω. Να κινούνται αργά και αριστέρα, φλας ούτε για αστείο, να κλείνεις παράθυρα να μη πεθάνεις από καρκίνο, να στρίβουν σε διαστάυρωση και να παίρνουν κλειστά τη στροφή δημιουργώντας μποτιλιάρισμα, να είναι πάλι σε διασταύρωση και να μη ξέρουν πότε να ξεκινήσουν και πότε να δώσουν προτεραιότητα και να κολλάει το σύμπαν. Στα φανάρια να τον παίζουν και να περνάει ένα αμάξι αντί για πέντε και άλλα πολλά. Σταματάω να σκέφτομαι τα υπόλοιπα που κάνουν γιατί φορτώνω και θα σταματήσω πάλι κανέναν από τους παραπάνω αύριο να του αφαιρέσω τα κλειδιά από τη μίζα και να τα πετάξω καμιά εκατοστή μέτρα μακριά (τρου στόρυ). Έτσι και τον πετύχεις σε συνθήκες που δε μπορείς να τον περάσεις την πάτησες.

      Αυτοί δεν ενδιαφέρονται για τίποτα, ούτε για τον εαυτό τους ούτε για τους άλλους. Θα ήθελα ήμουν τροχαίος να βγαίνω για σαφάρι τέτοιων καραγκιόζηδων και στο τέλος της βάρδιας να οργώνω τα στενά για όσους βάζουν καρέκλες και λοιπά μπάζα για να καβατζώνουν θέση(ευχούλες). Κοινώς ευτυχώς που δεν είμαι γιατί θα είχαμε πολλούς παραπονούμενους γυφθέλληνες να τηλεφωνούν το μπαρμπαβύσμα να τους σβήσει την κλήση, ή που θα μου βγάζαν καμιά υπηρεσιακή ταυτότητα "συνάδελφοι"(ούστ) του στύλ "ξέρεις ποιός είμαι εγώ" που θα κατέληγε στην κωλοχαραμάδα τους σε στύλ ΑΤΜ. (τελικά φόρτωσα 😛 )

      Ok υπάρχουν και οι "γρήγοροι" που κάνουν άλλου είδους μλκιες, όπως επικύνδυνες σφήνες, κλέβουν προτεραιότητα στα φανάρια ή παραβιάζουν τα κόκκινα αλλά είναι tier 2 κατηγορία μπροστά στο σύνολο των πρώτων που και πολλοί είναι και πολλά προβλήματα δημιουργούν. Εξοργίζομαι τελευταία που βλέπω ακατάλληλους υπερήλικες να εμπλέκονται σε θανατηφόρα τροχαία επειδή λέει οδηγούν ανάποδα σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας.. Thlipsis...

      Ούτε έλεγχος στα ΚΤΕΟ γίνεται σοβαρός, ούτε για τα διπλώματα, ούτε κανείς τα κυνηγάει αυτά εκεί έξω σε πραγματικές συνθήκες. Μακάρι να αλλάξει αυτό κάποτε

      Μάστορα ορθώς ομιλείς αλλά έχω μια συμβουλή σαν... μεγαλύτερος (του 1972). Όταν οδηγούμε, έχοντας η όχι αντιμέτωπους ανθρώπους που ξέρουν η όχι να οδηγούν σωστά, δεν χρειάζεται να ανεβάζουμε ένταση εμείς. Εμείς πρέπει πάντα να είμαστε ήρεμοι, έχοντας περιφερειακή όραση, προβλέποντας και παρατηρούμε πάντα τι κάνει η όχι ο οδηγός του μπροστινού και του πίσω οχήματος. Δεν είμαι δάσκαλος οδήγησης αλλά οδηγώ χρόνια. Επίσης από εμπειρία μου, δεν κατεβαίνουμε ΠΟΤΕ από το αυτοκίνητο μας για να τσαμπουκαλευτουμε με κανέναν. Φταίει δεν φταίει δεν είσαι εσύ (γενικά μιλώντας), εκείνος που θα πρέπει να τον μάθεις τι εστί λωρίδα, φλας, κόρνα, στοπ, σφήνα. Οι εποχές είναι δύσκολες, άσχημες και από ότι διαβάζετε δεν υπάρχει σεβασμός στην ανθρώπινη ζωή. Ο άλλος μπορεί να οπλοφορεί, να έχει πιστόλι, μαχαίρι, μπαστούνι του μπέιζμπολ, σίδερο. Και να μην έχει και του δώσεις μία και πέσει κάτω και σπάσει το κεφάλι του, πας εσύ μέσα, όχι άλλος.

      Ηρεμία, σύνεση, σεβασμός για να οδηγήσουμε και την επόμενη ημέρα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      groover1972
    • RE: Αγορά εώς 30.000

      @angste said in Αγορά εώς 30.000:

      Καλημέρα στο φόρουμ
      Ήρθε και η δική μου η ώρα για αγορά αυτοκινήτου με ταβάνι τα 30Κ.
      Είμαστε από Θεσσαλονίκη, έχουμε ένα παιδάκι 3 χρόνων και ένα στην κοιλιά. Έχω ένα polo του 04, το οποίο θα το δώσω, και ένα micra του 05 που θα μείνει σαν βοηθητικό.Τα χιλιόμετρα που κάνουμε είναι 7 με 8000 μαξ, οπότε δε με ενδιαφέρει το πετρέλαιο ούτε το αυτόματο κιβώτιο.
      Ξεκίνησα να ψάχνω μεταχειρισμένα εώς 15.000 όταν άρχισαν να ανεβαίνουν οι τιμές και απογοητεύτηκα. Το ανέβασα στα 20.000 και τσιγκουνεύτηκα να δώσω τόσα χρήματα για μεταχειρισμένο. Οπότε πάμε σε καινούριο.
      Έχουμε δει ήδη το puma και από βδομάδα θα δούμε τα xceed, 2008, crossland και τα juke/qq. Μπορεί και τα t roc/t cross. Το qq την τρομάζει είναι η αλήθεια και το 2008 δεν της πολυαρέσει η μούρη του.
      Θέλουμε ένα σχετικά οικονομικό σε κατανάλωση, αν και λόγω χιλιομέτρων δεν δίνω βάρος σε αυτό, με λίγα τέλη, να μην είναι δίλιτρο και να έχει μεγάλο πορτ μπαγκαζ (ο μόνος λόγος που με προβληματίζει στο xceed). Μία προτίμηση σε suv όπως φαίνεται για να είναι ευκολότερα τα μπες βγες των μωρών. Προτιμώ φορτωμένες εκδόσεις.
      Δεν θέλουμε (η κυρά) μακρύ αυτοκίνητο, ούτε πετρέλαιο και αυτόματο όπως έγραψα παραπάνω.
      Το αμάξι θα μείνει μαζί μας αρκετά χρόνια.
      Θα ήθελα να ακούσω την άποψη σας.
      Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

      Suzuki Scross και με χώρους και δεν χρειάζεται να δώσεις το νεφρό σου. Με το καλό το 2ο παιδάκι και με έναν πόνο!

      επίσης σου μένουν χρήματα και επιπλέον δεν πληρώνεις τέλη κυκλοφορίας και τα έχει όλα μέσα και είναι και ήπιο υβριδικό, δεν καίει βενζίνη και δεν σπάει δεν χαλάει. Κράτα τα χρήματα θα τα χρειαστείς με 2 παιδιά

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      groover1972
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      Re: SUZUKI SX4 SCROSS

      Διακοπές και φέτος. Αθήνα Ερμιόνη, φορτωμένος 3 ενήλικες ένα 10χρονο, ΟΛΟΙ ζώνες, το 10χρονο σε booster. Και τι δεν παίρνει τελικά το πορτ μπαγκαζ. Όλο λέω ότι δεν χωράνε και τελικά έχει και χώρο ελεύθερο. Με κίνηση, αλλά με ροή, με κλιματισμό, 6.2 λίτρα αλλά μάλλον προς το 6.5 το κόβω, αλλά με τις προσπεράσεις μου, με πολύ ωραία ώθηση στην ανηφόρα χωρίς κομπίνα χωρίς δισταγμό. Δεν άκουσα ούτε στιγμή θόρυβο, το αυτοκίνητο είναι όντως αθόρυβο, μόνο το θερμός μπουκάλι νερού έτριξε λίγο αλλά το διόρθωσα. Το ACC, δουλεύει ρολόι, πως μπορούσα χωρίς αυτό τοοοσα χρόνια οδηγός. Πολύ ξεκούραστο αλλά μια φορά που χρειάστηκε, πάτησα φρένο πριν το καταλάβει το σύστημα. Ένα ας το πούμε μείον είναι το ότι φυσούσε πολύ σήμερα, και το επηρέαζε λίγο παραπάνω από ότι θα ήθελα, αλλά σε άλλα αυτοκίνητα θα είχα μειώσει ταχύτητα ενώ με το Scross πήγαινα σταθερά αλλά καταλάβαινα πότε το επηρέασε. Πολύ καλή και άμεση ήταν και η απόδοση του κλιματισμού το είχα βάλει στο economy, το άλλαξα γιατί είχε σταματα ξεκινα, στο comfort, αλλά επειδή μπαινοβγαινε το start stop το απενεργοποιώ όταν είμαι σε κίνηση τέτοια.

      Α και μία λεπτομέρεια. Τον Ιούλιο στις πρώτες διακοπές έφαγε πολύ θαλασσινό σπρέι και από το αλάτι μπουκώνει το ραντάρ του acc και της προειδοποίηση σύγκρουσης. Μου έβγαλε 3 λαμπάκια ότι προσωρινά δεν δουλεύει και έφτιαξε όταν το καθάρισα με ένα μικρό μπουκάλι νερό.

      Το υβριδικό σύστημα δουλεύει μία χαρά mild ξε mild και το χαίρομαι τόσο πολύ που σκέφτομαι ότι απροβληματιστα κάνω ταξίδι, οικονομικά, ξεκούραστα δεν πληρώνω τέλη κυκλοφορίας δεν έδωσα 30κ. Τα μαλακά πλαστικά και τις τεράστιες οθόνες τα είδα σταματημενα στην άκρη του δρόμου με τρίγωνα.

      Αυτά για την ώρα, να προσέχετε στα ταξίδια σας και καλές διακοπές και επιστροφές.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      groover1972
    • RE: Toyota Yaris Cross

      @al73 said in Toyota Yaris Cross:

      Καλημέρα,

      Μετά από 3,5 μήνες και 5.000 χλμ ας γράψω και εγώ τις πρώτες μου εντυπώσεις από την active hybrid.

      Έκανα αρκετά ταξίδια το καλοκαίρι, με πολύ επαρχιακό δίκτυο. Η μέση κατανάλωση (βασισμένη στην αντλία) είναι 4,2 λτ/100 χλμ. Πολύ ικανοποιητικό. Πρέπει να πω ότι αυτοκινητόδρομο δεν το τρέχω πολύ.
      Η εμπειρία με το eCVT πολύ θετική, ειδικά στην πόλη και περιαστικές μετακινήσεις, μουγκρίζει λίγο όταν το ζορίζεις αλλά δε με ενοχλεί. Το τιμόνι είναι αρκετά ακριβές και στις στροφές το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται καλά αν δεν το παρακάνεις. Η ανάρτηση παρά τον ημιάκαμπτο δεν είναι σκληρή, θα έλεγα ότι σε γενικές γραμμές σου προσφέρει άνεση στις περισσότερες συνθήκες. Το αυτοκίνητο έχει αρκετή ροπή για να κάνεις τις προσπεράσεις σου. Στα ζόρια βοηθάει να το βάλεις στο power mode.
      Τα συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας λειτουργούν ικανοποιητικά. Το acc είναι πολύ πρακτικό, βέβαια κάποιες φορές φρενάρει λίγο πιο απότομα από ότι θα ήθελα να είμαι ειλικρινής. Το lane assist είναι επίσης ικανοποιητικό. Πολύ καλά δουλεύουν και τα φώτα στην αυτόματη σκάλα όταν εντοπίζουν είτε αυτοκίνητο απέναντι είτε άλλο μπροστά που πλησιάζεις.

      Η ποιότητα μέσα είναι ΟΚ, μέχρι εκεί. Τριγμούς είχα μία φορά σε κακό δρόμο. Θα δείξει με τον καιρό. Τα περισσότερα πλαστικά είναι σκληρά αλλά όχι φτηνιάρικα. Θα ήθελα να είναι πιο μαλακά τα σημεία που ακουμπάνε τα γόνατά μου δεξιά και αριστερά. Βέβαια σε αυτά τα σημεία και πιο ακριβά αυτοκίνητα σκληρά πλαστικά έχουν. Θα ήθελα επίσης λίγο πιο αναπαυτικά καθίσματα.
      Εκτός της έλλειψης της πίσω πλαφονιέρας με ενοχλεί ότι οι διακόπτες για τα παράθυρα (πλην του οδηγού) δεν έχουν πάνω ένα φωτάκι. Το βράδυ ψάχνεις να βρεις το διακόπτη.
      Το infotainment είναι λίγο παρωχημένο και δεν έχει πολλές δυνατότητες, κάνει ωστόσο τη δουλειά του πάντα και χωρίς να μπλοκάρει.
      > Κάτι άλλο που με ενοχλεί είναι το κλείσιμο του χώρου αποσκευών, θέλει δύναμη, πολλές φορές φαίνεται ότι έκλεισε αλλά όταν μπαίνεις μέσα βλέπεις ότι είναι ανοιχτό. Επίσης οι αισθητήρες βάρους για τις ζώνες παραείναι ευαίσθητοι. Ακουμπάς μία τσάντα λίγων κιλών και χτυπάει.

      Γενικά μέχρι τώρα είμαι αρκετά ικανοποιημένος, το πόσο αξιόπιστο θα είναι στο μέλλον, ή τι φθορές θα έχει θα δείξει με τον καιρό. Εξακολουθώ να πιστεύω ότι αν και ακρίβυνε (όπως όλα τα αυτοκίνητα) εξακολουθεί να είναι μία τίμια αγορά.

      Σε όλα τα αυτοκίνητα , υπάρχει ένα μικρό κολπάκι που δεν χρειάζεται να βάλεις καθόλου δύναμη. Αφήνεις ένα παράθυρο ή μια πόρτα λίγο ανοικτή (τα κλείνεις τελευταία) ώστε να μπορεί να διαφεύγει ο αέρας στη καμπίνα. Ο ίδιος αέρας (πίεση) σου κρατάει την πίσω πόρτα ανοικτή. Ευχαρίστησε με αργότερα. 😉

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      groover1972
    • RE: Nissan Qashqai 2021

      @a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:

      @gianniss07 said in Nissan Qashqai 2021:

      @fanis75 said in Nissan Qashqai 2021:

      @spi_duster said in Nissan Qashqai 2021:

      Το βιτ δε βλέπω και ανησυχώ. 😇

      Είναι μια κατηγορία κάτω, για αυτό δεν το βλέπεις. Για τα 10 χρόνια που ουσιαστικά είναι ίδιο στην αγορά, πουλάει πολύ καλά ακόμα.

      c8032d81-a065-4fdc-958a-0b3ad520978d-image.png

      Αν το βιταρα άλλαζε σχεδιαστικά εσωτερικά ,σε μεγάλο βαθμό εννοω..όπως έγινε η αλλαγή στο 2008 , και το ψιλοδιορθωνανε και λιγο εξωτερικά τότε πιστεύω πως θα χτυπούσε χαλαρά 3αδα..μη πω και πρωτιά.

      Εσωτερικό και πίσω φανάρια να αλλάξει και θα είναι πολύ καλό

      Οσονούπω.
      sddefault.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      groover1972
    • RE: VW Tiguan 2024

      Άπαντες μην ανησυχείτε, θα σκάσει όπου να ναι η Καλδέρα και θα γίνουν όλα μια χαρά.

      Έχω πάει 52 και πριν από μερικά χρόνια, κατάλαβα, κατανόησα και αποφάσισα ότι τελικά, δεν μπορείς να φτιάξεις τον κόσμο.

      Σταμάτησα να δίνω συμβουλές και την άποψη μου όταν καταλαβαίνω ότι ο συνομιλητής μου, θα κάνει αυτό που νομίζει καλύτερο για τον εαυτό του.

      Καλώς ή κακώς θα το κάνει.

      Το αυτοκίνητο είναι ένα μέσο μεταφοράς, αλλά από το 198κατι έχει εξελιχθεί σε πολλά πράγματα. Κάποιοι το έχουν σαν αυτό που είναι κατασκευασμενο, άλλοι σαν status χρηματικης και κοινωνικής επάρκειας και ευμεριας.

      Υπάρχουν τόσα πολλά πράγματα που θα πρέπει να ανησυχώ, αλλά μετά τον θάνατο φίλου, έχω αποφασίσει ότι η ζωή είναι μικρή, ανοιγοκλεινεις τα μάτια και έχουν περάσει 10 χρόνια.

      Η καταναλωτική τρελα με πλέον πολύ εύκολη χρήση, δεν σε αφήνει να σκεφτείς, σοβαρότερα θέματα της ζωής...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      groover1972
    • RE: Alfa Romeo 1750 (1971) με χαμενη βεβαιωση ακινησιας

      Tumblr_l_509592629361332.jpg

      Tumblr_l_509633214013452.jpg

      Μόλις το είδα στο δρόμο, κάτω από το σπίτι.. Πανέμορφη. Σαν καινούργια.

      Εκτίμηση, 60κ!

      posted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
      G
      groover1972
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      @panormus772 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      @groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      @panormus772 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      146€ service 5ου έτους.Φίλτρα λαδιού-καμπίνας,λάδια,ροδέλα,γενικό check.Άψογο μου είπαν..Ξέχασα να τους πω και για την ΚΕΚ και τώρα αύριο μεσημέρι πρέπει να πάω σε ΙΚΤΕΟ για να την βγάλω.. Στο βιβλίο service μου κόλλησαν 1η φορά κι ένα αυτοκόλλητο με "S" που δείχνει -όπως λένε- ότι έβαλαν γνήσια ανταλλακτικά.Πάνε να βγάλουν offside τους εξειδικευμένους μάλλον.. Εχει κόψει η δουλειά τους πάντως,οπότε "πενία τέχνας κατεργάζεται"..
      20220711_145718.jpg

      Τόσο είχα πληρώσει για το 1ο. Στα 5 χρόνια, είσαι ευχαριστημένος; όλα καλά; δεν είχες κανένα θέμα;

      Όλα καλά.Δε χρειάστηκε να συμπληρώσω πριν τα ετήσια service ποτέ διάφορα υγρά και γενικώς δεν είχα κάποια θέματα με τριγμούς,ηλεκτρονικά κ.ά. Βέβαια δεν έχει και πολλά χλμ. στην 5ετία.
      Το μόνο -το οποίο το έχω αναφέρει σε προηγ. σελίδα του topic-, μου άλλαξαν στο 1ο service το πίσω φανάρι του οδηγού (ή συνοδηγού δεν θυμάμαι καλά τώρα,δεν έχω το χαρτί του ανταλλακτικού μπροστά μου,θα το δω),λόγω του ότι ψιλομάζευε εσωτερικά λίγο υγρασία στην άκρη του.Φυσικά εντός εγγύησης και χωρίς φασαρία.

      Χαίρομαι. Αυτά είναι τα ευχάριστα! Πάντα έτσι σου εύχομαι.

      Κυριάκος Μητσοτάκης.

      Χαχαχααχααα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      groover1972
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @iceman7 said in Toyota Corolla Cross:

      @fanis75 said in Toyota Corolla Cross:

      Άσε που οι κυρίες θέλουν μεγάλα αμάξια, όλες οι μανάδες στο σχολείο πρωί έρχοναι με κάτι Land Cruiser (V8 μάλιστα, τα μεγάλα τα καλά!), X1/X3, Range, DS7 κλπ. αχαχαχα!!

      Oι μανάδες που έρχονται με τέτοια αμάξια σε σχολεία έχουν και έναν κουβαλητή - χορηγό που φέρνει αφειδώς χρήμα και πληρώνει και τα φαναρτζίδικα ή τους το αλλαζει καθε 2-3 χρόνια γιατι μετά από τόσο καιρό δεν βλέπεται από τα μερεμέτια!
      Ασε που αυτές τις μανoύλες πιθανώς να τις ενδιαφέρει και το ¨μεγεθος¨ .. οχι μόνο στο αμαξι .. απλά το δικαιολογουν στην "ασφάλεια" lolllll

      Τα C segment μόνο ως οικογενειακά στη χώρα αυτή.. ως καθημερινός εργάτης τα πάνω από 10ετία ίσως τέτοιου μεγέθους!

      Επίσης οι μανουλες που έχουν αυτά τα αυτοκίνητα, έχουν τα παιδιά τους στους παιδικούς σταθμούς με ΕΣΠΑ, λόγω χαμηλής φορολογικής και δηλώνουν άνεργες. Να τα λέμε κι αυτά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      groover1972

    Latest posts made by groover1972

    • RE: Mazda CX-30

      @criuser said in Mazda CX-30:

      @groover1972 said in Mazda CX-30:

      @babisstinson said in Mazda CX-30:

      @chrisk6 said in Mazda CX-30:

      @babisstinson said in Mazda CX-30:

      @andya3 said in Mazda CX-30:

      @babisstinson said in Mazda CX-30:

      Για τους λάτρεις της κατανάλωσης, τον τελευταίο ένα μήνα που κινούμαι στην Λακωνία, με φουλ climα λόγω και θερμοκρασιών και βενζίνη 98αρα, η μέση κατανάλωση έχει πέσει στα 6.6 λτ/100.

      .
      Δεν ξέρω που κινείσαι στη Λακωνία. Επειδή όμως προ ημερών πήγα λίγες μέρες Γύθειο και γύρισα τη Μάνη. Το T-Roc με μέση ταχύτητα συνήθως γύρω στα 45 km/h έγραφε περίπου 5 lt κατανάλωση.

      Δεν το έγραψα για σύγκριση, απλώς διάβασα το Λακωνία. Και μου ήρθε στο μυαλό η χαμηλή κατανάλωση του Rock. Δεν το είχα οδηγήσει σε τέτοιες συνθήκες. Είχα εθιστεί στα 8-9 lt μέσα στην Αθήνα και μου έκανε μεγάλη εντύπωση.

      Καλημέρα! Σπάρτη είναι η βάση και κατεβαίνω προς τα κάτω για μπάνιο, φαγητό κλπ. Πιο κάτω δεν πάει νομίζω, δεν οδηγώ και με αυγό στο πόδι (δεν μπορώ κιόλας και δεν το πήρα για αυτό το συγκεκριμένο αυτοκίνητο 🙂 ).
      Κυρίως το έγραψα για να αναφέρω για υποψήφιους αγοραστές. Αθήνα ήμουν 7.1/100. Για δίλιτρο ατμοσφαιρικό προσωπικά μου φαίνονται εξαιρετικά.
      Πολύ καλά τα 5λτ/100 του T-Tock. Σαν το ντίζελ 208 που είχα.
      Στις ίδιες συνθήκες ακριβώς, το Panda diesel της συζύγου είναι στα 4.7λτ/100 τον τελευταίο μήνα επίσης.

      Εχεις μηδενισει και μετρας ανα γεμισμα ή βλεπεις μεση απο τα πρωτα χλμ?
      Πριν κανα μηνα κατεβηκα Νεαπολη και εφτασα με 6.2 με ΕΟ στα 130 βαρια 140.

      Μηδένισα μόλις έφτασα Σπάρτη και έκτοτε το αφήνω να δω πόσο θα κάψω τους δύο μήνες που θα μείνουμε εδώ μέχρι να γυρίσουμε (δυστυχώς) Αθήνα.

      Από την πρώτη μέρα που πήρα το αυτοκίνητο μέχρι και τώρα που κατέβηκα, σε 7500 χιλιόμετρα είχα μέση 7.1

      Τι να πούμε και εμείς που έχουμε 2 βδομάδες μόνο άδεια, δηλαδή...

      Μπορεί να δουλεύει σεζόν εκεί...😇 😊

      Χμμμ, σωστά, δεν το σκέφτηκα Κριού.!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      groover1972
    • RE: Mazda CX-30

      @babisstinson said in Mazda CX-30:

      @chrisk6 said in Mazda CX-30:

      @babisstinson said in Mazda CX-30:

      @andya3 said in Mazda CX-30:

      @babisstinson said in Mazda CX-30:

      Για τους λάτρεις της κατανάλωσης, τον τελευταίο ένα μήνα που κινούμαι στην Λακωνία, με φουλ climα λόγω και θερμοκρασιών και βενζίνη 98αρα, η μέση κατανάλωση έχει πέσει στα 6.6 λτ/100.

      .
      Δεν ξέρω που κινείσαι στη Λακωνία. Επειδή όμως προ ημερών πήγα λίγες μέρες Γύθειο και γύρισα τη Μάνη. Το T-Roc με μέση ταχύτητα συνήθως γύρω στα 45 km/h έγραφε περίπου 5 lt κατανάλωση.

      Δεν το έγραψα για σύγκριση, απλώς διάβασα το Λακωνία. Και μου ήρθε στο μυαλό η χαμηλή κατανάλωση του Rock. Δεν το είχα οδηγήσει σε τέτοιες συνθήκες. Είχα εθιστεί στα 8-9 lt μέσα στην Αθήνα και μου έκανε μεγάλη εντύπωση.

      Καλημέρα! Σπάρτη είναι η βάση και κατεβαίνω προς τα κάτω για μπάνιο, φαγητό κλπ. Πιο κάτω δεν πάει νομίζω, δεν οδηγώ και με αυγό στο πόδι (δεν μπορώ κιόλας και δεν το πήρα για αυτό το συγκεκριμένο αυτοκίνητο 🙂 ).
      Κυρίως το έγραψα για να αναφέρω για υποψήφιους αγοραστές. Αθήνα ήμουν 7.1/100. Για δίλιτρο ατμοσφαιρικό προσωπικά μου φαίνονται εξαιρετικά.
      Πολύ καλά τα 5λτ/100 του T-Tock. Σαν το ντίζελ 208 που είχα.
      Στις ίδιες συνθήκες ακριβώς, το Panda diesel της συζύγου είναι στα 4.7λτ/100 τον τελευταίο μήνα επίσης.

      Εχεις μηδενισει και μετρας ανα γεμισμα ή βλεπεις μεση απο τα πρωτα χλμ?
      Πριν κανα μηνα κατεβηκα Νεαπολη και εφτασα με 6.2 με ΕΟ στα 130 βαρια 140.

      Μηδένισα μόλις έφτασα Σπάρτη και έκτοτε το αφήνω να δω πόσο θα κάψω τους δύο μήνες που θα μείνουμε εδώ μέχρι να γυρίσουμε (δυστυχώς) Αθήνα.

      Από την πρώτη μέρα που πήρα το αυτοκίνητο μέχρι και τώρα που κατέβηκα, σε 7500 χιλιόμετρα είχα μέση 7.1

      Τι να πούμε και εμείς που έχουμε 2 βδομάδες μόνο άδεια, δηλαδή...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      groover1972
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @georgemit said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @zaxosm με γεια καταρχάς, πολύ ωραίες!
      Να φανταστώ καινούριες παραγγελία από hyundai, για πες αν θέλεις μια τιμή να μας στείλεις, χωρίς τα λάστιχα, μόνο ζάντες.

      Ευχαριστω! Οχι δεν τις πηρα καινουριες απο Hyundai. Εντοπισα ενα παλικαρι tucson-addicted που αγορασε τις εξτρα 19αρες και του εμειναν αυτες. Οποτε τις πηρα πακετο με τα λαστιχα.

      Ποιο λάστιχο έχουν οι 18αρες;

      Continental eco contact 6.

      Οταν τα ταξιδέψεις για αρκετά χιλιόμετρα, πες εντυπώσεις για τα λάστιχα...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      groover1972
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Χαιρετω την ομαδα. Οπως σας ειχα πει παλιοτερα ψαχνομουν ιδιαιτερα για tucson γιατι για καποιο λογο μου αρεσε αρκετα και επρεπε να φυγει το juke.

      {mod} άφησα μόνο την μια για να φαίνεται η διαφορά.

      alt text

      Τα περασαμε λοιπον τα νεα πατουμενα! Εμφανησιακα νομιζω πως αλλαξα αμαξι….

      Θεωρω πως βοηθησε την αισθηση τιμονιου που δεν ειναι απο τα δυνατα του σημεια και κατα κυριο λογο σχεδον εξαλλειψε το σπινιαρισμα σε αποτομο φορτωμ. Εντελως με τριτη, στη δευτερα το κανει ελαχιστα και πρακτικα απευθειας στματαει ενω με τα 17αρια αν δεν αφηνα λιγο το γκαζι επεμενε.

      Βεβαια στα αρνητικα ειναι πως σε λακουβες εγινε πιο σκληρο αλλα αναμενομενο και δε με πειραζει καθως ειναι το οχημα αναψυχης και οδηγειται ελαχιστα εντος πολης.

      Κούκλα είναι, να έχεις καλά χιλιόμετρα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      groover1972
    • RE: Renault Captur II

      @harisnikolop said in Renault Captur II:

      @tkin73 said in Renault Captur II:

      Σε λίγα χρόνια οι "μηχανικοί" θα λένε σηκώνουμε καπό μόνο για λάδια και το ξανακλεινουμε άμα συμβεί κάτι άλλο απλά το πετάς και παίρνεις νέο!
      Ήπια υβριδικό έχεις ;

      Έχω το mild hybrid με τους 140 ίππους όχι το ηλεκτρικό με τους 160. έχει 12v μπαταρία.

      Η 12v πάντως του MHev Scross έχει 25 ευρώ. Μαλλον σου είπε του υβριδικού συστήματός την τιμή ο άνθρωπος.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      groover1972
    • RE: Peugeot 3008 (2024)

      @a-d-p said in Peugeot 3008 (2024):

      Πάρτε και μια φώτο από το τανκς 😁😁

      Είναι τεράστιο σε σχέση με το T-ROC

      Καλοτάξιδο και με πολλά απροβληματιστα χιλιόμετρα! Είναι κούκλα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      groover1972
    • RE: Peugeot 3008 (2024)

      @spi_duster said in Peugeot 3008 (2024):

      @alexandros-k said in Peugeot 3008 (2024):

      @andya3 said in Peugeot 3008 (2024):

      @alexandros-k said in Peugeot 3008 (2024):

      @andya3 said in Peugeot 3008 (2024):

      Δεν ξέρω τι σου έκαναν οι τσολιάδες και ιδιαίτερα οι γερμανοτσολιάδες (?), αλλά φαίνεται να πόνεσε. Περαστικά και σε σένα λοιπόν...

      Τι να με πονεσε ? Δεν καταλαβα να εγινε απολυτως τιποτα. Εσυ εχεις την μυγα και ως γερμανοτσαολιας θίχτηκες μαλλον

      Αμέσως μετά το δικό μου post περί γαλλόφιλων, έκανες αναφορά επίσης σε γαλλόφιλους, αλλά απευθυνόσουν στο υπερπέραν?
      Μπορεί και να παρεξήγησα το post σου, αλλά πιθανότερο είναι να απευθυνόσπυν σε μένα, παρά στο υπερπέραν.

      Με αφορμη το δικο σου ποστ το εγραψα , αλλά δεν απευθυνομουνα σε σενα αποκλειστικα

      Σε οποιον και να απευθυνοσουν ειναι ιδιαιτερα βαρης και προσβλητικος χαρακτηρισμος . Για αμάξια μιλαμε εδω. Οχι για προδοτες και πατριωτες. Καλημέρα.

      Σόρυ, αλλά είναι βαρύς😉

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      groover1972
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Επανερχομαι εχοντας συμπληρωσει ηδη 7000χλμ με το tucson fl 1.6 mild hybrid 160ps manual.

      Αρχικα το αυτοκινητο αγοραστηκε τον Απριλιο προς αντικατασταση του αξιολογου juke 1.6 hybrid.

      Λογω στενοτητας στο budget πηγαμε στην βασικοτερη εκδοση premium με αρκετες εν γνωσει μας ελλειψης αλλα με τιμη ασυναγωνιστη για το μεγεθος. Για να εχετε εικονα με το κλειδι στο χερι δεν υπερβηκαμε τα 29000€. Θελαμε αποκλειστικα χειροκίνητο και οχι full hybrid καθως εχουμε το ηλεκτρικο inster για τη πολη και για τις κοντινες αποστασεις που ειναι ο σωτηρας μας.

      Αρχικα να πω πως για οποιον θελει να κρατησει το οχημα καιρο και θελει την καλυτερη επιλογη η εκδοση limited ειναι πολύ ανωτερη επιλογή με σχετικα μικρη διαφορά στα χρηματα . Η μεσαια distinctive δεν εχει κανενα νοημα. Απευθειας πας limited (ή μενεις premium αν εισαι οκ με τις παρακάτω ελλειψεις).

      Ολα στα πολυ βασικα. Αρκετες παραχωρησεις κυριως στο θεμα των ανεσεων (τα μεγαλυτερα φαουλ ειναι το manual a.c., ελλειψη αυτοματων υαλοκαθαριστηρων, ελλειψη αυτοματα αντιθαμβωτικου καθρεφτη).

      Αν με ρωτατε μου φαινεται περιεργο που στο inster τα εχω ολα αυτα και οχι στο tucson ομως για τη χρηση που κανουμε δε θα σας πω οτι μου λειπουν κιολας. Δηλαδη ναι μεν αλλα….. ναι ειναι λιγο άβολο να ασχολεισαι με τις σκαλες του αερα του a.c. αλλα πρακτικα αυτο θα συμβει σε ενα ταξιδι πολυ λιγες φορες για να χαλαστω. Τωρα για τους υαλοκαθαριστηρες το ιδιο. Αυτο που με χαλαει ειναι η ελλειψη αυτοματα αντιθαμβωτικου καθρεφτη και αυτο γιατι οδηγω αρκετα σε επαρχιακους δρομους και δεν ειχα καταλαβει ποσο αναγκη το ειχα. Αλλα οκ δε θα πεθανω κιολας.

      Στα συν ειναι οτι εχει πραγματακια που σωζουν την κατάσταση και γενικα δεν θα το ελεγα εντελως φτωχο. Πχ εχει μπροστα φωτα led με αυτοματη εναλλαγη μεσαιας μεγαλης σκαλας, εχει μεγαλη οθονη 12 ιντσών, αυτοματα ανοιγομενα μπροστα παραθυρα και διαφορα αλλα. Για τις δικες μας αναγκες ειναι μια χαρα.

      Κατι που με προβληματιζει ειναι πως οι ζαντες της premium με 215/65/17 σπινιαρουν αδιανοητα σε φορτωμα δευτερα τριτη! Αλλα αυτο θα λυθεί συντομα καθως θα τραμπαρω με τις ζανυες της limited με ελαστικα 235/55/18. Αυτο το εξοδο δεν μπορεσα να το αποφυγω τελικα.

      Κατα τα αλλα χωροι απλετοι, ποιοτητα υλικων μετρια, συναρμογη που δεν μπορει να ανταγωνιστει γερμανικα αυτοκινητα.

      Το πατημα ειναι σοβαρο πλεονέκτημα, σταθερο, ακριβες, περναει κακοτοπιες με περισσεια αρχοντια. Το τιμονι ουδετερο προς βαρετο αλλα δεν ειναι ζητουμενο για μενα.

      Κινητηρας, κλιμακωση κιβωτιου, αναρτηση, φρενα για μενα πολύ δυνατα χαρακτηριστικα του αυτοκινητου. Ο κινητηρας αρπαζει απο τις 1200 στροφες ανετα μαλλον λογω mild hybrid, αισθανεται κοπωση καπου στις 5000 στροφες αλλά ειναι πολυ δυνατος και γραμμικος στο ωφελιμο ευρος. Ταξιδευεις με 140 και 3000 στροφες με 6η αρκετα ησυχα. Οχι τοσο ησυχα οσο η bmw x2 που εχουμε στην οικογενεια αλλα σιγουρα αρκετα κοντα. Τα φρενα ειναι γαντζοι, δε μασανε πουθενα και εχουν εξαιρετικη αισθηση. Οι αναρτησεις δουλεύουν ρολοι, παιρνει καποιες κλισεις βεβαια αν το πιέσεις αλλα τιποτα τρομακτικο. Γενικα με ευχαριστει να το οδηγω. Και νομιζω οτι βοηθα πολυ και η ανεξαρτητη πισω αναρτηση.

      Η κατανάλωση καθεται στα 7,5λ/100 με όχι συντηρητικη οδηγηση. Στην Αθηνα 9-10 στο τσεπακι, αλλα ανευ ουσιας. Γενικα για την καροτσα και το νεγεθος ειναι θεωρω οκ. Παρομοια εχουμε και στην bmw x2 18i λιγο κατω στα 7 ειχα με το t cross 1.0 95ps οποτε δε με προβληματιζει καθολου.

      Συνολικα ειναι ενα ταξιδιαρικο αυτοκινητο με παρα πολυ καλους χωρους και εξαιρετικη οδικη συμπεριφορα (κινητηρας, πλαισιο, αναρτηση). Σε ενα αρκετά αρμονικο σχημα για SUV.

      Εξαιρετική οδική συμπεριφορά

      Κατι που με προβληματιζει ειναι πως οι ζαντες της premium με 215/65/17 σπινιαρουν αδιανοητα σε φορτωμα δευτερα τριτη! Αλλα αυτο θα λυθεί συντομα καθως θα τραμπαρω με τις ζανυες της limited με ελαστικα 235/55/18. Αυτο το εξοδο δεν μπορεσα να το αποφυγω τελικα.

      Λογω στενοτητας στο budget πηγαμε στην βασικοτερη εκδοση

      Παρομοια εχουμε και στην bmw x2 18i λιγο κατω στα 7 ειχα με το t cross 1.0 95ps

      https://media.tenor.com/IOqOBebvHI8AAAAM/goodtobeking-theking.gif

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      groover1972
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @georgemit said in Toyota Corolla Cross:

      Έχω δει πολλά με καμένα τα led ημέρας, κυρίως renault (megane, kadjar) και κάμποσα από αυτά να έχουν ένα κιτρινοπράσινο χρώμα, πρόσφατα είδα και κούτα corolla sedan όπου στη δεξιά μεριά άναβε το μισό.
      Μπαίνουν άραγε στην εγγύηση ή θεωρούνται αναλώσιμα;
      Τα ημέρας κάποιοι τα επισκευάζουν πάντως.

      Δεν νομίζω να υπόκεινται στους όρους της εγγύησης.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      groover1972
    • RE: Suzuki Swift (2024)

      @teo-mak said in Suzuki Swift (2024):

      @groover1972 said in Suzuki Swift (2024):

      @teo-mak said in Suzuki Swift (2024):

      @lap said in Suzuki Swift (2024):

      Εάν θα το κρατήσεις χρόνια τότε θα στεναχωρήσω τη Σουζούκι αλλά μάλλον αξίζει το yaris. Δεν εμπιστεύομαι τα cvt με μεταλλικό ιμάντα.
      Το κιβώτιο του yaris είναι ασπαστο. Κυριολεκτικά

      Ας σπασει. Εχει πλεον 10 χρονια εγγυηση .

      Έχω την εντύπωση ότι το Care+, αφορά τις μπαταρίες υβριδικών /ηλεκτρικών (εννοείται όχι την S/S μπαταρία)...

      Ο πωλητης με διαβεβαιωσε οτι αφορα το συνολο του αυτοκινητου(μηχανικα-ηλεκτρολογικα) καθως και την μπαταρια του mild hybrid

      Αν στο είπε ο πωλητής, είναι σίγουρα, παραπληροφορηση. Δεν λέει κάτι τέτοιο στις τελευταίες σελίδες που διάβασα, πάντως.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      groover1972
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr