Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    G
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 1707
    • Best 814
    • Groups 0

    groover1972

    @groover1972

    1451
    Reputation
    184
    Profile views
    1707
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    groover1972 Unfollow Follow

    Best posts made by groover1972

    • RE: VW Tiguan 2024

      @sabas_thess said in VW Tiguan 2024:

      Σε αυτό που ακύρωσα είχε σίγουρα πίσω θύρες usb. Στο ετοιμοπαράδοτο δυστυχώς αρκέστηκα στην έκδοση more χωρίς να το ψάξω.

      Το άλλο που μου κάθετε στο λαιμό είναι πίσω δεξιά που λέει eTs αντί eTsi. Στην αρχή νόμιζα ότι έκανε μλκια αυτός που το πήγα για μποτέ αλλά μετά είδα τις φωτογραφίες της παράδοσης. Λεπτομέρειες όλα ξέρω, νάχαμε να λέγαμε.

      Για αυτούς τους λόγους όταν παραλαμβανουμε, τα κοιτάμε όλα μέσα - έξω και μετά υπογράφουμε την παραλαβή. Δεν λέω ότι φταις σε κάτι, μη παρεξηγηθώ.

      Επίσης Χρήστο, διάβασα τα περί ευτυχίας και θα συμφωνήσω.

      Προσωπικά, επειδή ζούμε σε περίεργους καιρούς, το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να είναι υγιείς, τα παιδιά μου και η γυναίκα μου και τίποτα άλλο.

      Παλιότερα στενοχωριομουν που είμαι νοικαρης και δεν έχω δικό μου σπίτι αλλά μου φτάνει που ξυπνάω κάτω από μια αξιοπρεπή στέγη.

      Μπορεί να μην έχω πολλά χρήματα αλλά δεν έχω πεινάσει όσα και αν έχω περάσει και είμαι ακόμη δυνατός και όρθιος να πολεμώντας.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      groover1972
    • RE: Toyota Yaris Cross

      @mastoras78 said in Toyota Yaris Cross:

      Κάνω πολλά χιλιόμετρα τις καθημερινές σε παραλιακή και ΑΟ, τα μισά ημιαστικά. Ε το μεγαλύτερο μου θέμα είναι οι στραχιδιστές.. εξηγούμαι.

      Οχήματα ερείπια aka η κατώτερη μορφή κίνησης στην άσφαλτο, ασυντήρητα, με καμένες λάμπες στόπ και νεκρούς καταλύτες. Στο ίδιο μήκος κύματος και ο οδηγός.. Είτε γέρος, είτε γυναίκα , είτε επαγγελματίας μάστορας είτε γύφθος είτε συνδυασμός των παραπάνω. Να κινούνται αργά και αριστέρα, φλας ούτε για αστείο, να κλείνεις παράθυρα να μη πεθάνεις από καρκίνο, να στρίβουν σε διαστάυρωση και να παίρνουν κλειστά τη στροφή δημιουργώντας μποτιλιάρισμα, να είναι πάλι σε διασταύρωση και να μη ξέρουν πότε να ξεκινήσουν και πότε να δώσουν προτεραιότητα και να κολλάει το σύμπαν. Στα φανάρια να τον παίζουν και να περνάει ένα αμάξι αντί για πέντε και άλλα πολλά. Σταματάω να σκέφτομαι τα υπόλοιπα που κάνουν γιατί φορτώνω και θα σταματήσω πάλι κανέναν από τους παραπάνω αύριο να του αφαιρέσω τα κλειδιά από τη μίζα και να τα πετάξω καμιά εκατοστή μέτρα μακριά (τρου στόρυ). Έτσι και τον πετύχεις σε συνθήκες που δε μπορείς να τον περάσεις την πάτησες.

      Αυτοί δεν ενδιαφέρονται για τίποτα, ούτε για τον εαυτό τους ούτε για τους άλλους. Θα ήθελα ήμουν τροχαίος να βγαίνω για σαφάρι τέτοιων καραγκιόζηδων και στο τέλος της βάρδιας να οργώνω τα στενά για όσους βάζουν καρέκλες και λοιπά μπάζα για να καβατζώνουν θέση(ευχούλες). Κοινώς ευτυχώς που δεν είμαι γιατί θα είχαμε πολλούς παραπονούμενους γυφθέλληνες να τηλεφωνούν το μπαρμπαβύσμα να τους σβήσει την κλήση, ή που θα μου βγάζαν καμιά υπηρεσιακή ταυτότητα "συνάδελφοι"(ούστ) του στύλ "ξέρεις ποιός είμαι εγώ" που θα κατέληγε στην κωλοχαραμάδα τους σε στύλ ΑΤΜ. (τελικά φόρτωσα 😛 )

      Ok υπάρχουν και οι "γρήγοροι" που κάνουν άλλου είδους μλκιες, όπως επικύνδυνες σφήνες, κλέβουν προτεραιότητα στα φανάρια ή παραβιάζουν τα κόκκινα αλλά είναι tier 2 κατηγορία μπροστά στο σύνολο των πρώτων που και πολλοί είναι και πολλά προβλήματα δημιουργούν. Εξοργίζομαι τελευταία που βλέπω ακατάλληλους υπερήλικες να εμπλέκονται σε θανατηφόρα τροχαία επειδή λέει οδηγούν ανάποδα σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας.. Thlipsis...

      Ούτε έλεγχος στα ΚΤΕΟ γίνεται σοβαρός, ούτε για τα διπλώματα, ούτε κανείς τα κυνηγάει αυτά εκεί έξω σε πραγματικές συνθήκες. Μακάρι να αλλάξει αυτό κάποτε

      Μάστορα ορθώς ομιλείς αλλά έχω μια συμβουλή σαν... μεγαλύτερος (του 1972). Όταν οδηγούμε, έχοντας η όχι αντιμέτωπους ανθρώπους που ξέρουν η όχι να οδηγούν σωστά, δεν χρειάζεται να ανεβάζουμε ένταση εμείς. Εμείς πρέπει πάντα να είμαστε ήρεμοι, έχοντας περιφερειακή όραση, προβλέποντας και παρατηρούμε πάντα τι κάνει η όχι ο οδηγός του μπροστινού και του πίσω οχήματος. Δεν είμαι δάσκαλος οδήγησης αλλά οδηγώ χρόνια. Επίσης από εμπειρία μου, δεν κατεβαίνουμε ΠΟΤΕ από το αυτοκίνητο μας για να τσαμπουκαλευτουμε με κανέναν. Φταίει δεν φταίει δεν είσαι εσύ (γενικά μιλώντας), εκείνος που θα πρέπει να τον μάθεις τι εστί λωρίδα, φλας, κόρνα, στοπ, σφήνα. Οι εποχές είναι δύσκολες, άσχημες και από ότι διαβάζετε δεν υπάρχει σεβασμός στην ανθρώπινη ζωή. Ο άλλος μπορεί να οπλοφορεί, να έχει πιστόλι, μαχαίρι, μπαστούνι του μπέιζμπολ, σίδερο. Και να μην έχει και του δώσεις μία και πέσει κάτω και σπάσει το κεφάλι του, πας εσύ μέσα, όχι άλλος.

      Ηρεμία, σύνεση, σεβασμός για να οδηγήσουμε και την επόμενη ημέρα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      groover1972
    • RE: Αγορά εώς 30.000

      @angste said in Αγορά εώς 30.000:

      Καλημέρα στο φόρουμ
      Ήρθε και η δική μου η ώρα για αγορά αυτοκινήτου με ταβάνι τα 30Κ.
      Είμαστε από Θεσσαλονίκη, έχουμε ένα παιδάκι 3 χρόνων και ένα στην κοιλιά. Έχω ένα polo του 04, το οποίο θα το δώσω, και ένα micra του 05 που θα μείνει σαν βοηθητικό.Τα χιλιόμετρα που κάνουμε είναι 7 με 8000 μαξ, οπότε δε με ενδιαφέρει το πετρέλαιο ούτε το αυτόματο κιβώτιο.
      Ξεκίνησα να ψάχνω μεταχειρισμένα εώς 15.000 όταν άρχισαν να ανεβαίνουν οι τιμές και απογοητεύτηκα. Το ανέβασα στα 20.000 και τσιγκουνεύτηκα να δώσω τόσα χρήματα για μεταχειρισμένο. Οπότε πάμε σε καινούριο.
      Έχουμε δει ήδη το puma και από βδομάδα θα δούμε τα xceed, 2008, crossland και τα juke/qq. Μπορεί και τα t roc/t cross. Το qq την τρομάζει είναι η αλήθεια και το 2008 δεν της πολυαρέσει η μούρη του.
      Θέλουμε ένα σχετικά οικονομικό σε κατανάλωση, αν και λόγω χιλιομέτρων δεν δίνω βάρος σε αυτό, με λίγα τέλη, να μην είναι δίλιτρο και να έχει μεγάλο πορτ μπαγκαζ (ο μόνος λόγος που με προβληματίζει στο xceed). Μία προτίμηση σε suv όπως φαίνεται για να είναι ευκολότερα τα μπες βγες των μωρών. Προτιμώ φορτωμένες εκδόσεις.
      Δεν θέλουμε (η κυρά) μακρύ αυτοκίνητο, ούτε πετρέλαιο και αυτόματο όπως έγραψα παραπάνω.
      Το αμάξι θα μείνει μαζί μας αρκετά χρόνια.
      Θα ήθελα να ακούσω την άποψη σας.
      Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

      Suzuki Scross και με χώρους και δεν χρειάζεται να δώσεις το νεφρό σου. Με το καλό το 2ο παιδάκι και με έναν πόνο!

      επίσης σου μένουν χρήματα και επιπλέον δεν πληρώνεις τέλη κυκλοφορίας και τα έχει όλα μέσα και είναι και ήπιο υβριδικό, δεν καίει βενζίνη και δεν σπάει δεν χαλάει. Κράτα τα χρήματα θα τα χρειαστείς με 2 παιδιά

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      groover1972
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      Re: SUZUKI SX4 SCROSS

      Διακοπές και φέτος. Αθήνα Ερμιόνη, φορτωμένος 3 ενήλικες ένα 10χρονο, ΟΛΟΙ ζώνες, το 10χρονο σε booster. Και τι δεν παίρνει τελικά το πορτ μπαγκαζ. Όλο λέω ότι δεν χωράνε και τελικά έχει και χώρο ελεύθερο. Με κίνηση, αλλά με ροή, με κλιματισμό, 6.2 λίτρα αλλά μάλλον προς το 6.5 το κόβω, αλλά με τις προσπεράσεις μου, με πολύ ωραία ώθηση στην ανηφόρα χωρίς κομπίνα χωρίς δισταγμό. Δεν άκουσα ούτε στιγμή θόρυβο, το αυτοκίνητο είναι όντως αθόρυβο, μόνο το θερμός μπουκάλι νερού έτριξε λίγο αλλά το διόρθωσα. Το ACC, δουλεύει ρολόι, πως μπορούσα χωρίς αυτό τοοοσα χρόνια οδηγός. Πολύ ξεκούραστο αλλά μια φορά που χρειάστηκε, πάτησα φρένο πριν το καταλάβει το σύστημα. Ένα ας το πούμε μείον είναι το ότι φυσούσε πολύ σήμερα, και το επηρέαζε λίγο παραπάνω από ότι θα ήθελα, αλλά σε άλλα αυτοκίνητα θα είχα μειώσει ταχύτητα ενώ με το Scross πήγαινα σταθερά αλλά καταλάβαινα πότε το επηρέασε. Πολύ καλή και άμεση ήταν και η απόδοση του κλιματισμού το είχα βάλει στο economy, το άλλαξα γιατί είχε σταματα ξεκινα, στο comfort, αλλά επειδή μπαινοβγαινε το start stop το απενεργοποιώ όταν είμαι σε κίνηση τέτοια.

      Α και μία λεπτομέρεια. Τον Ιούλιο στις πρώτες διακοπές έφαγε πολύ θαλασσινό σπρέι και από το αλάτι μπουκώνει το ραντάρ του acc και της προειδοποίηση σύγκρουσης. Μου έβγαλε 3 λαμπάκια ότι προσωρινά δεν δουλεύει και έφτιαξε όταν το καθάρισα με ένα μικρό μπουκάλι νερό.

      Το υβριδικό σύστημα δουλεύει μία χαρά mild ξε mild και το χαίρομαι τόσο πολύ που σκέφτομαι ότι απροβληματιστα κάνω ταξίδι, οικονομικά, ξεκούραστα δεν πληρώνω τέλη κυκλοφορίας δεν έδωσα 30κ. Τα μαλακά πλαστικά και τις τεράστιες οθόνες τα είδα σταματημενα στην άκρη του δρόμου με τρίγωνα.

      Αυτά για την ώρα, να προσέχετε στα ταξίδια σας και καλές διακοπές και επιστροφές.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      groover1972
    • RE: Toyota Yaris Cross

      @al73 said in Toyota Yaris Cross:

      Καλημέρα,

      Μετά από 3,5 μήνες και 5.000 χλμ ας γράψω και εγώ τις πρώτες μου εντυπώσεις από την active hybrid.

      Έκανα αρκετά ταξίδια το καλοκαίρι, με πολύ επαρχιακό δίκτυο. Η μέση κατανάλωση (βασισμένη στην αντλία) είναι 4,2 λτ/100 χλμ. Πολύ ικανοποιητικό. Πρέπει να πω ότι αυτοκινητόδρομο δεν το τρέχω πολύ.
      Η εμπειρία με το eCVT πολύ θετική, ειδικά στην πόλη και περιαστικές μετακινήσεις, μουγκρίζει λίγο όταν το ζορίζεις αλλά δε με ενοχλεί. Το τιμόνι είναι αρκετά ακριβές και στις στροφές το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται καλά αν δεν το παρακάνεις. Η ανάρτηση παρά τον ημιάκαμπτο δεν είναι σκληρή, θα έλεγα ότι σε γενικές γραμμές σου προσφέρει άνεση στις περισσότερες συνθήκες. Το αυτοκίνητο έχει αρκετή ροπή για να κάνεις τις προσπεράσεις σου. Στα ζόρια βοηθάει να το βάλεις στο power mode.
      Τα συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας λειτουργούν ικανοποιητικά. Το acc είναι πολύ πρακτικό, βέβαια κάποιες φορές φρενάρει λίγο πιο απότομα από ότι θα ήθελα να είμαι ειλικρινής. Το lane assist είναι επίσης ικανοποιητικό. Πολύ καλά δουλεύουν και τα φώτα στην αυτόματη σκάλα όταν εντοπίζουν είτε αυτοκίνητο απέναντι είτε άλλο μπροστά που πλησιάζεις.

      Η ποιότητα μέσα είναι ΟΚ, μέχρι εκεί. Τριγμούς είχα μία φορά σε κακό δρόμο. Θα δείξει με τον καιρό. Τα περισσότερα πλαστικά είναι σκληρά αλλά όχι φτηνιάρικα. Θα ήθελα να είναι πιο μαλακά τα σημεία που ακουμπάνε τα γόνατά μου δεξιά και αριστερά. Βέβαια σε αυτά τα σημεία και πιο ακριβά αυτοκίνητα σκληρά πλαστικά έχουν. Θα ήθελα επίσης λίγο πιο αναπαυτικά καθίσματα.
      Εκτός της έλλειψης της πίσω πλαφονιέρας με ενοχλεί ότι οι διακόπτες για τα παράθυρα (πλην του οδηγού) δεν έχουν πάνω ένα φωτάκι. Το βράδυ ψάχνεις να βρεις το διακόπτη.
      Το infotainment είναι λίγο παρωχημένο και δεν έχει πολλές δυνατότητες, κάνει ωστόσο τη δουλειά του πάντα και χωρίς να μπλοκάρει.
      > Κάτι άλλο που με ενοχλεί είναι το κλείσιμο του χώρου αποσκευών, θέλει δύναμη, πολλές φορές φαίνεται ότι έκλεισε αλλά όταν μπαίνεις μέσα βλέπεις ότι είναι ανοιχτό. Επίσης οι αισθητήρες βάρους για τις ζώνες παραείναι ευαίσθητοι. Ακουμπάς μία τσάντα λίγων κιλών και χτυπάει.

      Γενικά μέχρι τώρα είμαι αρκετά ικανοποιημένος, το πόσο αξιόπιστο θα είναι στο μέλλον, ή τι φθορές θα έχει θα δείξει με τον καιρό. Εξακολουθώ να πιστεύω ότι αν και ακρίβυνε (όπως όλα τα αυτοκίνητα) εξακολουθεί να είναι μία τίμια αγορά.

      Σε όλα τα αυτοκίνητα , υπάρχει ένα μικρό κολπάκι που δεν χρειάζεται να βάλεις καθόλου δύναμη. Αφήνεις ένα παράθυρο ή μια πόρτα λίγο ανοικτή (τα κλείνεις τελευταία) ώστε να μπορεί να διαφεύγει ο αέρας στη καμπίνα. Ο ίδιος αέρας (πίεση) σου κρατάει την πίσω πόρτα ανοικτή. Ευχαρίστησε με αργότερα. 😉

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      groover1972
    • RE: Nissan Qashqai 2021

      @a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:

      @gianniss07 said in Nissan Qashqai 2021:

      @fanis75 said in Nissan Qashqai 2021:

      @spi_duster said in Nissan Qashqai 2021:

      Το βιτ δε βλέπω και ανησυχώ. 😇

      Είναι μια κατηγορία κάτω, για αυτό δεν το βλέπεις. Για τα 10 χρόνια που ουσιαστικά είναι ίδιο στην αγορά, πουλάει πολύ καλά ακόμα.

      c8032d81-a065-4fdc-958a-0b3ad520978d-image.png

      Αν το βιταρα άλλαζε σχεδιαστικά εσωτερικά ,σε μεγάλο βαθμό εννοω..όπως έγινε η αλλαγή στο 2008 , και το ψιλοδιορθωνανε και λιγο εξωτερικά τότε πιστεύω πως θα χτυπούσε χαλαρά 3αδα..μη πω και πρωτιά.

      Εσωτερικό και πίσω φανάρια να αλλάξει και θα είναι πολύ καλό

      Οσονούπω.
      sddefault.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      groover1972
    • RE: VW Tiguan 2024

      Άπαντες μην ανησυχείτε, θα σκάσει όπου να ναι η Καλδέρα και θα γίνουν όλα μια χαρά.

      Έχω πάει 52 και πριν από μερικά χρόνια, κατάλαβα, κατανόησα και αποφάσισα ότι τελικά, δεν μπορείς να φτιάξεις τον κόσμο.

      Σταμάτησα να δίνω συμβουλές και την άποψη μου όταν καταλαβαίνω ότι ο συνομιλητής μου, θα κάνει αυτό που νομίζει καλύτερο για τον εαυτό του.

      Καλώς ή κακώς θα το κάνει.

      Το αυτοκίνητο είναι ένα μέσο μεταφοράς, αλλά από το 198κατι έχει εξελιχθεί σε πολλά πράγματα. Κάποιοι το έχουν σαν αυτό που είναι κατασκευασμενο, άλλοι σαν status χρηματικης και κοινωνικής επάρκειας και ευμεριας.

      Υπάρχουν τόσα πολλά πράγματα που θα πρέπει να ανησυχώ, αλλά μετά τον θάνατο φίλου, έχω αποφασίσει ότι η ζωή είναι μικρή, ανοιγοκλεινεις τα μάτια και έχουν περάσει 10 χρόνια.

      Η καταναλωτική τρελα με πλέον πολύ εύκολη χρήση, δεν σε αφήνει να σκεφτείς, σοβαρότερα θέματα της ζωής...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      groover1972
    • RE: Alfa Romeo 1750 (1971) με χαμενη βεβαιωση ακινησιας

      Tumblr_l_509592629361332.jpg

      Tumblr_l_509633214013452.jpg

      Μόλις το είδα στο δρόμο, κάτω από το σπίτι.. Πανέμορφη. Σαν καινούργια.

      Εκτίμηση, 60κ!

      posted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
      G
      groover1972
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      @panormus772 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      @groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      @panormus772 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      146€ service 5ου έτους.Φίλτρα λαδιού-καμπίνας,λάδια,ροδέλα,γενικό check.Άψογο μου είπαν..Ξέχασα να τους πω και για την ΚΕΚ και τώρα αύριο μεσημέρι πρέπει να πάω σε ΙΚΤΕΟ για να την βγάλω.. Στο βιβλίο service μου κόλλησαν 1η φορά κι ένα αυτοκόλλητο με "S" που δείχνει -όπως λένε- ότι έβαλαν γνήσια ανταλλακτικά.Πάνε να βγάλουν offside τους εξειδικευμένους μάλλον.. Εχει κόψει η δουλειά τους πάντως,οπότε "πενία τέχνας κατεργάζεται"..
      20220711_145718.jpg

      Τόσο είχα πληρώσει για το 1ο. Στα 5 χρόνια, είσαι ευχαριστημένος; όλα καλά; δεν είχες κανένα θέμα;

      Όλα καλά.Δε χρειάστηκε να συμπληρώσω πριν τα ετήσια service ποτέ διάφορα υγρά και γενικώς δεν είχα κάποια θέματα με τριγμούς,ηλεκτρονικά κ.ά. Βέβαια δεν έχει και πολλά χλμ. στην 5ετία.
      Το μόνο -το οποίο το έχω αναφέρει σε προηγ. σελίδα του topic-, μου άλλαξαν στο 1ο service το πίσω φανάρι του οδηγού (ή συνοδηγού δεν θυμάμαι καλά τώρα,δεν έχω το χαρτί του ανταλλακτικού μπροστά μου,θα το δω),λόγω του ότι ψιλομάζευε εσωτερικά λίγο υγρασία στην άκρη του.Φυσικά εντός εγγύησης και χωρίς φασαρία.

      Χαίρομαι. Αυτά είναι τα ευχάριστα! Πάντα έτσι σου εύχομαι.

      Κυριάκος Μητσοτάκης.

      Χαχαχααχααα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      groover1972
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @iceman7 said in Toyota Corolla Cross:

      @fanis75 said in Toyota Corolla Cross:

      Άσε που οι κυρίες θέλουν μεγάλα αμάξια, όλες οι μανάδες στο σχολείο πρωί έρχοναι με κάτι Land Cruiser (V8 μάλιστα, τα μεγάλα τα καλά!), X1/X3, Range, DS7 κλπ. αχαχαχα!!

      Oι μανάδες που έρχονται με τέτοια αμάξια σε σχολεία έχουν και έναν κουβαλητή - χορηγό που φέρνει αφειδώς χρήμα και πληρώνει και τα φαναρτζίδικα ή τους το αλλαζει καθε 2-3 χρόνια γιατι μετά από τόσο καιρό δεν βλέπεται από τα μερεμέτια!
      Ασε που αυτές τις μανoύλες πιθανώς να τις ενδιαφέρει και το ¨μεγεθος¨ .. οχι μόνο στο αμαξι .. απλά το δικαιολογουν στην "ασφάλεια" lolllll

      Τα C segment μόνο ως οικογενειακά στη χώρα αυτή.. ως καθημερινός εργάτης τα πάνω από 10ετία ίσως τέτοιου μεγέθους!

      Επίσης οι μανουλες που έχουν αυτά τα αυτοκίνητα, έχουν τα παιδιά τους στους παιδικούς σταθμούς με ΕΣΠΑ, λόγω χαμηλής φορολογικής και δηλώνουν άνεργες. Να τα λέμε κι αυτά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      groover1972

    Latest posts made by groover1972

    • RE: VW Golf MK 8

      @shumakos said in VW Golf MK 8:

      @groover1972 said in VW Golf MK 8:

      Καταρχήν είναι καταρχάς.

      ΟΚ. Έχω και άλλα λάθη βεβαίως 🙂

      Μην παρεξηγηθώ, το ανέφερα διότι είναι λάθος που το κάνουν σχεδόν όλοι και έχει μείνει. Και εγώ έτσι το έλεγα, μέχρι που μου το είπαν το πως λέγεται σωστά...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      groover1972
    • RE: VW Golf MK 8

      @chrisk6 said in VW Golf MK 8:

      @groover1972 said in VW Golf MK 8:

      Καταρχήν είναι καταρχάς.

      Διαβασες ολο το κειμενο και το σχολιο σου ηταν αυτο...? 🙄

      @shumakos Αφου εσενα σου κανει ολα τα υπολοιπα ειναι λεπτομερειες.
      Καλοταξιδο να ειναι και να χαιρεσαι να το βολταρεις!! 🤙

      Τι να κάνω, είναι κοινό λάθος. Αν δεν το επισημάνω, θα συνεχίζεται. Έτσι μαθαίνεις.

      Για το κείμενο όσον αφορά το αυτοκίνητο, είναι πλήρες, έκανα like. 😉

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      groover1972
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      @metoikos said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      @leftk said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      Καλησπέρα, στο φυλλάδιο στο σάιτ γράφει ότι οι εκδόσεις gl+ και glx έχουν πίσω αεραγωγούς θέρμανσης/ψύξης αλλά στην αντιπροσωπεία που πήγα και είχαν την gl+ δεν ειχε πίσω αεραγωγούς. Ξέρει κανείς τι παίζει?

      Η GL+ έχει αεραγωγούς κάτω από τα μπροστινά καθίσματα που σημαίνει ότι δέχονται συνεχώς ροή κρύου/ζεστού αέρα απο τον κλιματισμό (αυτόματος / διζωνικός, εξαιρετική απόδοση).

      Επίσης στο φυλλάδιο δεν αναγράφεται το android auto/apple carplay, ενώ σε review βλέπω ότι υπάρχει.

      Ναί, υπάρχει (συνδεσιμότητα wireless) (και bluetooth για media).

      ΥΓ: ... Μήπως το αμάξι με τα 110 άλογα δεν «τραβάει» πολύ?

      (Αν και μή ειδικός στα τεχνικά) απ' οτι βλεπω στις τεχνικές προδιαγραφές η ροπή παραμενει στα ιδια επίπεδα (235 nm μαλιστα βγαίνει και 500 στροφές χαμηλότερα)
      οπότε το "τράβηγμα" του κινητήρα θα πρέπει να παραμένει το ίδιο (εξαιρετικό) με εκείνον τών 129 hp.
      Γενικά οι "αλλαγές" είναι αμελητέες έως ανύπαρκτες. Εχουν "κόψει" λίγο τίς μέγιστες στροφές (ίσως για να "βαφτίσουν" το Euro 6e σε Euro 6e-bis ?!) πράγμα που μεταφράζεται σε 10 χλμ μικρότερη τελική (185 εναντι 195) και περίπου 2 δευτερα περισσότερο για 0-100 (11,4 έναντι 9,5) Αυτές οι διαφορές είναι στα χαρτιά, μιλάμε για νούμερα στα όρια του λεγόμενου "στατιστικού λάθους", στην πράξη δεν αποκλείεται οι 19 ίπποι να κάνουν κάποια διαφορά, αλλά αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι το S-CROSS στην GL+ έκδοση είναι το απόλυτο VFM με κινητήρα που καταπίνει τα χιλιόμετρα τραγουδώντας καί δεν χορταίνεις να οδηγάς.

      Υ.Γ.: Α! έχει και αληθινά όργανα (στροφόμετρο/ταχύμετρο), όχι πίξελ στο σκρίν! (αν είχε και ράδιο-σιντί θα ήταν το απόλυτο καλτ!)

      😂🤣🤣😂🤣😂🤣

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      groover1972
    • RE: VW Golf MK 8

      @shumakos said in VW Golf MK 8:

      Ας γράψω δύο λόγια για το Golf 8.5 μιας και έχω κλείσει 6 μήνες μαζί του. Βέβαια μιας και μιλάμε για Golf με χειροκίνητο κιβώτιο και το 15άρι μοτέρ των 116hp στο επίπεδο εξοπλισμού More δεν ξέρω αν ενδιαφέρουν κάποιον οι επόμενες αράδες 🙂 .

      Καταρχήν ο λόγος που το προτίμησα ήταν γιατί 1. μου φάνηκε vfm για VW (όταν το αγόρασα, γιατί τώρα έχει τσιμπήσει 2Κ πάνω σε τιμή...) και 2. γιατί όταν μπήκα και κάθησα μέσα μου έδωσε την αίσθηση εκείνου του ρούχου ή του παπουτσιού που έχεις βολευτεί και το αγοράζεις ξανά και ξανά όταν φθείρεται. Προέρχομαι από Fiesta Mk8 πρόσφατα και Leon II πιο πριν. To Golf λοιπόν είναι τόσο όσο χρειάζομαι σε διαστάσεις, ώστε να καθήσουν τέσσερις άνετα με εμένα οδηγό (1,85 μακρυκάνης) και ο χώρος αποσκευών τόσος όσος χρειάζεται μία μικρή οικογένεια που όμως δεν έχω. Και αυτά σε ένα αμάξωμα μαζεμένο που χωράει παντού και δεν είναι είναι SUV. Αλλά αυτά είναι γνωστά, γιατί έτσι είναι το Golf χωραταξικά από την 3η γενιά του τουλάχιστον και μετά.

      H αίσθηση οδήγησης, αν εξαιρέσει κανείς τις οχλήσεις από τα διάφορα συστήματα "προστασίας" - πονοκεφαλιάσματος του οδηγού, σε φέρνει πίσω στο 2015. Δε νομίζω ότι ένα Golf MK7 1,4 tsi είναι πολύ διαφορετικό αν και δεν το έχω οδηγήσει. Είναι λίγο vintage με το χειροκίνητο σασμάν ειδικά. Το εσωτερικό είναι μουντό και το σώζει η φάσα απομίμησης μετάλλου στο ταμπλό μαζί με τον ανοιχτόχρωμο ουρανό. Για εμένα το σώζουν και οι γκρι ταπετσαρίες με την ύφανση που θυμίζει τουίντ, αλλά δεν πρέπει νε είμαστε πολλοί που μοιραζόμαστε την ίδια άποψη. Τη νύχτα όμως οι κρυφοί φωτισμοί το κάνουν αρκετά εντυπωσιακό. Το γεγονός ότι αρκετές δευτερεύουσες λειτουργίες γίνονται με διακόπτες αφής προσωπικά μου αρέσει γιατί δημιουργεί μία αφαιρετική ατμόσφαιρα. Τα sliders για το ηχοσύστημα και το clima συνηθίζονται πολύ γρήγορα, ενώ είναι πολύ σημαντικό ότι το τιμόνι γύρισε στα κλασσικά πατροπαράδοτα κουμπιά. Η απενεργοποίηση των "συστημάτων ασφαλείας" ευτυχώς είναι εύκολη, γιατί μπαίνεις στο μενού άμεσα με ένα κουμπί και σβήνεις ό,τι θέλεις. Λίγο μεγαλύτερος μπελάς από τα Renault-Dacia, αλλά πιο άμεσο από πολλούς άλλους.

      Το μοτέρ είναι μία σπάνια περίπτωση βασικού θερμικού κινητήρα στη μικρομεσαία κατηγορία. Καταρχήν έχει κυβικά και 4 κυλίνδρους. Είναι καλά συνδυασμένος με το κιβώτιο. Οι 3 πρώτες σχέσεις είναι κοντές για να τον βοηθήσουν με ταχύτητες πόλης και οι επόμενες 3 "απλώνουν". Χαρακτηριστικά η 5η δείχνει κοντερίσια πάνω από 40km/ 1000 rpm και η 6η πάνω από 50! Αυτό σημαίνει ας πούμε ότι σε ανηφόρες "τύπου Αρτεμισίου" μπορεί να χρειαστεί κατέβασμα σε 5η αν είναι φορτωμένο, όμως και πάλι ανεβαίνει άνετα και με περιθώριο επιτάχυνσης αν και έχει λιγότερες από 3000 rpm με 120 στο κοντέρ. Οδηγικά έχει ροπή σχεδόν από το ρελαντί, κάνει ένα πολύ ευχάριστο και διακριτικό ηχητικό γρέζι από την εξάτμιση μεταξύ 2000 και 4500, όπου και έχει πολύ ωραίο τράβηγμα, ενώ μετά τις 5000 κάνει μόνο θόρυβο χωρίς να δίνει τίποτα παραπάνω. Η κατανάλωσή του κυμαίνεται από χαμηλά 4άρια σε χαλαρό επαρχιακό με 4ες-5ες και 80-90 km/h, ψηλά 5άρια σε ταξίδι με 130 ενώ μέσα στην πόλη με χοντρό μποτιλιάρισμα και Clima μπορεί να ξεπεράσει τα 8.

      Όντας η έκδοση Μore που φοράει 225/45/17, η πρόσφυση (ελκτική και πλευρική) είναι πολύ καλή. Η ανάρτηση με τον ημιάκαμπτο πίσω είναι άνετη σε όλες τις περιπτώσεις, εκτός από τα διαμήκη χαντάκια όπου τραντάζεται και περνάει το χτύπημα σχεδόν αυτούσιο στο εσωτερικό. Στην άνεση βοηθούν και τα καθίσματα. Είναι μαλακά με μεγάλο έδρανο και πλάτη και, παρότι δεν τους φαίνεται με το μάτι, καλή πλευρική στήριξη. Ο έλεγχος του αμαξώματος είναι καλός, το τιμόνι έχει κάποια αίσθηση και τα φρένα είναι εξαιρετικά για τις δυνατότητες του αυτοκινήτου. Η συμπεριφορά του είναι μονοκόμματη και υποστροφική αλλά με μεγάλα περιθώρια πριν να εμφανιστεί η υποστροφή. Σίγουρα δεν έχει τη χαρά που μπορείς να πάρεις από ένα Focus ή ένα Fiesta π.χ .

      Αν θα το ξαναγόραζα σήμερα; Στα 28,5K που έφτασε η τιμή του σίγουρα όχι. Για τα 26,5 όμως που έδωσα τέλος Φεβρουαρίου, θεωρώ ότι άξιζε τον κόπο. Ξέρω ότι για τους περισσότερους το αυτοκίνητο αυτό θα έπρεπε να έχει και DSG, αντικειμενικά ίσως να είναι και το σωστό, όμως υποκειμενικά ήταν κάτι που δεν ήθελα. Για τους 150 ίππους και τους πολλαπλούς που αυτοί φέρνουν μαζί σίγουρα τα ήθελα κι εγώ, όμως τα σχεδόν 5k παραπάνω που ζητούσαν μου έπεφταν πολύ βαριά στο στομάχι.

      Εφόσον το παραπάνω κείμενο δεν αφορά SUV, αυτόματο και υβριδικό καταλαβαίνω ότι δεν έχουν φτάσει και πολλοί μέχρι εδώ, οπότε να είστε καλά όσοι τα καταφέρατε 😊

      Καταρχήν είναι καταρχάς.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      groover1972
    • RE: VW Tiguan 2024

      @andya3 said in VW Tiguan 2024:

      @groover1972 said in VW Tiguan 2024:

      @andya3 said in VW Tiguan 2024:

      @a-d-p said in VW Tiguan 2024:

      @andya3 said in VW Tiguan 2024:

      @a-d-p said in VW Tiguan 2024:

      @andya3 said in VW Tiguan 2024:

      @chrisk6 said in VW Tiguan 2024:

      @andya3 said in VW Tiguan 2024:

      @ilias-a said in VW Tiguan 2024:

      Με κοκκινο λαμπακι συνηθως εχει αρπαξει και καποιο μεταλλο μπιελας.

      Κόκκινο λαμπάκι απευθείας ανάβει αν η στάθμη του λαδιού είναι οριακή, κινείσαι με μεγάλη ταχύτητα σε Εθνική, έχεις μεγάλη κατανάλωση λαδιού και παραλείπεται η κίτρινη ένδειξη γιατί το αμάξι πάει απευθείας στην κόκκινη.

      Επίσης αυτό που λες και με το χαρακτηρισμό "συνήθως γίνεται και ζημιά" είναι τελείως αυθαίρετο. Για να μιλήσω και εγώ στο ίδιο πνεύμα υπερβολής σαν και σένα, αμφιβάλλω αν υπάρχει αυτή τη στιγμή οδηγός vag με αυτοκίνητο 15ετίας που να μην του έχει ανάψει τουλάχιστον μια φορά η κόκκινη ένδειξη. Δεν πάθανε τίποτα τ' αυτοκίνητα.

      Δηλαδη καποιος ξεκινησε για ενα ταξιδι/βολτα χωρις λαμπακι λαδιων (κιτρινο) και μπηκε ΕΟ και μετα απο λιγο πηγε απευθειας στο κοκκινο? Αυτο εννοεις?
      Κοκκινο σημαινει προβλημα...οποτε σταματας ακρουλα.

      Αυτό ακριβώς εννοώ. Ακρούλα κι αν έχεις λάδι συμπληρώνεις. Αν σβήσει η κόκκινη ένδειξη έχει καλώς, αν όχι οδική και συνεργείο.

      Τέλος πάντων, κατά τη γνώμη μου ανεξαρτήτως μάρκας ο οδηγός πρέπει να κοιτάει ανά τακτά χρονικά διαστήματα λάδια, αντιψυκτικό, αέρα στα λάστιχα.
      Οκ τα vag έχουν και αισθητήρες για όλα αυτά, αλλά γιατί να ρισκάρεις να βρεθείς σε δύσκολη θέση στο δρόμο? Μπορεί να υπάρχει και κάποια υποβόσκουσα βλάβη, δεν είναι μόνο η περίπτωση που το μοτέρ καίει λάδια.

      Και με τα λάστιχα παραβίασα ο ίδιος τους κανόνες και την πάτησα. Σκεφτόμουνα ότι δεν θα χρειάζονται έλεγχο γιατί έχει το περιβόητο σύστημα προειδοποίησης το T-Roc. Κάποια στιγμή δεν μου άρεσε η συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Ελέγχω αέρα στο βενζινάδικο και βλέπω ότι και τα 4 έχουν πέσει από 35 σε 32. Δεν είχε βγάλει κάποια ειδοποίηση το σύστημα.

      Στο 31 ανάβει το λαμπάκι για την πίεση των ελαστικών στο T-ROC 😁

      Α μάλιστα. Το έμαθα κι αυτό, γιατί να πω την αλήθεια έριχνα πολύ βρισίδι στη vw που δεν είχε βγάλει κάποια προειδοποίηση το αυτοκίνητο 😃.
      Thanks 👍

      Δεν είναι βέβαιο αυτό που έγραψα.
      Έκανα και λίγο καλαμπουρι 😁😁

      Επειδή κι εγώ τα έχω resetάρει στα 35, παρατήρησα ότι μου άναψε στα 31, το καλοκαίρι που πάτησα ένα καρφί. Ίσως να ανάβει όταν πέσει 4 PSI. Παρακολούθησε το και εσύ.

      Ισχύει τότε πιθανότατα το 31, αλλά για την περίπτωση που χάσει αέρα 1 από τα 4 λάστιχα.

      Η vw δεν έχει αισθητήρες πίεσης στα λάστιχα. Συγκρίνει μέσω του abs την ταχύτητα περιστροφής τους. Οπότε αν χάσουν αέρα όλα μαζί με τον καιρό, όπως έγινε σε μένα, λογικά δε βρίσκει διαφορές στις μεταξύ τους ταχύτητες και θεωρεί ότι είναι όλα οκ. 😬

      Συμπέρασμα: Να συνεχίσουμε να ελέγχουμε τον αέρα στα λάστιχα για απώλειες ανά διαστήματα. Έπαθα και έμαθα κι εγώ...

      Βασικά βήματα ελέγχου όλα αυτά. Αέρα, λάδια, υγρά...

      Καλά βασικά μην το λες, μπορεί να νομίζουμε έτσι εμείς επειδή έχουμε μια σχέση με τα αυτοκίνητα.

      Έχεις πετύχει ποτέ κανένα video του Μοράρη του φρενά? Που του φέρνουν αυτοκίνητα με δίσκους και τακάκια που είναι κατεστραμμένα και το παίρνουν πρέφα όταν διαπιστώνουν ότι δεν φρενάρει πια το αυτοκίνητο?

      Υπάρχουν και αυτοί οι άνθρωποι μεταξύ μας, το γνωρίζω...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      groover1972
    • RE: MG ZS

      @ataim said in MG ZS:

      Θυμάμαι να κυνηγάω ένα Mondeo ST με το vti από Κόρινθο μέχρι Τρίπολη δεν πρέπει να πέσαμε κάτω από 200kph, μόλις είχε γίνει ο δρόμος και τον δοκιμάζαμε 😊

      Όταν δεν υπήρχαν τα σαπάκια τα hev!

      Δεν υπήρχαν και κάμερες...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      groover1972
    • RE: Suzuki Swift (2024)

      @ivank said in Suzuki Swift (2024):

      @teo-mak said in Suzuki Swift (2024):

      Για την κορη το ψηνω.
      Πολη και περιαστικα.

      Αχ αυτές οι κόρες!!!
      Τα φώτα σας ρε παιδιά…..
      Είμαι στην Σκωτία κ ψάχνω για αυτοκίνητο (αυτόματο) για την κόρη.
      Βρήκα ένα Suzuki swift 1.2 MHEV Motion CVT του 2024 με 20.000Km με 16.900€ (καινούργιο εδώ κοστίζει 24.100€).
      Το έλεγξα μέσω της HPI Check και είναι άψογο. Σημειωτέον ο πωλητής είναι μεγάλη γνωστή εταιρεία στο Εδιμβούργο.
      Το ερώτημα είναι….θα μπλέξω από πλευράς αξιοπιστίας με το cvt?
      Ευχαριστώ.

      Σχεδόν καινούργιο είναι, παρτο άφοβα (πολλά μεταχειρισμενα εκεί, είναι από την τράπεζα λόγω μη πληρωμών δόσεων, το πλένουν, το καθαρίζουν, βτο γυαλίζουν και είναι οκ)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      groover1972
    • RE: VW Tiguan 2024

      @andya3 said in VW Tiguan 2024:

      @a-d-p said in VW Tiguan 2024:

      @andya3 said in VW Tiguan 2024:

      @a-d-p said in VW Tiguan 2024:

      @andya3 said in VW Tiguan 2024:

      @chrisk6 said in VW Tiguan 2024:

      @andya3 said in VW Tiguan 2024:

      @ilias-a said in VW Tiguan 2024:

      Με κοκκινο λαμπακι συνηθως εχει αρπαξει και καποιο μεταλλο μπιελας.

      Κόκκινο λαμπάκι απευθείας ανάβει αν η στάθμη του λαδιού είναι οριακή, κινείσαι με μεγάλη ταχύτητα σε Εθνική, έχεις μεγάλη κατανάλωση λαδιού και παραλείπεται η κίτρινη ένδειξη γιατί το αμάξι πάει απευθείας στην κόκκινη.

      Επίσης αυτό που λες και με το χαρακτηρισμό "συνήθως γίνεται και ζημιά" είναι τελείως αυθαίρετο. Για να μιλήσω και εγώ στο ίδιο πνεύμα υπερβολής σαν και σένα, αμφιβάλλω αν υπάρχει αυτή τη στιγμή οδηγός vag με αυτοκίνητο 15ετίας που να μην του έχει ανάψει τουλάχιστον μια φορά η κόκκινη ένδειξη. Δεν πάθανε τίποτα τ' αυτοκίνητα.

      Δηλαδη καποιος ξεκινησε για ενα ταξιδι/βολτα χωρις λαμπακι λαδιων (κιτρινο) και μπηκε ΕΟ και μετα απο λιγο πηγε απευθειας στο κοκκινο? Αυτο εννοεις?
      Κοκκινο σημαινει προβλημα...οποτε σταματας ακρουλα.

      Αυτό ακριβώς εννοώ. Ακρούλα κι αν έχεις λάδι συμπληρώνεις. Αν σβήσει η κόκκινη ένδειξη έχει καλώς, αν όχι οδική και συνεργείο.

      Τέλος πάντων, κατά τη γνώμη μου ανεξαρτήτως μάρκας ο οδηγός πρέπει να κοιτάει ανά τακτά χρονικά διαστήματα λάδια, αντιψυκτικό, αέρα στα λάστιχα.
      Οκ τα vag έχουν και αισθητήρες για όλα αυτά, αλλά γιατί να ρισκάρεις να βρεθείς σε δύσκολη θέση στο δρόμο? Μπορεί να υπάρχει και κάποια υποβόσκουσα βλάβη, δεν είναι μόνο η περίπτωση που το μοτέρ καίει λάδια.

      Και με τα λάστιχα παραβίασα ο ίδιος τους κανόνες και την πάτησα. Σκεφτόμουνα ότι δεν θα χρειάζονται έλεγχο γιατί έχει το περιβόητο σύστημα προειδοποίησης το T-Roc. Κάποια στιγμή δεν μου άρεσε η συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Ελέγχω αέρα στο βενζινάδικο και βλέπω ότι και τα 4 έχουν πέσει από 35 σε 32. Δεν είχε βγάλει κάποια ειδοποίηση το σύστημα.

      Στο 31 ανάβει το λαμπάκι για την πίεση των ελαστικών στο T-ROC 😁

      Α μάλιστα. Το έμαθα κι αυτό, γιατί να πω την αλήθεια έριχνα πολύ βρισίδι στη vw που δεν είχε βγάλει κάποια προειδοποίηση το αυτοκίνητο 😃.
      Thanks 👍

      Δεν είναι βέβαιο αυτό που έγραψα.
      Έκανα και λίγο καλαμπουρι 😁😁

      Επειδή κι εγώ τα έχω resetάρει στα 35, παρατήρησα ότι μου άναψε στα 31, το καλοκαίρι που πάτησα ένα καρφί. Ίσως να ανάβει όταν πέσει 4 PSI. Παρακολούθησε το και εσύ.

      Ισχύει τότε πιθανότατα το 31, αλλά για την περίπτωση που χάσει αέρα 1 από τα 4 λάστιχα.

      Η vw δεν έχει αισθητήρες πίεσης στα λάστιχα. Συγκρίνει μέσω του abs την ταχύτητα περιστροφής τους. Οπότε αν χάσουν αέρα όλα μαζί με τον καιρό, όπως έγινε σε μένα, λογικά δε βρίσκει διαφορές στις μεταξύ τους ταχύτητες και θεωρεί ότι είναι όλα οκ. 😬

      Συμπέρασμα: Να συνεχίσουμε να ελέγχουμε τον αέρα στα λάστιχα για απώλειες ανά διαστήματα. Έπαθα και έμαθα κι εγώ...

      Βασικά βήματα ελέγχου όλα αυτά. Αέρα, λάδια, υγρά...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      groover1972
    • RE: VW Tiguan 2024

      @andya3 said in VW Tiguan 2024:

      Για να "κάψει" μοτέρ η έλλειψη λαδιών σε tsi πρέπει να ανάψει κόκκινο το λαμπάκι λαδιού και ο οδηγός να συνεχίσει σαν να μην τρέχει τίποτα. Έχει και κάποιες στοιχειώδεις υποχρεώσεις διαχείρισης του αυτοκινήτου του ο οδηγός.

      Νομίζω στις εξετάσεις για το δίπλωμα πλέον κάνουν και κάποια βασικά μαθήματα μηχανολογίας, μπορεί να κάνω και λάθος, έτσι έχω ακούσει.

      Στο επαγγελματικό δίπλωμα Β, το έκαναν, μακάρι να το κάνουν και στο απλό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      groover1972
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      @metoikos said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      @groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      Δεν ξέρω τι ακριβώς ψάχνεις να βρεις στο SCROSS, αλλά όπου χρειάστηκε να φρεναρω, μια χαρά φρενάρει, χωρίς πρόβλημα...

      ...τελικά μιά χαρά φρενάρει, όταν "ο μή γένοιτο" χρειαστεί!
      όπως στην παρακάτω περίπτωση, όπου πηγαίνοντας προχθές αμέριμνοι προς Νάουσα (2025-08-30 18:32) "πέσαμε" πάνω σε αυτό το πολύ σπεκτάκιουλαρ θέαμα! Δεν πέσαμε βέβαια στην κυριολεξία, καθότι το αμάξι σταθηκε στο ύψος του καί φρενάρισε άψογα ως όφειλε, παρόλο που ο οδηγός (ο υπογράφων) δεν ήτονε καί στην καλλίτερη κατάσταση άφτερ 500+ χιλιόμετρα οδήγησης οπότε και η "ασκηθείσα" πέδηση δεν θα έλεγα ότι ήτανε καί τόσο ακαριαία κλπ κλπ...
      (τελικά καλές οι μετρήσεις και τα 100-0 ή τα 0-100 σε 9" αλλά αυτό που τελικά μετράει είναι το (πραγματικό) αποτέλεσμα στο πεδίο...)

      Την γλύτωσες! πάλι καλά που δεν ήσουν εκείνη την ώρα κοντά!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      groover1972
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr