Από τα περσινά χιόνια, αν αναμονή των φετεινών (οψόμεθα...)
fiverg
@fiverg
Please enter occupation - Please enter your interests
Best posts made by fiverg
-
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
-
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
Να χαρούμε λίγο το χιονάκι με τα παιδιά!
-
RE: Νέα BMW 1 Series 2019
Οδηγώ πρόσφατα παραληφθείσα εταιρική F40 116d αυτόματη. Μάλλον ήρθε καραβιά και παραλαμβάνουν όλοι...
Πρώτες εντυπώσεις:
Φοβερή δουλειά στην ηχομόνωση του ντίζελ κινητήρα. Πλην όμως περνάει αρκετός -συγκριτικά- θόρυβος από τους θόλους και τα λάστιχα. Σε καλό οδόστρωμα μαζεύεις 160-170 km/h χωρίς να το πολυκαταλάβεις.
Ανάρτηση καλή. σιδερώνει αρκετά, απομονώνει πολλά γκάπα-γκούπα αλλά μαγικό χαλί δεν την λες. Πλην όμως οι πολλαπλοί πίσω κάνουν δουλίτσα σε στροφές με πολλά χλμ όταν συναντάς εγκάρσιες ανωμαλίες (δεν έχεις αναπηδήσεις στον πίσω άξονα). Θα της έβαζα ένα 7/10.
Με το steptronic προπαθώ να εξοικειωθώ, δεν καταλαβαίνω γιατί η όπισθεν έχει κατεύθυνση στον μοχλό προς τα εμπρός και το drive προς τα πίσω... Είναι το πρώτο αυτόματο που οδηγάω, στο παρκάρισμα ακόμη ψάχνομαι μιας και όλες οι επιλογές γίνονται πατώντας υποχρεωτικά το φρένο. Στην πασχαλιάτική κίνηση πάντως δίνει ρέστα.
Από επιδόσεις καλούτσικα, προφανώς οι 116 ίπποι είναι λίγοι για 1400+ κιλά βάρος, ωστόσο το 7ρι κιβώτιο με την κλιμάκωσή του βοηθάει αρκετά στο να το κάνει λίγο πιο γρήγορο απ' όσο θα περίμενες. Έχει ανάλογες - ή και λίγο καλύτερες - επιδόσεις με το Vitara των 120 ίππων και 1300 κιλών. Κατανάλωση μέχρι τώρα στο 5.7 μ.ο. αλλά μιλάμε για κάτω από 1000 χλμ ακόμα.
Εσωτερικό πολύ ωραίο στο ταμπλό, έχω το live cockpit professional με τις δύο οθόνες, έχει κάνει πολύ ωραία δουλειά η bmw, όμορφος τρόπος παρουσίασης των πληροφοριών, ωραία γραφικά, δικό της λειτουργικο στην ουσία με ένα κάρο δικές της εφαρμογές (που προφανώς δεν πρόκειται να ακουμπήσω ούτε το 1/10 ποτέ). Ασύρματο android auto αν θέλεις πλοήγηση από google και μουσική spotify. Ωραία υλικά σε ταμπλό και πόρτες, άνω του μέσω όρου στο υπόλοιπο σαλόνι, στην έκδοση που έχω το "luxury" σταματάει εκεί, π.χ. οι βάσεις των καθισμάτων είναι επενδυμενες με τσόχα ολίγον φτηνιάρικη σε σχέση με το υπόλοιπο setup.
Γενικά το αμάξι προσπαθεί να δώσει μια "εσάνς" από τις μεγαλύτερες σειρές της bmw χωρίς όμως να τις φτάνει στις λεπτομέρειες. Αν το δεις όμως σαν ένα καλοστημενο hatchback που κοστίζει στην βασική του έκδοση κάτω από 25Κ, είναι καλή ευκαιρία στις μέρες μας και δεν είναι τυχαίο που το παρόν νήμα έχει πλέον αρκετή κίνηση. Ειδικά στα 31Κ παίρνεις την 118i με 136 ίππους, αυτόματο και πολύ πλούσιο εξοπλισμό.
Θα επανέλθω μόλις κλείσει μερικές χιλιάδες χλμ.
-
RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]
Στην ελλαδα ως γμωστον υπαρχει μια μονο κατηγορια εξυπνων ανθρωπων (που ψηφιζει αριστερα την ημερα των εκλογων).
Μετα την ημερα αυτη η εξυπναδα παει περιπατο και αναλωνονται για 3 ετη και 364 ημερες να οικτιρουν τον καπιταλισμο, το συστημα και την κακουργα την κενωνια που τους εριξε στην ανεχεια.ΥΓ: Δεν γελαω με το χαιβανια για τους ψηφοφορους του Κουλη, ο καθεις χαρακτηριζει ο,τι θελει κι οπως θελει. Με την παραδοσιακη αισθηση ανωτεροτητας των αριστερων γελαω που χαρακτηριζουν ολους τους αλλους βλακες πλην του εαυτου τους
-
RE: Νέα BMW 1 Series 2019
Λίγο πιο εμπεριστατωμένη αποψη για την 116d μετά από 2500 χλμ.
- Ηχομόνωση ντίζελ κινητήρα άριστη.
- Θόρυβος από τους θόλους μεγάλος και αναπάντεχος αν σκεφτείς την γενικότερη ηχομόνωση, δεν ξέρω το γιατί. Περισσότερος από του 2015 vitara, ισως επειδή είμαι και πιο κοντά στο έδαφος.
- Κραδασμοί του ντίζελ ελάχιστοι αλλά υπαρκτοί (όταν π.χ. το ξεκινάς με το κουμπί εκκίνησης καταλαβαίνεις ότι έχεις ντίζελ).
Κιβώτιο (7 σχέσεων αυττόματο) και κινητήρας άψογα, νομίζεις ότι είναι πιο δυνατό. Πολύ καλή κλιμάκωση, ανεπαίσθητες σχεδόν αλλαγές, επιταχύνεις και νομίζεις ότι έχεις ηλεκτρικό! (όχι από πλευράς δύναμης, από πλευρά ομαλής κίνησης). Στις μετρήσεις, για τον λόγο ίππων (116) προς βάρος (1430) εχει 0-100 10.2'', θα το περίμενε κάποιος πολύ πιο αργό. Μαζί με το ηλεκτρικό χειρόφρενο, η κίνηση στην πόλη είναι παιχνιδάκι. - Ανάρτηση προς το σφιχτό με αρκετό γκάπα-γκούπα μέσα στην πόλη.
- Εσωτερικό όμορφο (έχω σχετικά πλούσια έκδοση με ψηφιακό cockpit) και αρμονικό, δεν προεξέχουν οθόνες σαν ταμπλετ, ωραία υλικά, ωραία και χρήσιμη η απεικόνιση του nav στα όργανα του οδηγού, άψογη συνεργασία με android auto. To αυτοκίνητο έχει δική του sim οπότε έχει on line πληροφορίες κίνησης και στο δικό του nav, έχει πληροφορίες για καιρό κλπ καλούδια που δεν τα εχω πολυψάξει.
Γενικά θα έλεγα όσο κάνει ακόμη 22.5Κ, όποιος ενδιαφέρεται για ένα αξιοπρεπές hatchback, να μην το σκεφτεί καθόλου για την 116i.
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
Δεν θα πω ότι ήταν μια άριστη πολιτικός. Αλλά από όλους αυτούς που ήταν αρχηγοί κόμματος τα τελευταία χρόνια μου φαίνονταν με διαφορά η πιο ηθική και ευγενική παρουσία.
Πραγματικά θα λείψει...
https://www.protagon.gr/epikairotita/exase-ti-maxi-i-fwfi-44342372986 -
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
Αφού σχεδόν δεν κοιμήθηκα το βράδυ από την σφαλιάρα της Ρεάλ, ας κάνω μια ανασκόπιση...
- "Διαλύθηκε η παιδεία και η υγεία" (παρόλο που οι προυπολογισμοί τους ήταν μεγαλύτεροι και προσλήφθηκε -επιτέλους- προσωπικό, στην υγεία 10Κ παραπάνω απ ότι επί ζαίων...).
- "Πεινάει ο έλληνας, τρώει από τους κάδους" (ρεκόρ πωλήσεωνς αυτοκινήτων, μείωση ανεργίας, ρεκόρ επενδύσεων, λιανική στα ύψη κλπ.).
- "Κλείνουν οι μικρομεσαίοι από το ρεύμα" (έδωσαν 50%+ στην ΝΔ). Αλήθεια τι ποσοστό "εξόδων" είναι το ρεύμα και τι το 20% στις εισφορές;
- "Δεν θα έχουμε ρεύμα τον χειμώνα, θα μας κόψει το αέριο ο Πούτιν, μα τι κάνει ο Κούλης και τα βάζει με την αρκούδα, δεν θα ανάβουμε ούτε θερμοσίφωνα για μπάνιο".
- "Η νέα γενιά έχει συνθλιβει" (πρώτη δύναμη η ΝΔ στους νέους).
- "Σιγά τα ωα με το πρόγραμμα για τα σπίτια των νέων, τρίχες του μητσοτάκη" (πάνω από 20Κ οι δικαιούχοι).
- "Ξενιτεμένοι νέοι, η γενιά των μνημονίων" (πρώτη δύναμη η ΝΔ στους εξωτερικού).
- "Πεινάνε οι συνταξιούχοι" (μηδενίστηκαν σχεδόν οι εκρεμείς συντάξεις).
- "Πετσωμένα μέσα, πετσωμένες δημοσκοπήσεις" (όντως τελικά δεν είναι να τις παίρνεις και πολύ στα σοβαρά).
- " Η ελλάδα κάτω από το Κονγκό σε ελευθερία τύπου".
- "Μικρή Μαρία, κάτω ο φράχτης" κλπ.
- "Χούντα Κούλη, ανελεύθερο καθεστώς" (43% στην Ν Σμύρνη η ΝΔ)
- "Χαρίζουμε τα χρέη σας"
- "Προδότης των Πρεσπών ο Κούλης, δεν θα βρει ούτε την ψήφο του από Λάρισα και πάνω" (παντού πρώτη στην Μακεδονία η ΝΔ).
Όλα αυτά διανθισμένα βέβαια πάντα με μια εσάνς καθημερινών αρνητικών δημοσιευμάτων. "Είδατε πόσο χάλια τα κάνει ο μητσοτάκης, υπάρχει η μαγική λύση που θα τα λύσει όλα αλλά δεν σας την λέμε". Ελπιδοφόρο λοιπόν που ο λαικισμός των ζαίων, του βαρουφάκη και των υπόλοιπων παπατζήδων πήγε στην κουβά. Ο λαός φάνηκε να προτιμάει το μοναδικό θετικό αφήγημα που ακούστηκε σε αυτές τις εκλογές (κατώτατος στα 950, μέσος στα 1500). Γράφαμε κι εδώ μερικοί ότι η κοινωνία είναι "αλλού", φάνηκε πόση σχέση με την πραγματικότητα είχαμε εμείς και πόση κάποιοι άλλοι συμφορουμίτες.
Η συντριβή της λαικίστικης αριστεράς που αυγάτισε επί μνημονίων είναι προφανής, όποιος δεν την βλέπει και τα φορτώσει στα "πετσωμένα" ας ετοιμαστεί να δει τον Κούλη να κυβερνάει και τρίτη τετραετία. Από τους άλλους το ΚΚΕ το μπουστάρουν όπως και το ΠΑΣΟΚ, η αλήθεια είναι ότι το πρώτο κινείται στο 7% και το δεύτερο στο 12% με τον Μητσοτάκη να είναι στο 40%. Πρώτη σε όλους τους νομούς η ΝΔ, ακόμη και στην Εύβοια(!). Σχεδόν στις ίδιες ψήφους που είχε και το 19 λες και δεν πέρασε covid, πόλεμος, πληθωρισμός κλπ. Αν αυτά μπουν κάτω από το χαλί με μια απλή επίκληση στην "διαπλοκή" πάει να πει ότι οι αριστεροί κοιμούνται με τα τσαρούχια.
Βεβαίως κυβέρνηση ακόμη δεν υπάρχει και ο νικητής των εκλογών είναι αυτός που κάνει κυβέρνηση. Προσωπικά θα ήθελα συγκυβέρνηση ΝΔ με ΠΑΣΟΚ, την ΝΔ με 40% να κυβερνάει μόνη της την φοβάμαι, θέλει "χαλινάρι". Δυστυχώς απ ότι φαίνεται θα κυνηγήσει τις δεύτερες εκλογές οπότε καλό θα είναι να της κατεβάσει λίγο ο λαός την μύτη.
-
RE: Suzuki Vitara 2015
Άψογη η διοργάνωση από το Θεόδωρο, σούπερ η διαδρομή.
Προφανώς δεν πήγαμε να ανεβοκατέβουμε γκρέμια, η βόλτα ήταν ακριβώς στα μέτρα των Vitara. "Λογικά" κομμάτια με λάσπη, κάποια σημεία με πολύ λίγο χιόνι, ή σαθρά που τα 2κίνητα τα πέρναγαν με φόρα και τα 4κίνητα πέρναγαν χωρίς να καταλαβαίνεις το πως.
Είναι ζήτημα αν στα 100χλμ (...σχεδόν) χωματόδρομου που κάναμε να μπήκε η τετρακίνηση σε 1-2. Σωτήριο (μόνο στα 4κίνητα υπάρχει) τo hill descent που ειναι πραγματικό και όχι μουσαντένιο, κατεβαίνεις μεγάλη κλίση με κροκάλες και έχεις τον απόλυτο έλεγχο χωρίς να πατάς φρένο και να γλυστράς μιας και το αμάξι φρενάρει μόνο του σε κάτω από 10 km/h.
Για όσους τα βλέπουν αυτά εύκολα, να πούμε οτι το αμαξάκι με πήγε και με έφερε από Αθήνα με κάτω από 7lt/100 (diesel), έκανε έναν χαμό καρόδρομους με 1η-2α και την επόμενη μέρα το πήρε η γυναίκα να πάει γραφείο (όπως έχει γίνει και αρκετές φορές στο παρελθόν, ακόμη με τις λάσπες το έχω).
Βεβαίως τα πλαστικά είναι σκληρά, στο ταξιδι από τα 110-120 και πάνω ακούς το μοτέρ σαν να έχεις φορτηγό και τα γκάπα-γκούπα στον χωματόδρομο είναι πολύ -μα πολύ- εμφανές. -
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
@diego1960 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Σίγουρα πάντως οι ρήξεις απαιτούν θυσίες και γερά στομάχια, δεν το αμφισβητεί κανείς αυτό. Και θα έχουν τεράστιο κόστος οπότε είναι λογικό να μην το προτιμούν όσοι δε νιώθουν έτοιμοι ή έχουν πολλά να χάσουν.
Εν ολίγης μια "πραγματική" αριστερή κυβέρνηση θα βγει από ΝΑΤΟ και ΕΕ καταστρέφοντας όλες τις υφιστάμενες συμμαχίες της χώρας (με την όποια σημασία τους, άλλος λέει μεγάλη, άλλος μικρή, υποσημείωση από το ΝΑΤΟ πλέον λόγω τουρκίας εύκολα βγαίνεις και δύσκολα ξαναμπαίνεις) και τις εμπορικές της σχέσεις με αυτούς που απορροφούν το 75%+ των εξαγωγών της και της δίνουν το ανάλογο ποσοστό τουρισμού.
Οπότε ομολογουμένως το κόστος "θα είναι τεράστιο" με απότερο στόχο ποιον; Να ψοφολογήσουμε εμείς για "να ζήσουν καλύτερα τα παιδιά μας" βεβαίως. Το γνωστόν, όλοι "για τα παιδιά μου κόπτονται, για μένα ουδείς". Για πόσα χρόνια θα συμβεί αυτό; Άγνωστο. Και αν δεν βγει το "πείραμα"; Θα έχουν την ευεγενή καλοσύνη οι ταγοί να πουν "αποτύχαμε" και να αποχωρήσουν; Πάλι άγνωστο. Για ποιον λόγο δλδ αξίζει για έναν άνθρωπο οικογενειάρχη που ανατρέφει παιδιά όλη αυτή η τεράστια πιρουέτα εκτός από την αυτοαναφορικότητά της (δλδ εφαρμόζουμε "κομμουνισμό" όχι για να ζήσετε εσείς καλύτερα αλλά για να τον εφαρμόσουμε...). Μια σημείωση, εμείς δεν είμαστε η ΕΣΣΔ των τεράστιων φυσικών πόρων ή Κινά του 1.5 δις κατοίκων, αν θέλεις να δεις εφαρμοσμένο παράδειγμα καλύτερα να ανατρέξεις σε Αλβανία, Βουλγαρία κλπ.
Μήπως μπροστά στα διλήμματα αυτά η όποια αριστεροσύνη το 81 και το 15 πήγε περίπατο και κυριάρχησε ο "ρεαλισμός"; Ωραίο να βρίζεις τον Τσίπρα ως "προδότη", τον ρώτησε ποτέ κανείς πως αναλύθηκαν οι εναλλακτικές του; (αν και θα έπρεπε να το είχε κάνει πρώτος απ όλους). Όλοι αυτοί που ψήφισαν "όχι" στο δημοψήφισμα ήταν λες έτοιμοι για τέτοια ζόρια;Θα ήταν πολύ ωραία μια αριστερά να εκπονήσει π.χ. ένα σχέδιο "μάγκες με το AI και τα ρομπότ υπόσχομαι π.χ. σε 3-4 χρόνια το πολύ 3-4 ώρες εργασίας κάθε μέρα για όλους με επίπεδο ζωής ανάλογο με το σημερινό". Αντ' αυτού "τεράστιες θυσίες" κλπ.
Φιλολογική η συζήτηση βεβαίως, με τις καλημέρες μου...
Latest posts made by fiverg
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3
Υπάρχει βέβαια και πιο δίκαιη λύση, να κοπεί η φορολόγηση και από την μαρίδα των μισθωτών...
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Αύξηση κατώτατου μισθού από 1η Απριλίου από 830€ στα 880€.
Σαν ψέματα μου φαίνεται...
Αναλόγως θα αυξηθούν και οι εισφορές ΕΦΚΑ για αυτοαπασχολούμενους...
Ο φόρος μισθού στα 830€ είναι 137€, δηλαδή καθαρά 693€.
Στα 880€ ο φόρος πάει στα 270€, δηλαδή καθαρά 610€ ???Ελλάδα 2.0 όπου το Επιτελικό Κράτος Αρίστων Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.-
Πάντως η γραμμή δεν ξέρει εκτός από το που πάνε τα 4, να κοιτάξει λίγο το νετ.
Εδώ για 880 μικτό δίνει 746 καθαρό.
Για 830 μικτό είχε 712 καθαρό.
Μου έχει κάνει κι εμένα εντύπωση ότι προφανώς όσοι αναπαράγουν αυτή την χαζομάρα δεν έχουν μπει σε ένα από τα πολλά site υπολογισμού καθαρού μισθού για να επαληθευσουν.
Μαλλον είναι αρκετά large και δεν βρέθηκαν ποτε σε τέτοια ανάγκη.
Εκτός και αν τα δημοσιεύματα εννουν κάτι άλλο από αυτό που καταλαβαίνουμε και δεν το πιάνουμε. -
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@fiverg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μια ίσως κουτή ερώτηση. Αφού τα ηλεκτρικά καταναλώνουν πολύ σε μεγάλες ταχύτητες, ένα κιβώτιο με - έστω - δύο σχέσεις, μία όπως έχουν τώρα και μία πιο μακριά για ταξίδι δεν θα βοηθούσε; Και αν ναι γιατί δεν το κάνουν, ειδικά στα ηλεκτρικά που δεν είναι για πόλη αλλά είναι μεγάλα αυτοκίνητα για ταξίδια;
Δεν θέλω να γίνω κουραστικός και δηλώνω και αδαής. Παρόλα αυτά βλεπω ότι η αυτονομία ενός Tesla Y LR σε αυτοκινητοδρομο με ταχυτητα 130 km/h (με τόσο πάω σε ταξιδι) πέφτει από τα 550 χλμ πανω απο 40%στα 320-330. Το ιδιο βλεπω και στα αλλα ηλεκτρικα. Δέχομαι ότι είναι θέμα κόστους και απλοτητας η μη υιοθέτηση κιβωτίου αλλά μου φαίνεται λίγο δύσκολο ότι μια μακρυτερη σχεση δεν θα βοηθούσε να δώσει παραπάνω χλμ αυτονομίας. Όπως βλέπω, η μοναδική "σχεση" του Tesla είναι μια "θεοκοντη" 9:1.
-
RE: Βοήθεια για επιλογή αυτοκινήτου
Το swift hybrid έχει λογικά μεγαλύτερους χώρους αλλά μικρότερη ιπποδυναμη από τα mazda/yaris. Θα έλεγα να δεις αυτά τα δύο για οικονομία.
Αν θέλεις κάτι πιο λουσατο και άνετο τότε i20. Τα i10/picanto παραείναι μικρα
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το πακέτο καταργώ το κιβώτιο ταχυτήτων, άρα κερδίζω σε βάρος, σε όγκο, σε πολυπλοκότητα, σε κόστος, σε συντήρηση, σε βλάβες είναι άκρως δελεαστικό από τη στιγμή που το ηλεκτρικό μοτέρ μπορεί να το υποστηρίξει πολύ αποτελεσματικά για τη γενική χρήση.
Απλά με ένα κιβώτιο τα 450 χλμ αυτονομίας σε ταξίδι μπορεί να γίνονταν 600. Δεν είναι μικρή διαφορά αυτή και είναι πολύ πιο "χειροπιαστός" τρόπος βελτίωσης από το να περιμένεις καλύτερες νέες γενιές μπαταριών ή να αυξάνεις τον όγκο τους αυξάνοντας και το βάρος του οχήματος. Αναρωτιέμαι αν υπάρχει ή όχι τέτοια "τάση" (υιοθέτησης κιβωτίου) σε νέα μοντέλα που αναμένονται.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Μια ίσως κουτή ερώτηση. Αφού τα ηλεκτρικά καταναλώνουν πολύ σε μεγάλες ταχύτητες, ένα κιβώτιο με - έστω - δύο σχέσεις, μία όπως έχουν τώρα και μία πιο μακριά για ταξίδι δεν θα βοηθούσε; Και αν ναι γιατί δεν το κάνουν, ειδικά στα ηλεκτρικά που δεν είναι για πόλη αλλά είναι μεγάλα αυτοκίνητα για ταξίδια;
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3
@piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Αν κάποιος καταλαβαίνει τι γίνεται ας γράψει...
Προ δυο εβδομάδων υπήρχαν σενάρια με την "εξαφανισμένη" πίσω καμπίνα της εμπορικής η οποία "φιλοξενούσε" παράνομο εύφλεκτο υλικό. Κι εγώ τσίμπησα, μου φάνηκε λογικό και το έγραψα. Στο σενάριο βέβαια αντέδρασαν οι συγγενείς του μηχανοδηγού της εμπορικής (κι αυτό το είχα γράψει ως αναμενόμενο), αλλά εμπρός στους άλλους γονείς που προβάλουν τα μέσα ποιος τους άκουσε...
Πριν κάτι ημέρες πήγε "κρατικό κλιμάκιο" στο γνωστό χωράφι και ως εκ θαύματος "ανακάλυψε" το "εξαφανισμένο" κομμάτι κάπου παραδίπλα. Και οκ, η κυβέρνηση "συγκάλυπτε" και οι πυροσβέστες, αστυνομικοί, οσετζήδες κλπ "δεν το είδαν". Τόσοι πραγματογνώμονες των οικογενειών που πέρασαν από εκεί επίσης "δεν το είδαν" και "διέρρευσαν" αυτά τα σενάρια;
Έχει αρχίσει και μου διαμορφώνεται η ιδέα ως μόνη λογική εξήγηση ότι το κράτος είναι παντελώς - μα παντελώς- ανίκανο και έχει στηθεί μια μπίζνα μεγιστοποίησης των αποζημιώσεων από αυτούς που έχουν πάρει χαμπάρι το μητσοτακέικο μπαχαλιστάν (όχι από τους συγγενείς, από λοιπούς που "ανιδιοτελώς" συμμετέχουν στις έρευνες). Βεβαίως τέτοιο που είναι το κράτος αυτό, καλώς τα παθαίνει...
Γερούν, Γερά!
Μπορείς να κολλάς ό,τι ταμπέλες θέλεις, όπως βλέπεις λίγοι ασχολούνται πλέον με τα παραληρήματά σου. Άλλωστε τα eco chamber όπου ζείτε και αυτοθαυμάζεστε και η αναπαραγωγή fake news επί παντός επιστητού δεν εκπλήσσουν πλέον κανέναν. Όταν είχα γράψει για την έκρηξη στο cockpit ημουνα καλός κι έκανες like, τώρα αυτό που έγραψα και ίσως καταρρίπτει την θεωρία σου φαίνεται φιλοκυβερητικό και είπες να πιάσεις πάλι στασίδι στην κάτω πλατεία.
Εσύ σταμάτησες την τεχνική ανάλυση περί αιτίας της φωτιάς και μας λες σήμερα, ότι όλα είναι πλεκτάνη των γονιών των σκοτωμένων, που αφού οι γονείς βρήκαν τον Μητσοτάκη μπόσικο, χρηματίζουν τους κρατικούς υπαλλήλους για να δημιουργήσουν ψεύτικα πειστήρια, σε μια μπίζνα που έστησαν, οι γονείς, επειδή είναι φιλοχρήματοι, για να πάρουν μεγαλύτερες αποζημιώσεις για τα παιδιά τους που κάηκαν (κάποια απ αυτά ζωντανά ακόμη...).
Και θεωρείς ότι παραληρούν οι άλλοι κι όχι εσύ!
Ναι, όταν κάποιος εκφράζει λογικές απόψεις εγώ κάνω λαηκ, άσχετα αν είναι ακομμάτιστος ή λυσσασμένο κομματόσκυλο, δεν είμαστε συμπεθέρες να κρατάμε μούτρα, συνομιλητές με διαφορετική κοσμοθεωρηση είμαστε...
Αυτά που γράφεις σήμερα, περί μπιζνας των γονιών επειδή βρήκαν μπόσικο το Μητσοτακικο κράτος, τα πιστεύεις χωρίς να έχεις καταναλώσει ψυχότροπες ουσίες;
Μήπως πλέον πρέπει να πάνε οι φανατικοί Νεοδημοκράτες σε ένα γιατρό για ψυχολογική υποστήριξη;
Για το καλό τους, αυτοί που έχουν κονέ και καριέρες και λεφτά...Μια τελευταία απάντηση στις υστερίες σου, είδες ότι έχω γράψει καθαρά "(όχι από τους συγγενείς, από λοιπούς που "ανιδιοτελώς" συμμετέχουν στις έρευνες)". Αυτοί οι λοιποί λοιπόν (προφανώς δεν ασχολούνται γονείς με αυτά) "δεν είδαν" το πίσω "cockpit" της εμπορικής που όπως έλεγαν "εξαυλώθηκε" ενώ πάντα ήταν εκεί δίπλα και ορατό στους πάντες. Έτσι φτάσαμε στο δημοσίευμα των Νέων που αναπαρήγαγα κι εγώ και στην (αναμενόμενη) διάψευση από την μητέρα του μηχανοδηγού (γιατί οι μηχανοδηγοί είναι υπεύθυνοι για το τι υπάρχει στις μηχανές αλλά όχι για το τι υπάρχει στα βαγόνια) . Εσύ βγάζεις άλλο συμπέρασμα, οκ, ο καθείς και η άποψή του ως γνωστόν. Πως επίσης αυτά που γράφω μειώνουν τις κυβερνητικές ευθύνες, μόνο εσύ το καταλαβαίνεις.
ΥΓ: Κομματόσκυλο εδώ μέσα εγώ βλέπω μόνο ένα. Που υποστηρίζει/ψηφίζει τυφλά ένα μόνο κόμμα. Όλοι οι άλλοι που τους αποδίδεις χαρακτηρισμούς όταν έχουν άλλη άποψη είμαι σίγουρος ότι έχουν ψηφίσει καμιά 10ρια κόμματα στην ζωή τους,
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3
@piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Αν κάποιος καταλαβαίνει τι γίνεται ας γράψει...
Προ δυο εβδομάδων υπήρχαν σενάρια με την "εξαφανισμένη" πίσω καμπίνα της εμπορικής η οποία "φιλοξενούσε" παράνομο εύφλεκτο υλικό. Κι εγώ τσίμπησα, μου φάνηκε λογικό και το έγραψα. Στο σενάριο βέβαια αντέδρασαν οι συγγενείς του μηχανοδηγού της εμπορικής (κι αυτό το είχα γράψει ως αναμενόμενο), αλλά εμπρός στους άλλους γονείς που προβάλουν τα μέσα ποιος τους άκουσε...
Πριν κάτι ημέρες πήγε "κρατικό κλιμάκιο" στο γνωστό χωράφι και ως εκ θαύματος "ανακάλυψε" το "εξαφανισμένο" κομμάτι κάπου παραδίπλα. Και οκ, η κυβέρνηση "συγκάλυπτε" και οι πυροσβέστες, αστυνομικοί, οσετζήδες κλπ "δεν το είδαν". Τόσοι πραγματογνώμονες των οικογενειών που πέρασαν από εκεί επίσης "δεν το είδαν" και "διέρρευσαν" αυτά τα σενάρια;
Έχει αρχίσει και μου διαμορφώνεται η ιδέα ως μόνη λογική εξήγηση ότι το κράτος είναι παντελώς - μα παντελώς- ανίκανο και έχει στηθεί μια μπίζνα μεγιστοποίησης των αποζημιώσεων από αυτούς που έχουν πάρει χαμπάρι το μητσοτακέικο μπαχαλιστάν (όχι από τους συγγενείς, από λοιπούς που "ανιδιοτελώς" συμμετέχουν στις έρευνες). Βεβαίως τέτοιο που είναι το κράτος αυτό, καλώς τα παθαίνει...
Γερούν, Γερά!
Μπορείς να κολλάς ό,τι ταμπέλες θέλεις, όπως βλέπεις λίγοι ασχολούνται πλέον με τα παραληρήματά σου. Άλλωστε τα eco chamber όπου ζείτε και αυτοθαυμάζεστε και η αναπαραγωγή fake news επί παντός επιστητού δεν εκπλήσσουν πλέον κανέναν. Όταν είχα γράψει για την έκρηξη στο cockpit ημουνα καλός κι έκανες like, τώρα αυτό που έγραψα και ίσως καταρρίπτει την θεωρία σου φαίνεται φιλοκυβερητικό και είπες να πιάσεις πάλι στασίδι στην κάτω πλατεία.
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3
Αν κάποιος καταλαβαίνει τι γίνεται ας γράψει...
Προ δυο εβδομάδων υπήρχαν σενάρια με την "εξαφανισμένη" πίσω καμπίνα της εμπορικής η οποία "φιλοξενούσε" παράνομο εύφλεκτο υλικό. Κι εγώ τσίμπησα, μου φάνηκε λογικό και το έγραψα. Στο σενάριο βέβαια αντέδρασαν οι συγγενείς του μηχανοδηγού της εμπορικής (κι αυτό το είχα γράψει ως αναμενόμενο), αλλά εμπρός στους άλλους γονείς που προβάλουν τα μέσα ποιος τους άκουσε...
Πριν κάτι ημέρες πήγε "κρατικό κλιμάκιο" στο γνωστό χωράφι και ως εκ θαύματος "ανακάλυψε" το "εξαφανισμένο" κομμάτι κάπου παραδίπλα. Και οκ, η κυβέρνηση "συγκάλυπτε" και οι πυροσβέστες, αστυνομικοί, οσετζήδες κλπ "δεν το είδαν". Τόσοι πραγματογνώμονες των οικογενειών που πέρασαν από εκεί επίσης "δεν το είδαν" και "διέρρευσαν" αυτά τα σενάρια;
Έχει αρχίσει και μου διαμορφώνεται η ιδέα ως μόνη λογική εξήγηση ότι το κράτος είναι παντελώς - μα παντελώς- ανίκανο και έχει στηθεί μια μπίζνα μεγιστοποίησης των αποζημιώσεων από αυτούς που έχουν πάρει χαμπάρι το μητσοτακέικο μπαχαλιστάν (όχι από τους συγγενείς, από λοιπούς που "ανιδιοτελώς" συμμετέχουν στις έρευνες). Βεβαίως τέτοιο που είναι το κράτος αυτό, καλώς τα παθαίνει...
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@civil357 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
το ... κακό. Τους δρόμους θα τους είχε φτιάξει στην πένα το δωθε κρατος, το καλό, όμορφα, σωστά και γρήγορα...
Επιχειρηματολογείς τόση ώρα και μάλλον δεν έχεις καταλάβει ότι το μόνο που αλλάζει στην παραχώρηση είναι στον τρόπο απόδοσης εσόδων του ιδιώτη.
Ιδιώτης κατασκευάζει εδώ και πολλές δεκαετίες τα έργα στη χώρα. Ακόμα και όταν υπήρχε Μομα , ιδιώτης κατασκεύαζε τα περισσότερα έργα.
Τι μπορεί να φαντάζεσαι ότι αλλάζει; Ότι στην παραχώρηση η διαδικασία είναι πιο διαφανής;
Ότι είναι πιο "γρήγορη¨; Ότι δεν έχει ενστάσεις;Προφανώς και πιστεύω ότι είναι πιο γρήγορη αφού την επίβλεψη κσι το τρέξιμο του έργου το έχει ιδιώτης. Και ναι, αν με το micromanagement να τρέχει από ιδιώτη ένας δρόμος έκανε 15 χρόνια, με την κρατική επίβλεψη θα είχε κάνει 40. Αμφιβαλλεις; Εκτός και αν πάμε πάλι σαν μπαρμπαδες πίσω στην μομα που ήταν στρατιωτικό σώμα με σαφή ιεραρχία, αρμοδιότητες, έλεγχο, ποινές κλπ, κάτι που απουσιάζει παντελώς από οποιαδήποτε δημόσια υπηρεσία.
Η περιβόητη 717 είναι προμήθεια που ανέλαβε ιδιώτης και που άλλαζε το κράτος κάθε φορά τους όρους για να βολευτεί κάποιος δικός της. Δεν τη φτιάχνει το κράτος. Προμήθεια (χονδρικά) είναι η αγορά και θέση σε λειτουργία εξοπλισμού. Δεν πάει μία υπηρεσία και κουμπώνει εξοπλισμό , σε ιδιώτη το αναθέτει.
Έλα όμως που εδώ η βασική διαφορά είναι ότι την επίβλεψη του έργου την έχει η κρατικη ΕΡΓΟΣΕ...
Άρα, το πρόβλημα δεν είναι το δημόσιο αλλά ο τρόπος λειτουργίας του.
Άρα η πιο λογική και επαγωγική λύση είναι να βελτιωθεί ο τρόπος λειτουργίας σε πολλά επίπεδα στο δημόσιο.
Σε αυτό όχι μονάχα συμφωνώ αλλά και επαυξάνω. Χίλια δυο μπορούμε να κάνουμε σε αυτό το θέμα. Το ότι θα συζητηθεί σε συνταγματικό επίπεδο η αξιολόγηση της απόδοσης του δημοσίου είναι προς την σωστή κατεύθυνση.
Όπως έγραψα και πιο παλια, από κυβερνητική καρέκλα έχει εκπροσωπηθεί το 90% του εκλογικού σώματος. Αυτά που λες δεν έγιναν, γιατί να γινουν; Και από ποιον θα γίνει η αξιολογηση; Από τις "προοδευτικες" δυναμεις; Σοβαρά τώρα ελπίζεις να ξεκουνησουν αυτοί το δημόσιο με οιοδήποτε τρόπο?
Έχεις ποτέ μιλήσει με κανέναν που δουλεύει σε δημόσια υπηρεσια; Για ρωτησε τον, αν τυχόν και δεν εφαρμόσει "διαταγές" (εγκυκλιους) η αθετησει deadlines θα παθει τιποτα; Στην ΣΤΑΣΥ πχ ένας προϊστάμενος που έχει την ευθύνη κινησης των συρμων (αμειβόμενος με κατω απο 2Κ καθαρά) τι "εξουσια" έχει στους υφιστάμενους του;
Για την μομα έγραψε ο criu τι και πως, έλεος ρε συ, ούτε οι χουνταιοι τέτοιο θαυμασμό.