Δύο νέα καμάρια λαμπρύνουν το φόρουμ. Δυστυχώς δεν μπορώ να δώσω "διευθύνσεις και ονόματα".
Να τα χαίρονται οι κάτοχοι.!
dimsabas
@dimsabas
Εκπαιδευτικός - Αυτοκίνητα βέβαια
Best posts made by dimsabas
-
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
-
RE: Τι δώρο θα κάνω στον εαυτό μου φέτος τα Χριστούγεννα!
Σε μένα ήρθε λίγο νωρίτερα. Αγοράσαμε χαμάλη για τις μέρες που δεν έχω δημοσιογραφικό και για να αποδεσμεύσω το Grand Vitara του φάδερ.
Από φίλο, πρώτο χέρι, ατρακάριστο, με φρέσκα λάστιχα και μπαταρία, 1.4 με 101 ίππους, 123.000 χιλιόμετρα.
-
RE: Πώς θα ήταν για σας η ιδανική σελίδα αυτοκινήτου;
Αγαπητοί φίλοι,
με πολλή χαρά κι υπερηφάνεια, 22 χρόνια μετά το παρθενικό μου ξεκίνημα στον χώρο (ως μέλος της ιδρυτικής συντακτικής ομάδας του ελληνικού Autocar), ήρθε η ώρα για κάτι δικό μου. Θα χαρώ να με τιμήσετε με την ανάγνωσή σας και τα καλοπροαίρετα σχόλια, για να γίνω καλύτερος. Δυνατό σημείο οι ειλικρινείς δοκιμές, μόνο εδώ (και στη Φαμπιάτου) θα διαβάσετε την πλήρη αλήθεια, χωρίς φιλτράρισμα. Βλέποντας τι γράφουν οι υπόλοιποι, μπορώ να σας εγγυηθώ ότι παίζει πολύ λιβάνισμα και στρογγύλεμα.
https://cartalk.gr/Νομίζω ότι το φόρτε του είναι ο υπολογιστής, όχι το κινητό.
Επίσης, η σελίδα είναι κατά 98% έτοιμη, αλλά κι αυτό θα διορθωθεί εντός των προσεχών ημερών και στο κάτω-κάτω, δε θα μας κόψει τα φτερά. Καλή ανάγνωση.Feel free να το κοινοποιήσετε σε φίλους και γνωστούς.
ΥΓ. Πολλές ευχαριστίες στα μέλη που έσπευσαν να στηρίξουν την προσπάθεια, παρουσιάζοντας τα οχήματά τους. Σας ευγνωμονώ.
-
RE: CarTalk.gr
Με χαρά και τιμή, σχεδόν 24,5 χρόνια μετά από εκείνη τη συνέντευξη όπου θα με προσελάμβαναν στο Drive, αλλά τελικά μου την έφεραν και με πήραν στο Autocar, βλέπω επιτέλους την πρώτη μου δοκιμή δημοσιευμένη στο αγαπημένο περιοδικό της νιότης μου. Και μάλιστα με το πολύ Kia EV6 GT των 585 ίππων.
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-kia-ev6-gt-ilektriko-ufo
ΥΓ. Ζητώ συγγνώμη από τη διαχείριση, αλλά νομίζω ότι αξίζει τον κόπο μια παρατυπία.
-
RE: CarTalk.gr
ΣΤΑ ΠΡΑΣΑ
Ο γείτονας έβγαλε την "πραμάτεια" από το υπόγειο για γενική καθαριότητα. Με τα υπογλώσσια η υπόλοιπη γειτονιά...
-
RE: Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα
Μόλις γύρισα από την έκθεση. Είναι πολύ αξιόλογη, αξίζει μια βόλτα. Καμία σχέση με την περσινή πατάτα. Αύριο τα πολλά, ένα γενικό σχόλιο: η Κίνα είναι ΗΔΗ πολύ μπροστά, η Ευρώπη έχει χάσει το παιχνίδι. Δεν είναι πλέον θέμα τιμής. Ακόμα κι αν κόστιζαν τα ίδια χρήματα, τα κινέζικα θα ήταν μακράν καλύτερα. Αναφέρομαι πάντα στο τι αποκομίζεις στατικά, δεν τα έχω οδηγήσει για να ξέρω τι κάνουν στον δρόμο. Ή τι υποστήριξη έχουν μετά την πώληση. Αυτά θα τα δούμε στην πορεία.
Παραδείγματα, το Leapmotor T03 θα το κοστολογούσα άνετα 5Κ πάνω από το Dacia Spring. Το κάνει να φαίνεται πανάκριβος κουβάς. Όταν μαθαίνεις ότι κοστίζει φθηνότερα, με μεγαλύτερη αυτονομία και 50% παραπάνω ισχύ, ντάξ, το ζήτημα έχει τελειώσει.
Ή το BYD Seal U. Κοστίζει φθηνότερα από κάτι αστειότητες Honda e:ny1 ή Ford Capri ή Opel Grandland κι είναι 17 φορές πιο καλοφτιαγμένο.
Ή βλέπεις το Δελφίνι και το Atto 3 σε σχέση με το e-C3 Aircross και σου έρχεται να βάλεις τα γέλια.Η Ευρώπη πέθανε. Όποιος πάει στην έκθεση, θα το καταλάβει από πρώτο χέρι, όσο κολλημένο μυαλό κι αν έχει.
Αύριο πιο αναλυτικά.
-
RE: Suzuki Vitara 2015
Σημερινή φωτογραφία από το οικογενειακό Grand Vitara σε ρόλο κουβαλητή. Δύο ποδήλατα, ένα καγιάκ, πέντε άτομα.
-
RE: FIAT 600 SUV
@criuser said in FIAT 600 SUV:
@dimsabas said in FIAT 600 SUV:
Το Drive πάντως έκαψε 6,6 λίτρα στη δοκιμή. Εντάξει, δημοσιογραφική χρήση αλλά και πάλι μπόλικα για να χτυπήσεις το Yaris Cross.
Επειδή τα έχεις οδηγήσει όλα.
Το γιάρις απλό και κρος και όλα τα τογιότα έχουν καλή κατανάλωση στα μποτιλιαρίσματα.
Αλλά δεν είναι όλος ο κόσμος στα μποτιλιαρίσματα.
Επίσης στον αυτοκινητόδρομο με το σιβιτι, έχουν κακή αίσθηση ποιότητας ταξιδιού και αν το πατήσεις σαν ταξιδιώτης και όχι σαν ΚΤΕΛ καίνε.
Η λογική των υβριδικών της Στελλάντις, χωρίς να τα έχω οδηγήσει, νομίζω είναι μία προσπάθεια να έχουν καταναλώσεις ντίζελ, αλλά να μην έχουν τους ρύπους του ντίζελ και έξω που η τιμή του ντίζελ είναι ίδια με την βενζίνη, να έχουν ίδιο κόστος, αλλά να έχουν και την ευκολία του ντίζελ στα ταξίδια.
Για συζήτηση το βάζω δεν ξέρω αν είμαι λάθος.
Τώρα ως προς το 600, είναι πολύ στενάχωρο για μένα, ίσως λίγο πιο δύσκολο στο να μπω και να βγώ από το αβέντζερ.
Η τιμή του είναι ακριβή, αλλά επειδή έγραψα κάτι στο θέμα του νέου 3 για τις τιμές του και μπήκα στα λήζινγκ, είδα ότι η λιανική τιμή του ι10 είναι κοντά 19000.
Εντάξει έχουμε ξεφύγει. Ο κουβάς των 11-12000 πριν 3 χρόνια, πήγε 19000 ?
Τα χαρίζουμε τελικά τα νέα 3.
Επίσης τα γιάρις κρος με τα 115 άλογα ξεκινάνε από 24440 και φτάνουν μέχρι 28880 και είναι 1 δ πιο αργά και 30 χλμ λιγότερη τελική από τα Στελλάντις.
Δεν μιλάω για τα όσα τους σέρνει ο παγωμένος, για τριξίματα, ποιότητα, μικρές πόρτες κλπ.
Οπότε τελικά στην κατανάλωση θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα.
Λένε κάποιοι ότι κάνουν 1 ταξίδι τον χρόνο για να δικαιολογήσουν τα τογιότα.
Πόσοι κάνουν 20 χλμ την ημέρα σε μποτιλιάρισμα ?
Πιθανόν αρκετοί, αλλά όταν λεω για μποτιλιάρισμα, μιλάω για 15 χαω μωτ.
Οχι 25.
Δεν τα έχω οδηγήσει όλα. Με εξαίρεση τα Toyota, όλα έχουν δυσλειτουργίες, κομπιάσματα, σκορτσαρίσματα, κραδασμούς. Το αναφέρει κι η δοκιμή του Drive για το 600. Της Toyota δουλεύει ραπτομηχανή και καίει και λιγότερο, ενώ κινείται το περισσότερο ηλεκτρικά από όλους.
Και μια χαρά ταξιδεύουν. Δεν έχω κάνει ταξίδι με Yaris/Yaris Cross, αλλά με την Corolla 1.8 με τα 140 άλογα, κρατούσα 150άρες στον αυτοκινητόδρομο χωρίς πρόβλημα. Σε προδιαθέτει να πας ήρεμα, επειδή είναι απαλό κι ηλεκτρικό, αλλά δεν έχει πρόβλημα να το γκαζώσεις. Έχει και καλή αίσθηση στο τιμόνι, είναι σταθερό, μια χαρά ταξιδεύει με όσα.Επίσης, ένα γενικό σχόλιο: Επειδή ΔΕΝ τα έχετε οδηγήσει όλα αυτά που σχολιάζετε, ειδικά να τα ζήσετε για μέρες, πολλές φορές κάνετε συγκρίσεις Υπέρ Ατού. Κοιτάτε μόνο τα νούμερα. Τα αυτοκίνητα είναι πολλά παραπάνω από ξεροί αριθμοί.
-
RE: TESLA FORUM
ΔΟΚΙΜΗ
Με τιμή σκάνδαλο, το βασικό Tesla Model 3 κάνει ροντέο την ελληνική αγορά και προκαλεί θανάσιμο ηλεκτροσόκ στον ανταγωνισμό, θερμικό κι ηλεκτρικό, αφού κάνει όλα τα υπόλοιπα μοντέλα να φαίνονται παράλογα υπερκοστολογημένα.https://cartalk.gr/tesla-model-3-sr/
ΥΓ. Ζητώ συγγνώμη από τη Διαχείριση που το βάζω κι εδώ, αλλά με τόσο ενδιαφέρον μετά τις τελευταίες τιμές, νομίζω ότι αξίζει τον κόπο να διαβαστεί.
Latest posts made by dimsabas
-
RE: Kona vs 2008 vs troc
Επειδή αυτή την εβδομάδα έχω παρκαρισμένο στο γκαράζ μου ένα μοντέλο που κοστίζει 35Κ καινούργιο ή 30Κ έξι μηνών με 15Κ χιλιόμετρα, δεν μπορώ να μην το πω: δες το Lynk & Co 01. Είναι διαστημόπλοιο μπροστά σε αυτά που αναφέρεις, σε όλους τους τομείς. Ακόμα κι αν δεν το φορτίσεις ποτέ σου, αξίζει.
-
RE: Lynk & Co
@antonmone said in Lynk & Co:
Παρέλαβα, το αυτοκίνητο είναι πάρα πολύ καλό. Με απόλυτα κριτήρια. Στα 35 (ή 30) χιλιάρικα, είναι κλοπή. Δεν ξέρω τι περιμένεις. Να πουληθούν όλα;
Μαρούσι-Αττική Οδός-Βουλιαγμένη-Γλυφάδα, όλα με ρεύμα, Adaptive Cruise Control στα 120, έχει ακόμα καμιά 30αριά χιλιόμετρα μπαταρία.Η ανάρτηση θα ήθελες να αποσβαινει καλύτερα στην πόλη;Δεν βοηθάνε και οι 20ρες βέβαια!
Δεν είναι μαγικό χαλί αλλά είναι μια χαρά. Δεν το κατατάσσω καν στα αρνητικά του αυτοκινήτου. Ούτε βέβαια στα θετικά, είναι ουδέτερο χαρακτηριστικό. Έχε υπόψη σου ότι όλα τα PHEV έχουν θέμα με αυτό, επειδή έχουν πολύ βάρος σε λάθος σημείο. Είναι σίγουρα πολύ καλύτερο από την Tonale σε αυτόν τον τομέα. Την αναφέρω γιατί την έχω πολύ πρόσφατη.
-
RE: Lynk & Co
Παρέλαβα, το αυτοκίνητο είναι πάρα πολύ καλό. Με απόλυτα κριτήρια. Στα 35 (ή 30) χιλιάρικα, είναι κλοπή. Δεν ξέρω τι περιμένεις. Να πουληθούν όλα;
Μαρούσι-Αττική Οδός-Βουλιαγμένη-Γλυφάδα, όλα με ρεύμα, Adaptive Cruise Control στα 120, έχει ακόμα καμιά 30αριά χιλιόμετρα μπαταρία. -
RE: VW Tiguan 2024
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
@lap said in VW Tiguan 2024:
Τι ειναι αυτό πάλι το ΠΕ70;. Μη μας κάνεις να νιώθουμε άσχετοι.
Η κατηγορία των δασκάλων που έχουν την ιδιότητα της ειδικής αγωγής, όπως η ΔΕΠΥ (διάσπαση προσοχής κλπ).
ΠΕ70 είναι ο κωδικός ΌΛΩΝ των δασκάλων.
-
RE: CarTalk.gr
Μεγαλοστελέχη, αφήστε τους καναπέδες! Πριζάτο αστέρι με μηδενικό εταιρικό φόρο!
https://cartalk.gr/tora-mercedes-gla-250e-chamiloteri-timi-lianikis-pro-foron/
-
RE: Lynk & Co
Σχετικά με τη μεταπώληση, δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι η BMW θα έχει καλύτερη. Θα εξαρτηθεί από το ποια τιμή θα έχει μελλοντικά το 01. Τα 35Κ είναι εξωπραγματικά χαμηλή τιμή για να μείνει εκεί. Αν λοιπόν πουλήσει τώρα 100 κομμάτια, για να γίνει γνωστή στην πιάτσα, κι επανέλθει στα 42 πχ., μια χαρά μεταπώληση θα πιάσει. Θυμίζω ότι 4ετίας XC40 PHEV, πρώην leasing, όχι οχήματα ιδιώτη, ξεκινούν από τα 31.
Στο κάτω-κάτω, αν σε νοιάζει η μεταπώληση, έξι μεταχειρισμένα σού κλείνουν το μάτι με 29.900. -
RE: VW Tiguan 2024
Όχι, δεν το έχω ζητήσει. Γενικώς, από τότε που έπαψαν να κάνουν μικτή ασφάλιση στα μοντέλα που κοστίζουν κάτω από 50Κ, δεν τους ζητάω. Αλλά τώρα που το λες, μπορώ να κάνω μια κρούση για το ID.7. Αυτό που έβαλες, πόσο κοστίζει;
-
RE: CarTalk.gr
Έπεσε κάτω από τα 25 χιλιάρικα το υβριδικό, από τα 20 το βενζίνης.
https://cartalk.gr/meiomenes-times-gia-nissan-juke-yvridiko-apo-24-900/
-
RE: CarTalk.gr
Εντάξει, δεν υπάρχει αυτή η τιμή! Το αφεντικό τρελάθηκε!
https://cartalk.gr/lynk-01-kaloeksoplismeno-plug-in-hybrid-molis-34-990/