@criuser said in FIAT 600 SUV:
@dimsabas said in FIAT 600 SUV:
Το Drive πάντως έκαψε 6,6 λίτρα στη δοκιμή. Εντάξει, δημοσιογραφική χρήση αλλά και πάλι μπόλικα για να χτυπήσεις το Yaris Cross.
Επειδή τα έχεις οδηγήσει όλα.
Το γιάρις απλό και κρος και όλα τα τογιότα έχουν καλή κατανάλωση στα μποτιλιαρίσματα.
Αλλά δεν είναι όλος ο κόσμος στα μποτιλιαρίσματα.
Επίσης στον αυτοκινητόδρομο με το σιβιτι, έχουν κακή αίσθηση ποιότητας ταξιδιού και αν το πατήσεις σαν ταξιδιώτης και όχι σαν ΚΤΕΛ καίνε.
Η λογική των υβριδικών της Στελλάντις, χωρίς να τα έχω οδηγήσει, νομίζω είναι μία προσπάθεια να έχουν καταναλώσεις ντίζελ, αλλά να μην έχουν τους ρύπους του ντίζελ και έξω που η τιμή του ντίζελ είναι ίδια με την βενζίνη, να έχουν ίδιο κόστος, αλλά να έχουν και την ευκολία του ντίζελ στα ταξίδια.
Για συζήτηση το βάζω δεν ξέρω αν είμαι λάθος.
Τώρα ως προς το 600, είναι πολύ στενάχωρο για μένα, ίσως λίγο πιο δύσκολο στο να μπω και να βγώ από το αβέντζερ.
Η τιμή του είναι ακριβή, αλλά επειδή έγραψα κάτι στο θέμα του νέου 3 για τις τιμές του και μπήκα στα λήζινγκ, είδα ότι η λιανική τιμή του ι10 είναι κοντά 19000.
Εντάξει έχουμε ξεφύγει. Ο κουβάς των 11-12000 πριν 3 χρόνια, πήγε 19000 ?
Τα χαρίζουμε τελικά τα νέα 3.
Επίσης τα γιάρις κρος με τα 115 άλογα ξεκινάνε από 24440 και φτάνουν μέχρι 28880 και είναι 1 δ πιο αργά και 30 χλμ λιγότερη τελική από τα Στελλάντις.
Δεν μιλάω για τα όσα τους σέρνει ο παγωμένος, για τριξίματα, ποιότητα, μικρές πόρτες κλπ.
Οπότε τελικά στην κατανάλωση θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα.
Λένε κάποιοι ότι κάνουν 1 ταξίδι τον χρόνο για να δικαιολογήσουν τα τογιότα.
Πόσοι κάνουν 20 χλμ την ημέρα σε μποτιλιάρισμα ?
Πιθανόν αρκετοί, αλλά όταν λεω για μποτιλιάρισμα, μιλάω για 15 χαω μωτ.
Οχι 25.
Δεν τα έχω οδηγήσει όλα. Με εξαίρεση τα Toyota, όλα έχουν δυσλειτουργίες, κομπιάσματα, σκορτσαρίσματα, κραδασμούς. Το αναφέρει κι η δοκιμή του Drive για το 600. Της Toyota δουλεύει ραπτομηχανή και καίει και λιγότερο, ενώ κινείται το περισσότερο ηλεκτρικά από όλους.
Και μια χαρά ταξιδεύουν. Δεν έχω κάνει ταξίδι με Yaris/Yaris Cross, αλλά με την Corolla 1.8 με τα 140 άλογα, κρατούσα 150άρες στον αυτοκινητόδρομο χωρίς πρόβλημα. Σε προδιαθέτει να πας ήρεμα, επειδή είναι απαλό κι ηλεκτρικό, αλλά δεν έχει πρόβλημα να το γκαζώσεις. Έχει και καλή αίσθηση στο τιμόνι, είναι σταθερό, μια χαρά ταξιδεύει με όσα.
Επίσης, ένα γενικό σχόλιο: Επειδή ΔΕΝ τα έχετε οδηγήσει όλα αυτά που σχολιάζετε, ειδικά να τα ζήσετε για μέρες, πολλές φορές κάνετε συγκρίσεις Υπέρ Ατού. Κοιτάτε μόνο τα νούμερα. Τα αυτοκίνητα είναι πολλά παραπάνω από ξεροί αριθμοί.