Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    D
    • Profile
    • Following 3
    • Followers 5
    • Topics 3
    • Posts 16483
    • Best 3656
    • Groups 0

    dimsabas

    @dimsabas

    Εκπαιδευτικός - Αυτοκίνητα βέβαια

    8558
    Reputation
    417
    Profile views
    16483
    Posts
    5
    Followers
    3
    Following
    Joined Last Online
    Website sabas.r2media.gr Location Έλληνας κροίσος, ιδιοκτήτης πίστας (11 γράμματα)

    dimsabas Unfollow Follow

    Best posts made by dimsabas

    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      Ιστορική μέρα η 12η Μαρτίου 2025. Διότι δεν παρέλαβε μόνο ο Trump το νέο του Tesla. Πάντα με ρωτούν ποιο αμάξι θα αγόραζα αν είχα την οικονομική άνεση. Εγώ που έχω οδηγήσει σχεδόν τα πάντα. Η απάντηση ήταν πάντα η ίδια: μόνο Tesla.

      Y SR του 2023 με 60Κ χιλιόμετρα, σε υπέρ-άριστη κατάσταση. Εντυπωσιασμένος από το πόσο καλά έχει γεράσει. Δεδομένου ότι τα περισσότερα ταξίδια γίνονται με τα δημοσιογραφικά, ότι έχω βραδινή φόρτιση και ότι είναι έτσι κι αλλιώς ένα πάρα πολύ καλό αυτοκίνητο, δεν μπορούσε να γίνει καλύτερη επιλογή.

      e5bf50a4-aec2-472a-8ce0-b689cf9c6ceb.jpg 45a40fdb-bdf8-4e25-a97a-a4bb467f33cb.jpg 1086f57b-543d-4259-94d3-d8a88eb6d84d.jpg cde75a4f-2b50-4da3-811e-0f791f80fa32.jpg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dimsabas
    • RE: TESLA FORUM

      @dimsabas said in TESLA FORUM:

      Άντε, και στα δικά μας οι λεύτερες...

      Η ευχή μου έγινε πραγματικότητα. Άλλος ένας λεχτρικός στην παρέα.

      1086f57b-543d-4259-94d3-d8a88eb6d84d.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimsabas
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      Δύο νέα καμάρια λαμπρύνουν το φόρουμ. Δυστυχώς δεν μπορώ να δώσω "διευθύνσεις και ονόματα".
      Να τα χαίρονται οι κάτοχοι.!
      7817a5ec-89de-4535-bc0d-15d032bd7db3.jpg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dimsabas
    • RE: Τι δώρο θα κάνω στον εαυτό μου φέτος τα Χριστούγεννα!

      Σε μένα ήρθε λίγο νωρίτερα. Αγοράσαμε χαμάλη για τις μέρες που δεν έχω δημοσιογραφικό και για να αποδεσμεύσω το Grand Vitara του φάδερ.
      Από φίλο, πρώτο χέρι, ατρακάριστο, με φρέσκα λάστιχα και μπαταρία, 1.4 με 101 ίππους, 123.000 χιλιόμετρα.
      20231202_122042.jpg

      posted in Αντίλογος
      D
      dimsabas
    • RE: CarTalk.gr

      Με χαρά και τιμή, σχεδόν 24,5 χρόνια μετά από εκείνη τη συνέντευξη όπου θα με προσελάμβαναν στο Drive, αλλά τελικά μου την έφεραν και με πήραν στο Autocar, βλέπω επιτέλους την πρώτη μου δοκιμή δημοσιευμένη στο αγαπημένο περιοδικό της νιότης μου. Και μάλιστα με το πολύ Kia EV6 GT των 585 ίππων.

      https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-kia-ev6-gt-ilektriko-ufo

      ΥΓ. Ζητώ συγγνώμη από τη διαχείριση, αλλά νομίζω ότι αξίζει τον κόπο μια παρατυπία.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dimsabas
    • RE: CarTalk.gr

      ΣΤΑ ΠΡΑΣΑ
      Ο γείτονας έβγαλε την "πραμάτεια" από το υπόγειο για γενική καθαριότητα. Με τα υπογλώσσια η υπόλοιπη γειτονιά...
      20240222_112745.jpg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dimsabas
    • RE: Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα

      Μόλις γύρισα από την έκθεση. Είναι πολύ αξιόλογη, αξίζει μια βόλτα. Καμία σχέση με την περσινή πατάτα. Αύριο τα πολλά, ένα γενικό σχόλιο: η Κίνα είναι ΗΔΗ πολύ μπροστά, η Ευρώπη έχει χάσει το παιχνίδι. Δεν είναι πλέον θέμα τιμής. Ακόμα κι αν κόστιζαν τα ίδια χρήματα, τα κινέζικα θα ήταν μακράν καλύτερα. Αναφέρομαι πάντα στο τι αποκομίζεις στατικά, δεν τα έχω οδηγήσει για να ξέρω τι κάνουν στον δρόμο. Ή τι υποστήριξη έχουν μετά την πώληση. Αυτά θα τα δούμε στην πορεία.
      Παραδείγματα, το Leapmotor T03 θα το κοστολογούσα άνετα 5Κ πάνω από το Dacia Spring. Το κάνει να φαίνεται πανάκριβος κουβάς. Όταν μαθαίνεις ότι κοστίζει φθηνότερα, με μεγαλύτερη αυτονομία και 50% παραπάνω ισχύ, ντάξ, το ζήτημα έχει τελειώσει.
      Ή το BYD Seal U. Κοστίζει φθηνότερα από κάτι αστειότητες Honda e:ny1 ή Ford Capri ή Opel Grandland κι είναι 17 φορές πιο καλοφτιαγμένο.
      Ή βλέπεις το Δελφίνι και το Atto 3 σε σχέση με το e-C3 Aircross και σου έρχεται να βάλεις τα γέλια.

      Η Ευρώπη πέθανε. Όποιος πάει στην έκθεση, θα το καταλάβει από πρώτο χέρι, όσο κολλημένο μυαλό κι αν έχει.

      Αύριο πιο αναλυτικά.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dimsabas
    • RE: Πώς θα ήταν για σας η ιδανική σελίδα αυτοκινήτου;

      Αγαπητοί φίλοι,
      με πολλή χαρά κι υπερηφάνεια, 22 χρόνια μετά το παρθενικό μου ξεκίνημα στον χώρο (ως μέλος της ιδρυτικής συντακτικής ομάδας του ελληνικού Autocar), ήρθε η ώρα για κάτι δικό μου. Θα χαρώ να με τιμήσετε με την ανάγνωσή σας και τα καλοπροαίρετα σχόλια, για να γίνω καλύτερος. Δυνατό σημείο οι ειλικρινείς δοκιμές, μόνο εδώ (και στη Φαμπιάτου) θα διαβάσετε την πλήρη αλήθεια, χωρίς φιλτράρισμα. Βλέποντας τι γράφουν οι υπόλοιποι, μπορώ να σας εγγυηθώ ότι παίζει πολύ λιβάνισμα και στρογγύλεμα.
      https://cartalk.gr/

      Νομίζω ότι το φόρτε του είναι ο υπολογιστής, όχι το κινητό.
      Επίσης, η σελίδα είναι κατά 98% έτοιμη, αλλά κι αυτό θα διορθωθεί εντός των προσεχών ημερών και στο κάτω-κάτω, δε θα μας κόψει τα φτερά. Καλή ανάγνωση.

      Feel free να το κοινοποιήσετε σε φίλους και γνωστούς.

      ΥΓ. Πολλές ευχαριστίες στα μέλη που έσπευσαν να στηρίξουν την προσπάθεια, παρουσιάζοντας τα οχήματά τους. Σας ευγνωμονώ.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dimsabas
    • RE: Suzuki Vitara 2015

      Σημερινή φωτογραφία από το οικογενειακό Grand Vitara σε ρόλο κουβαλητή. Δύο ποδήλατα, ένα καγιάκ, πέντε άτομα.
      IMG_20230701_202032~2.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimsabas
    • RE: FIAT 600 SUV

      @criuser said in FIAT 600 SUV:

      @dimsabas said in FIAT 600 SUV:

      Το Drive πάντως έκαψε 6,6 λίτρα στη δοκιμή. Εντάξει, δημοσιογραφική χρήση αλλά και πάλι μπόλικα για να χτυπήσεις το Yaris Cross.

      Επειδή τα έχεις οδηγήσει όλα.

      Το γιάρις απλό και κρος και όλα τα τογιότα έχουν καλή κατανάλωση στα μποτιλιαρίσματα.

      Αλλά δεν είναι όλος ο κόσμος στα μποτιλιαρίσματα.

      Επίσης στον αυτοκινητόδρομο με το σιβιτι, έχουν κακή αίσθηση ποιότητας ταξιδιού και αν το πατήσεις σαν ταξιδιώτης και όχι σαν ΚΤΕΛ καίνε.

      Η λογική των υβριδικών της Στελλάντις, χωρίς να τα έχω οδηγήσει, νομίζω είναι μία προσπάθεια να έχουν καταναλώσεις ντίζελ, αλλά να μην έχουν τους ρύπους του ντίζελ και έξω που η τιμή του ντίζελ είναι ίδια με την βενζίνη, να έχουν ίδιο κόστος, αλλά να έχουν και την ευκολία του ντίζελ στα ταξίδια.

      Για συζήτηση το βάζω δεν ξέρω αν είμαι λάθος.

      Τώρα ως προς το 600, είναι πολύ στενάχωρο για μένα, ίσως λίγο πιο δύσκολο στο να μπω και να βγώ από το αβέντζερ.

      Η τιμή του είναι ακριβή, αλλά επειδή έγραψα κάτι στο θέμα του νέου 3 για τις τιμές του και μπήκα στα λήζινγκ, είδα ότι η λιανική τιμή του ι10 είναι κοντά 19000.

      Εντάξει έχουμε ξεφύγει. Ο κουβάς των 11-12000 πριν 3 χρόνια, πήγε 19000 ?

      Τα χαρίζουμε τελικά τα νέα 3.

      Επίσης τα γιάρις κρος με τα 115 άλογα ξεκινάνε από 24440 και φτάνουν μέχρι 28880 και είναι 1 δ πιο αργά και 30 χλμ λιγότερη τελική από τα Στελλάντις.

      Δεν μιλάω για τα όσα τους σέρνει ο παγωμένος, για τριξίματα, ποιότητα, μικρές πόρτες κλπ.

      Οπότε τελικά στην κατανάλωση θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα.

      Λένε κάποιοι ότι κάνουν 1 ταξίδι τον χρόνο για να δικαιολογήσουν τα τογιότα.

      Πόσοι κάνουν 20 χλμ την ημέρα σε μποτιλιάρισμα ?

      Πιθανόν αρκετοί, αλλά όταν λεω για μποτιλιάρισμα, μιλάω για 15 χαω μωτ.

      Οχι 25.

      Δεν τα έχω οδηγήσει όλα. Με εξαίρεση τα Toyota, όλα έχουν δυσλειτουργίες, κομπιάσματα, σκορτσαρίσματα, κραδασμούς. Το αναφέρει κι η δοκιμή του Drive για το 600. Της Toyota δουλεύει ραπτομηχανή και καίει και λιγότερο, ενώ κινείται το περισσότερο ηλεκτρικά από όλους.
      Και μια χαρά ταξιδεύουν. Δεν έχω κάνει ταξίδι με Yaris/Yaris Cross, αλλά με την Corolla 1.8 με τα 140 άλογα, κρατούσα 150άρες στον αυτοκινητόδρομο χωρίς πρόβλημα. Σε προδιαθέτει να πας ήρεμα, επειδή είναι απαλό κι ηλεκτρικό, αλλά δεν έχει πρόβλημα να το γκαζώσεις. Έχει και καλή αίσθηση στο τιμόνι, είναι σταθερό, μια χαρά ταξιδεύει με όσα.

      Επίσης, ένα γενικό σχόλιο: Επειδή ΔΕΝ τα έχετε οδηγήσει όλα αυτά που σχολιάζετε, ειδικά να τα ζήσετε για μέρες, πολλές φορές κάνετε συγκρίσεις Υπέρ Ατού. Κοιτάτε μόνο τα νούμερα. Τα αυτοκίνητα είναι πολλά παραπάνω από ξεροί αριθμοί.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimsabas

    Latest posts made by dimsabas

    • RE: TESLA FORUM

      Youtube Video

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimsabas
    • RE: TESLA FORUM

      Στρατηγέ μου, έχω μόλις 70Κ χιλιόμετρα σε 25 μήνες. Νωρίς είναι ακόμα.

      Από την άλλη, θα το ήθελα μαλακότερο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimsabas
    • RE: TESLA FORUM

      Διαφωνώ ότι ΔΕΝ είναι premium. Το Highland για παράδειγμα, έχει σαφώς ανώτερη ποιότητα υλικών, ηχομόνωση και εξοπλισμό σε σχέση με Mercedes, BMW, Audi, Volvo αντίστοιχης τιμής. Τι άλλο πρέπει να κάνει για να χαρακτηριστεί premium;

      Άλλο η μινιμαλιστική καμπίνα, αυτό είναι θέμα γούστου. Το μόνο που υστερεί (και το προσφέρουν οι υπόλοιποι) είναι η έλλειψη έξτρα εξοπλισμού και παραμετροποίησης. 5-6 χρώματα και δύο εσωτερικά αντιστοιχούν σε 2 κατηγορίες κάτω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimsabas
    • RE: Νήσος Πρώτη- Βυζαντινές επιγραφές- Ναυάγιο Ανουάρ 21-9-2025

      Εντάξει, είσαι θεός! Ευχαριστούμε που μας ταξιδεύεις.

      posted in Εκτός Δρόμου
      D
      dimsabas
    • RE: TOYOTA FORUM

      ΑΓΟΡΑΣΕ TOYOTA, ΘΑ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΣΤΑ ΠΕΡΙΠΤΕΡΑ
      Έσπασε η ντίζα της εσωτερικής χειρολαβής στο οικογενειακό μας Corolla Verso του 2005. Δεν έβγαλα εύκολα άκρη στα ιντερνετικά μαγαζιά, έφαγα χυλόπιτα στον Γεωργακόπουλο, οπότε λέω ας πάω στην επίσημη αντιπροσωπεία. Ε, αντί για 10-15€, θα πληρώσω κάνα 30άρι. Τουλάχιστον να ξεμπερδεύω.

      Αμ δε. "Με συγχωρείτε κύριε, αλλά είναι παλιό μοντέλο κι έχει σταματήσει η παραγωγή ανταλλακτικών". Προφανώς έχει εξαντληθεί και κάθε διαθέσιμο στοκ. Να τα η Toyota... Οπότε το ψάξιμο συνεχίζεται.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimsabas
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @katafractos17 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @katafractos17 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Καλά, αν ήμουν φραγκάτος και ήθελα αμιγώς ηλεκτρικό, θα πήγαινα στον έρωτα Q6 ή στην καινούργια iΧ3 ή στη Macan.
      Ποια Tesla τώρα; 😁
      Δεν είναι όλα τα πράγματα στην αυτοκίνηση efficiency και υπολογισμός για 10-20 χιλιόμετρα λιγότερα ή περισσότερα. Αυτά είναι για εμάς τους πτωχούς.
      Υπάρχει όμως και η κ@ύλ@. Και άμα έχεις φράγκα την πραγματοποιείς.

      Δίκιο έχεις, αλλά αν βγεις για ταξίδι, ε κάποτε θες να φτάσεις κιόλας. Μην φτάσουμε στο σημείο να κουμπώνουμε lasix για να δικαιολογήσουμε τις στάσεις φόρτισης 😉

      Καλά, και με τα τρία που ανέφερα φτάνεις μια χαρά. 😁

      Συμφωνώ πάντως απόλυτα ότι όποιος έχει να διαθέσει σοβαρά λεφτά για αυτοκίνητο (πχ γύρω στο κατοστάρικο) δεν ασχολείται με τεσλα. Τα Τ είναι το Volkswagen (κυριολεκτικά) των ηλεκτρικών.

      Εγώ θα έπαιρνα Model S Plaid με κατοστάρικο.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dimsabas
    • RE: MG (SAIC) forum

      Με πόσα πήγαινε και του έβγαζε μούτρα στις καμπές; Το είχα πάθει με δημοσιογραφικό Volvo S60 το 2001 στις καμπές στο Αρτεμίσιο, όταν έβγαλα το ESP επειδή θεωρούσα ότι με έκοβε και για αυτό δεν έπιανα τον Τσιγκρή. Στο πρώτο γλίστρημα που η μούρη άλλαξε λωρίδα με 180+, άλλαξα επτά χρώματα και πάταγα τον διακόπτη σαν τρελός, για να το ξαναβάλω. Ήμουν και 22 όμως, μες στην τάβλα. Μικρό και χαζό.
      Ο φίλος σου, τι έκανε και του έβγαζε μούτρα;

      ΥΓ. Εντάξει, έκανα τη φιγούρα μου για Σαββατόβραδο. Πάλι καλά που δεν πλήρωσα ακριβά τις πελλάρες μου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimsabas
    • RE: CarTalk.gr

      Θηρίο plug in hybrid με 200 χιλιόμετρα ηλεκτρικής αυτονομίας.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dimsabas
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Υπάρχει κάποιος που έχει θωπεύσει τα πλαστικά του Mazda και τα βρήκε καλύτερα από του Υ; Εγώ το περιεργάστηκα στην Έκθεση στα Σπάτα και σε κάποια σημεία με ξενέρωσε.
      Τη στιγμή που το Υ δεν έχει πουθενά σκληρά πλαστικά.
      Άλλο κάποιος να βρίσκει λιτό το εσωτερικό του Tesla, αυτό είναι θέμα γούστου.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dimsabas
    • RE: CarTalk.gr

      Τόσο καιρό, η smart πυροβολούσε τα πόδια της χωρίς το μοντέλο που την καθιέρωσε.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dimsabas
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr