Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    V
    • Profile
    • Following 2
    • Followers 1
    • Topics 1
    • Posts 5640
    • Best 2986
    • Groups 0

    vagkirk

    @vagkirk

    Please enter occupation - Please enter your interests

    6077
    Reputation
    225
    Profile views
    5640
    Posts
    1
    Followers
    2
    Following
    Joined Last Online

    vagkirk Unfollow Follow

    Best posts made by vagkirk

    • RE: Alfa Romeo Tonale

      Εντάξει αν το σκεφτείς εμπορικά ένα τύπου πεντάπορτο mito crossover θα μπορούσε να μαμησει τα πάντα στην κατηγορία άνετα με το σωστό design - στησιμο-κινητηρες - κιβώτιο!
      Εδώ βλέπεις το fiesta active και το λιγουρευεσαι εμφανισιακά σε σχέση με όλα τα σούπερ μίνι... φανταστείτε απλά το ΑR πως θα μοιάζει!

      Sent from my PRO 6 Plus using Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vagkirk
    • RE: Alfa Romeo Tonale

      Tavares αγόρασε γρήγορα το Group μην το καθυστερείς άλλο!

      Sent from my PRO 6 Plus using Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vagkirk
    • RE: Skoda Fabia MK4 2021

      Πλάτος και χώροι σχεδόν ίδιοι με ένα c hatch προηγούμενης δεκαετίας , εκτός από κάποιους πόντους σε μήκος είναι ίδιο με ένα golf V ή ένα astra H. Μπορεί να ανταπεξέλθει άνετα στις ανάγκες μιας οικογένειας με ένα παιδί .

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vagkirk
    • RE: Φωτογραφίες με αριθμούς κυκλοφορίας και ιδιωτικά δεδομένα

      Αν είναι δυνατόν οι πινακίδες κυκλοφορίας να θεωρούνται ευαίσθητο προσωπικό δεδομένο!
      Δεν ξέρω εάν διαβάσατε για την μήνυση που έφαγε πριν λίγες μέρες μια γυναίκα που δημοσίευσε φωτογραφίες στο Facebook της ενός αντικοινωνικού ζώου που είχε παρκάρει σε θέση ΑΜΕΑ και της ζητά τώρα 70000€ για παραβίαση προσωπικών δεδομένων! Όλη αυτή η παράνοια με τα προσωπικά δεδομένα έχει γυρίσει boomerang και δουλεύει υπέρ των λαμόγιων και των απατεώνων , καμία σχέση με δικαιώματα και δικαιοσύνη. Εύχομαι αν φτάσει στα δικαστήρια ο δικαστής να τον ξεσκίσει που τόλμησε να ζητήσει και τα ρέστα σε για μια παράνομη και αντικοινωνική πράξη με πρόσχημα τα προσωπικά δεδομένα.
      Φυσικά χρειάζεται προσοχή από κάποιον που ανεβάζει φωτογραφίες της περιουσίας του σε κοινή θέα για να μην αξιοποιηθούν κακόβουλα αλλά δεν μπορεί σε κάθε φωτογραφία ενός δημόσιου χορού ενός τοπίου ή ενός δρόμου να πρέπει να φοβόμαστε εμείς ή η διαχείριση του κάθε ιστότοπου για το κάθε λαμόγιο που μπορεί να τύχει να εκτεθεί η πινακίδα κυκλοφορίας τού.

      Sent from my PRO 6 Plus using Tapatalk

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      V
      vagkirk
    • RE: VW Golf MK 8

      Τώρα που ξαναδιαβάζω το άρθρο παρατήρησα που γράφει πως και τα station μετά τα 3θυρα πέφτουν θύματα της δημοφιλίας των SUV και είναι λογικό.
      (Ρίσκο τελικά το proceed της Kia αλλά εμένα μου αρέσουν πολύ αυτά τα σχήματα και εύχομαι να πετύχει)

      Ως προς το Golf , αν όντως ισχύει η μείωση βάρους τότε σε συνδυασμό με τα mild hybrid συστήματα θα είναι καλά τα αποτελέσματα σε CO2 και κατανάλωση.
      Ένας 1.5 με 150 άλογα και 1.5 TDI με 120 με τα παραπάνω συστήματα θα είναι κορυφαίες επιλογές.

      Σε ότι αφορά την ποιότητα υλικών εσωτερικά ελπίζω να μην κάνουν το ίδιο λάθος με το Troc , είναι σημείο αναφοράς σε αυτό το Golf σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό και πρέπει σίγουρα να κάνουν κάτι πολύ καλό με την σχεδίαση του ταμπλώ σαν δείγμα της νέας γενιάς σχεδίασης των VW εσωτερικά , η Peugeot έχει πάρει τα σωβρακα όλων στο θέμα αυτό και θα συνεχίσει σίγουρα και στο 308 η τάση αυτή.

      Ως προς την εξωτερική σχεδίαση ελπίζω να τολμήσουν λιγάκι και να είναι αρκετά πιο δυναμικό χωρίς να ξεφεύγει παράλληλα από το κλασσικό σχέδιο του και τις γραμμές που το καθιστούν αναγνωρίσιμο.

      Ελπίζω δηλαδή το VIII να είναι κάτι πραγματικά ξεχωριστό όπως το V , αλλά δυστυχώς δεν έχει ανταγωνισμό ρε γμτ να τους κουνήσει λίγο στην VW.
      Εκείνο το focus καλό μηχανικά αλλά ρε παιδιά το είδα στο δρόμο και δεν ήξερα τι είναι, από πλάγια σαν παλιός άσσος ,από πίσω σαν fiat , από μπροστά σαν χάνος με ανοιχτό στόμα...
      Το ceed ωραιο αλλά γλυκαναλατο.
      Το Mégane και αυτό ωραίο αλλά δεν έχει κάτι πολύ ξεχωριστό.
      Το civic πολύ καλό αλλά πολύ καγκουρο-αντρικο και πέφτει παντόφλα.
      Μόνο στο επόμενο 308 ελπίζω που σίγουρα θα ξεχωρίζει σχεδιαστικά εξωτερικά και εσωτερικά.
      (Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει εδώ στην... απολυτη απουσία μιας νέας Giulietta , φανταστείτε ένα hatchback με στοιχεία σχεδιασμού της Giulia μέσα έξω...Θα ήταν σαν την απόλυτη κίνηση ανδρισμου με τα χέρια ενωμένα προς τα κάτω ... Τι θες αγάπη μου να πάρουμε αφού βάζεις τα μισά λεφτά γιατί είσαι ανεξάρτητη και δυναμική και βγάζεις περισσότερα από εμενα , QQ , Tiguan , 500X , το Mini μωράκι μου σου αρέσει πολύ;;;;; Ξέρεις τι θα πάρεις ;;; Τα @@@@ μου θα πάρεις, υπάρχει η Giulietta !!!! )

      Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vagkirk
    • RE: BYD forum

      Με άλλα λόγια οι Ευρωπαίοι θέλουν να μετατρέψουν την επιθετικότητα των Κινέζων σε μπούμερανγκ που θα γυρίσει εναντίον τους. Μένει να δούμε αν θα τους βγει αυτό το χαρτί. Γιατί μάλλον είναι και το τελευταίο.

      Καληνύχτα και καλή τύχη θα πώ εγώ.

      Οπώς πολύ σωστά έγραψε ο @storm η μεγάλη μάζα θέλει VFM αυτοκινητάκια.
      Αυτό δείχνουν και τα νούμερα των πωλήσεων της Dacia και των Κορεατών πανευρωπαικά.
      Αντίστοιχα και με τα ταπεινά ΤΟΥΟΤΑ -οπως τα βλέπουν οι περισσότεροι ευρωπαίοι ακόμη- που έσπασαν την μπάνκα λόγω της ανακατωσούρας για τα ηλεκτρικά , και την άνοδο των τιμών καυσίμων διεθνώς.

      VAG και Stellantis αντέδρασαν σαν αρπακτικά , μαζεύτηκαν και αύξησαν σχεδόν σε σημείο αισχροκέρδειας τις τιμές τους , για να δημιουργήσουν κεφάλαια προς επένδυση στον εξηλεκτρισμό , αλλά δεν τους βγαίνουν ούτε τώρα τα κουκιά με τους Κινέζους και τον Έλον να είναι δέκα χρόνια μπροστά.

      Περίμεναν ο κόσμος να επιλέξει τα πανάκριβα και μέτρια ηλεκτρικά τους λόγω ονόματος και με τις πλάτες των φορολογουμένων πολιτών της ΕΕ μέσω επιδοτήσεων;

      Δεν πάει έτσι , αν ήθελαν να πετύχουν γρήγορα έπρεπε να ματώσουν με ηλεκτρικά αυτοκινητάκια VFM ακόμη και αν έμπαιναν μέσα στο κέρδος για κάποια χρόνια , να εδραιωθούν νώρίς στις πωλήσεις και να πιέσουν για υποδομές φόρτισης ώστε στην επόμενη δεκαετία να μπορούν βρίσκονται ως πρώτοι παίχτες στο παιχνίδι.

      Τώρα θέλουν λέει να το γυρίσουν εντελώς , είναι πολύ νωρίς τελικά.
      Πισωγύρισμα δηλαδή και με ποιά προοπτική αφού τα τελευταία χρόνια ουτέ θερμικούς κινητήρες ή hybrid ανέπτυξαν , ούτε τις βάσεις για παραγωγή επιπέδουν Elon και κινέζων έβαλαν.

      Θα την βγάλουν ακόμη με τους TSI και τους Πουρετεκ με 24voltη μπαταριούλα;

      Για άρμεγμα δίχως αύριο μου κάνει η στρατηγική αυτή με παράλληλο lobbying στους Ευρωπαίους πολιτικούς να τους κρατήσουν στην ζωή μέ επιδοτήσεις και προστατευτισμό απέναντι στους Κινέζους. (Για τον Έλον δεν μπορούν να κάνουν τίποτα )

      Χαράς ευαγγέλία θα πώ εγώ και για την Toyota που μαζεύει ήδη και θα μαζέψει όλο το χαρτί μέχρι το 2035 , και παράλληλα αν είναι γατόνια - που είναι - θα έχουν έτοιμα τότε τα σωστά ηλεκτρικά που θα αποτελέσουν το τελικό βήμα πλήρους μετάβασης στον ηλετρισμό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vagkirk
    • RE: Toyota C-HR 2023

      Ο φίλος που έψαχνε για αυτοκίνητο όπως είχα γράψει στο τοπικό της Toyota και τον είχα ψήσει για το basic CHR αντί για 2008 καινούργιο ή 3008 μτχ που ήθελε η σύζυγος τελικά κατέληξε στο CHR και με την πίεση της συζύγου ξεπέρασε ευτυχώς την τσιγκουνιά και παρέλαβε ένα Club Bitone.

      Οι γυναίκες τελικά τόσο αυτό όσο και το προηγούμενο CHR δεν καταλαβαίνουν πως είναι Toyota , νομίζουν πως είναι κάτι εξωτικό premium, ούτε καν BMW , Mercedes αλλά κάτι πανάκριβο τύπου Jaguar, Range Rover κλπ οπότε η απόφαση σε σχέση με το Peugeot ήταν πολύ εύκολη.

      Σκαλωσε μετά την παραγγελία όταν σε μια εφαρμογή που του έδωσε ο αντιπρόσωπος έγραφε πως το αυτοκίνητο ήρθε από Τουρκία, και μετά όταν το παρέλαβε μου είπε πως δεν πάει καθόλου όπως το Leon 1.8 T που έχει.

      Βέβαια χθές το απόγευμα που το οδήγησα και εγώ διαπίστωσα πως δεν είχε προσέξει τι κάνει το κουμπάκι drive mode στην κεντρική κονσόλα οπότε μετά το sport mode νόμιζε πως οδηγεί άλλο αυτοκίνητο.

      Εγώ προσωπικά εντυπωσιάστηκα από την κορυφαία ποιότητα κύλισης, μιλάμε για χαλί πραγματικά, επειδή έκατσα και πίσω για λίγο μιλάμε για κορυφαία άνεση και απόσβεση των αναρτήσεων, σε συνδιασμό με κράτημα καλού χαμηλού hatchback.

      Εξαιρετικό ήταν και το τιμόνι του και ήταν το πρώτο που διαπίστωσε και ο φίλος που έχει συνηθίσει το πολύ καλό σύστημα διεύθυνσης του Leon.
      Στα δικά μου χέρια μάλιστα ήταν σχεδόν νευρικό στην αρχή έχοντας συνηθίσει το βαρύ ανιωθο και με λαστιχένια αίσθηση τιμόνι του W203.
      Άμεσο , γρήγορο και ακριβεστατο, με μεταβαλλόμενη σκληρότητα ανάλογα τα χιλιόμετρα και την πίεση / γωνία των τροχών εντός της στροφής, σαν ένα πολύ καλό παλιό γαλλικό σύστημα διεύθυνσης δηλαδή.

      Από επιδόσεις μέχρι τα 90-100 που μπόρεσα να πάω το αυτοκίνητο τραβάει καλύτερα και από δίλιτρο ντίζελ με ένα απλό χαιδεμα του δεξιού πεντάλ μάλλον λόγω της ηλεκτρικής υποβοήθησης. Οποιαδήποτε παραπάνω πίεση στο γκάζι όμως απλά ανέβαζε λιγάκι τις στροφές του κινητήρα χωρίς αντίστοιχη επιτάχυνση, θέλει έναν ειδικό τρόπο οδήγησης θεωρώ λόγω του κιβωτίου, όπως ίσως ένα σκούτερ που στην αρχή χουφτωνεις γερά το γκάζι και μετά παίζεις σε εκείνο το sweetspot που βγάζει την δύναμη και την ροπή του.

      Και έρχομαι στο κιβώτιο που νομίζω μετά τα μαγικά που κάνει το υβριδικό σύστημα στο οποίο δεν καταλαβαίνει πότε εμπλέκει τον θερμικό εκτός αν κοιτάς μόνο την σχετική εικόνα στην οθόνη, είναι από μόνο του λόγος αγοράς ενός Toyota.
      Ομαλό,smooth, βελούδινο από τα 0 χλμ , δεν καταλαβαίνεις πουθενά ούτε πατιναρισμα ούτε εννοείται αλλαγή ταχυτήτων, καλύτερο από οποιαδήποτε σύγχρονο πλανητικό κατά την άποψη μου.
      Ακόμη και αυτό το γλίστρημα μόλις πιέζεις αρκετά το δεξί πεντάλ φαίνεται μόνο στο ας το πώς στροφόμετρο που μπαίνει στην περιοχή power με τον θόρυβο του θερμικού να μην είναι περισσότερο ενοχλητικός από οποιαδήποτε θερμικό που επιταχύνει.

      Στα υπόλοιπα, ποιοτικά μου φάνηκε μια χαρά με μαλακά πλαστικά και δερμάτινες μπροστά, υπέροχη θέση οδήγησης - πολεμίστρα, αυτό που λένε πως η κονσόλα εμποδίζει λίγο το πόδι είναι καλύτερο από την αντίστοιχη αίσθηση σε σχέση με το νέο 3008 και C3 /C3 Aircross που απλά δεν χωράει πουθενά, ακόμη και οι πίσω χώροι αν και δεν είναι αντίστοιχοι των Csuv είναι παραπάνω από επαρκείς.
      Πολύ καλό επίσης και το πορτμπαγκάζ του μεγάλο και τετραγωνισμένο.
      Μια τετραμελής οικογένεια θα χωρέσει μια χαρά χωρίς περιορισμούς.

      Κάποιο σοβαρό αρνητικό δεν βρήκα, άντε να πω για την κούφια αίσθηση σε ήχο που έκανε το αυτόματο κλείδωμα.

      Α και κάτι το οποίο δεν φταίει το αυτοκίνητο αλλά η φιλοσοφία του , αυτή η παράνοια για οικονομική οδήγηση που σε προκαλούν να κάνεις το λογισμικό του στην κεντρική οθόνη και σε αυτή του οδηγού με την Eco βαθμολογία και εξηγεί τον οκνηρο και ενοχλητικό τρόπο οδήγησης των Toyotαιων.

      Με το κινητό στο χέρι ο φίλος μου να μου δείχνει τις διαδρομές μες στο σχετικό app , 3.1 / 100 ,τόσο τοις εκατό με EV κλπ , μιλάμε για πλύση εγκεφάλου, θρησκευτική σέχτα σε μια εβδομάδα κατοχής του αυτοκινήτου...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vagkirk
    • RE: ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑ ΣΕ ΜΠΛΟΚΟ

      Εγώ πάντως δεν θα ξεχάσω ποτέ πριν χρόνια , ήμουν 22-23 νομίζω , πίσω από την αμερικανική πρεσβεία, με 40 βαθμούς ζεστή είχα το κράνος στο χέρι, μου κάνει σήμα ενας Ζητάς δίπλα μου , -ωχ λέω από μέσα μου- σταματάμε, βγάζει το κράνος του, μου λέει

      -βλέπεις αυτό στον λαιμό μου ;
      το έπαθα στην γειτονιά μου που πετάχτηκα κάπου με την μηχανή χωρίς κράνος.

      -Βάλε το κράνος σου

      posted in Περί αυτοκίνησης
      V
      vagkirk
    • RE: TOYOTA FORUM

      Καλός φίλος ψάχνεται τελευταία για αυτοκίνητο, επειδή η σύζυγος είχε κολλήσει με τα 2008/3008 ήταν σχεδόν ειλημμένη απόφαση, δεν έχει μεγάλη επαφή με την αγορά όμως , δεν του είπα και εγώ κάτι για να μην μπλεχτω με το σκεπτικό πως με 4-5 χρόνια εγγύηση ότι και να προκύψει δεν θα έχει σοβαρό πρόβλημα.

      Επειδή όμως είναι λίγο σφιχτός με τα χρήματα και τον ετσουξε η τιμή των καινούργιων Peugeot έριξε και μια ματιά σε μεταχειρισμένα, κυρίως σε 3008 Phev.
      Από την άλλη όμως επειδή είναι και πρώτος μηχανικός του ΕΝ μετά από μια έρευνα σε μάντρες και αντιπροσωπείες την εβδομάδα αυτή , το γατόνι κατάλαβε ακριβώς τι παίζει και τα απέρριψε εντελώς!!!!
      Καραφλιασε επίσης μόλις διάβασε τι είναι το υβριδικό της με το νέο κιβώτιο σε φάση... τι στον π@@@ ειναι αυτό ;

      Σκέφτηκε και μετά γενικά και τα κόστη για μπαταρίες και των mild hybrid , full hybrid κλπ , και αφού του είχα προτείνει εναλλακτικά Troc αυτό το dream με το τούμπανο εξοπλισμό, QQ e power, Capture full hybrid κατέληξε πως πρέπει να είναι μαλακας κάποιος για να δώσει τα ωραία λεφτακια του για τέτοια αυτοκίνητα.

      Τι έμεινε λοιπόν;
      Μόνο οι Κορεάτες, του είπα για το Xceed δεν ψήθηκε.

      Σκάει λοιπόν η είδηση για τα 200.000χλμ /11 χρόνια της Toyota, του το λέω, δεν θες μπαταρίες αλλά ότι και να πάθει έχεις για 11 χρόνια το κεφάλι σου ήσυχο, η Toyota φτιάχνει υβριδικά με το τσουβαλι από το 1990 έτσι και αλλιώς.
      Πάνε πάρε ρε του λέω τελικά , ένα CHR τούμπανο δίλιτρο με 40-42 χιλιάδες και θα έχεις τα λεφτά σου μέσα όπως στην τράπεζα.

      Σήμερα λοιπόν το απόγευμα μου στέλνει μνμ με λινκ , ωραίο αυτό;
      Και ήταν ένα Basic C enter CHR 1.8 ετοιμοπαραδοτο
      28.000€
      Η πρώτη μου αντίδραση ήταν... υπάρχει CHR με 28.000€ ;;;;;

      Λίγο που το έψαξα θεωρώ πως θα είναι τραγικό να μην επιλέξει κάποιος την Club με 32.770€ καθώς η διαφορά δικαιολογεί απόλυτα κατά την άποψη μου τον επιπλέον εξοπλισμό.

      Θα είναι κρίμα πραγματικά να πάρει καινούργιο αυτοκίνητο και να λείπουν κάποια πράγματα που ακόμη και στο προηγούμενο του τα είχε στάνταρντ!

      Τώρα που τα γράφω αυτά σκέφτομαι μήπως είναι πιο συμφέρον τελικά το CC 1.8 ; Δεν το έχω δει.

      Τέλος πάντων, το συμπέρασμα που βγαίνει είναι πως αν το σκεφτείτε σοβαρά, αυτή την στιγμή δεν υπάρχει άλλη επιλογή για καινούργιο αυτοκίνητο εκτός από Toyota για τον μέσο αγοραστή.

      Η οικονομία, η αξιοπιστία, και η κορυφαία εγγύηση πλέον υπερκαλύπτουν πολλαπλάσια την χαμηλότερη απτή ποιότητα ή τους μικρότερους χώρους σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vagkirk
    • RE: Γελοιογραφία & Χιούμορ

      alt text

      posted in Αντίλογος
      V
      vagkirk

    Latest posts made by vagkirk

    • RE: ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]

      @dstou said in ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]:

      ΕΤ3 αυτή τη στιγμή, σύνδεση με όλη την Ελλάδα, για τις γιορτές των Χριστουγγένων.
      Ανταπόκριση από Τρίπολη, χριστούγεννα με τους φημισμένους παραδοσιακούς λουκουμάδες Τρίπολης, ότι γράφει το γυαλί!
      Τι βάζετε επάνω ρωτάει ο ματσουκανίδης. Ότι θέλετε λέει, έχουμε Νουτέλα, Μπουένο, μέλι, τριμμένο καρύδι..

      Ρε σεις είμαι από εκεί γύρω, είμαι 58 χρονώνΕ, και δεν έχω δει ποτέ μου λουκουμάδες να σερβίρονται στην περιοχή. Όχι μόνο Χριστούγεννα, ΠΟ-ΤΕ! Τι παραδοσιακούς τσαμπουνάει ο άλλος? Και τα Μπουένο και οι μερέντες, παραδοσιακά είναι και αυτά? Τι παπά πουλάνε και σε ποιούς?

      Χαχαχαχα απόλυτα σωστός!

      Ποιοι λουκουμάδες παραδοσιακοί, έχουν γίνει της μόδας αυτές οι κινητές καντίνες γιατί έχουν τρελό περιθώριο κέρδους.
      Και κατά 90% είναι και αηδία, λάστιχο, όλα αυτά από πάνω και με κάτι MnMs και λοιπά σκατολοΐδια είναι για να τα χαίρονται στο μάτι τα παιδάκια.

      Εν τω μεταξύ οι τυροβλαχοι εκεί στην Τρίπολη εκτός από καλό τυρί, ωραία γλυκά που είχαν και όντως ήταν παραδοσιακά και δεν τα έβρισκες άλλου ήταν κάτι γαλατόπιτες ή γαλόπιτες αν τα λέω σωστά, και γαλακτομπούρεκο πολύ καλό με τρομερό φύλλο τραγανό και ωραίο σε υφή.

      posted in Αντίλογος
      V
      vagkirk
    • RE: CarTalk.gr

      @dimsabas said in CarTalk.gr:

      Ηλεκτρικό Volkswagen ID.Polo, έρχεται με 25.000 ευρώ.

      Τι ωραίο site έχεις φτιάξει τώρα που το βλέπω, ούτε pop up διαφημίσεις, ούτε βαρειά banner που μέχρι να φορτώσουν έχεις πατήσει Χ γιατί βαριέσαι να περιμένεις κλπ.

      Πολύ καλή καθαρή δουλειά και με ωραία ταξινόμηση.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      V
      vagkirk
    • RE: Mazda 3 2019

      Εξαιρετική επιλογή!

      Δεν λέμε πως το 2008 είναι κακό αυτοκίνητο αλλά το Mazda 3 είναι σε εντελώς άλλο επίπεδο και σε διαφορετική φιλοσοφία από τα BSUV του συρμού.

      Άσε που είναι και σχεδόν σπάνιο πουλί, ενώ από 2008 έχει βρωμισει ο τόπος.

      Λογικά με τα νέα μέτρα περί τεκμηρίων θα πάρουν πάνω τους οι πωλήσεις των Mazda.

      Εξαιρετική επιλογή είναι και το CX5 με τιμές που από όσο είχα δει τελευταία έπαιζαν από 30-35 χιλιάδες ευρώ, αλήθεια πως και δεν το έβαλες στην λίστα σου αφού πέρασες από Mazda;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vagkirk
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3

      @red_monster said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      @vagkirk said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      @red_monster said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      @vagkirk said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      @red_monster said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      @vagkirk said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      @red_monster said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      @vagkirk said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @red_monster said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @vagkirk said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @kkostask said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      Εδώ κάποιοι υποστηρίζουν τον Βαρουφάκη και τη Ζωή, αυτοί σε πείραξαν?

      Δεν υπάρχει καμία σύγκριση.

      Θέλει μεγάλη αναισθησία, και μηδενική εμπάθεια στις σημερινές συνθήκες και με όλα αυτά που ζούμε να υποστηρίζει κάποιος ανοιχτά την κυβέρνηση Μητσοτάκη και πολύ ακόμη περισσότερο τον συγκεκριμένο κύριο στην παραπάνω φωτό.

      60 - 60€ στην ουρά ! Σάμπως έχουμε κια περισσότερα να τραβήξουμε !

      Δεν υπήρχαν pos τότε;
      Γιατί να τραβήξεις λεφτά;

      Δεν λες που κινήθηκε η αγορά εκείνη την περίοδο, πήγαν όλοι και έκαναν αγορές για να μην χάσουν τα λεφτά τους , ειδικά σε αυτοκίνητα, σύγχρονα diesel και ανέβηκε ο μ.ο των καινούργιων αυτοκινήτων.

      Και τελικά τίποτα δεν έγινε, ευτυχώς ο Βαρουφάκης έσωσε τις καταθέσεις όλων των Ελλήνων από τους ριψασπηδες προδότες που θα τα έβγαζαν όλα έξω , τι να πουν και καημένοι οι Κύπριοι που σε μια νύχτα έχασαν περιουσίες μιας ζωής.

      ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ, όχι από τρίτη χώρα !!
      Εκείνη την περίοδο ο μισός κόσμος δεν είχε ebanking, κάρτα κλπ. Δεν μπορούσες να πάρεις επιχειρηματικό δάνειο, κατοικίας, ρευστότητας κλπ.
      Καμία εταιρία δεν σου έδινε αγαθά χωρίς πλήρη εξόφληση, πολλοί απαιτούσαν μετρητά, αλλά οκ, ο βαγκιτης που καταλαβαίνει από την οικονομία όσο ένα 3χρονο λέει ότι δεν υπάρχει πρόβλημα !!

      Και τώρα το 60% από αυτές είναι για φούντο με την πολιτική Μητσοτάκη τα τελευταία χρόνια.

      Τότε πέρασαν κάποιους μήνες δύσκολης προσαρμογής, από επιχειρηματικό λογαριασμό μπορούσες να κάνεις έμβασμα σε επιχειρηματικό λογαριασμό εξωτερικού χωρίς προβλήματα.

      Είσαι τόσο αισχρός ψεύτης ή έχεις τέτοια απόσταση από την πραγματικότητα ;

      Οι επιχειρήσεις δεν μπορούσαν να πληρώσουν τους προμηθευτές τους με μεταφορά στο εξωτερικό;;;;
      Δεν ξέρω αν εσύ αναφέρεσαι σε καθημερινές συναλλαγές εκατομμυρίων, αλλά εγώ για 20 και 30 χιλιάδες ευρώ μας ζητούσαν τα τιμολόγια, αποδεικτικά μεταφοράς ή μια ΥΔ , αν είχες και εγγυητική στην Τράπεζα ήταν εντελώς τυπική διαδικασία.

      Έχεις πάει σήμερα να κάνεις έμβασμα...5000€ στο εξωτερικό;
      Οι τράπεζες ζητάνε ακόμη περισσότερα , ότι μαλάκια τους κατέβει στο κεφάλι στο νομικό τους τμήμα.

      Σε ποιους νομίζεις ότι τα λες αυτά ; Στην πλατεία του χωριού σου ;
      Καταρχάς γιατί να έχω εγγυητική σε τράπεζα ;
      Αλλά και αυτή να είχα -που είχα- έπρεπε να φιλήσεις κατουρημένες ποδιές για ένα ανταλλακτικό 4k από Ιταλία. Εννοείται ότι μια διαδικασία ενός κλικ έπαιρνε εβδομάδες! Και αν το ήθελες για συγκεκριμένη δουλειά ! Τον πουλο !
      Σήμερα δεν ζητάνε ΤΙΠΟΤΑ ! Ήμαρτον δηλαδή !

      Τι γιατί να έχεις εγγυητική, όταν έχεις συναλλαγές εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ με μεγάλους προμηθευτές σου είναι προαπαιτούμενο.

      Καταλάβαμε , μπήκες τότε σε κάνα site να φέρεις κάνα εκτυπωτή, κάνα τοπογραφικό μηχάνημα ξερωγω και δεν σε άφησε να κάνεις αγορά με την ... πιστωτική σου και έβγαλες το συμπέρασμα για όλη την ροή κεφαλαίων της Ελληνικής οικονομίας...γαμω το Τσίπρα και έτσι , έκλεισαν τα χρηματιστήρια και θα έχανες τις ...3000€ μετοχές της Πειραιώς που έχεις επενδύσει!

      Πω πω καταστροφή λέμε!

      Γαμω τον Τσίπρα , μαζί σου και εγώ , για τις δυσκολίες που έβαλε στις καθημερινές επιχειρηματικές συναλλαγές που σε μεγάλο βαθμό γίνονταν με μετρητά, αλλά αν το έκανε ο Κούλης σήμερα με πρόσχημα την φοροδιαφυγή θα μας επρηζες τα ουμπαλα για πρόοδο και εκσυγχρονισμό.

      Αν ίσχυαν αυτά που λές θα είχαν αδειάσει τα ράφια από φάρμακα, τρόφιμα, πρώτες ύλες, ανταλλακτικά , θα είχαν εκτοξευθεί οι τιμές, θα είχαμε τεράστια μαύρη αγορά μετρητών κλπ κλπ

      @criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      Επειδή γράφτηκε κάτι για τις χρηματοδοτήσεις.

      Το 2010 οι τράπεζες έκλεισαν όλους τους αλληλόχρεους λογαριασμούς και τα όρια, αφήνοντας τους επιχειρηματίες στον αέρα.

      Μοναδική λύση η τότε Κύπρου και η Ελληνική νομίζω, δεν θυμάμαι πως την έλεγαν που ήταν Κυπριακές.

      Αυτές δάνειζαν με 10 % επιτόκιο, μέχρι να γίνει και στον Κύπρο το σκηνικό και να τις ενσωματώσουν οι δικές μας.

      Νομίζω βρε Criuser τότε ξεκίνησε η μεγάλη προώθηση των αλληλοχρεων με πρόσχημα πως όλες οι συναλλαγές έπρεπε να γίνονται διατραπεζικά.

      Εν τω μεταξύ σήμερα με όλα τα έξοδα που χρεώνουν οι τράπεζες για την διατήρηση των αλληλοχρεων περίπου στο 10% καταλήγει το χρηματοοικονομικό κόστος ειδικά για μικρά σχετικά όρια των 100-150 χιλιάδων ευρώ.

      Γιατί να έχω εγγυητική σε τράπεζα και όχι στο ΤΜΕΔΕ ρωτάω βρε έξυπνε ! Δεν το ξέραμε να έχουμε συναλλαγές εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ για να έχουμε το ελεύθερο να δουλέψουμε !! Δεν το ξέραμε να κάνουμε όλοι μποξμουβινγκ ! Ας μην μιλήσω πως μας αντιμετώπιζαν οι ευρωπαίοι προμηθευτές !
      Δεν μπήκα να αγοράσω ένα εκτυπωτή με κάρτα, πήγα να πραγματοποιήσω μια συναλλαγή με μόνιμο προμηθευτή από Ιταλία, το ίδιο από Βέλγιο κλπ κλπ. Μην μιλήσω για συναλλαγές από τρίτες χώρες ! Ολη η αγορά είχε κάτσει, είχε απορρυθμιστεί και την είχε πάρει ο διάολος, να αρνείσαι ακόμα και αυτό μας επαναφέρει σε ένα από τα αρχικά μου ερωτήματα. Ψεύτης ή ούφο ;

      Και ως αναμενόμενο, τσιμουδιά για τις τωρινές συναλλαγές με το εξωτερικό και τα δήθεν άπειρα δικαιολογητικά !
      Είπαμε, ψεύτης ή ούφο !

      Καλά Χριστούγεννα και σε σένα !

      posted in Αντίλογος
      V
      vagkirk
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3

      Μάλιστα, το νέο αφήγημα θα είναι βουλιάζουν οι τουριστικοί προορισμοί του εξωτερικού από Έλληνες!

      posted in Αντίλογος
      V
      vagkirk
    • RE: VW T-Roc

      Πω πω κακιούλες χρονιαρες μέρες!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vagkirk
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3

      @w202-amg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      Η τουριστική κίνηση στο ναδίρ πάντως......

      Οι αγρότες φταίνε

      posted in Αντίλογος
      V
      vagkirk
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3

      @red_monster said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      @vagkirk said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      @red_monster said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      @vagkirk said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      @red_monster said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      @vagkirk said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @red_monster said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @vagkirk said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @kkostask said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      Εδώ κάποιοι υποστηρίζουν τον Βαρουφάκη και τη Ζωή, αυτοί σε πείραξαν?

      Δεν υπάρχει καμία σύγκριση.

      Θέλει μεγάλη αναισθησία, και μηδενική εμπάθεια στις σημερινές συνθήκες και με όλα αυτά που ζούμε να υποστηρίζει κάποιος ανοιχτά την κυβέρνηση Μητσοτάκη και πολύ ακόμη περισσότερο τον συγκεκριμένο κύριο στην παραπάνω φωτό.

      60 - 60€ στην ουρά ! Σάμπως έχουμε κια περισσότερα να τραβήξουμε !

      Δεν υπήρχαν pos τότε;
      Γιατί να τραβήξεις λεφτά;

      Δεν λες που κινήθηκε η αγορά εκείνη την περίοδο, πήγαν όλοι και έκαναν αγορές για να μην χάσουν τα λεφτά τους , ειδικά σε αυτοκίνητα, σύγχρονα diesel και ανέβηκε ο μ.ο των καινούργιων αυτοκινήτων.

      Και τελικά τίποτα δεν έγινε, ευτυχώς ο Βαρουφάκης έσωσε τις καταθέσεις όλων των Ελλήνων από τους ριψασπηδες προδότες που θα τα έβγαζαν όλα έξω , τι να πουν και καημένοι οι Κύπριοι που σε μια νύχτα έχασαν περιουσίες μιας ζωής.

      ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ, όχι από τρίτη χώρα !!
      Εκείνη την περίοδο ο μισός κόσμος δεν είχε ebanking, κάρτα κλπ. Δεν μπορούσες να πάρεις επιχειρηματικό δάνειο, κατοικίας, ρευστότητας κλπ.
      Καμία εταιρία δεν σου έδινε αγαθά χωρίς πλήρη εξόφληση, πολλοί απαιτούσαν μετρητά, αλλά οκ, ο βαγκιτης που καταλαβαίνει από την οικονομία όσο ένα 3χρονο λέει ότι δεν υπάρχει πρόβλημα !!

      Και τώρα το 60% από αυτές είναι για φούντο με την πολιτική Μητσοτάκη τα τελευταία χρόνια.

      Τότε πέρασαν κάποιους μήνες δύσκολης προσαρμογής, από επιχειρηματικό λογαριασμό μπορούσες να κάνεις έμβασμα σε επιχειρηματικό λογαριασμό εξωτερικού χωρίς προβλήματα.

      Είσαι τόσο αισχρός ψεύτης ή έχεις τέτοια απόσταση από την πραγματικότητα ;

      Οι επιχειρήσεις δεν μπορούσαν να πληρώσουν τους προμηθευτές τους με μεταφορά στο εξωτερικό;;;;
      Δεν ξέρω αν εσύ αναφέρεσαι σε καθημερινές συναλλαγές εκατομμυρίων, αλλά εγώ για 20 και 30 χιλιάδες ευρώ μας ζητούσαν τα τιμολόγια, αποδεικτικά μεταφοράς ή μια ΥΔ , αν είχες και εγγυητική στην Τράπεζα ήταν εντελώς τυπική διαδικασία.

      Έχεις πάει σήμερα να κάνεις έμβασμα...5000€ στο εξωτερικό;
      Οι τράπεζες ζητάνε ακόμη περισσότερα , ότι μαλάκια τους κατέβει στο κεφάλι στο νομικό τους τμήμα.

      Σε ποιους νομίζεις ότι τα λες αυτά ; Στην πλατεία του χωριού σου ;
      Καταρχάς γιατί να έχω εγγυητική σε τράπεζα ;
      Αλλά και αυτή να είχα -που είχα- έπρεπε να φιλήσεις κατουρημένες ποδιές για ένα ανταλλακτικό 4k από Ιταλία. Εννοείται ότι μια διαδικασία ενός κλικ έπαιρνε εβδομάδες! Και αν το ήθελες για συγκεκριμένη δουλειά ! Τον πουλο !
      Σήμερα δεν ζητάνε ΤΙΠΟΤΑ ! Ήμαρτον δηλαδή !

      Τι γιατί να έχεις εγγυητική, όταν έχεις συναλλαγές εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ με μεγάλους προμηθευτές σου είναι προαπαιτούμενο.

      Καταλάβαμε , μπήκες τότε σε κάνα site να φέρεις κάνα εκτυπωτή, κάνα τοπογραφικό μηχάνημα ξερωγω και δεν σε άφησε να κάνεις αγορά με την ... πιστωτική σου και έβγαλες το συμπέρασμα για όλη την ροή κεφαλαίων της Ελληνικής οικονομίας...γαμω το Τσίπρα και έτσι , έκλεισαν τα χρηματιστήρια και θα έχανες τις ...3000€ μετοχές της Πειραιώς που έχεις επενδύσει!

      Πω πω καταστροφή λέμε!

      Γαμω τον Τσίπρα , μαζί σου και εγώ , για τις δυσκολίες που έβαλε στις καθημερινές επιχειρηματικές συναλλαγές που σε μεγάλο βαθμό γίνονταν με μετρητά, αλλά αν το έκανε ο Κούλης σήμερα με πρόσχημα την φοροδιαφυγή θα μας επρηζες τα ουμπαλα για πρόοδο και εκσυγχρονισμό.

      Αν ίσχυαν αυτά που λές θα είχαν αδειάσει τα ράφια από φάρμακα, τρόφιμα, πρώτες ύλες, ανταλλακτικά , θα είχαν εκτοξευθεί οι τιμές, θα είχαμε τεράστια μαύρη αγορά μετρητών κλπ κλπ

      @criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      Επειδή γράφτηκε κάτι για τις χρηματοδοτήσεις.

      Το 2010 οι τράπεζες έκλεισαν όλους τους αλληλόχρεους λογαριασμούς και τα όρια, αφήνοντας τους επιχειρηματίες στον αέρα.

      Μοναδική λύση η τότε Κύπρου και η Ελληνική νομίζω, δεν θυμάμαι πως την έλεγαν που ήταν Κυπριακές.

      Αυτές δάνειζαν με 10 % επιτόκιο, μέχρι να γίνει και στον Κύπρο το σκηνικό και να τις ενσωματώσουν οι δικές μας.

      Νομίζω βρε Criuser τότε ξεκίνησε η μεγάλη προώθηση των αλληλοχρεων με πρόσχημα πως όλες οι συναλλαγές έπρεπε να γίνονται διατραπεζικά.

      Εν τω μεταξύ σήμερα με όλα τα έξοδα που χρεώνουν οι τράπεζες για την διατήρηση των αλληλοχρεων περίπου στο 10% καταλήγει το χρηματοοικονομικό κόστος ειδικά για μικρά σχετικά όρια των 100-150 χιλιάδων ευρώ.

      posted in Αντίλογος
      V
      vagkirk
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3

      @red_monster said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      @vagkirk said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      @red_monster said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      @vagkirk said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @red_monster said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @vagkirk said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @kkostask said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      Εδώ κάποιοι υποστηρίζουν τον Βαρουφάκη και τη Ζωή, αυτοί σε πείραξαν?

      Δεν υπάρχει καμία σύγκριση.

      Θέλει μεγάλη αναισθησία, και μηδενική εμπάθεια στις σημερινές συνθήκες και με όλα αυτά που ζούμε να υποστηρίζει κάποιος ανοιχτά την κυβέρνηση Μητσοτάκη και πολύ ακόμη περισσότερο τον συγκεκριμένο κύριο στην παραπάνω φωτό.

      60 - 60€ στην ουρά ! Σάμπως έχουμε κια περισσότερα να τραβήξουμε !

      Δεν υπήρχαν pos τότε;
      Γιατί να τραβήξεις λεφτά;

      Δεν λες που κινήθηκε η αγορά εκείνη την περίοδο, πήγαν όλοι και έκαναν αγορές για να μην χάσουν τα λεφτά τους , ειδικά σε αυτοκίνητα, σύγχρονα diesel και ανέβηκε ο μ.ο των καινούργιων αυτοκινήτων.

      Και τελικά τίποτα δεν έγινε, ευτυχώς ο Βαρουφάκης έσωσε τις καταθέσεις όλων των Ελλήνων από τους ριψασπηδες προδότες που θα τα έβγαζαν όλα έξω , τι να πουν και καημένοι οι Κύπριοι που σε μια νύχτα έχασαν περιουσίες μιας ζωής.

      ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ, όχι από τρίτη χώρα !!
      Εκείνη την περίοδο ο μισός κόσμος δεν είχε ebanking, κάρτα κλπ. Δεν μπορούσες να πάρεις επιχειρηματικό δάνειο, κατοικίας, ρευστότητας κλπ.
      Καμία εταιρία δεν σου έδινε αγαθά χωρίς πλήρη εξόφληση, πολλοί απαιτούσαν μετρητά, αλλά οκ, ο βαγκιτης που καταλαβαίνει από την οικονομία όσο ένα 3χρονο λέει ότι δεν υπάρχει πρόβλημα !!

      Και τώρα το 60% από αυτές είναι για φούντο με την πολιτική Μητσοτάκη τα τελευταία χρόνια.

      Τότε πέρασαν κάποιους μήνες δύσκολης προσαρμογής, από επιχειρηματικό λογαριασμό μπορούσες να κάνεις έμβασμα σε επιχειρηματικό λογαριασμό εξωτερικού χωρίς προβλήματα.

      Είσαι τόσο αισχρός ψεύτης ή έχεις τέτοια απόσταση από την πραγματικότητα ;

      Οι επιχειρήσεις δεν μπορούσαν να πληρώσουν τους προμηθευτές τους με μεταφορά στο εξωτερικό;;;;
      Δεν ξέρω αν εσύ αναφέρεσαι σε καθημερινές συναλλαγές εκατομμυρίων, αλλά εγώ για 20 και 30 χιλιάδες ευρώ μας ζητούσαν τα τιμολόγια, αποδεικτικά μεταφοράς ή μια ΥΔ , αν είχες και εγγυητική στην Τράπεζα ήταν εντελώς τυπική διαδικασία.

      Έχεις πάει σήμερα να κάνεις έμβασμα...5000€ στο εξωτερικό;
      Οι τράπεζες ζητάνε ακόμη περισσότερα , ότι μαλάκια τους κατέβει στο κεφάλι στο νομικό τους τμήμα.

      posted in Αντίλογος
      V
      vagkirk
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      @nasos said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @vagkirk said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      Προφανώς ντρέπονται πλέον τα νέα παιδιά να στιγματιστούν , βάλτε τώρα με το μυαλό σας τι χαρές χρωστούν τα καημένα που βλέπουμε στη φωτό.

      Ρε 'συ @vagkirk, κι εσύ μια χάρη δεν χρωστούσες όταν μας έλεγες πως ψήφισες Χαρδαλιά ενώ ήταν ενάντια στην ιδεολογία σου ενώ ήσουν πιο ΠΑΣΟΚος και από τον Γιαννόπουλο;

      Γι'αυτό είπα Νάσο τα καημένα τα παιδιά, επειδή μπορώ να μπω στη θέση τους και να κατανοήσω την επιλογή τους.

      Δεν υπάρχει περίπτωση να είναι τερματικά ηλίθιοι, βλέπουν τι συμβαίνει γύρω τους, κάποια υποχρέωση τους κρατάει δέσμιους.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      V
      vagkirk
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr