Γύρισα και εγώ πριν λίγο , έκανα το λάθος να πάω με τα μικρά, με ξε-πα-τω-σαν από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο, τρέξιμο , μια ο ένας τσίσα , μια ο άλλος, μια νερό , μια γλυκό, έκατσα στο εστιατόριο δίπλα... 14 ευρώ το πιάτο!!! Δύο πιάτα τα μικρά, εγώ την έβγαλα με σαντουιτσάκι 4€.
Λοιπόν τα πράγματα είναι όπως τα λέει ο @dimsabas
Λαϊκό προσκύνημα στον Άσσο!!!!
Περίμενα ώρα να μπω μέσα, μπήκα πρώτα πίσω με τα μικρά, χτύπησα το κεφάλι μου αλλά μόλις μπήκα , με τον μπροστινό μου 1.80 , είχα δέκα πόντους στα γόνατα και αρκετό αέρα στο κεφάλι.
Μια χαρά υπέρανετο , δεν χρειάζεται τίποτα περισσότερο μια 4 μελης οικογένεια.
Η αποκάλυψη όμως ήταν μπροστά, ,εκτός από την τέλεια θέσης οδήγησης και την πολύ καλή ποιότητα υλικών σε αρκετά σημεία, ξεπερασε τις προσδοκίες μου ως προς την άνεση, έκατσα όσο πιο πολύ πίσω το κάθισμα, με το τιμόνι τέρμα πάνω και έξω , η πιο άνετη θέση οδήγησης με ανοιχτά πόδια από οτιδήποτε άλλο μπήκα!!!!
Για να καταλάβετε, μπήκα μετά στο Dolphin, μια χαρά σε πλάτος αλλά έπαθα πλάκα με το μήκος, έκατσα όσο πιο πίσω για να είμαι άνετα και πίσω μου καθόμουν σταυροπόδι!
B SUV με χώρους C είναι αυτό;;;
Ακόμη καλύτερα στο Atto 3 ακόμη μεγαλύτερο σε μήκος , καλύτερο σε πλάτος πολύ καλό Πορτ μπακα
σταυροπόδι και αραγμα καναπέ, D SUV !!!!
ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΕΥΡΥΧΩΡΙΑΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΕ ΑΝΟΙΧΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟΥ ΑΣΣΟΥ.
Μετά από εκεί βρήκα κενό στο e-3008 και τα πράγματα πήραν μια άγρια τροπή, έπαθα πλάκα με την πλαστικουρα σε σχέση με τα παραπάνω, και το χειρότερο από όλα ήταν πως το δεξί μου πόδι έπρεπε να μαζευτεί καθώς χτυπούσε στην κονσόλα και το πέλμα μου να στραβωσει για να πατάω καλά το γκάζι. Το ίδιο αλλά πολύ χειρότερα στο C3 Aircross που είναι πιο στενό γιατί ήταν σαν να έχει εξόγκωμα η κονσόλα και το πέλμα στραβωνε ακόμη περισσότερο.
Δείτε την φωτο του cruiser πως πατάει το γκάζι με το δεξί , μετά από μια ώρα οδήγησης θα πάθει κάποιος αγκύλωση έτσι.
Τα ίδια ακριβώς και στο Grandland το οποίο όμως ήταν πολύ όμορφο.
Πολύ μεγάλη διαφορά σε απτή ποιότητα σε σχέση με BYD και BMW που είχα δει προηγουμένως.
Μετά μπαίναμε με τα μικρά οπουδήποτε έτρεχαν, κάποια στιγμή μπήκα σε κάποιο που δεν ήξερα τι είναι , FDSK κάτι έλεγε το τιμόνι, τα καλύτερα σε αίσθηση και ποιότητα υλικά από ότι είχα μπει εκείνη την στιγμή, κάτι σαν ακριβή Mercedes εικοσαετίας σε αίσθηση μεγάλο σε πλατό , τεράστιο σε μήκος , λέω θα είναι κάποιο κινέζικο των 50-60 χιλιάδων, βγήκα κοίταξα το ταμπελακι...28000 κάτι;;;;;; Υβριδικό αλλά δεν πρόλαβα να δω περισσότερα.
Δίπλα ένα πανέμορφο Τέσλα Μοντέλο 3 και το αστείο Cybertrack , κλειδωμένα , οι άνθρωποι είναι για κλωτσιές μόνο.
Αστεία απέναντι τα Ford explorer και e mach , και ένα κίτρινο σαν ταξί , Capri έγραφε.
Respect μόνο στο Kuga , κορυφαίο σε χώρους, νομίζω το τέλειο οικογενειακό C SUV ειδικά σε σύγκριση με τα αστεία πλέον Peugeot.
Μετά γύρισα πίσω για να δω τα ZS και HS.
Ok , το ZS hybrid σβήνει όλη την B κατηγορία, και δεν υπάρχει κανένας λόγος για μια οικογένεια να κοιτάξει στην C κατηγορία αν δεν θέλει να ξοδευτεί. Ευρύχωρο, με καλό πορτμπαγκάζ και στα 26.600 αν θυμάμαι η max έκδοση που είχαν.
Πιο πολυτελές το HS και πιο μεγάλο , όποιος είναι έξυπνος θα το επιλέξει για λόγους οικονομίας σε σχέση με τα γνωστά ευρωπαϊκά C SUV.
Μια ματιά στην Kia , ξεκουράστηκα μέσα στο Xceed, συνειδητοποίησα πως είναι ίσως πιο ποιοτικό από τον Άσσο , και πιο ποιοτικό από πολλά άλλα ας έχει λίγο παλαιότερη σχεδίαση εσωτερικού.
Επίλογος με τα Seat , ε... Cupra ήθελα να πω , αραγμα μέσα στο formentor , τρομερά καθίσματα, θέση οδήγησης, σχετικά καλή ποιότητα ...παραδοσιακή αίσθηση VAG.
Και αφού είπα VAG μεγάλο λάθος που έλειπε, θα έκανε την διαφορά και θα υπερασπίζονταν την Ευρώπη απέναντι στην επέλαση των Κινέζων, οποίες έβλεπε το Tiguan, θα καταλάβαινε τι σημαίνει τι εστί Γαλλική και Ιαπωνική ψαρίλα πλαστικουρα.
Α ... ξέχασα το Duster, μου άρεσε πολύ η θέση οδήγησης του , το ίδιο με τον Άσσο η πιο άνετη για τα πόδια μπροστά, και αντίστοιχα δυναμική , και με πολύ εύκολο μπες βγες σε σχέση με άλλα SUV.
PS : είμαι 182 , και περίπου...115 κιλά.