-
Και εγώ έχω Corolla hatch hybrid...όταν οδήγησα ένα Yaris Cross hybrid adventure o ήχος του τρικυλινδρου και το πάτημα στο δρόμο με χάλασαν κάπως...
Ήταν ενός συναδέλφου...από τότε με ψήνει να αλλάξουμε αμάξια για μια μέρα, αλλά δεν έχω υποκύψει ακόμη.
-
@george-y said in Toyota C-HR 2023:
Σε πρόσφατο ταξίδι στο εξωτερικό (Γαλλία) νοίκιασα ένα CH-R (το 1.8) και έκανα περίπου 1000 χλμ. (κάτοχος Yaris Cross active plus - facelift )
Παρόλα τα όσα αρνητικά λέγονται εδώ, μου άρεσε πολύ αφού δεν είχε κανένα από τα αρνητικά του YC (θόρυβο, αίσθηση στο δρόμο)
Ήταν ολοκαίνουριο (είχε 150χλμ), η έκδοση ήταν μια που δεν υπαρχει εδω, πρακτικά η club αλλα με τη μικρη οθόνη (η οποία είναι χάλια στο μεγαλο πλαίσιο- αν ηταν μικρο το πλαισιο και δεν ηταν μαυρο δεξια αριστερα θα ήταν καλύτερα)
Είχε δηλαδη αισθητηρες παρκαρισματος, ηλεκτρικα αναδιπλουμενους καθρεπτες, τις ζαντες της club κλπ - Απ’ ότι είδα ειναι η φθηνοτερη εκδοση που κυκλοφορει στη Γαλλια (στην οποία optional ειναι και η μεγάλη οθόνη). Εδω εχει αλλες δυο εκδόσεις πιο πριν…(τι ωραίο και το Σύστημα Ανίχνευσης Τυφλού Σημείου BSM που το εχει από την πρωτη εκδοση - στο YC πρεπει να πας στην πιο ακριβή Premiere!)
Αίσθηση μεγαλυτερου αυτοκινητου, πολύ πιο αθόρυβο, ωραία αναρτηση, η ισχύς ήταν μια χαρα (για μενα τουλάχιστον), οι εσωτερικές θήκες πολύ καλές και πρακτικές (σε αντιθεση με το YC)
Ενταξει μεσα δεν είναι εντυπωσιακό αλλά απέξω συν η αισθηση οταν το οδηγεις ανταμείβει.
Βέβαια, το ότι έτσι όπως είναι οι εκδόσεις στην Ελλάδα “πρέπει” πρακτικά να πας στην club των σχεδόν 33.000 είναι θέμα…
Απολαμβάνω, απο την πρώτη στιγμή που το αγόρασα και ανεξαρτήτως συνθηκών (πόλη,επαρχιακό,ταξιδια), το 1ης γενιας C-HR μου, που το θεωρώ και ποιοτικότερο από αυτό που νοίκιασες.
Από τα λίγα αυτοκίνητα που έχω κρατήσει τόσο καιρό και σε συνέχεια μάλιστα των άλλων δύο C-HR που ειχα αγοράσει προηγουμένως.
Πάντως μου κάνει εντύπωση η μεγάλη διαφορά που περιγράφεις σε σχέση με το Yaris Cross. ΟΚ, ειναι άλλη κατηγορία, αλλά διαφέρουν τόσο; -
@bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:
Πάντως μου κάνει εντύπωση η μεγάλη διαφορά που περιγράφεις σε σχέση με το Yaris Cross. ΟΚ, ειναι άλλη κατηγορία, αλλά διαφέρουν τόσο;
Δεν ξέρω αν επαιξαν ρόλο
- οι γαλλικοι δρόμοι/άσφαλτος (σε σχέση με ελλαδα)
- το ότι ήταν του κουτιου
αλλά είχε διαφορά σε σχέση με την αίσθηση, ανάρτηση, και το θόρυβο (και cvt αλλα κυρίως το θόρυβο απ' εξω) - οι θήκες που αναφέρω επισης που ειναι κατι αντικειμενικο- σε αυτά εντοπίζω τις κύριες διαφορές (α, και τα καθίσματα!) .
(άλλες διαφορές σχετικά με εξοπλισμο/χωρους κλπ ειναι αλλο πραγμα) -
@bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:
Πάντως μου κάνει εντύπωση η μεγάλη διαφορά που περιγράφεις σε σχέση με το Yaris Cross. ΟΚ, ειναι άλλη κατηγορία, αλλά διαφέρουν τόσο;
Ναι διαφέρουν τόσο! Η διαφορά με την Κορόλα (θυμίζω ότι είχαμε Γιαρις Κρος) είναι τεράστια (ειδικά εαν λάβουμε υπόψη την πολύ μικρή διαφορά στην τιμή). Μέχρι και η σύζυγος που δεν ασχολείται με αμάξια σχολίασε την μεγάλη διαφορά. Είναι τουλάχιστον 50% καλύτερο αμάξι με ούτε 10% διαφορά στην τιμή (όταν το πήρα εγώ ηταν 5% η διαφορά τιμής).
-
Να πω την αλήθεια, δεν έχω ιδιαίτερη εμπειρία από Yaris (Cross).
Όλα ξεκινάνε νομίζω από την ανάρτηση του C-HR/Corolla με τα διπλά ψαλίδια πίσω.
Λίγο αυτό, λίγο η καλύτερη ηχομόνωση, λίγο το 4κυλινδρο μοτέρ, λίγο τα καθίσματα...Ε, δεν θέλει πολύ να αλλάξει η όλη οδηγική εμπειρία μάλλον. -
Η διαφορά είναι πως η οικογένεια Yaris είναι τσίγκος με ολίγη από ρόδες ενώ η Κορόλλα και το chr είναι -κατασκευαστικά- πραγματικά αυτοκίνητα.
-
Το Corolla το συγκεκριμένο είναι μακράν το κορυφαίο ever ενώ στους περισσότερους τομείς είναι στην κορυφή της κατηγορίας του. Το CHR ακόμα και αν έπεσε, κατά την προσωπική μου άποψη, ποιοτικά σε σχέση με την προηγούμενη γενιά παραμένει πρόταση κορυφή και ασύγκριτο στο είδος του. Τα Y/YC συγνώμη όσο αξιόπιστα και οικονομικά να είναι παραμένουν για εμένα απύθμενα κουβάδες. 1000 φορές ένα Clio...
-
Έχω ξαναγράψει μου έτυχε σε ταξίδι να πάρω ουμπερά με corolla wagon ή όπως λέγεται (τέρμα εξοπλισμένες εκδόσεις). 4 φορές μπήκα, 4 φορές autobahn, ταχύτητες από 130 έως 170. Συμπέρασμα ένα, ΜΑΚΡΙΑ... Μιλάμε για αμάξι αντιχείο, φοβερός θόρυβος από τους πίσω θόλους και από τον κινητήρα, εσωτερικό πλαστικούρα μαύρη και θλιβερή.
ΟΚ, θα πει κάποιος ότι δεν πας συνήθως με τόσα στην Ελλάδα, ότι το wagon έτσι κι αλλιώς έχει μειονέκτημα λόγω μεγάλου κούφιου χώρου πίσω αλλά ουδεμία σχέση ποιοτικά και ride quality με μια π.χ. BMW σειρά 1 που οδηγώ συχνά στις δικές μας εθνικές. Αν δε η διαφορά με το YC είναι "χαώδης", καταλαβαίνω γιατί πολλοί εδώ μέσα χαρακτηρίζουν το YC "τενεκέ" (κι εγώ "τενεκέ" ποιoτικά έχω σαν ιδιόκτητο δικό μου, ένα Vitara 2016).Μόνο στην κορυφή της κατηγορίας δεν είναι η Corolla σε αυτα τα θέματα. Λογικά το C-HR αυτά τα θέματα πρέπει να τα έχει σε μεγάλο βαθμό λυμμένα, τουλάχιστον το εσωτερικό του φαίνεται μακράν πιο ποιοτικό από Corolla/Corolla Cross. Το κινητήριο σύστημα επίσης είναι ίδιο αλλά φαντάζομαι όπως λένε όλα τα τεστ ότι έχει καλύτερη ηχομόνωση.
-
@fiverg said in Toyota C-HR 2023:
τουλάχιστον το εσωτερικό του φαίνεται μακράν πιο ποιοτικό από Corolla/Corolla Cross.
Από την Cross ναι, από την Η/Β όχι δεν ειναι πιο ποιοτικό.
-
@fanis75 said in Toyota C-HR 2023:
@fiverg said in Toyota C-HR 2023:
τουλάχιστον το εσωτερικό του φαίνεται μακράν πιο ποιοτικό από Corolla/Corolla Cross.
Από την Cross ναι, από την Η/Β όχι δεν ειναι πιο ποιοτικό.
Corolla Cross και Corolla H/B ίδιο εσωτερικό δεν έχουν;
-
@bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:
Corolla Cross και Corolla H/B ίδιο εσωτερικό δεν έχουν;
Εμφανισιακά ναι, ποιοτικά όχι (ναι το ξέρω ειναι παράδοξο, αλλά ισχύει). Εαν τις βάλεις δίπλα δίπλα θα δεις τις διαφορές σε απτή ποιότητα.
-
@fanis75 said in Toyota C-HR 2023:
@bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:
Corolla Cross και Corolla H/B ίδιο εσωτερικό δεν έχουν;
Εμφανισιακά ναι, ποιοτικά όχι (ναι το ξέρω ειναι παράδοξο, αλλά ισχύει). Εαν τις βάλεις δίπλα δίπλα θα δεις τις διαφορές σε απτή ποιότητα.
Έχω σκαλίσει ταμπλώ από Corolla H/B φιλου, για να του βάλω λεντοταινία, οπως στο C-HR μου.
Ποιοτικό μου φάνηκε, αλλά οχι κάτι τρομερό,ειδικά συγκρινόμενο με C-HR 1st gen.
Το C-HR 2st gen μου βγάζει αίσθηση αρκετής πλαστικούρας, ίσως λόγω περισσότερων ανακυκλωμενων πλαστικών.
Με Corolla Cross δεν έχω ασχοληθεί.
Πάντως αισθητικά το θεωρώ αρκετά συντηρητικό το εσωτερικό των Corolla (Cross). -
Στη μπροσούρα με τα αναλυτικά χαρακτηριστικά, στην κατηγορία ΑΠΟΘΗΚΕΥΤΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ, αναφέρει ότι μόνο από την C-LUB και πάνω έχει
- Πλήρως επίπεδη φόρτωση
- Αποθηκευτικός χώρος κάτω από το δάπεδο του χώρου αποσκευών
Ξέρει κανείς τι ακριβως εννοεί και πως διαφοροποιείται από τις προηγουμενες;
Επίπεδη φόρτωση δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να έχει διπλό δάπεδο που ανεβαίνει/κατεβαίνει (όπως στο YC); δεν εχω δει πουθενά σε φωτογραφία ή βίντεο κάτι τέτοιο -
-
@katafractos17 said in Toyota C-HR 2023:
Αυτό έπρεπε να βγαίνει και σε full hybrid αυστηρά με τον 2.0 ή έστω plug in!
-
@vdx said in Toyota C-HR 2023:
Αυτό έπρεπε να βγαίνει και σε full hybrid αυστηρά με τον 2.0 ή έστω plug in!
Βγαίνει. Εννοείς ότι προτιμάς αυτή την μάσκα και όχι αυτή του δικού μας CHR? συμφωνούμε!
Και εδώ πάντα με το σταγονόμετρο οι επιδόσεις, έχουν πρακτικά τρία layout, chr/bz/bzx και μόνο στο bzx έβαλαν 380hp
-
@ataim said in Toyota C-HR 2023:
@vdx said in Toyota C-HR 2023:
Αυτό έπρεπε να βγαίνει και σε full hybrid αυστηρά με τον 2.0 ή έστω plug in!
Βγαίνει. Εννοείς ότι προτιμάς αυτή την μάσκα και όχι αυτή του δικού μας CHR? συμφωνούμε!
Και εδώ πάντα με το σταγονόμετρο οι επιδόσεις, έχουν πρακτικά τρία layout, chr/bz/bzx και μόνο στο bzx έβαλαν 380hp
Το ev είναι μεγαλύτερο με ποιοτικότερο εσωτερικό και μεγαλύτερο χώρο αποσκευών.
-
Όπως εχω ξαναγράψει, το BEV CHR+ δεν έχει καμία σχέση με το HEV/PHEV C-HR (άλλη πλατφόρμα, άλλες διαστάσεις κλπ.).
Άπλα επειδή το όνομα C-HR πουλάει πολύ, επιλέχθηκε για εμπορικούς λόγους η ονομασία C-HR για το BEV, που θα μπορούσε να ονομάζεται και bZκάτι... -
@bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:
Όπως εχω ξαναγράψει, το BEV CHR+ δεν έχει καμία σχέση με το HEV/PHEV C-HR (άλλη πλατφόρμα, άλλες διαστάσεις κλπ.).
Άπλα επειδή το όνομα C-HR πουλάει πολύ, επιλέχθηκε για εμπορικούς λόγους η ονομασία C-HR για το BEV, που θα μπορούσε να ονομάζεται και bZκάτι...Ισχυει..ειναι πολυ μεγαλυτερο και σε διαστασεις αλλα ακομα πιο πολυ σε χωρους καθοτι αμιγως ev..
-
Ο φίλος που έψαχνε για αυτοκίνητο όπως είχα γράψει στο τοπικό της Toyota και τον είχα ψήσει για το basic CHR αντί για 2008 καινούργιο ή 3008 μτχ που ήθελε η σύζυγος τελικά κατέληξε στο CHR και με την πίεση της συζύγου ξεπέρασε ευτυχώς την τσιγκουνιά και παρέλαβε ένα Club Bitone.
Οι γυναίκες τελικά τόσο αυτό όσο και το προηγούμενο CHR δεν καταλαβαίνουν πως είναι Toyota , νομίζουν πως είναι κάτι εξωτικό premium, ούτε καν BMW , Mercedes αλλά κάτι πανάκριβο τύπου Jaguar, Range Rover κλπ οπότε η απόφαση σε σχέση με το Peugeot ήταν πολύ εύκολη.
Σκαλωσε μετά την παραγγελία όταν σε μια εφαρμογή που του έδωσε ο αντιπρόσωπος έγραφε πως το αυτοκίνητο ήρθε από Τουρκία, και μετά όταν το παρέλαβε μου είπε πως δεν πάει καθόλου όπως το Leon 1.8 T που έχει.
Βέβαια χθές το απόγευμα που το οδήγησα και εγώ διαπίστωσα πως δεν είχε προσέξει τι κάνει το κουμπάκι drive mode στην κεντρική κονσόλα οπότε μετά το sport mode νόμιζε πως οδηγεί άλλο αυτοκίνητο.
Εγώ προσωπικά εντυπωσιάστηκα από την κορυφαία ποιότητα κύλισης, μιλάμε για χαλί πραγματικά, επειδή έκατσα και πίσω για λίγο μιλάμε για κορυφαία άνεση και απόσβεση των αναρτήσεων, σε συνδιασμό με κράτημα καλού χαμηλού hatchback.
Εξαιρετικό ήταν και το τιμόνι του και ήταν το πρώτο που διαπίστωσε και ο φίλος που έχει συνηθίσει το πολύ καλό σύστημα διεύθυνσης του Leon.
Στα δικά μου χέρια μάλιστα ήταν σχεδόν νευρικό στην αρχή έχοντας συνηθίσει το βαρύ ανιωθο και με λαστιχένια αίσθηση τιμόνι του W203.
Άμεσο , γρήγορο και ακριβεστατο, με μεταβαλλόμενη σκληρότητα ανάλογα τα χιλιόμετρα και την πίεση / γωνία των τροχών εντός της στροφής, σαν ένα πολύ καλό παλιό γαλλικό σύστημα διεύθυνσης δηλαδή.Από επιδόσεις μέχρι τα 90-100 που μπόρεσα να πάω το αυτοκίνητο τραβάει καλύτερα και από δίλιτρο ντίζελ με ένα απλό χαιδεμα του δεξιού πεντάλ μάλλον λόγω της ηλεκτρικής υποβοήθησης. Οποιαδήποτε παραπάνω πίεση στο γκάζι όμως απλά ανέβαζε λιγάκι τις στροφές του κινητήρα χωρίς αντίστοιχη επιτάχυνση, θέλει έναν ειδικό τρόπο οδήγησης θεωρώ λόγω του κιβωτίου, όπως ίσως ένα σκούτερ που στην αρχή χουφτωνεις γερά το γκάζι και μετά παίζεις σε εκείνο το sweetspot που βγάζει την δύναμη και την ροπή του.
Και έρχομαι στο κιβώτιο που νομίζω μετά τα μαγικά που κάνει το υβριδικό σύστημα στο οποίο δεν καταλαβαίνει πότε εμπλέκει τον θερμικό εκτός αν κοιτάς μόνο την σχετική εικόνα στην οθόνη, είναι από μόνο του λόγος αγοράς ενός Toyota.
Ομαλό,smooth, βελούδινο από τα 0 χλμ , δεν καταλαβαίνεις πουθενά ούτε πατιναρισμα ούτε εννοείται αλλαγή ταχυτήτων, καλύτερο από οποιαδήποτε σύγχρονο πλανητικό κατά την άποψη μου.
Ακόμη και αυτό το γλίστρημα μόλις πιέζεις αρκετά το δεξί πεντάλ φαίνεται μόνο στο ας το πώς στροφόμετρο που μπαίνει στην περιοχή power με τον θόρυβο του θερμικού να μην είναι περισσότερο ενοχλητικός από οποιαδήποτε θερμικό που επιταχύνει.Στα υπόλοιπα, ποιοτικά μου φάνηκε μια χαρά με μαλακά πλαστικά και δερμάτινες μπροστά, υπέροχη θέση οδήγησης - πολεμίστρα, αυτό που λένε πως η κονσόλα εμποδίζει λίγο το πόδι είναι καλύτερο από την αντίστοιχη αίσθηση σε σχέση με το νέο 3008 και C3 /C3 Aircross που απλά δεν χωράει πουθενά, ακόμη και οι πίσω χώροι αν και δεν είναι αντίστοιχοι των Csuv είναι παραπάνω από επαρκείς.
Πολύ καλό επίσης και το πορτμπαγκάζ του μεγάλο και τετραγωνισμένο.
Μια τετραμελής οικογένεια θα χωρέσει μια χαρά χωρίς περιορισμούς.Κάποιο σοβαρό αρνητικό δεν βρήκα, άντε να πω για την κούφια αίσθηση σε ήχο που έκανε το αυτόματο κλείδωμα.
Α και κάτι το οποίο δεν φταίει το αυτοκίνητο αλλά η φιλοσοφία του , αυτή η παράνοια για οικονομική οδήγηση που σε προκαλούν να κάνεις το λογισμικό του στην κεντρική οθόνη και σε αυτή του οδηγού με την Eco βαθμολογία και εξηγεί τον οκνηρο και ενοχλητικό τρόπο οδήγησης των Toyotαιων.
Με το κινητό στο χέρι ο φίλος μου να μου δείχνει τις διαδρομές μες στο σχετικό app , 3.1 / 100 ,τόσο τοις εκατό με EV κλπ , μιλάμε για πλύση εγκεφάλου, θρησκευτική σέχτα σε μια εβδομάδα κατοχής του αυτοκινήτου...
Toyota C-HR 2023