Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    B
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 1
    • Topics 0
    • Posts 1492
    • Best 955
    • Groups 0

    bill_hsd

    @bill_hsd

    2081
    Reputation
    70
    Profile views
    1492
    Posts
    1
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    bill_hsd Unfollow Follow

    Best posts made by bill_hsd

    • RE: TOYOTA FORUM

      @alexandros-a-92 said in TOYOTA FORUM:

      @piliourits said in TOYOTA FORUM:

      @ambition said in TOYOTA FORUM:

      Καλησπερα σε ολους.

      Εχω αποφασισει να παρω το Corolla Hybrid για ταξι.

      Μπορειτε να μου προτεινετε μια καλη αντιπροσωπεια να το πηγαινω για service οσο ειναι στην εγγυηση; Εννοω μια αντιπροσωπεια που ΟΣΟ ΓΙΝΕΤΑΙ δεν θα με κοροιδεψει στα θεματα εγγυησης, δεν θα προσπαθησει να μου "πουλησει" πραγματα που δεν χρειαζομαι και θα βρει οποιο προβλημα εχω χωρις να με βασανισει;

      Μονο Αττικη

      Επισης επειδη εχω σκοπο να αλλαζω λαδια καθε 10κ (μπορει και λιγοτερο) και οχι καθε 15 που προτεινει η Toyota, μπορει καποιος να μου πει περιπου το κοστος;

      Ευχαριστω.

      Όταν μάθεις ότι τα σωστά λάδια (0-16) η ΤΟΥΟΤΑ τα χρεώνει κοντά στα 200€, μάλλον θα αναθεωρήσεις, εκτός κι αν σαν ταξί δίνεις ένα διακοσάρι κάθε 1-1μισι μήνα (αφού σκέφτεσαι αλλαγή και πριν τα 10.000χλμ) για τις αλλαγές εντός εγγύησης. Αν το κάνεις αυτό, θα σου βγαίνει το χιλιόμετρο ακριβότερα από παλιό ντίζελ...

      50 ευρο το λίτρο έχει το λάδι; Νομιζω υπάρχει μια υπερβολη...Εγω βλέπω 0-16 απο 15-18 ευρο το λίτρο.

      Το 5λιτρο γνήσιο Toyota 0W-16 λάδι το πλήρωσα 110 ευρώ με έκπτωση 15% τον Φεβρουάριο '24 στο καθιερωμένο service.
      Λόγω της πλήρως ηλεκτρικής λειτουργίας του αυτοκινητου σε ποσοστό άνω του 50% σε αστικές συνθήκες, δεν νομίζω ότι χρειάζεται αλλαγές νωρίτερα από τα 15.000 km που προτείνει ο κατασκευαστής. Όπως θα διαπιστώσεις στις αλλαγες λαδιών, το λάδι βγαίνει ξανθό-ξανθό και σχεδόν αδούλευτο.
      Πέραν της οικονομίας, στα υβριδικά Toyota χρειάζεται το λεπτό λαδι και για τον λόγο ότι ο βενζινοκινητήρας αναβοσβήνει συνεχώς.
      Με το καλό το εργαλείο!
      Αντε να εκπολιτιζόμαστε σιγά-σιγά και να απαλλαγούμε απο τα diesel taxi. Στις μεγάλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες η συντριπτική πλειοψηφία των ταξί/ΙΧ είναι υβριδικά Toyota/Lexus.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: Toyota Corolla 2019

      Τα προσωπικά συμπεράσματά μου απο το παραπάνω βιντεο:
      1.Ο 2ZR-FXE 1.8 κινητήρας, που φοράνε τα υβριδικά Corolla και C-HR, μετά από 770.000 km (τα οποία θεωρητικά πολύ δύσκολα τα φτάνει κάποιος με το ίδιο αυτοκινητο) δεν έχει πάθει τίποτα.
      Κάποιοι αποκαλούσαν "πανάρχαιο" τον 1.8 προχθές, αλλά προφανώς είναι σκυλί του πολέμου, γι'αυτο και η Toyota τον κράτησε ολόιδιο και στο νέο C-HR.
      2.Η υβριδική μπαταρία λιθίου αντέχει ακόμη και δεν έχει αλλαχθεί.
      3.Λεει οτι έβαζε πάντα λάδια 0-16, όπως εξάλλου προτείνει και ο κατασκευαστής, συνεπώς παρότι λεπτά τα λάδια για οικονομία καυσίμου, δεν επηρεάζουν τη μακροζωία του μοτέρ.
      4.Λέει ότι δεν έχει αλλάξει ποτέ υγρά ψυγείου βενζινοκινητηρα και υγρά ψύξης inverter.
      5. Λέει ότι δεν έχει αλλάξει ποτέ τα πίσω δισκόφρενα.
      6.Το θέμα με τα φαναρι μπροστά προέκυψε από ατύχημα και το αυτοκινητο γενικά δείχνει απεριποίητο, ενδεικτικό της προηγούμενης χρήσης του.
      Δεν συνεχίζω.
      Θεωρώ ότι τα παραπάνω δεδομένα θα ήταν αδιανόητα για οποιονδήποτε (premium ή μη) Ευρωπαίο κατασκευαστή, που (ενδεχομένως έχει) καλύτερα πλαστικά από τα Toyota.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: LEXUS LBX

      @ataim said in LEXUS LBX:

      @bathan said in LEXUS LBX:

      Οπως είπα για μένα η ηλιοροφή δεν είναι καν σημαντικός παράγοντας. Είναι ένα ακριβό και περιττό έξτρα που δεν προσδίδει κάποιο σημαντικό πλεονέκτημα στο αυτοκίνητο. Ασε που λόγω της ηλιοροφής η "στατικότητα", αν το λέω καλά, του αμαξώματος δεν είναι ίδια με κάποιο χωρίς ηλιοροφή

      Θα προτιμούσα τον όρο "ακαμψία" αλλά κοντά είσαι!

      Έχω την εντυπωση οτι η ακαμψία δεν επηρεάζεται λογω της ύπαρξης οροφης, αφού το δομικό στοιχείο είναι οι πλαϊνές κολώνες (pillars), ενώ το μεταλλικό πάνελ της οροφής είναι σκόπιμα σαν τσιγαρόχαρτο, για να μην ανεβαίνει το κέντρο βάρους (οσοι έχει τύχει να φάνε χαλάζι, το γνωρίζουν).
      Διαφορετική περίπτωση τα cabrio, που δεν έχουν κολώνες, με αποτέλεσμα εκεί πράγματι να επηρεάζεται η στρεπτική ακαμψία, γι'αυτο και έχουν συνήθως πρόσθετες ενισχύσεις στο πάτωμα.
      Πιο πολύ νομίζω ότι επηρεάζεται η οδική συμπεριφορά από την ύπαρξη οροφής, σε σχέση με ένα ίδιο αυτοκινητο που δεν έχει, λογω του ότι αλλάζει-ψηλώνει το κέντρο βαρους, αφού οι ηλιοροφές (ιδίως οι ανοιγόμενες που εχουν και πρόσθετους μηχανισμούς) προσθέτουν βάρος και στο χειρότερο σημείο, κάτι που βέβαια δεν νομίζω ότι γίνεται αισθητό από τον μέσο οδηγό.
      Πάντως είναι ωραίο αξεσουάρ (ιδίως η πανοραμική οροφή) και πράγματι μπορεί να μεταμορφώσει την αίσθηση του εσωτερικού ενός αυτοκινήτου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: Toyota C-HR 2016

      @tkin73 said in Toyota C-HR 2016:

      @bill_hsd said in Toyota C-HR 2016:

      @iceman7 said in Toyota C-HR 2016:

      @bill_hsd said in Toyota C-HR 2016:

      Μια χαρά είναι οι χώροι του C-HR και στο εσωτερικό και στο πορτ-παγκάζ. Μία τετραμελής οικογένεια βολεύεται άνετα, ενώ οι λογικές εξωτερικές διαστάσεις το καθιστούν ιδανικό και για καθημερινή αστική χρήση.
      Τα μικρά πίσω παράθυρα δημιουργούν μοναδική αίσθηση cocconing, που αρέσει στα μικρά παιδιά.
      Επίσης, μια χαρά σβέλτο είναι. Τα 1800cc σε συνδυασμό με τον πάντοτε παρόντα ηλεκτροκινητήρα, δημιουργούν ένα ορεξάτο σύνολο, είτε στην πόλη, είτε σε ταξιδι.
      Μιλάω εκ πείρας...
      Όσοι το σκέφτεστε για C-HR, μην το καθυστερείτε, καθώς παραμενει σύγχρονο, ποιοτικό και με πολύ καλό VFM. Ίσως το νέο C-HR που θα έρθει μετά από κανένα χρόνο τουλάχιστον, να μη βγαίνει 1.8...

      Στα πόσο μικρά; Μπορεις να δωσεις ηλικίες;

      Απο 8 χρόνων μπαίνουν οι δικοί μου πίσω, έχω αλλάξει 3 C-HR μέσα σε 3 χρόνια και πλέον φτάσαμε στα 11. Ποτέ δεν μου διαμαρτυρήθηκαν, είτε σε μικρή διαδρομή, είτε σε ταξίδι ότι έχουν θέμα.
      Εάν τα παιδιά είναι μικρότερα, με το παιδικό καθισματάκι ή ενα booster κάθονται αρκετά ψηλότερα από τη βάση του πίσω καθίσματος και βλέπουν μια χαρά εξω.

      Τι φάση 3 chr σε 3 χρόνια; Ο λόγος αν επιτρέπεται;
      365λτ για τετραμελή οικογένεια μια χαρά δεν το λες

      Είχα C-LUB, μετά πήγα στην πιο πλούσια C-HIC και μόλις βγήκε το GR, πήρα την έκδοση GR Sport Ultimate Edition.
      Πουλήθηκαν σε ιδιώτες εύκολα και σε εξαιρετικά χρήματα, οπότε αγόραζα καθε φορά καινούριο το πιο πλούσιο που υπήρχε με μία σχετικά μικρή χρηματική διαφορά.
      Γενικά, αλλάζω συχνά αυτοκίνητα, όταν πλέον έχω εξαντλήσει τον κατάλογο αξεσουάρ και τις "μόντες" που μπορώ να τους κάνω...😂
      377 ειναι τα λίτρα που ανακοινώνει η τίμια στις μετρήσεις της Toyota και αν ξέρεις λίγο από Tetris, πας και διακοπές 1 μήνα χωρίς μπαγκαζιέρα οροφής.
      Όλα μια ιδέα είναι...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: Toyota Yaris Cross

      @tony85 said in Toyota Yaris Cross:

      Καλησπέρα σε όλους παιδιά. Σήμερα το απόγευμα παραλαμβάνω επιτέλους μετά από 15 μήνες αναμονής. Μπορεί κανείς να επισημάνει τα σημεία που πρέπει να τσεκαρω πριν παραλάβω?

      1. Παραλαβη των κουπονιών για την επέκταση της εγγύησης του υβριδικού συστήματος.

      2. Επιβεβαίωση των εγγυήσεων από το σχετικό αυτοκόλλητο στο book service.

      3.Συνδεση του αυτοκινήτου στο MyT application.

      1. Έλεγχος αναγραφής ορθών ατομικών στοιχείων στην άδεια κυκλοφορίας.

      5.Γενικός έλεγχος του αυτοκινήτου για τυχόν γρατζουνιές, βαθουλώματα, διχρωμίες κλπ.

      6.Έλεγχος τοποθέτησης τυχόν δώρων-αξεσουάρ.

      7.Αν δεν εχεις γενική εμπειρία απο αυτόματο, κρατάς το αριστερό πόδι κολλημένο στη βάση του καθίσματος και έφυγες!

      Καλοτάξιδο με υγεία!
      Αναμένουμε εντυπώσεις.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: Toyota C-HR 2023

      @cirus said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

      @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

      @iceman7 said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

      @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

      @gchris7 said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

      @lexota said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

      Στην Ιταλία άνοιξαν οι κρατήσεις με 250€. Το δείχνουν και σε μονόχρομο αν και αναφέρουν ότι οι φωτογραφίες είναι ενδεικτικές. Not bad.

      alt text

      Στις φωτο τουλάχιστον ειναι πολύ πιο ωραίο χωρίς την διχρωμία πίσω.

      Προτιμώ το υπάρχον C-HR.
      Μου βγάζει περισσότερο δυναμισμό, αλλά αυτό είναι κάτι καθαρά υποκειμενικό.
      Ίσως η μεγάλη διχρωμία πίσω αποσκοπεί να ανανεώσει τον σχεδιασμό, που σε γενικές γραμμές δεν αλλάζει πολύ.
      Θεωρώ ότι στις βασικές εκδόσεις του με τις μικρές ζάντες, το νέο C-HR θα χάνει πολύ αισθητικά.

      Screenshot_20230714_171023_Chrome.jpg

      Μετά από 3 chr δεν περίμενα να πεις κάτι άλλο.
      Βέβαια πάντα οι κάτοχοι του υφιστάμενου μοντέλου προτιμάνε το δικό τους από το καινούργιο.

      Ανθρώπινα όλα αυτά !

      Έγραψα ότι το σχόλιό μου είναι καθαρά υποκειμενικό...και ομολογώ οτι το γουστάρω πολύ το υπάρχον C-HR (με τόσο φρέσκο σχεδιο, δεν μου παει η καρδιά να το αποκαλέσω καν "παλιό" C-HR).

      Το καινούργιο εμένα μαρέσει αρκετά περισσότερο (μονο για εμφάνιση μιλάω)

      Μην το λες παλιό C-HR πες το όπως εγώ παλιοCHR (μία λέξη, κάνει ολη την διαφορά) 🤣 🤣

      ΥΓ Προφανώς και είναι χιουμοριστικό Bill

      Ο παλιός είναι αλλιώς...😄
      IMG_20230517_180059_237.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Ανεβάζω κι εγώ δύο ενδεικτικές καταναλώσεις από το 1st gen 1.8 C-HR GR Sport μου (με 19ρες ζάντες) μου στην ίδια διαδρομή (Αθηνών-Πατρών και Α.Ο), με παρόμοιες συνθήκες (καλοκαίρι, 4 άτομα, full φορτωμένος, με A/C στους 23°C, με 4 στάσεις σε διόδια και αρκετή κίνηση αρχές Αυγούστου), για να δείξω πόσο επηρεάζει την κατανάλωση η πραγματική μέση ταχύτητα.
      Στη δεύτερη περίπτωση, λογω των στάσεων στα διοδια, για να έχω 113 km/h μέση ταχύτητα, στα ανοιχτά κομμάτια πήγαινα συνέχεια με 150-160 km/h (κοντέρ).
      Εννοείται ότι με πιο συντηρητική και προνοητική οδήγηση, η κατανάλωση πέφτει άνετα κάτω από 6 lt/100 km, αλλά στη δεύτερη περίπτωση εσκεμμένα το "κυνήγησα", για να δω από περιέργεια τι θα καψει.
      Επίσης, συμφωνώ με τους προλαλήσαντες ότι η χρήση του ACC, παρότι καθιστά ξεκούραστη την οδηγηση, ιδίως σε συνδυασμό με τη διατήρηση στο κέντρο της λωρίδας, δεν βοηθάει στη διατήρηση χαμηλής κατανάλωσης, αφού λόγω "μισού γκαζιού" δεν επιτρέπει την εύκολη μετάβαση σε full ηλεκτρική (EV) λειτουργία, όπου αυτό θα ήταν δυνατό με τη χρήση ή μη του γκαζιού από τον οδηγό.

      Screenshot_20240616_212055_Gallery.jpg

      Screenshot_20240616_211815_Gallery.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Πώς την πατήσαμε έτσι οι ιδιοκτήτες των υβριδικών Toyota;
      Αφού αμφισβητήθηκε μέχρι και η οικονομία τους, ήταν θέμα χρόνου να αμφισβητηθεί και η αξιοπιστία τους (αντοχή μπαταρίας κλπ).
      Σε άλλα νέα, εγγύηση αυτοκινήτου για 10 χρόνια με συντήρηση στο δίκτυο Toyota και εγγύηση υβριδικής μπαταρίας 11 χρόνια, πέραν του ότι αυτή μάλλον επισκευάζεται και στις περισσότερες περιπτώσεις δεν θέλει πλέον αντικατάσταση.
      Αλλά πώς θα βγει το αντι-Toyota αφήγημα;
      Αναγκαστικά κάπου (ή μάλλον παντού) πρέπει να υστερούν.
      Εν τω μεταξύ σε μεγάλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες (Παρίσι, Ρώμη κλπ) τα περισσότερα taxi είναι υβριδικά Toyota/Lexus, αλλά τι να ξέρουν οι "Κουτόφραγκοι";
      Λέτε να το πουλήσω όσο είναι καιρός και να πάρω κανένα leasing να είμαι ήσυχος;😂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: Toyota C-HR 2016

      Η μεγάλη αλλαγή στο 1ης γενιάς C-HR έγινε στο facelift που πραγματοποιήθηκε Οκτωβριο-Νοέμβριο 2019 και ηταν η τοποθέτηση υβριδικής μπαταριας λιθιόυ ιόντων (Li-ion), αντί για νικελιου, που είχε μέχρι τότε, μαζί με διάφορες άλλες βελτιωσεις (LED φωτα εμπρος, καλυτερη ηχομόνωση με μοκετα στους πίσω θόλους σε όλες τις εκδόσεις πλην των βασικών Business/C-ENTER, καλυτερο infotainment με κουμπιά περιμετρικά και Android Auto/Apple Carplay κλπ).
      Η μπαταρία λιθιου βοηθά στην καλύτερη εκμετάλλευση της πλήρως ηλεκτρικής (EV) λειτουργίας του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα καλύτερη κατανάλωση.
      Παίζει το πρώτο μου C-HR (εκδοση C-LUB) να ήταν το πρώτο CHR facelift που ταξινομηθηκε στην Ελλάδα (το δημοσιογραφικό της Toyota Hellas είχε μεγαλύτερο αριθμό πινακιδας 😂).
      Τα επόμενα χρόνια έγιναν κάποιες μικροαλλαγές (οθονη με ενα κουμπί, κατά τη γνώμη μου μη εργονομική, κάποια νέα χρώματα/ζάντες, μικρές αλλαγές στα συστήματα ασφαλειας κλπ.) αλλά οχι κάτι τρομερό, ενώ προστέθηκαν οι εκδόσεις GR Sport και GR Sport Ultimate (τα τελευταία Toyota GR Sport που βγήκαν στα 1800cc, πλέον μόνο δίλιτρα).
      Πάρε την πιο πλούσια εκδοση που αντέχει η τσέπη σου και κατά προτίμηση ελληνικό και από ιδιώτη, ώστε να εχεις τις μεγαλύτερες δυνατές εγγυησεις (6 έτη για μηχανικά, επεκτάσιμη στα 10 χρόνια αν το συντηρείς στο εξουσιοδοτημενο δικτυο, και 11 ετη για την μπαταρια).
      Οι εγγυησεις αναφέρονται σε ειδικό αυτοκόλλητο στο book service.
      Παίζουν πολλά C-HR εισαγωγής/leasing στο car.gr, συνήθως ό,τι πληρώνεις παίρνεις.
      Αν χρειαστείς κάποια βοήθεια, εδώ είμαστε.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: Toyota Yaris Cross

      Στο C-HR μου έχω βάλει LED ποδιών εμπρός-πίσω και LED ταινία στο ταμπλώ, με έτοιμα κιτ με φισάκια που παίρνουν ρεύμα από το εργοστασιακό LED στο ντουλαπάκι.
      Επίσης, έχω βάλει LED στις χούφτες των εσωτερικών χειρολαβων με έτοιμα κιτ με φισάκια που παίρνουν ρεύμα από τη φισα των ηλεκτρικών παραθύρων κάθε πόρτας.
      Πιστεύω ότι αντίστοιχα κιτ θα υπάρχουν και για το Yaris Cross.

      IMG_20220507_095453_937.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd

    Latest posts made by bill_hsd

    • RE: LEXUS LBX

      Τσάμπα δεν ειναι σε καμία περίπτωση το LBX και, κατα τη γνώμη μου, για να δικαιολογήσει την τσιμπημένη τιμή του, θα έπρεπε να είναι λίγο μεγαλύτερο και με καλύτερους χώρους, αλλά και να διαφοροποιείται ως προς το engineering περισσότερο από το YC (ενδεικτικά να έχει πιο ψαγμενη ανάρτηση στις 2κίνητες εκδόσεις ή να εχει ενα 4κυλινδρο μοτέρ κλπ.).
      Βέβαια, με τις "παπάτζες" που κατά καιρούς πουλάνε οι άλλοι premium κατασκευαστές στα entry level μοντέλα τους, το πακέτο δεν ειναι άσχημο, αλλά θα το ήθελα (αρκετά) φθηνότερο ή έστω πρακτικότερο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000

      @vagkirk said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      @bill_hsd said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      @lobo Υπάρχει και φτηνότερη έκδοση του νέου C-HR (C-ENTER), αλλά και η λύση των μεταχειρισμένων 1ης γενιάς C-HR, που στην ουσία είναι ίδιο αυτοκίνητο και μάλλον ποιοτικότερο από το νέο.
      Δεν υπάρχει περίπτωση να μην το ευχαριστηθείτε εσύ και η οικογένειά σου. Μιλάω ως "παθών"...

      Είναι εξωφρενικές νομίζω οι τιμές του προηγούμενου CHR , θεωρούν πως έπιασαν τον παπά από τα αρχ@@@ια οι κάτοχοι του.

      Τα πουλάνε ένα - δύο χιλιάρικα κάτω από την βασική του νέου CHR που έχει μεγάλη διαφορά σε επιδόσεις και νεότερο υβριδικό σύστημα.

      Όλα είναι σχετικά και ανάλογα με την εξοπλιστική εκδοση και την εν γένει κατάσταση κάθε αυτοκινητου.
      Το C-HR 1ης γενιάς είχε εκδόσεις που ξεκινούσαν από τα 22.500€ και έφταναν μέχρι τα 36.000+ € (GR Ultimate).
      Επισης, παίζουν πολλά (φτωχά) leasing με μικρότερες εγγυήσεις από τα retail, οπως και εισαγωγής με αμφίβολο ιστορικό, συνεπώς δεν ειναι όλα τα C-HR ίδια.
      Σε αρκετούς (μεταξύ των οποίων κι εμενα) δεν αρέσει αισθητικά/ποιοτικά το νέο C-HR, οπότε το προηγούμενο διατηρεί αγοραστικό ενδιαφέρον.
      Γενικώς, ό,τι πληρώνεις παίρνεις...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000

      @lobo Υπάρχει και φτηνότερη έκδοση του νέου C-HR (C-ENTER), αλλά και η λύση των μεταχειρισμένων 1ης γενιάς C-HR, που στην ουσία είναι ίδιο αυτοκίνητο και μάλλον ποιοτικότερο από το νέο.
      Δεν υπάρχει περίπτωση να μην το ευχαριστηθείτε εσύ και η οικογένειά σου. Μιλάω ως "παθών"...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: LEXUS LBX

      @ataim said in LEXUS LBX:

      Οδηγικά το LBX είναι πολύ καλύτερο από το yc ειδικά σε αυτή την έκδοση

      Η οποία έκδοση, συμφωνα με το άρθρο, μπορεί να ξεπεράσει ακόμη και τις 100.000 ευρώ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: LEXUS LBX

      @sledgehammer said in LEXUS LBX:

      Καλησπέρα και δυο ερωτήσεις:

      Πώς είναι οδηγικά το LBX σε σχέση με το Yaris Cross; Το ίδιο βαρετό;

      Πήρε η γυναίκα μου το νέο Yaris 130 και έχω εντυπωσιαστεί από την οικονομία του - κάνει σοβαρές διαδρομές στην πόλη με 70-80% ηλεκτρική κίνηση.

      Θα ήθελα πολύ ένα B-SUV με το efficiency του Yaris και την οδηγική συμπεριφορά του Puma (το οποίο είχα σε leasing και χάρηκα πολύ). Καλά κοιτάω στο LBX ή να κοιτάξω αλλού και πού;

      Κοίτα και κανένα C-HR. Στα ίδια περίπου λεφτά θα σου βγει με το LBX (ανάλογα την εξοπλιστική έκδοση βεβαίως) και θα εχεις ένα αυτοκίνητο αντιστοιχης οικονομίας, μεγαλύτερης κατηγορίας (χωρίς να ξεφεύγεις σε διαστασεις) και με πολύ καλή οδική συμπεριφορά (ελέω διπλών ψαλιδιών).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: TOYOTA FORUM

      @fanis75 said in TOYOTA FORUM:

      @vagkirk said in TOYOTA FORUM:

      Ποια είναι βρε παιδιά η νέα εγγύηση της Toyota ;

      Αντιπρόσωπος έστειλε τώρα μήνυμα στον άνθρωπο και του λέει 11 χρόνια στον ηλεκτροκινητήρα, 6 χρόνια/ 180000 στον βενζινοκινητήρα .

      Αυτό που διαβάσαμε τις προάλλες για 200000/11 χρόνια τι ήταν;

      Tα έχουμε ξαναπεί, η εγγύση πλέον ειναι 10 χρόνια ή 185.000 χλμ (ό,τι έρθει πρώτο) εφόσον το αυτοκίνητο συντηρείται σύμφωνα με το πρόγραμμα της Τογιότα σε εξουσιοδοτημένο (αν και οι όροι αναφέρουν σε οποιοδήποτε συνεργείο!). Άρα ειναι 6 χρόνια τα οποία είναι επεκτάσιμα στα 10 χρόνια. Η εγγύηση για την υβριδική μπαταρία συνεχίζει να ειναι 11 χρόνια ανεξαρτήτως χλμ.

      Εδώ το email που έλαβα από την Τογιότα Ελλας και είχα ανεβάσει και τους όρους παλαιότερα:

      Με το πρόγραμμα Toyota Relax, μπορείτε να απολαμβάνετε εγγύηση ενός έτους κάθε φορά που επιλέγετε το Εξουσιοδοτημένο Δίκτυο Toyota, μέχρι το όχημά σας να φθάσει τα 10 έτη ή 185.000χλμ από την ημερομηνία της 1ης ταξινόμησης.

      Κι εμένα μου έχουν στείλει, κατόπιν αιτηματος μου, το ιδιο email για το Toyota Relax με κάλυψη μέχρι 10 ετη ή 185.000 χλμ (οποιο προκύψει πρώτο), αλλά φαίνεται ότι είτε προστέθηκε στο πρόγραμμα Relax επιπλέον 1 έτος (δηλαδή 11 έτη συνολικά) και άλλα 15.000 χλμ (δηλαδή 200.000 χλμ συνολικά), είτε ότι η διατύπωση δεν ηταν σαφής και εξαρχής εννοούσε ότι η τελευταία επέκταση εγγύησης για 1 έτος/15.000 χλμ ειναι δυνατή μέχρι τα 10 έτη ή τα 185.000 χλμ, οποτε με την τελευταία επέκταση πας στα (10+1=)11 έτη ή στα (185.000 + 15.000=) 200.00 χλμ.
      Όπως και να έχει, δείχνει εκτίμηση στον πιστό πελάτη του δικτύου και εμπιστοσύνη στο προϊόν που πουλάει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: TOYOTA FORUM

      @vagkirk said in TOYOTA FORUM:

      Ποια είναι βρε παιδιά η νέα εγγύηση της Toyota ;

      Αντιπρόσωπος έστειλε τώρα μήνυμα στον άνθρωπο και του λέει 11 χρόνια στον ηλεκτροκινητήρα, 6 χρόνια/ 180000 στον βενζινοκινητήρα .

      Αυτό που διαβάσαμε τις προάλλες για 200000/11 χρόνια τι ήταν;

      https://www.toyota.gr/owners/warranty/toyota-relax

      Προφανώς ενεργοποιείται μετά την εκπνοή της 6ετιας της βασικής εγγύησης, γι'αυτο δεν του το έστειλε από τωρα.
      Μάλιστα, σύμφωνα με τους όρους που ανακοινώνονται στο παραπανω link, η κάλυψη Toyota Relax μπορεί να ανανεωθεί ακόμη κι αν μεσολαβήσει service σε μη εξουσιοδοτημένο!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: LEXUS LBX

      @tolisk20 said in LEXUS LBX:

      @ataim said in LEXUS LBX:

      @tolisk20 said in LEXUS LBX:

      @dimmad said in LEXUS LBX:

      @supergeorge said in LEXUS LBX:

      Χθες το είδα για λίγη ώρα στο Cosmos που έχει pop up store η Lexus.

      Τρομερή ποιότητα κατασκευής εσωτερικά, ότι υλικό έπιασα ήταν εξαιρετικό. Το σκούρο καφέ εσωτερικό εκπληκτικό.

      Θετική εντύπωση μου έκανε ο χώρος αποσκευών, τον περίμενα μικρότερο.
      Από αρνητικά το μόνο που πρόσεξα ήταν δεν είχε πίσω αεραγωγούς, τουλάχιστον στην έκδοση που είχαν εκεί.

      Δεν έχει γενικότερα εχει έναν κατω απο το κάθισμα του συνοδηγού.

      Μαλλον δεν εννοει αεραγωγο για τη μπαταρια αλλα εξωτερικα στους προφυλακτηρες

      Εννοεί αεραγωγούς ψύξης θέρμανσης των πίσω επιβατών.

      Α οκ μπορει δεν το σκεφτηκα πηγε το μυαλο μου στους εξωτερικους αεραγωγους..παντως το nano-x κανει πολυ καλη δουλεια δεν το περιμενα..πιθανον και να μην χρειαζονται οι αεραγωγοι πισω..

      Το nanoe(-x) είναι τεχνολογία της Panasonic, που χρησιμοποιείται στα συστήματα κλιματισμού των ακριβών εκδόσεων των Toyota/Lexus και αφορά τον καθαρισμό του αέρα (air purifying) και οχι την ένταση του συστήματος κλιματισμού.
      Συμφωνώ ότι σε γενικά μικρές καμπίνες, δεν χρειάζονται οι πισω αεραγωγοί.
      Πιο πολύ φαντεζί στοιχείο εξοπλισμού είναι, παρά ουσίας. Αλλάζει το πράγμα σε ενα μεγαλύτερο αυτοκίνητο (π.χ. μεγάλο sedan, D-SUV κλπ.).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: Nissan Qashqai 2021

      Περαστικά και σιδερένιος!
      Στα ποσά χλμ εμφανίστηκε το πρόβλημα;
      Έμαθες εάν άλλαξαν οι κωδικοί της υβριδικής και της 12βολτης μπαταρίας, σε σχέση με τις αντίστοιχες μπαταρίες εργοστασιακής τοποθέτησης;
      Ποιο θα ήταν το κόστος τους, αν δεν καλύπτονταν με εγγύηση;
      Είναι δυνατόν, σε γνωστό θέμα, να μην υπάρχει stock έστω μια μπαταρία και να περιμένεις 3 μήνες;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @vdx said in Toyota Corolla Cross:

      Στο 2.0 επηρεάζεται ο χώρος αποσκευών;

      Το 2.0 CC εχει τη 12βολτη μπαταρία πίσω, οπότε έχει μικρότερο πορτ παγκαζ από το 1.8 CC.
      Το 2.0 τετρακίνητο CC εχει ακόμη μικρότερο πορτ παγκαζ απο το δικηνητο 2.0 CC.Screenshot_20250525_154541_Adobe Acrobat.jpg

      Κατι παρόμοιο συμβαίνει και με το C-HR.
      Το 1.8 HEV εχει μεγαλύτερο πορτ παγκαζ από το 2.0 HEV και το 2.0 HEV εχει μεγαλύτερο πορτ παγκαζ από το 2.0 PHEV.
      Screenshot_20250525_154826_Adobe Acrobat.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr