Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    B
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 1
    • Topics 0
    • Posts 1513
    • Best 971
    • Groups 0

    bill_hsd

    @bill_hsd

    2136
    Reputation
    72
    Profile views
    1513
    Posts
    1
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    bill_hsd Unfollow Follow

    Best posts made by bill_hsd

    • RE: TOYOTA FORUM

      @alexandros-a-92 said in TOYOTA FORUM:

      @piliourits said in TOYOTA FORUM:

      @ambition said in TOYOTA FORUM:

      Καλησπερα σε ολους.

      Εχω αποφασισει να παρω το Corolla Hybrid για ταξι.

      Μπορειτε να μου προτεινετε μια καλη αντιπροσωπεια να το πηγαινω για service οσο ειναι στην εγγυηση; Εννοω μια αντιπροσωπεια που ΟΣΟ ΓΙΝΕΤΑΙ δεν θα με κοροιδεψει στα θεματα εγγυησης, δεν θα προσπαθησει να μου "πουλησει" πραγματα που δεν χρειαζομαι και θα βρει οποιο προβλημα εχω χωρις να με βασανισει;

      Μονο Αττικη

      Επισης επειδη εχω σκοπο να αλλαζω λαδια καθε 10κ (μπορει και λιγοτερο) και οχι καθε 15 που προτεινει η Toyota, μπορει καποιος να μου πει περιπου το κοστος;

      Ευχαριστω.

      Όταν μάθεις ότι τα σωστά λάδια (0-16) η ΤΟΥΟΤΑ τα χρεώνει κοντά στα 200€, μάλλον θα αναθεωρήσεις, εκτός κι αν σαν ταξί δίνεις ένα διακοσάρι κάθε 1-1μισι μήνα (αφού σκέφτεσαι αλλαγή και πριν τα 10.000χλμ) για τις αλλαγές εντός εγγύησης. Αν το κάνεις αυτό, θα σου βγαίνει το χιλιόμετρο ακριβότερα από παλιό ντίζελ...

      50 ευρο το λίτρο έχει το λάδι; Νομιζω υπάρχει μια υπερβολη...Εγω βλέπω 0-16 απο 15-18 ευρο το λίτρο.

      Το 5λιτρο γνήσιο Toyota 0W-16 λάδι το πλήρωσα 110 ευρώ με έκπτωση 15% τον Φεβρουάριο '24 στο καθιερωμένο service.
      Λόγω της πλήρως ηλεκτρικής λειτουργίας του αυτοκινητου σε ποσοστό άνω του 50% σε αστικές συνθήκες, δεν νομίζω ότι χρειάζεται αλλαγές νωρίτερα από τα 15.000 km που προτείνει ο κατασκευαστής. Όπως θα διαπιστώσεις στις αλλαγες λαδιών, το λάδι βγαίνει ξανθό-ξανθό και σχεδόν αδούλευτο.
      Πέραν της οικονομίας, στα υβριδικά Toyota χρειάζεται το λεπτό λαδι και για τον λόγο ότι ο βενζινοκινητήρας αναβοσβήνει συνεχώς.
      Με το καλό το εργαλείο!
      Αντε να εκπολιτιζόμαστε σιγά-σιγά και να απαλλαγούμε απο τα diesel taxi. Στις μεγάλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες η συντριπτική πλειοψηφία των ταξί/ΙΧ είναι υβριδικά Toyota/Lexus.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: Toyota Corolla 2019

      Τα προσωπικά συμπεράσματά μου απο το παραπάνω βιντεο:
      1.Ο 2ZR-FXE 1.8 κινητήρας, που φοράνε τα υβριδικά Corolla και C-HR, μετά από 770.000 km (τα οποία θεωρητικά πολύ δύσκολα τα φτάνει κάποιος με το ίδιο αυτοκινητο) δεν έχει πάθει τίποτα.
      Κάποιοι αποκαλούσαν "πανάρχαιο" τον 1.8 προχθές, αλλά προφανώς είναι σκυλί του πολέμου, γι'αυτο και η Toyota τον κράτησε ολόιδιο και στο νέο C-HR.
      2.Η υβριδική μπαταρία λιθίου αντέχει ακόμη και δεν έχει αλλαχθεί.
      3.Λεει οτι έβαζε πάντα λάδια 0-16, όπως εξάλλου προτείνει και ο κατασκευαστής, συνεπώς παρότι λεπτά τα λάδια για οικονομία καυσίμου, δεν επηρεάζουν τη μακροζωία του μοτέρ.
      4.Λέει ότι δεν έχει αλλάξει ποτέ υγρά ψυγείου βενζινοκινητηρα και υγρά ψύξης inverter.
      5. Λέει ότι δεν έχει αλλάξει ποτέ τα πίσω δισκόφρενα.
      6.Το θέμα με τα φαναρι μπροστά προέκυψε από ατύχημα και το αυτοκινητο γενικά δείχνει απεριποίητο, ενδεικτικό της προηγούμενης χρήσης του.
      Δεν συνεχίζω.
      Θεωρώ ότι τα παραπάνω δεδομένα θα ήταν αδιανόητα για οποιονδήποτε (premium ή μη) Ευρωπαίο κατασκευαστή, που (ενδεχομένως έχει) καλύτερα πλαστικά από τα Toyota.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: LEXUS LBX

      @ataim said in LEXUS LBX:

      @bathan said in LEXUS LBX:

      Οπως είπα για μένα η ηλιοροφή δεν είναι καν σημαντικός παράγοντας. Είναι ένα ακριβό και περιττό έξτρα που δεν προσδίδει κάποιο σημαντικό πλεονέκτημα στο αυτοκίνητο. Ασε που λόγω της ηλιοροφής η "στατικότητα", αν το λέω καλά, του αμαξώματος δεν είναι ίδια με κάποιο χωρίς ηλιοροφή

      Θα προτιμούσα τον όρο "ακαμψία" αλλά κοντά είσαι!

      Έχω την εντυπωση οτι η ακαμψία δεν επηρεάζεται λογω της ύπαρξης οροφης, αφού το δομικό στοιχείο είναι οι πλαϊνές κολώνες (pillars), ενώ το μεταλλικό πάνελ της οροφής είναι σκόπιμα σαν τσιγαρόχαρτο, για να μην ανεβαίνει το κέντρο βάρους (οσοι έχει τύχει να φάνε χαλάζι, το γνωρίζουν).
      Διαφορετική περίπτωση τα cabrio, που δεν έχουν κολώνες, με αποτέλεσμα εκεί πράγματι να επηρεάζεται η στρεπτική ακαμψία, γι'αυτο και έχουν συνήθως πρόσθετες ενισχύσεις στο πάτωμα.
      Πιο πολύ νομίζω ότι επηρεάζεται η οδική συμπεριφορά από την ύπαρξη οροφής, σε σχέση με ένα ίδιο αυτοκινητο που δεν έχει, λογω του ότι αλλάζει-ψηλώνει το κέντρο βαρους, αφού οι ηλιοροφές (ιδίως οι ανοιγόμενες που εχουν και πρόσθετους μηχανισμούς) προσθέτουν βάρος και στο χειρότερο σημείο, κάτι που βέβαια δεν νομίζω ότι γίνεται αισθητό από τον μέσο οδηγό.
      Πάντως είναι ωραίο αξεσουάρ (ιδίως η πανοραμική οροφή) και πράγματι μπορεί να μεταμορφώσει την αίσθηση του εσωτερικού ενός αυτοκινήτου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: Toyota C-HR 2016

      @tkin73 said in Toyota C-HR 2016:

      @bill_hsd said in Toyota C-HR 2016:

      @iceman7 said in Toyota C-HR 2016:

      @bill_hsd said in Toyota C-HR 2016:

      Μια χαρά είναι οι χώροι του C-HR και στο εσωτερικό και στο πορτ-παγκάζ. Μία τετραμελής οικογένεια βολεύεται άνετα, ενώ οι λογικές εξωτερικές διαστάσεις το καθιστούν ιδανικό και για καθημερινή αστική χρήση.
      Τα μικρά πίσω παράθυρα δημιουργούν μοναδική αίσθηση cocconing, που αρέσει στα μικρά παιδιά.
      Επίσης, μια χαρά σβέλτο είναι. Τα 1800cc σε συνδυασμό με τον πάντοτε παρόντα ηλεκτροκινητήρα, δημιουργούν ένα ορεξάτο σύνολο, είτε στην πόλη, είτε σε ταξιδι.
      Μιλάω εκ πείρας...
      Όσοι το σκέφτεστε για C-HR, μην το καθυστερείτε, καθώς παραμενει σύγχρονο, ποιοτικό και με πολύ καλό VFM. Ίσως το νέο C-HR που θα έρθει μετά από κανένα χρόνο τουλάχιστον, να μη βγαίνει 1.8...

      Στα πόσο μικρά; Μπορεις να δωσεις ηλικίες;

      Απο 8 χρόνων μπαίνουν οι δικοί μου πίσω, έχω αλλάξει 3 C-HR μέσα σε 3 χρόνια και πλέον φτάσαμε στα 11. Ποτέ δεν μου διαμαρτυρήθηκαν, είτε σε μικρή διαδρομή, είτε σε ταξίδι ότι έχουν θέμα.
      Εάν τα παιδιά είναι μικρότερα, με το παιδικό καθισματάκι ή ενα booster κάθονται αρκετά ψηλότερα από τη βάση του πίσω καθίσματος και βλέπουν μια χαρά εξω.

      Τι φάση 3 chr σε 3 χρόνια; Ο λόγος αν επιτρέπεται;
      365λτ για τετραμελή οικογένεια μια χαρά δεν το λες

      Είχα C-LUB, μετά πήγα στην πιο πλούσια C-HIC και μόλις βγήκε το GR, πήρα την έκδοση GR Sport Ultimate Edition.
      Πουλήθηκαν σε ιδιώτες εύκολα και σε εξαιρετικά χρήματα, οπότε αγόραζα καθε φορά καινούριο το πιο πλούσιο που υπήρχε με μία σχετικά μικρή χρηματική διαφορά.
      Γενικά, αλλάζω συχνά αυτοκίνητα, όταν πλέον έχω εξαντλήσει τον κατάλογο αξεσουάρ και τις "μόντες" που μπορώ να τους κάνω...😂
      377 ειναι τα λίτρα που ανακοινώνει η τίμια στις μετρήσεις της Toyota και αν ξέρεις λίγο από Tetris, πας και διακοπές 1 μήνα χωρίς μπαγκαζιέρα οροφής.
      Όλα μια ιδέα είναι...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: Toyota Yaris Cross

      @tony85 said in Toyota Yaris Cross:

      Καλησπέρα σε όλους παιδιά. Σήμερα το απόγευμα παραλαμβάνω επιτέλους μετά από 15 μήνες αναμονής. Μπορεί κανείς να επισημάνει τα σημεία που πρέπει να τσεκαρω πριν παραλάβω?

      1. Παραλαβη των κουπονιών για την επέκταση της εγγύησης του υβριδικού συστήματος.

      2. Επιβεβαίωση των εγγυήσεων από το σχετικό αυτοκόλλητο στο book service.

      3.Συνδεση του αυτοκινήτου στο MyT application.

      1. Έλεγχος αναγραφής ορθών ατομικών στοιχείων στην άδεια κυκλοφορίας.

      5.Γενικός έλεγχος του αυτοκινήτου για τυχόν γρατζουνιές, βαθουλώματα, διχρωμίες κλπ.

      6.Έλεγχος τοποθέτησης τυχόν δώρων-αξεσουάρ.

      7.Αν δεν εχεις γενική εμπειρία απο αυτόματο, κρατάς το αριστερό πόδι κολλημένο στη βάση του καθίσματος και έφυγες!

      Καλοτάξιδο με υγεία!
      Αναμένουμε εντυπώσεις.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: Toyota C-HR 2023

      @cirus said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

      @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

      @iceman7 said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

      @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

      @gchris7 said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

      @lexota said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

      Στην Ιταλία άνοιξαν οι κρατήσεις με 250€. Το δείχνουν και σε μονόχρομο αν και αναφέρουν ότι οι φωτογραφίες είναι ενδεικτικές. Not bad.

      alt text

      Στις φωτο τουλάχιστον ειναι πολύ πιο ωραίο χωρίς την διχρωμία πίσω.

      Προτιμώ το υπάρχον C-HR.
      Μου βγάζει περισσότερο δυναμισμό, αλλά αυτό είναι κάτι καθαρά υποκειμενικό.
      Ίσως η μεγάλη διχρωμία πίσω αποσκοπεί να ανανεώσει τον σχεδιασμό, που σε γενικές γραμμές δεν αλλάζει πολύ.
      Θεωρώ ότι στις βασικές εκδόσεις του με τις μικρές ζάντες, το νέο C-HR θα χάνει πολύ αισθητικά.

      Screenshot_20230714_171023_Chrome.jpg

      Μετά από 3 chr δεν περίμενα να πεις κάτι άλλο.
      Βέβαια πάντα οι κάτοχοι του υφιστάμενου μοντέλου προτιμάνε το δικό τους από το καινούργιο.

      Ανθρώπινα όλα αυτά !

      Έγραψα ότι το σχόλιό μου είναι καθαρά υποκειμενικό...και ομολογώ οτι το γουστάρω πολύ το υπάρχον C-HR (με τόσο φρέσκο σχεδιο, δεν μου παει η καρδιά να το αποκαλέσω καν "παλιό" C-HR).

      Το καινούργιο εμένα μαρέσει αρκετά περισσότερο (μονο για εμφάνιση μιλάω)

      Μην το λες παλιό C-HR πες το όπως εγώ παλιοCHR (μία λέξη, κάνει ολη την διαφορά) 🤣 🤣

      ΥΓ Προφανώς και είναι χιουμοριστικό Bill

      Ο παλιός είναι αλλιώς...😄
      IMG_20230517_180059_237.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Ανεβάζω κι εγώ δύο ενδεικτικές καταναλώσεις από το 1st gen 1.8 C-HR GR Sport μου (με 19ρες ζάντες) μου στην ίδια διαδρομή (Αθηνών-Πατρών και Α.Ο), με παρόμοιες συνθήκες (καλοκαίρι, 4 άτομα, full φορτωμένος, με A/C στους 23°C, με 4 στάσεις σε διόδια και αρκετή κίνηση αρχές Αυγούστου), για να δείξω πόσο επηρεάζει την κατανάλωση η πραγματική μέση ταχύτητα.
      Στη δεύτερη περίπτωση, λογω των στάσεων στα διοδια, για να έχω 113 km/h μέση ταχύτητα, στα ανοιχτά κομμάτια πήγαινα συνέχεια με 150-160 km/h (κοντέρ).
      Εννοείται ότι με πιο συντηρητική και προνοητική οδήγηση, η κατανάλωση πέφτει άνετα κάτω από 6 lt/100 km, αλλά στη δεύτερη περίπτωση εσκεμμένα το "κυνήγησα", για να δω από περιέργεια τι θα καψει.
      Επίσης, συμφωνώ με τους προλαλήσαντες ότι η χρήση του ACC, παρότι καθιστά ξεκούραστη την οδηγηση, ιδίως σε συνδυασμό με τη διατήρηση στο κέντρο της λωρίδας, δεν βοηθάει στη διατήρηση χαμηλής κατανάλωσης, αφού λόγω "μισού γκαζιού" δεν επιτρέπει την εύκολη μετάβαση σε full ηλεκτρική (EV) λειτουργία, όπου αυτό θα ήταν δυνατό με τη χρήση ή μη του γκαζιού από τον οδηγό.

      Screenshot_20240616_212055_Gallery.jpg

      Screenshot_20240616_211815_Gallery.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Πώς την πατήσαμε έτσι οι ιδιοκτήτες των υβριδικών Toyota;
      Αφού αμφισβητήθηκε μέχρι και η οικονομία τους, ήταν θέμα χρόνου να αμφισβητηθεί και η αξιοπιστία τους (αντοχή μπαταρίας κλπ).
      Σε άλλα νέα, εγγύηση αυτοκινήτου για 10 χρόνια με συντήρηση στο δίκτυο Toyota και εγγύηση υβριδικής μπαταρίας 11 χρόνια, πέραν του ότι αυτή μάλλον επισκευάζεται και στις περισσότερες περιπτώσεις δεν θέλει πλέον αντικατάσταση.
      Αλλά πώς θα βγει το αντι-Toyota αφήγημα;
      Αναγκαστικά κάπου (ή μάλλον παντού) πρέπει να υστερούν.
      Εν τω μεταξύ σε μεγάλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες (Παρίσι, Ρώμη κλπ) τα περισσότερα taxi είναι υβριδικά Toyota/Lexus, αλλά τι να ξέρουν οι "Κουτόφραγκοι";
      Λέτε να το πουλήσω όσο είναι καιρός και να πάρω κανένα leasing να είμαι ήσυχος;😂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: Toyota C-HR 2016

      Η μεγάλη αλλαγή στο 1ης γενιάς C-HR έγινε στο facelift που πραγματοποιήθηκε Οκτωβριο-Νοέμβριο 2019 και ηταν η τοποθέτηση υβριδικής μπαταριας λιθιόυ ιόντων (Li-ion), αντί για νικελιου, που είχε μέχρι τότε, μαζί με διάφορες άλλες βελτιωσεις (LED φωτα εμπρος, καλυτερη ηχομόνωση με μοκετα στους πίσω θόλους σε όλες τις εκδόσεις πλην των βασικών Business/C-ENTER, καλυτερο infotainment με κουμπιά περιμετρικά και Android Auto/Apple Carplay κλπ).
      Η μπαταρία λιθιου βοηθά στην καλύτερη εκμετάλλευση της πλήρως ηλεκτρικής (EV) λειτουργίας του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα καλύτερη κατανάλωση.
      Παίζει το πρώτο μου C-HR (εκδοση C-LUB) να ήταν το πρώτο CHR facelift που ταξινομηθηκε στην Ελλάδα (το δημοσιογραφικό της Toyota Hellas είχε μεγαλύτερο αριθμό πινακιδας 😂).
      Τα επόμενα χρόνια έγιναν κάποιες μικροαλλαγές (οθονη με ενα κουμπί, κατά τη γνώμη μου μη εργονομική, κάποια νέα χρώματα/ζάντες, μικρές αλλαγές στα συστήματα ασφαλειας κλπ.) αλλά οχι κάτι τρομερό, ενώ προστέθηκαν οι εκδόσεις GR Sport και GR Sport Ultimate (τα τελευταία Toyota GR Sport που βγήκαν στα 1800cc, πλέον μόνο δίλιτρα).
      Πάρε την πιο πλούσια εκδοση που αντέχει η τσέπη σου και κατά προτίμηση ελληνικό και από ιδιώτη, ώστε να εχεις τις μεγαλύτερες δυνατές εγγυησεις (6 έτη για μηχανικά, επεκτάσιμη στα 10 χρόνια αν το συντηρείς στο εξουσιοδοτημενο δικτυο, και 11 ετη για την μπαταρια).
      Οι εγγυησεις αναφέρονται σε ειδικό αυτοκόλλητο στο book service.
      Παίζουν πολλά C-HR εισαγωγής/leasing στο car.gr, συνήθως ό,τι πληρώνεις παίρνεις.
      Αν χρειαστείς κάποια βοήθεια, εδώ είμαστε.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Είχα ανεβάσει παλιότερα τον συνδυασμό πατημάτων στα κουμπιά του κλειδιού, ώστε να απενεργοποιηθεί η λειτουργία keyless entry.
      Υπάρχει και στο εγχειρίδιο κάθε Toyota. Όποιος ενδιαφέρεται, ας το διαβάσει.
      Επίσης, υπάρχουν κουτιά Faraday, που όταν μπαίνει το κλειδί, απομονώνει το ασύρματο σήμα.
      Από εκεί και πέρα, κατι σούπερ ντούπερ συναγερμούς που ξελιγώνουν τη 12βολτη μπαταρία ή πειραματισμούς με τις ασφάλειες ενός υβριδικού αυτοκινήτου, θα τους απέφευγα.
      Κάνεις μια καλή ασφάλεια ολικής/μερικής κλοπής και ο Θεός βοηθός...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd

    Latest posts made by bill_hsd

    • RE: Toyota Corolla Cross

      Χάλια είναι, εν αντιθέσει με το νέο (σκουρότερο) πράσινο των Yaris/Cross (Everest green), που είναι συμπαθητικό.
      Είναι σαν γμτ κέρατο μου σχεδιαστικά το Corolla Cross, μην το παίρνετε και σε χάλια χρώματα (κάτι πράσινα, κάτι μπορδωροδοκόκκινα...), μας βγάζετε τα μάτια 😂
      Το λευκό μια χαρα είναι και δεν λερώνει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: Lynk & Co

      @dimsabas said in Lynk & Co:

      ορθώς θεωρεί το λογισμικό του ότι ολοκληρώθηκε η διετία.

      Συμφωνώ. Το τυπικό γεγονός της αγοράς ενός αυτοκινήτου σε Χ ημερομηνία δεν αναιρεί το πραγματικό γεγονός οτι το αυτοκίνητο, ανεξαρτήτως χιλιομέτρων, είχε λαδια διετίας, τα οποία και έπρεπε να αλλαχθούν λογω παλαιότητας.
      Θα είχε ενδιαφέρον να σου στείλει την απόδειξη να δούμε τι και πόσο χρεώνουν στο 1ο service.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Συμφωνώ με τα σχόλια για τους αισθητηρες με δυνατότητα πέδησης.
      Τους εχω στο C-HR μου του '21 εμπρός-πίσω και,σε συνδυασμό με το RCTA (Rear Cross Traffic Alert),ειναι σωτήριοι.
      Αν δεν το ζήσεις (έστω μια φορά), είναι λογικό να μην μπορείς να καταλάβεις τη σημασία/χρησιμότητα τους.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: Είναι το Cruise Control οικονομικότερο ?

      Το ACC στα υβριδικά Toyota δεν επιτρέπει εύκολα την αμιγώς ηλεκτρική (EV) λειτουργία, γιατί κρατάει συνέχεια μισοπατημένο το γκαζι, με αποτέλεσμα, παρότι παντα το αυτοκίνητο δουλεύει υβριδικά (με συνεργασιά θερμικού-μπαταριας), εν τέλει να συσσωρεύεται σιγά-σιγά ενέργεια στην υβριδική μπαταρία, η οποία δεν χρησιμοποιείται τόσο αποδοτικά κατά την κίνηση του αυτοκινήτου, όσο όταν δουλεύει χωρίς ACC.
      Ναι μεν είναι εξαιρετικό σύστημα, ιδίως σε συνδυασμό με το σύστημα διατήρησης λωρίδας, αλλά δεν εξασφαλίζει τη μέγιστη δυνατή οικονομία, όπως ίσως συμβαίνει στα συμβατικά αυτοκίνητα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      B
      bill_hsd
    • RE: TOYOTA FORUM

      @ataim said in TOYOTA FORUM:

      @ilias-a said in TOYOTA FORUM:

      @ataim said in TOYOTA FORUM:

      50κ χλμ έχω αλλάξει δύο φορές δισκόπλακες & τακάκια μπρος πίσω, η δεύτερη φορά σε συνεργείο εκτός Toyota, το αυτοκίνητο συνεχίζει να μην φρενάρει όπως πρέπει

      Θυμισε μου ποιο αμαξι και τι ακριβως σε δυσαρεστει στο φρεναρισμα?

      Yaris, δεν φρενάρει ομοιόμορφα, σαν να έχει στραβες δισκοπλακες, που δεν έχει.

      Αισθάνεσαι κάποιο τρέμουλο δηλαδή;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: Toyota C-HR 2023

      @red_monster said in Toyota C-HR 2023:

      Μπορεί να μην το συμπαθείς τον βαγκιστα αλλά τέτοια κατάρα δεν νομίζεις ότι παραπαει ;

      Επειδή τον συμπαθώ του τα γράφω...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: Toyota C-HR 2023

      Δώσε πόνο @vagkirk
      To the point ολα τα σχόλια σου για το C-HR.
      Με μια απλή βόλτα έπιασες το νόημα του, πού να το οδηγούσες και καθημερινά...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: Toyota C-HR 2023

      Τα γράφω χρόνια για το C-HR, ευτυχώς που τα επιβεβαιώνουν και τρίτοι, μη ιδιοκτήτες.
      Το μοναδικό αυτοκίνητο που έχω κρατήσει τόσο καιρό (σχεδόν 4 χρόνια).
      Εύστοχο το σχόλιο για τις γυναίκες. Η δική μου δεν με αφήνει να το πουλήσω με τίποτα.
      Και πού να οδηγουσες C-HR GR Sport 1ης γενιας με 225/45/19 αντι για 225/55/18 λάστιχα, sport ανάρτηση και sport τιμόνι...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: LEXUS LBX

      Η υβριδική μπαταρία ποτέ δεν γεμίζει πλήρως μέσω του βενζινοκινητήρα και γενικά δεν ειναι σωστό να φαίνεται σχεδόν γεμάτη, γιατί αυτό δείχνει ότι δεν τη χρησιμοποιεί αποδοτικά το αυτοκίνητο κατά την κίνησή του.
      Γενικά, το επιπεδο φόρτισης πρέπει να παίζει στο εύρος από 30%-40% για να θεωρείται οτι δουλεύει αποδοτικά το υβριδικό σύστημα.
      Σε κανενα μεγαλο μποτιλιάρισμα που η μπαταρία θα εχει πεσει κατω απο 30%, ενεργοποιείται αυτοματα ο βενζινοκινητήρας και δουλεύοντας στις 1300 rpm φορτίζει την υβριδική μέχρι 40% (οχι πλήρως) και μετά σβηνει.
      Η υβριδική μπαταριά μπορεί να φορτίσει πλήρως (στην πραγματικότητα μέχρι 85%, για λόγους προστασιας της) μόνο σε παρατεταμένο ρολλαρισμα-φρενάρισμα σε μεγάλη κατηφόρα, οπότε μόλις φτάσει στο 85% (κι ας δείχνει full στο γράφημα), γυρίζει αυτόματα σε βενζίνη (ουσιαστικά mode B του eCVT).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: Toyota C-HR 2023

      Όπως εχω ξαναγράψει, το BEV CHR+ δεν έχει καμία σχέση με το HEV/PHEV C-HR (άλλη πλατφόρμα, άλλες διαστάσεις κλπ.).
      Άπλα επειδή το όνομα C-HR πουλάει πολύ, επιλέχθηκε για εμπορικούς λόγους η ονομασία C-HR για το BEV, που θα μπορούσε να ονομάζεται και bZκάτι...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr