@diriras said in Toyota C-HR 2023 (NEO):
@bill_hsd said in Toyota C-HR 2023 (NEO):
@diriras said in Toyota C-HR 2023 (NEO):
@bill_hsd said in Toyota C-HR 2023 (NEO):
@diriras said in Toyota C-HR 2023 (NEO):
Το C-HIC και εσύ ε; Αχρειαστες 19αρες και ηλεκτρικά μέσα για 3.000€ παραπάνω...
Ο τυπος εδώ το κάνει και ένα mini quality test εσωτερικα! Το πορτμπαγκάζ σε αυτό το βίντεο παραδοξος μου φαίνεται αρκετό.
Youtube Video
Πληροφοριακά, το συγκεκριμένο που απεικονίζεται στο βίντεο έχει 48.750 € (2.0 PHEV GR Sport Ultimate Edition) και προφανώς δεν έχει καμία σχέση εξοπλιστικά με τις απλούστερες εκδόσεις.
Εγραψα οτι στο βιντεο ο τυπος κανει και mini review μεσα για την ποιοτητα υλικων (τριξιματα κλπ) και απαντησα στο φιλο παραπανω @nasosto για την εκδοση που διαλλεξε. Η εκδοση ειτε κανει 48.000 ειτε 30.000, τα ιδια τριξιματα θα εχει πανω κατω και το ιδιο durability υλικών.
Επισης πληροφοριακα ΔΕΝ ειναι το plug in hybrid, φαινεται καθαρα απο το πορτπαγκαζ με τα 2 αυτακια που είχε στο βαθος αλλα και απο το HEV στο σημα πισω. Ειναι το διλιτρο 4x4 που σημαινει οτι κλεβει λίγο η και καθολου (δύσκολο) χώρου αποσκευων απο το πορτπαγκαζ
Το διαβασα τι εγραψες και ΔΕΝ σχολιασα αυτο που έγραψες.
Μίλησα πληροφοριακά για τους τυχόν ενδιαφερόμενους. για τον εξοπλισμό και την τιμή της εικονιζόμενης έκδοσης, όχι για την ποιότητα, που δειχνει εφάμιλλη με την ποιότητα του C-HR 1ης γενιάς, μακάρι και να είναι.
Όταν πάντως αλλάζει, λόγω έκδοσης, όλο το σαλόνι εσωτερικά, οι ζάντες εξωτερικά και προστίθενται λοιπά διακοσμητικά στοιχεία μέσα-εξω, προφανώς αλλάζει και η προλαμβάνουσα οπτική αίσθηση σε σχέση με ένα απλούστερο εξοπλιστικά μοντέλο.
Έχεις δίκιο για το ότι δεν είναι το PHEV, αλλα το HEV (πέραν του σήματος που με μπέρδεψε, δεν έχει την τάπα δεξιά για την πρίζα), οπότε αντί για 48750, κοστίζει 46450.
Προσωπικά, για τόσο μικρή χρηματική διαφορά και αφού θα "έτρωγα" τα τεκμηρια-Φ.Π.του δίλιτρου, θα προτιμούσα το PHEV.
Τα "αυτάκια" στο πορτ παγκαζ είναι μέρος της πίσω τραβέρσας και είναι επίσης ολόιδια με το C-HR 1ης γενιάς, λογικό αφού πατωμα-μεταξονιο παραμένουν ίδια.
44600 και 48800 μου τα βγαζει εμενα το επισημο σαιτ της Τουοτα που και παλι ειναι μικρη διαφορα για plug in hybrid.
Επισης σε και καλα αμαξι για στυλ Η Τουοτα παει και βαζει εταζετα Ford Escort 1993 αντι να βαλει κλασικη συρόμενη για να δειξει και λιγο παραπανω αερα στο ματι, η να επιλεξει την σχεδον εφαπτομενη στο πισω παρμπριζ που εξυπνα εχουν τα Honda HRV kai Ford Puma
Για εμενα τα λεφτα του δεν τα αξιζει γιατι ουσιαστικα δεν ειναι μια ολοκαινουργια γενια CHR αλλα κατι σαν version 2 και ακομα και να το αγορασω εμμένω στην σε αυτη μου την δηλωση οτι πληρωνουμε υπεραξια σε Full Hybrid ελλείψει ανταγωνισμου σε αυτη την κατηγορια.
Ποιος θα πληρωνε τοσα χρηματα για το CHR αν υπηρχε BMW X1 Full Hybrid με 2000 χιλιαρικα πανω για παραδειγμα η το Honda HRV Full Hybrid στα ιδια χρηματα η Alfa Romeo Tonale Full Hybrid με 2000-3000 χιλιαρικα πανω η VW Tiguan Full Hybrid στα ιδια η Mazda η Audi κλπ κλπ κλπ
Στον επισημο ενδεικτικό τιμοκατάλογο του μοντέλου το 2.0 HEV AWD έχει 46450 και το PHEV 48750 (GR Ultimate εκδοσεις), ίσως το εξτρα 50ρικο του site να αφορά τίποτα έξοδα PDI ή πινακίδων.
Προσωπικά, προτιμώ τη σταθερή εταζερα από το ρόλο, που με τον καιρό κρεμάει. Ούτως ή άλλως αφαιρείται και η σταθερή εταζερα.
Συμφωνώ για το σχόλιο περί version 2 του υπάρχοντος C-HR, το οποίο θεωρώ ότι διατηρεί τη μοναδική σχεδιαστική του ταυτότητα.
Όπως φαινεται, δεν είναι τόσο απλό να εξελίξεις με αξιοπιστία full υβριδική τεχνολογία και να την πουλάς σε λογικές τιμές.
Απο τους υπόλοιπους κατασκευαστες, κάποιοι πουλάνε συμβατική τεχνολογία σε ακριβότερες τιμές από την Toyota, ενώ άλλοι που παρουσίασαν παρόμοια υβριδική τεχνολογία την πωλούν ακριβότερα, χωρίς να επιτυγχάνουν παρομοιες καταναλώσεις.
Παρότι, λοπόν, τα Toyota πράγματι έχουν ακριβύνει σημαντικά, θεωρώ ότι συγκριτικά εξακολουθούν να είναι value for money για το ολο "πακέτο" που προσφέρουν.