Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    B
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 1
    • Topics 0
    • Posts 1636
    • Best 1075
    • Groups 0

    bill_hsd

    @bill_hsd

    2406
    Reputation
    80
    Profile views
    1636
    Posts
    1
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    bill_hsd Unfollow Follow

    Best posts made by bill_hsd

    • RE: TOYOTA FORUM

      @alexandros-a-92 said in TOYOTA FORUM:

      @piliourits said in TOYOTA FORUM:

      @ambition said in TOYOTA FORUM:

      Καλησπερα σε ολους.

      Εχω αποφασισει να παρω το Corolla Hybrid για ταξι.

      Μπορειτε να μου προτεινετε μια καλη αντιπροσωπεια να το πηγαινω για service οσο ειναι στην εγγυηση; Εννοω μια αντιπροσωπεια που ΟΣΟ ΓΙΝΕΤΑΙ δεν θα με κοροιδεψει στα θεματα εγγυησης, δεν θα προσπαθησει να μου "πουλησει" πραγματα που δεν χρειαζομαι και θα βρει οποιο προβλημα εχω χωρις να με βασανισει;

      Μονο Αττικη

      Επισης επειδη εχω σκοπο να αλλαζω λαδια καθε 10κ (μπορει και λιγοτερο) και οχι καθε 15 που προτεινει η Toyota, μπορει καποιος να μου πει περιπου το κοστος;

      Ευχαριστω.

      Όταν μάθεις ότι τα σωστά λάδια (0-16) η ΤΟΥΟΤΑ τα χρεώνει κοντά στα 200€, μάλλον θα αναθεωρήσεις, εκτός κι αν σαν ταξί δίνεις ένα διακοσάρι κάθε 1-1μισι μήνα (αφού σκέφτεσαι αλλαγή και πριν τα 10.000χλμ) για τις αλλαγές εντός εγγύησης. Αν το κάνεις αυτό, θα σου βγαίνει το χιλιόμετρο ακριβότερα από παλιό ντίζελ...

      50 ευρο το λίτρο έχει το λάδι; Νομιζω υπάρχει μια υπερβολη...Εγω βλέπω 0-16 απο 15-18 ευρο το λίτρο.

      Το 5λιτρο γνήσιο Toyota 0W-16 λάδι το πλήρωσα 110 ευρώ με έκπτωση 15% τον Φεβρουάριο '24 στο καθιερωμένο service.
      Λόγω της πλήρως ηλεκτρικής λειτουργίας του αυτοκινητου σε ποσοστό άνω του 50% σε αστικές συνθήκες, δεν νομίζω ότι χρειάζεται αλλαγές νωρίτερα από τα 15.000 km που προτείνει ο κατασκευαστής. Όπως θα διαπιστώσεις στις αλλαγες λαδιών, το λάδι βγαίνει ξανθό-ξανθό και σχεδόν αδούλευτο.
      Πέραν της οικονομίας, στα υβριδικά Toyota χρειάζεται το λεπτό λαδι και για τον λόγο ότι ο βενζινοκινητήρας αναβοσβήνει συνεχώς.
      Με το καλό το εργαλείο!
      Αντε να εκπολιτιζόμαστε σιγά-σιγά και να απαλλαγούμε απο τα diesel taxi. Στις μεγάλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες η συντριπτική πλειοψηφία των ταξί/ΙΧ είναι υβριδικά Toyota/Lexus.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: Toyota Corolla 2019

      Τα προσωπικά συμπεράσματά μου απο το παραπάνω βιντεο:
      1.Ο 2ZR-FXE 1.8 κινητήρας, που φοράνε τα υβριδικά Corolla και C-HR, μετά από 770.000 km (τα οποία θεωρητικά πολύ δύσκολα τα φτάνει κάποιος με το ίδιο αυτοκινητο) δεν έχει πάθει τίποτα.
      Κάποιοι αποκαλούσαν "πανάρχαιο" τον 1.8 προχθές, αλλά προφανώς είναι σκυλί του πολέμου, γι'αυτο και η Toyota τον κράτησε ολόιδιο και στο νέο C-HR.
      2.Η υβριδική μπαταρία λιθίου αντέχει ακόμη και δεν έχει αλλαχθεί.
      3.Λεει οτι έβαζε πάντα λάδια 0-16, όπως εξάλλου προτείνει και ο κατασκευαστής, συνεπώς παρότι λεπτά τα λάδια για οικονομία καυσίμου, δεν επηρεάζουν τη μακροζωία του μοτέρ.
      4.Λέει ότι δεν έχει αλλάξει ποτέ υγρά ψυγείου βενζινοκινητηρα και υγρά ψύξης inverter.
      5. Λέει ότι δεν έχει αλλάξει ποτέ τα πίσω δισκόφρενα.
      6.Το θέμα με τα φαναρι μπροστά προέκυψε από ατύχημα και το αυτοκινητο γενικά δείχνει απεριποίητο, ενδεικτικό της προηγούμενης χρήσης του.
      Δεν συνεχίζω.
      Θεωρώ ότι τα παραπάνω δεδομένα θα ήταν αδιανόητα για οποιονδήποτε (premium ή μη) Ευρωπαίο κατασκευαστή, που (ενδεχομένως έχει) καλύτερα πλαστικά από τα Toyota.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: LEXUS LBX

      @ataim said in LEXUS LBX:

      @bathan said in LEXUS LBX:

      Οπως είπα για μένα η ηλιοροφή δεν είναι καν σημαντικός παράγοντας. Είναι ένα ακριβό και περιττό έξτρα που δεν προσδίδει κάποιο σημαντικό πλεονέκτημα στο αυτοκίνητο. Ασε που λόγω της ηλιοροφής η "στατικότητα", αν το λέω καλά, του αμαξώματος δεν είναι ίδια με κάποιο χωρίς ηλιοροφή

      Θα προτιμούσα τον όρο "ακαμψία" αλλά κοντά είσαι!

      Έχω την εντυπωση οτι η ακαμψία δεν επηρεάζεται λογω της ύπαρξης οροφης, αφού το δομικό στοιχείο είναι οι πλαϊνές κολώνες (pillars), ενώ το μεταλλικό πάνελ της οροφής είναι σκόπιμα σαν τσιγαρόχαρτο, για να μην ανεβαίνει το κέντρο βάρους (οσοι έχει τύχει να φάνε χαλάζι, το γνωρίζουν).
      Διαφορετική περίπτωση τα cabrio, που δεν έχουν κολώνες, με αποτέλεσμα εκεί πράγματι να επηρεάζεται η στρεπτική ακαμψία, γι'αυτο και έχουν συνήθως πρόσθετες ενισχύσεις στο πάτωμα.
      Πιο πολύ νομίζω ότι επηρεάζεται η οδική συμπεριφορά από την ύπαρξη οροφής, σε σχέση με ένα ίδιο αυτοκινητο που δεν έχει, λογω του ότι αλλάζει-ψηλώνει το κέντρο βαρους, αφού οι ηλιοροφές (ιδίως οι ανοιγόμενες που εχουν και πρόσθετους μηχανισμούς) προσθέτουν βάρος και στο χειρότερο σημείο, κάτι που βέβαια δεν νομίζω ότι γίνεται αισθητό από τον μέσο οδηγό.
      Πάντως είναι ωραίο αξεσουάρ (ιδίως η πανοραμική οροφή) και πράγματι μπορεί να μεταμορφώσει την αίσθηση του εσωτερικού ενός αυτοκινήτου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: TESLA FORUM

      @nickthetrib said in TESLA FORUM:

      γιατί κόλλησε πίσω μου αφού δεν σκόπευε να περάσει σε σταθερά μεγαλύτερη ταχύτητα απο 120 και να φύγει ???

      Ίσως ήθελε να εκμεταλλευτεί το φαινόμενο του slipstream α λα Formula 1...😜
      Γενικά, η οδηγική μας παιδεία κατά τη χρήση των αυτοκινητόδρομων είναι ανύπαρκτη.
      Κάνεις δεν κρατάει σωστές αποστάσεις, κάνουν τρενάκια 5-6 αυτοκίνητων, πάνε στην αριστερή ανεξαρτήτως ταχύτητας, βγαίνουν ξαφνικά για προσπέραση χωρίς να υπολογίσουν την ταχύτητα του ήδη επερχόμενου αυτοκινήτου, χαζεύουν στα κινητά και φεύγουν από τη λωριδα τους και λοιπά ευτράπελα...
      Προσωπικά, στις μεγάλες εξόδους - επιστροφές (τριήμερα κλπ.), που έχει κίνηση στον αυτοκινητόδρομο, αγχώνομαι με την άγνοια κινδύνου κάποιων.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: Toyota C-HR 2016

      @tkin73 said in Toyota C-HR 2016:

      @bill_hsd said in Toyota C-HR 2016:

      @iceman7 said in Toyota C-HR 2016:

      @bill_hsd said in Toyota C-HR 2016:

      Μια χαρά είναι οι χώροι του C-HR και στο εσωτερικό και στο πορτ-παγκάζ. Μία τετραμελής οικογένεια βολεύεται άνετα, ενώ οι λογικές εξωτερικές διαστάσεις το καθιστούν ιδανικό και για καθημερινή αστική χρήση.
      Τα μικρά πίσω παράθυρα δημιουργούν μοναδική αίσθηση cocconing, που αρέσει στα μικρά παιδιά.
      Επίσης, μια χαρά σβέλτο είναι. Τα 1800cc σε συνδυασμό με τον πάντοτε παρόντα ηλεκτροκινητήρα, δημιουργούν ένα ορεξάτο σύνολο, είτε στην πόλη, είτε σε ταξιδι.
      Μιλάω εκ πείρας...
      Όσοι το σκέφτεστε για C-HR, μην το καθυστερείτε, καθώς παραμενει σύγχρονο, ποιοτικό και με πολύ καλό VFM. Ίσως το νέο C-HR που θα έρθει μετά από κανένα χρόνο τουλάχιστον, να μη βγαίνει 1.8...

      Στα πόσο μικρά; Μπορεις να δωσεις ηλικίες;

      Απο 8 χρόνων μπαίνουν οι δικοί μου πίσω, έχω αλλάξει 3 C-HR μέσα σε 3 χρόνια και πλέον φτάσαμε στα 11. Ποτέ δεν μου διαμαρτυρήθηκαν, είτε σε μικρή διαδρομή, είτε σε ταξίδι ότι έχουν θέμα.
      Εάν τα παιδιά είναι μικρότερα, με το παιδικό καθισματάκι ή ενα booster κάθονται αρκετά ψηλότερα από τη βάση του πίσω καθίσματος και βλέπουν μια χαρά εξω.

      Τι φάση 3 chr σε 3 χρόνια; Ο λόγος αν επιτρέπεται;
      365λτ για τετραμελή οικογένεια μια χαρά δεν το λες

      Είχα C-LUB, μετά πήγα στην πιο πλούσια C-HIC και μόλις βγήκε το GR, πήρα την έκδοση GR Sport Ultimate Edition.
      Πουλήθηκαν σε ιδιώτες εύκολα και σε εξαιρετικά χρήματα, οπότε αγόραζα καθε φορά καινούριο το πιο πλούσιο που υπήρχε με μία σχετικά μικρή χρηματική διαφορά.
      Γενικά, αλλάζω συχνά αυτοκίνητα, όταν πλέον έχω εξαντλήσει τον κατάλογο αξεσουάρ και τις "μόντες" που μπορώ να τους κάνω...😂
      377 ειναι τα λίτρα που ανακοινώνει η τίμια στις μετρήσεις της Toyota και αν ξέρεις λίγο από Tetris, πας και διακοπές 1 μήνα χωρίς μπαγκαζιέρα οροφής.
      Όλα μια ιδέα είναι...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: Toyota Yaris Cross

      @tony85 said in Toyota Yaris Cross:

      Καλησπέρα σε όλους παιδιά. Σήμερα το απόγευμα παραλαμβάνω επιτέλους μετά από 15 μήνες αναμονής. Μπορεί κανείς να επισημάνει τα σημεία που πρέπει να τσεκαρω πριν παραλάβω?

      1. Παραλαβη των κουπονιών για την επέκταση της εγγύησης του υβριδικού συστήματος.

      2. Επιβεβαίωση των εγγυήσεων από το σχετικό αυτοκόλλητο στο book service.

      3.Συνδεση του αυτοκινήτου στο MyT application.

      1. Έλεγχος αναγραφής ορθών ατομικών στοιχείων στην άδεια κυκλοφορίας.

      5.Γενικός έλεγχος του αυτοκινήτου για τυχόν γρατζουνιές, βαθουλώματα, διχρωμίες κλπ.

      6.Έλεγχος τοποθέτησης τυχόν δώρων-αξεσουάρ.

      7.Αν δεν εχεις γενική εμπειρία απο αυτόματο, κρατάς το αριστερό πόδι κολλημένο στη βάση του καθίσματος και έφυγες!

      Καλοτάξιδο με υγεία!
      Αναμένουμε εντυπώσεις.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: Toyota C-HR 2023

      @cirus said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

      @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

      @iceman7 said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

      @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

      @gchris7 said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

      @lexota said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

      Στην Ιταλία άνοιξαν οι κρατήσεις με 250€. Το δείχνουν και σε μονόχρομο αν και αναφέρουν ότι οι φωτογραφίες είναι ενδεικτικές. Not bad.

      alt text

      Στις φωτο τουλάχιστον ειναι πολύ πιο ωραίο χωρίς την διχρωμία πίσω.

      Προτιμώ το υπάρχον C-HR.
      Μου βγάζει περισσότερο δυναμισμό, αλλά αυτό είναι κάτι καθαρά υποκειμενικό.
      Ίσως η μεγάλη διχρωμία πίσω αποσκοπεί να ανανεώσει τον σχεδιασμό, που σε γενικές γραμμές δεν αλλάζει πολύ.
      Θεωρώ ότι στις βασικές εκδόσεις του με τις μικρές ζάντες, το νέο C-HR θα χάνει πολύ αισθητικά.

      Screenshot_20230714_171023_Chrome.jpg

      Μετά από 3 chr δεν περίμενα να πεις κάτι άλλο.
      Βέβαια πάντα οι κάτοχοι του υφιστάμενου μοντέλου προτιμάνε το δικό τους από το καινούργιο.

      Ανθρώπινα όλα αυτά !

      Έγραψα ότι το σχόλιό μου είναι καθαρά υποκειμενικό...και ομολογώ οτι το γουστάρω πολύ το υπάρχον C-HR (με τόσο φρέσκο σχεδιο, δεν μου παει η καρδιά να το αποκαλέσω καν "παλιό" C-HR).

      Το καινούργιο εμένα μαρέσει αρκετά περισσότερο (μονο για εμφάνιση μιλάω)

      Μην το λες παλιό C-HR πες το όπως εγώ παλιοCHR (μία λέξη, κάνει ολη την διαφορά) 🤣 🤣

      ΥΓ Προφανώς και είναι χιουμοριστικό Bill

      Ο παλιός είναι αλλιώς...😄
      IMG_20230517_180059_237.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Ανεβάζω κι εγώ δύο ενδεικτικές καταναλώσεις από το 1st gen 1.8 C-HR GR Sport μου (με 19ρες ζάντες) μου στην ίδια διαδρομή (Αθηνών-Πατρών και Α.Ο), με παρόμοιες συνθήκες (καλοκαίρι, 4 άτομα, full φορτωμένος, με A/C στους 23°C, με 4 στάσεις σε διόδια και αρκετή κίνηση αρχές Αυγούστου), για να δείξω πόσο επηρεάζει την κατανάλωση η πραγματική μέση ταχύτητα.
      Στη δεύτερη περίπτωση, λογω των στάσεων στα διοδια, για να έχω 113 km/h μέση ταχύτητα, στα ανοιχτά κομμάτια πήγαινα συνέχεια με 150-160 km/h (κοντέρ).
      Εννοείται ότι με πιο συντηρητική και προνοητική οδήγηση, η κατανάλωση πέφτει άνετα κάτω από 6 lt/100 km, αλλά στη δεύτερη περίπτωση εσκεμμένα το "κυνήγησα", για να δω από περιέργεια τι θα καψει.
      Επίσης, συμφωνώ με τους προλαλήσαντες ότι η χρήση του ACC, παρότι καθιστά ξεκούραστη την οδηγηση, ιδίως σε συνδυασμό με τη διατήρηση στο κέντρο της λωρίδας, δεν βοηθάει στη διατήρηση χαμηλής κατανάλωσης, αφού λόγω "μισού γκαζιού" δεν επιτρέπει την εύκολη μετάβαση σε full ηλεκτρική (EV) λειτουργία, όπου αυτό θα ήταν δυνατό με τη χρήση ή μη του γκαζιού από τον οδηγό.

      Screenshot_20240616_212055_Gallery.jpg

      Screenshot_20240616_211815_Gallery.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Πώς την πατήσαμε έτσι οι ιδιοκτήτες των υβριδικών Toyota;
      Αφού αμφισβητήθηκε μέχρι και η οικονομία τους, ήταν θέμα χρόνου να αμφισβητηθεί και η αξιοπιστία τους (αντοχή μπαταρίας κλπ).
      Σε άλλα νέα, εγγύηση αυτοκινήτου για 10 χρόνια με συντήρηση στο δίκτυο Toyota και εγγύηση υβριδικής μπαταρίας 11 χρόνια, πέραν του ότι αυτή μάλλον επισκευάζεται και στις περισσότερες περιπτώσεις δεν θέλει πλέον αντικατάσταση.
      Αλλά πώς θα βγει το αντι-Toyota αφήγημα;
      Αναγκαστικά κάπου (ή μάλλον παντού) πρέπει να υστερούν.
      Εν τω μεταξύ σε μεγάλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες (Παρίσι, Ρώμη κλπ) τα περισσότερα taxi είναι υβριδικά Toyota/Lexus, αλλά τι να ξέρουν οι "Κουτόφραγκοι";
      Λέτε να το πουλήσω όσο είναι καιρός και να πάρω κανένα leasing να είμαι ήσυχος;😂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: Toyota C-HR 2016

      Η μεγάλη αλλαγή στο 1ης γενιάς C-HR έγινε στο facelift που πραγματοποιήθηκε Οκτωβριο-Νοέμβριο 2019 και ηταν η τοποθέτηση υβριδικής μπαταριας λιθιόυ ιόντων (Li-ion), αντί για νικελιου, που είχε μέχρι τότε, μαζί με διάφορες άλλες βελτιωσεις (LED φωτα εμπρος, καλυτερη ηχομόνωση με μοκετα στους πίσω θόλους σε όλες τις εκδόσεις πλην των βασικών Business/C-ENTER, καλυτερο infotainment με κουμπιά περιμετρικά και Android Auto/Apple Carplay κλπ).
      Η μπαταρία λιθιου βοηθά στην καλύτερη εκμετάλλευση της πλήρως ηλεκτρικής (EV) λειτουργίας του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα καλύτερη κατανάλωση.
      Παίζει το πρώτο μου C-HR (εκδοση C-LUB) να ήταν το πρώτο CHR facelift που ταξινομηθηκε στην Ελλάδα (το δημοσιογραφικό της Toyota Hellas είχε μεγαλύτερο αριθμό πινακιδας 😂).
      Τα επόμενα χρόνια έγιναν κάποιες μικροαλλαγές (οθονη με ενα κουμπί, κατά τη γνώμη μου μη εργονομική, κάποια νέα χρώματα/ζάντες, μικρές αλλαγές στα συστήματα ασφαλειας κλπ.) αλλά οχι κάτι τρομερό, ενώ προστέθηκαν οι εκδόσεις GR Sport και GR Sport Ultimate (τα τελευταία Toyota GR Sport που βγήκαν στα 1800cc, πλέον μόνο δίλιτρα).
      Πάρε την πιο πλούσια εκδοση που αντέχει η τσέπη σου και κατά προτίμηση ελληνικό και από ιδιώτη, ώστε να εχεις τις μεγαλύτερες δυνατές εγγυησεις (6 έτη για μηχανικά, επεκτάσιμη στα 10 χρόνια αν το συντηρείς στο εξουσιοδοτημενο δικτυο, και 11 ετη για την μπαταρια).
      Οι εγγυησεις αναφέρονται σε ειδικό αυτοκόλλητο στο book service.
      Παίζουν πολλά C-HR εισαγωγής/leasing στο car.gr, συνήθως ό,τι πληρώνεις παίρνεις.
      Αν χρειαστείς κάποια βοήθεια, εδώ είμαστε.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd

    Latest posts made by bill_hsd

    • RE: Citroen C3 Aircross 2024

      Και το C-HR με 16cm ground clearance το κατατάσσουν στα Crossovers και όχι στα SUVs.
      Μάλλον σωστά, αλλά γενικά δεν βγάζει κάποιος άκρη...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: TOYOTA AYGO X

      @a-d-p said in TOYOTA AYGO X:

      @bill_hsd said in TOYOTA AYGO X:

      @a-d-p said in TOYOTA AYGO X:

      @bill_hsd said in TOYOTA AYGO X:

      @a-d-p said in TOYOTA AYGO X:

      @ektoras said in TOYOTA AYGO X:

      Ισχύει και για τα leasing αυτή η εγγύηση των 10 ετών;

      Το πιθανότερο να ισχύει , αφού κάποιος ανέφερε ότι ισχύει και για κάποια μεταχειρισμένα ευρωπαϊκά. Αρκεί η ληζινγκ να το πηγαίνει κάθε χρόνο σε εξουσιοδοτημένο Toyota 😁
      Όσο δεν χαλάνε και δεν βγάζουν ακριβές ζημιές, θα το συνεχίσουν και μπορεί να το πάνε και στα 20 χρόνια 😉😁
      Δεν είναι όμως 10ετης εγγύηση, είναι ετήσια που ισχύει μετά από σέρβις. Οπότε θέλει το σταματά η Toyota. Δεν είναι πχ σαν την 5ετη της Hyundai ή την 7ετη των kia και την 7+5=12ετη της Chery.

      Η βασική εγγυηση της Toyota είναι 6 ετη για το αυτοκίνητο και 11 ετη για την υβριδική μπαταρία (3+5 έτη αντίστοιχα είναι για τα leasing, αν δεν έχει αλλάξει κάτι).
      Με το Toyota Relax φθάνει τα 11 ετη (όχι 10) ή 200.000 km.
      https://www.toyota.gr/owners/warranty/toyota-warranty

      Μπορεί να φτάσει μέχρι τα 11 έτη, είναι το σωστό 😉
      Η εγγύηση, κατά την αγορά, είναι 6 έτη, 3+3 όπως έχουν γράψει κάτοχοι εδώ μέσα.

      Ετσι όπως το έγραψες πριν, οτι τα Hyundai εχουν 5 ετη κλπ. ηταν σαν τα Toyota να έχουν μικρότερη βασική εγγυηση, γι'αυτο το διευκρίνισα για τα 6 ετη.

      Και για όσο διαρκεί η καμπάνια relax, είναι 6+1+1+1+1+1. Πιστεύω ότι καταλαβαίνεις την διαφορά 😉😁

      .
      Εξαλλου, λόγω αξιοπιστίας των αυτοκινήτων της, πιο πολύ τη συμφέρει να κρατάει τα αυτοκίνητα στο δικτυο κι ας καλύπτει στην εγγύηση τις ελάχιστες βλάβες, παρά να χαθούν τριγύρω στα εξειδικευμενα/γενικά συνεργεια.

      Όμως Παραμένει αναπάντητο το ερώτημα του @ektoras

      Έγραψα ήδη οτι "μάλλον ισχύει και για τα leasing".
      Ας παρει στην εισαγωγική να ρωτήσει για σιγουριά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: VW FORUM

      Αν διαβαζω σωστά, προκειται για ανακατασκευασμένα κιβώτια που θα διατίθενται μέσω του επισήμου δικτύου, για να περιοριστεί το κόστος επισκευής, που αφορά 5 εκατομμύρια αυτοκίνητα...
      Και μαλιστα, σύμφωνα με το άρθρο: "Για τη Volkswagen, η κίνηση αυτή λειτουργεί ως στρατηγικό πλεονέκτημα, αφού ενισχύει τη μακροχρόνια υποστήριξη των πελατών της και αναβαθμίζει την αξιοπιστία του brand"...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: VW FORUM

      @fanis75 said in VW FORUM:

      @vdx said in VW FORUM:

      Έπειτα από 21 χρόνια παρουσίας του συστήματος DSG (Direct Shift Gearbox)

      Απλά για το καλώς έχειν επειδή είμαστε 4Τ φόρουμ, να πω ότι τα αρχικά DSG βγαίνουν από την Γερμανική λέξη: DirektSchaltGetriebe και όχι από τα Αγγλικά. Απλά τυχαίνει και στα Αγγλικά τα αρχικά ειναι ίδια, αλλά απλά έτυχε.

      Σωστα. Και αντιστοιχα στην Πορσική διάλεκτο το διπλοσύμπλεκτο PDK προκύπτει από το γερμανικό "Porsche Doppelkupplungsgetriebe".

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: TOYOTA AYGO X

      @a-d-p said in TOYOTA AYGO X:

      @bill_hsd said in TOYOTA AYGO X:

      Τα VAG πόση εγγύηση είπαμε οτι έχουν;
      4 έτη με το ζόρι; 😂

      2+2 για την ακρίβεια ή 80.000 χλμ😁😉, μετά το πουλάς 😉.
      Και υπάρχει και σημαντική πτώση της τιμής του μεταχειρισμένου, μετά από τα 80000 χλμ , ακόμη και από τους ίδιους τους αντιπροσώπους

      Λογικό να συμβαίνει, αφού δεν αγοράζεις αυτοκίνητο με ενεργή εγγύηση, αλλά λαχείο...😉

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: TOYOTA AYGO X

      @a-d-p said in TOYOTA AYGO X:

      @bill_hsd said in TOYOTA AYGO X:

      @a-d-p said in TOYOTA AYGO X:

      @ektoras said in TOYOTA AYGO X:

      Ισχύει και για τα leasing αυτή η εγγύηση των 10 ετών;

      Το πιθανότερο να ισχύει , αφού κάποιος ανέφερε ότι ισχύει και για κάποια μεταχειρισμένα ευρωπαϊκά. Αρκεί η ληζινγκ να το πηγαίνει κάθε χρόνο σε εξουσιοδοτημένο Toyota 😁
      Όσο δεν χαλάνε και δεν βγάζουν ακριβές ζημιές, θα το συνεχίσουν και μπορεί να το πάνε και στα 20 χρόνια 😉😁
      Δεν είναι όμως 10ετης εγγύηση, είναι ετήσια που ισχύει μετά από σέρβις. Οπότε θέλει το σταματά η Toyota. Δεν είναι πχ σαν την 5ετη της Hyundai ή την 7ετη των kia και την 7+5=12ετη της Chery.

      Η βασική εγγυηση της Toyota είναι 6 ετη για το αυτοκίνητο και 11 ετη για την υβριδική μπαταρία (3+5 έτη αντίστοιχα είναι για τα leasing, αν δεν έχει αλλάξει κάτι).
      Με το Toyota Relax φθάνει τα 11 ετη (όχι 10) ή 200.000 km.
      https://www.toyota.gr/owners/warranty/toyota-warranty

      Μπορεί να φτάσει μέχρι τα 11 έτη, είναι το σωστό 😉
      Η εγγύηση, κατά την αγορά, είναι 6 έτη, 3+3 όπως έχουν γράψει κάτοχοι εδώ μέσα.

      Ετσι όπως το έγραψες πριν, οτι τα Hyundai εχουν 5 ετη κλπ. ηταν σαν τα Toyota να έχουν μικρότερη βασική εγγυηση, γι'αυτο το διευκρίνισα για τα 6 ετη.

      Και για όσο διαρκεί η καμπάνια relax, είναι 6+1+1+1+1+1. Πιστεύω ότι καταλαβαίνεις την διαφορά 😉😁

      Μια χαρά την καταλαβαίνω τη διαφορά.
      Θεωρείς ότι η Toyota θα το αθετήσει στο μελλον, ενώ το εχει επικοινωνήσει ήδη τόσο ενεργά; Δεν το συνηθίζει πάντως...
      Εξαλλου, λόγω αξιοπιστίας των αυτοκινήτων της, πιο πολύ τη συμφέρει να κρατάει τα αυτοκίνητα στο δικτυο κι ας καλύπτει στην εγγύηση τις ελάχιστες βλάβες, παρά να χαθούν τριγύρω στα εξειδικευμενα/γενικά συνεργεια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: TOYOTA AYGO X

      Τα VAG πόση εγγύηση είπαμε οτι έχουν;
      4 έτη με το ζόρι; 😂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: TOYOTA AYGO X

      @a-d-p said in TOYOTA AYGO X:

      @ektoras said in TOYOTA AYGO X:

      Ισχύει και για τα leasing αυτή η εγγύηση των 10 ετών;

      Το πιθανότερο να ισχύει , αφού κάποιος ανέφερε ότι ισχύει και για κάποια μεταχειρισμένα ευρωπαϊκά. Αρκεί η ληζινγκ να το πηγαίνει κάθε χρόνο σε εξουσιοδοτημένο Toyota 😁
      Όσο δεν χαλάνε και δεν βγάζουν ακριβές ζημιές, θα το συνεχίσουν και μπορεί να το πάνε και στα 20 χρόνια 😉😁
      Δεν είναι όμως 10ετης εγγύηση, είναι ετήσια που ισχύει μετά από σέρβις. Οπότε θέλει το σταματά η Toyota. Δεν είναι πχ σαν την 5ετη της Hyundai ή την 7ετη των kia και την 7+5=12ετη της Chery.

      Η βασική εγγυηση της Toyota είναι 6 ετη για το αυτοκίνητο και 11 ετη για την υβριδική μπαταρία (3+5 έτη αντίστοιχα είναι για τα leasing, αν δεν έχει αλλάξει κάτι).
      Με το Toyota Relax (που μάλλον και για τα leasing) η εγγύηση φθάνει τα 11 ετη (όχι 10) ή 200.000 km.
      https://www.toyota.gr/owners/warranty/toyota-warranty

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @andya3 said in Toyota Corolla Cross:

      @spi_duster said in Toyota Corolla Cross:

      @andya3 said in Toyota Corolla Cross:

      Μπορεί να σου γλυτωνουν μερικά € σε βενζίνη, την ταλαιπωρία όμως δεν στη γλυτώνουν. Οπότε δε βλέπω το λόγο για τόση περηφάνεια. Δεν είναι αυτό η αυτοκίνηση.

      Σε λίγο θα βγουν και ιπτάμενα Toyota για να αποφεύγουμε το μποτιλιάρισμα...😂
      Πέραν της πλάκας, πιο σημαντική απο τη σημαντική οικονομία καυσίμου, θεωρώ την πολύ μικρότερη μηχανική καταπόνηση (τη 1h και 21min απο τη συνολική διάρκεια της διαδρομής 1h και 40min, το αυτοκίνητο κινήθηκε αμιγώς ηλεκτρικά, ενώ ένα άλλο αυτοκινητο σε αντίστοιχες συνθήκες θα είχε κυριολεκτικά "βράσει" και ασφαλώς δεν θα προσέφερε την ίδια αγχολυτική οδήγηση).
      Δεν βάζω στην εξίσωση περιβαλλοντικους παράγοντες (περιορισμός ρύπανσης, ηχορύπανσης κλπ.), που τα θεωρώ εξίσου σημαντικά.
      Αν αυτό δεν είναι εξέλιξη της αυτοκίνησης, τότε ποιο είναι;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: Toyota C-HR 2016

      @a-d-p said in Toyota C-HR 2016:

      @sette said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:

      @bill_hsd said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:

      @a-d-p said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:

      @sette said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:

      Δεν αναφέρομαι σε αυτούς που το αγοράζουν για... statement, ούτε αυτούς που πουλάνε μούρη με εταιρικά (γιατί βλέπω πολλά τέτοια...). Αναφέρομαι σε αυτούς που επιλέγουν ψυχρά και υπολογιστικά. Σε αυτό το κοινό, το CHR τείνει να γίνει μια μοδάτη υπερεκτιμημένη μπούρδα... Έχει το προηγούμενο (f/l) ο μελλοντικός μπατζανάκης μου. Χωροταξικά, αποτυχία (καλό το design, αλλά να υπάρχει και ουσία...). Ποιότητα; Μέτρια. Οικονομία; Σούπερ. Οδηγική συμπεριφορά; Καλή. Επιδόσεις (1.8), απλά συμπαθητικές. Στις τωρινές τιμές (που οριακά έχω για βασική έκδοση), ούτε απέξω... Τα ZS MAX και Tiggo 4, φαίνονται (στα χαρτιά το δεύτερο), πολύ καλύτερα vfm. Ο μόνος λόγος για να προτιμήσει κάποιος CHR (1.8) αντί YC, είναι ουσιαστικά η αισθητική. Ως βασικό όχημα, το YC είναι πολύ πιο επιτυχημένο ως υλοποίηση.

      Ετοιμάσου τώρα να δεχτείς την "οργισμένη αντίδραση" του φίλου μου @bill_hsd 😁😁

      Όπως τη βρίσκει ο καθένας, φίλε.
      Στην τελική, πόσο να πουλήσει κι άλλο το C-HR;
      Πάντως, δεν θεωρώ την παραπάνω κριτική (πλην των χωροταξικών) αρνητική για το 1ης γενιας C-HR που παραμένει σύγχρονο παρά τα χρονάκια του, δείγμα του πόσο μπροστά ήταν από την εποχή του.

      Μα τη τότε περίοδο, βάση και τιμής, το CHR (F/L) ήταν αναλογικά πολύ καλύτερη πρόταση, μη έχοντας και υβριδικό ανταγωνισμό πέραν ουσιαστικά του YC... Το χωροταξικό που πονάει πολύ, ουσιαστικά δεν το βελτίωσαν στο νέο (εκτός και αν σφάλλω οπότε ζητάω συγγνώμη εκ των προτέρων). Η ποιότητα βελτιώθηκε λίγο και άλλαξε η σχεδίαση (προσωπικά, θεωρώ προς το καλύτερο). Η τιμή από τότε, ανέβηκε αρκετά για ουσιαστικά το ίδιο αυτοκίνητο.

      Πολλοί εκφράζουν την άποψη ότι στο 1ης γενιάς η ποιότητα ήταν καλύτερη. (Υπάρχει και σχετική αναφορά σε άρθρο των 4τροχων)

      Αν θες, ανέβασε το άρθρο των 4Τ γιατί δεν το έχω διαβάσει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr