Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    B
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 1
    • Topics 0
    • Posts 1495
    • Best 957
    • Groups 0

    Best posts made by bill_hsd

    • RE: TOYOTA FORUM

      @alexandros-a-92 said in TOYOTA FORUM:

      @piliourits said in TOYOTA FORUM:

      @ambition said in TOYOTA FORUM:

      Καλησπερα σε ολους.

      Εχω αποφασισει να παρω το Corolla Hybrid για ταξι.

      Μπορειτε να μου προτεινετε μια καλη αντιπροσωπεια να το πηγαινω για service οσο ειναι στην εγγυηση; Εννοω μια αντιπροσωπεια που ΟΣΟ ΓΙΝΕΤΑΙ δεν θα με κοροιδεψει στα θεματα εγγυησης, δεν θα προσπαθησει να μου "πουλησει" πραγματα που δεν χρειαζομαι και θα βρει οποιο προβλημα εχω χωρις να με βασανισει;

      Μονο Αττικη

      Επισης επειδη εχω σκοπο να αλλαζω λαδια καθε 10κ (μπορει και λιγοτερο) και οχι καθε 15 που προτεινει η Toyota, μπορει καποιος να μου πει περιπου το κοστος;

      Ευχαριστω.

      Όταν μάθεις ότι τα σωστά λάδια (0-16) η ΤΟΥΟΤΑ τα χρεώνει κοντά στα 200€, μάλλον θα αναθεωρήσεις, εκτός κι αν σαν ταξί δίνεις ένα διακοσάρι κάθε 1-1μισι μήνα (αφού σκέφτεσαι αλλαγή και πριν τα 10.000χλμ) για τις αλλαγές εντός εγγύησης. Αν το κάνεις αυτό, θα σου βγαίνει το χιλιόμετρο ακριβότερα από παλιό ντίζελ...

      50 ευρο το λίτρο έχει το λάδι; Νομιζω υπάρχει μια υπερβολη...Εγω βλέπω 0-16 απο 15-18 ευρο το λίτρο.

      Το 5λιτρο γνήσιο Toyota 0W-16 λάδι το πλήρωσα 110 ευρώ με έκπτωση 15% τον Φεβρουάριο '24 στο καθιερωμένο service.
      Λόγω της πλήρως ηλεκτρικής λειτουργίας του αυτοκινητου σε ποσοστό άνω του 50% σε αστικές συνθήκες, δεν νομίζω ότι χρειάζεται αλλαγές νωρίτερα από τα 15.000 km που προτείνει ο κατασκευαστής. Όπως θα διαπιστώσεις στις αλλαγες λαδιών, το λάδι βγαίνει ξανθό-ξανθό και σχεδόν αδούλευτο.
      Πέραν της οικονομίας, στα υβριδικά Toyota χρειάζεται το λεπτό λαδι και για τον λόγο ότι ο βενζινοκινητήρας αναβοσβήνει συνεχώς.
      Με το καλό το εργαλείο!
      Αντε να εκπολιτιζόμαστε σιγά-σιγά και να απαλλαγούμε απο τα diesel taxi. Στις μεγάλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες η συντριπτική πλειοψηφία των ταξί/ΙΧ είναι υβριδικά Toyota/Lexus.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: Toyota Corolla 2019

      Τα προσωπικά συμπεράσματά μου απο το παραπάνω βιντεο:
      1.Ο 2ZR-FXE 1.8 κινητήρας, που φοράνε τα υβριδικά Corolla και C-HR, μετά από 770.000 km (τα οποία θεωρητικά πολύ δύσκολα τα φτάνει κάποιος με το ίδιο αυτοκινητο) δεν έχει πάθει τίποτα.
      Κάποιοι αποκαλούσαν "πανάρχαιο" τον 1.8 προχθές, αλλά προφανώς είναι σκυλί του πολέμου, γι'αυτο και η Toyota τον κράτησε ολόιδιο και στο νέο C-HR.
      2.Η υβριδική μπαταρία λιθίου αντέχει ακόμη και δεν έχει αλλαχθεί.
      3.Λεει οτι έβαζε πάντα λάδια 0-16, όπως εξάλλου προτείνει και ο κατασκευαστής, συνεπώς παρότι λεπτά τα λάδια για οικονομία καυσίμου, δεν επηρεάζουν τη μακροζωία του μοτέρ.
      4.Λέει ότι δεν έχει αλλάξει ποτέ υγρά ψυγείου βενζινοκινητηρα και υγρά ψύξης inverter.
      5. Λέει ότι δεν έχει αλλάξει ποτέ τα πίσω δισκόφρενα.
      6.Το θέμα με τα φαναρι μπροστά προέκυψε από ατύχημα και το αυτοκινητο γενικά δείχνει απεριποίητο, ενδεικτικό της προηγούμενης χρήσης του.
      Δεν συνεχίζω.
      Θεωρώ ότι τα παραπάνω δεδομένα θα ήταν αδιανόητα για οποιονδήποτε (premium ή μη) Ευρωπαίο κατασκευαστή, που (ενδεχομένως έχει) καλύτερα πλαστικά από τα Toyota.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: LEXUS LBX

      @ataim said in LEXUS LBX:

      @bathan said in LEXUS LBX:

      Οπως είπα για μένα η ηλιοροφή δεν είναι καν σημαντικός παράγοντας. Είναι ένα ακριβό και περιττό έξτρα που δεν προσδίδει κάποιο σημαντικό πλεονέκτημα στο αυτοκίνητο. Ασε που λόγω της ηλιοροφής η "στατικότητα", αν το λέω καλά, του αμαξώματος δεν είναι ίδια με κάποιο χωρίς ηλιοροφή

      Θα προτιμούσα τον όρο "ακαμψία" αλλά κοντά είσαι!

      Έχω την εντυπωση οτι η ακαμψία δεν επηρεάζεται λογω της ύπαρξης οροφης, αφού το δομικό στοιχείο είναι οι πλαϊνές κολώνες (pillars), ενώ το μεταλλικό πάνελ της οροφής είναι σκόπιμα σαν τσιγαρόχαρτο, για να μην ανεβαίνει το κέντρο βάρους (οσοι έχει τύχει να φάνε χαλάζι, το γνωρίζουν).
      Διαφορετική περίπτωση τα cabrio, που δεν έχουν κολώνες, με αποτέλεσμα εκεί πράγματι να επηρεάζεται η στρεπτική ακαμψία, γι'αυτο και έχουν συνήθως πρόσθετες ενισχύσεις στο πάτωμα.
      Πιο πολύ νομίζω ότι επηρεάζεται η οδική συμπεριφορά από την ύπαρξη οροφής, σε σχέση με ένα ίδιο αυτοκινητο που δεν έχει, λογω του ότι αλλάζει-ψηλώνει το κέντρο βαρους, αφού οι ηλιοροφές (ιδίως οι ανοιγόμενες που εχουν και πρόσθετους μηχανισμούς) προσθέτουν βάρος και στο χειρότερο σημείο, κάτι που βέβαια δεν νομίζω ότι γίνεται αισθητό από τον μέσο οδηγό.
      Πάντως είναι ωραίο αξεσουάρ (ιδίως η πανοραμική οροφή) και πράγματι μπορεί να μεταμορφώσει την αίσθηση του εσωτερικού ενός αυτοκινήτου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: Toyota C-HR 2016

      @tkin73 said in Toyota C-HR 2016:

      @bill_hsd said in Toyota C-HR 2016:

      @iceman7 said in Toyota C-HR 2016:

      @bill_hsd said in Toyota C-HR 2016:

      Μια χαρά είναι οι χώροι του C-HR και στο εσωτερικό και στο πορτ-παγκάζ. Μία τετραμελής οικογένεια βολεύεται άνετα, ενώ οι λογικές εξωτερικές διαστάσεις το καθιστούν ιδανικό και για καθημερινή αστική χρήση.
      Τα μικρά πίσω παράθυρα δημιουργούν μοναδική αίσθηση cocconing, που αρέσει στα μικρά παιδιά.
      Επίσης, μια χαρά σβέλτο είναι. Τα 1800cc σε συνδυασμό με τον πάντοτε παρόντα ηλεκτροκινητήρα, δημιουργούν ένα ορεξάτο σύνολο, είτε στην πόλη, είτε σε ταξιδι.
      Μιλάω εκ πείρας...
      Όσοι το σκέφτεστε για C-HR, μην το καθυστερείτε, καθώς παραμενει σύγχρονο, ποιοτικό και με πολύ καλό VFM. Ίσως το νέο C-HR που θα έρθει μετά από κανένα χρόνο τουλάχιστον, να μη βγαίνει 1.8...

      Στα πόσο μικρά; Μπορεις να δωσεις ηλικίες;

      Απο 8 χρόνων μπαίνουν οι δικοί μου πίσω, έχω αλλάξει 3 C-HR μέσα σε 3 χρόνια και πλέον φτάσαμε στα 11. Ποτέ δεν μου διαμαρτυρήθηκαν, είτε σε μικρή διαδρομή, είτε σε ταξίδι ότι έχουν θέμα.
      Εάν τα παιδιά είναι μικρότερα, με το παιδικό καθισματάκι ή ενα booster κάθονται αρκετά ψηλότερα από τη βάση του πίσω καθίσματος και βλέπουν μια χαρά εξω.

      Τι φάση 3 chr σε 3 χρόνια; Ο λόγος αν επιτρέπεται;
      365λτ για τετραμελή οικογένεια μια χαρά δεν το λες

      Είχα C-LUB, μετά πήγα στην πιο πλούσια C-HIC και μόλις βγήκε το GR, πήρα την έκδοση GR Sport Ultimate Edition.
      Πουλήθηκαν σε ιδιώτες εύκολα και σε εξαιρετικά χρήματα, οπότε αγόραζα καθε φορά καινούριο το πιο πλούσιο που υπήρχε με μία σχετικά μικρή χρηματική διαφορά.
      Γενικά, αλλάζω συχνά αυτοκίνητα, όταν πλέον έχω εξαντλήσει τον κατάλογο αξεσουάρ και τις "μόντες" που μπορώ να τους κάνω...😂
      377 ειναι τα λίτρα που ανακοινώνει η τίμια στις μετρήσεις της Toyota και αν ξέρεις λίγο από Tetris, πας και διακοπές 1 μήνα χωρίς μπαγκαζιέρα οροφής.
      Όλα μια ιδέα είναι...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: Toyota Yaris Cross

      @tony85 said in Toyota Yaris Cross:

      Καλησπέρα σε όλους παιδιά. Σήμερα το απόγευμα παραλαμβάνω επιτέλους μετά από 15 μήνες αναμονής. Μπορεί κανείς να επισημάνει τα σημεία που πρέπει να τσεκαρω πριν παραλάβω?

      1. Παραλαβη των κουπονιών για την επέκταση της εγγύησης του υβριδικού συστήματος.

      2. Επιβεβαίωση των εγγυήσεων από το σχετικό αυτοκόλλητο στο book service.

      3.Συνδεση του αυτοκινήτου στο MyT application.

      1. Έλεγχος αναγραφής ορθών ατομικών στοιχείων στην άδεια κυκλοφορίας.

      5.Γενικός έλεγχος του αυτοκινήτου για τυχόν γρατζουνιές, βαθουλώματα, διχρωμίες κλπ.

      6.Έλεγχος τοποθέτησης τυχόν δώρων-αξεσουάρ.

      7.Αν δεν εχεις γενική εμπειρία απο αυτόματο, κρατάς το αριστερό πόδι κολλημένο στη βάση του καθίσματος και έφυγες!

      Καλοτάξιδο με υγεία!
      Αναμένουμε εντυπώσεις.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: Toyota C-HR 2023

      @cirus said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

      @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

      @iceman7 said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

      @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

      @gchris7 said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

      @lexota said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

      Στην Ιταλία άνοιξαν οι κρατήσεις με 250€. Το δείχνουν και σε μονόχρομο αν και αναφέρουν ότι οι φωτογραφίες είναι ενδεικτικές. Not bad.

      alt text

      Στις φωτο τουλάχιστον ειναι πολύ πιο ωραίο χωρίς την διχρωμία πίσω.

      Προτιμώ το υπάρχον C-HR.
      Μου βγάζει περισσότερο δυναμισμό, αλλά αυτό είναι κάτι καθαρά υποκειμενικό.
      Ίσως η μεγάλη διχρωμία πίσω αποσκοπεί να ανανεώσει τον σχεδιασμό, που σε γενικές γραμμές δεν αλλάζει πολύ.
      Θεωρώ ότι στις βασικές εκδόσεις του με τις μικρές ζάντες, το νέο C-HR θα χάνει πολύ αισθητικά.

      Screenshot_20230714_171023_Chrome.jpg

      Μετά από 3 chr δεν περίμενα να πεις κάτι άλλο.
      Βέβαια πάντα οι κάτοχοι του υφιστάμενου μοντέλου προτιμάνε το δικό τους από το καινούργιο.

      Ανθρώπινα όλα αυτά !

      Έγραψα ότι το σχόλιό μου είναι καθαρά υποκειμενικό...και ομολογώ οτι το γουστάρω πολύ το υπάρχον C-HR (με τόσο φρέσκο σχεδιο, δεν μου παει η καρδιά να το αποκαλέσω καν "παλιό" C-HR).

      Το καινούργιο εμένα μαρέσει αρκετά περισσότερο (μονο για εμφάνιση μιλάω)

      Μην το λες παλιό C-HR πες το όπως εγώ παλιοCHR (μία λέξη, κάνει ολη την διαφορά) 🤣 🤣

      ΥΓ Προφανώς και είναι χιουμοριστικό Bill

      Ο παλιός είναι αλλιώς...😄
      IMG_20230517_180059_237.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Ανεβάζω κι εγώ δύο ενδεικτικές καταναλώσεις από το 1st gen 1.8 C-HR GR Sport μου (με 19ρες ζάντες) μου στην ίδια διαδρομή (Αθηνών-Πατρών και Α.Ο), με παρόμοιες συνθήκες (καλοκαίρι, 4 άτομα, full φορτωμένος, με A/C στους 23°C, με 4 στάσεις σε διόδια και αρκετή κίνηση αρχές Αυγούστου), για να δείξω πόσο επηρεάζει την κατανάλωση η πραγματική μέση ταχύτητα.
      Στη δεύτερη περίπτωση, λογω των στάσεων στα διοδια, για να έχω 113 km/h μέση ταχύτητα, στα ανοιχτά κομμάτια πήγαινα συνέχεια με 150-160 km/h (κοντέρ).
      Εννοείται ότι με πιο συντηρητική και προνοητική οδήγηση, η κατανάλωση πέφτει άνετα κάτω από 6 lt/100 km, αλλά στη δεύτερη περίπτωση εσκεμμένα το "κυνήγησα", για να δω από περιέργεια τι θα καψει.
      Επίσης, συμφωνώ με τους προλαλήσαντες ότι η χρήση του ACC, παρότι καθιστά ξεκούραστη την οδηγηση, ιδίως σε συνδυασμό με τη διατήρηση στο κέντρο της λωρίδας, δεν βοηθάει στη διατήρηση χαμηλής κατανάλωσης, αφού λόγω "μισού γκαζιού" δεν επιτρέπει την εύκολη μετάβαση σε full ηλεκτρική (EV) λειτουργία, όπου αυτό θα ήταν δυνατό με τη χρήση ή μη του γκαζιού από τον οδηγό.

      Screenshot_20240616_212055_Gallery.jpg

      Screenshot_20240616_211815_Gallery.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Πώς την πατήσαμε έτσι οι ιδιοκτήτες των υβριδικών Toyota;
      Αφού αμφισβητήθηκε μέχρι και η οικονομία τους, ήταν θέμα χρόνου να αμφισβητηθεί και η αξιοπιστία τους (αντοχή μπαταρίας κλπ).
      Σε άλλα νέα, εγγύηση αυτοκινήτου για 10 χρόνια με συντήρηση στο δίκτυο Toyota και εγγύηση υβριδικής μπαταρίας 11 χρόνια, πέραν του ότι αυτή μάλλον επισκευάζεται και στις περισσότερες περιπτώσεις δεν θέλει πλέον αντικατάσταση.
      Αλλά πώς θα βγει το αντι-Toyota αφήγημα;
      Αναγκαστικά κάπου (ή μάλλον παντού) πρέπει να υστερούν.
      Εν τω μεταξύ σε μεγάλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες (Παρίσι, Ρώμη κλπ) τα περισσότερα taxi είναι υβριδικά Toyota/Lexus, αλλά τι να ξέρουν οι "Κουτόφραγκοι";
      Λέτε να το πουλήσω όσο είναι καιρός και να πάρω κανένα leasing να είμαι ήσυχος;😂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: Toyota C-HR 2016

      Η μεγάλη αλλαγή στο 1ης γενιάς C-HR έγινε στο facelift που πραγματοποιήθηκε Οκτωβριο-Νοέμβριο 2019 και ηταν η τοποθέτηση υβριδικής μπαταριας λιθιόυ ιόντων (Li-ion), αντί για νικελιου, που είχε μέχρι τότε, μαζί με διάφορες άλλες βελτιωσεις (LED φωτα εμπρος, καλυτερη ηχομόνωση με μοκετα στους πίσω θόλους σε όλες τις εκδόσεις πλην των βασικών Business/C-ENTER, καλυτερο infotainment με κουμπιά περιμετρικά και Android Auto/Apple Carplay κλπ).
      Η μπαταρία λιθιου βοηθά στην καλύτερη εκμετάλλευση της πλήρως ηλεκτρικής (EV) λειτουργίας του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα καλύτερη κατανάλωση.
      Παίζει το πρώτο μου C-HR (εκδοση C-LUB) να ήταν το πρώτο CHR facelift που ταξινομηθηκε στην Ελλάδα (το δημοσιογραφικό της Toyota Hellas είχε μεγαλύτερο αριθμό πινακιδας 😂).
      Τα επόμενα χρόνια έγιναν κάποιες μικροαλλαγές (οθονη με ενα κουμπί, κατά τη γνώμη μου μη εργονομική, κάποια νέα χρώματα/ζάντες, μικρές αλλαγές στα συστήματα ασφαλειας κλπ.) αλλά οχι κάτι τρομερό, ενώ προστέθηκαν οι εκδόσεις GR Sport και GR Sport Ultimate (τα τελευταία Toyota GR Sport που βγήκαν στα 1800cc, πλέον μόνο δίλιτρα).
      Πάρε την πιο πλούσια εκδοση που αντέχει η τσέπη σου και κατά προτίμηση ελληνικό και από ιδιώτη, ώστε να εχεις τις μεγαλύτερες δυνατές εγγυησεις (6 έτη για μηχανικά, επεκτάσιμη στα 10 χρόνια αν το συντηρείς στο εξουσιοδοτημενο δικτυο, και 11 ετη για την μπαταρια).
      Οι εγγυησεις αναφέρονται σε ειδικό αυτοκόλλητο στο book service.
      Παίζουν πολλά C-HR εισαγωγής/leasing στο car.gr, συνήθως ό,τι πληρώνεις παίρνεις.
      Αν χρειαστείς κάποια βοήθεια, εδώ είμαστε.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: Toyota Yaris Cross

      Στο C-HR μου έχω βάλει LED ποδιών εμπρός-πίσω και LED ταινία στο ταμπλώ, με έτοιμα κιτ με φισάκια που παίρνουν ρεύμα από το εργοστασιακό LED στο ντουλαπάκι.
      Επίσης, έχω βάλει LED στις χούφτες των εσωτερικών χειρολαβων με έτοιμα κιτ με φισάκια που παίρνουν ρεύμα από τη φισα των ηλεκτρικών παραθύρων κάθε πόρτας.
      Πιστεύω ότι αντίστοιχα κιτ θα υπάρχουν και για το Yaris Cross.

      IMG_20220507_095453_937.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: Παραλαβές- Χρόνοι Αναμονής Καινούργιων Αυτοκινήτων 2024

      Νομίζω ότι ο σκοπός του νήματος ήταν να καταγραφεί ο πραγματικός χρόνος αναμονής (όχι ο αρχικά εκτιμώμενος), από όσους παρήγγειλαν ιδιωτικά (όχι leasing, που έχει άλλους χρόνους παραδοσης) και έχουν ήδη παραλάβει το αυτοκίνητό τους, ώστε ο τυχόν ενδιαφερόμενος να παραγγείλει ιδιωτικά κάποιο μοντέλο, να έχει μια εικόνα για το ποσό χρονικό διάστημα πρέπει στην πράξη να περιμενει για να παραλάβει το αυτοκίνητό του.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: BYD forum

      @dimsabas said in BYD forum:

      20241204_163110.jpg

      Το τετρακίνητο Seal 3.8 S είναι;
      Το έχω οδηγήσει 3-4 φορές και είναι απίστευτο.
      Αμαξάρα για αυτοκινητόφιλους ακομπλεξάριστους με brands.
      Αναμένουμε εντυπώσεις...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁

      Φίλε @alex-mix, αν δεν κάνω λάθος, νομίζω οτι το έχεις μετανιώσει ήδη μια φορά, ευτυχώς ανώδυνα, αφού πήρες τα λεφτά σου πίσω.

      Καλές γιορτές!
      Merry C-HRistmas
      ! 😉

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: Ford Puma 2019

      Το τιμόνι γίνεται και τραπεζάκι, όπως στο Transit; 😂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: Toyota Yaris Cross

      @konstantinos_kokkos said in Toyota Yaris Cross:

      @monman2 said in Toyota Yaris Cross:

      Το κλασικό κλειδί για να "ενεργοποιηθεί " το Active Hybrid είναι πλεονέκτημα τελικά γιατί τα Keyless η ιστορία λεει οτι κλέβονται πιο εύκολα .

      Στο τοπικό του CHR διαβάσατε πως κλέβουν τις μπαταρίες
      Έχουμε και την συγκυρία του πολέμου = μέταλλα κατασκευής υβριδικής μπαταρίας ακόμα πιο σπάνια και ακριβά

      Για να κάνουμε λοιπόν πιο δύσκολη την ζωή των κλεφτών
      -Active/+ για να εχει κλειδί , φθηνότερο απο όλες τις εκδόσεις
      -Αντικλεπτικά μπουλόνια στην μπαταρία , αφου εχει για το CHR θα υπάρχει και για το cross 30-40€;
      -Εννοείται αντικλεπτικά μπουλόνια στις ζάντες , τρέχει ομαδική αγορά στην ομάδα στο facebοok στα 20€ απο αντιπροσωπεία ΤΟΥΟΤΑ
      -Αλλαγή θέσεως OBD 50€

      Με ενα κατοστάρικο θα είμαστε σε καλό επίπεδο ασφαλείας χωρίς συναγερμούς που φοβόμαστε όλοι πως θα χάσουμε εγγύηση ...

      Αντικλεπτικα μπουλόνια στην μπαταρία;;;;;

      Ναι, το ανέφερα ήδη στο νήμα του C-HR.
      Για την ακρίβεια, πρόκειται για τρεις βίδες Torx, που τοποθετούνται στο κάλυμμα της υβριδικής μπαταριας κάτω από το πίσω κάθισμα, αντί για τις υπάρχουσες βίδες 12mm που εφαρμόζουν στο κάλυμμα.
      Ο κωδικός ανταλλακτικού είναι PW 209-00000 (Hybrid Battery Lock Bolt).
      Δεν γνωρίζω κόστος. Δώστε τον παραπάνω κωδικό στο Τμήμα ανταλλακτικών της αντιπροσωπείας σας (δεν νομίζω να τους το έχει ξαναζητήσει άλλος το συγκεκριμένο αξεσουάρ), για να σας πουν κόστος και συμβατότητα με το αυτοκίνητό σας.
      Από ο,τι έχω δει, η Toyota το δίνει ως αξεσουαρ για C-HR,τελευταίο Yaris και RAV, ίσως όμως μπαίνει και σε άλλα υβριδικά Toyota.

      Και επειδή αναφέρθηκε το σύστημα Keyless, θα μου επιτρεψετε να δώσω και μια άλλη χρήσιμη πληροφορία, για όσους τυχόν δεν τη γνωρίζουν.
      Το σύστημα Keyless (σε Toyota με Smart entry) απενεργοποιείται πανεύκολα, εάν δεν θέλετε το κλειδί σας να εκπέμπει ασύρματο σήμα όσο το αυτοκίνητο είναι κλειδωμένο.
      Κρατατε πατημενο το πλήκτρο LOCK και πατάτε ταυτόχρονα δύο φορες το πλήκτρο UNLOCK και το κόκκινο LEDάκι του κλειδιού σναβοσβηνει 4 φορές για να επιβεβαιώσει οτι πηρε την εντολή (διαβάστε σχετικές πληροφορίες στο manual του αυτοκινήτου σας ή δείτε σχετικά video στο YouTube).
      Με την παραπάνω επιλογή,κάνετε και οικονομία στην μπαταρία του τηλεχειριστηρίου-κλειδιού.
      Επίσης, υπάρχει και η δυνατότητα μόνιμης απενεργοποίησης του Smart entry και κλειδώματος-ξεκλειδωματος μόνο με τα κουμπιά του κλειδιού (επίσης το αναφέρει το manual).
      Ελπίζω να βοήθησα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: Toyota C-HR 2016

      @antonakis said in Toyota C-HR 2016:

      Το chr παίδες το αγοράζεις για την εμφάνιση. Τέλος.
      Εμένα δε μου άρεσε, άνοιξα μια και πορτμπαγκάζ και ξενέρωσα με το άνοιγμα και το σχήμα. Εντάξει, δεν ήταν για μένα. Περιττό να πω ότι πίσω ούτε που κάθισα.
      Αλλά, αυτά για μένα.

      Το αγοράζεις για την εμφάνιση μέσα-έξω τη θέση οδηγησης, το στήσιμο με τα διπλά ψαλιδια που συνδυάζει άνεση και κράτημα, την οικονομία (μηδενικά πάγια-μικρή κατανάλωση), την all around πρακτικοτητά του (μικρομέγαλο που βολεύει σε διάφορες περιστάσεις), την υβριδική τεχνολογία, την αξιοπιστία, τις εγγυησεις, τη μεταπώλησή και άλλα πολλά.
      Ομολογώ ότι δεν μπορώ να το κρίνω αντικειμενικά, γιατί το γουστάρω πολύ, αλλά 3 φορες που βρέθηκα σε δίλημμα για Crossover-SUV με 25-35 χιλιαρικα σε αυτό κατέληξα και δεν το μετανιώνω, όπως δεν το μετάνιωσαν γνωστοί και φίλοι που με ακολουθησαν...
      Εννοείται ότι δεν είναι το τέλειο αυτοκινητο, όπως και κανένα άλλο, αλλά το πρόσημο είναι σαφώς θετικό, τουλάχιστον για εμένα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: Toyota C-HR 2023

      @diriras said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

      @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

      @diriras said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

      @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

      @diriras said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

      Το C-HIC και εσύ ε; Αχρειαστες 19αρες και ηλεκτρικά μέσα για 3.000€ παραπάνω...

      Ο τυπος εδώ το κάνει και ένα mini quality test εσωτερικα! Το πορτμπαγκάζ σε αυτό το βίντεο παραδοξος μου φαίνεται αρκετό.

      Youtube Video

      Πληροφοριακά, το συγκεκριμένο που απεικονίζεται στο βίντεο έχει 48.750 € (2.0 PHEV GR Sport Ultimate Edition) και προφανώς δεν έχει καμία σχέση εξοπλιστικά με τις απλούστερες εκδόσεις.

      Εγραψα οτι στο βιντεο ο τυπος κανει και mini review μεσα για την ποιοτητα υλικων (τριξιματα κλπ) και απαντησα στο φιλο παραπανω @nasosto για την εκδοση που διαλλεξε. Η εκδοση ειτε κανει 48.000 ειτε 30.000, τα ιδια τριξιματα θα εχει πανω κατω και το ιδιο durability υλικών.

      Επισης πληροφοριακα ΔΕΝ ειναι το plug in hybrid, φαινεται καθαρα απο το πορτπαγκαζ με τα 2 αυτακια που είχε στο βαθος αλλα και απο το HEV στο σημα πισω. Ειναι το διλιτρο 4x4 που σημαινει οτι κλεβει λίγο η και καθολου (δύσκολο) χώρου αποσκευων απο το πορτπαγκαζ

      Το διαβασα τι εγραψες και ΔΕΝ σχολιασα αυτο που έγραψες.
      Μίλησα πληροφοριακά για τους τυχόν ενδιαφερόμενους. για τον εξοπλισμό και την τιμή της εικονιζόμενης έκδοσης, όχι για την ποιότητα, που δειχνει εφάμιλλη με την ποιότητα του C-HR 1ης γενιάς, μακάρι και να είναι.
      Όταν πάντως αλλάζει, λόγω έκδοσης, όλο το σαλόνι εσωτερικά, οι ζάντες εξωτερικά και προστίθενται λοιπά διακοσμητικά στοιχεία μέσα-εξω, προφανώς αλλάζει και η προλαμβάνουσα οπτική αίσθηση σε σχέση με ένα απλούστερο εξοπλιστικά μοντέλο.
      Έχεις δίκιο για το ότι δεν είναι το PHEV, αλλα το HEV (πέραν του σήματος που με μπέρδεψε, δεν έχει την τάπα δεξιά για την πρίζα), οπότε αντί για 48750, κοστίζει 46450.
      Προσωπικά, για τόσο μικρή χρηματική διαφορά και αφού θα "έτρωγα" τα τεκμηρια-Φ.Π.του δίλιτρου, θα προτιμούσα το PHEV.
      Τα "αυτάκια" στο πορτ παγκαζ είναι μέρος της πίσω τραβέρσας και είναι επίσης ολόιδια με το C-HR 1ης γενιάς, λογικό αφού πατωμα-μεταξονιο παραμένουν ίδια.

      44600 και 48800 μου τα βγαζει εμενα το επισημο σαιτ της Τουοτα που και παλι ειναι μικρη διαφορα για plug in hybrid.

      Επισης σε και καλα αμαξι για στυλ Η Τουοτα παει και βαζει εταζετα Ford Escort 1993 αντι να βαλει κλασικη συρόμενη για να δειξει και λιγο παραπανω αερα στο ματι, η να επιλεξει την σχεδον εφαπτομενη στο πισω παρμπριζ που εξυπνα εχουν τα Honda HRV kai Ford Puma

      Για εμενα τα λεφτα του δεν τα αξιζει γιατι ουσιαστικα δεν ειναι μια ολοκαινουργια γενια CHR αλλα κατι σαν version 2 και ακομα και να το αγορασω εμμένω στην σε αυτη μου την δηλωση οτι πληρωνουμε υπεραξια σε Full Hybrid ελλείψει ανταγωνισμου σε αυτη την κατηγορια.

      Ποιος θα πληρωνε τοσα χρηματα για το CHR αν υπηρχε BMW X1 Full Hybrid με 2000 χιλιαρικα πανω για παραδειγμα η το Honda HRV Full Hybrid στα ιδια χρηματα η Alfa Romeo Tonale Full Hybrid με 2000-3000 χιλιαρικα πανω η VW Tiguan Full Hybrid στα ιδια η Mazda η Audi κλπ κλπ κλπ

      Στον επισημο ενδεικτικό τιμοκατάλογο του μοντέλου το 2.0 HEV AWD έχει 46450 και το PHEV 48750 (GR Ultimate εκδοσεις), ίσως το εξτρα 50ρικο του site να αφορά τίποτα έξοδα PDI ή πινακίδων.

      Προσωπικά, προτιμώ τη σταθερή εταζερα από το ρόλο, που με τον καιρό κρεμάει. Ούτως ή άλλως αφαιρείται και η σταθερή εταζερα.

      Συμφωνώ για το σχόλιο περί version 2 του υπάρχοντος C-HR, το οποίο θεωρώ ότι διατηρεί τη μοναδική σχεδιαστική του ταυτότητα.

      Όπως φαινεται, δεν είναι τόσο απλό να εξελίξεις με αξιοπιστία full υβριδική τεχνολογία και να την πουλάς σε λογικές τιμές.
      Απο τους υπόλοιπους κατασκευαστες, κάποιοι πουλάνε συμβατική τεχνολογία σε ακριβότερες τιμές από την Toyota, ενώ άλλοι που παρουσίασαν παρόμοια υβριδική τεχνολογία την πωλούν ακριβότερα, χωρίς να επιτυγχάνουν παρομοιες καταναλώσεις.
      Παρότι, λοπόν, τα Toyota πράγματι έχουν ακριβύνει σημαντικά, θεωρώ ότι συγκριτικά εξακολουθούν να είναι value for money για το ολο "πακέτο" που προσφέρουν.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @terryp117 said in Toyota Corolla Cross:

      @bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:

      @fanis75 said in Toyota Corolla Cross:

      @bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:

      Εδώ κάποιοι τους πάνε δικά τους λάδια, στα 0W-20 αντί για 0W-8/16 θα κολλήσουμε; 😂

      Εφόσον ειναι εντός προδιαγραφών (πχ Μοτουλ 0-16) δεν υπάρχει κανένα προβλημα. Καποτε που ειχα ορεξη να ασχοληθώ και άλλαζα λάδια συχνά πηγαινα και εγώ τα δικά μου λάδια στην bmw (Spanos), προφανώς ιδια με αυτα που εβαζαν απλα στα μισά λεφτά.

      Εσύ το έκανες από μεράκι, οι περισσότεροι το κάνουν για μειώσουν το κόστος. Οπότε εάν τους έλεγαν τιμή και για τα γνήσια 0W-8/16 θα έφευγαν τρέχοντας.
      Εξάλλου, το "προφανώς ίδια" είναι πολύ σχετικό, Φάνη. Συνήθως, ό,τι πληρώνεις παίρνεις...
      Τουλάχιστον στο εξουσιοδοτημένο εγγυώνται εκείνοι για τη γνησιότητα των λαδιων που σου βάζουν και αν τους πας δικά σου λαδια, συνηθως γραφουν στην αποδειξη "λάδια πελάτη", και σωστά, γιατι δεν μπορουν να εγγυηθούν για το λάδι που θα τους πας.
      Προσωπικά, ακολουθώ πιστά τις προδιαγραφές του κατασκευαστή και βάζω πάντα γνήσια λάδια.
      Όπως το βλέπει ο καθένας βέβαια...

      Η ΜΟΤΟΥΛ φίλε μου, είναι μία από τις καλύτερες εταιρείες παγκοσμίως, η Τογιότα δεν βγάζει λάδια, αυτά που γράφουν Τογιότα τα γκρι πλαστικά δοχεία, προφανώς και είναι από κάποια πολύ καλή εταιρεία, οπότε αν κάποιος θέλει , στο Σκρουτζ 13 ευρώ το Μοτούλ, υπερδιπλάσια τιμή το Τογιότα που τελικά μπορεί να είναι και Μοτούλ...!!
      Μπορεί λοιπόν να τα φάει κανείς μόνος του τα 60-70 ευρώ της διαφοράς ,δε χρειάζεται να τα δώσει στην Τογιότα.
      Τους πάει τα δικά και λέει εγώ αυτά βάζω..!!

      Τα λάδια της Toyota πιθανότατα είναι Mobil.
      Εξήγησα ήδη αναλυτικά τι εννοώ.
      Προσέχουμε για να έχουμε.
      Η τιμή των γνησίων με ιδιες προδιαγραφές δεν είναι υπερδιπλάσια σε σχέση με του ελεύθερου εμπορίου.
      Έβαλα πρόσφατα 0-16 5λιτρο γνήσιο Toyota με 110 ευρώ (με 15% έκπτωση) και έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
      Αν σε καινούρια αυτοκίνητα των 20-40 χιλ. ευρώ με μακροχρόνια εργοστασιακή εγγύηση, σκεφτόμαστε το 30ρι-50ρι στο (συνήθως) ετήσιο service, τι να πω;
      Από εκεί και πέρα, ο καθένας πράττει όπως νομίζει...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @gdelio said in Toyota Corolla Cross:

      Δεν θα μπορούσα να φανταστώ πιο ξεκούραστο ταξίδι με άλλο αυτοκίνητο

      Για όσους ισχυρίζονται ότι τα υβριδικά Toyota είναι μόνο για αστικη χρήση.
      Αλλά εάν δεν το ζήσεις, δεν μπορείς να έχεις ολοκληρωμένη άποψη...

      Υ.Γ. Φανταστικές διαδρομές, θέλω κι εγώ κάποια στιγμή να τις κάνω. Εύχομαι και στις επόμενες με υγεία!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Επειδή η όλη συζήτηση αρχικώς αναπτύχθηκε σε συνάρτηση με τη συγκριτική απόδοση ενός υβριδικού και ενός μη υβριδικού αυτοκινητου αντίστοιχης ιπποδύναμης στη συνέχεια προστέθηκαν οι παράμετροι της κατανάλωσης και της αξιοπιστίας, με αποτέλεσμα, ως συνήθως, το θέμα να ξεχειλώσει, ας μου επιτραπούν κάποια γενικά σχόλια, για να το μαζέψουμε λίγο:

      1. Ένα υβριδικό αυτοκίνητο ασφαλώς είναι πιο αποδοτικό απο ενας ίδιας ιπποδυναμης συμβατικό, αφού υπό όλες τις συνθήκες είναι οικονομικότερο, συνεπώς εχει τη δυνατότητανα παράγει το ιδιο έργο με λιγότερο καύσιμο.
      2. Εξαλλου, το μεγεθος της συνδυαστικής ιπποδύναμης ενός υβριδκού που ανακοινώνεται τυπικά από τον κατασκευαστή, είναι σχετικό, αφού συχνά, λόγω της υποβοήθησης από το υβριδικό σύστημα, αισθάνεσαι ότι οδηγείς δυνατότερο αυτοκίνητο.
      3. Ένα υβριδικό αυτοκίνητο (ανεξαρτήτως 3 ή 4 κυλίνδρων), που έχει τη δυνατότητα να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά σε ποσοστό 50%+ χωρίς να καταπονείται καθόλου ο βενζινοκινητήρας του, ειδικά σε συνθήκες που ένα συμβατικό εκ των πραγμάτων ζορίζεται (μποτιλιάρισμα, σταματα-ξεκινα, γενικά αστικές συνθήκες), είναι λογικό και αναμενόμενο να αποδειχθεί μακροπρόθεσμα αξιόπιστο και πιο ευκολοσυντηρητο από ένα συμβατικό.

      Τα παραπάνω δεν αποτελούν αυθαίρετα ("οπαδικά") συμπεράσματα, αλλά αντικειμενικά δεδομένα που εχουν αποδειχθεί διαχρονικά, τουλάχιστον με τα υβριδικά Toyota.Τι να κάνουμε; Αποδεχθείτε το.
      Σημείωση: Η Toyota παράγει 3κύλινδρα πουσαρισμενα πυραυλάκια 1500 cc (Yaris GR-Four, Corolla GR).
      Θεωρώ ότι έχει συνεκτιμήσει τον παράγοντα αξιοπιστία, όπως κάνει με όλους τους κινητήρες της.
      Εξάλλου, η ιδανική αναλογία κυβικων-κυλινδρων είναι 500cc ανά κύλινδρο. Κι ένα ενδιαφέρον άρθρο (από τα πολλά) επί του θεματος: https://www.automology.com/why-is-500cc-per-cylinder-the-goldilocks-number-for-engines/

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill_hsd
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 47
    • 48
    • 1 / 48
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr