Εγώ οδήγησα το Hyundai Kona Hybrid στην αντιπροσωπεία της Συγγρού, πολύ εξυπηρετικοί οι πωλητές.
Το πρόβλημα στο συγκεκριμένο παιδιά είναι ότι στο default πρόγραμμα ECO απλά ΔΕΝ τραβάει το αμάξι, ένιωθα οτι οδηγούσα 80 αλόγα αυτοκίνητο είναι πραγματικά τάφος και επικίνδυνο σε ανοιχτό δρόμο να πας με το ECO, 0-100 μπορεί και να εχει 14 δευτερόλεπτα, τουλάχιστον σε αίσθηση. Οταν έβαλα το Sport το αμάξι ξύπνησε, αλλα ξύπνησε και η κατανάλωση που έγραψε 8.1 και σχεδόν πάντα ο κινητήρας ηταν ανοιχτός.
Το 1.8 κινητηρα της Τουοτα το εχω οδηγήσει αρκετα στην καινουργια Corolla στην Toyota Polis κηφησιας, οποίος ενδιαφέρεται εκει να παει καθως το οδηγας ΜΟΝΟΣ σου, έτσι οπως επρεπε να γινεται παντού. Εννοείται αρκετά πιο γρήγορος και σε αίσθηση και παντού σε σχέση με ΚΟΝΑ! Πιστεύω πως το CHR παρόλο το αυξημενο βαρος θα ειναι πιο οικονομικό και πιο γρήγορο απο ΚΟΝΑ 100%
Τωρα θα οδηγώ για μια εβδομαδα το Honda HRV ADVANCE HYBRID και οφείλω να ομολογήσω οτι παρόλο που δεν το ειχα στην λιστα μου το αμαξι τα έχει ολα!
Χώρους, κατανάλωση, ποιοτητα εσωτερικού, επιδόσεις.. Ειναι ενα ολοκληρωμένο αυτοκινητο θεωρώ περισσότερο απο τα άλλα 2 σαν ανταγωνιστές αλλα... εχει και μειονεκτήματα.
Αναλυω τα υπερ και τα κατα καθως ειμαι και υποψήφιος αγοραστής.
Hyundai KONA Hybrid.
Υπερ:
Tο πιο φθηνο απο ολα, και με αρκετα δωρα και στην Disticitive και στην Nline εκδοση.
Οι μεγαλυτεροι χωροι συνολικα στις πισω θέσεις και στο πορτπαγκαζ
Πολύ καλη ηχομόνωση, εμεινα εκπληκτος ειδικα για Hyundai και πολυ καλή ποιότητα κύλισης με τις 18αρες και την ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση
Κατα
Επιδόσεις, σιγουρά ειναι το πιο αργό απο ολα
Ποιοτητα εσωτερικού επιεικώς μέτρια, εργονομικά θεματα πχ οι διακοπτες αλλαγής ECO σε SPORT τεντώνεσαι να τους αλλαξεις και δεν βλέπεις την αλλαγη ταχύτητας απο D σε R, πρέπει να σκύψεις
Honda HRV Advance Hybrid
Υπερ:
Αρκετα καλη ποιότητα εσωτερικού στην Advance έκδοση με διχρωμιες μέσα το τονιζω
Εργονομικό όσο δεν παει, οι διακόπτες και το infotainment menu ειναι παιχνιδακι το εμαθα σε 10 λεπτα
Οι χωροι του ειναι πολυ καλοι, magic seats, πισω απο την θεση μου (1.87) παίζω μπάλα, και το πορτπαγκαζ αν και ειναι απο τα μικρότερα της κατηγορίας ειναι ορθογώνιο και εκμεταλλεύσιμο 100%
Επιδόσεις πολυ καλές (σε σχεση με ΚΟΝΑ) τραβάει αρκετά καλά εως τα 140 που το πήγα
Καλες καταναλώσεις οταν το μαθεις, μια βολτα στο ECO απο Νεα Ιωνια μέχρι Καλαμακι απο Κηφισό 3.8/100 και στο γύρισμα απο Αττική οδό (επιασα και 140) 5.2/100
Κατα
Αρκετά θορυβώδης εσωτερικά, ειδικά σε επιταχύνσεις και πάνω απο τα 90.
Ο κινητηρας σε full επιτάχυνση ακούγεται ίσως πιο πολυ και απο την προηγουμένη Corolla 122hp.
Ποιότητα κύλισης και ανάρτησης σιγουρα κατώτερη απο Kona, με τις 18αρες αναπηδούσε αρκετα σε εγκάρσιες και δυστυχώς ειχα και διάφορους ηχούς απο τα πισω καθισματα σε καθε λακκούβα, σαν ελατηριο εκαναν
Σε εξωτερική εμφάνιση ειναι το πιο ουδετερο-αδιαφορο απο τα 3, σε λευκο με μαυρη διχρωμια στην οροφή στους καθρεφτες και εσωτερικα βλεπετε αλλα εχει και 38000 σε αυτη την έκδοση
Toyota CHR 2024
Υπερ:
Θεωρώ ικανοποιητικές επιδόσεις, συμφωνα και με τον ανταγωνισμό και απο οτι εχω δει απο τον 1,8 140 hp στην Corolla
Θεωρώ καλύτερες καταναλώσεις απο τους ανταγωνιστες του.
Θεωρώ καλύτερη ποιότητα εσωτερικού ειδικά απο Κona
Θεωρω τον καλυτερο σχεδιασμό εξωτερικά και απο τα 3 σύμφωνα με οσα εχουμε δει
Θεωρω καλη ποιότητα κύλισης/ηχομόνωσης ειδικα σε σχεση με Honda
Κατα
Τελικη τιμη του και εξηγω. Πιστευα οτι η εκδοση C-lub ειναι οτι πρεπε για εμενα και με 33900 ξεμπερδεύω (δεν με νοιάζουν ηλεκτρικά/θερμαινόμενα καθίσματα πορτπαγκαζ και φανφαρες) και ταυτόχρονα γινόταν το πιο value και απο τα 3 αλλα! Η κυριά Toyota μας δουλεύει καθώς η έκδοση C-lub ΔΕΝ εχει τα μπροστινά LED που έχετε δει σε ΟΛΑ τα διαφημιστικά βίντεο μέχρι τώρα, αλλα αντιθέτως εχει κατι πετσοκομμένα που αλλαζουν ολη την εικονα του αυτοκίνητου. (κατι αντίστοιχο με την βασικη Corolla Cross που σε αναγκάζει να πας στην Style θες δεν θες)
Ετσι για εμενα που πρέπει αναγκαστικά να παω στην CHIC για να πάρω τα full LED ετσιθελικα μου βάζουν και τις 19αρες (αν ειναι δυνατόν σε υβριδικό με 140 αλογα) και ολα τα αλλα ηλεκτρικα φρου φρου που για εμενα ειναι άχρηστα και η τιμη διαμορφώνεται στις 36.400,00 € κάνοντας το πια πανάκριβο (πιο ακριβο και απο την Toyota Corolla Cross Style 2.0)!!!
Οι χώροι του θα είναι ΣΙΓΟΥΡΑ απο τους χειρότερους της κατηγορίας, με πληροφοριες απο οτι οι πισω θέσεις και ο χωρος αποσκευών θα μείνουν σχεδον ίδιοι και απαραλαχτοι με το προηγουμενο μοντέλο γιαυτο στην Toyota δεν εχουν πει τπτ ακόμα και περιμένουν παραγγελίες!!!
Η ποιότητα εσωτερικού στις πισω θέσεις θα ειναι η χειρότερη απο τους ανταγωστες του (full πλαστικουρα) χωρίς καν κεντρικό υποβραχιονιο λες και ειναι Sport κουπε και κλιματισμό (μιλαμε για C-SUV)
Η κλειστοφοβία και η μαυρίλα στις πισω θέσεις ειναι ίσως και deal braker για οικογένειες με παιδιά, στο καινούργιο φαινεται λιγο καλυτερα απο το παλιό αλλα μπροστά θα εχει μερα και πισω σκοτάδι
Μάλιστα ειχα και ενημέρωση οτι δεν παιρνεις το CHR για οικογενειακό!!! Δηλ το παίρνεις για στυλ...
Οι χωροι θα ειναι και αυτοι οι χειροτεροι του ανταγωνισμου ειδικα στις πισω θεσεις αλλα για εμενα και στο πορτπαγκαζ που θα δηλωνει πχ 390 λιτρα, αλλα εκμεταλευσιμα το Honda θα εχει σιγουρα παραπανω
Συμπερασμα... Μυλος