Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    D
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 141
    • Best 74
    • Groups 0

    diriras

    @diriras

    183
    Reputation
    14
    Profile views
    141
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    diriras Unfollow Follow

    Best posts made by diriras

    • RE: Toyota C-HR 2023

      Το ειδα απο κοντά.

      20231114_142349.jpg
      20231114_143221.jpg 20231114_143106.jpg 20231114_143217.jpg

      Περίμενα εξωτερικά να είχε κάποιο Wow factor, ούτε καν... Ισως το βράδυ με τον φωτισμό να φαίνεται καλύτερο.

      Στο εσωτερικό του έχει κάνει αλματα προόδου αλλα η μεριά του συνοδηγού είναι παρα πολυ στενή σε φάση που σε συνοδηγό ανω του 1.80 να φανεί άβολη (1.87 εγώ). Δεν μπορεις να ανοιξεις τα ποδια σου οπως σε ενα κανονικο αυτοκινητο λόγω της μεσαιας κολωνας.

      Η μεριά του οδηγού ειναι το καλυτερο του, άνετο και με ψηλά την κεντρική κονσολα όπως μου αρέσει, θυμίζει ανώτερης κατηγορίας και μάρκας αυτοκίνητο. Παρόλλο που διάβαζα οτι το προηγούμενο μοντέλο φαίνεται πιο ποιοτικό μέσα, δεν το είδα πουθενά αυτο.

      Πορτπαγκαζ, οπως το προηγούμενο τπτ το ιδιαίτερο να πεις και να γράψεις εδώ.

      Πίσω θέσεις... Αυτό που περίμενα να δω απο κοντά για να δω αν προχωρήσω στην αγορα (έχω δώσει ήδη προκαταβολή). Όπως θα δείτε και στις φωτό, το αυτοκίνητο ειναι σκοτεινό και κλειστοφοβικο πίσω, 2.30 ωρα το μεσημέρι μεσα στην αντιπροσωπεια και ηταν σκοτεινά, πιστευω μόνο σε νταλα ήλιο να φωτίζει λίγο, η ηλιοροφή έπρεπε να ειναι στανταρ σε αυτο το αμαξι. Επίσης τα πισω καθίσματα δεν στηρίζουν καθόλου τα πόδια σου, μόνο ο πισινος σου κάθεται το υπολοιπο ειναι στον αέρα (1.87)

      Εγώ ήμουν αναμεσα σε αυτο και στο Hyundai Kona full Hybrid. Και για να έχω και κοντινό μέτρο σύγκρισης πηγα και εκανα ξανα test drive to Kona. Χωροταξικα δεν έχουν σχέση, φαινεται πολυ περισοτερο αυτοκινητο το Kona στο μυαλο μου, ανετο παντου σωστό SUV, παρολλο που στις μπροστινες θέσεις το καντραν και η κονσολα του C-HR δεν παιζεται. Επίσης το C-HR ειναι πολυ καλυτερα εξοπλισμενο στις εκδόσεις του.

      Δεν μπορώ να καταλάβω πως αυτο το αμάξι θα εξυπηρετήσει οικογένεια με 1-2 παιδιά σημερα, γιατι παλια οπως ολοι γνωρίζουμε και με zastava μας πηγαιναν οι δικοί μας. Νομιζω οτι αυτο το αυτοκίνητο θα ταιριάζει πιο πολυ σε νεα ζευγαρια τα οποια ειναι οικονομικα ανεξαρτητα η σε high tech εργένηδες. Στα χρηματα που ζητανε θα επρεπε να δινει ολο το πακετο, στα 24 εως 28.000 full που βρισκαμε το προηγουμενο καινούργιο μπορει οριακα να το καταπινες, τωρα στα 36.300 που μου ζητανε για την έκδοση C-HIC σημερα, ειναι αστειο να το σκέφτομαι. Ίσως η βασικη με τα 29.500 να αξίζει δεν ξέρω

      Η δεύτερη επισκεψη μου θα ειναι για τεστ drive με όλη την οικογένεια για να αποφασίσω τι θα κανω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      diriras
    • RE: BMW 1 Series F70 (2024)

      Σφακιανακης Κηφισιας, την οδηγησα για περιπου μια ωρα. Mpack μπλε με 18αρες.(φωτο απο συγγρου καθως τις δικες μου δεν τις ανεβαζε λογω μεγεθους) 27f86560-e0ba-46b9-898f-74650839e563-image.png

      Αττικη οδος, 200αρισε για πλακα καλο τιμονι-κρατηματα, δεν υπαρχει θεμα με την οθόνη το συνηθίζεις, ποιοτικο οσο δεν παει μεσα. Σπαστικος αεροδυναμικος θορυβος απο τον καθρεφτη του οδηγού μετα τα 100-110.
      Οσο το πηγαινα σαν ανθρωπος το trip εγραψε 5.8, στο τέλος βγαινοντας απο Αττική οδο (την ανεβηκα και την κατεβηκα) καταναλωση 6.1 με sport mode, πιστευω χαλαρο ταξιδακι εχει ενα 5.5.6284310d-9d98-41bf-aadd-c3955b9a2ee9-image.png

      Κηφισιας σε Eco mode και προσεκτικη οδηγηση το εριξα σε 6.8 μετα απο reset για να δω ποσο καιει μεσα στην κινηση.

      ++Ηχος, επιδοσεις, τιμονι, κρατηματα, αισθηση, ποιοτητα, τιμη
      -- χωροι, ισως ορατοτητα, μόνο 2 χρονια εγγύηση

      32.700 πηρα προσφορα. Το Audi Α3 με Sline παει στα 37 με λιγότερο εξοπλισμο, το allstreet 35.000 γυμνο. Το VW Golf στην Style 35.000, το Ford Puma st line x 32.000+, Το Opel Astra σε καλη εκδοση 32.000+, Toyota Corolla Gr 140Hp 33.000, Toyota Yaris Cross 130hp Gr 30.000...

      Κλεβει Εκλησια πραγματικα ειναι ανωτερο απο ολα τα απο πανω οδηγικα, σε αλογα σε ροπη σε τιμονι σε κρατηματα και σε εξοπλισμο και σε τιμη!! Χανει σε χώρους πορτ παγκαζ και πισω καθισματων.7bd70924-e014-4cd8-a67c-42def43d470f-image.png

      Πιστεύω οικογενεια τριμελης με παιδακι 4-5+ που εχεις τελειωσει με καροτσια κλπ και δεν κανεις μετακομισεις καθε ΣΚ και δεν θελεις SUV ειναι πολυ καλη ευκαιρια.

      Σημα δεν εχει, ακριβα service σιγουρα θα εχει, βλαβες δεν ξερω αλλα διαβαζω τα χειροτερα για bmw-mini με 2 χρονια μονο η εγγύηση!! εκτός αν παρεις χρηματοδοτικο και στο κανουν 4.

      Οδηγησα την επομενη μερα Audi a3 Allstreet και Yaris Cross 130Hp.

      Το audi δυστυχώς με τον πωλητη δεν καταλαβα πολλα πραγματα σε 15 λεπτα, μεσα στην κινηση ειχα 8.3 με 2-3 ανοιγματακια.

      Το Yaris Cross 130 Hp Gr στην Αττικη οδο ειναι ενας επικίνδυνος κουβας που μετα τα 120 130 μουγκριζει σαν σκουτερ και καιει σιγουρα και παραπανω απο την Bmw αν το τρεχεις καθως αγκομαχαει μετα τα 135-140 καθως και το τραγικο σε ποιοτητα εσωτερικο του για τα λεφτα που ζηταει.

      Μεσα στην πολη ομως...
      9495b69e-fba0-45a6-9a1a-ee3be95703e3-image.png

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      diriras
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Λοιπον το ειδα απο κοντα σημερα λευκο Lounge με ηλιοροφη, μπηκα μεσα το εβαλα μπρος το τσεκαρα παντου.
      Περιμενω το test-drive για ολοκληρωμενη αποψη.

      Μεσα φαινεται ποιοτικο αλλα οχι μοντερνο, ειδα και τις οθονες πεντακαθαρες με τελεια αναλυση, αλλα εκει τελειωνουν οι διαφορες με την απλη κορολλα, τπτ που να βλεπεις και να κανεις ουαου.
      Το μεγαλο μειον του ειναι οι χωροι στις πισω θεσεις και το πορτπαγκαζ! Ειναι απιστευτο ενα αμαξι μηκους 4.46μ να εχει μικροτερους χωρους και πορτπαγκαζ απο το Dacia duster 4.3+μ του κολλητου και οχι μονο...Εγω ειμαι 1.87 και καθισα πισω απο το καθισμα μου ρυθμισμενο για εμενα, και εβρισκαν και τα ποδια μου και το κεφαλι μου λογω ηλιοροφης!

      Ανταγωνιστες:

      Kia Niro hybrid, παιζεις μπαλα στις πισω θεσεις, μεγαλυτερο πορτπαγκαζ.
      Μοντερνο και ομορφο εσωτερικο με κιβωτιο διπλου συμπλεκτη και φουλ υβριδικο

      Nissan QQ e-power, μια χαρα οι πισω θεσεις και το πορτπαγκαζ οκ.
      Πανεμορφο εσωτερικο στην εκδοση N Connecta, ποιοτικο παντου.
      Ειχα κανει τεστ drive την mild hybrid σε αυτοματo, απιστευτο πατημα , κιβωτιο, ησυχια αλλα καταναλωση στο ΘΕΟ

      Hyundai Tucson Full Hybrid , test drive απεριοριστοι χωροι παντου!
      Το πιο ομορφο εσωτερικο για εμενα (το δευτερο σε ποιοτητα), κιβωτιο διπλου συμπλεκτη και φουλ υβριδικο το μονο με Turbo! Φαινεται για αλλης κατηγοριας αμαξι η premium εκδοση Distinctive.

      Μεσα στο μηνα θα εχουν test drive την Toyota, Nissan QQ και το Kia Niro θα γινει χαμος!
      Μεχρι τοτε εχουμε και λεμε.

      Το Toyota Corolla Cross εχει μακραν το πιο ουδετερο σχημα, χωρις ομορφες καμπυλες και οριακα βαρετη σχεδιαση μεσα εξω. Οταν λοιπον εξωτερικα το συγκρινεις με τα αλλα 3 βγαινει τελευταιο και καταιδρωμενο σε εμφανιση μεσα εξω.
      Φαινεται μοντελο προηγουμενης γενιας.
      Πασχει επισης και στο κιβωτιο ταχυτητων καθως το e-cvt του ισως εχει τα γνωστα θεματα, γραφουν οτι εχει βελτιωθει, μενει να το οδηγησω αλλα τα διπλοσυμπλεχτα κερδιζουν.

      Ομως...

      Εχουμε και λεμε, Kia Niro 1.6 hybrid 140 αλογα στην εκδοση Titanium (αντιστοιχη style) που αξιζει ( στην προηγουμενη αλλαζουν πολλα πραγματα μεσα εξω, χωρις χαρτες, Led, αλλο σαλονι, μικρες οθονες, χωρις περιστροφικο διακοπτη για το αυτ κιβωτιο κλπ)
      γραπτη προσφορα με μεταλλικο 37.500 με δωρο 5 χρονια service.
      Το πιο αδυναμο απο ολα, στα test drive του εξωτερικου γραφουν οτι μετα τα 120χλμ πιεζεται...

      Nissan QQ e-power, εντελως καινουργια μοναδικη τεχνολογια, μενει να δοκιμαστει. Ποιοτικο παντου, στα τεστ του εξωτερικου μονο τα καλυτερα διαβαζω και ειναι αχτυπητο σε καταναλωση παρολλο το βαρος και τον ογκο του.
      Γραπτη προσφορα στην εκδοση N Connecta που αξιζει με χρωμα 44.000

      Hyundai Tucson, το πιο δυνατο σε επιδοσεις με το μοντερνο εσωτερικο του και τους απεριοριστους χωρους του, επισης το μεγαλυτερο σε μηκος με την μεγαλυτερη καταναλωση, γραπτη προσφορα στην εκδοση Distinctive full hybrid 41700

      Toyota Corolla Hybrid Style, γραπτη προσφορα με μεταλλικο χρωμα 33200

      Εδω λοιπον το πραγμα γυρναει και απο τελευταιο και καταιδρωμενο, εχουμε το Cross hybrid να εχει σιγουρα την καλυτερη σχεση ποιοτητας τιμης αυτη την στιγμη απο ολα τα SUV ανεξαρτητου μαρκας καθως ΔΕΝ εχει ανταγωνιστες.
      Μιλαμε για ενα Ιαπωνικο αυτοκινητο SUV Hybrid με σχεδον 200 αλογα (μενει να δουμε ποσα ζουν και στο δρομο βεβαια) με ανεξαρτητη αναρτηση με καλες επιδοσεις στα χαρτια και με την εμπειρια, αξιοπιστια και μεταπωλητικη αξια της Toyota.
      Βραχνας παραμενουν τα 400 ευρω τον χρονο φορος πολυτελειας αλλα απο οτι διαβαζουμε τεινει να καταργηθει ΧΩΡΙΣ να ειναι τιποτα σιγουρο φυσικα!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      diriras
    • RE: MG ZS

      Το αυτοκίνητο το έχω εδώ και τρεις εβδομάδες και έχω κάνει αρκετές βόλτες. Όπως το είχα δοκιμάσει και σε test drive στον Μακρή στο Νέο Ηράκλειο, ο μόνος που με άφησε να το βγάλω στην Αττική Οδό!

      Στην έκδοση Exclusive, δηλαδή στη μεσαία κατηγορία, με τιμή γύρω στα 25.000+€, είναι σαν να "κλέβεις εκκλησία". Δεν υπάρχει καλύτερη επιλογή value for money στην αγορά αυτή τη στιγμή, δεδομένων των χαρακτηριστικών του: ένα πλήρως υβριδικό SUV ιδανικό για οικογένειες. Γεμίζει με λίγο παραπανω απο 70 ευρώ τωρινές τιμές.

      Πλεονεκτήματα
      Το μεγαλύτερο πλεονέκτημά του είναι η αστική και περιαστική οδήγηση, σε ταχύτητες από 20 έως 90 χλμ./ώρα. Σε αυτές τις συνθήκες, η μπαταρία δουλεύει υπερωρίες, φορτίζεται συνεχώς και κινείσαι ουσιαστικά ηλεκτρικά. Για παράδειγμα, αν ξεκινήσεις απο την Εθνική Οδό με σχεδόν πλήρη μπαταρία και βγεις στην έξοδο της πρώην Renault, μπορείς να φτάσεις Περισσό μόνο με μπαταρία. Είναι απίστευτο οτι μπορείς να περάσεις 2-3 περιοχές της Αθήνας χωρίς να καταναλώσεις καύσιμα.

      Όσο έχεις μπαταρία, και σε ταχύτητες έως 90 χλμ./ώρα, όταν πατάς το γκάζι η επιτάχυνση είναι άμεση, χωρίς καθυστέρηση. Το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε περίπου 8 δευτερόλεπτα. Μέσα στην πόλη, οι επιταχύνσεις είναι εξαιρετικές: σε κολλάνε στο κάθισμα, ενώ παράλληλα η μπαταρία φορτίζεται ξανά κατά την πέδηση.

      Ταξίδι και Κατανάλωση
      Η τελική ταχύτητα φτάνει στα 183-184 χλμ./ώρα στο κοντέρ (κόφτης), ενώ το GPS δείχνει διαφορά μόλις 3-4 χλμ. Οι καταναλώσεις κυμαίνονται ως εξής:

      120-125 χλμ./ώρα: 6-6,5 λ./100 χλμ.
      130 χλμ./ώρα: 6,8-7+ λ./100 χλμ.
      140 χλμ./ώρα: 8+ λ./100 χλμ.
      100-118 χλμ./ώρα: 5,2-5,5 λ./100 χλμ.
      Κάτω από 100 χλμ./ώρα: Οι καταναλώσεις είναι εξαιρετικά χαμηλές, λόγω της μπαταρίας.

      Στο ταξίδι είναι άνετο, αλλά παρατηρούνται περιστασιακά περίεργες συμπεριφορές. Για παράδειγμα, αν πηγαίνεις με 120 χλμ./ώρα στις 2.700 στροφές, μπορεί ξαφνικά να ανεβάσει στις 3.500 για λίγα δευτερόλεπτα πριν επανέλθει. Αυτό συμβαίνει κυρίως όταν χρησιμοποιείς το cruise control μεταξύ 120-125 χλμ./ώρα. Η ηχομόνωση είναι ικανοποιητική, καλύτερη από την Alfa Romeo 147 που είχα, και συγκρίσιμη με ένα Mini Countryman που οδηγησα πριν. Επισης οταν πας πχ με 120χλμ και πατας τερμα γκαζι, θέλει 1-2 δεπτερολεπτα για να ανεβαζει στροφές ο κινητηρας στις 5000+ για να επιταχυνει, δεν εχει δηλ την αμεση αισθηση της μπαταριας οταν κινείσαι με κατω απο 80 χμλ.

      Συμπεριφορά στην Πόλη
      Στις ανωμαλίες του δρόμου αναπηδάει λίγο περισσότερο από όσο θα ήθελα. Ένα Nissan Qashqai με 16άρες ζάντες είχε καλύτερη απόσβεση, αλλά γενικά οι 17άρες ζάντες και το 55άρι προφίλ των ελαστικών είναι αποδεκτά για την Αθήνα.

      Θέματα με την Μπαταρία και τον Κλιματισμό
      Στην πόλη και σε αστικές/περιαστικές διαδρομές, είναι πρακτικά αδύνατο να αδειάσει η μπαταρία, εκτός ισως αν οδηγείς πολύ επιθετικά πχ συνεχομενα 0-100 με κοκαλωμα στα φρενα για να μην προλαβει να φορτίσει, προσπαθησα να το κανω αλλα δεν τα καταφερα. Ωστόσο, όταν έχεις το Κλιματισμό ανοιχτό, ο κινητήρας λειτουργεί συνεχώς (σε ποσοστό 95%), με αποτέλεσμα να μην κινείσαι αμιγώς ηλεκτρικά. Αυτό αυξάνει την κατανάλωση καυσίμου. Χωρίς κλιματισμό αν η κατανάλωση είναι πχ 4-5 λ./100 χλμ., με air-condition ανεβαίνει στα 5,5-6 λ./100 χλμ. μιας και ναι μεν βοηθαει η μπαταρια αλλα ο κινητηρας ειναι μονιμα ανοιχτος έστω και στις 1300-1800 στροφές.

      Στο ταξίδι όμως με κλιμα ανοιχτο, στην περιπτωση μου στους 28 βαθμους και στην ενταση 5/8 καταφερα στην ανοδο της Μαλακασας οδηγωντας με τερμα γκαζι καποια χμλ πισω να τερματισω την μπαταρια και να μου κολλήσει στα 140+ χμλ χωρις να μπορω να ανεβασω αλλο με την μπαταρια να εχει κολλησει στην μια μπαρα. Εκει λοιπον βρηκα την ευκαιρια και εκανα ολα τα τεστ που ειχα στο μυαλο μου.

      Με τερμα γκαζι παλι εσβησα το clima αλλα και παλι εμεινε κολλημένο στα 140-145χμλ, δεν προλαβαινε δηλ ο κινητηρας να φορτίσει την μπαταρια. Αφησα λοιπον λιγο το γκαζι για 10-15 δεπτ και παλι το τερματισα και μου εφτασε μεχρι τα 160 και παλι σιγα σιγα εχανα χλμ μεχρι τα 155 και επεφτε. Αφησα λοιπον παλι το γκαζι και επεσα στα 120 και φόρτισε στις 2 μπαρες και εκει καταφερα με τερμα γκαζι και κλειστο κλιμα και εφτασα στα 170+χμλ αλλα επειδη μαλλον δεν είχε ανηφορα τα κρατησε χωρίς να χασει χλμ εστω και με μια μπαρα μπαταριας.

      Οπως θα ειδατε και στο βιντεο ειχα αρκετη ωρα μια μπαρα στην μπαταρια και παρολλα αυτα στις στροφες της Υλικης και μετα, ημουν χαλαρα πανω απο 170 για αρκετη ωρα χωρίς να χασω αποδοση, παντα με κλειστο Κλιματισμό. Και στην Ευθεια της Θηβας παλι ήμουν με 170+ για αρκετη ωρα αλλα λογω καμερων εκοβα και ξανα ανεβαζα ΠΑΝΤΑ με κλειστο το clima.

      Σε ένα δεύτερο ταξιδι που εκανα με την οικογενεια, απο την Αθηνα στο Καρπενησι, επιασα τα 140-150 για αρκετη ωρα χωρίς να χασω πουθενα δυναμη με κλιμα ανοιχτο. Και στις προσπερασεις αψογο και στην αναβαση στο χιονοδρομικό, δεν ειχα κανενα προβλημα πουθενα με απωλειες ισχύος. Αναβαση στο χιονοδρομικο με 3 ατομα ειχα περιπου 8l/100 καταναλωση και καταβαση 0! Νομιζω πηγε πανω απο 10χμλ μονο με μπαταρια, και μου πετουσε συνεχεια το μυνημα οτι δεν μπορει να κανει αναγεννηση ενεργειας καθως ειχε φουλαρει η μπαταρια στην καταβαση.

      Συμπεράσματα
      Είναι όντως δυνατό να εξαντλήσεις την μπαταρία σε συνθήκες έντονης επιτάχυνσης - παρατεταμενης τελικής με ανοιχτό κλιματισμό σε ελαφριά ανηφόρα η ισως και σε ευθεια. Ωστόσο, σε κανονικές συνθήκες, η απόδοση παραμένει εξαιρετική. Αστικα-περιαστικα, οι επιδόσεις/καταναλωσεις του είναι εξαιρετικές, ενώ στο ταξίδι παραμένει άνετο και ξεκούραστο, παρά τις ελαφρές ιδιαιτερότητες.

      Επισης οτι και να λεμε για τα turbo και τις ΜΕΚ, η αμεση αποκριση της μπαταριας δεν παιζεται. Για εμενα πρεπει να βγαλουν (οι κινεζοι ποιοι αλλοι) ενα full υβριδικο diesel/βενζινης με 140-150 αλογα ΜΕΚ και αλλα 100hp μπαταριας και ετσι εχεις παντου οικονομια και επιδοσεις, και στην πολη και σε ταξιδι.

      Ακόμα ηθελα να αναφερω οτι περυσι στα Μετεωρα ειχα παει με ενα plug in hybrid νοικιαρικο Ford Kuga 2500cc με 200+ αλογα νομιζω. Το οποιο ειχε τελικη τα 180+ χιλιομετρα!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      diriras
    • RE: Toyota C-HR 2023

      Εγώ οδήγησα το Hyundai Kona Hybrid στην αντιπροσωπεία της Συγγρού, πολύ εξυπηρετικοί οι πωλητές.

      Το πρόβλημα στο συγκεκριμένο παιδιά είναι ότι στο default πρόγραμμα ECO απλά ΔΕΝ τραβάει το αμάξι, ένιωθα οτι οδηγούσα 80 αλόγα αυτοκίνητο είναι πραγματικά τάφος και επικίνδυνο σε ανοιχτό δρόμο να πας με το ECO, 0-100 μπορεί και να εχει 14 δευτερόλεπτα, τουλάχιστον σε αίσθηση. Οταν έβαλα το Sport το αμάξι ξύπνησε, αλλα ξύπνησε και η κατανάλωση που έγραψε 8.1 και σχεδόν πάντα ο κινητήρας ηταν ανοιχτός.

      Το 1.8 κινητηρα της Τουοτα το εχω οδηγήσει αρκετα στην καινουργια Corolla στην Toyota Polis κηφησιας, οποίος ενδιαφέρεται εκει να παει καθως το οδηγας ΜΟΝΟΣ σου, έτσι οπως επρεπε να γινεται παντού. Εννοείται αρκετά πιο γρήγορος και σε αίσθηση και παντού σε σχέση με ΚΟΝΑ! Πιστεύω πως το CHR παρόλο το αυξημενο βαρος θα ειναι πιο οικονομικό και πιο γρήγορο απο ΚΟΝΑ 100%

      Τωρα θα οδηγώ για μια εβδομαδα το Honda HRV ADVANCE HYBRID και οφείλω να ομολογήσω οτι παρόλο που δεν το ειχα στην λιστα μου το αμαξι τα έχει ολα!
      Χώρους, κατανάλωση, ποιοτητα εσωτερικού, επιδόσεις.. Ειναι ενα ολοκληρωμένο αυτοκινητο θεωρώ περισσότερο απο τα άλλα 2 σαν ανταγωνιστές αλλα... εχει και μειονεκτήματα.

      Αναλυω τα υπερ και τα κατα καθως ειμαι και υποψήφιος αγοραστής.

      Hyundai KONA Hybrid.

      Υπερ:
      Tο πιο φθηνο απο ολα, και με αρκετα δωρα και στην Disticitive και στην Nline εκδοση.
      Οι μεγαλυτεροι χωροι συνολικα στις πισω θέσεις και στο πορτπαγκαζ
      Πολύ καλη ηχομόνωση, εμεινα εκπληκτος ειδικα για Hyundai και πολυ καλή ποιότητα κύλισης με τις 18αρες και την ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση
      Κατα
      Επιδόσεις, σιγουρά ειναι το πιο αργό απο ολα
      Ποιοτητα εσωτερικού επιεικώς μέτρια, εργονομικά θεματα πχ οι διακοπτες αλλαγής ECO σε SPORT τεντώνεσαι να τους αλλαξεις και δεν βλέπεις την αλλαγη ταχύτητας απο D σε R, πρέπει να σκύψεις

      Honda HRV Advance Hybrid

      Υπερ:
      Αρκετα καλη ποιότητα εσωτερικού στην Advance έκδοση με διχρωμιες μέσα το τονιζω
      Εργονομικό όσο δεν παει, οι διακόπτες και το infotainment menu ειναι παιχνιδακι το εμαθα σε 10 λεπτα

      Οι χωροι του ειναι πολυ καλοι, magic seats, πισω απο την θεση μου (1.87) παίζω μπάλα, και το πορτπαγκαζ αν και ειναι απο τα μικρότερα της κατηγορίας ειναι ορθογώνιο και εκμεταλλεύσιμο 100%

      Επιδόσεις πολυ καλές (σε σχεση με ΚΟΝΑ) τραβάει αρκετά καλά εως τα 140 που το πήγα
      Καλες καταναλώσεις οταν το μαθεις, μια βολτα στο ECO απο Νεα Ιωνια μέχρι Καλαμακι απο Κηφισό 3.8/100 και στο γύρισμα απο Αττική οδό (επιασα και 140) 5.2/100
      Κατα
      Αρκετά θορυβώδης εσωτερικά, ειδικά σε επιταχύνσεις και πάνω απο τα 90.

      Ο κινητηρας σε full επιτάχυνση ακούγεται ίσως πιο πολυ και απο την προηγουμένη Corolla 122hp.

      Ποιότητα κύλισης και ανάρτησης σιγουρα κατώτερη απο Kona, με τις 18αρες αναπηδούσε αρκετα σε εγκάρσιες και δυστυχώς ειχα και διάφορους ηχούς απο τα πισω καθισματα σε καθε λακκούβα, σαν ελατηριο εκαναν

      Σε εξωτερική εμφάνιση ειναι το πιο ουδετερο-αδιαφορο απο τα 3, σε λευκο με μαυρη διχρωμια στην οροφή στους καθρεφτες και εσωτερικα βλεπετε αλλα εχει και 38000 σε αυτη την έκδοση

      Toyota CHR 2024

      Υπερ:
      Θεωρώ ικανοποιητικές επιδόσεις, συμφωνα και με τον ανταγωνισμό και απο οτι εχω δει απο τον 1,8 140 hp στην Corolla

      Θεωρώ καλύτερες καταναλώσεις απο τους ανταγωνιστες του.

      Θεωρώ καλύτερη ποιότητα εσωτερικού ειδικά απο Κona

      Θεωρω τον καλυτερο σχεδιασμό εξωτερικά και απο τα 3 σύμφωνα με οσα εχουμε δει

      Θεωρω καλη ποιότητα κύλισης/ηχομόνωσης ειδικα σε σχεση με Honda

      Κατα
      Τελικη τιμη του και εξηγω. Πιστευα οτι η εκδοση C-lub ειναι οτι πρεπε για εμενα και με 33900 ξεμπερδεύω (δεν με νοιάζουν ηλεκτρικά/θερμαινόμενα καθίσματα πορτπαγκαζ και φανφαρες) και ταυτόχρονα γινόταν το πιο value και απο τα 3 αλλα! Η κυριά Toyota μας δουλεύει καθώς η έκδοση C-lub ΔΕΝ εχει τα μπροστινά LED που έχετε δει σε ΟΛΑ τα διαφημιστικά βίντεο μέχρι τώρα, αλλα αντιθέτως εχει κατι πετσοκομμένα που αλλαζουν ολη την εικονα του αυτοκίνητου. (κατι αντίστοιχο με την βασικη Corolla Cross που σε αναγκάζει να πας στην Style θες δεν θες)
      Ετσι για εμενα που πρέπει αναγκαστικά να παω στην CHIC για να πάρω τα full LED ετσιθελικα μου βάζουν και τις 19αρες (αν ειναι δυνατόν σε υβριδικό με 140 αλογα) και ολα τα αλλα ηλεκτρικα φρου φρου που για εμενα ειναι άχρηστα και η τιμη διαμορφώνεται στις 36.400,00 € κάνοντας το πια πανάκριβο (πιο ακριβο και απο την Toyota Corolla Cross Style 2.0)!!!

      Οι χώροι του θα είναι ΣΙΓΟΥΡΑ απο τους χειρότερους της κατηγορίας, με πληροφοριες απο οτι οι πισω θέσεις και ο χωρος αποσκευών θα μείνουν σχεδον ίδιοι και απαραλαχτοι με το προηγουμενο μοντέλο γιαυτο στην Toyota δεν εχουν πει τπτ ακόμα και περιμένουν παραγγελίες!!!

      Η ποιότητα εσωτερικού στις πισω θέσεις θα ειναι η χειρότερη απο τους ανταγωστες του (full πλαστικουρα) χωρίς καν κεντρικό υποβραχιονιο λες και ειναι Sport κουπε και κλιματισμό (μιλαμε για C-SUV)

      Η κλειστοφοβία και η μαυρίλα στις πισω θέσεις ειναι ίσως και deal braker για οικογένειες με παιδιά, στο καινούργιο φαινεται λιγο καλυτερα απο το παλιό αλλα μπροστά θα εχει μερα και πισω σκοτάδι
      Μάλιστα ειχα και ενημέρωση οτι δεν παιρνεις το CHR για οικογενειακό!!! Δηλ το παίρνεις για στυλ...

      Οι χωροι θα ειναι και αυτοι οι χειροτεροι του ανταγωνισμου ειδικα στις πισω θεσεις αλλα για εμενα και στο πορτπαγκαζ που θα δηλωνει πχ 390 λιτρα, αλλα εκμεταλευσιμα το Honda θα εχει σιγουρα παραπανω

      Συμπερασμα... Μυλος

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      diriras
    • RE: Οδήγησα....

      Μιας και ειχα λιγο χρονο σημερα αποφασισα να οδηγησω Audi A3 1.5 MHEV και να ξαναοδηγησω (πριν 2 χρονια την ειχα ξανα-οδηγησει) Toyota Corolla 1.8 Hybrid.

      Ξεκινησα απο Audi, στην αντιπροσωπεια με λιγα λογια σε αποτρεπουν ουσιαστικα να το παραγγελεις μιας και εχει αναμονη 1 χρονο και οι τιμες ξεκινανε απο το καλημερα κοντα στα 30.000 για 1000αρι αυτοματο! Για το Audi A3, επισης οι τιμες που μου εβγαζε το Configurator, να υπολογιζετε 2000 ευρω πανω, ενα απλο Α3 1000cc MHEV Advanced με το comfort πακετο και κατι ψηλα 33.000! Δεν ειχε το αυτοματο σε 1000αρι και οδηγησα το 1.500

      Με περιμενε ενα λευκο απλο Audi A3 Basic 1.5 S-tronic με το Comfort πακετο και εσωτερικο Sline😏.Η τιμη του συμφωνα με τον πωλητη πανω απο 33.000! Εντυπωσεις με το Audi; Μαλλον μετριες προς κακες. Ειδικα το κιβωτιο και η καταναλωση!
      Το κιβωτιο εχει τρελλο lag αργει να κατεβασει και να αρπαξει σε πορεια, παρα τα 150 αλογα του και το υβριδικο του συστημα μου φανηκε χειροτερο απο του Ford Puma που ειχα οδηγησει πριν 1 μηνα καθως δεν εσβηνε παντα τον κινητηρα σε σταση, εννοειται χωρις το κλιματιστικο στο οn. Επισης πολλες φορες μπερδευοταν και αντι να ανεβασει κατεβαζε ταχυτητα!
      Απο αυτα που ειχα διαβασει στον "ειδικο τυπο" περιμενα ενα αρτιο κιβωτιο αλλα φευ!
      Απο κοντα και η καταναλωση που διαβαζα για κατι 7 αρια μεσα στην πολη 👎 , με Eco στην κηφισιας και στα στενα δεν επεσα ποτε κατω απο 8.5😢 μετα απο αρκετη προσπαθεια κιολας! Ισως με τον τρικυλινδρο χιλιαρη να ειναι πιο εφικτο!
      Ενταξει το αυτοκινητο εχει καλο πατημα οπως ομως εχουν και τα Ford Focus, VW Golf, KIA Ceed κλπ κλπ... αλλα 33.000 δεν δινω ουτε το τζοκερ να κερδιζα!

      Στην Toyota δεν ηθελα να παω εξαρχης αλλα αφου το ειχαν διαθεσιμο τελικα πηγα. Κοκκινο Black Edition με μαυρη οροφη διχρωμια και μεσα τα παντα ολα. Ολα; Οχι ολα φυσικα γιατι το multimedia, ο θεος να το κανει, ειχε φωτεινοτητα και αναλυση της πρωτης γενιας Ipad 2010, πραγματικα νομιζα οτι ειναι 🤔 χαλασμενο σε σχεση ειδικα με του Audi, επισης χωρις πλοηγο και ασχημα τοποθετημενο χωρις να ειναι καν κεντραρισμενο προς τον οδηγο! Απο οτι εμαθα στη νεα γενια my2022 εχει καλυτερη αναλυση και πλοηγο! παλι καλα!.
      Εννοειται εξωτερικη εμφανιση το Black Edition πολυ ομορφοτερο απο την Basic του Audi, ισως με την S-line να ειχα αλλη αποψη! Οδηγικα τωρα προς μεγαλη μου εκπληξη το Toyota ηταν πολυ καλυτερο, τουλαχιστον μεσα στην Αθηνα απο το Audi χωρις το παραμικρο lag απο το CVT κιβωτιο, ηταν σχεδον απολαυστικο στις επιταχυνσεις του απο σταση μεχρι τα 50-60 με μονη παραφωνια το μουγκριτο του CVT. Με μονιμο σκισιμο χωρις να το λυπαμαι η καταναλωση ηταν στο 7.5 με 8 και οταν αποφασισα να το παω σαν ανθρωπος η καταναλωση επεσε πολυ ανετα στο 5!

      Για εμενα μεσα στη πολη και τα περιχωρα το Toyota δεν εχει αντιπαλο και δεν ενιωσα πολυ μειονεκτικα μεσα στο σαλονι του σε σχεση με το Audi, βεβαια οι πισω θεσεις και το πορτπαγκαζ ειναι ενα θεμα, με 1 παιδακι παλευεται με 2 μαλλον οχι!
      Ενα ακομα που μου εκανε εντυπωση ηταν σε δρομο που ξερω απεξω και ανακατωτα με 50-60 χλμ η Corolla ηταν πιο ησυχη μεσα απο το Audi, στο οποιο ακουγα καθαρα θορυβο κυλισης απο τον δρομο και απο το παρτμπριζ!

      Ειμαι σιγουρος οτι σε ανοιχτο δρομο το Audi ειναι πιο απολαυστικο και με καλυτερη παθητικη ασφαλεια λογω ροπης/αλογων ειδικα φορτωμενο, και για καποιον που κανει συχνα ταξιδια ισως να βολευει. Αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι γιατι η Toyota δεν εβγαλε hybrid κινητηρα σε συνδυασμο με Turbo, οπως κανει τωρα η Hyundai KIA, ωστε να ειχαμε περισοτερες επιλογες, μιας και ο διλιτρος τρωει αλλα 60 λιτρα! απο το πορτπαγκαζ με την μεγαλυτερη μπαταρια και ειναι φυσικα "απαγορευμενος" για την Ελληνικη αγορα!

      Με λιγα λογια για καθημερινο αυτοκινητο 33.000 ευρω (μιλαμε για το χιλιαρη κινητηρα στο Audi) φυσικα και δεν αξιζουν με τπτ, οχι οτι τα 25.700 που ζηταει η κορολλα ειναι λιγα, αλλα με το υβριδικο της συστημα μεσα στη πολη σου δινει παρα πολλα με μεγαλο μειονεκτημα τους χωρους, ειδικα για το μηκος της. Δυστηχως δεν την οδηγησα Αττικη οδο για να καταλαβω πως συμπεριφερεται σε ταχυτητες ταξιδιου και ρεπριζ, αλλα καταλαβαινουμε απο τα νουμερα οτι ειναι οριακα ανεκτη, φορτωμενη ισως να ειναι και επικινδυνη σε προσπεραση!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      diriras
    • RE: MG ZS

      Λοιπόν, παιδιά, όποιος ενδιαφέρεται για το αυτοκίνητο απο Αθήνα, καθώς και για το MG3, μπορεί να πάει στη Μαρίνου Αντύπα στο Νέο Ηράκλειο για να τα δει και να τα οδηγήσει.
      Εγώ οδήγησα και τα δύο, και μάλιστα βγάλαμε το ZS στην Αττική Οδό. Να σημειώσω ότι τους τελευταίους μήνες έχω οδηγήσει σε αυτόματα πάντα τα εξής: Ford Puma, BMW 1 Series, Audi A3 Allstreet, Dacia Duster, Renault Clio, Toyota Yaris Cross 130 hp, Toyota Corolla, Toyota Corolla Cross, Toyota C-HR, Mini Countryman, Peugeot 2008 Hybrid 136 hp και Nissan Qashqai Xtronic. Έχω, λοιπόν, καλό μέτρο σύγκρισης με αρκετά αυτοκίνητα. Και τα δύο τα οδήγησα στο normal mode.

      MG3:
      Το απόλυτο αυτοκίνητο πόλης και περιχώρων. Το μέγεθός του το κάνει παιχνιδάκι και η δύναμη που έχει 0-100 σε 7+ δευτερόλεπτα, καθώς και η άμεση ροπή του, είναι διασκεδαστικά και εθιστικά. Δεν έχει το lag των turbo, και μέχρι τα 50 km/h, όπου μπαίνει και ο κινητήρας, παρουσιάζει ένα μικρό σκαλοπάτι (αν ο κινητήρας είναι σβηστός). Μέσα στην πόλη, τους περνάς εύκολα και η κατανάλωση είναι η μισή ενός θερμικού. Η ανάρτησή του στα στενά του Ηρακλείου και της Νέας Ιωνίας ήταν καλή (η BMW σίγουρα ήταν πιο σκληρή), ενώ το τιμόνι του μέτριο και αντίστοιχο με του Yaris Cross.

      Η ποιότητα στο εσωτερικό του στη φουλ έκδοση των 23.000 ευρώ είναι ικανοποιητική, αν και το ταμπλό έχει λίγο κούφια αίσθηση. Οι πίσω χώροι είναι σίγουρα μεγαλύτεροι από το Toyota Corolla, που είναι μεγαλύτερο αμάξι, και μάλλον και από το Yaris Cross. Ως προς την εσωτερική ποιότητα, είναι σίγουρα καλύτερο από το Yaris Cross. Τα μειονεκτήματά του (διαιρούμενο πίσω κάθισμα και τηλεσκοπικό τιμόνι) αναμένεται να διορθωθούν μέσα στο 2025, οπότε θα είναι το απόλυτο value-for-money αυτοκίνητο, αν διατηρήσει την τιμή του.

      MG ZS:
      Πραγματικά "κλέβει την παράσταση". Η τιμή του στην μεσαία έκδοση (25.500 ευρώ, ίσως και χαμηλότερη) είναι εξαιρετική για τα δεδομένα της κατηγορίας, με εγγύηση και εξοπλισμό που προσφέρει. Θεωρώ ότι στα 27.700+ της φουλ έκδοσης ίσως χάνει λίγο από το value for money, οπότε θα αναφερθώ στη μεσαία έκδοση που οδήγησα και με ενδιαφέρει.

      Το αμάξι έχει το μέγεθος ενός Nissan Qashqai, είναι κανονικό SUV και το δείχνει εσωτερικά και εξωτερικά. Έχει μεγαλύτερους χώρους από το νέο Dacia Duster, που είναι ο βασικός του αντίπαλος, πολύ καλύτερη ποιότητα εσωτερικού, ανώτερη ανάρτηση με τις 17άρες ζάντες και σίγουρα καλύτερη ηχομόνωση.

      Στην Αττική Οδό έφτασα εύκολα τα 130 km/h χωρίς κόπο, αν και λόγω κίνησης δεν μπόρεσα να δοκιμάσω παραπάνω. Η σύγκριση με το Yaris Cross στην Αττική Οδό ήταν εμφανώς υπέρ του MG. Το Yaris Cross, ακόμα και με τα 130 άλογα, μου άφησε πολύ κακές εντυπώσεις με τον θόρυβο και την ασαφή αίσθηση του τιμονιού. Το Mini Countryman είναι σαφώς ανώτερο σε αίσθηση τιμονιού, αλλά σε ηχομόνωση δεν έχει ιδιαίτερες διαφορές από το MG, ίσως μόνο λίγο καλύτερο.Το Toyota Corolla Cross ήταν το χειρότερο στην Αττική, με τον θόρυβο κύλισης από τον δρόμο να είναι έντονος.

      Σε σταθερή ταχύτητα 110-120 km/h, δίνοντας τέρμα γκάζι στο ZS, ο θόρυβος του κινητήρα ήταν αισθητός, αλλά αυτό θέλει και άλλες δοκιμές για ασφαλή συμπεράσματα. Δεν μπόρεσα να το πάω πάνω από τα 130 km/h για να το δω και σε υψηλότερες ταχύτητες.

      Ο μεγαλύτερος αντίπαλος του ZS, προσωπικά, είναι το MG3, και εξηγούμαι:
      Για χρήση 3-4 φορές την εβδομάδα στην πόλη, βόλτες τα ΣΚ και 10 ταξιδάκια τον χρόνο, το MG3 φαίνεται ιδανικό. Ωστόσο, η διαφορά στην τιμή μεταξύ των δύο είναι μόλις 2.300+ ευρώ, και η αλήθεια είναι ότι με το MG ZS παίρνεις περισσότερο αυτοκίνητο για τα χρήματα που δίνεις.

      Σημειώνω ότι και στα δύο αυτοκίνητα δεν ένιωσα πως οδηγώ ένα "κατώτερο" κινέζικο αυτοκίνητο. Από πλευράς ποιότητας, εξοπλισμού και οδήγησης, είναι αντίστοιχα του ανταγωνισμού. Η κεντρική οθόνη του ZS ειναι το αδυνατο του σημειο, θα μπορούσε να είναι καλύτερη σε χρώματα και σε ανάλυση, αλλά αν τα MG αποδειχτούν αξιόπιστα, θα δούμε θετικές εξελίξεις για εμας τους καταναλωτές, καθώς οι ανταγωνιστές (σε πρωτη φαση υβριδικα Toyota, Renault) θα αναγκαστούν να προσαρμοστούν στις τιμές των Κινέζων ή να αντιμετωπίσουν τις συνέπειες.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      diriras
    • RE: Toyota C-HR 2023

      Και εμένα μου φάνηκε λίγο σκληρό με τις 19αρες στο πρώτο βίντεο. Θα δείξει.

      Στο δεύτερο βίντεο ο Ιταλός λέει ότι νιώθει ότι το καινούργιο chr έχει καλύτερη ποιότητα από το toyota corolla cross που είχε μπει πριν λίγο καιρό και από το προηγούμενο chr και ότι έχουν δουλέψει πολύ την ποιότητα μέσα στο καινούργιο αυτοκίνητο.

      Επίσης αναφέρει για τις πίσω θέσεις ότι τις περίμενε πιο κλειστό φοβικές αλλά τελικά δεν το ένιωσε έτσι γιατί είχε και αρκετό χώρο για το κεφάλι του.

      Αυτό που πρόσεξα στο ελληνικό configurator είναι ότι στην έκδοση C-HIC σου δίνει και την πίσω κάμερα στον καθρέφτη, όποιος κάνει zoom δηλαδή και το προσέξει καλά θα δει ότι προσθέτει μία δεύτερη κάμερα στο πίσω μέρος που χρησιμοποιείται για τον καθρέφτη στο αυτοκίνητο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      diriras
    • RE: MG ZS

      Το οδηγησα και εγω, σε αστειο 20λεπτο τεστ ντραιβ στην Κηφισιας.

      Δεν μπορεις να βγαλεις συμπερασματα τους το ειπα, εδω αλλες μεγαλες εταιρειες στο δίνουν τεστ μονος σου και στην MG!! σου μπαστακωνεται πωλητης για μια βολτα ουσιαστικα και περιμενουν να κλεισεις το αυτοκινητο..😠

      Φυσικα γνωριζουν και για το bug-λαχανιασμα της μπαταριας και για αλλα θεματα αξιοπιστιας που διαβαζουμε ολοι στο νετ αλλα κανουν τις παπιες.

      Παντως απο οτι μου ειπαν για OTA update δεν έχουν καμια ενημέρωση.

      Oτι καταλαβα απο την οδήγηση:

      • Εχει lag σε φουλ γκαζι αλλα οταν μπει και ο κινητηρας τραβαει καλα.

      • Δουλεύει αρκετα smooth σε λειτουργια μπαταριας

      • Μου εκανε εντυπωση η αναρτηση του, σχεδόν δεν καταλαβαινεις τπτ αισθηση premium

      • Μεσα δεν έτριζε κατι και ειχα την αισθηση ποιοτικου και ευρύχωρου εσωτερικού, αλλα ειχε μονο 150χμλ και μεχρι τα 80-90 δεν ακουσα αεροδυναμικους

      • Οι 2 οθονες που ειχε μεσα εχουν τουλαχιστον μετρια ποιοτητα κατασκευης, τα χρωματα θυμιζουν Kymco scooter και ειναι οι μονες που εχουν μονο 3χρονια εγγυηση.

      a91e381d-a55f-43ad-aa14-344823e68a28-image.png

      95fdd422-53a9-4eed-8b89-b3f3da246f67-image.png

      • Δεν υπαρχει σε καμια έκδοση ασυρματη φόρτιση κινητού.

      • Δεν έχει τηλεσκοπική ρύθμιση το τιμόνι! 😲

      • Ασυρματο Apple Car play και Android Auto γιοκ, εν ετη 2024-2025 σε αυτοκινητο που κοστίζει 26.000 οπως και αναδιπλούμενοι καθρεφτες

      • Μου εκανε εντυπωση η αρνηση τους να βγαλουμε το αυτοκινητο σε ανοιχτο δρόμο

      • Καταναλωση στο τελος της δοκιμης μου εβγαλε 5l/100

      Στην Ισπανια λοιπον που εχει σε ολες τις εκδοσεις 3000 κατω, ειναι μια τίμια αγορα, εδω με 26000 που εχει η μεσαια εκδοση με χρωμα δεν το λες και φθηνο και δεν ειναι καν safe αγορα μιας και δεν ειναι δοκιμασμενο ακομα σε βαθος χρονου

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      diriras
    • RE: Toyota C-HR 2023

      CHR 2023-2024 Production Line

      Youtube Video – [00:57..]

      Ιταλικό review επιβεβαιώνει την ανεξαρτητη πισω αναρτηση και στην 1.8

      Youtube Video

      Επιτελους παρουσιαση και σε μονόχρωμο που ενδιαφερει το 99% των ενδιαφερομενων μιας και σε διχρωμια απο εργοστασιο μιλαμε για τιμές Mercedes

      Youtube Video – [02:13..]

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      diriras

    Latest posts made by diriras

    • RE: MG ZS

      Το βίντεο ήταν, στα τόσα χλμ αναπηδηση θα ήμουν μακαρίτης

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      diriras
    • RE: MG ZS

      Συμφωνω με @nsterg.

      Επισης.
      Τoyota Corolla Cross 2.000cc πολυ χειρότερος θορυβος κύλισης, καλυτερη ποιοτητα αναρτησης στην πολη.
      Mini Countryman 2025 ελαφρως καλυτερη αεροδυναμικη (ακουγοταν ο αριστερος καθρευτης στα πολλα).

      Πιστεύω το MG ZS Max με καινουργια ελαστικα αντιστοιχα του ανταγωνισμου οτι θα ριξει τον θορυβο κύλισης μιας και αυτα που φοραει απο εργοστασιο, εχω διαβασει οτι ειναι απο τα χειροτερα σε αυτο τον τομεα.

      Παντως στα πολλα που το πηγαινα ηταν σταθερο, ούτε πλευσεις ούτε αναπηδησεις ειχε

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      diriras
    • RE: MG ZS

      @lap said in MG ZS:

      Αυτό με το adaptive cruise control και τις αυξομειώσεις των Σαλ το ανέφεραν και σε δοκιμές. Ίσως είναι άλλο ένα bug. Αντίστοιχα αν πας με το πόδι στο πεντάλ του γκαζιού στις ίδιες ταχύτητες λένε δεν αυξάνει τις Σαλ.

      Ο κλιματισμός είναι αντλία θερμότητας ή ο κλασικός;

      Πολυ σωστα, χωρις cruise δεν το κανει, ισως εχει αισθητηρα κλισης και ανεβαζει στροφες δεν γνωριζω.

      "Το νέο MG ZS MAX Hybrid+ διαθέτει κλασικό σύστημα κλιματισμού και όχι αντλία θερμότητας. Η αντλία θερμότητας είναι συνήθως χαρακτηριστικό που συναντάται σε πλήρως ηλεκτρικά οχήματα, ενώ τα υβριδικά μοντέλα, όπως το ZS MAX Hybrid+, συνήθως χρησιμοποιούν παραδοσιακά συστήματα κλιματισμού."

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      diriras
    • RE: MG ZS

      ,Η exclusive δεν κοστίζει πάνω από 27000?

      πηγαινε αν εχεις την δυνατοτητα στον Μακρη στο νεο ηρακλειο και διαπραγματευσου! Με ειχαν ενημερωσει παντως οτι οι τιμες ισως ανεβουν!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      diriras
    • RE: MG ZS

      Το αυτοκίνητο το έχω εδώ και τρεις εβδομάδες και έχω κάνει αρκετές βόλτες. Όπως το είχα δοκιμάσει και σε test drive στον Μακρή στο Νέο Ηράκλειο, ο μόνος που με άφησε να το βγάλω στην Αττική Οδό!

      Στην έκδοση Exclusive, δηλαδή στη μεσαία κατηγορία, με τιμή γύρω στα 25.000+€, είναι σαν να "κλέβεις εκκλησία". Δεν υπάρχει καλύτερη επιλογή value for money στην αγορά αυτή τη στιγμή, δεδομένων των χαρακτηριστικών του: ένα πλήρως υβριδικό SUV ιδανικό για οικογένειες. Γεμίζει με λίγο παραπανω απο 70 ευρώ τωρινές τιμές.

      Πλεονεκτήματα
      Το μεγαλύτερο πλεονέκτημά του είναι η αστική και περιαστική οδήγηση, σε ταχύτητες από 20 έως 90 χλμ./ώρα. Σε αυτές τις συνθήκες, η μπαταρία δουλεύει υπερωρίες, φορτίζεται συνεχώς και κινείσαι ουσιαστικά ηλεκτρικά. Για παράδειγμα, αν ξεκινήσεις απο την Εθνική Οδό με σχεδόν πλήρη μπαταρία και βγεις στην έξοδο της πρώην Renault, μπορείς να φτάσεις Περισσό μόνο με μπαταρία. Είναι απίστευτο οτι μπορείς να περάσεις 2-3 περιοχές της Αθήνας χωρίς να καταναλώσεις καύσιμα.

      Όσο έχεις μπαταρία, και σε ταχύτητες έως 90 χλμ./ώρα, όταν πατάς το γκάζι η επιτάχυνση είναι άμεση, χωρίς καθυστέρηση. Το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε περίπου 8 δευτερόλεπτα. Μέσα στην πόλη, οι επιταχύνσεις είναι εξαιρετικές: σε κολλάνε στο κάθισμα, ενώ παράλληλα η μπαταρία φορτίζεται ξανά κατά την πέδηση.

      Ταξίδι και Κατανάλωση
      Η τελική ταχύτητα φτάνει στα 183-184 χλμ./ώρα στο κοντέρ (κόφτης), ενώ το GPS δείχνει διαφορά μόλις 3-4 χλμ. Οι καταναλώσεις κυμαίνονται ως εξής:

      120-125 χλμ./ώρα: 6-6,5 λ./100 χλμ.
      130 χλμ./ώρα: 6,8-7+ λ./100 χλμ.
      140 χλμ./ώρα: 8+ λ./100 χλμ.
      100-118 χλμ./ώρα: 5,2-5,5 λ./100 χλμ.
      Κάτω από 100 χλμ./ώρα: Οι καταναλώσεις είναι εξαιρετικά χαμηλές, λόγω της μπαταρίας.

      Στο ταξίδι είναι άνετο, αλλά παρατηρούνται περιστασιακά περίεργες συμπεριφορές. Για παράδειγμα, αν πηγαίνεις με 120 χλμ./ώρα στις 2.700 στροφές, μπορεί ξαφνικά να ανεβάσει στις 3.500 για λίγα δευτερόλεπτα πριν επανέλθει. Αυτό συμβαίνει κυρίως όταν χρησιμοποιείς το cruise control μεταξύ 120-125 χλμ./ώρα. Η ηχομόνωση είναι ικανοποιητική, καλύτερη από την Alfa Romeo 147 που είχα, και συγκρίσιμη με ένα Mini Countryman που οδηγησα πριν. Επισης οταν πας πχ με 120χλμ και πατας τερμα γκαζι, θέλει 1-2 δεπτερολεπτα για να ανεβαζει στροφές ο κινητηρας στις 5000+ για να επιταχυνει, δεν εχει δηλ την αμεση αισθηση της μπαταριας οταν κινείσαι με κατω απο 80 χμλ.

      Συμπεριφορά στην Πόλη
      Στις ανωμαλίες του δρόμου αναπηδάει λίγο περισσότερο από όσο θα ήθελα. Ένα Nissan Qashqai με 16άρες ζάντες είχε καλύτερη απόσβεση, αλλά γενικά οι 17άρες ζάντες και το 55άρι προφίλ των ελαστικών είναι αποδεκτά για την Αθήνα.

      Θέματα με την Μπαταρία και τον Κλιματισμό
      Στην πόλη και σε αστικές/περιαστικές διαδρομές, είναι πρακτικά αδύνατο να αδειάσει η μπαταρία, εκτός ισως αν οδηγείς πολύ επιθετικά πχ συνεχομενα 0-100 με κοκαλωμα στα φρενα για να μην προλαβει να φορτίσει, προσπαθησα να το κανω αλλα δεν τα καταφερα. Ωστόσο, όταν έχεις το Κλιματισμό ανοιχτό, ο κινητήρας λειτουργεί συνεχώς (σε ποσοστό 95%), με αποτέλεσμα να μην κινείσαι αμιγώς ηλεκτρικά. Αυτό αυξάνει την κατανάλωση καυσίμου. Χωρίς κλιματισμό αν η κατανάλωση είναι πχ 4-5 λ./100 χλμ., με air-condition ανεβαίνει στα 5,5-6 λ./100 χλμ. μιας και ναι μεν βοηθαει η μπαταρια αλλα ο κινητηρας ειναι μονιμα ανοιχτος έστω και στις 1300-1800 στροφές.

      Στο ταξίδι όμως με κλιμα ανοιχτο, στην περιπτωση μου στους 28 βαθμους και στην ενταση 5/8 καταφερα στην ανοδο της Μαλακασας οδηγωντας με τερμα γκαζι καποια χμλ πισω να τερματισω την μπαταρια και να μου κολλήσει στα 140+ χμλ χωρις να μπορω να ανεβασω αλλο με την μπαταρια να εχει κολλησει στην μια μπαρα. Εκει λοιπον βρηκα την ευκαιρια και εκανα ολα τα τεστ που ειχα στο μυαλο μου.

      Με τερμα γκαζι παλι εσβησα το clima αλλα και παλι εμεινε κολλημένο στα 140-145χμλ, δεν προλαβαινε δηλ ο κινητηρας να φορτίσει την μπαταρια. Αφησα λοιπον λιγο το γκαζι για 10-15 δεπτ και παλι το τερματισα και μου εφτασε μεχρι τα 160 και παλι σιγα σιγα εχανα χλμ μεχρι τα 155 και επεφτε. Αφησα λοιπον παλι το γκαζι και επεσα στα 120 και φόρτισε στις 2 μπαρες και εκει καταφερα με τερμα γκαζι και κλειστο κλιμα και εφτασα στα 170+χμλ αλλα επειδη μαλλον δεν είχε ανηφορα τα κρατησε χωρίς να χασει χλμ εστω και με μια μπαρα μπαταριας.

      Οπως θα ειδατε και στο βιντεο ειχα αρκετη ωρα μια μπαρα στην μπαταρια και παρολλα αυτα στις στροφες της Υλικης και μετα, ημουν χαλαρα πανω απο 170 για αρκετη ωρα χωρίς να χασω αποδοση, παντα με κλειστο Κλιματισμό. Και στην Ευθεια της Θηβας παλι ήμουν με 170+ για αρκετη ωρα αλλα λογω καμερων εκοβα και ξανα ανεβαζα ΠΑΝΤΑ με κλειστο το clima.

      Σε ένα δεύτερο ταξιδι που εκανα με την οικογενεια, απο την Αθηνα στο Καρπενησι, επιασα τα 140-150 για αρκετη ωρα χωρίς να χασω πουθενα δυναμη με κλιμα ανοιχτο. Και στις προσπερασεις αψογο και στην αναβαση στο χιονοδρομικό, δεν ειχα κανενα προβλημα πουθενα με απωλειες ισχύος. Αναβαση στο χιονοδρομικο με 3 ατομα ειχα περιπου 8l/100 καταναλωση και καταβαση 0! Νομιζω πηγε πανω απο 10χμλ μονο με μπαταρια, και μου πετουσε συνεχεια το μυνημα οτι δεν μπορει να κανει αναγεννηση ενεργειας καθως ειχε φουλαρει η μπαταρια στην καταβαση.

      Συμπεράσματα
      Είναι όντως δυνατό να εξαντλήσεις την μπαταρία σε συνθήκες έντονης επιτάχυνσης - παρατεταμενης τελικής με ανοιχτό κλιματισμό σε ελαφριά ανηφόρα η ισως και σε ευθεια. Ωστόσο, σε κανονικές συνθήκες, η απόδοση παραμένει εξαιρετική. Αστικα-περιαστικα, οι επιδόσεις/καταναλωσεις του είναι εξαιρετικές, ενώ στο ταξίδι παραμένει άνετο και ξεκούραστο, παρά τις ελαφρές ιδιαιτερότητες.

      Επισης οτι και να λεμε για τα turbo και τις ΜΕΚ, η αμεση αποκριση της μπαταριας δεν παιζεται. Για εμενα πρεπει να βγαλουν (οι κινεζοι ποιοι αλλοι) ενα full υβριδικο diesel/βενζινης με 140-150 αλογα ΜΕΚ και αλλα 100hp μπαταριας και ετσι εχεις παντου οικονομια και επιδοσεις, και στην πολη και σε ταξιδι.

      Ακόμα ηθελα να αναφερω οτι περυσι στα Μετεωρα ειχα παει με ενα plug in hybrid νοικιαρικο Ford Kuga 2500cc με 200+ αλογα νομιζω. Το οποιο ειχε τελικη τα 180+ χιλιομετρα!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      diriras
    • RE: MG ZS

      @lakis-karalakis said in MG ZS:

      Όταν λες πλήρες υβριδικο τι εννοείς ;;το plug in;;είδα ταχύτητες 182 χλμ/ωρα..το MG ZS MAX HYBRID φθάνει μεχρι 168 χλμ/ωρα

      Και όμως οδηγω το MG ZS Max hybrid.
      184χλμ έπιασα τελική και μπαίνει ο κοφτης κ με ριχνει στα 182-181χμλ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      diriras
    • RE: MG ZS

      MG ZS Max full hybrid Top Speed

      Youtube Video

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      diriras
    • RE: MG ZS

      Youtube Video

      εδω και με ηλιοροφη

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      diriras
    • RE: MG ZS

      @lap said in MG ZS:

      Αυτό είχα νιώσει και εγώ με το προηγούμενο zs. Το πάτημα του πάνω από τις λακούβες έδειχνε ένα πολύ γεροδεμένο αμάξωμα.

      Πως ήταν το σύστημα; Ένιωσες καλού να χάνει την δυναμη του;

      Καθολου δυναμη δεν εχασε και πουθενα.
      Λογικα για να το νιώσεις πρεπει να το πας ταπα για αρκετη ωρα στην Αττική η σε αναβαση για να του τελειώσεις την μπαταρια, αν τα καταφερεις...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      diriras
    • RE: MG ZS

      Λοιπόν, παιδιά, όποιος ενδιαφέρεται για το αυτοκίνητο απο Αθήνα, καθώς και για το MG3, μπορεί να πάει στη Μαρίνου Αντύπα στο Νέο Ηράκλειο για να τα δει και να τα οδηγήσει.
      Εγώ οδήγησα και τα δύο, και μάλιστα βγάλαμε το ZS στην Αττική Οδό. Να σημειώσω ότι τους τελευταίους μήνες έχω οδηγήσει σε αυτόματα πάντα τα εξής: Ford Puma, BMW 1 Series, Audi A3 Allstreet, Dacia Duster, Renault Clio, Toyota Yaris Cross 130 hp, Toyota Corolla, Toyota Corolla Cross, Toyota C-HR, Mini Countryman, Peugeot 2008 Hybrid 136 hp και Nissan Qashqai Xtronic. Έχω, λοιπόν, καλό μέτρο σύγκρισης με αρκετά αυτοκίνητα. Και τα δύο τα οδήγησα στο normal mode.

      MG3:
      Το απόλυτο αυτοκίνητο πόλης και περιχώρων. Το μέγεθός του το κάνει παιχνιδάκι και η δύναμη που έχει 0-100 σε 7+ δευτερόλεπτα, καθώς και η άμεση ροπή του, είναι διασκεδαστικά και εθιστικά. Δεν έχει το lag των turbo, και μέχρι τα 50 km/h, όπου μπαίνει και ο κινητήρας, παρουσιάζει ένα μικρό σκαλοπάτι (αν ο κινητήρας είναι σβηστός). Μέσα στην πόλη, τους περνάς εύκολα και η κατανάλωση είναι η μισή ενός θερμικού. Η ανάρτησή του στα στενά του Ηρακλείου και της Νέας Ιωνίας ήταν καλή (η BMW σίγουρα ήταν πιο σκληρή), ενώ το τιμόνι του μέτριο και αντίστοιχο με του Yaris Cross.

      Η ποιότητα στο εσωτερικό του στη φουλ έκδοση των 23.000 ευρώ είναι ικανοποιητική, αν και το ταμπλό έχει λίγο κούφια αίσθηση. Οι πίσω χώροι είναι σίγουρα μεγαλύτεροι από το Toyota Corolla, που είναι μεγαλύτερο αμάξι, και μάλλον και από το Yaris Cross. Ως προς την εσωτερική ποιότητα, είναι σίγουρα καλύτερο από το Yaris Cross. Τα μειονεκτήματά του (διαιρούμενο πίσω κάθισμα και τηλεσκοπικό τιμόνι) αναμένεται να διορθωθούν μέσα στο 2025, οπότε θα είναι το απόλυτο value-for-money αυτοκίνητο, αν διατηρήσει την τιμή του.

      MG ZS:
      Πραγματικά "κλέβει την παράσταση". Η τιμή του στην μεσαία έκδοση (25.500 ευρώ, ίσως και χαμηλότερη) είναι εξαιρετική για τα δεδομένα της κατηγορίας, με εγγύηση και εξοπλισμό που προσφέρει. Θεωρώ ότι στα 27.700+ της φουλ έκδοσης ίσως χάνει λίγο από το value for money, οπότε θα αναφερθώ στη μεσαία έκδοση που οδήγησα και με ενδιαφέρει.

      Το αμάξι έχει το μέγεθος ενός Nissan Qashqai, είναι κανονικό SUV και το δείχνει εσωτερικά και εξωτερικά. Έχει μεγαλύτερους χώρους από το νέο Dacia Duster, που είναι ο βασικός του αντίπαλος, πολύ καλύτερη ποιότητα εσωτερικού, ανώτερη ανάρτηση με τις 17άρες ζάντες και σίγουρα καλύτερη ηχομόνωση.

      Στην Αττική Οδό έφτασα εύκολα τα 130 km/h χωρίς κόπο, αν και λόγω κίνησης δεν μπόρεσα να δοκιμάσω παραπάνω. Η σύγκριση με το Yaris Cross στην Αττική Οδό ήταν εμφανώς υπέρ του MG. Το Yaris Cross, ακόμα και με τα 130 άλογα, μου άφησε πολύ κακές εντυπώσεις με τον θόρυβο και την ασαφή αίσθηση του τιμονιού. Το Mini Countryman είναι σαφώς ανώτερο σε αίσθηση τιμονιού, αλλά σε ηχομόνωση δεν έχει ιδιαίτερες διαφορές από το MG, ίσως μόνο λίγο καλύτερο.Το Toyota Corolla Cross ήταν το χειρότερο στην Αττική, με τον θόρυβο κύλισης από τον δρόμο να είναι έντονος.

      Σε σταθερή ταχύτητα 110-120 km/h, δίνοντας τέρμα γκάζι στο ZS, ο θόρυβος του κινητήρα ήταν αισθητός, αλλά αυτό θέλει και άλλες δοκιμές για ασφαλή συμπεράσματα. Δεν μπόρεσα να το πάω πάνω από τα 130 km/h για να το δω και σε υψηλότερες ταχύτητες.

      Ο μεγαλύτερος αντίπαλος του ZS, προσωπικά, είναι το MG3, και εξηγούμαι:
      Για χρήση 3-4 φορές την εβδομάδα στην πόλη, βόλτες τα ΣΚ και 10 ταξιδάκια τον χρόνο, το MG3 φαίνεται ιδανικό. Ωστόσο, η διαφορά στην τιμή μεταξύ των δύο είναι μόλις 2.300+ ευρώ, και η αλήθεια είναι ότι με το MG ZS παίρνεις περισσότερο αυτοκίνητο για τα χρήματα που δίνεις.

      Σημειώνω ότι και στα δύο αυτοκίνητα δεν ένιωσα πως οδηγώ ένα "κατώτερο" κινέζικο αυτοκίνητο. Από πλευράς ποιότητας, εξοπλισμού και οδήγησης, είναι αντίστοιχα του ανταγωνισμού. Η κεντρική οθόνη του ZS ειναι το αδυνατο του σημειο, θα μπορούσε να είναι καλύτερη σε χρώματα και σε ανάλυση, αλλά αν τα MG αποδειχτούν αξιόπιστα, θα δούμε θετικές εξελίξεις για εμας τους καταναλωτές, καθώς οι ανταγωνιστές (σε πρωτη φαση υβριδικα Toyota, Renault) θα αναγκαστούν να προσαρμοστούν στις τιμές των Κινέζων ή να αντιμετωπίσουν τις συνέπειες.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      diriras
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr