Tα σαιτ το συγκρινουν με το duster.. το αναφερουν σαν αντιduster κι ετερες βλακειες..νομιζω οτι ανετα συγκρινεται με ευρωπαικα αντιστοιχα SUV αυτοκινητα κι οχι μονο σε επιπεδο duster..
Latest posts made by LAKIS KARALAKIS
-
RE: MG ZS
-
RE: MG ZS
Όταν λες πλήρες υβριδικο τι εννοείς ;;το plug in;;είδα ταχύτητες 182 χλμ/ωρα..το MG ZS MAX HYBRID φθάνει μεχρι 168 χλμ/ωρα
-
RE: MG ZS
ΠΑΡΗΓΓΕΙΛΑ ΤΟ MG ZS MAX HYBRID...ΔΙΑΒΑΣΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΙΣΧΥΟΣ ΣΕ ΑΝΗΦΟΡΑ ΚΙ ΑΝΗΣΥΧΗΣΑ..ΑΠΟ ΤΗΝΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝΕ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΑΡΤΙΔΑ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ UPDATE ΚΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ...ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΤΕΛΙΚΑ..ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΑΣΤΟΧΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΙΝΕΖΟΥΣ ..;;;
@LAKIS-KARALAKIS Πρέπει να γράφετε με πεζά (μικρά) Ελληνικά γράμματα. {Admin}
-
RE: MG ZS
Σωστά, πάντως και εδώ βλέπω στο τρακάρισμα την ζώνη παραμόρφωσης μπροστά από τον μπροστινό τροχό. Σε πολλά άλλα δεν υπάρχει.
Φαίνεται στα πρώτα καρέ όταν σπάει ο προφυλακτήρας.
Το euro n cap δεν εξετάζει αυτην την σύγκρουση, small overlap. Δεν ξέρω αλλα υποπτεύομαι πως θα σοκαριστουν πολλοί εαν δοκιμαστούν ξανά τα αυτοκίνητα συμπεριλαμβάνοντας στο τελικό αποτέλεσμα και αυτήν την δοκιμασία
Στα σχόλια λένε πως προσφέρει καλή προστασία για τους επιβάτες αλλά όχι τόσο για όλα τα μεγέθη των επιβατών. Για αυτο του έκοψαν βαθμούς. Το ίδιο δηλαδή κτήριο που υποβάθμισε και το swift και του έκοψε βαθμολογία. Δηλαδή για "φυσιολογικούς" ή πιο συνηθισμένους ανθρώπους είναι ασφαλή, για πιο ψηλούς, ευρυστερνους κτλ ίσως λιγότερο.
Θυμάμαι που έναν φίλο εδώ στο forum, ψηλό, που τον χτύπησαν από πίσω και τα πόδια του βρήκαν στον κολώνα του τιμονιού και χτύπησε. Δηλαδή ως μικρό αυτοκίνητο είχε λιγότερο διαθέσιμο χώρο από ότι ένα μεγαλύτερο για το ύψος του.
Γενικά η mg εάν θέλει να αποκτήσει κύρος πρέπει να προσθέσει μεσαίο αερόσακο. Αυτοκίνητο πάνω από 25Κ χωρίς μεσαίο αερόσακο δεν αξίζει. Καλύτερα μεταχειρισμένο λίγων ετών.