ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟ ΠΑΡΕΛΑΒΑ..ΧΤΕΣ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΠΟΥ ΤΟ ΟΔΗΓΗΣΑ ΣΕ ΕΥΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΚΑΜΜΙΑ ΩΡΑ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΤΗΚΑ..ΤΑΧΥΤΑΤΟ ,ΑΘΟΡΥΒΟ,ΦΟΒΕΡΗ ΑΙΣΘΗΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ..ΣΗΜΕΡΑ ΚΙ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΤΟ ΟΔΗΓΗΣΩ ΣΕ ΑΝΗΦΟΡΕΣ..ΘΑ ΓΡΑΨΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ..
Best posts made by LAKIS KARALAKIS
-
RE: MG ZS
-
RE: MG ZS
Πρωτομαγιάτικες εμπειρίες… Σήμερα έκανα πρωτομαγιάτικη εκδρομή στο Λιβάδι Ελασσόνας σε υψόμετρο 1200 μέτρα. Η διαδρομή ήταν Καρδίτσα- Λάρισα- Ελασσόνα -Λιβάδι 136 χλμ.
Η διαδρομή.. Η ανηφόρα ήταν γύρω στα 40 χλμ.. Περιλάμβανε και ανηφοριές σε εθνική οδό, αλλά και στενούς δρόμους με ανηφοριές πολύ απότομες και διαρκείας. Στην εθνική οδό με 2 λωρίδες ανά κατεύθυνση η ταχύτητα στην ανηφόρα ήταν μέχρι 110..
H συμπεριφορά του αυτοκινήτου μετά από το update .. Εκεί για πρώτη φορά μετά το update και μετά από ένα τέταρτο συνεχούς ανηφόρας με ταχύτητα 100-110 η μπαταρία έφτασε στην μια μπάρα και αναγκάστηκε να μπει σε λειτουργία ο θερμικός για μισό λεπτό με 4700 στροφές ..Από κει και πέρα με ταχύτητες 60-80 χλμ./ώρα η μπαταρία δεν έπεσε κάτω από 2 μπάρες.. Συνήθως την κρατούσε ο θερμικός στις 3 μπάρες. Στην υπόλοιπη διαδρομή δεν έπεσε σε καμία περίπτωση κάτω από τις 3 μπάρες ..στο 70% ήταν γεμάτη η μπαταρία.. Δεν ανέβασε στροφές πάνω από 4700 (που έγινε μια φορά σε όλη την διαδρομή)..Εκτός αν το πίεζες αρκετά σε προσπέραση στην ανηφόρα.
Απώλεια δύναμης.. Παρατήρησα σε όλη την ανηφορική διαδρομή μια φορά απώλεια δύναμης με 80χλμ/ώρα .Το αυτοκίνητο δεν ανταποκρινότανε στο γκάζι για λιγότερο από μισό λεπτό περίπου.. Οι στροφές όμως δεν ανέβηκαν πάνω από 3700..Αυτό το έκανε για πρώτη φορά στα 2000 χλμ. Δυστυχώς δεν πρόλαβα να γυρίσω το καντράν στην μπαταρία και δεν είδα αν είχε αδειάσει η μπαταρία.. Επειδή ο θερμικός γεμίζει την μπαταρία πολύ γρήγορα όταν γύρισα μετά από λίγο το καντράν στην μπαταρία είχε 3 μπάρες..
Τα συν του αυτοκινήτου.. Έχει πολύ καλό τιμόνι. Είναι σταθερό στον δρόμο.. Είναι συμπαγές σύνολο. Εχει φοβερή επιτάχυνση και στη ανηφόρα ακόμα..Βεβαια δεν έχεις πάντα τα 196 άλογα διαθέσιμά…Αλλά τα 140-150 τα έχεις..Λιγο προσοχή χρειάζεται με την μπαταρία και με το γκάζι ..Ειναι καινούργια τεχνολογία και θέλει να συνηθίσεις ..Στις στροφές παρουσιάζει μια ελέγξιμη υποστροφή.
Το 198ο άλογο.. Ένα άσπρο άλογο λίγο πριν φτάσουμε στο Λιβάδι πετάχτηκε στην μέση του δρόμου και πάτησα απότομα φρένο. Παραλίγο ο κινητήρας από 197 άλογα να γίνει κινητήρας των 198 αλόγων.. Το φρένο είναι απότομο ..Δεν έχει έστω και μια μικρή διαδρομή. Το φρένο πιάνει αμέσως με το απλό ακούμπημα του ποδιού.
Το μανάρι… Κατά τα αλλά το κεμπάπ ‘’μανάρι’’ (έτσι μάλλον το λένε στο βλαχοχώρι το μικρό αρνί) στην ταβέρνα Θέμις σε συνδυασμό με το ξυνοτυρι ήταν όνειρο.
Κατανάλωση.. Στα 5,6 λίτρα ο πηγαιμός με την ανηφόρα και 4 λιτρα/100χλμ ο ερχομός με την κατηφόρα. Μ.Ο .4,8 λίτρα. Με 140-160 πήγα για ένα πεντάλεπτο ..συνήθως πήγαινα με τον ΄΄αυτόματο πιλότο΄΄στα 110-120 χλμ. στην εθνική και 70-90 στις επαρχιακές οδούς.
Η εμπειρία μου ολοκληρώθηκε πλέον . -
RE: MG ZS
Βολτα στην λιμνη πλαστηρα για δοκιμες..αλλα ΜΕ ΠΑΤΗΜΕΝΟ το γκαζι..ζοριστηκε αρκετα ...οδηγουσα με την ενδειξη της μοπαταριας..Εβλεπα την μπαταρια και τις εναλλαγες με τον θερμικο μιση ωρα περιπου...αναθεμα κι αν καταλαβα ποτε αρχιζει το φορτισμα απο τον θερμικο ..καταλαβαινα τα 200 αλογα μονο οταν εδωνε κινηση κι η μπαταρια ..ακομα και με 90-95 χλμ στην ανηφορα πολλες φορες δουλευε μονο με μπαταρια ..βεβαια οχι με ολα τα αλογα..καταλαβαινα οτι δεν ανεβαινω με πολυ δυναμη ..ποτέ ομως παρολο το ζορισμα και το μουγκρητο δεν ειδα κατω απο 10% φορτισης την μπαταρια ..το παραξενο ηταν οτι και με 10% η μπαταρια πολλες φορες δουλευε μονη της δινοντας κινηση στην ανηφορα ..ειναι πολυπλοκο ...κι οχι ξεκαθαρο ποτε επεμβαινει ο θερμικος για φορτιση ..σε 20 δευτερα μπορει να φορτισει κατα 30 % -40%την μπαταρια απο 10 % που ηταν πριν μπει σε λειτουργια ο θερμικος..Καταναλωση 6,4 λιτρα /100 χλμ...
-
RE: MG ZS
ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ..Υπενθύμιση του πώς λειτουργεί η τεχνολογία Hybrid+
Χάρη στη γενναιόδωρη εξαιρετική μπαταρία 1,83 kWh και την υιοθέτηση ισχυρού ηλεκτροκινητήρα, απευθείας συνδεδεμένη με τους τροχούς, η τεχνολογία Hybrid+ ξεχωρίζει σε 4 βασικές πτυχές:
-
Μια οδηγική εμπειρία κοντά σε ένα ηλεκτρικό όχημα
-
ηχομόνωση
-
Εξαιρετικό επίπεδο απόδοσης
-
Αξιοσημείωτη απόδοση
Υπενθυμίζουμε ότι ένα εκπαιδευτικό σεμινάριο αφιερωμένο στην τεχνολογία Hybrid+ είναι διαθέσιμο στην Η εκπαιδευτική σας πλατφόρμα MG Academy.
Η αρχιτεκτονική της τεχνολογίας Hybrid+ είναι σχεδιασμένη με τέτοιο τρόπο ώστε ο κύριος κινητήρας έλξης να είναι ο ηλεκτροκινητήρας. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης, από την πλευρά του, λειτουργεί ως γεννήτρια για την επαναφόρτιση της μπαταρίας και υποστηρίζει την ηλεκτροκινητήρα σε μέτρια/υψηλή ταχύτητα (παράλληλη υβριδική/άμεση πρόωση). Έτσι, μεταξύ 0 και περίπου 40 km/h: μόνο ο ηλεκτροκινητήρας είναι υπεύθυνος για την κίνηση των τροχών.
Φαινόμενο απώλεια ισχύος
Κατά τη βαριά χρήση ή την εντατική οδήγηση σε δρόμους με απότομες κλίσεις, μπορεί να έχει αύξηση ισχύος, καθώς ο κινητήρας εσωτερικής καύσης πρέπει να τεθεί σε λειτουργία για να επαναφορτίσει την μπαταρία ή/και να κινήσει τους τροχούς.
Όταν η μπαταρία είναι αποφορτισμένη - σε χαμηλή ταχύτητα (μεταξύ 0 και περίπου 40 km/h):
Ο ηλεκτροκινητήρας είναι ο μόνος κινητήρας έλξης μεταξύ 0 και 40 km/h. Όταν η μπαταρία αποφορτιστεί, ο θερμικός κινητήρας πρέπει να επαναφορτίσει μέσω της γεννήτριας. Η ισχύς που μεταδίδεται στον ηλεκτροκινητήρα είναι επομένως αυτή της γεννήτριας, δηλαδή 45kW (περίπου 60hp).
Όταν η μπαταρία είναι αποφορτισμένη - σε μεσαία/υψηλή ταχύτητα:
Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης είναι πλέον εμπλεκόμενος με τους τροχούς, αλλά ο ηλεκτροκινητήρας δεν εμπλέκεται πλέον ή πολύ λίγο εάν η μπαταρία είναι αποφορτισμένη. Έτσι, η ισχύς του κινητήρα εσωτερικής καύσης (75kW ή 102hp) μοιράζεται επομένως μεταξύ της πρόωσης του οχήματος και της επαναφόρτισης της μπαταρίας μέσω της γεννήτριας (45kW ή 61hp). Ως αποτέλεσμα, η διαθέσιμη ισχύς ενδέχεται να πέσει προσωρινά.
Μόλις η μπαταρία φτάσει σε επαρκές επίπεδο φόρτισης (πάνω από 2 bar), αυτό το φαινόμενο εξαφανίζεται και το αυτοκίνητο ανακτά την αρχική του απόδοση.
Διαχείριση υποθέσεων
Πρώτα απ 'όλα, είναι επιτακτική ανάγκη να παρουσιάσετε ξεκάθαρα και τη λειτουργία της τεχνολογίας Hybrid+ στους πελάτες σας, εξηγώντας το φαινόμενο προσωρινής απώλειας ισχύος που μπορεί να γίνει αισθητό στις συνθήκες που περιγράφονται παραπάνω. Όλα αυτά με στόχο να δώσετε ακριβείς απαντήσεις στους πελάτες σας που μπορούν να έρχονται τακτικά αντιμέτωποι με αυτό το φαινόμενο (καθημερινή οδήγηση στο βουνό για παράδειγμα), και να καθησυχάσετε όσους βιώνουν λίγο ή καθόλου (οδήγηση στην πόλη ή σε δρόμους με λίγους λόφους) .
Επιπλέον, είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι μια ενημέρωση είναι ήδη διαθέσιμη για το ZS Hybrid+ από την πλευρά του After-Sales. Αυτή η ενημέρωση πρέπει να εγκατασταθεί ως μέρος των παραδόσεων σας με τον κωδικό PD052 . Εάν το όχημα έχει ήδη παραδοθεί, πρέπει να πραγματοποιηθεί τυπική ενημέρωση των αριθμομηχανών.
Αυτή η ενημέρωση θα μειώσει σημαντικά αυτό το φαινόμενο κατά τις φάσεις μέσης/υψηλής ταχύτητας, βελτιστοποιώντας τις φάσεις επαναφόρτισης της μπαταρίας. Με λίγα λόγια, θα αυξήσει την καθημερινή άνεση, ειδικά σε φάσεις με μεγάλες διαφορές υψομέτρου.
Το MG3 Hybrid+, που επηρεάζεται λιγότερο από αυτό το φαινόμενο, έχει επίσης επιβεβαιωθεί από μια ενημέρωση από τον Σεπτέμβριο του 2024 (αρ. SI-TB2024110101). Το Κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης αναπτύσσει τακτικά νέες ενημερώσεις και θα σας κρατήσουμε ενήμερους μόλις είναι διαθέσιμες νέες ενημερώσεις.
Μοιραστείτε όλες αυτές τις πληροφορίες με τις ομάδες πωλήσεων και μετά την πώληση.
-
-
RE: MG ZS
Μετα την επισκεψη μου χτες στο συνεργειο και την επικοινωνια που ειχαν με το εργοστασιο στην Κινα ,σημερα καπως επενεβησαν οι κινεζοι στο αυτοκινητο μεσω ιντερνετ και κατι κανανε ..το συνεργειο κατεγραψε την παρατηρηση μου στο εργοστασιο πριν 3 μερες , κλεισανε ραντεβου για σημερα το πρωι και κατι κανανε...τι;; μονο αυτοι ξερουν..εκαναν ανβαθμισεις;;ισως ..παντως στην δοκιμη που εκανα αμεσως μετα, σε παρατεταμενη ανηφορα ,η μπαταρια δεν επεσε κατω απο τις 3 μπαρες..τυχαιο;;ισως..παντως ο θερμικος φροντιζε διαρκως να μην πεσει κατω απο τις 3 μπαρες..σε υψομετρο 870 μετρα μετα απο ενα τεταρτο που εφτασα στην λιμνη η μπαταρια ηταν γεματη κατα 5-6 μπαρες..Βεβαια θα χρειαστει να κανω πολλαπλες δοκιμες σε εθνικη και σε μεγαλυτερης διαρκεια ανηφορα για να ειμαι σιγουρος..
-
RE: MG ZS
Εφτασε αισιως το καραβι απο Κινα με τα MG ..Eπιτελους..Τωρα να δουμε τι θα γινει με τις παραγγελιες..Μεσα σε αυτα και το λευκο το δικο μου..Θα τοχω στα χερια μου σε 15 ημερες..
-
RE: MG ZS
Λοιπον σημερα πηγα στη Λιμνη Πλαστηρα για δοκιμες με το MG ZS MAX που παρελαβα χθες..Πηγα σε 4 ανηφορικα χωρια ..Η δοκιμες διηρκεσαν 3 ωρες περιπου..Οταν ανεβαινα 2 φορες ανεβασε στροφες στις 5000 για λιγα δευτερολεπτα και εχασε δυναμη ,ομως μετα επανηλθε στις 2500 στροφες...Οι αναρτησεις ειναι σκληρες..δεν παιρνει κλισεις στις στροφες...Ανεβηκε ολες τις ανηφορες πολυ ανετα κατα τα αλλα. ..Ταχυτατο και στοιβαρο σε αισθηση..Σημειωτεον κανεις πολυ ανετο ταξιδι.Το κλιμα ηταν αναμενο συνεχεια ..Στην Νεραιδα (γυρω στα 1000μετρα) η θερμοκρασια ηταν -2..Αλλαζε διαρκως κινηση απο μπαταρια και σε θερμικο...Δεν καταλαβα πως γινεται και σε ποιες ταχυτητες..Απο την εταιρεια μου ειπανε να χρησιμοποιω το sport για να φορτιζουν οι μπαταριες πιο γρηγορα (ανακτηση ενεργειας)..Τις αλλαγες ταχυτητας στο τριταχυτο κιβωτιο δεν τις αντιλαμβανεσαι..Προυποθεση να μην σανιδωσεις το γκαζι για να ειναι ειναι αθορυβο και ξεκουραστο το ταξιδι..Στην επιστροφη πηγα να το πιεσω και ανεβασε για 5 δευτερα 5000 στροφες αλλαξε ταχυτητα κι επανηλθε στις 2500..Εντυπωσιακα τα φωτα που ανεβοκατεβαζουν την σκαλα αυτοματα..Η οδηγηση ειναι παιχνιδι ..Δεν μπορεσα να βρω την ενδειξη καταναλωσης στο καντραν..Δεν γνωριζω καλα ακομα τα χειριστηρια πρωτη μερα γαρ..Σε γενικεσ γραμμες εμεινα πολυ ικανοποιημενος.Δεν ξερω αν εχει το update PD052...
-
RE: MG ZS
Δεύτερη βολτα στην λιμνη Πλαστήρα αλλα αυτη την φορά με 4 άτομα με air condition και θερμοκρασία περιβάλλοντος 6ο Κελσιου..Αυτη την φορα ανεβασε στροφες(5.000) 4 φορες στα 20 χλμ ανηφόρας κυρίως στις αποτομες ανηφοριές..Σιγουρα λοιπον δεν εχει το UPDATED PDO52..Aπο βδομαδα θα κλεισω ραντεβου στο συνεργειο..
-
RE: MG ZS
χθες ανεβηκα ΛΙΜΝΗ ΛΟΓΓΑ 1150 μετρα υψομετρο..δεν ανεβασε καμμια φορα στροφες..ηπια ομωσ οδηγηση..normal k και rege 2..καταναλωση στην ανοδο 6,3..και στην καθοδο 3,7 με sport kai rege 3..μ.ο.5λιτρα/100 χλμ.
-
RE: MG ZS
Σημερα ανεβηκα μονος στην Λιμνη Πλαστήρα με θερμοκρασια 10ο κελσιου και air condition ...Δεν ανεβασε καμμια φορα στροφες ΕΚΤΟς ΑΠΟ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΗ ΣΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΝΗΦΟΡΑ..Ανεβασε 5000 στροφες αλλα με επιταχυνση και προσπερασα ανετα ..Σε 65 χλμ εκαψε 5,3 λ/100χλμ με Μ.Ο ταχυτητας 65 ΧΛΜ/ΩΡΑ..
Latest posts made by LAKIS KARALAKIS
-
RE: MG ZS
Nα παραγγειλω MG ZS MAX ρωταει ενας αναγνωστης αλλου φορουμ ..γιατι λεει ακουγονται πολλα..
Η απαντηση ΑΛΛΟΥ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ.
."ακούγονται πολλά" ...;;;;;
ας ξεκινήσουμε από αυτό...
Τι ακριβώς ακούγεται;- Για την ποιότητα κατασκευής του;
- για τις στάνταρ παροχές του;
- για τις επιταχύνσεις του ;
- για τον κλιματισμό του ;
Μια επίσκεψη να το δείτε από κοντά και να δείτε και τα αντίστοιχης κατηγορίας αυτοκίνητα , σε συνδιασμό κα με την τιμή τους , θα σας λύσει κάθε απορία .
Αυτοκίνητα ίδιας ποιότητας και με τις ίδιες παροχές κοστίζουν μέχρι και 5.000 ευρώ πιο πάνω .
Το τι ακούγεται για τα αντίστοιχης κατηγορίας αυτοκίνητα το έχετε υπ όψιν σας;
Αυτό που επί το πλείστον έχει ξενίσει και ακούγεται ως μέγα θέμα , είναι το ανέβασμα των στροφών του θερμικού κινητήρα όταν φορτίζει την μπαταρία , η οποία παρεμπιπτόντως είναι η μεγαλύτερη σε χωρητικότητα στην κατηγορία των υβριδικών , με μεγάλη διαφορά από την δεύτερη.
Καλά κάνει και ξενίζει γιατί προφανώς δεν γνωρίζουμε η δεν έχουμε εξοικειωθεί με την υβριδική τεχνολογία .
Μέχρι πέρυσι το 90% των υβριδικών που οδηγούσαν στην Ελλάδα ήταν mild hybrid .
Δηλαδή μια ηλεκτρική υποβοήθηση για πολύ λίγα χιλιόμετρα και τέλος .
Εδώ μιλάμε για ηλεκτρική κίνηση με υποβοήθηση θερμικού κινητηρα.
Κινειται δηλαδή τι αυτοκίνητο ανά τακτά χρονικά διαστήματα αμιγώς ηλεκτρικά .
Για αυτό και υπό προϋποθέσεις παίρνεις και 197 άλογα που δεν θα τα βρεις πουθενά .
Όπως σε όλα τα εργαλεία , παίζει μεγάλο ρόλο τι έχει κατανοήσει από τις δυνατότητές τους ο χειριστής τους και πώς τους συμπεριφέρεται.
Είναι βασικό αυτό που αναφέρω γιατι εδώ στην χώρα είμαστε όλοι λίγο πολύ ξερολες και κάνουμε του κεφαλιού μας η αν θέλετε δεν μας αρέσει να προσαρμοζόμαστε στις αλλαγές παρότι θέλουμε να έχουμε όλοι άμεση συμμετοχή σε εξελιγμένα μοντέλα, είτε τηλεοράσεις, είτε κινητα, είτε στο τέλος αυτοκίνητα .
Το αν κάποιος λοιπόν θα πρέπει να επιλέξει ανάμεσα σε δύο - τρεις γνωστές μάρκες στα ίδια χρήματα και ενός "αγνώστου" ακόμη MG είναι καθαρά θέμα ιδιοσυγκρασίας.
Αυτά που σου δίνει το συγκεκριμένο μοντέλο στην τιμή που τα δίνει είναι κορυφή.
Την διάρκεια δεν την ξέρει κανείς βέβαια και μόνο εικασίες μπορούμε να κάνουμε .
Η λογική όμως λέει (τουλάχιστον ο τρόπος που εγώ σκέφτηκα και αποφάσισα να πάω στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο) ότι μια εταιρεία , η saic , δύσκολα θα αποφάσιζε να χτυπήσει την ευρωπαϊκή αγορά αλλά και την παγκόσμια αγορά , πράγμα που κάνει τώρα, με σκάρτο υλικό .
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει δύο καινοτομίες που το μέλλον θα δείξει αν όντως υπερτερούν του ανταγωνισμού η όχι.
- Ο φουλ υβριδικός κινητήρας
- Το τριών ταχυτήτων σασμάν.
Εν κατακλείδι το μελετάτε με γνώμονα πάντα τις δικές σας ανάγκες και αποφασίζετε .
-
RE: MG ZS
ύμφωνα με τις μετρήσεις του Test Center, για το 0-100 χλμ./ώρα το MG ZS MAX Hybrid+ χρειάζεται μόλις 8,0 δλ., ενώ είναι παραπάνω από γρήγορο και στην προσπέραση, με 3,9 δλ. για το 60-100 χλμ./ώρα (από τις καλύτερες επιδόσεις στην κατηγορία, θέλει 87 μέτρα να προσπεράσει) και 6,3 δλ. στο 80-120 χλμ./ώρα (175 μέτρα), κάτι που οφείλεται τόσο στο ισχυρό σύνολο όσο και το 3τάχυτο αυτόματο κιβώτιο που δουλεύει πιο πολιτισμένα από τα CVT του είδους.
-
RE: MG ZS
@lakis-karalakis said in MG ZS:
Ο Στέφου στην δοκιμή του ΜG ZS MAX λέει ότι συμπεριφέρεται σαν αυτοκίνητο των 100 120 η 130 αλόγων παρ όλα τα 197 άλογα που έχει ο υβριδικός ... Συμφωνείτε;;;;
Δεν ξέρω, αλλά το Mg3 που οδήγησα (μόλις είχε πρωτοέρθει, ίσως έχει σημασία για το software), με τίποτα δεν το έκανες 197 άλογα...120/130 με το ζόρι. Δεν είχε σχέση ότι μόνο με άλλα b hatch των 200 ίππων, αλλά ουτε καν με το Μόνο μου των 175 ίππων, πολύ πιο αργό και νωχελικό στις επιταχύνσεις.
Νωχελικό στις επιταχύνσεις;;φιλαρακι ηρεμα παντα ρωταω ,εισαι σιγουρος οτι μπηκες στο mg3 ;;;γιατι με τα πολλα τεστ ντραιβ με διαφορετικες μάρκες μπερδευεσαι ...εγω οδηγησα σε τεστ ντραιβ 115 ,120 130 και στο τελος Arcana me 140hp..οταν οδηγησα το βαρυτερο mg zs max το παρηγγειλα σε ενα λεπτο...
-
RE: MG ZS
@lakis-karalakis said in MG ZS:
Ο Στέφου στην δοκιμή του ΜG ZS MAX λέει ότι συμπεριφέρεται σαν αυτοκίνητο των 100 120 η 130 αλόγων παρ όλα τα 197 άλογα που έχει ο υβριδικός ... Συμφωνείτε;;;;
Εσύ δεν είσαι κάτοχος; Εσύ τι γνώμη έχεις;
Εγώ που το έκανα ένα τεστ της πλάκας των 4-5 χλμ μαζί με τον πωλητή να σου πω για 197 άλογα δεν μου έκανε εντύπωση. Αλλά ούτε και για 100-120 που λέει αυτός. Μου έδωσε την αίσθηση ενός λίγο καλύτερου suv 150 αλόγων. Άρπαζε όταν το γκαζωνες εκεί σε ένα φάσμα 80-115 αλλά μετά αρχιζε να κρεμάει.
Και για να το κάνω πιο ιντριγκαδορικο το cc το 2.0 197 μου είχε δώσει την εντύπωση ότι είναι πιο ζωντανό από το zs ήταν πιο ρομαλεο από τα 120 και πάνω...
Το θέμα με αυτό το αμάξι είναι ότι θέλει στοργή και προδερμ για να έχεις διαρκώς την θεωρητική ιπποδύναμη.
Πιθανόν αυτό ισχύει για όλα τα υβριδικα αλλά την ρετσινια την τρώνε οι νέοι στον χώρο.
Ποιος τολμά να πει κάτι για τα καθιερωμένα Τογιότα υβριδικα με τις εκατομμύρια πωλήσεις;
Την φροντίδα και την προδερμ μπορώ να την λάβω υπόψη μου δεν ξέρω τι γίνεται με την αξιοπιστία του υβριδικού δεν έχει δοκιμαστεί και φοβάμαι μήπως η καλή τιμή αγοράς κρύβει δράκο στο τέλος.
Το υβριδικό σύστημα με την μπαταρία του καλύπτεται κανονικά από την 7 έτη εγγύηση; Αυτή είναι ή 7 ή 150Κ;Επειδη με ρωτας θα σου πω..Για το τιμονι δεν συμφωνω...Για τις μεγαλες κλισεις στις στροφες βλακειες..δεν σου προκαλει βεβαια αισθηση σιγουριας αλλα οι κλισεις ειναι μεσα στο οριο..μην ξεχναμε οτι ειναι ψηλο αμαξι ..ειναι suv..για μετα τα 140 εμενα μου φαινεται καλο στην επιταχυνση ..δεν αισθανθηκα κρεμασμα..δεν ειμαι ομως σιγουρος γιατι ποτε δεν οδηγησα αμαξι 200 ιππων για να εχω μετρο συγκρισης..για τα 120 αλογα που λεει ο αγαπητος κατα τα αλλα Γιαννης δεν συμφωνω..ειναι ταχυτερο του ΑRCANA των 140 -145 ιππων που οδηγησα.Για το στοργη και προδερμ συμφωνω απολυτα..θελει αγαπη κι οχι βια..σταδιακο πατημα γκαζιου κι οχι σανιδωμα..μουγκριζει σαν να διαμαρτυρεται στο σανιδωμα...Για το ξεφορτισμα στην ανηφορα εχω γραψει πολλες φορες..οσο για το ΤΟΥΟΤΑ ΥΑRIS CSOSS το full υβριδικο ειναι ψοφιμι..ρεπριζ για κλαματα..αργο και θορυβωδες..ο θερμικος μπαινει συνεχεια σε λειτουργια με θορυβο..Να μην γραψω για τριγμους και τετοια..ειναι ομως πιο οικονομικο..στην δοκιμη εγραψε 4,5 ..ενω το mg 5,5...
-
RE: MG ZS
Ο Στέφου στην δοκιμή του ΜG ZS MAX λέει ότι συμπεριφέρεται σαν αυτοκίνητο των 100 120 η 130 αλόγων παρ όλα τα 197 άλογα που έχει ο υβριδικός ... Συμφωνείτε;;;;
-
RE: MG ZS
To πηρα απο to forum του juke strong hybrid :
Μετά από 8500 χλμ έχω εντοπίσει ένα θέμα που δεν ξερω αν ισχύει σε όλα τα υβριδικά.Σε εθνική οδό με μεγάλες και συνεχείς ανωφέρειες και ταχύτητες περί των 130χλμ/ώρα μου έχει συμβεί 2 φορές να μηδενίσει η μπαταρία και να μην μπορεί να επιταχύνει το αυτοκίνητο καθόλου που θα μπορούσε να γίνει και λίγο επικίνδυνο.
Σας έχει συμβεί; Είναι κάτι που εντιμετωπίζεται με κάποιο τρόπο? π.χ. να βάλω το πρόγραμμα eco?
-
RE: MG ZS
Το ΜΖ ΜΑΧ εχει ροπη 450 ..δεν νομιζω οτι επηρεαζεται η καταναλωση απο τα ατομα που ειναι μεσα...
-
RE: MG ZS
Full Hybrid με 197 άλογα.....
Καίει μόλις 5,0 λτ./100 χλμ. στην πόλη
Το νέο MG ZS MAX Hybrid+ είναι το πιο προσιτό οικογενειακό SUV της αγοράς με υβριδική τεχνολογία. Όπως και το μικρότερο και πιο ισχυρό στα μικρά αυτοκίνητα πόλης MG3 Hybrid+, έτσι και το νέο οικογενειακό SUV της MG που μεγάλωσε σε μήκος φτάνοντας τα 4,43 μ. μήκους, εφοδιάζεται με το υβριδικό σύστημα της MG.Βασική πηγή του συστήματος είναι ένας 1.500άρης ατμοσφαιρικός κινητήρας βενζίνης 102 ίππων, ο οποίος συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων αποδίδοντας συνδυαστικά 197 ίππους, από τις μεγαλύτερες που συναντάμε ανάμεσα στα υβριδικά μοντέλα της κατηγορίας. Χρησιμοποιώντας για αρκετά χιλιόμετρα (σε σχέση με άλλες υβριδικές εφαρμογές) την ενέργεια που αποθηκεύεται στην μπαταρία των 1,83 kWh του υβριδικού του συστήματος, το MG ZS MAX Hybrid+ καταφέρνει πολύ καλές τιμές κατανάλωσης, με τη μέση τιμή αυτής σύμφωνα με τις μετρήσεις του Test Center του AutoΤρίτη μας να μην ξεπερνάει τα 6,0 λτ./100 χλμ.. Μάλιστα, μέσα στην πόλη όπου τα σταμάτα-ξεκίνα είναι συχνότερα και η ανάκτηση ενέργειας μεγαλύτερη, η κατανάλωση μέσα στην πόλη πέφτει στα 5 λτ./100 χλμ.. Στα πλεονεκτήματα του μοντέλου και οι χαμηλοί ρύποι (113 γρ. CO2/χλμ.), που συνεπάγεται απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας.
Κάνει το 0-100 σε 8,0 δλ. και προσπερνάει σε 87 μέτρα
Το υβριδικό σύνολο του MG ZS MAX Hybrid+ δεν είναι μόνο πολύ καλό στο κομμάτι της οικονομίας καυσίμου, αλλά ξεχωρίζει και για τις δυναμικές επιδόσεις που προσφέρει στο αμάξωμα των 1.455 κιλών.Σύμφωνα με τις μετρήσεις του Test Center, για το 0-100 χλμ./ώρα το MG ZS MAX Hybrid+ χρειάζεται μόλις 8,0 δλ., ενώ είναι παραπάνω από γρήγορο και στην προσπέραση, με 3,9 δλ. για το 60-100 χλμ./ώρα (από τις καλύτερες επιδόσεις στην κατηγορία, θέλει 87 μέτρα να προσπεράσει) και 6,3 δλ. στο 80-120 χλμ./ώρα (175 μέτρα), κάτι που οφείλεται τόσο στο ισχυρό σύνολο όσο και το 3τάχυτο αυτόματο κιβώτιο που δουλεύει πιο πολιτισμένα από τα CVT του είδους.
Τέλος, μένοντας στο κομμάτι των επιδόσεων, καλή είναι και η επίδοση των φρένων του MG ZS MAX, αφού με 38,6 μέτρα για την ακινητοποίηση από τα 100 χλμ./ώρα βρίσκεται στο κέντρο της κατηγορίας.