ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟ ΠΑΡΕΛΑΒΑ..ΧΤΕΣ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΠΟΥ ΤΟ ΟΔΗΓΗΣΑ ΣΕ ΕΥΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΚΑΜΜΙΑ ΩΡΑ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΤΗΚΑ..ΤΑΧΥΤΑΤΟ ,ΑΘΟΡΥΒΟ,ΦΟΒΕΡΗ ΑΙΣΘΗΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ..ΣΗΜΕΡΑ ΚΙ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΤΟ ΟΔΗΓΗΣΩ ΣΕ ΑΝΗΦΟΡΕΣ..ΘΑ ΓΡΑΨΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ..
Best posts made by LAKIS KARALAKIS
-
RE: MG ZS
-
RE: MG ZS
Βολτα στην λιμνη πλαστηρα για δοκιμες..αλλα ΜΕ ΠΑΤΗΜΕΝΟ το γκαζι..ζοριστηκε αρκετα ...οδηγουσα με την ενδειξη της μοπαταριας..Εβλεπα την μπαταρια και τις εναλλαγες με τον θερμικο μιση ωρα περιπου...αναθεμα κι αν καταλαβα ποτε αρχιζει το φορτισμα απο τον θερμικο ..καταλαβαινα τα 200 αλογα μονο οταν εδωνε κινηση κι η μπαταρια ..ακομα και με 90-95 χλμ στην ανηφορα πολλες φορες δουλευε μονο με μπαταρια ..βεβαια οχι με ολα τα αλογα..καταλαβαινα οτι δεν ανεβαινω με πολυ δυναμη ..ποτέ ομως παρολο το ζορισμα και το μουγκρητο δεν ειδα κατω απο 10% φορτισης την μπαταρια ..το παραξενο ηταν οτι και με 10% η μπαταρια πολλες φορες δουλευε μονη της δινοντας κινηση στην ανηφορα ..ειναι πολυπλοκο ...κι οχι ξεκαθαρο ποτε επεμβαινει ο θερμικος για φορτιση ..σε 20 δευτερα μπορει να φορτισει κατα 30 % -40%την μπαταρια απο 10 % που ηταν πριν μπει σε λειτουργια ο θερμικος..Καταναλωση 6,4 λιτρα /100 χλμ...
-
RE: MG ZS
ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ..Υπενθύμιση του πώς λειτουργεί η τεχνολογία Hybrid+
Χάρη στη γενναιόδωρη εξαιρετική μπαταρία 1,83 kWh και την υιοθέτηση ισχυρού ηλεκτροκινητήρα, απευθείας συνδεδεμένη με τους τροχούς, η τεχνολογία Hybrid+ ξεχωρίζει σε 4 βασικές πτυχές:
-
Μια οδηγική εμπειρία κοντά σε ένα ηλεκτρικό όχημα
-
ηχομόνωση
-
Εξαιρετικό επίπεδο απόδοσης
-
Αξιοσημείωτη απόδοση
Υπενθυμίζουμε ότι ένα εκπαιδευτικό σεμινάριο αφιερωμένο στην τεχνολογία Hybrid+ είναι διαθέσιμο στην Η εκπαιδευτική σας πλατφόρμα MG Academy.
Η αρχιτεκτονική της τεχνολογίας Hybrid+ είναι σχεδιασμένη με τέτοιο τρόπο ώστε ο κύριος κινητήρας έλξης να είναι ο ηλεκτροκινητήρας. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης, από την πλευρά του, λειτουργεί ως γεννήτρια για την επαναφόρτιση της μπαταρίας και υποστηρίζει την ηλεκτροκινητήρα σε μέτρια/υψηλή ταχύτητα (παράλληλη υβριδική/άμεση πρόωση). Έτσι, μεταξύ 0 και περίπου 40 km/h: μόνο ο ηλεκτροκινητήρας είναι υπεύθυνος για την κίνηση των τροχών.
Φαινόμενο απώλεια ισχύος
Κατά τη βαριά χρήση ή την εντατική οδήγηση σε δρόμους με απότομες κλίσεις, μπορεί να έχει αύξηση ισχύος, καθώς ο κινητήρας εσωτερικής καύσης πρέπει να τεθεί σε λειτουργία για να επαναφορτίσει την μπαταρία ή/και να κινήσει τους τροχούς.
Όταν η μπαταρία είναι αποφορτισμένη - σε χαμηλή ταχύτητα (μεταξύ 0 και περίπου 40 km/h):
Ο ηλεκτροκινητήρας είναι ο μόνος κινητήρας έλξης μεταξύ 0 και 40 km/h. Όταν η μπαταρία αποφορτιστεί, ο θερμικός κινητήρας πρέπει να επαναφορτίσει μέσω της γεννήτριας. Η ισχύς που μεταδίδεται στον ηλεκτροκινητήρα είναι επομένως αυτή της γεννήτριας, δηλαδή 45kW (περίπου 60hp).
Όταν η μπαταρία είναι αποφορτισμένη - σε μεσαία/υψηλή ταχύτητα:
Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης είναι πλέον εμπλεκόμενος με τους τροχούς, αλλά ο ηλεκτροκινητήρας δεν εμπλέκεται πλέον ή πολύ λίγο εάν η μπαταρία είναι αποφορτισμένη. Έτσι, η ισχύς του κινητήρα εσωτερικής καύσης (75kW ή 102hp) μοιράζεται επομένως μεταξύ της πρόωσης του οχήματος και της επαναφόρτισης της μπαταρίας μέσω της γεννήτριας (45kW ή 61hp). Ως αποτέλεσμα, η διαθέσιμη ισχύς ενδέχεται να πέσει προσωρινά.
Μόλις η μπαταρία φτάσει σε επαρκές επίπεδο φόρτισης (πάνω από 2 bar), αυτό το φαινόμενο εξαφανίζεται και το αυτοκίνητο ανακτά την αρχική του απόδοση.
Διαχείριση υποθέσεων
Πρώτα απ 'όλα, είναι επιτακτική ανάγκη να παρουσιάσετε ξεκάθαρα και τη λειτουργία της τεχνολογίας Hybrid+ στους πελάτες σας, εξηγώντας το φαινόμενο προσωρινής απώλειας ισχύος που μπορεί να γίνει αισθητό στις συνθήκες που περιγράφονται παραπάνω. Όλα αυτά με στόχο να δώσετε ακριβείς απαντήσεις στους πελάτες σας που μπορούν να έρχονται τακτικά αντιμέτωποι με αυτό το φαινόμενο (καθημερινή οδήγηση στο βουνό για παράδειγμα), και να καθησυχάσετε όσους βιώνουν λίγο ή καθόλου (οδήγηση στην πόλη ή σε δρόμους με λίγους λόφους) .
Επιπλέον, είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι μια ενημέρωση είναι ήδη διαθέσιμη για το ZS Hybrid+ από την πλευρά του After-Sales. Αυτή η ενημέρωση πρέπει να εγκατασταθεί ως μέρος των παραδόσεων σας με τον κωδικό PD052 . Εάν το όχημα έχει ήδη παραδοθεί, πρέπει να πραγματοποιηθεί τυπική ενημέρωση των αριθμομηχανών.
Αυτή η ενημέρωση θα μειώσει σημαντικά αυτό το φαινόμενο κατά τις φάσεις μέσης/υψηλής ταχύτητας, βελτιστοποιώντας τις φάσεις επαναφόρτισης της μπαταρίας. Με λίγα λόγια, θα αυξήσει την καθημερινή άνεση, ειδικά σε φάσεις με μεγάλες διαφορές υψομέτρου.
Το MG3 Hybrid+, που επηρεάζεται λιγότερο από αυτό το φαινόμενο, έχει επίσης επιβεβαιωθεί από μια ενημέρωση από τον Σεπτέμβριο του 2024 (αρ. SI-TB2024110101). Το Κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης αναπτύσσει τακτικά νέες ενημερώσεις και θα σας κρατήσουμε ενήμερους μόλις είναι διαθέσιμες νέες ενημερώσεις.
Μοιραστείτε όλες αυτές τις πληροφορίες με τις ομάδες πωλήσεων και μετά την πώληση.
-
-
RE: MG ZS
Εφτασε αισιως το καραβι απο Κινα με τα MG ..Eπιτελους..Τωρα να δουμε τι θα γινει με τις παραγγελιες..Μεσα σε αυτα και το λευκο το δικο μου..Θα τοχω στα χερια μου σε 15 ημερες..
-
RE: MG ZS
Λοιπον σημερα πηγα στη Λιμνη Πλαστηρα για δοκιμες με το MG ZS MAX που παρελαβα χθες..Πηγα σε 4 ανηφορικα χωρια ..Η δοκιμες διηρκεσαν 3 ωρες περιπου..Οταν ανεβαινα 2 φορες ανεβασε στροφες στις 5000 για λιγα δευτερολεπτα και εχασε δυναμη ,ομως μετα επανηλθε στις 2500 στροφες...Οι αναρτησεις ειναι σκληρες..δεν παιρνει κλισεις στις στροφες...Ανεβηκε ολες τις ανηφορες πολυ ανετα κατα τα αλλα. ..Ταχυτατο και στοιβαρο σε αισθηση..Σημειωτεον κανεις πολυ ανετο ταξιδι.Το κλιμα ηταν αναμενο συνεχεια ..Στην Νεραιδα (γυρω στα 1000μετρα) η θερμοκρασια ηταν -2..Αλλαζε διαρκως κινηση απο μπαταρια και σε θερμικο...Δεν καταλαβα πως γινεται και σε ποιες ταχυτητες..Απο την εταιρεια μου ειπανε να χρησιμοποιω το sport για να φορτιζουν οι μπαταριες πιο γρηγορα (ανακτηση ενεργειας)..Τις αλλαγες ταχυτητας στο τριταχυτο κιβωτιο δεν τις αντιλαμβανεσαι..Προυποθεση να μην σανιδωσεις το γκαζι για να ειναι ειναι αθορυβο και ξεκουραστο το ταξιδι..Στην επιστροφη πηγα να το πιεσω και ανεβασε για 5 δευτερα 5000 στροφες αλλαξε ταχυτητα κι επανηλθε στις 2500..Εντυπωσιακα τα φωτα που ανεβοκατεβαζουν την σκαλα αυτοματα..Η οδηγηση ειναι παιχνιδι ..Δεν μπορεσα να βρω την ενδειξη καταναλωσης στο καντραν..Δεν γνωριζω καλα ακομα τα χειριστηρια πρωτη μερα γαρ..Σε γενικεσ γραμμες εμεινα πολυ ικανοποιημενος.Δεν ξερω αν εχει το update PD052...
-
RE: MG ZS
Δεύτερη βολτα στην λιμνη Πλαστήρα αλλα αυτη την φορά με 4 άτομα με air condition και θερμοκρασία περιβάλλοντος 6ο Κελσιου..Αυτη την φορα ανεβασε στροφες(5.000) 4 φορες στα 20 χλμ ανηφόρας κυρίως στις αποτομες ανηφοριές..Σιγουρα λοιπον δεν εχει το UPDATED PDO52..Aπο βδομαδα θα κλεισω ραντεβου στο συνεργειο..
-
RE: MG ZS
χθες ανεβηκα ΛΙΜΝΗ ΛΟΓΓΑ 1150 μετρα υψομετρο..δεν ανεβασε καμμια φορα στροφες..ηπια ομωσ οδηγηση..normal k και rege 2..καταναλωση στην ανοδο 6,3..και στην καθοδο 3,7 με sport kai rege 3..μ.ο.5λιτρα/100 χλμ.
-
RE: MG ZS
Σημερα ανεβηκα μονος στην Λιμνη Πλαστήρα με θερμοκρασια 10ο κελσιου και air condition ...Δεν ανεβασε καμμια φορα στροφες ΕΚΤΟς ΑΠΟ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΗ ΣΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΝΗΦΟΡΑ..Ανεβασε 5000 στροφες αλλα με επιταχυνση και προσπερασα ανετα ..Σε 65 χλμ εκαψε 5,3 λ/100χλμ με Μ.Ο ταχυτητας 65 ΧΛΜ/ΩΡΑ..
-
RE: MG ZS
@lakis-karalakis said in MG ZS:
Ηρθαν τα καινουργια mg zs max με το καραβι του Φλεβαρη..Ας γραψουν οσοι τα παρελαβαν την εμπειρια τους..Εχουν τα update pdo52 η θα εχουμε προβλημα;;
Συγνώμη που το λέω, αλλά έχεςι φάσει σκάλωμα με το συγκεκριμένο!! Το πήρες? θα το πάρεις? γιατί τέτοια πρεμούρα?
Ενας το έχει εδώ και δε νομίζω να υπάρξουν άλλοι. Σε κάθε περίπτωση, όποιος το έχει και θέλει γράφει, δεν χρειάζεται να ρωτάς κάθε μέρα.
αυριο το παραλαμβανω
-
RE: MG ZS
@lakis-karalakis said in MG ZS:
Καλοτάξιδο το MG...και περιμένουμε εντυπώσεις από τούς γλυκουλιδες σχετικούς...κατόχους του...
Σε ευχαριστώ γλυκούλη..αλλα σε φορουμ MG καλο θα ήταν να γινονται σεβαστες οι αποψεις κυριως των ενδιαφερομενων, για το συγκεκριμενο αυτοκινητο και προπαντος των κατοχων του...δεν συμφωνεις πονηρουλη φιλε μου;;
Για πιο πολλές πληροφορίες καλύτερα να γραφτείς σε κανένα αποκλειστικά MG forum ή ομάδα...μήπως και αλιευσεις καμία χρήσιμη πληροφορία...εδώ είναι το 4Τ forum...
Κατασκευαστές και Μοντέλα MG ZS 4ΤROXOI FORUM.. Ετσι γραφει ..εδω δεν ειναι για mg zs forum;;
-
RE: MG ZS
Το Top 10 των μοντέλων του Φεβρουαρίου
Peugeot 2008: 778 πωλήσεις
Opel Corsa: 441 πωλήσεις
Toyota Yaris: 430 πωλήσεις
Toyota Yaris Cross: 406 πωλήσεις
Citroen C3: 397 πωλήσεις
Suzuki Vitara: 322 πωλήσεις
Peugeot 208: 295 πωλήσεις
Toyota C-HR: 246 πωλήσεις
MG ZS Max: 233 πωλήσεις
Toyota Corolla Cross: 233 πωλήσεις
Στα αξιοσημείωτα του μήνα ήταν και η πολύ καλή επίδοση της MG που κατέκτησε την 9η θέση στις πωλήσεις των μαρκών και την ίδια ακριβώς στις πωλήσεις των μοντέλων με το ZS Max.MG ZS Max
-
RE: MG ZS
Ας δούμε πως διαμορφώνονται οι πρώτες σε πωλήσεις μάρκες και μοντέλα για το πρώτο μισό του Μαρτίου:
Top 10 μαρκών
Toyota: 854 πωλήσεις
Volkswagen: 307 πωλήσεις
Suzuki: 300 πωλήσεις
Hyundai: 297 πωλήσεις
Nissan: 292 πωλήσεις
Kia: 201 πωλήσεις
Peugeot: 141 πωλήσεις
BMW: 140 πωλήσεις
Skoda: 138 πωλήσεις
MG: 105 πωλήσεις -
RE: MG ZS
@lakis-karalakis said in MG ZS:
Έχει γίνει η αναβάθμιση λογισμικού που λένε στην αντιπροσωπεία;
ΟΧΙ ΑΚΟΜΑ
Είναι διαθέσιμη για το αμάξι αλλά δεν έχει βολέψει να την περάσεις ή δεν σε έχουν ειδοποιήσει ακόμα;
Αλλα δεν εχω προβλημα ωστε να τους πιεσω..και να σου πω και μια αληθεια..φοβαμαι μην χειροτερεψει μετα την ενημερωση ..συνεβη σε καποιον ,που το διαβασα σε ενα φορουμ..εκει δηλ.που δεν εχω προβλημα ουσιαστικο να το δημιουργησει η ενημερωση..
-
RE: MG ZS
Πιο πολύ προβληματίζει ότι δεν έχει σταθερά και πάντα το γκάζι του διαθέσιμο. Πρέπει να μάθεις το αμάξι ειδικά σε ανηφορικά κομμάτια.
Μάλλον πρέπει να το δουλεύεις με την πιο έντονη αναγγενητικη πέδηση, έχει 3 επίπεδα, ώστε να μην πέφτει εύκολα κατά από το 25% η μπαταρία ώστε να έχεις πάντα διαθέσιμη ισχύ όταν την χρειαστείς.
Προφανώς άμα το πηγαίνεις διαρκώς τάπα ξεχνάς τα 195 άλογα και προφανώς δεν είναι το αμάξι που πρέπει να επιλέξεΑυτες οι ταχυτητες ειναι επικινδυνες κι εγκληματικες ταυτοχρονα..μεχρι 140 ειναι αποδεκτη ταχυτητα ..κι αυτη στην προσπεραση.Για ποιες 180 κι 185 μιλατε..