- 
				
				
				
				
Αυτό που σου λένε από αντιπροσωπεία με το γκάζι είναι πρακτικά μην ξελιγωνεις απότομα την μπαταρία για να μην μένεις μόνο με τα 105 ατμοσφαιρικά άλογα του θερμικού!
Ανεβάζει στροφές και μουγκριζει όταν πιέζεται είτε σε παρατεταμένη ανηφόρα είτε σε παρατεταμένο γκάζι γιατί τότε ο κινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια για να γεμίσει την άδεια μπαταρία.
Θέλει εκμάθηση και μάλλον αυξημένα επίπεδα ανάκτησης να λειτουργεί ώστε να προλαμβάνει να μην πέφτει στις μια δυο μπάρες η μπαταρία.
Φυσικά οποίος το οδηγεί με πατημένο γκάζι μόνιμα πήρε λάθος αμάξι πιστεύοντας ότι έχει πάντα διαθεσιμα195 άλογα....
Και προφανώς δεν είναι για παρατεταμένη οδήγηση με πχ 150 χλμ. Εκεί σε ζαλίζει η φασαρία από τις +5Κ στροφές η μπαταρία θα πέφτει στην μια μπάρα και θα φλερτάρει με μια ενδεχόμενη απώλεια ισχύος...
πόσο σου έκαψε συνολικά πήγαινε έλα στην εκδρομή στον πλαταμωνα; να υποθέσω από Θεσσαλονίκη;O Στέφου ανέβασε βίντεο με το MG3 στο οποίο επίτηδες προσπάθησε να ξελιγώσει τη μπαταρία σε ανηφορική διαδρομή.
Η μπαταρία δεν άδειασε ποτέ και ο ηλεκτροκινητήρας πάντα έδινε σε συνδυασμό με τον θερμικό.
Το αμάξι ανέβαζε μόνο του στροφές, παρά το σταθερό γκάζι, για να φορτίζει τη μπαταρία.
Τελικά ενώ η μπαταρία είχε φτάσει στη μία γραμμή, άρχισε να ξαναγεμίζει παρά τη συνεχόμενη ανηφόρα.
Ίσως κάτι άλλαξαν στο λογισμικό οι Κινέζοι. - 
				
				
				
				
@georgemit said in MG ZS:
O Στέφου ανέβασε βίντεο με το MG3 στο οποίο επίτηδες προσπάθησε να ξελιγώσει τη μπαταρία σε ανηφορική διαδρομή.
Το είδα, η συγκεκριμένη δοκιμή λίγο βοηθάει καθώς κινείται με υψηλή ταχύτητα όπου η μετάδοση έχει παράλληλα μηχανική και ηλεκτρική ροή. Η απώλεια ισχύος "πιθανώς" θα δημιουργηθεί αν προσπαθήσει να ανέβει την ανηφόρα με χαμηλότερη των 50kph ταχύτητα κίνησης όπου το όχημα το κινεί μόνο ο ηλεκτροκινητήρας. Εκεί ο θερμικός λειτουργεί αποκλειστικά ως γεννήτρια και αν η παρεχόμενη ισχύς δεν είναι αρκετή για φόρτιση και άνοδο το σύστημα καταρρέει. Ακραίο σενάριο βέβαια που απαιτεί παρατεταμένη ανηφόρα μεγάλης κλίσης.
 - 
				
				
				
				
Μάλλον έχεις κολλήσει με αυτό το σενάριο. Δεν ισχύει. Έχει συμπλέκτη που απομονώνει και γεμίζει ως γεννήτρια.
Ακόμα και στο ρελαντί όταν κάθεται μπορεί να ανοίξει το θερμικό μοτέρ και να γεμίζει την μπαταρία σύμφωνα με το γραφημα που έχει στην οθόνη.
Για αυτό και οι τρεις συμπλέκτες. Ένας συμπλέκτης ειναι για το ένα γρανάζι ταχυτήτων, ένας δεύτερος για το δεύτερο γρανάζι, οι δύο ταυτόχρονα για το τρίτο και ο τρίτος συμπλέκτης αποσυνδέει τον θερμικό ώστε να γίνει γεννητρια
 - 
				
				
				
				
Εγώ που το οδήγησα δηλώνω πως είναι τόσο μεταξένιο στη λειτουργία του που δεν μπορείς να καταλάβεις καμία αλλαγή, μονάχα ένα πάρα πολύ απαλό τρέμουλο στο πεντάλ του γκαζιού όταν ξεκινά το θερμικό μοτέρ.
Γενικά η αίσθηση του ηλεκτροκινητήρα είναι άλλο πράγμα. Απορώ που ασχολούμαστε με θερμικά αυτοκίνητα. Τόσο smooth και τόσο ακαριαία ροπή (25 κιλα) ακόμα και στην σκέψη να πατήσεις λιγάκι παραπάνω το πεντάλ. Κάτι τέτοιο δεν υπάρχει σε κανονικό λαϊκό θερμικό αυτοκίνητο με ή χωρίς turbo
Το θέμα είναι η αξιοπιστία του. Κανείς δεν γνωρίζει
 - 
				
				
				
				
Ακόμα και στο ρελαντί όταν κάθεται μπορεί να ανοίξει το θερμικό μοτέρ και να γεμίζει την μπαταρία σύμφωνα με το γραφημα που έχει στην οθόνη.
Εκεί διαπιστώνω το πρόβλημα όταν λειτουργεί μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα, και βρίσκεται σε ανηφορική διαδρομή, αρχικά αδειάζει την μπαταρία, η οποία έχει πεπερασμένο φορτίο, και στην συνέχεια έχεις τον θερμικό που προσφέρει 57,6 άλογα για να φορτίσει την μπαταρία και να κινήσει το όχημα. Αρκούν;
 - 
				
				
				
				
Τα νεότερα μοντέλα με το νέο λογισμικό διαβάζω πως δεν πέφτουν κάτω από 4 μπάρες στην μπαταρία. Δεν γνωρίζω εάν είναι αληθές.
 - 
				
				
				
				
Τα νεότερα μοντέλα με το νέο λογισμικό διαβάζω πως δεν πέφτουν κάτω από 4 μπάρες στην μπαταρία. Δεν γνωρίζω εάν είναι αληθές.
Σε ποια μοντέλα αναφέρεσαι; Το αμάξι του θέματος πάντως και όταν το οδήγησα και από τα βίντεο που έχω δει μια χαρά πέφτει στην μια μπάρα.
Εδώ το mg 3 που οδήγησε ο στεφου μια χαρά έπεσε στην μια μπάρα...
Άμα ήταν να μην έπαιφτε κάτω όχι από τις 4 που λες από τις 2-3 θα την είχε κλείσει την τογιοτα... - 
				
				
				
				
Και στα δυο...διάβασα σε ένα forum πως μετά την αναβάθμιση του λογισμικού δεν πέφτει κάτω από 4 μπάρες. Δεν ξέρω αν ισχύει.
Εγώ όταν το οδήγησα σε νορμάλ ρυθμούς ποτέ δεν έπεσε κάτω από 4-5 μπάρες. Πάντα είχα δύναμη όποτε βύθιζα το πεντάλ. Και μπορώ να πω διαφορετική δύναμη από ότι στα θερμικά μοτερ. Ξέσπασμα ροπής με το που πατούσες το πεντάλ ενώ χαλαρωνε η αίσθηση κάθως ανέβαιναν τα χιλιόμετρα. Από την άλλη, δεν οδήγησα σε ακραίες συνθήκες ώστε να δω αν θα εξαντληθεί.
Γενικά μου έκανε όπως έγραψα μεγάλη εντύπωση ότι πήγαινα με 65-75χλμ/ώρα για 3 χιλιόμετρα μονάχα ηλεκτρικά. Μετά άνοιξε ο θερμικός για περίπου δύο λεπτά, και πολλά λέω, στις 2500-2600 Σαλ, φόρτισε όλες τις μπάρες και μετά ξανά έκλεισε και πήγαινα για αλλά τόσα χλμ απόστασης.
 - 
				
				
				
				
Εγω το εχω 2 μηνεσ περιπου ..πηγα σε εθνικη ,πηγα σε βουνα ,τοχω δοκιμασει μεχρι 150 χλμ/ωρα,δεν καταλαβα καθολου πως δουλευει..ειναι πολυ περιπλοκο //μου τοπανε κι οι μηχανικοι..μην ασχολεισαι λενε ,,δεν θα βγαλεις ακρη..εχω διαβασει τα περισσοτερα φορουμ ..ουδεις καταλαβε..λενε οτι δουλευει ο ηλεκτρικος μεχρι τα 70..λαθος..χθες δουλευε και στα 93 χλμ/ωρα..λενε οτι οταν φθανει η μπαταρια στην 1 μπαρα ενεργοποιειται ο θερμικος για να την γεμισει..λαθος ..σε ανηφορα διαρκειας(20 χλμ)για την λιμνη πλαστηρα στις 5 μπαρες πολλες φορες ενεργοποιουνταν ο θερμικος και την φορτιζε ..εξαντληθηκε η μπαταρια στην μια μπαρα ..και...συνεχιζε να δουλευει μονο ο ηλεκτροκινητηρας ...οποτε αστα ..συμπερασμα ...δεν...
 - 
				
				
				
				
Έχεις αυτό με την αναβάθμιση;
Βγήκε και άλλη μία για τις κάμερες του.
 - 
				
				
				
				
Μπορείς να ρωτήσεις στο σέρβις πόσο κοστίζουν οι συμπλέκτες του για αλλαγή κάποτε σε βάθος χρόνου εάν φθαρουν ή χαλάσουν;
 - 
				
				
				
				
 - 
				
				
				
				
Αυτα ειπα στην αντιπροωπεια :ΜΕΧΡΙ ΤΑ 125 ΗΤΑΝ ΗΣΥΧΟ ΑΓΓΕΛΛΟΥΔΙ ΜΕΤΑ ΤΑ 130 ΕΩΣ 150 ΑΡΧΙΖΕ ΝΑ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΣΤΡΟΦΕΣ ΣΑΝ ΠΑΛΑΒΟ ΜΕΧΡΙ 5700 ..ΚΑΙ ΚΡΑΤΗΘΗΚΕ ΣΤΙΣ 4500-5700 ΓΙΑ 3-4 ΠΕΡΙΠΟΥ ΛΕΠΤΑ ...ΜΟΥΓΚΡΙΖΕ ΑΡΚΕΤΑ ΚΙ ΑΚΟΥΓΟΤΑΝ ΕΝΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΟ ΜΟΥΓΚΡΗΤΟ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΥΠΑΡΧΟΝ ΑΛΛΑ ΠΙΟ ΕΝΤΟΝΟ ΑΝΑ 8 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ..ΜΕΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΩΦΕΡΕΙΑ ΟΛΑ ΚΑΛΑ..ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΣΕ ΣΠΟΡΤ ΚΑΙ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ 3 ΚΑΙ ΚΑΠΩΣ ΒΕΛΤΙΩΘΗΚΕ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ..ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΞΑΝΑΚΑΝΕ..ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΜE ΤΟ ΚΑΡΑΒΙ ΤΟΥ ΜΑΡΤΙΟΥ ΟΛΑ TA ΜG ΗΡΘΑΝ ΜΕ ΤΟ UPDATE..ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΤΟΜΟ ΓΚΑΖΙ..ΘΕΛΕΙ ΠΑΤΗΜΑ ΓΚΑΖΙΟΥ ΣΤΑΔΙΑΚΟ..ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΑ 130..ΜΕΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΕΡΙΠΛΕΚΟΝΤΑΙ ..
Εστειλαν στο εργοστασιο στην Κινα το παραπανω σαν ερωτημα και αυριο μου εκλεισαν ραντεβου στις 9 η ωρα για να κανουν τις ενημερωσεις φανταζομαι μεσω Κινας..Ετσι μου ειπανε...Τωρα τι ισχυει ,τι ακριβως θα κανουν αυριο ,ο θεος κι η ψυχη τους..προσεχως νεοτερα..[mod] σας το έχουμε ξαναπει, μην γράφετε κεφαλαία - εκτός του ότι ειναι ενοχλητικό, απαγορεύεται και από τον κανονισμό του φόρουμ.
 - 
				
				
				
				
Ρε συ, δεν ήξερα ότι μπορείς να γράφεις και με μικρά. Μπράβο! (σόρι που έγινα λίγο Λαπ, αλλά ήταν πολύ αυθόρμητο)
 - 
				
				
				
				
 - 
				
				
				
				
Λογικο, στο συνεργείο έχει θόρυβο.
 - 
				
				
				
				
Τελικα εχετε χιουμορ..Δεν σας τοχα..σορυ
 
 - 
				
				
				
				
@lakis-karalakis said in MG ZS:
...ΜΟΥΓΚΡΙΖΕ ΑΡΚΕΤΑ .... ΑΝΑ 8 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ
τα Toyota μουγκρίζουν συνέχεια, οπότε μια χαρά είσαι

Το είχα δει στο test drive ότι έκανε λίγο τα δικά του το κιβώτιο, είναι "αψυχολόγητο"
 - 
				
				
				
				
 Μετα την επισκεψη μου χτες  στο συνεργειο και την επικοινωνια που ειχαν με το εργοστασιο στην Κινα ,σημερα καπως επενεβησαν  οι κινεζοι στο αυτοκινητο μεσω ιντερνετ και κατι κανανε ..το συνεργειο κατεγραψε την παρατηρηση μου στο εργοστασιο πριν 3 μερες , κλεισανε ραντεβου για σημερα το πρωι  και  κατι κανανε...τι;; μονο αυτοι  ξερουν..εκαναν ανβαθμισεις;;ισως ..παντως στην δοκιμη που εκανα αμεσως μετα, σε παρατεταμενη ανηφορα ,η μπαταρια δεν επεσε κατω απο τις 3 μπαρες..τυχαιο;;ισως..παντως ο θερμικος φροντιζε διαρκως να μην πεσει κατω απο τις 3 μπαρες..σε υψομετρο 870 μετρα μετα απο ενα τεταρτο που εφτασα στην λιμνη  η μπαταρια ηταν γεματη κατα 5-6 μπαρες..Βεβαια θα χρειαστει να κανω πολλαπλες δοκιμες σε εθνικη και σε μεγαλυτερης διαρκεια ανηφορα για να ειμαι σιγουρος.. - 
				
				
				
				
Είδες;;; Αν τους φωνάζεις, σε προσέχουν!
 
		
		MG ZS
		
	
