Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 5
    • Posts 2156
    • Best 1047
    • Groups 0

    ataim

    @ataim

    1976
    Reputation
    102
    Profile views
    2156
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    ataim Unfollow Follow

    Best posts made by ataim

    • RE: Honda HR-V 2021

      Ο Γάλλος αντιπρόσωπος τηλεφωνάει και λεει θα σου βαλω παραγγελία 10Κ κομμάτια και θέλω επιπλέον έκπτωση. Για αυτό μπορεί και δίνει το jazz φθηνότερα. Επίσης η Ελλάδα έχει διαφορετική φορολογία εκτός από το καπέλο που βάζει η ΕΕ.

      H Toyota δινει ειδική παραγγελία 1.000 CHR και μπορεί να απαιτήσει έκπτωση αλλά και να ορίσει ακριβώς τον εξοπλισμό των αυτοκινήτων, πχ χωρίς ηλεκτρικούς καθρέφτες, ο Σ όχι μόνο έκπτωση δεν μπορεί να ζητήσει, αλλά και αυτά που θα του στείλουν θα έχουν τον εξοπλισμό που θέλει η γραμμή παραγωγής η οποία θα τα βάλει σε 'λάθος' φορολογική κατηγορία. Επίσης η Toyota μπορεί να στοκάρει γιατί ξέρει οτι με την πρώτη προσφορά θα φύγουν. Ο Σ στοκάρει civic sedan και diesel και δεν μπορεί να τα δώσει ούτε 22Κ. Αυτά και κάτι προπέρσινα CRV τα έχει ακόμα στις εκθέσεις.

      Σε αυτά οφείλεται η υψηλότερη τιμή των jazz και όχι στον Σ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • RE: Honda HR-V 2021

      Alex δεν είναι τόσο απλό, έχουν οι αντιπρόσωποι 10 κομμάτια που δεν έχουν πουλήσει, εντωμεταξυ έχουν δώσει 1000 στην τιμή που τους έχει ορίσει το εργοστάσιο βγάζοντας 300ε στο κομμάτι.

      Τηλέφωνο, ....εχω δέκα που δεν έχουν φύγει, να τα δώσω -3κ και να μου κόψεις πιστωτικό και εγώ θα σου βάλω τώρα παραγγελία ακόμη 1000 αλλά να είναι με ασύρματο android.

      Αν πάρει Ok, προκύπτει η έκπτωση. Δεν είναι τα 3κ περιθώριο κέρδους. Το περιθώριο τους είναι 2% μέσος όρος.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum

      Η Ευρώπη έχει αποφασίσει να φορολογείται οτιδήποτε δεν έχει γραμμή παραγωγής εντός ευρωζώνης. Πολλοί κατασκευαστές είπαν σας γράφουμε και μεις και τα μαζεύουμε γιατί πουλάμε σε όλο τον πλανήτη και δεν σας έχουμε ανάγκη.

      Το νέο Civic κοστίζει ανά τον πλανήτη 25κ και όχι 35κ. Ακριβώς όπως το typer έχει 35 και εδώ κάνει 60.

      Δεν αλλαξαν τιμολογιακή πολιτική ούτε η Honda ούτε η Mazda, απλά έχουν τυπικά αποχωρήσει και αυτοί και άλλοι πολλοί. Ας μην περιμένει λοιπόν κανείς να αγοράσει Honda σε φυσιολογική τιμή εδώ, τουλάχιστον μέσω του κανονικού δικτύου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • RE: Honda HR-V 2021

      λίγο πιο κάτω από το chr, καλά θα πάει εκεί.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • RE: TESLA FORUM

      Λοιπόν οδήγησα highland model 3 dual, πάμε:
      Πρώτα να πω ότι δεν είναι το πρώτο ηλεκτρικό που οδηγώ, είχα οδηγήσει πριν πολλά χρόνια σε λούνα παρκ ένα, άρα έχω μια μικρή εμπειρία. Οκ, δεν είχα οπότε λογικό να είμαι αρκετά επιφυλακτικός, ξεκινάω με το εξής (το οποίο έχει ξαναειπωθεί) τα Tesla είναι niche προϊόντα τα οποία τυχαίνει να είναι και αυτοκίνητα, και αυτή είναι γενικά η αντιμετώπιση, δεν είναι ακόμα ένα ev είναι κάτι το διαφορετικό, πόσο είναι όμως;

      • Υλικά και εσωτερικό, όλα είναι πολύ ποιοτικά στην όψη, στην συναρμογή, στην αφή, από το τιμόνι έως τον τεμπέλη έως την ποτηροθήκη. Έχουν όλα σωστές θέσεις και πραγματικά αισθάνεσαι ότι είσαι στο σαλόνι του σπιτιού σου και όχι σε θέση αυτοκινήτου. Έχεις ανοίξει και το λαπτοπ και το έχεις μπροστά σου.

      • Θέση οδήγησης/καθίσματα, έχει τόσες ηλεκτρικές ρυθμίσεις που ταιριάζει σε όλους τους σωματότυπους, πόδια πλάτη ύψος όλα ρυθμίζονται, η ορατότητα δε γύρω γύρω είναι άψογη και δεν υπάρχει τίποτα να σε κόβει, είναι σαν να κάθεσαι σε πολύ μεγαλύτερης κατηγορίας όχημα. Το μόνο "αρνητικό" είναι ότι κάθεσαι πολύ χαμηλά, νόμιζα οτι μπήκα στο mx5, τόσο χαμηλά, τις μπαταρίες που τις χώρεσαν; Το y θα μου έκανε περισσότερο για μέσα στην πόλη.

      • Ανάρτηση, εδώ είναι που παθαίνεις την μεγάλη πλάκα, με τέτοιους τροχούς και αστεία προφίλ λες αυτό θα κοπανάει δεν μπορεί, είναι και χαμηλό, και δεν ξέρω τι έχουν κάνει ισοπεδώνει τα πάντα, περνάς πάνω από τις χειρότερες λακούβες και δεν καταλαβαίνεις τίποτα, βοηθάει βέβαια η μαλακή ανάρτηση η οποία όμως όταν στρίβεις ούτε ταλαντώσεις δημιουργεί ούτε κλίσεις. Μαγικό.

      • Ποιότητα κύλισης/κίνησης, κανένας κραδασμός, κανένας τριγμός, κανένας θόρυβος, κανονική λίμο, πας με 100 και νομίζεις ότι πας με 30, εγώ δεν είχα θόρυβο ούτε από τα ελαστικά αλλά ούτε αεροδυναμικούς, γενικά τίποτα, είναι πολύ εύκολο και ευχάριστο και αν το βάλεις σε chil/comfort mode γίνεται το ιδανικό όχημα για συνθήκες πόλης, το μέγεθος δεν το αισθάνεσαι καθόλου, βέβαια αν έρθει η ώρα να βρεις θέση στάθμευσης θα δυσκολευτείς.

      • Γκάζι/regen, είναι γρήγορο αλλά αυτό βέβαια είναι σχετικό, κάποιος με εμπειρία οχημάτων πολλών ίππων θα το πει και αργό, το εντυπωσιακό είναι βέβαια οι ρεπριζ, μπορείς να χωθείς με την σκέψη μόνο οπουδήποτε, σε αυτό βοηθάει και το πολύ γρήγορο τιμόνι και το bsm. Δεν σε τρομάζει πάντως γιατί η δύναμη είναι γραμμική χωρίς καθόλου μεταβολές. Έχει πολύ δυνατό regen οπότε δεν χρειάζεται να πατάς φρένο, έχεις ουσιαστικά one pedal drive ρυθμίσεις που θέλει 5 λεπτά για να το συνηθίσεις, το ίδιο ισχύει και για τα stalks, δεν μου έλειψαν.

      • Ηχοσύστημα/οθόνη, τα σπάνε, φοβερός ήχος και η οθόνη πολύ εύχρηστη, σε βοηθάει στην κίνηση με τρόπους που δεν το πιστεύεις, σου δείχνει αποστάσεις από διπλανά οχήματα κλπ, περίμενα σε φανάρι για αριστερή στροφή και μόλις άναψε πράσινο με ειδοποίησε να ξεκινήσω, αν είχαν όλοι τέτοια μέσα στην πόλη θα είχαμε πολύ λιγότερα ατυχήματα.

      • Κανονική "οδήγηση", όταν το πιέσεις νιώθεις το βάρος, το τιμόνι είναι ασαφές αλλά γρήγορο και η δύναμη πάντα εκεί, στρίβει αστραπιαία και έχει πολλά περιθώρια πρόσφυσης, δεν σε τρομάζει και αν μπεις με πολλά φεύγει με τα τέσσερα, σε κλειστές στροφές που το πίεσα έδιωχνε το πίσω μέρος και αμέσως το μάζευαν τα ηλεκτρονικά, χρειάζεται drift mode. Σε ανάβαση φαντάζομαι δεν παίζεται, θα σκοτώνει και supercar, σε κατάβαση λόγω βάρους θα ζορίζεται. Διασκεδαστικό, όχι όμως σπορ.

      Συμπέρασμα, μιλάμε για ένα εξαιρετικό όχημα, για καθημερινή χρήση ακόμα και το rwd μια χαρά θα είναι γιατί απολαμβάνεις ανώτερη ποιότητα μετακίνησης σε οικονομικό πακέτο, γυρνώντας στο θερμικό μου φάνηκε ότι είχα ημιάκαμπτο μπρος πίσω, ότι χάλασε το turbo, και ότι η οθόνη μου είναι από τα lidl. Δεν ξέρω αν τα προηγούμενα είχαν τόση διαφορά στην ποιότητα, γιατί ακούγαμε κακές κριτικές, εμένα το highland με εντυπωσίασε.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum

      Άρα ολοι μπορούν να πάνε σε αυτόματα αλλά απαγορεύεται στη Honda γιατί είναι απλά κρίμα!

      Τα άτιμα έχουν όντως πάντα εξωφρενικά καλά και αξιόπιστα χειροκίνητα.

      ΥΓ βλέπω ακόμα να κυκλοφορούν αυτά τα παλιά civic στο δρόμο με το hondamatic σηματακι και λέω κοίτα να δεις αντοχές, κανείς άλλος μόνο η Honda.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum

      @sabas

      Στα υβριδικά η μετάδοση είναι πιο κοντά σε ev λόγω αποκλειστικής κίνησης από τον ηλεκτροκινητήρα παρά σε cvt.

      Τα cvt έχουν καλύτερες επιταχύνσεις από στάση και εν κινήσει, υπάρχουν YouTube videos με συγκριτικά honda, audi κλπ

      Αν δεν κάνεις autocross, drift η κάτι που απαραίτητα θες συμπλέκτη δεν υπάρχει λόγος να μην προτιμήσεις μια αυτόματη μετάδοση.

      Τα honda cvt έχουν προσομοίωση διακριτών σχέσεων όποτε υπάρχει η αίσθηση αύξησης των στροφών.

      Τέλος σχεδόν σε όλες τις αγορές προσφέρονται στην ίδια τιμή με τα μανουαλ.

      Σε γενικές γραμμές θεωρώ ότι τα πλεονεκτήματα είναι πολλαπλάσια των μειονεκτημάτων.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • RE: Honda HR-V 2021

      28 με 29Κ € πιστεύω, έχοντας δει και την τιμή της Αγγλίας

      Πως; το crosstar έχει 24 εκει, εδω 29 άρα το hrv 32+

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      IMG_20200416_155748~3.jpg

      The answer

      posted in Περί αυτοκίνησης
      ataim
      ataim
    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum

      Από την στιγμή που κάποιες εταιρείες έχουν αποφασίσει να αποχωρήσουν από την Ευρωπαϊκή αγορά δεν καταλαβαίνω γιατί συζητάμε τα περί κιβωτίου κλπ.

      Αν δεν έχεις γραμμή παραγωγής στην ΕΕ τρως ένα φοροκαπελο και τέλος, το civic θα έχει 35κ+ όποτε δεν ενδιαφέρει κανέναν αν είναι hev ή manual. (Εκτός Ευρώπης δεν ξέρει κανείς να οδηγεί stick)

      Στην ΕΕ έτσι όπως πάει με τις συγχωνεύσεις και τις αποχωρήσεις θα έχουμε τελικά να διαλέξουμε ανάμεσα σε δύο τρία διαφορετικά αυτοκίνητα τα οποία θα μας πλασάρονται ως καμια εικοσαρια κλώνοι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim

    Latest posts made by ataim

    • RE: Audi Q3 3rd generation

      Γουστάρω το dragster ελαστικό 235/60/17 αυτά είναι! Γιατί μας τα έχουν κάνει τσουρέκια οι υπόλοιποι κατασκευαστές με τα λεπτά προφίλ, το q3 δεν θα καταλαβαίνει τίποτα με την 17αρα.

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • RE: Renault Symbioz 2024

      Τα acc έχουν μέλλον ακόμα, είναι προγραμματισμένα να κρατάνε σταθερή ταχύτητα (ειδικά τα lexus/toyota φρενάρουν κιόλας χρησιμοποιόντας την μετάδοση και τον θερμικό) και όχι να κινούνται οικονομικά, επίσης δεν μπορούν να προβλέψουν ανηφόρες, κατηφόρες, εμπόδια, κλπ οπότε σε μια ιδανική κατάσταση ενός τελείως άδειου δρόμου χωρίς μεγάλες υψομετρικές διαφορές θα κάνουν δουλειά, σε κανονικές συνθήκες ένας καλός οδηγός μπορεί να κινηθεί πολύ πιο οικονομικά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • RE: Audi Q3 3rd generation

      @lap said in Audi Q3 3rd generation:

      Είχαν έμπνευση

      Είδα στο video που έχουν τα φλας, καλύτερα να μην είχαν καθόλου όπως η Tesla, θα μας τελάνουν!

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • RE: Audi Q3 3rd generation

      Είδα το μπροστά λέω οκ τρώγεται, είδα το πίσω και τρόμαξα, γιατί; είπαμε να έχουν τεράστιες μάσκες μπροστά αλλα και πίσω; 😨

      Τώρα για τις μεταδόσεις, αυτή είναι η καινούρια που λέγανε (μάλλον όχι); phev 1,5 παράλληλο με ηλεκτροκινητήρα και 6αρι dct? Άρα ακριβώς όπως ήταν και πριν τα phev του vag?

      Ακριβό αλλά θα ξεπουλήσει ειδικά το phev που είναι 1.5 σε leasing και σε ιδιώτες, πόσο θα πάει;

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • RE: Renault Symbioz 2024

      Γράφω μια μικρή ανάλυση για το πως αντιλαμβάνομαι οτι λειτουργεί η μετάδοση στο symbioz και στα renault γενικότερα σε σχέση με το mg zs που είναι ανταγωνιστικό μοντέλο. Το zs έχει τρεις σχέσεις που αντιστοιχούν σε 2α/4η/6η ενός συμβατικού, αντίστοιχα το symbioz έχει τέσσερις που είναι πιο κοντά σε 3η/4η/5η/6η, με τις δύο πρώτες σχέσεις να καλύπτονται από τον ηλεκτροκινητήρα.
      Κατά την πλήρη επιτάχυνση και τα δύο σύνολα χρησιμοποιούν τις δύο πρώτες σχέσεις με την αλλαγή στο zs να γίνεται λίγο πάνω από τα 100kph ενώ το symbioz αλλάζει σχέση στα 120kph, από εκεί και πέρα μέχρι να φτάσουν στην τελική ταχύτητα χρησιμοποιούν και τα δύο την "4η" σχέση. Αυτό σημαίνει ότι το renault έχει δύο τύπου overdrive σχέσεις ενώ το zs έχει μία. Όταν λοιπόν κινούνται στην εθνική χωρίς ιδιαίτερο φορτίο πηγαίνουν και τα δύο πολύ οικονομικά με "6η" σχέση στο κιβώτιο και χαμηλές σαλ στον θερμικό, όταν υπάρξει απαίτηση φορτίου σε μια ανηφόρα το zs θα αναγκαστεί να κατεβάσει 4η και να ανέβουν αρκετά οι σαλ, ο θόρυβος και η κατανάλωση, αντίθετα το symbioz μπορεί να βάλει 5η η οποία θα ανταπεξέλθει στο φορτίο της ανηφόρας.
      Επίσης η χρήση ουσιαστικά πιο μακριών σχέσεων από την renault και στις χαμηλές ταχύτητες (η πρώτη σχέση που εμπλέκεται φτάνει μέχρι τα 120kph) δίνει ισχυρό πλεονέκτημα σε θέματα κατανάλωσης και θορύβου, με μοναδικό μειονέκτημα την απόδοση, η οποία όμως είναι υπερ αρκετή.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • RE: Renault Symbioz 2024

      Εχω δει κανα δυο στον δρόμο, εντυπωσιακό φαίνεται, με ιδανικό μέγεθος για Αθήνα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • RE: TOYOTA FORUM

      Αυτό που θα συμβεί μόλις αρχίσει να τοποθετεί η toyota τον 1,5 στην γκάμα είναι η έντονη υποτίμηση των 2,0λ/2,5λ συνόλων. Θα πωλούνται τα 2,0 cc πιο φθηνά από τα 1,8

      Ειδικά τα 2,5λ θα υποτιμηθούν ακόμη περισσότερο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • RE: DS Forum

      @criuser said in DS Forum:

      @ataim said in DS Forum:

      Πολλές ραφές, φλύαρο, το σχήμα είναι ωραίο αλλά χάνει στις λεπτομέρειες.

      Τι ραφές. Η τάπα είναι...😁 😀

      Νόμισα ότι είχε τρακάρει και το μπαλωσαν προχειρα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • RE: TOYOTA FORUM

      @lap said in TOYOTA FORUM:

      Ιεεεεεπ. Τα υβριδικά είναι με kick down τα άλλα όχι. Τ υπόλοιπα είναι μάλλον με 4η σχέση και λόγο γαντζώματος 1:1

      Οι χρόνοι υπολογίστηκαν με αφαίρεση του 0-80 από το 0-160 οπότε δεν παίζει ρόλο το kick down, είναι ό.τι καλύτερο μπορεί να κάνει το καθένα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • RE: TOYOTA FORUM

      @criuser said in TOYOTA FORUM:

      Αυτό στον ανοικτό δρόμο ισχύει για όλα τα φουλ υβριδικά.

      Το λένε ολα τα τεστ.

      Από το zperf 80-160 full Hybrids vs non hybrids

      Yaris 115: 23,5
      Clio 145: 19,3
      Jazz 122: 20,5

      A1 115: 23,2
      208 130: 19,5
      I20 100: 28,6

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr