Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 387
    • Best 135
    • Groups 0

    ataim

    @ataim

    192
    Reputation
    12
    Profile views
    387
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    ataim Unfollow Follow

    Best posts made by ataim

    • RE: Honda HR-V 2021

      Ο Γάλλος αντιπρόσωπος τηλεφωνάει και λεει θα σου βαλω παραγγελία 10Κ κομμάτια και θέλω επιπλέον έκπτωση. Για αυτό μπορεί και δίνει το jazz φθηνότερα. Επίσης η Ελλάδα έχει διαφορετική φορολογία εκτός από το καπέλο που βάζει η ΕΕ.

      H Toyota δινει ειδική παραγγελία 1.000 CHR και μπορεί να απαιτήσει έκπτωση αλλά και να ορίσει ακριβώς τον εξοπλισμό των αυτοκινήτων, πχ χωρίς ηλεκτρικούς καθρέφτες, ο Σ όχι μόνο έκπτωση δεν μπορεί να ζητήσει, αλλά και αυτά που θα του στείλουν θα έχουν τον εξοπλισμό που θέλει η γραμμή παραγωγής η οποία θα τα βάλει σε 'λάθος' φορολογική κατηγορία. Επίσης η Toyota μπορεί να στοκάρει γιατί ξέρει οτι με την πρώτη προσφορά θα φύγουν. Ο Σ στοκάρει civic sedan και diesel και δεν μπορεί να τα δώσει ούτε 22Κ. Αυτά και κάτι προπέρσινα CRV τα έχει ακόμα στις εκθέσεις.

      Σε αυτά οφείλεται η υψηλότερη τιμή των jazz και όχι στον Σ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      ataim
    • RE: Honda HR-V 2021

      Alex δεν είναι τόσο απλό, έχουν οι αντιπρόσωποι 10 κομμάτια που δεν έχουν πουλήσει, εντωμεταξυ έχουν δώσει 1000 στην τιμή που τους έχει ορίσει το εργοστάσιο βγάζοντας 300ε στο κομμάτι.

      Τηλέφωνο, ....εχω δέκα που δεν έχουν φύγει, να τα δώσω -3κ και να μου κόψεις πιστωτικό και εγώ θα σου βάλω τώρα παραγγελία ακόμη 1000 αλλά να είναι με ασύρματο android.

      Αν πάρει Ok, προκύπτει η έκπτωση. Δεν είναι τα 3κ περιθώριο κέρδους. Το περιθώριο τους είναι 2% μέσος όρος.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      ataim
    • RE: Honda Civic

      Η Ευρώπη έχει αποφασίσει να φορολογείται οτιδήποτε δεν έχει γραμμή παραγωγής εντός ευρωζώνης. Πολλοί κατασκευαστές είπαν σας γράφουμε και μεις και τα μαζεύουμε γιατί πουλάμε σε όλο τον πλανήτη και δεν σας έχουμε ανάγκη.

      Το νέο Civic κοστίζει ανά τον πλανήτη 25κ και όχι 35κ. Ακριβώς όπως το typer έχει 35 και εδώ κάνει 60.

      Δεν αλλαξαν τιμολογιακή πολιτική ούτε η Honda ούτε η Mazda, απλά έχουν τυπικά αποχωρήσει και αυτοί και άλλοι πολλοί. Ας μην περιμένει λοιπόν κανείς να αγοράσει Honda σε φυσιολογική τιμή εδώ, τουλάχιστον μέσω του κανονικού δικτύου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      ataim
    • RE: Honda HR-V 2021

      λίγο πιο κάτω από το chr, καλά θα πάει εκεί.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      ataim
    • RE: Honda Civic

      Άρα ολοι μπορούν να πάνε σε αυτόματα αλλά απαγορεύεται στη Honda γιατί είναι απλά κρίμα!

      Τα άτιμα έχουν όντως πάντα εξωφρενικά καλά και αξιόπιστα χειροκίνητα.

      ΥΓ βλέπω ακόμα να κυκλοφορούν αυτά τα παλιά civic στο δρόμο με το hondamatic σηματακι και λέω κοίτα να δεις αντοχές, κανείς άλλος μόνο η Honda.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      ataim
    • RE: Honda Civic

      @sabas

      Στα υβριδικά η μετάδοση είναι πιο κοντά σε ev λόγω αποκλειστικής κίνησης από τον ηλεκτροκινητήρα παρά σε cvt.

      Τα cvt έχουν καλύτερες επιταχύνσεις από στάση και εν κινήσει, υπάρχουν YouTube videos με συγκριτικά honda, audi κλπ

      Αν δεν κάνεις autocross, drift η κάτι που απαραίτητα θες συμπλέκτη δεν υπάρχει λόγος να μην προτιμήσεις μια αυτόματη μετάδοση.

      Τα honda cvt έχουν προσομοίωση διακριτών σχέσεων όποτε υπάρχει η αίσθηση αύξησης των στροφών.

      Τέλος σχεδόν σε όλες τις αγορές προσφέρονται στην ίδια τιμή με τα μανουαλ.

      Σε γενικές γραμμές θεωρώ ότι τα πλεονεκτήματα είναι πολλαπλάσια των μειονεκτημάτων.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      ataim
    • RE: Honda HR-V 2021

      28 με 29Κ € πιστεύω, έχοντας δει και την τιμή της Αγγλίας

      Πως; το crosstar έχει 24 εκει, εδω 29 άρα το hrv 32+

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      ataim
    • RE: Honda Civic

      Από την στιγμή που κάποιες εταιρείες έχουν αποφασίσει να αποχωρήσουν από την Ευρωπαϊκή αγορά δεν καταλαβαίνω γιατί συζητάμε τα περί κιβωτίου κλπ.

      Αν δεν έχεις γραμμή παραγωγής στην ΕΕ τρως ένα φοροκαπελο και τέλος, το civic θα έχει 35κ+ όποτε δεν ενδιαφέρει κανέναν αν είναι hev ή manual. (Εκτός Ευρώπης δεν ξέρει κανείς να οδηγεί stick)

      Στην ΕΕ έτσι όπως πάει με τις συγχωνεύσεις και τις αποχωρήσεις θα έχουμε τελικά να διαλέξουμε ανάμεσα σε δύο τρία διαφορετικά αυτοκίνητα τα οποία θα μας πλασάρονται ως καμια εικοσαρια κλώνοι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      ataim
    • RE: Toyota Yaris Cross

      Έχω βαρεθεί να βλέπω κόσμο να γκρινιάζει για τα cvt κιβώτια και την άσχημη αίσθηση, ωραία καταλαβαίνω ότι έχουμε όλοι για χρόνια εκπαιδευτεί σε κάτι άλλο όμως οι συγκεκριμένες μεταδόσεις είναι καλύτερες από τις συμβατικές σε πληθώρα καθημερινών συνθηκών. Αυτό δεν το προβάλλει κανένας δημοσιογράφος γιατί απλά στα td δεν το αντιλαμβάνονται. Θες μποτιλιάρισμα στο Κολωνάκι, θες παρκάρισμα σε 10 τοις εκατό κλίση στου Ζωγράφου, θες ανάβαση στην Πάρνηθα, θες άμεση αλλαγή λωρίδας, θες να το πατήσεις να προλάβεις το φανάρι; Όλα αυτά και άλλα πολλά όπως ησυχία, μηδέν κραδασμοί κ ταλαντώσεις, μηδέν πίεση στον κινητήρα, στα δίνει απλόχερα, και όλοι ασχολούνται με την άσχημη κατά τα άλλα αίσθηση!
      Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του αυτοκινήτου και αυτό που το στέλνει ακριβώς εκτός συναγωνισμού είναι η συγκεκριμένη μετάδοση την οποία εκτιμάς στην καθημερινότητα εντός πόλης, ειδικά στις συνθήκες που αντιμετωπίζουμε πλέον στο λεκανοπέδιο οπου η ηλεκτροποιηση είναι μονόδρομος.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      ataim
    • RE: Honda HR-V 2021

      Ψιλοψοφιμος σε σχεση με το Jazz σε επιδοσεις

      80-100 4,16-4,28

      κοντά είναι, καλά το 7,5 μην το λαμβάνεις υπόψη σου, ο τυπάκος κάνει το εξής (και το γράφει στα σχόλια)* ξεκινάει το χρονόμετρο από την στιγμή που κινείται η βελόνα στο κοντέρ, στα ψηφιακά όμως έχεις σημαντική υστέρηση στην εκκίνηση οπότε με ένα άλλο μέσο καταγραφής, καλύτερης ακρίβειας, γύρω στο 9,0 θα είσαι με το jazz και 9,5 με το hrv. Πολύ καλά νούμερα έτσι και αλλιώς, αναμένουμε με αγωνία το epower QQ.

      επίσης στο βίντεο φαίνεται πόσο 'κολλάει' η μετάδοση μετά τα 100kph, 100-140 θέλει 12,5s ενώ τα corolla-yaris γύρω στα 10,5 και 7,5 χάρη στο powersplit

      *Είδα προσεκτικά τα βίντεο του, σίγουρα τα μετράει κ σε κατηφορική διαδρομή, γιατί επιταχύνουν αρκετά γρήγορα σε σχέση με άλλα βίντεο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      ataim

    Latest posts made by ataim

    • RE: TOYOTA AYGO X

      @yem said in TOYOTA AYGO X:

      Μόνο με 17" και 18" ζάντες?

      Αν δεν σου κάνουν μπορείς να το πάρεις και να βάλεις μετά μια 20αρα 😀

      Στο raize έχουν βάλει dual motor χωρίς πλανητικό για λόγους κόστους, κάτι αντίστοιχο θα μπορούσε να έχει και το aygo για να μην ξεπερνά το Yaris σε τιμή.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      ataim
    • RE: Honda Civic

      @jntaras said in Honda Civic:

      Προφανώς και δεν τους ενδιαφέρει η Ελλαδίτσα και οι πωλήσεις εδώ και είναι απόλυτα λογικό, είμαστε μικρή αγορά, δυστυχώς θα έχει την τύχη του mazda 3 λόγω 2λιτρου- ίσως ελάχιστα καλύτερα ως υβριδικό, εγώ πχ θα το σκεφτόμουν άνετα αν και θα με έτσουζε το τεράστιο τέλος ταξινόμησης (κερατιάτικα χωρίς λόγο)- τον φόρο πολυτελείας τον χωνεύω-ας πούμε τον αντιμετωπίζω σαν τέλη. 30+ για σιβίκ απλό θα έδιναν πολύ λίγοι

      Δεν είναι μόνο το δίλιτρο, τρώνε φόρο εισαγωγής (20% ?) προς την ΕΕ επειδή παράγονται εκτός, κάποιες χώρες εξαιρούνται βέβαια από τον παραπάνω κανόνα όπως είναι η Τουρκία, η Νορβηγία και κάποιες ακόμα που είναι εκτός ΕΕ αλλά δεν τις φορολογούν γιατί έχουν εμπορικές σχέσεις. Ότι έρχεται από Ασία/Αμερική δεν έχει καμία ελπίδα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      ataim
    • RE: Honda Civic

      @lap said in Honda Civic:

      Εδώ το ευρωπαϊκό. Υβριδικό.
      Στο βίντεο αναφέρουν ωραίες τεχνικές λεπτομέρειες.

      Μέχρι το 95 το hatchback ήταν 4μ μια χαρά μέγεθος και βάρος για αυτοκίνητο πόλης, έχει φτάσει να είναι μεγαλύτερο και βαρύτερο από το accord. Το αντίστοιχο μικρό που είναι πλέον το jazz έχει άλλη προσέγγιση.

      7,8 δηλώνουν το 0-100 αρκετά γρήγορο, στην πράξη μπορεί να είναι κ καλύτερο, και το qq κάτι αντίστοιχο θα έχει. Οι επιταχύνσεις με τις ηλεκτροροπες των 300+ nm πάντως είναι εντυπωσιακές.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      ataim
    • RE: Toyota Yaris Cross

      @kostig said in Toyota Yaris Cross:

      κάνω περίπου 10.000 χλμ τον χρόνο.το 80% σε εθνική.

      νομίζω δεν έχει νόημα η αυτόματη μετάδοση όταν θα είσαι στο 80% των διαδρομών με έκτη στο κιβώτιο, σχεδόν σαν αυτόματο θα είναι και αυτό!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      ataim
    • RE: Honda HR-V 2021

      @panormus772 said in [Honda HR-V 2021]

      Πολύ γρήγορο, Civic, Corolla Cross και QQ, θα έχουν άνετα 7αρακια

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      ataim
    • RE: Toyota Corolla 2019

      @agpr said in Toyota Corolla 2019:

      Το αυτοκίνητο είναι, μεταξύ άλλων, εξαιρετικά οικονομικό. Η μέση ετήσια κατανάλωσή μου είναι 3.9 λτ/100χλμ.

      Νταξ δεν το πιστεύω, πάω να πετάξω το Yaris, έχω 4, (βαριά αθηναϊκή κίνηση βέβαια). Απορώ πάντως με αυτούς που γκρινιάζουν για την βενζίνη ενώ υπάρχουν ηλεκτροποιημενες εναλλακτικές.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      ataim
    • RE: Toyota Corolla 2019

      @kos9120 said in Toyota Corolla 2019:

      .....θέλω να προσθέσω και την παράμετρο της ροπής.......... δεν είναι η βέλτιστη επιλογή του πακέτου του yaris για ένα βαρύτερο σύνολο σαν της corolla.

      σωστή παρατήρηση, το 1.8 βγάζει ice/ev/combined 140/160/230 (NM) ενώ το 1.5 120/140/170 (NM)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      ataim
    • RE: Toyota Corolla 2019

      όταν λέμε facelift, δεν νομίζω να αλλάξουν και πολλά εκτός ίσως από αυτό που συζητάνε όλοι για τον 3cyl. Ελπίζω να βγει με λίγο καλύτερη ιπποδύναμη αν και πολύ πιθανό να τον βάλουν αυτούσιο, τότε θα έχουμε ένα μεγάλο κενό από τα 115 στα 185/200 των 2λιτρων

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      ataim
    • RE: Toyota Yaris Cross

      @andya3 said in Toyota Yaris Cross:

      Σε αφήνει το αυτοκίνητο, τραβάει, θέλει χάιδεμα, το έχει προβλέψει και ζεσταίνει το θερμικό απ' την αρχή? Αυτό είναι το ερώτημα.

      Ναι, αυτό είναι μια πολύ ειδική περίπτωση, που έχεις πχ μπλέξει αρκετή ώρα σε κίνηση κ ο κινητήρας πρέπει να ξαναμπεί σε κύκλο θέρμανσης, σε αυτή την περίπτωση πρέπει να ξεκινήσεις χαλαρά, το ίδιο γίνεται πάντως κ με το σταρτ στοπ, αν πχ σταθμεύσεις κάπου για ώρα κ δεν το σβήσεις, μετά από λίγο θα βάλει μπροστά για να θερμανει, εκεί φυσικά δεν πρέπει να δώσεις τέρμα γκάζι, κάτι που μπορείς να κάνεις βέβαια αν υπάρχει ανάγκη.

      @a65 said in Toyota Yaris Cross:

      Συγνώμη αλλά δε γίνονται έτσι τα πράγματα,
      το έχω το αμάξι 1μισή μήνα περίπου

      Περίμενε το καλοκαίρι....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      ataim
    • RE: Toyota Yaris Cross

      @andya3

      Ο λιγότερος χρόνος λειτουργίας είναι ένα πλεονέκτημα των υβριδικών όμως πολύ πιο σημαντικό είναι το θέμα του φορτίου, αυτό είναι που σκοτώνει του κινητήρες.

      Για το θέμα της θερμοκρασίας υπάρχει πρόβλεψη, είτε σε υβριδικό ή συμβατικό αν κατέβεις ένα βουνό με χαμηλή εξωτερική θερμοκρασία πολύ γρήγορα η θερμοκρασία του κινητήρα θα πέσει, τότε μπαίνει μπροστά ο ice στα υβριδικά, ή ψεκάζει καύσιμο στα συμβατικά για να αυξηθεί η θερμοκρασία του. Το ίδιο συμβαίνει κ εντός πόλης, αν δει ότι έμεινες ώρα στην κίνηση κ έπεσε η θερμοκρασία θα βάλει μπροστά την καύση. Συνεπώς αυτό που περιγράφεις ως πρόβλημα δεν υφίσταται. Η μεταβολή στην θερμοκρασία λειτουργίας υπάρχει αλλά είναι πάντα εντός προβλεπόμενων ορίων.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      ataim
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr