Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 5
    • Posts 2164
    • Best 1054
    • Groups 0

    ataim

    @ataim

    1995
    Reputation
    102
    Profile views
    2164
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    ataim Unfollow Follow

    Best posts made by ataim

    • RE: Honda HR-V 2021

      Ο Γάλλος αντιπρόσωπος τηλεφωνάει και λεει θα σου βαλω παραγγελία 10Κ κομμάτια και θέλω επιπλέον έκπτωση. Για αυτό μπορεί και δίνει το jazz φθηνότερα. Επίσης η Ελλάδα έχει διαφορετική φορολογία εκτός από το καπέλο που βάζει η ΕΕ.

      H Toyota δινει ειδική παραγγελία 1.000 CHR και μπορεί να απαιτήσει έκπτωση αλλά και να ορίσει ακριβώς τον εξοπλισμό των αυτοκινήτων, πχ χωρίς ηλεκτρικούς καθρέφτες, ο Σ όχι μόνο έκπτωση δεν μπορεί να ζητήσει, αλλά και αυτά που θα του στείλουν θα έχουν τον εξοπλισμό που θέλει η γραμμή παραγωγής η οποία θα τα βάλει σε 'λάθος' φορολογική κατηγορία. Επίσης η Toyota μπορεί να στοκάρει γιατί ξέρει οτι με την πρώτη προσφορά θα φύγουν. Ο Σ στοκάρει civic sedan και diesel και δεν μπορεί να τα δώσει ούτε 22Κ. Αυτά και κάτι προπέρσινα CRV τα έχει ακόμα στις εκθέσεις.

      Σε αυτά οφείλεται η υψηλότερη τιμή των jazz και όχι στον Σ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • RE: Honda HR-V 2021

      Alex δεν είναι τόσο απλό, έχουν οι αντιπρόσωποι 10 κομμάτια που δεν έχουν πουλήσει, εντωμεταξυ έχουν δώσει 1000 στην τιμή που τους έχει ορίσει το εργοστάσιο βγάζοντας 300ε στο κομμάτι.

      Τηλέφωνο, ....εχω δέκα που δεν έχουν φύγει, να τα δώσω -3κ και να μου κόψεις πιστωτικό και εγώ θα σου βάλω τώρα παραγγελία ακόμη 1000 αλλά να είναι με ασύρματο android.

      Αν πάρει Ok, προκύπτει η έκπτωση. Δεν είναι τα 3κ περιθώριο κέρδους. Το περιθώριο τους είναι 2% μέσος όρος.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum

      Η Ευρώπη έχει αποφασίσει να φορολογείται οτιδήποτε δεν έχει γραμμή παραγωγής εντός ευρωζώνης. Πολλοί κατασκευαστές είπαν σας γράφουμε και μεις και τα μαζεύουμε γιατί πουλάμε σε όλο τον πλανήτη και δεν σας έχουμε ανάγκη.

      Το νέο Civic κοστίζει ανά τον πλανήτη 25κ και όχι 35κ. Ακριβώς όπως το typer έχει 35 και εδώ κάνει 60.

      Δεν αλλαξαν τιμολογιακή πολιτική ούτε η Honda ούτε η Mazda, απλά έχουν τυπικά αποχωρήσει και αυτοί και άλλοι πολλοί. Ας μην περιμένει λοιπόν κανείς να αγοράσει Honda σε φυσιολογική τιμή εδώ, τουλάχιστον μέσω του κανονικού δικτύου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • RE: Honda HR-V 2021

      λίγο πιο κάτω από το chr, καλά θα πάει εκεί.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • RE: TESLA FORUM

      Λοιπόν οδήγησα highland model 3 dual, πάμε:
      Πρώτα να πω ότι δεν είναι το πρώτο ηλεκτρικό που οδηγώ, είχα οδηγήσει πριν πολλά χρόνια σε λούνα παρκ ένα, άρα έχω μια μικρή εμπειρία. Οκ, δεν είχα οπότε λογικό να είμαι αρκετά επιφυλακτικός, ξεκινάω με το εξής (το οποίο έχει ξαναειπωθεί) τα Tesla είναι niche προϊόντα τα οποία τυχαίνει να είναι και αυτοκίνητα, και αυτή είναι γενικά η αντιμετώπιση, δεν είναι ακόμα ένα ev είναι κάτι το διαφορετικό, πόσο είναι όμως;

      • Υλικά και εσωτερικό, όλα είναι πολύ ποιοτικά στην όψη, στην συναρμογή, στην αφή, από το τιμόνι έως τον τεμπέλη έως την ποτηροθήκη. Έχουν όλα σωστές θέσεις και πραγματικά αισθάνεσαι ότι είσαι στο σαλόνι του σπιτιού σου και όχι σε θέση αυτοκινήτου. Έχεις ανοίξει και το λαπτοπ και το έχεις μπροστά σου.

      • Θέση οδήγησης/καθίσματα, έχει τόσες ηλεκτρικές ρυθμίσεις που ταιριάζει σε όλους τους σωματότυπους, πόδια πλάτη ύψος όλα ρυθμίζονται, η ορατότητα δε γύρω γύρω είναι άψογη και δεν υπάρχει τίποτα να σε κόβει, είναι σαν να κάθεσαι σε πολύ μεγαλύτερης κατηγορίας όχημα. Το μόνο "αρνητικό" είναι ότι κάθεσαι πολύ χαμηλά, νόμιζα οτι μπήκα στο mx5, τόσο χαμηλά, τις μπαταρίες που τις χώρεσαν; Το y θα μου έκανε περισσότερο για μέσα στην πόλη.

      • Ανάρτηση, εδώ είναι που παθαίνεις την μεγάλη πλάκα, με τέτοιους τροχούς και αστεία προφίλ λες αυτό θα κοπανάει δεν μπορεί, είναι και χαμηλό, και δεν ξέρω τι έχουν κάνει ισοπεδώνει τα πάντα, περνάς πάνω από τις χειρότερες λακούβες και δεν καταλαβαίνεις τίποτα, βοηθάει βέβαια η μαλακή ανάρτηση η οποία όμως όταν στρίβεις ούτε ταλαντώσεις δημιουργεί ούτε κλίσεις. Μαγικό.

      • Ποιότητα κύλισης/κίνησης, κανένας κραδασμός, κανένας τριγμός, κανένας θόρυβος, κανονική λίμο, πας με 100 και νομίζεις ότι πας με 30, εγώ δεν είχα θόρυβο ούτε από τα ελαστικά αλλά ούτε αεροδυναμικούς, γενικά τίποτα, είναι πολύ εύκολο και ευχάριστο και αν το βάλεις σε chil/comfort mode γίνεται το ιδανικό όχημα για συνθήκες πόλης, το μέγεθος δεν το αισθάνεσαι καθόλου, βέβαια αν έρθει η ώρα να βρεις θέση στάθμευσης θα δυσκολευτείς.

      • Γκάζι/regen, είναι γρήγορο αλλά αυτό βέβαια είναι σχετικό, κάποιος με εμπειρία οχημάτων πολλών ίππων θα το πει και αργό, το εντυπωσιακό είναι βέβαια οι ρεπριζ, μπορείς να χωθείς με την σκέψη μόνο οπουδήποτε, σε αυτό βοηθάει και το πολύ γρήγορο τιμόνι και το bsm. Δεν σε τρομάζει πάντως γιατί η δύναμη είναι γραμμική χωρίς καθόλου μεταβολές. Έχει πολύ δυνατό regen οπότε δεν χρειάζεται να πατάς φρένο, έχεις ουσιαστικά one pedal drive ρυθμίσεις που θέλει 5 λεπτά για να το συνηθίσεις, το ίδιο ισχύει και για τα stalks, δεν μου έλειψαν.

      • Ηχοσύστημα/οθόνη, τα σπάνε, φοβερός ήχος και η οθόνη πολύ εύχρηστη, σε βοηθάει στην κίνηση με τρόπους που δεν το πιστεύεις, σου δείχνει αποστάσεις από διπλανά οχήματα κλπ, περίμενα σε φανάρι για αριστερή στροφή και μόλις άναψε πράσινο με ειδοποίησε να ξεκινήσω, αν είχαν όλοι τέτοια μέσα στην πόλη θα είχαμε πολύ λιγότερα ατυχήματα.

      • Κανονική "οδήγηση", όταν το πιέσεις νιώθεις το βάρος, το τιμόνι είναι ασαφές αλλά γρήγορο και η δύναμη πάντα εκεί, στρίβει αστραπιαία και έχει πολλά περιθώρια πρόσφυσης, δεν σε τρομάζει και αν μπεις με πολλά φεύγει με τα τέσσερα, σε κλειστές στροφές που το πίεσα έδιωχνε το πίσω μέρος και αμέσως το μάζευαν τα ηλεκτρονικά, χρειάζεται drift mode. Σε ανάβαση φαντάζομαι δεν παίζεται, θα σκοτώνει και supercar, σε κατάβαση λόγω βάρους θα ζορίζεται. Διασκεδαστικό, όχι όμως σπορ.

      Συμπέρασμα, μιλάμε για ένα εξαιρετικό όχημα, για καθημερινή χρήση ακόμα και το rwd μια χαρά θα είναι γιατί απολαμβάνεις ανώτερη ποιότητα μετακίνησης σε οικονομικό πακέτο, γυρνώντας στο θερμικό μου φάνηκε ότι είχα ημιάκαμπτο μπρος πίσω, ότι χάλασε το turbo, και ότι η οθόνη μου είναι από τα lidl. Δεν ξέρω αν τα προηγούμενα είχαν τόση διαφορά στην ποιότητα, γιατί ακούγαμε κακές κριτικές, εμένα το highland με εντυπωσίασε.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum

      Άρα ολοι μπορούν να πάνε σε αυτόματα αλλά απαγορεύεται στη Honda γιατί είναι απλά κρίμα!

      Τα άτιμα έχουν όντως πάντα εξωφρενικά καλά και αξιόπιστα χειροκίνητα.

      ΥΓ βλέπω ακόμα να κυκλοφορούν αυτά τα παλιά civic στο δρόμο με το hondamatic σηματακι και λέω κοίτα να δεις αντοχές, κανείς άλλος μόνο η Honda.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum

      @sabas

      Στα υβριδικά η μετάδοση είναι πιο κοντά σε ev λόγω αποκλειστικής κίνησης από τον ηλεκτροκινητήρα παρά σε cvt.

      Τα cvt έχουν καλύτερες επιταχύνσεις από στάση και εν κινήσει, υπάρχουν YouTube videos με συγκριτικά honda, audi κλπ

      Αν δεν κάνεις autocross, drift η κάτι που απαραίτητα θες συμπλέκτη δεν υπάρχει λόγος να μην προτιμήσεις μια αυτόματη μετάδοση.

      Τα honda cvt έχουν προσομοίωση διακριτών σχέσεων όποτε υπάρχει η αίσθηση αύξησης των στροφών.

      Τέλος σχεδόν σε όλες τις αγορές προσφέρονται στην ίδια τιμή με τα μανουαλ.

      Σε γενικές γραμμές θεωρώ ότι τα πλεονεκτήματα είναι πολλαπλάσια των μειονεκτημάτων.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • RE: Honda HR-V 2021

      28 με 29Κ € πιστεύω, έχοντας δει και την τιμή της Αγγλίας

      Πως; το crosstar έχει 24 εκει, εδω 29 άρα το hrv 32+

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      IMG_20200416_155748~3.jpg

      The answer

      posted in Περί αυτοκίνησης
      ataim
      ataim
    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum

      Από την στιγμή που κάποιες εταιρείες έχουν αποφασίσει να αποχωρήσουν από την Ευρωπαϊκή αγορά δεν καταλαβαίνω γιατί συζητάμε τα περί κιβωτίου κλπ.

      Αν δεν έχεις γραμμή παραγωγής στην ΕΕ τρως ένα φοροκαπελο και τέλος, το civic θα έχει 35κ+ όποτε δεν ενδιαφέρει κανέναν αν είναι hev ή manual. (Εκτός Ευρώπης δεν ξέρει κανείς να οδηγεί stick)

      Στην ΕΕ έτσι όπως πάει με τις συγχωνεύσεις και τις αποχωρήσεις θα έχουμε τελικά να διαλέξουμε ανάμεσα σε δύο τρία διαφορετικά αυτοκίνητα τα οποία θα μας πλασάρονται ως καμια εικοσαρια κλώνοι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim

    Latest posts made by ataim

    • RE: Renault 5 E-Tech

      Παρόλο που είναι μοντέρνο μέσα έξω, σου βγάζει μια άσχημη αίσθηση φθηνού αυτοκινήτου, τουλάχιστον στην έκθεση που το είδα εγώ. Αν τουλάχιστον ήταν rwd όπως το honda να το βλέπαμε, δεν καταλαβαίνω γιατί τα φτιάχνουν fwd.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Σαλάτα, εδώ πουλάνε το LC χωρίς ζαντολάστιχα

      lc.jpg

      Καταλαβαίνει κανείς γιατί αργεί τόσο να φορτώσει, τα αυτοκίνητα δεν είναι φωτογραφίες, είναι μοντελάκια τα οποία ρεντάρει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @georgemit said in Toyota Corolla Cross:

      Αν δε κάνω λάθος, με αμάξι άνω των 1.600 κυβικών σου κόβουν (ή θα σου κόβουν δεν έχω καταλάβει) και το επίδομα των παιδιων Α21. Τουλάχιστον δλδ 670 μείον τον χρόνο.

      ευτυχώς εμείς πήραμε jaguar e pace, παντώς καλά κάνουν σε αυτούς τους πλουσίους με τα διλιτρα corolla

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • RE: Διλληματα - οικογενειακό D SUV

      Το mazda δεν έχει καμία σχέση με τα υπόλοιπα που αναφερεις. Κινητήρας μετάδοση κατά μήκος, ουσιαστικά είναι πισωκίνητο με εξαιρετική οδική συμπεριφορά. Αν προτεραιότητα σου είναι η οδήγηση, τα υπόλοιπα δεν τα κοιτάς καν.

      alt text

      Το byd είναι ακριβώς το αντίθετο, βαρύ, αργό, πλαδαρό, και χαλαρό, το επιλέγεις ακριβώς αν δεν σε ενδιαφέρει η εμπλοκή με την οδήγηση και θέλεις να κινηθείς άνετα χωρίς πολλά πολλά.

      Το νέο rav4 θα έρθει του χρόνου, μπορεί να γίνει η έκπληξη και να μην είναι πολύ ακριβό, όπως έγινε και με το chr, όμως το έχεις δει υπολείπεται ειδικά στο εσωτερικό σε σχέση με τα άλλα δύο.

      Το kodiaq είναι αρκετά πιο ακριβό από τα παραπάνω και σίγουρα όχι καλύτερο οδηγικά σε σχέση με το mazda.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • RE: Toyota Yaris Cross

      @lap said in Toyota Yaris Cross:

      Παρεμπιπτόντως μπήκα σε αυτό. Το ταμπλό έχει τόσο μαλακά πλαστικά που πραγματικά εγώ που δεν τα δίνω σημασία, είχα κολλήσει. Είχε από αυτά τα μαλακά που έχουν κάτι BMW

      Πετάς την μπάλα στην κερκίδα, άλλα λέμε, οικονομοτεχνική μελέτη κάνεις, το έχω κάνει test drive, είναι πολύ ωραίο και η τιμή είναι εκτός συναγωνισμού, όμως αφόρτιστο δεν έχει 320 άλογα, ούτε καν: https://youtu.be/-9bCbjm86-k?t=124

      το θέμα είναι οτι η BYD δεν έχει μικρό hev ή έστω phev για να ανταγωνιστεί το yc, έχει μόνο το πολύ ωραίο atto2 αλλά είναι bev only.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • RE: Toyota Yaris Cross

      @ken11 said in Toyota Yaris Cross:

      Μετά θα μπεις σε μια λούπα +1000+1000,αφού δίνω 28 για style,μήπως κάνα χιλιάρικο πάνω για την elegance,μετά πάτας τα 30k,λες αφού δίνω που δίνω 30,μήπως το chr,κλπ κλπ.

      Ναι τελικά αυτός είναι ο ανταγωνιστής του yc, το πολύ καλύτερο chr

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • RE: Toyota Yaris Cross

      @lap

      Οι μεγάλες χωρητικότητας μπαταρίας και οι αντίστοιχα μεγάλοι ηλεκτροκινητήρες, εφοσων δεν φορτίζονται από εξωτερική πηγή δεν ωφελούν στην μείωση της κατανάλωσης ενέργειας και συνεπώς καυσίμου, όλα τα hev οχήματα έχουν μικρές μπαταρίες όχι γιατί δεν θα μπορούσαν να έχουν μεγαλύτερες αλλά γιατί δεν υπάρχει ουσιαστικό όφελος.

      Δεν είναι τυχαίο που η Toyota τοποθετεί τόσο μικρές μπαταρίες στα hev, από την άλλη η προσέγγιση των κινέζων λειτουργεί καλά μόνο αν έχεις δυνατότητα οικιακής φόρτισης, σε κάθε άλλη περίπτωση οικονομία δεν θα κάνεις.

      Εδώ μπορείς να δεις πως το BYD έχει χειρότερη κατανάλωση καυσίμου σε σχέση με όλα τα ανταγωνιστικά μοντέλα: https://youtu.be/YjmHUCygtJ4?t=376

      και λίγο πιο κάτω πως τα phev Toyota εχουν αρκέτα μεγαλύτερη εμβέλεια παρόλο που έχουν μικρότερα δοχεία καυσίμου: https://youtu.be/YjmHUCygtJ4?t=430

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • RE: Toyota Yaris Cross

      @lap said in Toyota Yaris Cross:

      Κοιτα μπορει να λειτουργήσει και ως υβριδικό αλλά με μπαταρία 18kwh όπου το χαμηλότερο που του επιτρέπει το σύστημα μέχρι να ξεκινήσει να λειτουργεί ο θερμικος ως γεννήτρια είναι το 20% της μπαταρίας δηλαδή στα εναπομείναντα 3,6kwh! Το σύστημα ξεκινά να φορτίζει συνεχώς τη μπαταρία με σκοπό να διατηρήσει το soc σε αυτά τα επίπεδα!

      Τις υπόλοιπες 14,4Kwh μπορείς να τις φορτίζεις σε ένα ταχύ φορτιστή σε 15-20 λεπτά το πολύ και να βγάζεις 120-150 χλμ ηλεκτρικά στην πόλη ή 1000 χλμ ως hybrid!

      Δηλαδή μια φορά το μήνα μια φόρτιση των 15-20 λεπτών σε κάποιο σουπερμάρκετ στην περίπτωση του hybrid mode

      Δεν είναι "σωστός" ο τρόπος λειτουργίας που περιγράφεις, τα phev είναι αποδοτικά όταν τα φορτίζεις για τις ηλεκτρικές μετακινήσεις εντός πόλης και επειδή έχουν περιορισμένη εμβέλεια ταξίδι θα κάνεις με τον θερμικό. Αν το χρησιμοποιείς ως hev θα έχεις μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμου εντός πόλης σε σχέση με ένα yaris cross ή ένα clio λόγω βάρους, και επιπλέον θα έχεις και κόστος φόρτισης. Επίσης λόγω των μεγάλων ηλεκτροκινητήρων οι οποίοι πρέπει να καλύψουν την κίνηση σε ταξίδι, εντός πόλης έχεις μεγαλύτερες καταναλώσεις ακόμα και σε αμιγώς ηλεκτρική κίνηση. Γενικά τα phev συμβιβασμός είναι και όχι πανάκεια.

      Πάντως για την λειτουργία που περιγράφεις η BYD έχει και phev με 8kwh μπαταρία, που στην πράξη τελικά ως hev θα λειτουργούν παρά ως phev.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • RE: Audi Q3 3rd generation

      Γουστάρω το dragster ελαστικό 235/60/17 αυτά είναι! Γιατί μας τα έχουν κάνει τσουρέκια οι υπόλοιποι κατασκευαστές με τα λεπτά προφίλ, το q3 δεν θα καταλαβαίνει τίποτα με την 17αρα.

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • RE: Είναι το Cruise Control οικονομικότερο ?

      Τα acc έχουν μέλλον ακόμα, είναι προγραμματισμένα να κρατάνε σταθερή ταχύτητα (ειδικά τα lexus/toyota φρενάρουν κιόλας χρησιμοποιόντας την μετάδοση και τον θερμικό) και όχι να κινούνται οικονομικά, επίσης δεν μπορούν να προβλέψουν ανηφόρες, κατηφόρες, εμπόδια, κλπ οπότε σε μια ιδανική κατάσταση ενός τελείως άδειου δρόμου χωρίς μεγάλες υψομετρικές διαφορές θα κάνουν δουλειά, σε κανονικές συνθήκες ένας καλός οδηγός μπορεί να κινηθεί πολύ πιο οικονομικά.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      ataim
      ataim
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr