Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 5
    • Posts 2256
    • Best 1115
    • Groups 0

    Best posts made by ataim

    • RE: Honda HR-V 2021

      Ο Γάλλος αντιπρόσωπος τηλεφωνάει και λεει θα σου βαλω παραγγελία 10Κ κομμάτια και θέλω επιπλέον έκπτωση. Για αυτό μπορεί και δίνει το jazz φθηνότερα. Επίσης η Ελλάδα έχει διαφορετική φορολογία εκτός από το καπέλο που βάζει η ΕΕ.

      H Toyota δινει ειδική παραγγελία 1.000 CHR και μπορεί να απαιτήσει έκπτωση αλλά και να ορίσει ακριβώς τον εξοπλισμό των αυτοκινήτων, πχ χωρίς ηλεκτρικούς καθρέφτες, ο Σ όχι μόνο έκπτωση δεν μπορεί να ζητήσει, αλλά και αυτά που θα του στείλουν θα έχουν τον εξοπλισμό που θέλει η γραμμή παραγωγής η οποία θα τα βάλει σε 'λάθος' φορολογική κατηγορία. Επίσης η Toyota μπορεί να στοκάρει γιατί ξέρει οτι με την πρώτη προσφορά θα φύγουν. Ο Σ στοκάρει civic sedan και diesel και δεν μπορεί να τα δώσει ούτε 22Κ. Αυτά και κάτι προπέρσινα CRV τα έχει ακόμα στις εκθέσεις.

      Σε αυτά οφείλεται η υψηλότερη τιμή των jazz και όχι στον Σ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • RE: Honda HR-V 2021

      Alex δεν είναι τόσο απλό, έχουν οι αντιπρόσωποι 10 κομμάτια που δεν έχουν πουλήσει, εντωμεταξυ έχουν δώσει 1000 στην τιμή που τους έχει ορίσει το εργοστάσιο βγάζοντας 300ε στο κομμάτι.

      Τηλέφωνο, ....εχω δέκα που δεν έχουν φύγει, να τα δώσω -3κ και να μου κόψεις πιστωτικό και εγώ θα σου βάλω τώρα παραγγελία ακόμη 1000 αλλά να είναι με ασύρματο android.

      Αν πάρει Ok, προκύπτει η έκπτωση. Δεν είναι τα 3κ περιθώριο κέρδους. Το περιθώριο τους είναι 2% μέσος όρος.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum

      Η Ευρώπη έχει αποφασίσει να φορολογείται οτιδήποτε δεν έχει γραμμή παραγωγής εντός ευρωζώνης. Πολλοί κατασκευαστές είπαν σας γράφουμε και μεις και τα μαζεύουμε γιατί πουλάμε σε όλο τον πλανήτη και δεν σας έχουμε ανάγκη.

      Το νέο Civic κοστίζει ανά τον πλανήτη 25κ και όχι 35κ. Ακριβώς όπως το typer έχει 35 και εδώ κάνει 60.

      Δεν αλλαξαν τιμολογιακή πολιτική ούτε η Honda ούτε η Mazda, απλά έχουν τυπικά αποχωρήσει και αυτοί και άλλοι πολλοί. Ας μην περιμένει λοιπόν κανείς να αγοράσει Honda σε φυσιολογική τιμή εδώ, τουλάχιστον μέσω του κανονικού δικτύου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • RE: Honda HR-V 2021

      λίγο πιο κάτω από το chr, καλά θα πάει εκεί.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • RE: TESLA FORUM

      Λοιπόν οδήγησα highland model 3 dual, πάμε:
      Πρώτα να πω ότι δεν είναι το πρώτο ηλεκτρικό που οδηγώ, είχα οδηγήσει πριν πολλά χρόνια σε λούνα παρκ ένα, άρα έχω μια μικρή εμπειρία. Οκ, δεν είχα οπότε λογικό να είμαι αρκετά επιφυλακτικός, ξεκινάω με το εξής (το οποίο έχει ξαναειπωθεί) τα Tesla είναι niche προϊόντα τα οποία τυχαίνει να είναι και αυτοκίνητα, και αυτή είναι γενικά η αντιμετώπιση, δεν είναι ακόμα ένα ev είναι κάτι το διαφορετικό, πόσο είναι όμως;

      • Υλικά και εσωτερικό, όλα είναι πολύ ποιοτικά στην όψη, στην συναρμογή, στην αφή, από το τιμόνι έως τον τεμπέλη έως την ποτηροθήκη. Έχουν όλα σωστές θέσεις και πραγματικά αισθάνεσαι ότι είσαι στο σαλόνι του σπιτιού σου και όχι σε θέση αυτοκινήτου. Έχεις ανοίξει και το λαπτοπ και το έχεις μπροστά σου.

      • Θέση οδήγησης/καθίσματα, έχει τόσες ηλεκτρικές ρυθμίσεις που ταιριάζει σε όλους τους σωματότυπους, πόδια πλάτη ύψος όλα ρυθμίζονται, η ορατότητα δε γύρω γύρω είναι άψογη και δεν υπάρχει τίποτα να σε κόβει, είναι σαν να κάθεσαι σε πολύ μεγαλύτερης κατηγορίας όχημα. Το μόνο "αρνητικό" είναι ότι κάθεσαι πολύ χαμηλά, νόμιζα οτι μπήκα στο mx5, τόσο χαμηλά, τις μπαταρίες που τις χώρεσαν; Το y θα μου έκανε περισσότερο για μέσα στην πόλη.

      • Ανάρτηση, εδώ είναι που παθαίνεις την μεγάλη πλάκα, με τέτοιους τροχούς και αστεία προφίλ λες αυτό θα κοπανάει δεν μπορεί, είναι και χαμηλό, και δεν ξέρω τι έχουν κάνει ισοπεδώνει τα πάντα, περνάς πάνω από τις χειρότερες λακούβες και δεν καταλαβαίνεις τίποτα, βοηθάει βέβαια η μαλακή ανάρτηση η οποία όμως όταν στρίβεις ούτε ταλαντώσεις δημιουργεί ούτε κλίσεις. Μαγικό.

      • Ποιότητα κύλισης/κίνησης, κανένας κραδασμός, κανένας τριγμός, κανένας θόρυβος, κανονική λίμο, πας με 100 και νομίζεις ότι πας με 30, εγώ δεν είχα θόρυβο ούτε από τα ελαστικά αλλά ούτε αεροδυναμικούς, γενικά τίποτα, είναι πολύ εύκολο και ευχάριστο και αν το βάλεις σε chil/comfort mode γίνεται το ιδανικό όχημα για συνθήκες πόλης, το μέγεθος δεν το αισθάνεσαι καθόλου, βέβαια αν έρθει η ώρα να βρεις θέση στάθμευσης θα δυσκολευτείς.

      • Γκάζι/regen, είναι γρήγορο αλλά αυτό βέβαια είναι σχετικό, κάποιος με εμπειρία οχημάτων πολλών ίππων θα το πει και αργό, το εντυπωσιακό είναι βέβαια οι ρεπριζ, μπορείς να χωθείς με την σκέψη μόνο οπουδήποτε, σε αυτό βοηθάει και το πολύ γρήγορο τιμόνι και το bsm. Δεν σε τρομάζει πάντως γιατί η δύναμη είναι γραμμική χωρίς καθόλου μεταβολές. Έχει πολύ δυνατό regen οπότε δεν χρειάζεται να πατάς φρένο, έχεις ουσιαστικά one pedal drive ρυθμίσεις που θέλει 5 λεπτά για να το συνηθίσεις, το ίδιο ισχύει και για τα stalks, δεν μου έλειψαν.

      • Ηχοσύστημα/οθόνη, τα σπάνε, φοβερός ήχος και η οθόνη πολύ εύχρηστη, σε βοηθάει στην κίνηση με τρόπους που δεν το πιστεύεις, σου δείχνει αποστάσεις από διπλανά οχήματα κλπ, περίμενα σε φανάρι για αριστερή στροφή και μόλις άναψε πράσινο με ειδοποίησε να ξεκινήσω, αν είχαν όλοι τέτοια μέσα στην πόλη θα είχαμε πολύ λιγότερα ατυχήματα.

      • Κανονική "οδήγηση", όταν το πιέσεις νιώθεις το βάρος, το τιμόνι είναι ασαφές αλλά γρήγορο και η δύναμη πάντα εκεί, στρίβει αστραπιαία και έχει πολλά περιθώρια πρόσφυσης, δεν σε τρομάζει και αν μπεις με πολλά φεύγει με τα τέσσερα, σε κλειστές στροφές που το πίεσα έδιωχνε το πίσω μέρος και αμέσως το μάζευαν τα ηλεκτρονικά, χρειάζεται drift mode. Σε ανάβαση φαντάζομαι δεν παίζεται, θα σκοτώνει και supercar, σε κατάβαση λόγω βάρους θα ζορίζεται. Διασκεδαστικό, όχι όμως σπορ.

      Συμπέρασμα, μιλάμε για ένα εξαιρετικό όχημα, για καθημερινή χρήση ακόμα και το rwd μια χαρά θα είναι γιατί απολαμβάνεις ανώτερη ποιότητα μετακίνησης σε οικονομικό πακέτο, γυρνώντας στο θερμικό μου φάνηκε ότι είχα ημιάκαμπτο μπρος πίσω, ότι χάλασε το turbo, και ότι η οθόνη μου είναι από τα lidl. Δεν ξέρω αν τα προηγούμενα είχαν τόση διαφορά στην ποιότητα, γιατί ακούγαμε κακές κριτικές, εμένα το highland με εντυπωσίασε.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum

      Άρα ολοι μπορούν να πάνε σε αυτόματα αλλά απαγορεύεται στη Honda γιατί είναι απλά κρίμα!

      Τα άτιμα έχουν όντως πάντα εξωφρενικά καλά και αξιόπιστα χειροκίνητα.

      ΥΓ βλέπω ακόμα να κυκλοφορούν αυτά τα παλιά civic στο δρόμο με το hondamatic σηματακι και λέω κοίτα να δεις αντοχές, κανείς άλλος μόνο η Honda.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum

      @sabas

      Στα υβριδικά η μετάδοση είναι πιο κοντά σε ev λόγω αποκλειστικής κίνησης από τον ηλεκτροκινητήρα παρά σε cvt.

      Τα cvt έχουν καλύτερες επιταχύνσεις από στάση και εν κινήσει, υπάρχουν YouTube videos με συγκριτικά honda, audi κλπ

      Αν δεν κάνεις autocross, drift η κάτι που απαραίτητα θες συμπλέκτη δεν υπάρχει λόγος να μην προτιμήσεις μια αυτόματη μετάδοση.

      Τα honda cvt έχουν προσομοίωση διακριτών σχέσεων όποτε υπάρχει η αίσθηση αύξησης των στροφών.

      Τέλος σχεδόν σε όλες τις αγορές προσφέρονται στην ίδια τιμή με τα μανουαλ.

      Σε γενικές γραμμές θεωρώ ότι τα πλεονεκτήματα είναι πολλαπλάσια των μειονεκτημάτων.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • RE: Honda HR-V 2021

      28 με 29Κ € πιστεύω, έχοντας δει και την τιμή της Αγγλίας

      Πως; το crosstar έχει 24 εκει, εδω 29 άρα το hrv 32+

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      IMG_20200416_155748~3.jpg

      The answer

      posted in Περί αυτοκίνησης
      ataim
      ataim
    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum

      Από την στιγμή που κάποιες εταιρείες έχουν αποφασίσει να αποχωρήσουν από την Ευρωπαϊκή αγορά δεν καταλαβαίνω γιατί συζητάμε τα περί κιβωτίου κλπ.

      Αν δεν έχεις γραμμή παραγωγής στην ΕΕ τρως ένα φοροκαπελο και τέλος, το civic θα έχει 35κ+ όποτε δεν ενδιαφέρει κανέναν αν είναι hev ή manual. (Εκτός Ευρώπης δεν ξέρει κανείς να οδηγεί stick)

      Στην ΕΕ έτσι όπως πάει με τις συγχωνεύσεις και τις αποχωρήσεις θα έχουμε τελικά να διαλέξουμε ανάμεσα σε δύο τρία διαφορετικά αυτοκίνητα τα οποία θα μας πλασάρονται ως καμια εικοσαρια κλώνοι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • RE: Toyota Yaris Cross

      Έχω βαρεθεί να βλέπω κόσμο να γκρινιάζει για τα cvt κιβώτια και την άσχημη αίσθηση, ωραία καταλαβαίνω ότι έχουμε όλοι για χρόνια εκπαιδευτεί σε κάτι άλλο όμως οι συγκεκριμένες μεταδόσεις είναι καλύτερες από τις συμβατικές σε πληθώρα καθημερινών συνθηκών. Αυτό δεν το προβάλλει κανένας δημοσιογράφος γιατί απλά στα td δεν το αντιλαμβάνονται. Θες μποτιλιάρισμα στο Κολωνάκι, θες παρκάρισμα σε 10 τοις εκατό κλίση στου Ζωγράφου, θες ανάβαση στην Πάρνηθα, θες άμεση αλλαγή λωρίδας, θες να το πατήσεις να προλάβεις το φανάρι; Όλα αυτά και άλλα πολλά όπως ησυχία, μηδέν κραδασμοί κ ταλαντώσεις, μηδέν πίεση στον κινητήρα, στα δίνει απλόχερα, και όλοι ασχολούνται με την άσχημη κατά τα άλλα αίσθηση!
      Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του αυτοκινήτου και αυτό που το στέλνει ακριβώς εκτός συναγωνισμού είναι η συγκεκριμένη μετάδοση την οποία εκτιμάς στην καθημερινότητα εντός πόλης, ειδικά στις συνθήκες που αντιμετωπίζουμε πλέον στο λεκανοπέδιο οπου η ηλεκτροποιηση είναι μονόδρομος.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • RE: Οδήγησα....

      Έπεσε στα χέρια μου ένα MG ZS hybrid και έκανα μια ωραία βόλτα. Ξεκινάω με το εσωτερικό το οποίο φαίνεται και είναι αρκετά ποιοτικό με κάποιες λίγες αστοχίες όπως ο καθρέφτης που είναι προσφορά των jumbo. Κατά τα άλλα τα υλικά είναι πλαστικά μεν, με ωραία σχέδια και design δε, και αρκετά καλή συναρμογή. Πολύ καλά και τα καθίσματα, κάθεσαι ψηλά και βλέπεις πανοραμικά γύρω γύρω μέσω των τεράστιων γυάλινων επιφανειών, σου δίνει αίσθηση jeep δεκαετίας 1980 πριν αρχίσουν να τα κάνουν όλα αεροδυναμικά και στενάχωρα. Επίσης κάθεσαι αρκετά μπροστά και νομίζεις ότι οδηγείς μικρό αυτοκίνητο αλλά στην πραγματικότητα έχεις πολύ χώρο και στις πίσω θέσεις αλλά και στο πορτ-μπαγκάζ.
      Στο δρόμο τώρα, στις μικρές ταχύτητες δεν ακους τίποτα καθώς πας με τον ηλεκτροκινητήρα, η επιτάχυνση είναι δυνατή από χαμηλά, αλλά όχι εντυπωσιακή. Το έξτρα βάρος και οι μεγαλύτεροι τροχοί σε σχέση με το mg3 πνίγουν αρκετά τις επιδόσεις οι οποίες είναι αντίστοιχες με ένα lbx θα έλεγα μέχρι τα 80kph που ξεκινάει να σπρώχνει παράλληλα και ο θερμικός. Οδηγώντας το αυτοκίνητο αρκετά περισσότερο από το mg3 παρατήρησα τα εξής, συχνά πυκνά η μετάδοση ανεβοκατεβάζει σχέσεις τελείως αυθαίρετα, εκεί που πας με ψηλή σχέση μετάδοσης κάνει κατεβάσματα και ακούς τον θερμικό στον κόφτη ακόμα και αν δεν υπάρχει ανάγκη για επιτάχυνση, κάτι πολύ ενοχλητικό, επίσης η απόδοση είναι ακόμα περισσότερο "ακατάστατη" σε σχέση με το mg3 βρίσκεσαι αρκετά συχνά με τέρμα γκάζι χωρίς δυνατότητα πλήρους επιτάχυνσης. Μέσα στην πόλη με χαμηλές ταχύτητες κίνησης δεν υπάρχει πρόβλημα όταν όμως βγεις εκτός αισθάνεσαι ότι δεν μπορείς να εμπιστευτείς το αυτοκίνητο. Μου θύμισε ένα παλιό αυτόματο ML που είχα οδηγήσει που άλλαζε σχέσεις όπως ήθελε αυτό.
      Τέλος πολύ κακή είναι η ρύθμιση της σφιχτής ανάρτησης, μπορώ να πω ότι το mg3 είναι πολύ πιο άνετο αλλά και στριφτερό ταυτόχρονα ενώ το zs κοπανάει ακόμα και με την 17αρα που οδήγησα. Επίσης είναι χειρότερο σε αεροδυναμικό θόρυβο αλλα και σε θόρυβο γενικότερα ο οποίος εισέρχεται στην καμπίνα από τον κινητήρα, την κύλιση, το περιβάλλον, κάτι που πάλι δεν συνέβαινε με το mg3 σε τέτοιο βαθμό. Επειδή ακούω ότι είναι καλύτερο από το προηγούμενο, δεν μπορώ να φανταστώ πόσο κακό θα ήταν εκείνο. Δεν θα το πρότεινα σίγουρα σε κανέναν εκτός και αν το κύριο κριτήριο είναι ο εσωτερικός διάκοσμος ο οποίος δεν είναι κακός.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • RE: LEXUS LBX

      lbx.jpg

      Καλά πουλάει στην γειτονιά μας η Toyota, 😊
      To lbx φαίνεται τεράστιο σε σχέση με τo Yaris.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      Θέλω να γράψω εδώ για το φαινόμενο Κηφισός, ένας δρόμος χωρίς φανάρια που έχει μόνιμα κίνηση, εχτές έκανα δύο ώρες πήγαινε-έλα Κηφισιά-Φάληρο. Γιατί;

      Οι δρόμοι σχεδιάζονται με ένα αριθμό κύριων λωρίδων κυκλοφορίας, ο Κηφισός έχει τρεις οι οποίες μπορεί να συνοδεύονται από ΛΕΑ, από ράμπες ή λωρίδες εξόδου και εισόδου. Καθώς δεν υπάρχουν φανάρια δεν υπάρχει λόγος να μποτιλιάρεται αλλά αφού είμαστε στην Ελλάδα συμβαίνει το εξής, σε όλα τα σημεία που οι λωρίδες γίνονται άνω των τριών, ΛΕΑ, έξοδος, κλπ οι Ελληνάρες προσπερνούν από τα δεξιά και μετά όταν φτάσουν στην διασταύρωση προσπαθούν να ξαναμπούν πίσω, λιγότερα συχνά προκαλώντας ατύχημα, περισσότερο συχνά προκαλώντας ghost trafic jam αφού αναγκάζουν τους κανονικά κινούμενους να φρενάρουν. Bottle neck φαινόμενο από 4 σε 3.

      Προχτές λοιπόν είπαν στις ειδήσεις ότι θα κάνουν κάτι για αυτό και είδα ένα περιπολικό στην ΛΕΑ στην άνοδο να πηγαίνει με 50kph με ανοικτό φάρο και από πίσω να έχει δημιουργήσει κονβόι παρανομούντων οι οποίοι πραγματικά δεν χαμπαριάζουν τίποτα. Η λύση στο παραπάνω φαινόμενο το οποίο οδηγεί στην καθημερινή ταλαιπωρία χιλιάδων οδηγών, στο χάσιμο χρόνου, στην υπερκατανάλωση πόρων είναι απλή, τοποθέτηση καμερών και εξοντωτικά πρόστιμα, ή τοποθέτηση πλαστικών εμποδίων κατά μήκος των λωρίδων εξόδου/εισόδου. Το ίδιο συμβαίνει και σε άλλους δρόμους όπως η παραλιακή κλπ. Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν ασχολείται κανείς.

      Αντίστοιχο πρόβλημα είχε και το κέντρο της Αθήνας με την παράνομη στάθμευση πάνω στα πεζοδρόμια μέχρι που ο Αβραμόπουλος έλυσε το πρόβλημα μια και καλή τοποθετώντας παντού κάγκελα για τα ζώα. Αυτοί είστε.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      ataim
      ataim
    • RE: Οδήγησα....

      Επειδή τα αυτοκίνητα είναι όπως οι γυναίκες, επιβάλλεται το test drive πριν αγοράσεις, και αλλάζεις μοντέλο για νεότερο κάθε τρία χρόνια, πάμε να δούμε τι θα πάρουμε.
      Εχει λυσσάξει ο λαπ με το mg3 το έκανα βόλτα για να του δώσω feedback. Αρχικά εξωτερικά δεν βλέπεται, εκεί στην mg δεν έχουν ιδέα από σχεδίαση αυτοκινήτου και φαίνεται, εσωτερικά η θέση οδήγησης δεν είναι η καλύτερη με τα πετάλια να είναι λίγο πιο δεξιά από όσο θα ήθελα, η περιμετρική όμως ορατότητα είναι καλή σε ένα έτσι και αλλιώς μικρό όχημα. Τα πλαστικά είναι μέτρια, έχουν όμως στυλ και η οθόνη γρήγορη με καλή ανάλυση σε κάμερες και οτιδήποτε άλλο. Επιλέξτε απαραίτητα την ακριβή έκδοση που σου δίνει ένα εξαιρετικό 360 και καλά καθίσματα, στην φθηνή είναι άβολα.
      Ξεκινάμε και είναι αρκετά απότομο, δεν έχει την γραμμικότητα στο πεντάλ που έχουν αντίστοιχα ηλεκτρικά αλλά αυτό συνηθίζεται θεωρώ. Επίσης το τιμόνι δεν κόβει αρκετά και είναι και πολύ αργό, old school κατάσταση. Το πρώτο σοκ έρχεται με την ποιότητα κύλισης, έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά σε ανάρτηση η οποία είναι όσο μαλακή πρέπει για τα ελληνικά δεδομένα, απορροφάει ό,τι μπορεί με πάνω από ικανοποιητικό τρόπο, αν είχε και σωστό μέγεθος τροχών θα ήταν ακόμα καλύτερα τα πράγματα, ακόμα όμως και όταν πέσεις σε λακούβα δεν περνάνε μέσα στην καμπίνα έντονες ταλαντώσεις, το πλαίσιο φαίνεται πολύ στιβαρό. Επίσης δεν έχει καθόλου τριγμούς, αρχικά τουλάχιστον, άλλο ένα σημάδι της καλής συναρμογής. Εντός πόλης είναι τελείως αθόρυβο με τον θερμικό όταν δουλεύει χαμηλά να μην ακούγεται καθόλου, έχει πολύ έντονο regen, που θυμίζει opd.
      Στην οδήγηση τώρα, kick down και ηλεκτρική απογείωση με αρκετό σπιναρισμα, μέχρι να μπει και ο θερμικός που σου δίνει άλλη μια γερή κλωτσιά σε κάθε αλλαγή των τριών ταχυτήτων. Ρολαρεις για λίγο ξανά πατάς και δεν κάνει τίποτα, περιμένεις κάνα δυο τρία δευτερόλεπτα και άντε πάλι πύραυλος. Κανονικό λουνα παρκ φαση, διακόσια άλογα σε σαράντα και πάλι διακόσια, γελάς δεν γίνεται. Ο ήχος του θερμικού ψηλά τέλειος, μου θύμισε το swift gti που είχα μικρός, κανονικό υβριδικό gti έφτιαξαν. Στις στροφές υποστρέφει με το τιμόνι να σου δίνει μέτρια πληροφορία, και τα λάστιχα συχνά να παραπονιούνται, κρατάει ταχύτητα πάντως.
      Γενικά πρόκειται για ένα ωραίο παιχνίδι, δεν τα φτιάχνουν έτσι πια, καθημερινό κατσαρίδακι με προδιαγραφές σπορ, πολύ lag, πολύ πλάκα. Δεν έχει γραμμικότητα αλλά έχει χαρακτήρα αυτό που λείπει από τα υπόλοιπα καθημερινά σαραβαλακια, δεν περιμένω να έχει καλή κατανάλωση όπως άλλα full hybrid αλλά κάτι θα κάνει καλύτερο από τα non hybrid.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • RE: MG (SAIC) forum

      Σε όλη την Ευρώπη οι κατασκευαστές βγάζουν προσφορές για να ανταγωνιστούν τα κινέζικα, στην Ελλάδα τα κινέζικα αυξάνουν τις τιμές τους για να ανταγωνιστούν τα ευρωπαϊκά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • RE: TOYOTA FORUM

      Κανείς δεν προσπαθεί να ωραιοποιησει τίποτα, η μετάδοση είναι ότι πιο κοντά σε αίσθηση ηλεκτρικής κίνησης έχοντας κυρίως πλεονεκτήματα όπως αθόρυβη κίνηση εντός πόλης κατά 80 τοις εκατό του χρόνου κίνησης, εύκολο παρκάρισμα σε δύσκολες συνθήκες, καβαλημα οποιοδήποτε εμποδίου/πεζοδρομίου/ραμπας, άμεση επιτάχυνση ανεξάρτητα από την ταχύτητα κίνησης, εύκολος έλεγχος της ταχύτητας κίνησης, κανένας κραδασμός η ταλάντωση από την μετάδοση, άκοπες επαναλαμβανόμενες εκκινήσεις, γραμμικότητα "ηλεκτρικής" επιτάχυνσης, κλπ
      Όπως ειπώθηκε αν δοκιμάσεις αυτή την τεχνολογία στην καθημερινότητά σου τα συμβατικά σου φαίνονται μια ταλαιπωρία, ειδικά τα turbo με το μόνιμο lag μέσα στην πόλη δεν παλεύονται.

      Το "μειονέκτημα" είναι γνωστό και έχει να κανει περισσότερο με συνήθεια παρά με πραγματικό μειονέκτημα. Έχεις δηλαδή σχεδόν ηλεκτρική μορφή κίνησης με "ενόχληση" από τον θερμικό. Ναι χωρίς τον θερμικό θα ήταν ακόμα καλύτερα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • RE: Honda HR-V 2021

      Ψιλοψοφιμος σε σχεση με το Jazz σε επιδοσεις

      80-100 4,16-4,28

      κοντά είναι, καλά το 7,5 μην το λαμβάνεις υπόψη σου, ο τυπάκος κάνει το εξής (και το γράφει στα σχόλια)* ξεκινάει το χρονόμετρο από την στιγμή που κινείται η βελόνα στο κοντέρ, στα ψηφιακά όμως έχεις σημαντική υστέρηση στην εκκίνηση οπότε με ένα άλλο μέσο καταγραφής, καλύτερης ακρίβειας, γύρω στο 9,0 θα είσαι με το jazz και 9,5 με το hrv. Πολύ καλά νούμερα έτσι και αλλιώς, αναμένουμε με αγωνία το epower QQ.

      επίσης στο βίντεο φαίνεται πόσο 'κολλάει' η μετάδοση μετά τα 100kph, 100-140 θέλει 12,5s ενώ τα corolla-yaris γύρω στα 10,5 και 7,5 χάρη στο powersplit

      *Είδα προσεκτικά τα βίντεο του, σίγουρα τα μετράει κ σε κατηφορική διαδρομή, γιατί επιταχύνουν αρκετά γρήγορα σε σχέση με άλλα βίντεο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • RE: LEXUS LBX

      Έχουμε και λέμε, το αυτοκίνητο από κοντά είναι πολύ εντυπωσιακό, μοιάζει πολύ μεγαλύτερο από ό,τι είναι, οι αναλογίες του είναι εξαιρετικές, θυμίζει κάτι μεταξύ coupe, suv, hatch. Το χάλκινο χρωματάκι πολύ ωραίο προσδίδει και άλλο στην premium εικόνα. Χωρίς να είναι φλύαρο, ούτε τελείως minimal ακροβατεί μεταξύ νεανικού και συντηρητικού στυλ.

      Ξεκινάς με τις πόρτες που ανοίγουν με ηλεκτρικούς διακόπτες, και στις ακριβές εκδόσεις το κάθισμα οπισθοχωρεί για να σε υποδεχθεί, ηλεκτρική ρύθμιση πάνω-κάτω-πόδια-μέση μια χαρά. Τα υλικά όλα μέσα όπως θα έπρεπε να είναι, ελάχιστα πλαστικά και αυτά που ακουμπάς είτε δέρματα είτε αλκαντάρα. Κάθεσαι ψηλά και έχεις τέλεια περιμετρική ορατότητα, κλείνεις την πόρτα και δεν ακούς τίποτα από έξω, έχει διπλό τζάμι μπροστά.

      Η οδήγηση είναι όπως σε όλα τα hybrid απλή υπόθεση, με το νέο μοχλουδάκι να μην βολεύει πολύ αλλά το προσπερνάμε. Οι υπόλοιποι διακόπτες χειριστήρια κλπ έχουν καλή αίσθηση εκτός από τα paddles. Επίσης η οθόνη τα σπάει, είναι τεράστια, έχει built in maps, ταχύτατη απόκριση, ενώ η κάμερα έχει πολύ καλή ευκρίνεια.

      Η ποιότητα κύλισης είναι σχεδόν τέλεια, σου δίνει αίσθηση μεγαλύτερου οχήματος, δεν έχει σχέση με yaris και yc, η αίσθηση είναι παρόμοια με του chr θα έλεγα. Σε αυτό βέβαια βοηθάνε οι τεράστιοι τροχοί και το έξτρα βάρος που έχει πάει σε μόνωση και αλλού. Καταλαβαίνεις ότι πρόκειται για "Toyota" μόνο όταν πέσεις σε πολύ κακό οδόστρωμα, εκεί θα αρχίσει να κουδουνάει όπως τα δίδυμα εξ αγχιστείας αδέρφια του. Πραγματικά δεν μπορούν να τα βιδώσουν όλα για να τελειώνουμε με αυτό το θέμα; Μάλλον όχι.

      Η ανάρτηση είναι μεν σφιχτή αλλά δεν ενοχλεί καθόλου, οι τεράστιοι τροχοί ισοπεδώνουν τα πάντα και δεν καταλαβαίνουν τίποτα από λακούβες, πεζοδρόμια, είναι το πρώτο αυτοκίνητο με ημιάκαμπτο που οδήγησα που θα έλεγα ότι έχει κανονική ανάρτηση. Δεν γέρνει καθόλου και στρίβει επίπεδα, βέβαια το έξτρα βάρος το νοιώθεις. Ο θερμικός ακούγεται ελάχιστα αλλά όταν πιεστεί ως τρικύλινδρος θα δώσει το παρόν, οι επιταχύνσεις είναι αντίστοιχες του 115 yaris, είναι λίγο πιο γρήγορο από το yc. Σε eco mode σου σβήνει το στροφόμετρο, θα έπρεπε να έχω επιλογή. Στο sport mode μπορείς να παίξεις με τα paddles τα οποία σου κάνουν προσομοίωση συμβατικού κιβωτίου, ωραίο είναι το γεγονός ότι ακόμα και σβηστός να είναι ο θερμικός, αν έχεις π.χ. πρώτη σχέση αυτό θα επιβραδύνει χρησιμοποιώντας την μετάδοση. Σε μέτρια φορτία δουλεύει σαν "κανονικό" αυτόματο, αν όμως το πιέσεις ή αν υπάρχει απαίτηση φορτίου τότε χάνει τον ρυθμό του και κάνει τα δικά του, ανεβάζει δηλαδή στροφές για να παράξει ενέργεια, άρα η παραπάνω χρήση λειτουργεί καλά μόνο σε χαλαρούς ρυθμούς. Δεν έχει καθόλου αεροδυναμικούς θορύβους, αυτό έλειπε με τόσο ωραίους καθρέφτες!

      Έχει ένα σωρό ηλεκτρονικά καλούδια, π.χ. όταν πλησιάσεις κάποιο εξωτερικό αντικείμενο πετάγεται στην οθόνη προεπισκόπηση με δείκτες περιμετρικών αποστάσεων, έχει ηλεκτροχρωματικούς καθρέφτες μέσα έξω, πολλές ενδείξεις για το τυφλό σημείο, αν βγάλεις φλας σε προειδοποιεί και ηχητικά και άλλα πολλά. Φάουλ ο κλιματισμός μέσω της οθόνης.

      Εν κατακλείδι το αυτοκίνητο είναι καλό, πολύ καλύτερο από το yc, που ουσιαστικά με αυτό το συγκρίνει κανείς. Το πρόβλημα είναι στην τιμή αγοράς, στα 32Κ που ξεκινάει δεν έχει τίποτα από όλα τα παραπάνω, ούτε καν τα διπλά τζάμια μπροστά, σε αυτά τα λεφτά αγοράζεις full extra yc ή ακόμα χειρότερα full extra Tesla M3 SR

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • RE: Honda HR-V 2021

      Dublin, δεν έχεις προσέξει τι έχουν κάνει στο chr, η κλίση είναι πλασματική και προέρχεται από τα πλαϊνά, εκεί που κάθονται οι επιβάτες η οροφή δεν χαμηλώνει, είναι όπως σε όλα τα αυτοκίνητα, είναι ένα οπτικό τρικ που προέρχεται από τα πλαινά.

      Το Honda έχει τέλεια minimal σχεδίαση μέσα έξω, πολύ προσεγμένο στις λεπτομέρειες και λιτό ταυτόχρονα. Το θέμα είναι ότι αφου η Honda έχει πλέον αποχωρήσει ανεπίσημα από την Ευρωπαϊκή αγορά η αρχική τιμή θα φθάνει τα 35κ. Οι πωλήσεις του θα ακολουθήσουν αυτές του Jazz, μηδέν.

      Στις ελεύθερες βέβαια αγορές των άλλων ηπείρων όπου έχει ανταγωνιστική τιμη θα ξεπουλήσει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 55
    • 56
    • 1 / 56
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr