Έχουμε και λέμε, το αυτοκίνητο από κοντά είναι πολύ εντυπωσιακό, μοιάζει πολύ μεγαλύτερο από ό,τι είναι, οι αναλογίες του είναι εξαιρετικές, θυμίζει κάτι μεταξύ coupe, suv, hatch. Το χάλκινο χρωματάκι πολύ ωραίο προσδίδει και άλλο στην premium εικόνα. Χωρίς να είναι φλύαρο, ούτε τελείως minimal ακροβατεί μεταξύ νεανικού και συντηρητικού στυλ.
Ξεκινάς με τις πόρτες που ανοίγουν με ηλεκτρικούς διακόπτες, και στις ακριβές εκδόσεις το κάθισμα οπισθοχωρεί για να σε υποδεχθεί, ηλεκτρική ρύθμιση πάνω-κάτω-πόδια-μέση μια χαρά. Τα υλικά όλα μέσα όπως θα έπρεπε να είναι, ελάχιστα πλαστικά και αυτά που ακουμπάς είτε δέρματα είτε αλκαντάρα. Κάθεσαι ψηλά και έχεις τέλεια περιμετρική ορατότητα, κλείνεις την πόρτα και δεν ακούς τίποτα από έξω, έχει διπλό τζάμι μπροστά.
Η οδήγηση είναι όπως σε όλα τα hybrid απλή υπόθεση, με το νέο μοχλουδάκι να μην βολεύει πολύ αλλά το προσπερνάμε. Οι υπόλοιποι διακόπτες χειριστήρια κλπ έχουν καλή αίσθηση εκτός από τα paddles. Επίσης η οθόνη τα σπάει, είναι τεράστια, έχει built in maps, ταχύτατη απόκριση, ενώ η κάμερα έχει πολύ καλή ευκρίνεια.
Η ποιότητα κύλισης είναι σχεδόν τέλεια, σου δίνει αίσθηση μεγαλύτερου οχήματος, δεν έχει σχέση με yaris και yc, η αίσθηση είναι παρόμοια με του chr θα έλεγα. Σε αυτό βέβαια βοηθάνε οι τεράστιοι τροχοί και το έξτρα βάρος που έχει πάει σε μόνωση και αλλού. Καταλαβαίνεις ότι πρόκειται για "Toyota" μόνο όταν πέσεις σε πολύ κακό οδόστρωμα, εκεί θα αρχίσει να κουδουνάει όπως τα δίδυμα εξ αγχιστείας αδέρφια του. Πραγματικά δεν μπορούν να τα βιδώσουν όλα για να τελειώνουμε με αυτό το θέμα; Μάλλον όχι.
Η ανάρτηση είναι μεν σφιχτή αλλά δεν ενοχλεί καθόλου, οι τεράστιοι τροχοί ισοπεδώνουν τα πάντα και δεν καταλαβαίνουν τίποτα από λακούβες, πεζοδρόμια, είναι το πρώτο αυτοκίνητο με ημιάκαμπτο που οδήγησα που θα έλεγα ότι έχει κανονική ανάρτηση. Δεν γέρνει καθόλου και στρίβει επίπεδα, βέβαια το έξτρα βάρος το νοιώθεις. Ο θερμικός ακούγεται ελάχιστα αλλά όταν πιεστεί ως τρικύλινδρος θα δώσει το παρόν, οι επιταχύνσεις είναι αντίστοιχες του 115 yaris, είναι λίγο πιο γρήγορο από το yc. Σε eco mode σου σβήνει το στροφόμετρο, θα έπρεπε να έχω επιλογή. Στο sport mode μπορείς να παίξεις με τα paddles τα οποία σου κάνουν προσομοίωση συμβατικού κιβωτίου, ωραίο είναι το γεγονός ότι ακόμα και σβηστός να είναι ο θερμικός, αν έχεις π.χ. πρώτη σχέση αυτό θα επιβραδύνει χρησιμοποιώντας την μετάδοση. Σε μέτρια φορτία δουλεύει σαν "κανονικό" αυτόματο, αν όμως το πιέσεις ή αν υπάρχει απαίτηση φορτίου τότε χάνει τον ρυθμό του και κάνει τα δικά του, ανεβάζει δηλαδή στροφές για να παράξει ενέργεια, άρα η παραπάνω χρήση λειτουργεί καλά μόνο σε χαλαρούς ρυθμούς. Δεν έχει καθόλου αεροδυναμικούς θορύβους, αυτό έλειπε με τόσο ωραίους καθρέφτες!
Έχει ένα σωρό ηλεκτρονικά καλούδια, π.χ. όταν πλησιάσεις κάποιο εξωτερικό αντικείμενο πετάγεται στην οθόνη προεπισκόπηση με δείκτες περιμετρικών αποστάσεων, έχει ηλεκτροχρωματικούς καθρέφτες μέσα έξω, πολλές ενδείξεις για το τυφλό σημείο, αν βγάλεις φλας σε προειδοποιεί και ηχητικά και άλλα πολλά. Φάουλ ο κλιματισμός μέσω της οθόνης.
Εν κατακλείδι το αυτοκίνητο είναι καλό, πολύ καλύτερο από το yc, που ουσιαστικά με αυτό το συγκρίνει κανείς. Το πρόβλημα είναι στην τιμή αγοράς, στα 32Κ που ξεκινάει δεν έχει τίποτα από όλα τα παραπάνω, ούτε καν τα διπλά τζάμια μπροστά, σε αυτά τα λεφτά αγοράζεις full extra yc ή ακόμα χειρότερα full extra Tesla M3 SR