Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 8
    • Posts 2867
    • Best 1555
    • Groups 0

    Posts made by ataim

    • RE: Chery Forum

      Φαίνεται bargain στα 26,0 ή στα 30,5 όμως με λίγα παραπάνω πάω στα αντίστοιχα Captur η C-HR των legacy κατασκευαστών, γιατί να ρισκάρω με τα chery? για τα ηλεκτρικά καθίσματα; δεν νομίζω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • RE: Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)

      @realzeus said in Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic):

      Για να ξεπλύνουμε και λίγο τα μάτια μας

      Συνήλθα λες και πλύθηκα με redbull, αυτά είναι!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • RE: Toyota RAV4 (2025)

      Ωραίο!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • RE: BYD forum

      Το YC δεν ανταγωνίζεται το G γιατί δεν βλέπεται. Τουλάχιστον το G έχει τελείως ουδέτερη σχεδίαση που ταιριάζει στα ευρωπαϊκά δεδομένα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • RE: BYD forum

      Youtube Video

      Αρχισαμε, φαινεται πολυ οικονομικο εντος πολης ως ev, εκτος πρεπει να το δοκιμάσει χωρις μπαταρια για να δουμε τι κανει.

      Το πιο θλιβερο βεβαια ειναι να βλέπει κανεις τις πολεις του εξωτερικου, γεματες ακαθαριστα οικοπεδα, ακουρευτο γρασιδι και δενδρα με κλαδια και φυλλα. Απορω πως αντεχουν και ζουνε σε τετοιο περιβάλλον.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • RE: BYD forum

      @axel12p said in BYD forum:

      Η κατανάλωση στα 120kmh μου φαίνεται νορμάλ για B-SUV. Δε ξέρω αν έχει χαμηλότερη κατανάλωση σε ανηφόρες/κατηφόρες, λόγω ανάκτησης ενέργειας.

      Υψηλότερη θα έχει, λόγω βάρους σε συνδυασμό με το αναιμικό drivetrain, ενδεικτικά το αντίστοιχου βάρους και επιδόσεων nissan qq epower έχει γενική μέση 6,5 στο spritmonitor, δεν νομίζω το atto 2 χωρίς φόρτιση να απέχει πολύ από το qq.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • RE: BYD forum

      @v_a said in BYD forum:

      .
      Αν το δελφίνι καταφέρει να τα κάνει αυτά τα νούμερα 4.5 και 6 πχ αντίστοιχα, είναι σοβαρή πρόταση για κάθε υποψήφιο αγοραστή που είχε ως μονόδρομο κάποιο υβρ Y.C ή Capture.

      Μοναδικό μελανό σημείο η άγνωστη αξιοπιστία και τα τσουχτερά service.

      Εκτος απο τα service η καταναλωση στα 6,5λ στην εθνικη ισχυει για επιπεδη διαδρομή, σε συνθηκες αναβασης κατάβασης θα φτανει 8αρακια. Το ιδιο ισχυει για την κινηση εντος πολης χωρις φορτιση, σε ιδανικες συνθηκες θα φθανει τα 4,5λ μεση θα εχει 5,5λ. Αν υπαρχει ομως η δυνατοτητα περιοδικης εξωτερικης φορτισης τοτε αλλαζουν οι ισορροπίες

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • RE: AUDI FORUM

      Πριν απο 13 ετη περιπου ειχε παρουσιαστεί η αγια τριαδα των hypercars, κσι ηταν ολα εξαιρετικα σχέδια. Τωρα βλεπουμε audi, merc, και ferrari να παρουσιαζουν οχηματα παραγωγης που πιο πολυ θυμιζουν προχειρα concepts παρα δουλεμενες λυσεις, και πραγματικα δεν μπορώ να ξεχωρισω ποιο ειναι χειρότερο απο τα αλλα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • RE: LUCID forum

      @dettol said in LUCID forum :

      και... ποσο πληρωσε για το αυτοκινητο; Κατι μου λεει οτι δεν θα ειναι και πολυ... ισως και μηδεν 😉

      σίγα το πρόσωπο που θα του έδινε δωρεάν όχημα η Lucid, δεν είναι δα και ο Πρίντεζης

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • RE: TOYOTA FORUM

      θα έπρεπε να έχουν και έκδοση χωρίς τα φουσκώματα με HEV λογότυπα 😊

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • RE: TOYOTA FORUM

      @groover1972 said in TOYOTA FORUM:

      Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος τι είναι τα 13 μέτρα ειδικής δομικής κόλλας που λέει το άρθρο;

      13 μέτρα ;

      χρησιμοποιούν 6,5 μέτρα ταινίας διπλής όψεως, έτσι συναρμολογούνται τα toyota

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • RE: Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;

      subaru, honda x4, toyota x2, mazda, lexus, audi x2

      posted in Περί αυτοκίνησης
      ataim
      ataim
    • RE: Εργονομία αυτοκινήτων

      https://carbuzz.com/venuum-ferrari-luce-body-kit/

      ετοιμο

      posted in Περί αυτοκίνησης
      ataim
      ataim
    • RE: Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)

      ο σχεδον συνονόματος πρωην προεδρος δηλωσε

      https://www.caranddriver.gr/electric/arthro/katakeraynonei_ti_luce_o_proin_proedros_tis_ferrari_toulaxiston_bgalte_to_alogaki-7853712/

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • RE: Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)

      @shumakos said in Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic):

      Το thread λέγεται "Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)" και ο Δίας δεν έχει γράψει ούτε κόμμα

      Θα γράψει σε κανα μήνα αν έχει συνέλθει...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • RE: BYD forum

      @dg79 said in BYD forum:

      Εκτιμώμενη τιμή στην Αγγλία 23.100€ για το μικρότερο-φθηνότερο phev

      Αν έρθει 20K το μικρό 23Κ το μεγάλο θα ξεπουλήσει

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • RE: ID. Polo

      @dettol said in ID. Polo:

      Αναμενόμενη τιμή το 25 για το μικρό και γυμνό πόλο. Ακόμα και έτσι όμως νομίζω ότι θα πουλήσει. Έξω θα γίνει χαμός. Στην Ελλάδα πιο δύσκολα τα πράγματα αλλά και πάλι θα υπάρχει κινητικότητα.

      Το έξω είναι στην υπόλοιπη ευρώπη; Τα 25Κ είναι πολύ καλή τιμή, όμως ο ανταγωνισμός αυξάνεται, έχεις έναν σωρο μικρά ευρωπαικά (call me 2cv), και οσονούπω chery qq3, geely ex2, byd g phev, πόσο μερίδιο να πάρει το polo?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • RE: Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)

      @red_monster said in Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic):

      Μια χαρά ξεχωριστό και αρμονικό είναι !

      Τουλάχιστον στα byd η οθόνη περιστρέφεται ηλεκτρικά, αυτοί έβαλαν χειρολαβή μπάνιου ατόμου με κινητικά προβλήματα για την οθόνη.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • RE: Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)

      @dettol said in Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic):.

      το μεσα παντως, δεν μου φαινεται καθολου φτηνο...

      Δεν λεω οτι ειναι φθηνό, full aluminum γαρ, λεω οτι το εχουν κανει λιγο cyber influence minimal app future retro mess και τελικα το αποτελεσμα δεν ικανοποιεί αισθητικα. Ειναι σαν την τσαντα lego της chanel, σε τετοιο κοινο απευθύνεται.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • RE: Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)

      @nikonino said in Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic):

      Το τι κράξιμο τρώνε δεν περιγράφεται 🤣🤣🤣

      Το προβλημα με την luce δεν ειναι το άκρως "εναλλακτικό" σχέδιο, είναι οτι το αποτελεσμα δειχνει φθηνό μεσα εξω, σαν να πουλανε τα πρωτα draft σχεδια χωρις την απαιτουμενη εξέλιξη αυτών.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      ataim
      ataim
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 143
    • 144
    • 1 / 144
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr