@klimis-0 said in Suzuki Baleno II:
Διαβάζω το νήμα και σκέφτομαι να κάνω αγορά ενός μεταχειρισμένου. Πολλοί το λένε άσχημο και αν και δεν μου γέμισε το μάτι στην πρώτη ματιά, έχει αρχίσει και μου αρέσει ομολογουμένως βλέποντας το στο δρόμο (αν και το εμφανισιακό δεν με πολυνοιάζει να σας πω την αλήθεια). Διστάζω να προχωρήσω σε αγορά προς το παρόν γιατί είναι ένα αυτοκίνητο που δεν το πολυγνωρίζω (συναρμολόγηση στη Ινδία, δεν έχω εμπειρία στους κινητήρες της Suzuki/ οδηγική συμπεριφορά κλπ). Αυτό που με τράβηξε είναι η εκπληκτική του οικονομία. Αλλά έχω τις εξής απορίες που θέλω κάποιος που το έχει ήδη για μερικά χρόνια να μου απαντήσει αν μπορεί με όση ειλικρίνεια γίνεται:
-
Πόσο εύκολα βρίσκεις ανταλλακτικά γι αυτό στην Ελλάδα; Γιατί είναι αυτοκίνητο που δεν πούλησε καλά και δεν νομίζω πως γενικά κυκλοφορούν αρκετά για να αισθάνεσαι ασφαλής οτι θα βρείς και θα συνεχίσεις να βρίσκεις στην πορεία του χρόνου ανταλλακτικά. Βλέπω πως μετά βιας ασχολούνται τρίτες εταιρίες (βλ. Monroe) για ανταλλακτικά όπως αμορτισέρ.
-
Ακούω πως γενικά το αυτοκίνητο τρίζει και σε εθνικές οδούς μετά τα 100 η καμπίνα έχει πάρα πολύ θόρυβο από τον δρόμο/αέρα/κινητήρα ακόμα και σε σύγκριση με άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας. Ισχύει; Ποια είναι η εμπειρία σας σε ταξίδια;
-
Γνωρίζοντας αυτά που γνωρίζετε τώρα για το αυτοκίνητο, ακόμα κι αν δεν μετανιώσατε την αγορά του, θα αγοράζατε πάλι το ίδιο αυτοκίνητο ή θα αγοράζατε κάποιο άλλο και γιατί;
Αν έχετε να προσθέσετε άλλες παρατηρήσεις που σας προβλημάτισαν στο αυτοκίνητο θα ήθελα να πολύ να τις ακούσω!
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Ακολουθεί σεντόνι
Εγώ είχα το 1000αρι τούρμπο με τα 112 άλογα. Το αγόρασα καινούργιο μόλις βγήκε το 2016 και το πούλησα τον Ιανουάριο που μας πέρασε. Το αγόρασα προς αντικατάσταση του Saxo που είχαμε από το 1997. Θέλαμε ένα όχημα μέχρι 4 μέτρα αλλά να έχει καλούς χώρους. Εκείνη την εποχή μόνο το Honda jazz είχε μεγαλύτερους χώρους. Προτίμησα το baleno επειδή:
Ήταν φθηνότερο
Ήταν πολύ σβέλτο με τον τούρμπο κινητήρα
Η αντιπροσωπεία είναι δίπλα στο σπίτι
Είχα παλιότερα grand Vitara
Και μου άρεσε περισσότερο σε εμφάνιση .
τα 7,5 χρόνια που το είχαμε ήταν το δεύτερο αυτοκίνητο, είχαμε και ένα astra, όπως είχαμε και μεγάλη μοτοσυκλέτα, οπότε έκανε μόνο 57000 και δεν χρειάστηκε καθόλου ανταλλακτικά, μόνο το ετήσιο σέρβις στην αντιπροσωπεία.
Αμορτισέρ ψαχτηκα να αλλάξω λίγο καιρό πριν το πουλήσω και ανακάλυψα ότι δεν υπάρχουν πολλές επιλογές. Η ποιότητα της ανάρτησης ήταν και ένας από τους λόγους που μπήκαμε στη διαδικασία της αλλαγής αυτοκινήτου.
Παραδόξως, έπειτα από 7+ χρόνια δεν έχει καθόλου τριγμούς. Θόρυβο κάνει μετά τα 170-180, αλλά είναι λογικό και καλύτερα να μην τρέχεις τόσο με το baleno. Μεγάλα ταξίδια δεν έχω κάνει... μόνο Αλεξανδρούπολη, Ιωάννινα και Τρίκαλα. Όλα με 5 άτομα (2 ενήλικες και 3 παιδιά). Μια χαρά πήγε, για την κατηγορία του.... βοηθάει πολύ κ ο κινητήρας με την περίσσια ισχύ συγκριτικά με το χαμηλό του βάρος. Εμένα με προβλημάτισε η ευπάθεια του σε πλάγιους ανέμους.
Συγκριτικά δεδομένα με αυτοκίνητα της γενιάς του και της κατηγορίας του δεν έχω, αλλά ήταν καλύτερο από το saxo και το C1 και χειρότερο από το Polo και το Astra H που είχαμε παλιότερα.
Πίσω στο 2016, πάλι το ίδιο θα αγόραζα, κυρίως γιατί ζήσαμε 7 απροβληματιστα - οικονομικά χρόνια, χωρίς άγχος.
Και γιατί ήταν πολύ σβέλτο.
Σήμερα δεν ξέρω, πρέπει να δω τι μτχ αγοράζεις στα χρήματα του. Έχουν αλλάξει και οι ανάγκες της οικογένειας. Άλλωστε γι'αυτό δεν το κράτησα, βλέπετε ήταν και αρκετά τα χρήματα που έπιανε στην ανταλλαγή, συν ότι δεν υπάρχει καμιά ανάγκη για επιπλέον αυτοκίνητο. Στην εργασία μας πηγαίνουμε με τα πόδια ή το ποδήλατο.
Για τα δικά μου δεδομένα ήταν το πιο οικονομικό αυτοκίνητο που είχα, μαζί με το C1. Εννοείται ότι έκαιγε αισθητά λιγότερο από το saxo 1100, αλλά όχι όσο τα υβρίδια της Toyota.
Ελπίζω να βοήθησα
Ρώτησε ότι άλλο θέλεις