@cirus said in Cupra Formentor:
@k-m said in Cupra Formentor:
σας ευχαριστώ ολους για τις ευχες.
θα βγαλω μεσα στο ΣΚ και θα ανεβασω
αντε εντάξει εχεις 3 μέρες διορία!!!!
@cirus said in Cupra Formentor:
@k-m said in Cupra Formentor:
σας ευχαριστώ ολους για τις ευχες.
θα βγαλω μεσα στο ΣΚ και θα ανεβασω
αντε εντάξει εχεις 3 μέρες διορία!!!!
14/5 παραγγελία και παρέλαβα σήμερα 29/9.
4.5 μήνες
1.5 dsg pack
@alex-mix said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
Τελευταιο ποστ για να μην κουραζω .Τον οκτωβρη ο κουμπαρος μου εφερε συνεργειο 20 ατομα ολοι απο γυμναστηριο Ο Αρνι στον Κοναν ηταν τιποτα μπροστα τους.Ξερετε ποσο δουλεψαν?Απο 20 κλουβες κουβαλησαν μετα την κοπανησαν.Και εφερε αλλοδαπους για τις υπολοιπες 600.
Δε θα έβαλε καθρέφτες στο χωράφι
Χρόνια πολλά με υγεία ευτυχία χαρά, και πολλά λεφτά (μην ξεχνάτε να το λέτε γιατί κάθε χρόνο μας λείπει )
Mπηκαν τα F1 asymmetric 6
παραγωγή 3723 απο Σλοβενία
εντυπώσεις μολις παω λιγο σε εθνικη
Έχουν και εγγυηση 1 χρονο ή 20.000km αν παθουν ζημια που δεν επισκευάζεται.
ένα Cardhu 18, όπως καθε Χριστουγεννα
@katafractos17 said in Led για ομίχλης:
Εγώ γιατί έχω την εντύπωση ότι τα φώτα ομίχλης δεν πρέπει να είναι δυνατά, γιατί τότε φέρνουν αντίθετο αποτέλεσμα αντανακλώντας την ομίχλη;
Εκτός και αν μιλάτε για χρησιμοποίηση τους σε άλλες συνθήκες από αυτές για τις οποίες προορίζονται, οπότε είναι παράνομο και κανονικά τιμωρείται με κλήση.
Το θέμα είναι πως υπάρχουν και στοκοι και στην εθνική εκτος από τα.μπροστα ανάβουν το.βραδυ και το πίσω που ειναι άκρως ενοχλητικό για όσους ακολουθούν.
Δεν οδηγησα αλλα ειδα renault 5 & dongfeng box (4.92 και 4.02 αντίστοιχα)
Όνομα Μπαταρία Χιλιόμετρα μηκος τιμη
DONGFENG BOX 31 kWh City 31 4.02 24.500 €
DONGFENG BOX 42 kWh City 42 310 4.02 26.350 €
DONGFENG BOX 42 kWh Prime 42 310 4.02 28.500 €
Renault 5 Evolution 40kWh 40 312 3.92 26.900 €
Renault 5 Techno 40kWh 40 312 3.92 29.400 €
Renault 5 Techno 52kWh 52 410 3.92 32.900 €
Renault 5 Iconic 52kWh 52 410 3.92 34.900 €
Το Box απίστευτα ευρύχωρο, λες και ήμουν στο formentor. Κάθισα άνετα μπροστά και πίσω είχα 5 δάχτυλα κενό από το μπροστά κάθισμα (1.85 είμαι).
Πολύ λειτουργικό μεσα με ηλεκτρικο κάθισμα με 4 μνήμες στην ακριβή έκδοση και όλα τα extra και 360 κάμερα.
Ωραιες και οι πόρτες χωρίς πλαίσιο στο παράθυρο.
Το 5 ακριβώς το αντίθετο. Άνετα μπροστά και δεν χωρούσα καν πίσω. Έκατσα ίσα ισα να μην ακουμπάω μπροστα στο ντουλαπι και τότε χώρεσα οριακα πίσω κσι με λιγο ανασηκωμένα ποδιά λόγω δαπέδου.
Μέσα δεν με συγκίνησε, μόνο οι αναμνήσεις του παλιου 5. Οι τιμές τσιμπημένες για αυτό που τελικά ειναι.
ΥΓ: η εξυπηρέτηση απο το συγκεκριμένο αντιπρόσωπο της renault απελπισία.
@ntinaras said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@lap said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Εάν το βγάλουν σε dm-i θα έχει θέμα το yaris.
Είναι αρκετά πιο μεγάλο το BYD. Δε ξέρω αν είναι ανταγωνιστές
το dolphin surf ειναι ιδιο με yaris, αλλα ακομα δεν βλεπω euro NCAP
@criuser said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
Το έργο ήταν εξαιρετικό. Το είχα δει στο σινεμά και το ξαναείδα στην τηλεόραση.
Ως προς τα πάρκινγκ.
Υπάρχει νομοθεσία που λέει ότι κάθε κτίριο μπορεί να έχει ράμπες έως το ήμισυ του μήκους των προσόψεων του και όχι λιγότερο από 6 μ.
Δηλαδή γωνιακό οικόπεδο με προσόψεις 15 και 20 μέτρα, μπορεί να έχει αθροιστικά ράμπες μέχρι 17,5 μέτρα.
Οικόπεδο μεσαίο προσόψεως 10 μ. Μπορεί να έχει ράμπες μήκους 6 μ.
Τώρα αν παρκάρουν μέσα ή έξω ή κλείνουν θέσεις είναι ειδικές περιπτώσεις.
Θεωρητικά αν σου παρκάρει απ΄ έξω και κλείνει την μισή ράμπα καλείς την αστυνομία ότι έκλεισε την ράμπα και αν πει στον αστυνόμο ότι είναι δική του, τότε θα τον ρωτήσει γιατί δεν παρκάρει μέσα.
εχουν γραψει γνωστο για παρκαρισμα στη ραμπα του και δεν του την εσβηναν γιατι υπηρχε καταγγελια. Δεν σημαινει τιποτα το οτι ειναι δικη σου. Απαγορευεται το παρκαρισμα για ολους.
@sabas_thess said in Cupra Formentor:
Να μας πεις 1) πόση ώρα έκανε το όλο installation και 2) αν αντιληφθείς κάποια ουσιαστική διαφορά στην ταχύτητα του συστήματος μετά το cpu update.
Αφου εκανε 2-3 ωρες να το κατεβασει, θελει μιση ωρα περιπου οπως λεει να περασει. Ο τροπος με τις οθονες και τα μηνύματα ειναι λιγο ταινια τρόμου γιατι βγαζει μηνύματα που δεν εχεις ξαναδει και στο τελος οταν τελειωσει μαυριζει η οθονη και δεν κανει τιποτα. Μετα απο 5 λεπτα πατησα το σταρτ (χωρις φρενο για να μην μπει σε λειτουργια ο κινητηρας) και αναψαν οι οθόνες και μετα απο λιγο μου εβγαλε οτι ολοκληρωθηκε. Έκδοση 1988.
Το θεμα ειναι οτι αφου κατεβει, καθε φορα που σβηνεις τον κινητηρα σε ρωταει να το περασει και πρέπει να πατησεις το "Διακοπη" για να μην ξεκινησει. Οπότε κατεβαστε το οταν εχετε χρονο να το περασετε.
Ακομα δεν εκανα βολτα να δω αν υπαρχει καποια διαφορα, αλλα δεν ειχα και καποιο θεμα πριν.
@fanis75 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@andya3 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
Δεν ξέρω αν ο αστυνομικός είχε δίκιο ή βαριόταν να ασχοληθεί. Του πρότεινα π.χ. από την πινακίδα να βρουν τον ιδιοκτήτη και να τον πάρουν τηλ. αλλά δε συγκινήθηκε.
Δίκιο είχε! Είναι ένα από τα παράλογα. Εαν έκλεινε την είσοδο της πυλωτής μπορει να του κόψει κλήση, αλλά εαν μπέι μέσα, τοτε δεν έχει καμία δικαιοδωσία, αφού ειναι ιδιωτικός χώρος.
Παρόμοια ιστορία με τον χώρο στάθμευσης στην εργασία του πατέρα μου, κέντρο Αθήνας. Κάθε ΣΚ πάρκαραν και έκλειναν την είσοδο και φωνάζαμε αστυνομία. Κάποια στιγμή άρχισαν να μπαίνουν μέσα, οπότε η αστυνομία δεν μπορούσε να κάνει κάτι. Εεε βάλανε μπάρα και όποιος έμπαινε μέσα τον έκλειναν για το ΣΚ - σε 1 μήνα είχε σταματήσει κάθε παραβατικότητα!!
Κοστος η μπαρα. Καθε φορα που μπαινει του τρυπας τα 4 λαστιχα. 300€ το παρκαρισμα. θα βρει αλλου πιο φτυνα.
Και ας βρει καμερα να αποδειξει οτι τα τρύπησες εσυ.
CPU update ? πλάκα εχουν εκτος και αν βγηκαν τα ουμπα-λουμπα και μου αλλαξαν cpu
@a-d-p said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@dettol said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
Ευχαριστούμε τον adp που όλο του βγάζουμε δουλειές να κάνει
Παρακαλώ
ΥΓ. Τις επαναλήψεις φωτογραφιών προσέξτε μόνο γιατί θα πάρετε ρεπό
Μπορείς να το πεις και στα αφεντικά μας αυτό γιατί δεν έχουμε πολύ αδεια ?
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@k-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@k-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αν εχεις ενισχυμενο, νομιζω οτι θα επρεπε να γραφει 12kva ισχυ εγκαταστασης και, υποθετω, οτι θα εχει αυξημενο παγιο σε σχεση με το "απλο" μονοφασικο.
Επιδη με εβαλες σε σκεψεις και ο λογαρισμος λεει ισχυς παροχης 8kVA, πηγα στο ρολόι και εχει 63αρη μικροαυτοματο
Κοιταω και το κοινοχρηστο λογαριασμό και λεει 25kVA (?)
25kva ειναι τριφασικο και ειναι λογικο για κοινοχρηστο ρευμα, διοτι φανταζομαι οτι εχετε ασανσερ.
Υπαρχει περιπτωση να εχετε ετοιμασει το σπιτι για επαυξηση ισχυος, ισως να εχετε κανει και αιτηση στον δεδδηε και αυτη ακομα να μην εχει προχωρησει;
Ειλικρινα δεν μπορω να σκεφτω κατι αλλο. Απο τη στιγμη ομως που ο λογαριασμος λεει 8kva, δεν νομιζω οτι εχεις ενισχυμενο μονοφασικο.οχι ετσι ειναι απο την αγορα. οικοδομη 2006
εδω βγαζει το παρακατω και γραφει και τα 2 ο ΔΕΔΔΗΕ
νομιζω καταληγουμε σιγα σιγα καπου
Κατατεθηκε ΥΔΕ στον δεδδηε για επαυξημενο μονοφασικο, ο δεδδηε εβαλε ασφαλεια 63Α στο ρολοι, αλλα μαλλον δεν ζητησατε ποτε απο την ΔΕΗ την αυξηση ισχυος. Τουλαχιστον εγω αυτο πιστευω, Τηλεφωνακι στη ΔΕΗ για να δεις ακριβως τι συμβαινει.
μαζι σου οτι οταν πηγα το 2006 για το αρχικο συμβολαιο και τα χαρτια του κατασκευαστη δεν ειπα τιποτα για ενισχυμένο.
Η ουσία ειναι οτι εχω και δεν το ξερει η ΔΕΗ καταλαβαινω
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Παιδιά όσα γράφετε είναι εξαιρετικά, αλλά μήπως να φτιάξετε μια ξεχωριστή ενότητα για αυτά ;
Όπως οικιακή φόρτιση ev.
Ήθελα να ποσταρω διάφορα νέα για τις μπαταρίες και θα χαλούσε η συζήτηση
Υ.φ Σβήστε τις παραθέσεις
Αν μπορει ενας admin να φτιαξει ενα νεο νημα για οικιακη φορτηση και να τα μεταφερει εκει. (οταν ξεκινησα το πρωι δεν βρηκα κατι σχετικο)
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Υπαρχει περιπτωση να εχετε ετοιμασει το σπιτι για επαυξηση ισχυος, ισως να εχετε κανει και αιτηση στον δεδδηε και αυτη ακομα να μην εχει προχωρησει;
Ειλικρινα δεν μπορω να σκεφτω κατι αλλο. Απο τη στιγμη ομως που ο λογαριασμος λεει 8kva, δεν νομιζω οτι εχεις ενισχυμενο μονοφασικο.
αν ολα ειναι ετοιμα και το ρολοι που λεει 10-60Α και μικροαυτοματο 63 (αυτο το περασε ο ΔΕΔΔΗΕ αφου κανεις δεν βαζει χερι, τοτε τι το κοβει απο το να τραβαει το παραπάνω ρευμα απο το δικτυο ?
Μηπως απλα εχει λαθος στοιχεια η ΔΕΗ ?
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@k-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αν εχεις ενισχυμενο, νομιζω οτι θα επρεπε να γραφει 12kva ισχυ εγκαταστασης και, υποθετω, οτι θα εχει αυξημενο παγιο σε σχεση με το "απλο" μονοφασικο.
Επιδη με εβαλες σε σκεψεις και ο λογαρισμος λεει ισχυς παροχης 8kVA, πηγα στο ρολόι και εχει 63αρη μικροαυτοματο
Κοιταω και το κοινοχρηστο λογαριασμό και λεει 25kVA (?)
25kva ειναι τριφασικο και ειναι λογικο για κοινοχρηστο ρευμα, διοτι φανταζομαι οτι εχετε ασανσερ.
Υπαρχει περιπτωση να εχετε ετοιμασει το σπιτι για επαυξηση ισχυος, ισως να εχετε κανει και αιτηση στον δεδδηε και αυτη ακομα να μην εχει προχωρησει;
Ειλικρινα δεν μπορω να σκεφτω κατι αλλο. Απο τη στιγμη ομως που ο λογαριασμος λεει 8kva, δεν νομιζω οτι εχεις ενισχυμενο μονοφασικο.
οχι ετσι ειναι απο την αγορα. οικοδομη 2006
εδω βγαζει το παρακατω και γραφει και τα 2 ο ΔΕΔΔΗΕ
https://apps.deddie.gr/LicensedElectricianCertification/