Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    • Profile
    • Following 19
    • Followers 4
    • Topics 10
    • Posts 3965
    • Best 2876
    • Groups 1

    Best posts made by A d P

    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      Πριν από 20 χρόνια 🥲🥲 Λαϊλιάς
      Όταν η πόρτα του πορτμπαγκάζ άνοιγε "αντρικά" και είχε πάνω τη ρεζέρβα 😁😁
      FB_IMG_1705691753919.jpg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A d P
      A d P
    • RE: Διακοπές 2025

      @piliourits said in Διακοπές 2025:

      https://www.protothema.gr/economy/article/1668743/eurostat-shedon-oi-misoi-ellines-den-boroun-na-adexoun-oikonomika-mia-evdomada-diakopon/AMP/

      Εμένα μου φαίνεται παράξενο που μπορούν οι άλλοι μισοί 😁😁🤭

      posted in Αντίλογος
      A d P
      A d P
    • RE: Χρόνια πολλά

      Καλή χρονιά σε όλους

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      A d P
      A d P
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Απαντώντας σε φίλους που λένε ότι διαστρεβλώνω την πραγματικότητα επειδή δεν τους βολεύει πλέον με το κόψιμο των επιδοτήσεων, να δώσω κάποια στοιχεία.

      Εγώ πλέον ως συνταξιούχος και ολίγον εργαζόμενος, κάνω ελάχιστα χλμ στην Αθήνα και κάνω πολλά χλμ είτε πηγαίνοντας στο εξοχικό το καλοκαίρι, είτε σε 1-2 ταξίδια που κάνουμε το χρόνο η παρέα των παλαιών συμφοιτητών.

      Το ντίζελ τον χειμώνα έχει ένα θέμα με τις πολύ μικρές διαδρομές, όπου δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί και έχει μεγάλες καταναλώσεις κοντά στα 7 λίτρα στα 100, αλλά αυτές δεν μετατρέπονται σε κόστος αφού τα χλμ είναι λίγα.

      Ετσι φέτος από Ιανουάριο έως Μάρτιο έκανα 1363 χλμ με 7 λ/100 αλλά κόστος 143 ευρώ, τον Απρίλιο που είναι και το μεγάλο ταξίδι έκανα 2372 χλμ με 5,9 και 200 ευρώ κόστος, ο Μάιος έπεσε στα 255 χλμ με 6,2 και 22 ευρώ κόστος, ενώ Ιούνιο και Ιούλιο έχω κάνει 2942 χιλ με 6 λ/100 και 254 κόστος.

      Σύνολο έτους για το 7μηνο 6988 χλμ με 6,2 λ/100 και 625 ευρώ, δηλαδή 8,94 ευρώ τα 100 χλμ.

      Αν είχα ηλεκτρικό με φόρτιση στο σπίτι, θα είχα χαμηλή τιμή για τα 1800 χλμ από τα 7000 και για τα υπόλοιπα 5200 θα είχα πολύ υψηλή τιμή, μεγαλύτερη από το πετρέλαιο κατά πολύ.

      Αν βέβαια έβρισκα να φορτίσω σε λογικές αποστάσεις με όλη την ταλαιπωρία.

      Θα μου πουν λοιπόν ότι δεν είμαι χαρακτηριστικό παράδειγμα που πρέπει να πάω σε μποτιλιάρισμα στην δουλειά μου γιατί έτσι αντί για 250 - 300 χλμ τον μήνα θα έκανα 500 σε μποτιλιάρισμα συν άλλα 500 σε κοντινές εκδρομές το ΣΚ που πάλι θα ήταν φτηνά αφού θα είχα φορτίσει σπίτι.

      Ετσι λοιπόν θα είχαν αυτοί τον μήνα 30 ευρώ δηλαδή 3 ευρώ στα 100 χλμ το 1/3 από μένα.

      Συμφωνώ και εγώ σε αυτό...

      Αλλά τότε ποιος ο λόγος να έχω 4,70 μ και 514 άλογα για να πάω από το Χαλάνδρι στο κέντρο και από το Χαλάνδρι στο Τρίγωνο στα Καλύβια και να μην έχω ένα Ινστερ ή ένα Λιπμότορ, Σε τρίο, Πάντα, Ρενώ 5 ?

      Εκεί λοιπόν που έχουν λόγο τα 4,70 μέτρα και τα 514 άλογα, υπάρχει η δεξιά λωρίδα και το ακολούθημα των ΚΤΕΛ.

      Εννοείται επειδή γράφτηκε για τα όρια ότι αν ακολοθούμαι και οι ντιζελάτοι τα ΚΤΕΛ, πάμε με ταχύτηες περί τα 80 - 100 τότε οι καταναλώσεις μας θα είναι χαμηλά 4άρια, όπως αυτά που έχω στις διαδρομές εντός Ευβοίας με το κακό οδικό δίκτυο.

      Οπότε ναι σε μικρά ηλεκτρικά αν έχουμε δυνατότητα για φόρτιση στο σπίτι.

      Καμία ουσία σήμερα στα μεγάλα ηλεκτρικά που πάνε σαν άδεια ΚΤΕΛ πίσω από τα ΚΤΕΛ.

      Όποτε ξεκινάς τους υπολογισμούς, θυμάμαι την ταινία αυτή 😁😁
      Youtube Video

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A d P
      A d P
    • RE: BYD forum

      @george-0 said in BYD forum:

      @a-d-p said in BYD forum:

      @lap said in BYD forum:

      Βασικά το καλύτερο θερμικό

      Το καλυτερότερο 😁😁που έλεγε και η δεύτερη σύζυγος

      Υπάρχει και τρίτη ;

      Βεβαίως, η νυν....
      Στα νιάτα μας ήμασταν ζωηροί 😁😁😁
      Αυτά πληρώνουμε τώρα...🤭

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A d P
      A d P
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      Εντάξει νομίζω δεν υπάρχει ελπίδα.
      Χθες το απόγευμα, τηλεφώνησα σε έναν πολίτη να του πω να έρθει σήμερα το πρωί να πάρει μια απόφαση αφαίρεσης άδειας οδήγησης για 5 (πέντε) χρόνια, λόγω υποτροπής εντός δύο ετών.

      Δλδ τον είχαν πιάσει δύο φορές εντός δύο ετών να οδηγεί μεθυσμένος και του είχαν αφαιρέσει το δίπλωμα.

      Σε μια ώρα περίπου ήρθε στο τμήμα μεθυσμένος, οδηγώντας το αυτοκίνητο του.....
      Τώρα είναι στο αυτόφωρο της Τροχαίας 😁😁... αυτά.

      Μετά μου λέτε δεν κάνει την δουλειά της η τροχαία....τι να τον κάνει τον συγκεκριμένο;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A d P
      A d P
    • RE: Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁

      @alex-mix said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

      Κοιταξτε οσον αφορα το chr που το εχω παρει τεστ ντραιβ 4 με 5 φορες θα πω πως καθε φορα που το οδηγουσα εριχνα και την καταναλωση ,ισως αρχιζω να μαθαινω πως το οδηγεις,ισως ξερω εγω στρωνει το αμαξι που εχουν για τεστ ντραϊβ μην ξεχναμε ημουν ο 1ος που το οδηγησε με εμενα εβαλαν βενζινη 1η φορα 😁😁😁.Και το κυριοτερο σε καθε τεστ ντραιβ θεωρω πως ελαχιστοι δεν παταμε το γκαζι λιγο παραπανω ,ειδικα στα υβριδικα που εχουμε ολοι την απορια πως μουγκριζει και για ποσο.Προσωπικη αποψη παντα θα συμφωνησω με τον πατριωτη πως με μεγαλυτερη εμπειρια ισως καταφερεις και πιο χαμηλα νουμερα καταναλωσης....στον καμπο ..στα βουνα θεωρω θα αλλαζουν τα πραγματα δε ξερω....

      Ερωτηση τωρα εχει κοιταξει κανεις για το juke για ζημιες αν ειναι επιρρεπης ?🤣🤣🤣🤣
      Υ.Γ Η alexmixaina παντως δεν της αρεσει το juke

      Τότε γιατί το συζητάμε;😁😁
      Αν ήταν έτσι έπαιρνες και Vitara να χαρεί ο @lap 😁😁😁

      Τεσπά, που είναι η σύζυγος;.....ας έρθει στο πληκτρολόγιο.....να μιλήσουμε απευθείας με το άτομο που θα πάρει την τελική απόφαση 😁😁😁

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A d P
      A d P
    • RE: Γελοιογραφία & Χιούμορ

      Και ένα για τους παντρεμένους συμφορουμητες
      @cirus ελπίζω να σηκώθηκε ο χαρταετός 😁😁
      20250303_115559.jpg

      posted in Αντίλογος
      A d P
      A d P
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      IMG_20240522_113029.jpg

      Το έδωσα στη σύζυγο και ακολουθώ από πίσω με το παιδί 😁

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A d P
      A d P
    • RE: CITROËN FORUM

      @criuser said in CITROËN FORUM:

      Εμένα το αιρκρος έχει 6 εκ. μεγαλύτερο μεταξόνιο και είναι πιο άνετο.

      6 εκ. παραπάνω μονο στο πουλί 🐦 κάνουν διάφορα, όχι σε μεταξόνιο αυτοκινήτου 🤭😁😛

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A d P
      A d P
    • RE: BYD forum

      Σήμερα έχουμε παρέα μας το δελφίνι 🐬,😁
      IMG_20241120_111950.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A d P
      A d P
    • RE: PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)

      @criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

      @a-d-p said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

      @criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

      Αρχικά πολύ θα ήθελα να μάθω σε τι είναι καλύτερο το Τ-ροκ σε σχέση με το 2008. Σε χώρους μόνο, που όντως για το μέγεθος του είναι λίγοι.

      Σε κινητήρα δεν νομίζω να υστερεί. Είναι υβριδικό που δεν είναι το Τ-ροκ, που σημαίνει χαμηλότερους ρύπους και μηδενικά τέλη που δεν έχει το Τ-ροκ, είναι λίγο πιο γρήγορο, συγκρίνοντας πάντα με τον 1,5 και είναι πιο όμορφο όσο και αν αυτό είναι υποκειμενικό και 6000 φτηνότερο.

      Εχει καλύτερο αντιπρόσωπο, μεγαλύτερη εγγύηση και η αξιοπιστία της βαγκ είναι διαχρονικά για γέλια, όχι όπως στην psa που της βγήκε ένας κινητήρας με λάθος σχεδίαση και ένα γερμανικό δοχείο αντ μπλού προβληματικό.

      Τα περί γερμανικής απτής ποιότητας δεν ισχύουν για το 2008. Για το αιρκρος να το δεχτώ, αλλά αυτό έχει αντίπαλο το στενάχωρο Τ-κρος.

      Για την επέκταση της εγγύησης στα 100000 χλμ, έδωσα 220 ευρώ για το 3008 και 300 για το αιρκρος.

      Σας έχω και μία είδηση φρέσκια.

      https://www.media.stellantis.com/fr-fr/citroen/press/citroen-complete-sa-garantie-constructeur-avec-citroen-we-care-une-nouvelle-garantie-additionelle-proposant-jusqu-a-8-ans-de-serenite-1

      8 χρόνια εγγύηση ή 160000 χλμ για Σιτροέν - Πεζώ - Οπελ - DS.

      Αυτή η νέα κάλυψη θα είναι διαθέσιμη από τις 10 Ιανουαρίου 2025 και θα είναι διαθέσιμη στη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Ισπανία, το Βέλγιο, το Λουξεμβούργο, την Πολωνία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Πορτογαλία, την Αυστρία και την Ολλανδία.

      Πιστεύω να την φέρει και εδώ ο Σ. ώστε να τελειώνει η συζήτηση με τα στενάχωρα και αρχαίας σχεδίασης και πανάσχημα με σφύριγμα που τα συνταγογραφεί ο γηρίατρος, αυτοκίνητα του ανταγωνισμού....😊

      Νοίκιασε το αυτοκίνητο μου για μια βδομάδα και μετά γράψε το σχόλιο σου.

      Νομίζω ότι δεν αδικώ κάπου το 2008. Αντιθέτως προτείνω την αγορά του, υπό προϋποθέσεις.

      Θα προτιμούσα επειδή έχεις κάνει χρήση και των δύο, να μου το ανέφερες.

      Προσωπικά είχε φίλος κολλητός το 2008 και το οδήγησα και λίγο. Ηταν το πετρέλαιο με τα 130 αυτόματο, το είχε πάρει 26900.

      Δεν θα σταθώ σε θέματα αισθητικής, γιατί είναι υποκειμενικό.

      Οντως σε θέματα χώρου υστερεί σε σχέση με το Τ-ροκ, αλλά και ποιότητα είχε μέσα και εσωτερικό σχεδιασμό και εξοπλισμό.

      Στο δρόμο ήταν πολύ καλό σαν ποιότητα κύλισης.

      Οπότε καλό είναι όσοι έχετε οδηγήσει και τα δύο, να μας πείτε την άποψη σας για τις διαφορές τους.

      Για να μην παρεξηγηθεί κάποιος, Τα παρακάτω είναι απόψεις ενός "μέσου οδηγού" που πλησιάζει τα 50.
      Δεν είμαι ειδικός της αυτοκίνησης, ούτε δοκιμάζω αυτοκίνητα που δεν σκοπεύω να αγοράσω.

      Για να φτάσω να δώσω 500€ για να το νοικιάσω, σημαίνει ότι μου άρεσε εμφανισιακά - στατικά, αλλά επειδή είμαστε ιδιαίτερη περίπτωση σαν οικογένεια (1 τέκνο ΑΜΕΑ + γυναίκα 1,80 που πρέπει να κάθεται πίσω με την μικρή) θέλησα να το δοκιμάσω σε πραγματικές συνθήκες και όχι μια ημίωρη βόλτα.
      Συγκριτικά με τα αυτοκίνητα της οικογένειας, ήταν φυσικά καλύτερο σε όλους τους τομείς, εκτός των επιδόσεων από το baleno. Εκεί τα πράγματα ήταν απογοητευτικά για το 1,2 με τους 100 ίππους 6αρι manual (24000€), έτσι κοίταξα για την έκδοση με τους 130 ίππους, στην οποία όμως κόστιζε 30.000€ με 34.000€ για allure και GT αντίστοιχα, αποκλειστικά με το 8αρι αυτόματο. Όμως δεν είχε τόσο μεγάλη διαφορά σε χώρους, εκτός του πορτμπαγκάζ, που να δικαιολογούν την αγορά. Τέλος, δεν φάνηκε στη σύζυγο να υπερέχει ιδιαίτερα σε άνεση πίσω ανάρτησης από το Opel Astra H του 2007 που κληρονόμησε από την γιαγιά (@lap 😁).

      Στα 34.000€+ το T-ROC R -line είναι ακριβό, αλλά αν το συγκρίνεις με το 2008 GT στα ίδια χρήματα, σίγουρα τα αξίζει περισσότερο και τα δίνεις με μεγαλύτερη ευκολία.
      Το 2008 στα 24000€ είναι καλή αγορά, αλλά όσο ανεβαίνει το budget, υπάρχουν καλύτερες - πιο ολοκληρωμένες προτάσεις. Όχι, ότι το T-ROC στα 34.000€ είναι λογική αγορά, αλλά το 2008 GT
      είναι παράλογη 😁.

      Και κάποια σκόρπια για τον φίλο μου @criuser :

      1. Αισθητικά μου άρεσε περισσότερο το 2008, αλλά τώρα το συνήθισα το T-ROC, ειδικά στην έκδοση R -line.
      2. Το T-ROC έχει ακόμη καλύτερη ποιότητα κύλισης.
      3. Δεν αναφέρω τίποτα για αξιοπιστία, γιατί δεν είμαι προφήτης 😁.
        Εδώ και 31 χρόνια δεν είχα κάποιο θέμα - παράπονο, από τα αυτοκίνητα μου, αλλά με τα λίγα χιλιόμετρα που κάνω αν το T-ROC αποτελέσει εξαίρεση, θα το φάει η μαρμάγκα και θα το μάθεις, αλλά και αν αποδειχθεί απροβληματιστο δεν θα σημαίνει ότι είναι αξιόπιστα όλα τα VW 😁 και δεν θα βγω να το διατυμπανίζω 😉😁.
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A d P
      A d P
    • RE: Peugeot 3008 (2024)

      @criuser said in Peugeot 3008 (2024):

      Εγώ έβαλα μία έρευνα το πρωί, αλλά επειδή δεν έβγαινε το αφήγημα δεν έκαναν σχόλια, μετά ανέβασε την προπαγάνδα ο γάτος και έγινε χαμός από σχόλια...

      Τι χρείαν έχομεν μαρτύρων κύριοι...😊

      Εσύ έβαλες μια έρευνα όπου απαντούν οι ίδιοι οι ιδιοκτήτες, όχι μόνο για την αξιοπιστία, αλλά και για χώρους, vfm κτλ
      👇👇
      Owners are quizzed on their car’s reliability, interior space, safety features, value-for-money and driving experience, building up a picture of the new car market in the UK as ranked by real car-buyers – not just road-testing journalists.

      Ο @gatoz έβαλε μια έρευνα του OCU (Κλάιν😁) μόνο για αξιοπιστία
      .
      .
      .
      Τι κοινό έχουν οι δύο έρευνες ;;;
      Την VW στον πάτο 😁😁

      Τι διαφορά;;;;
      Η Citroen στη μια είναι κορυφή και στην άλλη.... πάτος 😁

      Τι συμπέρασμα βγαίνει από τις 2 έρευνες;;;

      Τα VW είναι αναξιόπιστα, αλλά..... έχουν αξιόπιστους (και γαμάτους θα πρόσθετα 🤣😁) ιδιοκτήτες που απαντούν με ειλικρίνεια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A d P
      A d P
    • RE: VW T-Roc

      Σήμερα Επιστροφή από Ναυπακτο στη Θεσσαλονίκη

      Αφήνω ένα «φινιστρίνι» για ν βλέπω πίσω 😁
      Προβολή πρόσφατων φωτό.jpeg

      Έκαψε όσο και στο κατέβασμα, πάντα με τα όρια 😉😁
      IMG_1021.jpeg

      @Chrisk6 Επειδή η μέτρηση ξεκίνησε από το ξενοδοχείο και διασχίσαμε την μισή Ναυπακτο με έργα κτλ, παρατήρησα ότι χρειάστηκε να διανύσω 160+ χλμ στον αυτοκινητόδρομο με 120 χαω για να πιάσει μέση ωριαία 100 χαω. Και στο κατέβασμα η μέτρηση ξεκίνησε από το σπίτι. Έτσι εξηγούνται τα μόνο 103-104 χαω μέση ωριαία.
      IMG_1019.jpeg

      Μεγάλη υπόθεση η 7η ταχύτητα
      2000 και κάτι στροφές στα 120 χαω

      Στις 3000 πρέπει να έχει πάνω 170 χαω

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A d P
      A d P
    • RE: Peugeot 3008 (2024)

      Πάρτε και μια φώτο από το τανκς 😁😁
      IMG_20250804_225935.jpg

      Είναι τεράστιο σε σχέση με το T-ROC

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A d P
      A d P
    • RE: Χρόνια πολλά

      🧑‍🎄 merry Xmas 🎄⛄

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      A d P
      A d P
    • RE: Γελοιογραφία & Χιούμορ

      received_1409313603788235.jpeg

      posted in Αντίλογος
      A d P
      A d P
    • RE: Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα

      @criuser said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:

      Πήγα λοιπόν στην έκθεση.

      Για την μπίντ που πλήρωσε πολλά λεφτά για να είναι πρώτη μούρη στην έκθεση έγραψα στο θέμα της.

      Θα γράψω επιγραμματικά γιατί πρέπει να φύγω, λόγω σαββατόβραδου.

      Τα κινέζικα πέραν της μπιντ είχαν ελάχιστο κόσμο, ιδιαίτερα κάτι δεύτερες μάρκες. Ούτε στο Εμτζι είχε κίνηση, ενώ στα Σμάρτ δεν υπήρχε ψυχή, οι πωλητές πρέπει να είχαν πάει για ύπνο.

      Ο περισσότερος κόσμος ήταν στην τζούνιορ.

      Πέρασα 3-4 φορές από το περίπτερο και πάντα είχε 10-15 άτομα γύρω της. Δεν θα έμπαινα μέσα γιατί είναι μικρή για μένα.

      Στην Τέσλα στο 3 κάτι 15χρονοι έπαιζαν με τις οθόνες, κάτι 65χρονοι φωτογράφιζαν το τέρας..

      Για τα Σιτροέν και λοιπά στελλάντις θα γράψω αύριο.

      Προς το παρόν μερικές φωτό για να καταλάβετε γιατί δεν νοιαζόμαστε για τις κινεζιές. 80-100 άτομα συνέχεια στο περίπτερο Σιτροέν - Πεζώ - Οπελ.

      5226507f-f006-494d-9819-86c338dba4d2-κοσμος 1.jpg

      ![

      Πολλούς συνταξιούχους είχε η Citroen και μερικούς πλησίον σύνταξης 😁😁😝

      Εκτός κι αν ισχύει αυτό που λέει ο σοφός λαός:
      "Μαλλί βαμβάκι ψ@λή φαρμάκι" 🤣🤣

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A d P
      A d P
    • RE: Αγορά SUV για οικογένεια

      @andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:

      Πέρα από τις τεχνικές προδιαγραφές, το hybrid κινητήρα και την κατανάλωση, πρέπει κάποιος να μπει και να οδηγήσει ένα αυτοκίνητο, έστω σε ένα απλό test drive. Για να έχει μια βασική εικόνα του αυτοκινήτου.

      Δε μ' αρέσει να συγκρίνω αυτοκίνητα, γιατί είναι και υποκειμενικό το συμπέρασμα, εξαρτάται από τα γούστα του καθενός και πως είναι μαθημένος. Αλλά ρε παιδιά αν οδηγήσει κάποιος ένα Suzuki ή ένα Yaris Cross. Ή αν έστω να μπει σαν συνοδηγός όπως εγώ. Και μετά μπει σ' ένα T-Roc θα καταλάβει αμέσως τη διαφορά. Είναι σαν ν΄αλλάζεις κατηγορία αυτοκινήτου.

      Για να λέμε βέβαια και τ' αρνητικά, με καθαρά οικονομικά κριτήρια, το T-Roc είναι πιο ασύμφορο, και σε κατανάλωση και σε κόστος αγοράς. Άρα ο καθένας παίρνει τις αποφάσεις του ζυγίζοντας τα οικονομικά του, τις προτεραιότητες και τα γούστα του.

      Το θέμα ξεκινά από τις εμπειρίες που έχει ο καθένας. Προσωπικά, τα τελευταία χρόνια, οι οδηγικές μου εμπειρίες ήταν τα αυτοκίνητα της οικογένειας μόνο, τα οποία ήταν και χαμηλών επιδόσεων και τιμής, συγκεκριμένα μετά που έφυγε το Astra H GTC 180HP μείναμε με το saxo, το απλό το Astra H και το baleno. Για "επιδόσεις" είχα την Stelvio, οπότε τα αυτοκίνητα τα έβλεπα διεκπεραιωτικα.😁. Στο ρεζουμε, όποιο και να οδηγούσα από τα αυτοκίνητα της κατηγορίας T-ROC κτλ θα μου φαινόταν αμαξαρα 😁.
      Τώρα που αποκτώ κάποια αίσθηση από το T-ROC , νομίζω ότι μπορώ να συγκρίνω καλύτερα.
      πχ στο τεστ του νέου Tiguan Life , δεν ξετρελαθηκα τόσο ώστε να δώσω 5-10000€.

      Που θέλω να καταλήξω;
      όποιος οδηγάει χρόνια αυτοκίνητα 10ετιας και ευρείας κατανάλωσης 😁, όχι πριμιουμ, θα ξετρελαθει και με το suzuki και με το YC ακόμα και με ένα "ταπεινό kia stonic (σαν το συνάδελφο που το πήρε, έπειτα από 20 χρόνια με το getz)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A d P
      A d P
    • RE: Χρόνια πολλά

      Χριστός Ανέστη!!!

      Χρόνια πολλά σε όλους

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      A d P
      A d P
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 143
    • 144
    • 1 / 144
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr