Βασικά το καλύτερο θερμικό
Το καλυτερότερο που έλεγε και η δεύτερη σύζυγος
Υπάρχει και τρίτη ;
Βεβαίως, η νυν....
Στα νιάτα μας ήμασταν ζωηροί
Αυτά πληρώνουμε τώρα...🤭
Βασικά το καλύτερο θερμικό
Το καλυτερότερο που έλεγε και η δεύτερη σύζυγος
Υπάρχει και τρίτη ;
Βεβαίως, η νυν....
Στα νιάτα μας ήμασταν ζωηροί
Αυτά πληρώνουμε τώρα...🤭
Το έδωσα στη σύζυγο και ακολουθώ από πίσω με το παιδί
@criuser said in CITROËN FORUM:
Εμένα το αιρκρος έχει 6 εκ. μεγαλύτερο μεταξόνιο και είναι πιο άνετο.
6 εκ. παραπάνω μονο στο πουλί κάνουν διάφορα, όχι σε μεταξόνιο αυτοκινήτου 🤭
@criuser said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Πήγα λοιπόν στην έκθεση.
Για την μπίντ που πλήρωσε πολλά λεφτά για να είναι πρώτη μούρη στην έκθεση έγραψα στο θέμα της.
Θα γράψω επιγραμματικά γιατί πρέπει να φύγω, λόγω σαββατόβραδου.
Τα κινέζικα πέραν της μπιντ είχαν ελάχιστο κόσμο, ιδιαίτερα κάτι δεύτερες μάρκες. Ούτε στο Εμτζι είχε κίνηση, ενώ στα Σμάρτ δεν υπήρχε ψυχή, οι πωλητές πρέπει να είχαν πάει για ύπνο.
Ο περισσότερος κόσμος ήταν στην τζούνιορ.
Πέρασα 3-4 φορές από το περίπτερο και πάντα είχε 10-15 άτομα γύρω της. Δεν θα έμπαινα μέσα γιατί είναι μικρή για μένα.
Στην Τέσλα στο 3 κάτι 15χρονοι έπαιζαν με τις οθόνες, κάτι 65χρονοι φωτογράφιζαν το τέρας..
Για τα Σιτροέν και λοιπά στελλάντις θα γράψω αύριο.
Προς το παρόν μερικές φωτό για να καταλάβετε γιατί δεν νοιαζόμαστε για τις κινεζιές. 80-100 άτομα συνέχεια στο περίπτερο Σιτροέν - Πεζώ - Οπελ.
![
Πολλούς συνταξιούχους είχε η Citroen και μερικούς πλησίον σύνταξης
Εκτός κι αν ισχύει αυτό που λέει ο σοφός λαός:
"Μαλλί βαμβάκι ψ@λή φαρμάκι"
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Πέρα από τις τεχνικές προδιαγραφές, το hybrid κινητήρα και την κατανάλωση, πρέπει κάποιος να μπει και να οδηγήσει ένα αυτοκίνητο, έστω σε ένα απλό test drive. Για να έχει μια βασική εικόνα του αυτοκινήτου.
Δε μ' αρέσει να συγκρίνω αυτοκίνητα, γιατί είναι και υποκειμενικό το συμπέρασμα, εξαρτάται από τα γούστα του καθενός και πως είναι μαθημένος. Αλλά ρε παιδιά αν οδηγήσει κάποιος ένα Suzuki ή ένα Yaris Cross. Ή αν έστω να μπει σαν συνοδηγός όπως εγώ. Και μετά μπει σ' ένα T-Roc θα καταλάβει αμέσως τη διαφορά. Είναι σαν ν΄αλλάζεις κατηγορία αυτοκινήτου.
Για να λέμε βέβαια και τ' αρνητικά, με καθαρά οικονομικά κριτήρια, το T-Roc είναι πιο ασύμφορο, και σε κατανάλωση και σε κόστος αγοράς. Άρα ο καθένας παίρνει τις αποφάσεις του ζυγίζοντας τα οικονομικά του, τις προτεραιότητες και τα γούστα του.
Το θέμα ξεκινά από τις εμπειρίες που έχει ο καθένας. Προσωπικά, τα τελευταία χρόνια, οι οδηγικές μου εμπειρίες ήταν τα αυτοκίνητα της οικογένειας μόνο, τα οποία ήταν και χαμηλών επιδόσεων και τιμής, συγκεκριμένα μετά που έφυγε το Astra H GTC 180HP μείναμε με το saxo, το απλό το Astra H και το baleno. Για "επιδόσεις" είχα την Stelvio, οπότε τα αυτοκίνητα τα έβλεπα διεκπεραιωτικα.. Στο ρεζουμε, όποιο και να οδηγούσα από τα αυτοκίνητα της κατηγορίας T-ROC κτλ θα μου φαινόταν αμαξαρα .
Τώρα που αποκτώ κάποια αίσθηση από το T-ROC , νομίζω ότι μπορώ να συγκρίνω καλύτερα.
πχ στο τεστ του νέου Tiguan Life , δεν ξετρελαθηκα τόσο ώστε να δώσω 5-10000€.
Που θέλω να καταλήξω;
όποιος οδηγάει χρόνια αυτοκίνητα 10ετιας και ευρείας κατανάλωσης , όχι πριμιουμ, θα ξετρελαθει και με το suzuki και με το YC ακόμα και με ένα "ταπεινό kia stonic (σαν το συνάδελφο που το πήρε, έπειτα από 20 χρόνια με το getz)
@nmsm2 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Επειδή μιλάμε αρκετά τελευταία για vw (tiguan, troc), εξακολουθώ να πιστεύω ότι εάν μπορούσαν να εξελίξουν σοβαρά έναν κινητήρα (όχι άλλο tsi ...) και να βγάλουν στην αγορά αυτοκίνητα full hybrid, θα απογείωναν τις πωλήσεις τους. Η συντηρητική σχεδίαση τους προσδίδει μια διαχρονικότητα + περιποιημένο σαλόνι. Ωστόσο, όσο ο κόσμος έρχεται σε επαφή με εξηλεκτρισμένα αυτοκίνητα (full hybrid και ηλεκτρικά) και γνωρίζει τα πλεονεκτήματα τους, τόσο θα απομακρύνεται από vw, audi.
Όποιος παρατηρήσει στον δρόμο, μέχρι το 2022 είχαν γεμίσει οι δρόμοι q3, troc, tiguan. Πλέον, δείτε τα στατιστικά πωλήσεων το q3 είναι ανύπαρκτο στις πωλήσεις και το troc μέχρι στιγμής είναι τριακοστό στις πωλήσεις, πιθανολογώ ότι και το tiguan θα έχει την ίδια πορεία με κινητήρα 130 και 150 αλόγων μη εξηλεκτρισμένο (τον etsi δεν τον θεωρώ εξηλεκτρισμένο). Ο,τι βλέπουμε (από vag) στον δρόμο είναι κυρίως αυτοκίνητα που αγοράστηκαν μέχρι το 2022. Οι αγοραστές έχουν ενημερωθεί πλέον έστω και επιδερμικά, για τα full hybrid και τα ηλεκτρικά και θα συνεχίσουν να απομακρύνονται εκθετικά μέχρι οι πωλήσεις των ευρωπαϊκών εταιρειών, που δεν μπορούν να παράξουν σε λογική τιμή εξηλεκτρισμένο ή ηλεκτρικό αυτοκίνητο, να γράψουν διψήφιο αριθμό (πλην των leasing).
Έχουν χάσει το τρένο του full hybrid, σχεδόν όλες οι εταιρείες, εκτός Toyota.
Τώρα καμία εταιρεία δεν εξελίσσει καινούρια ΜΕΚ, μόνο βελτιώνουν τις παλιές και προσπαθούν να σκεφτούν πως θα ανταγωνιστούν τους Κινέζους στα ηλεκτρικά.
Η Toyota πόνταρε στα hybrid, σαν ενδιάμεση λύση και της βγήκε, ένας από τους λόγους που είναι στην κορυφή των πωλήσεων.
Οι Ευρωπαίοι προσπάθησαν να πηδήξουν τα hybrid και τελικά τους πήδηξε η Toyota με αυτά
Ακόμα και να είχε η vw το ίδιο το hsd της Toyota δεν θα πουλούσε πολύ περισσότερο, γιατί δεν θα μπορούσε να μας το πουλήσει σε τιμές Toyota..... ο συνδυασμός τεχνολογίας - απόδοσης - αξιοπιστίας και ΤΙΜΗΣ έχει συντελέσει στην επιτυχία της Toyota.
@fanis75 said in VW T-Cross:
@iceman7 said in VW T-Cross:
Μας αρέσουν τα κουτάκια. Γενικά τα δωρικά απλά σχέδια είναι πάντα όμορφα και διαχρονικά.
Το t-roc πάντως είναι ακομα πιο όμορφο.Μπα, με χαλάει πίσω, που έχει το πεταχτοκώλικο...θέλω κάθετα σχέδια.
Έχει κωλάρα λατινοαμερικάνας
Φρέσκο πράμα από @trcoff
Skoda βγες μέσα από τη Dacia
Σκληρά πλαστικά παντού και η συναρμογή θα μπορούσε να είναι καλύτερη
Άνετοι χώροι
Πορτμπαγκάζ 453 λίτρα το LPG και 517 το Tce130, ενώ τον full hybrid 430
0-100 ......12,56 sec🫤
100-0 ......40 μέτρα
Deal breaker δεν υπάρχει
Επιεικώς οριακοί οι 100 ίπποι
με 22500€ παίρνεις ένα ολοκληρωμένο suv,
με καλή πρακτικότητα,
καλουτσικο εξοπλισμό
Και χαμηλό κόστος χρήσης κ αποδεδειγμένη αξιοπιστία
Και όμορφο στο μάτι
κ 100% ουσία
Youtube Video
Χθες το κάναμε test drive, μας το έδωσαν για μισή ώρα, χωρίς πωλητή. Έβαλα όλη την οικογένεια πάνω, για πλήρη προσομοίωση, μέχρι κ το καθισματακι της μικρής. Ένιωσα οικία, κατεβαίνοντας από το T-ROC και ανεβαίνοντας στο Tiguan.
Έλαβε θετικές κριτικές, από τη σύζυγο, για τους χώρους στο πίσω κάθισμα και ιδιαίτερα για την δυνατότητα ρύθμισης της πλάτης και της βάσης του καθίσματος, ανεξάρτητα.
Επίσης μου φάνηκε πιο ομαλό το κιβώτιο και πιο άνετη η ανάρτηση.
Στα αρνητικά, επειδή ήταν έκδοση Life, μας φάνηκε λίγο φτηνιαρικο το εσωτερικό, συγκριτικά με το δικό μας R-line.
38500€ η έκδοση More, ετοιμοπαραδοτο σε αρκετά χρώματα (δωρεάν όλα - εκτός λευκής περλας).
Το απλό λευκό 3-4 μήνες παράδοση (ανοιχτή τιμή), όπως κ το R-line, το οποίο κοστίζει 42800€ σε απλό λευκό.
Σύμφωνα κ με τον πωλητή, η έκδοση More είναι η πιο συμφέρουσα και μέχρι τώρα ότι πουλήθηκε ήταν More.
More (επιπλέον της έκδοσης Life)
✓ Ζάντες αλουμινίου 17" Venezia
✓ Προβολείς LED Plus & 3D πίσω φώτα LED
✓ Keyless Access
✓ Αντικλεπτικό σύστημα συναγερμού
✓ Easy Open & Close
✓ Εσωτερικός φωτισμός Ambient 10 χρωμάτων στο ταμπλό και στις θύρες
✓ Εξωτερικός φωτισμός Ambient στις χειρολαβές και ανάμεσα στους εμπρός προβολείς
✓ Κρύσταλλα ασφαλείας με ενισχυμένη ηχομόνωση και σκούρα θερμομονωτικά κρύσταλλα
στα πλευρικά παράθυρα και το πίσω παρμπρίζ
✓ Ράγες οροφής σε ασημί χρώμα
✓ Μεταλλικό χρώμα
@andya3 said in VW Golf MK 8:
Το καλύτερο golf και για μένα, ήταν το 5άρι. Επαναστατικό για την εποχή του και σε μοτέρ και σε ποιότητα εσωτερικού.
Τώρα για το 4άρι τι να πω? Το έχουν ακόμα άτομα που γνωρίζω. Άλλοι από χόμπυ άλλοι από πραγματική λατρεία. Το αυτοκίνητο απλώς "αρνείται να πεθάνει". Μιλάμε για τον ορισμό του das auto!
Είχα κι εγώ ένα 4αρι 1,6 Pacific, τελευταία έκδοση, του είχα βάλει και δερμάτινα καθίσματα , subwoofer κτλ. Ωραίες ανέμελες εποχές
Πέρασαν 18 χρόνια 🥲
@andya3 said in Toyota Corolla Cross:
@kkostask said in Toyota Corolla Cross:
Η διαφορά είναι πως στο Toyota ίιιιιισως κάποια στιγμή χαλάσει κάτι…στα λοιπά τα δίνεις σιγά σιγά,ειδικά στα vag που οι καρατιές των 1200-1500 έρχονται η μια μετά την άλλη.
Που να δεις βλάβες που βγάζουν οι Mercedes. Φαντάζομαι ακόμα κι αν είχες λεφτά να πάρεις μια ωραία AMG, θα προτιμούσες τα Toyota που δεν χαλάνε?
Αν πάρω παράδειγμα από τα tik tok γνωστού αθυρόστομου φαρμακοβιομηχανου δεν τα πάνε καλύτερα και τα AMG.
Atto3 Από την σημερινή μου βόλτα στο κέντρο
Με πινακίδες Θεσσαλονίκης, χωρίς να γράφει κάποια εταιρεία στη βάση της πινακίδας
Καλό μέγεθος, ούτε μεγάλο ούτε μικρό
@cirus said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@vagkirk said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@kger said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@vagkirk said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Μόνο Vitara, δεν υπάρχει τίποτα άλλο,
ερχομασταν καροτσάκι τις προάλλες στα στροφιλικια προς Λεωνίδιο πίσω από ένα 2008 , ένα Vitara, ένα Focus και ένα Α3 μπροστά μου , μόλις έκανε δεξιά το 2008 ανοίξαμε λίγο , δώστου φρένα στις στροφές τα hothatch ανοίγματα στις ευθειουλες , ξεμακρυνε μπροστά 2 χλμ το φοβερό Vitara, κοτόπουλα τα πιτσιρίκια εγώ και το Focus σταματήσαμε δεξιά , μας πάτησε το Vitara.Επειδή έχω μπει σε Vitara ή κουλοι ήταν αυτοί με τα hatch ή αυτό που μπήκα εγώ δεν ήταν Vitara .
Θα το χαρακτήριζα επιτάφιο.Δεν αναφέρομαι σε επιδόσεις αλλά σε στρίψιμο, δεν υπήρχε ευθεία στην οποία μπορούσες να πιάσεις πάνω από 100χλμ.
Αλλά και πάλι το Vitara νομίζω έχει 130 τουρμπατα αλογάκια και είναι παναλαφρο, οπότε δεν νομίζω να είναι πιο αργό από οποιαδήποτε τουρμπακι μέχρι 150 άλογα.
Δεν είναι η πρώτη φορά που με εντυπωσίασε Vitara σε σβέλτο στροφιλικι, θυμάμαι και στις στροφές του Αρτεμισίου να ακολουθώ Vitara που δεν έπεσε κάτω από 160 σε καμία από τις κλειστές στροφές, μάλιστα περάσαμε και από δεξιά Macan που δεν έκανε άκρη και στις προηγούμενες ευθείας μας είχε περάσει με 200+
Η προσπάθεια σου να συγκινήσεις τον γάτο είναι φιλότιμη και όντως είναι αρκετά σβέλτο το βιταρα λόγω και καλού δυνατού κινητήρα αλλά και μικρού βάρους . Δεν μπορώ να πιστέψω όμως ότι στρίβει και πολύ καλά λόγω μαλακής ανάρτησης για εκτός δρόμου. Δεν γίνεται να κάνει και τα 2 καλά.
Επίσης το diesel Vitara που έχω οδηγήσει , το τιμόνι του είναι χωρίς αίσθηση και υπέρ του δεόντως μαλακό πράγμα που και πάλι καταλαβαίνω γιατί έτσι πρέπει να είναι το τιμόνι ενός αυτοκινήτου με εκτός δρόμου δυνατότητες αλλιώς με το παραμικρό λακουβακι θα είχες θέμα .
Επίσης το focus αλλά και το a3 έχουν εξαιρετική οδηγική συμπεριφορά και μπαίνουν τρένο σε στροφές.
Αν οδηγούσα focus και με πήγαινε καροτσάκι στις στροφές βιταρα ενώ προσπαθούσα να του ξεφύγω θα έβαζα πάνες και θα πήγαινα κατευθείαν σε μια αντιπροσωπεία της Toyota να πάρω ένα αγροτικό μεταχειρισμένο με λίγα χλμ ώστε να έχω δικαιολογία που είμαι παππουδι και τόσο αργός. Αν οδηγούσα το puma θα παρέδιδα δίπλωμα στην πλησιέστερη τροχαία ως ακατάλληλος οδηγός
Την περίπτωση, συνταξιούχου Σκανδιναβού πρώην οδηγού wrc, που ήρθε διακοπές και νοίκιασε Vitara,
γιατί την αποκλείσαμε;
@green-power said in BMW 1 Series F70 (2024):
@a-d-p said in BMW 1 Series F70 (2024):
Με το καλό εύχομαι
Ευχαριστώ πολύ!
Θα κάνω και γραπτό review για εντυπώσεις χαχα!
Εκ των ων ουκ άνευ .....ο @dimsabas έχει ζητήσει ήδη τα δικαιώματα αναδημοσίευσης
Σε Οποιοδήποτε αυτοκίνητο προσθέτεις έξτρα ή ανεβαίνεις εκδόσεις, από ένα σημείο και μετά γίνεται τόσο ακριβό που αρχίζεις και κοιτάς κάτι άλλο
Άντε πάλι...στον ίδιο φούρνο απέξω.... λέτε να έχει τον φούρνο;
Από μπροστά πιο ωραίο
Έχουν πολύ πλάκα οι δυο τους.
Σοκάρει η διαφορά των τιμών Καναδά - Ελλάδας (ΦΠΑ ΚΑΝΑΔΑ 13%)
Επίσης βλέπουμε αυτό που λέει συχνά κ ο @fanis75 , αν θέλεις ποιότητα Lexus.
Δλδ
Youtube Video
DS7 από την σημερινή βόλτα στο κέντρο
Η σύζυγος είπε: αμαξάρα.
@criuser, είναι γνωστό ότι έχει ωραίο γούστο, για αυτό με παντρεύτηκε
Της άρεσε περισσότερο από το Tiguan
.
.
.
Νομίζω οι Κινέζοι αυτό αντιγράφουν
Χωρίς πλάκα θυμίζει byd κτλ, μάλλον αυτά θυμίζουν ds7.... μακάρι να ήταν και στην τιμή ίδια