@lap για σένα. Το α3 μου είναι 17 ετών. Αλλά...
'Οτι πληρώνεις παίρνεις και ότι φροντίζεις σε φροντίζει.
Best posts made by andya3
-
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
-
RE: VW T-Roc
Τιμής ένεκεν της παλαιότερης συμμετοχής μου στο forum, θα πω μερικά λόγια για το T-Roc 1.0 tsi life μετά από ένα χρόνο συμβίωσης μαζί του. Από τη δική μου οπτική γωνία, όπως το ζω και το βλέπω εγώ το αυτοκίνητο.
Μετά από 13 μήνες και 15.000 km είναι γενικά απροβλημάτιστο. Είχα ένα σφύριγμα στα φρένα όταν επιβράδυνα πατώντας μαλακά το πετάλι του φρένου. Ικανοποιητική η αντιμετώπιση από Karenta. Το κράτησαν ένα ολόκληρο πρωί το αυτοκίνητο, το έλεγξαν, έκαναν κάποιες επεμβάσεις και βελτιώθηκε κατά 90% το πρόβλημα. Έβαλαν λέει πάστα χαλκού και έσπασαν τις γωνίες απ’ τα τακάκια. Οκ μπορώ να ζήσω μ’ αυτό, πταίσματα.
Γενικά αν κάτσει πολύ ώρα στον ήλιο ή πέσει σε πολύ βροχή το αυτοκίνητο, τα ηλεκτρονικά την ακούνε λίγο. Εμφανίζονται σφάλματα για το Adaptive Cruise Control και το Lane Assist, αλλά μετά από λίγη ώρα εξαφανίζονται μόνα τους.
Tο μοτέρ 1.0 tsi για γκάζια δεν είναι, αλλά κινεί παραπάνω από ικανοποιητικά το αυτοκίνητο. Συνεχίζει να με εκπλήσσει πως ένα τόσο μικρό μοτεράκι έχει τόσα πολλά κότσια. Φτάνει άνετα μέχρι τα 160km/h. Παραπάνω δεν έχω προσπαθήσει να το πάω.
Μόνο σε έντονα ανηφορικές διαδρομές νιώθεις ότι ξεμένει από δύναμη και δυσκολεύεται να επιταχύνει. Αλλά κι εκεί δε σε πουλάει. Πρέπει να δουλέψεις το μοτέρ μεταξύ 3.000-4.000 rpm για να σου δώσει ότι δύναμη έχει. Και πάλι ανεβάζει ταχύτητα αργά. Σε περίπτωση προσπέρασης σε επαρχιακό σε ανηφόρα, πρέπει να τη σχεδιάσεις λίγο στο μυαλό σου την προσπέραση και να έχεις ανοιχτό δρόμο από το αντίθετο ρεύμα.
Κατανάλωση σε εθνική με ταχύτητες 10-20 km/h πάνω από τα όρια και ανοιχτό κλιματισμό γύρω στα 6.5 lt/100 km. Σε επαρχιακούς με χαμηλότερες ταχύτητες γράφει κάτι ωραία 5 lt/100 km. Είναι ικανοποιητικές οι τιμές και σε συνδυασμό με τα 50lt ντεπόζιτο η αυτονομία είναι μεγάλη.
Μελανό σημείο του tsi η κατανάλωση στην πόλη. Με απενεργοποιημένο το Start Stop Ιδανικό σενάριο τα 6,5 - 7lt με μικρή κίνηση. Με συνήθη κίνηση καίει 8-9 lt. Αν πέσεις σε μεγάλη κίνηση και συνεχές σταμάτα-ξεκίνα, έχω δει και ένα μεγαλοπρεπές 11 lt/100km!
Συμπέρασμα ο tsi είναι πραγματικά οικονομικός για ταξίδια. Και στην Εθνική και σε επαρχιακούς. Αλλά στην πόλη καίει αρκετά.
Αν χαρακτήριζα το αυτοκίνητο με μία λέξη μόνο, θα έλεγα ότι είναι πολύ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟ.
Έχει πολύ καλή θέση οδήγησης και άνετα καθίσματα. Είναι ευκολοδήγητο, πολύ στιβαρό και πολύ άνετο και στην πόλη και στην εθνική. Όπου στρίβεις το τιμόνι εκεί σε πάει. Έχει πολύ καλή απόσβεση στις λακκούβες και τα σαμαράκια των δρόμων, δεν σε ταράζει και δεν σε ενοχλεί όταν το οδηγείς. Πολύ καλή ηχομόνωση, με 140km/h συζητάς με τους συνεπιβάτες σα να είσαι στο σαλόνι του σπιτιού σου.Έχει ένα σωρό μικρολεπτομέρειες που ανακαλύπτεις με τον καιρό και κάνουν τη ζωή σου πιο εύκολη. Φως στα σκιάδια, πλαφονιέρες μπρος-πίσω, τεμπέλη με ποτηροθήκες πίσω, μεγάλες θήκες στις πόρτες, ski hatch στο χώρο αποσκευών για μεγάλα αντικείμενα (αλλιώς που θα έβαζα την ομπρέλα θαλάσσης και τα καλάμια ψαρέματος?), αεραγωγούς με ρύθμιση έντασης πίσω. Δεν είχα δώσει σημασία στην αρχή σε τέτοιες λεπτομέρειες, αλλά χάρηκα πολύ που τα είχα διαθέσιμα όταν τα χρειάστηκα.
Και από εξοπλισμό το αυτοκίνητο έχει όλα τα σύγχρονα συστήματα άνεσης και ασφάλειας. Φώτα led, αισθητήρες παρκαρίσματος μπρος-πίσω-πλάγια, κάμερα οπισθοπορείας, adaptive cruise control, ασύρματο android. Το καθένα έχει τη δική του συμβολή για να κάνει πιο εύκολη τη ζωή του οδηγού.
Θα κάνω ιδιαίτερη αναφορά στα φώτα led που κάνουν τη νύχτα μέρα σε σκοτεινούς επαρχιακούς δρόμους. Και στο ACC που μετρέπει την πολύωρη οδήγηση σε μεγάλα ταξίδια σε μια ξεκούραστη εμπειρία.Γενικά είναι ένα αυτοκίνητο πολύ καλά μελετημένο και σχεδιασμένο για να είναι φιλικό προς τον οδηγό, άνετο και ήσυχο σε όλες τις συνθήκες και να καλύπτει όλες τις μεταφορικές ανάγκες της οικογένειας. Γι’ αυτό χαρακτηρίζω το αυτοκίνητο πολύ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟ.
Καλό Φθινόπωρο σε όλους.
-
RE: VW T-Roc
Πριν αρκετά χρόνια, είχα να επιλέξω ανάμεσα στο golf και το α3. Επέλεξα το a3.
Τώρα είχα να επιλέξω ανάμεσα στο T-Roc και το Q2. Επέλεξα το T-Roc.
Η vw πήρε την εκδίκησή της. Η οποία όπως λέει και το ρητό, είναι πιάτο που τρώγεται κρύο.Το νέο μου αυτοκίνητο, VW T-Roc, Das Auto. Ίσα που πρόλαβα να το παραλάβω για να φύγω για καλοκαιρινές διακοπές.
Ευχαριστώ προκαταβολικά όσους μπουν στον κόπο να μου ευχηθούν, πιθανόν δεν θα μπορέσω να απαντήσω με ευχαριστίες ξεχωριστά στον καθένα.
-
RE: VW T-Roc
Πρώτες εντυπώσεις από το T-Roc, μετά από 1.500 Km στις καλοκαιρινές διακοπές.
Το 1.0tsi, που κάποτε δεν ήθελα ούτε να το ακούω λόγω 3κύλινδρου, με άφησε απόλυτα ικανοποιημένο.
Πολύ ελαστικό στις χαμηλές στροφές μέσα στην πόλη. Από 1.200-1.300 rpm και πάνω, κινείσαι άνετα ακόμα και με 3η. Αν πέσουν πιο κάτω οι στροφές, θέλει 1η αλλιώς θα σβήσει. Ευτυχώς παίρνει αμέσως μπροστά μόνο του, δε σε αφήνει ν' αγχωθείς.Πως αντιμετωπίζεται αυτό? Απενεργοποιείς το start-stop και δε σβήνει ποτέ το αυτοκίνητο, ανεξαρτήτως ταχύτητας στο κιβώτιο, μέχρι να μηδενίσουν οι στροφές. Απλώς μπορεί να μην τραβάει και να πατινάρει, οπότε σου "ζητάει" να κατεβάσεις σχέση στο κιβώτιο. Μάλλον αυτό το άτιμο το ss την κάνει τη ζημιά. Τουλάχιστον αυτή τη διαπίστωση έχω κάνει ως τώρα. Το παρακολουθώ το θέμα.
Το κλασσικό τρέμουλο των 3κύλινδρων στο ρελαντί το έχει. Κάποιες φορές δεν το νιώθεις καθόλου. Άλλες σαν να συντονίζει και γίνεται πιο έντονο. Δεν έχω καταλάβει ακόμα τι παίζει μ' αυτό το θέμα. Το παρακολουθώ.
Όταν φτάσει στις 2.000 rpm που μπαίνει το turbo, είναι στο στοιχείο του το αυτοκίνητο. Φεύγει μπροστά και νιώθεις και το τίναγμα.
Στην Εθνική μέχρι 3.000 rpm και 130 το πήγα. Ανεβάζει γρήγορα και άνετα. Προσπαθούσα να κρατήσω σταθερή την πίεση του ποδιού στο γκάζι για να μην περάσει τα 130,
Μου άνοιξε την όρεξη να δω πόσο μπορεί ν' ανεβάσει. Ας όψεται το στρώσιμο και ότι είχα μέσα την οικογένεια. Επιφυλάσσομαι για νεώτερα επί του θέματος σε μεταγενέστερη φάσηΤο μοτέρ είναι τελείως αθόρυβο. Το ίδιο και το αυτοκίνητο. Για μέχρι 3.000 rpm μιλάμε πάντα. Υπάρχει ένας ελαφρύς θόρυβος τροχασμού στην Εθνική, ίσα για να σπάει την ησυχία, τίποτα ενοχλητικό.
Το κιβώτιο είναι το κλασσικό των vag, μαλακός ο λεβιές και με ακριβές κούμπωμα. Όταν βάζεις ταχύτητα, καταλαβαίνεις ότι μπήκε, δε σου αφήνει καμιά αμφιβολία. Ακούτε psa-δες?
Από κρατήματα και σταθερότητα, το αυτοκίνητο είναι βράχος. Στις στροφές της Υλίκης ανέβασα και λίγο ταχύτητα στα 140. Δεν κατάλαβα να έχει κάποια ενοχλητική κλίση το αυτοκίνητο. Δε σου δίνει την εντύπωση ότι οδηγείς κάποιο ψηλό αυτοκίνητο, που μπορεί να "γέρνει" ή να το "κουνάει" ο δυνατός άνεμος. Γερό σκαρί το Rocci.
Λαστιχάκια φοράει τα Falken Ziex ecorun 215/60/16. Συμπαθέστατα. Γενικά μ' αυτό το προφίλ και τη 16άρα ζάντα το αυτοκίνητο ούτε κοπανάει σε λακούβες, ούτε νιώθεις ιδιαίτερους κραδασμούς σε τραχύ οδόστρωμα και σε σαμαράκια. Με το α3, 17άρα ζάντα και 45άρι προφίλ, κάθε φορά που έπεφτα σε λακούβα, τρόμαζα από το ηχηρό ¨γκουπ". Πολιτισμένο αυτοκίνητο, αποφεύγει να σ' ενοχλήσει και να σε ταράξει στους κάκιστους Ελληνικούς δρόμους
Το acc το δοκίμασα 2-3 φορές να δω πως ανταποκρίνεται. Την 1η φορά που πλησίασα κάποιον από πίσω, ήμουνα σε ετοιμότητα με το πόδι στο φρένο! Τελικά το Rocci επιβράδυνε ομαλά και εγκαίρως. Δε με τρόμαξε καθόλου. Όταν ξανα-επιταχύνει όμως για να πιάσει την ρυθμισμένη ταχύτητα, το κάνει απότομα, είναι σαν να πατάει τέρμα γκάζι.
Πολύ ομαλό είναι και το lane assist. Όταν ξεφεύγεις από το κέντρο της λωρίδας, σου στρίβει πολύ gently το τιμόνι για να σε επαναφέρει στον ... ίσιο δρόμο. Λειτουργεί με απόλυτη ακρίβεια και ήρεμα ακόμα και πάνω σε στροφή.
Βέβαια σε επαρχιακό στενό δρόμο, που πρέπει να αποφεύγεις λακούβες και νεροφαγώματα, το έβγαλα το lane assist για να μην παλεύω με το τιμόνι. Που να ξέρει το έρμο το σύστημα, ότι πρέπει να κάνεις τεχνικές αποφυγής εμποδίων, παρεκκλίνοντας από το κέντρο της λωρίδας για να μη σου σκάσει κάνα λάστιχο? Ελλαδάρα forever...Το εσωτερικό του αυτοκινήτου είναι καλοφτιαγμένο και στιβαρό. Με καλές συναρμογές, δεν τρίζει τίποτα, δεν κουνιέται τίποτα. Βέβαια μετά από τόσα χρόνια με το α3, απλώς επιβεβαιώνω ότι σε ποιότητα εσωτερικού το vw είναι μια κλάση κάτω από το audi.
Οκ, ότι πληρώνεις παίρνεις. Το Q2 είναι σε άλλο επίπεδο μέσα, αν κάποιος δίνει μεγάλη σημασία στο εσωτερικό, θα πληρώσει το αντίτιμο για να πάει στους 4 κύκλους.Ο χώρος αποσκευών είναι πραγματικά τεράστιος. Πρώτη φορά πάω οικογενειακές διακοπές και δεν βγάζω την εταζιέρα. Αν θυμάμαι καλά κοντά 450lt.
Φοβερά πρακτικό αυτό το ski hatch που έχει στο μέσο των πίσω καθισμάτων. Το έριξα και χώρεσα άνετα όλα τα μακριά αντικείμενα που τα παίρναμε στα πόδια, ομπρέλα θαλάσσης, καλάμια ψαρέματος κλπ.Και για να μπω και σε Toyοta mode. Κατανάλωση στην Εθνική μεταξύ 5-6lt/100Km. Με 3 άτομα, φουλ αποσκευές, κλιματισμό αναμμένο και ταχύτητες κίνησης 110-120km/h, δηλαδή μέση ταχύτητα 70-80 Km/h.
Not bad, not bad...Τι με ευχαρίστησε πιο πολύ από τα "γκατζετάκια" του Rocci? Αυτά που χρησιμοποιώ στην καθημερινότητά μου και κάνουν πιο εύκολη την οδηγική μου ζωή.
Αναδιπλούμενοι καθρέφτες, για να τους κλείνω και να περνάω από στενά δρομάκια της πόλης.Autohold, για να μπαίνει αυτόματα το χειρόφρενο όταν είμαι σε στάση. Τεράστια ευκολία και ξεκούραση να μην κρατάς συνέχεια πατημένο το φρένο. Άσε που στις ανηφόρες ξεκινάς σα να είσαι σε ευθεία.
Και κάμερα οπισθοπορείας. Είναι έξτρα, αλλά πληρώστε τη και βάλτε τη! Κάνει πραγματικά το παρκάρισμα και τους ελιγμούς με την όπισθεν παιχνιδάκι. Αξίζει τα λεφτά της και με το παραπάνω.
Α, και το ασύρματο android auto. Με το που μπαίνεις μέσα στο αυτοκίνητο, βρίσκει το κινητό και κάνει σύνδεση. Δεν το βγάζω καν από την τσέπη ή την τσάντα. Ούτε καλώδια, ούτε συνδέσεις, ούτε τίποτα. Και όλα λειτουργούν αμέσως στην οθόνη, χάρτες, τηλεφωνικές κλήσεις κλπ.
-
RE: Οδήγησα....
Peugeot 208 diesel. Κάποια έκδοση leasing, με 15άρες και χωρίς αισθητήρες παρκαρίσματος.
Γενική εντύπωση: Εξαιρετικό σε οδική συμπεριφορά και ποιότητα κύλισης. Δεν είναι τυχαία η εμπορική του επιτυχία.
Μοτέρ: Εντυπωσιάστηκα από το hdi της Peugeot. Είναι αθόρυβος, πολύ ελαστικός, ανεβάζει γρήγορα, φτάνεις 120 και δεν το καταλαβαίνεις. Πολύ κοντινός σε βενζινοκινητήρα σε συμπεριφορά, με εξαίρεση το στροφάρισμα. Μπουκώνει γρήγορα και πρέπει ν' ανεβάζεις ταχύτητα.
Η κατανάλωση απίστευτα χαμηλή, ζήλεψα λίγο να πω την αλήθεια. Οδηγείς, οδηγείς και δεν πέφτει η βελόνα.Εσωτερικό: Χώρος αποσκευών πολύ μικρός. Χώροι μέτριοι για την κατηγορία. Ωραίο ύφασμα καθισμάτων, πολύ όμορφο ταμπλώ.
Τα πλαστικά παντού σκληρά, το polo μπροστά του είναι μια κατηγορία πάνω και σε χώρους και σε ποιότητα εσωτερικού. Σε ποιότητα κύλησης είναι εφάμιλα, έχει ανέβει η Peugeot.
Το κάθισμα του οδηγού πολύ σκληρό. Νομίζω δεν θ' αντέξει κάποιος για πολύωρη οδήγηση. Εντάξει, είμαι και λίγο καλομαθημένος με το α3 που είναι σαν πολυθρόνα και δεν θα επιμείνω.
Το περιβόητο i-cockpit: Στην 1η επαφή έπαθα ένα μικρό σοκ. Έβλεπα τον μισό πίνακα οργάνων. Στην πορεία συνήθισα, οκ τεντώνεις λίγο το κεφάλι όταν χρειάζεται και βλέπεις καλύτερα.
Θα το αγόραζα? Ναι αν ήταν 2-3k φτηνότερο. -
RE: 2020 Toyota Yaris
Μέχρις ενός σημείου είναι κατανοητό ότι το ίδιο το αυτοκίνητο σε "εμπνέει" πως θα το πας. Αν οδηγείς π.χ. ένα s3 θα σε τρώει το πόδι σου να πατήσεις το γκάζι παραπάνω.
Αντιλαμβάνομαι ότι και τα υβριδικά θα "προτρέπουν" με τον τρόπο τους τους οδηγούς να τα πηγαίνουν λίγο πιο σιγά.
Θα έχουν καταλάβει οι οδηγοί των υβριδικών εμπειρικά, από τη χρήση του αυτοκινήτου, ότι σε συγκεκριμένες ταχύτητες στην Εθνική ταξιδεύουν καλύτερα.
Πάνε πιο πολύ ηλεκτρικά, είναι πιο ήσυχο το ταξίδι (πιθανόν τους χαλάει την ηρεμία του ταξιδιού όταν ανεβάζει απότομα στροφές ο θερμικός για να φορτίσει τη μπαταρία) και σαν μπόνους κρατάνε και χαμηλά την κατανάλωση.Γενικά πιο λογικό βρίσκω το αυτοκίνητο να σε ωθεί σε μια συγκεκριμένη οδηγική συμπεριφορά, παρά γενικεύσεις του τύπου ότι όλοι όσοι παίρνουν υβριδικά Toyota κυνηγάνε τη χαμηλή κατανάλωση, ή ότι είναι αργοί οδηγοί. Αυτό "εμπνέει" το αυτοκίνητο και αργά ή γρήγορα προσαρμόζονται και οδηγούν όλοι στο ίδιο μοτίβο.
-
RE: VW Tiguan 2024
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
Πονάει το στομάχι μου σαν να έχω γαστρορραγία, το κεφάλι μου σαν να έχω covid και θα μπορούσα τώρα να σκοτώσω άνθρωπο απ' τα νεύρα μου. Παρά ταύτα δεν μπορώ να κάνω απολύτως τίποτα.
Επαφίεται στη πουτ@ν@ τη τύχη μου να φτιάξει μόνο του ως εκ θαύματος. Άρα πιθανότατα θα πρέπει να ταλαιπωρηθώ βράζοντας στο ζουμί μου κάνοντας σχεδόν δύο εβδομάδες υπομονή για πάρω απλά μια διάγνωση απο την αντιπροσωπεία. Εντάξει τραγικό. Αν δεν είναι αυτό κακό μάτι τι σκατά είναι....
Χρήστο μην ταράζεσαι τόσο πολύ για πλαστικά, λαμαρίνες και καλώδια. Αυτά φτιάχνουν, οι άνθρωποι να είναι καλά.
Θυμάμαι όταν είχα πάρει το α3, καινούργιο μοντέλο μόλις είχε κυκλοφορήσει. 'Οταν το παρέλαβα στην αντιπροσωπεία ερχόντουσαν οι τεχνικοί και οι επισκέπτες και το χάζευαν. Δεν υπήρχαν test drive τότε, σε φωτογραφίες σε prospectus το έβλεπες το αυτοκίνητο.
Όλος ο περίγυρος είχε φαγωθεί, μέχρι που γύρισε ένας και μου λέει τι μίζες και κλεψιές κάνεις ρε συ και αγόρασες τέτοιο αυτοκίνητο. Και νόμιζα ότι είναι και φίλος, αλλά έτσι είναι οι άνθρωποι.
Ε, δεν περνάει μια βδομάδα, και τρώει stop ένας ταρίφας στο κέντρο στη Μάρνης και με χτυπάει στην πίσω πόρτα, πίσω από τον οδηγό. Την έβαλε όλη μέσα. Δεν ήξερα τι να κάνω, να βάλω τα κλάματα ή να τον βουτήξω και να καταλήξω στη φυλακή.
Τελικά το έφτιαξαν το αυτοκίνητο σαν καινούργιο. Πήρα το μάθημά μου, ποτέ στεναχώριες για λαμαρίνες και άψυχα πράγματα.
-
RE: Peugeot 208
Δηλαδή και με τις παλιές τιμές, υπήρχε άνθρωπος που έδωσε 33k για το 208? Από την τσέπη του μιλάμε, όχι leasing.
Να μπει το όνομά του στη λίστα ευεργετων της Stellantis. Ή σε ένα Γαλλικό δρόμο, μια πλατεία, κάπου τέλος πάντων
-
RE: MG3 Hybrid+ 2024
Πήγα και το είδα. Στατικά το επεξεργάστηκα λίγο. Μπήκα, βγήκα, είδα το μοτέρ, το χώρο αποσκευών, "χάιδεψα" λίγο τα υφάσματα, τα πλαστικά, τις οθόνες, τους διακόπτες.
Σαν εξωτερική εμφάνιση δεν με εντυπωσίασε τίποτα, αλλά δε βρήκα και κάτι που να με χαλάει. Ήταν και σ' ένα ωραίο κόκκινο χρώμα.
Εσωτερικά δε βρήκα τίποτα επίσης που να μου κάνει άσχημη εντύπωση στο μάτι ή την αφή. Στα στάνταρντ της κατηγορίας του τα πλαστικά, τα υφάσματα και οι διακόπτες. Κούναγα την κονσόλα και διάφορα τμήματα και ήταν πολύ σταθερά, εντυπωσιάστηκα.
Το μοτέρ πολύ τακτοποιημένο, όλα στη σειρά τους και στη θέση τους. Ο χώρος αποσκευών μικρός, γύρω στα 300lt.
Ήταν η μεσαία έκδοση μου είπε ο πωλητής. Φορτωμένη με εξοπλισμό, δεν του έλειπε τίποτα. ADAS, ACC, αισθητήρες παρακαρίσματος πίσω, κάμερα, αναγνώριση σημάτων, lane assist, κάμερα. Τελική τιμή 22k, με 7 χρόνια εγγύηση για όλο το αυτοκίνητο. Μόνο για τις οθόνες περιορίζουν την εγγύηση στα 3 χρόνια.
Στο τέλος της 7-ετούς εγγύησης κάνουν ένα γενικό σέρβις με πολλούς ελέγχους και δίνουν μια πλήρη εικόνα για την κατάσταση του αυτοκινήτου και την υγεία της μπαταρίας.
Παραδέχτηκε ο πωλητής ότι κι αυτοί δεν το πολυξέρουν το αυτοκίνητο, το κάνουν βόλτες για να το μάθουν. Μου έδειξε στο κινητό του διάφορες διαδρομές εντός πόλης και περιαστικές (μέχρι Ανάβυσσο το πήγε) και η κατανάλωση ήταν από 3.7 - 4.3.
Τρέμε yaris!
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
Όσοι από σας είναι κάπως παλιότεροι και θυμούνται την εισαγωγή της κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα, ειδικά μετά το 2.000, ας θυμηθούν και τι έγινε με τις τιμές. Αρχικά ήταν μόνο η Vodafone και η Wind (τότε Telestet νομίζω) και τα τιμολόγια πανάκριβα, απλησίαστα τα κινητά. Μόλις μπήκε αργότερα στο παιχνίδι η τότε κρατική Cosmote με φθηνότερα τιμολόγια, αμέσως υποχώρησαν και οι τιμές στους ιδιώτες. Και έτσι άρχισαν σιγά-σιγά τα κινητά να γίνονται προσιτά στον πολύ κόσμο.
Το κράτος έχει πολύ σημαντικό ρόλο να παίξει, ειδικά σε χώρες όπως η Ελλάδα που η αγορά είναι μικρή, δε σηκώνει μεγάλο ανταγωνισμό με πολλούς παίχτες και αμέσως οι 2-3 που υπαρχουν κάνουν καρτέλ.
Το πρόβλημα δεν είναι το λιγότερο ή το περισσότερο κράτος, αλλά να παίζει το θεσμικό του ρόλο και όχι να ξεζουμίζει την υγιή οικονομία και τους πολίτες προς όφελος κάποιων πολιτικών παρατάξεων ή των ημετέρων.
Ζητάμε λοιπόν σωστό κράτος. Χωρίς σοβαρό και σωστό κράτος δεν μπορεί να λειτουργήσει τίποτα σωστά. Οι μεγάλες χώρες Αγγλία, Γερμανία κλπ είναι μεγάλες και σοβαρές γιατί πάνω απ' όλα έχουν σοβαρό κράτος, οι μεγάλες ιδιωτικές εταιρείες τους και η οικονομική τους ισχύ είναι παρελκόμενα του σοβαρού κράτους.
Latest posts made by andya3
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Άλλο η κομματοκρατία, άλλο το κράτος!
Το πρόβλημα σου μάλλον είναι η κομματοκρατία! Άρα δεν είναι το κράτος! Πριν λίγο ομως ήταν το κράτος! Αλλά δικαιολογούσες τη ΝΔ!
Διάβασε.... γαμωτο σου δηλαδή! Εκνευρίζεις τους πάντες με την ασχετοσύνη σου!
Δεν έχω κάποιο πρόβλημα γύρε. Είμαι απόλυτα συνειδητοποιημένος. Πρόβλημα έχεις προφανώς εσύ και όσοι κυνηγάτε μια κρατική ουτοπία αρνούμενοι την πραγματικότητα.
Εσείς τελικά δεν θέλετε κράτος, μπαμπά και μαμά ψάχνετε. Το κράτος είναι 5 βασικά πράγματα που χρειάζονται για να λειτουργήσει μια χώρα, στρατός, αστυνομία, δικαιοσύνη, κάποιοι διοικητικοί φορείς και εν μέρει παιδεία και υγεία.
Ούτε επιχειρήσεις, ούτε ΟΣΕ, ούτε εργοστάσια και άλλες μπίζνες. Εσείς έχετε μπερδέψει το κράτος με τη χώρα. Η χώρα είναι οι πολίτες της, δεν είναι το κράτος.
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3
@vagkirk said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Αφού σας αρέσει να πληρώνετε δισ € για τον ΟΣΕ και τον κάθε κρατικό οργανισμό που τρώει και πετάει τα λεφτά σας κάντε το.
Αλλά σταματήστε να γκρινιάζετε για τους πολιτικούς.Μα τι μπορούμε να κάνουμε όταν ο Ελληνικός λαός ψηφίζει και με τα 2 χέρια την ΝΔ του Καραμανλή που μονιμοποιήσε εκατοντάδες χιλιάδες συμβασιούχους , τη ΝΔ του Σαμαρά δεν κατήργησε ούτε ένα δημόσιο οργανισμό και επιχείρηση παρά την πίεση της Τρόικας, και ο φιλελεύθερος Μητσοτάκης γιγάντωσε το Δημόσιο και έδωσε παντού αυξήσεις για τα ψηφαλακια , άνοιξε τις κανουλες για φαγοπότι από την τοπική αυτοδιοίκηση και τις περιφέρειες ανεξάρτητου χρώματος για να τους ελέγχει, και έχει δημιουργήσει έναν αδιανόητο στρατό μετακλητων και συμβούλων που τρώνε με χρυσά κουτάλια.
Πάρτο χαμπάρι, το κράτος είναι η ΝΔ , ούτε συνδικαλιστικός αντίλογος δεν υπάρχει πλέον, ούτε ανεξάρτητες αρχές, κανένας έλεγχος πουθενά, ούτε την αξιολόγηση στην εκπαίδευση δεν είναι ικανοί να περάσουν γιατί και εκεί έχουν βάλει τους δικούς τους να ελέγχουν για να προκρίνουν τους "σταθμάρχες" τους και όχι τους άξιους.
Βγάλε τα κομματικά γυαλιά. Ακόμα κι αν ισχύει αυτό που λες, τι διαφορετικό κάνει απ' το αν κυβερνούσε άλλο κόμμα?
Τι έκανε το ΠΑΣΟΚ με τους πρασονοφρουρούς παντού? Τι εννοούσε ο ΣΥΡΙΖΑ όταν έλεγε ότι έχει την κυβέρνηση αλλά όχι την εξουσία? Το εννοεί ο Πολάκης όταν λέει ότι θ' αλλάξει όλους τους δικαστές?
Οι πολιτικοί βρίσκουν και κάνουν. Οι Έλληνες θέλουν κράτος και τους το δίνουν. Πάρτε το λοιπόν και μη μιλάτε.
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3
Το κράτος θα είναι καλό όταν περιοριστεί στο ρόλο του. Στη χώρα προέχουν οι πολίτες. Το κράτος είναι ένας διοικητικός και οργανωτικός φορέας, δεν είναι αυτοσκοπός ούτε γενικός δερβένακας.
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3
Το να μην αποδέχεστε την πραγματικότητα που ζείτε επί 10ετίες στη χώρα με το κράτος και με διάφορες κυβερνήσεις. Και να ελπίζετε σε κάτι διαφορετικό επειδή απλώς θ' αλλάξουν τα πρόσωπα που θα κυβερνούν.
Είναι τύφλωση λόγω ιδεολογικές εμμονής. Βασικά είναι ένα είδος παράλυσης. Και μια ατελείωτη αναμονή και προσδοκία ότι θα έρθει κάποιος μάγος πολιτικός να σε σώσει.
Ξαναλέω, κράτος ζητάτε, κράτος σας δίνουν. Οπότε απλώς πέστε τους κι ευχαριστώ και σταματήστε τη γκρίνια.
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3
Αφού σας αρέσει να πληρώνετε δισ € για τον ΟΣΕ και τον κάθε κρατικό οργανισμό που τρώει και πετάει τα λεφτά σας κάντε το.
Αλλά σταματήστε να γκρινιάζετε για τους πολιτικούς. Αφού είστε μαζόχες με το κράτος, αυτό που ζητάτε, αυτό σας δίνουν. Αποδεχτείτε το, απολαύστε το και πείτε κι ευχαριστώ!
Σφάξε με Αγά μου ν' αγιάσω. Μόνο αν είσαι κρατικός Αγάς όμως
. Α ρε θύματα, τι θα έκαναν οι πολιτικοί χωρίς εσάς...
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Πάντως εγώ σας έβαλα ένα άρθρο που αναφέρει αναλυτικά κάποια πράγματα και βλέπουμε μια προσπάθεια να γλυτώσετε τα κόμματα σας.
Σας είπα ο κόσμος σας φτύνει όλους τους κομματικούς και το βλέπετε στις δημοσκοπήσεις.
Δεν βρέχει. Ξυπνήστε.
Περιμένεις από άτομα κεντροαριστερής αντίληψης, που όλη τους η ιδεολογία στηρίζεται γύρω από το κράτος, να παραδεχτούν και να αποδεχτούν ότι η πηγή των προβλημάτων είναι το ίδιο το κράτος, ανεξάρτητα ποιος κυβερνάει.
Για τις χώρες που επέλεξαν τον ιδιωτικό τομέα για δίκτυο και το μετάνιωσαν γυρίζοντας στον δημόσιο χαρακτήρα των δικτύων, τι έχεις να πεις;
Άλλο το κράτος και άλλο το δημόσιο! Κράτος δεν γίνεται να μην υπαρχει!
Θα πρέπει κάποια στιγμή να αποκτήσεις επαφή με την πραγματικότητα, αφήνοντας πίσω σου τις ιδεοληψίες περί κράτους. Κάθε χώρα έχει τις ιδιαιτερότητές της και τα συμφέροντά της και βάση αυτών αποφασίζει.
Στη Γερμανία που έχω προσωπική άποψη, οι σιδηροδρομικές μεταφορές είναι κομβικής σημασίας και έχουν μεγάλη συμβολή στην ανάπτυξη της χώρας. Γι' αυτό κάνουν και μεγάλες επενδύσεις. Πάνε οι άνθρωποι στη δουλειά τους, ταξιδεύουν από πόλη σε πόλη, πάνε κι έρχονται τα εμπορεύματα από και προς τη Γερμανία.
Εσύ που ρίχνεις τα δισ € στον ΟΣΕ ρε Καραμήτρο; Πότε θα τα βγάλει τα λεφτά με τους προβλεπόμενους τζίρους που κάνει; Τι προσφέρει στην οικονομική ζωή της χώρας; Είναι αναπτυξιακό εργαλείο;
Κάποτε τα ίδια έλεγαν και για την Ολυμπιακή, και για τη ΔΕΗ, και για τον ΟΤΕ, και τα Ναυπηγεία κλπ. Ότι θα ιδιωτικοποιηθούν και θα καταστραφεί η χώρα. Ε λοιπόν έγιναν ιδιωτικά και δεν πάθαμε τίποτα. Μόνο χρέη, ελλείματα και διορισμένα κομματόσκυλα ξεφορτωθήκαμε.
Ήθελα να ΄ξερα πως έχει βγει το "προοδευτικοί" για την κεντροαριστερά. Απολιθωμένοι στο παρελθόν είστε, το τελείως αντίθετο.
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Πάντως εγώ σας έβαλα ένα άρθρο που αναφέρει αναλυτικά κάποια πράγματα και βλέπουμε μια προσπάθεια να γλυτώσετε τα κόμματα σας.
Σας είπα ο κόσμος σας φτύνει όλους τους κομματικούς και το βλέπετε στις δημοσκοπήσεις.
Δεν βρέχει. Ξυπνήστε.
Περιμένεις από άτομα κεντροαριστερής αντίληψης, που όλη τους η ιδεολογία στηρίζεται γύρω από το κράτος, να παραδεχτούν και να αποδεχτούν ότι η πηγή των προβλημάτων είναι το ίδιο το κράτος, ανεξάρτητα ποιος κυβερνάει.
Πάντα κάτι θα βρίσκουν για να το δικαιολογούν. Τη μία θα φταίει η ΝΔ, την άλλη ο Καραμανλής, μετά ο Τσίπρας, ο Κυριάκος, ο ένας ο άλλος.
Ενδιάμεσα θα ανακαλύπτονται κι άλλοι υπαίτιοι, το μνημόνιο, η Τρόικα, οι αμερικάνοι, οι Γερμανοί, οι ιδιωτικές εταιρείες, οι διεθνείς κερδοσκόποι, οι ολιγάρχες, τα funds, το ΝΑΤΟ, η ΕΕ κλπ, έτσι για να υπάρχει και ποικιλία στους υπεύθυνους και να μην κουράζει το παραμύθι.
-
RE: VW Tiguan 2024
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
Σε κάποιες συγκεκριμένες διαδρομές το lane assist/centering μου δίνει την εντύπωση ότι "μπαίνει πιο εύκολα" αν κρατάς στιβαρά με τα δύο χέρια το τιμόνι και όχι πχ απλά να το κρατάς από το flat bottom με το ένα χέρι. Να σημειώσω ότι δεν έχω το πακέτο του iq drive. Το θεωρείται πιθανό ή είναι ιδέα μου;
Απ' όσο ξέρω και έχω διαπιστώσει και πρακτικά στο T-Roc, οι μόνες προυποθέσεις για να μπει το lane assist είναι να κινείσαι με ταχύτητα από 60km/h και πάνω και να μπορεί να αναγνωρίσει τη διαγράμμιση του δρόμου. Επίσης αν αφήσεις το τιμόνι βγάζει ένα μήνυμα και έναν ήχο και σε "μαλώνει" να το ξαναπιάσεις. Δεν έχω διαπιστώσει κάτι άλλο.
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3
Μια χαρά λειτουργεί ο ΟΣΕ λοιπόν. Κλασσική δημόσια επιχείρηση. Το πρόβλημα είναι άλλο. Τα κυλικεία του ΟΣΕ, που πιθανότατα τα έχουν ιδιώτες, έχουν pos?
Γιατί πρέπει να υπάρχει φορολογική ισονομία και δικαιοσύνη στη χώρα... -
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@andya3 θυμίζεις γύπα που έχει βρει την συνάδελφο που την λιγουρευεται, να κλαίει σε μια γωνιά για τη σχέση της που την απατάει και εσύ να της λες πως της αξίζει να την αγαπήσουν για αυτό που είναι, και ότι δεν ξερει ο λεγόμενος τι θυσυαρο εχει διπλα του και άλλα τέτοια.
Γύπας είναι αυτός που σου βάζει ΕΝΦΙΑ αδιαφορώντας αν έχεις να τον πληρώσεις. Και μετά έχει και το δικαίωμα να σου πάρει το σπίτι σου λόγω χρεών στην Εφορία.
Τι λέτε εσείς οι αριστεροί κρατιστές για τις εισπρακτικές? Κάνει κάτι διαφορετικό το αγαπημένο σας κράτος?