@lap για σένα. Το α3 μου είναι 17 ετών. Αλλά...
'Οτι πληρώνεις παίρνεις και ότι φροντίζεις σε φροντίζει.
Best posts made by andya3
-
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
-
RE: VW T-Roc
Τιμής ένεκεν της παλαιότερης συμμετοχής μου στο forum, θα πω μερικά λόγια για το T-Roc 1.0 tsi life μετά από ένα χρόνο συμβίωσης μαζί του. Από τη δική μου οπτική γωνία, όπως το ζω και το βλέπω εγώ το αυτοκίνητο.
Μετά από 13 μήνες και 15.000 km είναι γενικά απροβλημάτιστο. Είχα ένα σφύριγμα στα φρένα όταν επιβράδυνα πατώντας μαλακά το πετάλι του φρένου. Ικανοποιητική η αντιμετώπιση από Karenta. Το κράτησαν ένα ολόκληρο πρωί το αυτοκίνητο, το έλεγξαν, έκαναν κάποιες επεμβάσεις και βελτιώθηκε κατά 90% το πρόβλημα. Έβαλαν λέει πάστα χαλκού και έσπασαν τις γωνίες απ’ τα τακάκια. Οκ μπορώ να ζήσω μ’ αυτό, πταίσματα.
Γενικά αν κάτσει πολύ ώρα στον ήλιο ή πέσει σε πολύ βροχή το αυτοκίνητο, τα ηλεκτρονικά την ακούνε λίγο. Εμφανίζονται σφάλματα για το Adaptive Cruise Control και το Lane Assist, αλλά μετά από λίγη ώρα εξαφανίζονται μόνα τους.
Tο μοτέρ 1.0 tsi για γκάζια δεν είναι, αλλά κινεί παραπάνω από ικανοποιητικά το αυτοκίνητο. Συνεχίζει να με εκπλήσσει πως ένα τόσο μικρό μοτεράκι έχει τόσα πολλά κότσια. Φτάνει άνετα μέχρι τα 160km/h. Παραπάνω δεν έχω προσπαθήσει να το πάω.
Μόνο σε έντονα ανηφορικές διαδρομές νιώθεις ότι ξεμένει από δύναμη και δυσκολεύεται να επιταχύνει. Αλλά κι εκεί δε σε πουλάει. Πρέπει να δουλέψεις το μοτέρ μεταξύ 3.000-4.000 rpm για να σου δώσει ότι δύναμη έχει. Και πάλι ανεβάζει ταχύτητα αργά. Σε περίπτωση προσπέρασης σε επαρχιακό σε ανηφόρα, πρέπει να τη σχεδιάσεις λίγο στο μυαλό σου την προσπέραση και να έχεις ανοιχτό δρόμο από το αντίθετο ρεύμα.
Κατανάλωση σε εθνική με ταχύτητες 10-20 km/h πάνω από τα όρια και ανοιχτό κλιματισμό γύρω στα 6.5 lt/100 km. Σε επαρχιακούς με χαμηλότερες ταχύτητες γράφει κάτι ωραία 5 lt/100 km. Είναι ικανοποιητικές οι τιμές και σε συνδυασμό με τα 50lt ντεπόζιτο η αυτονομία είναι μεγάλη.
Μελανό σημείο του tsi η κατανάλωση στην πόλη. Με απενεργοποιημένο το Start Stop Ιδανικό σενάριο τα 6,5 - 7lt με μικρή κίνηση. Με συνήθη κίνηση καίει 8-9 lt. Αν πέσεις σε μεγάλη κίνηση και συνεχές σταμάτα-ξεκίνα, έχω δει και ένα μεγαλοπρεπές 11 lt/100km!
Συμπέρασμα ο tsi είναι πραγματικά οικονομικός για ταξίδια. Και στην Εθνική και σε επαρχιακούς. Αλλά στην πόλη καίει αρκετά.
Αν χαρακτήριζα το αυτοκίνητο με μία λέξη μόνο, θα έλεγα ότι είναι πολύ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟ.
Έχει πολύ καλή θέση οδήγησης και άνετα καθίσματα. Είναι ευκολοδήγητο, πολύ στιβαρό και πολύ άνετο και στην πόλη και στην εθνική. Όπου στρίβεις το τιμόνι εκεί σε πάει. Έχει πολύ καλή απόσβεση στις λακκούβες και τα σαμαράκια των δρόμων, δεν σε ταράζει και δεν σε ενοχλεί όταν το οδηγείς. Πολύ καλή ηχομόνωση, με 140km/h συζητάς με τους συνεπιβάτες σα να είσαι στο σαλόνι του σπιτιού σου.Έχει ένα σωρό μικρολεπτομέρειες που ανακαλύπτεις με τον καιρό και κάνουν τη ζωή σου πιο εύκολη. Φως στα σκιάδια, πλαφονιέρες μπρος-πίσω, τεμπέλη με ποτηροθήκες πίσω, μεγάλες θήκες στις πόρτες, ski hatch στο χώρο αποσκευών για μεγάλα αντικείμενα (αλλιώς που θα έβαζα την ομπρέλα θαλάσσης και τα καλάμια ψαρέματος?), αεραγωγούς με ρύθμιση έντασης πίσω. Δεν είχα δώσει σημασία στην αρχή σε τέτοιες λεπτομέρειες, αλλά χάρηκα πολύ που τα είχα διαθέσιμα όταν τα χρειάστηκα.
Και από εξοπλισμό το αυτοκίνητο έχει όλα τα σύγχρονα συστήματα άνεσης και ασφάλειας. Φώτα led, αισθητήρες παρκαρίσματος μπρος-πίσω-πλάγια, κάμερα οπισθοπορείας, adaptive cruise control, ασύρματο android. Το καθένα έχει τη δική του συμβολή για να κάνει πιο εύκολη τη ζωή του οδηγού.
Θα κάνω ιδιαίτερη αναφορά στα φώτα led που κάνουν τη νύχτα μέρα σε σκοτεινούς επαρχιακούς δρόμους. Και στο ACC που μετρέπει την πολύωρη οδήγηση σε μεγάλα ταξίδια σε μια ξεκούραστη εμπειρία.Γενικά είναι ένα αυτοκίνητο πολύ καλά μελετημένο και σχεδιασμένο για να είναι φιλικό προς τον οδηγό, άνετο και ήσυχο σε όλες τις συνθήκες και να καλύπτει όλες τις μεταφορικές ανάγκες της οικογένειας. Γι’ αυτό χαρακτηρίζω το αυτοκίνητο πολύ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟ.
Καλό Φθινόπωρο σε όλους.
-
RE: VW T-Roc
Πριν αρκετά χρόνια, είχα να επιλέξω ανάμεσα στο golf και το α3. Επέλεξα το a3.
Τώρα είχα να επιλέξω ανάμεσα στο T-Roc και το Q2. Επέλεξα το T-Roc.
Η vw πήρε την εκδίκησή της. Η οποία όπως λέει και το ρητό, είναι πιάτο που τρώγεται κρύο.Το νέο μου αυτοκίνητο, VW T-Roc, Das Auto. Ίσα που πρόλαβα να το παραλάβω για να φύγω για καλοκαιρινές διακοπές.
Ευχαριστώ προκαταβολικά όσους μπουν στον κόπο να μου ευχηθούν, πιθανόν δεν θα μπορέσω να απαντήσω με ευχαριστίες ξεχωριστά στον καθένα.
-
RE: VW T-Roc
Πρώτες εντυπώσεις από το T-Roc, μετά από 1.500 Km στις καλοκαιρινές διακοπές.
Το 1.0tsi, που κάποτε δεν ήθελα ούτε να το ακούω λόγω 3κύλινδρου, με άφησε απόλυτα ικανοποιημένο.
Πολύ ελαστικό στις χαμηλές στροφές μέσα στην πόλη. Από 1.200-1.300 rpm και πάνω, κινείσαι άνετα ακόμα και με 3η. Αν πέσουν πιο κάτω οι στροφές, θέλει 1η αλλιώς θα σβήσει. Ευτυχώς παίρνει αμέσως μπροστά μόνο του, δε σε αφήνει ν' αγχωθείς.Πως αντιμετωπίζεται αυτό? Απενεργοποιείς το start-stop και δε σβήνει ποτέ το αυτοκίνητο, ανεξαρτήτως ταχύτητας στο κιβώτιο, μέχρι να μηδενίσουν οι στροφές. Απλώς μπορεί να μην τραβάει και να πατινάρει, οπότε σου "ζητάει" να κατεβάσεις σχέση στο κιβώτιο. Μάλλον αυτό το άτιμο το ss την κάνει τη ζημιά. Τουλάχιστον αυτή τη διαπίστωση έχω κάνει ως τώρα. Το παρακολουθώ το θέμα.
Το κλασσικό τρέμουλο των 3κύλινδρων στο ρελαντί το έχει. Κάποιες φορές δεν το νιώθεις καθόλου. Άλλες σαν να συντονίζει και γίνεται πιο έντονο. Δεν έχω καταλάβει ακόμα τι παίζει μ' αυτό το θέμα. Το παρακολουθώ.
Όταν φτάσει στις 2.000 rpm που μπαίνει το turbo, είναι στο στοιχείο του το αυτοκίνητο. Φεύγει μπροστά και νιώθεις και το τίναγμα.
Στην Εθνική μέχρι 3.000 rpm και 130 το πήγα. Ανεβάζει γρήγορα και άνετα. Προσπαθούσα να κρατήσω σταθερή την πίεση του ποδιού στο γκάζι για να μην περάσει τα 130,
Μου άνοιξε την όρεξη να δω πόσο μπορεί ν' ανεβάσει. Ας όψεται το στρώσιμο και ότι είχα μέσα την οικογένεια. Επιφυλάσσομαι για νεώτερα επί του θέματος σε μεταγενέστερη φάσηΤο μοτέρ είναι τελείως αθόρυβο. Το ίδιο και το αυτοκίνητο. Για μέχρι 3.000 rpm μιλάμε πάντα. Υπάρχει ένας ελαφρύς θόρυβος τροχασμού στην Εθνική, ίσα για να σπάει την ησυχία, τίποτα ενοχλητικό.
Το κιβώτιο είναι το κλασσικό των vag, μαλακός ο λεβιές και με ακριβές κούμπωμα. Όταν βάζεις ταχύτητα, καταλαβαίνεις ότι μπήκε, δε σου αφήνει καμιά αμφιβολία. Ακούτε psa-δες?
Από κρατήματα και σταθερότητα, το αυτοκίνητο είναι βράχος. Στις στροφές της Υλίκης ανέβασα και λίγο ταχύτητα στα 140. Δεν κατάλαβα να έχει κάποια ενοχλητική κλίση το αυτοκίνητο. Δε σου δίνει την εντύπωση ότι οδηγείς κάποιο ψηλό αυτοκίνητο, που μπορεί να "γέρνει" ή να το "κουνάει" ο δυνατός άνεμος. Γερό σκαρί το Rocci.
Λαστιχάκια φοράει τα Falken Ziex ecorun 215/60/16. Συμπαθέστατα. Γενικά μ' αυτό το προφίλ και τη 16άρα ζάντα το αυτοκίνητο ούτε κοπανάει σε λακούβες, ούτε νιώθεις ιδιαίτερους κραδασμούς σε τραχύ οδόστρωμα και σε σαμαράκια. Με το α3, 17άρα ζάντα και 45άρι προφίλ, κάθε φορά που έπεφτα σε λακούβα, τρόμαζα από το ηχηρό ¨γκουπ". Πολιτισμένο αυτοκίνητο, αποφεύγει να σ' ενοχλήσει και να σε ταράξει στους κάκιστους Ελληνικούς δρόμους
Το acc το δοκίμασα 2-3 φορές να δω πως ανταποκρίνεται. Την 1η φορά που πλησίασα κάποιον από πίσω, ήμουνα σε ετοιμότητα με το πόδι στο φρένο! Τελικά το Rocci επιβράδυνε ομαλά και εγκαίρως. Δε με τρόμαξε καθόλου. Όταν ξανα-επιταχύνει όμως για να πιάσει την ρυθμισμένη ταχύτητα, το κάνει απότομα, είναι σαν να πατάει τέρμα γκάζι.
Πολύ ομαλό είναι και το lane assist. Όταν ξεφεύγεις από το κέντρο της λωρίδας, σου στρίβει πολύ gently το τιμόνι για να σε επαναφέρει στον ... ίσιο δρόμο. Λειτουργεί με απόλυτη ακρίβεια και ήρεμα ακόμα και πάνω σε στροφή.
Βέβαια σε επαρχιακό στενό δρόμο, που πρέπει να αποφεύγεις λακούβες και νεροφαγώματα, το έβγαλα το lane assist για να μην παλεύω με το τιμόνι. Που να ξέρει το έρμο το σύστημα, ότι πρέπει να κάνεις τεχνικές αποφυγής εμποδίων, παρεκκλίνοντας από το κέντρο της λωρίδας για να μη σου σκάσει κάνα λάστιχο? Ελλαδάρα forever...Το εσωτερικό του αυτοκινήτου είναι καλοφτιαγμένο και στιβαρό. Με καλές συναρμογές, δεν τρίζει τίποτα, δεν κουνιέται τίποτα. Βέβαια μετά από τόσα χρόνια με το α3, απλώς επιβεβαιώνω ότι σε ποιότητα εσωτερικού το vw είναι μια κλάση κάτω από το audi.
Οκ, ότι πληρώνεις παίρνεις. Το Q2 είναι σε άλλο επίπεδο μέσα, αν κάποιος δίνει μεγάλη σημασία στο εσωτερικό, θα πληρώσει το αντίτιμο για να πάει στους 4 κύκλους.Ο χώρος αποσκευών είναι πραγματικά τεράστιος. Πρώτη φορά πάω οικογενειακές διακοπές και δεν βγάζω την εταζιέρα. Αν θυμάμαι καλά κοντά 450lt.
Φοβερά πρακτικό αυτό το ski hatch που έχει στο μέσο των πίσω καθισμάτων. Το έριξα και χώρεσα άνετα όλα τα μακριά αντικείμενα που τα παίρναμε στα πόδια, ομπρέλα θαλάσσης, καλάμια ψαρέματος κλπ.Και για να μπω και σε Toyοta mode. Κατανάλωση στην Εθνική μεταξύ 5-6lt/100Km. Με 3 άτομα, φουλ αποσκευές, κλιματισμό αναμμένο και ταχύτητες κίνησης 110-120km/h, δηλαδή μέση ταχύτητα 70-80 Km/h.
Not bad, not bad...Τι με ευχαρίστησε πιο πολύ από τα "γκατζετάκια" του Rocci? Αυτά που χρησιμοποιώ στην καθημερινότητά μου και κάνουν πιο εύκολη την οδηγική μου ζωή.
Αναδιπλούμενοι καθρέφτες, για να τους κλείνω και να περνάω από στενά δρομάκια της πόλης.Autohold, για να μπαίνει αυτόματα το χειρόφρενο όταν είμαι σε στάση. Τεράστια ευκολία και ξεκούραση να μην κρατάς συνέχεια πατημένο το φρένο. Άσε που στις ανηφόρες ξεκινάς σα να είσαι σε ευθεία.
Και κάμερα οπισθοπορείας. Είναι έξτρα, αλλά πληρώστε τη και βάλτε τη! Κάνει πραγματικά το παρκάρισμα και τους ελιγμούς με την όπισθεν παιχνιδάκι. Αξίζει τα λεφτά της και με το παραπάνω.
Α, και το ασύρματο android auto. Με το που μπαίνεις μέσα στο αυτοκίνητο, βρίσκει το κινητό και κάνει σύνδεση. Δεν το βγάζω καν από την τσέπη ή την τσάντα. Ούτε καλώδια, ούτε συνδέσεις, ούτε τίποτα. Και όλα λειτουργούν αμέσως στην οθόνη, χάρτες, τηλεφωνικές κλήσεις κλπ.
-
RE: Οδήγησα....
Peugeot 208 diesel. Κάποια έκδοση leasing, με 15άρες και χωρίς αισθητήρες παρκαρίσματος.
Γενική εντύπωση: Εξαιρετικό σε οδική συμπεριφορά και ποιότητα κύλισης. Δεν είναι τυχαία η εμπορική του επιτυχία.
Μοτέρ: Εντυπωσιάστηκα από το hdi της Peugeot. Είναι αθόρυβος, πολύ ελαστικός, ανεβάζει γρήγορα, φτάνεις 120 και δεν το καταλαβαίνεις. Πολύ κοντινός σε βενζινοκινητήρα σε συμπεριφορά, με εξαίρεση το στροφάρισμα. Μπουκώνει γρήγορα και πρέπει ν' ανεβάζεις ταχύτητα.
Η κατανάλωση απίστευτα χαμηλή, ζήλεψα λίγο να πω την αλήθεια. Οδηγείς, οδηγείς και δεν πέφτει η βελόνα.Εσωτερικό: Χώρος αποσκευών πολύ μικρός. Χώροι μέτριοι για την κατηγορία. Ωραίο ύφασμα καθισμάτων, πολύ όμορφο ταμπλώ.
Τα πλαστικά παντού σκληρά, το polo μπροστά του είναι μια κατηγορία πάνω και σε χώρους και σε ποιότητα εσωτερικού. Σε ποιότητα κύλησης είναι εφάμιλα, έχει ανέβει η Peugeot.
Το κάθισμα του οδηγού πολύ σκληρό. Νομίζω δεν θ' αντέξει κάποιος για πολύωρη οδήγηση. Εντάξει, είμαι και λίγο καλομαθημένος με το α3 που είναι σαν πολυθρόνα και δεν θα επιμείνω.
Το περιβόητο i-cockpit: Στην 1η επαφή έπαθα ένα μικρό σοκ. Έβλεπα τον μισό πίνακα οργάνων. Στην πορεία συνήθισα, οκ τεντώνεις λίγο το κεφάλι όταν χρειάζεται και βλέπεις καλύτερα.
Θα το αγόραζα? Ναι αν ήταν 2-3k φτηνότερο. -
RE: 2020 Toyota Yaris
Μέχρις ενός σημείου είναι κατανοητό ότι το ίδιο το αυτοκίνητο σε "εμπνέει" πως θα το πας. Αν οδηγείς π.χ. ένα s3 θα σε τρώει το πόδι σου να πατήσεις το γκάζι παραπάνω.
Αντιλαμβάνομαι ότι και τα υβριδικά θα "προτρέπουν" με τον τρόπο τους τους οδηγούς να τα πηγαίνουν λίγο πιο σιγά.
Θα έχουν καταλάβει οι οδηγοί των υβριδικών εμπειρικά, από τη χρήση του αυτοκινήτου, ότι σε συγκεκριμένες ταχύτητες στην Εθνική ταξιδεύουν καλύτερα.
Πάνε πιο πολύ ηλεκτρικά, είναι πιο ήσυχο το ταξίδι (πιθανόν τους χαλάει την ηρεμία του ταξιδιού όταν ανεβάζει απότομα στροφές ο θερμικός για να φορτίσει τη μπαταρία) και σαν μπόνους κρατάνε και χαμηλά την κατανάλωση.Γενικά πιο λογικό βρίσκω το αυτοκίνητο να σε ωθεί σε μια συγκεκριμένη οδηγική συμπεριφορά, παρά γενικεύσεις του τύπου ότι όλοι όσοι παίρνουν υβριδικά Toyota κυνηγάνε τη χαμηλή κατανάλωση, ή ότι είναι αργοί οδηγοί. Αυτό "εμπνέει" το αυτοκίνητο και αργά ή γρήγορα προσαρμόζονται και οδηγούν όλοι στο ίδιο μοτίβο.
-
RE: VW Tiguan 2024
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
Πονάει το στομάχι μου σαν να έχω γαστρορραγία, το κεφάλι μου σαν να έχω covid και θα μπορούσα τώρα να σκοτώσω άνθρωπο απ' τα νεύρα μου. Παρά ταύτα δεν μπορώ να κάνω απολύτως τίποτα.
Επαφίεται στη πουτ@ν@ τη τύχη μου να φτιάξει μόνο του ως εκ θαύματος. Άρα πιθανότατα θα πρέπει να ταλαιπωρηθώ βράζοντας στο ζουμί μου κάνοντας σχεδόν δύο εβδομάδες υπομονή για πάρω απλά μια διάγνωση απο την αντιπροσωπεία. Εντάξει τραγικό. Αν δεν είναι αυτό κακό μάτι τι σκατά είναι....
Χρήστο μην ταράζεσαι τόσο πολύ για πλαστικά, λαμαρίνες και καλώδια. Αυτά φτιάχνουν, οι άνθρωποι να είναι καλά.
Θυμάμαι όταν είχα πάρει το α3, καινούργιο μοντέλο μόλις είχε κυκλοφορήσει. 'Οταν το παρέλαβα στην αντιπροσωπεία ερχόντουσαν οι τεχνικοί και οι επισκέπτες και το χάζευαν. Δεν υπήρχαν test drive τότε, σε φωτογραφίες σε prospectus το έβλεπες το αυτοκίνητο.
Όλος ο περίγυρος είχε φαγωθεί, μέχρι που γύρισε ένας και μου λέει τι μίζες και κλεψιές κάνεις ρε συ και αγόρασες τέτοιο αυτοκίνητο. Και νόμιζα ότι είναι και φίλος, αλλά έτσι είναι οι άνθρωποι.
Ε, δεν περνάει μια βδομάδα, και τρώει stop ένας ταρίφας στο κέντρο στη Μάρνης και με χτυπάει στην πίσω πόρτα, πίσω από τον οδηγό. Την έβαλε όλη μέσα. Δεν ήξερα τι να κάνω, να βάλω τα κλάματα ή να τον βουτήξω και να καταλήξω στη φυλακή.
Τελικά το έφτιαξαν το αυτοκίνητο σαν καινούργιο. Πήρα το μάθημά μου, ποτέ στεναχώριες για λαμαρίνες και άψυχα πράγματα.
-
RE: Peugeot 208
Δηλαδή και με τις παλιές τιμές, υπήρχε άνθρωπος που έδωσε 33k για το 208? Από την τσέπη του μιλάμε, όχι leasing.
Να μπει το όνομά του στη λίστα ευεργετων της Stellantis. Ή σε ένα Γαλλικό δρόμο, μια πλατεία, κάπου τέλος πάντων
-
RE: MG3 Hybrid+ 2024
Πήγα και το είδα. Στατικά το επεξεργάστηκα λίγο. Μπήκα, βγήκα, είδα το μοτέρ, το χώρο αποσκευών, "χάιδεψα" λίγο τα υφάσματα, τα πλαστικά, τις οθόνες, τους διακόπτες.
Σαν εξωτερική εμφάνιση δεν με εντυπωσίασε τίποτα, αλλά δε βρήκα και κάτι που να με χαλάει. Ήταν και σ' ένα ωραίο κόκκινο χρώμα.
Εσωτερικά δε βρήκα τίποτα επίσης που να μου κάνει άσχημη εντύπωση στο μάτι ή την αφή. Στα στάνταρντ της κατηγορίας του τα πλαστικά, τα υφάσματα και οι διακόπτες. Κούναγα την κονσόλα και διάφορα τμήματα και ήταν πολύ σταθερά, εντυπωσιάστηκα.
Το μοτέρ πολύ τακτοποιημένο, όλα στη σειρά τους και στη θέση τους. Ο χώρος αποσκευών μικρός, γύρω στα 300lt.
Ήταν η μεσαία έκδοση μου είπε ο πωλητής. Φορτωμένη με εξοπλισμό, δεν του έλειπε τίποτα. ADAS, ACC, αισθητήρες παρακαρίσματος πίσω, κάμερα, αναγνώριση σημάτων, lane assist, κάμερα. Τελική τιμή 22k, με 7 χρόνια εγγύηση για όλο το αυτοκίνητο. Μόνο για τις οθόνες περιορίζουν την εγγύηση στα 3 χρόνια.
Στο τέλος της 7-ετούς εγγύησης κάνουν ένα γενικό σέρβις με πολλούς ελέγχους και δίνουν μια πλήρη εικόνα για την κατάσταση του αυτοκινήτου και την υγεία της μπαταρίας.
Παραδέχτηκε ο πωλητής ότι κι αυτοί δεν το πολυξέρουν το αυτοκίνητο, το κάνουν βόλτες για να το μάθουν. Μου έδειξε στο κινητό του διάφορες διαδρομές εντός πόλης και περιαστικές (μέχρι Ανάβυσσο το πήγε) και η κατανάλωση ήταν από 3.7 - 4.3.
Τρέμε yaris!
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
Όσοι από σας είναι κάπως παλιότεροι και θυμούνται την εισαγωγή της κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα, ειδικά μετά το 2.000, ας θυμηθούν και τι έγινε με τις τιμές. Αρχικά ήταν μόνο η Vodafone και η Wind (τότε Telestet νομίζω) και τα τιμολόγια πανάκριβα, απλησίαστα τα κινητά. Μόλις μπήκε αργότερα στο παιχνίδι η τότε κρατική Cosmote με φθηνότερα τιμολόγια, αμέσως υποχώρησαν και οι τιμές στους ιδιώτες. Και έτσι άρχισαν σιγά-σιγά τα κινητά να γίνονται προσιτά στον πολύ κόσμο.
Το κράτος έχει πολύ σημαντικό ρόλο να παίξει, ειδικά σε χώρες όπως η Ελλάδα που η αγορά είναι μικρή, δε σηκώνει μεγάλο ανταγωνισμό με πολλούς παίχτες και αμέσως οι 2-3 που υπαρχουν κάνουν καρτέλ.
Το πρόβλημα δεν είναι το λιγότερο ή το περισσότερο κράτος, αλλά να παίζει το θεσμικό του ρόλο και όχι να ξεζουμίζει την υγιή οικονομία και τους πολίτες προς όφελος κάποιων πολιτικών παρατάξεων ή των ημετέρων.
Ζητάμε λοιπόν σωστό κράτος. Χωρίς σοβαρό και σωστό κράτος δεν μπορεί να λειτουργήσει τίποτα σωστά. Οι μεγάλες χώρες Αγγλία, Γερμανία κλπ είναι μεγάλες και σοβαρές γιατί πάνω απ' όλα έχουν σοβαρό κράτος, οι μεγάλες ιδιωτικές εταιρείες τους και η οικονομική τους ισχύ είναι παρελκόμενα του σοβαρού κράτους.
Latest posts made by andya3
-
RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]
Ο Τραμπ προφανώς δεν βλέπει κάποιο όφελος για τις ΗΠΑ στο Ουκρανικό, μόνο έξοδα και θέλει να σταματήσει την εμπλοκή της χώρας του.
Ο τύπος λειτουργεί σαν τράπεζα ή σαν επενδυτής. 'Οταν ένα project δεν είναι κερδοφόρο απλά διακόπτει τη χρηματοδότηση. Η πολιτική έρχεται σε 2η μοίρα.
Βέβαια ο Πούτιν δεν είναι κανένα παιδάκι, θα ζητήσει τα μέγιστα και θα δώσει τα ελάχιστα, οπότε να δούμε πως θα τα πλασάρει όλα αυτά ο Τραμπ στον Αμερικανικό λαό και στην υπόλοιπους πολιτικούς, που ακούνε Ρωσία και βγάζουν σπυράκια. Σχεδόν πράκτορα του Πούτιν τον είχε πει προεκλογικά το σύστημα των ΜΜΕ στις ΗΠΑ.
-
RE: SUV/Crossovers Forum
@katafractos17 said in SUV/Crossovers Forum:
@andya3 said in SUV/Crossovers Forum:
Με budget 45k+ και εφόσον υπάρχει και η οικονομική άνεση που υπονοεί αυτό το ποσό, δεν κοιτάς γιαπωνέζικο ή Κορεάτικο. Κρίμα τα λεφτά σου.
Ξεκινάς από MB, BMW, Audi, μπορεί να ρίξεις και καμιά ματιά σε κάνα vw κι αν έχεις και τις ιδιοτροπίες σου βλέπεις και lexus ή ds.
Θα εξαιρέσω τη Mazda από αυτό το σκεπτικό, γιατί πραγματικά έχει αρκετή premium ποιότητα θεωρώ.
Απλά το Tucson βγαίνει full hybrid σε αυτό το πόσο και φυσικά full εξοπλισμένο και γι' αυτό το έβαλα.
Για το C-HR εξήγησα στο post.Το C-SUV της Lexus ξεκινάει από τα 60Κ.
Η DS δε μου ήρθε καθόλου στο μυαλό. Μου τη θύμισε ο Criuser στη μάζωξη.Δε θυμάμαι όλα τα δεδομένα που έθεσες, αλλά νομίζω η αδελφή σου είναι επαρχία και ταξιδεύει και Αθήνα. Δε βλέπω κάποιο όφελος στα full hybrid λοιπόν.
Τα Mazda δεν ξέρω τι εικόνα έχουν στις ΗΠΑ, αλλά για την Ευρώπη γενικά και για την Ελλάδα ειδικότερα, πρέπει να είσαι πολύ fan της μάρκας για να δώσεις 45k να το αγοράσεις. -
RE: SUV/Crossovers Forum
Με budget 45k+ και εφόσον υπάρχει και η οικονομική άνεση που υπονοεί αυτό το ποσό, δεν κοιτάς γιαπωνέζικο ή Κορεάτικο. Κρίμα τα λεφτά σου.
Ξεκινάς από MB, BMW, Audi, μπορεί να ρίξεις και καμιά ματιά σε κάνα vw κι αν έχεις και τις ιδιοτροπίες σου βλέπεις και lexus ή ds.
-
RE: 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;
@lap said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@andya3 said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
Ένα 3κύλινδρο turbo 1.000cc το γκαζώνεις στην ανηφόρα και επιταχύνει. Ένα αντίστοιχης ιπποδύναμης παλιό ατμοσφαιρικό, στην ίδια ανηφόρα αγκομαχάει με 2α και καίει 20lt/100Km.
Not. Τελείως άκυρη σύγκριση. Δεν ισχύει
Τα δύο αυτοκίνητα έχουν διαφορετικό λόγο μετάδοσης διαφορικού και διαφορετικό λόγο σχέσης των ταχυτήτων. (Γραναζωμα)Μη σου πω το ατμοσφαιρικό θα φύγει καλύτερα λόγω περισσότερων κυβικών και συνήθως πυκνότερης κλιμάκωσης στο κιβώτιο.
Στις υψηλές ταχύτητες και σε overdrive σχέση έχει προτέρημα το turbo, εκεί όντως το ατμοσφαιρικό θέλει κατέβασμα σχέσης μετάδοσης για να ανεβάσει τις Σ.Α.Λ να παράξει έργο αλλά και να ρουφήξει περισσότερο αέρα.
Ανάποδα τα λες όλα. Στις ψηλές ταχύτητες στην Εθνική δεν έχει καμιά διαφορά ένα downsized turbo από ένα ατμοσφαιρικό. Παρόμοια κινούνται.
Η διαφορά τους είναι στις χαμηλο-μεσαίες στροφές. Το turbo λίγο πάνω από τα 1,5-2k rpm σου δίνει 20kg ροπή. Όταν το αντίστοιχης ισχύος ατμοσφαιρικό σου δίνει 15kg ροπή στις 4,5k rpm. Είναι τεράστια η διαφορά στην καθημερινή οδήγηση.
Γύρε πήγαινε να οδηγήσεις κανένα κι άσε τη θεωρία
-
RE: 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;
@driver-m said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@andya3 said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
Τα σημερινά αυτοκίνητα έχουν προοδεύσει πολύ σε σχέση με της προηγούμενης 10ετίας ή 20ετίας. Αρκεί να οδηγήσει κάποιος ένα παλιότερο μ' ένα νέο, το ένα μετά το άλλο. Θα καταλάβει αμέσως τη διαφορά, χωρίς να χρειάζεται να έχει τεχνικές γνώσεις ή να κάνει παραπάνω ανάλυση στο θέμα.
Εχοντας οδηγησει 4 διαφορετικα superminis τα τελευταια δυο χρονια λογω ταξιδιων οπου νοικιαζα (c3, i20, clio, corsa) δεν βλεπω καμια σοβαρη διαφορα συνολικα σε σχεση με το 207 17ετιας μου που να μαρτυρα τη διαφορα στα χρονια που εχουν.
Σε καμια περιπτωση λοιπον δεν καταλαβαινεις αμεσως τη διαφορα, ουτε ειναι εμφανης σε παρομοιας κατηγοριας μοντελα. Τουλαχιστον οσον αφορα οδικη συμπεριφορα, τωρα οθονες και μπλιμπλικια ναι εχουν παραπανω προφανως τα τωρινα.Εγω παντως συμφωνω οτι τα καλυτερα αυτοκινητα φτιαχτηκαν τοτε. Ειχαν συνδυασμο τεχνολογιας (esp κλπ) και εργονομιας, χωρις ομως υπερβολες που να πρεπει να μπεις σε 3 μενου για να αλλαξεις θερμοκρασια στο κλιμα, οδικη συμπεριφορα πιο ενδιαφερουσα απο τα σημερινα χωρις να υστερουν σε ασφαλεια και απτη ποιοτητα κατασκευης, τουλαχιστον τα σοβαρα μοντελα. Υστερουν σε καταναλωση και τιποτ'αλλο, τουλαχιστον σε βαθμο που να κανει αισθητα τα 10-15 χρονια που εχουν περασει. Ακομα και οπτικα ειναι ακρως ενδιαφεροντα πολλα απο αυτα, χωρις να δειχνουν γερασμενα. Τωρα αντι για ουσια εχουμε οθονες.
Ένα 3κύλινδρο turbo 1.000cc το γκαζώνεις στην ανηφόρα και επιταχύνει. Ένα αντίστοιχης ιπποδύναμης παλιό ατμοσφαιρικό, στην ίδια ανηφόρα αγκομαχάει με 2α και καίει 20lt/100Km.
Αν μπεις σ' ένα σύγχρονο polo ή clio σε σχέση με τα αντίστοιχα μοντέλα του 2005-2010 θα νομίζεις ότι είσαι σε αεροπλάνο.
Σε θέματα ασφαλείας υπάρχει χαοτική διαφορά καινούργιων - παλιών με τα καινούργια συστήματα adas. Πόσα αστέρια να έπαιρνε άραγε ένα παλιό με τους σημερινούς κανονισμούς?
Από περιβαλλοντικής πλευράς ξεκινήσαμε με euro 4 λίγο μετά το 2000 και έχουμε φτάσει στο euro 7, υβριδικά και προσεχώς ηλεκτρικά.
Οι εξελίξεις στα αυτόματα κιβώτια είναι εντυπωσιακές, το κόστος αγοράς τους έχει μειωθεί πολύ και τείνουν να επικρατήσουν.
Προσωπικά χαίρομαι με την πρόοδο και την εξέλιξη της τεχνολογίας και αποδέχομαι και τα αρνητικά που έρχονται μαζί της. Αλλά όσο vintage τύπος και να είναι κάποιος, με μια ψύχραιμη ματιά ελπίζω θα συμφωνήσει ότι τα σύγχρονα αυτοκίνητα απλά είναι πολύ πιο εξελιγμένα και καλύτερα απ' τα παλιά.
-
RE: B-SUV
Φαντάσου το T-Roc σαν το Golf και το T-cross σαν το Polo. Αν σου λένε κάτι τα ονόματα.
Το T-Roc είναι πιο μεγάλο, πιο ευρύχωρο, έχει καλύτερη ποιότητα κύλισης στο δρόμο, πιο άνετο σε ταξίδια και πιο προηγμένο τεχνολογικά σε κάποια θέματα.
Το T-cross είναι πιο μικρό, με προσανατολισμό τις αστικές διαδρομές. Φυσικά πάει και ταξίδια, αλλά όχι τόσο άνετα και ποιοτικά όσο το T-Roc.
Κανένα από τα 2 δεν αγκομαχάει στις ανηφόρες. Το turbo που έχουν φροντίζει γι' αυτό, μην ανησυχείς.
Καλό πάντως θα είναι να αποφύγεις τον κινητήρα με τα 95 άλογα. Να προτιμήσεις αυτόν με τα 116 ή ιδανικά με τα 150, αν ταξιδεύεις συχνά στην Εθνική. -
RE: VW Tiguan 2024
Το T-Roc το έχω 1,5 χρόνο και 20k χιλ. και δεν κάνει κιχ. Δεν επιτρέπονται τριξίματα για την πρώτη 5ετία.
Αλλιώς να έπαιρνα π.χ. το Kamiq, ίδιας τεχολογίας, που όντως έχει τριξίματα, αλλά είναι και μερικές χιλιάδες € φτηνότερο.
Άμα πουλάς ακριβότερα απ' τους άλλους, όπως η vw, πρέπει να μπορείς και να το δικαιολογήσεις με το προϊόν σου.
-
RE: VW Tiguan 2024
@vaggoiko said in VW Tiguan 2024:
@i-hasu said in VW Tiguan 2024:
@vaggoiko said in VW Tiguan 2024:
Παιδιά καλησπέρα,
τι πιστεύετε ότι πρέπει να κάνω για τα τριξίματα; να το πάω να ζητήσω να διορθωθεί; μήπως τα κάνουν χειρότερα αν βάλουν χέρι; Περιμένω ήδη ανταλλακτικό για τη πόρτα του συνοδηγού που ήταν στραβοβαλμένο (αφού δε μπόρεσαν να το διορθώσουν με το υπάρχον).Γενικά πάντως σε εγκάρσιες λακούβες και έντονο οδόστρωμα με αυλακώσεις το πρόβλημα είναι πιο έντονο.
Kατά 99% θα το κάνουν χειρότερο!
Οπότε: 1) ανεβάζεις ένταση μουσικής και 2) περιμένεις να ζεστάνει ο καιρός και θα εξαφανιστούν οι τριγμοί.
Η αλήθεια είναι οτί τώρα ξεκίνησαν με το κρύο...
Να το πας στην αντιπροσωπεία, αλλά να μπορείς να τους το αποδείξεις με μια βόλτα με τον τεχνικό τους.
Άμα ήταν να τρίζουν τα καινούργια vw, να παίρνουμε Toyota που καίει και λιγότερο. -
RE: AUDI FORUM
@fanis75 said in AUDI FORUM:
@andya3 said in AUDI FORUM:
Η audi είναι η αιχμή της τεχνολογίας του group vag.
Συμφωνώ, απλά το vag δεν έχει τεχνολογία....
Η Πόρσε ειναι άλλο φρούτο, η αιχμή της αυτοκίνησης γενικά, αμαξάρες!!!
Σου εύχομαι να καταφέρεις να πάρεις μια Porsche αφού τη λαχταράς τόσο πολύ!
Προσωπικά και να είχα, δεν θα ήξερα τι να την κάνω, χωρίς πλάκα. Αν είναι να πηγαίνω με 140-150 στην εθνική, τα φτάνω άνετα και με το T-Roc, δε χρειάζομαι Porsche!
Μια audara όμως, να ταξιδεύω σα βασιλόπουλο, αθόρυβα και με την απαράμμιλη ποιότητα κύλισης που προσφέρει, δεν θα με χάλαγε καθόλου!
-
RE: AUDI FORUM
Η audi είναι η αιχμή της τεχνολογίας του group vag. Το στολίδι του στέματος, όλα απ' αυτή ξεκινάνε. Η Porsche είναι για ειδικές κατασκευές. Όσο υπάρχει το vag η Audi θα βασιλεύει.