@lap για σένα. Το α3 μου είναι 17 ετών. Αλλά...
'Οτι πληρώνεις παίρνεις και ότι φροντίζεις σε φροντίζει.
Best posts made by andya3
-
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
-
RE: VW T-Roc
Τιμής ένεκεν της παλαιότερης συμμετοχής μου στο forum, θα πω μερικά λόγια για το T-Roc 1.0 tsi life μετά από ένα χρόνο συμβίωσης μαζί του. Από τη δική μου οπτική γωνία, όπως το ζω και το βλέπω εγώ το αυτοκίνητο.
Μετά από 13 μήνες και 15.000 km είναι γενικά απροβλημάτιστο. Είχα ένα σφύριγμα στα φρένα όταν επιβράδυνα πατώντας μαλακά το πετάλι του φρένου. Ικανοποιητική η αντιμετώπιση από Karenta. Το κράτησαν ένα ολόκληρο πρωί το αυτοκίνητο, το έλεγξαν, έκαναν κάποιες επεμβάσεις και βελτιώθηκε κατά 90% το πρόβλημα. Έβαλαν λέει πάστα χαλκού και έσπασαν τις γωνίες απ’ τα τακάκια. Οκ μπορώ να ζήσω μ’ αυτό, πταίσματα.
Γενικά αν κάτσει πολύ ώρα στον ήλιο ή πέσει σε πολύ βροχή το αυτοκίνητο, τα ηλεκτρονικά την ακούνε λίγο. Εμφανίζονται σφάλματα για το Adaptive Cruise Control και το Lane Assist, αλλά μετά από λίγη ώρα εξαφανίζονται μόνα τους.
Tο μοτέρ 1.0 tsi για γκάζια δεν είναι, αλλά κινεί παραπάνω από ικανοποιητικά το αυτοκίνητο. Συνεχίζει να με εκπλήσσει πως ένα τόσο μικρό μοτεράκι έχει τόσα πολλά κότσια. Φτάνει άνετα μέχρι τα 160km/h. Παραπάνω δεν έχω προσπαθήσει να το πάω.
Μόνο σε έντονα ανηφορικές διαδρομές νιώθεις ότι ξεμένει από δύναμη και δυσκολεύεται να επιταχύνει. Αλλά κι εκεί δε σε πουλάει. Πρέπει να δουλέψεις το μοτέρ μεταξύ 3.000-4.000 rpm για να σου δώσει ότι δύναμη έχει. Και πάλι ανεβάζει ταχύτητα αργά. Σε περίπτωση προσπέρασης σε επαρχιακό σε ανηφόρα, πρέπει να τη σχεδιάσεις λίγο στο μυαλό σου την προσπέραση και να έχεις ανοιχτό δρόμο από το αντίθετο ρεύμα.
Κατανάλωση σε εθνική με ταχύτητες 10-20 km/h πάνω από τα όρια και ανοιχτό κλιματισμό γύρω στα 6.5 lt/100 km. Σε επαρχιακούς με χαμηλότερες ταχύτητες γράφει κάτι ωραία 5 lt/100 km. Είναι ικανοποιητικές οι τιμές και σε συνδυασμό με τα 50lt ντεπόζιτο η αυτονομία είναι μεγάλη.
Μελανό σημείο του tsi η κατανάλωση στην πόλη. Με απενεργοποιημένο το Start Stop Ιδανικό σενάριο τα 6,5 - 7lt με μικρή κίνηση. Με συνήθη κίνηση καίει 8-9 lt. Αν πέσεις σε μεγάλη κίνηση και συνεχές σταμάτα-ξεκίνα, έχω δει και ένα μεγαλοπρεπές 11 lt/100km!
Συμπέρασμα ο tsi είναι πραγματικά οικονομικός για ταξίδια. Και στην Εθνική και σε επαρχιακούς. Αλλά στην πόλη καίει αρκετά.
Αν χαρακτήριζα το αυτοκίνητο με μία λέξη μόνο, θα έλεγα ότι είναι πολύ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟ.
Έχει πολύ καλή θέση οδήγησης και άνετα καθίσματα. Είναι ευκολοδήγητο, πολύ στιβαρό και πολύ άνετο και στην πόλη και στην εθνική. Όπου στρίβεις το τιμόνι εκεί σε πάει. Έχει πολύ καλή απόσβεση στις λακκούβες και τα σαμαράκια των δρόμων, δεν σε ταράζει και δεν σε ενοχλεί όταν το οδηγείς. Πολύ καλή ηχομόνωση, με 140km/h συζητάς με τους συνεπιβάτες σα να είσαι στο σαλόνι του σπιτιού σου.Έχει ένα σωρό μικρολεπτομέρειες που ανακαλύπτεις με τον καιρό και κάνουν τη ζωή σου πιο εύκολη. Φως στα σκιάδια, πλαφονιέρες μπρος-πίσω, τεμπέλη με ποτηροθήκες πίσω, μεγάλες θήκες στις πόρτες, ski hatch στο χώρο αποσκευών για μεγάλα αντικείμενα (αλλιώς που θα έβαζα την ομπρέλα θαλάσσης και τα καλάμια ψαρέματος?), αεραγωγούς με ρύθμιση έντασης πίσω. Δεν είχα δώσει σημασία στην αρχή σε τέτοιες λεπτομέρειες, αλλά χάρηκα πολύ που τα είχα διαθέσιμα όταν τα χρειάστηκα.
Και από εξοπλισμό το αυτοκίνητο έχει όλα τα σύγχρονα συστήματα άνεσης και ασφάλειας. Φώτα led, αισθητήρες παρκαρίσματος μπρος-πίσω-πλάγια, κάμερα οπισθοπορείας, adaptive cruise control, ασύρματο android. Το καθένα έχει τη δική του συμβολή για να κάνει πιο εύκολη τη ζωή του οδηγού.
Θα κάνω ιδιαίτερη αναφορά στα φώτα led που κάνουν τη νύχτα μέρα σε σκοτεινούς επαρχιακούς δρόμους. Και στο ACC που μετρέπει την πολύωρη οδήγηση σε μεγάλα ταξίδια σε μια ξεκούραστη εμπειρία.Γενικά είναι ένα αυτοκίνητο πολύ καλά μελετημένο και σχεδιασμένο για να είναι φιλικό προς τον οδηγό, άνετο και ήσυχο σε όλες τις συνθήκες και να καλύπτει όλες τις μεταφορικές ανάγκες της οικογένειας. Γι’ αυτό χαρακτηρίζω το αυτοκίνητο πολύ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟ.
Καλό Φθινόπωρο σε όλους.
-
RE: VW T-Roc
Πριν αρκετά χρόνια, είχα να επιλέξω ανάμεσα στο golf και το α3. Επέλεξα το a3.
Τώρα είχα να επιλέξω ανάμεσα στο T-Roc και το Q2. Επέλεξα το T-Roc.
Η vw πήρε την εκδίκησή της. Η οποία όπως λέει και το ρητό, είναι πιάτο που τρώγεται κρύο.Το νέο μου αυτοκίνητο, VW T-Roc, Das Auto. Ίσα που πρόλαβα να το παραλάβω για να φύγω για καλοκαιρινές διακοπές.
Ευχαριστώ προκαταβολικά όσους μπουν στον κόπο να μου ευχηθούν, πιθανόν δεν θα μπορέσω να απαντήσω με ευχαριστίες ξεχωριστά στον καθένα.
-
RE: VW T-Roc
Πρώτες εντυπώσεις από το T-Roc, μετά από 1.500 Km στις καλοκαιρινές διακοπές.
Το 1.0tsi, που κάποτε δεν ήθελα ούτε να το ακούω λόγω 3κύλινδρου, με άφησε απόλυτα ικανοποιημένο.
Πολύ ελαστικό στις χαμηλές στροφές μέσα στην πόλη. Από 1.200-1.300 rpm και πάνω, κινείσαι άνετα ακόμα και με 3η. Αν πέσουν πιο κάτω οι στροφές, θέλει 1η αλλιώς θα σβήσει. Ευτυχώς παίρνει αμέσως μπροστά μόνο του, δε σε αφήνει ν' αγχωθείς.Πως αντιμετωπίζεται αυτό? Απενεργοποιείς το start-stop και δε σβήνει ποτέ το αυτοκίνητο, ανεξαρτήτως ταχύτητας στο κιβώτιο, μέχρι να μηδενίσουν οι στροφές. Απλώς μπορεί να μην τραβάει και να πατινάρει, οπότε σου "ζητάει" να κατεβάσεις σχέση στο κιβώτιο. Μάλλον αυτό το άτιμο το ss την κάνει τη ζημιά. Τουλάχιστον αυτή τη διαπίστωση έχω κάνει ως τώρα. Το παρακολουθώ το θέμα.
Το κλασσικό τρέμουλο των 3κύλινδρων στο ρελαντί το έχει. Κάποιες φορές δεν το νιώθεις καθόλου. Άλλες σαν να συντονίζει και γίνεται πιο έντονο. Δεν έχω καταλάβει ακόμα τι παίζει μ' αυτό το θέμα. Το παρακολουθώ.
Όταν φτάσει στις 2.000 rpm που μπαίνει το turbo, είναι στο στοιχείο του το αυτοκίνητο. Φεύγει μπροστά και νιώθεις και το τίναγμα.
Στην Εθνική μέχρι 3.000 rpm και 130 το πήγα. Ανεβάζει γρήγορα και άνετα. Προσπαθούσα να κρατήσω σταθερή την πίεση του ποδιού στο γκάζι για να μην περάσει τα 130,
Μου άνοιξε την όρεξη να δω πόσο μπορεί ν' ανεβάσει. Ας όψεται το στρώσιμο και ότι είχα μέσα την οικογένεια. Επιφυλάσσομαι για νεώτερα επί του θέματος σε μεταγενέστερη φάσηΤο μοτέρ είναι τελείως αθόρυβο. Το ίδιο και το αυτοκίνητο. Για μέχρι 3.000 rpm μιλάμε πάντα. Υπάρχει ένας ελαφρύς θόρυβος τροχασμού στην Εθνική, ίσα για να σπάει την ησυχία, τίποτα ενοχλητικό.
Το κιβώτιο είναι το κλασσικό των vag, μαλακός ο λεβιές και με ακριβές κούμπωμα. Όταν βάζεις ταχύτητα, καταλαβαίνεις ότι μπήκε, δε σου αφήνει καμιά αμφιβολία. Ακούτε psa-δες?
Από κρατήματα και σταθερότητα, το αυτοκίνητο είναι βράχος. Στις στροφές της Υλίκης ανέβασα και λίγο ταχύτητα στα 140. Δεν κατάλαβα να έχει κάποια ενοχλητική κλίση το αυτοκίνητο. Δε σου δίνει την εντύπωση ότι οδηγείς κάποιο ψηλό αυτοκίνητο, που μπορεί να "γέρνει" ή να το "κουνάει" ο δυνατός άνεμος. Γερό σκαρί το Rocci.
Λαστιχάκια φοράει τα Falken Ziex ecorun 215/60/16. Συμπαθέστατα. Γενικά μ' αυτό το προφίλ και τη 16άρα ζάντα το αυτοκίνητο ούτε κοπανάει σε λακούβες, ούτε νιώθεις ιδιαίτερους κραδασμούς σε τραχύ οδόστρωμα και σε σαμαράκια. Με το α3, 17άρα ζάντα και 45άρι προφίλ, κάθε φορά που έπεφτα σε λακούβα, τρόμαζα από το ηχηρό ¨γκουπ". Πολιτισμένο αυτοκίνητο, αποφεύγει να σ' ενοχλήσει και να σε ταράξει στους κάκιστους Ελληνικούς δρόμους
Το acc το δοκίμασα 2-3 φορές να δω πως ανταποκρίνεται. Την 1η φορά που πλησίασα κάποιον από πίσω, ήμουνα σε ετοιμότητα με το πόδι στο φρένο! Τελικά το Rocci επιβράδυνε ομαλά και εγκαίρως. Δε με τρόμαξε καθόλου. Όταν ξανα-επιταχύνει όμως για να πιάσει την ρυθμισμένη ταχύτητα, το κάνει απότομα, είναι σαν να πατάει τέρμα γκάζι.
Πολύ ομαλό είναι και το lane assist. Όταν ξεφεύγεις από το κέντρο της λωρίδας, σου στρίβει πολύ gently το τιμόνι για να σε επαναφέρει στον ... ίσιο δρόμο. Λειτουργεί με απόλυτη ακρίβεια και ήρεμα ακόμα και πάνω σε στροφή.
Βέβαια σε επαρχιακό στενό δρόμο, που πρέπει να αποφεύγεις λακούβες και νεροφαγώματα, το έβγαλα το lane assist για να μην παλεύω με το τιμόνι. Που να ξέρει το έρμο το σύστημα, ότι πρέπει να κάνεις τεχνικές αποφυγής εμποδίων, παρεκκλίνοντας από το κέντρο της λωρίδας για να μη σου σκάσει κάνα λάστιχο? Ελλαδάρα forever...Το εσωτερικό του αυτοκινήτου είναι καλοφτιαγμένο και στιβαρό. Με καλές συναρμογές, δεν τρίζει τίποτα, δεν κουνιέται τίποτα. Βέβαια μετά από τόσα χρόνια με το α3, απλώς επιβεβαιώνω ότι σε ποιότητα εσωτερικού το vw είναι μια κλάση κάτω από το audi.
Οκ, ότι πληρώνεις παίρνεις. Το Q2 είναι σε άλλο επίπεδο μέσα, αν κάποιος δίνει μεγάλη σημασία στο εσωτερικό, θα πληρώσει το αντίτιμο για να πάει στους 4 κύκλους.Ο χώρος αποσκευών είναι πραγματικά τεράστιος. Πρώτη φορά πάω οικογενειακές διακοπές και δεν βγάζω την εταζιέρα. Αν θυμάμαι καλά κοντά 450lt.
Φοβερά πρακτικό αυτό το ski hatch που έχει στο μέσο των πίσω καθισμάτων. Το έριξα και χώρεσα άνετα όλα τα μακριά αντικείμενα που τα παίρναμε στα πόδια, ομπρέλα θαλάσσης, καλάμια ψαρέματος κλπ.Και για να μπω και σε Toyοta mode. Κατανάλωση στην Εθνική μεταξύ 5-6lt/100Km. Με 3 άτομα, φουλ αποσκευές, κλιματισμό αναμμένο και ταχύτητες κίνησης 110-120km/h, δηλαδή μέση ταχύτητα 70-80 Km/h.
Not bad, not bad...Τι με ευχαρίστησε πιο πολύ από τα "γκατζετάκια" του Rocci? Αυτά που χρησιμοποιώ στην καθημερινότητά μου και κάνουν πιο εύκολη την οδηγική μου ζωή.
Αναδιπλούμενοι καθρέφτες, για να τους κλείνω και να περνάω από στενά δρομάκια της πόλης.Autohold, για να μπαίνει αυτόματα το χειρόφρενο όταν είμαι σε στάση. Τεράστια ευκολία και ξεκούραση να μην κρατάς συνέχεια πατημένο το φρένο. Άσε που στις ανηφόρες ξεκινάς σα να είσαι σε ευθεία.
Και κάμερα οπισθοπορείας. Είναι έξτρα, αλλά πληρώστε τη και βάλτε τη! Κάνει πραγματικά το παρκάρισμα και τους ελιγμούς με την όπισθεν παιχνιδάκι. Αξίζει τα λεφτά της και με το παραπάνω.
Α, και το ασύρματο android auto. Με το που μπαίνεις μέσα στο αυτοκίνητο, βρίσκει το κινητό και κάνει σύνδεση. Δεν το βγάζω καν από την τσέπη ή την τσάντα. Ούτε καλώδια, ούτε συνδέσεις, ούτε τίποτα. Και όλα λειτουργούν αμέσως στην οθόνη, χάρτες, τηλεφωνικές κλήσεις κλπ.
-
RE: Οδήγησα....
Peugeot 208 diesel. Κάποια έκδοση leasing, με 15άρες και χωρίς αισθητήρες παρκαρίσματος.
Γενική εντύπωση: Εξαιρετικό σε οδική συμπεριφορά και ποιότητα κύλισης. Δεν είναι τυχαία η εμπορική του επιτυχία.
Μοτέρ: Εντυπωσιάστηκα από το hdi της Peugeot. Είναι αθόρυβος, πολύ ελαστικός, ανεβάζει γρήγορα, φτάνεις 120 και δεν το καταλαβαίνεις. Πολύ κοντινός σε βενζινοκινητήρα σε συμπεριφορά, με εξαίρεση το στροφάρισμα. Μπουκώνει γρήγορα και πρέπει ν' ανεβάζεις ταχύτητα.
Η κατανάλωση απίστευτα χαμηλή, ζήλεψα λίγο να πω την αλήθεια. Οδηγείς, οδηγείς και δεν πέφτει η βελόνα.Εσωτερικό: Χώρος αποσκευών πολύ μικρός. Χώροι μέτριοι για την κατηγορία. Ωραίο ύφασμα καθισμάτων, πολύ όμορφο ταμπλώ.
Τα πλαστικά παντού σκληρά, το polo μπροστά του είναι μια κατηγορία πάνω και σε χώρους και σε ποιότητα εσωτερικού. Σε ποιότητα κύλησης είναι εφάμιλα, έχει ανέβει η Peugeot.
Το κάθισμα του οδηγού πολύ σκληρό. Νομίζω δεν θ' αντέξει κάποιος για πολύωρη οδήγηση. Εντάξει, είμαι και λίγο καλομαθημένος με το α3 που είναι σαν πολυθρόνα και δεν θα επιμείνω.
Το περιβόητο i-cockpit: Στην 1η επαφή έπαθα ένα μικρό σοκ. Έβλεπα τον μισό πίνακα οργάνων. Στην πορεία συνήθισα, οκ τεντώνεις λίγο το κεφάλι όταν χρειάζεται και βλέπεις καλύτερα.
Θα το αγόραζα? Ναι αν ήταν 2-3k φτηνότερο. -
RE: 2020 Toyota Yaris
Μέχρις ενός σημείου είναι κατανοητό ότι το ίδιο το αυτοκίνητο σε "εμπνέει" πως θα το πας. Αν οδηγείς π.χ. ένα s3 θα σε τρώει το πόδι σου να πατήσεις το γκάζι παραπάνω.
Αντιλαμβάνομαι ότι και τα υβριδικά θα "προτρέπουν" με τον τρόπο τους τους οδηγούς να τα πηγαίνουν λίγο πιο σιγά.
Θα έχουν καταλάβει οι οδηγοί των υβριδικών εμπειρικά, από τη χρήση του αυτοκινήτου, ότι σε συγκεκριμένες ταχύτητες στην Εθνική ταξιδεύουν καλύτερα.
Πάνε πιο πολύ ηλεκτρικά, είναι πιο ήσυχο το ταξίδι (πιθανόν τους χαλάει την ηρεμία του ταξιδιού όταν ανεβάζει απότομα στροφές ο θερμικός για να φορτίσει τη μπαταρία) και σαν μπόνους κρατάνε και χαμηλά την κατανάλωση.Γενικά πιο λογικό βρίσκω το αυτοκίνητο να σε ωθεί σε μια συγκεκριμένη οδηγική συμπεριφορά, παρά γενικεύσεις του τύπου ότι όλοι όσοι παίρνουν υβριδικά Toyota κυνηγάνε τη χαμηλή κατανάλωση, ή ότι είναι αργοί οδηγοί. Αυτό "εμπνέει" το αυτοκίνητο και αργά ή γρήγορα προσαρμόζονται και οδηγούν όλοι στο ίδιο μοτίβο.
-
RE: VW Tiguan 2024
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
Πονάει το στομάχι μου σαν να έχω γαστρορραγία, το κεφάλι μου σαν να έχω covid και θα μπορούσα τώρα να σκοτώσω άνθρωπο απ' τα νεύρα μου. Παρά ταύτα δεν μπορώ να κάνω απολύτως τίποτα.
Επαφίεται στη πουτ@ν@ τη τύχη μου να φτιάξει μόνο του ως εκ θαύματος. Άρα πιθανότατα θα πρέπει να ταλαιπωρηθώ βράζοντας στο ζουμί μου κάνοντας σχεδόν δύο εβδομάδες υπομονή για πάρω απλά μια διάγνωση απο την αντιπροσωπεία. Εντάξει τραγικό. Αν δεν είναι αυτό κακό μάτι τι σκατά είναι....
Χρήστο μην ταράζεσαι τόσο πολύ για πλαστικά, λαμαρίνες και καλώδια. Αυτά φτιάχνουν, οι άνθρωποι να είναι καλά.
Θυμάμαι όταν είχα πάρει το α3, καινούργιο μοντέλο μόλις είχε κυκλοφορήσει. 'Οταν το παρέλαβα στην αντιπροσωπεία ερχόντουσαν οι τεχνικοί και οι επισκέπτες και το χάζευαν. Δεν υπήρχαν test drive τότε, σε φωτογραφίες σε prospectus το έβλεπες το αυτοκίνητο.
Όλος ο περίγυρος είχε φαγωθεί, μέχρι που γύρισε ένας και μου λέει τι μίζες και κλεψιές κάνεις ρε συ και αγόρασες τέτοιο αυτοκίνητο. Και νόμιζα ότι είναι και φίλος, αλλά έτσι είναι οι άνθρωποι.
Ε, δεν περνάει μια βδομάδα, και τρώει stop ένας ταρίφας στο κέντρο στη Μάρνης και με χτυπάει στην πίσω πόρτα, πίσω από τον οδηγό. Την έβαλε όλη μέσα. Δεν ήξερα τι να κάνω, να βάλω τα κλάματα ή να τον βουτήξω και να καταλήξω στη φυλακή.
Τελικά το έφτιαξαν το αυτοκίνητο σαν καινούργιο. Πήρα το μάθημά μου, ποτέ στεναχώριες για λαμαρίνες και άψυχα πράγματα.
-
RE: Peugeot 208
Δηλαδή και με τις παλιές τιμές, υπήρχε άνθρωπος που έδωσε 33k για το 208? Από την τσέπη του μιλάμε, όχι leasing.
Να μπει το όνομά του στη λίστα ευεργετων της Stellantis. Ή σε ένα Γαλλικό δρόμο, μια πλατεία, κάπου τέλος πάντων
-
RE: MG3 Hybrid+ 2024
Πήγα και το είδα. Στατικά το επεξεργάστηκα λίγο. Μπήκα, βγήκα, είδα το μοτέρ, το χώρο αποσκευών, "χάιδεψα" λίγο τα υφάσματα, τα πλαστικά, τις οθόνες, τους διακόπτες.
Σαν εξωτερική εμφάνιση δεν με εντυπωσίασε τίποτα, αλλά δε βρήκα και κάτι που να με χαλάει. Ήταν και σ' ένα ωραίο κόκκινο χρώμα.
Εσωτερικά δε βρήκα τίποτα επίσης που να μου κάνει άσχημη εντύπωση στο μάτι ή την αφή. Στα στάνταρντ της κατηγορίας του τα πλαστικά, τα υφάσματα και οι διακόπτες. Κούναγα την κονσόλα και διάφορα τμήματα και ήταν πολύ σταθερά, εντυπωσιάστηκα.
Το μοτέρ πολύ τακτοποιημένο, όλα στη σειρά τους και στη θέση τους. Ο χώρος αποσκευών μικρός, γύρω στα 300lt.
Ήταν η μεσαία έκδοση μου είπε ο πωλητής. Φορτωμένη με εξοπλισμό, δεν του έλειπε τίποτα. ADAS, ACC, αισθητήρες παρακαρίσματος πίσω, κάμερα, αναγνώριση σημάτων, lane assist, κάμερα. Τελική τιμή 22k, με 7 χρόνια εγγύηση για όλο το αυτοκίνητο. Μόνο για τις οθόνες περιορίζουν την εγγύηση στα 3 χρόνια.
Στο τέλος της 7-ετούς εγγύησης κάνουν ένα γενικό σέρβις με πολλούς ελέγχους και δίνουν μια πλήρη εικόνα για την κατάσταση του αυτοκινήτου και την υγεία της μπαταρίας.
Παραδέχτηκε ο πωλητής ότι κι αυτοί δεν το πολυξέρουν το αυτοκίνητο, το κάνουν βόλτες για να το μάθουν. Μου έδειξε στο κινητό του διάφορες διαδρομές εντός πόλης και περιαστικές (μέχρι Ανάβυσσο το πήγε) και η κατανάλωση ήταν από 3.7 - 4.3.
Τρέμε yaris!
-
RE: Capitalism vs Communism Mother of all topics
Η ζωή του μικρο-επιχειρηματία, ελεύθερου επαγγελματία είναι σκληρή. Πρέπει να κυνηγάς τη δουλειά συνέχεια, αλλιώς λεφτά γιοκ.
Αυτό που θεωρείται δεδομένο ότι στο τέλος του μήνα θα πέσουν τα λεφτά, πολλά ή λίγα δεν υπάρχει.
Ούτε η επιτυχία και τα πολλά έσοδα είναι εξασφαλισμένα. Μία έτσι, μια αλλιώς. Εξάλλου στην Ελλάδα δεν υπάρχουν περιθώρια για μεγάλες δουλειές και κερδοφορία.
Το να βγάζει κάποιος κάτι παραπάνω από έναν καλοπληρωμένο υπάλληλο, δουλεύοντας όλη μέρα, δεν το λες κι επιτυχία.
Latest posts made by andya3
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3
@fanis75 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Δεν δικαιολογούνται αυτόκλητοι σερίφηδες στις Δημοκρατίες, που να παίρνουν τα όπλα και να ασκούν βία με πρόσχημα ότι καλύπτουν αδυναμίες του κράτους.
Για εμένα δικαιολογούνται, όταν το κράτος για 10ετίες αδιαφοροί για τους πολίτες τους. Ειναι νομοτελειακό ότι θα γίνει γιατι οι αντοχές του κόσμου εξαντλούνται. Για αυτό βλέπουμε άνοδο της ακροδεξιάς σε όλη την Ευρώπη, ο κόσμος έχει φτάσει στο όριό του.
Η ακροδεξιά στην Ευρώπη δεν πήρε τα όπλα, ούτε κυνηγάει και σκοτώνει μετανάστες και πολιτικούς αντιπάλους. Έφτιαξαν πολιτικά κόμματα και διεκδικούν την ψήφο των πολιτών.
Άσε που δε συμφωνώ με τον όρο "ακροδεξιά". τον έβγαλαν οι αριστεροί και οι υπόλοιπες παραδοσιακές πολιτικές δυνάμεις για να τους συκοφαντήσουν. Μια χαρά δημοκράτες είναι, σε όποιους δεν αρέσουν οι απόψεις τους πρόβλημά τους, ας μην τους ψηφίσουν.
Κι εμένα δε μ' αρέσουν οι απόψεις του ΚΚΕ, θεωρώ αντιδημοκρατικά αυτά που λέει, αλλά δεν θ' αρχίσω να τους συκοφαντώ και να τους λέω ακραίους. Όσο τους ψηφίζουν και μπαίνουν στη Βουλή είναι νομιμοποιημένοι.
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3
@sette said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@sette said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@sette said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Με ρέγουλα το σανό γιατί δημιουργεί αέρια...
Υ.γ αφού η 'Δικαιοσύνη' απεφάνθη ότι ένα κόμμα ευθύνεται για πράξεις μελών του/συμπαθούντων, τότε το ΠΑΣΟΚ είναι χρόνια στη φυλακή και απλά δεν μας το λένε...
Για εξήγησέ μας το βαθύτερο νόημα, για την ...αθωώτητα της Χρυσής Αυγής λες;
Δεν υπάρχει βαθύτερο νόημα. Οι μη κολλημένοι αντιλαμβάνονται τη φάρσα που διαδραματίστηκε και πως τσουβαλιάστηκε ένα ολόκληρο κόμμα για πράξεις ενός μέλους; του. Κατά το σκεπτικό του δικαστηρίου, το ΠΑΣΟΚ είναι εγκληματική οργάνωση, όπως και η ΝΔ. Τάχα μου πχ ο Σημίτης δεν γνώριζε τις ρεμουλες του Τσοχατζόπουλου, ο Τσουκάτος αρνήθηκε να κατονομάσει που πήγαιναν τα χρήματα που συγκέντρωνε ή είναι αθώοι πχ για τις ελληνοποιήσεις... Αντίστοιχα, η ΝΔ, δεν έχει επανειλημμένα παρέμβει στη δικαιοσύνη ή δεν έχει υπάρξει η αντίστοιχη περίπτωση Τεμπονέρα... Εκείνο το ηχητικό με τον Παναθηναϊκάκια πρέπει να είναι η κορωνίδα... Η ΧΑ δεν ήταν αγγελούδια. Ήταν απότοκο της πλήρους αδιαφορίας της εκάστοτε Πολιτείας να εξασφαλίσει τα συμφέροντα των πολιτών της. Προσωπικά, οποιοδήποτε κόμμα υποσχεθεί αναδρομικά την ποινική δίωξη όλης αυτής της Καμόρα που μας ρουφάει το αίμα, θα είμαι μαζί του.
Υ.γ. οι νόμοι δεν έχουν αξία αν εφαρμόζονται a la carte ή με αυθαίρετη ερμηνεία τους...
Η ΧΑ καταδικάστηκε με νομοθεσία για τρομοκρατική οργάνωση. Αν τολμούσαν να κάνουν έναν αντίστοιχο νόμο για "κλεπτοκρατική οργάνωση" θα έμπαιναν μέσα και οι υπόλοιποι
Οι μόνοι που ένιωθαν τρόμο, ήταν οι κλέφτες, οι απατεώνες και οι ψηφοθήρες που λυμαίνονται τη χώρα. Ρωτήστε αν ένιωθαν τρόμο από τη ΧΑ οι κάτοικοι στον Άγιο Παντελεήμονα ή από την απουσία της πολιτείας/αστυνομίας...
Ο σκοπός δεν αγιάζει τα μέσα αγαπητέ μου, αλλιώς πάμε σε άλλου τύπου κοινωνίες. Δεν δικαιολογούνται αυτόκλητοι σερίφηδες στις Δημοκρατίες, που να παίρνουν τα όπλα και να ασκούν βία με πρόσχημα ότι καλύπτουν αδυναμίες του κράτους.
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3
@sette said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@sette said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Με ρέγουλα το σανό γιατί δημιουργεί αέρια...
Υ.γ αφού η 'Δικαιοσύνη' απεφάνθη ότι ένα κόμμα ευθύνεται για πράξεις μελών του/συμπαθούντων, τότε το ΠΑΣΟΚ είναι χρόνια στη φυλακή και απλά δεν μας το λένε...
Για εξήγησέ μας το βαθύτερο νόημα, για την ...αθωώτητα της Χρυσής Αυγής λες;
Δεν υπάρχει βαθύτερο νόημα. Οι μη κολλημένοι αντιλαμβάνονται τη φάρσα που διαδραματίστηκε και πως τσουβαλιάστηκε ένα ολόκληρο κόμμα για πράξεις ενός μέλους; του. Κατά το σκεπτικό του δικαστηρίου, το ΠΑΣΟΚ είναι εγκληματική οργάνωση, όπως και η ΝΔ. Τάχα μου πχ ο Σημίτης δεν γνώριζε τις ρεμουλες του Τσοχατζόπουλου, ο Τσουκάτος αρνήθηκε να κατονομάσει που πήγαιναν τα χρήματα που συγκέντρωνε ή είναι αθώοι πχ για τις ελληνοποιήσεις... Αντίστοιχα, η ΝΔ, δεν έχει επανειλημμένα παρέμβει στη δικαιοσύνη ή δεν έχει υπάρξει η αντίστοιχη περίπτωση Τεμπονέρα... Εκείνο το ηχητικό με τον Παναθηναϊκάκια πρέπει να είναι η κορωνίδα... Η ΧΑ δεν ήταν αγγελούδια. Ήταν απότοκο της πλήρους αδιαφορίας της εκάστοτε Πολιτείας να εξασφαλίσει τα συμφέροντα των πολιτών της. Προσωπικά, οποιοδήποτε κόμμα υποσχεθεί αναδρομικά την ποινική δίωξη όλης αυτής της Καμόρα που μας ρουφάει το αίμα, θα είμαι μαζί του.
Υ.γ. οι νόμοι δεν έχουν αξία αν εφαρμόζονται a la carte ή με αυθαίρετη ερμηνεία τους...
Η ΧΑ καταδικάστηκε με νομοθεσία για τρομοκρατική οργάνωση. Αν τολμούσαν να κάνουν έναν αντίστοιχο νόμο για "κλεπτοκρατική οργάνωση" θα έμπαιναν μέσα και οι υπόλοιποι
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3
@piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Ποιοι θα ψηφίσουν τον Λοβέρδο, δεν μας λέτε. Μήπως οι
αριστεροίακομμάτιστοι που ψηφίζουν και τον κολλητό του τον Άδωνη, και τα υπόλοιπα Καρατζαφύρια;Εσένα δε σου λέμε τίποτα. Ότι όνομα και να γράψουμε το διαβάζεις "Κούλης" και συγχίζεσαι. Φροντίζουμε να μην επιδεινωθεί κι άλλο η ψυχική σου υγεία...
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@azmo έχεις αριστερούς φίλους;
Γύρε μαζέψου κι άσε τις προκλήσεις. Μην το μετατρέπεις σε γενικότερη διαφωνία αριστερών δεξιών. Δε χρειάζεται δικηγόρο ο προκλητικός Βολιώτης.
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3
@civil357 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Για να το κάνει αυτό όμως, σημαίνει ότι πρέπει να απαρνηθεί το ίδιο του το κόμμα και το παρελθόν του και να μπορεί να αποδείξει ότι το σημερινό ΠΑΣΟΚ είναι διαφορετικό από το παλιό.
Μάλλον δεν έχεις αντιληφθεί, ότι συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο , καθώς σε οποιαδήποτε διαμάχη εντός ή εκτός Βουλής , όταν το Πασοκ , κατηγορεί τους σημερινούς ανανήψαντες , περί προσωπικών τους λαθών , αδιαφανειών στη διακυβέρνησή τους και λοιπά, οι πρώτοι που υπερασπίζονται τα πεπραγμένα τους είναι οι ίδιοι οι κυβερνώντες πολιτικοί.
Η κατηγόρια προς το σημερινό πασοκ , είναι ότι "εσείς φύγατε από τις αρχές του πασοκ, όχι εμείς¨, ότι ¨ είστε λαϊκιστές" και ότι εμείς τα είχαμε όλα καλώς καμωμένα και λοιπά γραφικά στο ίδιο μήκος κύματος. Όλα αυτά καταχρειροτούμενοι από τους βουλευτές τους.
Πρόχειρα πρόχειρα ,
Φλωρίδης " εγώ είμαι αυτός που τιμώ την ιστορία του Πασοκ¨ ( https://www.protothema.gr/politics/article/1609995/kodra-androulaki-me-floridi-sti-vouli-eisai-genitsaros-thelete-na-kuvernisete-tin-ellada-me-ta-thrupsala-tou-suriza/).
και σημερινά κουλούρια :
Λοβέρδος : "Έφυγα για απολύτως πολιτικούς λόγους και τους οποίους καταγράφω και την αλλαγή του ΠΑΣΟΚ σε σχέση με αυτό το οποίο με είχε ελκύσει και είχα γίνει στέλεχός του και άφησα και τη ζωή μου, την επαγγελματική" (https://www.ertnews.gr/eidiseis/ellada/politiki/a-loverdos-sto-proto-to-skeftomai-na-dimosiopoiiso-tin-epistoli-apoxorisis-mou-apo-to-pasok-audio/)Κοινώς οι ανανήψαντες θεωρούν χαλασμένο το σημερινό Πασοκ , σε σχέση με το παλιό καλό Πασοκ και πήγαν εκεί που τους ελκύει κάτι περισσότερο.
Παρόμοιες δηλώσεις για όλους , αν το ψάξεις.
Αν το ψάχνεις πολύ και το ψειρίζεις, μπορεί να βρεις και τέτοια οπτική γωνία ή κι άλλες ακόμα.
Χοντρικά όμως στα μάτια του κόσμου το σημερινό ΠΑΣΟΚ είναι συνέχεια του προηγούμενου. Το ίδιο ισχύει και για τη ΝΔ.
Κι ο Μητσοτάκης ακολουθεί διαφορετική πολιτική από τον ΚΚ2 αλλά δεν τολμάει να τον απαρνηθεί δημοσίως, ούτε τα στελέχη της τότε κυβέρνησης. Και έχουν και διαφωνίες που τις διατυπώνουν ανοιχτά.
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3
@civil357 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Εντωμεταξύ διαβάζω ότι 8 στους 21 ( ποσοστό σχεδόν 40%) , του σημερινού υπουργικού συμβουλίου είναι πρωην μεγαλοστελέχη Πασοκ!!!!
Άρα ποσοτό 40% της κυβερνήσεως είναι αριβίστες.
Μέλη υπουργικών συμβουλίων που τα κατηγορεί το σημερινό κόμμα τους, ως τα πλέον διεφθαρμένα στην ιστορία της χώρας. Η λογική λέει ότι αν συμμετείχες σε τέτοιες κυβερνήσεις και δεν αποχώρησες - διαφώνησες κλπ, μετά από Άκηδες, Τσουκάτους κλπ, ή βλάκας είσαι ή διεφθαρμένος ή και τα δύο μαζί.
Δηλαδή , αν την επόμενη φορά που σε πολιτικό "διαπληκτισμό" , ο Μητσοτάκης , γυρίσει στον Ανδρουλάκη και αρχίσει τα "κλέψατε τη χώρα κλπ" (όπως στον οπεκεπε πχ), δεν του απαντήσει ο άλλος " ναι , αλλά εσύ τους μάζεψες όλους αυτούς σήμερα" , ε, είναι άξιος της μοίρας του.
Ώραία σκέψη να κατηγορήσει τη ΝΔ ως νέο ΠΑΣΟΚ και δεν θα έχει κι άδικο.
Για να το κάνει αυτό όμως, σημαίνει ότι πρέπει να απαρνηθεί το ίδιο του το κόμμα και το παρελθόν του και να μπορεί να αποδείξει ότι το σημερινό ΠΑΣΟΚ είναι διαφορετικό από το παλιό.
Άσε που θα τον ρίξουν οι ίδιοι οι Πασόκοι γιατί θα προσβάλλει την ιστορική κληρονομιά (βλέπε μασαμπούκα
) του κόμματος.
Τα κόμματα εξουσίας έχουν συνέχεια και ιστορικές ευθύνες που τις κουβαλάνε μαζί τους και γιδοβοσκοί σαν τον Ανδρουλάκη δεν μπορούν να διαχειριστούν τέτοια πράγματα.
-
RE: Αγορά SUV για οικογένεια
@kger said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@kger said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Καλησπέρα, αρκετές απαντήσεις και ευχαριστώ τον καθένα που μου δίνει μια γνώμη.
Να πω ξανά γιατί το θέμα είναι και παλιό, ότι δεν κατοικώ σε μεγάλο αστικό κέντρο, ζω Αλεξανδρούπολη (τουλάχιστον προς το παρόν) και κάνω γύρω στα 65-70 χιλιόμετρα για να πηγαίνω στη δουλειά.
Ουσιαστικά εμείς θέλουμε ένα αμάξι να βγαίνει κυρίως Εγνατία για δουλειά, και ταξίδια. Στην πόλη θα κάνει διαδρομές κάτω από 5 χιλιόμετρα για να κατέβουμε κάπου πέριξ του κέντρου ή να πάμε σούπερ μάρκετ (όπου πάει από πλευρικούς δρόμους και όχι μποτιλιαρίσματα κτλ). Πού και πάλι καινούργιο αμάξι κέντρο δεν θα πάω να το παρκάρω να πω την αλήθεια.
![ca4b8583-9c80-4d22-a1dd-4a9f660a5eb1-547346796_10214191325214257_2513273203879920508_n.jpg](/assets/uploads/files/1757965186677-ca4b8583-9c80-4d22-a1dd-4a9f
Αυτή θα είναι περίπου η κατανάλωσή σου με το T-Roc 1.5 dsg για τις διαδρομές που κάνεις. Ίσως 0,5lt παραπάνω αν υπάρχουν πολλές ανηφορικές κλίσεις.
Καλησπέρα, και εγώ με αυτά που διαβάζω εκεί το περιμένω γύρω στο 6.
Να πω ότι πηγα χθες ένα άτυπο test drive, ουσιασιτκά έκανα μία βόλτα το αυτοκίνητο του πωλητή. Άλλη έκδοση και μοντέλο του 2022 νομίζω. Ουσιαστικά μοτέρ και dsg στο scope της δοκιμής.
Πριν πάω εκεί να πω οτι πήγαμε με το μωρό, καρότσια, βάσεις κτλ και από άποψη χώρων χώρεσαν κανονικά χωρίς περιορισμούς. Πήρε ένα τικ από αυτή την άποψη.Η βόλτα ήταν μικρή και χωρίς κάτι συγκλόνιστικό σαν διαδρομή γι ανα βγουν συμπεράσματα. Νομίζω λόγω αυτόματου η αίσθηση του φρένου μου ήταν λίγο ξένη. Η ανάρτηση μου φάνηκε αρκετά καλή με καλές αποσβέσεις σε ανωμαλίες.
Το κιβώτιο πάρα πολύ καλό, αθόρυβο και οι αλλαγές πολύ γρήγορες και πρακτικά δεν τις καταλαβαίνεις αν δεν κοιτάς το καντράν. Έπαιξα ένα τσικ με τα paddles ωράια φάση, επίσης ωραία και στο απότωμα γκάζι κάνει ομαλά κατεβάσματα για να δώσει επιτάχυνση που πραγματικά δεν το καταλαβαίνεις ότι κατέβασε και μου φάνηκε εντυπωσιακό.
Το μοτέρ καλό με αρκετό γκάζι, δεν μπόρεσα να το πιέσω σε επαρχιακό, κανα 2 ξεσπάμσατα 50-60 μέχρι 110 έκανα. Αρπάζει αρκετά δείχνει ότι έχει άλογα το αυτοκίνητο.
Η θέση οδήγησης μου φάνηκε ΟΚ έχιε και αρκετά settings άρα θα την φέρεις εκεί που την θες. Λίγο με ξένισε η κεντρική οθόνη, μου φάνηκε λίγο μικρή για τα δεδομενα της εποχής αλλά ΟΚ, ίσως δεν λέει και τίποτα. Και να πω την αλήθεια βαρέθηκα παντελώς να ασχοληθώ με τα menu κτλ που έχει.
Πίσω που έκατσα όταν το πήρε η σύζυγος, μου φάνηκε αρκετά άνετο.
Φάνηκε να έχει καλή ηχομόνωση το αυτοκίνητο, αλλά θα ήθελα να το δω και σε συνθήκες αυτοκινητόδρομου να πω την αλήθεια.
Αυτό το μοντέλο δεν είχε τα matrix led αν και δεν χρειάστηκαν φώτα βεβαια αλλά θα ήθελα να δω την διαφορά και από την θέση του οδηγού.Απο βδομάδα μάλλον θα πάω από κοντά να δω το dream που θα φέρουν σαν εκθεσιακό.
Αυτά σε γενικές γραμμές, τώρα θέλω να πάω να δω και άλλα μοντέλα όπως το MG και το symbioz και θα δώσω και μια δεύτερη ευκαιρία στο CC.
Ένας κουμπάρος μου με 2008 hybrid μου ανέφερε κατανάλωση 6-7 σε ταχύτητες με 130-140 και air condition. Γυρω στα 4,5-5,5 με 100-110.
Για την ηχομόνωση του Τ- Roc θα σχολιάσω, μια και εξέφρασες απορία. Μέχρι τα 140 ακούς μόνο το θόρυβο τροχασμού από τα λάστιχα, ανάλογα την ποιότητα του οδοστρώματος. Συζητάς ακόμα και χαμηλόφωνα με τους συνεπιβάτες, υπάρχει ησυχία στο αυτοκίνητο.
Μεγαλύτερες ταχύτητες υποθέτω δεν ενδιαφέρουν, αλλά δεν συμφέρουν κιόλας γιατί ανεβαίνει πολύ η κατανάλωση.
-
RE: CITROËN FORUM
Περίμενα να διαβάσω καμιά 10ετη επέκταση εγγύησης και να δώσω συγχαρητήρια στη Citronela. Και τι λένε οι άσωτοι Γάλλοι?
Αφού τα τσέπωσαν πρώτα για τις επισκευές και λογικά μετά από τέτοιο χουνέρι οι κάτοχοι θα το έχουν ξεφορτωθεί το αυτοκίνητο, λένε θα δούμε αν και τι μπορούμε να κάνουμε και ΥΠΟ ΑΓΝΩΣΤΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ.
Δεν ξέρουν ποια vin αντιμετώπισαν πρόβλημα να στείλουν επιστολή στους κατόχους να αποζημιωθούν? Δεν έχουν αρχεία τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία?
Ούτε το Ελληνικό Δημόσιο τέτοια παρωδία, τουλάχιστον αυτό τα παίρνει και δε δίνει λογαριασμό σε κανέναν, απλά και ξεκάθαρα. Η Citronela είναι να σε κάψω Γιάννη μου, να σ' αλοίψω μέλι...
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3
@george-0 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@george-0 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@george-0 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@andya3 said in [ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3](/post/
Η Γερμανία έχει δικά της οικονομικά προβλήματα και έρχεται και το AFD που ακούει να δώσει λεφτά στην ΕΕ και βγάζει σπυράκια. Ειδικά χώρες σαν τη δική μας που δεν της κάνουν και μεγάλο τζίρο στα προιόντα της, δεν μας φτάνουν τα λεφτά βλέπεις μέχρι Toyota και Κινέζικα φτάνουμε, ο οικονομικός πέλεκυς αναμένεται βαρύς.
Επαίτες δεν γίναμε ποτέ ακόμα και όταν τα πράγματα ήταν οριακά το 2015 και ούτε θα γίνουμε για κανένα τζιτζιφιόγκο Andy’s.
Μη αγαπητέ George, είχα ακούσει μια παροιμία, δεν θυμάμαι που, αλλά νομίζω ταιριάζει γάντι στην περίπτωσή σου.
Όταν λέει υπάρχει ανεμοθύελλα στο δάσος, τα δέντρα που τη γλυτώνουν είναι αυτά που μπορούν να λυγίζουν λίγο τον κορμό τους, για να μειώνουν την αντίσταση του αέρα. Αυτά που στέκονται περήφανα, αλύγιστα και αγέρωχα είναι αυτά που σπάνε πρώτα.
Οπότε κάνει λίγο κράτει με την πολύ μαγκιά και το δε μασάμε εδώ στο Ellada, γιατί παραπέμπεις σ' αυτά τα δέντρα που δεν τη γλυτώνουν με τίποτα.
Επειδή είσαι στην Ελλάδα μην μας ζαλίζεις τα μυαλά με τα παραμύθια που δεν θυμάσαι που τα άκουσες andya3.
Δεν σου άρεσουν τα παραμύθια? Αφού όποτε μου απευθύνεις το λόγο απαντώντας στα post μου, όλο τέτοια λες και ασυνάρτητα κιόλας.
Μήπως απλώς δεν τα καταλαβαίνεις? Να στα εξηγήσω αν θες, δεν μου κάνει κόπο...
Όχι δεν μου αρέσουν τα παραμύθια ούτε τα μελομακάρονα. Εάν έχεις την όρεξη εξήγησε μου γιατί είμαι χαζός.
Δεν υπάρχει λόγος. Και μόνο που το σκέφτηκες να χαρακτηρίσεις έτσι μόνος σου τον εαυτό σου, αρκεί.