@lap για σένα. Το α3 μου είναι 17 ετών. Αλλά...
'Οτι πληρώνεις παίρνεις και ότι φροντίζεις σε φροντίζει.
Best posts made by andya3
-
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
-
RE: VW T-Roc
Τιμής ένεκεν της παλαιότερης συμμετοχής μου στο forum, θα πω μερικά λόγια για το T-Roc 1.0 tsi life μετά από ένα χρόνο συμβίωσης μαζί του. Από τη δική μου οπτική γωνία, όπως το ζω και το βλέπω εγώ το αυτοκίνητο.
Μετά από 13 μήνες και 15.000 km είναι γενικά απροβλημάτιστο. Είχα ένα σφύριγμα στα φρένα όταν επιβράδυνα πατώντας μαλακά το πετάλι του φρένου. Ικανοποιητική η αντιμετώπιση από Karenta. Το κράτησαν ένα ολόκληρο πρωί το αυτοκίνητο, το έλεγξαν, έκαναν κάποιες επεμβάσεις και βελτιώθηκε κατά 90% το πρόβλημα. Έβαλαν λέει πάστα χαλκού και έσπασαν τις γωνίες απ’ τα τακάκια. Οκ μπορώ να ζήσω μ’ αυτό, πταίσματα.
Γενικά αν κάτσει πολύ ώρα στον ήλιο ή πέσει σε πολύ βροχή το αυτοκίνητο, τα ηλεκτρονικά την ακούνε λίγο. Εμφανίζονται σφάλματα για το Adaptive Cruise Control και το Lane Assist, αλλά μετά από λίγη ώρα εξαφανίζονται μόνα τους.
Tο μοτέρ 1.0 tsi για γκάζια δεν είναι, αλλά κινεί παραπάνω από ικανοποιητικά το αυτοκίνητο. Συνεχίζει να με εκπλήσσει πως ένα τόσο μικρό μοτεράκι έχει τόσα πολλά κότσια. Φτάνει άνετα μέχρι τα 160km/h. Παραπάνω δεν έχω προσπαθήσει να το πάω.
Μόνο σε έντονα ανηφορικές διαδρομές νιώθεις ότι ξεμένει από δύναμη και δυσκολεύεται να επιταχύνει. Αλλά κι εκεί δε σε πουλάει. Πρέπει να δουλέψεις το μοτέρ μεταξύ 3.000-4.000 rpm για να σου δώσει ότι δύναμη έχει. Και πάλι ανεβάζει ταχύτητα αργά. Σε περίπτωση προσπέρασης σε επαρχιακό σε ανηφόρα, πρέπει να τη σχεδιάσεις λίγο στο μυαλό σου την προσπέραση και να έχεις ανοιχτό δρόμο από το αντίθετο ρεύμα.
Κατανάλωση σε εθνική με ταχύτητες 10-20 km/h πάνω από τα όρια και ανοιχτό κλιματισμό γύρω στα 6.5 lt/100 km. Σε επαρχιακούς με χαμηλότερες ταχύτητες γράφει κάτι ωραία 5 lt/100 km. Είναι ικανοποιητικές οι τιμές και σε συνδυασμό με τα 50lt ντεπόζιτο η αυτονομία είναι μεγάλη.
Μελανό σημείο του tsi η κατανάλωση στην πόλη. Με απενεργοποιημένο το Start Stop Ιδανικό σενάριο τα 6,5 - 7lt με μικρή κίνηση. Με συνήθη κίνηση καίει 8-9 lt. Αν πέσεις σε μεγάλη κίνηση και συνεχές σταμάτα-ξεκίνα, έχω δει και ένα μεγαλοπρεπές 11 lt/100km!
Συμπέρασμα ο tsi είναι πραγματικά οικονομικός για ταξίδια. Και στην Εθνική και σε επαρχιακούς. Αλλά στην πόλη καίει αρκετά.
Αν χαρακτήριζα το αυτοκίνητο με μία λέξη μόνο, θα έλεγα ότι είναι πολύ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟ.
Έχει πολύ καλή θέση οδήγησης και άνετα καθίσματα. Είναι ευκολοδήγητο, πολύ στιβαρό και πολύ άνετο και στην πόλη και στην εθνική. Όπου στρίβεις το τιμόνι εκεί σε πάει. Έχει πολύ καλή απόσβεση στις λακκούβες και τα σαμαράκια των δρόμων, δεν σε ταράζει και δεν σε ενοχλεί όταν το οδηγείς. Πολύ καλή ηχομόνωση, με 140km/h συζητάς με τους συνεπιβάτες σα να είσαι στο σαλόνι του σπιτιού σου.Έχει ένα σωρό μικρολεπτομέρειες που ανακαλύπτεις με τον καιρό και κάνουν τη ζωή σου πιο εύκολη. Φως στα σκιάδια, πλαφονιέρες μπρος-πίσω, τεμπέλη με ποτηροθήκες πίσω, μεγάλες θήκες στις πόρτες, ski hatch στο χώρο αποσκευών για μεγάλα αντικείμενα (αλλιώς που θα έβαζα την ομπρέλα θαλάσσης και τα καλάμια ψαρέματος?), αεραγωγούς με ρύθμιση έντασης πίσω. Δεν είχα δώσει σημασία στην αρχή σε τέτοιες λεπτομέρειες, αλλά χάρηκα πολύ που τα είχα διαθέσιμα όταν τα χρειάστηκα.
Και από εξοπλισμό το αυτοκίνητο έχει όλα τα σύγχρονα συστήματα άνεσης και ασφάλειας. Φώτα led, αισθητήρες παρκαρίσματος μπρος-πίσω-πλάγια, κάμερα οπισθοπορείας, adaptive cruise control, ασύρματο android. Το καθένα έχει τη δική του συμβολή για να κάνει πιο εύκολη τη ζωή του οδηγού.
Θα κάνω ιδιαίτερη αναφορά στα φώτα led που κάνουν τη νύχτα μέρα σε σκοτεινούς επαρχιακούς δρόμους. Και στο ACC που μετρέπει την πολύωρη οδήγηση σε μεγάλα ταξίδια σε μια ξεκούραστη εμπειρία.Γενικά είναι ένα αυτοκίνητο πολύ καλά μελετημένο και σχεδιασμένο για να είναι φιλικό προς τον οδηγό, άνετο και ήσυχο σε όλες τις συνθήκες και να καλύπτει όλες τις μεταφορικές ανάγκες της οικογένειας. Γι’ αυτό χαρακτηρίζω το αυτοκίνητο πολύ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟ.
Καλό Φθινόπωρο σε όλους.
-
RE: VW T-Roc
Πριν αρκετά χρόνια, είχα να επιλέξω ανάμεσα στο golf και το α3. Επέλεξα το a3.
Τώρα είχα να επιλέξω ανάμεσα στο T-Roc και το Q2. Επέλεξα το T-Roc.
Η vw πήρε την εκδίκησή της. Η οποία όπως λέει και το ρητό, είναι πιάτο που τρώγεται κρύο.Το νέο μου αυτοκίνητο, VW T-Roc, Das Auto. Ίσα που πρόλαβα να το παραλάβω για να φύγω για καλοκαιρινές διακοπές.
Ευχαριστώ προκαταβολικά όσους μπουν στον κόπο να μου ευχηθούν, πιθανόν δεν θα μπορέσω να απαντήσω με ευχαριστίες ξεχωριστά στον καθένα.
-
RE: VW T-Roc
Πρώτες εντυπώσεις από το T-Roc, μετά από 1.500 Km στις καλοκαιρινές διακοπές.
Το 1.0tsi, που κάποτε δεν ήθελα ούτε να το ακούω λόγω 3κύλινδρου, με άφησε απόλυτα ικανοποιημένο.
Πολύ ελαστικό στις χαμηλές στροφές μέσα στην πόλη. Από 1.200-1.300 rpm και πάνω, κινείσαι άνετα ακόμα και με 3η. Αν πέσουν πιο κάτω οι στροφές, θέλει 1η αλλιώς θα σβήσει. Ευτυχώς παίρνει αμέσως μπροστά μόνο του, δε σε αφήνει ν' αγχωθείς.Πως αντιμετωπίζεται αυτό? Απενεργοποιείς το start-stop και δε σβήνει ποτέ το αυτοκίνητο, ανεξαρτήτως ταχύτητας στο κιβώτιο, μέχρι να μηδενίσουν οι στροφές. Απλώς μπορεί να μην τραβάει και να πατινάρει, οπότε σου "ζητάει" να κατεβάσεις σχέση στο κιβώτιο. Μάλλον αυτό το άτιμο το ss την κάνει τη ζημιά. Τουλάχιστον αυτή τη διαπίστωση έχω κάνει ως τώρα. Το παρακολουθώ το θέμα.
Το κλασσικό τρέμουλο των 3κύλινδρων στο ρελαντί το έχει. Κάποιες φορές δεν το νιώθεις καθόλου. Άλλες σαν να συντονίζει και γίνεται πιο έντονο. Δεν έχω καταλάβει ακόμα τι παίζει μ' αυτό το θέμα. Το παρακολουθώ.
Όταν φτάσει στις 2.000 rpm που μπαίνει το turbo, είναι στο στοιχείο του το αυτοκίνητο. Φεύγει μπροστά και νιώθεις και το τίναγμα.
Στην Εθνική μέχρι 3.000 rpm και 130 το πήγα. Ανεβάζει γρήγορα και άνετα. Προσπαθούσα να κρατήσω σταθερή την πίεση του ποδιού στο γκάζι για να μην περάσει τα 130,
Μου άνοιξε την όρεξη να δω πόσο μπορεί ν' ανεβάσει. Ας όψεται το στρώσιμο και ότι είχα μέσα την οικογένεια. Επιφυλάσσομαι για νεώτερα επί του θέματος σε μεταγενέστερη φάσηΤο μοτέρ είναι τελείως αθόρυβο. Το ίδιο και το αυτοκίνητο. Για μέχρι 3.000 rpm μιλάμε πάντα. Υπάρχει ένας ελαφρύς θόρυβος τροχασμού στην Εθνική, ίσα για να σπάει την ησυχία, τίποτα ενοχλητικό.
Το κιβώτιο είναι το κλασσικό των vag, μαλακός ο λεβιές και με ακριβές κούμπωμα. Όταν βάζεις ταχύτητα, καταλαβαίνεις ότι μπήκε, δε σου αφήνει καμιά αμφιβολία. Ακούτε psa-δες?
Από κρατήματα και σταθερότητα, το αυτοκίνητο είναι βράχος. Στις στροφές της Υλίκης ανέβασα και λίγο ταχύτητα στα 140. Δεν κατάλαβα να έχει κάποια ενοχλητική κλίση το αυτοκίνητο. Δε σου δίνει την εντύπωση ότι οδηγείς κάποιο ψηλό αυτοκίνητο, που μπορεί να "γέρνει" ή να το "κουνάει" ο δυνατός άνεμος. Γερό σκαρί το Rocci.
Λαστιχάκια φοράει τα Falken Ziex ecorun 215/60/16. Συμπαθέστατα. Γενικά μ' αυτό το προφίλ και τη 16άρα ζάντα το αυτοκίνητο ούτε κοπανάει σε λακούβες, ούτε νιώθεις ιδιαίτερους κραδασμούς σε τραχύ οδόστρωμα και σε σαμαράκια. Με το α3, 17άρα ζάντα και 45άρι προφίλ, κάθε φορά που έπεφτα σε λακούβα, τρόμαζα από το ηχηρό ¨γκουπ". Πολιτισμένο αυτοκίνητο, αποφεύγει να σ' ενοχλήσει και να σε ταράξει στους κάκιστους Ελληνικούς δρόμους
Το acc το δοκίμασα 2-3 φορές να δω πως ανταποκρίνεται. Την 1η φορά που πλησίασα κάποιον από πίσω, ήμουνα σε ετοιμότητα με το πόδι στο φρένο! Τελικά το Rocci επιβράδυνε ομαλά και εγκαίρως. Δε με τρόμαξε καθόλου. Όταν ξανα-επιταχύνει όμως για να πιάσει την ρυθμισμένη ταχύτητα, το κάνει απότομα, είναι σαν να πατάει τέρμα γκάζι.
Πολύ ομαλό είναι και το lane assist. Όταν ξεφεύγεις από το κέντρο της λωρίδας, σου στρίβει πολύ gently το τιμόνι για να σε επαναφέρει στον ... ίσιο δρόμο. Λειτουργεί με απόλυτη ακρίβεια και ήρεμα ακόμα και πάνω σε στροφή.
Βέβαια σε επαρχιακό στενό δρόμο, που πρέπει να αποφεύγεις λακούβες και νεροφαγώματα, το έβγαλα το lane assist για να μην παλεύω με το τιμόνι. Που να ξέρει το έρμο το σύστημα, ότι πρέπει να κάνεις τεχνικές αποφυγής εμποδίων, παρεκκλίνοντας από το κέντρο της λωρίδας για να μη σου σκάσει κάνα λάστιχο? Ελλαδάρα forever...Το εσωτερικό του αυτοκινήτου είναι καλοφτιαγμένο και στιβαρό. Με καλές συναρμογές, δεν τρίζει τίποτα, δεν κουνιέται τίποτα. Βέβαια μετά από τόσα χρόνια με το α3, απλώς επιβεβαιώνω ότι σε ποιότητα εσωτερικού το vw είναι μια κλάση κάτω από το audi.
Οκ, ότι πληρώνεις παίρνεις. Το Q2 είναι σε άλλο επίπεδο μέσα, αν κάποιος δίνει μεγάλη σημασία στο εσωτερικό, θα πληρώσει το αντίτιμο για να πάει στους 4 κύκλους.Ο χώρος αποσκευών είναι πραγματικά τεράστιος. Πρώτη φορά πάω οικογενειακές διακοπές και δεν βγάζω την εταζιέρα. Αν θυμάμαι καλά κοντά 450lt.
Φοβερά πρακτικό αυτό το ski hatch που έχει στο μέσο των πίσω καθισμάτων. Το έριξα και χώρεσα άνετα όλα τα μακριά αντικείμενα που τα παίρναμε στα πόδια, ομπρέλα θαλάσσης, καλάμια ψαρέματος κλπ.Και για να μπω και σε Toyοta mode. Κατανάλωση στην Εθνική μεταξύ 5-6lt/100Km. Με 3 άτομα, φουλ αποσκευές, κλιματισμό αναμμένο και ταχύτητες κίνησης 110-120km/h, δηλαδή μέση ταχύτητα 70-80 Km/h.
Not bad, not bad...Τι με ευχαρίστησε πιο πολύ από τα "γκατζετάκια" του Rocci? Αυτά που χρησιμοποιώ στην καθημερινότητά μου και κάνουν πιο εύκολη την οδηγική μου ζωή.
Αναδιπλούμενοι καθρέφτες, για να τους κλείνω και να περνάω από στενά δρομάκια της πόλης.Autohold, για να μπαίνει αυτόματα το χειρόφρενο όταν είμαι σε στάση. Τεράστια ευκολία και ξεκούραση να μην κρατάς συνέχεια πατημένο το φρένο. Άσε που στις ανηφόρες ξεκινάς σα να είσαι σε ευθεία.
Και κάμερα οπισθοπορείας. Είναι έξτρα, αλλά πληρώστε τη και βάλτε τη! Κάνει πραγματικά το παρκάρισμα και τους ελιγμούς με την όπισθεν παιχνιδάκι. Αξίζει τα λεφτά της και με το παραπάνω.
Α, και το ασύρματο android auto. Με το που μπαίνεις μέσα στο αυτοκίνητο, βρίσκει το κινητό και κάνει σύνδεση. Δεν το βγάζω καν από την τσέπη ή την τσάντα. Ούτε καλώδια, ούτε συνδέσεις, ούτε τίποτα. Και όλα λειτουργούν αμέσως στην οθόνη, χάρτες, τηλεφωνικές κλήσεις κλπ.
-
RE: Οδήγησα....
Peugeot 208 diesel. Κάποια έκδοση leasing, με 15άρες και χωρίς αισθητήρες παρκαρίσματος.
Γενική εντύπωση: Εξαιρετικό σε οδική συμπεριφορά και ποιότητα κύλισης. Δεν είναι τυχαία η εμπορική του επιτυχία.
Μοτέρ: Εντυπωσιάστηκα από το hdi της Peugeot. Είναι αθόρυβος, πολύ ελαστικός, ανεβάζει γρήγορα, φτάνεις 120 και δεν το καταλαβαίνεις. Πολύ κοντινός σε βενζινοκινητήρα σε συμπεριφορά, με εξαίρεση το στροφάρισμα. Μπουκώνει γρήγορα και πρέπει ν' ανεβάζεις ταχύτητα.
Η κατανάλωση απίστευτα χαμηλή, ζήλεψα λίγο να πω την αλήθεια. Οδηγείς, οδηγείς και δεν πέφτει η βελόνα.Εσωτερικό: Χώρος αποσκευών πολύ μικρός. Χώροι μέτριοι για την κατηγορία. Ωραίο ύφασμα καθισμάτων, πολύ όμορφο ταμπλώ.
Τα πλαστικά παντού σκληρά, το polo μπροστά του είναι μια κατηγορία πάνω και σε χώρους και σε ποιότητα εσωτερικού. Σε ποιότητα κύλησης είναι εφάμιλα, έχει ανέβει η Peugeot.
Το κάθισμα του οδηγού πολύ σκληρό. Νομίζω δεν θ' αντέξει κάποιος για πολύωρη οδήγηση. Εντάξει, είμαι και λίγο καλομαθημένος με το α3 που είναι σαν πολυθρόνα και δεν θα επιμείνω.
Το περιβόητο i-cockpit: Στην 1η επαφή έπαθα ένα μικρό σοκ. Έβλεπα τον μισό πίνακα οργάνων. Στην πορεία συνήθισα, οκ τεντώνεις λίγο το κεφάλι όταν χρειάζεται και βλέπεις καλύτερα.
Θα το αγόραζα? Ναι αν ήταν 2-3k φτηνότερο. -
RE: 2020 Toyota Yaris
Μέχρις ενός σημείου είναι κατανοητό ότι το ίδιο το αυτοκίνητο σε "εμπνέει" πως θα το πας. Αν οδηγείς π.χ. ένα s3 θα σε τρώει το πόδι σου να πατήσεις το γκάζι παραπάνω.
Αντιλαμβάνομαι ότι και τα υβριδικά θα "προτρέπουν" με τον τρόπο τους τους οδηγούς να τα πηγαίνουν λίγο πιο σιγά.
Θα έχουν καταλάβει οι οδηγοί των υβριδικών εμπειρικά, από τη χρήση του αυτοκινήτου, ότι σε συγκεκριμένες ταχύτητες στην Εθνική ταξιδεύουν καλύτερα.
Πάνε πιο πολύ ηλεκτρικά, είναι πιο ήσυχο το ταξίδι (πιθανόν τους χαλάει την ηρεμία του ταξιδιού όταν ανεβάζει απότομα στροφές ο θερμικός για να φορτίσει τη μπαταρία) και σαν μπόνους κρατάνε και χαμηλά την κατανάλωση.Γενικά πιο λογικό βρίσκω το αυτοκίνητο να σε ωθεί σε μια συγκεκριμένη οδηγική συμπεριφορά, παρά γενικεύσεις του τύπου ότι όλοι όσοι παίρνουν υβριδικά Toyota κυνηγάνε τη χαμηλή κατανάλωση, ή ότι είναι αργοί οδηγοί. Αυτό "εμπνέει" το αυτοκίνητο και αργά ή γρήγορα προσαρμόζονται και οδηγούν όλοι στο ίδιο μοτίβο.
-
RE: Peugeot 208
Δηλαδή και με τις παλιές τιμές, υπήρχε άνθρωπος που έδωσε 33k για το 208? Από την τσέπη του μιλάμε, όχι leasing.
Να μπει το όνομά του στη λίστα ευεργετων της Stellantis. Ή σε ένα Γαλλικό δρόμο, μια πλατεία, κάπου τέλος πάντων
-
RE: MG3 Hybrid+ 2024
Πήγα και το είδα. Στατικά το επεξεργάστηκα λίγο. Μπήκα, βγήκα, είδα το μοτέρ, το χώρο αποσκευών, "χάιδεψα" λίγο τα υφάσματα, τα πλαστικά, τις οθόνες, τους διακόπτες.
Σαν εξωτερική εμφάνιση δεν με εντυπωσίασε τίποτα, αλλά δε βρήκα και κάτι που να με χαλάει. Ήταν και σ' ένα ωραίο κόκκινο χρώμα.
Εσωτερικά δε βρήκα τίποτα επίσης που να μου κάνει άσχημη εντύπωση στο μάτι ή την αφή. Στα στάνταρντ της κατηγορίας του τα πλαστικά, τα υφάσματα και οι διακόπτες. Κούναγα την κονσόλα και διάφορα τμήματα και ήταν πολύ σταθερά, εντυπωσιάστηκα.
Το μοτέρ πολύ τακτοποιημένο, όλα στη σειρά τους και στη θέση τους. Ο χώρος αποσκευών μικρός, γύρω στα 300lt.
Ήταν η μεσαία έκδοση μου είπε ο πωλητής. Φορτωμένη με εξοπλισμό, δεν του έλειπε τίποτα. ADAS, ACC, αισθητήρες παρακαρίσματος πίσω, κάμερα, αναγνώριση σημάτων, lane assist, κάμερα. Τελική τιμή 22k, με 7 χρόνια εγγύηση για όλο το αυτοκίνητο. Μόνο για τις οθόνες περιορίζουν την εγγύηση στα 3 χρόνια.
Στο τέλος της 7-ετούς εγγύησης κάνουν ένα γενικό σέρβις με πολλούς ελέγχους και δίνουν μια πλήρη εικόνα για την κατάσταση του αυτοκινήτου και την υγεία της μπαταρίας.
Παραδέχτηκε ο πωλητής ότι κι αυτοί δεν το πολυξέρουν το αυτοκίνητο, το κάνουν βόλτες για να το μάθουν. Μου έδειξε στο κινητό του διάφορες διαδρομές εντός πόλης και περιαστικές (μέχρι Ανάβυσσο το πήγε) και η κατανάλωση ήταν από 3.7 - 4.3.
Τρέμε yaris!
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
Όσοι από σας είναι κάπως παλιότεροι και θυμούνται την εισαγωγή της κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα, ειδικά μετά το 2.000, ας θυμηθούν και τι έγινε με τις τιμές. Αρχικά ήταν μόνο η Vodafone και η Wind (τότε Telestet νομίζω) και τα τιμολόγια πανάκριβα, απλησίαστα τα κινητά. Μόλις μπήκε αργότερα στο παιχνίδι η τότε κρατική Cosmote με φθηνότερα τιμολόγια, αμέσως υποχώρησαν και οι τιμές στους ιδιώτες. Και έτσι άρχισαν σιγά-σιγά τα κινητά να γίνονται προσιτά στον πολύ κόσμο.
Το κράτος έχει πολύ σημαντικό ρόλο να παίξει, ειδικά σε χώρες όπως η Ελλάδα που η αγορά είναι μικρή, δε σηκώνει μεγάλο ανταγωνισμό με πολλούς παίχτες και αμέσως οι 2-3 που υπαρχουν κάνουν καρτέλ.
Το πρόβλημα δεν είναι το λιγότερο ή το περισσότερο κράτος, αλλά να παίζει το θεσμικό του ρόλο και όχι να ξεζουμίζει την υγιή οικονομία και τους πολίτες προς όφελος κάποιων πολιτικών παρατάξεων ή των ημετέρων.
Ζητάμε λοιπόν σωστό κράτος. Χωρίς σοβαρό και σωστό κράτος δεν μπορεί να λειτουργήσει τίποτα σωστά. Οι μεγάλες χώρες Αγγλία, Γερμανία κλπ είναι μεγάλες και σοβαρές γιατί πάνω απ' όλα έχουν σοβαρό κράτος, οι μεγάλες ιδιωτικές εταιρείες τους και η οικονομική τους ισχύ είναι παρελκόμενα του σοβαρού κράτους. -
RE: Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!
Σήμερα γνώρισα κάποιους φοιτητές Μηχανολόγους από το Μετσόβειο. Μου έδειχναν φωτογραφίες από ένα μονοθέσιο που ανέπτυξαν. Θα κατέβουν σε αγώνες, με άλλα πολυτεχνεία απ' ότι κατάλαβα.
Το σχεδίασαν όλο μόνοι τους. Μοτέρ, σασί, αναρτήσεις. Και με κύριο χορηγό τη Bosch, κατασκευάστηκαν όλα κομμάτι-κομμάτι από Ελληνικές εταιρείες και μηχανουργεία.
Η επίσημη παρουσίαση θα γίνει τον Απρίλιο. Ένα μεγάλο μπράβο στα παιδιά και στην άλλη Ελλάδα που μας δείχνουν.
Δύο απόφοιτοι που δούλευαν στο ίδιο project εργάζονται ήδη στη Wiliams απ' ότι μου είπαν.
Μπράβο πάλι σε όλους. Και εύχομαι παρά τα προβλήματα της χώρας, η νέα γενιά να βρει το δρόμο της μέσα από την προσπάθεια και την αριστεία. Κι ας είναι και στο εξωτερικό. -
RE: Renault Captur II
Πάντως το captur είναι πανέμορφο. Μάλλον είμαι ο μοναδικός που το βρίσκω πιο όμορφο από το 2008. Είναι πραγματικά "σμιλεμένο" το αυτοκίνητο, σα γλυπτό.
Να το χαίρεστε οι κάτοχοι. -
RE: Capitalism vs Communism Mother of all topics
Η ζωή του μικρο-επιχειρηματία, ελεύθερου επαγγελματία είναι σκληρή. Πρέπει να κυνηγάς τη δουλειά συνέχεια, αλλιώς λεφτά γιοκ.
Αυτό που θεωρείται δεδομένο ότι στο τέλος του μήνα θα πέσουν τα λεφτά, πολλά ή λίγα δεν υπάρχει.
Ούτε η επιτυχία και τα πολλά έσοδα είναι εξασφαλισμένα. Μία έτσι, μια αλλιώς. Εξάλλου στην Ελλάδα δεν υπάρχουν περιθώρια για μεγάλες δουλειές και κερδοφορία.
Το να βγάζει κάποιος κάτι παραπάνω από έναν καλοπληρωμένο υπάλληλο, δουλεύοντας όλη μέρα, δεν το λες κι επιτυχία. -
RE: Γελοιογραφία & Χιούμορ
Αδιάφορο αυτοκίνητο το vitara, αλλά θα συνεισφέρω στην ποιητική συλλογή..
Αυτό το τζιπ το παλιακό, που 'ναι σαν εξηντάρα,
πάει κι αλλάζει ζαντικό και το 'χει για κορμάρα,
περνάει face-lift, νομίζει γυναικάρα.Σταμάτα ρε βιτάρα να το παίζεις καυχησιάρα,
πέρασε τώρα ο καιρός, είσαι μια ξεδοντιάρα.Σε βλέπουνε οι νιοί και παίρνουν μια τρομάρα,
σε βλέπουν κι οι υπόλοιποι και νιώθουν βαρεμάρα.
Πάλι καλά που 'ναι κι αυτοί που απ' τη στραβωμάρα,
βλέπουν τη μουτσουνάρα σου και σ' έχουν γι' αμαξάρα. -
RE: VW T-Roc
Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια.
Δεν επέλεξα τυχαία το T-Roc. Αλλά δε θέλω να το διαφημίσω κιόλας. Ο καθένας κάνει τις επιλογές του με βάση τα γούστα και τα κριτήριά του.
Οδήγησα και το Captur και το Q2 και το 2008. Πολύ κουπέ στυλ. Στενόχωρα, με μικρά παράθυρα και πολύ design-ιές. Δε γουστάρω τις design-ιές. Δίνω προτεραιότητα στην πρακτικότητα.
Μ' αρέσει που μπαίνω μέσα στο T-Roc, που έχει μεγάλα παράθυρα και γεμίζει με το φως της ημέρας το αυτοκίνητο.
Μ' αρέσει που βλέπω τον κόσμο γύρω μου όταν οδηγώ μέσα από τις γυάλινες επιφάνειες, κι όχι τις κολώνες και λαμαρίνες του αυτοκινήτου.
Μ' αρέσει που είναι τετραγωνισμένο και υπολογίζω εύκολα όλες τις γωνίες και το πλάτος/μήκος του αυτοκινήτου. Είναι πανεύκολο στην οδήγηση.
Γενικά μ' αρέσει το T-Roc γι' αυτό το πήρα!
Να χαίρεστε κι εσείς τα αυτοκίνητά σας, πάντα καλοτάξιδα και απροβλημάτιστα. -
RE: Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα
Γύρισα από την έκθεση και θα πω κάποιες σκόρπιες σκέψεις από τις εντυπώσεις μου.
Πρώτο περίπτερο η BYD. Συμπαθέστατα τα Dolphin και Atto3 με καλούς χώρους. Έχουν ελκυστική τιμή για ηλεκτρικά, αλλιώς σαν αυτοκίνητα, αν δεν τα είχα ακουστά, θα τα προσπερνούσα. Τελείως αδιάφορα.
Απέναντι από τη BYD, αριστερά η bmw και δεξιά η Mercedes.
Αυτή η Mercedes ξεχειλίζει από πολυτέλεια, κάπου σε ξενίζει δηλαδή, πολύ luxury η φάση.Στη BMW κλέβει τις εντυπώσεις η X1. Aδιαμφισβήτητα το κορυφαίο SUV στην κατηγορία της. Πανέμορφη και πολύ ποιοτική. Αυτό το αυτοκίνητο είναι μια κατηγορία μόνο του, οι Βαυαροί κέντησαν!
Καλός και ο 1, αλλά από χώρους και κυρίως χώρο αποσκευών δείχνει αυτοκίνητο για εργένηδες και ζευγάρια.Από τα citroen που πολύς λόγος γίνεται, το C3-Aircross δεν μου άρεσε καθόλου. Το απλό C3 ήταν πολύ όμορφο εξωτερικά. Εσωτερικά δεν θα το έλεγα του πεταματού, μάλλον του γίνεται πολύ αυστηρή κριτική. Για το λεφτά που το πουλάνε συμβιβάζεσαι.
Από Kia, Huyndai ξεχώρισα το X-Ceed, το picanto και το i10. Πολύ όμορφο το X-Ceed μέσα-έξω. Και τα 2 μικρά με εντυπωσιακούς χώρους για την κατηγορία τους. Κάθονται 4 άτομα χωρίς πρόβλημα σε τόσο μικρά αυτοκίνητα, είναι απίστευτο. Τσουχτερά βέβαια, 17-18k.
Μεγάλη απογοήτευση αυτό το EV3. Άσχημο, χωρίς χώρους και πανάκριβο. Το μόνο του πλεονέκτημα, ότι είναι εμφανώς καλύτερο από το Volvo EX-30. Τι πράγμα είναι αυτό το Volvo, αμφιβάλλω ότι το σχεδίασαν Σουηδοί. Πίσω δε χωράς να κάτσεις και το πίσω παρμπρίζ είναι ανύπαρκτο, δε βλέπεις πίσω τίποτα. Χειρότερη Κινεζιά από τις Κινεζιές.
Στα Honda δεν έμπαινε κανείς. Τους ξένιζαν οι τιμές, η εμφάνιση, δεν ξέρω. Ίσως το πιο αδιάφορο περίπτερο της έκθεσης.
Το Cybertrack ήταν πιο εντυπωσιακό έκθεμα. Όλοι είχαν πέσει πάνω του. Αυτό ήταν άρμα μάχης, όχι αυτοκίνητο! Είναι εκκεντρικός ο Elon.
Αφήνω τελευταίο τη μεγάλη απογοήτευση της έκθεσης. Την Alfa Romeo Junior. Σχετικά όμορφο εξωτερικά. Αλλά μέσα δραματική η κατάσταση. Τι να πρωτογράψω σαν αρνητικό,τίποτα θετικό δεν είχε.
Διάβασα ότι σούταραν τον Tavares. Τον Imparato έπρεπε να σουτάρουν πρώτα. Νομίζω η Alfa έχει τελειώσει, η Junior ήταν ο επικήδειος..Τι θα ήθελα εγώ. Να φτιάξει κάποιος ένα μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης σαν το i10 ή το picanto. Με ίδιους χώρους και ίδια εργονομία. Και σε παρόμοια τιμή. Γίνεται? Αν τα καταφέρουν στέλνω τα λεφτά προκαταβολή για να το πάρω πρώτος!
Τι θα ήθελε ο γιός μου που πήγαμε μαζί στην έκθεση. Με ρώτησε γιατί το T-Roc μας δεν ήταν στην έκθεση σαν ηλεκτρικό. Του εξήγησα ότι δεν βγαίνει σε ηλεκτρικό και απόρησα πως του ήρθε να ρωτήσει. Σε τόσα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπήκαμε στην έκθεση μου λέει, κανένα δεν ήταν τόσο άνετο σαν το δικό μας.
Παιδί θα μου πείτε (αν και κοντεύει έφηβος) η δύναμη της συνήθειας. Μπορεί και να έχει και δίκιο όμως μέχρις ενός βαθμού. Τι να του απαντήσω τώρα, ότι τρομπάρουν οι Γερμανοί και μπορεί στο μέλλον να κινείται με αυτοκίνητα σαν το Dolphin και το Atto? Δεν ήθελα να του δημιουργήσω εφιάλτες...
-
RE: Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]
Το αν καλώς ή κακώς αποβλήθηκε ο Mastoras78 ας μείνει στην κρίση του καθενός. Και ορθώς δεν σβήστηκε το κείμενό του, για να βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματά του.
Είναι δύσκολο για οποιονδήποτε admin να κάνει το διαιτητή. Αναγκαστικά όταν οξύνονται τα πνεύματα θα πρέπει να παρέμβει για να ηρεμήσει η κατάσταση και θα υπάρχουν παράπονα από την πλευρά που θα θεωρεί ότι αδικήθηκε.
Για άλλη μια φορά όμως δημιουργείται η εντύπωση ότι η μία πλευρά επιτρέπεται να προσβάλει και μένει στο απυρόβλητο, ενώ η άλλη αντιμετωπίζεται τιμωρητικά. Άρα λίγη παραπάνω προσοχή στο "ζύγισμα" θα ήταν χρήσιμη, για να μην υπάρχουν και σκέψεις για πιθανή μεροληψία... -
RE: Hyundai Bayon 2021
@gtsartsal said in Hyundai Bayon 2021:
@andya3 said in Hyundai Bayon 2021:
@storm said in Hyundai Bayon 2021:
Ο Storm πάντα ψάχνεται... ... για να περνά η ώρα ...
Και αν του κάτσει...έκατσε...
υ.γ. δύσκολο να αλλάξω αυτοκίνητο. Όχι γιατί δεν θέλω, αλλά γιατί δεν έχω χρόνο ελεύθερο να ασχοληθώ να το ευχαριστηθώ.
Μια απ' τα ίδια. Εδώ και 2 χρόνια λέω να πάρω καινούργιο αυτοκίνητο. Κι όταν καταλήγω κάπου, μου λέει η γυναίκα μου.
Και τι να το κάνεις? Να κάθεται στην πυλωτή? Έχεις ένα που κάθεται. Θα του πάρεις και παρέα?
Και με επαναφέρει στην τάξη...Τώρα εξηγείται γιατί δεν χαλάει το α3.
Δεν κουνιέται.Κουνιέται. Όχι πολύ. Βαριά 8k χιλ. το χρόνο. Αλλά το μυστικό δεν είναι αυτό. Είναι άλλο. Ότι προσέχεις σε προσέχει.
Του αλλάζω ανταλλακτικά με βάση τα χιλιόμετρα ή το χρόνο. Δεν περιμένω να χαλάσει πρώτα.
Έχω αλλάξει σετ καδένας, δίσκο-πλατώ, καθαρισμός σε βαλβίδες εισαγωγής, σινεμπλόκ μπρος πίσω κλπ. Όλα προληπτικά, όταν έκρινα ότι έφτασε η ώρα τους. Βενζίνη 98άρα. Φίλτρα κάθε χρόνο. Μπουζί ανά 3ετία. Και τα ανταλλακτικά τα παίρνω μόνος μου. Τις καλύτερες μάρκες. Κάποιες φορές και μαμά.
Το χαιδεύω και με χαιδεύει. Σχέσεις στοργής. -
RE: Μονόλογοι ...
Όταν μπλέκονται λεφτά, εξουσία και γυναίκες οι τσέπες, οι ψυχές και τα ένστικτα όλων είναι καπιταλιστικά. Ο έχων 2 χιτώνες προσπαθεί να αποκτήσει τουλάχιστον ένα τρίτο, όχι να δώσει το 2ο...
Όταν μιλάει η θεωρία και η ιδεολογία όμως, υπερισχύει ο ουμανισμός και η κοινοκτημοσύνη, το δίκιο του εργάτη, ο αγώνας του συντρόφου. Στη θεωρία όμως και για τους άλλους ε, όχι για μας, μην τρελαθούμε τώρα...
Οπότε μην ασχολείσαι με τις θεωρίες και τα παραμύθια του καθενός αγαπητέ Storm, ο καθένας ζει το μύθο του όπως τον βολεύει, στην πράξη όμως λειτουργεί όπως βολεύεται... -
RE: VW T-Roc
@dimsabas για σένα. Για να γίνω κι εγώ αρθρογράφος για μια φορά στηυ ζωή μου