Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 1
    • Posts 1834
    • Best 432
    • Groups 0

    bekiaris

    @bekiaris

    computers,cars,fun

    718
    Reputation
    49
    Profile views
    1834
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Νέα Φιλαδέλφεια, Ελλάδα Age 40

    bekiaris Unfollow Follow

    Best posts made by bekiaris

    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @katafractos17 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Πάνω από 13.000€ η επιδότηση για αγορά νέου αυτοκινήτου σε Έλληνες

      κρατήστε μικρό καλάθι...πρόσφατα μείωσαν την επιδότηση για τα ηλεκτρικά και τώρα πάνε για φθηνό leasing? ή κάνουν μία έμμεση επιδότηση σε εταιρίες leasing οπως η τούρκικη avis, η hertz, leaseplan (άλλαξε πρόσφατα) κτλ.... θα βάλουν τις τιμές στο θεό οι αγαπημένες μας εταιρίες για να τα κονομάνε από δύο μεριές, και φυσικά αναρωτιέμαι κ για τα εισοδηματική κριτήρια.... αντί να ζητάμε μείωση φορολογίας, καλύτερη υγεία, καλύτερη παιδεία, ασχολούμαστε με το leasing και το κέρδος 4-5 εταιριών.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      bekiaris
      bekiaris
    • RE: BYD forum

      @vagkirk said in BYD forum:

      Εγώ με το Dolphin έπαθα πλάκα πάντως με τους χώρους του, δεν μπορούσα να καταλάβω σε τι κατηγορίας αυτοκίνητο είχα μπει, μπροστά οδηγός και συνοδηγός ήμουν υπερανετοτατα, μάλιστα στη θέση του συνοδηγού έβαλα ακόμη πιο πίσω από ότι ήθελα το κάθισμα και άπλωσα τέρμα τα πόδια μου και πάλι χωρούσα πίσω μια χαρά!!! (182 με αρκετά κιλακια)

      πες τα επιτέλους!!! μιλάμε για αμάξι των 20k, δηλαδή πραγματικά δεν υπάρχει η τιμή με βάση τα specs. Προφανώς, δεν είναι αμάξι να πας ταξίδι, αλλά για αστικές μετακινήσεις με 2 παιδιά κάνεις άνετα την δουλειά σου...και αν και το desing ειναι υποκειμενικό, εγώ άσχημο προσωπικά δεν το βρίσκω. Όταν το yaris hybrid έχει 22, πραγματικά δεν καταλαβαίνω τι συζητάμε!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      bekiaris
      bekiaris
    • Νέα Mercedes CLA

      Η νέα mercedes έρχεται σε λίγους μήνες με ηλεκτρική έκδοση σε αρχιτεκτονική 800V. Θα είναι ικανή να διανύσει έως και 792 χλμ. – και στον αυτοκινητόδρομο έως και 693 χλμ. Να σημειωθεί ότι η νέα αυτή μονάδα κίνησης συνεργάζεται με ένα κιβώτιο δύο σχέσεων, ala Porsche electric.
      θα έρθει σε δύο εκδόσεις

      • πισωκίνητη CLA 250+
      • τετρακίνητη CLA 350 4Matic

      Απόλαυση

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      bekiaris
      bekiaris
    • RE: Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων

      Συμφωνούμε...και όταν ο καταναλωτής δεν πείθεται γιατί δεν υπάρχει πραγματικό όφελος (άρα δεν αξίζει) τότε έρχονται οι νομοθέτες να μας αναγκάσουν...απλά πράγματα!

      Ως κάτοχος ηλεκτρικού αυτοκινήτου, εγώ προσωπικά βλέπω αρκετά οφέλη, κ δεν εννοώ οικονομικά καθαρά. Βέβαια εδώ κάθεται το τι ζητάει ο καθένας οπότε ειναι προσωπικό καθαρά το θέμα. Δεν θεωρώ ούτε θα μπω στην λογική της συννομοσιολογίας της ηλεκτροκίνησης οτι προωθείτε από τα κράτη μέσω της αντίστοιχης νομοθεσίας για να κερδίσουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες. Σίγουρα αυτό που αναφέρεις όμως συμβαίνει σε διάφορους τομείς της ζωής μας κ το έχουμε δει πολλάκις.Το αν οι καταναλωτές έχουν πραγματικό όμως όφελος από την ηλεκτροκίνηση, μην βιάζεσαι να το κρίνεις, θα το κρίνει ο χρόνος κ ελπίζω να είμαστε εδώ υγιείς να το ξανασυζητήσουμε. Προσωπικά δεν βιάζομαι να βγάλω συμπέρασμα κ αφήνω τον χρόνο να κρίνει, αν κ φυσικά είμαι φιλικά προσκείμενος στα ηλεκτρικα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      bekiaris
      bekiaris
    • RE: TESLA FORUM

      @dettol said in TESLA FORUM:

      και ληζινγκ αν κανει δικο της η τεσλα, θα ξεβρακωσει τις γνωστες εταιρειες. Στο εξωτερικο εχει εξαιρετικα πακετα, αλλα ολα αυτα δεν ξερω αν και ποτε θα γινουν, διοτι ειμαστε χωρα και αγορα κουτσουλια.

      στην Ελλάδα πολύ δύσκολα θα κάνει δικό της leasing η Tesla...το ψάχνω για να αγοράσω το νέο Y στο τέλος του 25 (καλά να είμαστε πρώτα), κοιτούσα τις προσφορές του leasing σε Tesla γενικά στην Ελλάδα, αλλά πραγματικά είναι ασύμφορο οικονομικά, προτιμότερη είναι η αγορά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      bekiaris
      bekiaris
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Ενα 50% πειναει, ενα 40% τα βγαζει περα απο δυσκολα εως αξιοπρεπως κι ενα 10% τρωει με χρυσα κουταλια εις βαρος ολων.

      κ η ερώτηση πάντα παραμένει, 2.5 μήνες μετά τα Τέμπη το 23, η Κούλα πήρε 41%. Φυσικά μετά είχε και καροτάκι, έκαψαν ολη την Ελλάδα μέχρι τον Έβρο, εντελώς τυχαία η φωτιά στάματησε στα σύνορα, α και μην ξεχάσω είχαμε και Daniel, δεν γνωρίζω αν ακόμα αποζημειώθηκαν όλοι...και πρώτη φορά που ένιωσες κάτι αν γίνεται, ειναι φέτος που μαζεύτηκαν τόσες χιλιάδες κόσμου στο Σύνταγμα και σε άλλες πόλεις, αλλά και πάλι δεν ήταν αρκετό. Και ξέρω, θα μου πειτε, οτι δεν ειναι το 41% , στην πράξη ειναι το 15% του εκλογικού σώματος, γιατί δεν πήγαν να ψηφίσουν...και λέω, ε και???? έχουν οργανώσει έτσι το πολιτικό σύστημα που η αποχή ειναι προς όφελςο του πρώτου, αρα επιβράβευση του συστήματος. Μην κατηγορείτε τους πολιτικούς, ξέρουν να κάνουν πολύ καλά την δουλειά τους, ειναι πανέξυπνοι, εμείς είμαστε οι χαζοί, που μας ξεπέρασε η Βουλγαρία και η Ρουμανία. Και φυσικά, το πολιτικό σύστημα ειανι καθρεύτης του λαού, ας αναλάβουμε όλοι μας την ευθύνη που μας αναλογεί...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      bekiaris
      bekiaris
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Αναλωνόσατε όλοι τζάμπα σε ανούσιες συζητήσεις πυο έχουν απαντηθεί εδώ και χρόνια και είναι απλά μαθηματικά:

      1. η ηλεκτροκίνηση ως ένα βαθμό ειναι κουλτούρα, αντιλαμβάνομαι οτι δεν ειναι εύκολο να πάει κάποιος με 90-100 χιλιόμετρα στην εθνική, αλλά άμα δεν κάνει και πολλά ταξίδια (1-2 το χρόνο) δεν χάθηκε ο κόσμος. Τα περισσότερα χιλιόμετρα γίονται εντός πόλεως και εκεί απευθύνονται ουσιαστικά τα ηλεκτρικά.
      2. για να έχεις ουσιαστικό όφελος, πρέπει να κάνει κάποιος πάνω από 60 χιλιόμετρα την ημέρα και να φορτίζει σπίτι του με νυχτερινό ρεύμα (ή συνομα με τα περτικαλί τιμολόγια σε ώρες αιχμής που θα είναι φθηνό το ρεύμα).
      3. το κόστος εγκατάστασης στο σπίτι είτε σε ηλεκτρολόγο είτε σε wallbox δεν ειναι αμελητέο και σίγουρα προυποθέτει και χώρο και χρήμα καθώς πρέπει να ακολουθηθούν ειδικά πρωτόκολλα και να δηλωθεί στον ΔΕΔΔΗΕ (για να είσαι νομιμος).
      4. το κόστος αγοράς ενός οικογενειακού θερμικού σε σχέση με ένα ηλεκτρικό δεν απέχει τόσο πολύ όσο αναφέρεται, καθώς με την επιδότηση που δίνει το ελληνικό κράτος (ακόμά και μετά από 9 μήνες που ορθά αναφέρει ο συμφουρίτης παραπάνω) και αποσβένεται περίπου στα 80.000 χιλιόμετρα. Επίσης επιδοτείται και το wallbox στην περίπτωση που ειναι smart, κατά 500 ευρώ.
      5. δεν έχει νόημα κάποιος να υπολογίζει το κόστος κίνησης με φόρτιση στους dc φορτιστές καθώς η αγορά ηλεκτρικού δεν απευθύνεται σε αυτούς που θα φορτίζουν εκεί, καθώς είναι πολυ πιο ακριβοί, φθήρουν την μπαταρία πιο γρήγορα, και δεν έχει νόημα να αγοράσει κάποιος ηλεκτρικό αν θα φορτίζει μόνο έξω.
      6. υπα΄ρχουν και εταιρίες πχ Lidl ή ο δήμος Αθηναίων που προσφέρουν δωρεάν φόρτιση, αλλά δεν έχει νόημα να βάζουμε τέτοιες κατηγορίες στην εξίσωση της κουβέντας.
      7. η κύρια παράμετρος που δεν αναφέρεται ουσιαστικά παραπάνω είναι τα χρόνια που θα απαιτηθεί να αλλαχθεί η μπαταρία, αν πχ γίνει στα 150.000 χιλιόμετρα, οχι δεν κερδίζεις αλλά μπαίνεις και μέσα καθώς η αντικατάσταση της ειναι πανάκριβη. Ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο κρίνεται κυρίως για την μακροζωία της μπαταρίας και εκεί ειναι το ουσιαστικό όφελος του, καθώς όσο περισσότερο κρατήσει (με ορθή χρήση) τόσο μεγαλύτερο ειναι το οικονομικό όφελος. Τα service επίσης ειναι λίγο πιο φθηνά καθώς τα κινητά μέρη των ηλεκτρικών ειναι στο 1/3 ενός θερμικού.
      8. όπως αναφέρω και στο #1, η ηλεκτροκίνηση ειναι κουλτούρα, σε κάποιους αρέσει, σε κάποιοιυς όχι, εμένα προσωπικά που κάνω και ταξίδια (με υπομονή) και χιλιόμετρεα μέσα στην πόλη, την έχω λατρέψει, οχι καθαρά με οικονομικούς όρους, αλλά λόγω ευκολίας και ησυχίας μετακίνησης και δεν με ενοχλεί το άγχος της φόρτισης- κάνω 3 φορτίσεις το μήνα. Οποιος δεν του αρέσει, δεν υπάρχει λόγος να λογομαχούμε, απλά μην αγοράσει, ίσα ίσα που μας κάνει και καλώ σε εμάς του ηλεκτροκίνητους γιατί το αδυφάγο αυτό κράτος ενδέχεται να σκεφτεί να μας βάλει φόρους στα ηλεκτρικά.
      posted in Περί αυτοκίνησης
      bekiaris
      bekiaris
    • RE: BYD forum

      @katafractos17 said in BYD forum:

      Το Dolphin για το οποίο τόσος ντόρος έχει γίνει το προσπέρασα αδιάφορα.

      οκ δεκτή ή άποψη, η ερώτηση ειναι όμως για ένα φθηνό ηλεκτρικό με 60αρα μπαταρία και αντλία θερμότητας του οποίου η τιμή ειναι οριακά κάτω από τα 20 μετά επιδότητης, τι περίμενες να δεις? μια M3 με 4 μπούκιες απο πίσω να γρυλίζει? Ας είμαστε λίγο ρεαλιστές, μιλάμε για ένα αξιοπρεπέστατο αυτοκίνητο όπως και τα περισσότερα BYD τα οποία πωλούνται σε καλές τιμές, το value 4 money ειναι πολύ καλό. Αν θέλει κάποιος να τα κρίνει ως premium ας κοιτάξει σε άλλη κατηγορία, δεν γί΄νεται να βρεθεί ποτε αυτοκίνητο, πόσο μάλλον γενικά καταναλωτικό αγαθό, το οποίο να ειναι και ποιοτικό, και πολύ καλύτερο απο τον ανταγωνισμό, και φθηνό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      bekiaris
      bekiaris
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @elteo said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Δεν μας είπες τι οδηγάς και πόσο πλήρωσες να το αγοράσεις όμως; Γιατί ακόμα και τα 34Κ των Τέσλα είναι άπιαστο όνειρο για την πλειοψηφία των Ελλήνων που οδηγάει petrol 15ετιας. Αλλά έτσι είναι αυτά αν ζεις εκτός ελληνικής πραγματικότητας. Κοροϊδεύεις τους υπόλοιπους.

      Καλά δεν συμφωνω...βλέπω τόσα καινούργια αυτοκίνητα στους δρόμους, οικογενειακα Peugeut 3008 που πλέον ξεπερνάνε τα 35... γιατί αναφερόμαστε στα tesla και δεν λέμε πόσο κάνει πλέον η αγορά ενός οικογενειακού (βενζίνη/Πετρέλαιο). Το tesla με την επιδότηση (αναφέρομαι στην μικρή μπαταρία) ειναι πιο φθηνό... η ελληνική πραγματικότητα ειναι οτι δεν εχω να πληρώσω το ρεύμα /supermarket (αυτά λέω στους φίλοςυ και γνωστούς) αλλά πάω ενα μήνα διακοπές, το Πάσχα στο χωριό, και το βασικότερο, ξανα -ψηφίζω Μητσοτάκι που με πετσόκοψε στην ακρίβεια... για την υποκρισία του ελληνικού λαού έχω άλλη άποψη και κακώς την κάνουμε εδώ, επιβεβαιώθηκε εξάλλου πρόσφατα στις κάλπες. Γιατι αν δεν έχεις να φας, ψηφίζεις με άλλο τρόπο.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      bekiaris
      bekiaris
    • RE: Xiaomi forum

      @cirus said in Xiaomi forum:

      ναι το ξέρω ότι και τα 2 είναι αντιγραφές ευρωπαικών αλλα μου είναι αδιάφορο, είναι πανέμορφα

      τεσπα να δούμε ποτε θα την δούμε ευρώπη και αυτήν

      Πρωτη φορά χθες διάβασα για το YU7, και έπαθα πλάκα!!! τι χαρακτηριστικά ειναι αυτά? δύο ηλεκτροκινητήρες, αποδίδοντας συνολική ισχύ 691 ίππων, μπαταρία προέρχεται από την CATL, 800 χιλιόμετρα με την μπαταρία των 101 kWh, τιμές εκκίνησης προβλέπονται μεταξύ 250.000 και 300.000 γουάν (περίπου 34.400–41.300 δολάρια)... στην Ευρώπη δε εισάγονται καθόλου τα αυτοκίνητα της Xiaomi?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      bekiaris
      bekiaris

    Latest posts made by bekiaris

    • RE: TESLA FORUM

      @red_monster said in TESLA FORUM:

      Μια πρόβλεψη 0,0Χ% απαιτεί πολύ εξειδικευμένες γνώσεις, πολύπλοκα μαθηματικά μοντέλα και τεράστιες υπολογιστικές δυνατότητες !
      Το να προσπαθούμε να το εξηγήσουμε με απλή λογική άλγεβρας (3 το λάδι, 3 το ξύδι και 6 το λαδόξυδο) είναι τουλάχιστον αστείο

      η εμπειρία που έχω με τα χρηματιστηριακά, μου έχει δειξει οτι τα πράγματα ειναι πιο απλά, οποιος μπλέκει με μαθηματικά και πολύπλοκα μοντέλα, δεν επιβεβαιώνεται.... τα πράγματα ειναι συνήθως πιο απλά και μερικές φορές και εξόφθαλμα, αλλά πολλοί (βάζω και τον εαυτό μου μέσα) ειναι αδύνατο να τα δουν και να τα κατανοήσουν. Τεσπα, αρχικά να πω ένα μπράβο στην Tesla που καταφέρνει και δείχνει τέτοιο μέταλο σε τέτοια συγκυρία, και εύχομαι να ανατρέψει την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί, σε όλα τα επίπεδα, όπως μας έχει συνηθίσει. Θα ειμαι ο πρώτος που θα πει τα καλά λόγια για μια εταιρία που υποστήριζα φουλ στο παρελθόν.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      bekiaris
      bekiaris
    • RE: TESLA FORUM

      @dettol said in TESLA FORUM:

      Γνωμη μου; Μπορεις να δωσεις τα λεφτα; παιρνεις το juniper. Aν θες, για να λες στον εαυτο σου οτι εξαντλησες καθε περιθωριο, περιμενεις 3-6 μηνες να δεις αν θα παιξει καμμια προσφορα στο juniper. O κινδυνος ειναι να χασεις το τριχιλιαρο της τωρινης επιδοτησης.

      θεωρώ δύσκολο να καταργηθεί τελείως η επιδότηση του 3χιλιαρου, οι πωλήσεις των ηλεκτρικών μετά την μεγάλη μείωση της επιδότησης θα επιβραδύνουν, το κράτος θα αναγκαστεί να συνεχίσει να δίνει κάποια κίνητρα. πιο πολύ ποντάρω στο σενάριο να περιμένει ο φίλος να παιξει κάποια προσφορά, που το θεωρώ αρκετά πιθανό, σε συνδυασμό με όποια επιδότηση θα υπάρχει τότε. Ολα ειναι βέβαια, τζόγος και ειναι πολλοί οι παράγοντες που θα διαμορφώσουν την κατάσταση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      bekiaris
      bekiaris
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Τελείωσαν τα φράγκα έσκασε η φούσκα.
      Χωρίς 8 και 9 χιλιάρικα και με το ρίσκο να μην προλάβεις ακόμα και τα 3 θα φάνε τρελή φόλα τα ηλεκτρικά.
      Δεν υπάρχει αγορά ούτε για νέα πλέον ούτε προφανώς για μτχ γιατί οσοι ενδιαφέρονται για ηλεκτρικά είναι κυρίως τσιπηδες.
      Απο τη μύγα ξύγκι !

      και εγώ πιστεύω οτι δυστυχώς η αγορά των ηλεκτρικών πάει στα τάρταρα στην Ελλάδα, κάποιες εταιρίες ίσως λόγω υποχρέωσης στον στόλο οχημάτων και φορολογικά κίνητρα (αν ισχύουν ακόμα αυτά) και απο εκει και πέρα, έχετε γεια βρυσούλες... και στα μεταχειρισμένα ηλεκτρικά πάντως δεν υπάρχει ιδιαίτερη κίνηση, και μερικά ειναι σε καλές τιμές, πόσο μάλλον στα καινούργια. Συνεχίζω να πιστεύω πάντως οτι κάποιες εταιρίες με την πίεση της πτώσης των πωλήσεων να βγάλουν γενναίες εκπτώσεις, είδα πχ Ioniq 5 AWD κούτα απο αντιπροσωπεία στα 45, οταν πριν 2 χρόνια έκανε 10 χιλιάρικα πιο ακριβά.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      bekiaris
      bekiaris
    • RE: TESLA FORUM

      @iceman7 said in TESLA FORUM:

      Προφανώς επειδή πια έχουμε άλλες ανάγκες κομμένα τα αμάξια. Ενα χαμάλη για κάθε μέρα και κλαιν και οι εκδρομές και τα ταξίδια. Πανάκριβα όλα είναι. Και απαιτούν χρόνο για οργάνωση.

      Ωραίες οι θεωρίες για σκέψεις, φυλακές κλπ αλλά άντε δες ζημιά στο αμάξι χωρίς εγκεφαλικό, άντε βρες μάστορα να το φτιάξει σωστά (αδύνατο μιας και είναι όλοι κατσαπλιάδες), άντε φάε χρόνο σε συνέργια και άντε απαξίωση….
      Να μου λείπει.
      Προσωπικά έχω μια προσέγγιση στη ζωή.
      Αν κάτι δεν μπορώ να το απολαύσω όπως θέλω, απλά το κόβω. Δεν το απολαμβάνω με συμβιβασμούς 😁
      My way …..

      αν το σκεφτείς σε βάθος, δεν έχεις και άδικο, είχα γνωρίσει πριν χρόνια έναν έμπορο σε εστίαση (πριν σκάσει η κρίση του 10) και είχε περιουσία εκκατομυρίων, πολλά ακίνητα που τα ενοικίαζε, και είχε ένα ταπεινό Ford focus. Πολύ ανοιχτός τύπος και χαλαρός, χωρίς τουπέ (μάλλον έκανε την περιουσία μόνος του και γνώρισε την ζωή απο την καλή και απο την ανάποδη), πιάσαμε κουβέντα, εγώ 18αρης, βοηθούσα τον πατέρα μου στην δουλειά που είχε πάρει σε αυτόν. Του λέω (ως λάτρης των αυτοκινήτων), τόσα χρήματα, φτιάχνεται πολυκατοικία μετρητά όλα, και έχετε ford? και μου λέει, αγόρι μου, και αυτό πολύ μου είναι, δεν με νοιάζει καθόλου, δεν θα μου προσφέρει κάτι ένα πιο ακριβό αυτοκίνητο... τον κοίταξα λίγο περιεργα ως πιο μικρός και αφελής, αλλά πόσο δίκαιο είχε... και εμείς συζητάμε αν ο Musk θα Κανένα νέο Tesla...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      bekiaris
      bekiaris
    • RE: TESLA FORUM

      @dettol said in TESLA FORUM:

      Επισης, "το δες, το 'παιξες!" 🙂 Αν θεωρεις οτι θα πεσει, παιξε short. Εγω παντως οταν βλεπω να κατεβαινει στο 300, αγοραζω 🙂

      πραγματικά δεν ξέρω, οι αγοραστές επιμένουν, ή είναι απλά elon fun που οτι και να δουν θα αγοράζουν Tesla, ή απλά υπάρχει κάτι μεγάλο απο πίσω που έρχεται, και προφανώς θα δώσει boost στην μετοχή. Εγώ θα πω μακάρι, δεν το πιστεύω, αλλά ελπίζω να δούμε κάτι φοβερά καινοτόμο απο την Tesla και να δειξει οτι παραμένει μπροστά απο τον ανταγωνισμό στο παιχνίδι συνολικά. μέχρι στιγμής πάντως έχω πέσει τελείως έξω στις εκτιμήσεις μου για την Tesla, οποτε ούτε θα αγοράσω, ούτε θα sortαρω, αν και συνεχίζω να θεωρώ την μετοχή υπερτιμημένη, ωστόσο τα γεγογότα με διαψεύδουν.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      bekiaris
      bekiaris
    • RE: TESLA FORUM

      κάτι σάπιο υπάρχει πάντως σε αυτό το βασίλειο, οι πωλήσεις (συνολικά) δεν πάνε καλά (λόγω της διακοπής της επιδότησης τον Σεπτέμβριο, σίγουρα θα δούμε μια αύξηση τους τελευταίους δύο μήνες, μετά όμως...), το fsd ξεκίνησε, δείχνει προοπτική, αλλά ειναι πίσω απο την waymo και έχει ακόμα πολύ δρομο. Η μετοχή όμως, ανεβαίνει και μαζεύει συνέχεια την πτώση απο την αρχή του έτους, με όσα γνωρίζουμε και με την φυγή διάφορων στελεχών, δεν εξηγείται alt text

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      bekiaris
      bekiaris
    • RE: Lynk & Co

      @fanis75 said in Lynk & Co:

      @dettol said in Lynk & Co:

      απο τα πιο ομορφα αυτοκινητα που κυκλοφορουν στην κατηγορια αυτη. Ηταν τιμολογημενο λιγο λαθος, αλλα λιγο η επιδοτηση, λιγο το προωθητικο της εταιρειας, το κατεβαζει σε σωστα επιπεδα.

      Ακριβό ειναι πάλι, δεν έχω τόσα!! 30.000 επρεπε να έχει η τοπο έκδοση πριν την επιδότηση. Αλλιώς γιατι να πάρω κινέζο??? παίρνω τέσλα με 1.000 παραπάνω.

      Ποιο Tesla κάνει 31 χιλιάρικα? το ζουμί ειναι βλέπω προσφορές, θεωρώ και άλλοι θα μπουν στο κόλπο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      bekiaris
      bekiaris
    • RE: TESLA FORUM

      @stefan147 said in TESLA FORUM:

      Τίποτα απο τα παραπάνω δεν ειναι ιδανικο, ειδικά όντας διακοπές με μωρο. ΟΜΩΣ ειναι τοσο καλό το αυτοκίνητο που πραγματικά ο συμβιβασμός ειναι ως μη γενόμενος. Πρακτικότητα ασυλληπτη, προσπεράσεις με τη σκέψη, άνεση στα υψη, μεχρι και thumbs up απο περαστικούς σε καθημερινή βάση. Αν πρέπει να του προσαψω κατι ειναι το ground clearance που ειναι αστείο και ειναι ακατάλληλο για ελληνικό νησι/επαρχία.

      Κατανάλωση μεχρι στιγμής κάτω απο τα 16kw και θα επανέλθω με τα τελικα στοιχεία.

      φαίνεσαι ωραίος τύπος και αντικειμενικός, αυτό με την ΑΕΚΑΡΑ με χάλασε, αλλά άμα εν τελεί αγοράσω και εγώ Y, σου υπόσχομαι να το πάρω στα χρώματα της Ολυμπιακάρας.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      bekiaris
      bekiaris
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Ηλεκτροκίνηση σε Ελλάδα και Ευρώπη

      ο φίλος μας εδώ, είναι πιο αισιόδοξος

      posted in Περί αυτοκίνησης
      bekiaris
      bekiaris
    • RE: TESLA FORUM

      @spi_duster said in TESLA FORUM:

      Δε ξερω πως μιλα ο πατερας σου για το ηλεκτρικό σου μα δεν ειμαστε ιδιοι. Εγω γραφω παντα με ηρεμία βλεποντας τα θετικά και αρνητικά σε καθετι. Εχω βαλει πχ Φ/Β που υπερκαλυπτουν τις αναγκες μου ετησιως μα δε μπορω να τα συστησω ανεπιφυλακτα σε οποιον μενει στο Κουκακι. Εχω ρομποτικη σκουπα που σφουγγαριζει το σπιτι μα την καθαρίστρια θα την φερω μια φορά την εβδομαδα. Εχω σύστημα βιολογικου και ανακυκλωνω το νερο που χρησιμοποιω αλλά δεν θα γίνει ποτέ κανονας για καθε πολυκατοικία στο Γαλατσι. Μια χαρα βλεπω τα οφέλη καποιων πραγματων. Βλέπω και τις αδυναμίες. Αντι λοιπον να επιτιθεσαι και να με χαρακτηριζεις χεϊτερ ή φιλο διαβασε τι γραφω που δεν είναι γενικόλογα αλλά δε θελω να επαναλαμβανομαι.

      μα εσύ κάνεις επίθεση λέγοντας ότι δεν μπορούμε να δούμε τα μειονεκτήματα ενός ηλεκτρικού όταν έχω χρόνια και έχω κάνει πάνω από 20 ταξίδια μεγαλύτερα από 500 χιλιόμετρα, με χαμηλές ταχύτητες και με την ταλαιπωρία της φόρτισης. Προφανώς και τα βλέπει ο καθένας όλα αυτά, αλλά τι μένει... το σύνολο. Η ευκολία μετακίνησης στην πόλη, η φόρτιση στο σπίτι σου και η απεξάρτηση από το βενζινάδικο- κ αν σου έβαλε καλή βενζίνη ο βενζινάς, το χαμηλό κόστος μετακίνησης, το χαμηλό κόστος στο service, και φυσικά, μία αίσθηση οδήγησης αθόρυβη και άμεση. Δεν μετάνιωσα ούτε μια μέρα, και φυσικά΄σε φίλους και γνωστούς, πάντα έλεγα τα μειονεκτήματα, δεν τους πούλησα ποτέ ότι έκανα την αγορά του αιώνα, έλεγα συνέχεια τοςυ περιορισμούς. φ/β θα πρότεινα σε όλους με κλειστά μάτια (αν δεν υπάρχει σκίαση) σε συνδυασμό με μπαταρίες, ειδικά αν έχει κάποιος μεγάλη κατανάλωση, με την ανάλογη επένδυση φυσικά. είναι δεδομένο ότι θα βγάλει κάποιος τα χρήματα του στις σημερινές τιμές του ρεύματος, έστω και όχι τόσο σύντομα όσο παλιά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      bekiaris
      bekiaris
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr