@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Γιατί δεν υπάρχει φόρος και στο ρεύμα; Βγάλε εκτός τον μηχανισμό της επιδότησης όπου εξυπηρετεί την επιδοματικη πολιτική. Είναι ένας περίπλοκος μηχανισμός που ανατροφοδοτείται από τα υπερκέρδη των παρόχων όταν υπάρχουν μεγάλες αποκλίσεις στις τιμές χρεώσεων και μέσης τιμής αναφοράς. Αυτό τουλάχιστον μας λένε. Δεν το γνωρίζω σε βάθος το θέμα, δεν γνωρίζω τα υπερκέρδη και τον τρόπο που αυτά καταγράφονται και βάζω στοίχημα ούτε και εσύ.
Ας πούμε το τι πληρώνω από το πορτοφόλι μου και με φόρους.
Εάν δεν υπήρχε φόρος στο ρεύμα και διάφορες λοιπές χρεωσεις θα πλήρωνα 1,5-2 ευρώ όχι 6 όπως λες με την βενζινη
Δηλαδή θα πλήρωνα τρεις με τέσσερις φορές λιγότερο κόστος μετακίνησης ακόμα και αν αφαιρούσες όλους τους φόρους της βενζίνης.
Και φυσικά αν η μετακίνηση μου ήταν μεσα στην πόλη θα είχε όφελος και το περιβάλλον οπου ζουν και αναπνέουν καθημερινά οι άνθρωποι. Δηλαδή ο απλός λαός
Πάντως σήμερα, οι φόροι στα καύσιμα δυστυχώς ή ευτυχώς χρηματοδοτούν την κοινωνική πολιτική της χώρας. Θα προτιμούσα και εγώ να καταπολεμηθεί η φοροδιαφυγή και να μειωθούν σε μεγάλο βαθμό.
Και αυτά για να μη δουλευομαστε μεταξύ μας όχι τίποτα άλλο.
Υ.γ Ασχετο, αν φορολογούσαν τα διλιτρα πριμιουμ αυτοκίνητα και τα χρήματα αυτά τα έδιναν για την παιδεία και την στήριξη των νέων με οικονομικές δυσκολίες, θα ήσουν σύμφωνος ;
Aπο 6 ευρω το ρευμα θα ειχε 2 ευρω αν δεν ειχε φορο? Δηλαδη εχει 70% φορο το ηλεκτρικο και δεν το ηξερα? Οχι μονο δεν εχει τοσο φορο αλλα επιδοτειται γιατι ειναι κοινωνικο αγαθο πρωτον και δευτερον για να κερδοσκοπουν στις πλατες μας οι παροχοι. Αλλα το "πατημα" για την επιδοτηση ειναι οτι προκειται για κοινωνικο αγαθο. Ε το να μετακινειται ο καθε γιαπης με το ηλεκτρικο του δεν ειναι κοινωνικη αναγκη για να τον πληρωνει ο λαος και επιδοτωντας του το αμαξι και την ενεργεια (ηλεκτρικη) με την οποια κινειται, τι να κανουμε τωρα. Και να ερχεσαι κι εσυ να χρησιμοποιεις ολη αυτη την κοροιδια σαν επιχειρημα υπερ των ηλεκτρικων αντι να καθομαστε να κραζουμε ολοι παρεα, και οι υπερμαχοι των ηλεκτρικων και οι εναντιοι, την αδικια αυτη.
Οσο για το τελευταιο σου ερωτημα, εγω πληρωνω εμμεσους και αμεσους φορους για ενα διλιτρο 15ετιας πολυ περισσοτερους απο μια πορσε taycan των 200 χιλιαδων ευρω και ναι, απαιτω τα χρηματα μου να πανε στη στηριξη της κοινωνιας κι οσων εχουν περισσοτερη αναγκη. Οχι να πανε στο καθε λαμογιο (γιατι 200 χιλιαρικα για αμαξι στην Ψωροκωσταινα σχεδον αποκλειστικα λαμογιο μπορει να διαθεσει) να κανει βολτες με την taycan με κοστος της πλακας στην υγεια των κοροιδων και εις βαρος ανθρωπων που εχουν πραγματικα αναγκη.
Εσυ παλι μας λες οτι προτεραιοτητα της κοινωνιας ειναι τα ηλεκτρικα αμαξια κι οχι τα νοσοκομεια, τα σχολεια, τα ΜΜΜ και γενικα καθε τι που αφορα το συνολο του πληθυσμου. Ειδαλλως θα ελεγες το αυτονοητο, οτι δε γινεται σε μια χωρα με τραγικα προβληματα (που ακομα και το αν ενα τρενο θα φτασει στον προορισμο του και δεν θα πεσει πανω σε καποιο αλλο εξαρταται απ'τον καθε αχρηστο βυσματια) να δινεται δημοσιο χρημα στον καθε λεφτα ν'αγορασει αμαξι κι οχι να δοθουν χρηματα σε βασικοτατους τομεις που καλυπτουν τις πρωταρχικες αναγκες του λαου.
Αλλα ειπαμε, τα βασικα ζητηματα της κοινωνιας ειναι τα ηλεκτρικα αμαξια, τα χαρτινα καλαμακια και το παντεσπανι...