Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση
    • 1
    • 2
    • 59
    • 60
    • 61
    • 62
    • 63
    • 141
    • 142
    • 61 / 142
    Περί αυτοκίνησης
    87
    2840
    108456
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • elteo
      elteo @spi_duster last edited by

      @spi_duster said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

      @driver-m said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

      @spi_duster said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

      Μεσα στην πολη, για το 70% των οδηγων το ΑΜΙ ειναι αυτο που θα πρεπε να χρησιμοποιουμε.

      Nαι, πρεπει να χρησιμοποιουμε ενα "αυτοκινητο" που δεν εχει καν παραθυρα ουτε κλιματισμο, εχει ποιοτητα παιχνιδιου, δεν πιανει 40χλμ τελικη καλα καλα και κοστιζει οσο κοστιζαν μεχρι πριν λιγα χρονια αξιοπρεπεστατα superminis που μεχρι και ταξιδακια εκανες ανετα.
      Σιγα μην πρεπει μεσα στην πολη να χρησιμοποιουμε κι αμαξια του γκολφ, αλλα με τιμη κανονικου αυτοκινητου φυσικα, μην πεσουν εξω και οι αυτοκινητοβιομηχανιες.

      Εμπρος πισω λοιπον επειδη καποιοι πανε να το επιβαλλουν για να πουλανε φυκια για μεταξωτες κορδελες και καποιοι το υποστηριζετε κιολας παροτι ειναι εις βαρος σας αφου με τα χρηματα που καποτε αγοραζατε αυτοκινητο πλεον αγοραζετε παιχνιδι με επιδοσεις κι ανεσεις 60 ετων πισω. Και το επικροτειτε κιολας.

      Παμε παλι. Προσωπικα για την πολη θεωρω πως το ΑΜΙ και λοιπα τετοια οχηματα ειναι χρησιμα για προφανεις λογους. Αν με μια καταλληλη πολιτικη επιβαλλονταν μεσα στις πολεις, πολλα προβληματα θα λυνονταν. Καθαροτερος αερας, λυση στο προβλημα του παρακαρισματος στο κεντρο, λυση στο μποτιλιαρισμα κλπ. Πολλοι θα πηγαιναμε γρηγοροτερα στις δουλειες μας και ας ειναι αργα αυτα τα αμαξακια. Με προσιτες τιμες και καταλληλες υποδομες το γλυκο θα εδενε. Στα γραφω γιατι νομιζω πως δεν απευθυνομαι σε μαλακα. Απο εκει και μετα με την τρεχουσα κατασταση στους δρομους των ελληνικων αστικων κεντρων μια τετοια επιλογη φανταζει γραφικη και επικινδυνη επισης. Εαν πχ απαγορευονταν στο κεντρο τα θερμικα, (πλην ειδικων κατηγοριων επαγγελματικης χρησης), μια χαρα θα βελτιωναν την ποιοτητα ζωης αυτων που θα χρησιμοποιουσαν, αυτοκινητα σαν το ΑΜΙ.
      Προσωπικα λοιπον δε θα ειχα κανενα προβλημα να προσαρμοστω σε ενα τετοιο τροπο ζωης. Εχω 3 αυτοκινητα αυτη τη στιγμη και αυτο που χρησιμοποιω για την πολη ειναι ενα ταπεινο καλοσυντηρημενο sei. Τα αλλα δυο κεντρο ποτε.
      Επειδη δε σε θεωρω μαλακα, για αυτο και σου τα γραφω. Το ΑΜΙ δε ξερω αν εχει ή οχι κλειστα παραθυρα. Εννοω ενα αυτοκινητο αυτου του μεγεθους με default καποια πραγματα που τα εχουν τα αυτοκινητα εδω και 10ετιες.

      Να σε δω στο ελληνικό καλοκαίρι με το ami στην Σταδίου χωρίς A/C με ανοικτό παράθυρο (όσο θεωρείται ότι ανοίγει) και αστικό λεωφορείο δίπλα με το ντουμάνι του.

      alt text

      S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • storm
        storm last edited by

        Αν κάποιος μου χάριζε ένα AMI θα το έπαιρνα ευχαρίστως, για να το πουλήσω και να αγοράσω ένα Seicento Sporting Abarth με κλιματιστικό... από το φίλο μας τον Παπαδημητρίου... 😊 😁

        Βρουμ-βρουμ!!!!
        Youtube Video

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • L
          lap @spi_duster last edited by lap

          @spi_duster said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

          Εγω εστω και κυρ Σπυρος εχω ονομα. Εσυ ουτε αυτο δεν εχεις. Βρεστο πρωτα και ασχολησου μετα με το τι λεω εγω. Ποσο μαλλον τι θα κανω μιας και δε περιμενω την επιδοτηση απο κανενα για να παρω τις αποφασεις μου.

          Βρε άσε την επιδότηση στην άκρη, το είπα για να τσιμπήσεις....θες δεν θες ούτως ή άλλως στην δίνουν καθώς δεν μολύνει το όχημα, και έχει μια λογική και είναι σωστή.

          Πάνε δες το και πες μας.

          Έχει μια πανέξυπνη σχεδίαση, πραγματικά πανέξυπνη.
          Και από εκεί και πέρα είναι σαν ποδήλατο με τέσσερεις ροδες. Και άντε πες να κόστιζε 4Κ. Αυτοί ζητάνε μαζί με χρώμα κοντά στα 9Κ και έχει και επιδότηση μέσα σε αυτήν την τιμή.

          Όταν με 10Κ αγοράζεις στην Ινδία κανονικό ev, δηαλδη κανονικό όχημα πόλης του b seg χωρίς επιδότηση.
          Δηλαδή κάπου ώπα, μας κοροϊδεύουν. Δεν γίνεται να παράγουν ένα όχημα που κοστίζει όσο ένα σκούτερ και να το τιμολογουν όσο ένα αυτοκίνητο.

          Αλλά όπως είπα μπορεί να το αγόραζα και εγώ σε πολύ ειδικές περιπτώσεις.

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            spi_duster @elteo last edited by

            @elteo said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

            @spi_duster said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

            @driver-m said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

            @spi_duster said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

            Μεσα στην πολη, για το 70% των οδηγων το ΑΜΙ ειναι αυτο που θα πρεπε να χρησιμοποιουμε.

            Nαι, πρεπει να χρησιμοποιουμε ενα "αυτοκινητο" που δεν εχει καν παραθυρα ουτε κλιματισμο, εχει ποιοτητα παιχνιδιου, δεν πιανει 40χλμ τελικη καλα καλα και κοστιζει οσο κοστιζαν μεχρι πριν λιγα χρονια αξιοπρεπεστατα superminis που μεχρι και ταξιδακια εκανες ανετα.
            Σιγα μην πρεπει μεσα στην πολη να χρησιμοποιουμε κι αμαξια του γκολφ, αλλα με τιμη κανονικου αυτοκινητου φυσικα, μην πεσουν εξω και οι αυτοκινητοβιομηχανιες.

            Εμπρος πισω λοιπον επειδη καποιοι πανε να το επιβαλλουν για να πουλανε φυκια για μεταξωτες κορδελες και καποιοι το υποστηριζετε κιολας παροτι ειναι εις βαρος σας αφου με τα χρηματα που καποτε αγοραζατε αυτοκινητο πλεον αγοραζετε παιχνιδι με επιδοσεις κι ανεσεις 60 ετων πισω. Και το επικροτειτε κιολας.

            Παμε παλι. Προσωπικα για την πολη θεωρω πως το ΑΜΙ και λοιπα τετοια οχηματα ειναι χρησιμα για προφανεις λογους. Αν με μια καταλληλη πολιτικη επιβαλλονταν μεσα στις πολεις, πολλα προβληματα θα λυνονταν. Καθαροτερος αερας, λυση στο προβλημα του παρακαρισματος στο κεντρο, λυση στο μποτιλιαρισμα κλπ. Πολλοι θα πηγαιναμε γρηγοροτερα στις δουλειες μας και ας ειναι αργα αυτα τα αμαξακια. Με προσιτες τιμες και καταλληλες υποδομες το γλυκο θα εδενε. Στα γραφω γιατι νομιζω πως δεν απευθυνομαι σε μαλακα. Απο εκει και μετα με την τρεχουσα κατασταση στους δρομους των ελληνικων αστικων κεντρων μια τετοια επιλογη φανταζει γραφικη και επικινδυνη επισης. Εαν πχ απαγορευονταν στο κεντρο τα θερμικα, (πλην ειδικων κατηγοριων επαγγελματικης χρησης), μια χαρα θα βελτιωναν την ποιοτητα ζωης αυτων που θα χρησιμοποιουσαν, αυτοκινητα σαν το ΑΜΙ.
            Προσωπικα λοιπον δε θα ειχα κανενα προβλημα να προσαρμοστω σε ενα τετοιο τροπο ζωης. Εχω 3 αυτοκινητα αυτη τη στιγμη και αυτο που χρησιμοποιω για την πολη ειναι ενα ταπεινο καλοσυντηρημενο sei. Τα αλλα δυο κεντρο ποτε.
            Επειδη δε σε θεωρω μαλακα, για αυτο και σου τα γραφω. Το ΑΜΙ δε ξερω αν εχει ή οχι κλειστα παραθυρα. Εννοω ενα αυτοκινητο αυτου του μεγεθους με default καποια πραγματα που τα εχουν τα αυτοκινητα εδω και 10ετιες.

            Να σε δω στο ελληνικό καλοκαίρι με το ami στην Σταδίου χωρίς A/C με ανοικτό παράθυρο (όσο θεωρείται ότι ανοίγει) και αστικό λεωφορείο δίπλα με το ντουμάνι του.

            alt text

            Δες τι εγραψα σε παρακαλω. Δες μετα τι απαντησες. Δε μπορω να γραψω κατι διαφορετικο μηπως καταλαβεις.

            ....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              criuser last edited by

              Η συζήτηση αυτή συζητάει ανύπαρκτα πράγματα.

              Την χρήση του ΑΜΙ στην Αθήνα του σήμερα, με τους Αθηναίους και λοιπούς χρήστες των δρόμων του σήμερα, με την αστυνόμευση του σήμερα.

              Εχω καιρό να βγω εξωτερικό, αλλά ακούω για κέντρα των πόλεων, που είναι κλειστά για τα ΙΧ, που οι διανομές γίνονται με την λογική του τελευταίου χιλιομέτρου, που βέβαια η λογική τους είναι εντελώς διαφορετική από εμάς.

              Δεν ξέρω ποιοί έχουν πάει τελευταία στις Σπέτσες, αλλά άκουσα ότι πουλήθηκαν 80 ΑΜΙ εκεί.

              Για σήμερα λοιπόν το ΑΜΙ στην Ελλάδα, δεν παίζει εκτός συγκεκριμένων περιοχών. Αύριο ίσως είναι αλλιώς.

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
              Εμαθα...

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • L
                lap last edited by lap

                Ακριβώς αυτό λέω. Συμφωνώ 100%. Σε κάποιες περιοχές της επαρχίας έχω δει την χρησιμότητα του και ίσως για εκείνα τα μέρη όταν πηγαίνω θα το αγόραζα.

                Αν και πάλι μιας και παίζει μόνο του είναι μονοπώλιο καθώς έχει μεγάλο δίκτυο υποστήριξης. Τα αντίστοιχα microcars του εξωτερικού, Ασίας κτλ είναι κανονικά αυτοκινητάκια με όλα τα έξτρα και κοστίζουν 8-11Κ. Χωρίς δασμούς στις χώρες τους. Και έχουν τελική έως τα 110χλμ/ωρα

                Δες εδώ

                Και αυτό ακριβό είναι διότι έχει δασμούς κτλ αλλα όταν ρώτησα για το ami με χρωμα και αεροτομη μου έβγαλαν τιμή 9Κ+++.

                Αυτό εχει μεχρι και αερόσακο, έχει και κανονικό αμάξωμα με ζώνες παραμόρφωσης, μεγάλη μπαταρία, πολύ δυνατό μοτέρ συγκριτικά με το αμι, κλιματισμό, πολυτέλειες κτλ

                Είναι δυνατόν ολόκληρη citroen να μην μπορεί να παράξει κάτι σε αυτο το επίπεδο;

                https://www.car.gr/classifieds/cars/view/329923519-zhidou-d2

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  criuser last edited by

                  Αμα έλθει στην Ευρώπη το Ινδικό θα κάνει 15 πριν την επιδότηση.

                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                  Εμαθα...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • L
                    lap last edited by

                    Λογικά ναι αλλά είναι κανονικό αυτοκίνητο

                    https://sm.mashable.com/t/mashable_in/photo/default/img-0815_tthb.1248.jpg

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      criuser last edited by

                      Αμα φέρεις ένα ινδικό εδώ, φέρε το C3 το καινούργιο, φτηνό είναι και εκείνο.

                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                      Εμαθα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lap last edited by

                        Φαντάζεσαι, να πεις να φέρεις ινδικό αυτοκίνητο και να φέρεις citroen;;

                        Ε όχι!!!!

                        Τι κάνει η maruti, μύγες πεταλωνει;

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • S
                          spi_duster last edited by

                          Εαν δε λυθει το θεμα τεχνολογιας των μπαταριων και ανακυκλωσης υποστηριξης με οικολογικο τροπο, οι λυσεις αυτες δεν μπορει να ειναι βιωσιμες σε μαζικη κλιμακα.

                          ....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • L
                            lap last edited by

                            Έτσι το 50% του κόστος ενός κανονικού ev είναι η μπαταρία!

                            Σε αυτά τα ψεύτικα αυτοκινητάκια θα είναι μεγαλύτερο το ποσοστό

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              criuser last edited by

                              To AMI έχει πολύ μικρή μπαταρία.

                              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                              Εμαθα...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lap last edited by lap

                                Εμ για αυτό λέω. Με τιμές του 2022 το κόστος της μπαταρίας του στις 5,5kwh είναι 850 ευρώ. Θες να πούμε 2Κ μαζί με καλώδια, ινβερτερς, κυκλώματα ψύξης κτλ; Να βάλουμε αλλά 1,5Κ το μοτέρ; Άντε να το βάλουμε που δεν κοστίζει τόσο αλλά άντε να πούμε. Από εκεί μέχρι τα 10Κ πως μπορούμε να το δικαιολογήσουμε σε μαζική παραγωγή και χωρίς δασμούς εισαγωγής;

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  criuser last edited by

                                  Δεν έχω ενημέρωση από το αντίστοιχο τμήμα κόστους της εταιρείας...😊

                                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                  Εμαθα...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • L
                                    lap last edited by

                                    Για πάρε κανένα τηλεφωνακι και βάλε τις φωνές, παραξεσαλωσαν

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • L
                                      lap last edited by lap

                                      Youtube Video

                                      Δεν καταλαβαίνω τον λόγο που στενεύει τα μετατροχια του.

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      storm 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • piliourits
                                        piliourits last edited by

                                        Πριν ο Γιόχαν ανάρτησε το βίντεο με το polestar που αντί για 100€ ντίζελ, άντε 100κάτι βενζίνη, ξοδεψαν 250€ ρεύμα σε ταχυφορτιστές, πέρα απ τις επιπλέον ώρες, και φορτισαν 6 φορές για 1100χλμ, ή λάθος τα συγκράτησα;
                                        Τα νούμερα είναι αποκαρδιωτικα...

                                        Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • D
                                          driver-m @spi_duster last edited by

                                          @spi_duster said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                          @driver-m said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                          @spi_duster said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                          Μεσα στην πολη, για το 70% των οδηγων το ΑΜΙ ειναι αυτο που θα πρεπε να χρησιμοποιουμε.

                                          Nαι, πρεπει να χρησιμοποιουμε ενα "αυτοκινητο" που δεν εχει καν παραθυρα ουτε κλιματισμο, εχει ποιοτητα παιχνιδιου, δεν πιανει 40χλμ τελικη καλα καλα και κοστιζει οσο κοστιζαν μεχρι πριν λιγα χρονια αξιοπρεπεστατα superminis που μεχρι και ταξιδακια εκανες ανετα.
                                          Σιγα μην πρεπει μεσα στην πολη να χρησιμοποιουμε κι αμαξια του γκολφ, αλλα με τιμη κανονικου αυτοκινητου φυσικα, μην πεσουν εξω και οι αυτοκινητοβιομηχανιες.

                                          Εμπρος πισω λοιπον επειδη καποιοι πανε να το επιβαλλουν για να πουλανε φυκια για μεταξωτες κορδελες και καποιοι το υποστηριζετε κιολας παροτι ειναι εις βαρος σας αφου με τα χρηματα που καποτε αγοραζατε αυτοκινητο πλεον αγοραζετε παιχνιδι με επιδοσεις κι ανεσεις 60 ετων πισω. Και το επικροτειτε κιολας.

                                          Παμε παλι. Προσωπικα για την πολη θεωρω πως το ΑΜΙ και λοιπα τετοια οχηματα ειναι χρησιμα για προφανεις λογους. Αν με μια καταλληλη πολιτικη επιβαλλονταν μεσα στις πολεις, πολλα προβληματα θα λυνονταν. Καθαροτερος αερας, λυση στο προβλημα του παρακαρισματος στο κεντρο, λυση στο μποτιλιαρισμα κλπ. Πολλοι θα πηγαιναμε γρηγοροτερα στις δουλειες μας και ας ειναι αργα αυτα τα αμαξακια. Με προσιτες τιμες και καταλληλες υποδομες το γλυκο θα εδενε. Στα γραφω γιατι νομιζω πως δεν απευθυνομαι σε μαλακα. Απο εκει και μετα με την τρεχουσα κατασταση στους δρομους των ελληνικων αστικων κεντρων μια τετοια επιλογη φανταζει γραφικη και επικινδυνη επισης. Εαν πχ απαγορευονταν στο κεντρο τα θερμικα, (πλην ειδικων κατηγοριων επαγγελματικης χρησης), μια χαρα θα βελτιωναν την ποιοτητα ζωης αυτων που θα χρησιμοποιουσαν, αυτοκινητα σαν το ΑΜΙ.
                                          Προσωπικα λοιπον δε θα ειχα κανενα προβλημα να προσαρμοστω σε ενα τετοιο τροπο ζωης. Εχω 3 αυτοκινητα αυτη τη στιγμη και αυτο που χρησιμοποιω για την πολη ειναι ενα ταπεινο καλοσυντηρημενο sei. Τα αλλα δυο κεντρο ποτε.
                                          Επειδη δε σε θεωρω μαλακα, για αυτο και σου τα γραφω. Το ΑΜΙ δε ξερω αν εχει ή οχι κλειστα παραθυρα. Εννοω ενα αυτοκινητο αυτου του μεγεθους με default καποια πραγματα που τα εχουν τα αυτοκινητα εδω και 10ετιες.

                                          To ami ειναι ενα ελλιπεστατο αυτοκινουμενο οχημα που με τον κινητηρα και την ενεργοπαθητικηπαθητικη ασφαλεια που εχει δεν θεωρειται καν αυτοκινητο ενω η τιμη του ειναι τουλαχιστον αστεια, ακομα και με την επιδοτηση που στην τελικη την πληρωνει ο φορολογουμενος.

                                          Αστεια ειναι επισης και τα smart που ειναι ρημαδια με πανακριβη συντηρηση τα οποια κοστιζουν πολυ περισσοτερο απο ενα τυπικο supermini χωρις τον παραμικρο λογο.
                                          Οποτε οχι, η λυση δεν ειναι να εχουμε 15 αμαξια, ενα για πολη, ενα για βοκτα, ενα για χωριο, ενα για βουνο κι ενα για θαλασσα. Αυτοκινητα σαν το ami δεν εξυοηρετουν ΚΑΝΕΝΑ σκοπο. Αντιθετα, ενα αξιοπρεπες supermini 120-150 αλογων μπορει να κανει τα παντα και μεχρι προτινος ειχαν και λογικη τιμη. Πλεον οχι αλλα ανεκδοτα σαν το ami ειναι ακομα πιο ασυμφορα.
                                          Αν απλα μιλας για ηλεκτροκινητα superminis για μεσα στην πολη τοτε οκ, αλλα ο πολυς κοσμος δεν εχει μα δωσει 30 χιλιαρικα απλα για να πηγαινοερχεται στη δουλεια του οποτε με τα τωρινα δεδομενα κι αυτα ασυμφορα ειναι, στο μελλον βλεπουμε.
                                          Αλλα προς θεου, οχι να καταντησουμε να θεωρουμε οτι πρεπει πλεον στις πολεις να μετακινουμαστε με παιχνιδια με τελικες 40χλμ και ανεσεις ανυπαρκτες που απλα χωρανε μετα βιας 2 ατομα και ζητανε και 10+ χιλιαρικα για το τιποτα. Αυτο ειναι η απολυτη οπισθοδρομηση.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                          • S
                                            spi_duster last edited by spi_duster

                                            Παντα θα βρισκεται στο τραπεζι και η επιλογη που εχουμε σημερα. Μποτιλιαρισμα λεγεται και εξαιτιας του η μεση ταχυτητα μια συνηθησμενη μερα στην Αθηνα δεν ξεπερνα τα 35χλμ/ωρα. Συνοδευμενη βεβαια με απιστευτες ποσοτητες αεριων θερμοκηπιου και μικροσωματιδιων.
                                            Τα 130 και 150 αλογα δε χρειαζονται μες την πολη. Μια ομαλη ροη της λειπει ομως και δυστυχως τετοια αυτοκινητα ειναι μαστ. Το smart για μεσα στην πολη ειναι οτι καλυτερο. Αν η τιμη του δεν ηταν στο θεο μια χαρα θα ελυνε επισης τα περισσοτερα προβληματα που ζουμε. Σε ηλεκτρικο επισης θα ηταν απλα αριστο ως λυση και για τη ρυπανση. Φυσικα και δεν θα εδινα ομως πανω απο 12- 13 χιλιαρικα για ενα τετοιο συμβιβασμο. Πιο κατω ναι και με την παραδοχη πως τετοιων μεγεθων οχηματα θα ηταν γυρω μου. Διαφορετικα απλα κινδυνευεις αναμεσα στα θηρια.

                                            ....

                                            D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 59
                                            • 60
                                            • 61
                                            • 62
                                            • 63
                                            • 141
                                            • 142
                                            • 61 / 142
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr