-
@spi_duster said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@driver-m said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@spi_duster said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Μεσα στην πολη, για το 70% των οδηγων το ΑΜΙ ειναι αυτο που θα πρεπε να χρησιμοποιουμε.
Nαι, πρεπει να χρησιμοποιουμε ενα "αυτοκινητο" που δεν εχει καν παραθυρα ουτε κλιματισμο, εχει ποιοτητα παιχνιδιου, δεν πιανει 40χλμ τελικη καλα καλα και κοστιζει οσο κοστιζαν μεχρι πριν λιγα χρονια αξιοπρεπεστατα superminis που μεχρι και ταξιδακια εκανες ανετα.
Σιγα μην πρεπει μεσα στην πολη να χρησιμοποιουμε κι αμαξια του γκολφ, αλλα με τιμη κανονικου αυτοκινητου φυσικα, μην πεσουν εξω και οι αυτοκινητοβιομηχανιες.Εμπρος πισω λοιπον επειδη καποιοι πανε να το επιβαλλουν για να πουλανε φυκια για μεταξωτες κορδελες και καποιοι το υποστηριζετε κιολας παροτι ειναι εις βαρος σας αφου με τα χρηματα που καποτε αγοραζατε αυτοκινητο πλεον αγοραζετε παιχνιδι με επιδοσεις κι ανεσεις 60 ετων πισω. Και το επικροτειτε κιολας.
Παμε παλι. Προσωπικα για την πολη θεωρω πως το ΑΜΙ και λοιπα τετοια οχηματα ειναι χρησιμα για προφανεις λογους. Αν με μια καταλληλη πολιτικη επιβαλλονταν μεσα στις πολεις, πολλα προβληματα θα λυνονταν. Καθαροτερος αερας, λυση στο προβλημα του παρακαρισματος στο κεντρο, λυση στο μποτιλιαρισμα κλπ. Πολλοι θα πηγαιναμε γρηγοροτερα στις δουλειες μας και ας ειναι αργα αυτα τα αμαξακια. Με προσιτες τιμες και καταλληλες υποδομες το γλυκο θα εδενε. Στα γραφω γιατι νομιζω πως δεν απευθυνομαι σε μαλακα. Απο εκει και μετα με την τρεχουσα κατασταση στους δρομους των ελληνικων αστικων κεντρων μια τετοια επιλογη φανταζει γραφικη και επικινδυνη επισης. Εαν πχ απαγορευονταν στο κεντρο τα θερμικα, (πλην ειδικων κατηγοριων επαγγελματικης χρησης), μια χαρα θα βελτιωναν την ποιοτητα ζωης αυτων που θα χρησιμοποιουσαν, αυτοκινητα σαν το ΑΜΙ.
Προσωπικα λοιπον δε θα ειχα κανενα προβλημα να προσαρμοστω σε ενα τετοιο τροπο ζωης. Εχω 3 αυτοκινητα αυτη τη στιγμη και αυτο που χρησιμοποιω για την πολη ειναι ενα ταπεινο καλοσυντηρημενο sei. Τα αλλα δυο κεντρο ποτε.
Επειδη δε σε θεωρω μαλακα, για αυτο και σου τα γραφω. Το ΑΜΙ δε ξερω αν εχει ή οχι κλειστα παραθυρα. Εννοω ενα αυτοκινητο αυτου του μεγεθους με default καποια πραγματα που τα εχουν τα αυτοκινητα εδω και 10ετιες.Να σε δω στο ελληνικό καλοκαίρι με το ami στην Σταδίου χωρίς A/C με ανοικτό παράθυρο (όσο θεωρείται ότι ανοίγει) και αστικό λεωφορείο δίπλα με το ντουμάνι του.

-
Αν κάποιος μου χάριζε ένα AMI θα το έπαιρνα ευχαρίστως, για να το πουλήσω και να αγοράσω ένα Seicento Sporting Abarth με κλιματιστικό... από το φίλο μας τον Παπαδημητρίου...

Βρουμ-βρουμ!!!!
Youtube Video -
@spi_duster said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Εγω εστω και κυρ Σπυρος εχω ονομα. Εσυ ουτε αυτο δεν εχεις. Βρεστο πρωτα και ασχολησου μετα με το τι λεω εγω. Ποσο μαλλον τι θα κανω μιας και δε περιμενω την επιδοτηση απο κανενα για να παρω τις αποφασεις μου.
Βρε άσε την επιδότηση στην άκρη, το είπα για να τσιμπήσεις....θες δεν θες ούτως ή άλλως στην δίνουν καθώς δεν μολύνει το όχημα, και έχει μια λογική και είναι σωστή.
Πάνε δες το και πες μας.
Έχει μια πανέξυπνη σχεδίαση, πραγματικά πανέξυπνη.
Και από εκεί και πέρα είναι σαν ποδήλατο με τέσσερεις ροδες. Και άντε πες να κόστιζε 4Κ. Αυτοί ζητάνε μαζί με χρώμα κοντά στα 9Κ και έχει και επιδότηση μέσα σε αυτήν την τιμή.Όταν με 10Κ αγοράζεις στην Ινδία κανονικό ev, δηαλδη κανονικό όχημα πόλης του b seg χωρίς επιδότηση.
Δηλαδή κάπου ώπα, μας κοροϊδεύουν. Δεν γίνεται να παράγουν ένα όχημα που κοστίζει όσο ένα σκούτερ και να το τιμολογουν όσο ένα αυτοκίνητο.Αλλά όπως είπα μπορεί να το αγόραζα και εγώ σε πολύ ειδικές περιπτώσεις.
-
@elteo said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@spi_duster said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@driver-m said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@spi_duster said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Μεσα στην πολη, για το 70% των οδηγων το ΑΜΙ ειναι αυτο που θα πρεπε να χρησιμοποιουμε.
Nαι, πρεπει να χρησιμοποιουμε ενα "αυτοκινητο" που δεν εχει καν παραθυρα ουτε κλιματισμο, εχει ποιοτητα παιχνιδιου, δεν πιανει 40χλμ τελικη καλα καλα και κοστιζει οσο κοστιζαν μεχρι πριν λιγα χρονια αξιοπρεπεστατα superminis που μεχρι και ταξιδακια εκανες ανετα.
Σιγα μην πρεπει μεσα στην πολη να χρησιμοποιουμε κι αμαξια του γκολφ, αλλα με τιμη κανονικου αυτοκινητου φυσικα, μην πεσουν εξω και οι αυτοκινητοβιομηχανιες.Εμπρος πισω λοιπον επειδη καποιοι πανε να το επιβαλλουν για να πουλανε φυκια για μεταξωτες κορδελες και καποιοι το υποστηριζετε κιολας παροτι ειναι εις βαρος σας αφου με τα χρηματα που καποτε αγοραζατε αυτοκινητο πλεον αγοραζετε παιχνιδι με επιδοσεις κι ανεσεις 60 ετων πισω. Και το επικροτειτε κιολας.
Παμε παλι. Προσωπικα για την πολη θεωρω πως το ΑΜΙ και λοιπα τετοια οχηματα ειναι χρησιμα για προφανεις λογους. Αν με μια καταλληλη πολιτικη επιβαλλονταν μεσα στις πολεις, πολλα προβληματα θα λυνονταν. Καθαροτερος αερας, λυση στο προβλημα του παρακαρισματος στο κεντρο, λυση στο μποτιλιαρισμα κλπ. Πολλοι θα πηγαιναμε γρηγοροτερα στις δουλειες μας και ας ειναι αργα αυτα τα αμαξακια. Με προσιτες τιμες και καταλληλες υποδομες το γλυκο θα εδενε. Στα γραφω γιατι νομιζω πως δεν απευθυνομαι σε μαλακα. Απο εκει και μετα με την τρεχουσα κατασταση στους δρομους των ελληνικων αστικων κεντρων μια τετοια επιλογη φανταζει γραφικη και επικινδυνη επισης. Εαν πχ απαγορευονταν στο κεντρο τα θερμικα, (πλην ειδικων κατηγοριων επαγγελματικης χρησης), μια χαρα θα βελτιωναν την ποιοτητα ζωης αυτων που θα χρησιμοποιουσαν, αυτοκινητα σαν το ΑΜΙ.
Προσωπικα λοιπον δε θα ειχα κανενα προβλημα να προσαρμοστω σε ενα τετοιο τροπο ζωης. Εχω 3 αυτοκινητα αυτη τη στιγμη και αυτο που χρησιμοποιω για την πολη ειναι ενα ταπεινο καλοσυντηρημενο sei. Τα αλλα δυο κεντρο ποτε.
Επειδη δε σε θεωρω μαλακα, για αυτο και σου τα γραφω. Το ΑΜΙ δε ξερω αν εχει ή οχι κλειστα παραθυρα. Εννοω ενα αυτοκινητο αυτου του μεγεθους με default καποια πραγματα που τα εχουν τα αυτοκινητα εδω και 10ετιες.Να σε δω στο ελληνικό καλοκαίρι με το ami στην Σταδίου χωρίς A/C με ανοικτό παράθυρο (όσο θεωρείται ότι ανοίγει) και αστικό λεωφορείο δίπλα με το ντουμάνι του.

Δες τι εγραψα σε παρακαλω. Δες μετα τι απαντησες. Δε μπορω να γραψω κατι διαφορετικο μηπως καταλαβεις.
-
Η συζήτηση αυτή συζητάει ανύπαρκτα πράγματα.
Την χρήση του ΑΜΙ στην Αθήνα του σήμερα, με τους Αθηναίους και λοιπούς χρήστες των δρόμων του σήμερα, με την αστυνόμευση του σήμερα.
Εχω καιρό να βγω εξωτερικό, αλλά ακούω για κέντρα των πόλεων, που είναι κλειστά για τα ΙΧ, που οι διανομές γίνονται με την λογική του τελευταίου χιλιομέτρου, που βέβαια η λογική τους είναι εντελώς διαφορετική από εμάς.
Δεν ξέρω ποιοί έχουν πάει τελευταία στις Σπέτσες, αλλά άκουσα ότι πουλήθηκαν 80 ΑΜΙ εκεί.
Για σήμερα λοιπόν το ΑΜΙ στην Ελλάδα, δεν παίζει εκτός συγκεκριμένων περιοχών. Αύριο ίσως είναι αλλιώς.
-
Ακριβώς αυτό λέω. Συμφωνώ 100%. Σε κάποιες περιοχές της επαρχίας έχω δει την χρησιμότητα του και ίσως για εκείνα τα μέρη όταν πηγαίνω θα το αγόραζα.
Αν και πάλι μιας και παίζει μόνο του είναι μονοπώλιο καθώς έχει μεγάλο δίκτυο υποστήριξης. Τα αντίστοιχα microcars του εξωτερικού, Ασίας κτλ είναι κανονικά αυτοκινητάκια με όλα τα έξτρα και κοστίζουν 8-11Κ. Χωρίς δασμούς στις χώρες τους. Και έχουν τελική έως τα 110χλμ/ωρα
Δες εδώ
Και αυτό ακριβό είναι διότι έχει δασμούς κτλ αλλα όταν ρώτησα για το ami με χρωμα και αεροτομη μου έβγαλαν τιμή 9Κ+++.
Αυτό εχει μεχρι και αερόσακο, έχει και κανονικό αμάξωμα με ζώνες παραμόρφωσης, μεγάλη μπαταρία, πολύ δυνατό μοτέρ συγκριτικά με το αμι, κλιματισμό, πολυτέλειες κτλ
Είναι δυνατόν ολόκληρη citroen να μην μπορεί να παράξει κάτι σε αυτο το επίπεδο;
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/329923519-zhidou-d2
-
Αμα έλθει στην Ευρώπη το Ινδικό θα κάνει 15 πριν την επιδότηση.
-
Λογικά ναι αλλά είναι κανονικό αυτοκίνητο
https://sm.mashable.com/t/mashable_in/photo/default/img-0815_tthb.1248.jpg
-
Αμα φέρεις ένα ινδικό εδώ, φέρε το C3 το καινούργιο, φτηνό είναι και εκείνο.
-
Φαντάζεσαι, να πεις να φέρεις ινδικό αυτοκίνητο και να φέρεις citroen;;
Ε όχι!!!!
Τι κάνει η maruti, μύγες πεταλωνει;
-
Εαν δε λυθει το θεμα τεχνολογιας των μπαταριων και ανακυκλωσης υποστηριξης με οικολογικο τροπο, οι λυσεις αυτες δεν μπορει να ειναι βιωσιμες σε μαζικη κλιμακα.
-
Έτσι το 50% του κόστος ενός κανονικού ev είναι η μπαταρία!
Σε αυτά τα ψεύτικα αυτοκινητάκια θα είναι μεγαλύτερο το ποσοστό
-
To AMI έχει πολύ μικρή μπαταρία.
-
Εμ για αυτό λέω. Με τιμές του 2022 το κόστος της μπαταρίας του στις 5,5kwh είναι 850 ευρώ. Θες να πούμε 2Κ μαζί με καλώδια, ινβερτερς, κυκλώματα ψύξης κτλ; Να βάλουμε αλλά 1,5Κ το μοτέρ; Άντε να το βάλουμε που δεν κοστίζει τόσο αλλά άντε να πούμε. Από εκεί μέχρι τα 10Κ πως μπορούμε να το δικαιολογήσουμε σε μαζική παραγωγή και χωρίς δασμούς εισαγωγής;
-
Δεν έχω ενημέρωση από το αντίστοιχο τμήμα κόστους της εταιρείας...

-
Για πάρε κανένα τηλεφωνακι και βάλε τις φωνές, παραξεσαλωσαν
-
-
Πριν ο Γιόχαν ανάρτησε το βίντεο με το polestar που αντί για 100€ ντίζελ, άντε 100κάτι βενζίνη, ξοδεψαν 250€ ρεύμα σε ταχυφορτιστές, πέρα απ τις επιπλέον ώρες, και φορτισαν 6 φορές για 1100χλμ, ή λάθος τα συγκράτησα;
Τα νούμερα είναι αποκαρδιωτικα... -
@spi_duster said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@driver-m said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@spi_duster said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Μεσα στην πολη, για το 70% των οδηγων το ΑΜΙ ειναι αυτο που θα πρεπε να χρησιμοποιουμε.
Nαι, πρεπει να χρησιμοποιουμε ενα "αυτοκινητο" που δεν εχει καν παραθυρα ουτε κλιματισμο, εχει ποιοτητα παιχνιδιου, δεν πιανει 40χλμ τελικη καλα καλα και κοστιζει οσο κοστιζαν μεχρι πριν λιγα χρονια αξιοπρεπεστατα superminis που μεχρι και ταξιδακια εκανες ανετα.
Σιγα μην πρεπει μεσα στην πολη να χρησιμοποιουμε κι αμαξια του γκολφ, αλλα με τιμη κανονικου αυτοκινητου φυσικα, μην πεσουν εξω και οι αυτοκινητοβιομηχανιες.Εμπρος πισω λοιπον επειδη καποιοι πανε να το επιβαλλουν για να πουλανε φυκια για μεταξωτες κορδελες και καποιοι το υποστηριζετε κιολας παροτι ειναι εις βαρος σας αφου με τα χρηματα που καποτε αγοραζατε αυτοκινητο πλεον αγοραζετε παιχνιδι με επιδοσεις κι ανεσεις 60 ετων πισω. Και το επικροτειτε κιολας.
Παμε παλι. Προσωπικα για την πολη θεωρω πως το ΑΜΙ και λοιπα τετοια οχηματα ειναι χρησιμα για προφανεις λογους. Αν με μια καταλληλη πολιτικη επιβαλλονταν μεσα στις πολεις, πολλα προβληματα θα λυνονταν. Καθαροτερος αερας, λυση στο προβλημα του παρακαρισματος στο κεντρο, λυση στο μποτιλιαρισμα κλπ. Πολλοι θα πηγαιναμε γρηγοροτερα στις δουλειες μας και ας ειναι αργα αυτα τα αμαξακια. Με προσιτες τιμες και καταλληλες υποδομες το γλυκο θα εδενε. Στα γραφω γιατι νομιζω πως δεν απευθυνομαι σε μαλακα. Απο εκει και μετα με την τρεχουσα κατασταση στους δρομους των ελληνικων αστικων κεντρων μια τετοια επιλογη φανταζει γραφικη και επικινδυνη επισης. Εαν πχ απαγορευονταν στο κεντρο τα θερμικα, (πλην ειδικων κατηγοριων επαγγελματικης χρησης), μια χαρα θα βελτιωναν την ποιοτητα ζωης αυτων που θα χρησιμοποιουσαν, αυτοκινητα σαν το ΑΜΙ.
Προσωπικα λοιπον δε θα ειχα κανενα προβλημα να προσαρμοστω σε ενα τετοιο τροπο ζωης. Εχω 3 αυτοκινητα αυτη τη στιγμη και αυτο που χρησιμοποιω για την πολη ειναι ενα ταπεινο καλοσυντηρημενο sei. Τα αλλα δυο κεντρο ποτε.
Επειδη δε σε θεωρω μαλακα, για αυτο και σου τα γραφω. Το ΑΜΙ δε ξερω αν εχει ή οχι κλειστα παραθυρα. Εννοω ενα αυτοκινητο αυτου του μεγεθους με default καποια πραγματα που τα εχουν τα αυτοκινητα εδω και 10ετιες.To ami ειναι ενα ελλιπεστατο αυτοκινουμενο οχημα που με τον κινητηρα και την ενεργοπαθητικηπαθητικη ασφαλεια που εχει δεν θεωρειται καν αυτοκινητο ενω η τιμη του ειναι τουλαχιστον αστεια, ακομα και με την επιδοτηση που στην τελικη την πληρωνει ο φορολογουμενος.
Αστεια ειναι επισης και τα smart που ειναι ρημαδια με πανακριβη συντηρηση τα οποια κοστιζουν πολυ περισσοτερο απο ενα τυπικο supermini χωρις τον παραμικρο λογο.
Οποτε οχι, η λυση δεν ειναι να εχουμε 15 αμαξια, ενα για πολη, ενα για βοκτα, ενα για χωριο, ενα για βουνο κι ενα για θαλασσα. Αυτοκινητα σαν το ami δεν εξυοηρετουν ΚΑΝΕΝΑ σκοπο. Αντιθετα, ενα αξιοπρεπες supermini 120-150 αλογων μπορει να κανει τα παντα και μεχρι προτινος ειχαν και λογικη τιμη. Πλεον οχι αλλα ανεκδοτα σαν το ami ειναι ακομα πιο ασυμφορα.
Αν απλα μιλας για ηλεκτροκινητα superminis για μεσα στην πολη τοτε οκ, αλλα ο πολυς κοσμος δεν εχει μα δωσει 30 χιλιαρικα απλα για να πηγαινοερχεται στη δουλεια του οποτε με τα τωρινα δεδομενα κι αυτα ασυμφορα ειναι, στο μελλον βλεπουμε.
Αλλα προς θεου, οχι να καταντησουμε να θεωρουμε οτι πρεπει πλεον στις πολεις να μετακινουμαστε με παιχνιδια με τελικες 40χλμ και ανεσεις ανυπαρκτες που απλα χωρανε μετα βιας 2 ατομα και ζητανε και 10+ χιλιαρικα για το τιποτα. Αυτο ειναι η απολυτη οπισθοδρομηση. -
Παντα θα βρισκεται στο τραπεζι και η επιλογη που εχουμε σημερα. Μποτιλιαρισμα λεγεται και εξαιτιας του η μεση ταχυτητα μια συνηθησμενη μερα στην Αθηνα δεν ξεπερνα τα 35χλμ/ωρα. Συνοδευμενη βεβαια με απιστευτες ποσοτητες αεριων θερμοκηπιου και μικροσωματιδιων.
Τα 130 και 150 αλογα δε χρειαζονται μες την πολη. Μια ομαλη ροη της λειπει ομως και δυστυχως τετοια αυτοκινητα ειναι μαστ. Το smart για μεσα στην πολη ειναι οτι καλυτερο. Αν η τιμη του δεν ηταν στο θεο μια χαρα θα ελυνε επισης τα περισσοτερα προβληματα που ζουμε. Σε ηλεκτρικο επισης θα ηταν απλα αριστο ως λυση και για τη ρυπανση. Φυσικα και δεν θα εδινα ομως πανω απο 12- 13 χιλιαρικα για ενα τετοιο συμβιβασμο. Πιο κατω ναι και με την παραδοχη πως τετοιων μεγεθων οχηματα θα ηταν γυρω μου. Διαφορετικα απλα κινδυνευεις αναμεσα στα θηρια.
Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση