Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    D
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 1162
    • Best 639
    • Groups 0

    driver-m

    @driver-m

    1237
    Reputation
    102
    Profile views
    1162
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    driver-m Unfollow Follow

    Best posts made by driver-m

    • RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ

      H κατασταση στην Ποσειδωνος ειναι πραγματι τραγικη.
      Την περασμενη Παρασκευη που κατεβηκα τοσο στο πηγαινε (κατα τις 10.30 το βραδυ) οσο κι ακομα περισσοτερο κατα τις 2 που γυρνουσα αισθανθηκα οτι ζω στο tokyo drift.
      Ρημαδια να πανε με 200, καγκουρες (και με ακριβα αυτοκινητα και με σαραβαλα) να σκανε εξατμισεις λες και πεφτουν βομβες, κυνηγητα και 1002 ακομα τερμα παραβατικες συμπεριφορες που δειχνουν ενα λαο οχι απλα ανευθυνο αλλα και απολιτιστο.
      Κι ολα αυτα σε ωρες σχετικα νορμαλ, τα ξημερωματα σιγουρα θα εβρισκα τιποτα αναποδογυρισμενα και σφηνωμενα σε κανα τοιχο.

      Κι αντι να'χει καμερες σε καθε φαναρι στο δρομο αυτο, μου εχει στην αττικη οδο μην και πας με 140 αντι για 120 σε δρομο που και με 200 να πας ειναι δεκα φορες πιο ασφαλες απ'το να πας με 90 στην Ποσειδωνος.
      Γελοιες καταστασεις μιας γελοιας χωρας.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      driver-m
    • RE: Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....

      @v_a said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Σοβαρές περιουσίες από υπαλλήλους (κάθε λογής) - κρίνοντας από τον περίγυρό μου - ΔΕΝ φτιάχνονται, όσο εργατικά και να δουλεύουν.
      Εξαιρώ φυσικά επιχειρηματίες που κοπιασαν, στο κατάλληλο timing και έφτιαξαν την ζωή τους (και τα παιδιά τους).
      Ο πατέρας μου, τέρας εργατικοτητας (καλή του ώρα) με δύο δουλειές (μια στο δημόσιο και μια στην οικοδομή παρακαλώ, ακόμα και στα 65 του) το μόνο που κατάφερε ήταν να σπουδάσει δυο παιδιά και να πάρει με το εφάπαξ του ένα κτηματακι στο οποίο έκτισε μια αποθήκη.
      Όταν λοιπόν ακούω, σπιταρονες, εξοχικά σε νησιά και μισό μυριο καβατζα στη τράπεζα, όλα αυτά πάνε πακέτο συνήθως με πολλά (μα πολλά) μαύρα, δοσοληψίες με δημόσιο και σίγουρα όχι με το σταυρό στο χέρι.
      Το δέχομαι, μαγκιά τους, αλλά δε μπορώ και τις ηθικολογίες από τέτοια άτομα.
      Τα είπα και ξεθυμανα
      (Και είμαι εντός θέματος, γιατί θέλω να πάρω το dolphin surf αλλά δεν έχω γκαραζ..)

      Τελη του 90-αρχες 2000 ενας μεσος υπαλληλος ΔΕΚΟ εβγαζε για πλακα 2,5 χιλιαρικα ευρω (ή 850.000 δραχμες πριν ερθει το ευρω) καθαρα, γιατι επαιρναν 14 μισθους τοτε και τα 2 χιλιαρικα μισθο το μηνα τα ξεπερνουσαν πανευκολα. Και αυτο ισχυε για πολλους υπαλληλους ακομα και του δημοσιου και αρκετους και του ιδιωτικου τομεα. Το κοστος ζωης ηταν στην καλυτερη το μισο απο σημερα, μην πω και παρακατω. Αν λοιπον ενα ζευγαρι εβγαζε καθαρα ενα πεντοχιλιαρο τον μηνα τοτε, σημερα λιγο πολυ ειναι σαν να εβγαζε αναλογικα 10 χιλιαρικα βασει της αγοραστικης του δυναμης. Οποτε με τα λεφτα αυτα, που τα ειχαν αρκετοι τοτε, και το λεω για θετικο κι οχι αρνητικο, και διαμερισμα αξιολογο αγοραζες, και εξοχικο εχτιζες (οι τιμες τοτε στα περισσοτερα μερη δεν ηταν ουτε το 20%.των σημερινων στα οικοπεδα) και μπορει να αγοραζες και κανα δυαρι για επενδυση με λιγη σωστη διαχειριση. Παντως σπιτι να μεινεις και εξοχικο μπορουσες να αγορασεις χωρις φοβερες θυσιες, με δανειο φυσικα το οποιο ομως αποπληρωνες μια χαρα.
      Μετα ηρθε η κριση και διελυσε τους μισθωτους, γενικα, και τους συνταξιουχους. Συμπαρεσυρε βεβαια και ολους τους υπολοιπους κλαδους αλλα αυτοι οι 2 την πληρωσαν κατα κυριο λογο. Και ειναι και οι μονοι που δεν ανεκαμψαν ποτε μεχρι σημερα.

      Στις μερες μας παλι λεφτα σοβαρα εχουν αποκλειστικα, και το εννοω, ε.ε. που φοροδιαφευγουν οικτρα και αισχροκερδουν. Αντε και στελεχη εταιρειων που ειναι ομως πολυ λιγα και καποιοι γιατροι και δικηγοροι (λιγοι και κατα κανονα διεφθαρμενοι). Δεν αναφερομαι σε μεγαλοεπιχειρηματιες, βιομηχανους κλπ φυσικα οπου μηδενος εξαιρουμενου ειναι κρατικοδιαιτοι και σε οποιαδηποτε αλλη χωρα θα ηταν στη φυλακη, γιατι προκειται για πολυ μικρη μεριδα του πληθυσμου, αλλα για καθημερινους ανθρωπους.

      Οποτε λοιπον φτασαμε απο εκει που μεχρι πριν 20-25 χρονια αρκετος κοσμος μπορουσε να ζει αξιοπρεπεστατα, χωρις λαμογιες ή να λιωνει στη δουλεια, στις μερες μας το χρημα να το εχουν οσοι ειτε φοροδιαφευγουν και κερδοσκοπουν ειτε συνεργαζονται με το κρατος-μαφια και παιρνουν απευθειας αναθεσεις απ'αυτο, υπερκοστολογημενες παντοτε σε σημειο που αν υπηρχε εστω μια χουφτα αδιαφθορων ελεγκτων και δικαστων στη χωρα να επρεπε να χτιστει κι αλλη πτερυγα στον Κορυδαλλο για να τους χωρεσουν.
      Κατ'εμε ετσι εχει η κατασταση στη χωρα μας.

      posted in Αντίλογος
      D
      driver-m
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Εγώ πήγα στην Δανία το 2006.

      Ισχύουν όλα όσα είπα.

      Τώρα μετά από 12 χρόνια κρίση, προφανώς εδώ θα είμαστε χειρότερα, αλλά μπορώ να ζήσω καλύτερα και φτηνότερα σε Γερμανία και Αυστρία και δεν είναι η Δανία καλύτερη για να ζήσεις. Την Αυστρία βγάζουν πρώτη.
      Επίσης το γεγονός ότι μου βάζετε τον βασικό στην Ελλάδα που μένει στην πλατεία Βάθης ως μέσο όρο ενώ είναι τίγκα τα πάντα στο τριήμερο δεν βοηθάει για την σύγκριση.

      Πρέπει να φύγω τώρα, περισσότερα το βράδυ.

      Eγω πηγα πριν 3 χρονια Δανια και ειδα ποιοτητα ζωης που εδω δεν θα δουμε ουτε σε 100 χρονια. Οι τιμες ηταν πιο ακριβες απο εδω (για τωρα δεν ξερω ποση θα ειναι η διαφορα παντως που κι εδω ειναι ολα τραγικα απλησιαστα) αλλα σε καμια περιπτωση τοσο που να υπερκαλυπτει τη διαφορα στους μισθους. Στην τελικη εχουν γινει κι ερευνες που δειχνουν οτι ο μεσος μισθος στην Ελλαδα δεν φτανει ουτε για να βγουν 20 μερες του μηνα αν νοικιαζεις ακομα κι ενα ρημαδοδιαμερισμα (300 ευρω το μηνα νομιζω ειχαν βαλει, δηλαδη τρωγλη πλεον) ενω σε ολες τις χωρες της ΕΕ ο μισθος ηταν υπερεπαρκης για να μεινουν και λεφτα στην ακρη, απο λιγα εως αρκετα αναλογα και κε τη χωρα, ακομα και με πολυ ακριβοτερα ενοικια. Η Δανια μαλιστα ηταν και στις πρωτες θεσεις σχετικα με το ποσο επαρκης ηταν ο μεσος μισθος.

      Τωρα αν το επιχειρημα ειναι οτι ο κοσμος εδω εχει λεφτα επειδη θα φυγει 2 μερες να παει στα Καλαβρυτα ή την Αραχωβα (κι εκει ακομα με λεωφορεια πανε οι περισσοτεροι πλεον) ή τον καθε υπερτιμημενο προορισμο που μαζευει κοσμο επειδη ειναι σχετικα κοντα στην Αθηνα και αρα ειναι η ευκολη λυση, τη στιγμη που ο μεσος Δανος παιζει να εχει γυρισει τον μισο πλανητη και το καλοκαιρι παει οπου γουσταρει για 2-3 βδομαδες ενω ο μεσος ελληνεζος ποδοπατιεται να παει σε κανα νησι της χωρας του για 3-4 μερες και ουτε για εκει δεν του φτανουν πλεον (αφου κι αυτοι οι προορισμοι σε ξενους κυριως απευθυνονται κατα το πλειστον πια), ειλικρινα δεν χρειαζεται περαιτερω συζητηση.
      Εχοντας παει οχι σε πολλες χωρες αλλα εστω λιγες του εξωτερικου κι εχοντας επαφες με κοσμο που εχει επισκεφθει πολυ περισσοτερες, ολοι εχουμε την ιδια γνωμη, οτι η ελληνικη πραγματικοτητα, ιδιως των τελευταιων 10-12 ετων, θεωρειται καλη μονο συγκρινομενη με αφρικανικες κι ορισμενες φτωχες ασιατικες χωρες. Με οποιαδηποτε σοβαρη ή εστω αναπτυσσομενη χωρα ειμαστε πλεον χαοτικα πισω με το χασμα οσο περνουν τα χρονια να μεγαλωνει κι αλλο.
      Αυτη ειναι η αληθεια για τη χωρα μας, ειτε το θελουμε ειτε οχι. Κι αντικατοπτριζεται κι απ'την φοβερη μειωση του πληθυσμου που ειχαμε στην τελευταια απογραφη σε σχεση με αυτη του 2011 αφου μια τεραστια μεριδα των νεων φευγει για κατι καλυτερο μη ανεχομενο αλλο την καταντια που επικρατει. Και παροτι παλαιοτερα ημουν καπως επικριτικος, πλεον λεω οτι και πολυ καλα κανει. Πλεον εδω εχουμε μεινει οσοι ειτε για προσωπικους λογους δεν θελαμε να φυγουμε ειτε οσοι δε μπορουν να φυγουν αλλα και τα λαμογια που λυμαινονται τη χωρα και ειναι περισσοτερα απο ποτε. Κανενας αλλος.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      driver-m
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Χαιρετίζω τη μείωση της επιδότησης που εγκαινίασε το κη3, άντε και σ' ανώτερα. Πρέπει να αντιληφθούμε ότι με τις επιδοτήσεις αυτές και στο όνομα της προστασίας του περιβάλλοντος, οι πολίτες αντιμετωπίζονται με δύο μέτρα και δύο χιλιόμετρα. Από τη μία οι μη έχοντες, οι οποίοι καλούνται να δώσουν φόροι μέσω της αγοράς συμβατικών ιχ και καυσίμων Και από την άλλη οι προνομιούχοι οι οποίοι επιδοτούνται με χρήματα που προήλθαν από τους φόροι των πρώτων για να αγοράσουν καινούργια ρόδα. Η παράνοια σε όλο της τη μεγαλοπρέπεια.

      Δηλαδη αυτος που δουλευει βασικο μισθο και πληρωνει 0 φορο εισοδηματος, εχει πληρωσει τοσο πολυ φορο (lol) που εφτασε και περισσεψε για να αγορασει ο πελουσιος ηλεκτρικο?

      Οριστε; Δεν θελει να φαει; να αγορασει καθημερινα πραγματα οπως βενζινη; ΦΠΑ 13% 24% διαφορους δασμους και τελη. Σε χρηματα μπορει να πληρωνει ελαχιστο φορο αλλα αναλογικα με το εισοδημα του πληρωνει το 40-50% σε φορους και δασμους ισως και παραπανω.

      Ενω ενας πολυ πλουσιος πληρωνει 5% με 10% και αγοραζει και 10000 φορες περισσοτερα απο τον πολυ φτωχο.

      Αρα ο πλουσιος συνολικα θα εχει πληρωσει 10000πλασιο φορο.
      Αρα να μην παρει κι αυτος ενα μεριδιο πισω?

      Aς μη καταναλωνει τοτε, οπως κανει θελοντας και μη ο φτωχος, για να μην πληρωνει (εμμεσους) φορους. Σιγα μην δωσουμε (κι αλλες) φοροελαφρυνσεις στους εχοντες επειδη δηθεν πληρωνουν πολλα σε εμμεσους φορους ανοιγοντας σαμπανιες στη Μυκονο ή αγοραζοντας τσαντες LV. Ασε που σε αμεσους φορους, αν βαλεις και τις φοροαπαλλαγες στο παιχνιδι, τιποτα δεν πληρωνουν αναλογικα οι εχοντες σε σχεση με τους μεσαιους και τους μικρομεσαιους.

      Οκ, ας πουμε πως ο Μυκονιατζης αποκλειεται απο τις επιδοτησεις.
      Ενας που βγαζει 2.200 το μηνα, θεωρεις πως πρεπει να παρει επιδοτηση για να παρει ενα tesla των 45.000 ευρω?

      Για αυτοκινητο 45 χιλιαδων ευρω κανεις δεν πρεπει να παρει επιδοτηση. Μεχρι 30 χιλιαδων το πολυ και κανονικα θα επρεπε να δινεται και για φουλ υβριδικα, ωστε να μπορει ο καθενας να αγορασει ενα μικρο αμαξι πολης, ειτε ηλεκτρικο ειτε υβριδικο, με καμια 15αρια χιλιαρικα, οσο ειχε παλια ενα τυπικο 1400αρι-1600αρι. Ετσι και πολυς κοσμος θα αντικαταστησει τα σαραβαλα που χρησιμοποιει για καθε μερα και στις πολεις θα δουμε καποια διαφορα σε καυσαερια. Αυτοκινητα σαν τα τεσλα 3 δεν ειναι αμαξια πολης και δεν θα επρεπε να εχουν καμια επιδοτηση, και λογω τιμης και λογω ειδους αυτοκινητου. Για τις εκτος πολεως μετακινησεις οποιος θελει αμαξι 35-40 χιλιαδων και βαλε να το πληρωσει. Και δεν υπαρχει και κανενας λογος να ειναι ηλεκτρικο. Αλλα για τις πολεις πραγματι ισως εχει καποιο νοημα, ιδιως για τριτοκοσμικες και τερμα μολυσμενες οπως την Αθηνα. Και εξισου μεγαλο νοημα θα ειχε τα ταξι να ηταν εστω υβριδικα. Γιατι αν ειναι να εχω ενα ρημαδοοκταβια να μολυνει οσο 100 αλλα αυτοκινητα, και να αυξηθουν τα ηλεκτροκινητα παλι μιση δουλεια γινεται.

      Εν ολιγοις, επιδοτηση για να μπορουν ολοι να εχουν φτηνα ηλεκτρικα αμαξια πολης. Και μονο. Και φυσικα και με καποιο εισοδηματικο κριτηριο, εστω σχετικα ευρυ, οχι οριζοντια για ολους οπως γινεται τωρα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      driver-m
    • RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση

      @spi_duster said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

      @driver-m said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

      @spi_duster said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

      Μεσα στην πολη, για το 70% των οδηγων το ΑΜΙ ειναι αυτο που θα πρεπε να χρησιμοποιουμε.

      Nαι, πρεπει να χρησιμοποιουμε ενα "αυτοκινητο" που δεν εχει καν παραθυρα ουτε κλιματισμο, εχει ποιοτητα παιχνιδιου, δεν πιανει 40χλμ τελικη καλα καλα και κοστιζει οσο κοστιζαν μεχρι πριν λιγα χρονια αξιοπρεπεστατα superminis που μεχρι και ταξιδακια εκανες ανετα.
      Σιγα μην πρεπει μεσα στην πολη να χρησιμοποιουμε κι αμαξια του γκολφ, αλλα με τιμη κανονικου αυτοκινητου φυσικα, μην πεσουν εξω και οι αυτοκινητοβιομηχανιες.

      Εμπρος πισω λοιπον επειδη καποιοι πανε να το επιβαλλουν για να πουλανε φυκια για μεταξωτες κορδελες και καποιοι το υποστηριζετε κιολας παροτι ειναι εις βαρος σας αφου με τα χρηματα που καποτε αγοραζατε αυτοκινητο πλεον αγοραζετε παιχνιδι με επιδοσεις κι ανεσεις 60 ετων πισω. Και το επικροτειτε κιολας.

      Παμε παλι. Προσωπικα για την πολη θεωρω πως το ΑΜΙ και λοιπα τετοια οχηματα ειναι χρησιμα για προφανεις λογους. Αν με μια καταλληλη πολιτικη επιβαλλονταν μεσα στις πολεις, πολλα προβληματα θα λυνονταν. Καθαροτερος αερας, λυση στο προβλημα του παρακαρισματος στο κεντρο, λυση στο μποτιλιαρισμα κλπ. Πολλοι θα πηγαιναμε γρηγοροτερα στις δουλειες μας και ας ειναι αργα αυτα τα αμαξακια. Με προσιτες τιμες και καταλληλες υποδομες το γλυκο θα εδενε. Στα γραφω γιατι νομιζω πως δεν απευθυνομαι σε μαλακα. Απο εκει και μετα με την τρεχουσα κατασταση στους δρομους των ελληνικων αστικων κεντρων μια τετοια επιλογη φανταζει γραφικη και επικινδυνη επισης. Εαν πχ απαγορευονταν στο κεντρο τα θερμικα, (πλην ειδικων κατηγοριων επαγγελματικης χρησης), μια χαρα θα βελτιωναν την ποιοτητα ζωης αυτων που θα χρησιμοποιουσαν, αυτοκινητα σαν το ΑΜΙ.
      Προσωπικα λοιπον δε θα ειχα κανενα προβλημα να προσαρμοστω σε ενα τετοιο τροπο ζωης. Εχω 3 αυτοκινητα αυτη τη στιγμη και αυτο που χρησιμοποιω για την πολη ειναι ενα ταπεινο καλοσυντηρημενο sei. Τα αλλα δυο κεντρο ποτε.
      Επειδη δε σε θεωρω μαλακα, για αυτο και σου τα γραφω. Το ΑΜΙ δε ξερω αν εχει ή οχι κλειστα παραθυρα. Εννοω ενα αυτοκινητο αυτου του μεγεθους με default καποια πραγματα που τα εχουν τα αυτοκινητα εδω και 10ετιες.

      To ami ειναι ενα ελλιπεστατο αυτοκινουμενο οχημα που με τον κινητηρα και την ενεργοπαθητικηπαθητικη ασφαλεια που εχει δεν θεωρειται καν αυτοκινητο ενω η τιμη του ειναι τουλαχιστον αστεια, ακομα και με την επιδοτηση που στην τελικη την πληρωνει ο φορολογουμενος.

      Αστεια ειναι επισης και τα smart που ειναι ρημαδια με πανακριβη συντηρηση τα οποια κοστιζουν πολυ περισσοτερο απο ενα τυπικο supermini χωρις τον παραμικρο λογο.
      Οποτε οχι, η λυση δεν ειναι να εχουμε 15 αμαξια, ενα για πολη, ενα για βοκτα, ενα για χωριο, ενα για βουνο κι ενα για θαλασσα. Αυτοκινητα σαν το ami δεν εξυοηρετουν ΚΑΝΕΝΑ σκοπο. Αντιθετα, ενα αξιοπρεπες supermini 120-150 αλογων μπορει να κανει τα παντα και μεχρι προτινος ειχαν και λογικη τιμη. Πλεον οχι αλλα ανεκδοτα σαν το ami ειναι ακομα πιο ασυμφορα.
      Αν απλα μιλας για ηλεκτροκινητα superminis για μεσα στην πολη τοτε οκ, αλλα ο πολυς κοσμος δεν εχει μα δωσει 30 χιλιαρικα απλα για να πηγαινοερχεται στη δουλεια του οποτε με τα τωρινα δεδομενα κι αυτα ασυμφορα ειναι, στο μελλον βλεπουμε.
      Αλλα προς θεου, οχι να καταντησουμε να θεωρουμε οτι πρεπει πλεον στις πολεις να μετακινουμαστε με παιχνιδια με τελικες 40χλμ και ανεσεις ανυπαρκτες που απλα χωρανε μετα βιας 2 ατομα και ζητανε και 10+ χιλιαρικα για το τιποτα. Αυτο ειναι η απολυτη οπισθοδρομηση.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      driver-m
    • RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση

      Oι επιδοσεις ειναι πραγματι σημαντικες για οταν τις χρειαστεις, αυτο δε σηκωνει αμφισβητηση.
      Το θεμα ειναι οτι οι υπερμαχοι των ηλεκτρικων κολλανε τοσο πολυ στις ρεπριζ λες και προκειται να κανουν κοντρες στα λιμανακια ή λες κι ενα αυτοκινητο 200+ αλογων εχει κακες ρεπριζ και χρειαζεσαι ξαφνικα 0-100 σε 3 δευτερολεπτα (που με τους δρομους που εχουμε παιζει και να βρεθεις σε κανα χωραφι αν επιταχυνεις τοσο ακαριαια).
      Επισης, απ'τη μια κοπτονται τοσο για τις, πραγματι, ταχυτατες αυτες ρεπριζ αλλα το οτι αν πανε πανω απο 110 χλμ τα ηλεκτρικα παιζει να μη φτανουν ουτε μεχρι την Πατρα το κανουν αβαβα.
      Μαλλον οταν ταξιδευει καποιος στην Αθηνων Κορινθου, την Αθηνων Λαμιας κλπ (με 2-3 λωριδες παντου) ειναι πολυ σημαντικοτερες οι ρεπριζ φεραρι απ'το να πας με φυσιολογικες ταχυτητες (130χλμ και σε σημεια και λιγο παραπανω) ωστε να μην σε περνανε μεχρι και τα 1600αρια του 2005 με τα 100 αλογα. Γιατι εγω τεσλα σε εθνικη οδο να παει πανω απο 110-120χλμ δεν εχω δει ισως και ποτε. Αντιθετα, συγχρονα αυτοκινητα σχετικα μεγαλης ιπποδυναμης σπανια τα βλεπεις να πανε κατω απο 140χλμ.
      Εκτος κι αν τα τεσλα τα παιρνουν για ορεινες διαδρομες σε επαρχιακους δρομους...για να μεινουν απο μπαταρια στη μεση του πουθενα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      driver-m
    • RE: Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?

      @fanis75 said in Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?:

      @driver-m said in Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?:

      O αλλος εδωσε 500 ευρω για λαδια, φιλτρα και υγρα φρενων σ'ενα αμαξι της σειρας και καποιοι λενε οτι ειναι κι εξαιρετικη τιμη.

      Δεν ειναι να απορει κανεις τελικα πως ειμαστε στον πατο της ΕΕ

      Για αυτό είμαστε στον πάτο....εαν ήμασταν στον αφρό θα ήταν €1.000 τουλάχιστον το αντίστοιχο σέρβις σε Γερμανία ή Λουξεμβούργο.

      Nαι, με μεσο μισθο 6000 ευρω, οχι 900 οπως στο ελλαδισταν.
      Δηλαδη εκει θα εδινες το 1/6 του μισθου ενω εδω δινεις το 1/2 και σε καποιους φαινονται και λιγα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      driver-m
    • RE: Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!

      @gtsartsal said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

      Ρε παιδιά, συγγνώμη κιόλας , αλλά με τον καιρό να είναι πλέον περίεργος και τα ακραία φαινόμενα (για τον κρατικό μηχανισμό μπορεί το ακραίο να είναι και κάτι λιγότερο) να συμβαίνουν όλο και πιο συχνά, είναι κακό που ένας νόμος προβλέπει να έχουμε αλυσίδες στα οχήματα μας;

      Πραγματικά μου είναι αδιάφορο ποιος κυβερνάει όταν κάτι που ψηφίζεται είναι προς την σωστή κατεύθυνση.

      Τοτε φιλε να κουβαλας και κανα φουσκωτο μαζι γιατι με την πρωτη πλημμυρα η μιση αττικη εχει βουλιαξει γιατι τα φρεατια ειναι ολα βουλωμενα, τα δαση κατακαμμενα και τα αντιπλημμυρικα εργα ανυπαρκτα. Φυσικα μην αναρωτηθεις ποτε γιατι τα παντα πλημμυριζουν για πλακα ή γιατι με 2 ωρες χιονι αποκλειστηκε ολη η Αθηνα κι αναζητησεις ευθυνες στο κρατος, να τα βαζεις με τον συμπολιτη που δεν κουβαλουσε αλυσιδες στη Συγγρου και την αττικη οδο που εκλεισαν με 3 εκατοστα χιονι για το ολο χαλι. Ειπαμε, ατομικη ευθυνη, σανο κι αγιος ο Θεος.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      driver-m
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Ξέρω γω.. καλύτερα τα πήγε τελικά μάλλον. Εδώ και η κομμουνιστική Κίνα εφαρμόζει καπιταλισμό του κερατά για να επιβιώσει...

      Αυτά τα πολιτεύματα πέθαναν με την βιομηχανική επανάσταση μαζί, απλά επειδή δεν έχει κάτσει η μπίλια ακόμη, δεν σημαίνει ότι πρέπει να απαντάμε με λύσεις του 1880..

      Σωστα, χρειαζομαστε λυσεις απ'την αρχαιοτητα, ο ισχυρος να εκμεταλλευεται τον ανισχυρο.
      Εντωμεταξυ εχουμε φτασει στο 2022 κι ο κοσμος αγοραζει ξυλοσομπες για να ζεσταθει κι ο ιδιος κοσμος ειναι και υπερμαχος του καπιταλισμου κιολας. Μιλαμε για παρανοια, οχι αστεια.

      Oσο για τα φασιστικα καραγκιοζιλικια των Ιταλων, θα μπορουσε απλα ο πολιτισμενος κοσμος να τους γυρισει την πλατη πλεον οπως κανει και στον Πουτιν. Αλλα συνεχεια τρωμε στη μαπα το τι συμβαινει εκει μαλλον για να συνηθισει και να εξοικειωθει ο κοσμος με τον φασισμο που ειναι το τελευταιο αποκουμπι του καπιταλισμου οταν τα πραγματα αγριευουν, οπως συμβαινει και τωρα.
      Εντελως εκ του πονηρου λοιπον η δηθεν αρνητικη διαφημιση του τι συμβαινει στην Ιταλια. Στην πραγματικοτητα ολοι οι κεφαλαιουχοι που κανουν κουμαντο, κυβερνησεις τυπου Μελονι θελουν.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      driver-m
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Σωστα, χρειαζομαστε λυσεις απ'την αρχαιοτητα, ο ισχυρος να εκμεταλλευεται τον ανισχυρο.

      Φύση ονομάζεται αυτό...αλλιώς δεν θα επιβίωνε κανένα είδος. Τα ελάφια τρώνε τα χόρτα, τα λιοντάρια τα ελάφια...και ο άνθρωπος τρώει τα πάντα! Εαν αλλάξει αυτό θα πεθάνουν και τα ελάφια και τα λιοντάρια και οι άνθρωποι. Όσο προσπαθούμε να επιβάλουμε συστήματα ενάντια στην (ανθρώπινη) φύση τόσο αυτά θα αποτυγχάνουν. Η λύση - που είναι και δύσκολη - είναι να βρούμε σύστημα σύμφωνω με την ανθρώπινη φύση αλλά να έχει και κοινωνικό χαρακτήρα.

      Λαθος.
      Ο ανθρωπος προοδευσε γιατι εφτιαξε πολιτισμενες κοινωνιες που βασιζονταν στη συνεργασια και την αλληλεγγυη κι ετσι επιβιωσε κι εφτασε να ειναι στην κορυφη της τροφικης αλυσιδας. Αλλιως ακομα θα μας ετρωγαν τα λιονταρια και οι λυκοι.
      Αυτη ειναι και η διαφορα μας με το υπολοιπο ζωικο βασιλειο. Απλα πλεον εχουμε καταντησει και παλι ζουγκλα και καποιοι νομιζουν οτι αυτο ειναι και το φυσιολογικο.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      driver-m

    Latest posts made by driver-m

    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      @ilias-a said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Χαμηλος συντελεστης τριβης και κρατημα στο στεγνο αλληλοσυγκρουονται.

      Oχι απαραιτητα. Για την ακριβεια, δεν σημαινει οτι οταν εχεις υψηλο συντελεστη τριβης εχεις απαραιτητα και καλο κρατημα, ιδιως στα touring ελαατικα. Τα Τ005 και τα efficientgrip performance 2 εχουν απ'τους χαμηλοτερους συντελεστες τριβης στην κατηγορια τους και εχουν απ'τις καλυτερες επιδοσεις και σε στεγνο και σε βρεγμενο. Αντιθετα, πολλα β-γ διαλογης ελαστικα εχουν πολυ υψηλοτερο συντελεστη τριβης και παρ'ολ'αυτα σε φρεναρισμα κλπ ειναι τραγικα.
      Οποτε, παροτι θεωρητικα εχει βαση αυτο που λες, στην πραξη δεν φαινεται να ισχυει.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      driver-m
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      Κι εμενα τα Τ005 στο 207 μου μου.εχουν βγει παρα πολυ καλα. Τωρα εχουν σχεδον 40.000 χλμ και πλεον θελουν αλλαγη αλλα ακομα και τωρα κρατανε παρα πολυ καλα. Επισης εχουν χαμηλη αντισταση κυλισης και εχω την χαμηλοτερη καταναλωση απ'οποιαδηποτε ελαστικο ειχα φορεσει πριν. Οταν αλλαξω σκεφτομαι να παω στα efficientgrip performance 2 γιατι λενε οτι ειναι πολυ καλα και βγαζουν και πολλα χλμ, παντως με τα Τ005 εμεινα πολυ ευχαριστημενος.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      driver-m
    • RE: Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ

      @fhcc said in Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ:

      Η δουλειά είναι αρκετή, όταν γίνεται από έναν καλό και έμπειρο τεχνίτη, πρέπει να πληρώνεται.

      Το πόσο αξίζει εξαρτάται από το πόσο είναι διατεθειμένος να πληρώσει κάποιος.

      Το πρόβλημα είναι ότι σε αρκετά καταστήματα την εργασία την κάνουν νέα παιδιά και όχι ο τεχνίτης με τον οποίο κάνεις συμφωνία. Πολύ πιθανόν δεν θα έχουν και το καλύτερο αποτέλεσμα λόγω απειρίας ή λιγότερων γνώσεων.

      Δεν χρειαζεται καμια ιδιαιτερη εμπειρια για να περασεις κεραμικη, της πλακας διαδικασια ειναι. Το καπως πιο δυσκολο ειναι να προετοιμασεις καλα το χρωμα με γυαλισμα, πηλο κλπ. αλλα σε καινουρια αυτοκινητα ουτε γυαλισμα χρειαζεται ή αν χρειαζεται θα ειναι ελαχιστο και πολυ επιφανειακο.
      Γι'αυτο και οι τιμες που ζητουν για τη διαδικασια αυτη οι detailers ειναι κατα κανονα αστειες, ποσω μαλλον οταν τα ιδια τα προιοντα δεν προστατευουν στο βαθμο που διαφημιζεται οτι κανουν.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      driver-m
    • RE: Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ

      @limited_one said in Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ:

      @ilias-a said in Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ:

      @a-d-p said in Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ:

      @fanis75 said in Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ:

      @dimitris-tech said in Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ:

      Ήδη έχω λάβει κάποιες απόψεις από το thread του Mazda, ότι δεν αξίζει τον κόπο και τα έξοδα να μπω σε διαδικασία με κεραμική, PPF κλπ.

      Για εμένα δεν αξίζει (μια φορά έχω κάνει κεραμική στην 116), τεράστιο κόστος χωρίς τα τόσο φοβερά αποτελέσματα που διατυμπανίζουν. Καλύτερα με αυτά τα χρήματα να βάψεις το αυτοκίνητο σε 10 χρόνια - εαν χρειαστεί. Μια καλή προστασία με συνθετικό κερί 2 φορές τον χρόνο και καθάρισες.

      Συμφωνώ,
      για ένα καλό βάψιμο στο Astra H, μοντέλο 2007, που έχει ξεφλουδίσει όλος ο ουρανός και το καπό, θέλουν 1000€ (με στοκαρισματα κτλ), ενώ για ένα απλό από 600€.
      Ποιος ο λόγος να προπληρωσεις αυτό το ποσό όταν είναι καινούργιο;

      Εξυπνοι τροποι να "μασουλανε" αρκετα λεφτα απο ετυχισμενους κατοχους νεων αυτοκινητων.
      Υπερτιμημενες υπηρεσιες με διπλασιο κοστος απο μια καλη ολικη βαφη.

      Δεν ειναι ακριβώς έτσι τα πράγματα!
      Η ολική βαφή στην Ελλάδα είναι πολύ φθηνή!
      Στην κεραμική αυτό που πληρώνεις είναι τις πολλές εργατοώρες για όλα τα στάδια, από την προετοιμασία ως το φινίρισμα.
      Η κεραμική είναι ένα καλό μέσον προστασίας του χρώματος αλλά χρειάζεται φροντίδα και πλύσιμο μακριά από βούρτσα.

      Ο,τι και να πληρωνεις στην κεραμικη, ειναι δυσαναλογο με την οποια προστασια προσφερει. Αν ειναι να φροντιζεις το αμαξι περισσοτερο και απ'το να μην εχει τιποτα μηπως και διατηρηθει η κεραμικη, ε κανε την ιδια φροντιδα χωρις να εχεις δωσει ενα καρο λεφτα και το χρωμα στο αμαξι μια χαρα θα ειναι. Και στην τελικη σε καμια 15αρια χρονια το βαφεις και ειναι καινουριο, κατι που δεν θα συμβει ποτε με την κεραμικη, ακομα και καθε δυο χρονια να την περνας. Χωρια οτι θα εχεις δωσει και πολλαπλασια χρηματα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      driver-m
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3

      @criuser said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

      Δεν θα μπω σε αρλουμπολογίες για να σωθεί το πασοκ και τα εγκλήματα του.

      Είναι γνωστά και τα ξέρουν όλοι.

      Εδώ μιλάμε τι δεν έγινε και γιατί έχουμε το κυκλοφοριακό πρόβλημα και τι πρέπει να γίνει.

      Και λέμε ότι έχουν όλα ειπωθεί εδώ και δεκαετίες, απλά όταν είχαμε λεφτά τα έφαγαν οι γνωστοί εδώ και δεκαετίες και τώρα δεν υπάρχουν λεφτά.

      Απλά πράγματα. Μην το κουράζουμε άλλο.

      Mονο που τα λεφτα που τρωγονται εδω και 6 χρονια παιζει να μην εχουν φαγωθει επι Παπανδρεου (Ανδρεα) και Σημιτη μαζι. Και ολα αυτα ενω η χωρα ειναι απολυτως εξαθλιωμενη ενω το 90 ηταν σε πολυ καλυτερη κατασταση σε ολους τους τομεις.
      Το φαγοποτι λοιπον καλα κρατει, για την ακριβεια καλυτερα απο ποτε.

      posted in Αντίλογος
      D
      driver-m
    • RE: Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ

      @dimitris-tech said in Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ:

      Ήδη έχω λάβει κάποιες απόψεις από το thread του Mazda, ότι δεν αξίζει τον κόπο και τα έξοδα να μπω σε διαδικασία με κεραμική, PPF κλπ.

      Και πολυ σωστα σου ειπαν. Η κεραμικη ειναι εντελως αμφιβολου αποτελεσματος και αστειωδως ακριβη, το ppf κανει δουλεια αλλα το κοστος ειναι απαγορευτικο, σε καμια 15αρια χρονια που μπορει να τα φτυσει το βερνικι σε ουρανο, καπο κλπ, περνας ενα βαψιμο και καθαρισες.
      Ως τοτε, κερωμα με ενα κερι αυξημενης αντοχης σαν το collinite 915 ή το fusso coat και θα εισαι μια χαρα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      driver-m
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Και δεν βλεπω και τοσο μεγαλα αλματα σε τεχνολογια και υποδομες

      για την αυτονομια εισαι σωστος. Το εχω πει μαλιστα πολλες φορες οτι μην περιμενετε θαυμα στο θεμα αυτο και χαζομαρες για solid state μπαταριες που τωρα, απο στιγμη σε στιγμη ετοιμαζει η τογιοτα και θα βγουν σε αυτοκινητα των 20-30 χιλιαδων επιτρεποντας τους να διανυσουν 1000χλμ. Παραμυθια της χαλιμας.

      Στο δευτερο σκελος ομως εχεις κανεις τεραστιο λαθος. Υπαρχει τεραστια βελτιωση στο θεμα των υποδομων. Μεσα σε 2 χρονια ανοιξαν tesla superchargers ιωαννινα και θεσσαλονικη, στα ΣΕΑ, οπου υπηρχαν μονο 50αρηδες, σε αρκετα σημεια προστεθηκαν και 150+ kw φορτιστες, ενω τυφλα σημεια (πχ πανω στην εγνατια) εχουν καλυφθει με περισσοτερους απο εναν φορτιστες και μαλιστα των 120+kw

      Aν το 1/4 του στολου της χωρας ηταν ηλεκτρικο, ποσες εκατονταδες ακομα τετοιους φορτιστες θα χρειαζομασταν για να καλυφτουν οι αναγκες? Επισης, δεν ειναι μονο τα τεσλα ηλεκτρικα.
      Εγω δεν αναφερομαι απλα στο να εχει βελτιωθει η κατασταση και απο 20 πχ φορτιστες στο εθνικο δικτυο να φτασαμε στους 50, αλλα στο τι χρειαζεται αν μεσα σε μια 5ετια θελουμε ενα μεγαλο μερος του στολου (πανω απο 20%) να ειναι ηλεκτρικο. Ε απο τετοιες υποδομες στην χωρα μας, που να καλυπτουν τοσο μεγαλες αναγκες, απεχουμε παρα πολυ.

      ονειρα θερινης νυκτος. Δεν πας απο το 0.42% του στολου στο 25% μεσα σε μια 5ετια. Ειναι αδυνατον, ακομα και αν τα ηλεκτρικα οχηματα κοστιζαν 15-20χιλιαδες (που καποια ηδη τοσο κοστιζουν).
      Αρμονικα και σταδιακα αυξανεται ο αριθμος των φορτιστων παρεα με τον αριθμο των ηλεκτρικων.

      E αν σε μια 5ετια, οταν θα εχουν δηλαδη ηδη καμια δεκαετια στην αγορα της χωρας μας τα τεσλα και θα εχει κυκλοφορησει κι ενα πληθος ακομα ηλεκτρικων εκ Κινας αλλα και Ευρωπης, πολλα απ'τα οποια θα ειναι φτηνοτερα κι απ'τα φτηνοτερα μεκ, τα ηλεκτρικα δεν εχουν εστω ενα 10-15% μεριδιο στην αγορα, ποτε θα το εχουν, το 2050?

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      driver-m
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Και δεν βλεπω και τοσο μεγαλα αλματα σε τεχνολογια και υποδομες

      για την αυτονομια εισαι σωστος. Το εχω πει μαλιστα πολλες φορες οτι μην περιμενετε θαυμα στο θεμα αυτο και χαζομαρες για solid state μπαταριες που τωρα, απο στιγμη σε στιγμη ετοιμαζει η τογιοτα και θα βγουν σε αυτοκινητα των 20-30 χιλιαδων επιτρεποντας τους να διανυσουν 1000χλμ. Παραμυθια της χαλιμας.

      Στο δευτερο σκελος ομως εχεις κανεις τεραστιο λαθος. Υπαρχει τεραστια βελτιωση στο θεμα των υποδομων. Μεσα σε 2 χρονια ανοιξαν tesla superchargers ιωαννινα και θεσσαλονικη, στα ΣΕΑ, οπου υπηρχαν μονο 50αρηδες, σε αρκετα σημεια προστεθηκαν και 150+ kw φορτιστες, ενω τυφλα σημεια (πχ πανω στην εγνατια) εχουν καλυφθει με περισσοτερους απο εναν φορτιστες και μαλιστα των 120+kw

      Aν το 1/4 του στολου της χωρας ηταν ηλεκτρικο, ποσες εκατονταδες ακομα τετοιους φορτιστες θα χρειαζομασταν για να καλυφτουν οι αναγκες? Επισης, δεν ειναι μονο τα τεσλα ηλεκτρικα.
      Εγω δεν αναφερομαι απλα στο να εχει βελτιωθει η κατασταση και απο 20 πχ φορτιστες στο εθνικο δικτυο να φτασαμε στους 50, αλλα στο τι χρειαζεται αν μεσα σε μια 5ετια θελουμε ενα μεγαλο μερος του στολου (πανω απο 20%) να ειναι ηλεκτρικο. Ε απο τετοιες υποδομες στην χωρα μας, που να καλυπτουν τοσο μεγαλες αναγκες, απεχουμε παρα πολυ.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      driver-m
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Ναι, αλλα η δουλεια του αυτοκινητου ειναι η μετακινηση. Και οταν αυτη γινεται με ενα καρο συμβιβασμους, τοτε το ιδιο το προιον (ηλεκτρικο αυτοκινητο στην προκειμενη) εχει ζητηματα.
      Για να μιλησουμε λοιπον βασει του παραδειγματος σου, δεν ειναι σαν να αγορασες ψυγειο για να ψησεις γεμιστα αλλα σαν να αγορασες εναν νεας τεχνολογιας φουρνο που ψηνει το φαγητο σε διπλασιο χρονο, καιει πανω κατω το ιδιο ρευμα και το μονο του πλεονεκτημα ειναι οτι ρυπαινει λιγοτερο. Οσο χαζος κι αν ειναι καποιος που αγοραζει τον νεο αυτο φουρνο ενω τον ενδιαφερει να μαγειρευει σε κανονικο χρονο, ε δεν μπορουμε να παραβλεψουμε οτι και ο φουρνος αυτος εχει τρανταχτα μειονεκτηματα.

      Mετακίνηση ναι, αλλά δεν ειναι όλα τα αυτοκίνητα ίδια και για τις ίδιες μετακινήσεις. Δεν μπορεί να αναμένω από το Πάντα άνεση 7αρας ή από Λαντ ρόβερ κατανάλωση ποδηλάτου.

      Όσο για το παράδειγμα, τυχαίο ήταν μην πιάνεσαι από αυτό. Αλλά εαν θες με φούρνο, ειναι σαν να αγοράζεις φούρνο απλό με αντιστάσεις χωρίς γκριλ και να γκρινιάζεις επειδή δεν ψήνει με αέρα ή γιατι δεν έχει γκριλ - εεε αφου δεν αγόρασες τον φούρνο με αυτά τα χαρακηριστικά. Εαν νομίζεις οτι όλοι οι φούρνοι (όλα τα αμάξια) ειναι ίδια, εεε προφανώς κάνεις λάθος και ας πρόσεχες.

      Φανη εστιαζεις σε επιμερους χαρακτηριστικα, οπως η ανεση ή η καταναλωση (που σημαινει κατα κανονα μεγαλυτερη δυναμη) που ειναι ζητημα επιλογης, αν πχ καποιος θελει σπορ ή ανετο αυτοκινητο αλλα εδω μιλαμε για κατι πολυ πιο βασικο. Δε νομιζω να ειναι θεμα επιλογης να κανει καποιος παραχωρησεις στην αυτονομια αγοραζοντας ηλεκτρικο αλλα αναγκαζεται να το υποστει. Θα μου πεις γιατι δεν παιρνει βενζινοκινητο τοτε. Γιατι μπορει να εχει φοροαπαλλαγες, να θελει να μπαινει ευκολοτερα στον δακτυλιο, να του αρεσει η αισθηση κλπ, ομως και παλι αν μπορουσε να εχει μεγαλη αυτονομια και γρηγορη φορτιση ταυτοχρονα, σιγουρα θα το προτιμουσε. Γι'αυτο και λεω οτι χρειαζονται αρκετοι συμβιβασμοι ακομα για να εχεις ηλεκτρικο. Και δεν βλεπω και τοσο μεγαλα αλματα σε τεχνολογια και υποδομες ωστε να πουμε οτι σε 5 χρονια πχ θα φορτιζεις μεσα σε 5-10 λεπτα σε πληθος σημειων και θα εχεις αυτονομια 500+ χλμ, ωστε να ξεπεραστει πληρως το προβλημα αυτο. Τουλαχιστον στη χωρα μας.
      Αν λοιπον φτασει το 2030 και ακομα παλευουμε να βρουμε που να φορτισουμε και να περιμενουμε μισαωρα κλπ, ε εγω το θεωρω τεραστιο πισωγυρισμα γενικα στον τομεα της αυτοκινησης. Και δεν αρκει η τεραστια ροπη και η ελλειψη κραδασμων και θορυβων για να το υπερκερασει. Μακαρι ομως να λυθουν τα ζητηματα αυτα και η αυτονομια-ταχυτητα φορτισης να ειναι σε επιπεδα ομοια με τους βενζινο-πετρελαιοκινητηρες και τον ανεφοδιασμο τους. Εκει πλεον ναι, η ηλεκτροκινηση θα εχει ωριμασει και θα εχει κυριως πλεονεκτηματα σε σχεση με τους μεκ.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      driver-m
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Ε ναι, γιατι το να μην θες να φορτιζεις ενα καρο φορες για να πας ενα ταξιδι και στο τελος να σου κοστιζει και το ιδιο πανακριβα με το να ειχες βενζινοκινητο (που θα γλιτωνες ομως την ολη ταλαιπωρια) ειναι σαν να θες να ψησεις γεμιστα στο ψυγειο.

      Εαν δεν θες να φορτίζεις πολλές φορές και γενικά θες να κάνεις άλλη χρήση στο αυτοκοκίνητο από αυτό που ειναι προορισμένο να κάνει, ή είσαι βλάκας (όχι εσυ, μην παρεξηγηθώ), ή δεν ξέρεις τι αγοράζεις ή αγόρασες λάθος προϊόν (πάρε Τέσλα π.χ. και όχι αμάξι πόλης). επίσης, εφόσον το πήρες μάθε να το χρησιμοποιέις (όπως του γράφει και ο άλλος) και μην πάς σαν να έχεις βενζινοκίνητο.

      Ναι, αλλα η δουλεια του αυτοκινητου ειναι η μετακινηση. Και οταν αυτη γινεται με ενα καρο συμβιβασμους, τοτε το ιδιο το προιον (ηλεκτρικο αυτοκινητο στην προκειμενη) εχει ζητηματα.
      Για να μιλησουμε λοιπον βασει του παραδειγματος σου, δεν ειναι σαν να αγορασες ψυγειο για να ψησεις γεμιστα αλλα σαν να αγορασες εναν νεας τεχνολογιας φουρνο που ψηνει το φαγητο σε διπλασιο χρονο, καιει πανω κατω το ιδιο ρευμα και το μονο του πλεονεκτημα ειναι οτι ρυπαινει λιγοτερο. Οσο χαζος κι αν ειναι καποιος που αγοραζει τον νεο αυτο φουρνο ενω τον ενδιαφερει να μαγειρευει σε κανονικο χρονο, ε δεν μπορουμε να παραβλεψουμε οτι και ο φουρνος αυτος εχει τρανταχτα μειονεκτηματα.

      Τωρα κατι αλλα που γραφτηκαν για το οτι οποιος δεν ειναι υποστηρικτης των (σημερινων) ηλεκτρικων θελει λεωφορεια 30ετιας και παπια χωρις εξατμιση που ρυπαινουν διχως αυριο ειναι λογικα αλματα και τερμα ακυρα που δεν χρειαζονται περαιτερω σχολιασμο.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      driver-m
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr