Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    D
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 1105
    • Best 614
    • Groups 0

    driver-m

    @driver-m

    1167
    Reputation
    101
    Profile views
    1105
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    driver-m Unfollow Follow

    Best posts made by driver-m

    • RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ

      H κατασταση στην Ποσειδωνος ειναι πραγματι τραγικη.
      Την περασμενη Παρασκευη που κατεβηκα τοσο στο πηγαινε (κατα τις 10.30 το βραδυ) οσο κι ακομα περισσοτερο κατα τις 2 που γυρνουσα αισθανθηκα οτι ζω στο tokyo drift.
      Ρημαδια να πανε με 200, καγκουρες (και με ακριβα αυτοκινητα και με σαραβαλα) να σκανε εξατμισεις λες και πεφτουν βομβες, κυνηγητα και 1002 ακομα τερμα παραβατικες συμπεριφορες που δειχνουν ενα λαο οχι απλα ανευθυνο αλλα και απολιτιστο.
      Κι ολα αυτα σε ωρες σχετικα νορμαλ, τα ξημερωματα σιγουρα θα εβρισκα τιποτα αναποδογυρισμενα και σφηνωμενα σε κανα τοιχο.

      Κι αντι να'χει καμερες σε καθε φαναρι στο δρομο αυτο, μου εχει στην αττικη οδο μην και πας με 140 αντι για 120 σε δρομο που και με 200 να πας ειναι δεκα φορες πιο ασφαλες απ'το να πας με 90 στην Ποσειδωνος.
      Γελοιες καταστασεις μιας γελοιας χωρας.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      driver-m
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Εγώ πήγα στην Δανία το 2006.

      Ισχύουν όλα όσα είπα.

      Τώρα μετά από 12 χρόνια κρίση, προφανώς εδώ θα είμαστε χειρότερα, αλλά μπορώ να ζήσω καλύτερα και φτηνότερα σε Γερμανία και Αυστρία και δεν είναι η Δανία καλύτερη για να ζήσεις. Την Αυστρία βγάζουν πρώτη.
      Επίσης το γεγονός ότι μου βάζετε τον βασικό στην Ελλάδα που μένει στην πλατεία Βάθης ως μέσο όρο ενώ είναι τίγκα τα πάντα στο τριήμερο δεν βοηθάει για την σύγκριση.

      Πρέπει να φύγω τώρα, περισσότερα το βράδυ.

      Eγω πηγα πριν 3 χρονια Δανια και ειδα ποιοτητα ζωης που εδω δεν θα δουμε ουτε σε 100 χρονια. Οι τιμες ηταν πιο ακριβες απο εδω (για τωρα δεν ξερω ποση θα ειναι η διαφορα παντως που κι εδω ειναι ολα τραγικα απλησιαστα) αλλα σε καμια περιπτωση τοσο που να υπερκαλυπτει τη διαφορα στους μισθους. Στην τελικη εχουν γινει κι ερευνες που δειχνουν οτι ο μεσος μισθος στην Ελλαδα δεν φτανει ουτε για να βγουν 20 μερες του μηνα αν νοικιαζεις ακομα κι ενα ρημαδοδιαμερισμα (300 ευρω το μηνα νομιζω ειχαν βαλει, δηλαδη τρωγλη πλεον) ενω σε ολες τις χωρες της ΕΕ ο μισθος ηταν υπερεπαρκης για να μεινουν και λεφτα στην ακρη, απο λιγα εως αρκετα αναλογα και κε τη χωρα, ακομα και με πολυ ακριβοτερα ενοικια. Η Δανια μαλιστα ηταν και στις πρωτες θεσεις σχετικα με το ποσο επαρκης ηταν ο μεσος μισθος.

      Τωρα αν το επιχειρημα ειναι οτι ο κοσμος εδω εχει λεφτα επειδη θα φυγει 2 μερες να παει στα Καλαβρυτα ή την Αραχωβα (κι εκει ακομα με λεωφορεια πανε οι περισσοτεροι πλεον) ή τον καθε υπερτιμημενο προορισμο που μαζευει κοσμο επειδη ειναι σχετικα κοντα στην Αθηνα και αρα ειναι η ευκολη λυση, τη στιγμη που ο μεσος Δανος παιζει να εχει γυρισει τον μισο πλανητη και το καλοκαιρι παει οπου γουσταρει για 2-3 βδομαδες ενω ο μεσος ελληνεζος ποδοπατιεται να παει σε κανα νησι της χωρας του για 3-4 μερες και ουτε για εκει δεν του φτανουν πλεον (αφου κι αυτοι οι προορισμοι σε ξενους κυριως απευθυνονται κατα το πλειστον πια), ειλικρινα δεν χρειαζεται περαιτερω συζητηση.
      Εχοντας παει οχι σε πολλες χωρες αλλα εστω λιγες του εξωτερικου κι εχοντας επαφες με κοσμο που εχει επισκεφθει πολυ περισσοτερες, ολοι εχουμε την ιδια γνωμη, οτι η ελληνικη πραγματικοτητα, ιδιως των τελευταιων 10-12 ετων, θεωρειται καλη μονο συγκρινομενη με αφρικανικες κι ορισμενες φτωχες ασιατικες χωρες. Με οποιαδηποτε σοβαρη ή εστω αναπτυσσομενη χωρα ειμαστε πλεον χαοτικα πισω με το χασμα οσο περνουν τα χρονια να μεγαλωνει κι αλλο.
      Αυτη ειναι η αληθεια για τη χωρα μας, ειτε το θελουμε ειτε οχι. Κι αντικατοπτριζεται κι απ'την φοβερη μειωση του πληθυσμου που ειχαμε στην τελευταια απογραφη σε σχεση με αυτη του 2011 αφου μια τεραστια μεριδα των νεων φευγει για κατι καλυτερο μη ανεχομενο αλλο την καταντια που επικρατει. Και παροτι παλαιοτερα ημουν καπως επικριτικος, πλεον λεω οτι και πολυ καλα κανει. Πλεον εδω εχουμε μεινει οσοι ειτε για προσωπικους λογους δεν θελαμε να φυγουμε ειτε οσοι δε μπορουν να φυγουν αλλα και τα λαμογια που λυμαινονται τη χωρα και ειναι περισσοτερα απο ποτε. Κανενας αλλος.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      driver-m
    • RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση

      @spi_duster said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

      @driver-m said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

      @spi_duster said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

      Μεσα στην πολη, για το 70% των οδηγων το ΑΜΙ ειναι αυτο που θα πρεπε να χρησιμοποιουμε.

      Nαι, πρεπει να χρησιμοποιουμε ενα "αυτοκινητο" που δεν εχει καν παραθυρα ουτε κλιματισμο, εχει ποιοτητα παιχνιδιου, δεν πιανει 40χλμ τελικη καλα καλα και κοστιζει οσο κοστιζαν μεχρι πριν λιγα χρονια αξιοπρεπεστατα superminis που μεχρι και ταξιδακια εκανες ανετα.
      Σιγα μην πρεπει μεσα στην πολη να χρησιμοποιουμε κι αμαξια του γκολφ, αλλα με τιμη κανονικου αυτοκινητου φυσικα, μην πεσουν εξω και οι αυτοκινητοβιομηχανιες.

      Εμπρος πισω λοιπον επειδη καποιοι πανε να το επιβαλλουν για να πουλανε φυκια για μεταξωτες κορδελες και καποιοι το υποστηριζετε κιολας παροτι ειναι εις βαρος σας αφου με τα χρηματα που καποτε αγοραζατε αυτοκινητο πλεον αγοραζετε παιχνιδι με επιδοσεις κι ανεσεις 60 ετων πισω. Και το επικροτειτε κιολας.

      Παμε παλι. Προσωπικα για την πολη θεωρω πως το ΑΜΙ και λοιπα τετοια οχηματα ειναι χρησιμα για προφανεις λογους. Αν με μια καταλληλη πολιτικη επιβαλλονταν μεσα στις πολεις, πολλα προβληματα θα λυνονταν. Καθαροτερος αερας, λυση στο προβλημα του παρακαρισματος στο κεντρο, λυση στο μποτιλιαρισμα κλπ. Πολλοι θα πηγαιναμε γρηγοροτερα στις δουλειες μας και ας ειναι αργα αυτα τα αμαξακια. Με προσιτες τιμες και καταλληλες υποδομες το γλυκο θα εδενε. Στα γραφω γιατι νομιζω πως δεν απευθυνομαι σε μαλακα. Απο εκει και μετα με την τρεχουσα κατασταση στους δρομους των ελληνικων αστικων κεντρων μια τετοια επιλογη φανταζει γραφικη και επικινδυνη επισης. Εαν πχ απαγορευονταν στο κεντρο τα θερμικα, (πλην ειδικων κατηγοριων επαγγελματικης χρησης), μια χαρα θα βελτιωναν την ποιοτητα ζωης αυτων που θα χρησιμοποιουσαν, αυτοκινητα σαν το ΑΜΙ.
      Προσωπικα λοιπον δε θα ειχα κανενα προβλημα να προσαρμοστω σε ενα τετοιο τροπο ζωης. Εχω 3 αυτοκινητα αυτη τη στιγμη και αυτο που χρησιμοποιω για την πολη ειναι ενα ταπεινο καλοσυντηρημενο sei. Τα αλλα δυο κεντρο ποτε.
      Επειδη δε σε θεωρω μαλακα, για αυτο και σου τα γραφω. Το ΑΜΙ δε ξερω αν εχει ή οχι κλειστα παραθυρα. Εννοω ενα αυτοκινητο αυτου του μεγεθους με default καποια πραγματα που τα εχουν τα αυτοκινητα εδω και 10ετιες.

      To ami ειναι ενα ελλιπεστατο αυτοκινουμενο οχημα που με τον κινητηρα και την ενεργοπαθητικηπαθητικη ασφαλεια που εχει δεν θεωρειται καν αυτοκινητο ενω η τιμη του ειναι τουλαχιστον αστεια, ακομα και με την επιδοτηση που στην τελικη την πληρωνει ο φορολογουμενος.

      Αστεια ειναι επισης και τα smart που ειναι ρημαδια με πανακριβη συντηρηση τα οποια κοστιζουν πολυ περισσοτερο απο ενα τυπικο supermini χωρις τον παραμικρο λογο.
      Οποτε οχι, η λυση δεν ειναι να εχουμε 15 αμαξια, ενα για πολη, ενα για βοκτα, ενα για χωριο, ενα για βουνο κι ενα για θαλασσα. Αυτοκινητα σαν το ami δεν εξυοηρετουν ΚΑΝΕΝΑ σκοπο. Αντιθετα, ενα αξιοπρεπες supermini 120-150 αλογων μπορει να κανει τα παντα και μεχρι προτινος ειχαν και λογικη τιμη. Πλεον οχι αλλα ανεκδοτα σαν το ami ειναι ακομα πιο ασυμφορα.
      Αν απλα μιλας για ηλεκτροκινητα superminis για μεσα στην πολη τοτε οκ, αλλα ο πολυς κοσμος δεν εχει μα δωσει 30 χιλιαρικα απλα για να πηγαινοερχεται στη δουλεια του οποτε με τα τωρινα δεδομενα κι αυτα ασυμφορα ειναι, στο μελλον βλεπουμε.
      Αλλα προς θεου, οχι να καταντησουμε να θεωρουμε οτι πρεπει πλεον στις πολεις να μετακινουμαστε με παιχνιδια με τελικες 40χλμ και ανεσεις ανυπαρκτες που απλα χωρανε μετα βιας 2 ατομα και ζητανε και 10+ χιλιαρικα για το τιποτα. Αυτο ειναι η απολυτη οπισθοδρομηση.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      driver-m
    • RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση

      Oι επιδοσεις ειναι πραγματι σημαντικες για οταν τις χρειαστεις, αυτο δε σηκωνει αμφισβητηση.
      Το θεμα ειναι οτι οι υπερμαχοι των ηλεκτρικων κολλανε τοσο πολυ στις ρεπριζ λες και προκειται να κανουν κοντρες στα λιμανακια ή λες κι ενα αυτοκινητο 200+ αλογων εχει κακες ρεπριζ και χρειαζεσαι ξαφνικα 0-100 σε 3 δευτερολεπτα (που με τους δρομους που εχουμε παιζει και να βρεθεις σε κανα χωραφι αν επιταχυνεις τοσο ακαριαια).
      Επισης, απ'τη μια κοπτονται τοσο για τις, πραγματι, ταχυτατες αυτες ρεπριζ αλλα το οτι αν πανε πανω απο 110 χλμ τα ηλεκτρικα παιζει να μη φτανουν ουτε μεχρι την Πατρα το κανουν αβαβα.
      Μαλλον οταν ταξιδευει καποιος στην Αθηνων Κορινθου, την Αθηνων Λαμιας κλπ (με 2-3 λωριδες παντου) ειναι πολυ σημαντικοτερες οι ρεπριζ φεραρι απ'το να πας με φυσιολογικες ταχυτητες (130χλμ και σε σημεια και λιγο παραπανω) ωστε να μην σε περνανε μεχρι και τα 1600αρια του 2005 με τα 100 αλογα. Γιατι εγω τεσλα σε εθνικη οδο να παει πανω απο 110-120χλμ δεν εχω δει ισως και ποτε. Αντιθετα, συγχρονα αυτοκινητα σχετικα μεγαλης ιπποδυναμης σπανια τα βλεπεις να πανε κατω απο 140χλμ.
      Εκτος κι αν τα τεσλα τα παιρνουν για ορεινες διαδρομες σε επαρχιακους δρομους...για να μεινουν απο μπαταρια στη μεση του πουθενα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      driver-m
    • RE: Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?

      @fanis75 said in Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?:

      @driver-m said in Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?:

      O αλλος εδωσε 500 ευρω για λαδια, φιλτρα και υγρα φρενων σ'ενα αμαξι της σειρας και καποιοι λενε οτι ειναι κι εξαιρετικη τιμη.

      Δεν ειναι να απορει κανεις τελικα πως ειμαστε στον πατο της ΕΕ

      Για αυτό είμαστε στον πάτο....εαν ήμασταν στον αφρό θα ήταν €1.000 τουλάχιστον το αντίστοιχο σέρβις σε Γερμανία ή Λουξεμβούργο.

      Nαι, με μεσο μισθο 6000 ευρω, οχι 900 οπως στο ελλαδισταν.
      Δηλαδη εκει θα εδινες το 1/6 του μισθου ενω εδω δινεις το 1/2 και σε καποιους φαινονται και λιγα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      driver-m
    • RE: Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!

      @gtsartsal said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

      Ρε παιδιά, συγγνώμη κιόλας , αλλά με τον καιρό να είναι πλέον περίεργος και τα ακραία φαινόμενα (για τον κρατικό μηχανισμό μπορεί το ακραίο να είναι και κάτι λιγότερο) να συμβαίνουν όλο και πιο συχνά, είναι κακό που ένας νόμος προβλέπει να έχουμε αλυσίδες στα οχήματα μας;

      Πραγματικά μου είναι αδιάφορο ποιος κυβερνάει όταν κάτι που ψηφίζεται είναι προς την σωστή κατεύθυνση.

      Τοτε φιλε να κουβαλας και κανα φουσκωτο μαζι γιατι με την πρωτη πλημμυρα η μιση αττικη εχει βουλιαξει γιατι τα φρεατια ειναι ολα βουλωμενα, τα δαση κατακαμμενα και τα αντιπλημμυρικα εργα ανυπαρκτα. Φυσικα μην αναρωτηθεις ποτε γιατι τα παντα πλημμυριζουν για πλακα ή γιατι με 2 ωρες χιονι αποκλειστηκε ολη η Αθηνα κι αναζητησεις ευθυνες στο κρατος, να τα βαζεις με τον συμπολιτη που δεν κουβαλουσε αλυσιδες στη Συγγρου και την αττικη οδο που εκλεισαν με 3 εκατοστα χιονι για το ολο χαλι. Ειπαμε, ατομικη ευθυνη, σανο κι αγιος ο Θεος.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      driver-m
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Ξέρω γω.. καλύτερα τα πήγε τελικά μάλλον. Εδώ και η κομμουνιστική Κίνα εφαρμόζει καπιταλισμό του κερατά για να επιβιώσει...

      Αυτά τα πολιτεύματα πέθαναν με την βιομηχανική επανάσταση μαζί, απλά επειδή δεν έχει κάτσει η μπίλια ακόμη, δεν σημαίνει ότι πρέπει να απαντάμε με λύσεις του 1880..

      Σωστα, χρειαζομαστε λυσεις απ'την αρχαιοτητα, ο ισχυρος να εκμεταλλευεται τον ανισχυρο.
      Εντωμεταξυ εχουμε φτασει στο 2022 κι ο κοσμος αγοραζει ξυλοσομπες για να ζεσταθει κι ο ιδιος κοσμος ειναι και υπερμαχος του καπιταλισμου κιολας. Μιλαμε για παρανοια, οχι αστεια.

      Oσο για τα φασιστικα καραγκιοζιλικια των Ιταλων, θα μπορουσε απλα ο πολιτισμενος κοσμος να τους γυρισει την πλατη πλεον οπως κανει και στον Πουτιν. Αλλα συνεχεια τρωμε στη μαπα το τι συμβαινει εκει μαλλον για να συνηθισει και να εξοικειωθει ο κοσμος με τον φασισμο που ειναι το τελευταιο αποκουμπι του καπιταλισμου οταν τα πραγματα αγριευουν, οπως συμβαινει και τωρα.
      Εντελως εκ του πονηρου λοιπον η δηθεν αρνητικη διαφημιση του τι συμβαινει στην Ιταλια. Στην πραγματικοτητα ολοι οι κεφαλαιουχοι που κανουν κουμαντο, κυβερνησεις τυπου Μελονι θελουν.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      driver-m
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Σωστα, χρειαζομαστε λυσεις απ'την αρχαιοτητα, ο ισχυρος να εκμεταλλευεται τον ανισχυρο.

      Φύση ονομάζεται αυτό...αλλιώς δεν θα επιβίωνε κανένα είδος. Τα ελάφια τρώνε τα χόρτα, τα λιοντάρια τα ελάφια...και ο άνθρωπος τρώει τα πάντα! Εαν αλλάξει αυτό θα πεθάνουν και τα ελάφια και τα λιοντάρια και οι άνθρωποι. Όσο προσπαθούμε να επιβάλουμε συστήματα ενάντια στην (ανθρώπινη) φύση τόσο αυτά θα αποτυγχάνουν. Η λύση - που είναι και δύσκολη - είναι να βρούμε σύστημα σύμφωνω με την ανθρώπινη φύση αλλά να έχει και κοινωνικό χαρακτήρα.

      Λαθος.
      Ο ανθρωπος προοδευσε γιατι εφτιαξε πολιτισμενες κοινωνιες που βασιζονταν στη συνεργασια και την αλληλεγγυη κι ετσι επιβιωσε κι εφτασε να ειναι στην κορυφη της τροφικης αλυσιδας. Αλλιως ακομα θα μας ετρωγαν τα λιονταρια και οι λυκοι.
      Αυτη ειναι και η διαφορα μας με το υπολοιπο ζωικο βασιλειο. Απλα πλεον εχουμε καταντησει και παλι ζουγκλα και καποιοι νομιζουν οτι αυτο ειναι και το φυσιολογικο.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      driver-m
    • RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση

      @fanis75 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

      @driver-m said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

      Tι ακριβως κανει καλα το τεσλα τη στιγμη που δε μπορει να κανει καποιο πιο μακρινο ταξιδι σε, εστω κοντινο, χρονο σε σχεση μ'ενα αντιστοιχο σενταν εσωτερικης καυσης?
      Γιατι ακομα δεν εχω καταλαβει ουτε εχει απαντησει κανεις σας ξεκαθαρα.

      Να απαντήσω εγω λοιπον. Με 50.000 εναντι μιας 320i, εχεις καλυτερες επιδοσεις (καταιγιστικα καλυτερες ομως), καλυτερο εξοπλισμο, χαμηλοτερο κοστος κινησης, μεγαλυτερους χωρους, χαμηλότερο nhv και φυσικα πολυ ανωτερη εμπειρια οδήγησης. Χανεις σε ποιοτητα και αυτονομία. Εαν λοιπον δεν κανεις ταξιδια 500χλμ καθε εβδομαδα η αυτονομια ισως ειναι αδιάφορη, οπως σε εμενα πχ. Για μια Χαλκίδα που πηγαινω συχνα ειναι υπερκαρκετο να παω και να γυρισω με οτι ταχυτητα θελω.

      Καταρχας χαιρομαι που απαντας επι της ουσιας.
      Η ανωτερη εμπειρια οδηγησης oμως απο που προκυπτει? Εφτασε η τεσλα να προσφερει καλυτερο τιμονι κι αισθηση απ'την κορυφαια στην κατηγορια bmw? Ο συμφορουμιτης πριν παντως ειπε οτι το τεσλα 3 ειναι κατωτερο απ'τη 3αρα αισθητα. Εγω προσωπικη εμπειρια δεν εχω αλλα μου φαινεται απιθανο μια εταιρεια που μεχρι πριν 10 χρονια δεν υπηρχε να ξεπερνα τη bmw στο κομματι αυτο.

      Τα υπολοιπα που λες τα δεχομαι. Oμως οι επιδοσεις για να παω μια ωρα διαδρομη οπως λες για τη Χαλκιδα δε χρειαζονται. Για μακρινοτερο ταξιδι χρειαζονται ωστε να μπορεις να κινηθεις με υψηλες μεσες ωριαιες ταχυτητες, να κανεις προσπερασεις οπου χρειαζεται κλπ.
      Οποτε οι οποιες πολυ ανωτερες επιδοσεις του Τεσλα 3 αυτοματα αχρηστευονται απ'την αυτονομια του.
      Αυτο γραφω τοση ωρα, οτι δε μπορει να μιλαμε για επιδοσεις απ'τη μια αλλα απ'την αλλη να μη μπορουμε να κανουμε ενα σοβαρο ταξιδι. Κι ολα αυτα μ'ενα sedan των 50κ ή ακομα ακριβοτερα (γιατι υπαρχουν και πολυ μεγαλυτερα κι ακριβοτερα ηλεκτρικα απ'το τεσλα 3 με αντιστοιχη αυτονομια που τα καθιστα ακομα πιο αχρηστα).

      Τωρα ειναι σαν να λεμε οτι εχω ενα super duper gaming laptop με το οποιο ομως μπορω να παιξω μιση ωρα και μετα θελω κανα 4ωρο φορτισης για να μπορεσω να ξαναπαιξω. Αυτο λοιπον σημαινει οτι για τη βασικη του χρηση (gaming) ειναι αχρηστο.
      Αν λοιπον η βασικη χρηση του Τεσλα 3 ειναι η αστικη μετακινηση για σπιτι-δουλεια κι αντε και καμια βολτα μεχρι το Σουνιο ή τη Χαλκιδα, τοτε οκ, αυτα μπορει να τα κανει καλα και οικονομικα.
      Η κανονικος ρολος ομως ενος μεσαιου σενταν 50 χιλιαδων (και γενικα, ασχετως τιμης) δεν ειναι αυτος αλλα οι πιο μακρινες διαδρομες. Οποτε το Τεσλα 3 (κι ακομα περισσοτερο τα μεγαλυτερα κι ακριβοτερα ακομα ηλεκτροκινητα) ειναι ουσιαστικα ενα αμαξι που δεν επιτελει το σκοπο που θα επρεπε. Τοσο απλα κατ'εμε.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      driver-m
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      @lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      @dublin Και καλά δεν ασχολείσαι με εμένα, με μπλοκάρεις για να μην σου χαλάω την εμπειρία στο φόρουμ αλλά κάθε λίγο και λιγάκι για εμένα γράφεις. Σε παρακαλώ γίνε πιο σοβαρός. Κάνε την χάρη στον εαυτό σου.

      @driver-m δεν απήντησες στην ερώτηση μου πιο πάνω.

      Σύμφωνα με μελέτες εάν δεν μετριαστεί η κλιματική αλλαγή θα επηρεάσει άμεσα όχι απλώς έμμεσα του φτωχούς πληθυσμούς, όπως και τους φτωχούς Έλληνες. Θα τους καταστρέψει οικονομικά και δεν θα μπορούν πολλοί ούτε να φάνε. Εσύ που μας λες πως νοιάζεσαι για αυτούς και κατηγορείς εμάς που την ψάχνουμε με τις μπαταρίες και τα ηλεκτρικά ως υποστηρικτές των κεφαλαιοκρατων, θα πουλήσεις την bmw σου των κάτι λιγότερο από 50Κ για να πάρεις ηλεκτρικο να μην επιβαρύνεις το περιβάλλον, και έτσι να κάνεις το χρέος σου απέναντι στους φτωχούς που τους κοπτεσαι;

      To αυτοκινητο μου δεν ειναι αθανατο προφανως, καποια στιγμη θα το αντικαταστησω. Ομως αστειοτητες που δεν ξερω αν θα φτασω καν στο εξοχικο μου και να παιρνω και πανακριβους φορτιστες με ειδικες εγκαταστασεις κλπ για να μην κανουν κανα 12ωρο να γεμισουν και ζητανε κι ενα καρο λεφτα (με επιδοτηση κιολας), οχι δεν προκειται ν'αγορασω, παρα τις οικολογικες παπατζες που τα συνοδευουν για να δικαιολογησουν τ'αδικαιολογητα.
      Οταν και αν η τεχνολογια αυτη ωριμασει και προσφερει οτι και η βενζινοκινηση, απλα με λιγοτερους ρυπους, τοτε ναι. Αυτο απεχει ομως παρα πολυ. Ως τοτε λοιπον, εμενα μ'ενδιαφερει να μπορω να κινουμαι κι εγω κι ο μεσος πολιτης με λογικο κοστος χωρις να πληρωνω κερατιατικα σε φορους οσον αφορα τη βενζινη αλλα και τα μεκ γενικα (τελη κυκλοφοριας κλπ) μονο και μονο για να μ'εξαναγκασουν να μεταβω σε μια τεχνολογια με 1002 προβληματα και ελλειψεις.

      Στην τελικη δεν ειναι κανενας τρελος ή εμμονικος, αν με τα ηλεκτρικα κανουμε ακριβως ο,τι με τα μεκ και οικονομικοτερα και χωρις να μολυνουμε, ε δεν θα πουμε οτι οχι θα μεινω μια ζωη με τη βενζινη. Απλα αυτο τωρα δε συμβαινει, γι'αυτο και η οποια αποπειρα να μεταβουμε στα ηλεκτρικα ειναι εξαναγκαστικη και χωρις να καλυπτει τις αναγκες μας.
      Κι εγω εξαναγκασμους εις βαρος της τσεπης μου και προς οφελος τσεπων αλλων δεν ανεχομαι, οποια προφαση κι αν προσπαθειτε να βρειτε καποιοι.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      driver-m

    Latest posts made by driver-m

    • RE: CarTalk.gr

      @georgemit said in CarTalk.gr:

      @nickthetrib said in CarTalk.gr:

      Βλέπω που και που ένα πορτοκάλι ΖΧ της ΔΕΗ

      Δε σκόρπισε ακομα;
      Από τα 90s πάντως μόνο ιαπωνικά βλέπω,
      λίγα γερμανικά,
      ιταλικά και γαλλικά μόνο σε φωτογραφίες.

      Edit: corolles και civic σε εξαιρετική κατάσταση, να παίζουν τον ρόλο του κυρίου αυτοκινήτου ακόμα και σήμερα, sunny και lancer σε ψιλοαθλια κατάσταση με μαδερια στο πορτμπαγκάζ, golf 3, Astra, escort κάποια λίγα ναι, tipo, alfa33, renault 19, Zx (εδώ άρχισαν να εξαφανιζονται και τα xsara) μόνο πεταμένα σε χωράφια.

      Εγω παλι περα απο κανα corolla, starlet και civic ουτε πολλα ιαπωνικα παλια βλεπω. Επισης απο γερμανικα μονο κατι bmw Ε36 και αντιστοιχες mercedes βλεπω, vw, opel και ford ουτε για δειγμα. Ιταλικα βλεπω κατι ξεκαρφωτα fiat κατα καιρους (cinquecento, punto 1 και 2), καμια lancia delta 2 και alfa 156 και 147 αρκετες ακομα που οκ δεν ειναι τοσο παλια μοντελα.
      Απο γαλλικα παλι peugeot 206 παμπολλα και 106 αρκετα. Citroen τετοιας εποχης σπανια και renault καθολου.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      driver-m
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      1 τεστ ειδα, που δεν ειχε καν τα ps5. Tεσπα μην το κουρασουμε αλλο, αν εσυ εβγαλες συμπερασμα για ενα ελαστικο 3 μηνων ε ο,τι και να λεμε δεν εχει νοημα. Ας δουμε κι αλλα τεστς και αντοχη και ξαναμιλαμε. Εκτος κι αν ειτε βγαζει 20.000 χλμ ειτε 50.000 ειναι το ιδιο οπως μας ελεγε ο Ηλιας, γιατι τετοια ελαστικα φορανε μονο οσοι εχουν lambo και γραφουν χρονους στην πιστα, οποτε δεν παιζει ρολο η διαρκεια.

      Το συμπέρασμα για την αντοχή των P5S πως βγήκε τόσο σύντομα και γιατί τα Pirelli δεν έχουν αντίστοιχη αντοχή; Ξέρω, φιλοσοφικά ερωτήματα, οπότε όντως ας μην κουράσουμε άλλο.

      To συντομα ποιο ειναι? 3 χρονια ειναι στην αγορα τα ps5, οχι 3 μηνες σαν τα pz5. Σε ολες τις κριτικες αναφερουν οτι βγαζουν 45-50.000 χλμ, για τα pz5 δεν υπαρχει καμια αναφορα σε αντοχη και πως να υπαρξει αλλωστε για ελαστικο 3 μηνων! Αυτα ως προς τα φιλοσοφικα ερωτηματα σου.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      driver-m
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @dragonslayer said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @chrisk6 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Εγώ βλέπω πως τα turanza 6 (νέο μοντέλο) έχουν πάνω κάτω 360 η 4αδα.
      Πόσο διαφορά βρίσκεις με τα Falken.
      Επίσης αξίζει αυτή η διαφορά να βάλεις ένα ελαστικό που δεν το ξέρεις (δε λέω ότι είναι χειρότερο) ;
      Μιλάμε για το βασικότερο σημείο του αυτοκινήτου στο θέμα ασφάλειας μαζί με τα φρένα.

      Τι εννοεις ότι δεν το ξέρεις; Η Falken είναι της Sumitomo, ενός τεράστιου ιαπωνικού conglomerate. Να πω απλά ότι η Audi στο νέο S3 των 320 ίππων φοράει ως πρώτης τοποθέτησης Falken.

      Διαφωνώ όμως με τον φίλο μου spi_duster. Από Pirelli δύσκολα φεύγεις, αν και φυσικά έχει να κάνει με το μοντέλο.

      Για πιο λόγο φεύγεις δύσκολα από Pirelli;

      H Pirelli βγάζει σήμερα τα καλύτερα λάστιχα στις περισσότερες κατηγορίες.

      Στη mainstream sport κατηγορια που φοραμε και οι περισσοτεροι που δεν εχουμε suv δεν υπαρχει pirelli που να μπορει να συγκριθει με τα ps5, asymmetric 6 και sc 7.

      Φυσικά και υπάρχει. PZ4 και PZ5. Το PZ5 είναι το καλύτερο της κατηγορίας: https://www.tyrereviews.com/Tyre-Tests/Best-Performance-Summer-Tyres-For-2025.htm
      Αν μιλάς για μικρότερες διαστάσεις, υπάρχει το C3, το οποίο είναι επίσης στην κορυφή της κατηγορίας: https://www.tyrereviews.com/Tyre-Tests/2025-Al-Volante-Summer-Tyre-Test.htm

      Τα pz ειναι ελαστικα με πολυ καλη αισθηση και επιδοσεις στο στεγνο. Ουτε εφαμιλλες επιδοσεις στο βρεγμενο εχουν ομως, χρειαζονται γενικα πολυ ζεσταμα και βγαζουν 20-30% κατω σε χλμ απ'την κορυφη του ανταγωνισμου, κατι που δεν αναφερει το τεστ που εβαλες.
      Σε καμια περιπτωση δεν ειναι κορυφαια κατηγοριας, απλα σε καποιους τομεις ειναι οντως κορυφαια και σε καποιους αλλους πολυ υποδεεστερα. Γι'αυτο κι εχουν πολλους φανατικους αλλα ακομα περισσοτερους που δεν ασχολουνται καν. Ισορροπημενα παντως σιγουρα δεν ειναι.

      Διάβασε τα τεστ που παρέθεσα και θα δεις ότι κάνεις λάθος. Φαίνεται από τους αριθμούς που πετυχαίνουν στις δοκιμές.

      Tα οσα λεω ειναι για τα pz διαχρονικα. Τωρα αν τα pz5 ειναι τοσο πολυ βελτιωμενα δεν το ξερω. Παντως με ενα τεστ συμπερασμα δεν βγαινει. Το οποιο εντωμεταξυ δεν περιλαμβανει καν τα pilot sport 5 που ειναι ισως και τα κορυφαια της κατηγοριας. Κι επισης δεν μετρα την αντοχη, κατι πολυ βασικο για καθημερινα αυτοκινητα. Τα potenza sport πχ εχουν και καλη αισθηση και αποδοση αλλα σε διαρκεια ειναι τραγικα, οποτε εκ των πραγματων δεν ειναι καλη επιλογη για αυτοκινητο δρομου. Δεν μιλαμε για συνθηκες πιστας.

      Ιστορίες από την κρύπτη... Μόνο σε ελεγχόμενς συνθήκες μπορείς να κρίνεις ένα αυτοκίνητο ή ένα λάστιχο. Το PZ5 είναι το κορυφαίο λάστιχο της κατηγορίας παντού. Δεν το λέω εγώ, οι αριθμοί το λένε!!!

      Ποιοι αριθμοι? Ενος τεστ? 3-4 μηνες κυκλοφορει το συγκεκριμενο, ουτε ποσα χλμ βγαζει ξερουμε, ουτε αν εχει την ιδια αποδοση μετα απο καμια 15αρια χιλιαδες χλμ ουτε τιποτα. Και τα προηγουμενα pz ηταν τραγικα σε αντοχη οποτε το πιο πιθανο ειναι κι αυτο να υπολειπεται στους τομεις αυτους.
      Οι πιο ισορροπημενες επιλογες στην κατηγορια αυτη ειναι τα ps5 και τα asymmetric 6 αυτη τη στιγμη. Αν τα pz5 εχουν αντοχη και παρουν πρωτιες και σε αλλα τεστς, τοτε το ξανασυζηταμε. Τωρα ειναι πολυ νωρις για ενα ελαστικο 3 μηνων στην αγορα.

      Καταλαβαίνεις τι λες; Κατηγορείς το κορυφαίο λάστιχο της κατηγορίας για το ότι δήθεν δεν βγάζει τα νούμερα που στην πραγματικότητα βγάζει. Γιατί; Επειδή έτσι το έχεις στο μυαλό σου. Που τα PZ4 ήταν εξαιρετικά για χρόνια (φορεμένα σε Type R φίλου μου)!!!

      Παπαρια είναι τα Μισελέν, τα είχα για χρόνια.

      Το κορυφαιο λαστιχο της κατηγοριας με 3 μηνες στην αγορα. Και τα michelin ειναι π@παρια. Μαλιστα.
      Η michelin ειναι η πρωτη εταιρεια στην αγορα παντως. Κι εγω φοραω 2 μοντελα της σερι και ειναι μια χαρα σε ολα. Pirelli δεν θα φορουσα παντως γιατι οι περισσοτεροι που ξερω και τα εχουν φορεσει, ειτε παλαιοτερα pz ειτε σε μικροτερες κατηγοριες δεν εμειναν ευχαριστημενοι και δεν ασχοληθηκαν ξανα με pirelli. Ξερω και καποιον που του αρεσε πολυ η αισθηση των pz (nero για την ακριβεια) αλλα δεν του εβγαλε χιλιομετρα και πηγε σε bridgestone και τωρα σε michelin.
      Αυτα και συγνωμη αν σου εθιξα το "καλυτερο ελαστικο της γης" που εχει στην αγορα 3 μηνες ολους κι ολους.

      Αν αναφέρεσαι σε πωλήσεις. η πρώτη εταιρεία στον κόσμο είναι η Bridgestone.
      Δεν είμαι μέτοχος για να θίγομαι, αλλά η αλήθεια πρέπει να λέγεται. Το PZ4 ήταν το κορυφαίο για χρόνια και τώρα το PZ5 διεύρυνε την διαφορά από τον ανταγωνισμό. Δεν το λέω εγώ, οι μετρήσεις το λένε. Το ότι εσύ άκουσες κάτι από κάποιον και για αυτό αποφεύγεις τα Pirelli είναι στα όρια του αστείου.

      ΥΓ 1: Και να φανταστείς δεν φοράω αυτή τη στιγμή Pirelli σε κάποιο από τα αυτοκίνητά μου, για να αποδώσεις αυτήν την συμπάθεια σε confirmation bias. Αφού είναι η αλήθεια όμως, να μην το πω; Τα νούμερα είναι στο link που παρέθεσα.

      ΥΓ 2: Το Nero είναι ένα παλιό και ξεπερασμένο λάστιχο. Ούτε εγώ δεν θα το πρότεινα.

      H michelin ειναι πρωτη με πολυ μικρη διαφορα απ'τι bridgestone.
      Κι επειδη ασχολεισαι πολυ με τα τεστς, εδω μια συγκριση των ps5 με τα pz4. Στις περισσοτερες κατηγοριες ειναι μπροστα τα ps5 και επισης βγαζουν 50.000 χλμ ενω τα pz4 βγαζουν 31.000, 40% κατω δηλαδη.
      Και καθομαστε και μιλαμε στα σοβαρα ποιο ειναι πιο ολοκληρωμενο ελαστικο απ'τα δυο για καθημερινο σπορ αυτοκινητο, οταν το ενα βγαζει σχεδον τα μισα χλμ απ'το αλλο χωρις να υπερτερει και πουθενα, τουλαχιστον σε αξιοσημειωτο βαθμο.
      https://www.tyrereviews.com/Compare/Pilot-Sport-5-VS-P-Zero-PZ4.htm

      Αν λοιπον τα pz5 εχουν σοβαρη βελτιωση σε αντοχη στο χρονο, το ξανασυζηταμε. Ως τοτε ειναι αστειο να βγαζεις τετοια απολυτα συμπερασματα για ελαστικο, ξαναγραφω, 3 μηνων στην αγορα, βασει ενος τεστ που δεν μιλα καν για αντοχη και δεν περιλαμβανει καν τα ps5.

      Tο PZ4 ήταν εποχής PS4, από το οποίο ήταν καλύτερο. Το αστείο είναι να το συγκρίνεις με το καινούριο PS5, ενώ έχει κυκλοφορήσει το PZ5, που όπως είδες παραπάνω είναι καλύτερο σχεδόν παντού.

      @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @dragonslayer said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @chrisk6 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Εγώ βλέπω πως τα turanza 6 (νέο μοντέλο) έχουν πάνω κάτω 360 η 4αδα.
      Πόσο διαφορά βρίσκεις με τα Falken.
      Επίσης αξίζει αυτή η διαφορά να βάλεις ένα ελαστικό που δεν το ξέρεις (δε λέω ότι είναι χειρότερο) ;
      Μιλάμε για το βασικότερο σημείο του αυτοκινήτου στο θέμα ασφάλειας μαζί με τα φρένα.

      Τι εννοεις ότι δεν το ξέρεις; Η Falken είναι της Sumitomo, ενός τεράστιου ιαπωνικού conglomerate. Να πω απλά ότι η Audi στο νέο S3 των 320 ίππων φοράει ως πρώτης τοποθέτησης Falken.

      Διαφωνώ όμως με τον φίλο μου spi_duster. Από Pirelli δύσκολα φεύγεις, αν και φυσικά έχει να κάνει με το μοντέλο.

      Για πιο λόγο φεύγεις δύσκολα από Pirelli;

      H Pirelli βγάζει σήμερα τα καλύτερα λάστιχα στις περισσότερες κατηγορίες.

      Στη mainstream sport κατηγορια που φοραμε και οι περισσοτεροι που δεν εχουμε suv δεν υπαρχει pirelli που να μπορει να συγκριθει με τα ps5, asymmetric 6 και sc 7.

      Φυσικά και υπάρχει. PZ4 και PZ5. Το PZ5 είναι το καλύτερο της κατηγορίας: https://www.tyrereviews.com/Tyre-Tests/Best-Performance-Summer-Tyres-For-2025.htm
      Αν μιλάς για μικρότερες διαστάσεις, υπάρχει το C3, το οποίο είναι επίσης στην κορυφή της κατηγορίας: https://www.tyrereviews.com/Tyre-Tests/2025-Al-Volante-Summer-Tyre-Test.htm

      Τα pz ειναι ελαστικα με πολυ καλη αισθηση και επιδοσεις στο στεγνο. Ουτε εφαμιλλες επιδοσεις στο βρεγμενο εχουν ομως, χρειαζονται γενικα πολυ ζεσταμα και βγαζουν 20-30% κατω σε χλμ απ'την κορυφη του ανταγωνισμου, κατι που δεν αναφερει το τεστ που εβαλες.
      Σε καμια περιπτωση δεν ειναι κορυφαια κατηγοριας, απλα σε καποιους τομεις ειναι οντως κορυφαια και σε καποιους αλλους πολυ υποδεεστερα. Γι'αυτο κι εχουν πολλους φανατικους αλλα ακομα περισσοτερους που δεν ασχολουνται καν. Ισορροπημενα παντως σιγουρα δεν ειναι.

      Διάβασε τα τεστ που παρέθεσα και θα δεις ότι κάνεις λάθος. Φαίνεται από τους αριθμούς που πετυχαίνουν στις δοκιμές.

      Tα οσα λεω ειναι για τα pz διαχρονικα. Τωρα αν τα pz5 ειναι τοσο πολυ βελτιωμενα δεν το ξερω. Παντως με ενα τεστ συμπερασμα δεν βγαινει. Το οποιο εντωμεταξυ δεν περιλαμβανει καν τα pilot sport 5 που ειναι ισως και τα κορυφαια της κατηγοριας. Κι επισης δεν μετρα την αντοχη, κατι πολυ βασικο για καθημερινα αυτοκινητα. Τα potenza sport πχ εχουν και καλη αισθηση και αποδοση αλλα σε διαρκεια ειναι τραγικα, οποτε εκ των πραγματων δεν ειναι καλη επιλογη για αυτοκινητο δρομου. Δεν μιλαμε για συνθηκες πιστας.

      Ιστορίες από την κρύπτη... Μόνο σε ελεγχόμενς συνθήκες μπορείς να κρίνεις ένα αυτοκίνητο ή ένα λάστιχο. Το PZ5 είναι το κορυφαίο λάστιχο της κατηγορίας παντού. Δεν το λέω εγώ, οι αριθμοί το λένε!!!

      Ποιοι αριθμοι? Ενος τεστ? 3-4 μηνες κυκλοφορει το συγκεκριμενο, ουτε ποσα χλμ βγαζει ξερουμε, ουτε αν εχει την ιδια αποδοση μετα απο καμια 15αρια χιλιαδες χλμ ουτε τιποτα. Και τα προηγουμενα pz ηταν τραγικα σε αντοχη οποτε το πιο πιθανο ειναι κι αυτο να υπολειπεται στους τομεις αυτους.
      Οι πιο ισορροπημενες επιλογες στην κατηγορια αυτη ειναι τα ps5 και τα asymmetric 6 αυτη τη στιγμη. Αν τα pz5 εχουν αντοχη και παρουν πρωτιες και σε αλλα τεστς, τοτε το ξανασυζηταμε. Τωρα ειναι πολυ νωρις για ενα ελαστικο 3 μηνων στην αγορα.

      Καταλαβαίνεις τι λες; Κατηγορείς το κορυφαίο λάστιχο της κατηγορίας για το ότι δήθεν δεν βγάζει τα νούμερα που στην πραγματικότητα βγάζει. Γιατί; Επειδή έτσι το έχεις στο μυαλό σου. Που τα PZ4 ήταν εξαιρετικά για χρόνια (φορεμένα σε Type R φίλου μου)!!!

      Παπαρια είναι τα Μισελέν, τα είχα για χρόνια.

      Το κορυφαιο λαστιχο της κατηγοριας με 3 μηνες στην αγορα. Και τα michelin ειναι π@παρια. Μαλιστα.
      Η michelin ειναι η πρωτη εταιρεια στην αγορα παντως. Κι εγω φοραω 2 μοντελα της σερι και ειναι μια χαρα σε ολα. Pirelli δεν θα φορουσα παντως γιατι οι περισσοτεροι που ξερω και τα εχουν φορεσει, ειτε παλαιοτερα pz ειτε σε μικροτερες κατηγοριες δεν εμειναν ευχαριστημενοι και δεν ασχοληθηκαν ξανα με pirelli. Ξερω και καποιον που του αρεσε πολυ η αισθηση των pz (nero για την ακριβεια) αλλα δεν του εβγαλε χιλιομετρα και πηγε σε bridgestone και τωρα σε michelin.
      Αυτα και συγνωμη αν σου εθιξα το "καλυτερο ελαστικο της γης" που εχει στην αγορα 3 μηνες ολους κι ολους.

      Αν αναφέρεσαι σε πωλήσεις. η πρώτη εταιρεία στον κόσμο είναι η Bridgestone.
      Δεν είμαι μέτοχος για να θίγομαι, αλλά η αλήθεια πρέπει να λέγεται. Το PZ4 ήταν το κορυφαίο για χρόνια και τώρα το PZ5 διεύρυνε την διαφορά από τον ανταγωνισμό. Δεν το λέω εγώ, οι μετρήσεις το λένε. Το ότι εσύ άκουσες κάτι από κάποιον και για αυτό αποφεύγεις τα Pirelli είναι στα όρια του αστείου.

      ΥΓ 1: Και να φανταστείς δεν φοράω αυτή τη στιγμή Pirelli σε κάποιο από τα αυτοκίνητά μου, για να αποδώσεις αυτήν την συμπάθεια σε confirmation bias. Αφού είναι η αλήθεια όμως, να μην το πω; Τα νούμερα είναι στο link που παρέθεσα.

      ΥΓ 2: Το Nero είναι ένα παλιό και ξεπερασμένο λάστιχο. Ούτε εγώ δεν θα το πρότεινα.

      H michelin ειναι πρωτη με πολυ μικρη διαφορα απ'τι bridgestone.
      Κι επειδη ασχολεισαι πολυ με τα τεστς, εδω μια συγκριση των ps5 με τα pz4. Στις περισσοτερες κατηγοριες ειναι μπροστα τα ps5 και επισης βγαζουν 50.000 χλμ ενω τα pz4 βγαζουν 31.000, 40% κατω δηλαδη.
      Και καθομαστε και μιλαμε στα σοβαρα ποιο ειναι πιο ολοκληρωμενο ελαστικο απ'τα δυο για καθημερινο σπορ αυτοκινητο, οταν το ενα βγαζει σχεδον τα μισα χλμ απ'το αλλο χωρις να υπερτερει και πουθενα, τουλαχιστον σε αξιοσημειωτο βαθμο.
      https://www.tyrereviews.com/Compare/Pilot-Sport-5-VS-P-Zero-PZ4.htm

      Αν λοιπον τα pz5 εχουν σοβαρη βελτιωση σε αντοχη στο χρονο, το ξανασυζηταμε. Ως τοτε ειναι αστειο να βγαζεις τετοια απολυτα συμπερασματα για ελαστικο, ξαναγραφω, 3 μηνων στην αγορα, βασει ενος τεστ που δεν μιλα καν για αντοχη και δεν περιλαμβανει καν τα ps5.

      Tο PZ4 ήταν εποχής PS4, από το οποίο ήταν καλύτερο. Το αστείο είναι να το συγκρίνεις με το καινούριο PS5, ενώ έχει κυκλοφορήσει το PZ5, που όπως είδες παραπάνω είναι καλύτερο σχεδόν παντού.

      1 τεστ ειδα, που δεν ειχε καν τα ps5. Tεσπα μην το κουρασουμε αλλο, αν εσυ εβγαλες συμπερασμα για ενα ελαστικο 3 μηνων ε ο,τι και να λεμε δεν εχει νοημα. Ας δουμε κι αλλα τεστς και αντοχη και ξαναμιλαμε. Εκτος κι αν ειτε βγαζει 20.000 χλμ ειτε 50.000 ειναι το ιδιο οπως μας ελεγε ο Ηλιας, γιατι τετοια ελαστικα φορανε μονο οσοι εχουν lambo και γραφουν χρονους στην πιστα, οποτε δεν παιζει ρολο η διαρκεια.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      driver-m
    • RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]

      @spi_duster said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

      Δε σου βγαίνει το αφηγημα . Τι να κανουμε? Μηπως να σου πω και γιατι πλενω τα αμαξια μου? Τα προσθετα που εχουν οι 100αρες βενζινες τι νομιζεις πως είναι? Αουταν για τα κουνουπια?

      Ποιο αφηγημα να μου βγει, το οτι σκοπευεις να αλλαζεις λαδια στις 30.000 χλμ αλλα σε μαραναν τα καθαριστικα κινητηρα που δεν κανουν και τιποτα το ιδιαιτερο κατα κανονα?
      Απ'τη μια αφηνεις τα λαδια να γινουν πισσα κι απ'την αλλη δηθεν βαζεις καθαριστικα για να προστατευσεις τον κινητηρα. Αν δεν καταλαβαινεις τον παραλογισμο τοτε δεν μπορω να σε βοηθησω παραπανω.

      Οσο για την 100αρα βενζινη, αυτη σιγουρα δεν την χρειαζεται το duster σου και πιθανον ουτε η bmw σου. Και η διαφορα της δεν ειναι οτι καθαριζει τον κινητηρα αλλα το οτι αντεχει σε μεγαλυτερη συμπιεση. Αλλα ψιλα γραμματα αυτα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      driver-m
    • RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]

      @spi_duster said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

      @driver-m said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

      @spi_duster said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

      Στο νταστερ μεχρι και 18000 στην μερκ μεχρι και 20000. Στον ασσο θα φτασω τα 27 με 28. Γιατι? Γιατι προβλεπεται. Ευχαριστω οσους ενδιαφερονται για την ασφαλεια του οχηματος μα θα ακολουθησω την προδιαγραφη του κατασκευαστη. Μεγα λαθος θα μου πειτε μα ετσι θα κανω. Εδω θα μαατε να σας τα πω αν κατι παει στραβα. Επισης βενζινη 98αρα και καθε 5000 προσθετα καθαρισμου κινητηρα και κυκλωματος ψεκασμου.

      Aλλο ρωτησα. Μεχρι ποσα χλμ εχεις κρατησει συνολικα καποιο αυτοκινητο? Γιατι αν τα αλλαζεις στις 100.000 χλμ ε προφανως και δεν θα δεις σοβαρα προβληματα. Θα τα δει ο επομενος.

      Επισης, προσθετα καθαρισμου κινητηρα γιατι βαζεις? Το προτεινει ο κατασκευαστης καπου?

      Αντε να σου απαντήσω και σε αυτο . Κατω απο 250000 δεν εχω διωξει ακομη αυτοκινητο. Το νταστερ ειναι στα 250000 με καινουργια αμορτισερ, δισκοφρενα γιατί σκοπεύω να το κρατησω για πολλά χλμ ακομη. Εισαι οκ τωρα?

      Οκ, βεβαια στο duster ειπες οτι μεχρι 18.000 χλμ εχεις φτασει για αλλαγη λαδιων που απεχει παρασαγγας απ'τα 28-30.000 που αναφερει η bmw κι επισης προκειται για εντελως αρχαικο κινητηρα σε σχεση με της bmw και πιθανον να αντεχει σε πιο αμελη συντηρηση. Μακαρι να βγαλεις πολλα απροβληματιστα χιλιομετρα ακομα αν και πραγματικα θα με εκπληξει. Στη bmw παντως σου εγγυωμαι οτι για να φτασεις τα χλμ αυτα με αλλαγες λαδιων ανα 30.000, θα εχεις αλλαξει τον μισο κινητηρα.

      Δεν μου ειπες ομως προσθετα καθαρισμου γιατι βαζεις, τη στιγμη που δεν τα αναφερει κανενας κατασκευαστης.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      driver-m
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      @ilias-a said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @ilias-a said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @ilias-a said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @ilias-a said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Σε σπορ επιδοσεις το ζητουμενο δεν ειναι η μακροζωια, το δεκατο του δευτερολεπτου ναι.

      Δεν μιλαμε για semislick ελαστικα, για νορμαλ ελαστικα με σπορ προσανατολισμο μιλαμε οπως τα ps, pz, sc, f1 asymmetric κλπ. Ουτε κοβουμε βολτες στο Nurburgring συχνα για να μας ενδιαφερει το 1 δευτερολεπτο.

      Στο Nurburgring και σε καθε πιστα εχεις την ασφαλεια της πιστας και καλο οδοστρωμα στο δρομο οχι, οσοι χρειαζονται το σπορ ελαστικο και εξεταζουν τη μακροζωια ειναι της ιδιας λογικης με αυτους που παιρνουν suv και το χαμηλωνουν.

      Με τη λογικη σου τοτε αν αγορασεις καπως πιο σπορ αμαξι (του στυλ ΤΤ, σειρα 4 bmw κλπ) πρεπει να του κανεις σερβις ανα 1000χλμ λες και ειναι ferrari γιατι ειναι σπορ, αλλιως επρεπε να παρεις toyota aygo. Ενταξει, εγινε.

      Οι μεταξωτοι πισινοι θελουν και μεταξωτα βρακια αγαπητε, ακομα και αυτα φθειρονται γρηγορα.

      Επειδη τιποτα στη ζωη δεν ειναι ασπρο ή μαυρο, αλλα υπαρχουν διακυμανσεις, κατι που μαλλον ειναι πολυ δυσκολο να γινει αντιληπτο καθως θεωρεις οτι σπορ ελαστικα πρεπει να φορουν μονο οσοι μπαινουν σε πιστα και κανουν χρονους, δεν συνεχιζω αλλο. Οσοι θελουν να καταλαβουν καταλαβαινουν. Και αυτο κανει και το καταναλωτικο κοινο απ'ο,τι φαινεται που προτιμα ισοροροπημενα ελαστικα σαν τα ps5 που δεν υστερουν σε τιποτα παρα ελαστικα σαν τα pz που σε καποιους τομεις ειναι 1% καλυτερα και σε διαρκεια ειναι 30-40% κατω. Γι'αυτο και η michelin εχει 5πλασιες πωλησεις απ'την pirelli.
      Αυτα και ραντεβου στα Μεγαρα και στις Σερρες.

      Αν δεν εχεις κενα μνημης, τις πιστες εσυ τις εβαλες στην κουβετα για χλευασμο.
      Στα υπολοιπα, τα 2 λαστιχα δεν τα γνωριζω και δεν εχω αποψη για αυτα, εχω ξαναγραψει οτι προτεινω μονο οτι εχω δοκιμασει και οχι τι εχω διαβασει, η αναφορα μου ηταν μονο στο οτι οταν ζηταμε σπορ επιδοσεις το κριτηριο μακροζωια δε μπορει να μπαινει στην εξισωση.
      Συνεχιζοντας αγαπητε πραγματι τα εξειδικευμενα ελαστικα λιγοι μπορουν να τα εκμεταλλευτουν, αυτοι θα τα πληρωσουν και ας βγαζουν 15000κμ, οι υπολοιποι που γνωριζουν τις δυνατοτητες τους πανε σε κατι περισσοτερο συντηρητικο και πολλαπλων χρησεων, αυτοι λογικο να κοιτανε το βαθμο φθορας.
      Τελευταια κατηγορια αυτοι που νομιζουν οτι μπορουν να κανουν παππαδες αλλα η πραγματικοτητα τους διαψευδει, αυτοι ας φορεσουν και ρουλεμαν και φθορα δεν θα εχουν και παντιλικια με μικρη ταχυτητα θα κανουν.

      Moνο που εμεις δε μιλουσαμε για ειδικα ελαστικα οπως pilot sport cup, p zero trofeo ή eagle f1 supersport αλλα για καθημερινα ελαστικα με σπορ προσανατολισμο, που φορανε κατα κορον καθημερινα αυτοκινητα που θελουν λιγο πιο σπορ αισθηση απ'τα touring ελαστικα. Καμια σχεση λοιπον.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      driver-m
    • RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]

      @spi_duster said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

      Στο νταστερ μεχρι και 18000 στην μερκ μεχρι και 20000. Στον ασσο θα φτασω τα 27 με 28. Γιατι? Γιατι προβλεπεται. Ευχαριστω οσους ενδιαφερονται για την ασφαλεια του οχηματος μα θα ακολουθησω την προδιαγραφη του κατασκευαστη. Μεγα λαθος θα μου πειτε μα ετσι θα κανω. Εδω θα μαατε να σας τα πω αν κατι παει στραβα. Επισης βενζινη 98αρα και καθε 5000 προσθετα καθαρισμου κινητηρα και κυκλωματος ψεκασμου.

      Aλλο ρωτησα. Μεχρι ποσα χλμ εχεις κρατησει συνολικα καποιο αυτοκινητο? Γιατι αν τα αλλαζεις στις 100.000 χλμ ε προφανως και δεν θα δεις σοβαρα προβληματα. Θα τα δει ο επομενος.

      Επισης, προσθετα καθαρισμου κινητηρα γιατι βαζεις? Το προτεινει ο κατασκευαστης καπου?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      driver-m
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      @ilias-a said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @ilias-a said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @ilias-a said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Σε σπορ επιδοσεις το ζητουμενο δεν ειναι η μακροζωια, το δεκατο του δευτερολεπτου ναι.

      Δεν μιλαμε για semislick ελαστικα, για νορμαλ ελαστικα με σπορ προσανατολισμο μιλαμε οπως τα ps, pz, sc, f1 asymmetric κλπ. Ουτε κοβουμε βολτες στο Nurburgring συχνα για να μας ενδιαφερει το 1 δευτερολεπτο.

      Στο Nurburgring και σε καθε πιστα εχεις την ασφαλεια της πιστας και καλο οδοστρωμα στο δρομο οχι, οσοι χρειαζονται το σπορ ελαστικο και εξεταζουν τη μακροζωια ειναι της ιδιας λογικης με αυτους που παιρνουν suv και το χαμηλωνουν.

      Με τη λογικη σου τοτε αν αγορασεις καπως πιο σπορ αμαξι (του στυλ ΤΤ, σειρα 4 bmw κλπ) πρεπει να του κανεις σερβις ανα 1000χλμ λες και ειναι ferrari γιατι ειναι σπορ, αλλιως επρεπε να παρεις toyota aygo. Ενταξει, εγινε.

      Οι μεταξωτοι πισινοι θελουν και μεταξωτα βρακια αγαπητε, ακομα και αυτα φθειρονται γρηγορα.

      Επειδη τιποτα στη ζωη δεν ειναι ασπρο ή μαυρο, αλλα υπαρχουν διακυμανσεις, κατι που μαλλον ειναι πολυ δυσκολο να γινει αντιληπτο καθως θεωρεις οτι σπορ ελαστικα πρεπει να φορουν μονο οσοι μπαινουν σε πιστα και κανουν χρονους, δεν συνεχιζω αλλο. Οσοι θελουν να καταλαβουν καταλαβαινουν. Και αυτο κανει και το καταναλωτικο κοινο απ'ο,τι φαινεται που προτιμα ισοροροπημενα ελαστικα σαν τα ps5 που δεν υστερουν σε τιποτα παρα ελαστικα σαν τα pz που σε καποιους τομεις ειναι 1% καλυτερα και σε διαρκεια ειναι 30-40% κατω. Γι'αυτο και η michelin εχει 5πλασιες πωλησεις απ'την pirelli.
      Αυτα και ραντεβου στα Μεγαρα και στις Σερρες.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      driver-m
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      @ilias-a said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @ilias-a said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Σε σπορ επιδοσεις το ζητουμενο δεν ειναι η μακροζωια, το δεκατο του δευτερολεπτου ναι.

      Δεν μιλαμε για semislick ελαστικα, για νορμαλ ελαστικα με σπορ προσανατολισμο μιλαμε οπως τα ps, pz, sc, f1 asymmetric κλπ. Ουτε κοβουμε βολτες στο Nurburgring συχνα για να μας ενδιαφερει το 1 δευτερολεπτο.

      Στο Nurburgring και σε καθε πιστα εχεις την ασφαλεια της πιστας και καλο οδοστρωμα στο δρομο οχι, οσοι χρειαζονται το σπορ ελαστικο και εξεταζουν τη μακροζωια ειναι της ιδιας λογικης με αυτους που παιρνουν suv και το χαμηλωνουν.

      Με τη λογικη σου τοτε αν αγορασεις καπως πιο σπορ αμαξι (του στυλ ΤΤ, σειρα 4 bmw κλπ) πρεπει να του κανεις σερβις ανα 1000χλμ λες και ειναι ferrari γιατι ειναι σπορ, αλλιως επρεπε να παρεις toyota aygo. Ενταξει, εγινε.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      driver-m
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      @ilias-a said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Σε σπορ επιδοσεις το ζητουμενο δεν ειναι η μακροζωια, το δεκατο του δευτερολεπτου ναι.

      Δεν μιλαμε για semislick ή ultra sport ελαστικα, για νορμαλ ελαστικα με σπορ προσανατολισμο μιλαμε οπως τα ps, pz, sc, f1 asymmetric κλπ. Ουτε κοβουμε βολτες στο Nurburgring συχνα για να μας ενδιαφερει το 1 δευτερολεπτο διαφορα. Γι'αυτο και μιλησα για ισορροπια.
      Aν μιλαμε για ελαστικα για supercars οπως mc laren, lambo, bugatti κλπ τοτε ειναι αλλη κουβεντα και δεν εκφερω γνωμη.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      driver-m
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr