Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    D
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 1180
    • Best 645
    • Groups 0

    driver-m

    @driver-m

    1250
    Reputation
    102
    Profile views
    1180
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    driver-m Unfollow Follow

    Best posts made by driver-m

    • RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ

      H κατασταση στην Ποσειδωνος ειναι πραγματι τραγικη.
      Την περασμενη Παρασκευη που κατεβηκα τοσο στο πηγαινε (κατα τις 10.30 το βραδυ) οσο κι ακομα περισσοτερο κατα τις 2 που γυρνουσα αισθανθηκα οτι ζω στο tokyo drift.
      Ρημαδια να πανε με 200, καγκουρες (και με ακριβα αυτοκινητα και με σαραβαλα) να σκανε εξατμισεις λες και πεφτουν βομβες, κυνηγητα και 1002 ακομα τερμα παραβατικες συμπεριφορες που δειχνουν ενα λαο οχι απλα ανευθυνο αλλα και απολιτιστο.
      Κι ολα αυτα σε ωρες σχετικα νορμαλ, τα ξημερωματα σιγουρα θα εβρισκα τιποτα αναποδογυρισμενα και σφηνωμενα σε κανα τοιχο.

      Κι αντι να'χει καμερες σε καθε φαναρι στο δρομο αυτο, μου εχει στην αττικη οδο μην και πας με 140 αντι για 120 σε δρομο που και με 200 να πας ειναι δεκα φορες πιο ασφαλες απ'το να πας με 90 στην Ποσειδωνος.
      Γελοιες καταστασεις μιας γελοιας χωρας.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      driver-m
    • RE: Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ...

      @v_a said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Σοβαρές περιουσίες από υπαλλήλους (κάθε λογής) - κρίνοντας από τον περίγυρό μου - ΔΕΝ φτιάχνονται, όσο εργατικά και να δουλεύουν.
      Εξαιρώ φυσικά επιχειρηματίες που κοπιασαν, στο κατάλληλο timing και έφτιαξαν την ζωή τους (και τα παιδιά τους).
      Ο πατέρας μου, τέρας εργατικοτητας (καλή του ώρα) με δύο δουλειές (μια στο δημόσιο και μια στην οικοδομή παρακαλώ, ακόμα και στα 65 του) το μόνο που κατάφερε ήταν να σπουδάσει δυο παιδιά και να πάρει με το εφάπαξ του ένα κτηματακι στο οποίο έκτισε μια αποθήκη.
      Όταν λοιπόν ακούω, σπιταρονες, εξοχικά σε νησιά και μισό μυριο καβατζα στη τράπεζα, όλα αυτά πάνε πακέτο συνήθως με πολλά (μα πολλά) μαύρα, δοσοληψίες με δημόσιο και σίγουρα όχι με το σταυρό στο χέρι.
      Το δέχομαι, μαγκιά τους, αλλά δε μπορώ και τις ηθικολογίες από τέτοια άτομα.
      Τα είπα και ξεθυμανα
      (Και είμαι εντός θέματος, γιατί θέλω να πάρω το dolphin surf αλλά δεν έχω γκαραζ..)

      Τελη του 90-αρχες 2000 ενας μεσος υπαλληλος ΔΕΚΟ εβγαζε για πλακα 2,5 χιλιαρικα ευρω (ή 850.000 δραχμες πριν ερθει το ευρω) καθαρα, γιατι επαιρναν 14 μισθους τοτε και τα 2 χιλιαρικα μισθο το μηνα τα ξεπερνουσαν πανευκολα. Και αυτο ισχυε για πολλους υπαλληλους ακομα και του δημοσιου και αρκετους και του ιδιωτικου τομεα. Το κοστος ζωης ηταν στην καλυτερη το μισο απο σημερα, μην πω και παρακατω. Αν λοιπον ενα ζευγαρι εβγαζε καθαρα ενα πεντοχιλιαρο τον μηνα τοτε, σημερα λιγο πολυ ειναι σαν να εβγαζε αναλογικα 10 χιλιαρικα βασει της αγοραστικης του δυναμης. Οποτε με τα λεφτα αυτα, που τα ειχαν αρκετοι τοτε, και το λεω για θετικο κι οχι αρνητικο, και διαμερισμα αξιολογο αγοραζες, και εξοχικο εχτιζες (οι τιμες τοτε στα περισσοτερα μερη δεν ηταν ουτε το 20%.των σημερινων στα οικοπεδα) και μπορει να αγοραζες και κανα δυαρι για επενδυση με λιγη σωστη διαχειριση. Παντως σπιτι να μεινεις και εξοχικο μπορουσες να αγορασεις χωρις φοβερες θυσιες, με δανειο φυσικα το οποιο ομως αποπληρωνες μια χαρα.
      Μετα ηρθε η κριση και διελυσε τους μισθωτους, γενικα, και τους συνταξιουχους. Συμπαρεσυρε βεβαια και ολους τους υπολοιπους κλαδους αλλα αυτοι οι 2 την πληρωσαν κατα κυριο λογο. Και ειναι και οι μονοι που δεν ανεκαμψαν ποτε μεχρι σημερα.

      Στις μερες μας παλι λεφτα σοβαρα εχουν αποκλειστικα, και το εννοω, ε.ε. που φοροδιαφευγουν οικτρα και αισχροκερδουν. Αντε και στελεχη εταιρειων που ειναι ομως πολυ λιγα και καποιοι γιατροι και δικηγοροι (λιγοι και κατα κανονα διεφθαρμενοι). Δεν αναφερομαι σε μεγαλοεπιχειρηματιες, βιομηχανους κλπ φυσικα οπου μηδενος εξαιρουμενου ειναι κρατικοδιαιτοι και σε οποιαδηποτε αλλη χωρα θα ηταν στη φυλακη, γιατι προκειται για πολυ μικρη μεριδα του πληθυσμου, αλλα για καθημερινους ανθρωπους.

      Οποτε λοιπον φτασαμε απο εκει που μεχρι πριν 20-25 χρονια αρκετος κοσμος μπορουσε να ζει αξιοπρεπεστατα, χωρις λαμογιες ή να λιωνει στη δουλεια, στις μερες μας το χρημα να το εχουν οσοι ειτε φοροδιαφευγουν και κερδοσκοπουν ειτε συνεργαζονται με το κρατος-μαφια και παιρνουν απευθειας αναθεσεις απ'αυτο, υπερκοστολογημενες παντοτε σε σημειο που αν υπηρχε εστω μια χουφτα αδιαφθορων ελεγκτων και δικαστων στη χωρα να επρεπε να χτιστει κι αλλη πτερυγα στον Κορυδαλλο για να τους χωρεσουν.
      Κατ'εμε ετσι εχει η κατασταση στη χωρα μας.

      posted in Αντίλογος
      D
      driver-m
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Εγώ πήγα στην Δανία το 2006.

      Ισχύουν όλα όσα είπα.

      Τώρα μετά από 12 χρόνια κρίση, προφανώς εδώ θα είμαστε χειρότερα, αλλά μπορώ να ζήσω καλύτερα και φτηνότερα σε Γερμανία και Αυστρία και δεν είναι η Δανία καλύτερη για να ζήσεις. Την Αυστρία βγάζουν πρώτη.
      Επίσης το γεγονός ότι μου βάζετε τον βασικό στην Ελλάδα που μένει στην πλατεία Βάθης ως μέσο όρο ενώ είναι τίγκα τα πάντα στο τριήμερο δεν βοηθάει για την σύγκριση.

      Πρέπει να φύγω τώρα, περισσότερα το βράδυ.

      Eγω πηγα πριν 3 χρονια Δανια και ειδα ποιοτητα ζωης που εδω δεν θα δουμε ουτε σε 100 χρονια. Οι τιμες ηταν πιο ακριβες απο εδω (για τωρα δεν ξερω ποση θα ειναι η διαφορα παντως που κι εδω ειναι ολα τραγικα απλησιαστα) αλλα σε καμια περιπτωση τοσο που να υπερκαλυπτει τη διαφορα στους μισθους. Στην τελικη εχουν γινει κι ερευνες που δειχνουν οτι ο μεσος μισθος στην Ελλαδα δεν φτανει ουτε για να βγουν 20 μερες του μηνα αν νοικιαζεις ακομα κι ενα ρημαδοδιαμερισμα (300 ευρω το μηνα νομιζω ειχαν βαλει, δηλαδη τρωγλη πλεον) ενω σε ολες τις χωρες της ΕΕ ο μισθος ηταν υπερεπαρκης για να μεινουν και λεφτα στην ακρη, απο λιγα εως αρκετα αναλογα και κε τη χωρα, ακομα και με πολυ ακριβοτερα ενοικια. Η Δανια μαλιστα ηταν και στις πρωτες θεσεις σχετικα με το ποσο επαρκης ηταν ο μεσος μισθος.

      Τωρα αν το επιχειρημα ειναι οτι ο κοσμος εδω εχει λεφτα επειδη θα φυγει 2 μερες να παει στα Καλαβρυτα ή την Αραχωβα (κι εκει ακομα με λεωφορεια πανε οι περισσοτεροι πλεον) ή τον καθε υπερτιμημενο προορισμο που μαζευει κοσμο επειδη ειναι σχετικα κοντα στην Αθηνα και αρα ειναι η ευκολη λυση, τη στιγμη που ο μεσος Δανος παιζει να εχει γυρισει τον μισο πλανητη και το καλοκαιρι παει οπου γουσταρει για 2-3 βδομαδες ενω ο μεσος ελληνεζος ποδοπατιεται να παει σε κανα νησι της χωρας του για 3-4 μερες και ουτε για εκει δεν του φτανουν πλεον (αφου κι αυτοι οι προορισμοι σε ξενους κυριως απευθυνονται κατα το πλειστον πια), ειλικρινα δεν χρειαζεται περαιτερω συζητηση.
      Εχοντας παει οχι σε πολλες χωρες αλλα εστω λιγες του εξωτερικου κι εχοντας επαφες με κοσμο που εχει επισκεφθει πολυ περισσοτερες, ολοι εχουμε την ιδια γνωμη, οτι η ελληνικη πραγματικοτητα, ιδιως των τελευταιων 10-12 ετων, θεωρειται καλη μονο συγκρινομενη με αφρικανικες κι ορισμενες φτωχες ασιατικες χωρες. Με οποιαδηποτε σοβαρη ή εστω αναπτυσσομενη χωρα ειμαστε πλεον χαοτικα πισω με το χασμα οσο περνουν τα χρονια να μεγαλωνει κι αλλο.
      Αυτη ειναι η αληθεια για τη χωρα μας, ειτε το θελουμε ειτε οχι. Κι αντικατοπτριζεται κι απ'την φοβερη μειωση του πληθυσμου που ειχαμε στην τελευταια απογραφη σε σχεση με αυτη του 2011 αφου μια τεραστια μεριδα των νεων φευγει για κατι καλυτερο μη ανεχομενο αλλο την καταντια που επικρατει. Και παροτι παλαιοτερα ημουν καπως επικριτικος, πλεον λεω οτι και πολυ καλα κανει. Πλεον εδω εχουμε μεινει οσοι ειτε για προσωπικους λογους δεν θελαμε να φυγουμε ειτε οσοι δε μπορουν να φυγουν αλλα και τα λαμογια που λυμαινονται τη χωρα και ειναι περισσοτερα απο ποτε. Κανενας αλλος.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      driver-m
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Χαιρετίζω τη μείωση της επιδότησης που εγκαινίασε το κη3, άντε και σ' ανώτερα. Πρέπει να αντιληφθούμε ότι με τις επιδοτήσεις αυτές και στο όνομα της προστασίας του περιβάλλοντος, οι πολίτες αντιμετωπίζονται με δύο μέτρα και δύο χιλιόμετρα. Από τη μία οι μη έχοντες, οι οποίοι καλούνται να δώσουν φόροι μέσω της αγοράς συμβατικών ιχ και καυσίμων Και από την άλλη οι προνομιούχοι οι οποίοι επιδοτούνται με χρήματα που προήλθαν από τους φόροι των πρώτων για να αγοράσουν καινούργια ρόδα. Η παράνοια σε όλο της τη μεγαλοπρέπεια.

      Δηλαδη αυτος που δουλευει βασικο μισθο και πληρωνει 0 φορο εισοδηματος, εχει πληρωσει τοσο πολυ φορο (lol) που εφτασε και περισσεψε για να αγορασει ο πελουσιος ηλεκτρικο?

      Οριστε; Δεν θελει να φαει; να αγορασει καθημερινα πραγματα οπως βενζινη; ΦΠΑ 13% 24% διαφορους δασμους και τελη. Σε χρηματα μπορει να πληρωνει ελαχιστο φορο αλλα αναλογικα με το εισοδημα του πληρωνει το 40-50% σε φορους και δασμους ισως και παραπανω.

      Ενω ενας πολυ πλουσιος πληρωνει 5% με 10% και αγοραζει και 10000 φορες περισσοτερα απο τον πολυ φτωχο.

      Αρα ο πλουσιος συνολικα θα εχει πληρωσει 10000πλασιο φορο.
      Αρα να μην παρει κι αυτος ενα μεριδιο πισω?

      Aς μη καταναλωνει τοτε, οπως κανει θελοντας και μη ο φτωχος, για να μην πληρωνει (εμμεσους) φορους. Σιγα μην δωσουμε (κι αλλες) φοροελαφρυνσεις στους εχοντες επειδη δηθεν πληρωνουν πολλα σε εμμεσους φορους ανοιγοντας σαμπανιες στη Μυκονο ή αγοραζοντας τσαντες LV. Ασε που σε αμεσους φορους, αν βαλεις και τις φοροαπαλλαγες στο παιχνιδι, τιποτα δεν πληρωνουν αναλογικα οι εχοντες σε σχεση με τους μεσαιους και τους μικρομεσαιους.

      Οκ, ας πουμε πως ο Μυκονιατζης αποκλειεται απο τις επιδοτησεις.
      Ενας που βγαζει 2.200 το μηνα, θεωρεις πως πρεπει να παρει επιδοτηση για να παρει ενα tesla των 45.000 ευρω?

      Για αυτοκινητο 45 χιλιαδων ευρω κανεις δεν πρεπει να παρει επιδοτηση. Μεχρι 30 χιλιαδων το πολυ και κανονικα θα επρεπε να δινεται και για φουλ υβριδικα, ωστε να μπορει ο καθενας να αγορασει ενα μικρο αμαξι πολης, ειτε ηλεκτρικο ειτε υβριδικο, με καμια 15αρια χιλιαρικα, οσο ειχε παλια ενα τυπικο 1400αρι-1600αρι. Ετσι και πολυς κοσμος θα αντικαταστησει τα σαραβαλα που χρησιμοποιει για καθε μερα και στις πολεις θα δουμε καποια διαφορα σε καυσαερια. Αυτοκινητα σαν τα τεσλα 3 δεν ειναι αμαξια πολης και δεν θα επρεπε να εχουν καμια επιδοτηση, και λογω τιμης και λογω ειδους αυτοκινητου. Για τις εκτος πολεως μετακινησεις οποιος θελει αμαξι 35-40 χιλιαδων και βαλε να το πληρωσει. Και δεν υπαρχει και κανενας λογος να ειναι ηλεκτρικο. Αλλα για τις πολεις πραγματι ισως εχει καποιο νοημα, ιδιως για τριτοκοσμικες και τερμα μολυσμενες οπως την Αθηνα. Και εξισου μεγαλο νοημα θα ειχε τα ταξι να ηταν εστω υβριδικα. Γιατι αν ειναι να εχω ενα ρημαδοοκταβια να μολυνει οσο 100 αλλα αυτοκινητα, και να αυξηθουν τα ηλεκτροκινητα παλι μιση δουλεια γινεται.

      Εν ολιγοις, επιδοτηση για να μπορουν ολοι να εχουν φτηνα ηλεκτρικα αμαξια πολης. Και μονο. Και φυσικα και με καποιο εισοδηματικο κριτηριο, εστω σχετικα ευρυ, οχι οριζοντια για ολους οπως γινεται τωρα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      driver-m
    • RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση

      @spi_duster said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

      @driver-m said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

      @spi_duster said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

      Μεσα στην πολη, για το 70% των οδηγων το ΑΜΙ ειναι αυτο που θα πρεπε να χρησιμοποιουμε.

      Nαι, πρεπει να χρησιμοποιουμε ενα "αυτοκινητο" που δεν εχει καν παραθυρα ουτε κλιματισμο, εχει ποιοτητα παιχνιδιου, δεν πιανει 40χλμ τελικη καλα καλα και κοστιζει οσο κοστιζαν μεχρι πριν λιγα χρονια αξιοπρεπεστατα superminis που μεχρι και ταξιδακια εκανες ανετα.
      Σιγα μην πρεπει μεσα στην πολη να χρησιμοποιουμε κι αμαξια του γκολφ, αλλα με τιμη κανονικου αυτοκινητου φυσικα, μην πεσουν εξω και οι αυτοκινητοβιομηχανιες.

      Εμπρος πισω λοιπον επειδη καποιοι πανε να το επιβαλλουν για να πουλανε φυκια για μεταξωτες κορδελες και καποιοι το υποστηριζετε κιολας παροτι ειναι εις βαρος σας αφου με τα χρηματα που καποτε αγοραζατε αυτοκινητο πλεον αγοραζετε παιχνιδι με επιδοσεις κι ανεσεις 60 ετων πισω. Και το επικροτειτε κιολας.

      Παμε παλι. Προσωπικα για την πολη θεωρω πως το ΑΜΙ και λοιπα τετοια οχηματα ειναι χρησιμα για προφανεις λογους. Αν με μια καταλληλη πολιτικη επιβαλλονταν μεσα στις πολεις, πολλα προβληματα θα λυνονταν. Καθαροτερος αερας, λυση στο προβλημα του παρακαρισματος στο κεντρο, λυση στο μποτιλιαρισμα κλπ. Πολλοι θα πηγαιναμε γρηγοροτερα στις δουλειες μας και ας ειναι αργα αυτα τα αμαξακια. Με προσιτες τιμες και καταλληλες υποδομες το γλυκο θα εδενε. Στα γραφω γιατι νομιζω πως δεν απευθυνομαι σε μαλακα. Απο εκει και μετα με την τρεχουσα κατασταση στους δρομους των ελληνικων αστικων κεντρων μια τετοια επιλογη φανταζει γραφικη και επικινδυνη επισης. Εαν πχ απαγορευονταν στο κεντρο τα θερμικα, (πλην ειδικων κατηγοριων επαγγελματικης χρησης), μια χαρα θα βελτιωναν την ποιοτητα ζωης αυτων που θα χρησιμοποιουσαν, αυτοκινητα σαν το ΑΜΙ.
      Προσωπικα λοιπον δε θα ειχα κανενα προβλημα να προσαρμοστω σε ενα τετοιο τροπο ζωης. Εχω 3 αυτοκινητα αυτη τη στιγμη και αυτο που χρησιμοποιω για την πολη ειναι ενα ταπεινο καλοσυντηρημενο sei. Τα αλλα δυο κεντρο ποτε.
      Επειδη δε σε θεωρω μαλακα, για αυτο και σου τα γραφω. Το ΑΜΙ δε ξερω αν εχει ή οχι κλειστα παραθυρα. Εννοω ενα αυτοκινητο αυτου του μεγεθους με default καποια πραγματα που τα εχουν τα αυτοκινητα εδω και 10ετιες.

      To ami ειναι ενα ελλιπεστατο αυτοκινουμενο οχημα που με τον κινητηρα και την ενεργοπαθητικηπαθητικη ασφαλεια που εχει δεν θεωρειται καν αυτοκινητο ενω η τιμη του ειναι τουλαχιστον αστεια, ακομα και με την επιδοτηση που στην τελικη την πληρωνει ο φορολογουμενος.

      Αστεια ειναι επισης και τα smart που ειναι ρημαδια με πανακριβη συντηρηση τα οποια κοστιζουν πολυ περισσοτερο απο ενα τυπικο supermini χωρις τον παραμικρο λογο.
      Οποτε οχι, η λυση δεν ειναι να εχουμε 15 αμαξια, ενα για πολη, ενα για βοκτα, ενα για χωριο, ενα για βουνο κι ενα για θαλασσα. Αυτοκινητα σαν το ami δεν εξυοηρετουν ΚΑΝΕΝΑ σκοπο. Αντιθετα, ενα αξιοπρεπες supermini 120-150 αλογων μπορει να κανει τα παντα και μεχρι προτινος ειχαν και λογικη τιμη. Πλεον οχι αλλα ανεκδοτα σαν το ami ειναι ακομα πιο ασυμφορα.
      Αν απλα μιλας για ηλεκτροκινητα superminis για μεσα στην πολη τοτε οκ, αλλα ο πολυς κοσμος δεν εχει μα δωσει 30 χιλιαρικα απλα για να πηγαινοερχεται στη δουλεια του οποτε με τα τωρινα δεδομενα κι αυτα ασυμφορα ειναι, στο μελλον βλεπουμε.
      Αλλα προς θεου, οχι να καταντησουμε να θεωρουμε οτι πρεπει πλεον στις πολεις να μετακινουμαστε με παιχνιδια με τελικες 40χλμ και ανεσεις ανυπαρκτες που απλα χωρανε μετα βιας 2 ατομα και ζητανε και 10+ χιλιαρικα για το τιποτα. Αυτο ειναι η απολυτη οπισθοδρομηση.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      driver-m
    • RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση

      Oι επιδοσεις ειναι πραγματι σημαντικες για οταν τις χρειαστεις, αυτο δε σηκωνει αμφισβητηση.
      Το θεμα ειναι οτι οι υπερμαχοι των ηλεκτρικων κολλανε τοσο πολυ στις ρεπριζ λες και προκειται να κανουν κοντρες στα λιμανακια ή λες κι ενα αυτοκινητο 200+ αλογων εχει κακες ρεπριζ και χρειαζεσαι ξαφνικα 0-100 σε 3 δευτερολεπτα (που με τους δρομους που εχουμε παιζει και να βρεθεις σε κανα χωραφι αν επιταχυνεις τοσο ακαριαια).
      Επισης, απ'τη μια κοπτονται τοσο για τις, πραγματι, ταχυτατες αυτες ρεπριζ αλλα το οτι αν πανε πανω απο 110 χλμ τα ηλεκτρικα παιζει να μη φτανουν ουτε μεχρι την Πατρα το κανουν αβαβα.
      Μαλλον οταν ταξιδευει καποιος στην Αθηνων Κορινθου, την Αθηνων Λαμιας κλπ (με 2-3 λωριδες παντου) ειναι πολυ σημαντικοτερες οι ρεπριζ φεραρι απ'το να πας με φυσιολογικες ταχυτητες (130χλμ και σε σημεια και λιγο παραπανω) ωστε να μην σε περνανε μεχρι και τα 1600αρια του 2005 με τα 100 αλογα. Γιατι εγω τεσλα σε εθνικη οδο να παει πανω απο 110-120χλμ δεν εχω δει ισως και ποτε. Αντιθετα, συγχρονα αυτοκινητα σχετικα μεγαλης ιπποδυναμης σπανια τα βλεπεις να πανε κατω απο 140χλμ.
      Εκτος κι αν τα τεσλα τα παιρνουν για ορεινες διαδρομες σε επαρχιακους δρομους...για να μεινουν απο μπαταρια στη μεση του πουθενα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      driver-m
    • RE: Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?

      @fanis75 said in Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?:

      @driver-m said in Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?:

      O αλλος εδωσε 500 ευρω για λαδια, φιλτρα και υγρα φρενων σ'ενα αμαξι της σειρας και καποιοι λενε οτι ειναι κι εξαιρετικη τιμη.

      Δεν ειναι να απορει κανεις τελικα πως ειμαστε στον πατο της ΕΕ

      Για αυτό είμαστε στον πάτο....εαν ήμασταν στον αφρό θα ήταν €1.000 τουλάχιστον το αντίστοιχο σέρβις σε Γερμανία ή Λουξεμβούργο.

      Nαι, με μεσο μισθο 6000 ευρω, οχι 900 οπως στο ελλαδισταν.
      Δηλαδη εκει θα εδινες το 1/6 του μισθου ενω εδω δινεις το 1/2 και σε καποιους φαινονται και λιγα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      driver-m
    • RE: Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!

      @gtsartsal said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

      Ρε παιδιά, συγγνώμη κιόλας , αλλά με τον καιρό να είναι πλέον περίεργος και τα ακραία φαινόμενα (για τον κρατικό μηχανισμό μπορεί το ακραίο να είναι και κάτι λιγότερο) να συμβαίνουν όλο και πιο συχνά, είναι κακό που ένας νόμος προβλέπει να έχουμε αλυσίδες στα οχήματα μας;

      Πραγματικά μου είναι αδιάφορο ποιος κυβερνάει όταν κάτι που ψηφίζεται είναι προς την σωστή κατεύθυνση.

      Τοτε φιλε να κουβαλας και κανα φουσκωτο μαζι γιατι με την πρωτη πλημμυρα η μιση αττικη εχει βουλιαξει γιατι τα φρεατια ειναι ολα βουλωμενα, τα δαση κατακαμμενα και τα αντιπλημμυρικα εργα ανυπαρκτα. Φυσικα μην αναρωτηθεις ποτε γιατι τα παντα πλημμυριζουν για πλακα ή γιατι με 2 ωρες χιονι αποκλειστηκε ολη η Αθηνα κι αναζητησεις ευθυνες στο κρατος, να τα βαζεις με τον συμπολιτη που δεν κουβαλουσε αλυσιδες στη Συγγρου και την αττικη οδο που εκλεισαν με 3 εκατοστα χιονι για το ολο χαλι. Ειπαμε, ατομικη ευθυνη, σανο κι αγιος ο Θεος.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      driver-m
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Ξέρω γω.. καλύτερα τα πήγε τελικά μάλλον. Εδώ και η κομμουνιστική Κίνα εφαρμόζει καπιταλισμό του κερατά για να επιβιώσει...

      Αυτά τα πολιτεύματα πέθαναν με την βιομηχανική επανάσταση μαζί, απλά επειδή δεν έχει κάτσει η μπίλια ακόμη, δεν σημαίνει ότι πρέπει να απαντάμε με λύσεις του 1880..

      Σωστα, χρειαζομαστε λυσεις απ'την αρχαιοτητα, ο ισχυρος να εκμεταλλευεται τον ανισχυρο.
      Εντωμεταξυ εχουμε φτασει στο 2022 κι ο κοσμος αγοραζει ξυλοσομπες για να ζεσταθει κι ο ιδιος κοσμος ειναι και υπερμαχος του καπιταλισμου κιολας. Μιλαμε για παρανοια, οχι αστεια.

      Oσο για τα φασιστικα καραγκιοζιλικια των Ιταλων, θα μπορουσε απλα ο πολιτισμενος κοσμος να τους γυρισει την πλατη πλεον οπως κανει και στον Πουτιν. Αλλα συνεχεια τρωμε στη μαπα το τι συμβαινει εκει μαλλον για να συνηθισει και να εξοικειωθει ο κοσμος με τον φασισμο που ειναι το τελευταιο αποκουμπι του καπιταλισμου οταν τα πραγματα αγριευουν, οπως συμβαινει και τωρα.
      Εντελως εκ του πονηρου λοιπον η δηθεν αρνητικη διαφημιση του τι συμβαινει στην Ιταλια. Στην πραγματικοτητα ολοι οι κεφαλαιουχοι που κανουν κουμαντο, κυβερνησεις τυπου Μελονι θελουν.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      driver-m
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Σωστα, χρειαζομαστε λυσεις απ'την αρχαιοτητα, ο ισχυρος να εκμεταλλευεται τον ανισχυρο.

      Φύση ονομάζεται αυτό...αλλιώς δεν θα επιβίωνε κανένα είδος. Τα ελάφια τρώνε τα χόρτα, τα λιοντάρια τα ελάφια...και ο άνθρωπος τρώει τα πάντα! Εαν αλλάξει αυτό θα πεθάνουν και τα ελάφια και τα λιοντάρια και οι άνθρωποι. Όσο προσπαθούμε να επιβάλουμε συστήματα ενάντια στην (ανθρώπινη) φύση τόσο αυτά θα αποτυγχάνουν. Η λύση - που είναι και δύσκολη - είναι να βρούμε σύστημα σύμφωνω με την ανθρώπινη φύση αλλά να έχει και κοινωνικό χαρακτήρα.

      Λαθος.
      Ο ανθρωπος προοδευσε γιατι εφτιαξε πολιτισμενες κοινωνιες που βασιζονταν στη συνεργασια και την αλληλεγγυη κι ετσι επιβιωσε κι εφτασε να ειναι στην κορυφη της τροφικης αλυσιδας. Αλλιως ακομα θα μας ετρωγαν τα λιονταρια και οι λυκοι.
      Αυτη ειναι και η διαφορα μας με το υπολοιπο ζωικο βασιλειο. Απλα πλεον εχουμε καταντησει και παλι ζουγκλα και καποιοι νομιζουν οτι αυτο ειναι και το φυσιολογικο.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      driver-m

    Latest posts made by driver-m

    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      @chrisk6 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @redonto said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @alexandros-k said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @fanis75 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @harisma23 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Εγώ θέλω να γράψω για ένα λάστιχο που πραγματικά με έχει ενθουσιάσει, όσο κανένα άλλο στα 35 χρόνια που οδηγώ:
      Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6

      Ναι ρε συ, εξαιρετικά ελαστικά ειναι, Κορυφή. Όλα τα F1 από το 3αρι και μετά ειναι πάντα στην κορυφή. Ο πατέρας μου στο δικό του είχε βάλει τα 3, 4 και 5 και ήταν τα καλύτερα ελαστικά που ειχε ποτέ στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο.

      Τα 6 ειναι καλυτερα απο ολα τα προηγουμενα. Οπως και τα michelin pilot sport

      Ανάμεσα στα goodyear F1As6 τα michelin pilot sport και τα continental premium contact ποιο θεωρείτε ότι έχει την καλύτερη πρόσφυση σε στεγνό κ βρεγμένο δρόμο και ποιο είναι περισσότερο άνετο?

      Εδω εχει ενα απο τα πολλα tests στην κατηγορια.
      Βλεπω και το PZ5 εχει μπει στην εξισωση μαζι με αυτα που αναφερες.

      Nαι αλλα δεν εχει τα ps5.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      driver-m
    • RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

      @otso said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

      Λοιπον ολοι αυτοι που πουλανε με προδιαγραφες PSA B71-5110 ΑΠΛΑ δεν το εχουν .
      Παμε λοιπον στον κωδικο 1637756480 της PSA που βαζουν ολοι
      στην Ελλαδα το βαζουν ετοιμο προς χρηση , στο εξωτερικο υπαρχει συμπηκνωμενο καπου καπου μπορεις να το βρεις και σαν παραφλου . Ο ιδιος κωδικος .
      Εξω μπορεις να το βρεις απο 18 μεχρι 23 ε .
      Σε καναδυο ελληνικα ιντερνετομαγαζα το εχουν 25 ε παραφλου .
      Πηγα το πηρα σε μια κοντινη αντιπροσωπεια πεζω 30ε .
      Αλλα δεν φτανει θελω 6,5 λιτρα οποτε πρεπει να δωσω 60 ε για παραφλου ρε πουστη μου , οσο κανει το σετ της gates .
      Σε αγγλικο φορουμ που γραφω μου ειπαν οτι εκει τοσο κανει το συμπηκνωμενο και οτι μονο συμπ εχουν .
      Meta μου περναει η σκεψη και αν αραιωσω τα 5 λιτ. ; Το ρεκορ της περιοχης ειναι -15 το παραφλου ειναι -35 με 1,5 λιτ νερο θα πεσει στα -25 τοσο βαζω στα τρακτερ .
      Ρωταω το chat gpt και μου λεει οτι θα δουλευει η αντλια νερου πιο ανετα και με την αντιδιαβρωτικη προστασια μου λεει
      Αντιδιαβρωτική προστασία

      Αυτό είναι το μοναδικό σημείο που θέλει προσοχή.

      Τα αντιδιαβρωτικά πρόσθετα (OAT / HOAT) είναι αναλογικά με τη συγκέντρωση του αντιψυκτικού.
      Στην πράξη:

      Αν κατέβεις κάτω από 30–33% γλυκόλη, αρχίζει να μειώνεται η αντιδιαβρωτική προστασία.

      Εσύ είσαι γύρω στο 39–40%, άρα απόλυτα μέσα στα όρια των κατασκευαστών (οι περισσότεροι προτείνουν 35–60%).
      Οποτε το κανω και γλυτωνω 30ε πιασοκολε ;

      Δηλαδη το total neotech glacelf που ερχεται στα 20 ευρω το 5λιτρο με ετοιμη αραιωση δεν σου κανει για τον κινητηρα σου? Και ναι θα προσεθετες και κανα λιτρο απιονισμενο ακομα αφοβα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      driver-m
    • RE: Περί Αναρτήσεων

      @lap said in Περί Αναρτήσεων:

      Έβγαλαν ξανά τα αυθεντικά του 207. Μια εποχή είχαν σταματήσει! Μου το είπε ένα φιλαράκι! Πάνε ρώτα! 400 κάτι ευρώ

      Ενδιαφερον. Αν και φοβαμαι οτι δεν θα ειναι οντως σαν τα εργοστασιακα σαν αντοχη, αλλα υποβαθμισμενα. Επισης 400 δεν ειναι λιγα για αναρτηση ενος 1400αριου σχεδον 20 ετων, εκτος κι αν εννοεις με τα εργατικα μαζι. Αλλιως μιλαμε για 600+ που δεν αξιζουν. Αν ειμαι με εργατικα ομως θα τα εχω υποψιν.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      driver-m
    • RE: Περί Αναρτήσεων

      Eγω παντως οταν ξαναλλαξω αναρτησεις θα παω σε sachs για δοκιμη. Οι excel g ειναι υπερβολικα σκληρες για το 207 μου και παροτι κρατανε καλα στις στροφες, ισως καλυτερα κι απ'τις εργοστασιακες, εχουν μηδενικη ουσιαστικα αποσβεση που περα απο κουραστικο, ζοριζει και το σασι οπως και τα ψαλιδια κλπ. Οι sachs πιστευω θα ηταν πιο μαλακες και καταλληλοτερες.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      driver-m
    • RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

      @otso said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

      Αντιψυκτικου το αναγνωσμα .

      Λογω του οτι θα αλλαξω ιμαντα χρονισμου και τα συμπραγκαλα αναγκαστηκα θα αλλαχτει το αντιψυκτικο .
      Το αμαξι ειχε οταν το πηρα και οταν ειχε χρειαστει α αλλαχτει και οτι μου ελεγαν οι επαιοντες συνεργειατζηδες το TotalEnergies COOLELF AUTO SUPRA -37°C το πορτοκαλι , εξ αλλου αυτο ειχαν στην ελλαδα οργκανικ , το αλλο ηταν μη .

      Λεω δεν ριχνω μια ματια στην ετικετα σημερα να δω τι προδιαγραφες εχει .
      Πουθενα προδιαγραφες psa
      Για να δω στο νετ σκεφτομαι , ποιες οι προδιαγραφες του αμαξιου , και τι συνιστα η τοταλ για το αμαξι .
      Οι προδιαγραφες ειναι PSA B71-5110
      και η TOTAL συνιστα για το αμαξι το

      TotalEnergies COOLELF CARTECH -37°C
      Premium ready to use engine coolant based on Organic Additive Technology (OAT) και ειναι μπλε και οχι πορτοκαλι σαν τον προεδρα .

      Ας δω λεω τι προδιαγραφη PSA καλυπτει
      λοιπον καλυπτει PSA B71-1111 και οχι PSA B71-5110

      Μια και ειμαι ψυχαναγκαστικος κατευθειαν στο chat gpt
      οχι μου λεει , αλλες προδιαγραφες , τα μπερδευουν ολοι στα φορουμ , κατσε να το ψαξω στα γαλλικα εγγραφα της ΤΟΤΑΛ

      Μου λεει οτι υπαρχει αντιψυκτικο τοταλ με τις προδιαγραφες μου το COOLELF FR CP + PSA B71-5110

      Το ψαχνω , καπου καπου υπαρχει σε χωρες μακρινες με απιστευτα μεταφορικα , ουτε στο κεντρικο σαιτ της τοταλ δεν υπαρχει .
      Ρωταω διαφορες μεταξυ των 2 οδηγιων
      Διαφορές μεταξύ PSA B71-1111 και PSA B71-5110

      PSA B71-1111: Αυτή η προδιαγραφή αφορά ψυκτικά υγρά που πληρούν τις απαιτήσεις του PSA Group για συγκεκριμένα οχήματα. Δεν βρήκα πληροφορίες που να δηλώνουν ότι αυτή η προδιαγραφή είναι νεότερη ή υπερκαλύπτει την PSA B71-5110.

      PSA B71-5110: Αυτή η προδιαγραφή αφορά ψυκτικά υγρά που πληρούν τις απαιτήσεις του PSA Group για συγκεκριμένα οχήματα, όπως το Citroën C4 Grand Picasso με κινητήρα DV6TED4. Δεν βρήκα πληροφορίες που να δηλώνουν ότι αυτή η προδιαγραφή είναι παλαιότερη ή υποκαθίσταται από την PSA B71-1111.

      WHAT the fuck λεω , ψαχνω αλλη μαρκα με την προδιαγραφη μου , μου βγαζει μια μαρκα που δεν υπαρχει στην ελλαδα .

      Τωρα τι κανουμε ; θα εχω σαρακι που θα με τρωει οτι δεν εβαζα τοσα χρονια το σωστο και οτι αν και το γνωριζω παλι δεν εχω βαλει το σωστο ;

      Για τι αμαξι μιλαμε? Πορτοκαλι ειναι το Total glacelf παντως.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      driver-m
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      @petran17 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @petran17 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @georgemit said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @harisma23 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Εγώ θέλω να γράψω για ένα λάστιχο που πραγματικά με έχει ενθουσιάσει, όσο κανένα άλλο στα 35 χρόνια που οδηγώ:
      Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6
      Πάντα είχα πολύ καλά λάστιχα από τη σπορ κατηγορία στα αυτοκίνητα μου. Ενδεικτικά, πηγαίνοντας προς τα πίσω: PremiumContact 6, SportContact 3, Pilot Sport 3, Dunlop Sport Maxx κτλ. Όλα πολύ καλά λάστιχα, που με άφηναν ικανοποιημένο σε πολύ μεγάλο βαθμό. Με το Asymmetric 6 όμως, για πρώτη φορά έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος, τόσο με την απόδοση όσο και με τη διάρκεια! Πραγματικά απίστευτα! Μοναδική μομφή ίσως, που όμως εμένα δεν με επηρεάζει, ένας περίεργος συντονισμός που κάνει πολύ σπάνια σε ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου σε συγκεκριμένα σημεία λόγω τραχύτητας της ασφάλτου.

      Τέτοιο συντονισμό έχω παρατηρήσει στην Αθηνών Κορίνθου, προς Αθήνα, πριν την έξοδο για Μ. Πεύκο στο σημείο που τελειώνει η ανηφόρα και έχει την ήπια αριστερή.
      Ps4 εγώ και όταν αλλάξω θα βάλω ένα εκ των Ps5 ή asymmetric 6.

      Ιδιο πορεια με εσενα και εγω στο Fiesta μου...
      Μαμα PS4.. ξανααλλαζω σε PS4.. και πριν 2 χρονια (αν θυμαμαι καλα) που χρειαστηκε αλλαγη πηγα στα νεα PS5...
      Το εχω μετανιωσει 1000 φορες που δεν πηγα στο Asymmetric 6 (μεταξυ των 2 αυτων ημουν) ... η επομενη αλλαγη σε κανα χρονο max θα ειναι στα F1A6... (εχω ακουσει και διαβασει τα καλυτερα για τα 6 και θελω να τα δοκιμασω)
      Για μενα, το PS4 μου φανηκε καλυτερο του PS5 για daily χρηση με sport ανησυχιες... το PS5 σχετικα απο νωρις αρχισε τα χαζα του με εμπλοκη ABS, antispin, κτλ... Πρεπει να το κανανε πιο Sport ακομα.... Αν ζεσταθει πολυυυ (!!!) καλα , τοτε ειναι πολυ καλο...
      Παντως τους αναγνωριζω το οτι βγαζουν χιλιομετρα.. τα PS4 τα αλλαξα στα 60Κ εκαστο... τωρα με τα PS5 ειμαι στα 48Κ και πανε καλα ακομα!! Γλιστρανε ελεγχομενα οταν το κηνυγας. Τωρα θα τα κανω μια τελευταια φορα μπρος πισω και μετα πανε για αλλαγη..
      Αληθεια τα Asymmetric 6, βγαζουν τοσα χλμ? για πειτε οι κατοχοι!!

      Για μενα, πηγαινε στο Asymmetric 6 !!!

      Πρωην κατοχος ps4 και τωρα ps5 με εντελως διαφορετικη αποψη. Τα ps4 μου αρεσαν πολυ αλλα ηταν σε αισθηση εντελως touring ελαστικο, πολυ ανετο με φοβερα κρατηματα αλλα σχετικα χαλαρη αισθηση και εκανε και αρκετο θορυβο. Επισης απο χιλιομετρα σε ουτε 40.000 τα πισω ιδιως ηταν κυριολεκτικα λιωμα.
      Τα ps5 παλι χανουν αρκετα σε ανεση, εχουν τουλαχιστον παρομοιο κρατημα (δηλαδη κορυφαιο) αλλα και μακραν πιο σπορ αισθηση, ζεσταινονται εξισου ευκολα και ειναι και πιο αθορυβα. Επισης, ολα τα τεστ δειχνουν οτι εχουν πολυ αυξημενη αντοχη και βγαζουν τουλαχιστον 30% περισσοτερα χλμ απ'τα ps4.
      Δεν ξερω αν με τα f1 asymmetric 6 θα ημουν πιο ευχαριστημενος παντως ειμαι πολυ και με τα ps5, οπως ημουν και με τα ps4 βεβαια, εκτος απ'την αντοχη τους που ηταν κακη.

      Σαν αισθηση δεν εχω παραπονο... απολυτως σπορ οπως τα θελω τα ελαστικα.. στα ιδια εππεδα με PS4..
      Στα της ανεσης συμφωνω.. οντως μειον σε σχεση με τα PS4..
      Κρατηματα μολις ζεσταθουν .. τρομερα...
      Εγω ξενερωσα απιστευτα πολυ οταν τα PS5 αρχισαν τα χαζογλιστριματα (ABS συχνα, antispin) απο τα μολις 13-15Κ χλμ... οταν τα PS4 ηταν ΒΡΑΧΟΣ μεχρι και τα 30Κ οπου απο εκει και μετα αρχισαν να παρουσιαζουν τα χαζα τους... υποτιθεται βελτιωθηκαν αλλα εγω δεν το ειδα αυτο...
      Επισης στην βροχη... οταν ειχα δει τα PS4 στην βροχη ειχα σοκαριστει .... Εστριβα με ταχυτητες στεγνου χαλαρα και δεν το πιστευα... Με τα PS5 αν και κορυφη επισης, δεν μου φαινονται στο ιδιο επιπεδο....
      Στην αντοχη θα συμφωνησω απολυτα με αυτο το +30%.. στα 48Κ ηδη και εχουν ψωμι ακομα.
      Overall , εγω δεν ειμαι τοσο ευχαριστημενος οσο ημουν με τα PS4... αλλα ειναι καλα ελαστικα...

      Τι αμαξι οδηγεις ?? μηπως πισωκινητο και στα εφαγε τα πισω? δεν εξηγειται αλλιως.. εμενα η φθορα των μπροστα ειναι μεγαλυτερη και τα κανω μπρος πισω καθε φορα που παω συνεργειο ή ανα δυο επισκεψεις αν βλεπω ιδια επιπεδα αυλακωσεων...

      Πισωκινητο ειναι ναι, αλλα και τα μπροστινα δεν θα εφταναν μεχρι τις 40.000. Και κανω μονο ταξιδια με το συγκεκριμενο σε καλους δρομους.
      Εγω παντως δεν εχω δει να υστερουν σε κρατηματα τα ps5, αν και σε βρεγμενο δεν εχω οδηγησει πολυ. Λιγο πιο μαλακα θα τα ηθελα μονο, οχι σαν τα ps4 αλλα λιγο περισσοτερο απ'ο,τι ειναι, κα για'μενα ειναι σε ολα αψογα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      driver-m
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      @petran17 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @georgemit said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @harisma23 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Εγώ θέλω να γράψω για ένα λάστιχο που πραγματικά με έχει ενθουσιάσει, όσο κανένα άλλο στα 35 χρόνια που οδηγώ:
      Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6
      Πάντα είχα πολύ καλά λάστιχα από τη σπορ κατηγορία στα αυτοκίνητα μου. Ενδεικτικά, πηγαίνοντας προς τα πίσω: PremiumContact 6, SportContact 3, Pilot Sport 3, Dunlop Sport Maxx κτλ. Όλα πολύ καλά λάστιχα, που με άφηναν ικανοποιημένο σε πολύ μεγάλο βαθμό. Με το Asymmetric 6 όμως, για πρώτη φορά έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος, τόσο με την απόδοση όσο και με τη διάρκεια! Πραγματικά απίστευτα! Μοναδική μομφή ίσως, που όμως εμένα δεν με επηρεάζει, ένας περίεργος συντονισμός που κάνει πολύ σπάνια σε ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου σε συγκεκριμένα σημεία λόγω τραχύτητας της ασφάλτου.

      Τέτοιο συντονισμό έχω παρατηρήσει στην Αθηνών Κορίνθου, προς Αθήνα, πριν την έξοδο για Μ. Πεύκο στο σημείο που τελειώνει η ανηφόρα και έχει την ήπια αριστερή.
      Ps4 εγώ και όταν αλλάξω θα βάλω ένα εκ των Ps5 ή asymmetric 6.

      Ιδιο πορεια με εσενα και εγω στο Fiesta μου...
      Μαμα PS4.. ξανααλλαζω σε PS4.. και πριν 2 χρονια (αν θυμαμαι καλα) που χρειαστηκε αλλαγη πηγα στα νεα PS5...
      Το εχω μετανιωσει 1000 φορες που δεν πηγα στο Asymmetric 6 (μεταξυ των 2 αυτων ημουν) ... η επομενη αλλαγη σε κανα χρονο max θα ειναι στα F1A6... (εχω ακουσει και διαβασει τα καλυτερα για τα 6 και θελω να τα δοκιμασω)
      Για μενα, το PS4 μου φανηκε καλυτερο του PS5 για daily χρηση με sport ανησυχιες... το PS5 σχετικα απο νωρις αρχισε τα χαζα του με εμπλοκη ABS, antispin, κτλ... Πρεπει να το κανανε πιο Sport ακομα.... Αν ζεσταθει πολυυυ (!!!) καλα , τοτε ειναι πολυ καλο...
      Παντως τους αναγνωριζω το οτι βγαζουν χιλιομετρα.. τα PS4 τα αλλαξα στα 60Κ εκαστο... τωρα με τα PS5 ειμαι στα 48Κ και πανε καλα ακομα!! Γλιστρανε ελεγχομενα οταν το κηνυγας. Τωρα θα τα κανω μια τελευταια φορα μπρος πισω και μετα πανε για αλλαγη..
      Αληθεια τα Asymmetric 6, βγαζουν τοσα χλμ? για πειτε οι κατοχοι!!

      Για μενα, πηγαινε στο Asymmetric 6 !!!

      Πρωην κατοχος ps4 και τωρα ps5 με εντελως διαφορετικη αποψη. Τα ps4 μου αρεσαν πολυ αλλα ηταν σε αισθηση εντελως touring ελαστικο, πολυ ανετο με φοβερα κρατηματα αλλα σχετικα χαλαρη αισθηση και εκανε και αρκετο θορυβο. Επισης απο χιλιομετρα σε ουτε 40.000 τα πισω ιδιως ηταν κυριολεκτικα λιωμα.
      Τα ps5 παλι χανουν αρκετα σε ανεση, εχουν τουλαχιστον παρομοιο κρατημα (δηλαδη κορυφαιο) αλλα και μακραν πιο σπορ αισθηση, ζεσταινονται εξισου ευκολα και ειναι και πιο αθορυβα. Επισης, ολα τα τεστ δειχνουν οτι εχουν πολυ αυξημενη αντοχη και βγαζουν τουλαχιστον 30% περισσοτερα χλμ απ'τα ps4.
      Δεν ξερω αν με τα f1 asymmetric 6 θα ημουν πιο ευχαριστημενος παντως ειμαι πολυ και με τα ps5, οπως ημουν και με τα ps4 βεβαια, εκτος απ'την αντοχη τους που ηταν κακη.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      driver-m
    • RE: ΤΕΚΜΗΡΙΑ ΤΕΛΟΣ ;;;

      @monman2 said in ΤΕΚΜΗΡΙΑ ΤΕΛΟΣ ;;;:

      Η ουσία είναι τέλος για όσα βγάζουν χαμηλούς ρύπους
      είτε με "ορθόδοξο" υβριδισμό
      είτε με "ενισχυμένες" μίζες
      είτε με υποβαθμισμένους κινητήρες που με ενα πρόγραμμα παίρνουν 30% πάνω δύναμη

      για τα πριν το 2011 και ιδίως για τα πολλά κυβικά με τους πολλούς ρύπους ήρθε η ώρα της πρέσας😢

      Πιο γρηγορα θα πανε στην πρεσα τα σημερινα, παρα τα οσα ανεφερες. 320 σαν τη δικη μου κυκλοφορουν παμπολλες ακομα. Πολυς κοσμος προτιμα να πληρωνει ακομα και τα εντελως παραλογα τελη γα τα ανω των 2000 κυβικων οχηματα (προ του 2010 παντα, λες και μετα το 10 κατι αλλαξε και τα τελη υπολογιζονται με ρυπους) παρα να σκασει 30 χιλιαρικα γισ τρικυλινδρο 1200αρι. Οποτε δεν προβλεπεται καμια πρεσα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      driver-m
    • RE: Περί Αναρτήσεων

      @otokomae said in Περί Αναρτήσεων:

      Περισσοτερο λαμβανω υπ οψιν την αισθηση του οδηγου σχετικα με τη φθορα της αναρτησης παρα το τι λενε τα ΚΤΕΟ. Επανειλημενα εχω περασει ελεγχο με κλουβια αμορτισερ. Οποτε μην το αναφέρεται ως τεκμηριο!!
      Οπως εγραψα δεν εχω καταλαβει καποια διαφορα στην αισθηση. Και νομιζω οτι για να καταλαβεις σοβαρη διαφορα θα πρεπει τα αμορτισερ να ειναι αρκετα στα τελευταια τους.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      driver-m
    • RE: Περί Αναρτήσεων

      @margm said in Περί Αναρτήσεων:

      @ken11 said in Περί Αναρτήσεων:

      Όταν είχα κάνει αλλαγή ελαστικών το 22 και έλεγχο αναρτήσεων,ο έλεγχος έβγαλε στο Fiesta 42-45% τα εμπρός αμορτισέρ και 51% τα πίσω.

      Φέτος που πέρασα έλεγχο ΚΤΕΟ και ρώτησα για την κατάσταση τους,μου είπε ο τεχνικός ότι δεν είδε κάποιο πρόβλημα.

      Σκέφτομαι όταν κάνω αλλαγή να πάω σε kayaba excel g.

      Kayaba Excel G είχα βαλει σε 2 αμάξια . Και τωρα είχε βαλει ο προηγουμενος σε Corsa C .
      Μου φαινεται κάθονται πολυ γρηγορα και πεφτει η απόδοση τους γρηγορα.
      Και σε εμενα το αμάξι σπάνια είναι φορτωμένο .
      Μιλάμε για κανονικές συνθήκες οδήγησης .

      Εγω με 50.000 χλμ πανω τους στο 207 μου δεν εχω παρατηρησει καμια πτωση της αποδοσης. Το ΚΤΕΟ μου εβγαλε 72-73% τα μπροστινα και 77% τα πισω. Απλα ειναι πιο σκληρα απ'ο,τι θα ηθελα για το συγκεκριμενο αυτοκινητο, αλλο προβλημα δεν εχω παντως.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      driver-m
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr