Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    D
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 19
    • Best 16
    • Groups 0

    dg79

    @dg79

    56
    Reputation
    1
    Profile views
    19
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    dg79 Unfollow Follow

    Best posts made by dg79

    • RE: BYD forum

      Χαιρετώ τη παρέα! Κάτοχος Dolphin από τον Οκτώβριο, έχω ξεπεράσει τα 11.000 χλμ.
      Υπερευχαριστημένος μέχρι στιγμής με την επιλογή, το αμάξι είναι τίμιο και αξίζει. Βέβαια το πήρα με ΚΗ3 (στα 20 παρά κάτι ψιλά) αλλά και στα 26 νομίζω που έχει τώρα είναι μια πάρα πολύ καλή πρόταση. Με καλύπτει η αυτονομία του, καθώς το 95% των χιλιομέτρων που κάνω είναι σε αποστάσεις που δε χρειάζεται να φορτίσω έξω. Ε, για το 5% θα χρησιμοποιείται το παλιό Yaris της συζύγου (ένας "έντιμος συμβιβασμός").
      Ήθελα να σας ευχαριστήσω, γιατί όταν ήμουν σε αναζήτηση (έψαχνα μόνο ηλεκτρικό), διαβάζοντας πληροφορίες στο φόρουμ με βοηθήσατε να κατασταλάξω σε αυτό και να απορρίψω άλλες προτάσεις (πχ e-c3 και την αερόψυκτη μπαταρία, που όσες παρουσιάσεις στο youtube και να είδα δε θυμάμαι να υπογράμμιζαν αυτό το σημαντικό μειονέκτημα). Όποτε ήθελα να γράψω κι εγώ τις εντυπώσεις μου, ώστε να βοηθήσω με σειρά μου όσους ψάχνονται να κάνουν το βήμα στην ηλεκτροκίνηση.
      Όταν πήγα να το δω στην έκθεση, πραγματικά εντυπωσιάστηκα (επειδή γενικώς θεωρώ τα κινέζικα προϊόντα κατώτερα) από τους εσωτερικούς χώρους, τη ποιότητα των υλικών και τη σχεδίαση που παραπέμπουν σε αυτοκίνητο ανώτερης κατηγορίας, τον υπερπλήρη εξοπλισμό και τη τεχνολογία που κουβαλάει. Εξωτερικά μου άρεσε overall, έχει γωνίες που φαίνεται πολύ ωραίο, ενώ σε άλλες πχ από πλάγια μου φαίνεται αδιάφορο.
      Η συμβίωση μαζί του αποδείχτηκε πολύ εύκολη, καθώς οι συμβιβασμοί που έπρεπε να κάνω στην καθημερινότητα ήταν ελάχιστοι σε σχέση με τα πλεονεκτήματα που μου προσφέρει.
      Μειονεκτήματα φυσικά και υπάρχουν αλλά είτε δε τα θεωρώ σημαντικά, είτε λύνονται εύκολα. Πχ εκτός της αρχικής αγοράς, χρειάστηκε να βελτιώσω τη διαδικασία φόρτισης. Ο φορητός φορτιστής που δίνουν δωρεάν είναι υπερβολικά αργός, μπορούσα να κάνω τη δουλειά μου με την απλή εξωτερική σούκο, με σωστό προγραμματισμό. Για να έχω όμως το κεφάλι μου ήσυχο, τράβηξα ενισχυμένη πρίζα (έχω και τριφασικό), αγόρασα και καλύτερο φορητό φορτιστή και φορτίζω σχεδόν με 10kwh. Σύνολο 1.100 ευρώ.
      Επιπλέον αναφέρεται από κάποιους ως μειονέκτημα η πολύ μαλακή ανάρτηση, εμένα όμως με καταβόλεψε. Τα ελαστικά ναι, δεν είναι ανάλογα της ιπποδύναμης. Για κάποιον όμως που δε θέλει να γράψει καλύτερο χρόνο στη διαδρομή σπίτι - δουλεία, δεν είναι πρόβλημα, τη δουλειά τους την κάνουν. Το lane assist είναι προβληματικό, τουλάχιστον για τους ελληνικούς δρόμους με τις ξεθωριασμένες διαγραμμίσεις. Ως μειονέκτημα θα ανέφερα και την περιορισμένη ορατότητα, εμένα τουλάχιστον με εμποδίζει το κουτί της κάμερας στο παρπριζ, καθώς και οι πλαϊνές κολώνες. Τέλος εμένα με ενοχλούν και τα κρύσταλλα τώρα το καλοκαίρι, νομίζω έχουν πολύ μικρή αντηλιακή προστασία και το αμάξι γίνεται φούρνος αν το αφήσεις εκτεθειμένο στον ήλιο. Την άλλη εβδομάδα έχω προγραμματίσει να βάλω μεμβράνες, όχι μόνο για τη ζέστη, αλλά και για να προστατέψω το εσωτερικό (έχω μια αμφιβολία για τη μακροβιότητα του vegan δέρματος).
      Στα θετικά, εκτός από από την συνολικά πολύ καλή εμπειρία οδήγησης και την οικονομία, να αναφέρω ότι το αυτοκίνητο βελτιώνεται συνεχώς με τις ota αναβαθμίσεις. Πχ παρατήρησα ότι έχουν μειωθεί οι ενοχλητικές προειδοποιήσεις (η συχνότητα αλλά και η ένταση), οι μπροστά αισθητήρες στο παρκάρισμα χτυπάνε καλύτερα, περισσότερες εφαρμογές στο infotainment, καλύτεροι χάρτες κτλ. Επίσης και η κατανάλωση έχει μειωθεί (ή έχω εξοικειωθεί περισσότερο με τη χρήση του αυτοκινήτου) που από 15+ Kwh/100χλμ έχω πέσει σε κάτω από 14.
      Το αυτοκίνητο έχει τόσο πολύ εξοπλισμό (για την τιμή του) που σου κάνει τη ζωή εύκολη. Για παράδειγμα οι πολύ βολικές και εύχρηστες και οι φωνητικές εντολές, που μπορείς να κάνεις πολλές λειτουργίες χωρίς να αποσπαστεί η προσοχή σου από το δρόμο ή η κάμερα 360 που κάνει το παρκάρισμα παιχνιδάκι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dg79
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Πολύ χαίρομαι όταν διαβάζω αρνητικές απόψεις για την ηλεκτροκίνηση. Αυτό σημαίνει ότι η απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας, η δωρεάν στάθμευση, επιδοτήσεις και λοιπά ωφελήματα θα συνεχιστούν για αρκετά χρόνια ακόμα.
      Ίσως προλάβω να αλλάξω και το δεύτερο αμάξι σε ηλεκτρικό 😛

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dg79
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @antonakis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Dacia Spring με ρουμανικές πινακίδες έκανε διακοπές Θάσο, και εσείς μιλάτε για αυτονομίες .

      11.30 ωρες σύμφωνα με abrp, εκ των οποιων οι 2.30 ώρες σε 5 στάσεις.
      Κλαιν, αυτοί περάσανε κομμουνισμό, περάσαν Τσαουσέσκου, αυτό δεν είναι τιποτα 😊

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dg79
    • RE: Φωτοβολταϊκα στην ταρατσα

      @dg79 said in Φωτοβολταϊκα στην ταρατσα:
      Διαβάζω σήμερα ότι υπερψηφίστηκε το ενεργειακό νομοσχέδιο , οπότε οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να αρχίσουν να ψάχνονται αν έχουν χώρο στην ταράτσα της πολυκατοικίας τους αλλά και να "ψήσουν" άλλους ενοίκους.

      Ναι μεν, άμεση επιδότηση δεν υπάρχει από όσο γνωρίζω, αλλά υπάρχει σίγουρα ένα φορολογικό κίνητρο: η δαπάνη για ενεργειακή αναβάθμιση (συμπεριλαμβάνονται φωτοβολταϊκά με ή χωρίς μπαταρίες), ως του ποσού των 16.000€ μπορεί να περάσει ως έκπτωση φόρου εισοδήματος, σε βάθος πενταετίας. Άρα για κάποιον που πληρώνει αρκετά στην εφορία κάθε χρόνο, αξίζει και με το παραπάνω.

      posted in Αντίλογος
      D
      dg79
    • RE: Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα

      @criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

      Βγαίνουν 5στερα τα κινέζικα γιατί έχουν στάνταρ όλα τα βοηθήματα, ενώ οι Ευρωπαίοι δεν τα έχουν στις βασικές και δεύτερες εκδόσεις.

      Όχι, τα ευρωπαϊκά παίρνουν χαμηλότερη βαθμολογία και στους άλλους τομείς πχ

      Renault 5 E-Tech Electric
      Adult Occupant 80%
      Child Occupant 80%
      Vulnerable Road Users 76%

      Jeep Avenger
      Adult Occupant 79%
      Child Occupant 70%
      Vulnerable Road Users 59%

      Peugeot 3008
      Adult Occupant 82%
      Child Occupant 85%
      Vulnerable Road Users 79%

      Opel Grandland
      Adult Occupant 82%
      Child Occupant 85%
      Vulnerable Road Users 79%

      ενω ένα απεχθές κινέζικο πχ
      BYD Dolphin
      Adult Occupant 89%
      Child Occupant 87%
      Vulnerable Road Users 85%

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dg79
    • RE: Φωτοβολταϊκα στην ταρατσα

      Επειδή υπάρχει "ψωμάκι" για τις εταιρείες εγκατάστασης φωτοβολταϊκών, πιστεύω ότι τα θολά σημεία θα ξεκαθαρίσουν σύντομα με φεκ και εγκυκλίους.

      Το γεγονός ότι απαιτείται πλειοψηφία 51% και όχι το 100% ξεπερνάει το πρόβλημα του μαλάκα. Βεβαία αν η πλειοψηφία της οικοδομής είναι μαλάκες, τότε υπάρχει θέμα 😊

      posted in Αντίλογος
      D
      dg79
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      που εαν χρειαστεί θα την έκανες μάλλον έτσι και αλλιώς λόγω κούρασης και πιασίματος.

      ...και κατουρήματος βεβαίως βεβαίως

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dg79
    • RE: Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....

      @andya3 said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:

      Έχω κάμποσες περιπτώσεις στο μυαλό μου μέτριων έως κακών μαθητών, που οι γονείς τους τους έστειλαν στο εξωτερικό να σπουδάσουν οικονομικά. Όλοι ολοκλήρωσαν τις σπουδές τους.

      Έχω αντίστοιχα σε γνώση μου περιπτώσεις που οι γονείς τους τους έστειλαν επίσης στο εξωτερικό να σπουδάσουν Ιατρική. Όσοι θυμάμαι δεν έφτασαν στο 3ο έτος, κάπου στο 2ο γύριζαν πίσω με την ουρά στα σκέλια.

      Δεν είναι κανόνας. Εγώ ξέρω αντίστοιχα αρκετούς μέτριους μαθητές που έγιναν γιατροί - οδοντίατροι - γεωπόνοι με πτυχίο από Ρουμανία, Σερβία, Βουλγαρία, αναγνωρισμένα από το ΔΙΚΑΤΣΑ. Επίσης ξέρω και αρκετούς που πήραν πτυχία από Ιταλία από παιδαγωγικές σχολές, όταν οι αντίστοιχες ελληνικές είχαν πάρει τον ανήφορο, όπως ανέφερε ο dettol.

      posted in Αντίλογος
      D
      dg79
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
      Εικάζω ότι ήρθαν είτε φουλ φορτισμένοι

      Θεωρητικά δε μπορούν, αφού υπάρχει ο περιορισμός του 40%

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dg79
    • RE: Διακοπές 2025

      @a-d-p said in Διακοπές 2025:

      ένας συνάδελφος που συνεχώς βγάζει τις τελευταίες μέρες του μήνα με δανεικά, έκλεισε 4-5 μέρες στο Μεταγγίτσι, 15 χλμ από τη θάλασσα με 50€ τη βραδιά.

      Ε όχι και 15χλμ από τη θάλασσα το Μεταγγίτσι. Η Σαλονικιού είναι στα 5!
      Btw πολύ καλό φαγητό και αισθητά φθηνότερα από τις παραλιακές ταβέρνες.

      @dettol said in Διακοπές 2025:

      τα ακτοπλοϊκα εχουν εξελιχθει σε τεραστιο προβλημα. Δεν εχω ιδεια απο ναυτιλιακες εταιρειες, δεν γνωριζω τι κερδος εχουν, αλλα ξερω σιγουρα οτι αυξανουν παρα πολυ το κοστος, ειδικα αν μιλαμε για 4μελη οικογενεια με παιδια. Ακομα χειροτερα αν θελεις να πας σε καποιο μακρινο νησι, οποτε χρειαζεσαι καμπινα. Δεν ειμαι 20 χρονων πια ωστε να απλωσω στρωματσαδα κατω απο τις σκαλες και να την "πεσω". Μαλιστα, ακομα και αν τα δωσεις τα χρηματα που ζητουν, το προϊον που λαμβανεις ΣΙΓΟΥΡΑ δεν ειναι αντιστοιχο με την τιμη. Περισυ εδωσα περιπου 900 ευρω για 5 ατομα + αυτοκινητο ωστε να παμε στην λημνο. Το νησι, το κοστος διαμονης και το κοστος ζωης εκει ηταν μια χαρα. Το 900αρι ομως οχι.
      Χιλιες φορες καλυτερα, καραβακι για ιταλια ή και για τους πιο τολμηρους διοδος απο τους βορειους γειτονες μας.

      Για κάποιο λόγο ο Πειραιάς είναι "ακριβό" λιμάνι. Εμείς ταξιδέψαμε από Καβάλα για Χίο. Από περιέργεια είδα ότι το Πειραιάς Χίος ήταν σχεδόν 25% ακριβότερα ενώ ταυτόχρονα είναι και μικρότερη διαδρομή.

      posted in Αντίλογος
      D
      dg79

    Latest posts made by dg79

    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
      Εικάζω ότι ήρθαν είτε φουλ φορτισμένοι

      Θεωρητικά δε μπορούν, αφού υπάρχει ο περιορισμός του 40%

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dg79
    • RE: Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα

      @criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

      Βγαίνουν 5στερα τα κινέζικα γιατί έχουν στάνταρ όλα τα βοηθήματα, ενώ οι Ευρωπαίοι δεν τα έχουν στις βασικές και δεύτερες εκδόσεις.

      Όχι, τα ευρωπαϊκά παίρνουν χαμηλότερη βαθμολογία και στους άλλους τομείς πχ

      Renault 5 E-Tech Electric
      Adult Occupant 80%
      Child Occupant 80%
      Vulnerable Road Users 76%

      Jeep Avenger
      Adult Occupant 79%
      Child Occupant 70%
      Vulnerable Road Users 59%

      Peugeot 3008
      Adult Occupant 82%
      Child Occupant 85%
      Vulnerable Road Users 79%

      Opel Grandland
      Adult Occupant 82%
      Child Occupant 85%
      Vulnerable Road Users 79%

      ενω ένα απεχθές κινέζικο πχ
      BYD Dolphin
      Adult Occupant 89%
      Child Occupant 87%
      Vulnerable Road Users 85%

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dg79
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @antonakis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Dacia Spring με ρουμανικές πινακίδες έκανε διακοπές Θάσο, και εσείς μιλάτε για αυτονομίες .

      11.30 ωρες σύμφωνα με abrp, εκ των οποιων οι 2.30 ώρες σε 5 στάσεις.
      Κλαιν, αυτοί περάσανε κομμουνισμό, περάσαν Τσαουσέσκου, αυτό δεν είναι τιποτα 😊

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dg79
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dg79 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Λέγεται εθνικό Κοινωνικό Κλιματικό Σχέδιο. Είχα κάνει σχετικό ποστ πριν κανά μήνα.

      πολλά σχεδιάζονται στην Ελλάδα, στην υλοποίηση κολλάμε... άσε να δούμε πως και με ποιους όρους θα δουλέψει, και αν τελικά θα συμφέρει, η μπανανία της Ευρώπης είναι καλή μόνο στη μάσα αλά Οπεκεπε. Τώρα ο Κουλής έχει σοβαρότερα θέματα, θα πάει τον Σεπτέμβριο στη ΔΕΘ για να δώσει παροχές, αλλά θα τον χτυπήσουν με δύο νέα σκάνδαλα, οπότε εκεί θα ζυγίσει αν πάει σε εκλογές και πως θα πορευτεί. το τελευταίο που τον νοιάζει είναι το leasing των ηλεκτρικών που οι περισσότεροι που θα τα δικαιούνται (αν βγει το πρόγραμμα) δεν ξέρουν καν τι είναι ηλεκτρικό και πως φορτίζει, και φυσικά το κυριότερο, που θα το φορτίσουν... κρατάω μικρό καλάθι, δεν είμαστε Γαλλία εμείς εδώ για τέτοια πράγματα, άσε που βλέπω ποιο πιθανό, να ξεχαστεί γιατί θα έχουμε σοβαρότερα θέματα (εκλογές)

      Αυτό το εθνικό Κοινωνικό Κλιματικό Σχέδιο θα τρέξει σίγουρα, γιατί πρόκειται για εγγυημένα ευρωπαϊκά κονδύλια (στα οποία είμαστε ειδικοί στο να τα ξεκοκαλίζουμε 😊 ). Ασχέτως της εγχώριας πολιτικής κατάστασης, ποιος δε θέλει να μοιράσει δωρεάν χρήμα;

      Πάντως όποιος ενδιαφέρεται πρέπει να παρακολουθεί στενά το θέμα, να είναι προετοιμασμένος και διαβασμένος, γιατί η βρύση γρήγορα στερεύει.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dg79
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      μην βιάζεσαι, η επιδότηση για τα ηλεκτρικά μειώθηκε , τι σε κάνει να πιστεύεις ότι θα μοιραστεί έτσι χρήμα σε εταιρίες leasing?

      Λέγεται εθνικό Κοινωνικό Κλιματικό Σχέδιο. Είχα κάνει σχετικό ποστ πριν κανά μήνα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dg79
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Πολύ χαίρομαι όταν διαβάζω αρνητικές απόψεις για την ηλεκτροκίνηση. Αυτό σημαίνει ότι η απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας, η δωρεάν στάθμευση, επιδοτήσεις και λοιπά ωφελήματα θα συνεχιστούν για αρκετά χρόνια ακόμα.
      Ίσως προλάβω να αλλάξω και το δεύτερο αμάξι σε ηλεκτρικό 😛

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dg79
    • RE: Διακοπές 2025

      @antonakis said in Διακοπές 2025:

      Πολύ σφίγγα στη Θάσο. 🐝

      Σφήκες, μέλισσες και γενικά όλα τα πετούμενα απεχθάνονται τον καπνό. Συνηθισμένη τακτική είναι να κάψεις σε ένα αλουμινόχαρτο ελληνικό καφέ.

      Η Θάσος έχει και πολλές μέλισσες, οι οποίες βέβαια δεν ενοχλούν όσο οι σφήκες. Μελισσοκόμοι από όλη την Ελλάδα κουβαλάνε αυτή την εποχή μελίσσια στο νησί για το πευκόμελο.

      posted in Αντίλογος
      D
      dg79
    • RE: Φωτοβολταϊκα στην ταρατσα

      Ως 8-10% μείωση στην παραγωγή, λόγω ζέστης, τις προηγούμενες ημέρες και ενώ στη περιοχή μου δε χτύπησε ακραίες θερμοκρασίες (μαξ 38 βαθμοί). Άραγε εκεί που χτύπησε 45άρια, πόσο θα έπεσε η απόδοση;

      posted in Αντίλογος
      D
      dg79
    • RE: Διακοπές 2025

      @a-d-p said in Διακοπές 2025:

      ένας συνάδελφος που συνεχώς βγάζει τις τελευταίες μέρες του μήνα με δανεικά, έκλεισε 4-5 μέρες στο Μεταγγίτσι, 15 χλμ από τη θάλασσα με 50€ τη βραδιά.

      Ε όχι και 15χλμ από τη θάλασσα το Μεταγγίτσι. Η Σαλονικιού είναι στα 5!
      Btw πολύ καλό φαγητό και αισθητά φθηνότερα από τις παραλιακές ταβέρνες.

      @dettol said in Διακοπές 2025:

      τα ακτοπλοϊκα εχουν εξελιχθει σε τεραστιο προβλημα. Δεν εχω ιδεια απο ναυτιλιακες εταιρειες, δεν γνωριζω τι κερδος εχουν, αλλα ξερω σιγουρα οτι αυξανουν παρα πολυ το κοστος, ειδικα αν μιλαμε για 4μελη οικογενεια με παιδια. Ακομα χειροτερα αν θελεις να πας σε καποιο μακρινο νησι, οποτε χρειαζεσαι καμπινα. Δεν ειμαι 20 χρονων πια ωστε να απλωσω στρωματσαδα κατω απο τις σκαλες και να την "πεσω". Μαλιστα, ακομα και αν τα δωσεις τα χρηματα που ζητουν, το προϊον που λαμβανεις ΣΙΓΟΥΡΑ δεν ειναι αντιστοιχο με την τιμη. Περισυ εδωσα περιπου 900 ευρω για 5 ατομα + αυτοκινητο ωστε να παμε στην λημνο. Το νησι, το κοστος διαμονης και το κοστος ζωης εκει ηταν μια χαρα. Το 900αρι ομως οχι.
      Χιλιες φορες καλυτερα, καραβακι για ιταλια ή και για τους πιο τολμηρους διοδος απο τους βορειους γειτονες μας.

      Για κάποιο λόγο ο Πειραιάς είναι "ακριβό" λιμάνι. Εμείς ταξιδέψαμε από Καβάλα για Χίο. Από περιέργεια είδα ότι το Πειραιάς Χίος ήταν σχεδόν 25% ακριβότερα ενώ ταυτόχρονα είναι και μικρότερη διαδρομή.

      posted in Αντίλογος
      D
      dg79
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Ετοιμαστείτε: Έρχεται και νέος “πράσινος φόρος” στην ενέργεια που θα “πνίξει” νοικοκυριά και μικρομεσαίες επιχειρήσεις

      Με βάση τις τρέχουσες τιμές των δικαιωμάτων εκπομπών CO₂, η βενζίνη θα επιβαρυνθεί κατά 10,2 λεπτά ανά λίτρο, το πετρέλαιο κίνησης κατά 11,3 λεπτά ανά λίτρο και το μαζούτ κατά 14 λεπτά ανά λίτρο.

      Οι αυξήσεις αυτές θα χρηματοδοτήσουν το Social Climate Fund το οποίο εκτιμάται ότι θα φτάσει τα 86 δις, 8 από τα οποία θα δικαιούται η Ελλάδα.
      Από αυτά τα 8, ήδη για τα 4,783 δις έχει ανεβεί στο opengov για δημόσια διαβούλευση το εθνικό Κοινωνικό Κλιματικό Σχέδιο.
      Αυτό περιλαμβάνει δράσεις μεταξύ άλλων και χρηματοδοτική μίσθωση ηλεκτρικών οχημάτων από ευάλωτα νοικοκυριά €150 εκατομμύρια για 10.000 νοικοκυριά (άρα 15.000€ επιδότηση), εκσυγχρονισμός στόλου οχημάτων πολύ μικρών επιχειρήσεων 300 εκ. και αφορά 14.000 πολύ μικρές επιχειρήσεις.
      Πέρα από την ηλεκτροκίνηση, θα περιλαμβάνει και ενεργειακή αναβάθμιση σπιτιού και εξοπλισμού, μόνο για ευάλωτα νοικοκυριά και πολύ μικρές επιχειρήσεις.
      Όποτε κανονίστε να προσαρμόσετε τα φορολογικά σας ώστε να ανήκετε στους ευάλωτους 😛

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dg79
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr