Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    D
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 238
    • Best 178
    • Groups 0

    dg79

    @dg79

    405
    Reputation
    9
    Profile views
    238
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    dg79 Unfollow Follow

    Best posts made by dg79

    • RE: BYD forum

      Χαιρετώ τη παρέα! Κάτοχος Dolphin από τον Οκτώβριο, έχω ξεπεράσει τα 11.000 χλμ.
      Υπερευχαριστημένος μέχρι στιγμής με την επιλογή, το αμάξι είναι τίμιο και αξίζει. Βέβαια το πήρα με ΚΗ3 (στα 20 παρά κάτι ψιλά) αλλά και στα 26 νομίζω που έχει τώρα είναι μια πάρα πολύ καλή πρόταση. Με καλύπτει η αυτονομία του, καθώς το 95% των χιλιομέτρων που κάνω είναι σε αποστάσεις που δε χρειάζεται να φορτίσω έξω. Ε, για το 5% θα χρησιμοποιείται το παλιό Yaris της συζύγου (ένας "έντιμος συμβιβασμός").
      Ήθελα να σας ευχαριστήσω, γιατί όταν ήμουν σε αναζήτηση (έψαχνα μόνο ηλεκτρικό), διαβάζοντας πληροφορίες στο φόρουμ με βοηθήσατε να κατασταλάξω σε αυτό και να απορρίψω άλλες προτάσεις (πχ e-c3 και την αερόψυκτη μπαταρία, που όσες παρουσιάσεις στο youtube και να είδα δε θυμάμαι να υπογράμμιζαν αυτό το σημαντικό μειονέκτημα). Όποτε ήθελα να γράψω κι εγώ τις εντυπώσεις μου, ώστε να βοηθήσω με σειρά μου όσους ψάχνονται να κάνουν το βήμα στην ηλεκτροκίνηση.
      Όταν πήγα να το δω στην έκθεση, πραγματικά εντυπωσιάστηκα (επειδή γενικώς θεωρώ τα κινέζικα προϊόντα κατώτερα) από τους εσωτερικούς χώρους, τη ποιότητα των υλικών και τη σχεδίαση που παραπέμπουν σε αυτοκίνητο ανώτερης κατηγορίας, τον υπερπλήρη εξοπλισμό και τη τεχνολογία που κουβαλάει. Εξωτερικά μου άρεσε overall, έχει γωνίες που φαίνεται πολύ ωραίο, ενώ σε άλλες πχ από πλάγια μου φαίνεται αδιάφορο.
      Η συμβίωση μαζί του αποδείχτηκε πολύ εύκολη, καθώς οι συμβιβασμοί που έπρεπε να κάνω στην καθημερινότητα ήταν ελάχιστοι σε σχέση με τα πλεονεκτήματα που μου προσφέρει.
      Μειονεκτήματα φυσικά και υπάρχουν αλλά είτε δε τα θεωρώ σημαντικά, είτε λύνονται εύκολα. Πχ εκτός της αρχικής αγοράς, χρειάστηκε να βελτιώσω τη διαδικασία φόρτισης. Ο φορητός φορτιστής που δίνουν δωρεάν είναι υπερβολικά αργός, μπορούσα να κάνω τη δουλειά μου με την απλή εξωτερική σούκο, με σωστό προγραμματισμό. Για να έχω όμως το κεφάλι μου ήσυχο, τράβηξα ενισχυμένη πρίζα (έχω και τριφασικό), αγόρασα και καλύτερο φορητό φορτιστή και φορτίζω σχεδόν με 10kwh. Σύνολο 1.100 ευρώ.
      Επιπλέον αναφέρεται από κάποιους ως μειονέκτημα η πολύ μαλακή ανάρτηση, εμένα όμως με καταβόλεψε. Τα ελαστικά ναι, δεν είναι ανάλογα της ιπποδύναμης. Για κάποιον όμως που δε θέλει να γράψει καλύτερο χρόνο στη διαδρομή σπίτι - δουλεία, δεν είναι πρόβλημα, τη δουλειά τους την κάνουν. Το lane assist είναι προβληματικό, τουλάχιστον για τους ελληνικούς δρόμους με τις ξεθωριασμένες διαγραμμίσεις. Ως μειονέκτημα θα ανέφερα και την περιορισμένη ορατότητα, εμένα τουλάχιστον με εμποδίζει το κουτί της κάμερας στο παρπριζ, καθώς και οι πλαϊνές κολώνες. Τέλος εμένα με ενοχλούν και τα κρύσταλλα τώρα το καλοκαίρι, νομίζω έχουν πολύ μικρή αντηλιακή προστασία και το αμάξι γίνεται φούρνος αν το αφήσεις εκτεθειμένο στον ήλιο. Την άλλη εβδομάδα έχω προγραμματίσει να βάλω μεμβράνες, όχι μόνο για τη ζέστη, αλλά και για να προστατέψω το εσωτερικό (έχω μια αμφιβολία για τη μακροβιότητα του vegan δέρματος).
      Στα θετικά, εκτός από από την συνολικά πολύ καλή εμπειρία οδήγησης και την οικονομία, να αναφέρω ότι το αυτοκίνητο βελτιώνεται συνεχώς με τις ota αναβαθμίσεις. Πχ παρατήρησα ότι έχουν μειωθεί οι ενοχλητικές προειδοποιήσεις (η συχνότητα αλλά και η ένταση), οι μπροστά αισθητήρες στο παρκάρισμα χτυπάνε καλύτερα, περισσότερες εφαρμογές στο infotainment, καλύτεροι χάρτες κτλ. Επίσης και η κατανάλωση έχει μειωθεί (ή έχω εξοικειωθεί περισσότερο με τη χρήση του αυτοκινήτου) που από 15+ Kwh/100χλμ έχω πέσει σε κάτω από 14.
      Το αυτοκίνητο έχει τόσο πολύ εξοπλισμό (για την τιμή του) που σου κάνει τη ζωή εύκολη. Για παράδειγμα οι πολύ βολικές και εύχρηστες και οι φωνητικές εντολές, που μπορείς να κάνεις πολλές λειτουργίες χωρίς να αποσπαστεί η προσοχή σου από το δρόμο ή η κάμερα 360 που κάνει το παρκάρισμα παιχνιδάκι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dg79
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Ο μονος λόγος που θελω να καταργηθει τελειως το diesel ειναι λόγω των αφαιρουμενων DPF φιλτρων από τους ταξιτζήδες κάνοντας το μακραν το πιο ρυπογόνο. Αν συμπεριφερονταν σαν ανθρωποι και όχι σαν μπαμπουίνοι δεν θα με πείραζε να συνεχιζαν να υπάρχουν

      Γιατί βγάζεις από το κάδρο τους ιδιώτες; Πιστεύεις ότι οι περισσότεροι συντηρούν το dpf τους; Οι διαφημίσεις για αφαίρεση dpf δείχνουν ότι υπάρχει πελατεία και οι οδηγίες για το πως να περάσεις κτεο που βρίσκεις εύκολα στο διαδίκτυο φανερώνουν ότι αυτοί που καταργούν το dpf δεν είναι ένας και δυο. Επίσης μη ξεχνάμε ότι πολλά diesel είναι euro 4 ή και παλαιότερα αφού ο μέσος όρος ηλικίας των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στην Ελλάδα είναι 18 χρόνια, άρα υπάρχουν. Ακόμα χειρότερη η κατάσταση στα επαγγελματικά, που ο μέσος όρος ανεβαίνει.

      Από τη μια παραπονιόμαστε για τη ποιότητα ζωής στις πόλεις (ατμοσφαιρική ρύπανση, ηχορύπανση) από την άλλη αντιδρούμε στην αλλαγή, γιατί θα πρέπει να κάνουμε μια επιπλέον στάση μια φορά το χρόνο που θα πάμε Ιωάννινα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dg79
    • RE: ΤΕΚΜΗΡΙΑ ΤΕΛΟΣ ;;;

      @chrisk6 said in ΤΕΚΜΗΡΙΑ ΤΕΛΟΣ ;;;:

      Έλα να βγούμε και τα κυβικά στις πωλήσεις πλέον.
      Πήξαμε στα 1000-1200αρια τρικύλινδρα.
      Σκέψου τώρα 1.2(100hp) μοτέρ να έχει 145 ρύπους σε σχέση με ένα 2λτ. 😁

      Να φυλάγεστε, το ελληνικό κράτος έχει δείξει διαχρονικά την αναξιοπιστία του. Σου λέει πάρε αυτό, άμεσα ή έμμεσα (δημιουργώντας ένα ευνοϊκό περιβάλλον) και μόλις "αυτό" αποκτήσει κρίσιμη φορολογική μάζα, στο φορολογεί ανελέητα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dg79
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Πολύ χαίρομαι όταν διαβάζω αρνητικές απόψεις για την ηλεκτροκίνηση. Αυτό σημαίνει ότι η απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας, η δωρεάν στάθμευση, επιδοτήσεις και λοιπά ωφελήματα θα συνεχιστούν για αρκετά χρόνια ακόμα.
      Ίσως προλάβω να αλλάξω και το δεύτερο αμάξι σε ηλεκτρικό 😛

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dg79
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @antonakis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Dacia Spring με ρουμανικές πινακίδες έκανε διακοπές Θάσο, και εσείς μιλάτε για αυτονομίες .

      11.30 ωρες σύμφωνα με abrp, εκ των οποιων οι 2.30 ώρες σε 5 στάσεις.
      Κλαιν, αυτοί περάσανε κομμουνισμό, περάσαν Τσαουσέσκου, αυτό δεν είναι τιποτα 😊

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dg79
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      Πωπω ξεκατίνιασμα!
      Όλα τα άπλυτα στη φόρα 😁

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dg79
    • RE: OMODA & JAECOO (CHERY) forum

      Η πρώτη επαφή με κινέζικο αυτοκίνητο πάντα συνοδεύεται από ένα ευχάριστο σοκ.
      Είναι η διαφορά μεταξύ του στερεότυπου που είχαμε όλοι μας για τα κινέζικα μέχρι τώρα προϊόντα (τζαμποποιότητα) και αυτό που βλέπουν τα μάτια σου και πιάνουν τα χέρια σου. Ο εγκέφαλος δυσκολεύεται να αφομοιώσει τα εισερχόμενα δεδομένα 😵
      Μετά είναι το αίσθημα ότι κάποιοι σε πιάνανε κορόιδο τόσο χρόνια, λαμβάνοντας πάντα υπόψη και τη τιμή τους.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dg79
    • RE: Πιστοποιητικό καλοπληρωτή

      @criuser said in Πιστοποιητικό καλοπληρωτή:

      Αυτοί λοιπόν που ζορίστηκαν και παρέχουν στα παιδιά τους τα πάντα, αν αυτά δεν το αναγνωρίζουν είναι δικό τους το πρόβλημα.

      Μεγάλο λάθος να παρέχεις χωρίς μέτρο στα παιδιά σου. Θεωρούν τη χρηματοδότηση δεδομένη. Πρέπει να βγαίνουν για "μεροκάματο" που και που για να καταλαβαίνουν την σημασία της εργασίας και την αξία του χρήματος. Σε κάποιο φίλο ή συγγενή τις γιορτές και το καλοκαίρι. Στη δική σας δουλειά αν είναι δυνατόν. Ακόμα να σας βοηθήσουν σε κάποιο χωράφι ή κήπο που έχετε. Με εύλογη ανταμοιβή εννοείται.
      Θα το σκεφτούν διπλά και τριπλά να ξοδέψουν τα χρήματα που έβγαλαν με κόπο σε ηλιθιότητες.

      posted in Αντίλογος
      D
      dg79
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Τα 25Κ είναι -10Κ από τα 35Κ που κοστίζει το id3, για αρχή καλά είναι

      Αν ο σκοπός είναι να βγάλουν ένα ηλεκτρικό για τους vw fans οκ, αλλά αν θέλουν να κερδίσουν χαμένους πελάτες, θα πρέπει να λάβουν υπόψη και τον ανταγωνισμό.
      Αν τα 10Κ προκύψουν από μικρότερη μπαταρία, μικρότερη ταχύτητα φόρτισης, ελλείψεις εξοπλισμού, τα 25 δεν είναι καλά.

      ΥΓ1 ακόμα και το id3, στη βασική των 35κ, έχει ελλείψεις, πχ πλευρικοί αερόσακοι, κάμερα και αισθητήρες παρκαρίσματος, ζάντες, άρα πας στα 36.5Κ για τα αυτονόητα για σύγχρονο αυτοκίνητο, ή στα 40,5Κ για αυτά που προσφέρει ο ανταγωνισμός.

      ΥΓ2 Το 2027 όταν ο ανταγωνισμός θα προσφέρει αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 4, ο Ευρωπαίος τι θα προσφέρει; Θέση για μπαγκέτα; Δυστυχώς η Ευρώπη έχει μείνει πολύ πίσω και μόνο τα πρίμιουμ μοντέλα θα έχουν μέλλον.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dg79
    • RE: Leapmotor

      Εξαιρετική πρόταση για αυτοκίνητο πόλης, για δεύτερο αυτοκίνητο οικογένειας και για πρώτη επαφή με ηλεκτροκίνηση για τους επιφυλακτικούς.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dg79

    Latest posts made by dg79

    • RE: Στατιστικά στοιχεία για πωλήσεις αυτοκινήτων

      @criuser said in Στατιστικά στοιχεία για πωλήσεις αυτοκινήτων:

      Κάποτε τα γιαπωνέζικα ήταν με σούστες για ανάρτηση, μετά έλεγαν θα μας καταπιούν.

      Στην Ευρώπη αυτό δεν συνέβη. Η Ελλάδα είναι ειδικό τογιοτοκράτος.

      Πριν 40 χρόνια η Τογιότα Ελλάς έδινε μπόνους στους εμπόρους μτχ αν έπαιρναν ανταλλαγή παλιό τογιότα.
      Ετσι η Τογιότα άρχισε να αποκτά αξία στην αγορά μτχ.

      Πριν 25 χρόνια στο λήζινγκ η Τογιότα έδινε στις εταιρείες για το γιάρις για λήζινγκ 3 χρόνων 36000 χλμ εγγυημένη επαναγορά στο 67 % του τιμολογίου αγοράς.

      Ετσι οι λήζινγκ έσπρωχναν αβέρτα γιάρις, αφού είχαν πολύ μεγάλο κέρδος

      Εκεί στα είητις είχαν έρθει οι πεζοδρομιοκυνηγοί χιουντάι...

      Φτηνά αμάξια, πάλι κάποιοι έλεγαν ότι θα γεμίσουν την αγορά.

      Τι έγινε τόσα χρόνια μετά στην Ευρώπη ? Τα γιαπωνέζικα και κορεάτικα είναι μέρος της αγοράς, αλλά όχι στις κορυφαίες θέσεις.

      Πάμε τώρα στα Κινέζικα.

      Τι έκαναν οι Κινέζοι στους Ευρωπαίους πριν 10-15 χρόνια που πήγαν να πουλησουν αμάξια στην Κίνα ?

      Τους είπαν θα κάνετε υποχρεωτικά εταιρεία με κινέζους που θα έχουν το 51 %.

      Αποτέλεσμα έμαθαν την δουλειά και τώρα έρχονται στην Ευρώπη.

      Πως θα συμπεριφερθεί η Ευρώπη σε αυτήν την επίθεση ?

      Οταν υπερβούν το κρίσιμο όριο στις πωλήσεις είναι προφανές.

      Εστω και αν κάνουν και κάποια εργοστάσια εδώ.

      Εύκολα μπορούν να θυμηθούν ότι εκεί έχουν κρατικές επιδοτήσεις, ότι δεν έχουν εργασιακά δικαιώματα, οπότε κάτι επιτροπές Ανταγωνισμού μπορεί να τους τρελλάνουν στα πρόστιμα.

      Αλλά και κάποιοι πολίτες, ή πολιτικοί, να αρχίσουν να φωνάζουν ότι δεν μπορούν οι κινέζοι που είναι ολοκληρωτικό καθεστώς και πληρώνει ψίχουλα στους εργαζόμενους που δουλεύουν με απάνθρωπες συνθήκες, να μας πάρουν τις δουλειές μας.

      7c98580b-0346-4d58-a625-296c639f1254-17590782579558070444119309445853.jpg

      Η Τογιότα είναι δεύτερη στην Ευρώπη, η kia Hyundai από μισό εκατομμύριο εκάστη μέσα στη δεκάδα, πάνω από ford, opel, citroen, volvo, fiat, seat.
      A και στα κινεζικα, η mg έφτασε τη seat και η byd ξεπέρασε alfa romeo. Το 2024 αυτά.

      The most significant trend was China becoming the sixth-largest country of origin for new vehicles registered in Europe. Between 2023 and 2024, it outsold the United Kingdom, Turkey, Japan and South Korea. “Last year, more of the cars registered in Europe came from China than Japan,” Munoz commented. “China’s influence in Europe – both from Chinese OEMs and Chinese-made vehicles – is growing steadily. Their products are highly competitive, but it remains to be seen just how much the introduction of tariffs will impact its growth,” Munoz continued.

      Το 2025 θα έχει αρκετές ανακατατάξεις.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dg79
    • RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#

      @criuser said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:

      @eltonjohn said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:

      Τι τους πείραξε, ας 'ουμε, το ονοματάκι;
      Είχε και ωραία κορίτσια εκεί, και των δύο φύλων.
      Τεσπά, στο θέμα μας, μάλλον προσπάθησαν να λαγνουργήσουν εν κινήσει:

      https://www.newsit.gr/ellada/ilion-vinteo-ntokoumento-me-tin-treli-poreia-aytokinitou-pou-ksilose-kolones-xtypise-aytokinita-kai-ntelaparise/4486582/

      Ποια είναι τα κορίτσια των δύο φύλων ?😊

      Στη Λαγκαδά όχι, στη Γιαννιτσών

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dg79
    • RE: TESLA FORUM

      @ataim said in TESLA FORUM:

      @bekiaris said in TESLA FORUM:

      @ataim said in TESLA FORUM:

      Τρώει πολύ ξύλο το su7. Στα περισσότερα βίντεο που έχω δει έχει θέματα απόδοσης. Χρέπι.

      είναι όμως πιο γρήγορο αλλά τα προβλήματα με την απόδοση της μπαταρίας για το su7 σε συνθήκες πίεσης είναι σοβαρά, εκεί φαίνεται το tesla να κερδίζει κατά κράτος. παρόλα αυτά, επειδή όλα κρίνονται απο την τιμή, μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που κοστίζει τα μισά χρήματα απο το Tesla.

      Μλκιες του carwow που έχουν πληρωθεί από τους Κινέζους, δίνουν τιμή Κίνας για το ένα και τιμή uk για το άλλο. Στην Κίνα το plaid και το ultra έχουν αντίστοιχη τιμή αγοράς γύρω στα 800κ (815/730)

      Xiaomi SU7 Ultra Officially Opens Sale with a Starting Price of RMB 529,900

      Από google
      The Model S Plaid's official price is not currently listed on Tesla's China website, but recent historical data shows it sold for RMB 1,028,900 in May 2023 before it was delisted and later removed from the site

      Επίσης, πως τρώει ξύλο όταν έχει καλυτερο επίσημο χρόνο στο Nürburgring;

      The Xiaomi SU7 Ultra set a Nürburgring lap record for production electric vehicles on April 1, 2025, with a time of 7:04.957. This record was achieved using a production version of the car, equipped with high-performance parts like Pirelli P Zero tires and Bilstein coilover suspension.

      The Model S Plaid has set multiple Nürburgring Nordschleife lap records for production electric vehicles, most recently in June 2023 with a track pack and a time of 7:25.231. Previous records include a 7:35 lap in 2021. The 2023 record-setting car featured a standard interior, a traditional round steering wheel, and the optional Track Pack for improved performance.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dg79
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @katafractos17 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Αντί για ID.2 δε θα βγάλει το ηλεκτρικό Polo που παρουσίασε;
      Ή τα έχω καταλάβει λάθος;

      το id2 ειναι το ηλεκτρικο polo.

      το οποίο αν θυμάμαι καλά αναφέρεται για κάπου στο 26? μην εχει βγει και τρίτο dolphin Μεχρι τοτε

      ηταν για τελος του 25, αλλα πηρε παραταση για Μαρτιο (αν θυμαμαι καλα) 2026. Κατσε μην τελικα παει για 2027 🙂

      Είναι πολύ δισκινήτοι. Θυμάστε τι έλεγε ένας πρώην σχεδιαστής, μηχανικός τι ήταν, που πλέον δουλεύει Κίνα, ε; Ότι αλλάζουν πχ το εικονίδιο για τα δέντρα στο gps και κάνουν 100.000 χλμ για να τεσταρουν ότι πέτυχε η αλλαγή.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dg79
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Κάνετε συζήτηση σε λάθος βάση. Δεν υπάρχει πτώση στις πωλήσεις των ηλεκτρικών. Πριν δύο μέρες είχα παραθέσει δύο πίνακες σχετικά.
      Η vag, όπως και η stellantis, κλείνει εργοστάσια, κόβει βάρδιες ή και θέσεις εργασίας γιατι βλέπει τις δικές πωλήσεις να μη πιάνουν τους στόχους, λόγω της εισόδου των κινεζικών ηλεκτρικών, αλλά και λόγω δασμών Τραμπ

      Chinese brands are making significant inroads in the European market with sales of the BYD brand up by nearly 250% in the first eight months of this year compared with the same period in 2024.

      The company’s ID models are among the EU’s top sellers but the smaller ID.4 has been particularly vulnerable to punishing tariffs imposed by Donald Trump, the US president.

      Αν θέλει η vag καλύτερες πωλήσεις, ας παρουσιάσει καινούργιο μοντέλο. ID2 ακούμε και ID2 δε βλεπουμε.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dg79
    • RE: VARIOUS+FUNNY VIDEOS #2#

      @a-d-p said in VARIOUS+FUNNY VIDEOS #2#:

      @teo-mak said in VARIOUS+FUNNY VIDEOS #2#:

      Να υποθεσουμε οτι το ελικοπτερο που χρησιμοποιήθηκε ηταν επιθετικου τυπου για υποστηριξη της τακτικης ομαδας εδαφους απο ανταρτες με μαγκουρες.

      Drone ήταν, προφανώς χρησιμοποιήθηκε για τα κινηματογραφικά πλάνα 😁

      Τα production values του βίντεο είναι πολύ καλά πάντως 😁 Επαγγελματική δουλειά, σαν τρέηλερ ταινίας ειναι.
      Άραγε στο Γραφείο μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Θεσσαλονίκης υπάρχει και σκηνοθέτης, μονταζιέρης, κοστούμια κτλ;

      posted in Αντίλογος
      D
      dg79
    • RE: Ποια θα ηταν η καλυτερη επενδυση?

      Airbnb: Βραχυχρόνιες μισθώσεις ακινήτων: «Παγώνουν» οι άδειες για ακόμα 5 περιοχές

      Μετά την εφαρμογή περιορισμών στη χορήγηση νέων αδειών βραχυχρόνιας μίσθωσης στο κέντρο της Αθήνας, η κυβέρνηση προχωρά στον σχεδιασμό αντίστοιχων μέτρων για πέντε ακόμη περιοχές, που εμφανίζουν ιδιαίτερα υψηλή πίεση στη στεγαστική αγορά λόγω της ραγδαίας εξάπλωσης των Airbnb.

      Σύμφωνα με την ΕΡΤ, η κυβέρνηση σχεδιάζει την επέκταση της απαγόρευσης για την χορήγηση νέων αδειών Airbnb σε 5 περιοχές όπως έχει ήδη γίνει άλλωστε για το κέντρο της Αθήνας.
      Οι πέντε περιοχές

      Οι περιοχές αυτές είναι: Θεσσαλονίκη, Σαντορίνη, Χανιά, Πάρος και Χαλκιδική, περιοχές όπου οι τιμές έχουν εκτοξευτεί για τα καλά, δημιουργώντας σοβαρό πρόβλημα στις παραδοσιακές ενοικιάσεις σπιτιών.

      Όπως αναφέρει η ΕΡΤ, η αύξηση των ακινήτων στις πλατφόρμες βραχυχρόνιας μίσθωσης έχει περιορίσει δραστικά τη διαθεσιμότητα για μακροχρόνια ενοικίαση, οδηγώντας σε αύξηση των ενοικίων κατά 20% την τελευταία διετία.

      Για τη Χαλκιδική που έχω εικόνα, η αύξηση είναι παραπάνω από 20% και βασικά δε βρίσκεις μακροχρόνια. Λίγο τα airbnb, λίγο οι τουριστικές ενοικιάσεις με σεζόν, λίγο οι εποχιακοί εργαζόμενοι που έρχονται για να δουλέψουν το καλοκαίρι. Δεν υπάρχει σπίτι για μακροχρόνια, τουλάχιστον στα τουριστικά μέρη. Μόνο ορεινή Χαλκιδική ίσως έχεις τύχη.
      Γνωστή μου πέρυσι προσλήφθηκε αναπληρώτρια δασκάλα και δε κατάφερε να βρει κάτι μόνιμο. Μένει Σεπτέμβριο με Ιούνιο και μετά αδειάζει το σπίτι για τους τουρίστες. Από την άλλη, έχει ανεβεί τόσο πολύ το κόστος οικοπέδων και οικοδομών, που με μακροχρόνιες μισθώσεις δε βγαίνει η επένδυση, τουλάχιστον με νορμάλ ενοίκια. Άρα αυτό το μέτρο δε ξέρω κατά πόσο θα δουλέψει.

      posted in Αντίλογος
      D
      dg79
    • RE: VARIOUS+FUNNY VIDEOS #2#

      @a-d-p said in VARIOUS+FUNNY VIDEOS #2#:

      θεί όταν πηγαίνει αρχικά το ένα περιπολικό με τους τοπικούς ευγενικούς χωροφύλακες και τους κάνει μαγκιες ο υλοτόμος
      Φωνάζουν μετά τους "τσαμπουκαδες φίλους" τους και στήνουν κινηματογραφική σύλληψη για παραδειγματισμό των επόμενων.

      οκ, δε το ξέρω αν ήταν "πολλά βαρύς" ο υλοτόμος, ούτε τη διαδικασία σύλληψης για κακουργήματα.

      Όμως εντύπωση μου κάνει ότι στα κατασχεθέντα που ανακοίνωσε η αστυνομία δεν υπάρχει ούτε ένα όπλο, ούτε ένα μαχαίρι, έστω μια κυνηγετική καραμπίνα.

      posted in Αντίλογος
      D
      dg79
    • RE: VARIOUS+FUNNY VIDEOS #2#

      Ένα περιπολικό με δύο αστυνομικούς δεν έφτανε και έστειλαν 15 άτομα και drone;
      Πάλι καλά δε ρίξανε και χειροβομβίδα κρότου λάμψης κατά την είσοδο (breach bang and clear 🤣 )
      Τα οδοιπορικά και τις βενζίνες να υπολογίσεις δεν αξίζει το σαματα 😁

      Σειρά ποιος έχει; Η γιαγιά με τα τερλίκια;

      posted in Αντίλογος
      D
      dg79
    • RE: VARIOUS+FUNNY VIDEOS #2#

      Βίντεο από τη σύλληψη 62χρονου που καταζητούνταν για παράνομη υλοτόμηση - Έκοβαν δέντρα από δάσος και τα πουλούσαν

      overkill?

      Στο πλαίσιο οργανωμένης επιχείρησης που πραγματοποιήθηκε χθες με τη συνδρομή του Τμήματος Πρόληψης και Καταστολής Εγκληματικότητας και του Γραφείου μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Θεσσαλονίκης, εντοπίσθηκε ο 62χρονος και συνελήφθη στην οικία του σε περιοχή του δήμου Βόλβης.
      πηγή

      posted in Αντίλογος
      D
      dg79
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr