Χαιρετώ τη παρέα! Κάτοχος Dolphin από τον Οκτώβριο, έχω ξεπεράσει τα 11.000 χλμ.
Υπερευχαριστημένος μέχρι στιγμής με την επιλογή, το αμάξι είναι τίμιο και αξίζει. Βέβαια το πήρα με ΚΗ3 (στα 20 παρά κάτι ψιλά) αλλά και στα 26 νομίζω που έχει τώρα είναι μια πάρα πολύ καλή πρόταση. Με καλύπτει η αυτονομία του, καθώς το 95% των χιλιομέτρων που κάνω είναι σε αποστάσεις που δε χρειάζεται να φορτίσω έξω. Ε, για το 5% θα χρησιμοποιείται το παλιό Yaris της συζύγου (ένας "έντιμος συμβιβασμός").
Ήθελα να σας ευχαριστήσω, γιατί όταν ήμουν σε αναζήτηση (έψαχνα μόνο ηλεκτρικό), διαβάζοντας πληροφορίες στο φόρουμ με βοηθήσατε να κατασταλάξω σε αυτό και να απορρίψω άλλες προτάσεις (πχ e-c3 και την αερόψυκτη μπαταρία, που όσες παρουσιάσεις στο youtube και να είδα δε θυμάμαι να υπογράμμιζαν αυτό το σημαντικό μειονέκτημα). Όποτε ήθελα να γράψω κι εγώ τις εντυπώσεις μου, ώστε να βοηθήσω με σειρά μου όσους ψάχνονται να κάνουν το βήμα στην ηλεκτροκίνηση.
Όταν πήγα να το δω στην έκθεση, πραγματικά εντυπωσιάστηκα (επειδή γενικώς θεωρώ τα κινέζικα προϊόντα κατώτερα) από τους εσωτερικούς χώρους, τη ποιότητα των υλικών και τη σχεδίαση που παραπέμπουν σε αυτοκίνητο ανώτερης κατηγορίας, τον υπερπλήρη εξοπλισμό και τη τεχνολογία που κουβαλάει. Εξωτερικά μου άρεσε overall, έχει γωνίες που φαίνεται πολύ ωραίο, ενώ σε άλλες πχ από πλάγια μου φαίνεται αδιάφορο.
Η συμβίωση μαζί του αποδείχτηκε πολύ εύκολη, καθώς οι συμβιβασμοί που έπρεπε να κάνω στην καθημερινότητα ήταν ελάχιστοι σε σχέση με τα πλεονεκτήματα που μου προσφέρει.
Μειονεκτήματα φυσικά και υπάρχουν αλλά είτε δε τα θεωρώ σημαντικά, είτε λύνονται εύκολα. Πχ εκτός της αρχικής αγοράς, χρειάστηκε να βελτιώσω τη διαδικασία φόρτισης. Ο φορητός φορτιστής που δίνουν δωρεάν είναι υπερβολικά αργός, μπορούσα να κάνω τη δουλειά μου με την απλή εξωτερική σούκο, με σωστό προγραμματισμό. Για να έχω όμως το κεφάλι μου ήσυχο, τράβηξα ενισχυμένη πρίζα (έχω και τριφασικό), αγόρασα και καλύτερο φορητό φορτιστή και φορτίζω σχεδόν με 10kwh. Σύνολο 1.100 ευρώ.
Επιπλέον αναφέρεται από κάποιους ως μειονέκτημα η πολύ μαλακή ανάρτηση, εμένα όμως με καταβόλεψε. Τα ελαστικά ναι, δεν είναι ανάλογα της ιπποδύναμης. Για κάποιον όμως που δε θέλει να γράψει καλύτερο χρόνο στη διαδρομή σπίτι - δουλεία, δεν είναι πρόβλημα, τη δουλειά τους την κάνουν. Το lane assist είναι προβληματικό, τουλάχιστον για τους ελληνικούς δρόμους με τις ξεθωριασμένες διαγραμμίσεις. Ως μειονέκτημα θα ανέφερα και την περιορισμένη ορατότητα, εμένα τουλάχιστον με εμποδίζει το κουτί της κάμερας στο παρπριζ, καθώς και οι πλαϊνές κολώνες. Τέλος εμένα με ενοχλούν και τα κρύσταλλα τώρα το καλοκαίρι, νομίζω έχουν πολύ μικρή αντηλιακή προστασία και το αμάξι γίνεται φούρνος αν το αφήσεις εκτεθειμένο στον ήλιο. Την άλλη εβδομάδα έχω προγραμματίσει να βάλω μεμβράνες, όχι μόνο για τη ζέστη, αλλά και για να προστατέψω το εσωτερικό (έχω μια αμφιβολία για τη μακροβιότητα του vegan δέρματος).
Στα θετικά, εκτός από από την συνολικά πολύ καλή εμπειρία οδήγησης και την οικονομία, να αναφέρω ότι το αυτοκίνητο βελτιώνεται συνεχώς με τις ota αναβαθμίσεις. Πχ παρατήρησα ότι έχουν μειωθεί οι ενοχλητικές προειδοποιήσεις (η συχνότητα αλλά και η ένταση), οι μπροστά αισθητήρες στο παρκάρισμα χτυπάνε καλύτερα, περισσότερες εφαρμογές στο infotainment, καλύτεροι χάρτες κτλ. Επίσης και η κατανάλωση έχει μειωθεί (ή έχω εξοικειωθεί περισσότερο με τη χρήση του αυτοκινήτου) που από 15+ Kwh/100χλμ έχω πέσει σε κάτω από 14.
Το αυτοκίνητο έχει τόσο πολύ εξοπλισμό (για την τιμή του) που σου κάνει τη ζωή εύκολη. Για παράδειγμα οι πολύ βολικές και εύχρηστες και οι φωνητικές εντολές, που μπορείς να κάνεις πολλές λειτουργίες χωρίς να αποσπαστεί η προσοχή σου από το δρόμο ή η κάμερα 360 που κάνει το παρκάρισμα παιχνιδάκι.
Best posts made by dg79
-
RE: BYD forumposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
-
RE: Γαμος: ΝΑΙ ή ΟΧΙ?posted in Αντίλογος
@criuser said in Γαμος: ΝΑΙ ή ΟΧΙ?:
Αλλά υπάρχουν και περιπτώσεις που το ζευγάρι ζει καλά όσο είναι οι δυό τους. Με το παιδί αρχίζουν οι τσακωμοί, μπαίνουν μέσα στο ζευγάρι σόγια, φίλοι κλπ και έχουμε δει τρελές ιστορίες.
Έτσι είναι. Όταν έρχονται καταστάσεις που στρεσάρουν τη σχέση, τότε φαίνονται οι αντοχές του ζευγαριού.
Για αυτό η απλή συμβίωση δε λέει τίποτα για τη μακροβιότητα ενός γάμου. Οκ μαθαίνεις κάποια πράγματα για τον άλλο, αλλά όταν ζορίσουν τα πράματα τότε φαίνεται ο πραγματικός χαρακτήρας.Ένα άλλο που παρατηρώ είναι ότι όσο πιο αργά παντρεύεσαι, δυσκολεύεσαι να προσαρμοστείς, γιατί συνηθίζεις σε ένα ατομοκεντρικό τρόπο ζωής και δεν είναι εύκολο να κάνεις τις αναγκαίες υποχωρήσεις και συμβιβασμούς ώστε να μπει η οικογένεια ως προτεραιότητα.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησηςposted in Περί αυτοκίνησης
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ο μονος λόγος που θελω να καταργηθει τελειως το diesel ειναι λόγω των αφαιρουμενων DPF φιλτρων από τους ταξιτζήδες κάνοντας το μακραν το πιο ρυπογόνο. Αν συμπεριφερονταν σαν ανθρωποι και όχι σαν μπαμπουίνοι δεν θα με πείραζε να συνεχιζαν να υπάρχουν
Γιατί βγάζεις από το κάδρο τους ιδιώτες; Πιστεύεις ότι οι περισσότεροι συντηρούν το dpf τους; Οι διαφημίσεις για αφαίρεση dpf δείχνουν ότι υπάρχει πελατεία και οι οδηγίες για το πως να περάσεις κτεο που βρίσκεις εύκολα στο διαδίκτυο φανερώνουν ότι αυτοί που καταργούν το dpf δεν είναι ένας και δυο. Επίσης μη ξεχνάμε ότι πολλά diesel είναι euro 4 ή και παλαιότερα αφού ο μέσος όρος ηλικίας των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στην Ελλάδα είναι 18 χρόνια, άρα υπάρχουν. Ακόμα χειρότερη η κατάσταση στα επαγγελματικά, που ο μέσος όρος ανεβαίνει.
Από τη μια παραπονιόμαστε για τη ποιότητα ζωής στις πόλεις (ατμοσφαιρική ρύπανση, ηχορύπανση) από την άλλη αντιδρούμε στην αλλαγή, γιατί θα πρέπει να κάνουμε μια επιπλέον στάση μια φορά το χρόνο που θα πάμε Ιωάννινα.
-
RE: BYD forumposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Να επανέλθουμε στο θέμα λοιπόν

Το δελφινάκι μου έκλεισε ένα χρόνο με 18500 χλμ

Το πήγα και στον Σφακιανάκη για τον δωρεάν ετήσιο ελέγχο. Όλα γκούντ, μια αναβάθμιση στον αερόσακο μου είπαν μόνο ότι πέρασαν.
Αγόρασα ένα πινελάκι (25€), καθώς κάποιοι @%*&^? όταν ανοίγουν την πόρτα τους δε προσέχουν και μου σημάδεψαν τη πόρτα του συνοδηγού
Επίσης κονόμησα ένα σημάδι στο καπώ, από χαλίκι που έφυγε από φορτηγό στον περιφερειακό.
Πέρα από αυτά, το αμάξι είναι σα καινούργιο, ούτε τριξίματα, ούτε βλάβες, ούτε glitches. Με τις αναβαθμίσεις βελτιώθηκε πολύ το software. Επίσης τώρα τελευταία χρησιμοποιώ συχνά τους χάρτες του, που δείχνουν και ποσοστό μπαταρίας στην άφιξη. Δεν είναι τόσο ακριβές όμως στα μποτιλιαρίσματα (πιάνει μόνο τα πολύ ζόρικα), εκεί το google maps είναι καλύτερο.
Το προγραμματισμένο σέρβις είναι στα 30.000 χλμ οπότε έτσι όπως φαίνεται θα πάω πριν τα 2 χρόνια. -
RE: ΤΕΚΜΗΡΙΑ ΤΕΛΟΣ ;;;posted in Περί αυτοκίνησης
@chrisk6 said in ΤΕΚΜΗΡΙΑ ΤΕΛΟΣ ;;;:
Έλα να βγούμε και τα κυβικά στις πωλήσεις πλέον.
Πήξαμε στα 1000-1200αρια τρικύλινδρα.
Σκέψου τώρα 1.2(100hp) μοτέρ να έχει 145 ρύπους σε σχέση με ένα 2λτ.
Να φυλάγεστε, το ελληνικό κράτος έχει δείξει διαχρονικά την αναξιοπιστία του. Σου λέει πάρε αυτό, άμεσα ή έμμεσα (δημιουργώντας ένα ευνοϊκό περιβάλλον) και μόλις "αυτό" αποκτήσει κρίσιμη φορολογική μάζα, στο φορολογεί ανελέητα.
-
RE: Tesla Model Sposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Σκοτώνουν τα γέρικα άλογα όταν γεράσουν;
Nope!Άλλαγή μπαταρίας σε Model S 2015 με μεγαλύτερη μπαταρία (100αρα), μεταχειρισμένη.
Δύο ώρες δουλειά, σύμφωνα με τα λεγόμενά του.Σε δεύτερο βίντεο εξηγεί πόσο του κόστισε, περίπου 9500 η μπαταρία και μαζί με τα (θεωρητικά εργατικά) 12.000. Πιστεύω με την κατοστάρα μπαταρία, ακόμα και με age αλλά και με mileage degradation θα έχει παρόμοια αυτονομία με καινούργια original μπαταρία.
Αυτά σε αμάξι με 750.000+ χιλιόμετρα.
Βλέπουμε μια ματιά στο μέλλον, καθώς η ηλεκτροκίνηση στο Αμέρικα είναι 15+χρόνια μπροστά. Προφανώς και θα δημιουργηθεί αγορά μεταχειρισμένων ανταλλακτικών, παράλληλα με τα καινούργια, προφανώς και θα εξελιχθούν και τα συνεργεία ώστε να καλύπτουν τα ηλεκτρικά που θα κυκλοφορούν.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησηςposted in Περί αυτοκίνησης
Πολύ χαίρομαι όταν διαβάζω αρνητικές απόψεις για την ηλεκτροκίνηση. Αυτό σημαίνει ότι η απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας, η δωρεάν στάθμευση, επιδοτήσεις και λοιπά ωφελήματα θα συνεχιστούν για αρκετά χρόνια ακόμα.
Ίσως προλάβω να αλλάξω και το δεύτερο αμάξι σε ηλεκτρικό
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησηςposted in Περί αυτοκίνησης
@antonakis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Dacia Spring με ρουμανικές πινακίδες έκανε διακοπές Θάσο, και εσείς μιλάτε για αυτονομίες .
11.30 ωρες σύμφωνα με abrp, εκ των οποιων οι 2.30 ώρες σε 5 στάσεις.
Κλαιν, αυτοί περάσανε κομμουνισμό, περάσαν Τσαουσέσκου, αυτό δεν είναι τιποτα
-
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικάposted in Περί αυτοκίνησης
Πωπω ξεκατίνιασμα!
Όλα τα άπλυτα στη φόρα
-
RE: Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνηταposted in Περί αυτοκίνησης
Μια μικρή σημείωση, το συγκεκριμένο δε φοράει linglong comfortmaster, αλλά hankook ventus prime 4, το οποίο σύμφωνα με το tirelab σε wet και dry handling είναι πολύ καλύτερο του linglong.
Γενικά όμως είναι ένα ασφαλές, προβλέψιμο αυτοκίνητο.
Latest posts made by dg79
-
RE: Nio firefly 23500e στην Νορβηγία,29000€ στην Ολλανδία,31900€ στην Ελλάδα. Γιατί;posted in Περί αυτοκίνησης
@κοιτάσματα said in Nio firefly 23500e στην Νορβηγία,29000€ στην Ολλανδία,31900€ στην Ελλάδα. Γιατί;:
Πώς περιμένει η κυβέρνηση της ΝΔ που υποτίθεται νοιάζεται για το περιβάλλον και προωθεί την αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, να αγοράσει ο μέσος Έλληνας ηλεκτρικό αυτοκίνητο με τόσο υψηλές τιμές;
στη Νορβηγία, τέλος Νοεμβρίου είχε 229.900 κορώνες, δηλαδή 19.500€

Βlack friday στην Ολλανδία 24.900€
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3posted in Αντίλογος
@red_monster said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@vagkirk said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@red_monster said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@vagkirk said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@red_monster said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@vagkirk said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@red_monster said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@vagkirk said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@red_monster said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@vagkirk said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@kkostask said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
Εδώ κάποιοι υποστηρίζουν τον Βαρουφάκη και τη Ζωή, αυτοί σε πείραξαν?
Δεν υπάρχει καμία σύγκριση.
Θέλει μεγάλη αναισθησία, και μηδενική εμπάθεια στις σημερινές συνθήκες και με όλα αυτά που ζούμε να υποστηρίζει κάποιος ανοιχτά την κυβέρνηση Μητσοτάκη και πολύ ακόμη περισσότερο τον συγκεκριμένο κύριο στην παραπάνω φωτό.
60 - 60€ στην ουρά ! Σάμπως έχουμε κια περισσότερα να τραβήξουμε !
Δεν υπήρχαν pos τότε;
Γιατί να τραβήξεις λεφτά;Δεν λες που κινήθηκε η αγορά εκείνη την περίοδο, πήγαν όλοι και έκαναν αγορές για να μην χάσουν τα λεφτά τους , ειδικά σε αυτοκίνητα, σύγχρονα diesel και ανέβηκε ο μ.ο των καινούργιων αυτοκινήτων.
Και τελικά τίποτα δεν έγινε, ευτυχώς ο Βαρουφάκης έσωσε τις καταθέσεις όλων των Ελλήνων από τους ριψασπηδες προδότες που θα τα έβγαζαν όλα έξω , τι να πουν και καημένοι οι Κύπριοι που σε μια νύχτα έχασαν περιουσίες μιας ζωής.
ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ, όχι από τρίτη χώρα !!
Εκείνη την περίοδο ο μισός κόσμος δεν είχε ebanking, κάρτα κλπ. Δεν μπορούσες να πάρεις επιχειρηματικό δάνειο, κατοικίας, ρευστότητας κλπ.
Καμία εταιρία δεν σου έδινε αγαθά χωρίς πλήρη εξόφληση, πολλοί απαιτούσαν μετρητά, αλλά οκ, ο βαγκιτης που καταλαβαίνει από την οικονομία όσο ένα 3χρονο λέει ότι δεν υπάρχει πρόβλημα !!Και τώρα το 60% από αυτές είναι για φούντο με την πολιτική Μητσοτάκη τα τελευταία χρόνια.
Τότε πέρασαν κάποιους μήνες δύσκολης προσαρμογής, από επιχειρηματικό λογαριασμό μπορούσες να κάνεις έμβασμα σε επιχειρηματικό λογαριασμό εξωτερικού χωρίς προβλήματα.
Είσαι τόσο αισχρός ψεύτης ή έχεις τέτοια απόσταση από την πραγματικότητα ;
Οι επιχειρήσεις δεν μπορούσαν να πληρώσουν τους προμηθευτές τους με μεταφορά στο εξωτερικό;;;;
Δεν ξέρω αν εσύ αναφέρεσαι σε καθημερινές συναλλαγές εκατομμυρίων, αλλά εγώ για 20 και 30 χιλιάδες ευρώ μας ζητούσαν τα τιμολόγια, αποδεικτικά μεταφοράς ή μια ΥΔ , αν είχες και εγγυητική στην Τράπεζα ήταν εντελώς τυπική διαδικασία.Έχεις πάει σήμερα να κάνεις έμβασμα...5000€ στο εξωτερικό;
Οι τράπεζες ζητάνε ακόμη περισσότερα , ότι μαλάκια τους κατέβει στο κεφάλι στο νομικό τους τμήμα.Σε ποιους νομίζεις ότι τα λες αυτά ; Στην πλατεία του χωριού σου ;
Καταρχάς γιατί να έχω εγγυητική σε τράπεζα ;
Αλλά και αυτή να είχα -που είχα- έπρεπε να φιλήσεις κατουρημένες ποδιές για ένα ανταλλακτικό 4k από Ιταλία. Εννοείται ότι μια διαδικασία ενός κλικ έπαιρνε εβδομάδες! Και αν το ήθελες για συγκεκριμένη δουλειά ! Τον πουλο !
Σήμερα δεν ζητάνε ΤΙΠΟΤΑ ! Ήμαρτον δηλαδή !Τι γιατί να έχεις εγγυητική, όταν έχεις συναλλαγές εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ με μεγάλους προμηθευτές σου είναι προαπαιτούμενο.
Καταλάβαμε , μπήκες τότε σε κάνα site να φέρεις κάνα εκτυπωτή, κάνα τοπογραφικό μηχάνημα ξερωγω και δεν σε άφησε να κάνεις αγορά με την ... πιστωτική σου και έβγαλες το συμπέρασμα για όλη την ροή κεφαλαίων της Ελληνικής οικονομίας...γαμω το Τσίπρα και έτσι , έκλεισαν τα χρηματιστήρια και θα έχανες τις ...3000€ μετοχές της Πειραιώς που έχεις επενδύσει!
Πω πω καταστροφή λέμε!
Γαμω τον Τσίπρα , μαζί σου και εγώ , για τις δυσκολίες που έβαλε στις καθημερινές επιχειρηματικές συναλλαγές που σε μεγάλο βαθμό γίνονταν με μετρητά, αλλά αν το έκανε ο Κούλης σήμερα με πρόσχημα την φοροδιαφυγή θα μας επρηζες τα ουμπαλα για πρόοδο και εκσυγχρονισμό.
Αν ίσχυαν αυτά που λές θα είχαν αδειάσει τα ράφια από φάρμακα, τρόφιμα, πρώτες ύλες, ανταλλακτικά , θα είχαν εκτοξευθεί οι τιμές, θα είχαμε τεράστια μαύρη αγορά μετρητών κλπ κλπ
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Επειδή γράφτηκε κάτι για τις χρηματοδοτήσεις.
Το 2010 οι τράπεζες έκλεισαν όλους τους αλληλόχρεους λογαριασμούς και τα όρια, αφήνοντας τους επιχειρηματίες στον αέρα.
Μοναδική λύση η τότε Κύπρου και η Ελληνική νομίζω, δεν θυμάμαι πως την έλεγαν που ήταν Κυπριακές.
Αυτές δάνειζαν με 10 % επιτόκιο, μέχρι να γίνει και στον Κύπρο το σκηνικό και να τις ενσωματώσουν οι δικές μας.
Νομίζω βρε Criuser τότε ξεκίνησε η μεγάλη προώθηση των αλληλοχρεων με πρόσχημα πως όλες οι συναλλαγές έπρεπε να γίνονται διατραπεζικά.
Εν τω μεταξύ σήμερα με όλα τα έξοδα που χρεώνουν οι τράπεζες για την διατήρηση των αλληλοχρεων περίπου στο 10% καταλήγει το χρηματοοικονομικό κόστος ειδικά για μικρά σχετικά όρια των 100-150 χιλιάδων ευρώ.
Γιατί να έχω εγγυητική σε τράπεζα και όχι στο ΤΜΕΔΕ ρωτάω βρε έξυπνε ! Δεν το ξέραμε να έχουμε συναλλαγές εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ για να έχουμε το ελεύθερο να δουλέψουμε !! Δεν το ξέραμε να κάνουμε όλοι μποξμουβινγκ ! Ας μην μιλήσω πως μας αντιμετώπιζαν οι ευρωπαίοι προμηθευτές !
Δεν μπήκα να αγοράσω ένα εκτυπωτή με κάρτα, πήγα να πραγματοποιήσω μια συναλλαγή με μόνιμο προμηθευτή από Ιταλία, το ίδιο από Βέλγιο κλπ κλπ. Μην μιλήσω για συναλλαγές από τρίτες χώρες ! Ολη η αγορά είχε κάτσει, είχε απορρυθμιστεί και την είχε πάρει ο διάολος, να αρνείσαι ακόμα και αυτό μας επαναφέρει σε ένα από τα αρχικά μου ερωτήματα. Ψεύτης ή ούφο ;Και ως αναμενόμενο, τσιμουδιά για τις τωρινές συναλλαγές με το εξωτερικό και τα δήθεν άπειρα δικαιολογητικά !
Είπαμε, ψεύτης ή ούφο !Ή μνήμη χρυσόψαρου.
Σε πολυετείς συνεργασίες με Ευρωπαίους προμηθευτές που συνήθως έδιναν πίστωση 30 μέρες ή και περισσότερο, ξαφνικά οι όροι πληρωμής άλλαξαν σε προπληρωμή 100%.
Είχε το κόστος της η "περήφανη διαπραγμάτευση". -
RE: BYD forumposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Ίσως παραείμαι ευαίσθητος αλλά έτσι αισθάνομαι και με το inster-ακι μου. Μία απόλυτη ηρεμία μέσα στην πόλη - με κλειστά τα παράθυρα φυσικά

Δε συνειδητοποιείς τη διαφορά στη φασαρία, στο άγχος και στη μπόχα μέχρι να ζήσεις την ηλεκτροκίνηση.
Έβλεπα πρόσφατο βιντεάκι του bjorn που πήγε κι αυτός Κίνα, του έκανε εντύπωση πόση λιγότερη βαβούρα έχει σε σχέση με τη Ταϊλάνδη, καθώς στη Κίνα ηλεκτροκίνητα είναι και ακόμα τα μηχανάκια. -
RE: Dieselgate 2posted in Περί αυτοκίνησης
Mercedes to Pay $150 Million Over Claims It Cheated on Emissions Tests
https://www.nytimes.com/2025/12/22/climate/mercedes-defeat-devices-dieselgate-emissions-settlement.htmlIt’s the latest in a decade-long scandal involving accusations that software “defeat devices” made diesel vehicles seem cleaner than they were.
Mercedes’ Dieselgate Scandal Just Cost Them An Extra $150 Million
https://www.carscoops.com/2025/12/mercedes-dieselgate-scandal-just-cost-them-an-extra-150-million/Mercedes is paying millions to settle claims it installed defeat devices on more than 200,000 diesel-powered vehicles
A bipartisan coalition of attorney generals have announced a settlement with Mercedes over its own dieselgate scandal.
According to the New York Attorney General’s Office, “Mercedes equipped hundreds of thousands of diesel vehicles with undisclosed software designed to cheat emissions tests, mislead consumers, and illegally pollute communities nationwide.”
According to the group, Mercedes installed undisclosed software in its diesel-powered vehicles to artificially lower emissions during government testing. However, under normal driving conditions, these vehicles had emissions that were up to 30 or 40 times the legal limit.
Besides obtaining “emissions certifications that the vehicles did not actually qualify for,” the coalition said Mercedes misled consumers by advertising the vehicles as “clean,” “green,” and “ultra-low emissions.”
Mercedes allegedly sold more than 211,000 vehicles with the defeat device between 2008 and 2017.
Under the terms of the settlement, Mercedes will pay $149,673,750 (€127,265,344) with $120 (€102) million going to states to “prevent, abate, and mitigate air pollution.”
The remaining $29,673,750 (€25,228,622) is a penalty that is “temporarily suspended.” Under this scheme, Mercedes will be credited $750 for each vehicle repaired, bought back, or taken off the market.
In order to encourage owners to get the repair, the automaker must offer customers a $2,000 payment for getting an approved emissions modification. Claims have to be submitted by September 30, 2026 and the automaker will send out a mailer that explains the program.
Mercedes is also “prohibited from selling or leasing any diesel vehicles equipped with these illegal emissions-cheating devices, from making misleading statements about a vehicle’s emissions performance, and from claiming a diesel vehicle is clean or low-pollution unless the claim is accurate and substantiated.” On top of this, the company must regularly report how repairs are going.
While the consent order is pretty dry, it reveals a number of models that had defeat devices. They include the 2011-2013 E350 as well as the 2014-2016 E350. The list also includes versions of the GL-, GLE-, GLK-, ML-, R- and S-Class. Needless to say, the Sprinter is also included.
The states alleged “through multiple undisclosed AECDs, which acted as defeat devices, the diesel vehicles were designed to detect parameters consistent with formal emission test cycles and turn on the fill-level mode in these conditions – thus, appearing to comply with emission standards – while otherwise reverting to pre-control mode, resulting in significant excess NOx emissions in real-world driving conditions.”
This was part of a dual dosing strategy to “avoid trade-offs necessary to lawfully control NOx emissions.” In particular, the company was able to avoid a performance and fuel economy hit, while also limiting diesel exhaust fluid consumption.
While that’s just a brief look at the lengthy filing, Reuters noted it follows an earlier settlement with the US Government for $2.2 (€1.9) billion.
-
RE: BYD forumposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Θα μπορούσε να περιμένει κανά χρόνο ίσως, για το νέο πρόγραμμα κινούμαι ηλεκτρικά που σίγουρα θα έρθει.
-
RE: BYD forumposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Πάντως αν περιμένεις κάτι πολύ συνταρακτικό τεχνολογικά, προσωπικά δε βλέπω κάτι να αλλάζει στα ηλεκτρικά στα επόμενα 4-5 χρόνια. Ήδη έχει αρκετά μοντέλα με 400-500 χλμ range σε συνθήκες ταξιδιού, ταχυφόρτιση σε 12 λεπτά. Αυτόνομη οδήγηση στην ΕΕ με τους ρυθμούς που κινείται, μάλλον θα αργήσει.
-
RE: OMODA & JAECOO forumposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@criuser said in OMODA & JAECOO forum:
Καλά κοιτάξτε που θα κάνετε τον γάμο με τα κινεζόχρεπα που πήρατε
Άμα η νύφη είναι καλή και με προίκα, γιατί όχι;

-
RE: OMODA & JAECOO forumposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@tkin73 said in OMODA & JAECOO forum:
@criuser said in OMODA & JAECOO forum:
To MG, το σημερινό και όλα αυτά τα κινέζικα, δείχνουν ξεκάθαρα την φιλοσοφία της αρπαχτής και τον πανεριού...
Πάρε, Πάρε, Πάρε...
Ενώ οι χιλιάδες ανακλήσεις για σοβαρά μηχανικά θέματα (από πού να τα πρώτο πιάσουμε) των στελαντις δείχνει φιλοσοφία αγοράς που σέβεται τον αγοραστή!
Αρπαχτες και πανέρια από τον εκπρόσωπο της σταλλαντις

Στο σπίτι του κρεμασμένου δε μιλάνε για σχοινί -
RE: Renault 5 E-Techposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@jousis said in Renault 5 E-Tech:
Πάντως και μόνο που βάζετε το κουβαδάκι (5) σε σύγκριση με αυτοκίνητα άλλης κατηγορίας δείχνει πόσο το θέλετε

Γιατί η κατηγορία του είναι το dolphin surf, e208, 500e, σετρίο (lol).
Το μίνι δεν το βάζω μέσα γιατί imo είναι στα ίδια ή καλύτερο.Και μην μου βάζετε τα λεφτά στην μέση, είπαμε, δεν κοιτάς το vfm σε αυτά τα αυτοκίνητα.
δε μιλάμε για 2-3 χιλιάρικα, η διαφορά είναι τεράστια άλλο τα 25Κ του surf και άλλο τα 35 του r5. Αν φτάσεις τα 35 σκέφτεσαι άλλα αμάξια.
-
RE: Renault 5 E-Techposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@fanis75 said in Renault 5 E-Tech:
δεν έχει κάποιο πλεονέκτημα πέραν της εμφάνισης. Δεν ειναι γρήγορο, δεν είναι οικονομικό, δεν ξεχωρίζει κάπου με άλλα λόγια.
Έχει θέση για μπαγκέτα όμως
