Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 1
    • Posts 13168
    • Best 477
    • Groups 0

    panos2171

    @panos2171

    1184
    Reputation
    83
    Profile views
    13168
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    panos2171 Unfollow Follow

    Best posts made by panos2171

    • RE: Alfa Romeo Tonale

      Το σχέδιο δε μ άρεσε, γενικά αν δε το προμοτάρουν σωστά άπατο θα πάει. Επίσης θα πρέπει να κάνουν κάτι με την τιμολογειακή πολιτική τους ή να ξεκαθαρίσουν ότι απευθύνονται σε ένα μικρό target group. Αλλιώς τους βλέπω να καταλήγουν lancia...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      panos2171
      panos2171
    • RE: Renault Arkana 2019

      Σκέτη αηδία...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      panos2171
      panos2171
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      Νέο απόκτημα

      alt text

      posted in Περί αυτοκίνησης
      panos2171
      panos2171
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      alt text

      alt text

      alt text

      alt text

      alt text

      alt text

      posted in Περί αυτοκίνησης
      panos2171
      panos2171
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      alt text

      posted in Περί αυτοκίνησης
      panos2171
      panos2171
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      alt text

      posted in Περί αυτοκίνησης
      panos2171
      panos2171
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Σήμερα είχα πρώτη εμπειρία με πλήρως ηλεκτρικό και συγκεκριμένα με το Model Y. Όπως τα περίμενα πάνω κάτω, κανένας ενθουσιασμός ή και κάτι το εντυπωσιακό.

      Ξεκινώντας από το αυτοκίνητο, σαν αυτοκίνητο. Στο σχεδιασμό δε θα σταθώ μιας και είναι υποκειμενικό, στα μάτια μου πολύ κακό. Ποιοτικά ούτε κρύο ούτε ζέστη, αλλά δε θα ήθελα σε ένα αυτοκίνητο 16.000χλμ να κοπανάνε πλαστικά πίσω όταν μπαίνει σε λακκούβα.

      Εσωτερικά αδιάφορο, ούτε πολυτέλεια βγάζει ούτε τίποτα. Μπορεί στους αρέσκοντες οθονών μπορεί να είναι ουάου μια τόσο μεγάλη οθόνη αλλά για μένα όχι, σε συνδυασμό ότι δεν υπάρχει τίποτα άλλο εκτός από το τιμόνι (απουσία πίνακα οργάνων, κρυφοί αεραγωγοί κλπ) δε μου έκανε καμία εντύπωση. Θέση οδήγησης τέλεια, μπες-βγες άψογο μιας και είναι σε ιδανικό ύψος και το κάθισμα και ο ουρανός. Άπλα μέσα και πολύ ξεκούραστο μιας και έχεις μεγάλο παρμπριζ, παράθυρα άρα τέλεια ορατότητα. Ηχομόνωση όχι καλή, ναι δεν ακούς κινητήρα (βέβαια κινητήρα δεν ακούς και σε ένα σύχρονο θερμικό αντίστοιχου κόστους) αλλά κύλιση ακούς, εκτός αν είναι σε τελείως στρωμένο δρόμο. Ωστόσο άκουγα και εξωτερικούς θορύβους, πχ φορτηγά στο φανάρι κλπ.

      Οδηγικά το κράτημα είναι απίστευτο, πραγματικά κρατούσε παντού ακόμα και σε βρεγμένο και σου έδινε απόλυτη αίσθηση σιγουριάς ότι πατάει. Κλίση στις στροφές 0, τραπέζι ή όπως αλλιώς μπορεί να χαρακτηριστεί. Στον αντίποδα όμως η ανάρτηση προς σκληρή, δε τη λες άνετη στις λακκούβες και σε συνδυασμό με τους τριγμούς που ανέφερα πριν.....δε είσαι σε αυτοκίνητο 60-70.000€

      Τεχνολογικά, στην αρχή υπάρχει ένας εντυπωσιασμός αλλά τελικά στην πράξη όχι κάτι ιδιαίτερο επίσης. Βάλαμε το,περιορισμενο, autopilot και δείχνει ως κάτι πρωτόγνωρο να βλέπεις ένα αυτοκίνητο να πηγαίνει μόνο του, να σου απεικονίζει στην οθόνη πεζούς (κανά 2 ποδηλάτες δε τους είδε), κολονάκια, κάδους κλπ, να διαβάζει όρια ταχύτητας και να τα ακολουθεί και να λες τι δουλειά έχει γίνει από πίσω για να δουλεύουν όλα αυτά αρμονικά ή να περιμένεις στο φανάρι και μόλις ανάψει πράσινο εκτός του ότι το δείχνει στην οθόνη να σε ειδοποιεί κιόλας. Ωστόσο η ημι-λειτουργία του πιλότου είναι κάτι που απλά, δεν. Το να έχεις κάτι που υποτίθεται πηγαίνει αυτόματα αλλά πρέπει να είσαι εκεί γιατί μπορεί να τρομάξει και να σου πετάει ειδοποιήσεις για να πιάσεις το τιμόνι ή να φρενάρει είναι περισσότερο κουραστικό. Λόγω δουλειάς ξέρω πολύ καλύτερα από το μέσο οδηγό τι εστί αυτοματοποίηση εν κινήσει, αυτό σημαίνει ότι η αυτοματοποίηση θα πρέπει να σε διευκολύνει, να σου δίνει τη δυνατότητα χαλάρωσης και ξεκούρασης κάτι που εδώ δεν είδα. Ίσως το full autopilot να μην είναι έτσι, εγώ μιλάω αποκλειστικά για το semi που ουσιαστικά είναι ένα demo για το πως δουλεύει ένα autopilot. Αν πει κάποιος ότι θα πάει σε κάτι τέτοιο για να έχει τον συγκεκριμένο αυτόματο πιλότο θα έχει κάνει μια πολύ κακή επιλογή. Παραπάνω δεν ασχολήθηκα με τις λειτουργίες του ούτε έδωσα βάση σε ευχρηστία μενού.

      Στα της ηλεκτροκίνησης, εντυπωσιακή η επιτάχυνση, δύναμη παντού και λόγω της φιλοσοφίας της ηλεκτροκίνησης στο να φρενάρει μόνο του όλα γίνονται πάρα πολύ ομαλά, σα να μη κινείσαι ένα πράγμα,ανύπαρκτοι κραδασμοί επίσης. Για το σταμάτα ξεκίνα μέσα στην πόλη είναι ότι καλύτερο και γενικά για χρήση αστικού κύκλου. Αν είσαι σπίτι δουλειά καθημερινά με φορτιστή και στα δύο σημεία το ηλεκτρικό είναι ονειρικό. Μέχρι εκεί όμως, για χρήση εκτός πόλης τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά λόγω περιορισμένης αυτονομίας και κακού προς το παρόν δικτύου ταχυφορτιστών. Με 85% μπαταρία το βάλαμε διαδρομή Θεσ/νικη- Αλεξ/πολη και το έβγαλε ότι θα φτάσει εκεί με 5% και ταχύτητα 110χλμ. Για τον υποψήφιο αγοραστή αυτός ήταν ο πιο αποτρεπτικός παράγοντας γιατί θέλει να κινείται με 130χλμ το ελάχιστο και φυσικά αν για κάποιο λόγο τον καθυστερήσει το ένα ραντεβού για να προλάβει το επόμενο θα θελήσει να πάει με 150-160χλμ, εκεί το ηλεκτροκίνητο θα έχει πολλούς περιορισμούς.
      Στα της υποτιθέμενης οικονομίας δεν ήταν και τρελή η διαφορά σε χρήση εκτός πόλης. Ένα diesel με 50αρα δεξαμενη αυτή τη στιγμή με 1.7€/l θέλει 85€ για πλήρες γέμισμα που θα βγάλει δίχως στάση περίπου 610χλμ με ταχύτητες 130-150χλμ. Ένα ηλεκτρικό πόσες στάσεις θα χρειαστεί για κάτι τέτοιο και με τι κόστος σε ταχυφορτιστή για να δικαιολογεί εξοικονόμηση; Βέβαια ντάξει, δε νομίζω να δώσει κάποιος 70.000€ και να κοιτάζει την οικονομία κατανάλωσης, είναι κάτι δευτερεύον.

      Συνολικά για μένα όπως είπα και στην αρχή δεν ήταν κάτι που με εντυπωσίασε, ούτε βλέπω την ηλεκτροκίνηση σαν νέο πολύ πιο εξελιγμένο τρόπο ''αυτοκινητιστικής'' ζωής. Πολύ περισσότερο ενθουσιάστηκα από την υβριδική τεχνολογία με σύντομη βόλτα Yaris Cross παρά με ένα αμιγώς ηλεκτρικό. Συνεχίζω να υποστηρίζω πως για τον αστικό κύκλο ένα ηλεκτρικό είναι τέλειο αλλά για τακτική χρήση εκτός πόλης δεν κάνει οπότε η τέλεια επιλογή είναι το υβριδικό.
      Το Tesla δεν δικαιολογεί τα λεφτά του, οι τριγμοί, η όχι άψογη ηχομόνωση που θα έπρεπε να έχει, η κακή επιλογή ανάρτησης για τη χρήση που έχει φτιαχτεί είναι κάποια από αυτά. Το ότι δε βγάζει ούτε πολυτέλεια είναι άλλο ένα στοιχείο.

      [b]Bonus[/b], τα πίσω φώτα νυκτός δε δούλευαν, μόνο της πινακίδας, ούτε έβγαζε κάποια ένδειξη ότι όντως δεν ανάβουν. Υπέθεσα ότι τη μέρα μπορεί να μην τα ανάβει για οικονομία ρεύματος αλλά απ ότι μου πε ο οδηγός δε δούλευαν ούτε βράδυ. Έτσι το κατάλαβε, του λέγανε οι υπόλοιποι στο δρόμο το βράδυ να ανάψει τα φώτα.

      Για τον υποψήφιο αγοραστή που το είχε μια βδομάδα είναι προβληματισμένος για τη χρήση εκτός οδικού δικτύου, κατά τ άλλα του άρεσε το πάτημά του στις στροφές όπως και η επιτάχυνση. Στην ερώτησή μου αν στην καθημερινότητα αυτά θα τα εκμεταλλευτεί η απάντησή του ήταν όχι...
      Άλλες επιλογές που θα δει είναι Mercedes GLA και GLC, εγώ πέταξα τη μαγική λέξη hybrid και να δει πιο του βγάζει μια αίσθηση πολυτέλειας. :roll: Νομίζω ένα από τα δύο σε plugin hybrid πρέπει να πηγαίνει στην ίδια τιμή με το Model Y, μιλάμε για leasing αγορά.

      Για εμένα σίγουρα όχι. Μου αρέσει περισσότερο η υβριδική τεχνολογία οπότε αν έλεγα τώρα ότι θα πάρω καινούργιο αυτοκίνητο αυτό θα ήταν υβριδικό είτε των 25.000€ είτε των 125.000€.

      alt text

      alt text

      alt text

      posted in Περί αυτοκίνησης
      panos2171
      panos2171
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      https://i.ibb.co/6wnvtsR/PXL-20230319-140222103.jpg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      panos2171
      panos2171
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      Οργώνοντας την Πελοπόννησο

      alt text

      posted in Περί αυτοκίνησης
      panos2171
      panos2171
    • RE: Tesla Cybertruck

      2,9 δευτερολεπτα τα 100.

      Ε και?

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      panos2171
      panos2171

    Latest posts made by panos2171

    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      Εγώ πάντως παρατηρώ ότι οι κόμβοι που προτεραιότητα έχει αυτός που κινείται μέσα στον κόμβο φρακάρουν πολύ πιο εύκολα σε σχέση με αυτούς που έχεις την ανάποδη προτεραιότητα. Στην Ολλανδία θυμάμαι πως δεν πέτυχα ούτε έναν κόμβο με προτεραιότητα σε αυτόν που βρίσκεται μέσα στον κόμβο.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      panos2171
      panos2171
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      Δε μπορώ να καταλάβω γιατί σε κάποιους κόμβους ισχύει πολύ σωστά η προτεραιότητα από δεξιά, δηλαδή σε αυτόν που εισέρχεται στον κόμβο ενώ σε άλλους υπάρχει σε αυτόν που εισέρχεται στον κόμβο ταμπέλα για παραχώρηση προτεραιότητας σε αυτόν που κινείται μέσα στον κόμβο.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      panos2171
      panos2171
    • RE: Sport cars

      @wantone said in Sport cars:

      @panos2171 said in Sport cars:

      @george-0 said in Sport cars:

      @realzeus said in Sport cars:

      @george-0 said in Sport cars:

      @realzeus said in Sport cars:

      @george-0 said in Sport cars:

      @realzeus said in Sport cars:

      @george-0 said in Sport cars:

      @realzeus said in Sport cars:

      @fanis75 said in Sport cars:

      american muscle car, δεν υπάρχει κάτι καλύτερο στην αυτοκίνηση!!

      Χαχαχα!!!

      @george-0 said in Sport cars:

      @realzeus said in PEUGEOT FORUM:

      @george-0 said in PEUGEOT FORUM:

      @realzeus Εάν έχεις κάποια καλύτερη άποψη γιατί έγιναν υδρόψυκτα παρακαλώ.

      Κατανομή βάρους πολική αδράνεια σαν απάντηση δεν βγάζει νόημα. Τέλος με το να αναφέρεις το κορυφαίο αυτοκίνητο κάθε μάρκας για να αξιολογήσεις το προηγούμενο μοντέλο απλά σαν καλό είναι αυταπόδεικτο.

      Αν γνωρίζεις τι είναι είναι αυτά, βγάζουν νόημα: https://simple.wikipedia.org/wiki/Polar_moment_of_inertia

      Υδρόψυκτα έγιναν γιατί είναι σαφώς η καλύτερη ψύξη.

      Οπότε επιμένεις ότι τα ´κεντρομηχανα ´ είναι καλύτερα αυτοκίνητα από τα rear engine rear drive ?

      Προφανώς. Ακόμα και η ίδια Porsche στην αγωνιστική 911 RSR μετακίνησε τον κινητήρα όσο πιο πολύ προς τα εμπρός (προς το κέντρο δηλαδή) ήταν δυνατό.

      @alexzero1 said in Sport cars:

      Περίεργο που έκοψαν την ecoboost και έχω απορία γιατί το έκαναν.

      Απόφαση του εργοστασίου για όλη την Ευρώπη. Οι πωλήσεις του Ecoboost ήταν ελάχιστες και έτσι την έκοψαν.

      Η μηχανή πίσω με κίνηση πίσω είναι ο κανόνας. Εξαιρέσεις υπάρχουν αλλά δεν ασχολούμαι.

      Ποιος κανόνας είναι αυτός; Μόνο η 911 έχει εκεί τον κινητήρα. Τι λες;!

      Καλά. Καλημέρα

      Καλημέρα. Ποιο άλλο σοβαρό αυτοκίνητο έχει πίσω τον κινητήρα; Ferrari? Lamborghini? McLaren? Είναι μια χαζομάρα της Porsche η οποία έγινε γιατί ήθελαν να βγάλουν και πίσω θέσεις.

      Δηλαδή η Ferrari δεν έχουν τον κινητήρα πίσω;

      Πραγματικά δεν γνωρίζεις την διαφορά μεταξύ κεντρομήχανου και πισωμήχανου; Έχασα τσάμπα τον χρόνο μου. Διάβασε!

      Δεν έχω τέτοια ψώνια. Μπροστά από τον πίσω άξονα είναι κεντρομηχανο δηλαδή με το μυαλό σου.

      Δεν έχεις γνώσεις πάνω σε αυτό το κομμάτι. Κακό δεν είναι αυτό αλλά το ότι νομίζεις ότι ξέρεις.
      @wantone said in Sport cars:

      @george-0 said in Sport cars:

      @realzeus said in Sport cars:

      @george-0 said in Sport cars:

      @realzeus said in Sport cars:

      @george-0 said in Sport cars:

      @realzeus said in Sport cars:

      @fanis75 said in Sport cars:

      american muscle car, δεν υπάρχει κάτι καλύτερο στην αυτοκίνηση!!

      Χαχαχα!!!

      @george-0 said in Sport cars:

      @realzeus said in PEUGEOT FORUM:

      @george-0 said in PEUGEOT FORUM:

      @realzeus Εάν έχεις κάποια καλύτερη άποψη γιατί έγιναν υδρόψυκτα παρακαλώ.

      Κατανομή βάρους πολική αδράνεια σαν απάντηση δεν βγάζει νόημα. Τέλος με το να αναφέρεις το κορυφαίο αυτοκίνητο κάθε μάρκας για να αξιολογήσεις το προηγούμενο μοντέλο απλά σαν καλό είναι αυταπόδεικτο.

      Αν γνωρίζεις τι είναι είναι αυτά, βγάζουν νόημα: https://simple.wikipedia.org/wiki/Polar_moment_of_inertia

      Υδρόψυκτα έγιναν γιατί είναι σαφώς η καλύτερη ψύξη.

      Οπότε επιμένεις ότι τα ´κεντρομηχανα ´ είναι καλύτερα αυτοκίνητα από τα rear engine rear drive ?

      Προφανώς. Ακόμα και η ίδια Porsche στην αγωνιστική 911 RSR μετακίνησε τον κινητήρα όσο πιο πολύ προς τα εμπρός (προς το κέντρο δηλαδή) ήταν δυνατό.

      @alexzero1 said in Sport cars:

      Περίεργο που έκοψαν την ecoboost και έχω απορία γιατί το έκαναν.

      Απόφαση του εργοστασίου για όλη την Ευρώπη. Οι πωλήσεις του Ecoboost ήταν ελάχιστες και έτσι την έκοψαν.

      Η μηχανή πίσω με κίνηση πίσω είναι ο κανόνας. Εξαιρέσεις υπάρχουν αλλά δεν ασχολούμαι.

      Ποιος κανόνας είναι αυτός; Μόνο η 911 έχει εκεί τον κινητήρα. Τι λες;!

      Καλά. Καλημέρα

      Καλημέρα. Ποιο άλλο σοβαρό αυτοκίνητο έχει πίσω τον κινητήρα; Ferrari? Lamborghini? McLaren? Είναι μια χαζομάρα της Porsche η οποία έγινε γιατί ήθελαν να βγάλουν και πίσω θέσεις.

      Δηλαδή η Ferrari δεν έχουν τον κινητήρα πίσω;

      Τα Φερραρι ειχαν απο παντα τον κινητηρα εμπρος μεχρι που βγηκε το Λαμπο Μιουρα με τον κινητηρα στην μεση πισω απο τον οδηγο και εβγαλε και η Φερραρι παρομοιας διαταξης αυτοκινητα.

      Όχι ακριβώς. Σε αυτοκίνητο παραγωγής η Ferrari δεν είχε βάλει τον κινητήρα στο κέντρο. Στα αγωνιστικά υπήρχαν οπότε είχε την τεχνογνωσία για αυτό, ας μη λέμε ανακρίβειες.

      Στα αγωνιστικα πριν το 1970 ο κινητηρας πισω ηταν σε διαμηκη η σε εγκαρσια θεση;

      Η P2 που έχω στο μυαλό μου είναι στον διαμήκη άξονα αλλά τι σχέση έχει αυτό?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      panos2171
      panos2171
    • RE: Cupra Born

      Δεν ξέρω γιατί αλλά μου άρεσε πάρα πολύ. Το σουλουπι του φέρνει πολύ σε hot hatch των 00s

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      panos2171
      panos2171
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      @ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @monman2 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      e-pass

      Πραγματικα δεν καταλαβαινω αυτους που πλεον δεν εχουν e-pass και τρωνε τις ουρες στα διοδια, ακομα και στην αττικη οδο τις ωρες αιχμης.

      Το οποίο στο δίνουν και τζάμπα οπότε και μια στο τόσο να πεις ότι το χρησιμοποιείς πάλι δεν πάει τζάμπα

      posted in Περί αυτοκίνησης
      panos2171
      panos2171
    • RE: Sport cars

      @george-0 said in Sport cars:

      @realzeus said in Sport cars:

      @george-0 said in Sport cars:

      @realzeus said in Sport cars:

      @george-0 said in Sport cars:

      @realzeus said in Sport cars:

      @george-0 said in Sport cars:

      @realzeus said in Sport cars:

      @fanis75 said in Sport cars:

      american muscle car, δεν υπάρχει κάτι καλύτερο στην αυτοκίνηση!!

      Χαχαχα!!!

      @george-0 said in Sport cars:

      @realzeus said in PEUGEOT FORUM:

      @george-0 said in PEUGEOT FORUM:

      @realzeus Εάν έχεις κάποια καλύτερη άποψη γιατί έγιναν υδρόψυκτα παρακαλώ.

      Κατανομή βάρους πολική αδράνεια σαν απάντηση δεν βγάζει νόημα. Τέλος με το να αναφέρεις το κορυφαίο αυτοκίνητο κάθε μάρκας για να αξιολογήσεις το προηγούμενο μοντέλο απλά σαν καλό είναι αυταπόδεικτο.

      Αν γνωρίζεις τι είναι είναι αυτά, βγάζουν νόημα: https://simple.wikipedia.org/wiki/Polar_moment_of_inertia

      Υδρόψυκτα έγιναν γιατί είναι σαφώς η καλύτερη ψύξη.

      Οπότε επιμένεις ότι τα ´κεντρομηχανα ´ είναι καλύτερα αυτοκίνητα από τα rear engine rear drive ?

      Προφανώς. Ακόμα και η ίδια Porsche στην αγωνιστική 911 RSR μετακίνησε τον κινητήρα όσο πιο πολύ προς τα εμπρός (προς το κέντρο δηλαδή) ήταν δυνατό.

      @alexzero1 said in Sport cars:

      Περίεργο που έκοψαν την ecoboost και έχω απορία γιατί το έκαναν.

      Απόφαση του εργοστασίου για όλη την Ευρώπη. Οι πωλήσεις του Ecoboost ήταν ελάχιστες και έτσι την έκοψαν.

      Η μηχανή πίσω με κίνηση πίσω είναι ο κανόνας. Εξαιρέσεις υπάρχουν αλλά δεν ασχολούμαι.

      Ποιος κανόνας είναι αυτός; Μόνο η 911 έχει εκεί τον κινητήρα. Τι λες;!

      Καλά. Καλημέρα

      Καλημέρα. Ποιο άλλο σοβαρό αυτοκίνητο έχει πίσω τον κινητήρα; Ferrari? Lamborghini? McLaren? Είναι μια χαζομάρα της Porsche η οποία έγινε γιατί ήθελαν να βγάλουν και πίσω θέσεις.

      Δηλαδή η Ferrari δεν έχουν τον κινητήρα πίσω;

      Πραγματικά δεν γνωρίζεις την διαφορά μεταξύ κεντρομήχανου και πισωμήχανου; Έχασα τσάμπα τον χρόνο μου. Διάβασε!

      Δεν έχω τέτοια ψώνια. Μπροστά από τον πίσω άξονα είναι κεντρομηχανο δηλαδή με το μυαλό σου.

      Δεν έχεις γνώσεις πάνω σε αυτό το κομμάτι. Κακό δεν είναι αυτό αλλά το ότι νομίζεις ότι ξέρεις.
      @wantone said in Sport cars:

      @george-0 said in Sport cars:

      @realzeus said in Sport cars:

      @george-0 said in Sport cars:

      @realzeus said in Sport cars:

      @george-0 said in Sport cars:

      @realzeus said in Sport cars:

      @fanis75 said in Sport cars:

      american muscle car, δεν υπάρχει κάτι καλύτερο στην αυτοκίνηση!!

      Χαχαχα!!!

      @george-0 said in Sport cars:

      @realzeus said in PEUGEOT FORUM:

      @george-0 said in PEUGEOT FORUM:

      @realzeus Εάν έχεις κάποια καλύτερη άποψη γιατί έγιναν υδρόψυκτα παρακαλώ.

      Κατανομή βάρους πολική αδράνεια σαν απάντηση δεν βγάζει νόημα. Τέλος με το να αναφέρεις το κορυφαίο αυτοκίνητο κάθε μάρκας για να αξιολογήσεις το προηγούμενο μοντέλο απλά σαν καλό είναι αυταπόδεικτο.

      Αν γνωρίζεις τι είναι είναι αυτά, βγάζουν νόημα: https://simple.wikipedia.org/wiki/Polar_moment_of_inertia

      Υδρόψυκτα έγιναν γιατί είναι σαφώς η καλύτερη ψύξη.

      Οπότε επιμένεις ότι τα ´κεντρομηχανα ´ είναι καλύτερα αυτοκίνητα από τα rear engine rear drive ?

      Προφανώς. Ακόμα και η ίδια Porsche στην αγωνιστική 911 RSR μετακίνησε τον κινητήρα όσο πιο πολύ προς τα εμπρός (προς το κέντρο δηλαδή) ήταν δυνατό.

      @alexzero1 said in Sport cars:

      Περίεργο που έκοψαν την ecoboost και έχω απορία γιατί το έκαναν.

      Απόφαση του εργοστασίου για όλη την Ευρώπη. Οι πωλήσεις του Ecoboost ήταν ελάχιστες και έτσι την έκοψαν.

      Η μηχανή πίσω με κίνηση πίσω είναι ο κανόνας. Εξαιρέσεις υπάρχουν αλλά δεν ασχολούμαι.

      Ποιος κανόνας είναι αυτός; Μόνο η 911 έχει εκεί τον κινητήρα. Τι λες;!

      Καλά. Καλημέρα

      Καλημέρα. Ποιο άλλο σοβαρό αυτοκίνητο έχει πίσω τον κινητήρα; Ferrari? Lamborghini? McLaren? Είναι μια χαζομάρα της Porsche η οποία έγινε γιατί ήθελαν να βγάλουν και πίσω θέσεις.

      Δηλαδή η Ferrari δεν έχουν τον κινητήρα πίσω;

      Τα Φερραρι ειχαν απο παντα τον κινητηρα εμπρος μεχρι που βγηκε το Λαμπο Μιουρα με τον κινητηρα στην μεση πισω απο τον οδηγο και εβγαλε και η Φερραρι παρομοιας διαταξης αυτοκινητα.

      Όχι ακριβώς. Σε αυτοκίνητο παραγωγής η Ferrari δεν είχε βάλει τον κινητήρα στο κέντρο. Στα αγωνιστικά υπήρχαν οπότε είχε την τεχνογνωσία για αυτό, ας μη λέμε ανακρίβειες.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      panos2171
      panos2171
    • RE: ΦΙΜΕ ΤΖΑΜΙΑ

      Υπάρχει γνώμη για τις Solar Screen? Επεσε το μάτι μου σε κάτι προσφορές 100€ πλην παρμπρίζ σε εγκαταστάτες με καλές κριτικές.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      panos2171
      panos2171
    • RE: PEUGEOT FORUM

      @george-0 said in PEUGEOT FORUM:

      @panos2171 said in PEUGEOT FORUM:

      Κακό κέντρο βάρους. Περί αερόψυξης γιατί μετά έγιναν υδρόψυκτες;

      Έγιναν υδρόψυκτα για να πουλάνε σε όλο τον κόσμο. Κέντρο βάρους δεν έχει κανένα αυτοκίνητο. Μόνο το διαστημόπλοιο στο Star Wars.

      Πες το κατανομή βαρους η ζυγισμα, δεν αλλαζει ότι ήταν λάθος.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      panos2171
      panos2171
    • RE: PEUGEOT FORUM

      Κακό κέντρο βάρους. Περί αερόψυξης γιατί μετά έγιναν υδρόψυκτες;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      panos2171
      panos2171
    • RE: PEUGEOT FORUM

      @fanis75 said in PEUGEOT FORUM:

      @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

      Τα Audi κ VW δεν ειναι γερμανικα , ενω η Πορσε ειναι . Οκ....

      H Porsche (μια ειναι η 911) ειναι το καλύτερο αμάξι στον κόσμο!!

      Ναι είναι εξαιρετική η 911 αλλά μην ξεχνάμε ότι είχε τον κινητήρα πίσω από τον πίσω άξονα, όπως και να το κάνεις από μηχανολογικής άποψης ήταν λάθος

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      panos2171
      panos2171
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr