Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 1
    • Posts 13253
    • Best 533
    • Groups 0

    panos2171

    @panos2171

    1319
    Reputation
    91
    Profile views
    13253
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    panos2171 Unfollow Follow

    Best posts made by panos2171

    • RE: Alfa Romeo Tonale

      Το σχέδιο δε μ άρεσε, γενικά αν δε το προμοτάρουν σωστά άπατο θα πάει. Επίσης θα πρέπει να κάνουν κάτι με την τιμολογειακή πολιτική τους ή να ξεκαθαρίσουν ότι απευθύνονται σε ένα μικρό target group. Αλλιώς τους βλέπω να καταλήγουν lancia...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      panos2171
      panos2171
    • RE: Renault Arkana 2019

      Σκέτη αηδία...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      panos2171
      panos2171
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      Νέο απόκτημα

      alt text

      posted in Περί αυτοκίνησης
      panos2171
      panos2171
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      alt text

      alt text

      alt text

      alt text

      alt text

      alt text

      posted in Περί αυτοκίνησης
      panos2171
      panos2171
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      alt text

      posted in Περί αυτοκίνησης
      panos2171
      panos2171
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      alt text

      posted in Περί αυτοκίνησης
      panos2171
      panos2171
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Σήμερα είχα πρώτη εμπειρία με πλήρως ηλεκτρικό και συγκεκριμένα με το Model Y. Όπως τα περίμενα πάνω κάτω, κανένας ενθουσιασμός ή και κάτι το εντυπωσιακό.

      Ξεκινώντας από το αυτοκίνητο, σαν αυτοκίνητο. Στο σχεδιασμό δε θα σταθώ μιας και είναι υποκειμενικό, στα μάτια μου πολύ κακό. Ποιοτικά ούτε κρύο ούτε ζέστη, αλλά δε θα ήθελα σε ένα αυτοκίνητο 16.000χλμ να κοπανάνε πλαστικά πίσω όταν μπαίνει σε λακκούβα.

      Εσωτερικά αδιάφορο, ούτε πολυτέλεια βγάζει ούτε τίποτα. Μπορεί στους αρέσκοντες οθονών μπορεί να είναι ουάου μια τόσο μεγάλη οθόνη αλλά για μένα όχι, σε συνδυασμό ότι δεν υπάρχει τίποτα άλλο εκτός από το τιμόνι (απουσία πίνακα οργάνων, κρυφοί αεραγωγοί κλπ) δε μου έκανε καμία εντύπωση. Θέση οδήγησης τέλεια, μπες-βγες άψογο μιας και είναι σε ιδανικό ύψος και το κάθισμα και ο ουρανός. Άπλα μέσα και πολύ ξεκούραστο μιας και έχεις μεγάλο παρμπριζ, παράθυρα άρα τέλεια ορατότητα. Ηχομόνωση όχι καλή, ναι δεν ακούς κινητήρα (βέβαια κινητήρα δεν ακούς και σε ένα σύχρονο θερμικό αντίστοιχου κόστους) αλλά κύλιση ακούς, εκτός αν είναι σε τελείως στρωμένο δρόμο. Ωστόσο άκουγα και εξωτερικούς θορύβους, πχ φορτηγά στο φανάρι κλπ.

      Οδηγικά το κράτημα είναι απίστευτο, πραγματικά κρατούσε παντού ακόμα και σε βρεγμένο και σου έδινε απόλυτη αίσθηση σιγουριάς ότι πατάει. Κλίση στις στροφές 0, τραπέζι ή όπως αλλιώς μπορεί να χαρακτηριστεί. Στον αντίποδα όμως η ανάρτηση προς σκληρή, δε τη λες άνετη στις λακκούβες και σε συνδυασμό με τους τριγμούς που ανέφερα πριν.....δε είσαι σε αυτοκίνητο 60-70.000€

      Τεχνολογικά, στην αρχή υπάρχει ένας εντυπωσιασμός αλλά τελικά στην πράξη όχι κάτι ιδιαίτερο επίσης. Βάλαμε το,περιορισμενο, autopilot και δείχνει ως κάτι πρωτόγνωρο να βλέπεις ένα αυτοκίνητο να πηγαίνει μόνο του, να σου απεικονίζει στην οθόνη πεζούς (κανά 2 ποδηλάτες δε τους είδε), κολονάκια, κάδους κλπ, να διαβάζει όρια ταχύτητας και να τα ακολουθεί και να λες τι δουλειά έχει γίνει από πίσω για να δουλεύουν όλα αυτά αρμονικά ή να περιμένεις στο φανάρι και μόλις ανάψει πράσινο εκτός του ότι το δείχνει στην οθόνη να σε ειδοποιεί κιόλας. Ωστόσο η ημι-λειτουργία του πιλότου είναι κάτι που απλά, δεν. Το να έχεις κάτι που υποτίθεται πηγαίνει αυτόματα αλλά πρέπει να είσαι εκεί γιατί μπορεί να τρομάξει και να σου πετάει ειδοποιήσεις για να πιάσεις το τιμόνι ή να φρενάρει είναι περισσότερο κουραστικό. Λόγω δουλειάς ξέρω πολύ καλύτερα από το μέσο οδηγό τι εστί αυτοματοποίηση εν κινήσει, αυτό σημαίνει ότι η αυτοματοποίηση θα πρέπει να σε διευκολύνει, να σου δίνει τη δυνατότητα χαλάρωσης και ξεκούρασης κάτι που εδώ δεν είδα. Ίσως το full autopilot να μην είναι έτσι, εγώ μιλάω αποκλειστικά για το semi που ουσιαστικά είναι ένα demo για το πως δουλεύει ένα autopilot. Αν πει κάποιος ότι θα πάει σε κάτι τέτοιο για να έχει τον συγκεκριμένο αυτόματο πιλότο θα έχει κάνει μια πολύ κακή επιλογή. Παραπάνω δεν ασχολήθηκα με τις λειτουργίες του ούτε έδωσα βάση σε ευχρηστία μενού.

      Στα της ηλεκτροκίνησης, εντυπωσιακή η επιτάχυνση, δύναμη παντού και λόγω της φιλοσοφίας της ηλεκτροκίνησης στο να φρενάρει μόνο του όλα γίνονται πάρα πολύ ομαλά, σα να μη κινείσαι ένα πράγμα,ανύπαρκτοι κραδασμοί επίσης. Για το σταμάτα ξεκίνα μέσα στην πόλη είναι ότι καλύτερο και γενικά για χρήση αστικού κύκλου. Αν είσαι σπίτι δουλειά καθημερινά με φορτιστή και στα δύο σημεία το ηλεκτρικό είναι ονειρικό. Μέχρι εκεί όμως, για χρήση εκτός πόλης τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά λόγω περιορισμένης αυτονομίας και κακού προς το παρόν δικτύου ταχυφορτιστών. Με 85% μπαταρία το βάλαμε διαδρομή Θεσ/νικη- Αλεξ/πολη και το έβγαλε ότι θα φτάσει εκεί με 5% και ταχύτητα 110χλμ. Για τον υποψήφιο αγοραστή αυτός ήταν ο πιο αποτρεπτικός παράγοντας γιατί θέλει να κινείται με 130χλμ το ελάχιστο και φυσικά αν για κάποιο λόγο τον καθυστερήσει το ένα ραντεβού για να προλάβει το επόμενο θα θελήσει να πάει με 150-160χλμ, εκεί το ηλεκτροκίνητο θα έχει πολλούς περιορισμούς.
      Στα της υποτιθέμενης οικονομίας δεν ήταν και τρελή η διαφορά σε χρήση εκτός πόλης. Ένα diesel με 50αρα δεξαμενη αυτή τη στιγμή με 1.7€/l θέλει 85€ για πλήρες γέμισμα που θα βγάλει δίχως στάση περίπου 610χλμ με ταχύτητες 130-150χλμ. Ένα ηλεκτρικό πόσες στάσεις θα χρειαστεί για κάτι τέτοιο και με τι κόστος σε ταχυφορτιστή για να δικαιολογεί εξοικονόμηση; Βέβαια ντάξει, δε νομίζω να δώσει κάποιος 70.000€ και να κοιτάζει την οικονομία κατανάλωσης, είναι κάτι δευτερεύον.

      Συνολικά για μένα όπως είπα και στην αρχή δεν ήταν κάτι που με εντυπωσίασε, ούτε βλέπω την ηλεκτροκίνηση σαν νέο πολύ πιο εξελιγμένο τρόπο ''αυτοκινητιστικής'' ζωής. Πολύ περισσότερο ενθουσιάστηκα από την υβριδική τεχνολογία με σύντομη βόλτα Yaris Cross παρά με ένα αμιγώς ηλεκτρικό. Συνεχίζω να υποστηρίζω πως για τον αστικό κύκλο ένα ηλεκτρικό είναι τέλειο αλλά για τακτική χρήση εκτός πόλης δεν κάνει οπότε η τέλεια επιλογή είναι το υβριδικό.
      Το Tesla δεν δικαιολογεί τα λεφτά του, οι τριγμοί, η όχι άψογη ηχομόνωση που θα έπρεπε να έχει, η κακή επιλογή ανάρτησης για τη χρήση που έχει φτιαχτεί είναι κάποια από αυτά. Το ότι δε βγάζει ούτε πολυτέλεια είναι άλλο ένα στοιχείο.

      [b]Bonus[/b], τα πίσω φώτα νυκτός δε δούλευαν, μόνο της πινακίδας, ούτε έβγαζε κάποια ένδειξη ότι όντως δεν ανάβουν. Υπέθεσα ότι τη μέρα μπορεί να μην τα ανάβει για οικονομία ρεύματος αλλά απ ότι μου πε ο οδηγός δε δούλευαν ούτε βράδυ. Έτσι το κατάλαβε, του λέγανε οι υπόλοιποι στο δρόμο το βράδυ να ανάψει τα φώτα.

      Για τον υποψήφιο αγοραστή που το είχε μια βδομάδα είναι προβληματισμένος για τη χρήση εκτός οδικού δικτύου, κατά τ άλλα του άρεσε το πάτημά του στις στροφές όπως και η επιτάχυνση. Στην ερώτησή μου αν στην καθημερινότητα αυτά θα τα εκμεταλλευτεί η απάντησή του ήταν όχι...
      Άλλες επιλογές που θα δει είναι Mercedes GLA και GLC, εγώ πέταξα τη μαγική λέξη hybrid και να δει πιο του βγάζει μια αίσθηση πολυτέλειας. :roll: Νομίζω ένα από τα δύο σε plugin hybrid πρέπει να πηγαίνει στην ίδια τιμή με το Model Y, μιλάμε για leasing αγορά.

      Για εμένα σίγουρα όχι. Μου αρέσει περισσότερο η υβριδική τεχνολογία οπότε αν έλεγα τώρα ότι θα πάρω καινούργιο αυτοκίνητο αυτό θα ήταν υβριδικό είτε των 25.000€ είτε των 125.000€.

      alt text

      alt text

      alt text

      posted in Περί αυτοκίνησης
      panos2171
      panos2171
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      https://i.ibb.co/6wnvtsR/PXL-20230319-140222103.jpg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      panos2171
      panos2171
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      Οργώνοντας την Πελοπόννησο

      alt text

      posted in Περί αυτοκίνησης
      panos2171
      panos2171
    • RE: Tesla Cybertruck

      2,9 δευτερολεπτα τα 100.

      Ε και?

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      panos2171
      panos2171

    Latest posts made by panos2171

    • RE: ΕΝΟΤΗΤΑ ΕΚΔΡΟΜΩΝ - ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

      @kkostask said in ΕΝΟΤΗΤΑ ΕΚΔΡΟΜΩΝ - ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ:

      Έστρωσαν καθόλου τον δρόμο μετά την Αρίστη ή ακόμα κινδυνεύεις να σπάσεις το αμάξι?

      Για Πάπιγκο είναι μια χαρά, για άλλους δρόμους μετά από κει δεν ξερω

      posted in Αντίλογος
      panos2171
      panos2171
    • RE: ΕΝΟΤΗΤΑ ΕΚΔΡΟΜΩΝ - ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

      Κυριακή -Δευτερα πήγα Ζαγοροχώρια και έμεινα στο Aristi, του ομώνυμου χωριού. Εξαιρετικό σε όλα του. Ακριβό ναι μεν με 170€/βραδιά αλλά είχε πλούσιο πρωινό, πισίνα, χαμάμ, σάουνα τζακουζι και μπόνους η αναβάθμιση σε σουίτα οπότε χαλάλι.

      Το εστιατόριο του, το Salvia είναι φημισμένο, είχε και Michelin 2025 . Το φοβήθηκα να πω την αλήθεια ότι θα μείνω θεονιστικος αλλά οι μερίδες ήταν αρκετά πλούσιες. Το συστήνω αν είναι να πάτε προς τα εκεί.

      Επίσης ανάβαση για Πάπιγκο να πατε βράδυ μετά τις 11, δεν υπάρχει ψυχή. Μπαίνεις στις φουρκέτες όπως θες 😁

      posted in Αντίλογος
      panos2171
      panos2171
    • RE: Οδήγησα....

      Dacia Duster 2025, 1000cc δικινητο lpg με 13km, ούτε τις ζελατίνες έβγαλα.

      Κατά αρχήν δεν έχει καμία σχέση το εσωτερικό σε σχέση με τον προκάτοχό του. Πλέον λες ότι μπαίνεις σε ένα καινούργιο, σύγχρονο αυτοκίνητο. Από κει και πέρα είναι εμφανής η φθηνια κυρίως στο πως εφαρμόζουν τα πλαστικά μεταξύ τους ενώ τα πλαστικά των αεραγωγών είναι τελείως ψεύτικα ,σου δίνουν την αίσθηση ότι θα διαλυθούν, η οθόνη έχει πολύ αργή ανταπόκριση στην αφή .
      Θέση οδήγησης καλή ωστόσο το παρμπρίζ παραμένει μικρό αλλά φαίνεται ωραία το καπό μπροστά, θυμίζει τα παλιά τζιπ.
      Οδηγικά δεν έχει κάποιο ενδιαφέρον, η ανάρτηση απορροφούσε πολύ τις ανωμαλίες του δρόμου οπότε δε μου φάνηκε σκληρή. Μου άρεσαν επίσης τα φρένα.
      Το μοτέρ αξιοπρεπές, όχι κάτι ιδιαίτερο ούτε έχει νεύρο και είναι παρά πολύ ήσυχο, δε το ακούς στην καμπίνα. Το κιβώτιο συνεχίζει να είναι κακό, ασαφές κούμπωμα, κραδασμός λεβιέ και θεοκοντο.
      Στην κύλιση με 90χλμ έχει αεροδυναμικός θορύβους.
      Γενικά ναι μεν είναι μια ολική οπτική αναβάθμιση ωστόσο δεν υπάρχει κάποια βελτίωση σε βασικά μηχανικά μέρη.
      Για τα 20-22k που το δίνουν δε θα το σκεφτόμουν ποτέ για αγορά.

      alt text

      alt text

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      panos2171
      panos2171
    • RE: Βάψιμο αυτοκινήτου χωρίς φούρνο

      Δεν αξίζει, θα έχει μικρή διάρκεια ζωής

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      panos2171
      panos2171
    • RE: Θερμοκρασία κινητήρα

      Θυμάσαι κι εγώ σε opel H να δουλεύει άνω των 100 βαθμών ως φυσιολογικό

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      panos2171
      panos2171
    • RE: MAZDA FORUM

      @georgemit said in MAZDA FORUM:

      Ενδιαφέρον! Αυτός ο τρόπος λειτουργίας όμως με το άναψε-σβήσε δε μπορεί να προκαλέσει κάποιο φράξιμο στο dpf; φαντάζομαι οι μαζνταίοι μηχανικοί γνωρίζουν περισσότερο αλλά αν ήταν έτσι ακριβώς κανένα αμάξι δε θα είχε προβλήματα.

      Πάντα το απενεργοποιω ωστόσο σε ένα εταιρικό diesel που στα 180000 χλμ αλλάχτηκε το dpf και πλέον πλησιασε τα 370000χλμ με μικτή χρήση το dpf δεν έβγαλε κάτι και δεν απενεργοποιηται ποτέ το start stop.
      Σίγουρα φθορά υπάρχει αλλά αν η φθορά είναι πχ θα βγάλει 350000χλμ ενώ θα έβγαζε 450000χλμ με σβηστό start stop δεν ξέρω τι ουσία έχει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      panos2171
      panos2171
    • RE: βαφή ζαντών

      Αν από ασήμι τις ξαναβάψεις ασήμι δεν θα φαίνονται ατέλειες ακόμα και όταν φεύγει το χρώμα αλλά το στο μαύρο τα πράγματα δυσκολεύουν. Θέλει ηλεκτροστατική για ένα σωστό σε βάθος χρόνου αποτέλεσμα

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      panos2171
      panos2171
    • RE: FORUM Αγροτων

      www.newsit.gr/ellada/skandalo-opekepe-to-eikoniko-diazygio-tou-arxigou-me-tin-yparxigo-oi-viles-kai-ta-panakriva-aytokinita/4507891/amp/?espv=1

      Δε το χάρηκε πολύ...

      alt text

      posted in Αντίλογος
      panos2171
      panos2171
    • RE: PEUGEOT FORUM

      Από ιδιώτη μόνο πρώτο χέρι όμως.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      panos2171
      panos2171
    • RE: PEUGEOT FORUM

      Μεταχειρισμένο leasing αγοράζεις μόνο από σοβαρή εταιρία leasing, όχι από κάποιον που το πήρε από εταιρία leasing και το μεταπουλά ειδικά αν είναι μαντράς.
      Εισαγωγής μόνο αν το πάρεις ο ίδιος ή έχεις κανέναν πολύ κοντινό σου να σε κατατοπίσει. Ακόμα και οι επίσημες αντιπροσωπίες που έχουν τμήμα μεταχειρισμένων για άλλες μάρκες και φέρνουν εισαγωγής, πάλι σαβούρες είναι.

      Εγώ μεταχειρισμένο Leasing πήρα από εταιρία Leasing και είναι μια χαρά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      panos2171
      panos2171
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr