Το σχέδιο δε μ άρεσε, γενικά αν δε το προμοτάρουν σωστά άπατο θα πάει. Επίσης θα πρέπει να κάνουν κάτι με την τιμολογειακή πολιτική τους ή να ξεκαθαρίσουν ότι απευθύνονται σε ένα μικρό target group. Αλλιώς τους βλέπω να καταλήγουν lancia...
Best posts made by panos2171
-
RE: Alfa Romeo Tonale
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Σήμερα είχα πρώτη εμπειρία με πλήρως ηλεκτρικό και συγκεκριμένα με το Model Y. Όπως τα περίμενα πάνω κάτω, κανένας ενθουσιασμός ή και κάτι το εντυπωσιακό.
Ξεκινώντας από το αυτοκίνητο, σαν αυτοκίνητο. Στο σχεδιασμό δε θα σταθώ μιας και είναι υποκειμενικό, στα μάτια μου πολύ κακό. Ποιοτικά ούτε κρύο ούτε ζέστη, αλλά δε θα ήθελα σε ένα αυτοκίνητο 16.000χλμ να κοπανάνε πλαστικά πίσω όταν μπαίνει σε λακκούβα.
Εσωτερικά αδιάφορο, ούτε πολυτέλεια βγάζει ούτε τίποτα. Μπορεί στους αρέσκοντες οθονών μπορεί να είναι ουάου μια τόσο μεγάλη οθόνη αλλά για μένα όχι, σε συνδυασμό ότι δεν υπάρχει τίποτα άλλο εκτός από το τιμόνι (απουσία πίνακα οργάνων, κρυφοί αεραγωγοί κλπ) δε μου έκανε καμία εντύπωση. Θέση οδήγησης τέλεια, μπες-βγες άψογο μιας και είναι σε ιδανικό ύψος και το κάθισμα και ο ουρανός. Άπλα μέσα και πολύ ξεκούραστο μιας και έχεις μεγάλο παρμπριζ, παράθυρα άρα τέλεια ορατότητα. Ηχομόνωση όχι καλή, ναι δεν ακούς κινητήρα (βέβαια κινητήρα δεν ακούς και σε ένα σύχρονο θερμικό αντίστοιχου κόστους) αλλά κύλιση ακούς, εκτός αν είναι σε τελείως στρωμένο δρόμο. Ωστόσο άκουγα και εξωτερικούς θορύβους, πχ φορτηγά στο φανάρι κλπ.
Οδηγικά το κράτημα είναι απίστευτο, πραγματικά κρατούσε παντού ακόμα και σε βρεγμένο και σου έδινε απόλυτη αίσθηση σιγουριάς ότι πατάει. Κλίση στις στροφές 0, τραπέζι ή όπως αλλιώς μπορεί να χαρακτηριστεί. Στον αντίποδα όμως η ανάρτηση προς σκληρή, δε τη λες άνετη στις λακκούβες και σε συνδυασμό με τους τριγμούς που ανέφερα πριν.....δε είσαι σε αυτοκίνητο 60-70.000€
Τεχνολογικά, στην αρχή υπάρχει ένας εντυπωσιασμός αλλά τελικά στην πράξη όχι κάτι ιδιαίτερο επίσης. Βάλαμε το,περιορισμενο, autopilot και δείχνει ως κάτι πρωτόγνωρο να βλέπεις ένα αυτοκίνητο να πηγαίνει μόνο του, να σου απεικονίζει στην οθόνη πεζούς (κανά 2 ποδηλάτες δε τους είδε), κολονάκια, κάδους κλπ, να διαβάζει όρια ταχύτητας και να τα ακολουθεί και να λες τι δουλειά έχει γίνει από πίσω για να δουλεύουν όλα αυτά αρμονικά ή να περιμένεις στο φανάρι και μόλις ανάψει πράσινο εκτός του ότι το δείχνει στην οθόνη να σε ειδοποιεί κιόλας. Ωστόσο η ημι-λειτουργία του πιλότου είναι κάτι που απλά, δεν. Το να έχεις κάτι που υποτίθεται πηγαίνει αυτόματα αλλά πρέπει να είσαι εκεί γιατί μπορεί να τρομάξει και να σου πετάει ειδοποιήσεις για να πιάσεις το τιμόνι ή να φρενάρει είναι περισσότερο κουραστικό. Λόγω δουλειάς ξέρω πολύ καλύτερα από το μέσο οδηγό τι εστί αυτοματοποίηση εν κινήσει, αυτό σημαίνει ότι η αυτοματοποίηση θα πρέπει να σε διευκολύνει, να σου δίνει τη δυνατότητα χαλάρωσης και ξεκούρασης κάτι που εδώ δεν είδα. Ίσως το full autopilot να μην είναι έτσι, εγώ μιλάω αποκλειστικά για το semi που ουσιαστικά είναι ένα demo για το πως δουλεύει ένα autopilot. Αν πει κάποιος ότι θα πάει σε κάτι τέτοιο για να έχει τον συγκεκριμένο αυτόματο πιλότο θα έχει κάνει μια πολύ κακή επιλογή. Παραπάνω δεν ασχολήθηκα με τις λειτουργίες του ούτε έδωσα βάση σε ευχρηστία μενού.
Στα της ηλεκτροκίνησης, εντυπωσιακή η επιτάχυνση, δύναμη παντού και λόγω της φιλοσοφίας της ηλεκτροκίνησης στο να φρενάρει μόνο του όλα γίνονται πάρα πολύ ομαλά, σα να μη κινείσαι ένα πράγμα,ανύπαρκτοι κραδασμοί επίσης. Για το σταμάτα ξεκίνα μέσα στην πόλη είναι ότι καλύτερο και γενικά για χρήση αστικού κύκλου. Αν είσαι σπίτι δουλειά καθημερινά με φορτιστή και στα δύο σημεία το ηλεκτρικό είναι ονειρικό. Μέχρι εκεί όμως, για χρήση εκτός πόλης τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά λόγω περιορισμένης αυτονομίας και κακού προς το παρόν δικτύου ταχυφορτιστών. Με 85% μπαταρία το βάλαμε διαδρομή Θεσ/νικη- Αλεξ/πολη και το έβγαλε ότι θα φτάσει εκεί με 5% και ταχύτητα 110χλμ. Για τον υποψήφιο αγοραστή αυτός ήταν ο πιο αποτρεπτικός παράγοντας γιατί θέλει να κινείται με 130χλμ το ελάχιστο και φυσικά αν για κάποιο λόγο τον καθυστερήσει το ένα ραντεβού για να προλάβει το επόμενο θα θελήσει να πάει με 150-160χλμ, εκεί το ηλεκτροκίνητο θα έχει πολλούς περιορισμούς.
Στα της υποτιθέμενης οικονομίας δεν ήταν και τρελή η διαφορά σε χρήση εκτός πόλης. Ένα diesel με 50αρα δεξαμενη αυτή τη στιγμή με 1.7€/l θέλει 85€ για πλήρες γέμισμα που θα βγάλει δίχως στάση περίπου 610χλμ με ταχύτητες 130-150χλμ. Ένα ηλεκτρικό πόσες στάσεις θα χρειαστεί για κάτι τέτοιο και με τι κόστος σε ταχυφορτιστή για να δικαιολογεί εξοικονόμηση; Βέβαια ντάξει, δε νομίζω να δώσει κάποιος 70.000€ και να κοιτάζει την οικονομία κατανάλωσης, είναι κάτι δευτερεύον.Συνολικά για μένα όπως είπα και στην αρχή δεν ήταν κάτι που με εντυπωσίασε, ούτε βλέπω την ηλεκτροκίνηση σαν νέο πολύ πιο εξελιγμένο τρόπο ''αυτοκινητιστικής'' ζωής. Πολύ περισσότερο ενθουσιάστηκα από την υβριδική τεχνολογία με σύντομη βόλτα Yaris Cross παρά με ένα αμιγώς ηλεκτρικό. Συνεχίζω να υποστηρίζω πως για τον αστικό κύκλο ένα ηλεκτρικό είναι τέλειο αλλά για τακτική χρήση εκτός πόλης δεν κάνει οπότε η τέλεια επιλογή είναι το υβριδικό.
Το Tesla δεν δικαιολογεί τα λεφτά του, οι τριγμοί, η όχι άψογη ηχομόνωση που θα έπρεπε να έχει, η κακή επιλογή ανάρτησης για τη χρήση που έχει φτιαχτεί είναι κάποια από αυτά. Το ότι δε βγάζει ούτε πολυτέλεια είναι άλλο ένα στοιχείο.[b]Bonus[/b], τα πίσω φώτα νυκτός δε δούλευαν, μόνο της πινακίδας, ούτε έβγαζε κάποια ένδειξη ότι όντως δεν ανάβουν. Υπέθεσα ότι τη μέρα μπορεί να μην τα ανάβει για οικονομία ρεύματος αλλά απ ότι μου πε ο οδηγός δε δούλευαν ούτε βράδυ. Έτσι το κατάλαβε, του λέγανε οι υπόλοιποι στο δρόμο το βράδυ να ανάψει τα φώτα.
Για τον υποψήφιο αγοραστή που το είχε μια βδομάδα είναι προβληματισμένος για τη χρήση εκτός οδικού δικτύου, κατά τ άλλα του άρεσε το πάτημά του στις στροφές όπως και η επιτάχυνση. Στην ερώτησή μου αν στην καθημερινότητα αυτά θα τα εκμεταλλευτεί η απάντησή του ήταν όχι...
Άλλες επιλογές που θα δει είναι Mercedes GLA και GLC, εγώ πέταξα τη μαγική λέξη hybrid και να δει πιο του βγάζει μια αίσθηση πολυτέλειας. :roll: Νομίζω ένα από τα δύο σε plugin hybrid πρέπει να πηγαίνει στην ίδια τιμή με το Model Y, μιλάμε για leasing αγορά.Για εμένα σίγουρα όχι. Μου αρέσει περισσότερο η υβριδική τεχνολογία οπότε αν έλεγα τώρα ότι θα πάρω καινούργιο αυτοκίνητο αυτό θα ήταν υβριδικό είτε των 25.000€ είτε των 125.000€.
Latest posts made by panos2171
-
RE: Τρακαρισμένο αυτοκίνητο
Αυτό είναι μόνο για λαμαρινα να το φτιάξει ο ίδιος και να γλιτώσει τα εργατικά.
Αλλά όπως φαίνεται ούτε αυτοί το θέλουν. Άλλη περίπτωση να το κάνει κάποιος αγωνιστικό μίας και ούτως ή άλλως θα μείνει μόνο σασί για Πόντες, δεσίματος, κλουβιά κλπ. -
RE: PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
Ναι αλλά παίζει ρόλο και το πότε. Από την άλλη το να πέσεις σε κάτι ελαττωματικό δεν είναι καθόλου απίθανο.
Το να χαλάσει μια αντλία σε αυτά τα χλμ δεν είναι το σύνηθες -
RE: FORD FORUM
Εγώ πάντως βλέπω πολύ πράμα από ranger και όλες τις κατηγορίες transit.
-
RE: Ερωτήσεις περί μεταβίβασης
Για μεταβιβάση ΙΧ από εταιρία σε ιδιώτη χρειάζονται περισσότερες από μία μέρα για να ολοκληρωθεί;
Ο αγοραστής με κάτι προσωρινό δε μπορεί να το πάρει και φύγει; Κάτι για 2-3 μέρες ακούω και μου φαίνεται περίεργο
-
RE: TOYOTA FORUM
Εγώ αν δε βγω εθνική με 110 και πάνω η 6η μου είναι αχρειαστη στο 308, απίστευτα θεομακρο αλλά δε με χαλάει καθόλου.
-
RE: Πλύσιμο Αυτοκινητου
Μάλλον έτσι θα το κάνω που φαντάζομαι και αυτοί δεν κόβουν βόλτες έξω.
Μετά την προπλυση να βάλω σφουγγάρι ή μετά την κυρίως πλύση; Και ξέπλυμα σφουγγαριού που γίνεται;Το MX5 το κάνω με σφουγγάρι, κουβα κλπ αλλά όχι σε τέτοιου τύπου self service μιας και θα το πλύνω μια φορά το μήνα οπότε έχω την ησυχία μου αλλά το 308 θέλει πιο τακτικά και δεν έχω χρόνο με κουβάδες και σαμπουάν.
-
RE: Πλύσιμο Αυτοκινητου
Στα self-service χρησιμοποιητε και τη βούρτσα στο πλύσιμο; Ειδικά ο ουρανός δεν καθαρίζεται πλήρως, παρατηρώ ότι φεύγουν τα χοντρά αλλά ένα ίχνος σκόνης παραμένει επιφανειακά, αν το κάνω με το χέρι δηλαδή φεύγει. Κάνω εγώ κάτι λάθος γιατί δεν ψήνομαι να χρησιμοποιήσω βούρτσα όσο μαλακή και αν είναι και σφουγγάρι ως γνωστόν δεν αφήνουν.
-
RE: Xiaomi forum
Γενικά αναφέρθηκα στη φιλοσοφία της αντιγραφής όχι συγκεκριμένα. Σε κάποια πράγματα σαφώς είναι πρωτοπόροι. Στο software είναι πίσω σε σχέση με Αμερικάνους και Ευρωπαίους.
Η κατασκοπεία υπήρχε ανέκαθεν δεν την κάνουν μόνο οι Ιάπωνες, απλά αυτοί το παραδέχονται.
Όλοι οι κατασκευαστές κάνουν φύλλο και φτερό τα αυτοκίνητα των ανταγωνιστών. -
RE: Xiaomi forum
Οι Κινέζοι βασίζονται στην αντιγραφή γι'αυτό σε μικρό διάστημα εμφανίζουν κάτι που στέκεται ισάξια σε οτιδήποτε άλλο είναι χρόνια στο χώρο.
Βέβαια από την άλλη μπορεί να περιμένουν δεκαετίες για να το πετύχουν αλλά δε φαίνεται να τους απασχολεί.
Από την άλλη όταν κάτι το ξεκινάνε από το 0 σχεδόν τίποτα δε λειτουργεί σωστά, η ποιότητα είναι χαμηλή και έχουν τον καταναλωτή πειραματόζωο ανά 1-2 χρόνια.Στον δικό μου κλάδο το βλέπω πολύ έντονα. Αυτό όμως φαίνεται παντού πχ στα smartphones και τώρα στα αυτοκίνητα.