Το σχέδιο δε μ άρεσε, γενικά αν δε το προμοτάρουν σωστά άπατο θα πάει. Επίσης θα πρέπει να κάνουν κάτι με την τιμολογειακή πολιτική τους ή να ξεκαθαρίσουν ότι απευθύνονται σε ένα μικρό target group. Αλλιώς τους βλέπω να καταλήγουν lancia...
Best posts made by panos2171
-
RE: Alfa Romeo Tonale
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Σήμερα είχα πρώτη εμπειρία με πλήρως ηλεκτρικό και συγκεκριμένα με το Model Y. Όπως τα περίμενα πάνω κάτω, κανένας ενθουσιασμός ή και κάτι το εντυπωσιακό.
Ξεκινώντας από το αυτοκίνητο, σαν αυτοκίνητο. Στο σχεδιασμό δε θα σταθώ μιας και είναι υποκειμενικό, στα μάτια μου πολύ κακό. Ποιοτικά ούτε κρύο ούτε ζέστη, αλλά δε θα ήθελα σε ένα αυτοκίνητο 16.000χλμ να κοπανάνε πλαστικά πίσω όταν μπαίνει σε λακκούβα.
Εσωτερικά αδιάφορο, ούτε πολυτέλεια βγάζει ούτε τίποτα. Μπορεί στους αρέσκοντες οθονών μπορεί να είναι ουάου μια τόσο μεγάλη οθόνη αλλά για μένα όχι, σε συνδυασμό ότι δεν υπάρχει τίποτα άλλο εκτός από το τιμόνι (απουσία πίνακα οργάνων, κρυφοί αεραγωγοί κλπ) δε μου έκανε καμία εντύπωση. Θέση οδήγησης τέλεια, μπες-βγες άψογο μιας και είναι σε ιδανικό ύψος και το κάθισμα και ο ουρανός. Άπλα μέσα και πολύ ξεκούραστο μιας και έχεις μεγάλο παρμπριζ, παράθυρα άρα τέλεια ορατότητα. Ηχομόνωση όχι καλή, ναι δεν ακούς κινητήρα (βέβαια κινητήρα δεν ακούς και σε ένα σύχρονο θερμικό αντίστοιχου κόστους) αλλά κύλιση ακούς, εκτός αν είναι σε τελείως στρωμένο δρόμο. Ωστόσο άκουγα και εξωτερικούς θορύβους, πχ φορτηγά στο φανάρι κλπ.
Οδηγικά το κράτημα είναι απίστευτο, πραγματικά κρατούσε παντού ακόμα και σε βρεγμένο και σου έδινε απόλυτη αίσθηση σιγουριάς ότι πατάει. Κλίση στις στροφές 0, τραπέζι ή όπως αλλιώς μπορεί να χαρακτηριστεί. Στον αντίποδα όμως η ανάρτηση προς σκληρή, δε τη λες άνετη στις λακκούβες και σε συνδυασμό με τους τριγμούς που ανέφερα πριν.....δε είσαι σε αυτοκίνητο 60-70.000€
Τεχνολογικά, στην αρχή υπάρχει ένας εντυπωσιασμός αλλά τελικά στην πράξη όχι κάτι ιδιαίτερο επίσης. Βάλαμε το,περιορισμενο, autopilot και δείχνει ως κάτι πρωτόγνωρο να βλέπεις ένα αυτοκίνητο να πηγαίνει μόνο του, να σου απεικονίζει στην οθόνη πεζούς (κανά 2 ποδηλάτες δε τους είδε), κολονάκια, κάδους κλπ, να διαβάζει όρια ταχύτητας και να τα ακολουθεί και να λες τι δουλειά έχει γίνει από πίσω για να δουλεύουν όλα αυτά αρμονικά ή να περιμένεις στο φανάρι και μόλις ανάψει πράσινο εκτός του ότι το δείχνει στην οθόνη να σε ειδοποιεί κιόλας. Ωστόσο η ημι-λειτουργία του πιλότου είναι κάτι που απλά, δεν. Το να έχεις κάτι που υποτίθεται πηγαίνει αυτόματα αλλά πρέπει να είσαι εκεί γιατί μπορεί να τρομάξει και να σου πετάει ειδοποιήσεις για να πιάσεις το τιμόνι ή να φρενάρει είναι περισσότερο κουραστικό. Λόγω δουλειάς ξέρω πολύ καλύτερα από το μέσο οδηγό τι εστί αυτοματοποίηση εν κινήσει, αυτό σημαίνει ότι η αυτοματοποίηση θα πρέπει να σε διευκολύνει, να σου δίνει τη δυνατότητα χαλάρωσης και ξεκούρασης κάτι που εδώ δεν είδα. Ίσως το full autopilot να μην είναι έτσι, εγώ μιλάω αποκλειστικά για το semi που ουσιαστικά είναι ένα demo για το πως δουλεύει ένα autopilot. Αν πει κάποιος ότι θα πάει σε κάτι τέτοιο για να έχει τον συγκεκριμένο αυτόματο πιλότο θα έχει κάνει μια πολύ κακή επιλογή. Παραπάνω δεν ασχολήθηκα με τις λειτουργίες του ούτε έδωσα βάση σε ευχρηστία μενού.
Στα της ηλεκτροκίνησης, εντυπωσιακή η επιτάχυνση, δύναμη παντού και λόγω της φιλοσοφίας της ηλεκτροκίνησης στο να φρενάρει μόνο του όλα γίνονται πάρα πολύ ομαλά, σα να μη κινείσαι ένα πράγμα,ανύπαρκτοι κραδασμοί επίσης. Για το σταμάτα ξεκίνα μέσα στην πόλη είναι ότι καλύτερο και γενικά για χρήση αστικού κύκλου. Αν είσαι σπίτι δουλειά καθημερινά με φορτιστή και στα δύο σημεία το ηλεκτρικό είναι ονειρικό. Μέχρι εκεί όμως, για χρήση εκτός πόλης τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά λόγω περιορισμένης αυτονομίας και κακού προς το παρόν δικτύου ταχυφορτιστών. Με 85% μπαταρία το βάλαμε διαδρομή Θεσ/νικη- Αλεξ/πολη και το έβγαλε ότι θα φτάσει εκεί με 5% και ταχύτητα 110χλμ. Για τον υποψήφιο αγοραστή αυτός ήταν ο πιο αποτρεπτικός παράγοντας γιατί θέλει να κινείται με 130χλμ το ελάχιστο και φυσικά αν για κάποιο λόγο τον καθυστερήσει το ένα ραντεβού για να προλάβει το επόμενο θα θελήσει να πάει με 150-160χλμ, εκεί το ηλεκτροκίνητο θα έχει πολλούς περιορισμούς.
Στα της υποτιθέμενης οικονομίας δεν ήταν και τρελή η διαφορά σε χρήση εκτός πόλης. Ένα diesel με 50αρα δεξαμενη αυτή τη στιγμή με 1.7€/l θέλει 85€ για πλήρες γέμισμα που θα βγάλει δίχως στάση περίπου 610χλμ με ταχύτητες 130-150χλμ. Ένα ηλεκτρικό πόσες στάσεις θα χρειαστεί για κάτι τέτοιο και με τι κόστος σε ταχυφορτιστή για να δικαιολογεί εξοικονόμηση; Βέβαια ντάξει, δε νομίζω να δώσει κάποιος 70.000€ και να κοιτάζει την οικονομία κατανάλωσης, είναι κάτι δευτερεύον.Συνολικά για μένα όπως είπα και στην αρχή δεν ήταν κάτι που με εντυπωσίασε, ούτε βλέπω την ηλεκτροκίνηση σαν νέο πολύ πιο εξελιγμένο τρόπο ''αυτοκινητιστικής'' ζωής. Πολύ περισσότερο ενθουσιάστηκα από την υβριδική τεχνολογία με σύντομη βόλτα Yaris Cross παρά με ένα αμιγώς ηλεκτρικό. Συνεχίζω να υποστηρίζω πως για τον αστικό κύκλο ένα ηλεκτρικό είναι τέλειο αλλά για τακτική χρήση εκτός πόλης δεν κάνει οπότε η τέλεια επιλογή είναι το υβριδικό.
Το Tesla δεν δικαιολογεί τα λεφτά του, οι τριγμοί, η όχι άψογη ηχομόνωση που θα έπρεπε να έχει, η κακή επιλογή ανάρτησης για τη χρήση που έχει φτιαχτεί είναι κάποια από αυτά. Το ότι δε βγάζει ούτε πολυτέλεια είναι άλλο ένα στοιχείο.[b]Bonus[/b], τα πίσω φώτα νυκτός δε δούλευαν, μόνο της πινακίδας, ούτε έβγαζε κάποια ένδειξη ότι όντως δεν ανάβουν. Υπέθεσα ότι τη μέρα μπορεί να μην τα ανάβει για οικονομία ρεύματος αλλά απ ότι μου πε ο οδηγός δε δούλευαν ούτε βράδυ. Έτσι το κατάλαβε, του λέγανε οι υπόλοιποι στο δρόμο το βράδυ να ανάψει τα φώτα.
Για τον υποψήφιο αγοραστή που το είχε μια βδομάδα είναι προβληματισμένος για τη χρήση εκτός οδικού δικτύου, κατά τ άλλα του άρεσε το πάτημά του στις στροφές όπως και η επιτάχυνση. Στην ερώτησή μου αν στην καθημερινότητα αυτά θα τα εκμεταλλευτεί η απάντησή του ήταν όχι...
Άλλες επιλογές που θα δει είναι Mercedes GLA και GLC, εγώ πέταξα τη μαγική λέξη hybrid και να δει πιο του βγάζει μια αίσθηση πολυτέλειας. :roll: Νομίζω ένα από τα δύο σε plugin hybrid πρέπει να πηγαίνει στην ίδια τιμή με το Model Y, μιλάμε για leasing αγορά.Για εμένα σίγουρα όχι. Μου αρέσει περισσότερο η υβριδική τεχνολογία οπότε αν έλεγα τώρα ότι θα πάρω καινούργιο αυτοκίνητο αυτό θα ήταν υβριδικό είτε των 25.000€ είτε των 125.000€.
-
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
Αναντικατάστατο (γενικά, όχι η συγκεκριμένη γενια), κι ας είναι μια BMW ή μια Alfa καλύτερη συνολικά.
Latest posts made by panos2171
-
RE: Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ
Το κερί υποχωρεί γενικά. Εγώ ανα χρόνο περνάω και το συντηρώ με υγρό κερί ανά 1-2 πλυσίματα
-
RE: ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ [#2]
Με αναζήτηση στο Google εντός Ελλάδος χρειάζεται μόνο πιστοποιητικό γέννησης, στην ΕΕ όμως θέλει διαβατήριο.
Προφανώς αυτός που τους πέρασε ήταν απλά γιωτας και το πήρανε πρέφα μετά.
Οι γονείς πως και δεν το έψαξαν αναλυτικά; -
RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
@lap said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Βολαν διπλής μάζας από 450-700 αναλόγως που και τι θα βάλεις!
Κι εμένα σε βολάν πήγε το μυαλό μου. Βέβαια leasing είναι, ας βάλουν ότι θέλουν.
Μοντέλο 17-18 είναι, όταν πρωτοβγηκε το mk3. -
RE: Γελοιογραφία & Χιούμορ
Κατά τις 4 το απόγευμα ήρθε μήνυμα από το 112 και ξεκίνησε να ρίχνει.
Πιο πολύ για να καλύψουν τον κ.... τους πιστεύω ότι το έστειλαν δεν ήταν τόσο ακραία. -
RE: After-market δέρμα
Εγώ βάζω που και που γαλάκτωμα για δέρμα. Επειδη είναι πορώδες υλικό το μαλακώνει και ίσως το συντηρεί.
Δε βάζω αυτο που χρησιμοποιώ για το βυνιλιο και τα πλαστικά γιατί α) γλιστράει, β) θα κάνει χάλια τα ρούχα, είναι για να δημιουργεί ένα στρώμα προστασίας και να γυαλίζει. -
RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
CITROEN C3 Diesel στο ξεκίνημά έχει έντονο κραδασμό έκτος και αν αφεθεί πολύ μαλακά ο συμπλέκτης. Επίσης σε 1η,2α,3η από τις 1500σαλ μέχρι 2200 αν πατηθεί απότομα το γκάζι ακούγεται ήχος αντίστοιχος με κρεμασμένη ποδιά που σέρνεται στο δρόμο.
Τι θα μπορούσε να είναι; Συμπλέκτης δε μου κάνει γιατί δεν πατηναρει καθόλου. 150.000χλμ έχει και δεν έχει αλλαχτεί τίποτα. -
RE: Συντήρηση αυτοκινήτου στο σπιτι - DIY - Πληροφορίες
Ναι ξέρω ότι θέλουν καλιμπράρισμα. Αυτό που πήρα λέει μετά από 5000 χρήσεις ή στους 12 μήνες.
Έχει βίντεο στο yt πάντως που λέει πως να το κάνεις. -
RE: Συντήρηση αυτοκινήτου στο σπιτι - DIY - Πληροφορίες
Έχει το lidl δυναμοκλειδο parkside με 210nm ροπή και σκεφτόμουν να το πάρω για να σφίγγω τα μπουλόνια του αυτοκινήτου αν αλλάξω καμία τετράδα ( ούτως ή αλλιώς στο βουλκανιζατέρ με μπουλονοκλειδο τα σφίξανε) και γενικά οποιαδήποτε άλλη βίδα χρειαστεί αλλά μιλάμε για ελάχιστη χρήση.
Το εμπιστευόμαστε για κάτι τέτοιο; -
RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#
@argyn said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Σε μια χώρα που στο μητροπολιτικό της λεκανοπέδιο δεν έχουν βρεθεί λίγες 10δες στρέμματα ώστε να κατασκευαστεί ένα μόνιμο dragstrip για βολταδικα αμάξια, όπου ο καθένας θα μπορούσε να πάει να μετρήσει το αμάξι του και να βάλει την κόντρα του με ασφάλεια χωρίς λισανς και πίπες, αποκτώντας ταυτόχρονα κουλτούρα χρονομέτρου, είναι αστείο να μιλάει κανείς για περιορισμό του street racing.
Σε άλλες χώρες δηλαδή που υπάρχει πληθώρα πιστών δεν κάνουν κόντρες ούτε έχουν ατυχήματα από υπερβολική ταχύτητα;
Εγώ δεν πιστεύω πως οι πίστες θα σώσουν την κατάσταση, απλά είναι κάτι που συνεχώς αναπαράγεται σα λύση. Όταν κάποιος δεν μπορεί να συγκρατήσει τις κ@βλες του δε θα τον βοηθήσει η πίστα σε κάτι.
Είναι σα να λες ότι χρειαζόμαστε π......ες για να μην υπάρχουν βιαστές.
Επιπλέον ο μέσος οδηγός που δεν είναι οδηγός αγώνων όταν μπει σε πίστα παρασύρεται και νομίζει πως το κατέχει οπότε θα υπερεκτιμήσει τις ικανότητές του στο δημόσιο δρόμο και πάλι.
Δεν φταίει η έλλειψη πιστών για αυτά τα ατυχήματα, φταίει το μυαλό του καθενός, γιατί αν ήταν πραγματικά λάτρης της ταχύτητας και είχε μυαλό στο κεφάλι του θα γκάζωνε α)χωρίς συνοδηγό, β) σε σχετικά ασφαλές σημείο.
Όταν πας δίχως αύριο και δε το καταλαβαίνεις έχεις πρόβλημα στο κεφάλι.