Το σχέδιο δε μ άρεσε, γενικά αν δε το προμοτάρουν σωστά άπατο θα πάει. Επίσης θα πρέπει να κάνουν κάτι με την τιμολογειακή πολιτική τους ή να ξεκαθαρίσουν ότι απευθύνονται σε ένα μικρό target group. Αλλιώς τους βλέπω να καταλήγουν lancia...
Best posts made by panos2171
-
RE: Alfa Romeo Tonale
-
RE: Χάνει νερό το αυτοκίνητο
Από το καβούκι θερμοστάτη μήπως; Από το ψυγείο καλοριφέρ ίσως;
Χρησιμοποιήται παραφλού ή νερό; Αν το πρώτο τότε από κάπου θα πρέπει να μυρίζει.
-
RE: Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ
Μπορείς να κάνεις quote που ακριβώς χαρακτηρίζεται ως σκάρτος;
Γιατί αυτό που λέγεται είναι πως είναι υπερεκτιμημένος, άλλο το ένα άλλο το άλλο.Επίσης διαφέρει το : αμα δε σε παίρνει μην πας εκεί από το: να μην τα δώσω γιατί ίδια δουλειά μπορεί να μου κάνει κάποιος με λιγότερα λεφτά.
Προφανώς αν έχω Ferrari δε θα κάτσω να ασχοληθώ ποιος είναι vfm, θα πάω στον πιο ακριβό γιατί είναι όνομα και γιατί μπορώ να ''αγοράσω'' το χρόνο ώστε να κάνω κάτι άλλο από την έρευνα αγοράς. Αυτό δε σημαίνει ότι είναι ο καλύτερος, απλά μου περισσεύουν €€€, μπορεί να υπάρχει κι άλλος εξίσου καλός αλλά σιγά μην ψάχνω.
Όπως είπα και παραπάνω στην ερώτηση για αναζήτηση detailer να γίνει ερώτηση σε πολλούς και να διαβαστούν κριτικές.Η πιο πρόσφατη εμπειρία μου, όχι απαραίτητα με το detailing ήταν όταν ήθελα να αλλάξω τα δέρματα στα καθίσματα. Φυσικά πήρα πρώτα στο πρώτο όνομα, για 2 καθίσματα δέρμα 900€+ΦΠΑ, δερματίνη 700€+ΦΠΑ. Ο δεύτερος πιο γνωστός 650€ δέρμα, 400€ δερματίνη πάντα +ΦΠΑ. Με ψάξιμο και συζήτηση από δω κι από κει μου σφύριξαν έναν ''συνοικιακό'', μπαμπάς και γιός με μεράκι.
Μου λένε για δέρμα μόνο τα υλικά κάνουν πάνω από 250€, τόσο κάνει η δερματίνη περασμένη. Και το αποτέλεσμα, όσοι είδαν τα καθίσματα απόρησαν με την εξαιρετική δουλειά του καθώς το έκανε όπως το ήθελα, σαν εργοστασιακό.
4-5 μήνες ψαχνόμουν, αν είχα supercar θα έδινα τα 900€ και τέλος. Αυτό κάνει τον έναν καλύτερο από τον άλλο; Όχι, αλλά εκτός της δουλειάς πληρώνω και το marketing του για να φτάσει να είναι ο πιο γνωστός.Οπότε αν εσύ θέλεις να πληρώνεις και marketing μεγειά σου με χαρά σου, αλλά εδώ μιλάμε αποκλειστικά για δουλειά και όταν ο άλλος κάνει το ίδιο πράγμα με λιγότερα την τσέπη μας θα κοιτάξουμε.
-
RE: Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!
Το αυτοματο ειναι για ανεση, το χειροκινητο για διασκεδαση. Απλα με το 2ο κανεις συμβιβασμους οταν δε διασκεδαζεις. Ενα yaris θα το ηθελα αυτοματο, το ΜΧ5 δε μπορω να το διανοηθω αυτοματο, boxter θα την επαιρνα χειροκινητη αλλα ferrari αυτοματη. Σε πολυ μεγαλες ιπποδυναμεις ειναι ανουσιο το χ.ειροκινητο
-
RE: ΑΜΑΡΤΗΣΑ!!!
Έχει 2-3 χρόνια που πετυχαίνω κάπου στα χωριά της Σκύδρας ένα RX8 να πηγαίνει σβέλτα, κολλάω πίσω του και όσο πήγαινε πήγαινα. Έβγαινε με το πλάι στις στροφές, με το πλάι και εγώ. Σε μια μεγάλη ευθεία έφτασε τα 170 και τον ακολούθησα, μετά χωρίσανε οι δρόμοι μας. Έκτοτε δε θυμάμαι να έχω κάνει κάτι αντίστοιχο, άλλωστε δεν υπάρχουν και μέρη για κάτι τέτοιο. Μέσα στην πόλη για κανένα λόγο ενώ στο βουνό συνήθως πάμε 2-3 αυτοκίνητα οπότε μεταξύ μας ότι κάνουμε.
-
RE: Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ
Εγώ συνεχίζω να απορώ ποιος χαρακτήρισε αρνητικά όσον αφορά τη δουλειά του το συγκεκριμένο επαγγελματία. Η όλη συζήτηση γίνεται για τις τιμές αναλογικά με τις υπηρεσίες.
Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί όταν κάποιος δε θέλει να πετάξει λεφτά να είναι φτωχομπινές, δευτεράντζα, δεν είναι για σένα τα λούσα κλπ.
Το να έχει κάποιος xiaomi και όχι γιωτόφωνο δε σημαίνει ότι μέχρι εκεί φτάνει και ας κάτσει στη μιζέρια του δεν είναι τα αιφόνια γι αυτόν. Ούτε απαραίτητα αυτός που έχει iphone είναι καλύτερος ή μάγκας, μπορεί να είναι κατά πολύ φτωχότερος στο μυαλό.
Αυτό γιατί βαρέθηκα και εγώ να ακούω ότι και καλά τα όποια αρνητικά όσον αφορά τα κοστολόγια είναι γιατί κάποιους δε τους παίρνει οικονομικά.
Κι εγώ να τα δώσω αν αξίζουν μέχρι το τελευταίο €, αλλά όχι για την ίδια δουλειά να ζητάει ο άλλος λιγότερα και να προτιμήσω τον ακριβό.
Θα το κάνω αν βαριέμαι να ψαχτώ, αυτό δεν κάνει καλύτερο τον ακριβό από τους άλλους. -
RE: Ένα πολύ σκληρά επικριτικό άρθρο για τις Ferrari απ'τα παλιά
Ο Ένζο έδινε βάση στη μηχανολογία και στην κατασκευή κινητήρα επιδόσεων. Όπως πολύ σωστά ειπώθηκε αυτό που έλεγε ήταν ''I don’tsell cars; I sell engines'', ''I build engines and attach wheels to them.''
οπότε η προσέγγισή του ήταν αυτή. Φυσικά έδινε βάση και στην εξωτερική εμφάνιση αλλά έπασχε σε ποιότητα καμπίνας.
Latest posts made by panos2171
-
RE: Πάρκινγκ ; Χωρίς ένδειξη σημανσης
@hountalas said in Πάρκινγκ ; Χωρίς ένδειξη σημανσης:
Έχω τη θέση παρκινγκ από τη σύσταση ιδιοκτησίας καταχωρημένη κι έχω πάρει κι έγγραφη άδεια κι από το δήμο για οριοθέτηση με πλαστικούς κώνους που έχω βάλει.Επειδή δεν έχω αυτή τη στιγμή ταμπέλα "p",δε σημαίνει ότι δεν υφίσταταί τώρα το parking.
Εγώ που έχω κλειστό γκαράζ πολλές φορές με στριμώχνουν στα όρια της εισόδου. Δηλαδή για να βγω άνετα θα πρέπει να βγω με όπισθεν μέχρι να βγει και η μούρη και μετά να στρίψω. Αυτό βέβαια δεν γίνεται γιατί είναι μονής κατέυθυνσης ο δρόμος οπότε έχει παρκαρισμένα από απέναντι. Είχα ρωτήσει στον δήμο για το εάν μπορούνε να βάλουν τα πασαλάκια τα πλαστικά που έχουν σε στροφές πολλές φορές αλλά μου λεει δεν γίνεται. Εγώ βέβαια έχω ένα κώνο μπας και νιώσουν και δεν παρκάρουν τσίμα τσίμα με τα όρια της εισόδους και φάινεται μέχρι στιγμής να δουλεύει!!! Ασχετα που τον κώνο τον βρίσκω να τριγυρίζει στην γειτονια....
ΥΓ απέναντι έχουμε κάδο και κάποιος Κατακουζηνας γείτονας δεν τον αγγίζει οπότε τον τραβάει τέρμα έξω με το πόδι, πετάει τα σκουπίδια του εκεί και αφηνει τον κάδο να προεξέχει πάνω από το μισό του μήκος μεσα στον δρόμο....Οπότε όταν θέλω να ξεπαρκάρω πρέεπι να δώσω σουτ στον κάδο να μπει στην θέση του!Δεν υπάρχει σωτηρία
Σε ένα πάρκινγκ στη γειτονιά μου γινόταν κάτι αντίστοιχο. Κάποιο φεγγάρι είχε βάλει τα κλασσικά πλαστικά πασαλάκια αλλά μάλλον δεν έκαναν και πολύ δουλειά. Από ένα σημείο και μετά έβαλε λάστιχα,3 σε κάθε πλευρά και δείχνει να δουλεύει.
-
RE: Το μοτέρ τα έπαιξε τι κάνω τώρα;
@driver-m said in Το μοτέρ τα έπαιξε τι κάνω τώρα;:
@panos2171 said in Το μοτέρ τα έπαιξε τι κάνω τώρα;:
@driver-m said in Το μοτέρ τα έπαιξε τι κάνω τώρα;:
@kostis20 said in Το μοτέρ τα έπαιξε τι κάνω τώρα;:
@driver-m said in Το μοτέρ τα έπαιξε τι κάνω τώρα;:
@kostis20 said in Το μοτέρ τα έπαιξε τι κάνω τώρα;:
@driver-m said in Το μοτέρ τα έπαιξε τι κάνω τώρα;:
@realzeus said in Το μοτέρ τα έπαιξε τι κάνω τώρα;:
Το μοτέρ του kostis έχει τόση τεχνολογία πάνω που δεν φαντάζεσαι! Λειτουργεί και σαν ντίζελ (με ανάφλεξη λόγω πίεσης) και σαν κλασικός βενζίνης (με ανάφλεξη με μπουζί). Έχει επίσης υπερσυμπιεστή, όχι για δύναμη, αλλά για να δίνει τον απαραίτητο αέρα (άρα και οξυγόνο) για την ανάφλεξη χωρίς μπουζί. Είναι απείρως πιο πολύπλοκο μοτέρ από αυτά της VW.
Πιθανον ειναι.
Αλλα απο επιδοσεις δεν λεει και τιποτα. Διλιτρο μοτερ μαζι με μπαταρια αποδιδει 180 ιππους, σχεδον οσο η διλιτρη bmw 15ετιας μου και με ροπη 2-3nm παραπανω. Κι απο αξιοπιστια, θα φανει στο μελλον. Παντως για τοση τεχνολογια που πιθανοτατα κουβαλαει, η υλοποιηση και το αποτελεσμα προσωπικα δεν με καλυπτει.Οι tsi αποδιδουν πραγματικη δυναμη και σε ορισμενα μοτερ, με πρωτο και καλυτερο το κλασικο 20βαλβιδο που εδωσε κορυφαιες επιδοσεις σε λογικες τιμες και αξιοπιστια. Αν και ειμαστε εντελως off topic, αλλα κουβεντα να γινεται.
Ατμοσφαιρικό μοτέρ που μπαίνει σε τετρακίνητο SUV με 186 ίππους ,κατανάλωση 7,5 lt/100km και ρύπους στα 130 gr? Δε γίνονται και μαγικά... .
Κάλα οι δίλιτροι της BMW με τα 150 και τα 170 ps είχαν τεράστια προβλήματα με τα μπεκ και τους πολλάπλασιαστές ,απορώ που τους αναφέρεις καν στη συζήτηση..
Το κλασσικο 20v που αναφέρεις εντωμεταξύ δεν είναι καν TSI ...
Τώρα τα υπόλοιπα για τα γιαπωνέζικα μοτέρ τα εχουν γράψει οι άλλοι..Σωστα δεν θεωρειται tsi. Υπηρχε βεβαια ο εξισου καλος διλιτρος tsi κι ο μεταγενεστερος 1.8 που ειχαν φοβερες επιδοσεις, τεραστιο tuning potential και ηταν και μασιφ.
Οσο για τις επιδοσεις που ανεφερες για τον skyactive, παρομοιες εχει ο 1.5 tsi και παραπλησια καταναλωση.Οσο για τους διλιτρους της bmw, μονο ο e.d. ειχε τα προβληματα οου ανεφερες, ο Ν46 δεν ειχε κανενα απο αυτα. Κι οντως εχει σχεδον παρομοιες επιδοσεις με λιγο περισσοτερη καταναλωση με τον skyactive ενω ειναι 17 ετων κινητηρας. Οποτε στην πραξη πραγματικα δε βλεπω κατι το φοβερο απ'την αποδοση του συγκεκριμενου μοτερ της mazda, ακομα κι αν θεωρητικα κουβαλαει πολλη τεχνολογια.
Και κλεινω εδω το offtopic οριστικα.
Μασιφ ο διλιτρος tsi?Καλά σοβαρά μιλάς?Ή δεν είχε προβλήματα ο Ν46?Σε τι εποχή από προδιαγραφές ρύπων πουλιόταν θυμάσαι?Ο συλλογισμός σου βέβαια είναι εντελώς λάθος γιατί ο αντίστοιχος διλιτρος κινητήρας της BMW σήμερα αποδίδει 184 ίππους ΜΕ turbo...Οπότε τι σημαίνει αυτό?
Είπαμε δυστυχώς είχα και 2 Audi και BMW και όλα αυτά που γράφετε στο χαλαρό εγώ τα έχω λουστεί ...και πληρώσει.Την εποχή 2004 εως 201 6 είχαν πιάσει πάτο από αξιόπιστια οι γερμανοι .O αντιστοιχος με τον skyactive που αναφερατε πριν διλιτρος της bmw που φοραει η 320 e αποδιδει 204 αλογα με 35 κιλα ροπης. Καμια σχεση λοιπον σε επιδοσεις και με τον skyactive και με οποιοδηποτε ατμοσφαιρικο διλιτρο.
Οι Γερμανοι ποτε δεν ειχαν ιδιαιτερα καλη αξιοπιστια κι αυτο οφειλεται σε μεγαλο βαθμο στο οτι κουβαλουσαν πολλες νεες τεχνολογιες πανω τους που πολλες φορες δεν ηταν αξιοπιστες και βελτιωνονταν στην επομενη γενια.
Οι Ιαπωνες παλι μεχρι προτινος ειχαν ατμοσφαιρικα μοτερ που λογικο ειναι να ειναι πιο αξιοπιστα αφου τοσα χρονια στην αγορα, τα οποια θεματα τους εχουν λυθει. Αν κι εκει υπηρχαν αστοχιες σε αρκετους κινητηρες.
Το σιγουρο ειναι οτι οι Γερμανοι οδηγουσαν την εξελιξη στους κινητηρες τα τελευταια 25 χρονια ενω οι Ιαπωνες ειτε ακολουθουσαν, ειτε απλα εμεναν πισω κι ακολουθουσαν ενα δικο τους δρομο.Kαι οι μικροι τρικυλινδροι τουρμπατοι που υιοθετουνται πλεον απο πολλες εταιρειες απ'τη Γερμανια ξεκινησαν. Και προσφερουν οικονομια και λογικη καταναλωση που παλια συναντουσαμε σε 1600αρια ξαι βαλε. Αλλα ολα ερχονται με καποιο τιμημα κι αυτο απ'ο,τι φαινεται ειναι η αξιοπιστια. Χωτις βεβαια να δικαιολογειται το να διαλυονται κινητηρες με ουτε 100.000 χλμ.
Είναι λίγο οξύμωρο αυτό. Δηλαδή εφαρμόζουν νέες τεχνολογίες οι οποίες δε δουλεύουν ή θα δουλέψουν αφού έχουν γίνει οι απαραίτητες δοκιμές από τους καταναλωτές οι οποίοι όμως τα έχουν πληρώσει σαν τελικά προϊόντα και όχι σαν δοκιμαστικά. Fail και στις δύο περιπτώσεις.
Οι Ιάπωνες είχαν, έχουν και πάντα θα έχουν ότι τεχνολογία θέλουν απλά αυτό που θέλουν να βγάλουν στην παραγωγή θέλουν να είναι τελειοποιημένο. Επιδόσεις, αξιοπιστία, οικονομία και χαμηλό κόστος παραγωγής δεν πάνε μαζί, κάπου πρέπει να γίνουν παραχωρήσεις. Οι Γερμανοί κάνανε παραχωρήσεις στην αξιοπιστία, οι Ιάπωνες στις επιδόσεις.
Όσον αφορά τους τρικύλινδρους, από Ιαπωνία ξεκίνησαν ενώ turbo πετρελαίου είχε η Alfa 33 το 90. Στη Γερμανία νομίζω από το Smart ξεκίνησαν οι turbo τρικύλινδροι αλλά σαν τρικύλινδροι δεν ξεκίνησαν από εκεί. Άρα ποια είναι η τεχνολογία των Γερμανών; Να παίρνουν μισοέτοιμες λύσεις και να τις βγάζουν σε μαζική παραγωγή με άγνωστη αξιοπιστία.
Αν δεις τα βραβεια κινητηρων της χρονιας, οι Γερμανοι κατεχουν απ'το 2000 και μετα το 70% των βραβειων. Αν βγουν απ'την εξισωση και εξωτικες εταιρειες οπως η ferrari τοτε εχουν το 85%.
Αυτο λεει πολλα για το ποια ειναι η τεχνολογια των Γερμανων και ποια των Ιαπωνων. Ειλικρινα δεν υπαρχει μετρο συγκρισης και ουτε υπηρχε ποτε εκτος ισως τη δεκαετια του 90.Tα βραβεία όπως αποδείχθηκε γενικά δε λένε και κάτι. Άλλωστε και σε αυτό το σκάνδαλο είναι μπλεγμένη η VW. Ναι ο tsi είχε βγει κινητήρας της χρονιάς, αυτό τι ακριβώς σημαίνει;
Για μένα κριτήριο δεν είναι τα βραβεία που δε μπορώ να γνωρίζω την αντικειμενικότητά τους αλλά η πραγματικότητα η οποία λέει ότι τα προβλήματα είναι πολλά και κοστίζουν στον τελικό καταναλωτή. -
RE: Πάρκινγκ ; Χωρίς ένδειξη σημανσης
O καθένας που έχει ισόγειο χώρο μπορεί να βάλει μια γκαραζόπορτα και να φτιάξει μια ράμπα για τον χψ λόγο, το ότι αυτό κάνει μπαμ για πάρκινγκ δε σημαίνει αυτομάτως ότι ο εν λόγω έχει αποκτήσει και το δικαίωμα να δεσμεύσει μια δημόσια θέση μπροστά από το πεζοδρόμιο για δική του προσωπική πρόσβαση.
Γι αυτό και πρέπει να υπάρχει η ανάλογη σήμανση που σημαίνει ότι υπάρχει και η ανάλογη άδεια.
Εγώ το μόνο που θα έκανα ήταν να βεβαιωθώ αν όντως έχει την άδεια. Μου κάνει εντύπωση για ποιο λόγο να μην έχει κάποιος πινακίδα parking; Υποτίθεται ότι όταν θες να απαγορεύσεις κάτι σε κάποιον βάζεις μια απαγορευτική πινακίδα. -
RE: Το μοτέρ τα έπαιξε τι κάνω τώρα;
@driver-m said in Το μοτέρ τα έπαιξε τι κάνω τώρα;:
@kostis20 said in Το μοτέρ τα έπαιξε τι κάνω τώρα;:
@driver-m said in Το μοτέρ τα έπαιξε τι κάνω τώρα;:
@kostis20 said in Το μοτέρ τα έπαιξε τι κάνω τώρα;:
@driver-m said in Το μοτέρ τα έπαιξε τι κάνω τώρα;:
@realzeus said in Το μοτέρ τα έπαιξε τι κάνω τώρα;:
Το μοτέρ του kostis έχει τόση τεχνολογία πάνω που δεν φαντάζεσαι! Λειτουργεί και σαν ντίζελ (με ανάφλεξη λόγω πίεσης) και σαν κλασικός βενζίνης (με ανάφλεξη με μπουζί). Έχει επίσης υπερσυμπιεστή, όχι για δύναμη, αλλά για να δίνει τον απαραίτητο αέρα (άρα και οξυγόνο) για την ανάφλεξη χωρίς μπουζί. Είναι απείρως πιο πολύπλοκο μοτέρ από αυτά της VW.
Πιθανον ειναι.
Αλλα απο επιδοσεις δεν λεει και τιποτα. Διλιτρο μοτερ μαζι με μπαταρια αποδιδει 180 ιππους, σχεδον οσο η διλιτρη bmw 15ετιας μου και με ροπη 2-3nm παραπανω. Κι απο αξιοπιστια, θα φανει στο μελλον. Παντως για τοση τεχνολογια που πιθανοτατα κουβαλαει, η υλοποιηση και το αποτελεσμα προσωπικα δεν με καλυπτει.Οι tsi αποδιδουν πραγματικη δυναμη και σε ορισμενα μοτερ, με πρωτο και καλυτερο το κλασικο 20βαλβιδο που εδωσε κορυφαιες επιδοσεις σε λογικες τιμες και αξιοπιστια. Αν και ειμαστε εντελως off topic, αλλα κουβεντα να γινεται.
Ατμοσφαιρικό μοτέρ που μπαίνει σε τετρακίνητο SUV με 186 ίππους ,κατανάλωση 7,5 lt/100km και ρύπους στα 130 gr? Δε γίνονται και μαγικά... .
Κάλα οι δίλιτροι της BMW με τα 150 και τα 170 ps είχαν τεράστια προβλήματα με τα μπεκ και τους πολλάπλασιαστές ,απορώ που τους αναφέρεις καν στη συζήτηση..
Το κλασσικο 20v που αναφέρεις εντωμεταξύ δεν είναι καν TSI ...
Τώρα τα υπόλοιπα για τα γιαπωνέζικα μοτέρ τα εχουν γράψει οι άλλοι..Σωστα δεν θεωρειται tsi. Υπηρχε βεβαια ο εξισου καλος διλιτρος tsi κι ο μεταγενεστερος 1.8 που ειχαν φοβερες επιδοσεις, τεραστιο tuning potential και ηταν και μασιφ.
Οσο για τις επιδοσεις που ανεφερες για τον skyactive, παρομοιες εχει ο 1.5 tsi και παραπλησια καταναλωση.Οσο για τους διλιτρους της bmw, μονο ο e.d. ειχε τα προβληματα οου ανεφερες, ο Ν46 δεν ειχε κανενα απο αυτα. Κι οντως εχει σχεδον παρομοιες επιδοσεις με λιγο περισσοτερη καταναλωση με τον skyactive ενω ειναι 17 ετων κινητηρας. Οποτε στην πραξη πραγματικα δε βλεπω κατι το φοβερο απ'την αποδοση του συγκεκριμενου μοτερ της mazda, ακομα κι αν θεωρητικα κουβαλαει πολλη τεχνολογια.
Και κλεινω εδω το offtopic οριστικα.
Μασιφ ο διλιτρος tsi?Καλά σοβαρά μιλάς?Ή δεν είχε προβλήματα ο Ν46?Σε τι εποχή από προδιαγραφές ρύπων πουλιόταν θυμάσαι?Ο συλλογισμός σου βέβαια είναι εντελώς λάθος γιατί ο αντίστοιχος διλιτρος κινητήρας της BMW σήμερα αποδίδει 184 ίππους ΜΕ turbo...Οπότε τι σημαίνει αυτό?
Είπαμε δυστυχώς είχα και 2 Audi και BMW και όλα αυτά που γράφετε στο χαλαρό εγώ τα έχω λουστεί ...και πληρώσει.Την εποχή 2004 εως 201 6 είχαν πιάσει πάτο από αξιόπιστια οι γερμανοι .O αντιστοιχος με τον skyactive που αναφερατε πριν διλιτρος της bmw που φοραει η 320 e αποδιδει 204 αλογα με 35 κιλα ροπης. Καμια σχεση λοιπον σε επιδοσεις και με τον skyactive και με οποιοδηποτε ατμοσφαιρικο διλιτρο.
Οι Γερμανοι ποτε δεν ειχαν ιδιαιτερα καλη αξιοπιστια κι αυτο οφειλεται σε μεγαλο βαθμο στο οτι κουβαλουσαν πολλες νεες τεχνολογιες πανω τους που πολλες φορες δεν ηταν αξιοπιστες και βελτιωνονταν στην επομενη γενια.
Οι Ιαπωνες παλι μεχρι προτινος ειχαν ατμοσφαιρικα μοτερ που λογικο ειναι να ειναι πιο αξιοπιστα αφου τοσα χρονια στην αγορα, τα οποια θεματα τους εχουν λυθει. Αν κι εκει υπηρχαν αστοχιες σε αρκετους κινητηρες.
Το σιγουρο ειναι οτι οι Γερμανοι οδηγουσαν την εξελιξη στους κινητηρες τα τελευταια 25 χρονια ενω οι Ιαπωνες ειτε ακολουθουσαν, ειτε απλα εμεναν πισω κι ακολουθουσαν ενα δικο τους δρομο.Kαι οι μικροι τρικυλινδροι τουρμπατοι που υιοθετουνται πλεον απο πολλες εταιρειες απ'τη Γερμανια ξεκινησαν. Και προσφερουν οικονομια και λογικη καταναλωση που παλια συναντουσαμε σε 1600αρια ξαι βαλε. Αλλα ολα ερχονται με καποιο τιμημα κι αυτο απ'ο,τι φαινεται ειναι η αξιοπιστια. Χωτις βεβαια να δικαιολογειται το να διαλυονται κινητηρες με ουτε 100.000 χλμ.
Είναι λίγο οξύμωρο αυτό. Δηλαδή εφαρμόζουν νέες τεχνολογίες οι οποίες δε δουλεύουν ή θα δουλέψουν αφού έχουν γίνει οι απαραίτητες δοκιμές από τους καταναλωτές οι οποίοι όμως τα έχουν πληρώσει σαν τελικά προϊόντα και όχι σαν δοκιμαστικά. Fail και στις δύο περιπτώσεις.
Οι Ιάπωνες είχαν, έχουν και πάντα θα έχουν ότι τεχνολογία θέλουν απλά αυτό που θέλουν να βγάλουν στην παραγωγή θέλουν να είναι τελειοποιημένο. Επιδόσεις, αξιοπιστία, οικονομία και χαμηλό κόστος παραγωγής δεν πάνε μαζί, κάπου πρέπει να γίνουν παραχωρήσεις. Οι Γερμανοί κάνανε παραχωρήσεις στην αξιοπιστία, οι Ιάπωνες στις επιδόσεις.
Όσον αφορά τους τρικύλινδρους, από Ιαπωνία ξεκίνησαν ενώ turbo πετρελαίου είχε η Alfa 33 το 90. Στη Γερμανία νομίζω από το Smart ξεκίνησαν οι turbo τρικύλινδροι αλλά σαν τρικύλινδροι δεν ξεκίνησαν από εκεί. Άρα ποια είναι η τεχνολογία των Γερμανών; Να παίρνουν μισοέτοιμες λύσεις και να τις βγάζουν σε μαζική παραγωγή με άγνωστη αξιοπιστία.
-
RE: Το μοτέρ τα έπαιξε τι κάνω τώρα;
Γι αυτό και με αφήνουν παγερά αδιάφορο τα VW πρωτίστως, που μιλάμε για τους πιο μεγάλους απατεώνες της αυτοκίνησης (dieselgate, βραβεία coty κλπ) αλλά και για το ότι πουλάνε φούμαρα βασιζόμενοι στο εξαιρετικό κατά τ άλλα marketing τους, και κατά δεύτερον σε όλο το κ....λοvag. Να θυμηθώ τους γρύλους παραθύρων που σπάγανε στα golf, τα turbocompressor 1400κε με τα 170 άλογα που ανάθεμα αν έχει επιβιώσει κάποιο (το παρουσιάζαν και σαν τομή στην αυτοκίνηση, μια τεχνολογία που είχε η lancia στα 80s), τις προβληματικές καδένες και πολλά άλλα.
Βέβαια όλα γερμανικά πάνω κάτω τριμπούρδελα είναι αλλά στις μικρές κατηγορίες έχουν τον καταναλωτή πειραματόζωο. Σαφώς και άλλοι κατασκευαστές κάπου θα αποτύχουν αλλά εδώ μιλάμε ότι το έχουν τερματίσει. -
RE: ΑΜΑΡΤΗΣΑ!!!
Έχει 2-3 χρόνια που πετυχαίνω κάπου στα χωριά της Σκύδρας ένα RX8 να πηγαίνει σβέλτα, κολλάω πίσω του και όσο πήγαινε πήγαινα. Έβγαινε με το πλάι στις στροφές, με το πλάι και εγώ. Σε μια μεγάλη ευθεία έφτασε τα 170 και τον ακολούθησα, μετά χωρίσανε οι δρόμοι μας. Έκτοτε δε θυμάμαι να έχω κάνει κάτι αντίστοιχο, άλλωστε δεν υπάρχουν και μέρη για κάτι τέτοιο. Μέσα στην πόλη για κανένα λόγο ενώ στο βουνό συνήθως πάμε 2-3 αυτοκίνητα οπότε μεταξύ μας ότι κάνουμε.
-
RE: Άπειρος οδηγος αυτόματο αυτοκίνητο.
Όλα εξαρτώνται από τη χρήση που κάνει ο καθένας. Σαφώς κάποιος που θα κάνει μια εκδρομή 1-2 ΣΚ το μήνα κλάιν μάιν αν θα έχει το πόδι του στο γκάζι για 3-4 ώρες ταξίδι.
Προσωπικά στη δουλειά όμως το θέλω το cc γιατί τουλάχιστον τις 4 ώρες είμαι στο δρόμο και σαφώς θέλω τη λιγότερη δυνατή κούραση. Από τη άλλη είτε είμαι με το αυτόματο είναι με το χειροκίνητο το ένα και το αυτό, μόνο στα διόδια θα χρειαστώ το συμπλέκτη. Αν η δουλειά ήταν οδήγηση μέσα στην πόλη ούτε που θα με ένοιαζε το cc αλλά θα ήθελα αυστηρώς αυτόματο οπότε όλα είναι προτεραιότητες. -
RE: Dacia Duster περίεργα λάδια
α) Το συγκεκριμένο λάδι δεν πληροί τα specs που χρειάζεται το συγκεκριμένο μοτέρ
β) Υπάρχει πάρα πολύ μικρή διαρροή ψυκτικού (αν είναι κόκκινο)
γ) Τα λάδια είναι νοθευμέναΓια αρχή δοκιμάζετε άλλα λάδια. Elf, Liqui Moli, Mobil είναι μια χαρά αρκεί να επιλεχθεί το σωστό λάδι όχι μόνο στο ιξώδες.
Επίσης, για το Θεό(!) μην αλλάζετε λάδια κάθε 4-5000χλμ σε ένα σύγχρονο αυτοκίνητο. Αντέχουν 15.000 -
RE: MAZDA FORUM
@kostis20 said in MAZDA FORUM:
Για μελλοντικό συλλεκτικό Sunday car προσανατολίζομαι.Το NC είναι πολύ συνηθισμένο πλέον ψάχνω κάτι να είναι και λίγο σπάνιο.
Ένα εργοστασιακό ΝΑ σε αξιοπρεπή κατάσταση θα ήταν μια πολύ καλή επιλογή αλλά δύσκολα θα βρεις. Τελευταίο θυμάμαι του rocsta που ήταν πολύ καλή περίπτωση.
ΝΒ αφού θες να είναι ιδιαίτερο μόνο sporty αλλά και σε αυτή την περίπτωση δύσκολο να βρεις κάτι καλό.
Για μένα ένα εργοστασιακό μηχανικά ΝΑ χωρίς σκουριές και το μαζεύεις λίγο με βάψιμο, καινούργια καθίσματα και ότι ψιλοαναλώσιμο χρειαστεί.Μπήκα πάντως από περιέργεια να δώ αγγελίες, μετρημένα στα δάχτυλα και ούτε ένα ''παρθένο''.
-
RE: MAZDA FORUM
@kostis20 said in MAZDA FORUM:
Mε NA αξίζει αραγε να ασχοληθεί κανείς?Το σκεφτομαι για sunday car...
Κατ αρχήν θα πρέπει να βρεις κάτι καλό και όταν εννοώ καλό σημαίνει χωρίς σκουριές. Από κει και πέρα αν το πλάνο σου είναι για project/ανακατασκευή τότε ναι είναι μια χαρά.
Αν το θες για βόλτες ΣΚ ή θα πάρεις ένα έτοιμο πάνω από 6k ή θα το σουλουπώσεις εσύ με άγνωστο κόστος.
Γενικά αυτή τη στιγμή η καλύτερη περίπτωση είναι το NC. Όπως ειπα πριν τα καλά ΝΑ δε θα τα βρείς κάτω από 5-6k, το ίδιο ισχύει επίσης και για τα ΝΒ τα οποία επίσης έχουν πάρει αξία.
Οδηγικά κανένα δε θα σου στερήσει κάτι, όλα τα ΜΧ5 απολαυστικά είναι είτε το ΝΑ με τα 90 είτε το NC με τα 128. Τα άλογα δεν πολύ παίζουν ρόλο σε αυτό το αυτοκίνητο.
Το μεγάλο αλλά όμως είναι στην παθητική ασφάλεια. ΝΑ και ΝΒ δεν έχουν κάποιο rollbar και σε μια τούμπα το Π του παρμπριζ θα υποχωρήσει, στο ΝC όμως όχι, βεβαια θα μου πεις μπορείς να βάλεις rollbar αλλά το σασί ειδικά του ΝΑ είναι τσιγαρόχαρτο μπροστά στο NC.
Αν θες να έχεις ένα μελλοντικό συλλεκτικό πας στο ΝΑ αν θες ένα roadster για βολτες πας στο NC μιας και η διαφορά του σε τιμή από το ΝΒ δεν είναι μεγάλη.@mastoras78 said in MAZDA FORUM:
Δεν είναι απείρως καλύτερο ένα ΝΒ ή NC Δημήτρη μου ?
ΝΑ και ΝΒ έχουν μικροδιαφορές κυρίως σε εξοπλισμό. Το NC είναι πιο αυτοκίνητο και λιγότερο καρτ.