Το σχέδιο δε μ άρεσε, γενικά αν δε το προμοτάρουν σωστά άπατο θα πάει. Επίσης θα πρέπει να κάνουν κάτι με την τιμολογειακή πολιτική τους ή να ξεκαθαρίσουν ότι απευθύνονται σε ένα μικρό target group. Αλλιώς τους βλέπω να καταλήγουν lancia...

Best posts made by panos2171
-
RE: Alfa Romeo Tonale
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Σήμερα είχα πρώτη εμπειρία με πλήρως ηλεκτρικό και συγκεκριμένα με το Model Y. Όπως τα περίμενα πάνω κάτω, κανένας ενθουσιασμός ή και κάτι το εντυπωσιακό.
Ξεκινώντας από το αυτοκίνητο, σαν αυτοκίνητο. Στο σχεδιασμό δε θα σταθώ μιας και είναι υποκειμενικό, στα μάτια μου πολύ κακό. Ποιοτικά ούτε κρύο ούτε ζέστη, αλλά δε θα ήθελα σε ένα αυτοκίνητο 16.000χλμ να κοπανάνε πλαστικά πίσω όταν μπαίνει σε λακκούβα.
Εσωτερικά αδιάφορο, ούτε πολυτέλεια βγάζει ούτε τίποτα. Μπορεί στους αρέσκοντες οθονών μπορεί να είναι ουάου μια τόσο μεγάλη οθόνη αλλά για μένα όχι, σε συνδυασμό ότι δεν υπάρχει τίποτα άλλο εκτός από το τιμόνι (απουσία πίνακα οργάνων, κρυφοί αεραγωγοί κλπ) δε μου έκανε καμία εντύπωση. Θέση οδήγησης τέλεια, μπες-βγες άψογο μιας και είναι σε ιδανικό ύψος και το κάθισμα και ο ουρανός. Άπλα μέσα και πολύ ξεκούραστο μιας και έχεις μεγάλο παρμπριζ, παράθυρα άρα τέλεια ορατότητα. Ηχομόνωση όχι καλή, ναι δεν ακούς κινητήρα (βέβαια κινητήρα δεν ακούς και σε ένα σύχρονο θερμικό αντίστοιχου κόστους) αλλά κύλιση ακούς, εκτός αν είναι σε τελείως στρωμένο δρόμο. Ωστόσο άκουγα και εξωτερικούς θορύβους, πχ φορτηγά στο φανάρι κλπ.
Οδηγικά το κράτημα είναι απίστευτο, πραγματικά κρατούσε παντού ακόμα και σε βρεγμένο και σου έδινε απόλυτη αίσθηση σιγουριάς ότι πατάει. Κλίση στις στροφές 0, τραπέζι ή όπως αλλιώς μπορεί να χαρακτηριστεί. Στον αντίποδα όμως η ανάρτηση προς σκληρή, δε τη λες άνετη στις λακκούβες και σε συνδυασμό με τους τριγμούς που ανέφερα πριν.....δε είσαι σε αυτοκίνητο 60-70.000€
Τεχνολογικά, στην αρχή υπάρχει ένας εντυπωσιασμός αλλά τελικά στην πράξη όχι κάτι ιδιαίτερο επίσης. Βάλαμε το,περιορισμενο, autopilot και δείχνει ως κάτι πρωτόγνωρο να βλέπεις ένα αυτοκίνητο να πηγαίνει μόνο του, να σου απεικονίζει στην οθόνη πεζούς (κανά 2 ποδηλάτες δε τους είδε), κολονάκια, κάδους κλπ, να διαβάζει όρια ταχύτητας και να τα ακολουθεί και να λες τι δουλειά έχει γίνει από πίσω για να δουλεύουν όλα αυτά αρμονικά ή να περιμένεις στο φανάρι και μόλις ανάψει πράσινο εκτός του ότι το δείχνει στην οθόνη να σε ειδοποιεί κιόλας. Ωστόσο η ημι-λειτουργία του πιλότου είναι κάτι που απλά, δεν. Το να έχεις κάτι που υποτίθεται πηγαίνει αυτόματα αλλά πρέπει να είσαι εκεί γιατί μπορεί να τρομάξει και να σου πετάει ειδοποιήσεις για να πιάσεις το τιμόνι ή να φρενάρει είναι περισσότερο κουραστικό. Λόγω δουλειάς ξέρω πολύ καλύτερα από το μέσο οδηγό τι εστί αυτοματοποίηση εν κινήσει, αυτό σημαίνει ότι η αυτοματοποίηση θα πρέπει να σε διευκολύνει, να σου δίνει τη δυνατότητα χαλάρωσης και ξεκούρασης κάτι που εδώ δεν είδα. Ίσως το full autopilot να μην είναι έτσι, εγώ μιλάω αποκλειστικά για το semi που ουσιαστικά είναι ένα demo για το πως δουλεύει ένα autopilot. Αν πει κάποιος ότι θα πάει σε κάτι τέτοιο για να έχει τον συγκεκριμένο αυτόματο πιλότο θα έχει κάνει μια πολύ κακή επιλογή. Παραπάνω δεν ασχολήθηκα με τις λειτουργίες του ούτε έδωσα βάση σε ευχρηστία μενού.
Στα της ηλεκτροκίνησης, εντυπωσιακή η επιτάχυνση, δύναμη παντού και λόγω της φιλοσοφίας της ηλεκτροκίνησης στο να φρενάρει μόνο του όλα γίνονται πάρα πολύ ομαλά, σα να μη κινείσαι ένα πράγμα,ανύπαρκτοι κραδασμοί επίσης. Για το σταμάτα ξεκίνα μέσα στην πόλη είναι ότι καλύτερο και γενικά για χρήση αστικού κύκλου. Αν είσαι σπίτι δουλειά καθημερινά με φορτιστή και στα δύο σημεία το ηλεκτρικό είναι ονειρικό. Μέχρι εκεί όμως, για χρήση εκτός πόλης τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά λόγω περιορισμένης αυτονομίας και κακού προς το παρόν δικτύου ταχυφορτιστών. Με 85% μπαταρία το βάλαμε διαδρομή Θεσ/νικη- Αλεξ/πολη και το έβγαλε ότι θα φτάσει εκεί με 5% και ταχύτητα 110χλμ. Για τον υποψήφιο αγοραστή αυτός ήταν ο πιο αποτρεπτικός παράγοντας γιατί θέλει να κινείται με 130χλμ το ελάχιστο και φυσικά αν για κάποιο λόγο τον καθυστερήσει το ένα ραντεβού για να προλάβει το επόμενο θα θελήσει να πάει με 150-160χλμ, εκεί το ηλεκτροκίνητο θα έχει πολλούς περιορισμούς.
Στα της υποτιθέμενης οικονομίας δεν ήταν και τρελή η διαφορά σε χρήση εκτός πόλης. Ένα diesel με 50αρα δεξαμενη αυτή τη στιγμή με 1.7€/l θέλει 85€ για πλήρες γέμισμα που θα βγάλει δίχως στάση περίπου 610χλμ με ταχύτητες 130-150χλμ. Ένα ηλεκτρικό πόσες στάσεις θα χρειαστεί για κάτι τέτοιο και με τι κόστος σε ταχυφορτιστή για να δικαιολογεί εξοικονόμηση; Βέβαια ντάξει, δε νομίζω να δώσει κάποιος 70.000€ και να κοιτάζει την οικονομία κατανάλωσης, είναι κάτι δευτερεύον.Συνολικά για μένα όπως είπα και στην αρχή δεν ήταν κάτι που με εντυπωσίασε, ούτε βλέπω την ηλεκτροκίνηση σαν νέο πολύ πιο εξελιγμένο τρόπο ''αυτοκινητιστικής'' ζωής. Πολύ περισσότερο ενθουσιάστηκα από την υβριδική τεχνολογία με σύντομη βόλτα Yaris Cross παρά με ένα αμιγώς ηλεκτρικό. Συνεχίζω να υποστηρίζω πως για τον αστικό κύκλο ένα ηλεκτρικό είναι τέλειο αλλά για τακτική χρήση εκτός πόλης δεν κάνει οπότε η τέλεια επιλογή είναι το υβριδικό.
Το Tesla δεν δικαιολογεί τα λεφτά του, οι τριγμοί, η όχι άψογη ηχομόνωση που θα έπρεπε να έχει, η κακή επιλογή ανάρτησης για τη χρήση που έχει φτιαχτεί είναι κάποια από αυτά. Το ότι δε βγάζει ούτε πολυτέλεια είναι άλλο ένα στοιχείο.[b]Bonus[/b], τα πίσω φώτα νυκτός δε δούλευαν, μόνο της πινακίδας, ούτε έβγαζε κάποια ένδειξη ότι όντως δεν ανάβουν. Υπέθεσα ότι τη μέρα μπορεί να μην τα ανάβει για οικονομία ρεύματος αλλά απ ότι μου πε ο οδηγός δε δούλευαν ούτε βράδυ. Έτσι το κατάλαβε, του λέγανε οι υπόλοιποι στο δρόμο το βράδυ να ανάψει τα φώτα.
Για τον υποψήφιο αγοραστή που το είχε μια βδομάδα είναι προβληματισμένος για τη χρήση εκτός οδικού δικτύου, κατά τ άλλα του άρεσε το πάτημά του στις στροφές όπως και η επιτάχυνση. Στην ερώτησή μου αν στην καθημερινότητα αυτά θα τα εκμεταλλευτεί η απάντησή του ήταν όχι...
Άλλες επιλογές που θα δει είναι Mercedes GLA και GLC, εγώ πέταξα τη μαγική λέξη hybrid και να δει πιο του βγάζει μια αίσθηση πολυτέλειας. :roll: Νομίζω ένα από τα δύο σε plugin hybrid πρέπει να πηγαίνει στην ίδια τιμή με το Model Y, μιλάμε για leasing αγορά.Για εμένα σίγουρα όχι. Μου αρέσει περισσότερο η υβριδική τεχνολογία οπότε αν έλεγα τώρα ότι θα πάρω καινούργιο αυτοκίνητο αυτό θα ήταν υβριδικό είτε των 25.000€ είτε των 125.000€.
-
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
Αναντικατάστατο (γενικά, όχι η συγκεκριμένη γενια), κι ας είναι μια BMW ή μια Alfa καλύτερη συνολικά.
Latest posts made by panos2171
-
RE: Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ
Έχω εμπειρία μόνο από το 476 οπότε ότι γράφτηκε ισχύει. Για την διάρκειά του σε εμένα βγάζει σίγουρα 6 μήνες αλλά είναι διαφορετική περίπτωση καθώς θα πλυθεί μια, το πολύ δύο φορές το μήνα και σε κάθε πλύσιμο ρίχνω και υγρό κερί, επιπλέον είναι πάντα σε parking οπότε βροχές και ήλιος δε το επηρεάζουν.
-
RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
Ναι, αυτό ίσχυε και στην F430.
-
RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
Αυτό που λέτε ότι δεν αποδίδει και τόσο τι εννοείτε;
Να το καταλάβω για ένα επαγγελματικό που κουβαλάει φορτίο ή ένα τρακτέρ ή ένα αυτοκίνητο επιδόσεων που το κάνεις ανοίγματα στα φανάρια αλλά ένα καθημερινό αυτοκίνητο που ακριβώς δεν αποδίδει; -
RE: BMW FORUM
@alexandros-k said in BMW FORUM:
Προσωπικα δεν το ξερω το συνεργειο , δεν εχω παει ποτε . Αλλά πολλά μπορουν να παιζουν σε καθε συνεργειο. Να μην εχει πολλά ατομα , να εχουν πολλη δουλεια , να μην εχουν καλη εκπαιδευση , να ειναι νεοι και να μην ξερουν καλα την δουλεια, να μην πληρωνονται καλα οπως ειπα , να τους εχουν πει να κανουν οικονομια γενικως και άλλα
Ασχετο αυτο που γραφεις και δεν μας ενδιαφερει. Οταν αγοραζεις ενα προιον πολυτελειας οπως ενα BMW περιμενεις οτι θα σου παρεχουν και το αναλογο σερβις, το πως θα το κανουν ειναι δικο τους προβλημα. Οι πωλητες θα σου πουν μια χαρα εχουμε σερβις δεν θα σου πουν ποτε οτι θα το φερνεις και θα στο καταστρεφουμε.
Η BMW εχει υπαλληλους που επισκεφτοντε τα επισημα συνεργεια και τους κανουν σεμιναρια και ελεγχουν την ποιοτητα των εργασιων και παλι δεν μπορουν να τα βγαλουν περα με αυτους γιατι κανουν οτι θελουν. Πριν μερικα χρονια ειχαν ενα Γερμανο που δουλευε σε αυτη την θεση και μου ειπε οτι οταν αρχισε ηταν τραγικοι μετα καταφερε και τους βελτιωσε λιγο.
Η υποστήριξη ενός προϊόντος δεν παίζει ρόλο με την αξία του εκτός και αν την πληρώσεις έξτρα.
Το ότι αγοράζεις μια bmw δεν εννοείται ότι θα σου παρέχουν καλύτερες υπηρεσίες επειδή το χρυσοπληρωσες σε σχέση με ένα kia πχ, είναι καθαρά τι πολιτική ακολουθεί αυτός που σου το πούλησε. -
RE: Ford Puma 2019
@lap said in Ford Puma 2019:
Ναι διότι η επιστήμη στηρίζεται στην επιβεβαίωση. Δεν επιβεβαιώνεται η θεωρία . Οπότε καπου υπάρχει ένα κενό. Το εντοπίζω όχι μονάχα εγώ σε οικονομικό όφελος λόγω προσφορών leasing
Για παράδειγμα σε γαλλικά μοτέρ που έχω εμπειρίες, όσα ακολούθησαν το όριο των 30Κ που είχαν μερικά ήταν κουρέλια. Όλα άθλια και χάλια μέσα τους. Όσα έκαναν στα 10-12Κ ήταν ξεκάθαρα σε καλύτερη κατάσταση.
Με το ίδιο λάδι, στο ιδιο μοτέρ παρόμοιας χρονολογίας. Προφανώς όσοι ανοίγουν δεκάδες μοτερ τα βλέπουν καθε μέρα.
Σίγουρα ο καταναλωτής σε πολλές περιπτώσεις είναι ο beta tester και γίνονται πολλές αλλαγές όταν ο κατασκευαστής κάνει λάθος γιατί σαφώς η δοκιμή δε μπορεί να συσχετιστεί με την πραγματικότητα όσες προσομοιώσεις και να κάνουν.
Εγώ είμαι της λογικής ότι λέει ο κατασκευαστής. Προτιμώ το λάθος να είναι του κατασκευαστή παρά του κάθε μάστορα που θέλει να έχει γνώμη χωρίς γνώση επειδή απλά βλέπει διάφορα και βγάζει μια δική του θεωρία. -
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
Για το SN110 έχω να πω πως έχει απίστευτο κράτημα σε στεγνό και βρεγμένο αλλά πολύ μεγάλη φθορά.
-
RE: Οδήγησα....
Peugeot 208 Allure, βενζίνη.
Το είχα 4 μέρες στη Γαλλία νοικιαρικο με 10.000χλμ. Η ποιότητα αλλά και η σχεδίαση του μέσα σου έδινε την εντύπωση ότι είσαι σε πολύ μεγαλύτερης κατηγορίας αυτοκίνητο, μου άρεσε πολύ.
Το αμφιλεγόμενο icockpit μου άρεσε οπτικά αλλά και να μην υπήρχε δε θα με απασχολούσε. Αρχικά όντως το τιμόνι έκρυβε τη μισή οθόνη αλλά μόλις το χαμήλωσα εκτός του ότι αντιλήφθηκαν ότι με βόλεψε καλύτερα ήταν ευδιάκριτη όλη η οθόνη.Ο κινητήρας σπιρτοζικος, δεν ξέρω τα χαρακτηριστικά του αλλά από χαμηλά τραβούσε επαρκεστατα. Από την άλλη ειδικά στην εκκίνηση από στάση πολύ μουγκριτο, γενικά θορυβοδες. Το κιβώτιο αδιάφορο προς κακό. Μου φάνηκε ίδιο με του c3 τόσο στο κούμπωμα όσο και στο ξεκουμπωμα χωρίς συμπλέκτη που γίνεται κατά λάθος.
Οδηγικά δε μπόρεσα να καταλάβω και πολλά. Η χρήση ήταν κατά βάση πόλη και μια ευθεία εκτός πόλης και ΕΟ. Γενικά ευέλικτο και όχι σκληρό.
Συνολικά μου άρεσε, ευχάριστο καθημερινό αυτοκίνητο για άνετες μετακινήσεις εντός και εκτός πόλης.
-
RE: Toyota Yaris Cross
@greg_ce said in Toyota Yaris Cross:
Καλησπέρα σ’ όλους.
Απόγευμα Τρίτης και περνώντας από την έκθεση της TOYOTA στην Κηφισίας, βλέπω το Yaris Cross σε περίοπτη θέση της βιτρίνας.
Βρε, δεν πάω να το δω σκέφτομαι; Ας αποκομίσω μία άποψη, έστω και στατική, για το πιο καλοπουλημένο αυτοκίνητο της Ελλάδας.
Μπαίνοντας στο κατάστημα με υποδέχτηκε ένας ευγενικός πωλητής.
-- Καλησπέρα θα ήθελα να ρίξω μια ματιά στο T-Cross.
-- Δεν το έχουμε αυτό. Μας τελείωσε!
-- Με συγχωρείται, παρασύρθηκα από το μοντέλο της VW. Θυμείστε μου πως λέγεται το δικό σας;
-- Yaris Cross!
-- Ω ναι! Το μοντέλο που περιμένει καρτερικά όλη η Ελλάδα!Χαμογέλασε και μου έγνεψε με το χέρι, δείχνοντάς μου το αυτοκίνητο.
Επειδή υπήρχε κόσμος στην έκθεση, ο πωλητής κατευθύνθηκε στο γραφείο του για σύνταξη προσφοράς και με άφησε να το περιεργαστώ μόνος μου.
Τα σημεία που επισήμανα:
Το πλαίσιο στην οθόνη του infotainment ξεκουμπώνει πανεύκολα και μάλιστα χωρίς προσπάθεια. Ευτυχώς κούμπωσε το ίδιο εύκολα!
Ο προβληματισμός μου αφορά την συμπεριφορά του κατά τον χρόνο γήρανσης του αυτοκινήτου. Κατά πόσο δηλαδή θα εξακολουθεί να διατηρείται στην θέση του στην διάρκεια του χρόνου.
Ένας ακόμα προβληματισμός μου έχει να κάνει με τους τριγμούς που πιθανώς να δημιουργεί η μη σταθερή και στιβαρή στερέωση του.Τα πλαϊνά πλαστικά προστατευτικά στο κάτω μέρος των θυρών, εξέχουν από το περίγραμμά τους. Κατά την διαδικασία εξόδου από το αυτοκίνητο και τις δύο φορές, άθελά μου, χτύπησα το πλαστικό με το παπούτσι μου. Τη δεύτερη φορά το χτύπησα αρκετά δυνατά και μου φάνηκε ότι κάποιο clip ξεκούμπωσε.
Το τιμόνι στο κάτω μισό της περιφέρειάς του, παρουσιάζει την ιδιομορφία να είναι μία μίξη πλαστικού και δέρματος, ενώ στο άνω μισό της περιφέρειάς του είναι πλήρως δερμάτινο. Κρατώντας το τιμόνι στο πάνω μέρος η γεμάτη από δέρμα στεφάνη σου δημιουργεί μία στιβαρή εικόνα και αφήνει όμορφη αίσθηση στο άγγιγμά της. Κρατώντας το τιμόνι στο κάτω μέρος η αίσθηση που αποκομίζεις είναι πολύ κατώτερη και μάλλον συγκεχυμένη.
Αυτή η διαφορετικότητα και ανομοιομορφία των υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί, δημιουργεί σύγχυση συναισθημάτων στην απτή ποιότητα κατασκευής.Πολλοί τριγμοί στον πίσω προφυλαχτήρα με άσκηση μικρής πίεσης.
Τελικά, όλα τα ανωτέρω δεν λειτούργησαν ενθαρρυντικά για να ζητήσω επιπλέον πληροφορίες για το αυτοκίνητο.
Έφυγα χωρίς να αναφέρω τίποτα στον πωλητή.
Περπατώντας στο πεζοδρόμιο, γύρισα και ξανακοίταξα τη βιτρίνα με το λευκό Yaris Cross.
Όμορφο το σουλούπι του αυτοκινήτου. Όμως στο μυαλό μου στροβιλίζονταν το δίλλημα. Αρκεί από μόνο της η ομορφιά;
Και η απάντηση μου ήρθε άμεσα.
Έχει να κάνει με μια παλιά Ινδική παροιμία και τον τρόπο που βλέπει κάποιος την ζωή.
«τα μάτια δεν βλέπουν αυτό που το μυαλό δεν θέλει…».Σοβαρά πηγαίνετε στα εκθεσιακά και τραβάτε τα πλαστικά για να δείτε αν ξεκουμπωνουν;
Προφανώς αν σε ένα αυτοκίνητο πάνε 10 με αυτή τη λογική στον 9ο θα χει "αδυνατίσει" το κλιπς όπως είναι φυσικό και θα βγεί εύκολα.
Το αν θα αντέξει στο χρόνο μόνο ο χρόνος θα το δείξει. Το yaris προηγούμενης γενιάς έδειχνε φθηνό μέσα σε αντίθεση με ένα c3 αντίστοιχης χρονολογίας κι όμως το c3 σκορπίζει πολύ πιο εύκολα ενώ το Yaris καλά κρατεί.
Γενικά η απτή ποιότητα πολλές φορές δε μπορεί να δείξει την αντοχή. -
RE: Toyota Yaris Cross
Σίγουρο αυτό; Η έννοια της προκαταβολής είναι να κλείσεις την παραγγελία.