-
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Οποιος το πιστεύει αυτο ειναι αφελής
Εγώ!!!!
Ιστορικά, ποια οικολογική επιλογή μας κόστισε φθηνά δεν ξέρω.
-
Όλες σε βάθος χρόνου. Από ηλιακούς θερμοσίφωνες μέχρι φωτοβολταϊκά και μονώσεις στα σπίτια κτλ
-
Σήμερα είχα πρώτη εμπειρία με πλήρως ηλεκτρικό και συγκεκριμένα με το Model Y. Όπως τα περίμενα πάνω κάτω, κανένας ενθουσιασμός ή και κάτι το εντυπωσιακό.
Ξεκινώντας από το αυτοκίνητο, σαν αυτοκίνητο. Στο σχεδιασμό δε θα σταθώ μιας και είναι υποκειμενικό, στα μάτια μου πολύ κακό. Ποιοτικά ούτε κρύο ούτε ζέστη, αλλά δε θα ήθελα σε ένα αυτοκίνητο 16.000χλμ να κοπανάνε πλαστικά πίσω όταν μπαίνει σε λακκούβα.
Εσωτερικά αδιάφορο, ούτε πολυτέλεια βγάζει ούτε τίποτα. Μπορεί στους αρέσκοντες οθονών μπορεί να είναι ουάου μια τόσο μεγάλη οθόνη αλλά για μένα όχι, σε συνδυασμό ότι δεν υπάρχει τίποτα άλλο εκτός από το τιμόνι (απουσία πίνακα οργάνων, κρυφοί αεραγωγοί κλπ) δε μου έκανε καμία εντύπωση. Θέση οδήγησης τέλεια, μπες-βγες άψογο μιας και είναι σε ιδανικό ύψος και το κάθισμα και ο ουρανός. Άπλα μέσα και πολύ ξεκούραστο μιας και έχεις μεγάλο παρμπριζ, παράθυρα άρα τέλεια ορατότητα. Ηχομόνωση όχι καλή, ναι δεν ακούς κινητήρα (βέβαια κινητήρα δεν ακούς και σε ένα σύχρονο θερμικό αντίστοιχου κόστους) αλλά κύλιση ακούς, εκτός αν είναι σε τελείως στρωμένο δρόμο. Ωστόσο άκουγα και εξωτερικούς θορύβους, πχ φορτηγά στο φανάρι κλπ.
Οδηγικά το κράτημα είναι απίστευτο, πραγματικά κρατούσε παντού ακόμα και σε βρεγμένο και σου έδινε απόλυτη αίσθηση σιγουριάς ότι πατάει. Κλίση στις στροφές 0, τραπέζι ή όπως αλλιώς μπορεί να χαρακτηριστεί. Στον αντίποδα όμως η ανάρτηση προς σκληρή, δε τη λες άνετη στις λακκούβες και σε συνδυασμό με τους τριγμούς που ανέφερα πριν.....δε είσαι σε αυτοκίνητο 60-70.000€
Τεχνολογικά, στην αρχή υπάρχει ένας εντυπωσιασμός αλλά τελικά στην πράξη όχι κάτι ιδιαίτερο επίσης. Βάλαμε το,περιορισμενο, autopilot και δείχνει ως κάτι πρωτόγνωρο να βλέπεις ένα αυτοκίνητο να πηγαίνει μόνο του, να σου απεικονίζει στην οθόνη πεζούς (κανά 2 ποδηλάτες δε τους είδε), κολονάκια, κάδους κλπ, να διαβάζει όρια ταχύτητας και να τα ακολουθεί και να λες τι δουλειά έχει γίνει από πίσω για να δουλεύουν όλα αυτά αρμονικά ή να περιμένεις στο φανάρι και μόλις ανάψει πράσινο εκτός του ότι το δείχνει στην οθόνη να σε ειδοποιεί κιόλας. Ωστόσο η ημι-λειτουργία του πιλότου είναι κάτι που απλά, δεν. Το να έχεις κάτι που υποτίθεται πηγαίνει αυτόματα αλλά πρέπει να είσαι εκεί γιατί μπορεί να τρομάξει και να σου πετάει ειδοποιήσεις για να πιάσεις το τιμόνι ή να φρενάρει είναι περισσότερο κουραστικό. Λόγω δουλειάς ξέρω πολύ καλύτερα από το μέσο οδηγό τι εστί αυτοματοποίηση εν κινήσει, αυτό σημαίνει ότι η αυτοματοποίηση θα πρέπει να σε διευκολύνει, να σου δίνει τη δυνατότητα χαλάρωσης και ξεκούρασης κάτι που εδώ δεν είδα. Ίσως το full autopilot να μην είναι έτσι, εγώ μιλάω αποκλειστικά για το semi που ουσιαστικά είναι ένα demo για το πως δουλεύει ένα autopilot. Αν πει κάποιος ότι θα πάει σε κάτι τέτοιο για να έχει τον συγκεκριμένο αυτόματο πιλότο θα έχει κάνει μια πολύ κακή επιλογή. Παραπάνω δεν ασχολήθηκα με τις λειτουργίες του ούτε έδωσα βάση σε ευχρηστία μενού.
Στα της ηλεκτροκίνησης, εντυπωσιακή η επιτάχυνση, δύναμη παντού και λόγω της φιλοσοφίας της ηλεκτροκίνησης στο να φρενάρει μόνο του όλα γίνονται πάρα πολύ ομαλά, σα να μη κινείσαι ένα πράγμα,ανύπαρκτοι κραδασμοί επίσης. Για το σταμάτα ξεκίνα μέσα στην πόλη είναι ότι καλύτερο και γενικά για χρήση αστικού κύκλου. Αν είσαι σπίτι δουλειά καθημερινά με φορτιστή και στα δύο σημεία το ηλεκτρικό είναι ονειρικό. Μέχρι εκεί όμως, για χρήση εκτός πόλης τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά λόγω περιορισμένης αυτονομίας και κακού προς το παρόν δικτύου ταχυφορτιστών. Με 85% μπαταρία το βάλαμε διαδρομή Θεσ/νικη- Αλεξ/πολη και το έβγαλε ότι θα φτάσει εκεί με 5% και ταχύτητα 110χλμ. Για τον υποψήφιο αγοραστή αυτός ήταν ο πιο αποτρεπτικός παράγοντας γιατί θέλει να κινείται με 130χλμ το ελάχιστο και φυσικά αν για κάποιο λόγο τον καθυστερήσει το ένα ραντεβού για να προλάβει το επόμενο θα θελήσει να πάει με 150-160χλμ, εκεί το ηλεκτροκίνητο θα έχει πολλούς περιορισμούς.
Στα της υποτιθέμενης οικονομίας δεν ήταν και τρελή η διαφορά σε χρήση εκτός πόλης. Ένα diesel με 50αρα δεξαμενη αυτή τη στιγμή με 1.7€/l θέλει 85€ για πλήρες γέμισμα που θα βγάλει δίχως στάση περίπου 610χλμ με ταχύτητες 130-150χλμ. Ένα ηλεκτρικό πόσες στάσεις θα χρειαστεί για κάτι τέτοιο και με τι κόστος σε ταχυφορτιστή για να δικαιολογεί εξοικονόμηση; Βέβαια ντάξει, δε νομίζω να δώσει κάποιος 70.000€ και να κοιτάζει την οικονομία κατανάλωσης, είναι κάτι δευτερεύον.Συνολικά για μένα όπως είπα και στην αρχή δεν ήταν κάτι που με εντυπωσίασε, ούτε βλέπω την ηλεκτροκίνηση σαν νέο πολύ πιο εξελιγμένο τρόπο ''αυτοκινητιστικής'' ζωής. Πολύ περισσότερο ενθουσιάστηκα από την υβριδική τεχνολογία με σύντομη βόλτα Yaris Cross παρά με ένα αμιγώς ηλεκτρικό. Συνεχίζω να υποστηρίζω πως για τον αστικό κύκλο ένα ηλεκτρικό είναι τέλειο αλλά για τακτική χρήση εκτός πόλης δεν κάνει οπότε η τέλεια επιλογή είναι το υβριδικό.
Το Tesla δεν δικαιολογεί τα λεφτά του, οι τριγμοί, η όχι άψογη ηχομόνωση που θα έπρεπε να έχει, η κακή επιλογή ανάρτησης για τη χρήση που έχει φτιαχτεί είναι κάποια από αυτά. Το ότι δε βγάζει ούτε πολυτέλεια είναι άλλο ένα στοιχείο.[b]Bonus[/b], τα πίσω φώτα νυκτός δε δούλευαν, μόνο της πινακίδας, ούτε έβγαζε κάποια ένδειξη ότι όντως δεν ανάβουν. Υπέθεσα ότι τη μέρα μπορεί να μην τα ανάβει για οικονομία ρεύματος αλλά απ ότι μου πε ο οδηγός δε δούλευαν ούτε βράδυ. Έτσι το κατάλαβε, του λέγανε οι υπόλοιποι στο δρόμο το βράδυ να ανάψει τα φώτα.
Για τον υποψήφιο αγοραστή που το είχε μια βδομάδα είναι προβληματισμένος για τη χρήση εκτός οδικού δικτύου, κατά τ άλλα του άρεσε το πάτημά του στις στροφές όπως και η επιτάχυνση. Στην ερώτησή μου αν στην καθημερινότητα αυτά θα τα εκμεταλλευτεί η απάντησή του ήταν όχι...
Άλλες επιλογές που θα δει είναι Mercedes GLA και GLC, εγώ πέταξα τη μαγική λέξη hybrid και να δει πιο του βγάζει μια αίσθηση πολυτέλειας. :roll: Νομίζω ένα από τα δύο σε plugin hybrid πρέπει να πηγαίνει στην ίδια τιμή με το Model Y, μιλάμε για leasing αγορά.Για εμένα σίγουρα όχι. Μου αρέσει περισσότερο η υβριδική τεχνολογία οπότε αν έλεγα τώρα ότι θα πάρω καινούργιο αυτοκίνητο αυτό θα ήταν υβριδικό είτε των 25.000€ είτε των 125.000€.
-
Ωραίο post! Ειδικά για την επισήμανση στην ποιότητα κύλισης γιατί γράφονται παντού υπερβολές. Λες και μετράει μόνο ο χωρίς κραδασμούς κινητήρας (που όπως λες βρίσκεις και αλλού) και όχι το setup της ανάρτησης (ειδικά στις ελληνικές λακούβες), η ηχομόνωση και η γενικότερη ποιότητα κατασκευής.
-
-
@panos2171 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σήμερα είχα πρώτη εμπειρία με πλήρως ηλεκτρικό και συγκεκριμένα με το Model Y. Όπως τα περίμενα πάνω κάτω, κανένας ενθουσιασμός ή και κάτι το εντυπωσιακό.
Για εμένα σίγουρα όχι. Μου αρέσει περισσότερο η υβριδική τεχνολογία οπότε αν έλεγα τώρα ότι θα πάρω καινούργιο αυτοκίνητο αυτό θα ήταν υβριδικό είτε των 25.000€ είτε των 125.000€.
)ασχετα αν κάποιοι θα συμφωνήσουν μαζί σου ή θα διαφωνήσουν είσαι αντικειμενικός!!!
εχω περίπου την ίδια γνώμη. Για μέσα στην πολή ΤΕΛΕΙΟ ένα ηλεκτρικό.
Για έγω με το υπάρχον δικτυο είναι απλά μια ταλαιπωρία!!! Να έχεις δωσει τόσα χρήματα και να ταλαιπωριέσαι ασυγχώρητο.
Αν μπορούσα να αντέξω ενα μικρο αυτοκίνητο ηλεκτρικό για μέσα στην πόλη για την δουλειά σαν δεύτερο (μεγάλο αχρηστο) θα το λάτρευα και ζηλεύω όσους έχουν. Δυστηχώς είναι ακριβά ακόμη (ειδικα για 2α αυτοκίνητα)
-
Αυτά περί της Οικολογίας και του ...μηδενικού αποτυπώματος.
https://www.kathimerini.gr/economy/562199914/to-schedio-gia-eparkeia-reymatos-eos-to-2035/
-
Καλημέρα, χρόνια πολλά σε όλους σας.
Έχετε σκεφτεί πάντως ότι όλες αυτές τις αποφάσεις που καθορίζουν το παρόν και το μέλλον μας στην αυτοκίνηση, στην ενέργεια (αλλά και γενικότερα), τις έπαιρναν και τις παίρνουν κάποιοι χαρτογιακάδες μπουκωμένοι στο βαλιτσόχρημα των λομπίστικων εταιρειών; ... (δηλαδή εντελώς αντικειμενικοί και ανεπηρέαστοι .... χαχαχαχα).
Προς το όφελος και το γενικότερο καλό όλου του κόσμου βεβαίως-βεβαίως ..... μόνο αυτό έχουν στο μυαλό τους .... χαχαχαχα -
Όχι έχουμε σκεφτεί ότι τα ίδια έλεγαν πριν από κάθε τεχνολογική αλλαγή όσοι είτε δεν την καταλάβαιναν, είτε δεν τους συνέφερε για κάποιον λόγο, είτε έχουν αντιδραστικό χαρακτήρα λόγω ανατροφής.
https://www.ranker.com/list/historical-freak-outs-about-new-technology/taeyura
-
Μιλάνε για μπαταρίες που έχουν διάρκεια 2 ωρών όταν ο υπόλοιπος πλανήτης περνά στην πράξη και στην δοκιμαστική περίοδο αποθηκεύοντας ενέργεια ακόμα και για μήνες!!!! Οικολογικά, και φθηνά.
Είπαμε, είμαστε σε τεχνολογικό σταυροδρόμι και ο καθένας παίρνει το μέρος κάθε πλευράς που είτε τον συμφέρει είτε μπορεί να αντιληφθεί.
Η εξέλιξη όμως δεν σταματά. -
-
Ωχ.. γκαντεμια... τρέχα γυρευε.. πολλά προβλήματα η ηλεκτροκίνηση ακόμη..
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Όχι έχουμε σκεφτεί ότι τα ίδια έλεγαν πριν από κάθε τεχνολογική αλλαγή όσοι είτε δεν την καταλάβαιναν, είτε δεν τους συνέφερε για κάποιον λόγο, είτε έχουν αντιδραστικό χαρακτήρα λόγω ανατροφής.
https://www.ranker.com/list/historical-freak-outs-about-new-technology/taeyura
Το ένα δεν αποκλείει το άλλο και στον Νεοφιλελεύθερο Καπιταλισμό (όπου υπέρτατος σκοπός και αξία είναι καθομολογημένα ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΚΕΡΔΟΣ) το ένα επιβάλλει το άλλο. Λόμπι βαθύ και τοις μετρητοίς για να καμφθεί όποιαδήποτε αντίρρηση ή αντίσταση σε βάθος χρόνου, σε βαθμό που να μην έχει διαφορά π.χ. η πραγματική περιβαλλοντική ζημιά ή ωφέλεια, με την φοβία της αλλαγής ή την υπερβολική λατρεία της.
-
@dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ωχ.. γκαντεμια... τρέχα γυρευε.. πολλά προβλήματα η ηλεκτροκίνηση ακόμη..
Αναμενόμενο.
Όπως σε πολλούς τομείς προϊόντων, έτσι και στα ηλεκτρικά οχήματα η προσοχή εστιάζεται στην πώληση. Για τις αντιπροσωπείες ας πούμε ότι είναι αναμενόμενο. Κέρδη θέλουν με ελάχιστα κόστη επενδύσεων.Για τους αγοραστές όμως;
Γίνονται φανατικοί οπαδοί και μετά όταν σκάσει το πρόβλημα ... "μπλέξαμε"...Πωλήσεις θα υπάρξουν. ok.
Μετά την πώληση όμως τι γίνεται;;;;
Αυτό κανείς δεν το απαντά. -
@storm said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ωχ.. γκαντεμια... τρέχα γυρευε.. πολλά προβλήματα η ηλεκτροκίνηση ακόμη..
Αναμενόμενο.
Όπως σε πολλούς τομείς προϊόντων, έτσι και στα ηλεκτρικά οχήματα η προσοχή εστιάζεται στην πώληση. Για τις αντιπροσωπείες ας πούμε ότι είναι αναμενόμενο. Κέρδη θέλουν με ελάχιστα κόστη επενδύσεων.Για τους αγοραστές όμως;
Γίνονται φανατικοί οπαδοί και μετά όταν σκάσει το πρόβλημα ... "μπλέξαμε"...Πωλήσεις θα υπάρξουν. ok.
Μετά την πώληση όμως τι γίνεται;;;;
Αυτό κανείς δεν το απαντά.Όλα αυτά που λέει για το ID3 δεν ισχύουν για τα υβριδικά της Toyota πχ ; Δεν θα πρέπει δηλ να αποσυνδέσει κάποιος την "μεγάλη " μπαταρία πριν κάνει φανοποιεία με ηλεκτροκόλληση κλπ . Τόσα χρόνια πόσες εκατοντάδες υβριδικά θα χρειάστηκαν τέτοιες δουλειές ; Τα πήγαιναν Πάτρα Αθήνα για να αποσυνδέσουν την μπαταρία ;
Αυτή η VW G@M@S@ την προοπτική των ντίζελ φιρί φιρί το παει και για τα ηλεκτρικά
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Όχι έχουμε σκεφτεί ότι τα ίδια έλεγαν πριν από κάθε τεχνολογική αλλαγή όσοι είτε δεν την καταλάβαιναν, είτε δεν τους συνέφερε για κάποιον λόγο, είτε έχουν αντιδραστικό χαρακτήρα λόγω ανατροφής.
https://www.ranker.com/list/historical-freak-outs-about-new-technology/taeyura
Το ένα δεν αποκλείει το άλλο και στον Νεοφιλελεύθερο Καπιταλισμό (όπου υπέρτατος σκοπός και αξία είναι καθομολογημένα ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΚΕΡΔΟΣ) το ένα επιβάλλει το άλλο. Λόμπι βαθύ και τοις μετρητοίς για να καμφθεί όποιαδήποτε αντίρρηση ή αντίσταση σε βάθος χρόνου, σε βαθμό που να μην έχει διαφορά π.χ. η πραγματική περιβαλλοντική ζημιά ή ωφέλεια, με την φοβία της αλλαγής ή την υπερβολική λατρεία της.
Πρώτον οι χώρες που πρωτοπορούν στην οικολογική μετάβαση δεν είναι νεοφιλελεύθερες στο οικονομικό τους σύστημα. Έχουν τις λεγόμενες μικτές οικονομίες. Μάλιστα οι κυβερνήσεις τους επιβάλουν αυστηρότατα όρια ρύπων που είναι αδύνατον να επιτευχθούν αν οι πάροχοι ενέργειες, οι κατασκευαστές οχημάτων, και γενικοτερα οι μέτοχοι τους δεν βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη στην ερευνα και ανάπτυξη, επηρεάζοντας την κερδοφορία τους.
Το να μην γίνει τίποτα προς ένα καθαρότερο περιβάλλον είναι βούτυρο στο ψωμί όσων κερδίζουν από την ενέργεια και τα θερμικά αυτοκίνητα διότι έχουν αποσβέσει εδώ και δεκαετίες το κόστος εξέλιξης τους και πλέον μονάχα εισπράττουν σε βάρος του περιβάλλοντός, των επόμενων γενιων, της δημόσιας υγείας κτλ.
Αλλά ας μη πάμε σε αναλύσεις του πεζοδρομίου και του ρεμπέταδικου. Ας κρατηθεί ένα επίπεδο, σε τεχνολογικη ενημέρωση και όχι αφορμή για προπαγάνδα
-
@monman2 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@storm said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ωχ.. γκαντεμια... τρέχα γυρευε.. πολλά προβλήματα η ηλεκτροκίνηση ακόμη..
Αναμενόμενο.
Όπως σε πολλούς τομείς προϊόντων, έτσι και στα ηλεκτρικά οχήματα η προσοχή εστιάζεται στην πώληση. Για τις αντιπροσωπείες ας πούμε ότι είναι αναμενόμενο. Κέρδη θέλουν με ελάχιστα κόστη επενδύσεων.Για τους αγοραστές όμως;
Γίνονται φανατικοί οπαδοί και μετά όταν σκάσει το πρόβλημα ... "μπλέξαμε"...Πωλήσεις θα υπάρξουν. ok.
Μετά την πώληση όμως τι γίνεται;;;;
Αυτό κανείς δεν το απαντά.Όλα αυτά που λέει για το ID3 δεν ισχύουν για τα υβριδικά της Toyota πχ ; Δεν θα πρέπει δηλ να αποσυνδέσει κάποιος την "μεγάλη " μπαταρία πριν κάνει φανοποιεία με ηλεκτροκόλληση κλπ . Τόσα χρόνια πόσες εκατοντάδες υβριδικά θα χρειάστηκαν τέτοιες δουλειές ; Τα πήγαιναν Πάτρα Αθήνα για να αποσυνδέσουν την μπαταρία ;
Αυτή η VW G@M@S@ την προοπτική των ντίζελ φιρί φιρί το παει και για τα ηλεκτρικά
Εγώ το μόνο που κράτησα από το βίντεο είναι η ταλαιπωρία, τα φράγκα και ένα after sales που μάλλον τελικά δεν είχε την τεχνογνωσία ή/και τις κατάλληλες υποδομές και ανθρώπους για την υποστήριξη ενός προϊόντος υψηλής αξίας.
Αν οι γενικοί αντιπρόσωποι με τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία τους ακολουθήσουν την ίδια τακτική που ακολουθούν και στα θερμικά, τότε προβλέπω πολλά προβλήματα στην ηλεκτροκίνηση.
-
@monman2 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@storm said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ωχ.. γκαντεμια... τρέχα γυρευε.. πολλά προβλήματα η ηλεκτροκίνηση ακόμη..
Αναμενόμενο.
Όπως σε πολλούς τομείς προϊόντων, έτσι και στα ηλεκτρικά οχήματα η προσοχή εστιάζεται στην πώληση. Για τις αντιπροσωπείες ας πούμε ότι είναι αναμενόμενο. Κέρδη θέλουν με ελάχιστα κόστη επενδύσεων.Για τους αγοραστές όμως;
Γίνονται φανατικοί οπαδοί και μετά όταν σκάσει το πρόβλημα ... "μπλέξαμε"...Πωλήσεις θα υπάρξουν. ok.
Μετά την πώληση όμως τι γίνεται;;;;
Αυτό κανείς δεν το απαντά.Όλα αυτά που λέει για το ID3 δεν ισχύουν για τα υβριδικά της Toyota πχ ; Δεν θα πρέπει δηλ να αποσυνδέσει κάποιος την "μεγάλη " μπαταρία πριν κάνει φανοποιεία με ηλεκτροκόλληση κλπ . Τόσα χρόνια πόσες εκατοντάδες υβριδικά θα χρειάστηκαν τέτοιες δουλειές ; Τα πήγαιναν Πάτρα Αθήνα για να αποσυνδέσουν την μπαταρία ;
Αυτή η VW G@M@S@ την προοπτική των ντίζελ φιρί φιρί το παει και για τα ηλεκτρικά
Σχολείο και πρωτοπόρος όπως πάντα η vw. Να μάθουν και οι σχιστομάτηδες τι θα γράφουν στο manual για τις συγκολλήσεις, όταν αξιωθούν να φτιάξουν το δικό τους ηλεκτρικό.
Πάντως από γνώσεις στα ηλεκτρικά τα Ελληνικά συνεργεία σκίζουν. Αν το έστελναν στη Γερμανία για επισκευή, νωρίτερα θα γύρναγε τ' αμάξι.
Θα κλάψουνε μανούλες μέχρι να μάθουν οι τεχνικοί στην Ελλάδα... -
To aftersales των εμπόρων στην Eλλάδα έχει την ίδια συμπεριφορά από πώληση ρολογιών χειρός έως αυτοκινήτων.
Το βασικό που έχει περάσει σαν νοοτροπία στους πωλητές,αντιπροσωπεία,service κ.τ.λ. είναι πως σε περίπτωση προβληματικού προϊόντος ή κάνουμε πως δεν καταλαβαίνουμε το πρόβλημα ή φταίει ο αγοραστής που βγήκε βλάβη. Λες και υπάρχει -που μάλλον υπάρχει- μια επιβράβευση από τη μαμά-εταιρεία (ξένη και ντόπια), αν φανούν καλά παιδιά οι αντιπρόσωποι και δεν την απασχολούν πολύ με τα προβλήματα των πελατών...
Τελικά,δεν ξέρω -στην Ελλάδα τουλάχιστον,αλλά και σε κάποιες άλλες χώρες σε μικρότερο βαθμό-, αν έχει νόημα η πολυετής εγγύηση,αφού έτσι κι αλλιώς θα σε βγάλουν τρελό ή θα σου βγάλουν την πίστη οι αντιπροσωπείες για να παραδεχθούν ελαττωματικά εργοστασιακό προϊόν που χρήζει αντικατάστασης χωρίς κόστος από τον πελάτη...
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης