-
Βρε συ Λαπ, ωραία άρθρα, μπράβο που τα ανεβάζεις, έχουμε βάλει και μεις τέτοια.
Καταλαβαίνεις όμως πως πρόκειται για μια συνέντευξη ενός καθηγητή προκειμένου να εξασφαλίσει χρηματοδότηση για έρευνα;
Απ το να διερευνηθεί μια ιδέα τέτοιου επιπέδου, μέχρι το να γίνει κοινή εμπορική εφαρμογή της σε εκατομμύρια οχήματα, μιλάμε για δεκαετίες, κάνα δυο μόνο, αν όλα πάνε άψογα, περισσότερες αν όχι.
Όπως λες, υπάρχουν εκατοντάδες τέτοιες ιδέες στα σκαριά, ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ (δεν τις απαξιωνουμε καθόλου) απ τις "ταπεινες" μπαταρίες λιθιου, αλλά το να ανατρέψουν κι αντικαταστησουν τις τελευταίες, με τα προβλήματα τους, θα πάρει από ΠΟΛΛΑ χρόνια έως για πάντα...Δεν μπορεί να προτάσεις μια υπεραισιοδοξια που πετάει στα σύννεφα, ως "επιχείρημα" απέναντι στις αντιρρήσεις που προκύπτουν από ρεαλισμό και μια γρήγορη, μπακαλιστικη, οικονομοτεχνικη σκέψη.
Το ξέρεις και συ, καλύτερα από μένα, ότι δυνάμεις όπως η κεφαλαιοποίηση κι εμμονές λεφταδων όπως το αφεντικό της Τέσλα, απέναντι στην έμπνευση κάποιου καθηγητή σε κάποιο σχολείο, είναι αυτά που οδηγούν την αγορά.
-
Επειδή εσύ νομίζεις ότι απευθύνεσαι σε ηλίθιους.
Όχι πιλιουριτης δεν είναι αυτή η αληθινή σου ένσταση. Είναι απλά ένα ακόμα έφορο έδαφος για προπαγάνδα όπως σε κάθε συζήτηση και την συμετοχή σου την αντιλαμβάνεσαι ως προσπαθεια κατεύθυνσης της συζήτησης σε ένα ολιτικό αφήγημα που θες να καταλήξεις. Έχεις τόσα νήματα να πεις ότι πολιτικό θέλεις. Αλλά όχι ακόμα και σε θέματα τεχνολογίας θέλεις παλι να μολύνεις τη συζήτηση.
Φυσικά και ηκάθε ερευνητική ομάδα ζητά χρηματοδότηση παρουσιάζοντας αποδείξεις των ερευνών της. Άλλοτε είναι δημόσιο χρήμα άλλοτε ιδιωτικό, άλλοτε συνδιασμός. Πως αλλιώς περιμένεις να γίνει έρευνα και ανάπτυξη; Για πες μας έναν διαφορετικό τρόπο.
Το diesel σου έχει κάποιες αντιρυπαντικες τεχνολογίες, πως αναπτύχθηκαν; Από ποιους; Φύτρωσαν;
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Επειδή εσύ νομίζεις ότι απευθύνεσαι σε ηλίθιους.
Όχι πιλιουριτης δεν είναι αυτή η αληθινή σου ένσταση. Είναι απλά ένα ακόμα έφορο έδαφος για προπαγάνδα όπως σε κάθε συζήτηση και την συμετοχή σου την αντιλαμβάνεσαι ως προσπαθεια κατεύθυνσης της συζήτησης σενπολιτικό αφήγημα που θες να καταλήξεις.
Φυσικά, ζητά κάθε ερευνητική ομάδα ζητά χρηματοδότηση παρουσιάζοντας αποδείξεις των ερευνών της. Άλλοτε είναι δημόσιο χρήμα άλλοτε ιδιωτικό, άλλοτε συνδιασμός. Πως αλλιώς περιμένεις να γίνει έρευνα και ανάπτυξη; Για πες μας έναν τρόπο διαφορετικό.
Το diesel σου έχει κάποιες αντιρυπαντικες τεχνολογίες, πως αναπτύχθηκαν; Από ποιους; Φύτρωσαν;
Κρίθηκαν εύκολη και οικονομική λύση από τις αυτοκινητοβιομηχανίες για άμεση εφαρμογή σε σχέση με μια άλλη τεχνολογία
-
Που το ξέρεις; Πως το λες; Έχεις στοιχεία;
Για ποιον λόγο οι περισσότεροι σταμάτησαν τους diesel τότε; -
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Που το ξέρεις; Πως το λες; Έχεις στοιχεία;
Για ποιον λόγο οι περισσότεροι σταμάτησαν τους diesel τότε;Σταμάτησαν ΝΑ ΠΟΥΛΑΝΕ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ντίζελ, για λόγους ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ σαν αυτούς που απεχθανεσαι, όχι να παράγουν ή μελετανε κινητήρες με ντίζελ καύσιμο.
Το ότι κάποιοι δηλητηριάζετε όλες τις συζητήσεις με αντιπαλότητα όσων θεωρείτε πολιτικούς σας εχθρούς και μεταφέρετε το μίσος κι αντιπάθεια που τρεφετε από τη συζήτηση των εκλογών και στις υπόλοιπες, ούτε κρύβεται ούτε σας τιμά, ακόμη κι αν σας στηρίζουν ή χειροκροτουν οι ομοιδεατες σας.
Κατά τα άλλα, είναι ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ της ΕΕ η πρόσφατη αποστροφή στο ντίζελ, αλλά ξέρω, ο Λαπ δεν θέλει ούτε να ακούει για "Πολιτική"...
-
Πάλι λάθος κάνεις και πάλι παραπληροφορεις. Ως συνήθως!
ΔΕΝ απαγορεύτηκε το DIESEL. Σε αυτήν την διάσταση του σύμπαντος ακόμα έχουμε DIESEL.
Το δικό σου αυτοκίνητο ακόμα πωλείται ως diesel. Εσύ αγόρασες diesel. Η Ευρώπη κάνει εισαγωγή DEISEL αυτοκινήτων από την Ασία .
Να ακούσω άλλη δικαιολογία, πιο πειστική.
-
Δεν έχουν σταματήσει να πουλάνε αλλά θα υπάρξει πράγματι απαγόρευση ανάλογα με τη χώρα από το 2030 εως το 2035 το αργότερο, το οποίο είναι πολιτική απόφαση και μόνο. Το ίδιο και για αμιγώς βενζινοκίνητα, mild-hybrid κτλ.
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το ότι κάποιοι δηλητηριάζετε όλες τις συζητήσεις με αντιπαλότητα όσων θεωρείτε πολιτικούς σας εχθρούς και μεταφέρετε το μίσος κι αντιπάθεια που τρεφετε από τη συζήτηση των εκλογών και στις υπόλοιπες, ούτε κρύβεται ούτε σας τιμά, ακόμη κι αν σας στηρίζουν ή χειροκροτουν οι ομοιδεατες σας.
Τι λες;
Το ότι προπαγανδίζεις από το πρωί ως το βράδυ σε κάθε νήμα, σαν να έχεις έναν αυτοσκοπό, αυτό σε κάνει "αντιπαθή". Όχι το γεγονός ότι έχεις τις απόψεις σου ή αν συμφωνούμε ή όχι με αυτές.
Ούτε αυτό δεν μπορείς να αντιληφθείς.
Και εγώ έχω πολιτική άποψη και μάλιστα την γράφω. Στο κατάλληλο νήμα όμως αναλύω με στοιχεία ότι μπορώ και τελειώνει το θέμα.
Δεν γυρίζω όλα τα νήματα για να πείσω στα περί πολιτικών αλλάζοντας την ατζέντα της όποιας συζήτησης. Και με πολλούς που έχω καλές ίντερνετικες σχέσεις δεν έχω τις ίδιες πολιτικές απόψεις. Αλλά οκ, so what; Ίσως έχω λάθος εγώ, ίσως έχουν λάθος αυτοι.Μου αρέσουν τα αυτοκίνητα, τα Σουζούκι, τα λαϊκά αυτοκίνητα και για αυτά μιλάω μαζί τους.
-
Παίξε την κολοκύθια μόνος σου Λαπ.
Δεν ειπε κάνεις πως έβγαλε φιρμανι απαγορευσης η ΕΕ, απλά ΟΛΟΣ ο σχετικός ευρωπαϊκος τύπος κάνει 5ετη εκστρατεία και ρυθμίζουν τις προδιαγραφές ώστε να είναι ασύμφορο, τουλάχιστον για τους Ασιάτες κατασκευαστές να διαθέτουν εδώ κάποια μοντέλα. -
Άρα τι λες; Δεν κατάλαβα. Δεν πρέπει να υπάρχουν όρια ρύπων για τα diesel;
Τα βενζίνης και τα diesel δεν είχαν τα ίδια όρια επί 30 ετη. Μάλιστα εστίαζαν στο co2 και όχι στους τοξικους ρυπους. Με λίγα λόγια έκαναν πλάτες στα diesel. Όταν είπαν ότι αυτό πρέπει να σταματήσει και πως πρέπει να έχουν σχεδόν τα ίδια όρια και τα δύο καύσιμα, τότε τα diesel δεν μπορούσαν να ακολουθήσουν χωρίς τεχνολογίες όπως adblue.
Αυτό οδήγησε σε μεγάλη αύξηση του κόστους τους συν τα προβλήματα αξιοπιστίας των συστημάτων αυτών που ξέρουμε πια και διαβάζουμε σε πολλά sites
Επίσης η παράλληλη εξέλιξη των κινητήρων βενζίνης και υιοθέτηση της υβριδικοτητας αποτελούσε μια πιο λογική επιλογή και πολύ πιο οικολογική.Οπότε δεν βλέπω να υπάρχει κυνήγι κατά των καημενων ιδιοκτητών και των φτωχών ανθρώπων που επέλεξαν diesel λόγω πολιτικών που ετοιμάζουν μια κοινωνία δυστοπίας. Ούτε κατά των Ασιατών με diesel κινητηρες. Άλλωστε οι Ασιάτες έχουν τα πρωτεία στην υβριδικοτητα. Είναι απλά πιο δίκαια τα όρια ρύπων ανάμεσα στους θερμικούς κινητήρες.
Το ότι κάποιοι το επιλέξατε ακόμα και σήμερα αποδεικνύει αυτό ακριβώς. Πως δηαλδη δεν υπάρχει απαγόρευση
-
Συγγνώμη που διακόπτω. Κάπου χτες-προχτές συζητούσαμε για τις υποδομές των ηλεκτρικών κι έλεγα ότι οι εξελίξεις καλπάζουν. Σήμερα εγκαινιάστηκε ο πρώτος 300άρης ταχυφορτιστής της ΔΕΗ. Θυμίζω ότι η Tesla έχει 250άρηδες. Ήδη δοκιμάστηκε από ηλεκτρικούς και πάει σφεντόνα.
-
Τι χρέωση έχει;
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τι χρέωση έχει;
Μέχρι τα Χριστούγεννα είναι δωρεάν. Μετά 0.65 για τα μέλη και 0.70 για τους υπόλοιπους.
-
Δηαλδη με κόστος ανά 100 χλμ όσο ένα diesel αυτοκίνητο.
Χμμ φαρμακείο -
@dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Συγγνώμη που διακόπτω. Κάπου χτες-προχτές συζητούσαμε για τις υποδομές των ηλεκτρικών κι έλεγα ότι οι εξελίξεις καλπάζουν. Σήμερα εγκαινιάστηκε ο πρώτος 300άρης ταχυφορτιστής της ΔΕΗ. Θυμίζω ότι η Tesla έχει 250άρηδες. Ήδη δοκιμάστηκε από ηλεκτρικούς και πάει σφεντόνα.
300kw σε ένα φορτιστή. Όσο καίνε 50-100 σπίτια μαζί. Εντυπωσιακό.
-
Δεν το ήξερες;
Κάθε φορά που φορτίζει ένα, πέφτει black out σε μια γείτονα -
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δηαλδη με κόστος ανά 100 χλμ όσο ένα diesel αυτοκίνητο.
Χμμ φαρμακείοΜα είναι φθηνή η ηλεκτροκίνηση.
Μπεεεεεεε -
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δεν το ήξερες;
Κάθε φορά που φορτίζει ένα, πέφτει black out σε μια γείτοναΔεν είναι αυτό το θέμα. Η τεχνική απορία είναι πόσο κοντά σε σταθμούς μέσης-υψηλής τάσης μπορούν να μπουν τέτοιοι 300αρηδες η δυνατότεροι φορτιστές.
-
Η Tesla στην Αταλάντη έχει συνολικά (και στα δύο ρεύματα) οκτώ 250άρηδες.
-
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μα είναι φθηνή η ηλεκτροκίνηση.
ΜπεεεεεεεΟποιος το πιστεύει αυτο ειναι αφελής! Ακομα και να ειναι σημερα δεν θα ειναι οταν γινει mainstream. Αλλα ειπαμε ειναι τα καλά της, οχι το κοστος μετακίνησης.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης