Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Πάρα πολύ όμορφο!!Η Χ6 τα σπάει σε όλα...εξαιρετικό αυτοκίνητο!
Μας τρολλάρεις τώρα, Φάνη;;;
Αυτά τα κουπωειδή suv είναι κακάσχημα.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Τεχνικός Μηχανογράφησης - Αυτοκίνητα, Μουσική, Υπολογιστές, Κοινωνικοπολιτικά Θέματα
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Πάρα πολύ όμορφο!!Η Χ6 τα σπάει σε όλα...εξαιρετικό αυτοκίνητο!
Μας τρολλάρεις τώρα, Φάνη;;;
Αυτά τα κουπωειδή suv είναι κακάσχημα.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Καθόλου τρολάρισμα Νίκο! Εμένα μου αρέσουν πάρα πολύ αυτά τα σχέδια και εχοντας οδηγησει για ενα ΣΚ μια Χ6 1ης γενιας για ενα ΣΚ, μου είχε αφήσει εξαιρετικές εντυπώσεις.
Σαν driving experience οκ.
Δεν λέω ότι δεν είναι καλό αμάξι.
Άσχημο (και όλα τα αντίστοιχα) είναι.
Τεσπα, τα γούστα είναι αυτά. Ο καθένας έχει το δικό του
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
^^^ Ευχαριστούμε, δεν θα πάρουμε.Μην κολλήσουν οι Ιταλοί καμιά Οξεία Υποστροφίτιδα από την Opel, κανένα Σύνδρομο Κρυμμένου Ταμπλό από την Peugeot ή καμία Χρόνια Τεμπελίτιδα Οδηγικών Αντιδράσεων από την Citroen.
Χαχαχαχαχα, και το χειρότερο Δία είναι ότι αυτές είναι ανίατες ασθένειες
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Χρόνια πολλά και καλή χρονιά σε όλους!!!
Οδήγησα πειραγμενο για πολύ off road καταστάσεις GV (μπορούμε όλοι νομίζω να καταλάβουμε ποιανού)!!!
Το πήρα με σκοπό την κίνησή του, γιατί είχε καιρό να κινηθεί, από την Παρασκευή το απόγευμα μέχρι σήμερα το πρωί.
Δυστυχώς δεν κατάφερα να το κινήσω οσο θα ήθελα εγώ και θα ήθελε ο ιδιοκτήτης του. Μόνο Περιστέρι - Νεα Χαλκηδόνα, Νεα Χαλκηδόνα - Praktiker Μεταμόρφωσης - Νέα Χαλκηδόνα και επιστροφή Περιστέρι.
Θυμήθηκα την εποχή που οδηγούσα τους σταγιέρουλες στο στρατό!!! Οι καναδεζες ήταν πιο εύκολες από το GV και λόγω αυτόματου κιβωτίου και πιο ασφάλτινων ελαστικών αλλά και μικρότερου ύψους.
Η αίσθηση από ψηλά (έβλεπα πάνω από οποιοδήποτε όχημα, εκτός από φορτηγά και λεωφορεία) είναι μοναδική αλλά προσωπικά μου ξένισε. Η αίσθηση του όγκου με ψιλοτρόμαξε στην αρχή αλλά την συνηθίζεις μετά από την προσπάθεια για πάρκινγκ σε περιορισμένο χώρο (βοηθάει απίστευτα η κάμερα πίσω). Περισσότερο τρομάζει τους άλλους οδηγούς γύρω βέβαια. ΚΑΝΕΝΑΣ δεν τόλμησε να κάνει σφήνα ή να πλησιάσει πολύ σε παρκάρισμα.
Στο καθαρά οδηγικό κομμάτι τώρα δεν έχω να αναφέρω κάτι εκτός από την βαβούρα από τα τερατολάστιχα.
Καλή χρονιά σε όλους!!!
με υγεία πρώτα απ'όλα!!!
@groover1972 said in Toyota Corolla 2019:
@george-2 said in Toyota Corolla 2019:
Μια χαλαρή βόλτα στη πόλη προσπαθώντας να παίξεις με το υβριδικό σύστημα
Μέση ταχύτητα 34χλμ; Έχω την εντύπωση ότι τα ΚΤΕΛ μπορούν και πάνε με 80-100...
Μάλλον δεν έχεις κυκλοφορήσει σε πόλη!!! Και πολλά είναι!
Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά σε όλους!!!
Δεν υπάρχει λόγος να ασχοληθούμε με το θέμα @cirus !!!
Απλά ζητάμε από τον @lap να μας φτιάξει την λίστα με τα αυτοκίνητα που του αρέσουν περισσότερο!
Το θέμα στην ουσία είναι, βασικά, να γνωρίζει κανείς ποτέ είναι ικανός ή όχι να οδηγήσει.
Και όχι απαραίτητα με βάση ιατρική πιστοποίηση (όπως εγώ) ότι δεν είναι ικανός!
Σίγουρα το μεγαλύτερο ποσοστό αυτών που αρνούνται να αφήσουν το τιμόνι είναι άντρες και έχει να κάνει και με στοιχεία ψυχολογίας (εγώ είμαι γ@μ@τος και δεν παθαίνω τίποτα κλπ)!
Αυτογνωσία και αυτοκριτική χρειάζεται κάτι που δεν έχουμε μάθει να κάνουμε!
@wantone said in Λευκές οικιακές συσκευές:Πλυντήρια-Κουζίνες-Ψυγεια....:
@ilias-a said in Λευκές οικιακές συσκευές:Πλυντήρια-Κουζίνες-Ψυγεια....:
@nickthetrib said in Λευκές οικιακές συσκευές:Πλυντήρια-Κουζίνες-Ψυγεια....:
@wantone said in Λευκές οικιακές συσκευές:Πλυντήρια-Κουζίνες-Ψυγεια....:
Πλυντηριο Μιελε απο το 2009 μαλλον το φορτωσα παραπανω. Σε καποια στιγμη μου ριχνει την ασφαλεια και βγαζει μια μυρωδια. Το ανοιγω χειροκινητο αδειαζω το περιεχομενο και κλεινω τον διακοπτη του Ον Οφφ, δηλ τον ξεπαταω. Μετα απο μερικες ωρες λεω ας το βαλω στην πριζα και ενω ο διακοπτης του ειναι στο Οφφ, μολις βαζω την πριζα ριχνει παλι την ασφαλεια και παλι μυριζει λιγο.
Τι πιστευεται να ειναι; Πλακετα;
Αν το πλυντήριο είναι στο off και ρίχνει ασφάλεια, το πρόβλημα έχει περάσει από το πλυντήριο στην εγκατάσταση του σπιτιού!
Μάλλον κάτι στην πρίζα έχει λιώσει και βραχυκύκλωνει.
Δοκίμασε να βάλεις κάτι άλλο σε αυτή την πρίζα.
Το είχα πάθει με το πλυντήριο πιάτων.Οχι απαραιτητα, υπαρχει φις μπριζας και καλωδιο μεχρι τον διακοπτη ον-οφ.
Αν το προβλημα ηταν στην εγκατασταση του σπιτιου θα εριχνε ασφαλεια και χωρις συνδεδεμενη τη μπριζα.Ειχα μια μικρη μπαλαντεζα, δουλευε για χρονια. Την εβγαλα τωρα. Αλλα το προβλημα η μυρωδια ερχεται μεσα απο πλυντηριο. Οχι πχ απο την μπαλαντεζα η απο την πριζα.
Η πριζα δεν εχει θεμα, εβαλα την ηλεκτρικη σκουπα και δουλευει.
Δεν ξέρω αν είναι προτιμότερο να ήταν η πρίζα του σπιτιού ή το πλυντήριο!!!
Το κόστος πρίζας του σπιτιού σε σχέση με την επισκευή του πλυντηρίου (ειδικά αφού είναι και Miele) είναι μηδαμινό!
@wantone said in Λευκές οικιακές συσκευές:Πλυντήρια-Κουζίνες-Ψυγεια....:
Πλυντηριο Μιελε απο το 2009 μαλλον το φορτωσα παραπανω. Σε καποια στιγμη μου ριχνει την ασφαλεια και βγαζει μια μυρωδια. Το ανοιγω χειροκινητο αδειαζω το περιεχομενο και κλεινω τον διακοπτη του Ον Οφφ, δηλ τον ξεπαταω. Μετα απο μερικες ωρες λεω ας το βαλω στην πριζα και ενω ο διακοπτης του ειναι στο Οφφ, μολις βαζω την πριζα ριχνει παλι την ασφαλεια και παλι μυριζει λιγο.
Τι πιστευεται να ειναι; Πλακετα;
Αν το πλυντήριο είναι στο off και ρίχνει ασφάλεια, το πρόβλημα έχει περάσει από το πλυντήριο στην εγκατάσταση του σπιτιού!
Μάλλον κάτι στην πρίζα έχει λιώσει και βραχυκύκλωνει.
Δοκίμασε να βάλεις κάτι άλλο σε αυτή την πρίζα.
Το είχα πάθει με το πλυντήριο πιάτων.
@k-m said in Γελοιογραφία & Χιούμορ :
σε αλλες χωρες που εχουν πετρέλαιο ή πλουσιο υπεδαφος, επρεπε να λεει
Αιτίες μπορούν να βρουν άπειρες!
Πετρέλαιο, υπέδαφος, γεωγραφική θέση, έφορο έδαφος και γενικά επίγειους πόρους κλπ κλπ κλπ
@piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Από μια άποψη δεν έχει άδικο.
Είναι ο γιος του Δράκουλα, οπότε ναι είναι προϊόν της ελίτ.
Αλλά πρέπει να αποδείξεις ότι μπορείς να κάνεις αυτό που σου ζητάνε με τις λιγότερες δυνατές αντιδράσεις, και αυτό θέλει σκληρή και πολύ δουλειά.
Μην τα βλέπετε μόνο από την πλευρά σχέσεων άρχουσας τάξης και εκμεταλευόμενης τάξης
Σε εκείνες της φάσης ανατροπής (γιατί για ανατροπές μιλάμε) έπαιζε ταυτόχρονα και η ανάπτυξη της νέας εκμεταλλευτικής τάξης!!!
Η νέα εκμεταλλευτική τάξη αξιοποίησε την ανάγκη της εκμεταλευόμενης τάξης να βελτιώσει την ζωή του!!!
Εκείνες της περιόδους η παλιά εκμεταλλευτική τάξη είχε φέρει σε πέρας την ιστορική της αποστολή, οπότε δεν είχε κάτι παραπάνω να δώσει στην ανάπτυξη της παραγωγής (μην ξεχνάμε οι σχέσεις παραγωγής παίζουν το βασικό ρόλο στην περαιτέρω οργάνωση σχέσεων, πχ κράτος κλπ). Εκεί έμπαινε η ανάγκη της ανερχόμενης νέας εκμεταλλευτικής τάξης να πάρει την εξουσία στα χέρια της και με την αξιοποίηση της δυσαρέσκειας της εκμεταλευόμενης τάξης, προχωρούσε σε ανατροπές!
Υπήρχαν και πολλές φορές που η ανερχόμενη εκμεταλλευτική τάξη απέτυχε και το κύριο τίμημα για την αποτυχία το πλήρωνε η εκμεταλευόμενη τάξη.
Κοίτα να δεις που την επανάληψη στα κείμενα των κλασικών θα την κάνω φέτος το καλοκαίρι!!!
Χαίρομαι πάντως που έχει φτάσει σε βάθος αυτή η κουβέντα, έχει να γίνει κάτι τέτοιο από τότε που έγραφε ο Storm. (Περιμένω να πεταχτεί κάποιος να πει κάτι και να επαναφέρει την κουβέντα σε βάθος που να μπορεί να συμμετέχει)
@lap said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:
Λέω πως δεν το συνεχίζεις παραπέρα και σταματάς σε ένα σημείο την ερμηνεία σου. Οτι οι εργάτες από την άλλη θα μπορούν να αποφασίζουν τον κλάδο, εργοδότη τους που όντως ήταν αστός.
Το σημείο αυτό δεν το ανέφερες εαν δεν κάνω λάθος.
Καλα, δεν υπάρχει και πάντα η επιλογή.
Ας είσαι κλωστοϋφαντουργός το σπούδασες το αντικείμενο κλπ κλπ. Ζήσε στην Ελλάδα το 2025 με αυτό το αντικείμενο.
Το που θα διαθέσεις σαν εργάτης την εργατική σου δύναμη έχει να κάνει με το που θα σου δωθεί η δυνατότητα να την πουλήσεις με καλύτερους όρους!
Όντως δεν το ανέφερα. Αλλά το βαθαινουμε πολύ και πάμε σε "mother of all topics" κατάσταση.
@lap said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:
@nickthetrib said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:
@lap said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:
Χοντρικά και στις δυο ηπείρους την ίδια εποχή καταργήθηκε η δουλειά.
Στην δε απέναντι έγινε ένας τεραστίων διαστάσεων πόλεμος (εμφύλιος, από τους πιο μεγάλους και σκληρούς πολέμους της σύγχρονης ιστορίας) διότι η μισή ομοσπονδία δεν ήθελε την κατάργηση της δουλειάς. Αν το σκεφτούμε σήμερα ως κονσεπτ είναι άκρως εντυπωσιακό. Πέθαινε κόσμος, έχαναν τη ζωή τους, συγγενείς σκότωναν συγγενείς διότι οι μεν ήθελαν να έχουν σκλάβο έναν άνθρωπο από την Αφρική και οι δε ήθελαν να το καταργήσουν ως θεσμός ανάπτυξης τους οικονομίας.
Ήταν βήμα η κατάργηση της δουλείας (όχι της δουλειάς, η δουλειά δεν θα καταργηθεί ποτέ)!!!
Ο λόγος ένας!
Ο διαχωρισμός της εργατικής δύναμης ως μοναδικός παράγοντας δημιουργίας υπεραξίας (και αρά και η ιδιοκτησία πάνω της) από τα μέσα παραγωγής (που συνεχίζουν και θα συνεχίζουν πάντα να έχουν ιδιοκτησία πάνω τους!
Οι μεν ήθελαν ελεύθερη εργατική δύναμη (να την αγοράζουν και να την πληρώνουν όσο ήθελαν)
Οι δε να την έχουν μόνιμα δική τους μαζί με τα υπόλοιπα μέσα παραγωγής
Οι δε έχασαν γιατί πάτησαν και στην αυταπάτη ότι οι σκλάβοι τελικά θα ελευθερωθούν!Η περίοδος ίδια, γιατί παντού υπήρχαν οι ανάγκες μετακίνησης εργατών ώστε να αναπτυχθεί η παραγωγή και να ολοκληρωθεί και η ιστορική αποστολή της αστικής τάξης (κοινωνικοποίηση της παραγωγής)
Δεν είναι ακριβώς έτσι. Λίγο τα παραποιείς στα γεγονότα.
Δεν πατάω πάνω στα γεγονότα, βλέπεις δεν μπήκα στην διαδικασία να παραθέσω κανένα συγκεκριμένο γεγονός!!!
Παραθέτω την 'αφορμή' για να υλοποιηθεί μια ιστορική αναγκαιότητα!!!
Ιστορικά η αστική τάξη ήταν έτοιμη να πάρει πλήρως και την εξουσία στα χέρια της και χρησιμοποίησε ότι μέσο είχε στα χέρια της!
Η χρήση μέρους των σκλάβων ή των κολίγων με την αφορμή - δικαιολογία ότι δεν θα είναι σκλάβοι ή ότι δεν θα είναι εργάτες μόνο στο Χ χωράφι που ανήκει στον ψ, ήταν ένα από αυτά τα μέσα!
@fanis75 said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:
Η ανισότητα είναι ίδιον της φύσης και είναι απόλυτα αποδεκτή και σωστή. Δεν γίνεται να υπάρξη καμια οργανωμένη (ή μη) κοινωνία χωρίς ανισότητες. Από το πολύ απλό οτι κάποιος πρέπει να κυβερνά μέχρι πολυ πιο βαθιές έννοιες, που δεν είναι της παρούσης να αναλύσουμε.
Η ανισότητες υπήρχαν και θα υπάρχουν όσο υπάρχουν διάφορες στο DNA (πάντα δλδ)
Το θέμα είναι αν οι ανισότητες αυτές γίνονται προϊόντα εκμετάλλευσης?
Πάντα θα υπάρχει η ανισότητα κατοίκων επαρχίας και πόλεων. Θα γίνεται πχ εκμετάλλευση των κατοίκων της επαρχίας για να τρέφονται οι κάτοικοι των πόλεων χωρίς να γίνονται οι κάτοικοι της επαρχίας δέκτες υπηρεσιών από τους κατοίκους των πόλεων
Πάντα θα υπάρχει η ανισότητα χειρωνακτικής εργασίας με πνευματική εργασία.
Κλπ κλπ
Ξαναλέω και νομίζω ότι συμφωνείς σε αυτό
Το θέμα είναι αν οι ανισότητες αυτές γίνονται προϊόντα εκμετάλλευσης?
Μεταφορά άμεσα στο 'mother of all topics!!!'
@lap said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:
Χοντρικά και στις δυο ηπείρους την ίδια εποχή καταργήθηκε η δουλειά.
Στην δε απέναντι έγινε ένας τεραστίων διαστάσεων πόλεμος (εμφύλιος, από τους πιο μεγάλους και σκληρούς πολέμους της σύγχρονης ιστορίας) διότι η μισή ομοσπονδία δεν ήθελε την κατάργηση της δουλειάς. Αν το σκεφτούμε σήμερα ως κονσεπτ είναι άκρως εντυπωσιακό. Πέθαινε κόσμος, έχαναν τη ζωή τους, συγγενείς σκότωναν συγγενείς διότι οι μεν ήθελαν να έχουν σκλάβο έναν άνθρωπο από την Αφρική και οι δε ήθελαν να το καταργήσουν ως θεσμός ανάπτυξης τους οικονομίας.
Ήταν βήμα η κατάργηση της δουλείας (όχι της δουλειάς, η δουλειά δεν θα καταργηθεί ποτέ)!!!
Ο λόγος ένας!
Ο διαχωρισμός της εργατικής δύναμης ως μοναδικός παράγοντας δημιουργίας υπεραξίας (και αρά και η ιδιοκτησία πάνω της) από τα μέσα παραγωγής (που συνεχίζουν και θα συνεχίζουν πάντα να έχουν ιδιοκτησία πάνω τους!
Οι μεν ήθελαν ελεύθερη εργατική δύναμη (να την αγοράζουν και να την πληρώνουν όσο ήθελαν)
Οι δε να την έχουν μόνιμα δική τους μαζί με τα υπόλοιπα μέσα παραγωγής
Οι δε έχασαν γιατί πάτησαν και στην αυταπάτη ότι οι σκλάβοι τελικά θα ελευθερωθούν!
Η περίοδος ίδια, γιατί παντού υπήρχαν οι ανάγκες μετακίνησης εργατών ώστε να αναπτυχθεί η παραγωγή και να ολοκληρωθεί και η ιστορική αποστολή της αστικής τάξης (κοινωνικοποίηση της παραγωγής)
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μα υπάρχουν και άλλα ηλεκτρικά εκτός από το τεσλα.
Η τιμή τους όμως είναι παραπλήσια των Τέσλα!
Μην κολλάς στην επιλογή μάρκας!!!
37000€ για ηλεκτρικό (40000 μείον την επιδότηση 3000) ή 30000 για υβριδικό???
Δεδομένων των μειονεκτημάτων των ηλεκτρικών, θεωρείς ότι πραγματικά επιδοτείται η αγορά ηλεκτρικού;;; Ότι γίνεται πραγματικά προσπάθεια να αυξηθεί ο αριθμός των ηλεκτρικών???
Εγώ για δώρο σε αυτόν που είναι ήδη αποφασισμένος να αγοράσει ηλεκτρικό το βλέπω!