Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 2
    • Posts 347
    • Best 156
    • Groups 0

    araxnis

    @araxnis

    302
    Reputation
    31
    Profile views
    347
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Ξάνθη Age 40

    araxnis Unfollow Follow

    Best posts made by araxnis

    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      IMG_20230430_181314.jpg
      IMG_20230430_181414.jpg
      IMG_20230430_181506.jpg

      Δεν λες ουάου όταν το βλέπεις, ουτε γυρνάει τα κεφάλια...Αλλά είναι το πιο αγχολυτικό αυτοκίνητο που είχα, αυτό που με βγάζει ασπροπρόσωπο κυρίως σε θέματα πρακτικότητας όταν με τα αλλα έξυνα το κεφάλι τι θα μπει και πού...Επίσης ο μικρός μου δεν θέλει να μπει σε άλλο αυτοκίνητο, ίσως γιατί κάθεται ψηλά και του αρέσει να βλέπει έξω...Το μοναδικό αυτοκίνητο που αγόρασα με απόλυτα αντικειμενικά κριτήρια (στα άλλα έπαιζε και συναίσθημα) είναι και αυτό που με έχει εξυπηρετήσει και καλύτερα μέχρι στιγμής..(τουλάχιστον μέχρι να αρχίσουν οι ιστορίες με το adblue🤣🤣🤣)...Σε λίγο φτάνει τα 10.000χλμ..

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      araxnis
    • RE: Opel Crossland X

      Έκλεισα αισίως τα 10.000χλμ με το Crossland οπότε ακολουθεί σεντόνι για όποιον ενδιαφέρεται...
      Το παρήγγειλα Νοέμβριο του '21 και το παρέλαβα Μάρτιο του '22..Περίεργη περίοδος τότε για αγορά αυτοκινήτου...Ήμουν πολύ κοντά στο να κλείσω το Captur αλλά με είχε απογοητεύσει με τους τριγμούς στο test drive και με άρεσε παρα πολύ και το T-Roc (pro facelift) αλλά με απέτρεπε η άθλια ποιότητα του εσωτερικού...Επίσης κοιτούσα το νεοφερμένο τότε Yaris Cross αλλά με χρόνο παράδοσης 18 (!) μηνών, που ήταν για μένα και ο σημαντικότερος λόγος απόρριψής του, μαζι με τους χώρους του..Να σημειώσω εδώ οτι ήμουν κάτοχος για 14 χρόνια ενός Ford Focus 1.6 Ti-VCT και σποραδικά οδηγός Renault Megane Mk3 και Audi A3 8P. Επίσης στην οικογένεια υπάρχει Peugeot 107 2tronic (της συζύγου) το οποίο έχει επιφορτιστεί όλες τις αστικές μετακινήσεις...Έχω την έκδοση Ultimate 1.5 hdi αγορασμένο στα 24.500€..Έχουμε και λέμε..

      Θετικά (+)

      • Κατανάλωση...Μέση κατανάλωση έχω μέχρι τώρα 4,5 με χρήση 90% εκτός πόλης - 10% εντός
      • Ανάρτηση...Ισοπεδώνει τα ΠΑΝΤΑ...Πραγματικά δεν καταλαβαίνεις τίποτα, χωρίς όμως να εχεις τις κλίσεις μιας μαλακής ρύθμισης...Οκ, δεν είναι για στροφιλίκια, αλλά στις καμπές της εθνικής σου εμπνέει μεγάλη σιγουριά..Εντύπωση (λόγω ημιάκαμπτου) με προκαλεί το γεγονός οτι δεν αναπηδά η πίσω ανάρτηση στις εγκάρσιες ανωμαλίες..Απο τα καλύτερα σημεία του αυτοκινήτου για εμένα
      • Καθίσματα...Να σημειώσω πως έχω τα εργονομικά καθίσματα AGR και μετά απο 6ωρο ταξίδι βγαίνω ατσαλάκωτος...Επειδή έχω και ένα θέμα με τη μέση, στο focus μετά απο μια ωρα οδήγησης άρχιζαν οι πόνοι...
      • Χώροι - πρακτικότητα...Ειδικά το συρόμενο πίσω κάθισμα σε λύνει τα χέρια, ενώ γενικά οι χώροι ειναι πολύ μεγάλοι αναλογιζόμενος τις διαστάσεις του..
      • Συστήματα ADAS..Αυτά που έχει λειτουργούν υποδειγματικά..ωραιο γκατζετακι το ρανταρ αναγνώρισης πινακίδων. Επίσης το CC (δεν έχει ACC) ρυθμίζεται ανά 1χλμ/ωρα..Εξαιρετικά χρήσιμο το blind spot
      • Ποιότητα - στιβαρότητα..Σε απόλυτα κριτήρια δεν ενθουσιάζεσαι αλλά αν δεις τους ανταγωνιστές τότε αλλάζει το πράγμα...Έχω εντυπωσιαστεί κυρίως απο την στιβαρότητα και την έλλειψη τριγμών (έως τώρα), ακόμα και σε κατσικόδρομους και σε πλακόστρωτα τίποτα δεν κάνει τσικ
      • Ηχομόνωση...Ο κινητήρας απλά δεν ακούγεται έως τις 4.000 στρ...Γενικά μέχρι τα 130χλμ/ωρα είναι αθόρυβο, απο εκεί και μετά ξεκινάνε αεροδυναμικοί θόρυβοι, λογικό νομίζω λόγω σχήματος
      • Φώτα...Απίστευτα...Και είναι τα απλά led..Κάνουν τη νύχτα μέρα..Νομίζω πως πρέπει να γίνουν υποχρεωτικά σε όλα τα καινούρια αυτοκίνητα
        -Υποβραχιόνιο οδηγού...Ενω στην αρχή με ξένιζε, οσο περνάει ο καιρός τοσο το εκτιμώ...Μαλακό, στο σωστό ύψος για το χέρι και οταν δεν το θες το αναδιπλώνεις
        -Αμορτισερ στο καπό...Πείτε με βιτσιόζο και ψυχοπαθή αλλά ναι, ορισμένες φορές ανοίγω το καπό απλά για να δω αυτο🤣🤣

      Ούτε ζέστη ούτε κρύο

      • Infotainment ..Δεν είμαι φαν του θέματος και οτι έχει επάνω λειτουργεί σωστά, αλλα θα μπορούσε να έχει πιο σύγχρονα γραφικά και πιο εμπλουτισμένο μενού (πχ πληροφορίες διαδρομής)
        -Τιμόνι...Απλά οκ από αίσθηση αλλά έχει ωραίο πιάσιμο και χοντρή στεφάνη

      Αρνητικά (-)

      • Η λειτουργία του start-stop...Τραχύ στη λειτουργία του και κάποιες φορές δουλεύει λιγο αλλόκοτα..Συνήθως το απενεργοποιώ
      • Ελαστικά...Έχει τα Bridgestone Turanza T005 σε διάσταση 215/50/17 και είναι άθλια...Νόμιζα οτι ειχα θόρυβο τροχασμου και μπήκα ως συνοδηγος σε ίδιο αυτοκίνητο με ελαστικά Hankook (ίδιες διαστάσεις) και ηταν αλλο αυτοκίνητο. Επίσης αργούν να ζεσταθούν...
        -Αυτόματο παρκάρισμα...Ακόμα απορώ για το λόγο ύπαρξης του
        -Κονσόλα...Ενώ έχει πολλούς χώρους το συγκεκριμένο είναι αστείο...Λίγα πράγματα και μικρά..Τουλάχιστον έχει συρταρωτό καπάκι. Στο ίδιο πλαίσιο και η έλλειψη θήκης γυαλιών
        -Έλλειψη ACC..Θα έκανε το ταξίδι ακομα πιο απολαυστικό
        -Έλλειψη πίσω υποβραχιόνιου...Πέφτει όλο το κεντρικό τμήμα του πίσω καθίσματος αλλά ετσι εχεις σε κοινή θέα τον χώρο αποσκευών
        -Το σχήμα του χειρόφρενου...Ενώ στο μάτι είναι ωραίο, καμια φορά...ψάχνω το κουμπί απελευθέρωσής του...
        -Android Auto..Φυσικά και δεν είναι ασύρματο αλλά λύνεται ..
        -Myopel app....Δεν αφορά το αυτοκίνητο αλλά ρε Opel (PSA) έλεος!!!

      Γενικά βασίζεται σε παλαιότερη πλατφόρμα οπότε κάποια αρνητικά - ελλείψεις ισως οφείλονται εκει..Επίσης στα 10.000χλμ δεν εχει βγάλει το παραμικρό (φτου φτου) αν και αναμένω ότι κάποια στιγμή θα ερθει και σε εμενα η επιδημία που λεγεται adblue..Αν θα το ξανααγόραζα?Με τις σημερινές τιμές όχι...Με την τιμή που το πήρα το '21 σίγουρα, απλά θα το έπαιρνα αυτόματο. Συγνώμη για τη σεντονάρα και να χαίρεστε όλοι τα οχήματά σας!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      araxnis
    • RE: Carspotting [#7]

      Σε ορεινό χωριό της Δυτικής Μακεδονίας...Συγκινήθκα....

      IMG_20250825_194900.jpg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      araxnis
    • RE: OPEL FORUM

      Ιδού ο κύριος υπεύθυνος μεγάλης ταλαιπωρίας και εκνευρισμού κατόχων κινητήρων diesel PSA...Το περίφημο μπεκ του adblue, βουλωμένο λόγω κρυσταλλοποίησής του...Το συγκεκριμένο είχε 77.000 χλμ.

      FB_IMG_1702478383371.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      araxnis
    • RE: Opel Crossland X

      @araxnis said in Opel Crossland X:

      Έκλεισα αισίως τα 10.000χλμ με το Crossland οπότε ακολουθεί σεντόνι για όποιον ενδιαφέρεται...
      Το παρήγγειλα Νοέμβριο του '21 και το παρέλαβα Μάρτιο του '22..Περίεργη περίοδος τότε για αγορά αυτοκινήτου...Ήμουν πολύ κοντά στο να κλείσω το Captur αλλά με είχε απογοητεύσει με τους τριγμούς στο test drive και με άρεσε παρα πολύ και το T-Roc (pro facelift) αλλά με απέτρεπε η άθλια ποιότητα του εσωτερικού...Επίσης κοιτούσα το νεοφερμένο τότε Yaris Cross αλλά με χρόνο παράδοσης 18 (!) μηνών, που ήταν για μένα και ο σημαντικότερος λόγος απόρριψής του, μαζι με τους χώρους του..Να σημειώσω εδώ οτι ήμουν κάτοχος για 14 χρόνια ενός Ford Focus 1.6 Ti-VCT και σποραδικά οδηγός Renault Megane Mk3 και Audi A3 8P. Επίσης στην οικογένεια υπάρχει Peugeot 107 2tronic (της συζύγου) το οποίο έχει επιφορτιστεί όλες τις αστικές μετακινήσεις...Έχω την έκδοση Ultimate 1.5 hdi αγορασμένο στα 24.500€..Έχουμε και λέμε..

      Θετικά (+)

      • Κατανάλωση...Μέση κατανάλωση έχω μέχρι τώρα 4,5 με χρήση 90% εκτός πόλης - 10% εντός
      • Ανάρτηση...Ισοπεδώνει τα ΠΑΝΤΑ...Πραγματικά δεν καταλαβαίνεις τίποτα, χωρίς όμως να εχεις τις κλίσεις μιας μαλακής ρύθμισης...Οκ, δεν είναι για στροφιλίκια, αλλά στις καμπές της εθνικής σου εμπνέει μεγάλη σιγουριά..Εντύπωση (λόγω ημιάκαμπτου) με προκαλεί το γεγονός οτι δεν αναπηδά η πίσω ανάρτηση στις εγκάρσιες ανωμαλίες..Απο τα καλύτερα σημεία του αυτοκινήτου για εμένα
      • Καθίσματα...Να σημειώσω πως έχω τα εργονομικά καθίσματα AGR και μετά απο 6ωρο ταξίδι βγαίνω ατσαλάκωτος...Επειδή έχω και ένα θέμα με τη μέση, στο focus μετά απο μια ωρα οδήγησης άρχιζαν οι πόνοι...
      • Χώροι - πρακτικότητα...Ειδικά το συρόμενο πίσω κάθισμα σε λύνει τα χέρια, ενώ γενικά οι χώροι ειναι πολύ μεγάλοι αναλογιζόμενος τις διαστάσεις του..
      • Συστήματα ADAS..Αυτά που έχει λειτουργούν υποδειγματικά..ωραιο γκατζετακι το ρανταρ αναγνώρισης πινακίδων. Επίσης το CC (δεν έχει ACC) ρυθμίζεται ανά 1χλμ/ωρα..Εξαιρετικά χρήσιμο το blind spot
      • Ποιότητα - στιβαρότητα..Σε απόλυτα κριτήρια δεν ενθουσιάζεσαι αλλά αν δεις τους ανταγωνιστές τότε αλλάζει το πράγμα...Έχω εντυπωσιαστεί κυρίως απο την στιβαρότητα και την έλλειψη τριγμών (έως τώρα), ακόμα και σε κατσικόδρομους και σε πλακόστρωτα τίποτα δεν κάνει τσικ
      • Ηχομόνωση...Ο κινητήρας απλά δεν ακούγεται έως τις 4.000 στρ...Γενικά μέχρι τα 130χλμ/ωρα είναι αθόρυβο, απο εκεί και μετά ξεκινάνε αεροδυναμικοί θόρυβοι, λογικό νομίζω λόγω σχήματος
      • Φώτα...Απίστευτα...Και είναι τα απλά led..Κάνουν τη νύχτα μέρα..Νομίζω πως πρέπει να γίνουν υποχρεωτικά σε όλα τα καινούρια αυτοκίνητα
        -Υποβραχιόνιο οδηγού...Ενω στην αρχή με ξένιζε, οσο περνάει ο καιρός τοσο το εκτιμώ...Μαλακό, στο σωστό ύψος για το χέρι και οταν δεν το θες το αναδιπλώνεις
        -Αμορτισερ στο καπό...Πείτε με βιτσιόζο και ψυχοπαθή αλλά ναι, ορισμένες φορές ανοίγω το καπό απλά για να δω αυτο🤣🤣

      Ούτε ζέστη ούτε κρύο

      • Infotainment ..Δεν είμαι φαν του θέματος και οτι έχει επάνω λειτουργεί σωστά, αλλα θα μπορούσε να έχει πιο σύγχρονα γραφικά και πιο εμπλουτισμένο μενού (πχ πληροφορίες διαδρομής)
        -Τιμόνι...Απλά οκ από αίσθηση αλλά έχει ωραίο πιάσιμο και χοντρή στεφάνη

      Αρνητικά (-)

      • Η λειτουργία του start-stop...Τραχύ στη λειτουργία του και κάποιες φορές δουλεύει λιγο αλλόκοτα..Συνήθως το απενεργοποιώ
      • Ελαστικά...Έχει τα Bridgestone Turanza T005 σε διάσταση 215/50/17 και είναι άθλια...Νόμιζα οτι ειχα θόρυβο τροχασμου και μπήκα ως συνοδηγος σε ίδιο αυτοκίνητο με ελαστικά Hankook (ίδιες διαστάσεις) και ηταν αλλο αυτοκίνητο. Επίσης αργούν να ζεσταθούν...
        -Αυτόματο παρκάρισμα...Ακόμα απορώ για το λόγο ύπαρξης του
        -Κονσόλα...Ενώ έχει πολλούς χώρους το συγκεκριμένο είναι αστείο...Λίγα πράγματα και μικρά..Τουλάχιστον έχει συρταρωτό καπάκι. Στο ίδιο πλαίσιο και η έλλειψη θήκης γυαλιών
        -Έλλειψη ACC..Θα έκανε το ταξίδι ακομα πιο απολαυστικό
        -Έλλειψη πίσω υποβραχιόνιου...Πέφτει όλο το κεντρικό τμήμα του πίσω καθίσματος αλλά ετσι εχεις σε κοινή θέα τον χώρο αποσκευών
        -Το σχήμα του χειρόφρενου...Ενώ στο μάτι είναι ωραίο, καμια φορά...ψάχνω το κουμπί απελευθέρωσής του...
        -Android Auto..Φυσικά και δεν είναι ασύρματο αλλά λύνεται ..
        -Myopel app....Δεν αφορά το αυτοκίνητο αλλά ρε Opel (PSA) έλεος!!!

      Γενικά βασίζεται σε παλαιότερη πλατφόρμα οπότε κάποια αρνητικά - ελλείψεις ισως οφείλονται εκει..Επίσης στα 10.000χλμ δεν εχει βγάλει το παραμικρό (φτου φτου) αν και αναμένω ότι κάποια στιγμή θα ερθει και σε εμενα η επιδημία που λεγεται adblue..Αν θα το ξανααγόραζα?Με τις σημερινές τιμές όχι...Με την τιμή που το πήρα το '21 σίγουρα, απλά θα το έπαιρνα αυτόματο. Συγνώμη για τη σεντονάρα και να χαίρεστε όλοι τα οχήματά σας!!

      Αναφορά πλέον των 20.000χλμ...
      Δεν έχει αλλάξει κάτι από την προηγουμένη αναφορά απλά θα σημειώσω τα παρακάτω:

      1. Έχει ανοίξει αισθητά ο κινητήρας (ιδίως μετά τα 15.000χλμ)
      2. Η κατανάλωση είναι στα 4,6 lit/100km με χρήση 30% πόλη και 70% εθνική
      3. Παντελής απουσία τριγμών (μακάρι να παραμείνει έτσι)
      4. Ανεκδιήγητα τα Bridgestone T005 (οσονούπω θα πάρουν πόδι).
      5. Απίστευτη εκμετάλλευση των εσωτερικών χώρων
      6. Κάποιοι αεροδυναμικοί θόρυβοι μετά τα 130 χλμ μάλλον οφείλονται στις μπάρες οροφής.

      Τι μου λείπει:

      1. Αεραγωγοί για τους πίσω επιβάτες (στην κονσόλα)
      2. Πίσω υποβραχιόνιο
      3. ACC

      Να σημειώσω πως ενώ βασίζεται στο C3 Aircross, δίνει μια πολύ πιο στιβαρή αίσθηση σε σχέση με το Citroen, το οποίο με τη σειρά του είναι περισσότερο "μαγικό χαλί".
      Να είμαστε καλά και για πολλές επόμενες αναφορές....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      araxnis
    • RE: PEUGEOT FORUM

      https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/autokatalog/ecotest/ecotest-ranking-sauberste-autos/

      Ενδιαφέρον τεστ ...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      araxnis
    • RE: TESLA FORUM

      @iceman7 said in TESLA FORUM:

      Έπρεπε να σας έχω πριν λίγο στο πάρκινγκ του Σκλαβενίτη στην Ανάβυσσο.
      Με όλους τους μαλακες μαζεμένους να έχουν κολλήσει γιατί δεν είχαν 2 λεπτά υπομονή και να πρέπει να κάνω εγώ οπισθογωνια να τους αδειάσω το δρόμο των ηλιθίων ενώ περίμενα καρτερικά και κανονικά να φύγει μια με ένα ξεκωλο κολάν με ένα c3. Είχαν μπλοκάρει τα πάντα, ούτε η κοπέλα μπορούσε να ξεπαρκάρει. Έπος !
      Ε έπεσαν πασχαλιάτικα μπινελικια και φωνές … κρίμα τη θεία κοινωνία το πρωί ! Με κόλλασαν!
      Φυσικά έχασα και τη θέση και τσακώθηκα με τη γυναίκα που τσαντιστηκε επειδή φώναζα.
      Σκεφτείτε όλα αυτά τώρα και να ήμουν με το τεσλα να μην μπορώ ούτε οπισθογωνια να κάνω.

      Μέσα σε όλο αυτόν τον χαμό που περιγράφεις πρόσεξες και το κολλάν?😜

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      araxnis
    • RE: Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!

      @realzeus said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

      Τις Μερκ τις βρίζει χρόνια τώρα, υπήρχε και βίντεο πριν 1-2 χρόνια με βρισίδια. Πάντως τα αγγλικά του είναι καλά, μόνο ένα λαθάκι είδα.

      Τις βρίζει χρόνια τώρα αλλά όλο με τέτοιες κυκλοφορεί....

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      araxnis
    • RE: Honda HR-V 2021

      @ilias-a said in Honda HR-V 2021:

      @sargus said in Honda HR-V 2021:

      Πάνω σε αυτό που ανέφερες @panormus772
      Έχω ένα Honda civic του 2018. Παρκάρει σε κλειστό παρκινγκ και έχει μόλις 62.000 χλμ. Και ζω Κρήτη.
      Τις προάλλες το πήγα να δουν το κλιματιστικό γιατί δεν έβγαζε κρύο οπότε και διαπίστωσαν ότι έχει χάσει όλο το φρεον. Συμπληρώσαμε, και τώρα περιμένουμε να βρούμε που είναι η διαρροή.
      Χθες λοιπόν που το πήγα να το ξαναδούν, πέφτει ο άνθρωπος από κάτω και ψάχνει ψάχνει αλλά τίποτα. Κάποια στιγμή με ρωτάει "Φίλε, εισαγωγής είναι το αμάξι;" Όχι, του λέω, γιατί ρωτάς; Γιατί μου λέει "από κάτω βλέπω τα ψυγεία κτλ. και είναι οξειδωμένα. Όπως όταν κινείσαι συχνά σε δρόμους που έχουν ρίξει αλάτι" Το αμάξι του λέω δεν έχει δει χιόνι (ή κρύο ολότελα) ούτε στην τηλεόραση.
      Οπότε η αγαπητή μας Honda μειώνει μάλλον ποιότητα υλικών σιγά σιγά...

      Σε ολα τα νησια και τις παραθαλασσιες περιοχες υπαρχει αυτο το προβλημα, οπως και η οξειδωση στα σιδερενια καγκελα στις οικιες και στις βασεις των A/C, ο αερας μεταφερει την αλμυρα της θαλασσας αρκετα χιλιομετρα απο αυτην. Εχω δει αυτοκινητο 2ετιας με 15000km απο τη Μυκονο και ηταν στην κατασταση που ειναι Γερμανικο 5-8 ετων με 250000km.

      Ισχύει, πήγα στη Λήμνο με πεντακάθαρο αυτοκίνητο και μετά από 3 χρόνια που έφυγα είχε γεμίσει από κάτω παντού (επιφανειακή) σκουριά...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      araxnis
    • RE: VW Tiguan 2024

      @nickthetrib said in VW Tiguan 2024:

      Σε πειράζω Χρήστο. Καλημέρα!

      Και το Steyr θα γέμιζε!!!
      Μέγιστη ποσότητα σε φορτίο από Άρτα για Αθήνα.
      4 -5 τενεκέδες λάδι, 2 μεγαλα τσουβάλια πατάτες, 2 δοχεία τυρί, 2 χαρτοκουτα Νουνού με κρέατα, 2 μικρά τσουβάλια χορταρικά, 3 μικρά ΣΑΚ βουαγιάζ.
      Και ενήλικα 4 άτομα.
      Με κορόλα liftback στρογγυλοφάναρη 1.3 με το 1/3 του πίσω καθίσματος ριγμένο .
      Πλέον η ικανότητα των ανθρώπων στο χωριό να παρέχουν τόσα δεν υπάρχει.
      Πχ τα τυριά έχουν χαθεί και μεταφέρω τα μισά χορταρικά πατάτες κρεατικά λάδι.

      Sorry για το off-topic, αλλά αυτές οι χαρτόκουτες ΝΟΥΝΟΥ ήταν απίστευτης αντοχής..Στις μετακομίσεις ήταν περιζήτητες😁😁

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      araxnis

    Latest posts made by araxnis

    • RE: CITROEN C5 AIRCROSS 2025

      Το πέτυχα σε μπλε στην Εγνατία .. Πολύ εντυπωσιακό και επιβλητικό.Καιρό είχε να με τραβήξει το ενδιαφέρον ένα αυτοκίνητο στο δρόμο (πλην εξωτικών κατασκευών)..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      araxnis
    • RE: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ FORUM [#3]

      Αααα..οκ...Τόσα χρόνια το είχα ξεχάσει..Νόμίζα ήταν app. Σας ευχαριστώ!

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      A
      araxnis
    • RE: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ FORUM [#3]

      Καλησπέρα σε όλους. Είχα στο κινητό το app του forum το οποίο με βόλευε απίστευτα. Μετά από backup που έκανα για να προχωρήσω σε factory reset του κινητού, για κάποιο ανεξήγητο λόγο το app δεν υπάρχει πλέον (ενώ υπάρχουν όλες οι άλλες εφαρμογές). Ψάχνω αλλά δεν μπορώ να βρω το app πουθενά...Καμιά ιδέα;🤔

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      A
      araxnis
    • RE: Peugeot 3008 2016

      @gatoz said in Peugeot 3008 2016:

      @criuser said in Peugeot 3008 2016:

      @savas89 said in Peugeot 3008 2016:

      Από όσο βλέπω πάντως στο forum της Peugeot στο fb , όλο για τα πετρέλαια γράφουν..

      Σε ποιό φόρουμ της Πεζώ είσαι στο ΦΒ ?

      Γιατί σε ένα του 3008, σε διαγράφουν αν δεν γράφεις σχόλια...

      Ισως και αν τα σχόλια δεν είναι αυτά που αρέσουν στους διαχειριστές...😊

      κoλοκυθια
      διαγραφονται οσoι δεν συμμετεχουν ποτε και εχουν ονοματα στο φουμπου τυπου vagrant αντι για ονοματα

      Δεν είναι καθόλου κολοκύθια...Διαγράφτηκα με συνοπτικές διαδικασίες όταν έκανα ένα σχόλιο για ένα στοιχείο εξοπλισμού, όπου απλά ανέφερα ότι το Grandland το έχει...Πέσανε να με φάνε του τύπου "Τι συγκρίνεις τον τενεκέ με το 3008?" Ούτε 15χρονα να ήταν...Από τις χειρότερες ομάδες μακράν....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      araxnis
    • RE: Peugeot 5008 (SUV)

      @savas89 said in Peugeot 5008 (SUV):

      @araxnis said in Peugeot 5008 (SUV):

      @savas89 said in Peugeot 5008 (SUV):

      Χτες 7 άνθρωποι μέσα 3 ενήλικες 3 παιδιά και ένα νήπιο μια χαρά στην ανηφόρα δεν κατάλαβα τίποτα. Οκ hybrid 4 δεν είναι άλλα πολύ άνετα ανέβηκε δε δυσκολεύθηκε 😉 . Διαδρομή για Ελασσόνα και όχι μόνο. Έκανα και κάτι προσπεράσεις με sport mode για τη φάση , επίσης άνετα . Κατανάλωση ταξιδιού 6,4λ. Επίσης στις πίσω θέσεις άνετα κάθεται ενήλικας (1,74 ηταν) δεν είναι όπως το xtrail ή άλλα που ήταν ζορικο.

      Εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση για τόσο μεγάλο και βαρύ αυτοκίνητο, αλλά πες μας, με τι ταχύτητες πήγαινες;

      Ναι μια χαρά . Κανονικες και σε κάποιες περιπτώσεις 120-135 ενώ ο δρόμος είναι για λιγότερο και με γκάζι την ανηφόρα για να δω πώς πάει. Μόνο ac δεν είχα σε όλη τη διαδρομή.

      Εξαιρετικά!!Καλοτάξιδο!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      araxnis
    • RE: Peugeot 5008 (SUV)

      @savas89 said in Peugeot 5008 (SUV):

      Χτες 7 άνθρωποι μέσα 3 ενήλικες 3 παιδιά και ένα νήπιο μια χαρά στην ανηφόρα δεν κατάλαβα τίποτα. Οκ hybrid 4 δεν είναι άλλα πολύ άνετα ανέβηκε δε δυσκολεύθηκε 😉 . Διαδρομή για Ελασσόνα και όχι μόνο. Έκανα και κάτι προσπεράσεις με sport mode για τη φάση , επίσης άνετα . Κατανάλωση ταξιδιού 6,4λ. Επίσης στις πίσω θέσεις άνετα κάθεται ενήλικας (1,74 ηταν) δεν είναι όπως το xtrail ή άλλα που ήταν ζορικο.

      Εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση για τόσο μεγάλο και βαρύ αυτοκίνητο, αλλά πες μας, με τι ταχύτητες πήγαινες;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      araxnis
    • RE: PEUGEOT FORUM

      @sabas_thess said in PEUGEOT FORUM:

      Καλημέρα κύριοι. Άλλαξα εχθές ιμάντα σε 308 mk ii Puretch 130. Τον άλλαξα σε εξωτερικό συνεργείο, όχι στην αντιπροσωπεία, καθαρά γιατί με βόλευε το σημείο. Ερώτηση. Έχει λογική να αλλάξει και λάδια φίλτρο λαδιού; Συγκοινωνούν; Δεν είναι τα έξτρα χρήματα. Απλά αρχές Ιουλίου είχα σερβις γι'αυτό ρωτάω.

      Και πολύ καλά έκανε....Συνολικό κόστος;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      araxnis
    • RE: Citroen C3 / e-C3 (2024)

      Η αλήθεια είναι ότι, παρά ότι γραφόταν εδώ, πάει τρένο στις πωλήσεις.. Τελικά δε νοιάζονται οι αγοραστές για το στροφόμετρο...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      araxnis
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Φτάσαμε λοιπόν αισίως τα 10000χλμ στο πρώτο μας 5μηνο. Δύο προβλήματα που έχω εντοπίσει έχουν μεταφερθεί στην αντιπροσωπεία. Το ένα είναι κάποιες γραμμές στην αριστερή πλευρά του Infotainment, οπότε παραγγείλανε νέο και περιμένω (ήδη 1+ μήνα.....) και επίσης μία γρατζουνιά στην πόρτα του συνοδηγού που είναι εκεί από όταν το παρέλαβα για την οποία μου έχουν πει θα βάψουν την πόρτα στα πλαίσια της εγγύησης, αλλά προσωπικά το τρενάρω γιατί δεν είμαι σίγουρος αν θέλω να βαφτεί η πόρτα τόσο νωρίς.

      Κατά τα άλλα όλα είναι όπως αρμόζουν σε ένα τέτοιο όχημα. Εξαιρετικά άνετη κύλιση, και άνετη οδήγηση. Καταπίνει όμορφα τα χιλιόμετρα - δεν έχει φτιαχτεί για να κάνεις μαγκιές στις στροφές, άλλωστε δε με προδιαθέτει και ιδιαίτερα το τιμόνι. Βέβαια το μάχιμο χειροκίνητο κιβώτιο δίνει μια πινελιά να το κυνηγήσεις λίγο - και μου θυμίζει πως είμαι οδηγός σε σχέση με το βαρετό αλλά καθόλα άξιο στην πόλη inster.

      Είναι ένα αυτοκίνητο που χαίρεσαι στα ταξίδια και στις εξορμήσεις. Γενικά ένα πολύ ισορροπημένο αυτοκίνητο χωρίς να ξεχωρίζει ιδιαίτερα σε κάποιον τομέα αλλά που θα κάνει εξαιρετικά την δουλειά του. Οι χώροι είναι απίθανοι - δεν είχα ποτέ τόσο μεγάλο αυτοκίνητο - και πραγματικά μου έχουν λύσει τα χέρια. Αν εξαιρέσεις το βάθος του χώρου αποσκευών λόγω μπαταρίας που όμως λόγω της συρώμενης εταζέρας το σώνει εύκολα δίνοντας ύψος προς την οροφή, χωράει σχεδόν τα πάντα.

      Τέλος να πω πως οι πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω, κάνουν μεγάλη διαφορά στην οδήγηση και στις αντιδράσεις σε απότομες ανωμαλίες ειδικά σε στροφές. Ουσιαστικά δεν αισθάνομαι αυτό το πέταγμα και αλλαγή κατεύθυνσης που αισθανόμουν κυρίως στο t-cross με τον ημιάκαπτο πίσω.

      Αυτό το "πέταγμα" πάνω σε ανωμαλία σε στροφή το αισθανόμουν με το Focus MK2 με πολλαπλούς ενώ το Crossland περνάει ακλόνητο με ημιάκαμπτο, το ίδιο και το Megane 3 του αδερφού...Ίσως είναι θέμα ρυθμίσεων...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      araxnis
    • RE: TOYOTA FORUM

      @a-d-p said in TOYOTA FORUM:

      Η Toyota ανακαλεί επιπλέον 127.000 Tundra, Lexus GX και LX – Ενδεχομένως να χρειαστούν αλλαγή κινητήρα

      https://www.autoblog.gr/2025/11/07/i-toyota-anakalei-epipleon-127-000-tundra-lexus-gx-kai-lx-endexomenos-na-xreiastoun-allagi-kinitira/

      @criuser έτσι κάνουν οι μεγάλες και υπεύθυνες εταιρείες, ανάκληση και αλλαγή κινητήρα 😁😁

      Τόλμα να κάνεις κάτι διαφορετικό στις ΗΠΑ ...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      araxnis
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr