red_monster
@red_monster
τσομπάνης
Best posts made by red_monster
-
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
Δωρεάν φόρτιση στο ΙΣΝ για του η-λεχρίτες
-
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
@williamg said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Δεν ξέρω πως να κρίνω τον κόπο του καθένα ρε παιδιά. Τα χουμε ξαναπεί αλλού. Μπορώ να πω πολλά για τις πίκρες της δικιάς μου δουλειάς γιατί τις ζω αλλά σίγουρα οποιος βιοπορίζεται απ τη δουλειά του και δεν την κάνει για χόμπι έχει να αραδιάσει μια τέτοια λίστα.
Και μετά υπάρχει και το άλλο. Σίγουρα θα χει όνομα. Αυτό που ο καθένας μας είναι σα να έχει να γεμίσει ένα χώρο στο κεφάλι του με σκοτούρες/φόβους/κλπ σκατα. Για πολλούς γεμίζει με τα της δουλειάς. Αλλά είμαι σίγουρος ότι αν αυριο γινόμουνα εισοδηματίας θα έβρισκα σε μια βδομάδα το πολύ κάτι άλλο να γεμίσω αυτό τον χώρο. Και σύντομα θα ήμουνα στο ανάλογο φόρουμ να συγκρίνω το μέγεθος των σκατών που ζώ με αυτό που ζουν οι άλλοι. Και αυτό το υποψιάστηκα καθώς τις λίγες φορές που μου ρθαν πραγματικά προβλήματα ως δια μαγείας τα της δουλειάς ξαφνικά ήταν ασήμαντα και δεν πα να γαμηθουν ενώ την προηγούμενη μέρα παίζανε σαν διάολοι στο κεφάλι μου.
Δεν ξέρω. Καλό θέμα με αρχή και μέση αλλα χωρίς τέλος. Προσπαθώ συνεχώς να θυμάμαι ότι δεν είμαστε οι δουλειές μας, (ούτε το αυτοκίνητό μας) που έλεγε και ο ποιητης.
Ευκαιρίας δοθείσης της σημερινής αιμοδοσίας στην ογκολογική κλινική του Παίδων για μικρό βλαστάρι που κάνει αιμοκαθάρσεις, μια βόλτα από εκεί σε κάνει να ξεχάσεις όλα τα προβλήματα που νόμιζες ότι είχες.
Δώστε αίμα και αιμοπετάλια, έχουμε πραγματικό θέμα. Είναι φοβερό συναίσθημα η ανιδιοτέλεια.
-
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio από τα LIDL
-
RE: TESLA FORUM
Αθήνα - Ναύπλιο - Τοπικές μετακινήσει - Αθήνα
Model 3 LR 2024
Συνολικά km: 393 km
Μέση κατανάλωση: 13,2 kWh/ 100 km
Clima: 21,5 - 22,0 C
Ταχύτητα κίνησης: σύμφωνα με τα όρια των ΕΟ, σβέλτη κίνηση στον επαρχιακό
Sentry mode: Always On
Απομακρυσμένη προετοιμασίας καμπίνας σε κάθε διαδρομή (από 50-55 C σε 22 C)Η διαφορά μεταξύ του SR & του LR είναι η διαφορά μεταξύ του έχω ένα πολύ καλό και αποδοτικό ηλεκτρικό μέχρι το ξεχνώ πως έχω ηλεκτρικό.
-
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
Άλλο ένα από τα πολλά μειονεκτήματα των λεχρίτικων είναι ότι -απουσία θορύβου- δεν διώχνουν τα μικρά κατσούλια
που κουρνιάζουν από κάτω και στα πέριξ.
Και τα δύο μικρά αγγελούδια είναι προς υιοθεσία
!
-
RE: Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??
Θα σας σοκάρω αλλά τα ηλεκτρικά είναι καταναλωτικά αγαθά και τα αγοράζεις κατα κύριο λόγο γιατί σε συμφέρει ή τα γουστάρεις. Θεωρώ ότι δεν υπάρχει νοήμων συμπολίτης μας που ιεράρχησε τις ανάγκες του και έβαλε στη στέψη τους την προστασια του περιβάλλοντος. Τα ηλεκτρικά επανήλθαν δυναμικα στην επικαιρότητα με την τεσλα ή οποία έπιασε τη σφυγμομέτρηση και βρέθηκε με τεράστιες χρηματοροες (κυρίως πουλώντας δικαιώματα ρύπων) προς επένδυση.
Οποίος θεωρεί ότι ο μέσος αγοραστής τεσλα (τα υπόλοιπα τα θεωρώ προς ώρας ανώριμα προς χρήση) δεν γουστάρει ΜΕΚ και σφυρίγματα συμπιεστων είναι μακριά νυχτωμένος.
Προφανώς και θα υπάρχουν κινητρα για την αγορα τους, κάπως πρέπει να δελεαστούν οι early adopters. Αν δεν το ζήσεις δεν μπορείς να το αξιολογήσεις και πιθανό να το εκτιμήσεις. Όπως δεν εκτιμάς το excel αν έχεις μάθει στο τεφτέρι, το bim αν έχεις μάθει να έχεις μαζί σου διαρκώς όλα τα σχέδια (το ένα πάνω στο άλλο βεβαιως βεβαίως) και το sap αν σβήνεις το απόθεμα απο το μαυροπίνακα.
Είναι το μέλλον ; Κανείς δεν μπορεί να το πει ελαφρά τη καρδία. Το ορυκτά καύσιμα έχουν ακόμα πολύ δρόμο, το υδρογόνο το ίδιο. Το δε υδρογόνο προς ώρας αντιμετωπίζει πολλά θέματα, αλλά γνωστότερα (διαδικασία αποθήκευσης και ανεφοδιασμού) και αλλά όχι και τόσο (διείσδυση στις μεταλλικές διατομες, ψαθυροποιηση συγκολλήσεως και αστοχίες etc)
-
RE: 2020 Toyota Yaris
@theodosis_ said in 2020 Toyota Yaris:
Το αυτοκίνητο ήρθε με privacy glass πίσω από το εργοστάσιο και πήγα LLumar και του έβαλα μπροστά τα superCool medium dark απόχρωση (70 ευρώ). Για όποιον ενδιαφέρεται είναι όσο κοντά γίνεται αισθητικά στα πίσω..
Αν υπήρχε τροχαία θα έπρεπε να σε είχε σκίσει μόλις βγήκες από το μαγαζί.
Γιατί εκτός των άλλων, σε διασταύρωση δεν μπορώ να δω το πρόσωπό σου να καταλάβω ότι με έχεις δει.
Latest posts made by red_monster
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@otso said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@otso said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Eξω απο την θηβα πριν περασεις την γεφυρα του τραινου κοβεις δεξια , υπαρχει καταυλισμος που λειτουργει με υποκλοπη ρευματος
σε συνδεουν στην υψηλη ταση των τραινων και φορτιζεις στο 5λεπτο για ψιχουλα .
Διαφορετικα ριξε τηλ να σε ρυμουλκησω ως το μοτελ τσαπαρας .Θα έρθω με την ανατροπή να φορτώσω την καλύτερη ποταμίσια άμμο της Ελλάδας, τέτοιες επισκέψεις να μην πηγαίνουν χαμένες !
Ο κρουζερ μου ελεγε να μην χτιζω με ποταμισια μονο με νταμαρισια
Υπ οψιν εκει στην εξοριξη καποια βιομηχανια πεταγε χημικα , για μας ειναι ταμπου περιοχη .
Ηλεκτρικο το ανατρεπομενο ;Δεν κάνει η ποταμίσια για συμβατικές σκυροδετήσεις, είναι πυριτική και είναι για συγκεκριμένες χρήσεις.
Σιγά μην έρθω με ηλεκτρικό, θα φορτώσω την μερσέντα με το μαζούτ ! -
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@otso said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Eξω απο την θηβα πριν περασεις την γεφυρα του τραινου κοβεις δεξια , υπαρχει καταυλισμος που λειτουργει με υποκλοπη ρευματος
σε συνδεουν στην υψηλη ταση των τραινων και φορτιζεις στο 5λεπτο για ψιχουλα .
Διαφορετικα ριξε τηλ να σε ρυμουλκησω ως το μοτελ τσαπαρας .Θα έρθω με την ανατροπή να φορτώσω την καλύτερη ποταμίσια άμμο της Ελλάδας, τέτοιες επισκέψεις να μην πηγαίνουν χαμένες !
-
RE: TESLA FORUM
Γιατί γράφτηκε μόνο μια φορά σε αυτή τη σελίδα οτί το μοντελ 3 είναι μεγάλο σε μέγεθος (no shit sherlock) ?
Δεν θεωρεί η διαχείριση ότι πρέπει να γραφτείς άλλες 2-3 ή έστω βρε αδερφέ να γίνει sticky σε κάθε σελίδα ? -
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in [Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης]
γενικα να ξέρεις οτι αν θες για τα πάντα μπορεις να βρεις να γκρινιάξεις.
Προφανώς. Και φυσικά,όπως γράφεις, και συμφωνώ, τα θερμικά δεν στερούνται μειονεκτημάτων. Όμως τα θερμικά ξεφτιλίκια δεν μπορούν να αποτελούν δικαιολογία για την απόκρυψη ή την σκόπιμη αποσιώπηση των μειονεκτημάτων των ηλεκτρικών.
Δεν είναι δυνατόν να γράφονται κατεβατά για επιδόσεις γενικώς και αορίστως όταν σε μια μικτή διαδρομή με κυριλέ σβέλτο one-pedal ΜΩΤ 98χαω καίω 25kWh/100χλμ δηλαδή έχω για το M3LR AWD (ακόμα και με μηδενική απώλεια χωρητικότητας λόγω γήρανσης) μια ρεαλιστική αυτονομία SoC 90%>>20% της τάξης των 200χλμ.
SoC 80% --> 20 % ήτοι 60 % x 75 kWh x 80 % (συντελεστής απώλειας χωρητικότητας) = 36 kWh
(36,0 kWh) / (34,52 kWh / 100 km) = 104,29 km πραγματικής αυτονομίας που σημαίνει οτι δεν φτάνεις ούτε μέχρι την Αλίαρτο που απέχει 110 km !!!
Ούτε τα μπάνια του λαού δεν μπορούμε να κάνουμε εμείς οι οικογενειάρχες που πάμε αργά και δεξιά ρε φασίστα Μασκ ?
-
RE: Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....
Το προσωπικό θέλει να το πληρώνεις σωστά και να το σέβεσαι. Αν σε ένα από τα δύο κοροϊδεύεις, θα σε κοροϊδεύει και αυτό !
-
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
C4 τρομακτικά αδιάφορο,
56 προτιμώ την pro flτα υπόλοιπα, υπέροχα !
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3
@fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Μαγαρίζει και το όνομα
(*)
(*): Για όσους δεν τον ξέρουν ο "κανονικός" Χρήστος Παπαδημητρίου είναι απόφοιτος ΕΜΠ και κορυφαίος καθηγητής/ερευνητής της Επιστήμης των Υπολογιστών με πολυετή θητεία σε αμερικάνικα πανεπιστήμια. Είναι να απορείς ότι δεν βρέθηκε κάποιος ανάλογος να δώσουν την προεδρία της επιτροπής και βάλανε τον ντορούλη. Καλά να πάθουν...
Η επιτροπή συγκροτήθηκε με τον Ζηλιασκόπουλο ο οποίος παραιτήθηκε πριν το ξημέρωμα της επομένης
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Έχεις οδηγήσει θερμικό μοτέρ κατασκευής στην Κίνα; Εγώ μόνο το παλιό MG ZS, αλλά το μοτέρ δεν ήταν δικό τους.
Θερμικό μοτέρ σε αυτοκίνητο, όχι κανένα, αλλά έχω δει πολλά σε μηχανήματα.
Όταν λέμε κατασκευής Κίνας εννοούμε το ντιζάιν του μοτέρ, γιατί με όρους κατασκευής και συναρμολόγησης (αν έχουν τις κατάλληλες προδιαγραφές) παίζουν από κοντά Γιαπωνέζους και Κορεάτες.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Οι κινέζοι είναι πολύ μέτριοι (μην πω κακοί) σε ότι έχει να κάνει με αυτοματισμούς και δη σε υδραυλικά και ηλεκτρικά συστήματα.
Σε μια τσάπα SANY (η οποία είναι state of the art για κινέζικη) όσες οθόνες lcd και να βάλουν και όσα γιαπωνέζικα μοτέρ και να χρησιμοποιήσουν (βλ. σχετικά yanmar & kubota) είναι λιγότερο ομαλά στον χειρισμό (πιο απότομες αντιδράσεις). Το ίδιο έχω διαπιστώσει και για τα κινέζικα αυτοκίνητα.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Το χειρότερο πλην της αναξιοπιστίας είναι ότι κάθε μια έχει δικό της απλικασιον ! Ήμαρτον, βάλτε μια πιστωτική να τελειώνουμε !