red_monster
@red_monster
τσομπάνης
Best posts made by red_monster
-
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
Δωρεάν φόρτιση στο ΙΣΝ για του η-λεχρίτες
-
RE: Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??
Θα σας σοκάρω αλλά τα ηλεκτρικά είναι καταναλωτικά αγαθά και τα αγοράζεις κατα κύριο λόγο γιατί σε συμφέρει ή τα γουστάρεις. Θεωρώ ότι δεν υπάρχει νοήμων συμπολίτης μας που ιεράρχησε τις ανάγκες του και έβαλε στη στέψη τους την προστασια του περιβάλλοντος. Τα ηλεκτρικά επανήλθαν δυναμικα στην επικαιρότητα με την τεσλα ή οποία έπιασε τη σφυγμομέτρηση και βρέθηκε με τεράστιες χρηματοροες (κυρίως πουλώντας δικαιώματα ρύπων) προς επένδυση.
Οποίος θεωρεί ότι ο μέσος αγοραστής τεσλα (τα υπόλοιπα τα θεωρώ προς ώρας ανώριμα προς χρήση) δεν γουστάρει ΜΕΚ και σφυρίγματα συμπιεστων είναι μακριά νυχτωμένος.
Προφανώς και θα υπάρχουν κινητρα για την αγορα τους, κάπως πρέπει να δελεαστούν οι early adopters. Αν δεν το ζήσεις δεν μπορείς να το αξιολογήσεις και πιθανό να το εκτιμήσεις. Όπως δεν εκτιμάς το excel αν έχεις μάθει στο τεφτέρι, το bim αν έχεις μάθει να έχεις μαζί σου διαρκώς όλα τα σχέδια (το ένα πάνω στο άλλο βεβαιως βεβαίως) και το sap αν σβήνεις το απόθεμα απο το μαυροπίνακα.
Είναι το μέλλον ; Κανείς δεν μπορεί να το πει ελαφρά τη καρδία. Το ορυκτά καύσιμα έχουν ακόμα πολύ δρόμο, το υδρογόνο το ίδιο. Το δε υδρογόνο προς ώρας αντιμετωπίζει πολλά θέματα, αλλά γνωστότερα (διαδικασία αποθήκευσης και ανεφοδιασμού) και αλλά όχι και τόσο (διείσδυση στις μεταλλικές διατομες, ψαθυροποιηση συγκολλήσεως και αστοχίες etc)
-
RE: TESLA FORUM
Ο καθεις με τα γούστα του, καταλαβαίνω αυτούς που αρέσκονται στην αισθητική προσέγγιση της Tesla όπως καταλαβαίνω και αυτούς που δεν τους αρέσει.
Η αλήθεια είναι ότι η τεσλα δίνει παρά πολλά features σε αναλογία ελάχιστα λεφτά, και αν(είσαι πχ ΕΕ με κερδοφορια ) και μπορέσεις να εκμεταλλευτείς τις επιδοτήσεις και φοροελαφρύνσεις το μικρο highland με πολύ εξοπλισμό σου έρχεται όσο ένα μερικώς εξοπλισμένο Renault Clio ενώ το μεγάλο όσο ένα μέτρια εξοπλισμένο υβριδικο Corolla (ούτε καν το cross).Καλές βόλτες σε όλους
-
RE: TESLA FORUM
- Τα ΙΧ δεν είναι επένδυση
- Αν νομίζεις ότι σε χαρακτηρίζουν 4 ρόδες θες άλλου είδους βοήθεια (γενικά το λέω όχι για εσένα προφανώς)
Η τεσλα είναι μαζικός κατασκευαστης, δεν είναι πρίμιουμ κατασκευαστής. Όποιος αγόρασε τεσλα και νομίζει ότι αγόρασε πόρσε κλπ κάτι δεν κατάλαβε εξαρχής
-
RE: TESLA FORUM
@realzeus said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@realzeus said in TESLA FORUM:
@fanis75 said in TESLA FORUM:
@jamesd said in TESLA FORUM:
Επειδή συνέχεια διαβάζω το 'TESLA ίσον μονόδρομος στα ηλεκτρικα' και επειδή δεν πολυκατέχω με τα ηλεκτρικά, μπορεί κάποιος επιγραμματικά να πει μερικούς λόγους για τους οποίους το TESLA (ας πούμε το προσιτό model 3) υπερτερεί έναντι του ανταγωνισμού (εννοώ π.χ. vs Volvo EX30, smart #3, Skoda Enyaq με την τελευταία έκπτωση, μεταξύ άλλων)
Ολα οσα ειπα με το πιο βασικό να ειναι η διαχείριση ενεργειας, την οποια κανεις δεν εχει καταφέρει να πετύχει. Για αυτό ένα Μοντελ 3 καιει λιγότερο και απο ηλεκτρικό 500άκι!!
Ή και όχι: https://www.naf.no/elbil/elprix?leftColumn=Resultater
Αυτό που παρέθεσες είναι η διαφορά μεταξύ πραγματικής αυτονομίας (δεν ξέρω υπό ποιες συνθήκες οδήγησης, διότι δεν ξέρω νορβηγικά) και ισχυριζόμενης κατά wltp. Η Tesla όντως έχει μεγάλες αποκλίσεις εκεί.
Παραμένουν τα αυτοκίνητα της να έχουν χαμηλότερη κατανάλωση στα τεστ, τουλάχιστον αυτοκινητοδρόμου, τα οποία έχω ψάξει εκτενώς.Έχει να κάνει με την διαχείριση της ενέργειας3. Google translate is your friend.
Έκατσες βρε σατανά να μεταφράσεις νορβηγική σελίδα για ένα θέμα που δεν σε ενδιαφέρει και είναι φανερό ότι δεν μπορείς να βγάλεις άκρη για να αποδείξεις ότι η bmw ι5 με διπλή τιμή και μεγαλύτερη μπαταρία έχει 3 km μεγαλύτερη αυτονομία από το μοντελ 3 κάτω από πολύ συγκεκριμένες συνθήκες ?
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Πρώτο ταξιδάκι για βυτινα με το ηλεκτρικό σκουπάκι.
Ξεκίνησα απο Αθήνα με 98 % και έφτασα με 59 % για απόσταση 198 km με cc 115 & 120 km/h όπου δεν ακολουθούσα αργότερους και δεν είχε επαρχιακό. Αθόρυβο και ξεκούραστο, αλλά παραδόξως δεν μπορούσα να ενεργοποίηση το αυτόματο στρίψιμο.
Στον επαρχιακό το σκουπάκι ήταν πολύ καλό, πιο ευχάριστο απο το προηγούμενο ελαφρύ δίλιτρο (αλουμινένιο βεβαιως βεβαιωσ) με τον κινητήρα βενζίνης.Έχω μιλήσει με τον ιδιοκτήτη του καταλύματος και το βραδυ θα το βάλω μέχρι περί το 80 %.
Ένα πετρέλαιο θα ταξίδευε το ίδιο άνετα και οβερολ το ιδιο οικονομικά, θα έχανε στον επαρχιακό αλλά μπιγκ ντιλ.
Ένα βενζίνης το ίδιο άνετα αλλά λιγότερο οικονομικά αλλά θα ηταν εν δυναμει καλύτερη επιλογή στον επαρχιακό.
Όλα τα γουστάρω !
Latest posts made by red_monster
-
RE: TESLA FORUM
@argyn said in TESLA FORUM:
Εγώ πάλι βλέπω πολλούς χρήστες που αδυνατούν να αντιληφθούν το ποσό διάφορες είναι οι ανάγκες, οι προτιμήσεις και οι προτεραιότητες τους από αυτές των υπολοίπων. Ειδικά μάλιστα όταν απολαμβάνουν το προστατευτικό δίχτυ ασφαλείας της νομότυπης φοροαποφυγής που το μητσοτακικό καθεστώς άνευ οποιουδήποτε κριτηρίου τους έχει απλόχερα εξασφαλίσει.
Το ηλεκτρικό έχει κάποιους περιορισμούς, για κάποιους είναι αβάσταχτοι, για άλλους ακόμα μια ημέρα στο γραφείο. Τους ζυγίζεις και ανάλογα αγοράζεις.
Δεν ξέρω πόσες φορές ακόμα πρέπει να στο γράψω για να το καταλάβεις.
Αν δεν ξέρεις την έννοια του όρου "νομότυπος" καλό είναι να μην τον χρησιμοποιείς επί ματαίω
-
RE: TESLA FORUM
@spi_duster said in TESLA FORUM:
Να μάθετε να λέτε τα συν και τα πλην σαν άνθρωποι. Λόγω αναγκών της εργασίας μου βγαίνω συχνά ΑΟ και ΕΟ. Τα ελάχιστα ηλεκτρικά ακόμη που βλέπω, κινούνται στα δεξιά σχεδόν πάντα και φιδοσερνονται πίσω από αμάξια 20ετιας. Και καλά κάνουν.
Βλέπω πολλούς χρήστες που έχουν ανάγκη από διαρκές παμπερινγκ. Οι ερωτήσεις έχουν απαντηθεί αναλυτικότατά πολλάκις με μεγάλη ευγένεια (ειδικά από τον ντετόλ) και συζητάμε ξανά τα ίδια και τα ίδια, νισάφι.
-
RE: TESLA FORUM
@kostis20 said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@kostis20 said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@kostis20 said in TESLA FORUM:
Δε ξέρω αλλά στα θερμικά δεν είχε και τόση σημασία η κατανάλωση υπο πίεση.
Γιατί εκεί δεν πληρώνεις το καύσιμο ?
Δε το λέω για το κοστος αλλά για το προγραμματισμο της διαδρομής.Την αυτονομία και που θα φορτίσης.Αν πχ σου τη βαρέσει να το πατήσεις στο μέσο ενος ταξιδιού πχ θα αλλάξει όλος ο προγραμματισμός.
Αν στην βαρέσει στη μέση της διαδρομής θα αλλάξει όλος ο μηνιαίος οικογενειακός προϋπολογισμός για το κόστος καυσίμου ?
Για 10 -15ευρω παραπάνω κανένα προϋπολογισμός δε θα πέσει εξω.
Για 15-20 λεπτά παραπάνω κανένα ταξίδι δεν θα αλλάξει τον προγραμματισμό του
-
RE: TESLA FORUM
Το ηλεκτρικό έχει κάποιους περιορισμούς, για κάποιους είναι αβάσταχτοι, για άλλους ακόμα μια ημέρα στο γραφείο. Τους ζυγίζεις και ανάλογα αγοράζεις.
Τώρα αν η επιλογή είναι η καλύτερη δυνατή, αν στην μεταπώληση χάσεις πολλά λεφτά, αν η μπαταρία τα κακαρώσει λίγο μετά τη λήξη της εγγύησης, αν χρειαστείς ψυχολόγο για τη διαχείριση του άγχους αυτονομίας είναι άλλο θέμα που κανείς δεν μπορεί να στο απαντήσει.
Μερικές φορές το μόνο που χρειάζεσαι είναι ένα ζευγάρι μεγάλα αρχίδια, ε δεν τα έχουν όλοι, ας μην κοροϊδευόμαστε !
-
RE: TESLA FORUM
@kostis20 said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@kostis20 said in TESLA FORUM:
Δε ξέρω αλλά στα θερμικά δεν είχε και τόση σημασία η κατανάλωση υπο πίεση.
Γιατί εκεί δεν πληρώνεις το καύσιμο ?
Δε το λέω για το κοστος αλλά για το προγραμματισμο της διαδρομής.Την αυτονομία και που θα φορτίσης.Αν πχ σου τη βαρέσει να το πατήσεις στο μέσο ενος ταξιδιού πχ θα αλλάξει όλος ο προγραμματισμός.
Αν στην βαρέσει στη μέση της διαδρομής θα αλλάξει όλος ο μηνιαίος οικογενειακός προϋπολογισμός για το κόστος καυσίμου ?
-
RE: TESLA FORUM
@dettol said in TESLA FORUM:
@fanis75 said in TESLA FORUM:
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Ε όχι και κακή αγορά το Performance.
Κι εγώ αν μου χάριζαν ένα 3 ή ένα Υ σήμερα, το γρήγορο θα έπαιρνα.Κακή αγορά από πλευράς λογικής, αφού κανείς δεν χρειάζεται τέτοιες επιδόσεις, μια χαρά επιδόσει έχει το LR, μην τρελλαθούμε!! Πληρωνεις περισσότερα για αχρείαστες επιδόσεις, αχρείαστα σκληρή ανάρτηση και μικρότερη αυτονομία. Για ποιο λόγο? Για bragging rights στο μπάρ?
Εμένα εαν μου χάριζαν, το LR θα επέλεγα!
ΥΓ: Δεν έχω κόμπλεξ να φωνεύω γίγαντες...χαχα!!
ξεχνας οτι το νεο 3P εχει ρυθμιζομενη αναρτηση
Ναι, δεν ειναι η ορθολογικη επιλογη, αλλα θελεις να διαθεσεις αυτα τα χρηματα σε αμαξι, γιατι οχι;Το προηγούμενο 3P είχε θέμα όταν το επιχειρούσες να φρενάρεις από μεγάλες ταχύτητες, χόρευε η ανάρτηση και δεν έβρισκαν πρόσφυση οι τροχοί.
Οι αλλαγές του νέου 3P είναι to the point.Μιας και μιλάμε για γρήγορη οδήγηση, προς ώρας, δεν έχω οδηγήσει κανένα ηλεκτρικό με σπορτίβ αίσθηση φρεναρίσματος. Σε όλα πρέπει να φρενάρεις νωρίς και χωρίς αίσθηση.
-
RE: TESLA FORUM
@spiros-0 said in TESLA FORUM:
Το LR παντως δεχεται αναβαθμιση που του δινει αλλα 60-70 αλογα και το κανει να πλησιαζει το Perfomance.
Δεν νομίζω ότι το πρόβλημα του LR είναι η επιτάχυνση.
-
RE: TESLA FORUM
@kostis20 said in TESLA FORUM:
Δε ξέρω αλλά στα θερμικά δεν είχε και τόση σημασία η κατανάλωση υπο πίεση.
Γιατί εκεί δεν πληρώνεις το καύσιμο ?
-
RE: TESLA FORUM
@argyn said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@argyn said in TESLA FORUM:
150χλμ αυτονομία μαξ και χωρίς κόπο με SoC 90%>10% - σε μια απλή βραδυνή φιλική βόλτα εντός αττικής με παρέα.
αν στις δικες σας απλες βραδινες βολτες πατε με 180-200km/h τοτε ναι ισως να εχει 150χλμ αυτονομια.
Ίσως δεν είναι κατανοητό το τι δείχνουν τα χαρτάκια στο βιντέακι που ανέβηκε.
Το M3P για να κάνει ΜΙΑ ΦΟΡΑ το 0-185 χαω από στάση καλύπτωντας 400 περίπου μόλις μέτρα, χρειάστηκε να καταναλώσει - υπό ιδανικές περιβαλλοντικές συνθήκες και χωρίς φορτίο - το 6% της μπαταρίας του ...
Αυτό είναι άλλη μια δική σου αυθαίρετη θεώρηση. Το ποσοστό της μπαταρίας στο δείχνει για άλλο λόγο, τώρα αν εσύ θες να το μεταφράσεις όπως σε βολεύει είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.
-
RE: TESLA FORUM
@argyn said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@argyn said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@argyn said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@argyn said in TESLA FORUM:
@teo-mak said in TESLA FORUM:
@argyn said in TESLA FORUM:
@ataim said in TESLA FORUM:
Σε αυτό το βίντεο φαίνεται η τεράστια διαφορά των δύο στην ευθεία, ξεκινάνε μαζί αλλά το plaid στα 200 μέτρα κινείται πιο γρήγορα από το 3 στα 400. Αδιανόητο.
Και φαίνονται πολλά ακόμα ... Απαραίτητη διευκρίνηση για τους παραμυθατζίδες και τους προμότορες:
SoC μεταξύ πρώτου και δεύτερου περασμάτος (υποθέτω, βασίμως, ότι τα αυτοκίνητα ΔΕΝ ξαναπάτησαν ενδιαμέσως, άρα δεν κατανάλωσαν μπαταρία):
Plaid : 85% >> 78%
Performance : 93% >> 87%7% & 6% αντίστοιχα πτώση στο επίπεδο φόρτισης για ΕΝΑ πέρασμα ...
Κοιτάξτε επίσης την εκπληκτική επαναληψιμότητα σε χρόνους και ταχύτητες εξόδου - και συγρίνετε με θερμικά με χειροκίνητα κιβώτια. Άλλος κόσμος πραγματικά.
Για ποιους παραμυθάδες λες;
Δεν νομίζω ότι αποκαλύφθηκε κάτι που δεν γνωρίζουμε .
Ότι πάει, καιει."Ότι πάει καίει", με νουμεράκια και στο περίπου:
Αν κάποιος ανήσυχος παίξει με το δεξί του πόδι και κάνει ένα 20-150χαω βγαίνοντας από τα κουτιά των διοδίων στην διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη θα κάψει συνολικά ένα μινιμουμ 40% της μπαταρίας του αποκλειστικά και μόνο σε αυτά τα αθώα ανοίγματα.
Αν δε αποφασίσει να κινηθεί με μια σταθερή ΜΩΤ 130χαω στο υπόλοιπο της διαδρομής θα καίει περίπου το 30% της μπαταρίας του ανά 100χλμ.
Και αυτό ξεφόρτωτος και χωρίς βαριά χρήση του AC.
Εν ολίγοις θα χρειαστεί 2 πλήρεις φορτίσεις για ένα σβέλτο (και χωρίς καφριλίκια) Αθήνα-Θεσσαλονίκη ...
Άλλο πράγμα το «βγαίνω σβέλτα από τα διόδια» και άλλο το «το τσαρουχωνω για να κάνω 400αρι σε πιστα dragster”
Για το Αθήνα Θεσσαλονίκη τα νούμερα σου είναι επίσης λίγο λάθος. Αλλά δεν ξέρω τι αμάξι έχεις στο νου σου για να σε διορθώσω. 3;3lr;3p; Κάποιο από τα Υ;
Το 3lr πάντως βγάζει τη διαδρομή με μια φόρτιση, ούτε καν φουλ, πηγαίνοντας σβέλταΗ υπόθεση εργασίας μου για τις καταναλώσεις αφορά στο πως ανεμένεται ρεαλιστικά να οδηγείται ένα sports sedan της κατηγορίας του M3P που κάνει το στατικό 400άρι σε 12 δευτερόλεπτα σε δημόσιο δρόμο (ΜΩΤ 130χαω και ευκαιριακές ρεπρίζ 20-150χαω στις επιταχύνσεις μετά τα διόδια).
Για τα υπόλοιπα που αναφέρεις συνφορουμιστής έχει δηλώσει εδώ ±30% SoC ανά 100χλμ κατανάλωση μπαταρίας του καινούργιου M3L3 με ΜΩΤ ±125χαω για το Αθήνα-Γιάννενα ενώ ο Driving Academy στο προηγούμενο ποστάρισμα του monster αναφέρει επίσης SoC ±30% ανά 100χλμ για το ΜΥLR με ΜΩΤ 130χαω.
Και αυτά χωρίς βαριά χρήση AC, μεγάλα φορτία και δυσμενής για την θερμική διαχείριση της μπαταρίας θερμοκρασίες.
Μήπως να συντονιστείτε μεταξύ σας?
*Για το παλιό M3LR.
Κατά τα άλλα, ακόμα προσπαθώ να καταλάβω που το πας. Ότι όσο το πατάς καίει ?Ότι η ρεαλιστική αυτονομία ενός M3P (SoC 90%>10%) όταν οδηγείται με τρόπο αντίστοιχο αυτού που διαφημίζουν οι επιδόσεις του αλλά χωρίς καφριλίκια σε δημόσιο δρόμο δεν υπερβαίνει τα 150χλμ.
Έχεις κάνει μελετητής ?
Θες πάρα πολύ προσπάθεια (μα πάρα πολύ) για να ρίξεις την αυτονομία σε κάτω από 250 -280 KmΝαι - πολύ όμως.
150χλμ αυτονομία μαξ και χωρίς κόπο με SoC 90%>10% - σε μια απλή βραδυνή φιλική βόλτα εντός αττικής με παρέα.
Τελείως ενδεικτικά το γενικά αξιόπιστο evdatabase δίνει για το καινούργιο M3P σε Highway - Mild Weather κατανάλωση 174 Wh/km άρα 344χλμ αυτονομία για το ρεαλιστικό SoC 90%>10% υπό ιδανικές συνθήκες παιδικής βόλτας (αφού Mild weather: 'best-case' based on 23°C and no use of A/C. For 'Highway' figures a constant speed of 110 km/h is assumed)
Παίρνεις ένα νούμερο από εδώ, ένα από εκεί, βάζεις και μερικές δικές σου παραδοχές για να καταλήξεις στο συμπέρασμα που έχεις προαποφασίσει.
Γιατί αν βάλεις 100 - 10 % βγάζει 400 km το οποίο είναι καθόλα αποδεκτό.Στο βίντεο υποθέτεις ότι μεταξύ των δύο πατημάτων δεν μεσολαβεί άλλη δραστηριότητα.
Εν Πάσει περιπτώση, οδηγώ το αυτοκίνητο εδώ και 5 μήνες και θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Ίσως σε μια βραδινή φιλική βόλτα να μπορείς να βγάλεις περισσότερα συμπεράσματα, ο γέγονε, γέγονε