Best posts made by red_monster
-
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
Δωρεάν φόρτιση στο ΙΣΝ για του η-λεχρίτες
-
RE: Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??
Θα σας σοκάρω αλλά τα ηλεκτρικά είναι καταναλωτικά αγαθά και τα αγοράζεις κατα κύριο λόγο γιατί σε συμφέρει ή τα γουστάρεις. Θεωρώ ότι δεν υπάρχει νοήμων συμπολίτης μας που ιεράρχησε τις ανάγκες του και έβαλε στη στέψη τους την προστασια του περιβάλλοντος. Τα ηλεκτρικά επανήλθαν δυναμικα στην επικαιρότητα με την τεσλα ή οποία έπιασε τη σφυγμομέτρηση και βρέθηκε με τεράστιες χρηματοροες (κυρίως πουλώντας δικαιώματα ρύπων) προς επένδυση.
Οποίος θεωρεί ότι ο μέσος αγοραστής τεσλα (τα υπόλοιπα τα θεωρώ προς ώρας ανώριμα προς χρήση) δεν γουστάρει ΜΕΚ και σφυρίγματα συμπιεστων είναι μακριά νυχτωμένος.
Προφανώς και θα υπάρχουν κινητρα για την αγορα τους, κάπως πρέπει να δελεαστούν οι early adopters. Αν δεν το ζήσεις δεν μπορείς να το αξιολογήσεις και πιθανό να το εκτιμήσεις. Όπως δεν εκτιμάς το excel αν έχεις μάθει στο τεφτέρι, το bim αν έχεις μάθει να έχεις μαζί σου διαρκώς όλα τα σχέδια (το ένα πάνω στο άλλο βεβαιως βεβαίως) και το sap αν σβήνεις το απόθεμα απο το μαυροπίνακα.
Είναι το μέλλον ; Κανείς δεν μπορεί να το πει ελαφρά τη καρδία. Το ορυκτά καύσιμα έχουν ακόμα πολύ δρόμο, το υδρογόνο το ίδιο. Το δε υδρογόνο προς ώρας αντιμετωπίζει πολλά θέματα, αλλά γνωστότερα (διαδικασία αποθήκευσης και ανεφοδιασμού) και αλλά όχι και τόσο (διείσδυση στις μεταλλικές διατομες, ψαθυροποιηση συγκολλήσεως και αστοχίες etc)
-
RE: TESLA FORUM
Ο καθεις με τα γούστα του, καταλαβαίνω αυτούς που αρέσκονται στην αισθητική προσέγγιση της Tesla όπως καταλαβαίνω και αυτούς που δεν τους αρέσει.
Η αλήθεια είναι ότι η τεσλα δίνει παρά πολλά features σε αναλογία ελάχιστα λεφτά, και αν(είσαι πχ ΕΕ με κερδοφορια ) και μπορέσεις να εκμεταλλευτείς τις επιδοτήσεις και φοροελαφρύνσεις το μικρο highland με πολύ εξοπλισμό σου έρχεται όσο ένα μερικώς εξοπλισμένο Renault Clio ενώ το μεγάλο όσο ένα μέτρια εξοπλισμένο υβριδικο Corolla (ούτε καν το cross).Καλές βόλτες σε όλους
-
RE: TESLA FORUM
- Τα ΙΧ δεν είναι επένδυση
- Αν νομίζεις ότι σε χαρακτηρίζουν 4 ρόδες θες άλλου είδους βοήθεια (γενικά το λέω όχι για εσένα προφανώς)
Η τεσλα είναι μαζικός κατασκευαστης, δεν είναι πρίμιουμ κατασκευαστής. Όποιος αγόρασε τεσλα και νομίζει ότι αγόρασε πόρσε κλπ κάτι δεν κατάλαβε εξαρχής
-
RE: TESLA FORUM
@realzeus said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@realzeus said in TESLA FORUM:
@fanis75 said in TESLA FORUM:
@jamesd said in TESLA FORUM:
Επειδή συνέχεια διαβάζω το 'TESLA ίσον μονόδρομος στα ηλεκτρικα' και επειδή δεν πολυκατέχω με τα ηλεκτρικά, μπορεί κάποιος επιγραμματικά να πει μερικούς λόγους για τους οποίους το TESLA (ας πούμε το προσιτό model 3) υπερτερεί έναντι του ανταγωνισμού (εννοώ π.χ. vs Volvo EX30, smart #3, Skoda Enyaq με την τελευταία έκπτωση, μεταξύ άλλων)
Ολα οσα ειπα με το πιο βασικό να ειναι η διαχείριση ενεργειας, την οποια κανεις δεν εχει καταφέρει να πετύχει. Για αυτό ένα Μοντελ 3 καιει λιγότερο και απο ηλεκτρικό 500άκι!!
Ή και όχι: https://www.naf.no/elbil/elprix?leftColumn=Resultater
Αυτό που παρέθεσες είναι η διαφορά μεταξύ πραγματικής αυτονομίας (δεν ξέρω υπό ποιες συνθήκες οδήγησης, διότι δεν ξέρω νορβηγικά) και ισχυριζόμενης κατά wltp. Η Tesla όντως έχει μεγάλες αποκλίσεις εκεί.
Παραμένουν τα αυτοκίνητα της να έχουν χαμηλότερη κατανάλωση στα τεστ, τουλάχιστον αυτοκινητοδρόμου, τα οποία έχω ψάξει εκτενώς.Έχει να κάνει με την διαχείριση της ενέργειας3. Google translate is your friend.
Έκατσες βρε σατανά να μεταφράσεις νορβηγική σελίδα για ένα θέμα που δεν σε ενδιαφέρει και είναι φανερό ότι δεν μπορείς να βγάλεις άκρη για να αποδείξεις ότι η bmw ι5 με διπλή τιμή και μεγαλύτερη μπαταρία έχει 3 km μεγαλύτερη αυτονομία από το μοντελ 3 κάτω από πολύ συγκεκριμένες συνθήκες ?
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Πρώτο ταξιδάκι για βυτινα με το ηλεκτρικό σκουπάκι.
Ξεκίνησα απο Αθήνα με 98 % και έφτασα με 59 % για απόσταση 198 km με cc 115 & 120 km/h όπου δεν ακολουθούσα αργότερους και δεν είχε επαρχιακό. Αθόρυβο και ξεκούραστο, αλλά παραδόξως δεν μπορούσα να ενεργοποίηση το αυτόματο στρίψιμο.
Στον επαρχιακό το σκουπάκι ήταν πολύ καλό, πιο ευχάριστο απο το προηγούμενο ελαφρύ δίλιτρο (αλουμινένιο βεβαιως βεβαιωσ) με τον κινητήρα βενζίνης.Έχω μιλήσει με τον ιδιοκτήτη του καταλύματος και το βραδυ θα το βάλω μέχρι περί το 80 %.
Ένα πετρέλαιο θα ταξίδευε το ίδιο άνετα και οβερολ το ιδιο οικονομικά, θα έχανε στον επαρχιακό αλλά μπιγκ ντιλ.
Ένα βενζίνης το ίδιο άνετα αλλά λιγότερο οικονομικά αλλά θα ηταν εν δυναμει καλύτερη επιλογή στον επαρχιακό.
Όλα τα γουστάρω !
-
RE: TESLA FORUM
Μας τα έχετε κάνει τσουρέκια με το Αθήνα Θεσσαλονίκη ακατουρητος.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster περιμένουμε εκτενή αναφορά για το νέο σου απόκτημα και δη με συγκρίσεις με ότι έχεις οδηγήσει
Να σου πω οτι δεν έχω ιδιαίτερη εμπειρία απο σύγχρονες πριμιουμ κατασκευές, τουτεστιν το σημείο αναφοράς μου είναι πρότερες παραστάσεις απο παλαιότερα μοντέλα.
Η παραγγελία έγινε πανεύκολα απο το site της εταιρείας και η παράδοση έγινε ακριβώς το διάστημα που ανέγραφε απο την αρχή ο υπολογιστής της εφαρμογής, ανήμερα των γενεθλίων μου, μόλις τρεις μήνες μετά την παραγγελία. More than happy τόσο απο τη μητρική οσο και απο την αντιμετώπιση του εν Ελλαδι προσωπικού.
Το αυτοκίνητο αν και μακρύ είναι αρκετά ευέλικτο στις επιτόπιες μανούβρες, έχω την αίσθηση ότι το τιμόνι κόβει περισσότερο απο το απερχόμενο με τους οποίους περιορισμούς να θέτονται απο το μεγάλο μεταξόνιο.
Η ορατότητα προς τα πίσω είναι κακή και η κίνηση γίνεται αποκλειστικά με χρήση της κάμερας και της δυναμικής απεικόνισης της οθόνης. Για άνθρωπο που έχει συνηθίσει να παρκάρει χωρίς κάμερα και χωρίς αισθητήρες απαιτεί εξοικείωση.
Θεωρώ ότι αν και φαίνεται πιο πιασάρικο από το υφιστάμενο, ως σχήμα είναι πιο generic και δεν θα γεράσει τόσο αρμονικά.
Το εμπρόσθιο καπό αποτελείται απο ένα φύλλο αλουμινίου τόσο λεπτό που όπως μου τόνισε ο ευγενέστατος υπεύθυνος παράδοσης πολλάκις θέλει στοργή και προδερμ για να μην τσακίσει 🥶.
Μεταξύ της πόρτας και του σασί έχει ένα anchoring που πρώτη φορά βλέπω σε επιβατικό, να υποθέσω ότι λειτουργεί ως shear key ?Η διάταξη του εσωτερικού είναι γνωστή πλέον και χιλιο τραγουδισμένη με τις απόψεις να ίσο μοιράζονται μεταξύ του «ταμπλετ με ρόδες» και
της «εξαιρετικά μινιμαλ υλοποίησης». Συντάσσομαι παμψηφεί με το δεύτερο μπλοκ θεωρώντας το εξαιρετικό, θέλεις η ανεμπόδιστη ορατότητα προς τα εμπρός που μου θυμίζει το αγαπημένο μου fiat multipla ; Θέλεις τα φουσκώματα των εμπρος φανών που διακρίνονται απο τη θέση του οδηγού και θυμίζουν 911 ;
Η εναλλαγή μεταξύ drive και reverse γίνεται πλέον απο το αριστερό τμήμα της οθόνης του γιγάντιου ταμπλετ και τα φλας ενεργοποιούνται απο δυο μπουτον στο αριστερό τμήμα της στεφανης του τιμονιού (η αίσθηση των μπουτόν θυμίζει περισσότερο το home button των iPhone 8 και λιγότερο φυσικά μπουτόν ή μπουτόν αφής). Η εξοικείωση των νεότερων θεωρώ ότι θα είναι άμεση, προσωπικά στη 2-3τη βόλτα ένιωθα ότι η θέση τους δεν ειναι τόσο παράλογη όσο μου φαινόταν στην αρχή, μην πω ότι μου αρέσει κιόλας !Τα υλικά της καμπίνας είναι εξαιρετικά και η ηχομόνωση ομοίως. Μέχρι τα 100 km/h δεν ακούγεται τίποτα, μετά απο αυτά θα ακούσεις εξασθενημένους θορύβους αέρα και ελαστικών.
Μεγάλο βήμα προς τα εμπρός σε σχέση με το απερχόμενη μοντέλο.Στην εθνική με cc στα 115- 120 km/h και μικρές υψομετρικές διάφορες βλέπεις νούμερα της τάξης των 14,5 - 15 kWh/100 km, εξαιρετικό !
Απο εκεί και πέρα όσο το πατάς σε πατάειΣτην εθνική είναι ευθύβολο και ήσυχο και στον επαρχιακό είναι παιχνιδιάρικο και ζωντανό, σε βίαιη επιτάχυνση νιώθεις να τραβάει ελαφρώς το τιμόνι. Ίδια αντίδραση είχε και το μοντέλο 2023 lr, όχι όμως και το πισωκίνητο, προφανώς !
Περνάει τις λακκούβες ομαλά χωρίς απότομες αντιδράσεις και ανατριχιαστικους θορύβους .Με το one pedal drive δεν μπορώ να γράψω πολλά για τα φρένα.
Τα led φωτα του είναι εξαιρετικά τόσο στη μεσαία όσο και στην μεγάλη αλλά δυστυχώς δεν είναι matrix, να υπάρχει άραγε η υποδομή ;
Οβερολ, ένα πολύ καλό οικογενειακό αυτοκίνητο
-
RE: TESLA FORUM
Μερικοί συμπολίτες μας δεν ξέρουν να μετρήσουν το εμβαδόν του χαλιού της τραπεζαρίας τους, θα προγραμματίσουν ταξίδι με ηλεκτρικό ;
Ας μην έχουμε παράλογες απαιτήσεις ! -
RE: TESLA FORUM
@gatoz said in TESLA FORUM:
Σημερα παντως που γυριζα τεζλα #mono_dexia
απαπαπαΌλο βόλτες είσαι γάτε, να δω ποιος θα δουλέψει σε αυτή τη χώρα !
-
RE: Τι δώρο θα κάνω στον εαυτό μου φέτος τα Χριστούγεννα!
@lap said in Τι δώρο θα κάνω στον εαυτό μου φέτος τα Χριστούγεννα!:
Τίποτα, δεν θυμάμαι να μου αγοράζω δώρα στα Χριστούγεννα παρά μονάχα όταν ήμουν παιδάκι με τα λεφτα από τα κάλαντα. Και εκείνα και πάλι ένα μεγάλο μέρος τα έδινα άλλου. Το συναίσθημα του να δίνεις είναι υπέροχο
Αγοράζω όμως για άλλους δώρα. Και ακριβά και πρακτικά. Δεν τα λυπάμαι τα χρήματα όταν κάνω δώρα. Κοσμήματα και τέτοια δεν αγοράζω. Δεν δίνω Φράγκο για τέτοια πράγματα. Αλλά για πρακτικά πράγματα όπως τηλεοράσεις, ταμπλέτες κτλ κτλ
Εμένα επειδή με ξέρουν μου αγοράζουν πρακτικά πράγματα. Παλιότερα μου αγόραζαν βιβλία, cd μουσικής ( ψαγμενης και πρωτότυπης) και τώρα πλεον κάλτσες και μποξερακια άντε και κανένα πουλόβερ.
ΕΣΥ αγοράζεις τηλεοράσεις και ταμπλετ και εσένα σου αγοράζουν κάλτσες και βρακιά; Θέλεις να γίνουμε φίλοι ;
Προσωπικά δεν θέλω να μου αγοράζουν τίποτα γιατί βαριέμαι να πρέπει να τους αγοράσω και εγώ, δεν έχω χειρότερο απο «βόλτα στα μαγαζιά» -
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ορίστε και δοκιμή στην Ελλάδα με πιο ρεαλιστική ταχύτητα (130χαω), που τόσο συζητάμε και τόσοι ζητάνε. Σοβαρή δοκιμή, από τον Θωμά και την ομάδα του. Η υπεροχή του Τέσλα ειναι ξεκάθαρη και αναδιαμφισβήτητη!! Απίστευτα μεγάλη κατανάλωση η Mustang και επίσης βλέπουμε ότι το Τέσλα (Highland) καίει λιγότερο και από το Μίνι!!
Το μοντελ 3 είναι με τις 19αρες ζάντες. Το αντίστοιχο μοντέλο με τις 18αρες και τα πλαστικά καλύμματα θα είχε ακόμα καλύτερα νούμερα στα 130 km/h
Πολύ καλο και το id7 απόρροια αφενός της δουλειάς που γίνεται και αφετέρου του αεροδυναμικού σεντάν σχήματος.
Ένας από τους λόγους που έχουν επανέλθει τα σεντάν με την έλευση των ηλεκτρικών είναι εξαιρετική τους αεροδυναμική συμπεριφορά με την οπισθέλκουσα
-
RE: TESLA FORUM
Γιατί όταν αλλάζεις 2-3 αυτοκίνητα την ημέρα δεν ψαχνόμαστε ;
Εγώ αλλάζω ένα γαλλικό το εταιρικό, ένα γερμανικό το προσωπικό και ένα ιαπωνικό της γυναίκας. Πιάσε το αυγό.Καλό είναι, όσοι δεν τα πάτε καλά με την προσαρμοστικότητα να μην δοκιμάσετε το επιχειρείν
Εμένα αν με ενοχλεί κάτι στο τεσλα είναι ότι δεν μπορώ να του βάλω χέρι! Στα υπόλοιπα φλασαρω τον εγκέφαλο, αλλάζω κάνα τακακι κάνα ιμάντα, βρίσκω και κάνα repair manual του Haynes, αγοράζω κάνα part list απο το eBay.
-
RE: TESLA FORUM
Φοβερή κατασκευη τα μικρα suv.
Αγοράζεις πιο ακριβά 3 ποντους πιο ψηλά ελατήρια, χειρότερη κατανάλωση, παρόμοιους ή χειρότερους χώρους και πιο άσχημο σουλούπι. Και αυτά τα κατασκευάσματα κατάφεραν και εκτόπισαν κάτι φοβερα πολυμορφικά όπως το σενικ, το μουλτιπλα και το hrv. Ήμαρτον -
RE: TESLA FORUM
Πήραμε και επίσημα τα matrix led.
Πρώτες εντυπώσεις θετικότατες σε σημείο που σε κάνει να αναρωτιέσαι πως γίνεται να μην μπορούν να κάνουν τους υαλοκαθαριστήρες να δουλέψουν σωστά -
RE: TESLA FORUM
@nickthetrib said in TESLA FORUM:
@lap said in TESLA FORUM:
@criuser said in TESLA FORUM:
Σκεφτείτε να τσακωθείτε με την γυναίκα σας και να κατεβείται με νεύρα στο γκαράζ να πάτε μία βόλτα να ηρεμήσετε και να είναι αφόρτιστο,,,
Τι παράδειγμα είναι αυτό; Ντόινγκ!
Σκέψου να μαλωσεις, να μπεις με νεύρα να κάνεις ένα ντουζ και να μην είχε ανάψει ο θερμοσίφωνας.
Να βάλω παράδειγμα;;; Θα πονέσει λίγο!!!
Σκέψου να είναι 10 το βράδυ και να είναι το παιδί με 39 πυρετό ή κάτι άλλο και να πρέπει να το πας νοσοκομείο!!!
Και το ηλεκτρικό να είναι αφόρτιστο!!!
Οι πατεράδες του φόρουμ σίγουρα το έχουν ζήσει αυτό!!!Άστο λαπ, ο χρόνος και ο χώρος φόρτισης είναι το κύριο πρόβλημα των ηλεκτρικών και δεν υπάρχει άμεση λύση σε αυτό! Μέχρι τότε θα κυριαρχούν τα θερμικά!!
Edit
Μετά μπαίνει η αυτονομία, αλλά οκ για κάποιους δεν είναι critical.
Προσωπικά μια αυτονομία της τάξης των 350χλμ με ταχύτητες ταξιδιού 140χλμ/ώρα και στην συνέχεια φόρτιση σε 5' για αλλά τόσα και να υπάρχει χώρος να το φορτίσω, είναι το ελάχιστο ώστε να κοιτάξω για ηλεκτρικό.Σκέψου και το άλλο ! Να γεννάει η γυναίκα σου (ή άντρας σου, δεν κρίνω) και να είσαι με τις αναθυμιάσεις του ρεζερβουάρ! Να είναι 3 τα ξημερώματα (τέτοια ώρα τις πιάνουν παντα οι πόνοι μωρε!) και να μη μπορείς να βρεις ανοικτό βενζινάδικο. Πέρα απο τη γνωστή ρεβοιλ που βάζει μόνο νοθευμένη μπενζινα με ναυτιλιακό πετρέλαιο ! Να έχεις στο σπίτι σου φθηνό ρευματακι του καλού θεουλη και να τρεχει σε άλλο νόμο να βρεις ανοικτό βενζιναδικο !
Τι κάνουμε τώρα αγαπητοί ένορκοι ;Οποίος θέλει έχω και άλλες κουταλιές νερου να πνιγεί !