Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    J
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 1
    • Posts 1406
    • Best 583
    • Groups 0

    jamesd

    @jamesd

    1054
    Reputation
    73
    Profile views
    1406
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    jamesd Unfollow Follow

    Best posts made by jamesd

    • RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)

      Μα το golf είναι το φθηνό αμάξι του λαού. Αντί να πάρεις αμαξι με 30Κ παίρνεις το golf με 26Κ και σου μένουν ρέστα για να αλλάξεις τα 2 dsg όταν και αν χαλάσουν. Είναι και αυτό μια προσέγγιση...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jamesd
    • RE: Skoda Fabia MK4 2021

      Στο ιταλικό, configuration style με dsg και μερικά καλούδια (side assist, keyless, αισθητήρες) πάει στα 23,5Κ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jamesd
    • RE: Honda HR-V 2021

      28 με 29Κ € πιστεύω, έχοντας δει και την τιμή της Αγγλίας

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jamesd
    • RE: Toyota Yaris Cross

      @cirus said in Toyota Yaris Cross:

      @ggab said in Toyota Yaris Cross:

      @cirus said in Toyota Yaris Cross:

      @panos2171 said in Toyota Yaris Cross:

      @spi_duster said in Toyota Yaris Cross:

      Μεχρι να παμε πληρως στην αυτονομη οδηγηση οι Ελληνες οδηγοι θα πρεπει να οδηγουμε με μεγαλυτερη συνεση. Επειδη ομως οι περισσοτεροι στερουμαστε αυτη την αξια, καραμπολες και αλλα συμβαντα θα ειναι στην ημερησια διαταξη.
      Οι δρομοι ειναι μια χαρα, τα συγχρονα αυτοκινητα φορτωμενα με μπολικα καλουδια.
      Ολα αυτα ομως δεν ειναι αρκετα για τον μεσο Ελληνα οδηγο.

      Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι ένα μηχάνημα θα πηγαίνει καλύτερα από τον άνθρωπο όταν το έχει φτιάξει άνθρωπος. Δε νομίζω ότι η αυτόνομη οδήγηση θα σώσει την κατάσταση, άλλωστε δεν είναι λίγα τα tesla που έχουν εμπλακεί σε τροχαία με χρήση αυτόνομης οδήγησης.

      Τα τέσλα είναι τα πρώτα και η αυτονομη οδήγηση είναι σε εμβρυακό σταδιο ακόμα , θα πάρει καιρό. Οταν τελειοποιηθει θα είναι ΠΟΛΥ ποιο ασφαλες από οποιωνδηποτε οδηγο να οδηγάει. Υπάρχει γεωμετρική πρόοδος σε αυτά τα συστήματα, γρηγορότεροι επεξεργαστες και καλύτεροι αλγόριθμοι κάθε χρόνο.... ειναι απλά θεμα χρόνου τιποτα παραπάνω

      Και στο Σκακι ο deep blue νικήθηκε στην αρχη από τον Κασπάροφ αλλά μετα πουλο....... είναι πλέον ανίκητος. εκεί απλά ήταν πολύ πιο εύκολο

      Η γη έχει ημερομηνία λήξης πχ. Εκατονταδες ή και χιλιάδες χρόνια ακόμα. Ο ανθρωπος όμως κάνει ότι μπορεί να το μειώσει. και κει θέμα χρόνου είναι.

      Θιασώτης της αυτόνομης οδήγησης. Σεβαστό. Η ερώτηση μου είναι η εξής:τόσο εύκολα αφήνεις τη ζωή σου και των αγαπημένων σου προσώπων,σε μερικούς αισθητήρες,10μ καλώδια και ένα σετ ημιαγωγών;;;

      ΚΑΘΟΛΟΥ, είμαι της παλιάς σχολής, μαρέσει να οδηγώ εγώ δεν γουσταρω ΚΑΘΟΛΟΥ την αυτονομη οδηγηση και όσο μπορώ και ελπίζω ότι δεν θα έχω κάτι τέτοιο. Εδω δεν μαρέσουν καν τα αυτόματα κιβώτια γιατί παίρνουν απο την ευχαρίστηση χαχαχαχαχ

      Ομως είμαι πραγματιστης και ρεαλιστής, το να αρνουμαστε την πραγματικότητα επειδη δεν μας αρέσει δεν σημαίνει οτι δεν θα συμβεί κάτι.

      Ναι την ζωή μου εύκολα θα την εμιστευόμουν. Αφου βεβαια πισθώ πρώτα ότι είναι έτοιμο ένα τέτοιο σύστημα έτσι!!!!! Θα περάσουν χρόνια ακομα μεχρι να έχουν καταλληλους αλγόριθμους και συστήματα και ακόμα περισσότερα μεχρι να το επιτρέπει και ο νόμος. Αλλα ναι ΟΤΑΝ θα είναι έτοιμα χαλαρα θα εμπιστευομουν την ζωή μου. Δεν είναι κάτι απλό ούτε κάτι που θα ιοθετηθει έτσι απλά αν δεν έχουν γίνει εκτεταμένες δοκιμες. Τετοια συστήματα θα ΣΩΣΟΥΝ χιλιαδες νεκρους και τραυματιες αφού σιγουρα θα κάνουν στατιστικά απειροελάχιστα λάθη σε σχέση με τον ανθρωπο που κάνει πολλά. Και αν εχουν ολοί τέτοια εκμηδενιζεται και ο κίνδυνος να σου πεταχθει από το αντιθετο ρευμα ηλίθιος που πέρασε τα όρια και να ξεκληρώσει οικογένειες

      Δεν ξέρω αν είναι και θέμα ηλικίας, πάντως όσο μεγαλώνω και όσο αναγκάζομαι να οδηγώ σε μη ιδανικές συνθήκες (έλλειψη ύπνου, κόπωση, πολύωρη οδήγηση, εκνευρισμός) τόσο θέλω τα συστήματα αυτά ως επιπλέον δικλείδα ασφαλείας αλλά όχι χωρίς δική μου επίβλεψη. Όχι στη λογική του να κάνω βλακείες όταν οδηγώ, αλλά στη λογική ότι την κακιά στιγμή (που δεν ξέρεις πότε θα έρθει) μπορεί να με γλιτώσει/προειδοποιήσει κάποιο από τα συστήματα αυτά. Ας υπάρχουν και ας οδηγάω τόσο καλά που δεν τα έχω ανάγκη, αλλά θέλω να υπάρχουν. Αλλά για πλήρως αυτόνομη... κι εγώ δηλώνω σκεπτικός ακόμα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jamesd
    • RE: Αγγελίες πωλήσεων αυτοκινήτων για γέλια και για...κλάματα

      Που θα πάει, θα το πουλήσει!
      https://www.car.gr/classifieds/cars/view/326870901-citroen-c5

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      jamesd
    • RE: Skoda Fabia MK4 2021

      Ομορφούλι ειναι (μου θυμίζει vw polo με φάτσα octavia).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jamesd
    • RE: Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]

      Τα καπάκια έχουν αυστηρές προδιαγραφές:

      • Δεν μπορείς να τα αποφύγεις χωρίς να πατήσεις τη λωρίδα

      • Τοποθετούνται με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να μην έρχονται όλα στην ίδια ευθεία και μόλις γλιτώσεις τα πρώτα θα πρεπει να κανεις moose test για να γλιτώσεις τα επόμενα

      • Δεν έρχονται ποτέ αλφαδια με το δρόμο και πάντα εχουν βύθισμα για να νοιωθεις το «γκουπ» όταν τα πατάς

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      jamesd
    • RE: Toyota Yaris Cross

      @jorge_greek said in Toyota Yaris Cross:

      @iceman7 said in Toyota Yaris Cross:

      Πως πάνε τα κουβαδάκια τώρα το καλοκαίρι ;
      Νομίζω με τον κλιματισμό αυξάνεται η κατανάλωση πολύ.
      Εντωμεταξύ είναι δικη μου ιδέα πάλι ή το YC έχει σάπια ηχεία ;
      Έκανα μια σύγκριση με τα ανεπαρκή βασικά ηχεία της Χ1 και συγκριτικά με του YC ήταν λες και η Χ1 είχε κανα σύστημα harmann kardon

      Απορώ πραγματικά γιατί το αγόρασες αυτό το αυτοκίνητο;
      Για εσένα δεν κάνει, στην γυναίκα σου δεν το δίνεις παρόλο που δεν σου αρέσει (!!!) γιατί είσαι υποχόνδριος, έχεις δώσει μισό βασικό μισθό σε extras από internet αλλά καλύτερο δεν γίνεται και δεν χάνεις ευκαιρία να γράφεις τα θέματα (που όντως έχει) το αυτοκίνητο σε όποια πλατφόρμα είσαι μέλος.
      Είπαμε να μην είμαστε το ένα άκρο που επειδή έδωσαν 20+ χιλιάδες τα βρίσκουν όλα τέλεια, και έκαναν την καλυτερότερη αγορά του αιώνα αλλά κι εσύ βρε φίλε είσαι το άλλο άκρο! Νισάφι πια!

      Κι όμως, η άποψη του @iceman7 βοηθάει απίστευτα τους δυνητικούς αγοραστές και respect στο άνθρωπο, μας ενδιαφέρει πολύ η άποψή του που την παρέχει απλόχερα...μην τον κόβουμε κιόλας. Ακόμα και αν κάποιοι διαφωνούν δημοκρατία έχουμε ας τον σεβαστούν.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jamesd
    • RE: TESLA FORUM

      Είδες, οπότε τι έχουμε:
      Α. Την εξοικονόμηση της βενζίνης από την αγορά ηλεκτρικού θα την χάσεις στη μεταπώληση,
      Β. Την εξοικονόμηση της βενζίνης από την αγορά πλήρους υβριδικού θα την χάσεις στην αντικατάσταση της μπαταρίας
      Γ. Την εξοικονόμηση στην τιμή ενός αυτοκινήτου που καεί την πληρώνεις σε καύσιμο.
      Οπότε που καταλήγουμε; Η αγορά τα έχει φέρει έτσι που όλες οι επιλογές έχουν τελικά το ίδιο κόστος οπότε πάρε αυτό που σου αρέσει. Επίσης "η ζωή είναι πολύ μικρή για να οδηγείς βαρετά αμάξια".

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jamesd
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Βάλτε και καμιά φωτό από Bayon και kona για να λέμε μετά πόσο όμορφη είναι η CC 😁

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jamesd

    Latest posts made by jamesd

    • RE: Toyota Corolla Cross

      @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

      @jamesd said in Toyota Corolla Cross:

      @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

      @jamesd said in Toyota Corolla Cross:

      Επίσης για ποιο Kuga λες? Το ΜΚ3 έχει πολύ μεγαλύτερους χώρους όντας βέβαια και 20εκ μακρύτερο.

      Kuga το τελευταίο μοντέλο, μου έκανε εντύπωση το legroom παρόμοιο με c3 aircross και headroom σαφώς χειρότερο από CC.

      Είσαι σίγουρος? Γιατι τα είχα και τα δυο ταυτόχρονα. Δεν εχουν καμια σχεση σε χωρους αλλα ξαναλέω το Kuga ειναι και +20εκ.

      200% σίγουρος το δοκίμασα επι τούτου. Δεν μιλάω για χώρους γενικά αλλά μόνο για χώρο για τον οδηγό.Δεν ξέρω πως οδηγείς ύψος κλπ, αλλά μιλάμε για τέρμα κάτω-τέρμα πίσω το κάθισμα του οδηγού, η πλάτη σχετικά όρθια (όχι ξαπλωτή) και ύψος οδηγού στα 1.93μ. Ισχύει για όλα τα φορντ, το focus έχει καλύτερο legroom και χειρότερο headroom, όλα τα άλλα είναι λίγο πολύ τα ίδια. Μιλάω αποκλειστικά για τον χώρο για τον οδηγό όμως, δεν είναι γερμανικής φιλοσοφίας σε χώρο για τον οδηγό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jamesd
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

      @jamesd said in Toyota Corolla Cross:

      Επίσης για ποιο Kuga λες? Το ΜΚ3 έχει πολύ μεγαλύτερους χώρους όντας βέβαια και 20εκ μακρύτερο.

      Kuga το τελευταίο μοντέλο, μου έκανε εντύπωση το legroom παρόμοιο με c3 aircross και headroom σαφώς χειρότερο από CC.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jamesd
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Στην CC ανέχεσαι τα ταξίδια, τα οποια δεν είναι το φορτε της, για τη οικονομία καυσίμου και την υβριδική ησυχία των μετακινήσεων στην πόλη. Άμα θες κυρίως ταξίδια και λίγο πόλη παίρνεις κάτι άλλο. Το Kuga, όπως όλα τα Ford, έχει σημαντικό θέμα με legroom & headroom για τον οδηγό (χειρότερο από CC & c3 aircross, πραγματικά κατόρθωμα).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jamesd
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @nikonino said in Toyota Corolla Cross:

      Το σιτροέν που λέει ο @cruiser πιο πάνω, ναι μεν δεν συγκρίνεται στην αξιοπιστία αλλά κοντράρει στα ίσια τον εξοπλισμό και άνεση.

      Τί δεν έχει το citroen (max κορυφαία έκδοση) και έχει το CC (style δλδ ενδιάμεση έκδοση) που μου ήρθαν πρόχειρα στο μυαλό, σίγουρα θα είναι και άλλα:
      -κουμπι εκκίνησης κινητήρα
      -adaptive CC
      -lumbar support
      -οδηγικά προφίλ
      -keyless access
      Χώρια το ότι η CC από άποψη ασφαλείας είναι 5αστερη ενώ για το Aircross δεν γνωρίζουμε τπτ αλλά κρατάμε μικρό καλάθι.

      Κοντραρει λοιπόν στα ίσια ή είναι φτωχός συγγενής;

      Αν προσθέσεις το κόστος όλων των παραπάνω και λάβεις υπόψη την ασφάλεια, αξιοπιστία, τεχνολογία υβριδικού, η διαφορά των 4.000 ευρω μεταξύ των 2 μπορεί να καθιστούν το ερκρος ακριβό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jamesd
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      Σήμερα είδα έναν να περνάει με τέρμα κόκκινο, δεν έχει σφίξει τίποτα από άποψη νοοτροπίας.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      jamesd
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Μόνοπωλείτε τη συζήτηση με ένα φτηνό και κακοεξοπλισμενο αμάξι (Aircross) που βασικά δεν έχει ουδεμία σχέση με το CC ούτε τιμολογιακά, ούτε σε εξοπλισμό αλλά ούτε και σε φιλοσοφία οδήγησης.
      Η θέση του ερκρος είναι κάπου κοντά στα αντίστοιχα φθηνά Dacia, οπότε το αντιπαραβάλλετε σε λάθος κατηγορία. Είναι σαν να μιλάμε για την X1 και κάποιος να προσπαθεί να μας πει πόσο στα ίσια την κοντράρει το opel Grandland που είναι αξιόπιστο, οικονομικό και αμάξι άνεσης.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jamesd
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      @skg1958 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      @dg79 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      Επομένως για 1 ευρώ διαφορά στο κόστος ανά 100 χλμ μεταξύ ηλεκτρικού και diesel αξίζει τον μπελά της φόρτισης αν δεν έχεις δικό σου φορτιστή ;

      Ο μπελάς της φόρτισης είναι οι 3-4 φορτίσεις το μήνα, οι οποίες μπορούν να γίνουν όσο πίνεις καφέ / κάνεις τα ψώνια σου / πας γυμναστήριο ή σε κάποια βραδινή έξοδο;

      Δεν βλέπω τον λόγο να προσθέσω αυτό το πρόβλημα στο εβδομαδιαίο μου πρόγραμμα . Ούτως ή άλλως αποφάσισα και πήρα ένα Mazda 2 hybrid για αστικές μετακινήσεις ( έχω μέση κατανάλωση 3,3-3,9/100 ) και ένα CX-60 3.3 diesel για εκδρομές και ταξίδια .

      Πάντως στον στενό μου οικογενειακό κύκλο μια Taycan μετά από ένα χρόνο αντικαταστάθηκε με Panamera και ένα BMW iX 5.0 είναι προς πώληση για να αντικατασταθεί με AUDI Q8 diesel ( και οι δύο περιπτώσεις με μονοκατοικία και φορτιστή !!!)

      Αν έχεις αρκετή οικονομική άνεση για να πάρεις αυτοκίνητο με ΜΕΚ που έχει παρόμοιες επιδόσεις με τα ηλεκτρικά και υψηλή ποιότητα, νομίζω ότι αν δεν είσαι γκατζετακιας δεν πας να μπλέξεις με ηλεκτρικά, ούτως ή άλλως στις περιπτώσεις αυτές η οικονομία καυσίμου δεν θα καθορίσει την επιλογή.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      jamesd
    • RE: KIA SPORTAGE 2021

      Το ίδιο πήρε το αυτί μου για το Tucson. Και στην τελική τι να το κάνεις το mhev για να καίει το ίδιο με το απλό και να έχεις και τον μπελά του να μην χαλάσει η 48v.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jamesd
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

      CC = C-Suv σε πάτωμα κατηγορίας C
      C5 Aircross = C-Suv σε πάτωμα κατηγορίας C
      C3 Aircross = B-Suv σε πάτωμα κατηγορίας Β

      CC = C5 Aircross

      Γι' αυτό υπάρχουν οι κατηγορίες. Δεν πάει ούτε με τον κυβισμό, ούτε με το πορτ μπαγκάζ ή το footwell space. Έτυχε απλά τωρα να έκανε μεγάλη αύξηση μήκους (15+ πόντοι) στο τελευταίο C5. Αυτό δεν το κάνει D-Suv ας πούμε.

      Τυπικά ναι, ουσιαστικά μιλάμε για c-suv που οι χώροι του βρίσκονται στο κατώτατο άκρο των C, δηλαδή κοντά στα ευρύχωρα της χαμηλότερης κατηγορίας.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jamesd
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      Μια κλασική πηγή δυστυχήματος είναι το παρκάρισμα στη γωνία των στενών (διασταυρώσεις) όπου ο οδηγός πασχίζει να δει αν έρχεται κάποιο όχημα στη γωνία της διασταύρωσης. Για αυτό ο νέος ΚΟΚ προβλέπει κανένα γερό πρόστιμο ή αφαίρεση άδειας;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      jamesd
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr