Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    J
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 1
    • Posts 1387
    • Best 570
    • Groups 0

    jamesd

    @jamesd

    1035
    Reputation
    72
    Profile views
    1387
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    jamesd Unfollow Follow

    Best posts made by jamesd

    • RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)

      Μα το golf είναι το φθηνό αμάξι του λαού. Αντί να πάρεις αμαξι με 30Κ παίρνεις το golf με 26Κ και σου μένουν ρέστα για να αλλάξεις τα 2 dsg όταν και αν χαλάσουν. Είναι και αυτό μια προσέγγιση...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jamesd
    • RE: Skoda Fabia MK4 2021

      Στο ιταλικό, configuration style με dsg και μερικά καλούδια (side assist, keyless, αισθητήρες) πάει στα 23,5Κ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jamesd
    • RE: Honda HR-V 2021

      28 με 29Κ € πιστεύω, έχοντας δει και την τιμή της Αγγλίας

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jamesd
    • RE: Toyota Yaris Cross

      @cirus said in Toyota Yaris Cross:

      @ggab said in Toyota Yaris Cross:

      @cirus said in Toyota Yaris Cross:

      @panos2171 said in Toyota Yaris Cross:

      @spi_duster said in Toyota Yaris Cross:

      Μεχρι να παμε πληρως στην αυτονομη οδηγηση οι Ελληνες οδηγοι θα πρεπει να οδηγουμε με μεγαλυτερη συνεση. Επειδη ομως οι περισσοτεροι στερουμαστε αυτη την αξια, καραμπολες και αλλα συμβαντα θα ειναι στην ημερησια διαταξη.
      Οι δρομοι ειναι μια χαρα, τα συγχρονα αυτοκινητα φορτωμενα με μπολικα καλουδια.
      Ολα αυτα ομως δεν ειναι αρκετα για τον μεσο Ελληνα οδηγο.

      Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι ένα μηχάνημα θα πηγαίνει καλύτερα από τον άνθρωπο όταν το έχει φτιάξει άνθρωπος. Δε νομίζω ότι η αυτόνομη οδήγηση θα σώσει την κατάσταση, άλλωστε δεν είναι λίγα τα tesla που έχουν εμπλακεί σε τροχαία με χρήση αυτόνομης οδήγησης.

      Τα τέσλα είναι τα πρώτα και η αυτονομη οδήγηση είναι σε εμβρυακό σταδιο ακόμα , θα πάρει καιρό. Οταν τελειοποιηθει θα είναι ΠΟΛΥ ποιο ασφαλες από οποιωνδηποτε οδηγο να οδηγάει. Υπάρχει γεωμετρική πρόοδος σε αυτά τα συστήματα, γρηγορότεροι επεξεργαστες και καλύτεροι αλγόριθμοι κάθε χρόνο.... ειναι απλά θεμα χρόνου τιποτα παραπάνω

      Και στο Σκακι ο deep blue νικήθηκε στην αρχη από τον Κασπάροφ αλλά μετα πουλο....... είναι πλέον ανίκητος. εκεί απλά ήταν πολύ πιο εύκολο

      Η γη έχει ημερομηνία λήξης πχ. Εκατονταδες ή και χιλιάδες χρόνια ακόμα. Ο ανθρωπος όμως κάνει ότι μπορεί να το μειώσει. και κει θέμα χρόνου είναι.

      Θιασώτης της αυτόνομης οδήγησης. Σεβαστό. Η ερώτηση μου είναι η εξής:τόσο εύκολα αφήνεις τη ζωή σου και των αγαπημένων σου προσώπων,σε μερικούς αισθητήρες,10μ καλώδια και ένα σετ ημιαγωγών;;;

      ΚΑΘΟΛΟΥ, είμαι της παλιάς σχολής, μαρέσει να οδηγώ εγώ δεν γουσταρω ΚΑΘΟΛΟΥ την αυτονομη οδηγηση και όσο μπορώ και ελπίζω ότι δεν θα έχω κάτι τέτοιο. Εδω δεν μαρέσουν καν τα αυτόματα κιβώτια γιατί παίρνουν απο την ευχαρίστηση χαχαχαχαχ

      Ομως είμαι πραγματιστης και ρεαλιστής, το να αρνουμαστε την πραγματικότητα επειδη δεν μας αρέσει δεν σημαίνει οτι δεν θα συμβεί κάτι.

      Ναι την ζωή μου εύκολα θα την εμιστευόμουν. Αφου βεβαια πισθώ πρώτα ότι είναι έτοιμο ένα τέτοιο σύστημα έτσι!!!!! Θα περάσουν χρόνια ακομα μεχρι να έχουν καταλληλους αλγόριθμους και συστήματα και ακόμα περισσότερα μεχρι να το επιτρέπει και ο νόμος. Αλλα ναι ΟΤΑΝ θα είναι έτοιμα χαλαρα θα εμπιστευομουν την ζωή μου. Δεν είναι κάτι απλό ούτε κάτι που θα ιοθετηθει έτσι απλά αν δεν έχουν γίνει εκτεταμένες δοκιμες. Τετοια συστήματα θα ΣΩΣΟΥΝ χιλιαδες νεκρους και τραυματιες αφού σιγουρα θα κάνουν στατιστικά απειροελάχιστα λάθη σε σχέση με τον ανθρωπο που κάνει πολλά. Και αν εχουν ολοί τέτοια εκμηδενιζεται και ο κίνδυνος να σου πεταχθει από το αντιθετο ρευμα ηλίθιος που πέρασε τα όρια και να ξεκληρώσει οικογένειες

      Δεν ξέρω αν είναι και θέμα ηλικίας, πάντως όσο μεγαλώνω και όσο αναγκάζομαι να οδηγώ σε μη ιδανικές συνθήκες (έλλειψη ύπνου, κόπωση, πολύωρη οδήγηση, εκνευρισμός) τόσο θέλω τα συστήματα αυτά ως επιπλέον δικλείδα ασφαλείας αλλά όχι χωρίς δική μου επίβλεψη. Όχι στη λογική του να κάνω βλακείες όταν οδηγώ, αλλά στη λογική ότι την κακιά στιγμή (που δεν ξέρεις πότε θα έρθει) μπορεί να με γλιτώσει/προειδοποιήσει κάποιο από τα συστήματα αυτά. Ας υπάρχουν και ας οδηγάω τόσο καλά που δεν τα έχω ανάγκη, αλλά θέλω να υπάρχουν. Αλλά για πλήρως αυτόνομη... κι εγώ δηλώνω σκεπτικός ακόμα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jamesd
    • RE: Αγγελίες πωλήσεων αυτοκινήτων για γέλια και για...κλάματα

      Που θα πάει, θα το πουλήσει!
      https://www.car.gr/classifieds/cars/view/326870901-citroen-c5

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      jamesd
    • RE: Skoda Fabia MK4 2021

      Ομορφούλι ειναι (μου θυμίζει vw polo με φάτσα octavia).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jamesd
    • RE: Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]

      Τα καπάκια έχουν αυστηρές προδιαγραφές:

      • Δεν μπορείς να τα αποφύγεις χωρίς να πατήσεις τη λωρίδα

      • Τοποθετούνται με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να μην έρχονται όλα στην ίδια ευθεία και μόλις γλιτώσεις τα πρώτα θα πρεπει να κανεις moose test για να γλιτώσεις τα επόμενα

      • Δεν έρχονται ποτέ αλφαδια με το δρόμο και πάντα εχουν βύθισμα για να νοιωθεις το «γκουπ» όταν τα πατάς

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      jamesd
    • RE: Toyota Yaris Cross

      @jorge_greek said in Toyota Yaris Cross:

      @iceman7 said in Toyota Yaris Cross:

      Πως πάνε τα κουβαδάκια τώρα το καλοκαίρι ;
      Νομίζω με τον κλιματισμό αυξάνεται η κατανάλωση πολύ.
      Εντωμεταξύ είναι δικη μου ιδέα πάλι ή το YC έχει σάπια ηχεία ;
      Έκανα μια σύγκριση με τα ανεπαρκή βασικά ηχεία της Χ1 και συγκριτικά με του YC ήταν λες και η Χ1 είχε κανα σύστημα harmann kardon

      Απορώ πραγματικά γιατί το αγόρασες αυτό το αυτοκίνητο;
      Για εσένα δεν κάνει, στην γυναίκα σου δεν το δίνεις παρόλο που δεν σου αρέσει (!!!) γιατί είσαι υποχόνδριος, έχεις δώσει μισό βασικό μισθό σε extras από internet αλλά καλύτερο δεν γίνεται και δεν χάνεις ευκαιρία να γράφεις τα θέματα (που όντως έχει) το αυτοκίνητο σε όποια πλατφόρμα είσαι μέλος.
      Είπαμε να μην είμαστε το ένα άκρο που επειδή έδωσαν 20+ χιλιάδες τα βρίσκουν όλα τέλεια, και έκαναν την καλυτερότερη αγορά του αιώνα αλλά κι εσύ βρε φίλε είσαι το άλλο άκρο! Νισάφι πια!

      Κι όμως, η άποψη του @iceman7 βοηθάει απίστευτα τους δυνητικούς αγοραστές και respect στο άνθρωπο, μας ενδιαφέρει πολύ η άποψή του που την παρέχει απλόχερα...μην τον κόβουμε κιόλας. Ακόμα και αν κάποιοι διαφωνούν δημοκρατία έχουμε ας τον σεβαστούν.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jamesd
    • RE: TESLA FORUM

      Είδες, οπότε τι έχουμε:
      Α. Την εξοικονόμηση της βενζίνης από την αγορά ηλεκτρικού θα την χάσεις στη μεταπώληση,
      Β. Την εξοικονόμηση της βενζίνης από την αγορά πλήρους υβριδικού θα την χάσεις στην αντικατάσταση της μπαταρίας
      Γ. Την εξοικονόμηση στην τιμή ενός αυτοκινήτου που καεί την πληρώνεις σε καύσιμο.
      Οπότε που καταλήγουμε; Η αγορά τα έχει φέρει έτσι που όλες οι επιλογές έχουν τελικά το ίδιο κόστος οπότε πάρε αυτό που σου αρέσει. Επίσης "η ζωή είναι πολύ μικρή για να οδηγείς βαρετά αμάξια".

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jamesd
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Βάλτε και καμιά φωτό από Bayon και kona για να λέμε μετά πόσο όμορφη είναι η CC 😁

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jamesd

    Latest posts made by jamesd

    • RE: Renault Austral

      @ataim said in Renault Austral:

      Ενυπωσιακό σε εμφάνιση και specs αλλά ρε παιδιά 42Κ για 3cyl?

      Mhev και δεν μπαίνει δακτύλιο αν δεν κάνω λάθος (146 γρ./χλμ), no thanks.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jamesd
    • RE: Προσωποκράτηση για χρέη προς το δημόσιο ή προς τρίτους.

      @sarantism said in Προσωποκράτηση για χρέη προς το δημόσιο ή προς τρίτους.:

      @ilias-a said in Προσωποκράτηση για χρέη προς το δημόσιο ή προς τρίτους.:

      Μεγαλη κουβεντα με πολλες μεταβλητες που δεν ειναι δυνατον να αναλυθει εδω μεσα.
      Υποθετικο σεναριο, αγοραζεις αυτοκινητο απο εμενα, ειμαι καλος ανθρωπος και μου αφηνεις υπολοιπο 3000 που θα τα δωσεις σε 3 μηνες με μια επιταγη, το επομενο Σ/Κ παιζει ολυμπιακος αεκ, γαυρος εσυ εχεις διαρκειας πας γυπεδο, στο 65 χανετε με 7-0, βαζουμε και αλλο ενα μετα 0-8 στο ταμπλο, νιωθεις καπως, φευγοντας απο το γηλεδο τρως ενα βρωμικο, νιωθεις ενα πονο στο στηθος και παθαινεις εμφραγμα, σε τρεχουν νοσοκομειο, μπαλονακια κλπ ιστοριες, εισαι Ε.Ε οποτε δε δουλευεις στο μαγαζακι σου, περναει το 3μηνο και δε μπορεις να καλυψεις την επιταγη. Σε βαζω φυλακη?

      Δε μπορείς γιατί θα είμαι στο νοσοκομείο (πλάκα κάνω). Αν έχω 300.000 ευρώ και θέλω να σου τα φάω τα 3000 ευρώ θα με λυπηθείς επειδή πέρασα αυτήν την περιπέτεια υγείας;

      Αν το πάρεις Χριστιανικά του πληρώνεις και το bypass, εξαρτάται είναι η απάντηση…

      posted in Αντίλογος
      J
      jamesd
    • RE: Peugeot 3008 (2024)

      @criuser said in Peugeot 3008 (2024):

      @jamesd said in Peugeot 3008 (2024):

      Ο υπολογισμός αποτελεί υποσύνολο του σχεδιασμού sorry…

      Για να σας το κάνω πιο λιανά, να το πάμε στις οικοδομές που όλοι καταλαβαίνετε.

      Ο σχεδιασμός του κτιρίου είναι θέμα της αρχιτεκτονικής μελέτης.

      Σε αυτήν περιλαμβάνεται και ο τρόπος κατασκευής του φέροντος οργανισμού και οι ανοχές στις διατομές που δεν θα επηρεάσουν τον σχεδιασμό. Δηλαδή στην αρχιτεκτονική η μελέτη προβλέπεται η θέση των υποστυλωμάτων και των δοκαριών, όπως και τα ύψη των πλακών, ώστε να ξέρουμε ότι αυτά δεν εμποδίζουν ανοίγματα, ή το ελεύθερο ύψος ή δεν είναι σε άκυρα σημεία.

      Εκεί τελειώνει ο σχεδιασμός και έρχεται η στατική μελέτη, η οποία επιλύει τον φορέα και βάσει των αποτελεσμάτων ορίζει τις διατομές των υποστυλωμάτων, δοκών, πλακών και του σιδερένιου οπλισμού. Αν οι διατομές υπερβαίνουν τα όρια που έχει ορίσει η αρχιτεκτονική μελέτη, μετά γίνεται σύσκεψη μεταξύ των μελετητών ώστε να βρεθεί η καλύτερη λύση στον σχεδιασμό των διατομών των στοιχείων μπετού.

      Αν όμως ο σιδερένιος οπλισμός που θα επιλεγεί μέσα στα στοιχεία μπετού δεν είναι επαρκής, δεν είναι θέμα σχεδιασμού του κτιρίου, αλλά λανθασμένων υπολογισμών της στατικής μελέτης.

      Η αρχιτεκτονική μελέτη προβλέπει και για τα μηχανολογικά και τα υδραυλικά. Τα σημεία και τις μέγιστες συνολικές διαστάσεις των κατακόρυφων και οριζόντων περασμάτων και τον τρόπο κάλυψης τους, όχι βέβαια τις διατομές των σωλήνων που είναι δουλειά του μηχανολόγου.

      Το γεγονός ότι η στατική και η Μ-Η μελέτη είναι υποσύνολο των συνολικών μελετών, δεν σημαίνει ότι είναι υποσύνολο του σχεδιασμού.

      Αν η καδένα σε έναν κινητήρα σπάσει γιατί ο υπολογισμός αντοχής ήταν λάθος, δεν πας στο συνεργείο να πεις «φταίει ο υπολογισμός» – λες «το ’χουν σχεδιάσει λάθος». Κανένας δεν συγχωρεί τον μηχανικό λέγοντας «είχε καλό σχεδιασμό, απλώς οι υπολογισμοί του ήταν τραγικοί».

      Ο υπολογισμός δεν είναι κάτι εξωτερικό του σχεδιασμού – είναι η ουσία του. Αν αποτύχει, τότε αποτυχαίνει ολόκληρο το σχέδιο. Ό,τι δεν δουλεύει στην πράξη, είναι λάθος σχεδιασμένο – τέλος.

      Άρα ναι, αν η καδένα δεν αντέχει, είναι θέμα σχεδιασμού. Ο υπολογισμός ήταν απλώς το εργαλείο που απέτυχε να εξυπηρετήσει τον σωστό σχεδιασμό. Όπως δεν φταιει το μολύβι όταν γίνει λάθος σε ένα σχέδιο, έτσι δεν φταίει μόνο ο «υπολογισμός». Φταίει ολόκληρος ο μηχανισμός σκέψης που λέγεται “σχεδιασμός”.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jamesd
    • RE: Peugeot 3008 (2024)

      Ο υπολογισμός αποτελεί υποσύνολο του σχεδιασμού sorry…

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jamesd
    • RE: SUV ή Sedan?

      Εξαρτάται από την ηλικία, αν ξεπερνάς τα 50 το SUV είναι ένας τίμιος συμβιβασμός για εύκολη πρόσβαση

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      jamesd
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @zaxosm said in Toyota Corolla Cross:

      @tkin73 said in Toyota Corolla Cross:

      @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

      Βλέπω εγείρει τα πάθη η αυτοκινητάρα!
      Το active plus είναι η σωστή έκδοση για ΨΨ, είτε 1.8 είτε 2λτ.
      Αν είναι να δώσει κάποιος 40+ χιλιάρικα κι επιμένει υβριδικά, ας πάρει Lexus.

      Η style 1.8 έχει 34Κ ,εκεί αντίπαλο έχει μόνο τα κινέζικα.

      Πλεον εκει τιμολογειται και το hyundai tucson full hybrid με 200+ αλογα. Δεν γνωριζω για την αξιοπιστια αλλα σαν αυτοκινητο συνολικα το θεωρω πολυ ανωτερο.

      Το hev Tucson με εξοπλισμό αντίστοιχο της Corolla cross style (δηλαδή έκδοση limited) σε πάει στα 38.5κ ευρώ με μεταλλικό έναντι 34 του Toyota. Το ,Toyota είναι no brainier αν δεν σου φαίνεται στριμωγμένο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jamesd
    • RE: Audi Q3 3rd generation

      @andya3 said in Audi Q3 3rd generation:

      Νομίζω η συζήτηση γίνεται σε λάθος βάση. Από ελάχιστοι άνθρωποι έως κανένας δεν θα βγάλουν από την τσέπη 50k για να πάρουν ένα plug-in C-SUV. Περιλαμβάνονται και οι Γερμανοί αγοραστές.

      Όλα αυτά είναι εκδόσεις για leasing. Μόλις λήξουν οι μισθώσεις και πέσουν οι τιμές τους στο μισό, μπορεί να ενδιαφερθεί και κάποιος μερακλής ιδιώτης.

      Και τώρα υπάρχουν αυτά ωστόσο το πρόβλημα με τα phev είναι ότι μπορεί να μην έχει φορτίσει ποτέ την μπαταρία ή να έχει κάνει πολύ κακή χρήση της, γεγονότα που δεν μπορείς να γνωρίζεις. Συνεπως, και στη μισή τιμή, η απειλή της αλλαγής μπαταρίας είναι καλός αποτρεπτικός παράγοντας.

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      J
      jamesd
    • RE: ΦΙΜΕ ΤΖΑΜΙΑ

      Οι μεμβράνες παραθύρων τοποθετούνται χωρίς να ανοίξουν ταπετσαρίες/πλαίσια πόρτας;;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      J
      jamesd
    • RE: PEUGEOT FORUM

      @chrisk6 said in PEUGEOT FORUM:

      Εγω λεω να βαλουν ιμαντα καλυτερα... 😁

      Οσοι εχουν χρεωθει σε επισκευη λογικα θα παρουν πισω τα χρηματα τους? Εδω δεν ηταν ενας με ενα 5008 που εβαλε απο τσεπη?

      Αν ειχε πρόβλημα η καδένα του σκάσε και το έδωσε scrap και πήρε άλλο ή αν έκανε τα ρεκτιφιέ του στον κυρ Μητσο /πηρε μεταχειρισμένα κομμάτια δεν νομίζω να βγει μπροστά η Peugeot και να αποζημιώνει τους πάντες…

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jamesd
    • RE: VW FORUM

      @andya3 said in VW FORUM:

      Είχα σήμερα μια σύντομη συζήτηση με κάποιον από τη vw Ελλάδος. Ήταν αρκετά μεγάλης ηλικίας, άρα πιθανότατα και έμπειρος. Στις ερωτήσεις μου απαντούσε πολύ λακωνικά και προσεκτικά, δεν έδειξε διατεθειμένος να μπαίνει σε αναλύσεις και λεπτομέρειες.

      Οπότε μεταφέρω με κάθε επιφύλαξη τις πληροφορίες όπως τις κατάλαβα.

      Το dsg έχει βελτιωθεί σε σχέση με παλιά. Η vw λέει ότι δεν χρειάζεται ποτέ αλλαγή λαδιων. Αυτός συστήνει αλλαγή κάθε 60k χιλ.

      Στο θέμα της αλλαγής λαδιών του μοτέρ ήταν κάθετος. Κάθε χρόνο. Αν δεις μου είπε λάδια που αλλάζονται στις 30k, κολλάνε στα χέρια σου.

      Αλλαγή φίλτρου αέρα προτείνει η vw κάθε 60k χιλ. Συστήνει να γίνεται νωρίτερα.

      Η αντιπροσωπεία δεν μπορεί να τα πει αυτά στους πελάτες. Μου είπε χαρακτηριστικά ότι πολλοί παρεξηγιούνται κιόλας, γιατί νομίζουν ότι τους φορτώνουν παραπάνω εργασίες για να τους φάνε λεφτά.

      Από τις εταιρείες leasing η πιο τυπική στα service είναι η lease plan. Κάνει όχι μόνο ότι προβλέπει η vw, αλλά ακόμα παραπάνω.

      Οι εργασίες service που προβλέπονται για τα Ballon είναι διαφορετικές. Ας έχουν το νου τους οι ενδιαφερόμενοι, δεν ξέρω αν αυτό είναι για καλό ή για κακό.

      Αν δεν κάνω λάθος αλλαγή λαδιού στο mechatronic σε dry clutch δεν γίνεται, οπότε ας αλλάζει το dsg oil όσες φορές θέλει. Το mechatronic αν είναι να χτυπήσει θα χτυπήσει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jamesd
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr