Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 349
    • Best 59
    • Groups 0

    jorge_greek

    @jorge_greek

    Please enter occupation

    109
    Reputation
    19
    Profile views
    349
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    jorge_greek Unfollow Follow

    Best posts made by jorge_greek

    • RE: Skoda Fabia MK4 2021

      Το ίδιο πάτωμα όμως με τα supermini δεν φοράει;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      jorge_greek
      jorge_greek
    • RE: DS4 2021

      CMP Πλατφόρμα;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      jorge_greek
      jorge_greek
    • RE: Toyota Yaris Cross

      Yaris.jpg

      Η πρόσβαση μέχρι εκεί ήταν από αγροτικό χωματόδρομο. Από ένα σημείο και μετά, χορταριασμένο μονοπάτι και ανηφόρα με φυτεμένο χαλίκι αλλά όχι κοτρόνες. To ESP δούλεψε λίγο στο τελευταίο απότομο κομμάτι της ανάβασης αλλά βγήκα ασπροπρόσωπος ☺ Με σταθερό γκάζι εως 20χλμ/ώρα μόνο με μπαταρία και μόνο στην ανηφόρα μπήκε ο κινητήρας βενζίνης. Ομαλή κατάβαση χωρίς γλιστρήματα παρότι με τα εργοστασιακά λάστιχα continental eco.

      Με 1500χλμ μέση κατανάλωση 3,9Λ/100χλμ. Μέσα στην πόλη έχω δει από 0,4Λ/100χλμ (κατηφόρα σβηστός) έως 4,2Λ/100χλμ (κρύο με κλιματιστικό). Αυτοκινητόδρομο 400χλμ περίπου με μέση κατανάλωση 5,2Λ/100χλμ. Δύο επιβάτες με αποσκευές και κλιματισμό, ταχύτητα 110-130χλμ/ω.

      Ο χώρος αποσκευών χωράει δύο μεγάλες βαλίτσες αεροπλάνου, δύο χειραποσκευές, ένα μεσαίο σακβουαγιαζ και μερικές σκόρπιες σακούλες. Έχω την εντύπωση ότι αν δεν ήταν σκληρές οι βαλίτσες αλλά μεγάλα σακβουαγιάζ θα χωρούσε κάτι περισσότερο με στρίμωγμα. Αποφεύγω να βάζω τις τσάντες στο πάτωμα των πίσω καθισμάτων γιατί είναι ο αεραγωγός της μπαταρίας.

      Σταμάτησα να βρίζω κάθε μέρα όταν πηγαίνω κι όταν γυρνάω απ την δουλειά λόγω μποτιλιαρίσματος! Είναι τόσο αγχολυτικό που απορώ τι σαπάκι οδηγούσα τόσο καιρό! Στο πρόγραμμα power βγάζει συνδυαστικά 207NM τροχό, οπότε προσοχή στο απεξ από στροφές πόσο πατάς το γκάζι για να μην γίνει ο πίνακας χριστουγεννιάτικο δέντρο απ τα ESP traction control etc etc. Δεν γέρνει και λόγω μετάδοσης μπορεί να μπεις με παραπάνω χιλιόμετρα σε στροφή απ ότι με άλλο αυτοκίνητο. Λίγο φρένο πριν την στροφή κόβει την φόρα και φορτίζει την μπαταρία για αργότερα. Οι προσπεράσεις σε μεγάλο δρόμο 80-->120χλμ/ω αλλά και σε επαρχιακό 60-->80χλμ/ω γίνονται άμεσα όταν βυθίσεις το πόδι στο πάτωμα. Σε αυτήν την γενιά ρύθμισαν τον ηλεκτρικό κινητήρα να δίνει ρεύμα σαν KERS της F1 για προσπέραση και την διεκπεραιώνει άμεσα! Όσοι ταξιδεύετε πάνω από 140χλμ/ω δεν μπορώ να σας βοηθήσω, δεν πήγα ποτέ τόσο.
      Είναι καλό! Όχι απόλυτο, αλλά για ψηλό χωρίς ταχύτητες είναι πολύ καλό!

      Μια αράδα σκόρπιες σκέψεις.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      jorge_greek
      jorge_greek
    • RE: Toyota Yaris Cross

      Κατάφερα να έχω το αυτοκίνητο για μερικές μέρες και το οδήγησα εκτενώς. Κάποιες παρατηρήσεις περισσότερο, όχι review.

      • Η κύλιση της έκδοσης style με 17" ζάντες και 215/55/17 λάστιχο είναι καλή. Σε ταχύτητες χαμηλές καταλαβαίνεις ανωμαλίες του δρόμου όμως αν αυξηθούν λίγο τα χιλιόμετρα ( >50χλμ/ω ) μοιάζει με χαλί.

      • Το τιμόνι έχει πληροφορία αλλά είναι ελαφρύ, μέσα στην πόλη είναι το καλύτερο, έξω χρειάζεται κάποιος χρόνος να το μάθεις για να το εμπιστευτείς γιατί το σασί του ακούει και αν οδηγείς με φόρα είναι αρκούντως απολαυστικό.

      • Ο κινητήρας στο πρόγραμμα power δεν κρατάει το ρεύμα από τις μπαταρίες για οικονομία, αλλά αντίθετα ενισχύει την επιτάχυνση σαν ηλεκτρικό τούρμπο. Έτσι αλλαγές λωρίδας 2η-3η σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας, προσπεράσεις σε επαρχιακό δίκτυο και είσοδος σε κόμβους με μικρό κενό διάστημα μεταξύ αυτοκινήτων γίνονται ασφαλέστατα.

      • ανάβαση σε δρόμο με κλίση, ράμπα πλοίων, δασικό με σαγρέ τσιμέντο για τον πάγο, ακόμα και μετά από στάση είναι βούτυρο.

      • Σε μικτές συνθήκες χρήσης είδα καταναλώσεις από 2 λτ/100χλμ μέσα στην πόλη μέχρι 6,9λτ/100χλμ στο power πρόγραμμα σε στροφοδιαδρομή. Σε αυτοκινητόδρομο με 117χλμ κλειδωμένα στον πλοηγό κατάφερα 4λτ/100χλμ χωρίς να ξέρω ακόμα πώς κάνεις αυτό που αφήνεις γκάζι και ξαναπατάς για να πάει με μπαταρίες.

      Τί δεν μου άρεσε; Που στην έκδοση style ο ουρανός είναι μαύρο ύφασμα, σε συνδυασμό με τα πίσω φιμέ η καμπίνα δεν έχει πολύ φως. Η ένταση από τις λάμπες της μίας και μοναδικής εμπρός πλαφονιέρας, δεν φτάνει ούτε να βρεις κέρμα στο πατάκι αν σου πέσει κάτω. Η απουσία έστω μιας θήκης στην πλάτη των καθισμάτων για τους πίσω επιβάτες. Η παντελής έλλειψη cargo management! Σε αντίθεση με αυτό που βλέπουμε σε όλα τα reviews, έχει ένα μονοκόμματο δεύτερο πάτο, χωρίς πλαστικά γαντζάκια στα πλάγια των θόλων, χωρίς πρίζα. Δεν βάζουν καν κρίκους πρόσδεσης αποσκευών και στις θέσεις υπάρχουν 4 τρύπες στην λαμαρίνα!

      Λύνονται τα παραπάνω σχετικά οικονομικά μετά την αγορά του αυτοκινήτου; Τολμώ να πω, ναι. Θα ήταν λόγος να μην αγοράσω το αυτοκίνητο; Αν λάβουμε υπ όψιν τί προσφέρει και κυρίως σε ποια τιμή, σε σχέση με τον ανταγωνισμό όπως λέει και ο Φάνης, νομίζω πως είναι μέσα στα 3 καλύτερα Β SUV που μπορεί να αγοράσει κάποιος τώρα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      jorge_greek
      jorge_greek
    • RE: Dacia Duster II

      Νέα έκδοση adventure με τιμή προσφοράς 29942€ (τιμές Ρουμανίας) alt text
      Έξτρα: Αυτοκόλλητα adventure, Koni +30mm, ζάντες 16", BF Goodrich AT,
      ποδιά προστασίας κινητήρα και διαφορικού, σχάρα οροφής με LED φώτα και θέση κεραίας CB.

      Δεν είναι κακό!

      Πηγή

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      jorge_greek
      jorge_greek
    • RE: Toyota Corolla 2019

      Τόσο ο παλιότερος ZR 1.8 hybrid όσο και ο καινούργιος M20A 2.0 hybrid δουλεύουν με σχέση συμπίεσης 13:1 και 14:1 αντίστοιχα που σημαίνει ότι μπορούν να επωφεληθούν από τις αντικροτικές ιδιότητες ενός καυσίμου με περισσότερα οκτάνια. Αυτός ο πρωταθλητισμός στον σκρουτζισμό απορώ τί ευχαρίστηση σας δίνει;;!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      jorge_greek
      jorge_greek
    • RE: Toyota Yaris Cross

      Μην συγκρίνετε τον παλιό 1.8 με τον καινούργιο 1.5-2.0 (ουσιαστικά ο ίδιος κινητήρας με έναν λιγότερο κύλινδρο). Ο τρόπος συνέργειας του καινούργιου υβριδικού δεν μοιάζει με αυτόν της προηγούμενης γενιάς. Πηγαίνετε για ένα μεγάλο test drive για να καταλάβετε διαφορές και τον τρόπο λειτουργίας του σε διαφορετικές καταστάσεις κίνησης (μποτιλιάρισμα, ροή σε στενά, ροή σε κεντρικούς αστικούς δρόμους, περιαστικά - περιφερειακά, σε στροφές). Θα εκπλαγείτε ευχάριστα από τον τρόπο λειτουργίας τους και από το πόσο συχνά χρησιμοποιείται η μπαταρία. Ναι ακόμα και σε υψηλές ΜΩΤ αυτοκινητόδρομου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      jorge_greek
      jorge_greek
    • RE: Toyota Yaris Cross

      Πριν δύο εβδομάδες πάω να περάσω από γνωστό χωματόδρομο που καταλήγει σε ξέφωτο για ελεύθερο camping. Είχε βρέξει τις προηγούμενες ημέρες και είχε κάνει λασπουριά για περίπου 15 μέτρα. Τον είχα ξαναπεράσει αυτόν τον χωματόδρομο με λάσπη. Ωστόσο πρέπει να πέρασε κάποιο φορτηγό και δεν υπολόγισα ότι εκείνο το σημείο μάζεψε περίπου 10 πόντους μαλακής λάσπης.
      Φταίω βέβαια κι εγώ. Και σε μεγάλο βαθμό. Δεν πέρασα απ τις ροδιές, είχα την φαεινή ιδέα να πάω από την άκρη του δρόμου. Είχα εργοστασιακά eco λάστιχα, λανθασμένα υψηλή πίεση στα λάστιχα, esp on και άφησα και το γκάζι πριν αντί να μπω με σταθερό πεντάλ.
      Το αποτέλεσμα όλοι καταλαβαίνετε ποιο ήταν. Στα πρώτα 4 μέτρα μπήκε και δεν βγήκε ποτέ. Τσάμπα και ο ιμάντας που είχα επειδή κανένας δεν σταματούσε να με τραβήξει. Ευτυχώς βρέθηκαν 2 μαστόρια που δούλευαν σε διπλανά σπίτια και με έσπρωξαν για να βγω. Ακόμα τους ευχαριστώ. Θα μπορούσα να περάσω αυτά τα 15 μέτρα βαθιάς λάσπης αν έκανα όλα τα προηγούμενα σωστά; Μπορεί ναι, μπορεί και όχι. Ίσως κολλούσα στην μέση και θα έβγαινε ακόμα δυσκολότερα μετά.
      Τί θέλω να πω με αυτό; Κάνει πολλά πράγματα καλά αυτό το αυτοκίνητο, για offroading όμως δεν κάνει πολλά. Μέχρι παραλία για καλοκαίρι που είναι όλα στεγνά. Ως εκεί.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      jorge_greek
      jorge_greek
    • RE: Toyota Yaris Cross

      Θεωρώ το λιγότερο υποκριτικό Έλληνες δημοσιογράφοι να διαμαρτύρονται για "άγνωστο" ήχο από την στιγμή που κάθε πολυκατοικία και σπίτι στο χωριό έχει κι από ένα σκούτερ δικό του/είτε κοντά του και το ακούει πως δουλεύει κάθε μέρα! Βάζουν εξατμίσεις χωρίς σιγαστήρα σε όλα τα beverly της επαρχίας και του λεκανοπεδίου και διαμαρτύρεται ο κάθε δοκιμαστής ότι "βουίζει" το αυτοκίνητο σε πλήρη επιτάχυνση με γκάζι στο πάτωμα! Ήμαρτον!
      Θα μπορούσε να είχε περισσότερη μόνωση για να μην είναι αισθητός ο ήχος επιτάχυνσης, ναι. Όμως τα Decibels δεν είναι τόσο ψηλά, σίγουρα όχι ψηλότερα από τα b-segment hatchbacks δεκαετίας που προέρχονται οι περισσότεροι που ψωνίζουν τώρα αυτοκίνητο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      jorge_greek
      jorge_greek
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι λίγο σαν τις Alfa Romeo. Όλοι τις γουστάρουν, σε όλους αρέσουν, όλοι έχουν οδηγήσει κάποιου γνωστού τους αλλά όταν φτάνει η ώρα να στάζεις τα δικά σου λεφτάκια όλοι BMW πάνε και αγοράζουν!
      Ηλεκτρικό πατίνι για καμιά... δεκαριά χρόνια ακόμα και μετά... βλέπουμε!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      jorge_greek
      jorge_greek

    Latest posts made by jorge_greek

    • RE: Toyota Yaris Cross

      @lap said in Toyota Yaris Cross:

      Μακάρι να έβγαζε η toyota κάτι παρόμοιο.

      Ακόμα και από την κεντρική κονσόλα καταλαβαίνεις το άλλο επίπεδο ανάμεσα στα υπόλοιπα b suv

      Δες εικόνα στον δρόμο

      Σαν το range rover Evoque μοιάζει.

      Πόσοι έχουν θέση για φόρτιση; Το yaris το αγοράζει και κάποιος που δεν έχει δική του θέση στάθμευσης με φόρτιση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      jorge_greek
      jorge_greek
    • RE: Citroen C3 / e-C3 (2024)

      Βάλε πολυόργανο στην κολόνα, σαν τα παλιά saxo!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      jorge_greek
      jorge_greek
    • RE: Citroen C3 Aircross 2024

      Καλά πότε πρόλαβε το καινούργιο σύνολο (136ps mild hybrid DCT) να βγάλει προβλήματα; @fanis75 Πού το διάβασες ότι έχει θέματα; Στα συγκριτικά φαίνεται αρκετά αξιόλογο σύνολο και σβέλτο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      jorge_greek
      jorge_greek
    • RE: BYD forum

      Τώρα είναι και ασφαλέστερα απ' τα Γερμανικά!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      jorge_greek
      jorge_greek
    • RE: Toyota Yaris Cross

      Είναι μοναδικές για αυτήν την έκδοση. Οι υπόλοιπες έχουν απλή μαύρη. Βέβαια κι αυτή βάφεται τοπικά με μικρό κόστος, δεν είναι deal breaker.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      jorge_greek
      jorge_greek
    • RE: JEEP AVENGER

      ελπίζω ο criuser να έχει δίκιο και να βγει fiat grande panda 4x4 με την ίδια τεχνολογία και κάνα 3-4 χιλιάρικα πιο φθηνό! 35721€ δίνει στον ελληνικό διαμορφωτή με μεταλλικό χρώμα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      jorge_greek
      jorge_greek
    • RE: JEEP AVENGER

      Καινούργιο βίντεο δοκιμής απ το quattroruote. Ενδιαφέρον βόλτα και εκτός δρόμου.
      Απ' ότι καταλαβαίνω έδωσαν την τετρακίνητη έκδοση για test drives οπότε περιμένετε κι άλλες δοκιμές σύντομα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      jorge_greek
      jorge_greek
    • RE: JEEP AVENGER

      @criuser said in JEEP AVENGER:

      Πέρα από τις γατισιές οι εναλλακτικές του 4κίνητου Αβέντζερ είναι η αδελφή Τζούνιορ, το αρχαίο και αργό βιτάρα, το φτηνιάρικο και εξ ίσου ακριβό γιάρις κρος και το πανάκριβο λέξους lbx.

      Αρα το Marketing μια χαρά το τοποθέτησε το αυτοκίνητο.

      Και το τετρακίνητο υβριδικό Duster! Που αν δεν γινόταν ο πόλεμος στην Ουκρανία θα ήταν και το επόμενο Lada Niva. Εκεί να δεις ανταγωνισμό!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      jorge_greek
      jorge_greek
    • RE: Toyota Yaris Cross

      Πριν δύο εβδομάδες πάω να περάσω από γνωστό χωματόδρομο που καταλήγει σε ξέφωτο για ελεύθερο camping. Είχε βρέξει τις προηγούμενες ημέρες και είχε κάνει λασπουριά για περίπου 15 μέτρα. Τον είχα ξαναπεράσει αυτόν τον χωματόδρομο με λάσπη. Ωστόσο πρέπει να πέρασε κάποιο φορτηγό και δεν υπολόγισα ότι εκείνο το σημείο μάζεψε περίπου 10 πόντους μαλακής λάσπης.
      Φταίω βέβαια κι εγώ. Και σε μεγάλο βαθμό. Δεν πέρασα απ τις ροδιές, είχα την φαεινή ιδέα να πάω από την άκρη του δρόμου. Είχα εργοστασιακά eco λάστιχα, λανθασμένα υψηλή πίεση στα λάστιχα, esp on και άφησα και το γκάζι πριν αντί να μπω με σταθερό πεντάλ.
      Το αποτέλεσμα όλοι καταλαβαίνετε ποιο ήταν. Στα πρώτα 4 μέτρα μπήκε και δεν βγήκε ποτέ. Τσάμπα και ο ιμάντας που είχα επειδή κανένας δεν σταματούσε να με τραβήξει. Ευτυχώς βρέθηκαν 2 μαστόρια που δούλευαν σε διπλανά σπίτια και με έσπρωξαν για να βγω. Ακόμα τους ευχαριστώ. Θα μπορούσα να περάσω αυτά τα 15 μέτρα βαθιάς λάσπης αν έκανα όλα τα προηγούμενα σωστά; Μπορεί ναι, μπορεί και όχι. Ίσως κολλούσα στην μέση και θα έβγαινε ακόμα δυσκολότερα μετά.
      Τί θέλω να πω με αυτό; Κάνει πολλά πράγματα καλά αυτό το αυτοκίνητο, για offroading όμως δεν κάνει πολλά. Μέχρι παραλία για καλοκαίρι που είναι όλα στεγνά. Ως εκεί.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      jorge_greek
      jorge_greek
    • RE: Toyota Yaris Cross

      Δεν έχουν αμάξια να δώσουν αλλιώς θα το αγόραζαν περισσότεροι, όχι μόνο οι θείτσες. Είναι το επόμενο success story της ελληνικής αγοράς.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      jorge_greek
      jorge_greek
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr