Το ίδιο πάτωμα όμως με τα supermini δεν φοράει;
jorge_greek
@jorge_greek
Please enter occupation
Best posts made by jorge_greek
-
RE: Skoda Fabia MK4 2021
-
RE: Toyota Yaris Cross
Η πρόσβαση μέχρι εκεί ήταν από αγροτικό χωματόδρομο. Από ένα σημείο και μετά, χορταριασμένο μονοπάτι και ανηφόρα με φυτεμένο χαλίκι αλλά όχι κοτρόνες. To ESP δούλεψε λίγο στο τελευταίο απότομο κομμάτι της ανάβασης αλλά βγήκα ασπροπρόσωπος Με σταθερό γκάζι εως 20χλμ/ώρα μόνο με μπαταρία και μόνο στην ανηφόρα μπήκε ο κινητήρας βενζίνης. Ομαλή κατάβαση χωρίς γλιστρήματα παρότι με τα εργοστασιακά λάστιχα continental eco.
Με 1500χλμ μέση κατανάλωση 3,9Λ/100χλμ. Μέσα στην πόλη έχω δει από 0,4Λ/100χλμ (κατηφόρα σβηστός) έως 4,2Λ/100χλμ (κρύο με κλιματιστικό). Αυτοκινητόδρομο 400χλμ περίπου με μέση κατανάλωση 5,2Λ/100χλμ. Δύο επιβάτες με αποσκευές και κλιματισμό, ταχύτητα 110-130χλμ/ω.
Ο χώρος αποσκευών χωράει δύο μεγάλες βαλίτσες αεροπλάνου, δύο χειραποσκευές, ένα μεσαίο σακβουαγιαζ και μερικές σκόρπιες σακούλες. Έχω την εντύπωση ότι αν δεν ήταν σκληρές οι βαλίτσες αλλά μεγάλα σακβουαγιάζ θα χωρούσε κάτι περισσότερο με στρίμωγμα. Αποφεύγω να βάζω τις τσάντες στο πάτωμα των πίσω καθισμάτων γιατί είναι ο αεραγωγός της μπαταρίας.
Σταμάτησα να βρίζω κάθε μέρα όταν πηγαίνω κι όταν γυρνάω απ την δουλειά λόγω μποτιλιαρίσματος! Είναι τόσο αγχολυτικό που απορώ τι σαπάκι οδηγούσα τόσο καιρό! Στο πρόγραμμα power βγάζει συνδυαστικά 207NM τροχό, οπότε προσοχή στο απεξ από στροφές πόσο πατάς το γκάζι για να μην γίνει ο πίνακας χριστουγεννιάτικο δέντρο απ τα ESP traction control etc etc. Δεν γέρνει και λόγω μετάδοσης μπορεί να μπεις με παραπάνω χιλιόμετρα σε στροφή απ ότι με άλλο αυτοκίνητο. Λίγο φρένο πριν την στροφή κόβει την φόρα και φορτίζει την μπαταρία για αργότερα. Οι προσπεράσεις σε μεγάλο δρόμο 80-->120χλμ/ω αλλά και σε επαρχιακό 60-->80χλμ/ω γίνονται άμεσα όταν βυθίσεις το πόδι στο πάτωμα. Σε αυτήν την γενιά ρύθμισαν τον ηλεκτρικό κινητήρα να δίνει ρεύμα σαν KERS της F1 για προσπέραση και την διεκπεραιώνει άμεσα! Όσοι ταξιδεύετε πάνω από 140χλμ/ω δεν μπορώ να σας βοηθήσω, δεν πήγα ποτέ τόσο.
Είναι καλό! Όχι απόλυτο, αλλά για ψηλό χωρίς ταχύτητες είναι πολύ καλό!Μια αράδα σκόρπιες σκέψεις.
-
RE: Toyota Yaris Cross
Κατάφερα να έχω το αυτοκίνητο για μερικές μέρες και το οδήγησα εκτενώς. Κάποιες παρατηρήσεις περισσότερο, όχι review.
-
Η κύλιση της έκδοσης style με 17" ζάντες και 215/55/17 λάστιχο είναι καλή. Σε ταχύτητες χαμηλές καταλαβαίνεις ανωμαλίες του δρόμου όμως αν αυξηθούν λίγο τα χιλιόμετρα ( >50χλμ/ω ) μοιάζει με χαλί.
-
Το τιμόνι έχει πληροφορία αλλά είναι ελαφρύ, μέσα στην πόλη είναι το καλύτερο, έξω χρειάζεται κάποιος χρόνος να το μάθεις για να το εμπιστευτείς γιατί το σασί του ακούει και αν οδηγείς με φόρα είναι αρκούντως απολαυστικό.
-
Ο κινητήρας στο πρόγραμμα power δεν κρατάει το ρεύμα από τις μπαταρίες για οικονομία, αλλά αντίθετα ενισχύει την επιτάχυνση σαν ηλεκτρικό τούρμπο. Έτσι αλλαγές λωρίδας 2η-3η σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας, προσπεράσεις σε επαρχιακό δίκτυο και είσοδος σε κόμβους με μικρό κενό διάστημα μεταξύ αυτοκινήτων γίνονται ασφαλέστατα.
-
ανάβαση σε δρόμο με κλίση, ράμπα πλοίων, δασικό με σαγρέ τσιμέντο για τον πάγο, ακόμα και μετά από στάση είναι βούτυρο.
-
Σε μικτές συνθήκες χρήσης είδα καταναλώσεις από 2 λτ/100χλμ μέσα στην πόλη μέχρι 6,9λτ/100χλμ στο power πρόγραμμα σε στροφοδιαδρομή. Σε αυτοκινητόδρομο με 117χλμ κλειδωμένα στον πλοηγό κατάφερα 4λτ/100χλμ χωρίς να ξέρω ακόμα πώς κάνεις αυτό που αφήνεις γκάζι και ξαναπατάς για να πάει με μπαταρίες.
Τί δεν μου άρεσε; Που στην έκδοση style ο ουρανός είναι μαύρο ύφασμα, σε συνδυασμό με τα πίσω φιμέ η καμπίνα δεν έχει πολύ φως. Η ένταση από τις λάμπες της μίας και μοναδικής εμπρός πλαφονιέρας, δεν φτάνει ούτε να βρεις κέρμα στο πατάκι αν σου πέσει κάτω. Η απουσία έστω μιας θήκης στην πλάτη των καθισμάτων για τους πίσω επιβάτες. Η παντελής έλλειψη cargo management! Σε αντίθεση με αυτό που βλέπουμε σε όλα τα reviews, έχει ένα μονοκόμματο δεύτερο πάτο, χωρίς πλαστικά γαντζάκια στα πλάγια των θόλων, χωρίς πρίζα. Δεν βάζουν καν κρίκους πρόσδεσης αποσκευών και στις θέσεις υπάρχουν 4 τρύπες στην λαμαρίνα!
Λύνονται τα παραπάνω σχετικά οικονομικά μετά την αγορά του αυτοκινήτου; Τολμώ να πω, ναι. Θα ήταν λόγος να μην αγοράσω το αυτοκίνητο; Αν λάβουμε υπ όψιν τί προσφέρει και κυρίως σε ποια τιμή, σε σχέση με τον ανταγωνισμό όπως λέει και ο Φάνης, νομίζω πως είναι μέσα στα 3 καλύτερα Β SUV που μπορεί να αγοράσει κάποιος τώρα.
-
-
RE: Toyota Corolla 2019
Τόσο ο παλιότερος ZR 1.8 hybrid όσο και ο καινούργιος M20A 2.0 hybrid δουλεύουν με σχέση συμπίεσης 13:1 και 14:1 αντίστοιχα που σημαίνει ότι μπορούν να επωφεληθούν από τις αντικροτικές ιδιότητες ενός καυσίμου με περισσότερα οκτάνια. Αυτός ο πρωταθλητισμός στον σκρουτζισμό απορώ τί ευχαρίστηση σας δίνει;;!!
-
RE: Toyota Yaris Cross
Μην συγκρίνετε τον παλιό 1.8 με τον καινούργιο 1.5-2.0 (ουσιαστικά ο ίδιος κινητήρας με έναν λιγότερο κύλινδρο). Ο τρόπος συνέργειας του καινούργιου υβριδικού δεν μοιάζει με αυτόν της προηγούμενης γενιάς. Πηγαίνετε για ένα μεγάλο test drive για να καταλάβετε διαφορές και τον τρόπο λειτουργίας του σε διαφορετικές καταστάσεις κίνησης (μποτιλιάρισμα, ροή σε στενά, ροή σε κεντρικούς αστικούς δρόμους, περιαστικά - περιφερειακά, σε στροφές). Θα εκπλαγείτε ευχάριστα από τον τρόπο λειτουργίας τους και από το πόσο συχνά χρησιμοποιείται η μπαταρία. Ναι ακόμα και σε υψηλές ΜΩΤ αυτοκινητόδρομου.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι λίγο σαν τις Alfa Romeo. Όλοι τις γουστάρουν, σε όλους αρέσουν, όλοι έχουν οδηγήσει κάποιου γνωστού τους αλλά όταν φτάνει η ώρα να στάζεις τα δικά σου λεφτάκια όλοι BMW πάνε και αγοράζουν!
Ηλεκτρικό πατίνι για καμιά... δεκαριά χρόνια ακόμα και μετά... βλέπουμε! -
RE: Toyota Yaris Cross
Θεωρώ το λιγότερο υποκριτικό Έλληνες δημοσιογράφοι να διαμαρτύρονται για "άγνωστο" ήχο από την στιγμή που κάθε πολυκατοικία και σπίτι στο χωριό έχει κι από ένα σκούτερ δικό του/είτε κοντά του και το ακούει πως δουλεύει κάθε μέρα! Βάζουν εξατμίσεις χωρίς σιγαστήρα σε όλα τα beverly της επαρχίας και του λεκανοπεδίου και διαμαρτύρεται ο κάθε δοκιμαστής ότι "βουίζει" το αυτοκίνητο σε πλήρη επιτάχυνση με γκάζι στο πάτωμα! Ήμαρτον!
Θα μπορούσε να είχε περισσότερη μόνωση για να μην είναι αισθητός ο ήχος επιτάχυνσης, ναι. Όμως τα Decibels δεν είναι τόσο ψηλά, σίγουρα όχι ψηλότερα από τα b-segment hatchbacks δεκαετίας που προέρχονται οι περισσότεροι που ψωνίζουν τώρα αυτοκίνητο. -
RE: Toyota Yaris Cross
Όχι, εννοώ αυτήν την ποδιά όπως το λέει στην λίστα αξεσουάρ:
Μπορείτε να δείτε και πώς το έχουν κάνει μερικοί από Ιαπωνία:
-
RE: Toyota Yaris Cross
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
Πως πάνε τα κουβαδάκια τώρα το καλοκαίρι ;
Νομίζω με τον κλιματισμό αυξάνεται η κατανάλωση πολύ.
Εντωμεταξύ είναι δικη μου ιδέα πάλι ή το YC έχει σάπια ηχεία ;
Έκανα μια σύγκριση με τα ανεπαρκή βασικά ηχεία της Χ1 και συγκριτικά με του YC ήταν λες και η Χ1 είχε κανα σύστημα harmann kardonΑπορώ πραγματικά γιατί το αγόρασες αυτό το αυτοκίνητο;
Για εσένα δεν κάνει, στην γυναίκα σου δεν το δίνεις παρόλο που δεν σου αρέσει (!!!) γιατί είσαι υποχόνδριος, έχεις δώσει μισό βασικό μισθό σε extras από internet αλλά καλύτερο δεν γίνεται και δεν χάνεις ευκαιρία να γράφεις τα θέματα (που όντως έχει) το αυτοκίνητο σε όποια πλατφόρμα είσαι μέλος.
Είπαμε να μην είμαστε το ένα άκρο που επειδή έδωσαν 20+ χιλιάδες τα βρίσκουν όλα τέλεια, και έκαναν την καλυτερότερη αγορά του αιώνα αλλά κι εσύ βρε φίλε είσαι το άλλο άκρο! Νισάφι πια!
Latest posts made by jorge_greek
-
RE: Βλυχάδα Λακωνίας- Φαράγγι Μπαλογκέρι- Λογγάρι 3-11-2024
Εξαιρετικό! Υπέροχη βόλτα και φωτογραφίες! Μια απορία, αλλάζεις σε παπούτσια/μποτάκια trekking όταν φτάνεις στον προορισμό σου ή πας με τα ίδια της οδήγησης;
-
RE: Suzuki eVitara
Το jimny ήδη φοράει τον χιλιοπεντακοσάρι του vitara hybrid απλώς χωρίς το υβριδικό σύστημα. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να μην έρθει με αυτό το σύστημα κίνησης βενζίνη - μπαταρίες σαν το vitara!
Βέβαια θα ήταν καλή φάση να βγει κάποια στιγμή ένα καλό ηλεκτρικό τετρακίνητο για εκτός δρόμου καταστάσεις! Με ηλεκτροκινητήρα σε κάθε τροχό, με άμεση επικοινωνία μεταξύ τους χωρίς διαφορικά και άλλα μηχανικά. Με άμεση ροπή απ΄τις πρώτες στροφές και ίσως και με κιβώτιο με περισσότερες από μίας σχέσης! Σίγουρα όμως θα πρέπει να έχει την νέα τεχνολογία μπαταριών για να μην φτάνει 2+ τόννους βάρους και να μην τελειώνουν οι μπαταρίες μετά από 2 κορυφές!
-
RE: Suzuki eVitara
Θα κάνει πατέντα με φωτοβολταϊκά οροφής σαν τα σκάφη! Να φορτίζει την ώρα της βόλτας!
-
RE: JEEP AVENGER
Σε αντιπαραβολή με τον ελληνικό
τιμοκατάλογο: βλέπουμε ότι οι δύο πρώτες εκδόσεις longitude - altitude έχουν την ίδια τιμή, όμως στην summit εδώ στην Ελλάδα κοπανάνε 2 χιλιάρικα στο κεφάλι. Αρκετά μεγάλη διαφορά!
Θα χρειαστεί να περιμένουμε λίγο να δούμε αν την upland του 4xe την φέρουν με πετσοκομμένο εξοπλισμό ή απλώς θα βάλουν 4 χιλιάρικα επάνω απ το summit του προσθιοκίνητου.
Πάντως τα 32 δεν είναι απαγορευτική τιμή για το τετρακίνητο, λαμβάνοντας υπόψιν εδώ που έχουν φτάσει οι τιμές όλων των καινούργιων αυτοκινήτων. -
RE: JEEP AVENGER
Από την στιγμή που ο πίσω ηλεκτροκινητήρας συνδέεται με την μπαταρία και ο υπολογιστής διαβάζει συνέχεια τις συνθήκες, είναι σαν να έχει το avenger συνεχή τετρακίνηση. Με 29 άλογα και αρκετή ροπή ( όχι σαν του Yaris cross ) μπορεί να συνεισφέρει αρκετά τόσο εκτός όσο και εντός δρόμου. Γιατί να είναι χειρότερο κάπου απ' το vitara;
Για τους χώρους έχεις δίκιο, φαίνεται πιο μικρό και είναι κοντύτερο από Vitara και duster -
RE: JEEP AVENGER
@cirus said in JEEP AVENGER:
Όσο για το avenger είναι πολύ όμορφο καλό αλλά προσωπικά το θεωρώ πολύ ακριβό , θα προτιμούσα ένα Vitara και ας είναι πιο άσχημο μέσα έξω
Γιατί όμως θα το διάλεγες; Με βάση τις τιμές στην Ιταλία δεν είναι πολύ μεγάλη η διαφορά σε σχέση με το Vitara. Για ένα πιο καινούργιο αυτοκίνητο, πιο γρήγορο και μάλλον πιο ικανό off στην εργοστασιακή μορφή, χωρίς μετατροπές.
Κουβέντα να γίνεται -
RE: JEEP AVENGER
Σίγουρα! Θα πρέπει να σου αρέσει πολύ! Δεν είναι απλή "συσκευή μεταφοράς" ένα τέτοιο αυτοκίνητο
-
RE: JEEP AVENGER
@cirus said in JEEP AVENGER:
το avenger εχει νοημα ΜΟΝΟ στην τετρακίνητη εκδοση του οχι για οικονομία ή οτιδήποτε αλλο. Ομορφο είναι πολύ αλλά μια μετρια υλοποιήση γενικά από ότι είδα και τις μέρες που είχα το ηλεκτρικο Avenger
όταν θα κυκλοφορήσει πόσο θα κοστίζει; Σίγουρα 32-33Κ. Και πες κάποιος έχει τα χρήματα και δεν τον ενδιαφέρει. Έχει νόημα να το πάρει κάποιος για offroading ή έστω για εκδρομικό όχημα, όταν υπάρχει το Duster με 29,5 το φουλ έξτρα;
Μπορεί βέβαια να έχει τα καλύτερα οδηγικά χαρακτηριστικά απ' τους τελευταίους των μικρών τετρακίνητων Μοϊκανών ( +vitara ) αλλά είναι τόσο καλύτερο οδηγικά/γρηγορότερο/πιο ικανό εκτός, ώστε να αξίζει 3-4 χιλιάρικα διαφορά;
-
RE: Dacia BigSter
ο 1.3 τούρμπο είναι ο ίδιος τους renault nissan group που φοράνε τα qashqai clio κτλ;
-
RE: OPEL FRONTERA 2024
Το πίσω μέρος του frontera μοιάζει με το patrol Y62. Το τελείωμα των πλαϊνών παραθύρων, το σουλούπι της πίσω πόρτας και το σχέδιο των πίσω φαναριών μοιάζει με το facelifted Y62. Ειδικά σε αυτό το λευκό που κυκλοφορεί στα εμιράτα. Κρίμα το frontera και τα δίδυμά του να μην βγαίνουν τετρακίνητα σαν το avenger