Το ίδιο πάτωμα όμως με τα supermini δεν φοράει;
Best posts made by jorge_greek
-
RE: Skoda Fabia MK4 2021
-
RE: Toyota Yaris Cross
Η πρόσβαση μέχρι εκεί ήταν από αγροτικό χωματόδρομο. Από ένα σημείο και μετά, χορταριασμένο μονοπάτι και ανηφόρα με φυτεμένο χαλίκι αλλά όχι κοτρόνες. To ESP δούλεψε λίγο στο τελευταίο απότομο κομμάτι της ανάβασης αλλά βγήκα ασπροπρόσωπος Με σταθερό γκάζι εως 20χλμ/ώρα μόνο με μπαταρία και μόνο στην ανηφόρα μπήκε ο κινητήρας βενζίνης. Ομαλή κατάβαση χωρίς γλιστρήματα παρότι με τα εργοστασιακά λάστιχα continental eco.
Με 1500χλμ μέση κατανάλωση 3,9Λ/100χλμ. Μέσα στην πόλη έχω δει από 0,4Λ/100χλμ (κατηφόρα σβηστός) έως 4,2Λ/100χλμ (κρύο με κλιματιστικό). Αυτοκινητόδρομο 400χλμ περίπου με μέση κατανάλωση 5,2Λ/100χλμ. Δύο επιβάτες με αποσκευές και κλιματισμό, ταχύτητα 110-130χλμ/ω.
Ο χώρος αποσκευών χωράει δύο μεγάλες βαλίτσες αεροπλάνου, δύο χειραποσκευές, ένα μεσαίο σακβουαγιαζ και μερικές σκόρπιες σακούλες. Έχω την εντύπωση ότι αν δεν ήταν σκληρές οι βαλίτσες αλλά μεγάλα σακβουαγιάζ θα χωρούσε κάτι περισσότερο με στρίμωγμα. Αποφεύγω να βάζω τις τσάντες στο πάτωμα των πίσω καθισμάτων γιατί είναι ο αεραγωγός της μπαταρίας.
Σταμάτησα να βρίζω κάθε μέρα όταν πηγαίνω κι όταν γυρνάω απ την δουλειά λόγω μποτιλιαρίσματος! Είναι τόσο αγχολυτικό που απορώ τι σαπάκι οδηγούσα τόσο καιρό! Στο πρόγραμμα power βγάζει συνδυαστικά 207NM τροχό, οπότε προσοχή στο απεξ από στροφές πόσο πατάς το γκάζι για να μην γίνει ο πίνακας χριστουγεννιάτικο δέντρο απ τα ESP traction control etc etc. Δεν γέρνει και λόγω μετάδοσης μπορεί να μπεις με παραπάνω χιλιόμετρα σε στροφή απ ότι με άλλο αυτοκίνητο. Λίγο φρένο πριν την στροφή κόβει την φόρα και φορτίζει την μπαταρία για αργότερα. Οι προσπεράσεις σε μεγάλο δρόμο 80-->120χλμ/ω αλλά και σε επαρχιακό 60-->80χλμ/ω γίνονται άμεσα όταν βυθίσεις το πόδι στο πάτωμα. Σε αυτήν την γενιά ρύθμισαν τον ηλεκτρικό κινητήρα να δίνει ρεύμα σαν KERS της F1 για προσπέραση και την διεκπεραιώνει άμεσα! Όσοι ταξιδεύετε πάνω από 140χλμ/ω δεν μπορώ να σας βοηθήσω, δεν πήγα ποτέ τόσο.
Είναι καλό! Όχι απόλυτο, αλλά για ψηλό χωρίς ταχύτητες είναι πολύ καλό!Μια αράδα σκόρπιες σκέψεις.
-
RE: Toyota Yaris Cross
Κατάφερα να έχω το αυτοκίνητο για μερικές μέρες και το οδήγησα εκτενώς. Κάποιες παρατηρήσεις περισσότερο, όχι review.
-
Η κύλιση της έκδοσης style με 17" ζάντες και 215/55/17 λάστιχο είναι καλή. Σε ταχύτητες χαμηλές καταλαβαίνεις ανωμαλίες του δρόμου όμως αν αυξηθούν λίγο τα χιλιόμετρα ( >50χλμ/ω ) μοιάζει με χαλί.
-
Το τιμόνι έχει πληροφορία αλλά είναι ελαφρύ, μέσα στην πόλη είναι το καλύτερο, έξω χρειάζεται κάποιος χρόνος να το μάθεις για να το εμπιστευτείς γιατί το σασί του ακούει και αν οδηγείς με φόρα είναι αρκούντως απολαυστικό.
-
Ο κινητήρας στο πρόγραμμα power δεν κρατάει το ρεύμα από τις μπαταρίες για οικονομία, αλλά αντίθετα ενισχύει την επιτάχυνση σαν ηλεκτρικό τούρμπο. Έτσι αλλαγές λωρίδας 2η-3η σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας, προσπεράσεις σε επαρχιακό δίκτυο και είσοδος σε κόμβους με μικρό κενό διάστημα μεταξύ αυτοκινήτων γίνονται ασφαλέστατα.
-
ανάβαση σε δρόμο με κλίση, ράμπα πλοίων, δασικό με σαγρέ τσιμέντο για τον πάγο, ακόμα και μετά από στάση είναι βούτυρο.
-
Σε μικτές συνθήκες χρήσης είδα καταναλώσεις από 2 λτ/100χλμ μέσα στην πόλη μέχρι 6,9λτ/100χλμ στο power πρόγραμμα σε στροφοδιαδρομή. Σε αυτοκινητόδρομο με 117χλμ κλειδωμένα στον πλοηγό κατάφερα 4λτ/100χλμ χωρίς να ξέρω ακόμα πώς κάνεις αυτό που αφήνεις γκάζι και ξαναπατάς για να πάει με μπαταρίες.
Τί δεν μου άρεσε; Που στην έκδοση style ο ουρανός είναι μαύρο ύφασμα, σε συνδυασμό με τα πίσω φιμέ η καμπίνα δεν έχει πολύ φως. Η ένταση από τις λάμπες της μίας και μοναδικής εμπρός πλαφονιέρας, δεν φτάνει ούτε να βρεις κέρμα στο πατάκι αν σου πέσει κάτω. Η απουσία έστω μιας θήκης στην πλάτη των καθισμάτων για τους πίσω επιβάτες. Η παντελής έλλειψη cargo management! Σε αντίθεση με αυτό που βλέπουμε σε όλα τα reviews, έχει ένα μονοκόμματο δεύτερο πάτο, χωρίς πλαστικά γαντζάκια στα πλάγια των θόλων, χωρίς πρίζα. Δεν βάζουν καν κρίκους πρόσδεσης αποσκευών και στις θέσεις υπάρχουν 4 τρύπες στην λαμαρίνα!
Λύνονται τα παραπάνω σχετικά οικονομικά μετά την αγορά του αυτοκινήτου; Τολμώ να πω, ναι. Θα ήταν λόγος να μην αγοράσω το αυτοκίνητο; Αν λάβουμε υπ όψιν τί προσφέρει και κυρίως σε ποια τιμή, σε σχέση με τον ανταγωνισμό όπως λέει και ο Φάνης, νομίζω πως είναι μέσα στα 3 καλύτερα Β SUV που μπορεί να αγοράσει κάποιος τώρα.
-
-
RE: Toyota Corolla 2019
Τόσο ο παλιότερος ZR 1.8 hybrid όσο και ο καινούργιος M20A 2.0 hybrid δουλεύουν με σχέση συμπίεσης 13:1 και 14:1 αντίστοιχα που σημαίνει ότι μπορούν να επωφεληθούν από τις αντικροτικές ιδιότητες ενός καυσίμου με περισσότερα οκτάνια. Αυτός ο πρωταθλητισμός στον σκρουτζισμό απορώ τί ευχαρίστηση σας δίνει;;!!
-
RE: Toyota Yaris Cross
Μην συγκρίνετε τον παλιό 1.8 με τον καινούργιο 1.5-2.0 (ουσιαστικά ο ίδιος κινητήρας με έναν λιγότερο κύλινδρο). Ο τρόπος συνέργειας του καινούργιου υβριδικού δεν μοιάζει με αυτόν της προηγούμενης γενιάς. Πηγαίνετε για ένα μεγάλο test drive για να καταλάβετε διαφορές και τον τρόπο λειτουργίας του σε διαφορετικές καταστάσεις κίνησης (μποτιλιάρισμα, ροή σε στενά, ροή σε κεντρικούς αστικούς δρόμους, περιαστικά - περιφερειακά, σε στροφές). Θα εκπλαγείτε ευχάριστα από τον τρόπο λειτουργίας τους και από το πόσο συχνά χρησιμοποιείται η μπαταρία. Ναι ακόμα και σε υψηλές ΜΩΤ αυτοκινητόδρομου.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι λίγο σαν τις Alfa Romeo. Όλοι τις γουστάρουν, σε όλους αρέσουν, όλοι έχουν οδηγήσει κάποιου γνωστού τους αλλά όταν φτάνει η ώρα να στάζεις τα δικά σου λεφτάκια όλοι BMW πάνε και αγοράζουν!
Ηλεκτρικό πατίνι για καμιά... δεκαριά χρόνια ακόμα και μετά... βλέπουμε! -
RE: Toyota Yaris Cross
Θεωρώ το λιγότερο υποκριτικό Έλληνες δημοσιογράφοι να διαμαρτύρονται για "άγνωστο" ήχο από την στιγμή που κάθε πολυκατοικία και σπίτι στο χωριό έχει κι από ένα σκούτερ δικό του/είτε κοντά του και το ακούει πως δουλεύει κάθε μέρα! Βάζουν εξατμίσεις χωρίς σιγαστήρα σε όλα τα beverly της επαρχίας και του λεκανοπεδίου και διαμαρτύρεται ο κάθε δοκιμαστής ότι "βουίζει" το αυτοκίνητο σε πλήρη επιτάχυνση με γκάζι στο πάτωμα! Ήμαρτον!
Θα μπορούσε να είχε περισσότερη μόνωση για να μην είναι αισθητός ο ήχος επιτάχυνσης, ναι. Όμως τα Decibels δεν είναι τόσο ψηλά, σίγουρα όχι ψηλότερα από τα b-segment hatchbacks δεκαετίας που προέρχονται οι περισσότεροι που ψωνίζουν τώρα αυτοκίνητο. -
RE: Toyota Yaris Cross
Όχι, εννοώ αυτήν την ποδιά όπως το λέει στην λίστα αξεσουάρ:
Μπορείτε να δείτε και πώς το έχουν κάνει μερικοί από Ιαπωνία:
-
RE: Toyota Yaris Cross
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
Πως πάνε τα κουβαδάκια τώρα το καλοκαίρι ;
Νομίζω με τον κλιματισμό αυξάνεται η κατανάλωση πολύ.
Εντωμεταξύ είναι δικη μου ιδέα πάλι ή το YC έχει σάπια ηχεία ;
Έκανα μια σύγκριση με τα ανεπαρκή βασικά ηχεία της Χ1 και συγκριτικά με του YC ήταν λες και η Χ1 είχε κανα σύστημα harmann kardonΑπορώ πραγματικά γιατί το αγόρασες αυτό το αυτοκίνητο;
Για εσένα δεν κάνει, στην γυναίκα σου δεν το δίνεις παρόλο που δεν σου αρέσει (!!!) γιατί είσαι υποχόνδριος, έχεις δώσει μισό βασικό μισθό σε extras από internet αλλά καλύτερο δεν γίνεται και δεν χάνεις ευκαιρία να γράφεις τα θέματα (που όντως έχει) το αυτοκίνητο σε όποια πλατφόρμα είσαι μέλος.
Είπαμε να μην είμαστε το ένα άκρο που επειδή έδωσαν 20+ χιλιάδες τα βρίσκουν όλα τέλεια, και έκαναν την καλυτερότερη αγορά του αιώνα αλλά κι εσύ βρε φίλε είσαι το άλλο άκρο! Νισάφι πια! -
RE: Στα Άγραφα με Suzuki SX4 30-6-2024
Περισσότερα τέτοια ποστς χρειάζεται αυτό το φόρουμ! Μπράβο! Εξαιρετικός! Καλά χιλιόμετρα!
-
RE: Suzuki eVitara
Θα κάνει πατέντα με φωτοβολταϊκά οροφής σαν τα σκάφη! Να φορτίζει την ώρα της βόλτας!
-
RE: Toyota Yaris Cross
Πάμε λίγο να αναλύσουμε τις διαφορές εξοπλισμού στα ανώτερα εξοπλιστικά σκαλοπάτια Active+ , Style, Adventure:
-
Μέγεθος Ζαντών - Το σχέδιο και η ομορφιά του είναι κάτι υποκειμενικό δεν θα επεκταθώ σε αυτό, όμως θα ήθελα να δούμε τί διαφορά έχει η μία ίντσα παραπάνω σε συνδυασμό με τα φαρδύτερα/χοντρότερα λάστιχα στον τροχασμό και στην κύλιση. Υπάρχουν κάποιες αναφορές γι αυτό το θέμα από πρώτες δοκιμές στην Ευρώπη που όμως όλες έγιναν σε μοντέλα προπαραγωγής κάτι που σημείωναν όλοι οι δοκιμαστές. Θα ήθελα να δω την διαφορά (αν υπάρχει) σε καθημερινές συνθήκες.
-
Οθόνη πολυμέσων - Είναι ένα σύγχρονο gadget που ενδιαφέρονται όλο και περισσότεροι οδηγοί, που όμως δεν έχει μεγάλη διαφορά ανάμεσα στις τρεις εκδόσεις. Δεδομένου ότι δεν έχουμε περισσότερες πληροφορίες για το hardware/software της μονάδας αυτής, να δούμε δηλαδή αν κάποια από τις δύο είναι η παλιά μονάδα με τα απλά χαρακτηριστικά απεικόνισης στοιχείων οχήματος ή νέα με τα καινούργια σωθικά και την αμεσότερη απόκριση σε εντολές του χρήστη. Από την στιγμή όμως που η πλοήγηση και η μουσική γίνονται από το τηλέφωνο του καθενός με την σύνδεσή του στην μονάδα αυτή, μικρή σημασία πιστεύω έχει στην τελική απόφαση.
-
Αισθητικές διαφορές εσωτερικού/εξωτερικού - Πάλι τα αισθητικά θέματα είναι κάτι σχετικό με το προσωπικό γούστο, όμως είναι αλλαγές που γίνονται εύκολα και έπειτα της αγοράς με φθηνές, δοκιμασμένες και αξιόπιστες λύσεις είτε από μαγαζιά detailing είτε και σαν ανταλλακτικά που κουμπώνουν αμέσως.
-
Διζωνικός κλιματισμός - Αυτό είναι ένα χαρακτηριστικό που το θεωρώ παντελώς ανούσιο καθώς η καμπίνα δεν έχει τέτοιο μέγεθος που να δικαιολογεί διαφορετική θερμοκρασία οδηγού - συνοδηγού. Από την στιγμή που υπάρχει κλιματισμός ώστε να μην ασχολείσαι με ρύθμιση έντασης ανεμιστήρα, θερμοκρασίας κτλ απλώς ρυθμίζεις την επιθυμητή θερμοκρασία και γίνονται όλα αυτόματα. Τί άλλο να χρειαστείς σε ένα αυτοκίνητο κατηγορίας Β;
-
Φώτα LED - Αυτό θεωρώ ότι είναι ένα έξτρα που αξίζει να επενδύσει κάποιος ειδικά στην Ελλάδα που πολλές φορές οι συνθήκες φωτισμού ακόμη και στις πόλεις είναι ελλιπείς. Δεν έχουν γίνει μετρήσεις σχετικά με τα αλογόνου της active και τα LED των ακριβότερων εκδόσεων σχετικά με την δέσμη φώτισης, την δύναμη κεριών της δέσμης την διάχυση της δέσμης φωτός όμως πιστεύω ότι είναι ένα βασικό κομμάτι του αυτοκινήτου που δεν αναπληρώνεται από απλή αντικατάσταση λάμπας. Αν κάποιος έχει την δυνατότητα θα μπορούσε να το συμπεριλάβει στους λόγους αναβάθμισης έκδοσης.
-
Ηλεκτροχρωματικός καθρέπτης - Έρχεται σε συνδυασμό με την προηγούμενη κατηγορία. Τα τελευταία χρόνια λόγω της ανάγκης καλύτερου φωτισμού από τους προβολείς του αυτοκινήτου όμως σε συνάρτηση με το κόστος μια σωστά εφαρμοσμένης τέτοιας μετατροπής, πολλοί επιλέγουν να βάλουν απλώς LED λάμπες ψυχρού λευκού και δυνατότερων βαθμών Κ στο αυτοκίνητό τους. Αυτό, χωρίς την ύπαρξη κάτοπτρων εσωτερικών έχει σαν αποτέλεσμα το χέρι να πηγαίνει πολύ συχνά στον μεσαίο καθρέπτη για σκίαση από τον πίσω. Είναι χρήσιμη η αυτόματη εναλλαγή; Σίγουρα! Είναι όμως τόσο σημαντική που να δικαιολογεί ένα άλμα στην έκδοση adventure που προσφέρεται; Μάλλον όχι. Δεν γνωρίζω αν μπορεί να μπει με αργότερα με κάποιο retrofit σε όλες τις εκδόσεις. Το μόνο σίγουρο ότι ο χρόνος θα δείξει αν κάτι τέτοιο είναι εφικτό να γίνει και με κάποιο λογικό κόστος.
-
Καθίσματα - Αν εξαιρέσουμε το αισθητικό κομμάτι του θέματος τα θερμαινόμενα καθίσματα, ειδικά στην Ελλάδα πιστεύω ότι είναι κάτι που μπορεί να χρειαστεί κάποιος βαριά 2 εβδομάδες τον χρόνο. Υπάρχουν έτοιμα universal καλύμματα θερμαινόμενα (σαν ηλεκτρικά υποστρώματα κρεββατιού) που παίρνουν ρεύμα από την πρίζα/αναπτήρα και είναι λουκούμι για τις δύο εβδομάδες που έχει πολύ κρύο στα βόρεια. Γέμισμα καθισμάτων σε στυλ bucket μπορεί να γίνει σε οποιοδήποτε καλό ταπετσιέρη με εφάμιλλα ή και καλύτερα υλικά επαφής με το σώμα (δέρμα/ύφασμα)
Η διάταξη 40:20:40 που πολυδιαφημίζεται, είναι μεν χρήσιμη όμως πάλι δεν πιστεύω ότι είναι deal breaker για κάποιον που θα πάει να αγοράσει το αυτοκίνητο ώστε να πάει σε μια ακριβή έκδοση μόνο και μόνο γι αυτό. Πόσες φορές χρειάστηκε να μεταφέρετε κουρτινόξυλα για να ρίξετε μόνο το μεσαίο κάθισμα; Πόσες φορές βάλατε τα skis / snowboard μετά το βουνό μέσα στο αυτοκίνητο με τις λάσπες για να γυρίσετε σπίτι; -
Αναδιπλούμενοι καθρέπτες - Ένα ακόμα έξτρα που παρότι μικρής φαινομενικά σημασίας έχει τεράστια αξία σε όποιον παρκάρει σε στενούς χώρους ώστε να μην χρειάζεται να κάνει κάθε φορά που μπαίνει και βγαίνει τον κύκλο του αυτοκινήτου του. Είναι κι αυτό δέλεαρ για να δώσεις ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό για ακριβότερη έκδοση; Μάλλον όχι. Αναρωτιέμαι αν κι αυτοί μπορούν να μπουν εκ των υστέρων με κάποιο λογικό κόστος.
Όλα τα παραπάνω αποτελούν προσωπικές εκτιμήσεις και μπορούν κάλλιστα να διαφέρουν στην οπτική του καθενός. Σκόρπιες σκέψεις πετάω σε ένα ηλεκτρονικό καφενείο για να γίνεται κουβέντα. Ευχαριστώ πολύ όσους διάβασαν μέχρι το τέλος και παρακαλώ πείτε την γνώμη σας πιο κάτω ώστε να συνεχίσει η κουβέντα.
Καλή υπομονή σε όσους παραγγείλατε και καλά χιλιόμετρα σε όσους παραλαμβάνετε σύντομα! -
-
RE: Toyota Yaris Cross
@monman2 said in Toyota Yaris Cross:
για να επανέλθουμε στο cross νατες οι ζάντες ,εντάξει παρόμοιες δείχνουν, εχουν το σωστό καρε ,τα αλλα (δακτυλίδια μπουλόνια κλπ) βρίσκονται ...
https://www.car.gr/parts/view/315642719-anastasiadis-4x4-wheels-16-zantes
Βασικά ήταν από αυτήν την εταιρεία: https://www.force-wheels.jp/
Το βάζω γιατί δεν νομίζω να στέλνουν καν Ευρώπη. Γύρω στα 48 χιλιάδες γιεν το κομμάτι είναι κοντά σε κόστος με καλές αγωνιστικές της OZ.@tgk said in Toyota Yaris Cross:
Ελατήρια ψήλωματος εχω την απορια θα μπαίνουν η θα εχει κανα θεμα με τίποτα αισθητήρες ;
Όλα γίνονται απλώς ακόμα είναι νωρίς και δεν έχουν ασχοληθεί πολλοί. Οι περισσότεροι από εκείνην την μεριά του κόσμου έχουν βάλει 16άρες με μπαλονέ λάστιχο που τα καταφέρνει μια χαρά σε βόλτες σε βατά μονοπάτια. Προσωπικά δεν νομίζω ότι το ύψος θα είναι τόσο περιοριστικός παράγοντας, αλλά η γεωμετρία της ανάρτησης.
-
RE: Toyota Yaris Cross
Οδήγησα back to back το cross μετά από ένα grand Cherokee πετρέλαιο. Σε κυκλαδίσια διαδρομή με απότομες ανηφόρες και αμμοχωματόδρομους. Το Τσερόκι έπρεπε να βυθίσεις καλά το γκάζι για να spoolάρει η τουρμπίνα και να ξεκινήσει. Δοκίμασα πολλαπλές στάσεις σε ανηφόρα με χαλίκι και σαγρέ τσιμέντο. Το cross δίνει αμέσως ρεύμα και ανεβαίνει αγόγγυστα. Στην άμμο δε και λόγω βάρους ξεκίνησε και έφυγε κάθε φορά ενώ το Τσερόκι σε μια παραλία ήθελε σκάψιμο. Δεν έχω αυταπάτες, το Τσερόκι είναι πολύ πιο δυνατό αυτοκίνητο απλώς θέλω να θίξω το γεγονός της προοδευτικότητας του γκαζιού.
Πώς να είναι άραγε ένα δυνατό ηλεκτρικό αυτοκίνητο χωρίς έναν τόνο μπαταρίες; -
RE: Toyota Yaris Cross
@dublin said in Toyota Yaris Cross:
Τραγικό... μήπως θα έπρεπε να είχε κάποιον αισθητήρα πίεσης, και αν όντως υπήρχε κάτι να ειδοποιήσει;!
Έχει αισθητήρα πίεσης! Όταν αφήνω το μπουφάν βγάζει αυτό το μήνυμα ειδοποίησης αλλά όταν είχα βάλει κάτι τσάντες απ το ικεα βαρούσε η άλλη ειδοποίηση για την ζώνη. Ήταν αρκετό το βάρος για να νομίζει ότι κάθεται άνθρωπος. Το ίδιο είχε γίνει και με μεγαλούτσικο σκυλάκι!
@monman2 said in Toyota Yaris Cross:
Όταν πάρω πινακίδες και πάω ταξίδι μετά το Κλειδί που έχουν καλή άσφαλτο θα πω περισσότερα για θορύβους αεροδυναμικούς και τροχασμού.
Σε καλή άσφαλτο δεν ακούγεται κάποιος ιδιαίτερος ήχος τροχασμού ακόμη και με αρκετά χιλιόμετρα. Όμως από τα 130χλμ/ω περίπου και πάνω ακούγεται ένας αεροδυναμικός θόρυβος περίπου στις κολώνες οδηγού/συνοδηγού. Στις αρχές νόμιζα ότι είχα ξεχάσει το παράθυρο ανοιχτό και μπάζει! Αν πέσεις σε μωτ γύρω στα 110χλμ/ω δεν ακούγεται κάτι.
Όταν ξαναπας στην αντιπροσωπεία παράγγειλε τα άγκιστρα του πορτ παγκαζ που έχει η έκδοση adventure. Είναι πολύ χρήσιμα και μπορείς να βάλεις χταπόδια/ιμάντες για +1000 πρακτικότητα χώρου αποσκευών. Αλμυρούτσικη τιμή, 80€ αν θυμάμαι καλά με τοποθέτηση ( x4 τεμάχια ).
Το δικό μου bucket list για μαύρες ζάντες είναι εδώ:
Πρέπει να καθίσω να δω offset γιατί σε 17 ίντσες βγαίνουν με 7,5 πλάτος και δεν ξέρω αν θα χωράνε.Καλά χιλιόμετρα!
-
RE: Toyota Yaris Cross
Όταν έχεις ενεργοποιημένο το adaptive cruise control δεν πετυχαίνεις την μέγιστη οικονομία. Καθώς ο υπολογιστής κρατάει σταθερά τα χιλιόμετρα και όχι την ροή του γκαζιού θα δεις μεγαλύτερες καταναλώσεις ειδικά σε κομμάτια εθνικής οδού. Ενώ αν το πόδι σου παραμένει στο γκάζι σταθερό, πχ θα πέσουν τα χιλιόμετρα σε μια ανηφόρα και θα αυξηθούν σε μια κατηφόρα.
Ότι είναι πιο ξεκούραστο, αυτό ναι, ισχύει.
Σε συνθήκες αυτοκινητόδρομου με 130-140χλμ/ω, με κλιματιστικό και δύο άτομα φορτίο με ελαφριές αποσκευές έχει μέση κατανάλωση 5-5,5L/100km.
-
RE: Nissan Qashqai 2021
Καλοτάξιδο! Πολλά και ασφαλή χιλιόμετρα να κάνεις! Ποια επέκταση εγγύησης σου δίνουν; Αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα να πάρεις αυτήν και με επέκταση των χιλιομέτρων, αν δεν κάνεις πολλά χιλιόμετρα μόνο η επέκταση ετών σε καλύπτει. Όπως και να έχει αξίζει σαν έξτρα.
-
RE: Του γατου η ροδα
Subaru Forester που κάνει και για άσφαλτο και για χώμα
-
RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση
Το ρεύμα σαν ενέργεια είναι περισσότερο αποδοτική, σαν ενέργεια, απ' ότι οι θερμότητες. Ένα μέτριο/καλό ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο δεν συγκρίνεται με πολλά ίδιας κατηγορίας θερμικά αυτοκίνητα. Στον τομέα των επιδόσεων και του NVH δεν υπάρχει καν σύγκριση με τα αντίστοιχα θερμικά. Όμως δεν θέλω να μετεξελιχθεί η ηλεκτροκίνηση σαν μια νέα μορφή ελέγχου και περιορισμού. Όσον αφορά κυρίως την αυτονομία και την δυνατότητα επαναφόρτισης. Τα ολοκληρωμένα σχέδια του Τέσλα για ηλεκτρικό αυτοκίνητο, έναν αιώνα σχεδόν πριν, δεν προέβλεπε πουθενά έναν τόνο μπαταρίες και πολύωρες φορτίσεις, παρά συνεχής φόρτιση μέσω κεραιών δωρεάν από την ατμόσφαιρα. Προφανώς έτσι, έχοντας ένα όχημα γρήγορο, αξιόπιστο λόγω λίγων κινητών μερών, και κυρίως σχεδόν δωρεάν μετακίνησης θα ζημίωνε τις τσέπες των τότε αρχόντων της ενέργειας δηλ. των πετρελαιοπαραγωγών. Έτσι επικράτησαν οι ΜΕΚ εδώ και έναν αιώνα χωρίς προφανή αιτία που προτιμήθηκαν έναντι των ηλεκτροκινητήρων.
Αυτές οι πατέντες υπάρχουν σήμερα όμως δεν φαίνεται να δίνει κάποιος ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με 250 άλογα, τετρακίνηση, 1000-1100 κιλά, μεγάλους πυκνωτές και μπαταρία γρήγορης εκφόρτισης για άμεση χρήση της ενέργειας όπως πχ με το τρόλεϊ σε προσιτές για το κοινό τιμές.
Καταλήγοντας διαφωνώ εν μέρη με την επικεφαλίδα του θέματος κυρίως στο θέμα της εκμετάλλευσης του θέματος φόρτισης και τεχνολογίας μπαταριών