Μα το golf είναι το φθηνό αμάξι του λαού. Αντί να πάρεις αμαξι με 30Κ παίρνεις το golf με 26Κ και σου μένουν ρέστα για να αλλάξεις τα 2 dsg όταν και αν χαλάσουν. Είναι και αυτό μια προσέγγιση...
Best posts made by jamesd
-
RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)
-
RE: Skoda Fabia MK4 2021
Στο ιταλικό, configuration style με dsg και μερικά καλούδια (side assist, keyless, αισθητήρες) πάει στα 23,5Κ
-
RE: Honda HR-V 2021
28 με 29Κ € πιστεύω, έχοντας δει και την τιμή της Αγγλίας
-
RE: Toyota Yaris Cross
@cirus said in Toyota Yaris Cross:
@ggab said in Toyota Yaris Cross:
@cirus said in Toyota Yaris Cross:
@panos2171 said in Toyota Yaris Cross:
@spi_duster said in Toyota Yaris Cross:
Μεχρι να παμε πληρως στην αυτονομη οδηγηση οι Ελληνες οδηγοι θα πρεπει να οδηγουμε με μεγαλυτερη συνεση. Επειδη ομως οι περισσοτεροι στερουμαστε αυτη την αξια, καραμπολες και αλλα συμβαντα θα ειναι στην ημερησια διαταξη.
Οι δρομοι ειναι μια χαρα, τα συγχρονα αυτοκινητα φορτωμενα με μπολικα καλουδια.
Ολα αυτα ομως δεν ειναι αρκετα για τον μεσο Ελληνα οδηγο.Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι ένα μηχάνημα θα πηγαίνει καλύτερα από τον άνθρωπο όταν το έχει φτιάξει άνθρωπος. Δε νομίζω ότι η αυτόνομη οδήγηση θα σώσει την κατάσταση, άλλωστε δεν είναι λίγα τα tesla που έχουν εμπλακεί σε τροχαία με χρήση αυτόνομης οδήγησης.
Τα τέσλα είναι τα πρώτα και η αυτονομη οδήγηση είναι σε εμβρυακό σταδιο ακόμα , θα πάρει καιρό. Οταν τελειοποιηθει θα είναι ΠΟΛΥ ποιο ασφαλες από οποιωνδηποτε οδηγο να οδηγάει. Υπάρχει γεωμετρική πρόοδος σε αυτά τα συστήματα, γρηγορότεροι επεξεργαστες και καλύτεροι αλγόριθμοι κάθε χρόνο.... ειναι απλά θεμα χρόνου τιποτα παραπάνω
Και στο Σκακι ο deep blue νικήθηκε στην αρχη από τον Κασπάροφ αλλά μετα πουλο....... είναι πλέον ανίκητος. εκεί απλά ήταν πολύ πιο εύκολο
Η γη έχει ημερομηνία λήξης πχ. Εκατονταδες ή και χιλιάδες χρόνια ακόμα. Ο ανθρωπος όμως κάνει ότι μπορεί να το μειώσει. και κει θέμα χρόνου είναι.
Θιασώτης της αυτόνομης οδήγησης. Σεβαστό. Η ερώτηση μου είναι η εξής:τόσο εύκολα αφήνεις τη ζωή σου και των αγαπημένων σου προσώπων,σε μερικούς αισθητήρες,10μ καλώδια και ένα σετ ημιαγωγών;;;
ΚΑΘΟΛΟΥ, είμαι της παλιάς σχολής, μαρέσει να οδηγώ εγώ δεν γουσταρω ΚΑΘΟΛΟΥ την αυτονομη οδηγηση και όσο μπορώ και ελπίζω ότι δεν θα έχω κάτι τέτοιο. Εδω δεν μαρέσουν καν τα αυτόματα κιβώτια γιατί παίρνουν απο την ευχαρίστηση χαχαχαχαχ
Ομως είμαι πραγματιστης και ρεαλιστής, το να αρνουμαστε την πραγματικότητα επειδη δεν μας αρέσει δεν σημαίνει οτι δεν θα συμβεί κάτι.
Ναι την ζωή μου εύκολα θα την εμιστευόμουν. Αφου βεβαια πισθώ πρώτα ότι είναι έτοιμο ένα τέτοιο σύστημα έτσι!!!!! Θα περάσουν χρόνια ακομα μεχρι να έχουν καταλληλους αλγόριθμους και συστήματα και ακόμα περισσότερα μεχρι να το επιτρέπει και ο νόμος. Αλλα ναι ΟΤΑΝ θα είναι έτοιμα χαλαρα θα εμπιστευομουν την ζωή μου. Δεν είναι κάτι απλό ούτε κάτι που θα ιοθετηθει έτσι απλά αν δεν έχουν γίνει εκτεταμένες δοκιμες. Τετοια συστήματα θα ΣΩΣΟΥΝ χιλιαδες νεκρους και τραυματιες αφού σιγουρα θα κάνουν στατιστικά απειροελάχιστα λάθη σε σχέση με τον ανθρωπο που κάνει πολλά. Και αν εχουν ολοί τέτοια εκμηδενιζεται και ο κίνδυνος να σου πεταχθει από το αντιθετο ρευμα ηλίθιος που πέρασε τα όρια και να ξεκληρώσει οικογένειες
Δεν ξέρω αν είναι και θέμα ηλικίας, πάντως όσο μεγαλώνω και όσο αναγκάζομαι να οδηγώ σε μη ιδανικές συνθήκες (έλλειψη ύπνου, κόπωση, πολύωρη οδήγηση, εκνευρισμός) τόσο θέλω τα συστήματα αυτά ως επιπλέον δικλείδα ασφαλείας αλλά όχι χωρίς δική μου επίβλεψη. Όχι στη λογική του να κάνω βλακείες όταν οδηγώ, αλλά στη λογική ότι την κακιά στιγμή (που δεν ξέρεις πότε θα έρθει) μπορεί να με γλιτώσει/προειδοποιήσει κάποιο από τα συστήματα αυτά. Ας υπάρχουν και ας οδηγάω τόσο καλά που δεν τα έχω ανάγκη, αλλά θέλω να υπάρχουν. Αλλά για πλήρως αυτόνομη... κι εγώ δηλώνω σκεπτικός ακόμα.
-
RE: Skoda Fabia MK4 2021
Ομορφούλι ειναι (μου θυμίζει vw polo με φάτσα octavia).
-
RE: Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]
Τα καπάκια έχουν αυστηρές προδιαγραφές:
-
Δεν μπορείς να τα αποφύγεις χωρίς να πατήσεις τη λωρίδα
-
Τοποθετούνται με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να μην έρχονται όλα στην ίδια ευθεία και μόλις γλιτώσεις τα πρώτα θα πρεπει να κανεις moose test για να γλιτώσεις τα επόμενα
-
Δεν έρχονται ποτέ αλφαδια με το δρόμο και πάντα εχουν βύθισμα για να νοιωθεις το «γκουπ» όταν τα πατάς
-
-
RE: Toyota Yaris Cross
@jorge_greek said in Toyota Yaris Cross:
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
Πως πάνε τα κουβαδάκια τώρα το καλοκαίρι ;
Νομίζω με τον κλιματισμό αυξάνεται η κατανάλωση πολύ.
Εντωμεταξύ είναι δικη μου ιδέα πάλι ή το YC έχει σάπια ηχεία ;
Έκανα μια σύγκριση με τα ανεπαρκή βασικά ηχεία της Χ1 και συγκριτικά με του YC ήταν λες και η Χ1 είχε κανα σύστημα harmann kardonΑπορώ πραγματικά γιατί το αγόρασες αυτό το αυτοκίνητο;
Για εσένα δεν κάνει, στην γυναίκα σου δεν το δίνεις παρόλο που δεν σου αρέσει (!!!) γιατί είσαι υποχόνδριος, έχεις δώσει μισό βασικό μισθό σε extras από internet αλλά καλύτερο δεν γίνεται και δεν χάνεις ευκαιρία να γράφεις τα θέματα (που όντως έχει) το αυτοκίνητο σε όποια πλατφόρμα είσαι μέλος.
Είπαμε να μην είμαστε το ένα άκρο που επειδή έδωσαν 20+ χιλιάδες τα βρίσκουν όλα τέλεια, και έκαναν την καλυτερότερη αγορά του αιώνα αλλά κι εσύ βρε φίλε είσαι το άλλο άκρο! Νισάφι πια!Κι όμως, η άποψη του @iceman7 βοηθάει απίστευτα τους δυνητικούς αγοραστές και respect στο άνθρωπο, μας ενδιαφέρει πολύ η άποψή του που την παρέχει απλόχερα...μην τον κόβουμε κιόλας. Ακόμα και αν κάποιοι διαφωνούν δημοκρατία έχουμε ας τον σεβαστούν.
-
RE: TESLA FORUM
Είδες, οπότε τι έχουμε:
Α. Την εξοικονόμηση της βενζίνης από την αγορά ηλεκτρικού θα την χάσεις στη μεταπώληση,
Β. Την εξοικονόμηση της βενζίνης από την αγορά πλήρους υβριδικού θα την χάσεις στην αντικατάσταση της μπαταρίας
Γ. Την εξοικονόμηση στην τιμή ενός αυτοκινήτου που καεί την πληρώνεις σε καύσιμο.
Οπότε που καταλήγουμε; Η αγορά τα έχει φέρει έτσι που όλες οι επιλογές έχουν τελικά το ίδιο κόστος οπότε πάρε αυτό που σου αρέσει. Επίσης "η ζωή είναι πολύ μικρή για να οδηγείς βαρετά αμάξια". -
RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)
Αυτή τη στιγμή το 208 allure plus με eat8 και 130 hp κοστίζει 24.900 ενώ ένα golf life 150 hp DSG με παρόμοιο επιπρόσθετο εξοπλισμό διαμόρφωσης έρχεται το πολύ στα 26.000. Συνεπώς, είτε το 308 θα κανιβαλισει το 208 σε τιμές (που δεν το νομίζω), είτε θα ξεφύγει σε τιμή κοντά σε focus (29.000) ή κάτι λιγότερο από Audi/bmw. Τιμολογιακά το golf δεν νομίζω να το πιάσει.
Latest posts made by jamesd
-
RE: Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]
Πάει να τραυματίσει τον τύπο με το πατίνι ενώ βλέπει ότι περνάει και πέρα από αυτό του κορνάρει κιόλας. Ο ορισμός του τσογλανιού…
-
RE: Τρακαρισμένο αυτοκίνητο
@accentwizard said in Τρακαρισμένο αυτοκίνητο:
Εγω θα το επαιρνα,σε αυτη τη τιμη.Προυποθεση,να εχεις γνωστο φαναρτζη.
Εσεις που λετε "μακρια","δεν αξιζει",κλπ,εχετε δει Artur Tussik στο Youtube??Άμα το περάσει και από ένα euroncap για να διαπιστώσει ότι ισχύει το rating που είχε πριν τρακάρει, μαζί σου. Διαφορετικά, η ασφάλειά μου έρχεται πρώτη.
-
RE: Kona vs 2008 vs troc
Σαν αυτοκίνητο η σειρά για μένα είναι troc, Hyundai kona (αν αντέχεις την εμφανισή του) και τέλος το 2008 που προσωπικά πέρα από την εμφάνιση και το ηχοσύστημα, άντε και τον εξοπλισμό του (με αμφιλεγόμενης αξιοπιστία ADAS) δεν μου λέει τίποτα ως αυτοκίνητο.
To Troc έχει πολύ ωραίο κινητηρα, θα καεί περισσότερο από το Peugeot στη πόλη σίγουρα αλλά κανείς λίγα χιλιόμετρα, ποιότητα κύλισης που το 2008 είναι τρίτο-δευτερο μπροστά του.
Το dq200 του troc ίσως είναι «αγκάθι» όσον αφορά στην αξιοπιστία στην κίνηση. Επίσης, οδηγικά είναι λιγο αδιάφορο αλλά πας ατσαλάκωτος και αισθανεσαι ωραία μέσα.Στο Kona έχω δοκιμασει μόνο το υβριδικό δεν με κερδισε, το βενζίνης όμως μπορεί να είναι καλύτερο. Οδήγησε το να το δεις, δεν μου άρεσε η ποιότητα κύλισης, η πληροφορία που δίνει το αμαξι στον οδηγό και η απόκριση στο γκάζι (δες αν ισχύουν όμως και στο βενζίνης που θέλεις). Α δες και την αξιολόγηση του euroncap η οποία δεν είναι κολακευτική.
-
RE: Citroen e-C3 2024
@george-0 said in Citroen e-C3 2024:
@super-t said in Citroen e-C3 2024:
mild hybrid 48V με τον ηλεκτροκινητήρα (28 hp) μέσα στο κιβώτιο ταχυτήτων.
Ευχαριστώ για την πληροφόρηση. Οπότε είναι αυτόματο DSG?
Αυτόματο e-dcs6 το λέει, το dsg είναι οι ανταγωνιστές από το vag group. Η σύγκριση αξιοπιστίας μεταξύ των δυο θα είναι ντέρμπι
-
RE: ΟΔΗΓΗΣΗ Ακατάλληλα Υποδήματα (Σαγιονάρα Παντόφλα κλπ)
@otso said in ΟΔΗΓΗΣΗ Ακατάλληλα Υποδήματα (Σαγιονάρα Παντόφλα κλπ):
Παλιοτερα υπηρχαν παπουτσια που ειχαν στρογγυλεμενο πισω την σολα τακουνι , τα λεγαμε παπουτσια οδηγησης , ακομα και αθλητικα , οπου τα βρησκαμε τα περναμε .
Στις μερες μας δεν εχω δει τετοια , η μοδα και το ντιζαιν .
Στην θαλασσα που παμε με σαγιοναρες , προτιμω με γυμνα ποδια , αν και δεν εχεις την ιδια αισθηση και τωρα προτιμω και ενα ζευγαρι αθλητικα κοντα .Σήμερα υπάρχουν τα Puma speedcat (sparco) δεν παίζονται για οδήγηση. Απλά φαίνεσαι σαν οδηγός f1 οπότε θα σε περνούν για γκαζοφονια...
-
RE: Citroen e-C3 2024
Ας γράψω κι εγώ μια προσωπική άποψη περισσότερο στη λογική θετικών σημείων και σημείων που θα ήθελα κάτι καλύτερο. Βέβαια λαμβάνω υπόψη ότι είναι οικονομικό οπότε δεν μπορώ να το συγκρίνω με αυτόκινητα που κάνουν 10Κ παραπάνω:
Στα θετικά θα έβαζα
*το μικρό τιμόνι που κόβει και γενικά το γεγονός ότι είναι ένα ευέλικτο μικρό αμαξάκι
*Τον κινητήρα που είναι επαρκής,
*Την ποιότητα στο εσωτερικό που δεν με χάλασε καθόλου, για την τιμή του μου φάνηκε value for money
*Το ηχοσύστημα το οποίο είναι καλό-όπως και ότι έχω δοκιμάσει σε στελάντις,
*Την ηχομόνωση σε χαμηλές ταχύτητες που δεν με προβλημάτισε δεν με ενόχλησε κάτι (δεν ξέρω πώς είναι σε υψηλότερη ταχύτητα)Σημεία στα οποία θα ήθελα να είναι καλύτερο:
*Ποιότητα κύλισης- το προηγούμενο που άρεσε περισσότερο
*Κιβώτιο ταχυτήτων-μου φάνηκε ασαφές στο κούμπωμα των ταχυτήτων
*Τα καθίσματα δεν με κέρδισαν, κάτι πιο σκληρό και εργονομικό με στήριξη μέσης θα μου ήταν πιο ευχάριστο-ωστόσο σε αυτό παίζει ρόλο και η ποιότητα κύλισης-ανάρτηση
*Οι χώροι για τον οδηγό λαμβάνοντας υπόψη το μέγεθός του είναι καλοί. Ωστόσο πάσχει από την εμμονή του στελάντις να αφήνει το ίδιο σχετικά μικρό για ψηλούς legroom για όλα τα μοντέλα-για αυτό και η κριτική εδώ που δεν αφορά το συγκεκριμένο αλλά γενικά τα αμάξια του ομίλου.
*Η overall αίσθηση οδήγησης δεν ήταν όσο διασκεδαστική και 'feel good' ήταν στο προηγούμενο μοντέλο. -
RE: Οδήγησα....
@lap said in Οδήγησα....:
Εδώ ένα παράδειγμα επιτάχυνσης. Υπάρχει ένα κενό κατά την αλλαγή σχέσης στο κιβώτιο.
Άμα δεν αφήνει ηθελημένα το πόδι από το γκάζι τότε είναι προβληματάρα. Να το κάνει και στο sport mode?
-
RE: TOYOTA FORUM
@lap said in TOYOTA FORUM:
Μα δεν περνάς άνετα από τους αστικούς δρόμους με 4.80-5μ μηκος και 2μ+ πλάτος !Ξιπασιά είναι! Ανάγκη για προβολή και προσέλκυση των βλεμμάτων!
Αν έχεις λεφτά παρε ένα Lexus μικρο για την πολη! Πρακτικό, άνετο και καλο!
Χωρίς να το χρωματίζω με το πως φαινεται στους άλλους, οι μεγάλες διαστάσεις δεν είναι πρακτικές ιδιαιτερα για όσους κινούνται σε κάποιες περιοχές όπως δυτικά (πειραιά, κορυδαλλό κλπ.), κέντρο. Οποίος οδηγεί ένα ταπεινό smart ή οποιοδήποτε άλλο αμάξι κοντινών διαστάσεων μπορεί πανεύκολα να καταπίνει τον οποίο εγωισμό του και να γελάει με όσους ψάχνουν για πάρκινγκ με τις μαούνες.
-
RE: Renault Austral
Αφού υπάρχει το QQ με τον ίδιο κινητήρα, πολύ καλύτερο εξοπλισμό και ίδια τιμή γιατί να πάρει κανείς το ρενό;
-
RE: Cupra Formentor
Αυτός ίσως πάρει και μερίδα από δυνητικούς αγοραστές Tiguan. Ενδιαφέρον, ελπίζω να συνεχιστεί και να πάει και σε αλλά.