Μα το golf είναι το φθηνό αμάξι του λαού. Αντί να πάρεις αμαξι με 30Κ παίρνεις το golf με 26Κ και σου μένουν ρέστα για να αλλάξεις τα 2 dsg όταν και αν χαλάσουν. Είναι και αυτό μια προσέγγιση...
Best posts made by jamesd
-
RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
-
RE: Skoda Fabia MK4 2021posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Στο ιταλικό, configuration style με dsg και μερικά καλούδια (side assist, keyless, αισθητήρες) πάει στα 23,5Κ
-
RE: Honda HR-V 2021posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
28 με 29Κ € πιστεύω, έχοντας δει και την τιμή της Αγγλίας
-
RE: Toyota Yaris Crossposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@cirus said in Toyota Yaris Cross:
@ggab said in Toyota Yaris Cross:
@cirus said in Toyota Yaris Cross:
@panos2171 said in Toyota Yaris Cross:
@spi_duster said in Toyota Yaris Cross:
Μεχρι να παμε πληρως στην αυτονομη οδηγηση οι Ελληνες οδηγοι θα πρεπει να οδηγουμε με μεγαλυτερη συνεση. Επειδη ομως οι περισσοτεροι στερουμαστε αυτη την αξια, καραμπολες και αλλα συμβαντα θα ειναι στην ημερησια διαταξη.
Οι δρομοι ειναι μια χαρα, τα συγχρονα αυτοκινητα φορτωμενα με μπολικα καλουδια.
Ολα αυτα ομως δεν ειναι αρκετα για τον μεσο Ελληνα οδηγο.Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι ένα μηχάνημα θα πηγαίνει καλύτερα από τον άνθρωπο όταν το έχει φτιάξει άνθρωπος. Δε νομίζω ότι η αυτόνομη οδήγηση θα σώσει την κατάσταση, άλλωστε δεν είναι λίγα τα tesla που έχουν εμπλακεί σε τροχαία με χρήση αυτόνομης οδήγησης.
Τα τέσλα είναι τα πρώτα και η αυτονομη οδήγηση είναι σε εμβρυακό σταδιο ακόμα , θα πάρει καιρό. Οταν τελειοποιηθει θα είναι ΠΟΛΥ ποιο ασφαλες από οποιωνδηποτε οδηγο να οδηγάει. Υπάρχει γεωμετρική πρόοδος σε αυτά τα συστήματα, γρηγορότεροι επεξεργαστες και καλύτεροι αλγόριθμοι κάθε χρόνο.... ειναι απλά θεμα χρόνου τιποτα παραπάνω
Και στο Σκακι ο deep blue νικήθηκε στην αρχη από τον Κασπάροφ αλλά μετα πουλο....... είναι πλέον ανίκητος. εκεί απλά ήταν πολύ πιο εύκολο
Η γη έχει ημερομηνία λήξης πχ. Εκατονταδες ή και χιλιάδες χρόνια ακόμα. Ο ανθρωπος όμως κάνει ότι μπορεί να το μειώσει. και κει θέμα χρόνου είναι.
Θιασώτης της αυτόνομης οδήγησης. Σεβαστό. Η ερώτηση μου είναι η εξής:τόσο εύκολα αφήνεις τη ζωή σου και των αγαπημένων σου προσώπων,σε μερικούς αισθητήρες,10μ καλώδια και ένα σετ ημιαγωγών;;;
ΚΑΘΟΛΟΥ, είμαι της παλιάς σχολής, μαρέσει να οδηγώ εγώ δεν γουσταρω ΚΑΘΟΛΟΥ την αυτονομη οδηγηση και όσο μπορώ και ελπίζω ότι δεν θα έχω κάτι τέτοιο. Εδω δεν μαρέσουν καν τα αυτόματα κιβώτια γιατί παίρνουν απο την ευχαρίστηση χαχαχαχαχ
Ομως είμαι πραγματιστης και ρεαλιστής, το να αρνουμαστε την πραγματικότητα επειδη δεν μας αρέσει δεν σημαίνει οτι δεν θα συμβεί κάτι.
Ναι την ζωή μου εύκολα θα την εμιστευόμουν. Αφου βεβαια πισθώ πρώτα ότι είναι έτοιμο ένα τέτοιο σύστημα έτσι!!!!! Θα περάσουν χρόνια ακομα μεχρι να έχουν καταλληλους αλγόριθμους και συστήματα και ακόμα περισσότερα μεχρι να το επιτρέπει και ο νόμος. Αλλα ναι ΟΤΑΝ θα είναι έτοιμα χαλαρα θα εμπιστευομουν την ζωή μου. Δεν είναι κάτι απλό ούτε κάτι που θα ιοθετηθει έτσι απλά αν δεν έχουν γίνει εκτεταμένες δοκιμες. Τετοια συστήματα θα ΣΩΣΟΥΝ χιλιαδες νεκρους και τραυματιες αφού σιγουρα θα κάνουν στατιστικά απειροελάχιστα λάθη σε σχέση με τον ανθρωπο που κάνει πολλά. Και αν εχουν ολοί τέτοια εκμηδενιζεται και ο κίνδυνος να σου πεταχθει από το αντιθετο ρευμα ηλίθιος που πέρασε τα όρια και να ξεκληρώσει οικογένειες
Δεν ξέρω αν είναι και θέμα ηλικίας, πάντως όσο μεγαλώνω και όσο αναγκάζομαι να οδηγώ σε μη ιδανικές συνθήκες (έλλειψη ύπνου, κόπωση, πολύωρη οδήγηση, εκνευρισμός) τόσο θέλω τα συστήματα αυτά ως επιπλέον δικλείδα ασφαλείας αλλά όχι χωρίς δική μου επίβλεψη. Όχι στη λογική του να κάνω βλακείες όταν οδηγώ, αλλά στη λογική ότι την κακιά στιγμή (που δεν ξέρεις πότε θα έρθει) μπορεί να με γλιτώσει/προειδοποιήσει κάποιο από τα συστήματα αυτά. Ας υπάρχουν και ας οδηγάω τόσο καλά που δεν τα έχω ανάγκη, αλλά θέλω να υπάρχουν. Αλλά για πλήρως αυτόνομη... κι εγώ δηλώνω σκεπτικός ακόμα.
-
RE: Skoda Fabia MK4 2021posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Ομορφούλι ειναι (μου θυμίζει vw polo με φάτσα octavia).
-
RE: Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]posted in Περί αυτοκίνησης
Τα καπάκια έχουν αυστηρές προδιαγραφές:
-
Δεν μπορείς να τα αποφύγεις χωρίς να πατήσεις τη λωρίδα
-
Τοποθετούνται με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να μην έρχονται όλα στην ίδια ευθεία και μόλις γλιτώσεις τα πρώτα θα πρεπει να κανεις moose test για να γλιτώσεις τα επόμενα
-
Δεν έρχονται ποτέ αλφαδια με το δρόμο και πάντα εχουν βύθισμα για να νοιωθεις το «γκουπ» όταν τα πατάς
-
-
RE: Toyota Yaris Crossposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@jorge_greek said in Toyota Yaris Cross:
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
Πως πάνε τα κουβαδάκια τώρα το καλοκαίρι ;
Νομίζω με τον κλιματισμό αυξάνεται η κατανάλωση πολύ.
Εντωμεταξύ είναι δικη μου ιδέα πάλι ή το YC έχει σάπια ηχεία ;
Έκανα μια σύγκριση με τα ανεπαρκή βασικά ηχεία της Χ1 και συγκριτικά με του YC ήταν λες και η Χ1 είχε κανα σύστημα harmann kardonΑπορώ πραγματικά γιατί το αγόρασες αυτό το αυτοκίνητο;
Για εσένα δεν κάνει, στην γυναίκα σου δεν το δίνεις παρόλο που δεν σου αρέσει (!!!) γιατί είσαι υποχόνδριος, έχεις δώσει μισό βασικό μισθό σε extras από internet αλλά καλύτερο δεν γίνεται και δεν χάνεις ευκαιρία να γράφεις τα θέματα (που όντως έχει) το αυτοκίνητο σε όποια πλατφόρμα είσαι μέλος.
Είπαμε να μην είμαστε το ένα άκρο που επειδή έδωσαν 20+ χιλιάδες τα βρίσκουν όλα τέλεια, και έκαναν την καλυτερότερη αγορά του αιώνα αλλά κι εσύ βρε φίλε είσαι το άλλο άκρο! Νισάφι πια!Κι όμως, η άποψη του @iceman7 βοηθάει απίστευτα τους δυνητικούς αγοραστές και respect στο άνθρωπο, μας ενδιαφέρει πολύ η άποψή του που την παρέχει απλόχερα...μην τον κόβουμε κιόλας. Ακόμα και αν κάποιοι διαφωνούν δημοκρατία έχουμε ας τον σεβαστούν.
-
RE: TESLA FORUMposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Είδες, οπότε τι έχουμε:
Α. Την εξοικονόμηση της βενζίνης από την αγορά ηλεκτρικού θα την χάσεις στη μεταπώληση,
Β. Την εξοικονόμηση της βενζίνης από την αγορά πλήρους υβριδικού θα την χάσεις στην αντικατάσταση της μπαταρίας
Γ. Την εξοικονόμηση στην τιμή ενός αυτοκινήτου που καεί την πληρώνεις σε καύσιμο.
Οπότε που καταλήγουμε; Η αγορά τα έχει φέρει έτσι που όλες οι επιλογές έχουν τελικά το ίδιο κόστος οπότε πάρε αυτό που σου αρέσει. Επίσης "η ζωή είναι πολύ μικρή για να οδηγείς βαρετά αμάξια". -
RE: Toyota Corolla Crossposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Βάλτε και καμιά φωτό από Bayon και kona για να λέμε μετά πόσο όμορφη είναι η CC

Latest posts made by jamesd
-
RE: Peugeot 5008 (SUV)posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Μην κάνεις δύσκολη τη ζωή σου, καλώδιο, θα έχεις και καλύτερη ποιότητα ήχου σε σχέση με το ασύρματο.
-
RE: BMW FORUMposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Κι ομως εχω ακουσει συνεργεια και τεχνικους εξω που λενε οτι αυτα τα συστηματα ειναι μακραν τα πιο αξιοπιστα και πολυ φθηνοτερα στη συντηρηση.
Τα οποία όμως δεν έχουν κλείσει καλά καλά 5 ετια για να έχουμε άποψη;
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησηςposted in Περί αυτοκίνησης
@ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
The average breakeven price was $62/b in the Permian Midland Basin and $64/b in the Permian Delaware Basin, the two largest basins in the Permian, according to data from a Dallas Fed Energy survey.
«Δωρεάν»
Ε, όταν κλέβει το αργό ο uncle sam από παντού... Θεωρείται δωρεάν.
Είναι φθηνό κυρίως λόγω shale oil, υψηλή παραγωγή, χαμηλές φορολογικές επιβαρύνσεις και αλλά (τα οποία δεν περιλαμβάνουν τον uncle Sam).
-
RE: CITROËN FORUMposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@criuser said in CITROËN FORUM:
Μα το θέμα είναι να πας στην έκθεση.
Αυτό για μένα έχει νόημα μόνο αν έχει καλή προσφορά. Προσωπικά οπότε δεν μου λένε και με κουβαλάνε για να μου κάνουν τη μέση έκπτωση που κάνουν έτσι κι αλλιώς αισθάνομαι ότι μου φάγανε τον χρόνο και δεν ξαναπάω. Βέβαια ο μέσος όρος μπορεί να αντιδρά διαφορετικά.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησηςposted in Περί αυτοκίνησης
@dg79 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Παιδιά αγοράστε θερμικά, τα ηλεκτρικά δε λένε. Πιο μετά, σε 10-15 χρόνια να αγοράσετε. Να έχει φορτιστές σε κάθε γωνία, μπαταρίες 200kw κτλ. Όχι ακόμα, ακούστε τον cruiser

Επειδή λες αγοράστε, θα ήθελα να δω τι απαξίωση θα έχουν τα ηλεκτρικά όταν βγουν μπαταρίες με πολύ υψηλότερη αυτονομία π.χ. 1000km σε σχέση με την απαξίωση ενός diesel.
Το να αγοράσεις για γενική χρήση (ταξίδια + πόλη) αυτήν τη χρονική περίοδο ηλεκτρικό δεν μου βγάζει και πολύ νόημα ως καλύτερη οικονομικά επιλογή.
-
RE: Μac, MacOS, iphone και συμπαρομαρτούντα ...posted in Αντίλογος
Αν σκόπευα να δώσω τα λεφτά που ζητάει το iPhone εννοείται ότι θα αγόραζα το Samsung Galaxy S25 Ultra με το πενάκι, άλλη εμπειρία χρήσης…
-
RE: VW T-ROC 2026posted in Μελλοντικά Μοντέλα
@panormus772 said in VW T-ROC 2026:
@vdx said in VW T-ROC 2026:
@ataim said in VW T-ROC 2026:
Αυτό είναι, +20 από την μπαταρία.
Που τα βρήκε ο Ματ τα 204? Πρέπει να έχουν μπερδέψει hp/kw/θερμικό/συνδυαστικά.
Αυτό!
Όταν έγινε η πρώτη παρουσίαση παντού μιλούσαν για 136-170. Πρακτικά +20 άλογα από τον ηλεκτροκινητήρα!Στο 4:50 κάνει ξεκάθαρη αναφορά ο Τομας που έχει και καλύτερο access στην VW…
Άρα μοιάζει με (mild) hybrid σύστημα τύπου Stellantis και BMW
Τα BMW δεν κουνάνε καθόλου ηλεκτρικά ενώ τα στελάντικα κουνάνε...
-
RE: VW T-ROC 2026posted in Μελλοντικά Μοντέλα
@criuser said in VW T-ROC 2026:
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
Στο 5:45 το συγκρίνει με το Citroen C5 aircross

@criuser ,"That car drives significantly better"

Λέει ότι θα είναι τόσο ακριβό που θα συγκρίνεται με αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας όπως το 5 αιρκρος και αν χρειάζεστε χώρο θα τον βρείτε σε αυτά.
Αλλά αυτό έχει καλύτερη οδήγηση, που σε μετάφραση σημαίνει ότι θα είναι σκληρό και στημένο, απέναντι στο άνετο και χαλαρό 5 αιρκρός.
Προφανώς από χώρους συγκρίνεται με το 3 αιρκρος που είναι πολύ φτηνότερο αφού η τιμή του τελειώνει 2-3000 χαμηλότερα από εκεί που ξεκινάει το Τ-ροκ.
4,37 μήκος και 2,63 μεταξόνιο το Τ-ροκ σε σχέση με τα 4,40 μήκος και 2,67 μεταξόνιο του 3 αιρκρος και 4,65 μήκος και 2,78 μεταξόνιο του 5 αιρκρος.
Τι συγκρίνεις... Λοιπόν, VW και γενικότερα το γερμανικό σεταπ είναι ελαφρώς firm αλλά εξαιρετικά composed. Με άλλα λόγια, το αυτοκίνητο απορροφά τις ατέλειες του δρόμου με στιβαρότητα, ακρίβεια και αποτελεσματικά χωρίς ταλαντώσεις, και πλεύσεις που εκνευρίζουν στην οδήγηση. Συνδυασμός δηλαδή υψηλής στρεπτικής ακαμψίας και καλοδουλεμένης απόσβεσης που εμπνέει ασφάλεια ακόμα και σε στροφιλικια. Αυτό είναι και selling point των γερμανικών, το "σκληρό και στημένο" που γράφεις είναι κόβω και γράφω ότι δεν μου αρέσει από τη συνολική εικόνα που αφήνει το αυτοκίνητο.
Και επειδή το συγκρίνεις με το c3 aircross, το τελευταίο είναι άλλη κατηγορία budget car δεν συγκρίνονται...
-
RE: VW T-ROC 2026posted in Μελλοντικά Μοντέλα
Καλά είναι τα 150, 0-100 έχει 8.9” και είναι 1400 κιλά. Δεν βάζει φωτιά αλλά δεν είναι αργό σε καμία περίπτωση. Θα περίμενα να κάνει γύρω στις 33χιλ. Ευρώ το life 150hp. Το μέγεθος αυτού του αυτοκινήτου είναι πολύ ταιριαστό για την Αθηναϊκή πραγματικότητα.
-
RE: CITROEN C5 AIRCROSS 2025posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@katafractos17 said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@jamesd said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@katafractos17 said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@tkin73 said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Νομίζω τα απλοποιούμε πολύ. Υπάρχει κάποιος το 2025 που αγοράζει αμάξι αδιαφορώντας αν είναι ασφαλές ή όχι; Αμάξια που έχουν πάψει να ελέγχονται εδώ και αρκετούς μήνες σε crash test για τον οποιονδήποτε λόγο και να γίνεται θα έπρεπε να τρώνε Χ από όλους.
Δλδ σε έναν που του αρέσει η μόστρα , η ποιότητα εσωτερικού και η άνεση στον ταξίδι δεν τον απασχολεί η ασφάλεια του;
Η ασφάλεια είναι πάνω και από την αξιοπιστία και τις βλάβες.
Μπορεί να μην με νοιάζει γιατί είναι με λιζιγκ και δεν κάνψ μακρινά ταξίδια για να φοβάμαι μήπως μείνω.
Η στελαντις θα πρέπει να καταλάβει ότι δεν μπορεί να συνεχίσει να πορεύεται με το design target group αδιαφορώντας για όλα τα άλλα...Η πλειοψηφία του κόσμου, εκτός του ότι δε γνωρίζει καν την ύπαρξη οργανισμών που κάνουν crash tests, θεωρεί ότι όλα τα αυτοκίνητα σήμερα είναι ασφαλή αφού έχουν πάρει έγκριση να πουλιούνται στην ΕΕ.
Μη κοιτάς που κάποιοι σαν εμάς εδώ μέσα που έχουμε το μικρόβιο τα ψάχνουμε όλα.
Άσε που μιλάμε για Ελλάδα, τη χώρα όπου κάποιοι ακόμη περνάνε τη ζώνη πίσω από την πλάτη απλά για να μη χτυπάει η υπενθύμιση ή χρησιμοποιούν αυτά τα ψεύτικα κλιπ που τα κουμπώνουν, για να νομίζει το αυτοκίνητου ότι η ζώνη έχει αφαρμοστεί.Έχω την εντύπωση ότι όποιος διαθέτει μερικές χιλιάδες ευρώ για αγορά αυτοκινητου ξέρει στη χειρότερη το 5αστερο. Για λεπτομέρειες ίσως όχι.
Δεν ξέρω για πόσες χιλιάδες ευρώ μιλάς.
Αν μιλάς για πάρα πολλά, τα πέντε αστέρια δεν είναι προνόμιο μόνο των ακριβών αυτοκινήτων.
Όπως δεν είναι και θέσφατο να γνωρίζει μόνο αυτός που έχει να διαθέσει χρήματα.
Από εκεί και πέρα, όσους ξέρω εγώ και οποίοι δεν ασχολούνται με το άθλημα όπως εμείς ή και πολλούς που έχω γνωρίσει, δεν έχουν ιδέα και δεν πολύ ψάχνονται κιόλας.
Και νομίζω ότι και η πλειοψηφία το ίδιο κάνει.Εννοώ 2, 3 & 4 δεκάδες χιλιάδες για καινούργιο. Αν δεν τον νοιάζει ok η αντίληψη είναι σχετικό πράγμα και αυτοί τελικά συνήθως είναι και πιο ευτυχισμένοι με στις επιλογές τους. Σαν τον αγοραστή μεζονέτας (χωρίς εσωτερικό ανελκυστήρα) που λέει και ο @criuser ιδανικό σπιτι μέχρι να γεράσεις ή τραυματίσεις πόδι…