Μα το golf είναι το φθηνό αμάξι του λαού. Αντί να πάρεις αμαξι με 30Κ παίρνεις το golf με 26Κ και σου μένουν ρέστα για να αλλάξεις τα 2 dsg όταν και αν χαλάσουν. Είναι και αυτό μια προσέγγιση...
Best posts made by jamesd
-
RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)
-
RE: Skoda Fabia MK4 2021
Στο ιταλικό, configuration style με dsg και μερικά καλούδια (side assist, keyless, αισθητήρες) πάει στα 23,5Κ
-
RE: Honda HR-V 2021
28 με 29Κ € πιστεύω, έχοντας δει και την τιμή της Αγγλίας
-
RE: Toyota Yaris Cross
@cirus said in Toyota Yaris Cross:
@ggab said in Toyota Yaris Cross:
@cirus said in Toyota Yaris Cross:
@panos2171 said in Toyota Yaris Cross:
@spi_duster said in Toyota Yaris Cross:
Μεχρι να παμε πληρως στην αυτονομη οδηγηση οι Ελληνες οδηγοι θα πρεπει να οδηγουμε με μεγαλυτερη συνεση. Επειδη ομως οι περισσοτεροι στερουμαστε αυτη την αξια, καραμπολες και αλλα συμβαντα θα ειναι στην ημερησια διαταξη.
Οι δρομοι ειναι μια χαρα, τα συγχρονα αυτοκινητα φορτωμενα με μπολικα καλουδια.
Ολα αυτα ομως δεν ειναι αρκετα για τον μεσο Ελληνα οδηγο.Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι ένα μηχάνημα θα πηγαίνει καλύτερα από τον άνθρωπο όταν το έχει φτιάξει άνθρωπος. Δε νομίζω ότι η αυτόνομη οδήγηση θα σώσει την κατάσταση, άλλωστε δεν είναι λίγα τα tesla που έχουν εμπλακεί σε τροχαία με χρήση αυτόνομης οδήγησης.
Τα τέσλα είναι τα πρώτα και η αυτονομη οδήγηση είναι σε εμβρυακό σταδιο ακόμα , θα πάρει καιρό. Οταν τελειοποιηθει θα είναι ΠΟΛΥ ποιο ασφαλες από οποιωνδηποτε οδηγο να οδηγάει. Υπάρχει γεωμετρική πρόοδος σε αυτά τα συστήματα, γρηγορότεροι επεξεργαστες και καλύτεροι αλγόριθμοι κάθε χρόνο.... ειναι απλά θεμα χρόνου τιποτα παραπάνω
Και στο Σκακι ο deep blue νικήθηκε στην αρχη από τον Κασπάροφ αλλά μετα πουλο....... είναι πλέον ανίκητος. εκεί απλά ήταν πολύ πιο εύκολο
Η γη έχει ημερομηνία λήξης πχ. Εκατονταδες ή και χιλιάδες χρόνια ακόμα. Ο ανθρωπος όμως κάνει ότι μπορεί να το μειώσει. και κει θέμα χρόνου είναι.
Θιασώτης της αυτόνομης οδήγησης. Σεβαστό. Η ερώτηση μου είναι η εξής:τόσο εύκολα αφήνεις τη ζωή σου και των αγαπημένων σου προσώπων,σε μερικούς αισθητήρες,10μ καλώδια και ένα σετ ημιαγωγών;;;
ΚΑΘΟΛΟΥ, είμαι της παλιάς σχολής, μαρέσει να οδηγώ εγώ δεν γουσταρω ΚΑΘΟΛΟΥ την αυτονομη οδηγηση και όσο μπορώ και ελπίζω ότι δεν θα έχω κάτι τέτοιο. Εδω δεν μαρέσουν καν τα αυτόματα κιβώτια γιατί παίρνουν απο την ευχαρίστηση χαχαχαχαχ
Ομως είμαι πραγματιστης και ρεαλιστής, το να αρνουμαστε την πραγματικότητα επειδη δεν μας αρέσει δεν σημαίνει οτι δεν θα συμβεί κάτι.
Ναι την ζωή μου εύκολα θα την εμιστευόμουν. Αφου βεβαια πισθώ πρώτα ότι είναι έτοιμο ένα τέτοιο σύστημα έτσι!!!!! Θα περάσουν χρόνια ακομα μεχρι να έχουν καταλληλους αλγόριθμους και συστήματα και ακόμα περισσότερα μεχρι να το επιτρέπει και ο νόμος. Αλλα ναι ΟΤΑΝ θα είναι έτοιμα χαλαρα θα εμπιστευομουν την ζωή μου. Δεν είναι κάτι απλό ούτε κάτι που θα ιοθετηθει έτσι απλά αν δεν έχουν γίνει εκτεταμένες δοκιμες. Τετοια συστήματα θα ΣΩΣΟΥΝ χιλιαδες νεκρους και τραυματιες αφού σιγουρα θα κάνουν στατιστικά απειροελάχιστα λάθη σε σχέση με τον ανθρωπο που κάνει πολλά. Και αν εχουν ολοί τέτοια εκμηδενιζεται και ο κίνδυνος να σου πεταχθει από το αντιθετο ρευμα ηλίθιος που πέρασε τα όρια και να ξεκληρώσει οικογένειες
Δεν ξέρω αν είναι και θέμα ηλικίας, πάντως όσο μεγαλώνω και όσο αναγκάζομαι να οδηγώ σε μη ιδανικές συνθήκες (έλλειψη ύπνου, κόπωση, πολύωρη οδήγηση, εκνευρισμός) τόσο θέλω τα συστήματα αυτά ως επιπλέον δικλείδα ασφαλείας αλλά όχι χωρίς δική μου επίβλεψη. Όχι στη λογική του να κάνω βλακείες όταν οδηγώ, αλλά στη λογική ότι την κακιά στιγμή (που δεν ξέρεις πότε θα έρθει) μπορεί να με γλιτώσει/προειδοποιήσει κάποιο από τα συστήματα αυτά. Ας υπάρχουν και ας οδηγάω τόσο καλά που δεν τα έχω ανάγκη, αλλά θέλω να υπάρχουν. Αλλά για πλήρως αυτόνομη... κι εγώ δηλώνω σκεπτικός ακόμα.
-
RE: Skoda Fabia MK4 2021
Ομορφούλι ειναι (μου θυμίζει vw polo με φάτσα octavia).
-
RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)
Αυτή τη στιγμή το 208 allure plus με eat8 και 130 hp κοστίζει 24.900 ενώ ένα golf life 150 hp DSG με παρόμοιο επιπρόσθετο εξοπλισμό διαμόρφωσης έρχεται το πολύ στα 26.000. Συνεπώς, είτε το 308 θα κανιβαλισει το 208 σε τιμές (που δεν το νομίζω), είτε θα ξεφύγει σε τιμή κοντά σε focus (29.000) ή κάτι λιγότερο από Audi/bmw. Τιμολογιακά το golf δεν νομίζω να το πιάσει.
-
RE: KIA SPORTAGE 2021
@chris_kam said in KIA SPORTAGE 2021:
@netgeo said in KIA SPORTAGE 2021:
Οπότε το full hybrid GT line θα έχει 45k, καλή φάση
Με το ίδιο ποσό αγοράζεις το EV6 !!!!!Μπινγκο! Μήπως, μέχρι ένα βαθμό, παρατηρούνται τόσο μεγάλες αυξήσεις σε αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης ώστε τα ηλεκτρικά να μοιάζουν με ευκαιρίες;;
Βασικά, οι γκαρσονιέρες μοιάζουν με ευκαιρίες με τέτοιες τιμές
-
RE: Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]
Μου αρέσει που σε κάποιο καιρό η αυτοκίνηση δεν θα έχει συνέταιρο τους βενζινάδες.
Δεν μου αρέσει η υψηλή τιμή καυσίμων μαζί με το γεγονός ότι η κίνηση αυξάνεται σχεδόν με το ρυθμό αύξησης της τιμής των καύσιμων -
RE: ΗΧΟΡΥΠΑΝΣΗ
Δεν νομίζω να υπάρχει κανείς που θα σου πει ότι έχεις άδικο, επειδή όμως η κατάσταση θα πάρει χρόνια να αλλάξει (αν αλλάξει) προσπάθησε να βγάλεις από το μυαλό σου ότι ενοχλούν και να κανείς focus άλλου γιατί και τη διάθεσή σου θα χαλάς και δεν πρόκειται να το λύσεις το θέμα. Σε θέματα που δεν μπορώ να λύσω εγώ ακολουθώ αυτή την τακτική…φιλικά
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@dimsabas
Το καταλαβαίνω αυτό που γράφεις με την εμπειρία οδήγησης των ηλεκτρικών, ωστόσο, για τον περισσότερο κόσμο το αυτοκίνητο είναι πρωτίστως εργαλείο. Έχω την εντύπωση ότι η στάθμιση στην επιλογή αυτοκινήτου έχει κατά μέσον όρο ως εξή: Το 70% είναι θέματα που σχετίζονται με τη χρήση του αυτοκινήτου ως εργαλείο μετακίνησης (πρακτικότητα-χώροι, αξιοπιστία, ασφάλεια, κατανάλωση-αυτονομία) και ένα 30% με την εμπειρία οδήγησης. Αν φέρεις τούμπα τα ποσοστά να δεχθώ ότι πας για ηλεκτρικό αλλά νομίζω ότι για τους περισσότερους το αυτοκίνητο δεν είναι κυρίως παιχνίδι-οδηγική ευχαρίστηση αλλά για να εξυπηρετεί τη μετακίνηση.
Latest posts made by jamesd
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@jamesd said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@jamesd said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@kkostask said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Θα συμφωνήσω με έναν όρο όμως….ταυτόχρονα να απαγορευτεί κάθε σύστημα θέρμανσης με πετρέλαιο…δίκαιο δεν είναι?
Μαζί σου! Αφού όμως θελουμε καθαρές δουλειές γιατί να μην απαγορευτεί και η χρήση του πετρελαίου για ενέργεια στη βιομηχανία; Στην τελική δεν καταλαβαίνω γιατί ασχολούμαστε μόνο με ένα ποσοστό των εκπομπών που αποδίδεται στις μεταφορές (που στη γνώση μου δεν είναι και το κυρίαρχο) και όχι συνολικά με το θέμα;
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@kkostask said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Θα συμφωνήσω με έναν όρο όμως….ταυτόχρονα να απαγορευτεί κάθε σύστημα θέρμανσης με πετρέλαιο…δίκαιο δεν είναι?
Μαζί σου! Αφού όμως θελουμε καθαρές δουλειές γιατί να μην απαγορευτεί και η χρήση του πετρελαίου για ενέργεια στη βιομηχανία; Στην τελική δεν καταλαβαίνω γιατί ασχολούμαστε μόνο με ένα ποσοστό των εκπομπών των μεταφορών και όχι συνολικά με το θέμα;
-
RE: Τί καύσιμο θα προτιμούσατε σήμερα;
@andya3 said in Τί καύσιμο θα προτιμούσατε σήμερα;:
@piliourits said in Τί καύσιμο θα προτιμούσατε σήμερα;:
@andya3 said in Τί καύσιμο θα προτιμούσατε σήμερα;:
αν υπάρχει ένα ηλεκτρικό με διαστάσεις Polo, μεταξόνιο Golf και τιμή κοντά στα 20K, νομίζω δεν υπάρχει αμφιβολία για την επιλογή τους.
Σοβαρά τώρα πιστεύεις πως θα γίνει αυτό, θα τρελαθεί το αφεντικό και θα τα δίνει τζάμπα σε 3 χρόνια, τότε περίπου που θα παραδίδονται οι φετεινές παραγγελίες Yaris Cross, και ενώ φέτος το id3 έχει 40+
Και μετά θα πάρει πρωτάθλημα κι ο Βαζελος...Δεν πιστεύω τίποτα. Οι Φρίτσιδες είπανε ότι κάνουν επένδυση 5δις περίπου στην Ισπανία για να φτιάχνουν από το '24-25 το ηλεκτρικό B για vw, seat και skoda με τιμή 20k.
Δύσπιστος παραμένω κι εγώ, αλλά το μέλλον θα δείξει. Απλώς λέω ότι αν το καταφέρουν θα πιάσουν την Ευρωπαική αγορά απ' τα αρχ@δ@α γιατί ένα τέτοιο ηλεκτρικό ζητάει ο κόσμος, κι εγώ μαζί.Πάντως η εμπειρία μας λέει ότι οι τιμές πιάνουν πλατό και όλοι (εκτός από dacia & Suzuki, άντε και Toyota) κινούνται στις κοντινές τιμές. Τώρα περιμένουμε να πάψουν να είναι αδηφάγοι, να μπουν σε διαδικασία επιθετικού πολέμου τιμών (που δεν θα ωφελήσει κανέναν στη βιομηχανία) και να δώσουν φθηνό αμάξι στο λαό, not.
-
RE: Τι από τα παρακάτω θα θέλατε να δείτε στο forum ?
O Bemvedakias νομίζω ότι θα ξανακάνει εμφάνιση κάποια στιγμή με άλλο όνομα όποτε δεν χάνω την ελπίδα μου
-
RE: Τί καύσιμο θα προτιμούσατε σήμερα;
Ηλεκτρικό γιατί κινούμαι κυρίως στην πόλη. Αν είχα αρκετά ταξίδια θα ψήφιζα diesel.
-
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
@manast said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
ότι ακριβώς αυτό, αν έχεις φεβ, δεν προκύπτει υποχρεωτικά η ανάγκη για δεύτερο όπως με τα ηλεκτρικά.
Προκύπτει εκ των πραγμάτων από την ανάγκη ταυτόχρονης μετακίνησης άλλου μέλους της οικογένειας. Το PHEV δεν κάνει για αυτό.
-
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
Δεδομένου ότι συνήθως υπάρχει δεύτερο αμάξι (θερμικό) σε κάποια οικογένεια, δεν βλέπω το λόγο να πάρει κανείς PHEV και όχι καθαρό ηλεκτρικό, εκτός αν έχει όρεξη να φορτίζει καθημερινά.
-
RE: TOYOTA FORUM
@alexandros-k said in TOYOTA FORUM:
ο κλειδι να το θυ
Ή συναγερμός μαζί με keyless ή αυτό:
@lap said in TOYOTA FORUM:
@jamesd said in TOYOTA FORUM:
@alexandros-k said in TOYOTA FORUM:
Γι αυτο το παιρνεις χωρις keyless entry και ησυχαζεις . Σιγα το δύσκολο πως θα βγαλεις το κλειδι απο την τσεπη και θα πατησεις το κουμπι να ξεκλειδωσει
Ναι αλλά με 4 βαριές σακούλες supermarket στα χέρια το keyless είναι ότι πρέπει.
Μα και πάλι πρέπει να ανοίξεις με την χειρολαβή δεν ανοίγει μόνη της η πόρτα.
100 φορές μου έχει τύχει, λοιπόν:
Keyless:- Με το χέρι με το λιγότερο βάρος τραβάς το χερούλι και μπαίνεις
Χωρίς keyless:
1.Αφήνεις δεξιές σακούλες κάτω νομίζοντας ότι το κλειδί είναι στη δεξιά τσεπή, - Διαπιστώνεις ότι είναι στην αριστερή τσέπη οπότε αφήνεις σακούλες αριστερού χεριού και ξαναμαζεύεις τις σακούλες του δεξιού χεριού
- Βγάζεις κλειδί από τσέπη και πατάς το κουμπί να ανοίξει
- Τραβάς το χερούλι να ανοίξει
- Από τον εκνευρισμό σου πέφτει το κλειδί κάτω
- Μαζεύεις το κλειδί
- Μαζεύεις σακούλες αριστερού χεριού,
- Μπαίνεις μέσα
Διαλέγω το keyless και ας το κλέψουν.
- Με το χέρι με το λιγότερο βάρος τραβάς το χερούλι και μπαίνεις
-
RE: TOYOTA FORUM
@alexandros-k said in TOYOTA FORUM:
Γι αυτο το παιρνεις χωρις keyless entry και ησυχαζεις . Σιγα το δύσκολο πως θα βγαλεις το κλειδι απο την τσεπη και θα πατησεις το κουμπι να ξεκλειδωσει
Ναι αλλά με 4 βαριές σακούλες supermarket στα χέρια το keyless είναι ότι πρέπει.
-
RE: Cupra Formentor
Το πιο όμορφο αυτοκίνητο στα λεφτά του (στα δικά μου μάτια). Καλοτάξιδο και να το χαρείτε στο μέγιστο!