Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    R
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 2
    • Posts 19171
    • Best 2509
    • Groups 0

    red_monster

    @red_monster

    τσομπάνης

    5223
    Reputation
    337
    Profile views
    19171
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    red_monster Unfollow Follow

    Best posts made by red_monster

    • RE: TESLA FORUM

      20 months honest review

      Για το φιλοθέαμον κοινό που δεν με παρακολουθεί τακτικώς (και πολύ καλά πράττει!) η αξιολόγηση θα επικεντρωθεί σε ένα από τα πρώτα 12/2023 Model 3 LR, λαϊκιστί Highland, και σκοπό έχει να προετοιμάσει τον επίδοξο αγοραστή για τη συμβίωση μαζί του, ενώ ταυτόχρονα θα εκνευρίζει τα ανά τον κόσμο fanboys!

      Κατανάλωση
      Το αυτοκίνητο έχει πλέον 20k km, με μέση κατανάλωση τα 14,6 kWh/100 km.
      Ενδεικτική κατανάλωση δύο ενηλίκων και δύο μικρών παιδιών μετά των συμπαραμαρτούντων τους από Οίτυλο Μάνης προς Αθήνα (χιλιομετρική απόσταση 310 km): 14,1 kWh (ήτοι 43,5 kWh), με κίνηση με τα όρια στην εθνική, σβέλτα στον επαρχιακό, κλιματισμό ολούθε στους 21,5 βαθμούς Κελσίου και 38-39 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία.

      Πλεονεκτήματα που γίνονται εύκολα ή όχι και τόσο εύκολα αντιληπτά με τη συμβίωση
      Α) Οδήγηση με ένα πεντάλ: κλασικό Tesla
      Β) Infotainment: κλασικό Tesla
      Γ) Χώρος καμπίνας, αίσθηση επιβατών: πολύ καλό, με ένα αστερίσκο στην γυάλινη ηλιοροφή αν δεν χρησιμοποιείς το έξτρα σκίαστρο
      Δ) Φώτα Matrix LED: άψογα
      Ε) Ανάρτηση: άψογη, ακόμα και σε πλακόστρωτο
      ΣΤ) Πολύ ακριβές τιμόνι, άψογο μπροστινό, άψογη ουρά!
      Πολύ καλό σε ανοικτό δρόμο, ακόμα καλύτερο σε κλειστό, με ρυθμούς μέχρι 8/10
      Ζ) Δεν προϋποθέτει τις ετήσιες συντηρήσεις που απαιτούν τα οχήματα με κινητήρα ΜΕΚ (λίπανση, ψύξη, χρονισμός κλπ) ή ανταγωνιστικά ηλεκτρικά
      Η )Η νέα μπαταρία ασθενών ρευμάτων 15,5V υπόσχεται lifetime διάρκεια , οψόμεθα!,
      Θ) Απρόσμενα βολικός ο εμπρόσθιος χώρος αποσκευών

      Προβλήματα έως σήμερα
      Ελαφρά ζάρωμα στο μάγουλο του καθίσματος οδηγού. Τίποτε άλλο (αυτό έλειπε άλλωστε !)

      Μειονεκτήματα που είναι γνωστά κατά την αγορά και γίνονται εύκολα αντιληπτά με ένα απλό test drive
      A) Το όχημα είναι μεγάλο, αρκετά μεγάλο! Παρόλα τα πολλά βοηθήματα, θα δυσκολέψει τον μη μυημένο στην κίνηση στο κέντρο της Αθήνας, στα ορεινά χωριά και στα νησιά! Κατοικώ στο κέντρο της Αθήνας και έχω εμπειρία με φορτηγά 13+ τόνων, και παρόλα αυτά μερικές φορές μου δημιουργεί δεύτερες σκέψεις κατά την κίνηση σε στενές οδεύσεις.
      Β) Ο πίσω χώρος αποσκευών, παρόλα τη μεγάλη ονομαστική του χωρητικότητα, πάσχει σημαντικά σε πρακτικότητα!
      Γ) Κακή ορατότητα προς τα πίσω από τον κεντρικό καθρέφτη.

      Μειονεκτήματα που δεν μπορείς να καταλάβεις με ένα απλό test drive και τα ανακαλύπτεις αφού έχεις χορέψει τον χορό του Ησαΐα
      Α) Ο συνδυασμός χαμηλού ύψους από το έδαφος και μεγάλου μεταξονίου δημιουργεί ένα ωραίο αίσθημα ανασφάλειας (δικαίως!) κάθε φορά που θα επιχειρήσετε να χρησιμοποιήσετε κακοσχεδιασμένη ράμπα υπογείου/ορόφου.
      Β) Ακόμα και με τις 18άρες, υπάρχει μηδενικό rim protection.
      Γ) Φρένα με ικανοποιητική δύναμη όταν τσαρουχώσεις, με μέτρια απόδοση όταν δεν φτάνεις στο τέλος της διαδρομής.
      Δ) Panel gaps. Όχι όπως στο παρελθόν, αλλά σίγουρα υφίστανται.
      Ε) Εδώ έχουμε ταυτόχρονα ένα μειονέκτημα και ένα πλεονέκτημα. Η Tesla σου δίνει ικανοποιητικό repair manual και σε προτρέπει να το χρησιμοποιείς κιόλας! Αλλά οι επεμβάσεις που μπορείς να κάνεις είναι ήσσονος σημασίας και δεν σχετίζονται με την παραγωγή ισχύος. Τουτέστιν, οι επεμβάσεις περιορίζονται στο σύστημα ασθενών ρευμάτων. Όσοι έχουν συνηθίσει σε λεπτομερέστατα repair manuals τύπου Haynes ή επίσημα των κατασκευαστών και έχουν άποψη για φρένα, αλλαγή συστήματος χρονισμού κλπ, όπως ο γράφων, μάλλον θα απογοητευτούν. Δεν πρόκειται τουλάχιστον σε αυτή τη βάση να τους δοθεί δυνατότητα να εμβαθύνουν στην τεχνολογία της Tesla.
      ΣΤ) Το βασικότερο μειονέκτημα είναι η ηλεκτροκίνηση αυτή καθ’ αυτή. Παρόλο που μιλάμε πιθανώς για την καλύτερη έκφανσή της (μεγάλη μπαταρία, μικρή κατανάλωση, αξιόπιστος υπολογιστής ταξιδιού και δίκτυο φόρτισης Tesla), η μετάβαση ακόμα παρουσιάζει εμπόδια και πρέπει να γίνεται κατόπιν ώριμης σκέψης και σχετικής εξοικείωσης με την τεχνολογία. Προσωπικά θεωρώ αποδεκτή τη φόρτιση σε οικιακό φορτιστή (σπίτι ή τουριστικό κατάλυμα) ή τη φόρτιση σε Tesla Superchargers χωρίς εφαρμογές, αποσυνδέσεις και λοιπά παρατράγουδα. Το θέμα δεν είναι ότι δεν θα δουλέψει ο φορτιστής μεγάλου εν Ελλάδι παρόχου ρεύματος γιατί 14/15 φορές θα δουλέψει σωστά. Το θέμα είναι, όταν θα πέσεις σε αυτή τη 1/15, τι εναλλακτική έχεις πέρα από προσευχή και βλασφημίες;

      Γενικό συμπέρασμα
      Είναι μακράν το καλύτερο αυτοκίνητο που μπορεί να αγοράσει ένα γήινο βαλάντιο (στο άνω άκρο του γήινου), με βασικό του μειονέκτημα… ότι είναι ηλεκτροκίνητο. Και μετά από σχεδόν δύο χρόνια, δεν έχω καταφέρει να γίνω φαν της ηλεκτροκίνησης. Θεωρώ προαιρετική τη διευκρίνιση, αλλά δεν θα αγόραζα κανένα άλλο ηλεκτρικό πλην Tesla και αυτό γιατί στη χρήση προσομοιώνει καλύτερα από οποιοδήποτε άλλο την ευκολία ενός θερμικού, όντας ένα καλά μελετημένο όχημα με προσοχή στη λεπτομέρεια, παρόλη την ηλεκτρική του φύση.

      IMG_5115.jpg IMG_2138.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      R
      red_monster
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      IMG_1146(1).jpg

      IMG_1209(1).jpg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      R
      red_monster
    • RE: TESLA FORUM

      d50cf620-02de-4326-a6a7-43cbe2b54a28.jpg

      Έβγαλα το γάτο βόλτα να δει το φως το αληθινό 🤥

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      R
      red_monster
    • RE: AUDI FORUM

      ΤΙΜΗΣ ΕΝΕΚΕΝ

      Το σύντομο πόνημα που ακολουθεί αποτελεί ένα κατευόδιο, με αφορμή την πώληση του μικρού και σβέλτου κουπέ της Audi.

      Γενικά Στοιχεία
      Audi TT Mk2 Coupe, 2.0 TFSI, 2009, κινητηρας BWA, FWD, με επίπεδο εξοπλισμού βασικότερο του βασικού

      Αγοράστηκε το 2018 με 140.000 χλμ, με όλα τα service στην επίσημη αντιπροσωπεία.
      Πωλήθηκε το 2025 με 200.000 χλμ, με όλα τα service περατωμένα ιδιοχείρως.
      Μέση κατανάλωση: 8,8 lt/100 km
      Σε επτά συναπτά έτη, το αυτοκίνητο έχασε λιγότερο από 10% της αξίας του. Το λες και... σιτκόιν.

      Αρνητικά

      Μέτριο αδιάφορη οδηγική συμπεριφορά. Δεν είναι κατάφωρα υποστροφικό όπως άλλα Audi με τον κινητήρα μπροστά από τον εμπρός άξονα, αλλά δύσκολα θα ενθουσιάσει λάτρεις της σπορτίφ οδήγησης – εκτός αν έρχεσαι από Toyota ή Citroen 😊 .
      Το τιμόνι είναι αργό και χωρίς ξεκάθαρη πληροφόρηση. Το μπροστινό μέρος τίμιο, αλλά χωρίς δυνατότητα για "πολλά-πολλά". Δεν οδηγείται με μεταφορά βάρους όπως ένα EP3 Type R η αίσθηση είναι λίγο καλύτερη από Golf GTI Mk5, και αυτό ίσως να είναι και... πλασίμπο.

      Αν και το μοτέρ (τουλάχιστον στα χέρια μου) αποδείχθηκε παλικάρι (με κάθε σεβασμό στις δεσποινίδες) το υπόλοιπο αυτοκίνητο εμφάνισε διάφορα μικροπροβλήματα ήσσονος σημασίας.

      "Ήσσονος σημασίας", δηλαδή προβλήματα που δεν σε αναγκάζουν να γνωρίσεις τις ομορφιές της χώρας μας από την καμπίνα ενός εξάτονου φορτηγού οδικής βοήθειας.

      Ενδεικτικά:

      • Κακή γείωση στους οπίσθιους φανούς (πρόταση αντιπροσωπεία: "αλλαγή φαναριού >1.000€" σουρρρρ 👺 )
      • Γρύλοι παραθύρων οδηγού/συνοδηγού (και αυτό γιατί τα πίσω παράθυρα δεν είναι ανοιγόμενα 🤒 )
      • Ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές οδηγού/συνοδηγού (τέτοια συνέπεια !)
      • Κλειδαριά στο glovebox
      • Κλαπέτο εξαερισμού καμπίνας
      • Βαλβίδα N75
      • Κυτίο αναθυμιάσεων καυσίμου
      • Σύστημα χρονισμού βαλβίδας υψηλής (cam follower,  από τα πρώτα TFSI άμεσου ψεκασμού). Αυτό δεν ήταν ακριβώς θέμα αλλά στα αμερικανικά φόρα προτείνουν αλλαγή κάθε 100 k km. Στη δικη μου περίπτωση αλλάχθηκαν όταν το πήρα με μέτρια φθορά.
      • Επικαθίσεις άνθρακα στις βαλβίδες εισαγωγής (λόγω άμεσου ψεκασμού) – πτώση απόδοσης & αύξηση κατανάλωσης
      • Πιθανή φθορά στην κολόνα τιμονιού (αντικαταστάθηκαν τα top mounts, χωρίς αποτέλεσμα)

      Την πλειοψηφία των επισκευών / συντηρήσεων (πλην των γρύλων παραθύρων) τις έκανα μόνος μου, για να είμαι σίγουρος ότι δεν θα γίνουν "άρπα-κόλλα".

      Τα ευρήματα από τα service της αντιπροσωπείας ήταν αποκαρδιωτικά, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς τα χρήματα που είχε δώσει ο πρώτος ιδιοκτήτης.

      Ενα γενικό σχόλιο είναι ότι οι επίσημες αντιπροσωπείες φαίνεται πως λειτουργούν με τεράστιο όγκο αυτοκινήτων σε αναμονή για service, αλλά με ελάχιστες θέσεις εργασίας ("δικόλωνες").

      Ο χρόνος αναμονής στο ανυψωτικό... στοιχίζει χρυσάφι.

      Θετικά

      • Αλουμινένιο σασί, με εμπρός αλουμίνιο και πίσω χάλυβα για καλύτερη κατανομή βάρους.
        Το εντυπωσιακό είναι ότι τα πίσω μέρη είναι συγκολλημένα, όχι κοχλιωτά, engineering ή overengineering;

      • Εξαιρετικό σε ταξίδι και ανοιχτές καμπές: άνετο, ήσυχο και αγχολυτικό. Προσωπικά το απόλαυσα ακόμη και σε πιο "σφιχτές" διαδρομές, όπως ένα καλά στημένο FWD hot hatch.

      • Το VCDS της VW είναι εξαιρετικό εργαλείο: διαγνωστικό εύκολο στη χρήση, που σου μαθαίνει πράγματα για την ηλεκτρονική ενός σύγχρονου Ι.Χ.

      • Πρακτικό πορτμπαγκάζ, που μεγαλώνει με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.

      • Μαζεμένες διαστάσεις και χαμηλό βάρος (~1.300kg), δεν φτιάχνονται πια τέτοια αυτοκίνητα.

      • Όμορφο και διαχρονικό, μέσα-έξω (προσωπική άποψη).

      • Δυνατό, γραμμικό και αξιόπιστο μοτέρ.

      Γενικές σκέψεις αποχωρισμού

      Μου πέρασε από το μυαλό να καταθέσω πινακίδες και να το κρατήσω για τους... σπόρους.
      Αλλά τελικά προέκυψε ένα πιο ενδιαφέρον όχημα – με δύο επιπλέον κυλίνδρους και την κίνηση στον σωστό άξονα.

      Εύχομαι να το χαρεί η γεροντο-καγκούρισσα που το αγόρασε. Ακόμα δεν το ξέρει, αλλά πήρε ένα πολύ καλοσυντηρημένο όχημα, με συντήρηση ουσίας και προσοχή στη λεπτομέρεια.

      Εις το επανιδείν, μικρό και όμορφο ρουκετάκι!

      DJI_0499-REV1.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      R
      red_monster
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      Δωρεάν φόρτιση στο ΙΣΝ για του η-λεχρίτες

      382fc76d-6487-4b53-b271-b291de5db3fb.jpg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      R
      red_monster
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      @williamg said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      Δεν ξέρω πως να κρίνω τον κόπο του καθένα ρε παιδιά. Τα χουμε ξαναπεί αλλού. Μπορώ να πω πολλά για τις πίκρες της δικιάς μου δουλειάς γιατί τις ζω αλλά σίγουρα οποιος βιοπορίζεται απ τη δουλειά του και δεν την κάνει για χόμπι έχει να αραδιάσει μια τέτοια λίστα.

      Και μετά υπάρχει και το άλλο. Σίγουρα θα χει όνομα. Αυτό που ο καθένας μας είναι σα να έχει να γεμίσει ένα χώρο στο κεφάλι του με σκοτούρες/φόβους/κλπ σκατα. Για πολλούς γεμίζει με τα της δουλειάς. Αλλά είμαι σίγουρος ότι αν αυριο γινόμουνα εισοδηματίας θα έβρισκα σε μια βδομάδα το πολύ κάτι άλλο να γεμίσω αυτό τον χώρο. Και σύντομα θα ήμουνα στο ανάλογο φόρουμ να συγκρίνω το μέγεθος των σκατών που ζώ με αυτό που ζουν οι άλλοι. Και αυτό το υποψιάστηκα καθώς τις λίγες φορές που μου ρθαν πραγματικά προβλήματα ως δια μαγείας τα της δουλειάς ξαφνικά ήταν ασήμαντα και δεν πα να γαμηθουν ενώ την προηγούμενη μέρα παίζανε σαν διάολοι στο κεφάλι μου.

      Δεν ξέρω. Καλό θέμα με αρχή και μέση αλλα χωρίς τέλος. Προσπαθώ συνεχώς να θυμάμαι ότι δεν είμαστε οι δουλειές μας, (ούτε το αυτοκίνητό μας) που έλεγε και ο ποιητης.

      Ευκαιρίας δοθείσης της σημερινής αιμοδοσίας στην ογκολογική κλινική του Παίδων για μικρό βλαστάρι που κάνει αιμοκαθάρσεις, μια βόλτα από εκεί σε κάνει να ξεχάσεις όλα τα προβλήματα που νόμιζες ότι είχες.

      Δώστε αίμα και αιμοπετάλια, έχουμε πραγματικό θέμα. Είναι φοβερό συναίσθημα η ανιδιοτέλεια.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      R
      red_monster
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio από τα LIDL

      IMG_3789 (1).jpg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      R
      red_monster
    • RE: Διακοπές 2025

      Τι ωραίο που και αυτό το θέμα το κατάντησαν οι γνωστοί άγνωστοι ένα συνοθύλευμα μιζέριας και γκρίνιας !

      Αν δεν έχεις λεφτά ας μην πας/παμε και μια χρονιά διακοπές ! Δεν έγινε και τίποτα ! Και οι παππούδες ή σπίτια φίλων στην ορεινή Ελλάδα δεν ειναι και τόσο άσχημα !

      posted in Αντίλογος
      R
      red_monster
    • RE: TESLA FORUM

      Αθήνα - Ναύπλιο - Τοπικές μετακινήσει - Αθήνα
      Model 3 LR 2024
      Συνολικά km: 393 km
      Μέση κατανάλωση: 13,2 kWh/ 100 km
      Clima: 21,5 - 22,0 C
      Ταχύτητα κίνησης: σύμφωνα με τα όρια των ΕΟ, σβέλτη κίνηση στον επαρχιακό
      Sentry mode: Always On
      Απομακρυσμένη προετοιμασίας καμπίνας σε κάθε διαδρομή (από 50-55 C σε 22 C)

      Η διαφορά μεταξύ του SR & του LR είναι η διαφορά μεταξύ του έχω ένα πολύ καλό και αποδοτικό ηλεκτρικό μέχρι το ξεχνώ πως έχω ηλεκτρικό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      R
      red_monster
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      Άλλο ένα από τα πολλά μειονεκτήματα των λεχρίτικων είναι ότι -απουσία θορύβου- δεν διώχνουν τα μικρά κατσούλια 😍 που κουρνιάζουν από κάτω και στα πέριξ.

      IMG_4983.jpg

      Και τα δύο μικρά αγγελούδια είναι προς υιοθεσία 😍 !

      posted in Περί αυτοκίνησης
      R
      red_monster

    Latest posts made by red_monster

    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      @criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      Βγάλε 20 λεπτά για να βγω Βαρυμπόμπη βγάλε και 5 λεπτά καθυστέρηση στην Χαλκίδα μια χαρά χρόνος είναι.

      Από το να πήγαινες με γαιδούρι είναι μια βελτίωση, αναμφίβολα !

      posted in Περί αυτοκίνησης
      R
      red_monster
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      @criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      Ναι να βάλω αποδείξεις ότι είμαι πάνω από τα όρια...

      Βάλτε εσείς.

      Και να χαμογελάτε όταν σας παίρνουν το δίπλωμα.

      Ωραία κωλοτούμπα δεν λέω 😂

      posted in Περί αυτοκίνησης
      R
      red_monster
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      @criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      Μερικές εκδρομικές καταναλώσεις της ντιζελάρας...

      3514f184-9754-4710-b99a-792746f8eada-Screenshot_2025-09-17-11-21-58-028_com.google.android.googlequicksearchbox.jpg

      d32e0224-60d0-43f6-83e4-76d4f1694c4f-Screenshot_2025-09-17-11-23-27-679_com.psa.mym.mycitroen.jpg

      Πάω και έρχομαι στο εξοχικό 310 χλμ με 22 ευρώ και 7 ευρώ διόδια.

      Εχω και κάτι κατηφόρες που έβαλαν οι άλλοι με 1,3 και με 1,7 λ/100....

      Με το ΚΤΕΛ πηγές ; Και αυτό μήπως είχε ζημιά, γιατι πήγαινε τόσο αργά ;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      R
      red_monster
    • RE: TESLA FORUM

      @wantone said in TESLA FORUM:

      λιγο που το κοιταξα αν δεν εχεις καθολου ρευμα δεν θα πεσει το παραθυρο για να ανοιξει η πορτα οποτε εγκλωβιζεσαι μεσα εκτος και δωσεις δυναμη και σπασεις το παραθυρο

      στα αρχικα αυτοκινητα ακομα και με το χειροκινητο λεβιε δεν κατεβαζε το παραθυρο για να ανοιξει η πορτα, τωρα αν αυτο δεν ειναι cost cutting και κακη σχεδιαση τι αλλο να ειναι;

      παραθυρο=τζαμι

      Ανοίγει κανονικά η πόρτα όπως σε ΟΛΟΥΣ τους φρειμλες υαλοπίνακες. Ήμαρτον δηλαδή, όλο κάτι άκουσες σου είπαν η φαντάστηκες και είναι όλα ράδιο αρβύλα !

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      R
      red_monster
    • RE: TESLA FORUM

      @dettol said in TESLA FORUM:

      Το θεμα εχει ενδιαφερον, διοτι στην πραγματικοτητα αφορα παρα πολλα μοντελα αυτοκινητων, τα οποια εχουν self presenting door handles. Μαλιστα, τα τεσλα ειναι απο τα πιο "low tech" σε αυτην την αποψη, διοτι ο μηχανισμος ειναι μεν ηλεκτρικος αλλα το χερουλι ειναι παντα προσβασιμο. Σε πολλα αλλα οχηματα με "flush handles" δεν υπαρχει καν χερουλι μεχρι που το οχημα ανιχνευσει την παρουσια του οδηγου.

      Αντικειμενικα, το θεμα δεν ειναι τοσο τραγικο, καθως αφορα περιπτωσεις οπου πχ ο οδηγος του οχηματος εχει βγει εξω, αλλα μεχρι να βγαλει εξω τα παιδια, εχει χαλασει η 12v και εχει κοπει η παροχη ρευματος στο οχημα. Αν εισαι μεσα και χαλασει η 12βολτη, στα τεσλα τουλαχιστον, υπαρχει χειροκινητος μηχανισμος (ευκολα προσβασιμος στα μπροστινα καθισματα, λιγο πιο δυσκολος στα πισω, τουλαχιστον για τα Υ) ο οποιος ανοιγει τις πορτες.
      Το "μπερδευουν τα σωστικα συνεργεια" ειναι απλα για γελια, διοτι αν φτασουμε στο σημειο να ερθουν first responders, απλα σπανε το τζαμι και τελειωνει η ιστορια.

      Εχω την εντυπωση οτι το ετος κατασκευης ειναι συγκεκριμενο (2021) διοτι ισως μετα να αλλαξε η τοποθεσια ή και η υπαρξει του χειροκινητου μηχανισμου. Οπως και να εχει, θα εχει ενδιαφερον να δουμε την αποφαση, διοτι αφορα παρα πολλα οχηματα απο διαφορετικους κατασκευαστες.

      Το ηλεκτρικο μπουτόν των τέσλα σκοπό έχει να προστατεύει την κίνηση του frameless υαλοπίνακα από βίαιους ουρακοτάγκους. Δεν έχει σχέση με cost-cutting γιατί απλούστατα έχει και μηχανικό λεβιές απασφάλισης.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      R
      red_monster
    • RE: TESLA FORUM

      @wantone said in TESLA FORUM:

      Αυτο το εκανε πρωτος ο Μασκ λογικα για περιορισμο κοστους γιατι ο μηχανισμος ανοιγματος της πορτας θα στοιχιζε περισσοτερο απο ενα κουμπι με ενα καλωδιο. Οπως και με την ηλιοροφη και την ελειψη σκιαδου, αφαιρεση αισθητηρων, δεν εχει HUD κανει η Τεσλα μερικα πραγματα ακατανοητα σε βαθμο επικινδυνοτητας.

      Αυτό στο είπε πάλι κάποιος φίλος σου? Το άκουσες από κάπου ?
      Αν σου έλεγα οτι έχει και κουμπί και λεβιέ απασφάλισης τι θα έλεγες ?
      Επειδή έχει κουμπί θεωρείς ότι δεν έχει μηχανισμό μηχανικής απασφάλισης ?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      R
      red_monster
    • RE: Citroen C3 / e-C3 (2024)

      @criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):

      @red_monster said in Citroen C3 / e-C3 (2024):

      μικρό βαν, ηλεκτρικό ή βενζίνης, καλά θα πάει αυτό !

      Χρόνια υπάρχουν αυτά τα βάν και πουλάνε ειδικά στο εξωτερικό.

      Γιατί εκεί στο τελευταίο μίλι που λένε, δεν πάνε 10μετρες νταλίκες...

      Που πουλάνε βενζίνη ή ηλεκτρικά ; Θα μας τρελάνεις ;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      R
      red_monster
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3

      @wantone said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      @fanis75 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      Εντάξει ο ΓΑΠ δεν είναι ιδιαίτερα έξυπνος, αλλά να μην τον βγάλουμε και προδότη.

      Ο Ανδρέας ήταν ο μεγαλύτερος εθνικός προδότης στην ιστορία της Ελλάδας από αρχαιοτάτων χρόνων - μεγαλύτερος και από τον Εφιάλτη. Ο γιός του απλά συνέχισε ότι ξεκίνησε ο πατέρας του και φυσικά ειναι τεράστιος προδότης, εκτός από ανίκανος πολιτικός. Οι οικογένεια Παπανδρέου έσκαψε τον τάφο της Ελλάδα και έβαλε και την ταφόπλακα.

      Δεν βλεπω διαφορα με τον Κουλη. ο αθεοφοβος πηρε απο την Σημενς απο τηλεφωνικο κεντρο για το γραφειο του μεχρι βιλλα στην Τηνο! Ο Ανδρεας πηρε το κ***λοσπιτο στην Εκαλη και χρηματα σε παμπερς. Τουλαχιστον ο Ανδρεας δεν εκλεισε το λαο στα διαμερισματα να μην μπορουν να πανε ουτε 2 χμ ποιο περα με μετακινηση 6, ενω ο Κουλης το εκανε και ταυτοχρονα ο ιδιος πηγαινε για ποδηλαταδα στην Παρνηθα ενω μενει Κολωνακι.

      Αντιθετα ο Ανδρεας εδωσε χρηματα για να πηγαινει ο λαος βολτες.

      Είσαι παιδί μου πειρασμός !

      posted in Αντίλογος
      R
      red_monster
    • RE: Citroen C3 / e-C3 (2024)

      μικρό βαν, ηλεκτρικό ή βενζίνης, καλά θα πάει αυτό !

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      R
      red_monster
    • RE: TESLA FORUM

      Παρακαλώ για μετάφραση του άρθρου στα ελληνικά για εμάς που δεν επουμε παλσο !
      😆

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      R
      red_monster
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr