red_monster
@red_monster
τσομπάνης
Best posts made by red_monster
-
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
Δωρεάν φόρτιση στο ΙΣΝ για του η-λεχρίτες
-
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
@williamg said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Δεν ξέρω πως να κρίνω τον κόπο του καθένα ρε παιδιά. Τα χουμε ξαναπεί αλλού. Μπορώ να πω πολλά για τις πίκρες της δικιάς μου δουλειάς γιατί τις ζω αλλά σίγουρα οποιος βιοπορίζεται απ τη δουλειά του και δεν την κάνει για χόμπι έχει να αραδιάσει μια τέτοια λίστα.
Και μετά υπάρχει και το άλλο. Σίγουρα θα χει όνομα. Αυτό που ο καθένας μας είναι σα να έχει να γεμίσει ένα χώρο στο κεφάλι του με σκοτούρες/φόβους/κλπ σκατα. Για πολλούς γεμίζει με τα της δουλειάς. Αλλά είμαι σίγουρος ότι αν αυριο γινόμουνα εισοδηματίας θα έβρισκα σε μια βδομάδα το πολύ κάτι άλλο να γεμίσω αυτό τον χώρο. Και σύντομα θα ήμουνα στο ανάλογο φόρουμ να συγκρίνω το μέγεθος των σκατών που ζώ με αυτό που ζουν οι άλλοι. Και αυτό το υποψιάστηκα καθώς τις λίγες φορές που μου ρθαν πραγματικά προβλήματα ως δια μαγείας τα της δουλειάς ξαφνικά ήταν ασήμαντα και δεν πα να γαμηθουν ενώ την προηγούμενη μέρα παίζανε σαν διάολοι στο κεφάλι μου.
Δεν ξέρω. Καλό θέμα με αρχή και μέση αλλα χωρίς τέλος. Προσπαθώ συνεχώς να θυμάμαι ότι δεν είμαστε οι δουλειές μας, (ούτε το αυτοκίνητό μας) που έλεγε και ο ποιητης.
Ευκαιρίας δοθείσης της σημερινής αιμοδοσίας στην ογκολογική κλινική του Παίδων για μικρό βλαστάρι που κάνει αιμοκαθάρσεις, μια βόλτα από εκεί σε κάνει να ξεχάσεις όλα τα προβλήματα που νόμιζες ότι είχες.
Δώστε αίμα και αιμοπετάλια, έχουμε πραγματικό θέμα. Είναι φοβερό συναίσθημα η ανιδιοτέλεια.
-
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio από τα LIDL
-
RE: TESLA FORUM
Αθήνα - Ναύπλιο - Τοπικές μετακινήσει - Αθήνα
Model 3 LR 2024
Συνολικά km: 393 km
Μέση κατανάλωση: 13,2 kWh/ 100 km
Clima: 21,5 - 22,0 C
Ταχύτητα κίνησης: σύμφωνα με τα όρια των ΕΟ, σβέλτη κίνηση στον επαρχιακό
Sentry mode: Always On
Απομακρυσμένη προετοιμασίας καμπίνας σε κάθε διαδρομή (από 50-55 C σε 22 C)Η διαφορά μεταξύ του SR & του LR είναι η διαφορά μεταξύ του έχω ένα πολύ καλό και αποδοτικό ηλεκτρικό μέχρι το ξεχνώ πως έχω ηλεκτρικό.
-
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
Άλλο ένα από τα πολλά μειονεκτήματα των λεχρίτικων είναι ότι -απουσία θορύβου- δεν διώχνουν τα μικρά κατσούλια
που κουρνιάζουν από κάτω και στα πέριξ.
Και τα δύο μικρά αγγελούδια είναι προς υιοθεσία
!
-
RE: Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....
Οι λογιστές διαχρονικά είναι το πιο ριγμενο και -αναλογικά- κακοπληρωμένο επάγγελμα. Ο μέσος ιδιώτης πελάτης δίνει 50 €:έτος για τη φορολογική δήλωση και απαιτεί απάντησες σε ερωτήσεις για οτιδήποτε χρησιμοποιεί κωδικους taxisnet !
-
RE: Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??
Θα σας σοκάρω αλλά τα ηλεκτρικά είναι καταναλωτικά αγαθά και τα αγοράζεις κατα κύριο λόγο γιατί σε συμφέρει ή τα γουστάρεις. Θεωρώ ότι δεν υπάρχει νοήμων συμπολίτης μας που ιεράρχησε τις ανάγκες του και έβαλε στη στέψη τους την προστασια του περιβάλλοντος. Τα ηλεκτρικά επανήλθαν δυναμικα στην επικαιρότητα με την τεσλα ή οποία έπιασε τη σφυγμομέτρηση και βρέθηκε με τεράστιες χρηματοροες (κυρίως πουλώντας δικαιώματα ρύπων) προς επένδυση.
Οποίος θεωρεί ότι ο μέσος αγοραστής τεσλα (τα υπόλοιπα τα θεωρώ προς ώρας ανώριμα προς χρήση) δεν γουστάρει ΜΕΚ και σφυρίγματα συμπιεστων είναι μακριά νυχτωμένος.
Προφανώς και θα υπάρχουν κινητρα για την αγορα τους, κάπως πρέπει να δελεαστούν οι early adopters. Αν δεν το ζήσεις δεν μπορείς να το αξιολογήσεις και πιθανό να το εκτιμήσεις. Όπως δεν εκτιμάς το excel αν έχεις μάθει στο τεφτέρι, το bim αν έχεις μάθει να έχεις μαζί σου διαρκώς όλα τα σχέδια (το ένα πάνω στο άλλο βεβαιως βεβαίως) και το sap αν σβήνεις το απόθεμα απο το μαυροπίνακα.
Είναι το μέλλον ; Κανείς δεν μπορεί να το πει ελαφρά τη καρδία. Το ορυκτά καύσιμα έχουν ακόμα πολύ δρόμο, το υδρογόνο το ίδιο. Το δε υδρογόνο προς ώρας αντιμετωπίζει πολλά θέματα, αλλά γνωστότερα (διαδικασία αποθήκευσης και ανεφοδιασμού) και αλλά όχι και τόσο (διείσδυση στις μεταλλικές διατομες, ψαθυροποιηση συγκολλήσεως και αστοχίες etc)
Latest posts made by red_monster
-
RE: Peugeot 3008 (2024)
@spi_duster said in Peugeot 3008 (2024):
@red_monster said in Peugeot 3008 (2024):
@spi_duster said in Peugeot 3008 (2024):
@tkin73 said in Peugeot 3008 (2024):
Φυσικά και vw mercedes bmw έχουν τις καλύτερες διαδικασιες ελέγχου ποιότητας...αφού ψωνίσεις βέβαια και τα ακριβοπληρωσεις μετά είσαι μέσα έξω στα συνεργεία τους δεν μένεις ποτέ ήρεμος!
Εγω παντως μια χαρα περασα ηδη 4,5 χρονια με μια μερκ και 1,5 χρονο με μια bmw. Sorry μα αν θες να δεις το μποι σου μη κοιτας τον ισκιο σου.
Απο η f40 έχει τα θεματάκια της αν και δεν είναι τόσα σοβαρά, εντούτοις είναι αρκετά παράλογα και είναι θέμα κακου σχεδιασμού
Φίλε πραγματικά αν μου βγάλει κατι θα το πω. Για την ώρα 27000 χλμ μετά ειναι αψογο. Υποψη εμενα ειναι χειροκινητο και ισως για αυτό να μην εχω δει κατι ιδιαίτερα σοβαρο σα καποιου φιλου που ανεφερε στην f70
Εσύ κάνεις πολλά χιλιόμετρα εκτός και από ότι κατάλαβα απενεργοποιείς το sns. Το πιο σύνηθες είναι κατω βάση μηχανής (πολύ μικρό το κόστος) το οποίο αν δεν τον πάρεις έγκαιρα χαμπάρι οδηγεί και σε άνω βάση μηχανής (σαφώς μεγαλύτερο το κόστος). Κατά τα άλλα, δεν νομίζω ότι η σειρά ένα έχει σοβαρό ανταγωνισμό στο πακέτο που προσφέρει. Τουλάχιστο η f40
-
RE: Peugeot 3008 (2024)
@spi_duster said in Peugeot 3008 (2024):
Υπάρχουν αυτοκινητα τκιν που ο κοσμακης τα παίρνει για να κανει τη δουλεια του. Υπαρχουν και άλλα για το κεφι του. Τα δεύτερα δεν ειναι προσανατολισμενα στην Ιαπωνικη αξιοπιστια. Τι να κανουμε?
Δεν είναι σωστό αυτό που λες. Και αυτό γιατί ο απλός καταναλωτής δεν γνώριζε εξαρχής για αυτές τις ιδιαιτερότητες στη συντήρηση, θεωρούσε ότι αγόρασε ένα vfm μικρομεσαίο
-
RE: Peugeot 3008 (2024)
@spi_duster said in Peugeot 3008 (2024):
@tkin73 said in Peugeot 3008 (2024):
Φυσικά και vw mercedes bmw έχουν τις καλύτερες διαδικασιες ελέγχου ποιότητας...αφού ψωνίσεις βέβαια και τα ακριβοπληρωσεις μετά είσαι μέσα έξω στα συνεργεία τους δεν μένεις ποτέ ήρεμος!
Εγω παντως μια χαρα περασα ηδη 4,5 χρονια με μια μερκ και 1,5 χρονο με μια bmw. Sorry μα αν θες να δεις το μποι σου μη κοιτας τον ισκιο σου.
Η f40 έχει τα θεματάκια της αν και δεν είναι τόσα σοβαρά, εντούτοις είναι αρκετά παράλογα και είναι θέμα κακου σχεδιασμού
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@otso said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@vagkirk said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@teo-mak said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@katafractos17 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Έρχονται επιδοτήσεις για leasing 10.000 ηλεκτρικών στην Ελλάδα – Πού θα βρεθούν τα λεφτά
Θα κυκλοφορούν οι ρομα με e smart και φορτιση με καλώδιο απλωμένο σε κολωνα της ΔΕΗ
Η λύση που σκέφτομαι είναι εικονικό διαζύγιο, τα παιδιά βαρύνουν ως εξαρτώμενα και τους 2 γονείς στις ξεχωριστές τους δηλώσεις, ειδικά στην μητέρα που θα έχει την επιμέλεια ίσως να περνάει και στην κατηγορία της μονογονεϊκής που πάντα πριμοδοτείται παραπάνω.
Άρα ένα ζευγάρι με 40-50 χιλιάρικα οικογενειακό εισόδημα θα χωριστεί και τουλάχιστον ο ένας από τους 2 θα δικαιούται με 2 παιδιά του ευνοϊκού αυτού προγράμματος αλλά και πληθώρας άλλων , όπως το επίδομα τέκνων, αυτό το νέο με την επιστροφή ενοικίου που ανακοίνωσε ο Μητσοτάκης κλπ.
Πάντως αυτή η αντιγραφή του συγκεκριμένου προγράμματος από την Γαλλία του Μακρόν μου κάνει για ... συννενόηση των εδώ αφεντικών με την πολιτική εξουσία μας για να πουληθούν τα Γαλλοχρεπα της Stellantis που κατέχει πλέον μεγάλος εισαγωγέας - αντιπρόσωπος.
Να δείτε που θα πούνε μόνο για ευρωπαϊκά και όχι για τα πολύ καλύτερα Κινέζικα.
Δεν υπαρχει εικονικο διαζυγιο
Μονο πραγματικο
Απ το ενοικιο θα γλυτωσεις αν τα δωσει ο μητσοτακης (και δεν ειπε καθε χρονο ) 500ε και θα εχεις δωσει 6000 χωρια οι λογαριασμοι .
Στο νοικιασμενο θα μαθεις τελευταιος απο θα παιδια οτι μενει α βραδια ενας θειος .
Απο το επιδομα παιδιων θα παιρνεις καθε διμηνο κανα 120 ε
Θα τα παιρνει η συζυγος .
Στο τελος θα πληρωνεις και διατροφη
ΤΑ παιδια θα λενε καποιον αλλον μπαμπα
Και εσυ θα κυκλοφορεις χαρουμενος με ενα ηλεκτρικο Stellantis που θα πληρωνεις καθε μηνα ληζινγκ .
Καποιον που ηδη εχει εξωσυζηγικη σχεση ηδη , και τον πιεζει η σχεση για διαζυγιο θα του ερχοταν λουκουμι .
Εχει τα υπερ και τα κατα .
Και για το αυτοκινητο δεν ειμαι τοσο σιγουρος αν εχει αγοραστει στο ονομα της συζυγου , που θα εχει και τα περισσοτερα μορια , παει κι αυτο .
Ξερω αρκετους αστεγους που ηταν ατυχοι , εσενα τι σε κανει να πιστευεις οτι απο δω και περα θα εισαι τυχερος ;
Προτεινε το στην συζυγο και αν μετα κανα δυο μερες σου πει ναι σημαινει οτι το εχει συζητησει εκτος συζυγικης στεγης και την συμφερει , τοτε προσλαμβανουμε ιδιωτικο ντεντεκτιβ.
Καλη τυχη.ΔΙΚΑΣΤΗΣ
-
RE: Φωτοβολταϊκα στην ταρατσα
@azmo said in Φωτοβολταϊκα στην ταρατσα:
Άσχετος εδώ, συγνώμη αν πω βλακεια. Μεζονέτα 150 τμ, ενεργειακή κλάση Β, τριφασικη παροχή 25 kva, περί τις 450 KWh μηνιαία κατανάλωση ρεύματος.
Τι πρέπει να βάλω από φωτοβολταϊκά - μπαταρίες- κλπ, για να έχω μηδενικό λογαριασμό ρεύματος; Ποσο περίπου θα στοιχίσει; Υπάρχει κρατική επιδότηση στο κόστος; Ευχαριστώ.
Μόλις καταχωρήθηκαν στο τεφτέρι του γνωστού άγνωστου και θα χρησιμοποιηθούν μελλοντικά εις βάρος σου
-
RE: Προβληματισμός για νέο όχημα
@criuser said in Προβληματισμός για νέο όχημα:
@groover1972 said in Προβληματισμός για νέο όχημα:
@criuser said in Προβληματισμός για νέο όχημα:
@groover1972 said in Προβληματισμός για νέο όχημα:
Με το καλό το 4ο (με ένα προυτς, που έλεγε και ο πατέρας μου).
Αν σε παίρνει χρηματικά, θα σου έλεγα MG, αλλά δεν ξέρει κανείς περί αξιοπιστίας.
Θα σου πρότεινα μεταχειρισμένο Scross του 2021, ήπιο υβριδικό για να έχεις πολλά.
Αξιόπιστο, χωρίς τέλη κυκλοφορίας, με πολλούς χώρους. Μπορεί η σχεδίαση του, να μην αρέσει σε κάποιους, αλλά πατάς κουμπί και δεν τρέμει η καρδιά σου, τι λαμπάκι θα σου ανάψει. Το θεωρώ κύριο για ήρεμη καρδιακή λειτουργία.
Μην το αλλάζεις τώρα το τροπάριο ?
Αυτά έγραψες.
Σε ποιόν ?
Σε αυτόν που όπως δήλωσε δεν είχε πρόβλημα 11 χρόνια και 210000 χλμ με το δικό του Σιτροέν.
Αρα για ποιο λόγο να του προτείνεις κάτι άλλο που είναι κατά την άποψη σου αξιόπιστο ?
Δεν ήταν αξιόπιστο το δικό του ?
Και προφανώς όταν ο γάτος μας βγάζει ότι πρόβλημα υπάρχει σε Στελλάντις σε όλα τα φόρουμ του κόσμου και ταυτόχρονα βγαίνει και προτείνει παντού ότι γουστάρει και εδώ είναι απών, αυτά όλα κάτι σημαίνουν.
Η μήπως να ξαναδούμε όλα τα νήματα της Πεζώ που υπάρχει φοβερό μπούλινγκ από κατόχους άλλων αυτοκινήτων ?
Οπότε μην τα γυρίζετε τα θέματα.
Πραγματικά, δεν σε καταλαβαίνω. Είπα εγώ ποτέ ότι έχουν θέμα τα Citroën? Δεν είχα ποτέ μου Citroen, αλλά Clio του 1996. Αναφέρω κάπου ότι το δικό του είναι αναξιόπιστο;
Αν και γελούσα μέχρι τώρα, για την γκρίνια μεταξύ εσένα και του Γατου, πλέον μου είναι ακατανόητο.
Όποιος έχει για σένα Suzuki, μένει στο ίδιο σπίτι με τον Γάτο, και αν προτείνει οτιδήποτε εκτός Citroen, είναι αντίπαλός σου;
Τι να πω. Συγκεντρωσουουουου....
Κοίτα το παίρνεις πολύ σοβαρά χωρίς λόγο.
Οπως έγραψα και πιο πάνω με στράβωσε η φράση σου που την έβαλα με έντονα γράμματα για να γίνω κατανοητός.
Δεν είχες λόγο να μας πεις ότι αισθάνεσαι σιγουριά με το σουζούκι.
Και εμείς αισθανόμαστε με το σιτροέν.
Δεν το αναφέρουμε σε κάθε θέμα.
Γενικά όλοι οι τζαπανόφιλοι μας λέτε συνέχεια περί αξιοπιστίας και διάφορων άλλων, ενώ έχουμε δει ότι και εκεί υπάρχουν προβλήματα αξιοπιστίας. Μπορεί λιγότερα από τα άλλα, αλλά υπάρχουν και άλλα προβλήματα.
Εγώ μιλάω μόνο για τα σιτροέν που ξέρω, δεν ασχολούμαι ιδιαίτερα, αλλά διάβασα για αστεία φρένα στο πανάλαφρο σουίφτ.
Αν ισχύει αυτό για ποιο θα ανησυχήσεις ? Για τα φρένα, ή τα τυχόν αναμένα λαμπάκια ?
Νομίζω ότι το ξεκαθαρίσαμε.
Με τον γάτο έχουμε προσωπική φιλία και πειραζόμαστε συνέχεια. Είναι γαύρος, είμαι βάζελος, δεν χρειάζεται και άλλο για κόντρα....
Αυτός φτωχός κομμουνιστής, εσύ πλεούσιος φιλελέρας, Romeo and Juliet
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Θα σε γαυγίζουν τα σκυλιά...
Δεν έχω σκυλιά σήμερα, έχουν βάλει τηλεργασία
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3
Ήθελα να ήξερα, γιατί δεν έχει κάνει κανένα πιασάρικο γραφηματακι με το spread 10 έτους ομολογού της Ελλάδας vs μια άλλης σοβαρής ευρωπαϊκής οικονομίας ;
Αυτή η επενδυτική βαθμίδα δεν έχει καμία σημασία ;
Ήρεμα ρωτάω με τα οικονομικά που έμαθα στη στάνη, τσομπάνης γαρ ! -
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@chrisk6 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μωρε αν ειχες φορτιση στο σπιτι (τουλαχιστον) και στην εργασια (τελειο σεναριο) μια χαρα το εχεις και για πρωτο αυτοκινητο.
Στα ταξιδια ενα προγραμματισμο θελει παραπανω.
Ειπαμε δεν κανουν ολοι τις ιδιες χρησεις.Κι εγώ όταν αποκτήσω θέση φόρτισης θα το δω σοβαρά.
Στον άξονα βορά νότου, μεταξύ Αθήνας Θεσσαλονίκης, κάτι γίνεται, θέλει απλά λίγο πρόγραμμα.
Αλλά δυτική Ελλάδα;
Παράδειγμα, φεύγεις από Λάρισα να πας Γιάννενα, τι κάνεις; Θες να κινηθείς ορεινά Τρικάλων, Καρδίτσας, Άρτας;
Να πας βόρεια Μακεδονία ή προς Θράκη;
Για κάτω απ τ αυλάκι δεν ξέρω και δεν τα αναφέρω.
Υπάρχουν ακόμη περιοχές που και με θερμικό θες πρόγραμμα και πχ cng είναι δύσκολα. Πόσο μάλλον με ρεύμα.Της πλάκας διαδρομή το Λάρισα Ιωάννινα. Ούτε 200 χλμ. Και αν έχεις πάρει όχημα με πραγματικά μικρή μπαταρία, φορτίζεις στα Τρίκαλα.
ΠΟΥ φορτίζεις στα Τρίκαλα;
Εγώ όταν ψαχνόμουν για πιθανή αγορά ηλεΧτρικού και κοιτούσα, είχε 2 θέσεις λίγων αμπέρ κάπου...
Επίσης, εγώ θα ξεκινούσα από Βόλο.
Λέμε καλά για τα Τέσλα, επειδή στη Λάρισα έχει ταχυφορτιστες της, αλλά πάλι θέλουμε χρόνο κι αναμονες μέσα στο καμινι της Λάρισας...
Αν την προσπεράσεις για κάποιο λόγο, αρχίζεις να ζορίζεσαι. Ίσως όχι εγώ προσωπικά, ξέρω να προγραμματίσω ταξίδι, αλλά ο πολύς κόσμος;
Ή ο πατέρας μου, με τον οποίο μοιράζομαι αμάξι (για να έχουμε 2 κι όχι 3 να παρκάρουμε), θα τον μάθω τις φορτίσεις και να περιμένει 40 λεπτά στον κάμπο;Έχεις πολλούς φορτιστές ΔΕΗ στον Σκλαβενίτη