red_monster
@red_monster
τσομπάνης
Best posts made by red_monster
-
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
Δωρεάν φόρτιση στο ΙΣΝ για του η-λεχρίτες
-
RE: Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??
Θα σας σοκάρω αλλά τα ηλεκτρικά είναι καταναλωτικά αγαθά και τα αγοράζεις κατα κύριο λόγο γιατί σε συμφέρει ή τα γουστάρεις. Θεωρώ ότι δεν υπάρχει νοήμων συμπολίτης μας που ιεράρχησε τις ανάγκες του και έβαλε στη στέψη τους την προστασια του περιβάλλοντος. Τα ηλεκτρικά επανήλθαν δυναμικα στην επικαιρότητα με την τεσλα ή οποία έπιασε τη σφυγμομέτρηση και βρέθηκε με τεράστιες χρηματοροες (κυρίως πουλώντας δικαιώματα ρύπων) προς επένδυση.
Οποίος θεωρεί ότι ο μέσος αγοραστής τεσλα (τα υπόλοιπα τα θεωρώ προς ώρας ανώριμα προς χρήση) δεν γουστάρει ΜΕΚ και σφυρίγματα συμπιεστων είναι μακριά νυχτωμένος.
Προφανώς και θα υπάρχουν κινητρα για την αγορα τους, κάπως πρέπει να δελεαστούν οι early adopters. Αν δεν το ζήσεις δεν μπορείς να το αξιολογήσεις και πιθανό να το εκτιμήσεις. Όπως δεν εκτιμάς το excel αν έχεις μάθει στο τεφτέρι, το bim αν έχεις μάθει να έχεις μαζί σου διαρκώς όλα τα σχέδια (το ένα πάνω στο άλλο βεβαιως βεβαίως) και το sap αν σβήνεις το απόθεμα απο το μαυροπίνακα.
Είναι το μέλλον ; Κανείς δεν μπορεί να το πει ελαφρά τη καρδία. Το ορυκτά καύσιμα έχουν ακόμα πολύ δρόμο, το υδρογόνο το ίδιο. Το δε υδρογόνο προς ώρας αντιμετωπίζει πολλά θέματα, αλλά γνωστότερα (διαδικασία αποθήκευσης και ανεφοδιασμού) και αλλά όχι και τόσο (διείσδυση στις μεταλλικές διατομες, ψαθυροποιηση συγκολλήσεως και αστοχίες etc)
-
RE: TESLA FORUM
Ο καθεις με τα γούστα του, καταλαβαίνω αυτούς που αρέσκονται στην αισθητική προσέγγιση της Tesla όπως καταλαβαίνω και αυτούς που δεν τους αρέσει.
Η αλήθεια είναι ότι η τεσλα δίνει παρά πολλά features σε αναλογία ελάχιστα λεφτά, και αν(είσαι πχ ΕΕ με κερδοφορια ) και μπορέσεις να εκμεταλλευτείς τις επιδοτήσεις και φοροελαφρύνσεις το μικρο highland με πολύ εξοπλισμό σου έρχεται όσο ένα μερικώς εξοπλισμένο Renault Clio ενώ το μεγάλο όσο ένα μέτρια εξοπλισμένο υβριδικο Corolla (ούτε καν το cross).Καλές βόλτες σε όλους
-
RE: TESLA FORUM
- Τα ΙΧ δεν είναι επένδυση
- Αν νομίζεις ότι σε χαρακτηρίζουν 4 ρόδες θες άλλου είδους βοήθεια (γενικά το λέω όχι για εσένα προφανώς)
Η τεσλα είναι μαζικός κατασκευαστης, δεν είναι πρίμιουμ κατασκευαστής. Όποιος αγόρασε τεσλα και νομίζει ότι αγόρασε πόρσε κλπ κάτι δεν κατάλαβε εξαρχής
-
RE: TESLA FORUM
@realzeus said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@realzeus said in TESLA FORUM:
@fanis75 said in TESLA FORUM:
@jamesd said in TESLA FORUM:
Επειδή συνέχεια διαβάζω το 'TESLA ίσον μονόδρομος στα ηλεκτρικα' και επειδή δεν πολυκατέχω με τα ηλεκτρικά, μπορεί κάποιος επιγραμματικά να πει μερικούς λόγους για τους οποίους το TESLA (ας πούμε το προσιτό model 3) υπερτερεί έναντι του ανταγωνισμού (εννοώ π.χ. vs Volvo EX30, smart #3, Skoda Enyaq με την τελευταία έκπτωση, μεταξύ άλλων)
Ολα οσα ειπα με το πιο βασικό να ειναι η διαχείριση ενεργειας, την οποια κανεις δεν εχει καταφέρει να πετύχει. Για αυτό ένα Μοντελ 3 καιει λιγότερο και απο ηλεκτρικό 500άκι!!
Ή και όχι: https://www.naf.no/elbil/elprix?leftColumn=Resultater
Αυτό που παρέθεσες είναι η διαφορά μεταξύ πραγματικής αυτονομίας (δεν ξέρω υπό ποιες συνθήκες οδήγησης, διότι δεν ξέρω νορβηγικά) και ισχυριζόμενης κατά wltp. Η Tesla όντως έχει μεγάλες αποκλίσεις εκεί.
Παραμένουν τα αυτοκίνητα της να έχουν χαμηλότερη κατανάλωση στα τεστ, τουλάχιστον αυτοκινητοδρόμου, τα οποία έχω ψάξει εκτενώς.Έχει να κάνει με την διαχείριση της ενέργειας3. Google translate is your friend.
Έκατσες βρε σατανά να μεταφράσεις νορβηγική σελίδα για ένα θέμα που δεν σε ενδιαφέρει και είναι φανερό ότι δεν μπορείς να βγάλεις άκρη για να αποδείξεις ότι η bmw ι5 με διπλή τιμή και μεγαλύτερη μπαταρία έχει 3 km μεγαλύτερη αυτονομία από το μοντελ 3 κάτω από πολύ συγκεκριμένες συνθήκες ?
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Πρώτο ταξιδάκι για βυτινα με το ηλεκτρικό σκουπάκι.
Ξεκίνησα απο Αθήνα με 98 % και έφτασα με 59 % για απόσταση 198 km με cc 115 & 120 km/h όπου δεν ακολουθούσα αργότερους και δεν είχε επαρχιακό. Αθόρυβο και ξεκούραστο, αλλά παραδόξως δεν μπορούσα να ενεργοποίηση το αυτόματο στρίψιμο.
Στον επαρχιακό το σκουπάκι ήταν πολύ καλό, πιο ευχάριστο απο το προηγούμενο ελαφρύ δίλιτρο (αλουμινένιο βεβαιως βεβαιωσ) με τον κινητήρα βενζίνης.Έχω μιλήσει με τον ιδιοκτήτη του καταλύματος και το βραδυ θα το βάλω μέχρι περί το 80 %.
Ένα πετρέλαιο θα ταξίδευε το ίδιο άνετα και οβερολ το ιδιο οικονομικά, θα έχανε στον επαρχιακό αλλά μπιγκ ντιλ.
Ένα βενζίνης το ίδιο άνετα αλλά λιγότερο οικονομικά αλλά θα ηταν εν δυναμει καλύτερη επιλογή στον επαρχιακό.
Όλα τα γουστάρω !
Latest posts made by red_monster
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ότι υπάρχει υστερία με την λεγόμενη κλιματική αλλαγή ότι πολλοί κονομανε από αυτή ότι ο κόσμος δεν κάνει το κόπο να διαβάσει την γεωλογική ιστορία του πλανήτη ότι περνάμε στο ντουκου τον υπερπληθυσμό και ότι θα σωθεί ο πλανήτης για κάποια αυτοκίνητα σε Ευρώπη και Αμερική που θα είναι ηλεκτρικά είναι δεδομένο.
Από την άλλη είναι επίσης δεδομένο ότι πρέπει να προσέχουμε το περιβάλλον σε ατομικό και συλλογικό επίπεδο αλλά δεν πρέπει να μπαίνουμε σε φάση υστερίας.
Κάτι πηγές του κώλου που μιλάνε για γεωλογικό χρόνο με δεδομένα 20-50-100 χρόνων δεν είναι πηγές αλλά προπαγάνδα.
Αυτό που σας λέει ο γουαντον είναι ότι η Γη είχε στο παρελθόν 4 φορές παγετώνες και 4 φορές τροπικό κλίμα στην σημερινή εύκρατη ζώνη και ότι εδώ και 40000 χρόνια που τελείωσε η τελευταία παγετωδης περίοδος ο πλανήτης θερμαίνεται και ότι οι μεσοπαγετωδεις περίοδοι διαρκούν 200-250000 χρόνια οπότε αναφορές για δεδομένα 100 χρόνων είναι γελοία για το κλίμα που εξ ορισμού είναι μεταβαλλόμενο.
Οπότε ναι στην προστασία του περιβάλλοντος όχι στην υστερία.Τέλος για τον υπερπληθυσμό με τα σημερινά δεδομένα το 2050 θα χρειαστεί να 4πλασιαστει η απόδοση των χωραφιών στο στάρι ενώ κάτι πρέπει να κάνουμε και με τις κλανιές των αγελάδων.
Δεν έχεις πετύχει ούτε ΕΝΑ νουνερο, θέλει ταλέντο !
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δεν εχει σχεση με την οικολογια αυτο που κανουν αλλα με την εκτυπωση πληθωριστικου χρηματος και την εξαθλιωση του πληθυσμου. Για να μην αντιδρα ο ευρυς κοσμος σε αυτη την φτωχοποιηση εχουν βρει το παραμυθι της κλιματικης αλλαγης και της προστασιας του περιβαλλοντος.
🥶
-
RE: TESLA FORUM
@wantone said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Το νέο αυτοκίνητο ειδικά το ακριβό πρέπει να είναι χαρά, αν είναι να μιζεριαζεις για αποσβέσεις και μεταπωλήσεις άσε το !
Εσυ δεν αποσβενεις το δικο σου στην εταιρεια; Ενα καλο με τα Τεσλα ειναι αταξικο αμαξι γιατι το εσωτερικο ηταν το ιδιο σε ολα τα μοντελα απο το φθηνο μεχρι το ακριβοτερο (αν και το νεο Μ3 περφ αλλαζει λιγο τα πραγματα. Δηλ δεν μιζεριαζεις αν παρεις το βασικο μοντελο αφου ειναι το ιδιο καλα εξοπλισμενο με τα ακριβοτερα.
ΗΜΑΡΤΟΝ
-
RE: TESLA FORUM
@piliourits said in TESLA FORUM:
Αυτό που λέει στο βίντεο, ότι τις LFP μπαταρίες μπορείς άφοβα να τις φορτίζεις στο 100% κάθε μέρα, αντίθετα απ τις LR, ισχύει;
Η τεσλα προτείνει για τις καθημερινές μετακινήσεις να φορτίζεις μέχρι 80 %. Στα lfp χρειάζεται μια φορά την εβδομάδα φόρτιση στο 100 % για το καλιμπραρισμα του μετρητή.
-
RE: TESLA FORUM
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Το νέο αυτοκίνητο ειδικά το ακριβό πρέπει να είναι χαρά, αν είναι να μιζεριαζεις για αποσβέσεις και μεταπωλήσεις άσε το !
Αμαν βρε συ! Εγω ετσι ειμαι...
Δεν μιζεριάζω!
Οταν σκεφτομαι να αγορασω - ειδικά κατι ακριβό - το σκεφτομαι από όλες τις πλευρές, προσπαθώντας να τιθασευσω τα αρχέγονα ενστικτα!
Αλλωστε δεν εχω και λεφτόδενδρο να μπορω να κανω κινήσεις πανω στην καυλα μου ...Σιγα σιγα αλλωστε μπαίνουν σε μια σειρά τα θεματα...
Να περάσει και ο Αναδρομος Ερμής...Δεν το λέω για εσένα ρε. Το λέω γενικά. Αντι να συζητάμε ποσό θα χάσουν να συζητάμε ποσό θα τα χαρούμε !
-
RE: TESLA FORUM
Το νέο αυτοκίνητο ειδικά το ακριβό πρέπει να είναι χαρά, αν είναι να μιζεριαζεις για αποσβέσεις και μεταπωλήσεις άσε το !
-
RE: TESLA FORUM
Τι ωραία η διαμάχη ios Vs android, μου θυμίζουν αγνές εποχές φορουμικής διαμάχης
Μόλις βρούμε που έχουν σπόρους λεφτόδεντρου θα έχει ολοκληρωθεί το θέμα
-
RE: TESLA FORUM
Θέμα γούστου και οικοσυστήματος. Αν έχεις όλο το οικοσύστημα της απλ δύσκολα φεύγεις και το μαντρί. Κατα τα αλλά αν και χρόνια χρήστης ιφονι όταν πιάσεις το s24 ultra θα καταλαβαίνεις γιατί είναι φοβερή υλοποίηση
-
RE: TESLA FORUM
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Άνοιξε το car.gr να τεκμηριώσεις αυτή σου την τοποθέτηση
Αστειες τιμές με τέτοιες τιμές που εχουν τα καινούργια !
1 highland υπαρχει σε τιμή νεου.Πρακτικά για τα ηλεκτρικά επειδή δεν έχουν ΤΤ συμφέρει να παρεις από εξωτερικό μτχ που είναι σοβαρότερος ο χωρος.
Έχεις κάνει εισαγωγή απο χώρα της ΕΕ, ΙΧ ΦΙΧ ή ΜΕ ;
Έξω απο το χορό όλοι πολλά τραγούδια ξέρουν
Και αν είναι όντως τόσο φθηνά και εδώ τόσο ακριβά γιατί δεν ξεκινάτε φάμπρικα να μαζέψετε όλο το μαρούλι ;
-
RE: TESLA FORUM
@criuser said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@criuser said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@criuser said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@jamesd said in TESLA FORUM:
Είδες, οπότε τι έχουμε:
Α. Την εξοικονόμηση της βενζίνης από την αγορά ηλεκτρικού θα την χάσεις στη μεταπώληση,
Β. Την εξοικονόμηση της βενζίνης από την αγορά πλήρους υβριδικού θα την χάσεις στην αντικατάσταση της μπαταρίας
Γ. Την εξοικονόμηση στην τιμή ενός αυτοκινήτου που καεί την πληρώνεις σε καύσιμο.
Οπότε που καταλήγουμε; Η αγορά τα έχει φέρει έτσι που όλες οι επιλογές έχουν τελικά το ίδιο κόστος οπότε πάρε αυτό που σου αρέσει. Επίσης "η ζωή είναι πολύ μικρή για να οδηγείς βαρετά αμάξια".Αυτό με την μεταπώληση που το βασίζεται ? Γιατί μου φαίνεται αυθαίρετο
Δεν υπάρχει μεταπώληση στα ηλεκτρικα.
Δες τι και ποσο πουλιεται.
Μτχ από εξωτερικό φέρνεις και δη σκότωμενο.Τρώνε τόσες μειώσεις τιμών, αυξάνονται οι χωρητικότητες μπαταριας, μειώνεται η χωρητικότητα αυτης που έχεις με το degradation, καλπάζει η τεχνολογια, αυξάνεται ο ανταγωνισμός.
Τα σημερινά ηλεκτρικα τα παντρεύεσαι όσο διαρκη η εγγύηση της μπαταριας.
Γι αυτό και δεν αγοραζω αν δεν πετύχω με την επιδότηση εξευτελιστική τιμή.
Τουλάχιστον να μειώσω τη χασούραΆνοιξε το car.gr να τεκμηριώσεις αυτή σου την τοποθέτηση
Το κάρ τζιαρ έχει ελληναράδες εμπόρους και εμποράκια που θεωρούν τον εαυτό τους ένα συνδυασμό Αινστάιν και Καραθεωδορή και τους αγοραστές ως έχοντες μονοψήφιο αικιου....
Εχει διαχρονικά πλάκα να μιλάς με τα εμποράκια.
Έχεις κάνει ποτέ εισαγωγή ΙΧ ή ΦΙΧ ή ΜΕ από ΕΕ ?
Οχι.
Φαίνεται
Καμία επαφή με την πραγματικότηταΜόνο που δεν αφορά δική μου εκτίμηση, αλλά του παγωμένου, που ίσως έχει και επαφή και τα σχετικά προσόντα εισαγωγής...
Τι τον θες τον δικηγόρο στις εισαγωγές από ΕΕ.
Είπαμε δεν έχεις καμία επαφή με εισαγωγές αλλά τόσο ? ΤΟΣΟ ?